Oooh serieus? Damn, heb net de tier9 japanse destroyer unlocked, met 20km max range..... Holy shit, dan ziet letterlijk iedereen die torpsUser schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:31:
Irritant iets van torps is dat de afstand waarop ze gespot worden afhankelijk is van de max range van de torps.
Bijvoorbeeld, een torp met max range van 20 km gedropt op een afstand van 5 km wordt direct gespot, maar een torp met een max range van 10 km die op dezelfde afstand gedropt wordt, wordt niet gespot omdat de max range lager is, en de acquisition range dus ook. Als je niet van plan bent om de langere range te gebruiken heeft het geen zin om te upgraden (of torps moeten meer damage doen), puur omdat ze eerder gespot worden.
(Waarden zijn uit de lucht gegrepen btw)
Ik heb nog geen info kunnen vinden die het tegendeel bewijst. Ik blijf zelf lekker met de 10 km torp op de Fubuki spelen.pkregting schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:21:
[...]
Oooh serieus? Damn, heb net de tier9 japanse destroyer unlocked, met 20km max range..... Holy shit, dan ziet letterlijk iedereen die torps
het leuke aan die 15km is dat je onverwacht nog wel eens een torp raakt. En dat gebeurt vaker dan je denkt met 15-20km. Ik denk dat ik gemiddeld 1-2 torps raakt iedere 2 potten.User schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:57:
[...]
Ik heb nog geen info kunnen vinden die het tegendeel bewijst. Ik blijf zelf lekker met de 10 km torp op de Fubuki spelen.
Die dingen gaan ook 5 knopen trager, not sure if want.pkregting schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:49:
[...]
het leuke aan die 15km is dat je onverwacht nog wel eens een torp raakt. En dat gebeurt vaker dan je denkt met 15-20km. Ik denk dat ik gemiddeld 1-2 torps raakt iedere 2 potten.
Die 15km shells op de Fubuki zijn het zeker waard. Ik heb zo ongelofelijk veel hits gehad tussen de 10-15km. Op de tier9 krijg je de upgrade van 15 naar 20km en de torps gaan ook nog eens 10 knopen snellerUser schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:17:
[...]
Die dingen gaan ook 5 knopen trager, not sure if want.
Kheb trouwens ook een redelijk effectieve torp spam tactiek gevonden voor de Fubuki. Werkt helaas alleen maar met 3 torp launchers.
Ik vuur 1 smal torpedo salvo op de lead indicator en het tweede salvo gaat er voor, direct grenzend aan het eerste salvo. De meeste spelers draaien weg en/of remmen als ze het eerste salvo zien waardoor ze recht het tweede salvo in varen. Soms kom je echter spelers tegen die zulke salvo's ook redelijk kunnen ontwijken. Speciaal voor die mensen komt mijn derde salvo op de grens tussen het eerste en tweede salvo te liggen, maar met een delay van een seconden of 10. Omdat er een ruimte tussen salvo 1-2 en 3 zit hebben ze de derde meestal niet door omdat ze op de eerste twee salvo's gefocust zijn. Meestal koppen ze dan dat volledige salvo midden in een draai.
Ik vuur 1 smal torpedo salvo op de lead indicator en het tweede salvo gaat er voor, direct grenzend aan het eerste salvo. De meeste spelers draaien weg en/of remmen als ze het eerste salvo zien waardoor ze recht het tweede salvo in varen. Soms kom je echter spelers tegen die zulke salvo's ook redelijk kunnen ontwijken. Speciaal voor die mensen komt mijn derde salvo op de grens tussen het eerste en tweede salvo te liggen, maar met een delay van een seconden of 10. Omdat er een ruimte tussen salvo 1-2 en 3 zit hebben ze de derde meestal niet door omdat ze op de eerste twee salvo's gefocust zijn. Meestal koppen ze dan dat volledige salvo midden in een draai.
Hallo mannen,
Ik merk na de laatste patch dat mijn BB's vaak (niet altijd) al hun batterijen afvuren, terwijl ik echt maar 1 keer op de LMB click ??
Knap vervelend bij een slagschip dus, ik heb uit het boek "Der untergang der Bismarck" toch echt geleerd pas bij dekkend vuur alle batterijen te gebruiken
Ik merk na de laatste patch dat mijn BB's vaak (niet altijd) al hun batterijen afvuren, terwijl ik echt maar 1 keer op de LMB click ??
Knap vervelend bij een slagschip dus, ik heb uit het boek "Der untergang der Bismarck" toch echt geleerd pas bij dekkend vuur alle batterijen te gebruiken
Daar had ik in de alpha last van, maar tegenwoordig nooit meer. Ik ben er nooit achter gekomen hoe het precies kwam._Anvil_ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:30:
Hallo mannen,
Heb hem geinstalleerd, maar merk vrij weinig verschil. Vliegtuigen zijn niet zo zeer op de Omaha gefocused heb ik het idee en van de artillery minder merk ik inderdaad weinig.dynosu schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:39:
[...]
