• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Joe_P schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:02:

Vanavond na een wat potjes een beetje gefrustreerd door alle Yamato's die achteruit varen maar je toch elk salvo voor 10k raken in de FdG.
I merk dat ik in mijn bismark meer hetzelfde doe, zeker eens binnen bereik van secondaries is er weinig reden om door te stomen en mogelijk onder vuur van meerdere te komen en vanonder steeds slechtere hoeken.

Ranked ging goed gisteren : 3.4 nu, op 6 overwinningen van rank 1 .

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 07:36
SpamLame schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:37:
BAM 15M armer, even gnevny, ognevoi & tashkent (120K FXP stukgeslagen (onderverstandig mss)) gekocht.
Kijken wat ik morgen ervoor terug heb.
Verwacht ~12M + Podvoisky & Minsk + 4 commanders (2 8pts en 2 9pts)
post update kom in onder de streep uit op -3M en -120FXP.
Maar daarvoor heb ik;
-in weze de T8 overgeslagen in de main tree (T8 Tashkent weg & T9 Tashkent teruggekregen).
-+2 commander reserve slots
-+2 nieuwe schepen + port slots

Verkopen van schepen (behalve hoogste in elke branch) levert nog eens ~11.5M op.
Geen slechte deal lijkt me.

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 16:23
Hey mensen ik was aan het kijken voor zo goedkoop mogelijk nog wat premium schepen te kopen, nu lees ik op plaatsen dat ik best kan wachten op een doubloons sale en dan op een sale van de schepen die ik wil.

Maar zijn der op de Eu server wel af en toe sales van doubloons (alleen doubloons geen zilver) of is dat iets wat alleen op andere servers gebeurd?

• SpamLame
Flyerken schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:59:
Hey mensen ik was aan het kijken voor zo goedkoop mogelijk nog wat premium schepen te kopen, nu lees ik op plaatsen dat ik best kan wachten op een doubloons sale en dan op een sale van de schepen die ik wil.

Maar zijn der op de Eu server wel af en toe sales van doubloons (alleen doubloons geen zilver) of is dat iets wat alleen op andere servers gebeurd?
Onlangs was er nog een doubloon sale waarbij je extra doubloons (in staffels) kreeg als je met Paypal betaalde.

Gevonden >> SpamLame in "[MMO] World of Warships" >> https://worldofwarships.e...al/paypal-event-february/ >> lijkt elke 2/3 maanden terug te komen https://www.google.nl/web...site:worldofwarships.eu&*

[ Voor 19% gewijzigd door SpamLame op 07-03-2017 09:33 ]

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-11 10:01
iemand al uitgevonden hoe de ru dd split is gegaan mbt tot de captains?
Heb ergens opgevangen dat mijn leuk getrainde 18p cap voor de Udaloi verhuist is naar de nieuwe tashkent (IX) wat ik behoorlijk vervelend zou vinden aangezien ik dadelijk ook een Udaloi op t9 heb die dus nu een goede captain mist..?

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:22
GLR89 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:45:
iemand al uitgevonden hoe de ru dd split is gegaan mbt tot de captains?
Heb ergens opgevangen dat mijn leuk getrainde 18p cap voor de Udaloi verhuist is naar de nieuwe tashkent (IX) wat ik behoorlijk vervelend zou vinden aangezien ik dadelijk ook een Udaloi op t9 heb die dus nu een goede captain mist..?
Mijn Kiev captain (14) is naar de Minsk gegaan zo te zien :( en nieuw Kiev captain heeft een nieuwe captain (8 skill) wiens skills ik nog moet toewijzen. Weet niet of ik hier heel blij mee ben.

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-10 20:34
De captains die je had blijven in dezelfde lijn / op dezelfde tier zitten. Dus:
- Gnevny -> Podvoisky
- Ognevoi -> Gnevny
- Kiev -> Minsk
- Tashkent -> Kiev
- Udaloi -> Tashkent
- Khaba -> Khaba

Op het schip dat je 'erbij' krijgt komt een nieuwe captain met:
- Gnevny: 6 punten
- Ognevoi: 8 punten
- Kiev: 8 punten
- Tashkent / Udaloi: 9 punten

Als je meerdere captains op een schip had, verdwijnt de rest naar de reserve.

[ Voor 3% gewijzigd door Joe_P op 07-03-2017 13:14 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• GLR89
Oke, mooi kak. Udaloi cap dus respeccen :(

• Joe_P
De Udaloi is wel een speciaal geval. Dat schip is niet veranderd maar 'horizontaal' verplaatst. Er is iets voor te zeggen dat ze bij dat schip de captain hadden kunnen meenemen. Al kun je dan weer die captain niet gebruiken voor de grind naar de Khaba (wat toch wel een leuker doel is dan de Grozovoi).

• GLR89
klopt, echter heb ikzelf op de khaba al een 19p captain. was van plan de 18p van de udaloi (nu dus t9 tashkent) te gebruiken voor die grind naar de Grozovoi. Helaas weer op 0 beginnen dus of een dure respec. Maar zo te horen is de xp op de udaloi dus ook over gezet naar de tash.. damnz geluk is op :P

• Joe_P
Tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Ik vind dat ze het op zich nog wel netjes doen met het 'weggeven' van nieuwe en zelfs hogere tier schepen. En ze moeten toch ergens aan verdienen. ;)

Overigens kan je natuurlijk de Udaloi gaan grinden met die nieuwe captain en als je dan de Grozovoi hebt vrijgespeeld je 18pt Tashkent captain daarop zetten. Niet optimaal, maar met wat free commander xp zit je zo op de 10pt en kan je al een aardige build krijgen (PM, AR/LS, SI/DE, AFT).

Flamu heeft alweer een video van de Minsk in Randed op YT gezet. Ben benieuwd:

Zo te zien vergelijkbaar met Leningrad met wat minder goede torps (4 ipv 8km).

[edit] Inmiddels zelf even gekeken wat de schade is (ik had de hele lijn vrijgespeeld en T5-T10 gekocht). Ik heb nu alle schepen (muv Grozovoi natuurlijk) en er 23,5 miljoen credits bij gekregen. Je krijgt overigens bij alle nieuwe schepen ook een captain. Ik had op een paar schepen een nieuwe captain gezet (3pt), maar in de reserve stond voor elk schip een extra captain klaar (6,8 of 9 pt). Van de alternative line (Ognevoi / Udaloi) moet je wel weer alle modules los unlocken, ook al heb je het schip erna al vrijgespeeld.

[ Voor 46% gewijzigd door Joe_P op 07-03-2017 14:31 ]

• GLR89
Wat moet ik verwachten van de nieuwe t8 ognevoi? Betere concealment, langere torp range en betere AA? Lijkt me wel een leuk schip, de t6 variant kon ik iig goed waarderen (:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
GLR89 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:13:
Hoeveel credits/XP kost je dat zonder doubloons? Volgens mij kun je ook Elite XP inzetten daarvoor.

