Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
Een van mijn betere rondjes:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/25115948700967018/CE794BBACD8D597DD15D0188DF1B31C290F5DA64/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
De vereiste 50+ battles voor de USS Arkansas was tot gisteren. Zie net dat ik 51 battles heb, altijd leuk om een premiums schip te krijgen. Bij World of Tanks had ik net te weinig battles om de reward tank te krijgen. :D

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:40
Ik weet dat ze alles resetten, maar ben benieuwd of ze dat ook met de statistics gaan doen.

die 50+ moet ik ook wel redden :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sYMclTx.png

[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 24-06-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

ja ook stats verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
Plus deze bonus na de wipe:

Account level and signal flags will be given to you based on the number of battles done.
You will also find two free commanders with unlocked skill points awaiting you on the American and Japanese tier I ships. The amount of available skill points is based on your participation. Bear in mind that you won’t see them before unlocking Account Level 4 after the wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Net gelezen:

Got some clarification on my Open Beta Post....."At this time, we will have the final wipe from CBT to OBT--after tomorrow, there will be no more wipes! Players will also be invoiced anything they should carry over from OBT. (Preorder packages, gift ships) For a reminder of what will be reimbursed to you, please see the WoWS Currency Breakdown thread.
What is not happening tomorrow is allowing the public to sign up, download, and play World of Warships. Think of this as an "OBT head start" for our Closed Beta Testers. This will be the final wipe, we will be moving into OBT soon, and everything that is getting reimbursed to you will not be credited again, so make sure that you are using your Premium time and doubloons wisely! " This was posted by a WG Community Manager, basically Open Beta is starting for us testers where as the general public still has to wait a bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
http://worldofwarships.eu/en/news/common/patchnotes-040/

Bundle you purchased: "The Light Fleet Package"
Bundle cost: 49.99 EUR]

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 24-06-2015 22:21 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Wat ik stom blijf vinden is de impact van de kill credit. Schiet je zelf 99% van de hitpoints af en scoort een of andere dickhead net die laatste hit dan krijgt die de kill.

Voor mij zegt de k/d dan ook helemaal niets en vind ik de impact op xp en stats zwaar uit balans. Waarom niet gewoon degene die de meeste hp pakt de kill?

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:16
Hoe zit het eigenlijk met crews en premium ships? Kan ik US battleship captains vrij switchen met de gift premium. of werkt het anders?

Lijkt me wel leuk te spelen zodra de open beta begint, let the sealclubbing commence :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

Komt er na de open beta nog een wipe?
ik heb geen zin om vanalles te grinden en alles weer kwijt te raken :p Ik heb had 2 tier 7 scheepjes. Ik denk dat ik die premium ook wel krijg :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Fordox schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:35:
Komt er na de open beta nog een wipe?
ik heb geen zin om vanalles te grinden en alles weer kwijt te raken :p Ik heb had 2 tier 7 scheepjes. Ik denk dat ik die premium ook wel krijg :+
Gewoon nog een keer doorlezen Fordox :p

Na de start van de open beta geen wipes meer. Tenzij ze echt iets game-brekends vinden dan zou het alsnog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
umm, wanneer is de whipe nu? Dat zie ik zo gauw niet staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
_Anvil_ schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:33:
Hoe zit het eigenlijk met crews en premium ships? Kan ik US battleship captains vrij switchen met de gift premium. of werkt het anders?
Net zoals in WoT en WoWp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

The patch is scheduled for June 26 and will be applied on the servers from 05:00 until 08:00 CEST during which the game server will be offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Spannend...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tijdens hun eigen gesponsored evenement Tankfest 2015 dus. lekker handig getimed Wargaming :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Tanks en schepen zijn verschillende zaken. En ook verschillende studio's en Customer Support mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Unified Premium Account

Update 0.4.0 brings the Unified Premium Account from World of Tanks and World of Warplanes into World of Warships, meaning you will be able to reap the benefits of having a Premium account shared across all of your games!

Houdt dit ook in dat ik dus gold die ik heb met WOT kan gebruiken/overzetten naar WOWS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Het lijkt erop maar toch niet hetzelfde. In WoT kan je een light tanker niet in een premium heavy stoppen zonder meer. In WoWS kan dat wel. De enige beperking voor een captain is dat het premium schip van de eigen natie moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

hopiconjo schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:26:
Unified Premium Account

Update 0.4.0 brings the Unified Premium Account from World of Tanks and World of Warplanes into World of Warships, meaning you will be able to reap the benefits of having a Premium account shared across all of your games!