Is geen downgrade. Alle AA krijgt een flinke upgrade, je krijgt guns die ook echt wat kunnen raken. De torp launchers die verwijderd worden zijn toch niet je hoofdtaak, dus big whoop. En de guns die verwijderd worden kon je toch vaak neit mee vuren.
Dus ja je raakt wat guns en torps kwijt. Maar de extra AA maakt het de moeite waard en ik had geen spijt van de upgrade.
He Yozzman, wist niet dat je dit speelde...houd je nog wel tijd over voor CWDG?
Eindelijk boven de 50% gekomen...bij pot 40 stond het al op 50%, maar ik kwam maar niet over die drempel...durf eigenlijk geen nieuw potje meer te starten na deze (compleet zinloze) persoonlijke overwinning
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Fuck denk dat ik van die stalkers afkomSapstengel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:07:
[...]
He Yozzman, wist niet dat je dit speelde...houd je nog wel tijd over voor CWDG?
Volgens mij begin ik torps een beetje door te krijgen:

De Fubuki is dan ook een beest. Ik heb hem net met alle upgrades en het speelt goed weg.User schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:54:
Volgens mij begin ik torps een beetje door te krijgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan het me voorstellen, zelfs met redelijk goed spelen, als je in een game met tomatoes zit verlies je gewoon.Sapstengel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:07:
Eindelijk boven de 50% gekomen...bij pot 40 stond het al op 50%, maar ik kwam maar niet over die drempel...durf eigenlijk geen nieuw potje meer te starten na deze (compleet zinloze) persoonlijke overwinning![]()
[afbeelding]
Mijn winrate is gezakt van 47% naar 43% op dit moment ..............
Jaaa....maar van jou snap ik dat wel.Ashrah schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:37:
[...]
Kan het me voorstellen, zelfs met redelijk goed spelen, als je in een game met tomatoes zit verlies je gewoon.
Mijn winrate is gezakt van 47% naar 43% op dit moment ..............
Iemand wel eens een carrier zien wegrennen van een destroyer??
Blijkbaar kan een Ranger dat...
[ Voor 12% gewijzigd door SNAFU op 22-05-2015 00:10 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Als eersteSNAFU schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:44:
[...]
Jaaa....maar van jou snap ik dat wel.
Iemand wel eens een carrier zien wegrennen van een destroyer??
Blijkbaar kan een Ranger dat...

Ranger gaat 30 knopen .... technisch gezien kan het.
Ranger: 30 knopen (55km/u)
Mutsuki: 39 knopen (72 km/u)
Dan ben je inderdaad een 46 minuten aan het varen wil je'm inhalen als ie 10 km voor je vaart...beetje jammer.
Dan ben je inderdaad een 46 minuten aan het varen wil je'm inhalen als ie 10 km voor je vaart...beetje jammer.
[ Voor 12% gewijzigd door SNAFU op 22-05-2015 13:24 . Reden: because wiskunde! ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Ik vind dit juist perfect. Ik kan onderhand wel stellen dat ik destroyer het meest speel van al mijn schepen en als ik zie hoeveel destroyers de win wel niet vergooien om een carrier neer te schieten.... 50 van mijn ongeveer 500 battles zijn een draw en veel van deze draws zijn mensen die gaan carrier hunten...SNAFU schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:30:
Ranger: 30 knopen (55km/u)
carrier pesten is mijn taak. carrier zonder planes vermoord zichzelf vaak wel
DD's zijn machtig mooi, geen twijfel over mogelijk (dan heb ik het even niet over de stock Mituski).
Heren, even een vraag. In het kader van "meer weten en praktijk ervaring" wil ik een website in elkaar klussen. Nou is het voor een spel als WoT niet echt meer nodig, maar lijkt het me leuk om een WoWs almanak in elkaar te klussen, over hoe je meer uit het spel kunt halen. Dingen als, hoe je de verschillende maps kunt spelen, waar de kracht ligt van diverse schepen/lijnen, welke equipment, enz.
Mijn vraag is, hoe staan jullie daar tegen over en hebben jullie je eigen ideeen hierover?
PS: Ik heb 0.0 ervaring met het klussen van website, maar ik zou graag wel een platform op willen zetten waar mensen van kunnen leren (en het opzetten ervan is mijn leerproces;))
Mijn vraag is, hoe staan jullie daar tegen over en hebben jullie je eigen ideeen hierover?
PS: Ik heb 0.0 ervaring met het klussen van website, maar ik zou graag wel een platform op willen zetten waar mensen van kunnen leren (en het opzetten ervan is mijn leerproces;))
Daar hebben we het WoWs forum voor? Wat voeg jij dan toe?