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 07-03-2017 17:05 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Joe_P
18 punten is 175000 xp aan retraining, met de 200k credits nog maar de helft dus 87.500 free commander xp. Als je ook nog wilt Respeccen kost dat 100.000 free commander xp extra.

De Ognevoi lijkt zeker een interessant schip. Enigszins vergelijkbaar met de Benson (vooral qua torps), wat minder concealment, minder dpm maar beter arcs en penetration.

• PcDealer
Flyerken schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:59:

Hou de kalender in de gaten en de website.
17 - 21 March: SPECIAL: Saint Patrick's Day

Let's paint the seas green on the Saint Patrick's Day! Apart from obligatory bonuses and discounts a special surprise is waiting for you!
Deze zou ik in de gaten houden.

En dan is er nog de Cash Converter. Ik heb hem al een tijd niet meer geupdated en ik zet het mogelijk over naar Office Online. Google spreadsheets sucks...

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 07-03-2017 18:03 ]

• k995
GLR89 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:13:
Klacht/ticket aanmaken bij WG? Al gehoord dat als je genoeg van je tak maakt ze je soms wel helpen.

• Joe_P
Hmm tot nu toe weinig geluk met de nieuwe RU DD's...
Khaba met heal -> Elke keer kapotte engine dus kan niet snel genoeg vluchten (geen rook om in te vluchten)
Kiev -> Precies tussen twee eilanden pak ik twee torps van een Yugumo
Udaloi -> Perfecte crossdrop in de rook van een cv

Misschien maar iets minder agressief spelen.

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
totaal de update rond de 2gb ?

• SpamLame
B-BRAIN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:39:
totaal de update rond de 2gb ?
zoiets

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 16:21
Was volgens mij 1789 mb totaal.

Tot nu toe niet echt blij met bootjes. Match met Ognevoi tegen T8-10 boten. Is totaal geen match.
Kom ik aan met 10km torps met 56knots en guns die elke keer 4 propjes schieten.
Wat moet je dan beginnen tegen Moskva en hindenburg en Neptune.
Hoe moet ik dan 160k aan xp bij mekaar krijgen voor next ship. Gaat um niet worden.
Kiev is net zo, als je andere torps neemt zakt snelheid naar 55knots.
Nee, deze boten horen niet in T8-9-10 match thuis.
Te weinig firepower, vlut torps en detection range ligt rond de 8km. Lijken wel Duitse dd's.
Die laat ik ook links liggen dus deze ook waarschijnljk. Geen eer te behalen.

• PcDealer
Joe_P schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:08:
Khaba met heal -> Elke keer kapotte engine dus kan niet snel genoeg vluchten (geen rook om in te vluchten)
Heb je Propulsion Modification 1 en Preventative Maintenance?

• k995
Joe_P schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:08:
Geen last stand?
Misschien maar iets minder agressief spelen.
Khaba Speel ik als een light cruiser.

Werkt goed laatste spel 175k schade, 3 kills. 2k base XP.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:51

Case_C

[Team Carrack]

Kort vraagje:

Wat is er in deze patch gebeurt?

Heb op mijn Colorado vanuit het niets zo rond de 30K meer XP dan ik gisteren had. (De captain xp is dan weer niets bijgekomen.) Daarnaast is er zo'n 1 mil credits toegevoegd op mijn account. Niet dat ik klaag ofzo :P , maar het is wel interessant om te weten waar het vandaan komt. Compensatie voor iets ofzo?

Antwoord tijdens het tikken al gevonden:
Ah een rebalance op die schepen :) , mooi mij hoor je niet klagen. Nog maar 70k xp voor de N. Carolina. :)
Stock hulls were removed from Fuso, New Mexico, and Colorado to make these ships more capable during early gameplay.

The following replacement rules are applicable:

Hulls (A) have been removed
Previous hulls (B) become hulls (A) and their characteristics will be changed as follows:
The HP, rudder shift time and chance to be set on fire are taken from the corresponding previous hull (A).
All other characteristics are taken from the corresponding previous hull (B).
Previous hulls (C) become hulls (B) and their characteristics will be retained.
Players receive Ship XP for the corresponding ships and Credits in accordance with the detailed rules below.\

• PcDealer
8***
340k Free XP ongeveer.

• GLR89
Wauw wordt echt gruwelijk hard tijd dat wg de carriers eens gaat belonen!! 238k dmg, 3x devastating strike, 2dd kills, 13plane kills en gewoon 1na laatste worden en 23k credits winst......

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:42
Case_C schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:56:
Kort vraagje:

Wat is er in deze patch gebeurt?

Heb op mijn Colorado vanuit het niets zo rond de 30K meer XP dan ik gisteren had. (De captain xp is dan weer niets bijgekomen.) Daarnaast is er zo'n 1 mil credits toegevoegd op mijn account. Niet dat ik klaag ofzo :P , maar het is wel interessant om te weten waar het vandaan komt. Compensatie voor iets ofzo?

Antwoord tijdens het tikken al gevonden:
Ah een rebalance op die schepen :) , mooi mij hoor je niet klagen. Nog maar 70k xp voor de N. Carolina. :)

[...]
Ah dit verklaard de stock hulls die ik in mijn onventory had! Toch een kleine 750k credits erbij gekregen hierdoor.

Untappd: Louwke80

• Joe_P
auroortje schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:20:
[...]
Nee, deze boten horen niet in T8-9-10 match thuis.
Te weinig firepower, vlut torps en detection range ligt rond de 8km. Lijken wel Duitse dd's.
Die laat ik ook links liggen dus deze ook waarschijnljk. Geen eer te behalen.
De matchmaker verziekt het een beetje. Je krijgt in T8 schepen nu bijna altijd T8-T10 games (ook omdat veel T7 schepen in ranked zitten). De speelstijl / slechte concealment van de RU DD's helpt daar ook niet bij. Daarom in je skills / upgrades focussen op range en van afstand schepen in de fik blijven zetten. Torps zijn er alleen om rookgordijnen schoon te vegen en voor ambushes.

Ik heb mijn Udaloi captain (met 10pt inmiddels) CE gegeven, maar die ga ik respeccen met AFT.
PcDealer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:24:
[...]

Heb je Propulsion Modification 1 en Preventative Maintenance?
k995 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:38:
[...]
Geen last stand?
[...]
Heb ik er allemaal op zitten, maar als er een stuk of 6 schepen op je schieten dan heb je er weinig aan. Met Last Stand blijf je natuurlijk wel bewegen, helaas ben je met 25 kts een stuk makkelijker te raken dan met 45. In dit geval was rook erg handig geweest om mezelf uit de penarie te helpen. Al met al dus even wennen om écht als een (light) cruiser te gaan spelen met de Khaba.