Houdt dit ook in dat ik dus gold die ik heb met WOT kan gebruiken/overzetten naar WOWS?
Wat ik eruit begrijp is het alleen de premium account status die gedeeld word. gold packs hebben namelijk nog altijd wot\wowp/wows only stempels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Goud in WoT kan ik gewoon gebruiken in WoWp. Credits niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

zou een meevaller zijn als het gedeeld is eigenlijk
ik ga het zien strax, wowp heb ik nooit gespeeld of geinstaleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb net even gekeken maar alleen de Premium account is gedeeld. Dus niet het goud en XP...helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
WoWs kent doublouns. In WoWP/WoT kan ik trouwens ook Free XP gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Dat je geen credits of Free XP kan gebruiken zou ik ook beetje raar vinden maar goud had ik wel gehoopt. Heb goud op mijn WOT account staan die ik eigenlijk niet gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Vanavond weer eens inloggen om te kijken wat extra's ik gekregen heb voor men deelname aan CBT. Ik denk dat ik rond 1,2K PVP battles zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Bedoel je niet PvP? PvE is tegen bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
PcDealer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:42:
Bedoel je niet PvP? PvE is tegen bots.
Dank je, heb men post aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:21
Wat een superpotje. Het begon al met een salvo torpedos die kill 1 en kill 2 van het potje maakten :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qCSpFiHnOjc0yzxgSbEqFSRd/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Gjz2ogySTa1dgFu153ctcEhs/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/o1EFWDUaIgYi69CKpNVZrNVt/medium.jpg

Sinds de grote update van vanmorgen spelen destroyers beter voor me. Torpedos ranges lijken behoorlijk verlengd te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik weet niet wat het is, maar sinds de update vandaag loopt het voor geen meter meer....

Net 2 potjes waarin ik binnen 5 minuten al minder dan 25% van mijn Hitpoints had tegen schepen van mijn tier. In de 2 potjes daarna ben ik totaal 7x in de fik geschoten.......

En de xp klopt voor geen meter. Wat ik ook doe ik zit bij de laatste 3 qua xp. Net een tier 1 potje waar ik bij winst en 8k dmg een shooping 122xp kreeg. Ik had zelfs minder dan alle tegenstanders. De laagste daar had 130xp meer dan mij. En ja, ik speel randoms en niet tegen de pc....

EDIT:
Deze ochtend wederom toppie. 3 games gehad, 8x in de fik geschoten en ik heb 0x iemand in de fik geschoten. Bijna elke salvo die ik ontvang zet mij wel in de fik. En als dat niet gebeurt verlies is wel grote dingen als engines/roer/kanonnen. En wat doe ik? Geen dmg met AP of 300dmg met een complete salvo HE....

Zijn er al aimbots voor dit spel? Want ik wordt zo vaak door een eerste volley al compleet vernield zonder dat ze ook maar een schot afvuren om te mikken. Alles raakt mij...

EDIT2:
Ja hoor. Ik schiet me de tering met de St. Loius met AP op die tier 4 premium battleships (zeker 50 schoten). Ik deed in totaal 3k dmg. Ik krijg één volley van een andere St. Louis en verlies 16k hp, 2x fire....

[ Voor 40% gewijzigd door wontcachme op 27-06-2015 11:07 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:20
12x mm en 15x mm AP zal het ook niet worden tegen een avg BB. Maar werkt het wel prima tegen andere cruisers, tenminste afhankelijk van range en angle natuurlijk Hoewel je zeker met 127 mm guns dan echt wel dichtbij moet zijn, ik probeer het niet meer met 127 mm iig :).

BB's zet je in de fik en mol je alles wat op zijn dek staat. Of torps als je die hebt natuurlijk. Mijn ervaring is dat pas vanaf 203 mm je BB's kan gaan pennen met AP, maar dat ligt ook wel aan welke BB's je tegenover je hebt. Soms wil long range plunging fire werken, maar hangt sterk af van de BB. Echt dichtbij een BB wil je niet komen met je cruiser, gezien een goede BB je met 1 volley kan zinken of je nog met 5% hp achterlaat en zijn secondary de rest doet.

