• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
wheresmymaxsuit schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:25:
[...]

@SpamLame
De link in de post die je plaatste is dezelfde als die van mij, mogelijk wat misgegaan bij het kopieren.
Op de website zelf staat een knop: generate build.
Los daarvan komt dit schip vanwege zijn gun stats (3 turrets) niet over als een pure torp boot.
Dat heb ik tijdens patch 0.6.0 ook geprobeerd, maar op tier 7 hebben de meesten intussen wel wasd hacks. Ook qua speelstijl, heb ik liever dat ik met een andere IJN dd het gevecht aan kan gaan.

Maar daar zit ik dus over in, dat ik hem verkeerd gebruik. Echter in tegenstelling tot andere ijn dd's, mist hij de concealment om veel te kunnen invis torpen en stealth cappen.
Misschien zijn er ook spelers die het combineren met AFT oid om dan maar op afstand te spelen.
Of een derde optie is: het schip gewoon verkopen, heb al genoeg schepen in port, en elke lijn kan gewoon ook zwakke schepen hebben.
Je build is als gunboat, deze is een torpedoboat.

Alle andere DD's (buiten de shiratsuyo) kunnen je makkelijk aan ; je hebt weinig HP's en je kanonnen doen weinig schade.

Als je dan ook nog eens hogere concealment hebt ...

Je zal deze moeten inrichten als torpedoboat.

Ik zou denken :
1 PM
2 LS
3 TAE -SI
4 CE

13 punten (misschien TA met nog 1 punt bij??)

Met torpedo's kan je het meest schade doen van allemaal en met dit kan je redelijk stealth (6.5km enkel shiratsuyo is beter en die is een nog slechtere gunboat) om de minuut bijna 9 torpedo's lanceren.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Zou meer in deze richting gaan denken

http://shipcomrade.com/ca...0000001001001000000000114

Torps zijn je belangrijkste wapen in dat ding je hebt 3 spreads. Vaak launch je er 2 hou er een achter voor het geval ze draaien. Tja en het is afwachten stalken en stalken tot het juiste moment. IJN boats spelen nu eenmaal erg afwachtend.

Wil je wat meer offensief spelen ga dan richting de US lijn. Goede gun boats met goede concealment en later op worden de torps ook nog eens belachelijk goed.

Untappd: Louwke80

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
SpamLame schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:15:
laatste optie is alleen een optie als je niet verder de lijn wilt afmaken of om af te maken er FXP tegen aan gooit.
Dat gaat in dit geval niet op, omdat ik voor de lijn split al de fubuki in bezit had, heb ik nu kagero al unlockt.
Ik hoef dus niet te unlocken, ik wil graag dit schip leren spelen, voordat ik hem afschrijf als slecht.
Want voor mijn gevoel heeft dit schip wel mogelijkheden om flink schade uit de delen.
Over het algemeen hou ik de schepen waarmee ik plezier heb in mijn bezit.

Edit: net nu het weekend voorbij is krijg ik een aanbieding: 24h premium van 250 gold, nu gratis.
Damn it, hadden ze dat niet kunnen doen aan het begin van het weekend kunnen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 19-02-2017 21:44 ]

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11-2025
GLR89 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:36:
[...]

mijn ervaring in ranked tot nu toe is dat iedereen zo ontzettend aan het campen is dat je met de atlanta weinig leuks kunt uithalen. zelf enkele games in de fiji gedaan (dus met smoke) en zelfs daarmee was het akkelig lastig dichtbij genoeg te komen om wat zinnigs uit te kunnen halen. Atlanta lijkt me dus ronduit een probleem gezien de zeer beperkte range (11,5km) met name bbs campen zich een ongeluk, en zelfs cruisers blijven veilig achter hun bergje liggen of in (geval van de belfast/fiji) hun smoke.
De Atlanta is een van de beste schepen voor ranked dit seizoen. Het is alleen wel een zeer specifieke speelstijl. Zit iedereen te campen, ondersteun dan je DD's of schiet gewoon over de bergen heen. Ik denk dat dit seizoen een winratio van 60--80% met de Atlanta mogelijk moet zijn als je dit spel al wat langer dan vandaag speelt.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06-2025
Atlanta is inderdaad goed voor dit seizoen, omdat er heel afwachtend gespeeld word, iedereen zit te campen achter de rookgordijnen, daarom doe ik het ook goed in de Shiratsuyu.

Belfast is daarom ook heel goed, die kan met zijn radar alles lekker oplichten.