• Louwke
Ja gisteren ook begonnen met de Udaloi. Lijkt een leuk bootje te zijn tot nu toe. Wel maar een 14pt captain erop zitten. Wilde uiteindelijk toch de Grozovoi hebben, ondanks de slechte verhalen. De rest van de lijn vond ik tot nu toe niet zo leuk spelen.

Zat een beetje te denken richting deze build uiteindelijk:
http://shipcomrade.com/ca...0000011000011000000100119

Toch een beetje de sterke kanten als AA verbeterd en de concealment. Met 6.8km geloo ik nu op de Udaloi is dat nog niet heel verkeerd. Echter eerst nog even kijken in de loop der tijd wat nu de echte sterke kanten zijn.

Verder heb ik nu te veel T9's welke moet ik nu verder spelen, beslissingen beslissingen. De Yugumo is ook wel een leuk schip. Zeker met de F3's gisteren een leuk potje gehad, als je een ambush pleegt dan zijn die torps dus echt een sure kill :) Maar de momenten na de kill wanneer er radar op komt en je toch stiekem aardig dichtbij zit geven toch ook wel ff een oh shit moment.

• Joe_P
Louwke schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:22:
[...]
Zat een beetje te denken richting deze build uiteindelijk:
http://shipcomrade.com/ca...0000011000011000000100119
[...]
Prima build. Voor DD's zou ik wel voor Preventative Maintenance gaan ipv Priority Target.

WG-EU is weer lekker bezig met z'n missies, ze hebben blijkbaar niets geleerd van de ARP-missie met de RU schepen... :X

Conditions - In a single battle:
- Be among the top 2 players by base XP in your team
- Destroy 1 enemy German Cruiser
- Survive the battle

• Louwke
Express geen PM genomen ivm met last stand en ik de engine modification gebruik. Tot nu toe op eigenlijk alle DD's die ik heb. Eigenlijk zelden last van engine uitval of rudder uitval. Tenminste als het gebeurd is het op een dusdanige positie dat het toch al einde verhaal was in 2/2 salvo's.
PT geeft me dan wanneer je gespot bent toch dat beetje extra om te beslissen te smoken of niet.

Heb het gevoel dat PM net als BoS een beeter lijkt dan ze daadwerlijk zijn. Bij Basics of Survivability krijg je -15% tijd op flooding en fire, dan neem ik liever die extra heal bijvoorbeeld.

• Joe_P
PM werkt naast engine / rudder ook voor turrets en torp launchers. Bij de Udaloi verlies je 33% van je DPM als een turret kapot is. Torps moeten weer opnieuw laden als je torp launchers kapot zijn, dat kan dus ook een hele hoop damage schelen. Natuurlijk kun je dit allemaal repairen, maar repairs wil je liever bewaren voor fires, omdat die ook je concealment slechter maken.

PT is zeker ook een nuttige skill, ik gebruik het op alle cruisers (in de Moskva staat ie meestal rond de 5 8)). Door de relatieve kwetsbaarheid van turrets / torp launchers en het verlies aan DPM dat daarbij hoort, gebruik ik voor DD's toch PM.

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:31:
[...]

WG-EU is weer lekker bezig met z'n missies, ze hebben blijkbaar niets geleerd van de ARP-missie met de RU schepen... :X

- Survive the battle
Neem aan dat je doelt op de KM cruiser kill.

Even een nuancering,
ARP (Nachi);
-10 (of was het 20?) RU cruiser kills
-T8 of hoger
-Nergens op gebaseerd
Je zag (over het algemeen) een lage RU cruiser populatie, misschien nog steeds niet op gelet.
Voor mij persoonlijk was dat omdat ik alleen de MK heb, ik ben er niet zeker van hoelang de RU cruiser tree in de game zat op dat moment

Battle of Más a Tierra
-1 KM cruiser kill
-T6 of hoger
-Gebaseerd op een iets wat gebeurd is
Op T6 zie je (over het algemeen) meer KM cruisers in vergelijking met de ARP Nachi missie.
Mogelijk dat de populatie minder wordt omdat ze gefocust zullen worden, geen idee moet ervaren worden.

Mijn punt is dat de vergelijking met ARP Nachi niet helemaal eerlijk is.
Dat gezegt kan je je idd overvragen of WGEU er handig aan doet missies (fantasie of waargebeurt) fabriceert waar 1 natie of klasse gefocust word.
Missies waarbij de nadruk op base xp of top X in team ligt is vanuit dat perspectief dan beter.
Uiteindelijk denk ik dat het wel mee zal vallen in vergelijking met ARP Nachi.

• k995
Joe_P schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:54:
[...]

Heb ik er allemaal op zitten, maar als er een stuk of 6 schepen op je schieten dan heb je er weinig aan.
Je moet zorgen dat je niet in zo'n situatie komt. Een gewone DD kan ontsnappen door te stoppen met schieten , een khaba heeft dat veel moeilijker. Best dat je vanop afstand doelwitten kiest en eruit pikt die wat geïsoleerd zijn, of van ergens uit cover (island, smoke,...)

• PcDealer
Joe_P schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:31:
[...]

- Survive the battle
Wat is het probleem dat je wilt aankaarten?

• GLR89
Vermoedelijk dat WG weer heel specifiek een doelwit maakt van 1 a 2 schepen per game waardoor er een soort tunnelvisie ontstaat bij aanwezigheid van een duitse cruiser

• Joe_P
k995 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:09:
[...]
Je moet zorgen dat je niet in zo'n situatie komt. Een gewone DD kan ontsnappen door te stoppen met schieten , een khaba heeft dat veel moeilijker. Best dat je vanop afstand doelwitten kiest en eruit pikt die wat geïsoleerd zijn, of van ergens uit cover (island, smoke,...)
Vandaar ook mijn opmerking dat ik misschien niet zo agressief meer moest spelen. Vandaag nog een nadeel van geen rook hebben ontdekt, je kun niet meer schuilen voor (Midway) dive bombers. Torpedo's van vliegtuigen gaan minder hard dan jij dus dat is niet zo'n probleem, maar dive bombers ontwijken lukt niet. Dan gaat het vrij hard met je health en kun je niet 'veilig' vanuit rook schieten.

Vandaag wel weer lol gehad met de Udaloi, die extra range helpt toch veel (ik krijg er bijna heimwee naar de oude Khaba (kuch OP kuch) van).
PcDealer schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:59:
[...]