Kan de Atlanta trouwens echt aanraden, met de nieuwe captain skills is die echt leuk te buffen, 10% reload speed buff en 20% range buff. 16x 127mm, 4,5 sec reload en 13,2 km range. Moet nu alleen nog de firechance buff op de captain voor 8% chance per schot ipv 5% en dan is mijn flamethrower helemaal af. Heb volgens mij nog geen AP geschoten in dit ding :) in 0.4.0 Zelfs niet tegen DD's, die zijn vaak toch dichtbij en dan penned je HE ook prima, plus je molt torpedoes en guns en eigenlijk alles.
Echt een heerlijke random manusje van alles deze cruiser, enige wat ie mist is een scout plane, maar voor de rest, kan je doen waar je zin in hebt. DD's of CA's hunten, BB's lastig vallen, AA cover, en prima wendbaar en 33 knots en nog 2 x 4 4,5km torps waar bijna nooit iemand rekening mee houdt en je soms uit moeilijke situaties kan redden _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Kojoottii op 28-06-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
wontcachme schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:14:
Ik weet niet wat het is, maar sinds de update vandaag loopt het voor geen meter meer....

Net 2 potjes waarin ik binnen 5 minuten al minder dan 25% van mijn Hitpoints had tegen schepen van mijn tier. In de 2 potjes daarna ben ik totaal 7x in de fik geschoten.......
Niet geraakt worden en niet je zijkant laten zien.
EDIT:
Deze ochtend wederom toppie. 3 games gehad, 8x in de fik geschoten en ik heb 0x iemand in de fik geschoten. Bijna elke salvo die ik ontvang zet mij wel in de fik. En als dat niet gebeurt verlies is wel grote dingen als engines/roer/kanonnen. En wat doe ik? Geen dmg met AP of 300dmg met een complete salvo HE....
Zet skills in en meer links/rechts bewegen.
Zijn er al aimbots voor dit spel? Want ik wordt zo vaak door een eerste volley al compleet vernield zonder dat ze ook maar een schot afvuren om te mikken. Alles raakt mij...
Ja, allang. Maar een ervaren speler heeft dat niet nodig. Aan de hand van de afstand en het aantal seconden kan ik ook prima een full broadside raken bij de eerste keer schieten.
EDIT2:
Ja hoor. Ik schiet me de tering met de St. Loius met AP op die tier 4 premium battleships (zeker 50 schoten). Ik deed in totaal 3k dmg. Ik krijg één volley van een andere St. Louis en verlies 16k hp, 2x fire....
Op een St. Louis doe ik full HE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Goed, net de WoWs client geopend en de Open Beta update binnengehaald om mn Beta premium BB te bewonderen..

Vervolgens weer de WoT client geopend en hier komen mn account details niet meer binnen (free xp en gold staan op ----), "acquisition of balance data is in progress. will be avialable soon". Dit blijft echter zo, bugje vanwege WoWs unified account??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
We zitten nog in CBT 0.4.0 volgens mij: http://worldofwarships.eu/en/news/common/patchnotes-040/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
_Anvil_ schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:21:
Goed, net de WoWs client geopend en de Open Beta update binnengehaald om mn Beta premium BB te bewonderen..

Vervolgens weer de WoT client geopend en hier komen mn account details niet meer binnen (free xp en gold staan op ----), "acquisition of balance data is in progress. will be avialable soon". Dit blijft echter zo, bugje vanwege WoWs unified account??
Had ik ook. Even WoWs opnieuw opstarten dan komt het weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Joh, maar ik heb een whipe en premium BB op mn account hoor :)

Als ik me goed herinner mochten de Betas testers een kleine voorsprong nemen alvorens de beta daadwerkelijk open gezet wordt, dus noem het hoe je wilt, de closed beta periode is voorbij ;)

Bug is opgelost na een potje WoWs, kwartier later deed mn WoT client weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hoe kan je een invite code bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Niet (meer), kon met de presale package en die is offline.
Ik gok dat binnen twee weken de Open Beta van start gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 29-06-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
ze hadden geen kans.. :P
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4dEd7USOVeKZ2ZQKSoJdppYo/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
En we zijn live!!!! *O* oOo *O* oOo Open Beta is begonnen.
En in de shop is een nieuw bootje te koop
Dread Nought: Ishizuchi, Tier IV Japanese battleship

€ 11.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:02
Eindelijk kan ik het ook downloaden naar zo lang wachten. Had namelijk geen zin om er geld voor uit te geven.
Het is alleen nog wel 0.3.1 volgens de website. Maar dat zien we vanzelf. Zal wel een typfout zijn

[ Voor 34% gewijzigd door Emryte op 30-06-2015 10:28 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Nog even over die unified account: gold en xp uit world of Warplanes deel je wel met je world of Tanks client, dus heel vreemd dat het anders werkt bij world of Warships..