• Louwke
  • Nu online
Dus na het links laten liggen van de Ranked dit seizoen, mezelf maar eens geworpen op de CV's.
Eerst ff trainen in de CoOp. Wat een anders spel is het zo ineens zeg. Op het begin werden mijn fighters echt zwaar aangepakt, wat een verschil maakt een upgrade daar op uit zeg! Manual torp drops begon ik aardig te leren. Hoewel mijn damage laag lag per game voelde ik dat het tijd was voor Randoms.
Eerste potje meteen een Langley tegen Fuck... geluk voor mij die was een net zo'n grote beginner als mij. Meteen al zijn fighters dood en ik had vrij spel. Helaas was het potje snel voorbij. Hierna een aantal potjes met 100K+ damage. Hmm geen idee hoe dat allemaal lukt maar de drops leken allen goed te zijn. Soms nog net wat te dichtbij. Blijft en issue zeg die cirkel in de gaten houden om de planes niet te dichtbij te hebben en dan nog rekening te houden met de arming tijd. Gaat steeds beter gelukkig. Ik mezelf steeds beter voelende in de Hosho kom in een game met 2 CV's. Al mijn fighters dood in notime, leuk zeg wanneer je fighters in gevecht zijn en de andere CV er strafend overheen komt. Erg frustrerende game zo. Gelukkig ben ik die nog niet vaak tegen gekomen. Straks verder met de Zuiho, zie op tegen de Bogue's....

Al met al een geslaagde dag gisteren om eens CV te spelen. Min puntjes zijn toch wel het dynamische wat je hebt met destroyers etc mis je hier. Totdat er een Destroyer opduikt vlak bij je. XP wat een drama zeg, 100k dmg 3 kills en nog bijna onderaan eindigen op T4!! Nee daar is iets mis wat je mij vraagt.

Verder hoe om te gaan met de fighters van de tegen partij. Ik probeer ze vaak wat uit te lokken en met strafing te vangen. Echter krijg je ze dan vaak head-on, wat niet echt praktisch is. Alleen tegen IJN fighters heb je er dan vaak 1-2 te pakken en dan de dogfight in. Meestal lukt dat wel, totdat de RNG zegt dat je 5 tegen 3 nog steeds verliest... US fighters is NOPE, run run. Helaas zijn die vaak wat sneller en weten ze me toch te pakken te krijgen.
Bombers is proberen uit zicht te blijven en dan ineens toe te slaan. Gelukkig lukt dit vaak wel wanneer je weet waar de fighters van de tegenpartij zit.

Iemand anders nog handige tips?

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:18
@Louwke Je bombers worden sneller als de bombs zijn gedropt. Ga dus niet voor de minder spotted captain skill voor bombers want het verlies in snelheid is het niet waard.

Gebruik je planes ook om shit te spotten, op lagere Tiers niet zo heel belangrijk maar een CV die een DD blijft spotten voor me krijgt bij mij altijd een karma puntje erbij.

Voor ranked heb ik nu best wel een goede counter tegen de Belfast smoke camp spam.

Gelijk dit even geprobeerd met m'n Colorado waar ik tot nu toe altijd fighters op gebruikte. Eerste potje 1 Belfast gemold (dubbel cit in 1 salvo) en 1 citadel op een ander schip in z'n smoke.
Zeker de moeite waard want CV's heb je niet zo vaak tegen je als Belfast's of andere schepen in smoke.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-01 14:29
PT062 >> https://worldofwarships.e...lic-test/public-test-062/
Key Attractions
  • New maps (Ring and Haven)
  • Try out Tier X ships without grinding
  • Commander skills: on PTS you can freely experiment with the best setups for your commander training
  • Earn neat rewards while helping to improve the game!

• Louwke
  • Nu online
SpamLame schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:19:
PT062 >> https://worldofwarships.e...lic-test/public-test-062/
Key Attractions
  • New maps (Ring and Haven)
  • Try out Tier X ships without grinding
  • Commander skills: on PTS you can freely experiment with the best setups for your commander training
  • Earn neat rewards while helping to improve the game!
En de kers op de taart:

Last but not least, in version 0.6.2 we are going to release the alternate branch of Soviet destroyers which we announced earlier. The ships have passed all the required tests and will most likely become available right after the update goes live on the game server. We are not planning to test them during the Public Test.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:55
Terug naar 12 eergisteren en gisteren weer 11**.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Louwke
  • Nu online

Hadders RAGING #1 - Use Your Aggressive Feelings!

Ook wel een lachen filmpje :)

• k995
PcDealer schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:34:
Terug naar 12 eergisteren en gisteren weer 11*.
Weekend geen tijd gehad om te spelen maar vandaag van rank 9->7

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 00:10
Louwke schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:12:
[...]

En de kers op de taart:

Last but not least, in version 0.6.2 we are going to release the alternate branch of Soviet destroyers which we announced earlier. The ships have passed all the required tests and will most likely become available right after the update goes live on the game server. We are not planning to test them during the Public Test.
Jammer dat je ze niet kan testen. Gelukkig is het voor de Khaba een kwestie van consumables aanpassen dus dat kan je gewoon op de live server uitproberen.

Ook fijn dat ze eindelijk ship names in de minimap hebben. Dat was een van de weinige dingen waarvoor ik nog af en toe mods gebruikte (samen met ship names in chat).