Wat is het probleem dat je wilt aankaarten?
Dit:
GLR89 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:02:
Vermoedelijk dat WG weer heel specifiek een doelwit maakt van 1 a 2 schepen per game waardoor er een soort tunnelvisie ontstaat bij aanwezigheid van een duitse cruiser
Het in dit geval natuurlijk niet zo erg als die ARP missie, maar het targetten van een heel specifiek schip (klasse én land) is gewoon niet zo handig. Het maakt het minder leuk om die schepen te spelen omdat je meteen gefocust wordt en het is ook niet handig als heel je team dat schip probeert te doden terwijl jij als enige nog de cap aan het verdedigen bent. Ik overdrijf natuurlijk, maar het blijft een beetje onhandig.

• PcDealer
Rank: 7***
Free XP: 373.103

[ Voor 47% gewijzigd door PcDealer op 09-03-2017 02:24 ]

• SpamLame
Flamuu is niet echt te spreken over de nieuwe T10 RU DD.
WG nerfed the AA, but forgot this ship had absolutely nothing else going for it. It's like a shitty cheap knock-off Gearing, trying to act like a Gearing but not coming anywhere close.
My recommendation? Enjoy the great Podvoisky, the Minsk, the amazing new Kiev, the new Tashkent that kills the old 'trashkent' meme and enjoy some variety on your Khaba by switching to the heal for the odd game. If you want variation the new Ognevoi is a bit of a benson-light, a good hybrid ship that isn't quite up to par with the Benson itself but is surprisingly competitive. Don't touch the Grozovoi.

• Louwke
Joe_P schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:51:
PM werkt naast engine / rudder ook voor turrets en torp launchers. Bij de Udaloi verlies je 33% van je DPM als een turret kapot is. Torps moeten weer opnieuw laden als je torp launchers kapot zijn, dat kan dus ook een hele hoop damage schelen. Natuurlijk kun je dit allemaal repairen, maar repairs wil je liever bewaren voor fires, omdat die ook je concealment slechter maken.

PT is zeker ook een nuttige skill, ik gebruik het op alle cruisers (in de Moskva staat ie meestal rond de 5 8)). Door de relatieve kwetsbaarheid van turrets / torp launchers en het verlies aan DPM dat daarbij hoort, gebruik ik voor DD's toch PM.
Ok na een erg frustrerende game gisteren moet ik er op terug komen, PM is worth it. Ondanks de modification werd mijn engine om de haverklap kapot geschoten. Niet goed in een cap met 6 man op je gericht. Elke hit na en repair was ook meteen boem weer engine kapot. Man man man nog nooit eerder last van gehad in een schip. Wellicht is de Udaloi ontzettend kwestbaar voor Engine damage?

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:33:
Flamuu is niet echt te spreken over de nieuwe T10 RU DD.
[video]

[...]
Ik ben niet te spreken over Flamu. Door continu "God damn xxx" te zeggen diskwalicificeerd hij zich als serieuze Community Contributor.

• GLR89
PcDealer schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:20:
[...]

Ik ben niet te spreken over Flamu. Door continu "God damn xxx" te zeggen diskwalicificeerd hij zich als serieuze Community Contributor.
Het is een bijzonder goede speler, die fanatiek streamt en uitleg geeft over schepen op Y-tube. Wat dat betreft een van de meest fanatieke CC's. Zn taal gebruik op de stream en ook het totaal afbranden van mensen is iets wat hem niet siert. Echter kun je aan hem merken dat hij helemaal opgaat in het moment en daardoor het gezonde besef een beetje wegebt, kan uit ervaring vertellen dat ik mezelf hier ook wel eens schuldig aan maak :X

• PcDealer
GLR89 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:26:
[...]

Het is een bijzonder goede speler, die fanatiek streamt en uitleg geeft over schepen op Y-tube. Wat dat betreft een van de meest fanatieke CC's. Zn taal gebruik op de stream en ook het totaal afbranden van mensen is iets wat hem niet siert. Echter kun je aan hem merken dat hij helemaal opgaat in het moment en daardoor het gezonde besef een beetje wegebt, kan uit ervaring vertellen dat ik mezelf hier ook wel eens schuldig aan maak :X
Uhm, het commentaar wordt achteraf opgenomen. Hij kiest bewust voor dat taalgebruik waaronder ook "fucking" dit en dat. Zeer vermoeiend. In the heat of the moment is dus m.i. totaal niet van toepassing. Daarbij kun je aangeven dat een schip pet is zonder Wargaming, op het persoonlijke af, af te kraken.

• GLR89
eerlijkheidshalve moet ik toegeven het filmpje niet gekeken te hebben. Wel gisteren zijn stream aan staan. Hier was hij ook al niet zo positief over WG + enkele spelers, beide tot de grond toe afbranden. Snap je punt dus zeker wel (:
In zijn Y-tube comentaar is hij over het algemeen wel eerlijk, als iets ruk is hoef je het wmb dan ook niet rooskleurig te maken. Het gevloek zou er achteraf inderdaad wel wat beter uitgehaald kunnen worden.

• k995
Rank 2 bereikt >:)
PcDealer schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:39:
[...]

Uhm, het commentaar wordt achteraf opgenomen. Hij kiest bewust voor dat taalgebruik waaronder ook "fucking" dit en dat. Zeer vermoeiend. In the heat of the moment is dus m.i. totaal niet van toepassing. Daarbij kun je aangeven dat een schip pet is zonder Wargaming, op het persoonlijke af, af te kraken.
Stoor mij er niet aan eerlijk gezegd; waarom zou hij dan zo professioneel moeten overkomen?

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:31
k995 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:15:
Rank 2 bereikt >:)

[...]

Stoor mij er niet aan eerlijk gezegd; waarom zou hij dan zo professioneel moeten overkomen?
Congratz. Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Blijkbaar ben ik een te grote noob, maar ik stuiter heen er weer tussen rank 10 en rank 12. Speel voornamelijk met Nagato of Akatsuki, waar vooral Akatsuki wel redelijk gaat.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• k995
Hammetje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:18:
[...]

Congratz. Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Blijkbaar ben ik een te grote noob, maar ik stuiter heen er weer tussen rank 10 en rank 12. Speel voornamelijk met Nagato of Akatsuki, waar vooral Akatsuki wel redelijk gaat.
Ranked is echt wat anders dan gewoon bekijk eens :

YouTube: Ranked Game Analysis #4 - Nagato \[w/ Spotter Plane Guide]

EN zie hoe dat die speelt: op afstand blijven ervoor zorgen dat er altijd wel (zeker in het begin met heel voor DD's) vrienden rond/tussen jou en de vijand zijn . Spotter plane gebruiken,...

Schip is natuurlijk volledig geupgrade en had een 17 punten (en nu 19 punten ) kapitein, helpt ook.

[ Voor 6% gewijzigd door k995 op 09-03-2017 11:55 ]

• PcDealer
k995 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:15:
[...]

Hij hoeft van mij niet professioneel over te komen, echter niet zo onprofessioneel. Hij weet veel, speelt vaak goed en legt uit. Hij is een Commuity Contributor en is dus serieus veel tijd bezig met het spel en wil ook serieus genomen worden, anders was hij geen CC. Er kijkt bovendien ook jong publiek mee. Hij moet zich niet zo verlagen.