Die dubloons zijn uiteraard onderdeel van het zoveelste duivelse moneygrabbing plan uit Minsk.

Ik speel ook WoT Generals (leuk spel, maar beetje spijt van mn premium card aankopen, gebruik ze niet eens) en daarbij is de premium account in elk geval wel gedeeld geloof ik..

Het gaat mij er vooral om dat ik premium time of gold als gift in 1 van de games in WoT kan gebruiken :p

(al is Warships echt een leuk spel, ga ik zeker af en toe spelen voor de afwisseling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hmm... WoWs... moet mijn account maar weer eens opgraven, in een (okee nog niet zo heel) grijs verleden een paar potten geprobeerd in tier 1-2 bootjes en besloten dat het saai was. Kijken wat ze ermee gedaan hebben :) Omdat ik vrijwel niks gedaan heb met het spelletje verwacht ik in ieder geval geen gratis premium bootjes.

hmm... tweede patch eroverheen, had misschien beter een nieuwe client kunnen downloaden :|

[ Voor 36% gewijzigd door Bundin op 30-06-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ah okay...we zijn dus nog niet in open Beta :P vandaar dat het zo "sneaky" was. Maar voor de mensen die willen spelen..vlug even aanmelden.
Captains!

You’ve probably noticed we have enabled public registrations for World of Warships. To prevent misinterpretation by our community, we’d like to set a few things straight.

Please see the short FAQ below!

•I can now download and play the game. Is this a mistake?

No, it is a planned capacity test, congrats to getting in! If we reach our planned capacity for this test, we will disable registrations again.

•So is this Open Beta already? Why there was no announcement?

There was no announcement because we’re not in OBT yet, but as you can guess it’s getting closer and closer. Stay tuned and keep an eye on our web resources!

•If I buy Doubloon/Premium ship packages in the Premium shop, will I be able to keep them?

Yes, the Premium shop goods you buy from this moment on will carry over to the OBT when it starts, as well as later through the game’s official release.

•What about the regular ships? Will there be any more wipes?

No, the latest wipe during the deployment of update 0.4.0 was the last one we had planned, so whatever progress you get now you shall keep.

•Can I stream / make videos / post on Forums about the game and its contents?

Yes, the game is not under NDA anymore. If you got in, feel free to enjoy and discuss!

Hope that answers the most burning questions and puts everyone at ease!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Odessa schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:01:
Ah okay...we zijn dus nog niet in open Beta :P vandaar dat het zo "sneaky" was. Maar voor de mensen die willen spelen..vlug even aanmelden.

[...]
En hoe zit dat aanmelden dan? Want ik speel het nu en had wel eerder al gesubcribed. Is dat dan al aanmelden?

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Redeta schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:49:
[...]

En hoe zit dat aanmelden dan? Want ik speel het nu en had wel eerder al gesubcribed. Is dat dan al aanmelden?
Ja.. ze laten nu gewoon een bepaalt aantal nieuwe mensen toe om de servercapaciteit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Dan is mijn halve clan van wot al gejoined xD. Maar hier ben ik wel blij mee. Jammer genoeg doet alleen de Summary tab het nog niet bij mij heel goed.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
vraagje: waarom wordt er ship xp opgebouwd op mn elite ships en mn premium BB? Ik zie nergens een vinkje om het te gebruiken voor crew training, zoals in Wot..

Betekent dit dat je op al die schepen nutteloze xp opbouwt, tenzij je dit elke keer voor gold converteert naar free xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL

SNEAK-NL

galloooooooooooo

voorlopig wel, tis een beta dus lang niet alle funcionaliteit is al geimplementeerd .
geen idee of ze uberhaupt hetzelfde als wot gaan doen met de commanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:55

jdh009

FP ProMod
Juist bij een schip lijkt een getrainde en op elkaar ingespeelde crew van groot belang in een battle.

Sinds gister het spel geïnstalleerd. De eerste indruk is goed, echter lijkt het er op dat op de eerste tier het heel gemakkelijk is om de match te domineren. Maarja dat is bij WoT en WoW ook op lage tiers, hoop dat dit wat uitdagender wordt op hoge tiers. Als dit niet veranderd denk ik dat de uitdaging snel zou verdwijnen bij mij.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Bij tier 3 word het al wat lastiger doordat je soms bij tier 4 of 5 komt. Dus ik denk dat dat wel al wat uitdaging is.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Inmiddels gaat het wel wat beter met mijn games. Speel nu heel erg op maximum range voor mijn guns ipv wat dichterbij. Ben ook begonnen met de Japanse destroyer lijn. Leek mij beter dan de Amerikaanse lijn door de torpedos van 7km+. Gisteren een tier 4 cruiser neergehaald full health met de tier 3 destroyer zonder dat die gespot was. Altijd leuk in het begin tussen eilanden door schieten :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
jdh009 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:47:
Juist bij een schip lijkt een getrainde en op elkaar ingespeelde crew van groot belang in een battle.