Ik zou dan voor een tankcompare.com achtig iets gaan. Een site waar je verschillende schepen met elkaar kan vergelijken. De stats van schepen kan je volgens mij nu alleen nog maar in-game vinden(correct me if i'am wrong).pkregting schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:01:
Heren, even een vraag. In het kader van "meer weten en praktijk ervaring" wil ik een website in elkaar klussen. Nou is het voor een spel als WoT niet echt meer nodig, maar lijkt het me leuk om een WoWs almanak in elkaar te klussen, over hoe je meer uit het spel kunt halen. Dingen als, hoe je de verschillende maps kunt spelen, waar de kracht ligt van diverse schepen/lijnen, welke equipment, enz.
Bedankt voor het idee, had ik nog helemaal niet aan gedacht. Zat zelft eerst meer te denken aan een wotguru achtige site (vond ik ook gisteren pas voor het eerstRagingPenguin schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:14:
[...]
Ik zou dan voor een tankcompare.com achtig iets gaan. Een site waar je verschillende schepen met elkaar kan vergelijken. De stats van schepen kan je volgens mij nu alleen nog maar in-game vinden(correct me if i'am wrong).
[ Voor 3% gewijzigd door pkregting op 23-05-2015 13:01 ]
Van de week bezweken om ook maar een preorder package te kopen. 'Vroeger' jarenlang Navyfield gespeeld.. dus dan moet ik de spirituele opvolger natuurlijk wel spelen, en ik kon niet meer wachten tot open beta.
Heb nu een New Mexico en een Bogue, nadat ik eergister over AP en HE shells had gelezen (tot voor die tijd schoot ik altijd met HE), ben ik gister als test toch maar AP shells gaan gebruiken tegen andere battleships.
Met HE vond ik al dat ik weinig damage deed.. gister eerste potje met AP, en ik schoot een cruiser in één salvo dood, en daarna raakte ik nog één volledig salvo op een BB, waaronder 1 citadel hit en die verloor in één klap 75% health.
ik ben verkocht, AP for life
Heb nu een New Mexico en een Bogue, nadat ik eergister over AP en HE shells had gelezen (tot voor die tijd schoot ik altijd met HE), ben ik gister als test toch maar AP shells gaan gebruiken tegen andere battleships.
Met HE vond ik al dat ik weinig damage deed.. gister eerste potje met AP, en ik schoot een cruiser in één salvo dood, en daarna raakte ik nog één volledig salvo op een BB, waaronder 1 citadel hit en die verloor in één klap 75% health.
ik ben verkocht, AP for life
Battleships gebruiken in principe voor alles AP, HE is belangrijker op Cruisers en Destroyers.
Ik heb mijn carriers verkocht na patch 3.1, kan er niet lekker meer mee spelen (USN carriers).
Ik heb mijn carriers verkocht na patch 3.1, kan er niet lekker meer mee spelen (USN carriers).
Dit is de beste upgrade ever.
Van een zeer matige Mutsuki waar ik na weken spelen eindelijk een upgrade verdiend heb..
Hier mijn eerste game met zijn opvolger. Stock, zonder enige upgrade.

'nuff said
Van een zeer matige Mutsuki waar ik na weken spelen eindelijk een upgrade verdiend heb..
Hier mijn eerste game met zijn opvolger. Stock, zonder enige upgrade.

'nuff said
Ik zou geen AP op DD en CV gebruiken, dan overpen je en doe je meer schade met HE. (plus het feit dat een cv zijn vliegtuigen niet kan landen en laten opstijgen als hij fikt).Ashrah schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:57:
Battleships gebruiken in principe voor alles AP, HE is belangrijker op Cruisers en Destroyers.
ligt wel aan de situatie , als je een CV of DD kan afschieten met AP, zou ik niet switchen als er andere BB's in de buurt zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door defiler1974 op 01-06-2015 13:24 ]
Ik heb een half jaar terug Wot veel gespeeld, op een gegeven moment was ik er even klaar mee maar nu ik World of Warships zie beginnen mijn handen toch wel weer te jeuken.
Vraagje aan jullie, hoe is de beta? Ik zit nu te twijfelen om deze ook aan te schaffen, wat is verschil met wot ( behalve natuurlijk dat het schepen zijn ipv tanks ) Voorkeur voor een bepaalde klasse?
Vraagje aan jullie, hoe is de beta? Ik zit nu te twijfelen om deze ook aan te schaffen, wat is verschil met wot ( behalve natuurlijk dat het schepen zijn ipv tanks ) Voorkeur voor een bepaalde klasse?
Daarom staat er ook "in principe", DD's zou je nooit op moeten hoeven schieten met je main guns, als je het wel doet is 30 sec reload om van damage type te wisselen erg lang dus zit je nog met je eerste volley op AP..defiler1974 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:23:
[...]