• Joe_P
Hij zegt in dat filmpje nog 'If i'm swearing, apologies, but I'm very annoyed at how terrible they make this'. Hij is nogal fanatiek in het spel, maar het zou hem sieren als hij z'n woede / ongenoegen op een andere manier duidelijk zou kunnen maken dan schelden.

Hopelijk gaan ze nog wel iets doen aan de Grozovoi, want dat schip is nu de moeite niet waard. De Udaloi is gelukkig een erg leuk schip (zeker nu de Khaba range zo erg generfd is), maar ik denk dat je in die lijn beter op T9 kan stoppen.

• GLR89
vind de vergelijking die hij maakt met de Z-52 wel geinig, toch wel bijzonder dat WG een nieuw schip de wereld in helpt dat alweer zeer slecht presteerd. Duitse dds hebben een gezamenlijk probleem, ze presteren slecht en worden daardoor nauwelijks gespeeld.
WG leert hier niet van maar introduceert gewoon een nog slechter presterend schip... De logica hiervan ontgaat mij.

Anyhow gisteren Rank 8 weer behaald. :9 De struggle is real.. Vorige seizoen bleef ik hangen rond rank 5, 3x terug gevallen naar R6 waarna het doorzettingsvermogen mij ontbrak. Nu met de tier 7 schepen (die ik nog minder leuk vind) ben ik bang dat ik helemaal voortijdig stop. De Fiji is atm het enige schip waar ik met veel vertrouwen in rond durf te varen gezien het giga potato gehalte van de mede spelers in dds en bbs op ranked.

Smoke en de torps van de Fiji laten een charge nog een beetje toe zonder meteen afscheid van je schip te hoeven nemen. Scharnhorst (meest geweldige T7 BB die ik ken) faalt onherroepelijk in iedere match waar ik hem in mee neem. :(

• k995
GLR89 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:26:
vind de vergelijking die hij maakt met de Z-52 wel geinig, toch wel bijzonder dat WG een nieuw schip de wereld in helpt dat alweer zeer slecht presteerd. Duitse dds hebben een gezamenlijk probleem, ze presteren slecht en worden daardoor nauwelijks gespeeld.
Denk dat dit komt omdat mensen die nog aan het ranken zijn. Tot T7 zijn de duitse DD's de meest gespeelde daarboven zakt het af .

Ok nog een beetje ranked, op R2** nu nog 3 keer winnen en rank 1 .

[ Voor 6% gewijzigd door k995 op 09-03-2017 13:33 ]

• SpamLame
GLR89 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:26:

Smoke en de torps van de Fiji laten een charge nog een beetje toe zonder meteen afscheid van je schip te hoeven nemen. Scharnhorst (meest geweldige T7 BB die ik ken) faalt onherroepelijk in iedere match waar ik hem in mee neem. :(
Vreemd dat je stats in Ranked & Random voor de Scharnhorst zo uiteen lopen.
Als ik jouw stats met de mijne vergelijk (scharnhorst ranked s6) doe je het in alles beter op winrate na.
In het algemeen zijn jouw stats ook beter dan die van mij en zou je een beter winrate verwachten.

Kijk ik naar mezelf dan speel ik wat voorzichtiger/passiever in ranked dan in random en zijn mijn stats er voor ranked iets beter uit in de scharnhorst.

Speel je dit schip dan zo anders dan in Random of had je in je 7 ranked matches zoveel pech (slechte beslissingen, team etc)?

• GLR89
SpamLame schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:36:
[...]

Vreemd dat je stats in Ranked & Random voor de Scharnhorst zo uiteen lopen.
Als ik jouw stats met de mijne vergelijk (scharnhorst ranked s6) doe je het in alles beter op winrate na.
In het algemeen zijn jouw stats ook beter dan die van mij en zou je een beter winrate verwachten.

Kijk ik naar mezelf dan speel ik wat voorzichtiger/passiever in ranked dan in random en zijn mijn stats er voor ranked iets beter uit in de scharnhorst.

Speel je dit schip dan zo anders dan in Random of had je in je 7 ranked matches zoveel pech (slechte beslissingen, team etc)?
met name zeer droevige teams. DDs die niet smoken, of de scenic route (geheel rondom) nemen. Verder speel ik denk ik te agresief, in ranked gaat dat mis doordat ik door het gehele vijandelijke team onder vuur genomen wordt. Probleem met de scharn is dat snipen niet werkt, te lichte guns, torps etc etc. Als je dan solo voorop licht en je team lekker achter een bergje of in een smoke 8km achter je ziet liggen dan weet je wat het gaat worden. In randoms speel ik op de zelfde wijze, echter doordat daar het camp gehalte aanzienlijk lager is wordt je daar met de scharn beloont doordat je 1vs1 of 1vs2 het nog wel redt, 1vs7 wordt vaak niet wat 8)7

• SpamLame
GLR89 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:19:
[...]

met name zeer droevige teams. DDs die niet smoken, of de scenic route (geheel rondom) nemen. Verder speel ik denk ik te agresief, in ranked gaat dat mis doordat ik door het gehele vijandelijke team onder vuur genomen wordt. Probleem met de scharn is dat snipen niet werkt, te lichte guns, torps etc etc. Als je dan solo voorop licht en je team lekker achter een bergje of in een smoke 8km achter je ziet liggen dan weet je wat het gaat worden. In randoms speel ik op de zelfde wijze, echter doordat daar het camp gehalte aanzienlijk lager is wordt je daar met de scharn beloont doordat je 1vs1 of 1vs2 het nog wel redt, 1vs7 wordt vaak niet wat 8)7
Speel dan eens wat passiever (ook al is dat mss niet je stijl), laad HE (want disperssion niet genoeg pen hebben) en houd je team in de gaten, moet dan wel beter gaan toch.

• k995
[...]

met name zeer droevige teams.
Idd soms zie je een bijna gewonnen match met 4 tegen 2 en 200 punten voor nog omslaan en nipt verliezen omdat sommige blijven op de vijand afstormen tegen elke advies in.

• SpamLame
k995 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:27:
[...]

Idd soms zie je een bijna gewonnen match met 4 tegen 2 en 200 punten voor nog omslaan en nipt verliezen omdat sommige blijven op de vijand afstormen tegen elke advies in.
gruwelijk is dat tunnelvision, play the objective!

• k995
SpamLame schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:28:
[...]

gruwelijk is dat tunnelvision, play the objective!
En ik was op 2 sterren van rank 1 ;w

• SpamLame
k995 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:40:
[...]

En ik was op 2 sterren van rank 1 ;w
Gewoon even wat anders doen, zinnen verzetten, tis geen werk.