Sinds gister het spel geïnstalleerd. De eerste indruk is goed, echter lijkt het er op dat op de eerste tier het heel gemakkelijk is om de match te domineren. Maarja dat is bij WoT en WoW ook op lage tiers, hoop dat dit wat uitdagender wordt op hoge tiers. Als dit niet veranderd denk ik dat de uitdaging snel zou verdwijnen bij mij.
Je doet toch wel PVP? Mijn winrate was Maandag 57% en is gisteren naar 48% gegaan. Uitdaging zat dus voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Odessa schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:30:
[...]

Je doet toch wel PVP? Mijn winrate was Maandag 57% en is gisteren naar 48% gegaan. Uitdaging zat dus voor mij :P
Is het ook mogelijk om het niet te doen? Maar ja, gezien ik veel met andere in de chat praat om ervaringen uit te wisselen ga ik er vauit dat ik goed zit... Weet niet waarom maar in de eerste game maakte ik een full stop omdat ik dacht dat een boei schade kon doen aan mijn schip xD. Op range spelen is leuk en het gevoel dat leaden me goed af gaat en het ontwijken van de shells van de tegenstander ook. Maarja ik ben benieuwd naar de hogere tiers, tot nu toe vind ik het vele male leuker dan de beta van WoW.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
jdh009 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:36:
[...]

Is het ook mogelijk om het niet te doen? .
Als jij in Wows dezelfde naam hebt als hier dan zit je nog PVE te spelen. ( 8 potjes )
Mocht jij dat niet zijn heb ik niks gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Ik zie het, alleen ons eigen team zijn normale spelers xD. haha... Ga nu een echt potje spelen :)

[ Voor 19% gewijzigd door jdh009 op 01-07-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Net voor het eerst sinds de closed beta weer de beschikking over een CV.

En de eerste match niets kunnen doen, 3x ginger de torps door het schip heen. Ik dacht eerst dat het aan de range lag (dat ik ze te dichtbij launchte) maar dat was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vandaag mag het weer niet. 7 potjes, 7x verloren en nog geen enkele torpedo raak geschoten vandaag. Heb er in totaal 311 afgeschoten en niks raak :X :X

Elke keer dat ze nog kunnen ontwijken of als ik eindelijk in kan komen dan schieten ze op mij alvast geaimed ipv de battleships aan de andere kant. OF net waar een cruiser een lading torpedo's het water in gooit en mij 5x raakt. Ik was niet gespot voor 3 minuten en zodra ik een hoekje om kwam waren er al torpedo's terwijl de cruiser 5km verderop lag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
Omdat nog niemand het hier gepost heeft zal ik het dan maar doen :D.

De open beta is begonnen!
Dus iedereen kan nu spelen!

http://worldofwarships.eu/en/news/common/obt-start/

Straks als ik thuis kom zal ik het spel downloaden (zat nog niet in de closed beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Had net iets raars.
Diverse keren werd ik bestookt met torpedos en ik wist ze allemaal te ontwijken. Maar een groot deel kwam van achter me en de vijand was voor ons en de enige achter me was een BB van ons team. Er waren ook geen carriers.

In minder dan een minuut tijd echt 5 torpedo waves waarvan 3 stuks van achter mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Je weet dat vliegtuigen ook torpedo's kunnen droppen?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sapstengel schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:18:
Je weet dat vliegtuigen ook torpedo's kunnen droppen?
Yup en die waren er niet.

Toen ik geen boot achter me zag was het eerste waar ik aan dacht dat het bombers waren maar er waren geen carriers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Japanse Destroyers hebben een range van 8km, terwijl ze pas vanaf 6km gespot worden. Daar gok ik dan op..

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:51
Deadsy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:09:
Had net iets raars.
Diverse keren werd ik bestookt met torpedos en ik wist ze allemaal te ontwijken. Maar een groot deel kwam van achter me en de vijand was voor ons en de enige achter me was een BB van ons team. Er waren ook geen carriers.

