Je build is als gunboat, deze is een torpedoboat.wheresmymaxsuit schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:25:
[...]
@SpamLame
De link in de post die je plaatste is dezelfde als die van mij, mogelijk wat misgegaan bij het kopieren.
Op de website zelf staat een knop: generate build.
Los daarvan komt dit schip vanwege zijn gun stats (3 turrets) niet over als een pure torp boot.
Dat heb ik tijdens patch 0.6.0 ook geprobeerd, maar op tier 7 hebben de meesten intussen wel wasd hacks. Ook qua speelstijl, heb ik liever dat ik met een andere IJN dd het gevecht aan kan gaan.
Maar daar zit ik dus over in, dat ik hem verkeerd gebruik. Echter in tegenstelling tot andere ijn dd's, mist hij de concealment om veel te kunnen invis torpen en stealth cappen.
Misschien zijn er ook spelers die het combineren met AFT oid om dan maar op afstand te spelen.
Of een derde optie is: het schip gewoon verkopen, heb al genoeg schepen in port, en elke lijn kan gewoon ook zwakke schepen hebben.
Alle andere DD's (buiten de shiratsuyo) kunnen je makkelijk aan ; je hebt weinig HP's en je kanonnen doen weinig schade.
Als je dan ook nog eens hogere concealment hebt ...
Je zal deze moeten inrichten als torpedoboat.
Ik zou denken :
1 PM
2 LS
3 TAE -SI
4 CE
13 punten (misschien TA met nog 1 punt bij??)
Met torpedo's kan je het meest schade doen van allemaal en met dit kan je redelijk stealth (6.5km enkel shiratsuyo is beter en die is een nog slechtere gunboat) om de minuut bijna 9 torpedo's lanceren.