• PcDealer
[...]

met name zeer droevige teams.
Heb jij alleen die droevige teams dan? Niet een keer aan de rode kant?

• GLR89
PcDealer schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:16:
[...]

Heb jij alleen die droevige teams dan? Niet een keer aan de rode kant?
Gevoelsmatig is het geluk met de teams vaker bij de vijand te vinden. Af en toe kun je het met 1 of 2 goede medespelers nog glad trekken, maar de potatos zijn vaker in veelvoud aanwezig.

Gisteren toevallig weer een leuke, blyska die nonstop bleef vuren terwijl er geen friendlies voor support in de buurt waren. Kwam zwaar onder vuur te liggen van 4 vijanden. En in plaats van te stoppen met vuren (wat wij hem al een aantal maal vertelden) gewoon lekker door blijven schieten. Je raad het nooit, maar hij ging toch per ongeluk dood.... "onze schuld natuurlijk!!" >:) en vervolgens lopen janken. Geen greintje besef van het feit dat stoppen met vuren af en toe best handig is om toch maar uit het zicht te raken 8)7 . Tsjaa als je 3 van dat soort portretten in je team hebt is het niet de vraag of je verliest, maar hoe snel :(

• k995
SpamLame schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:25:
[...]

Gewoon even wat anders doen, zinnen verzetten, tis geen werk.
Toch door gezet en zie 4 matches later :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dpwV7UfqXVQGErDX5yEEL8oV/full.png

• Joe_P
Nice, gefeliciteerd! Ik denk dat ik niet het geduld / tijd kan opbrengen om zo ver te komen.

Zojuist ook weer een nieuw dieptepunt tegengekomen in m'n WoWs carriere. Een CV die zichzelf na 2 minuten torpedeert en daar blijkbaar ook heel blij mee is... |:(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/idiot%20cv.png

Ik heb de screens en de replay, maar ik twijfel of WG hier iets mee gaat doen als ik het in stuur.

• PcDealer
GLR89 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:36:
[...]

Gisteren toevallig weer een leuke, blyska die nonstop bleef vuren terwijl er geen friendlies voor support in de buurt waren. Kwam zwaar onder vuur te liggen van 4 vijanden. En in plaats van te stoppen met vuren (wat wij hem al een aantal maal vertelden) gewoon lekker door blijven schieten. Je raad het nooit, maar hij ging toch per ongeluk dood.... "onze schuld natuurlijk!!" >:) en vervolgens lopen janken. Geen greintje besef van het feit dat stoppen met vuren af en toe best handig is om toch maar uit het zicht te raken 8)7 . Tsjaa als je 3 van dat soort portretten in je team hebt is het niet de vraag of je verliest, maar hoe snel :(
Moron, gewoon het hele team op trommelen om hem te reporten voor Poor Play. Verder niet meer aan denken :)
k995 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 00:12:
[...]

Toch door gezet en zie 4 matches later :

[afbeelding]
Feli! \o/
Joe_P schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 01:24:
Nice, gefeliciteerd! Ik denk dat ik niet het geduld / tijd kan opbrengen om zo ver te komen.

Zojuist ook weer een nieuw dieptepunt tegengekomen in m'n WoWs carriere. Een CV die zichzelf na 2 minuten torpedeert en daar blijkbaar ook heel blij mee is... |:(

[afbeelding]

Ik heb de screens en de replay, maar ik twijfel of WG hier iets mee gaat doen als ik het in stuur.
Zeker weten ticket aanmaken. Ingame voortaan beide teams optrommelen om hem te reporten, want dit breekt de gameplay.

Gisteren aan het einde van de ochtend de mighty Saipan laten uitvaren en een mooie streak: winst of hoogste XP. Helaas tweemaal disconnect waar iedereen last van had. Toch nog twee kills met een fighter heavy setup. Mooi de lucht opgeruimd met vele Clear Sky medailles :p

Rank 6*!
Stats: http://wows-numbers.com/p...84,GoT_PcDealer,season,6/

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 10-03-2017 09:49 ]

• k995
Joe_P schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 01:24:
160 matches ongeveer , WR is 57% , echter denk ik dat ik diegene die ik verloor meer dan de helft eerstes was dat hielp echt veel.

[afbeelding]

Toch opsturen dacht als er meerdere zijn dat ze soms toch iets doen .

[ Voor 3% gewijzigd door k995 op 10-03-2017 12:36 ]

• LightMike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-08-2023

LightMike

Wows LightMike_66

Hallo,

Ik vaar nu al een tijdje met de Iowa en heb na het bestuderen van een aantal YT video's mijn Iowa in stealth gedaan. Ik moet zeggen dat ik hier zeer content mee ben. eerste battle in stealth gelijk 4 kills 107k damage. En zelfs nog een Die-hard award. Surface detection 12.2 km

En wat betreft Ranked games. Het is heen en weer tussen 12 en 10.

[ Voor 3% gewijzigd door LightMike op 10-03-2017 15:12 ]

• PcDealer
PcDealer schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:04:
Update 0.6.2:
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-062/

[...]

Kopuh, kopuh, kopuh! Serieus: niet laten liggen dat ding.
Don't take my word for it:

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 10-03-2017 17:32 ]

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Hoe kan Flamu Valentijns cammo weggeven gezien dit niet in de shop te koop is?

• GLR89
Comunity contributer, oftewel hij mag van WG EU af en toe gifts weg geven. Gebeurt meestal in de vorm van een inwisselbare code, maar soms ook als een normale gift aan een persoon. Als je iets in de store koopt mag je dat ook als gift aan iemand verzenden. (:

• Joe_P
PcDealer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:05:
[...]
Don't take my word for it:
Ik snap dat je enthousiast bent, maar om nou twee keer dezelfde video te posten. ;)

Zeker weer een grappig schip. Jammer alleen dat T5 matchmaking zo slecht is. Ik speel m'n Murmansk eigenlijk nooit meer, maar waarschijnlijk is dit schip wel wat beter te spelen tegen T7 schepen.

• PcDealer
Joe_P schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:12:
[...]

Ik snap dat je enthousiast bent, maar om nou twee keer dezelfde video te posten. ;)
Whoops, fixed :+
Zeker weer een grappig schip. Jammer alleen dat T5 matchmaking zo slecht is. Ik speel m'n Murmansk eigenlijk nooit meer, maar waarschijnlijk is dit schip wel wat beter te spelen tegen T7 schepen.
Murmansk en Marblehead ook al enige tijd nauwelijks/niet gespeeld. Bezig met Ranked, testen en grinden.

Nieuwe gegevens gelekt van de Franse cruisers

Rank: 5****
Free XP: 383.841

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 11-03-2017 01:40 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:35:

Nieuwe gegevens gelekt van de Franse cruisers

Mmmmmmm krijg trek bij >=T5.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Bij ranked gaat het bij mij ook op en af tussen 10 en 12. Gisteren 5 losses op rij.