In minder dan een minuut tijd echt 5 torpedo waves waarvan 3 stuks van achter mij.
Cruisers kunnen ook torpedo's vuren. Misschien nog een paar teamgenoten die geen map awareness hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Xepos schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:36:
[...]

Cruisers kunnen ook torpedo's vuren. Misschien nog een paar teamgenoten die geen map awareness hebben?
Nop, na de eerste wave keek ik op de map en zag geen rode blip.
Maar er was slechts 1 team genoot in de buurt en dat was een BB en deze zat ook in een andere hoek.

Mijn eerste idee was ook dat misschien een DD achter ons gekomen was maar dat was het ook niet, de ronde was nog niet lang genoeg bezig en vanuit de hoek van waar ze kwamen (zat vrij dicht bij de grens van de map en vanuit die richting kwamen ze ook) had degene die ze schoot nooit verweg kunnen zitten.

Ook was er geen rook achter ons (wel voor ons) en de torps gingen nog even door nadat ik ze ontweken

Na de eerste wave dacht ik er niet echt over na maar vlak erna kwamen wave 2 en 3 en toen keek ik wel even aandachtig rond.

Achteraf had ik me misschien moeten laten raken. Dan had ik wel geweten wie het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb het toch ook maar ff geprobeerd net, 3 potjes gedaan, 3 x gewonnen al had ik geen idee wat ik deed, de rest deed alles en ik bleef maar wat schieten. Erg jammer dat ik geen tutorial of iets zie als ik begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Op het forum en op de website genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wow. Ik heb bijna mijn favoriete destroyer terug: de Minekaze.
Zijn voorganger is ook al érg leuk. De Isokaze.. de voorganger daarvoor is maar mwoa, de Umikaze.
Toch had ik daarmee net een leuke pot :)

Mijn team bakte er niet heel veel van, dus eigenhandig de game naar me toe trekken, voelde erg goed. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0lVHegoD6TcaUv99gBP2QFiM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8xmcGqWwbjtcl7T1opwtFBIt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NAA2SQm3CRk2uFhUdp6H0v7k/full.jpg

Eindelijk een keer de Confederate achievement. Die heb ik niet zo vaak. :)

[ Voor 15% gewijzigd door PromWarMachine op 03-07-2015 13:44 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zoveel criticals weer vandaag. Net een potje met 386x geschoten (upgraden Phoenix), 150x een target geraakt en in totaal 47k dmg. Als ik HE schier op Destroyers, Cruisers, Battleships dan doe ik 200 tot 1000dmg per salvo (van alle kanonnen aan één kant) en schiet ik met AP op Battleships dan is het 330dmg per schot in 90% van de gevallen...

Wat doe ik toch verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
AP shells doen op battleships bijna geen damage als je in Cruisers zit of Destroyers. Met Battleships op Battleships kan je wel veel damage doen met AP. Hoe dat zit zou ik gezegd niet weten.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Pen en shell damage vs armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Vedrano schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:38:
Ik heb het toch ook maar ff geprobeerd net, 3 potjes gedaan, 3 x gewonnen al had ik geen idee wat ik deed, de rest deed alles en ik bleef maar wat schieten. Erg jammer dat ik geen tutorial of iets zie als ik begin?
Bekijk anders eens een paar filmpjes van iChasegaming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik zat net te zoeken!

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 03-07-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Iemand al een idee welke skills je het beste op een cruiserkapitein kan zetten, er zijn namelijk een aantal nieuwe bijgekomen en de lijn is iets veranderd...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Er is veel geschoven. Ik pak zoveel mogelijk skills die zoveel mogelijk dpm opleveren (turret travers, reload) en dmg protection. Ik speel nu voornamelijk Cruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Odessa schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:03:
[...]

Bekijk anders eens een paar filmpjes van iChasegaming :)
Thnx, na 21k WOT battles nu de WOS overstap, 6 battles gespeeld en 6x winst, allemaal met de Hashidate.. dit spel bevalt me nu al ook al heb ik geen idee wat ik doe, heb al paar kills ook wonderbaarlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
In Co-Op of Random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zijn er hier mensen die spelen met een Japanse carrier spelen?
Wat is jullie tactiek wanneer het andere team een US carrier heeft? Kat en muis spel of direct voor de carrier gaan in de hoop hem direct aan het begin uit te schakelen?

