Ik heb een Dunkek aangeschaft recentelijk (om een Franse kapitein klaar te hebben voor de cruisers), en die boot gaat tegen verwachting in lekker moet ik zeggen, sacre bleu! 68.5% winrate over 70 battles (ondanks vele potato teams), krakens, etc. Veel games gecarried en regelmatig against the odds de winst kunnen wegslepen door gewoon stug te blijven bowtanken en damage dealen en boten deleten. En dan heb ik eigenlijk allleen AP gebruikt, terwijl de HE ook erg goed is las ik. De 'doe een stapje naar voren, doe je een stapje terug' tactiek van de boot moet je wel liggen natuurlijk

.
De matchmaking voor T6 is wel super op dit moment, dat helpt. Erg vaak top tier, ws. omdat ranked de tier 7's wegvangt. Dat ga ik wel onthouden bij volgend ranked seizoen, de random battles spelen 1 rank onder de ranked level.
Edit: ik heb een soort van survivability captain, met PM, HA, SI, CE, EM, met daarbij AR, aangezien ik niet genoeg de close combat opzoek of (goede) CV's zie voor de standaard Dunkerque secondary/AA builds. Het afschieten van DD's op deze tiers gaat ook zonder best aardig

. Volgende skill wordt mogelijk DE (voor de cruisers). Misschien had ik Fire Prevention genomen voor een pure Dunkek captain, maar het schip fikt sowieso wel als een fakkel elk potje

. AR compenseert weer een beetje. Wellicht eerst zien waar de Fransen hun 'national flavor' krijgen voordat ik verdere punten spendeer.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 17-03-2017 00:20
. Reden: nieuwe winrate, captain skills ]