Even andere vraag: ik ben mijn free XP aan het opsparen voor de Misouri. Maar heeft iemand van jullie die en is dat eigenlijk de moeite of kan ik beter andere dingen doen met mijn free XP (zit momenteel aan 450k).

Groetjes,

Yves

• SpamLame
Eve182 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:16:
Bij ranked gaat het bij mij ook op en af tussen 10 en 12. Gisteren 5 losses op rij.

Even andere vraag: ik ben mijn free XP aan het opsparen voor de Misouri. Maar heeft iemand van jullie die en is dat eigenlijk de moeite of kan ik beter andere dingen doen met mijn free XP (zit momenteel aan 450k).

Groetjes,

Yves
Zit sinds nu net op R8.

De Missouri is een credit generator (indien goed gespeeld) met radar.
Heb je vaak credits te kort dan kan je het overwegen, anders is de Iowa goed genoeg en voor mij persoonlijk een stuk goedkoper 377500FXP komend van een stock Colorado.
Nee ik heb haar niet, had haar kunnen unlocken, maar ja RU DDs alt tree hebben me gekost.
Daar wel een T9 en T8 voor teruggekregen dus kan niet klagen.
Zit nu op 646K en zie wel weer.

• PcDealer
Eve182 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 09:16:
Probeer een ander tijdstip of een ander schip waar je heel goed in bent.
Ik ben ook aan het sparen en wil de creditprinter/captaintrainer. Zie mijn eerdere posts voor mijn Free XP.

Als je dat niet zoekt, gebruik het dan voor een schip die je echt nu moet hebben.

Okothnik te koop: https://worldofwarships.eu/en/news/premshop/okhotnik/

• k995
http://flamu10k.hscampaigns.com/#rules

How to participate

Play a game with replays enabled (instructions here)
Upload the replay to WoWsReplays.com
Sign up on this page and provide the link to your replay

Rules

Score as many torpedo hits as possible in any ship (CV's excluded)
Damage, XP, kills etc. are irrelevant, it's all about torpedo hits
The game has to have been played during the contest period between 10/03/2017 and 17/03/2017 23:59 CET.
Submissions are possible until 18/03/2017 12:00 CET
The contest is limited to players with EU and NA accounts

Prizes

Place 1-5 (by most torpedo hits)
Okhotnik
20 x Valentine's day Camouflage
5 Random winners
20 x Valentine's day Camouflage

Hmm, mijn derzki misschien? Denk toch dat je tegen de 20 moet hebben om iets te winnen.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Er is geen enkel schip waarvan ik denk dat ik hem echt moet hebben. En heb nog geen premium schepen, dus die Missouri als credit printer is wel leuk denk ik. Achja, nog 300k te gaan, tegen dan misschien toch al weer van gedacht veranderd. :)

Voor d ranked speel ik vooral Akatsuki en sinds kort ook en de Nagato. Als mijn team wint sta ik wel eens helemaal bovenaan in mijn team, maar als we verliezen haast nooit (vaak 2de of 3de). Vervelend.

• PcDealer
I bought the farm... uuuuuhm Okhotnik.

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Ben ik weer. Het potato gehalte, ook in ranked wordt steeds triester (during prime time/weekend).
Zelf PvE wordt haast leuker en beter voor mijn mental health. Daar hoef ik het niet over over te hebben.
Maar ben nu later op de avond aan het huishouden, en heb net een potje dat ik denk: WTF just happened?
Maar dan in de goede zin van het woord:
In een independence tegen een ryujo en 3 clevelands in het andere team op Estuary in domination mode.
Vanaf het begin lijkt het erop dat team maar weer 1 kant op wil, dd's weigeren te cappen etc
We verliezen ook al wat schepen, en meerendeel team zit in de spawn. Ik kan wel dd spotten, maar niet droppen, of drops missen. Ik vaar mijn ship dan maar van de spawn naar noord cap, zodat ik in elk geval tussen mijn team zit. Een dd van ons pakt de cap zuid, maar we staan achter, lijkt op een loss. In de tussentijd stuur ik mijn bombers er op uit om dd's (+/-4-5 per team) te spotten. en weet ik een alpha strike van de cv te onderscheppen en strafe in 16 bombers in een keer, en pak de overgebleven TB.
Mijn CV wordt beschoten omdat we geflankt worden, dus ik ga naar de gap tussen noord en zuid spawn waar de heuvel beide caps scheid. Er zijn niet al teveel schepen meer over, dus ik besluit met maar low health te gaan cappen, toch niets te verliezen. Intussen nog meer vliegtuigen neerhalen en clear sky. Ik cap de west capzone, en daar kom ik de ryujo tegen. In chat dag ik hem uit, en ga voor de ram. Ik de clear sky, hij een die hard omdat ik al low health was. Blijven over een bayern en een akatsuki tegen nog 2 dd's die onze caps weer proberen in te nemen.
De punten staan nu gelijk, maar de akatsuki weet beide dd's te stoppen voordat ze cappen. En ik heb zoiets van: wat is er net gebeurd?

• PcDealer
Gisteren met GLR wat potjes random gedaan. Ik Kraken in de Montana en first spot, GLR tweede qua XP :)

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17

Crusader

Arc Nature

wheresmymaxsuit schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:35:
... En ik heb zoiets van: wat is er net gebeurd?
Dat heb je zojuist zelf uitgebreid beschreven :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• SpamLame
Yuro (Eurobeat/ATSF) stopt met wows/yt.....
Read description under

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 12-03-2017 15:53 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:52:
Read description under
[video]
He, plaats dat filmpje eens niet als ik dat wil doen. :( :P
Maar deze is speciaal voor GLR en zijn Khaba. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• GLR89
Khaba niet veel van stal getrokken afgelopen tijd. Hindenburg is de nieuwe herwonnen liefde *O* maar de khaba blijft leuk (:

• PcDealer
SpamLame schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:52:
Read description under
[video]
Oh noes!

• GLR89
ohhw, iemand heeft een leuk nieuw speeltje! (:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C0RDbrNt4hqFqVPYjZRd2oNW/medium.jpg

• SpamLame
GLR89 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:17:
ohhw, iemand heeft een leuk nieuw speeltje! (:

[afbeelding]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• joshje
  • Laatst online: 09-11 22:51
Deze week 6 potjes rankend gedaan.
5 losses :') gelukkig stond ik alle potjes boven aan dus geen rank verloren.
Snap niet wat er fout gaat maar het potato gehalte is te hoog.... elk potje zit ik op 80k+ damage met de Atlanta maar altijd van die sukkels in mijn team die meteen doodgaan :(

• Joe_P
Fijne Pi-dag nog allemaal. Toch wel lekker zo'n potje met 12k xp. Schiet aardig op zo naar de Große Kurfurst en het upgraden van m'n Udaloi.