Ik ga meestal direct voor de US carrier en probeer deze uit te schakelen en krijg hier regelmatig commentaar op want hun denken dat de Japanse fighters superieur zijn aan de US fighters :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hij zit te co-oppen tegen bots, staat default aan he :)

(is ook niet echt duidelijk voor nieuwelingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
_Anvil_ schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:26:
[...]

Hij zit te co-oppen tegen bots, staat default aan he :)

(is ook niet echt duidelijk voor nieuwelingen)
Dat had ik ook aan het begin van de closed beta.
Duurde een dag of twee voordat ik het door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik probeer te spotten met carriers en de grootste bedreiging eerst uit te schakelen. Dat kan een Battleship zijn omdat de weg naar enemy terriitory te druk is. Het kan ook zijn dat ik een omweg zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PgacgwUg1NE4TwljgStXyk7k/medium.jpg

lalala :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
en gelukt? :)
Gisteren voor het eerst 2 van mijn teamgenoten een compliment gegeven.Weet iemand of dat nog iets doet? Krijgen die spelers dan een melding of iets extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Goedemorgen!

Sinds de open beta er is ben ik ook WoWs gaan spelen. WoT staat ffies op een laag pitje, hopelijk is aan het einde van de week me PC gebouwd en geïnstalleerd zodat ik mijn craptop eindelijk in een la kan gooien en niet meer voor gamen hoef te gebruiken.

Speel nu op 20 FPS WoWs en dat is niet echt ideaal kan ik je vertellen (en dan staat alles zo laag als het maar kan). Ben na 3 avonden spelen inmiddels bij tier 4 beland (had al een tier 4 prem ship van de jappen). Heb tot nu toe van beide naties een batlleship en een cruiser op tier 4. Destroyers ben ik nog niet aan begonnen. Tactiek vind ik nog lastig te bepalen, iemand tips wat ik het beste kan doen?

Welke skills kan je het beste op je captains hebben?
Welke consumibles kan ik het beste gebruiken? En die vlaggen, welke gebruiken jullie het meeste?

Dan nog destroyers, is het voor een beginner aan te raden om die al te gaan spelen?

Tot nu toe vind ik de cruisers denk ik toch wel het leukste om te spelen, nog aardig snel, wendbaar en een degelijke firepower. Al moet ik met de tier 4 cruiser van de USA nog wel ff wennen. Komt wel goed denk ik. Vind het spel leuk genoeg om hem elke keer op te starten. Misschien ga ik toch me prem account van WoT/WoWs maar verlengen voor dit spel. Voor WoT had ik besloten dat ik het niet meer waard vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 15-09 12:41
Bigsexy3 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:14:
Goedemorgen!

Sinds de open beta er is ben ik ook WoWs gaan spelen. WoT staat ffies op een laag pitje, hopelijk is aan het einde van de week me PC gebouwd en geïnstalleerd zodat ik mijn craptop eindelijk in een la kan gooien en niet meer voor gamen hoef te gebruiken.
Haha hier idem, dankzij de open beta ook gaan spelen. Ik keek al langere tijd uit naar WoW maar viel elke keer buiten de boot. Gisteravond drie potjes gedaan en voelde goed, verder zelf nog geen ervaring of veel kunnen doen. Was mij de dagen ervoor te warm om binnen te zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

lubbertkramer schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:26:
[...]

Haha hier idem, dankzij de open beta ook gaan spelen. Ik keek al langere tijd uit naar WoW maar viel elke keer buiten de boot. Gisteravond drie potjes gedaan en voelde goed, verder zelf nog geen ervaring of veel kunnen doen. Was mij de dagen ervoor te warm om binnen te zitten :9
Overdag was ik ook niet binnen te vinden hoor :9. Veels te goed weer om binnen me radlers op te drinken :9~
Bigsexy3 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:14:
Ben na 3 avonden spelen inmiddels bij tier 4 beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 15-09 12:41
Bigsexy3 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:28:
[...]

Overdag was ik ook niet binnen te vinden hoor :9. Veels te goed weer om binnen me radlers op te drinken :9~

[...]
Haha was niet op jou gericht maar inderdaad, die kun je beter buiten opdrinken :) Vanavond wel de planning om weer te spelen als is het lastig want City Skylines wil ook graag mijn aandacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

lubbertkramer schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:30:
[...]