Ik zou geen AP op DD en CV gebruiken, dan overpen je en doe je meer schade met HE. (plus het feit dat een cv zijn vliegtuigen niet kan landen en laten opstijgen als hij fikt).
ligt wel aan de situatie , als je een CV of DD kan afschieten met AP, zou ik niet switchen als er andere BB's in de buurt zijn.
Grote verschil is dat je verder van tevoren echt moet anticiperen waar je naartoe wil en wat je wil.-WarAx- schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:23:
Ik heb een half jaar terug Wot veel gespeeld, op een gegeven moment was ik er even klaar mee maar nu ik World of Warships zie beginnen mijn handen toch wel weer te jeuken.
Soms kom je op een open plek op de map terecht vanwaar je van alle kanten beschoten kan worden, je kan niet "even" snel omkeren of achter een heuveltje wegduiken om in cover te raken.
Van tevoren dus goed bedenken waar die schepen op links blijven als jij op rechts aan het schieten bent...heb je wel cover van bergen of ijsschotsen voor die enemy op links.
De klasse welke het meest noobfriendly is is toch wel de US cruiserlijn, snelle guns, vanaf tier 6 geen torpedo's maar dikke AA zodat geen carrierpiloot in je buurt durft te komen met zijn bommen of torpedo's.
Vindt die zelf wel erg leuk om te spelen.
Om eventjes het lijstje aan te vullen (puur op basis van mijn ervaringen):ShockWave schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:45:
[...]
De klasse welke het meest noobfriendly is is toch wel de US cruiserlijn, snelle guns, vanaf tier 6 geen torpedo's maar dikke AA zodat geen carrierpiloot in je buurt durft te komen met zijn bommen of torpedo's.
Vindt die zelf wel erg leuk om te spelen.
IJN Battleships: Tussen tier 4 en 7 Iets gemakkelijker te spelen dan de Amerikaanse tegenhanger, aangezien je meer snelheid en range op de guns hebt. Dit maakt dat fouten in je positionering minder hard worden afgestraft dan de US Battleships. Op tier8 maakt dit weinig meer uit, omdat zowel de mobiliteit als de range op de guns enorm verbeterd. Al met al zijn de Japanners iets meer noobfriendly.
IJN Cruisers: Na tier 6 hebben deze cruisers de potentie om veel meer damage te doen dan de Amerikaanse tegenhanger. Echter moet je dan wel de mogelijkheid en (map)kennis hebben om je torpedos goed te gebruiken. Deze hebben de Amerikanen na tier5 helaas niet meer. Wat de US Cruisers wel hebben is een bijzonder goede AA...
Edit: en toen verknalde de internetverbinding in de trein alles....
Even korte samenvatting van de rest:
Destroyers: Afblijven als noob boven tier 5. Veel gamekennis nodig om constant goed te blijven presteren. Niet noob friendly
Carriers: Aflbijven als noob. Patch heeft de balans weggehaald.....
Hoe gaat alles bij jullie? Lekker aan het grinden en al bijna bij een tier 10?
[ Voor 14% gewijzigd door pkregting op 02-06-2015 23:28 ]
Ben zelf een carrier fan dus speel alleen dat. De Japanse lijn.
Heb nu de Ryujo unlocked maar daar ben ik even goed ziek van. Twee battles gespeeld: 2x compleet niets kunnen doen.
Mijn grootste ergernis is de AA op dit moment. Ik werd twee keer als enige carrier in het spel (dus geen bij de tegenstanders) ingedeeld bij alleen maar tier 8 schepen. Met mijn stock tier 6 carrier.
Mijn planes worden zo gigantisch hard afgeschoten door AA van single schepen, niet normaal. Met 3 squadrons van 4 planes op 1 single ship (dus geen support AA van anderen in de buurt) hou ik uiteindelijk 2 toestellen over van de 12 en krijg ik met moeite 2 torps gelanceerd (mis vanwege de bagger spread) en 2 bombs gedropped (ook mis). En ik laat die drie squadrons simultaan aanvallen. Als ik 1 squadron laat aanvallen zijn alle toestellen al neer voordat ik uberhaupt in de buurt kom.
Kortom, in deze battles is mijn carrier kansloos. Met 2 runs ben ik al mijn vliegtuigen kwijt en krijg ik nauwelijks shots. Dus ook geen XP, dus kan ook niets upgraden.
Tot en met de Zuiho was het goed te doen maar dit is waardeloos.
Heb nu de Ryujo unlocked maar daar ben ik even goed ziek van. Twee battles gespeeld: 2x compleet niets kunnen doen.
Mijn grootste ergernis is de AA op dit moment. Ik werd twee keer als enige carrier in het spel (dus geen bij de tegenstanders) ingedeeld bij alleen maar tier 8 schepen. Met mijn stock tier 6 carrier.