Na het zien van twee video's over torp acceleration op de Gearing (waaronder een game met 426k damage), ben ik aan het twijfelen geslagen om die captain te respeccen. De Gearing komt amper nog m'n port uit, want qua gunboat is de Khaba een stuk sterker. Als ook de invisifre verdwijnt in een komende patch dan blijft er een torpboat / dd hunter / smoker over.

• Louwke
Ik gebruik ook Torpedo Acceleration op mijn Gearing en bevalt meer dan goed moet ik zeggen. Heb er vaak betere resulaten mee dan op mijn Yugumo, maar goed die heeft er ook maar 2x4 ipv 2x5.

Verwijderd

Ik heb een Dunkek aangeschaft recentelijk (om een Franse kapitein klaar te hebben voor de cruisers), en die boot gaat tegen verwachting in lekker moet ik zeggen, sacre bleu! 68.5% winrate over 70 battles (ondanks vele potato teams), krakens, etc. Veel games gecarried en regelmatig against the odds de winst kunnen wegslepen door gewoon stug te blijven bowtanken en damage dealen en boten deleten. En dan heb ik eigenlijk allleen AP gebruikt, terwijl de HE ook erg goed is las ik. De 'doe een stapje naar voren, doe je een stapje terug' tactiek van de boot moet je wel liggen natuurlijk :).

De matchmaking voor T6 is wel super op dit moment, dat helpt. Erg vaak top tier, ws. omdat ranked de tier 7's wegvangt. Dat ga ik wel onthouden bij volgend ranked seizoen, de random battles spelen 1 rank onder de ranked level.

Edit: ik heb een soort van survivability captain, met PM, HA, SI, CE, EM, met daarbij AR, aangezien ik niet genoeg de close combat opzoek of (goede) CV's zie voor de standaard Dunkerque secondary/AA builds. Het afschieten van DD's op deze tiers gaat ook zonder best aardig :9. Volgende skill wordt mogelijk DE (voor de cruisers). Misschien had ik Fire Prevention genomen voor een pure Dunkek captain, maar het schip fikt sowieso wel als een fakkel elk potje :). AR compenseert weer een beetje. Wellicht eerst zien waar de Fransen hun 'national flavor' krijgen voordat ik verdere punten spendeer.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2017 00:20 . Reden: nieuwe winrate, captain skills ]

• SpamLame
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:08:
...

De matchmaking voor T6 is wel super op dit moment, dat helpt. Erg vaak top tier, ws. omdat ranked de tier 7's wegvangt. Dat ga ik wel onthouden bij volgend ranked seizoen, de random battles spelen 1 rank onder de ranked level.
..
dan heb ik zeker pech vandaag met MM, T6 = zwaar bottom tier.

• Joe_P
Ze hebben het weer gedaan hoor: :X

Mission: Second Battle of Sirte IV

Restrictions:

Available once Second Battle of Sirte III is complete
Random battles, Ranked battles
Once per account
Any Tier VI+ ships

Be among the top 3 players by damage in your team
Deal 15,000 damage to British Cruisers
Rewards:

1,000,000 Credits

Waarom toch elke keer? 15k valt natuurlijk wel mee, maar zulke specifieke eisen zijn toch helemaal niet nodig.

[edit] Ondertussen maar verder met de Udaloi, die is inmiddels weer volledig geupgrade. Blijft een leuk schip (extra range bovenop de Khaba helpt toch wel veel):
Afbeeldingslocatie: https://arfkqa-sn3302.files.1drv.com/y3mg4pe0vBLA4Q-ufcLqxbk0ZYJwuNw8TcZssSjTo5KH90sVaB1CEiwOhr0bChYUJZn-Te44DRzqYX8lnY8AzZHNCmBNTmQsmfE70F4kI1H_7PXVbi_kNplYF4S1UKsKM_ak-eT5snYrjjsP0jFKQIfnibFvFps4kwV_wwE-dZzESs?width=133&height=51&cropmode=none

[ Voor 29% gewijzigd door Joe_P op 15-03-2017 23:50 ]

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:30:
Ze hebben het weer gedaan hoor: :X

Mission: Second Battle of Sirte IV

Restrictions:

Available once Second Battle of Sirte III is complete
Random battles, Ranked battles
Once per account
Any Tier VI+ ships

Be among the top 3 players by damage in your team
Deal 15,000 damage to British Cruisers
Rewards:

1,000,000 Credits
Misschien omdat het een Brits convoy betrof > Wikipedia: Second Battle of Sirte
en net zoals de voorgaande missie op een historische gebeurtenis was geïnspireerd

• GLR89
Ik snap niet dat wg dan gewoon zegt "cruisers" nu elimineer je een scheepslijn doordat een hoop mensen de britten thuis laten. Daar bovenop creëer je een tunnel visie hysterie onder de rest van de spelers.
Ik geef wel toe, die 15k valt nog mee, maar wg kennende zit er op korte termijn eenzelfde soort missie tussen waarbij je 50 of zelfs 100k dmg moet doen...

Verwijderd

WG EU zijn helemaal van het padje af. Belachelijke missies en rewards in vergelijking met de andere continenten. Het is gewoon eigenlijk belediging op belediging. En in plaats van dat ze een aanlokkelijke contra-missie maken voor de Britse cruisers, wordt het gewoon weer net als de Nachi (waar alle Russische schepen wegbleven en de sporadische enkeling meteen door het hele team getarget wordt). Prutsers. 8)7

• PcDealer
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:38:
En in plaats van dat ze een aanlokkelijke contra-missie maken voor de Britse cruisers, wordt het gewoon weer net als de Nachi (waar alle Russische schepen wegbleven en de sporadische enkeling meteen door het hele team getarget wordt).
Dat ben ik met je eens

• Joe_P
Het is nog erger dan ik dacht (blijkbaar overheen gelezen):

Mission: Second Battle of Sirte III

Restrictions:

Available once Second Battle of Sirte II is complete
Random battles, Cooperative battles, Ranked battles
Once per account
Any Tier IV+ ship
Conditions - Over any number of battles:

Deal 80,000 damage to British Cruisers
Hit enemy Citadels 40 times
Rewards:

5x Catapult Fighter II

Het is natuurlijk leuk dat ze de missies koppelen aan een historische gebeurtenis en dat de missies een beetje specifiek zijn, maar het heeft nu teveel impact in game. Het zou fijn zijn als er, zoals hierboven al wordt gesuggereerd, een contra-missie of beloning voor het spelen is voor de schepen die worden getarged. Stel je krijgt 1,5x de xp op Britse cruisers zolang deze missie loopt, dan heb je tenminste een reden om die schepen nog te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Joe_P op 16-03-2017 12:12 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 129 Laatste