Haha was niet op jou gericht maar inderdaad, die kun je beter buiten opdrinken :) Vanavond wel de planning om weer te spelen als is het lastig want City Skylines wil ook graag mijn aandacht 8)7
;) , keuzes keuzes keuzes. Zo kan ik niet wachten tot me nieuwe PC op me bureau staat. Die 20 FPS in WoWs en 35 FPS in WoT ben ik echt zat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Worden je stats en ingame aankopen ook weer gereset als de beta afgelopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 07:26:
[...]

en gelukt? :)
Gisteren voor het eerst 2 van mijn teamgenoten een compliment gegeven.Weet iemand of dat nog iets doet? Krijgen die spelers dan een melding of iets extra?
hij ging wel dood, helaas deed ik niet de final blow :P
RemkoDJ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:33:
Nee, als het goed is niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ben er nog niet over uit betreft HE vs AP. Gevoelsmatig zeg ik dat ik met HE meer damage (lees meer eruit haal) doe dan AP. Ik gebruikte eigenlijk standaard AP op BB en cruisers maar vind dat ik meer kans maak met HE. Dit misschien omdat je met HE een tegenstander meer kreupel kan krijgen. (bv geen motor, turrets kapot enz). Kan ook zijn dat naarmate je hoger komt in tiers dit veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
hopiconjo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:51:
Ben er nog niet over uit betreft HE vs AP. Gevoelsmatig zeg ik dat ik met HE meer damage (lees meer eruit haal) doe dan AP. Ik gebruikte eigenlijk standaard AP op BB en cruisers maar vind dat ik meer kans maak met HE. Dit misschien omdat je met HE een tegenstander meer kreupel kan krijgen. (bv geen motor, turrets kapot enz). Kan ook zijn dat naarmate je hoger komt in tiers dit veranderd.
Het grote voordeel van AP is dat je een citadel kunt hitten. Dat doet gauw 10-15k damage...
Je kunt ook afwisselen. Ik schiet vaak eerst HE totdat hij in brand staat. Daarna gebruikt hij zijn repair, en dan zet ik hem weer in brand. Daarna begin ik AP te schieten. Dan beschadig je hem nog sneller, want brand woedt voort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
hopiconjo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:51:
Ik heb het idee dat je het verschil met low level cruisers nog niet merkt tussen ap en HE. Als je ook kijkt naar de stats van HE en AP ammunitie, dan liggen die nog niet ver uit elkaar. Als je naar de grotere guns op de high tiers en battleships kijkt, dan wordt het verschil een stuk groter. (x2)

Ik schiet nu op mijn tier 3 JP cruiser bijna altijd HE. Op DD zou ik ook vrijwel altijd HE schieten.

Gisteren voor het eerst torps op mijn schip, doordat ik de tier 3 JP cruiser heb gekocht.
Gelijk 2e potje gespeeld met 3300 xp, had de mazzel op het laatste van de match een full HP afk BS te vinden met een CC die daar tegen aan lag. Salvo torps ertegenaan en beide laten zinken. :)

Ik blijf voorloopig op de JP CC lijn spelen, het zwitsers zakmes van de vloot.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
RemkoDJ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:33:
Nope, laatste reset is net geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
WTF?????
Update 0.4.0.2 komt er woensdag aan en...
- Tier VI premium ship Warspite is removed from sale.
- Fixed error that caused incorrect display of premium resources in World of Tanks after logging into World of Warships in some cases.
Aber....warum??

[ Voor 4% gewijzigd door SNAFU op 06-07-2015 15:41 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
SNAFU schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:39:
WTF?????
Update 0.4.0.2 komt er woensdag aan en...

[...]

Aber....warum??
HMS Warspite will be anchored in the Premium shop for a limited time only before it casts off on Monday 6 July at 07:00 CEST.
:'( ;w ( ik persoonlijk vond hem te duur ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:03:
( ik persoonlijk vond hem te duur )
Ik ook, onder andere.
Ben wel benieuwd wanneer de Atago en Atlanta terugkomen in de shop.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik denk dat die niet al te lang meer wegblijven... WG wil toch centjes hebben en de premiumshop is nu wel aardig leeg :) Maar was die Atago niet 12500 gold?..ouch

Ik persoonlijk zit eigenlijk maar op 1 bootje te wachten.hint.Kriegsmarine. instabuy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Odessa schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:50:
Ik denk dat die niet al te lang meer wegblijven... WG wil toch centjes hebben en de premiumshop is nu wel aardig leeg :) Maar was die Atago niet 12500 gold?..ouch

Ik persoonlijk zit eigenlijk maar op 1 bootje te wachten.hint.Kriegsmarine. instabuy :)
Ik heb ergens 10700 gold gezien gezien maar het blijft veel geld.

Pagina: 1 ... 5 ... 129 Laatste