Mijn planes worden zo gigantisch hard afgeschoten door AA van single schepen, niet normaal. Met 3 squadrons van 4 planes op 1 single ship (dus geen support AA van anderen in de buurt) hou ik uiteindelijk 2 toestellen over van de 12 en krijg ik met moeite 2 torps gelanceerd (mis vanwege de bagger spread) en 2 bombs gedropped (ook mis). En ik laat die drie squadrons simultaan aanvallen. Als ik 1 squadron laat aanvallen zijn alle toestellen al neer voordat ik uberhaupt in de buurt kom.
Kortom, in deze battles is mijn carrier kansloos. Met 2 runs ben ik al mijn vliegtuigen kwijt en krijg ik nauwelijks shots. Dus ook geen XP, dus kan ook niets upgraden.
Tot en met de Zuiho was het goed te doen maar dit is waardeloos.
[ Voor 9% gewijzigd door Tettie op 03-06-2015 12:16 ]
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
De USA Cruisers hebben ook veel guns en een goede reload.
Ik heb het spel net aangeschaft en ga nu aan de slag, op naar de Cruisers dus
De loss was vervelend, maar kijk eens naar de carrier in het vijandelijke team 
Een nieuwe Japanse carrier dus
Een nieuwe Japanse carrier dus

De tier 9 en 10 Japanse carriers zijn aan bepaalde mensen uitgegeven om verder getest te worden omdat de populatie op de test server te laag is/was. De tier 10 US carrier is nog niet klaar (problemen met het model)
Nadeel is korte range in vroegere tiers. ik ben bij tier 4 en nu nog maar 14km range.PcDealer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:17:
De USA Cruisers hebben ook veel guns en een goede reload.
Mag je in je handen klappen, tier 5 US battleship heeft ook 14km bereik.patrickos85 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:05:
[...]
Nadeel is korte range in vroegere tiers. ik ben bij tier 4 en nu nog maar 14km range.
Rond de 15 is vrij standaard voor een cruiser wil je meer range moet je een IJN battleship nemen daar krijg je 20km op tier 5.
\o/
Wat blijft het ook een wonderlijk schip.
Nieuw record ook qua ships destroyed :x
De headsup tegen de DD's liep erg lekker..
Wat blijft het ook een wonderlijk schip.
Nieuw record ook qua ships destroyed :x
De headsup tegen de DD's liep erg lekker..

Researched:M103 researched.
Undistributed experience spent: 168500
Free Experience spent: 0
Top PC Dealer maarreeee verkeerde topic
Heb vanochtend even nieuw Gathering of Warships channel aangemaakt, na de update van vanochtend was alles weg ook de vriendelijst...
Als we het nou bij 1 kanaal houden en niet een wildgroei aan kanalen dan hebben we weer een verzamelpunt.
Crap, je hebt gelijk.
Verder: goed bezig!
Verder: goed bezig!
Waar kan ik dit vinden? Ik zou ook wel eens mee willen doen, natuurlijk moet ik eerst nog wat hogere tiers unlocken, maar dat lijkt me wel leuk.ShockWave schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:20:
[...]
Top PC Dealer maarreeee verkeerde topic![]()
Heb vanochtend even nieuw Gathering of Warships channel aangemaakt, na de update van vanochtend was alles weg ook de vriendelijst...
Als we het nou bij 1 kanaal houden en niet een wildgroei aan kanalen dan hebben we weer een verzamelpunt.
Het staat in ieder geval niet in de OP, misschien handig om dat ook toe te voegen?
Ingame gewoon "Gahtering of Warships" opzoeken bij channel.
Rode vakje linksonder en dan channels en zoeken..
Rode vakje linksonder en dan channels en zoeken..
[ Voor 30% gewijzigd door ShockWave op 05-06-2015 10:45 ]
Haha. Dit was een first timer.
Score: 12-0

Mijn bijdrage is overigens nihil, omdat ik de hele game aan het zoeken was naar de AC.
Toen ik die eenmaal down had, pakte iemand anders m'n kill en was de game voorbij.
Needless to say: erg spannend was deze game niet.
Score: 12-0

Mijn bijdrage is overigens nihil, omdat ik de hele game aan het zoeken was naar de AC.

Toen ik die eenmaal down had, pakte iemand anders m'n kill en was de game voorbij.
Needless to say: erg spannend was deze game niet.
Was is een AC?
Wel twee vliegtuigen gesloopt
Wel twee vliegtuigen gesloopt
[ Voor 56% gewijzigd door PcDealer op 06-06-2015 10:08 ]
AC = Aircraft Carrier. 
Ja, die vliegtuigen stuurde hij op me af toen ik in de buurt was.
Op de een of andere manier was hij niet gesteld op mijn aanwezigheid..
Ja, die vliegtuigen stuurde hij op me af toen ik in de buurt was.
Op de een of andere manier was hij niet gesteld op mijn aanwezigheid..
CV / CVA = aircraft carrier
Als je ac zegt hlijft iedereen vragen
Als je ac zegt hlijft iedereen vragen
Oh, weer een nieuwe designation? Eerst was het CV die de Amerikanen gebruiken. Ik gebruik gewoon de volledige Engelse benaming. Carrier, Cruiser, Destroyer en Battleship (en soms Bs).
ik kan een aantal codes van iemand overnemen. Die codes geven PUUR toegang tot de beta (dus geen schepen/gold/etc.). Mocht iemand interesse hebben, ze kosten me 5 euro per stuk
Je weet dat je zie hier voor EUR3.97 kan krijgen?:
http://fast2play.de/categ...u-server-beta-access-key/
http://www.g2play.co.nl/c...u-server-beta-access-key/
http://fast2play.de/categ...u-server-beta-access-key/
http://www.g2play.co.nl/c...u-server-beta-access-key/
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
oh dat had ik niet eens gezien haha
dan ga ik ze iig niet bij deze persoon halen
Had ik eerder moeten weten, heb er 10 euro voor betaald via ebay..
Had je beter een starterpack voor €16 kunnen kopen ......-WarAx- schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:39:
Had ik eerder moeten weten, heb er 10 euro voor betaald via ebay..
heb je hier een link voor? klinkt wel interessant.Ashrah schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:16:
[...]
Had je beter een starterpack voor €16 kunnen kopen ......
anders ga ik die van 3.97 een proberen
veel plezier:vliegenvanger schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:31:
[...]
heb je hier een link voor? klinkt wel interessant.
anders ga ik die van 3.97 een proberen
https://eu.wargaming.net/shop/wows/
ah i dacht dat je wat anders bedoeldepkregting schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:56:
[...]
veel plezier:
https://eu.wargaming.net/shop/wows/
Toen de pakketten net uit waren, waren ze €16.99vliegenvanger schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:25:
[...]
ah i dacht dat je wat anders bedoelde. de goedkoopste daar is momenteel €19,99
Ja toen heb ik de mijne gehaald en daarna niet meer gekeken.
W00000t!! De closed Betas testers (50 potjes minimaal) krijgen een premium US Battleship 
http://worldofwarships.eu/en/news/common/cbt-rewards/
While the Open Beta is still somewhere beyond the misty horizon, it is time to talk about what happens when the game reaches this upcoming milestone and what you will get from us for your efforts in the Closed Beta. Hint? It is massive, it is flying the stars and stripes banner and is packing quite a punch. No, not that kind of punch…
USS Arkansas is one of the brightest examples of U.S. battleships. While having relatively a low speed of travel and firing range, Arkansas is characterized by good manoeuvrability, well-armoured citadel, and anti-torpedo defense system. She is equipped with anti-aircraft armaments and multiple primary guns.
And it will be yours, together with a unique camouflage, if you have participated in at least 50 battles in the Closed Beta testing.
http://worldofwarships.eu/en/news/common/cbt-rewards/
While the Open Beta is still somewhere beyond the misty horizon, it is time to talk about what happens when the game reaches this upcoming milestone and what you will get from us for your efforts in the Closed Beta. Hint? It is massive, it is flying the stars and stripes banner and is packing quite a punch. No, not that kind of punch…
USS Arkansas is one of the brightest examples of U.S. battleships. While having relatively a low speed of travel and firing range, Arkansas is characterized by good manoeuvrability, well-armoured citadel, and anti-torpedo defense system. She is equipped with anti-aircraft armaments and multiple primary guns.
And it will be yours, together with a unique camouflage, if you have participated in at least 50 battles in the Closed Beta testing.
Hmm, en dan lees je dit op de Asia server..OBT binnenkort?
http://worldofwarships.as...ed-soon-reward-to-follow/
The Closed Beta Test will be undergoing another round of wipes very soon as we take one step closer to Open Beta and the eventual release of World of Warships. To create fair conditions for everyone who will join after the start of Open Beta, all progress will be removed, such as credits earned and ships purchased,
mja, klinkt toch netjes wat mij betreft, zie hieronder. Ik heb al lang geen woWs meer gespeeld, maar ben blij dat ik toch dik 100 potjes op de teller heb gezet 
"To create fair conditions for everyone who will join after the start of Open Beta, all progress will be removed, such as credits earned and ships purchased,
However, there are significant benefits to those who have participated actively in the testing. Here are the following benefits of your labour to reap:
Account Level will be partially restored based on the number of battles you fought.
Signal flags will be partially restored based on the number of battles you fought.
Two experienced commanders will await you in your port with a certain amount of free skills. This amount is dependent on your participation in the testing phase. These commanders will be at your service on Tier I US and IJN vessels until an appropriate account level is unlocked. At that point you can retain these two gentlemen to command any ship you desire for free.
Note: Contents of any purchased pre-order packages will be invoiced to your account after the wipe, as previously stated in the package description and on our portal. Iwaki Alpha will be restored to your port if you received this ship for your participation in the Closed Alpha phase. Please note that you will receive only the ship – modifications and crew will be wiped."
"To create fair conditions for everyone who will join after the start of Open Beta, all progress will be removed, such as credits earned and ships purchased,
However, there are significant benefits to those who have participated actively in the testing. Here are the following benefits of your labour to reap:
Account Level will be partially restored based on the number of battles you fought.
Signal flags will be partially restored based on the number of battles you fought.
Two experienced commanders will await you in your port with a certain amount of free skills. This amount is dependent on your participation in the testing phase. These commanders will be at your service on Tier I US and IJN vessels until an appropriate account level is unlocked. At that point you can retain these two gentlemen to command any ship you desire for free.
Note: Contents of any purchased pre-order packages will be invoiced to your account after the wipe, as previously stated in the package description and on our portal. Iwaki Alpha will be restored to your port if you received this ship for your participation in the Closed Alpha phase. Please note that you will receive only the ship – modifications and crew will be wiped."
Dat is erg goed nieuws! Ik blijf zeker spelen als het spel uit komt. 
Open beta weet ik niet. Ik verwacht dat progress opnieuw reset zal worden, dus waarom zou ik meedoen aan Open beta?
Die 50 games is trouwens wel een lage grens. Ik zit op 413 games, met 52% winrate.
Misschien komt er nog een 500 win reward?
Open beta weet ik niet. Ik verwacht dat progress opnieuw reset zal worden, dus waarom zou ik meedoen aan Open beta?
Die 50 games is trouwens wel een lage grens. Ik zit op 413 games, met 52% winrate.
Misschien komt er nog een 500 win reward?
afaik krijgt de open beta geen wipe.
Na deze wipe neem je volgens mij alles wat je verdient in open beta mee naar versie 1.0.
Correct me if I'm wrong.
Na deze wipe neem je volgens mij alles wat je verdient in open beta mee naar versie 1.0.
Correct me if I'm wrong.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
E3 2015?Odessa schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:39:
Hmm, en dan lees je dit op de Asia server..OBT binnenkort?
[...]
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Verwijderd
Ik snap geen bal van XP berekening ...
gisteren een gemiddelde van 300-400 per battle als ik in een BB zit
Dat zijn dan battles van 15min, waar ik
- 42 hits haal
- 2 schepen zink
- 2 defends doe (die groene balkskes)
- 2 structure hits (die oranje balkskes)
- Win & het overleef
tada ... 300xp (en dan nog met premium he)
WTF
- 42 hits haal
- 2 schepen zink
- Win & het overleef
WTF
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 09:06 ]
Ja, volgens mij moeten ze de xp berekening hier en daar wat tweaken. Soms krijg je minder xp dan verwacht en soms juist meer, zou fijn zijn als ze dat wat inzichtelijker zouden maken.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:06:
Ik snap geen bal van XP berekening ...
- 42 hits haal
- 2 schepen zink
- Win & het overleef
WTF
Shuttle st20g5
Verwijderd
Bah belachelijk weer die xp...
http://postimg.org/image/emdvmfh9d/
hah lol ... wtf staat ie op coop battle
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 12:44 . Reden: stomme screenshot insert werkt niet ]
Schiet je toevallig alleen lagere tiers? Post eens een gedetailleerd overzicht.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:41:
Bah belachelijk weer die xp...
PvP kiezen, levert meer XP op
Je weet wel dat je coop speelt, Zohan?
dit weekend begonnen met spelen. zit nu in een paar US tier IV schepen.
heb nog wel een paar vragen over het spel:
namelijk wat zijn citadel hits? en hoe krijg je ze? het viel me eigenlijk pas bij de Tier IV us cruiser op dat ik ze ging krijgen, daarvoor niet.
ook: wat voor munitie raden jullie aan? AP of HE?
verder: hoe gaan jullie om met commanders? nemen jullie deze mee van schip naar volgend schip, of beginnen jullie met een nieuwe commander. ik wil daar nog geen tokens voor inzetten, en wat ik heb gezien is het vrij prijzig als je er credits voor wilt gebruiken...
namelijk wat zijn citadel hits? en hoe krijg je ze? het viel me eigenlijk pas bij de Tier IV us cruiser op dat ik ze ging krijgen, daarvoor niet.
ook: wat voor munitie raden jullie aan? AP of HE?
verder: hoe gaan jullie om met commanders? nemen jullie deze mee van schip naar volgend schip, of beginnen jullie met een nieuwe commander. ik wil daar nog geen tokens voor inzetten, en wat ik heb gezien is het vrij prijzig als je er credits voor wilt gebruiken...
Net als bij woT crews neem ik de commander mee bij een hogere tier, kost wel 200k credits maar die heb je toch vrij snel met alle missies die $$ opleveren.
Wat munitie betreft, vuistregel is AP op zwaar gepansterde targets (BB en meeste cruisers), HE op de rest.
Hier zit uiteraard de nodige nuance op:
- trial and error, kijk wanneer je schoten veel dmg doen en wissel indien nodig van ammo type
- let op overpenetrating, AP shells die dwars door beide zijden van het schip gaan zonder veel interne dmg te doen.
- komt je AP er niet door, probeer het dan op zachtere delen (dus niet op een angled armor belt) of wissel naar HE voor module dmg, chance of fire etc.
- altijd HE op DD's en Carriers, bij deze laatste kun je zn deck in de fik steken (dan kan hij geen planes meer launchen)
Wat munitie betreft, vuistregel is AP op zwaar gepansterde targets (BB en meeste cruisers), HE op de rest.
Hier zit uiteraard de nodige nuance op:
- trial and error, kijk wanneer je schoten veel dmg doen en wissel indien nodig van ammo type
- let op overpenetrating, AP shells die dwars door beide zijden van het schip gaan zonder veel interne dmg te doen.
- komt je AP er niet door, probeer het dan op zachtere delen (dus niet op een angled armor belt) of wissel naar HE voor module dmg, chance of fire etc.
- altijd HE op DD's en Carriers, bij deze laatste kun je zn deck in de fik steken (dan kan hij geen planes meer launchen)
Volgens mijn is dat een gepanserde ruimte waar de kapitein of gevechts leiding zit. Als deze ruimte kaduk is, is het schip effectief uit de strijd genomen. Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat het de munitie opslag is, zoals je ook bij World of tanks een ammo rack kan opblazen.vliegenvanger schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:40:
dit weekend begonnen met spelen. zit nu in een paar US tier IV schepen.
...
Shuttle st20g5
Vind het heerlijk om met een (US) cruiser HE te spammen. Snelle reload, veel shells en dus elke 2e salvo wel ongeveer een brandje/critical. Als de vijandelijke BB al een keer de repair heeft gebruikt en je zet hem nog eens in de fik, levert dat veel schade op. Vaak maak ik een kampvuurtje of 7-8 per pot en die zijn goed voor 20k-30k damage (enkel brandschade!)
Is het de moeite om eerst ergens een invite code te zien bemachtigen?
Als je snel bent en 50 games speelt krijg je een gratis tier 4 premium US battleship.Inrage schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:41:
Is het de moeite om eerst ergens een invite code te zien bemachtigen?
De eerdere links zijn het goedkoopst, anders een pre-order pack halen.
Is er al iemand on de public test gekomen die vandaag live gaat? Ik krijg een error bij het connecten.
Babs out!
Babs out!
public test is die open voor iedereen ?
zo ja ik kan er niets over vinden ?
"Beautiful Clean Coal"
Nee, enkel voor mensen die al vanaf 10 Juni in de CBT zitten.
Staat in het artikel op de WoWs portal.
ik ben wel heel benieuwd naar de wijzigingen :-)
Staat in het artikel op de WoWs portal.
ik ben wel heel benieuwd naar de wijzigingen :-)
http://worldofwarships.eu/en/news/common/public-test-040/leekers schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:35:
public test is die open voor iedereen ?
De test is een soort van testsserver zoals we die kennen van WoT. Je kan alleen meedoen als je toegang tot de CBT voor 10 juni. Voor de PT heb je een losse testclient nodig.
In de test zitten nieuwe schepen, een nieuwe map, nieuwe upgrades, nieuwe constumables en een systeem waarmee je drie spelers per dag een compliment kan sturen voor 'plays well'.
Voor meer details:
http://blog.worldofwarshi...er-bulletin-update-0-4-0/
Edit: het gaat om 18:30 live en duurt tot zondag
[ Voor 3% gewijzigd door RagingPenguin op 19-06-2015 18:19 ]
Leuk, denk je even de public beta te gaan spelen, eerst natuurlijk hele nieuwe client downloaden en installeren en daarna log je in... Is er een que van 700+ spelers om op de server te mogen..

umm, waar kan ik een WoWs bonus code redeemen? (geen invite code dus)
Hele goede vraag ... lol zou het niet weten.
In de premiumshop_Anvil_ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:32:
net gevonden ja, daar kreeg ik helaas de "invalid" melding.
Die van de humble bundle? Die zijn alleen voor de NA server, helaas niet voor de EU._Anvil_ schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:32:
ah, ik zal verkeerd gelezen hebben. WG haat de EU, zoveel is duidelijk
Was een speciale actie gekoppeld aan de E3 (welke in america is) Tuccy heeft al wel gezegt dat wij hier ook zoiets krijgen voor GamesCon
Volgens mij moet je dan gewoon bij de stand langs gaan.
Zaterdag op tankfest hoop ik ook wat leuke codes te verzamelen