Zelf ben ik na een tijdje pauze (wintersport en druk op werk) maar eens begonnen aan ranked. Je merkt dat het nogal pay to win is, de Pensacola's en Yorcks eindigen iets te vaak onderaan. Maar met m'n Belfast, Sims, Shiratsuyu en Fiji heb ik wel een leuke afwisseling van schepen om te spelen.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-01 18:02
Zonet even wat tests gedaan met citadels op bbs in de training room, volgens mij is het hele citadell verhaal gewoon drijfzand... montana, yamato en GKF op ~ 15km in een GKF proberen te citadellen. Op de 1e 2 een combi van overpens en citadels waarbij de logica totaal ontbrak, bij de GKF het meest opmerkelijke gezien echter. Richt je op het middenschip, veel dmg maar geen citadels, ga je echter op het voor of achter schip richten.... dus de citadel van de GKF bevindt zich vóór de voorste torens en achter de achterste???? Heel merkwaardig, morgen nog maar eens testen

• Louwke
  • Nu online
GLR89 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 00:21:
Zonet even wat tests gedaan met citadels op bbs in de training room, volgens mij is het hele citadell verhaal gewoon drijfzand... montana, yamato en GKF op ~ 15km in een GKF proberen te citadellen. Op de 1e 2 een combi van overpens en citadels waarbij de logica totaal ontbrak, bij de GKF het meest opmerkelijke gezien echter. Richt je op het middenschip, veel dmg maar geen citadels, ga je echter op het voor of achter schip richten.... dus de citadel van de GKF bevindt zich vóór de voorste torens en achter de achterste???? Heel merkwaardig, morgen nog maar eens testen
Dat van die Citadel van de Grosser heb ik ook al gemerkt aangezien ik in een Tirpitz, toen dat ding op 15km voor op het het een citadel hit gegeven had

• k995
Is dat niet dankzij turtleback armor dat deze heeft?

• wheresmymaxsuit
Louwke schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:05:
Verder hoe om te gaan met de fighters van de tegen partij. Ik probeer ze vaak wat uit te lokken en met strafing te vangen. Echter krijg je ze dan vaak head-on, wat niet echt praktisch is. Alleen tegen IJN fighters heb je er dan vaak 1-2 te pakken en dan de dogfight in. Meestal lukt dat wel, totdat de RNG zegt dat je 5 tegen 3 nog steeds verliest... US fighters is NOPE, run run. Helaas zijn die vaak wat sneller en weten ze me toch te pakken te krijgen.
Bombers is proberen uit zicht te blijven en dan ineens toe te slaan. Gelukkig lukt dit vaak wel wanneer je weet waar de fighters van de tegenpartij zit.

Iemand anders nog handige tips?
Een beetje aan de late kant, maar nuttige tips heb ik wel:

Probeer in de buurt van je eigen team te vechten, bij schepen met goede aa. (geen dd, <t4 cruiser).
Als je met 2 cv's bent, kan je je fighters combineren. 2 tegen 1 fighters is was je het liefst hebt.
Neem de module die je sterkere fighters geeft tov snellere rearm; ja rearm gaat wat trager, maar als je lucht duel niet wint, is schade doen veel lastiger, maar nog steeds mogelijk. Dit doe je namelijk daar naar toe te gaan, waar hij zijn fighters niet heeft.

De focus van IJN ligt meer op damage doen, als je jouw fighters met de zijne locked, ben je vrij op te torpen.
Ga niet achter zijjn fighters aan, hoogstens achter zijn bombers, om jouw team te helpen en meer schade te doen dan de andere cv.

laatste protip: in het laadscherm met de teams kun je de stats van verschillende schepen zien.
Kijk welke schepen een hoge AA, en welke lage AA hebben. (vooral sommige premiums hebben geen AA, of als een schip een stock hull heeft).

• PcDealer
Nog een: een hoge planes rating wijst op fighterheavy setup, een lage op attack setup.

10*

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 22-02-2017 01:17 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er klopt ook geen bal van het hele idee dat een citadel zo bijzonder is. In principe waren veel oorlogschepen IRL ontworpen om te blijven drijven met alleen de lucht binnen de gepantserde zone. Dat was de theorie. In de praktijk waren schepen zowel veel kwetsbaarder als minder kwetsbaar en was het veel belangrijker wat je raakte. Uitslaande branden die ontstonden door de brandstoftank of gesprongen leidingen boven de waterlijn konden een schip snel dusdanig beschadigen dat de bemanning het schip moest verlaten. Munitie voor luchtafweer die klaarlag voor gebruik en niet meer in een magazijn idem. Torpedo's waren ook gevaarlijk als deze afgingen terwijl ze nog op het schip waren. Standaard praktijk was deze dan ook de lanceren als er duikbommenwerpers aankwamen. De Mikuma is daar bijvoorbeeld aan ten onder gegaan want die gingen af na een aanval met duikbommenwerpers. De Astoria is dan weer ten onder gegaan aan een uitslaande brand.

Aan de andere kant kon er ook een torpedo vol op een magazijn inslaan en het schip kon dat overleven. De New Orleans heeft dat gehad maar ook HMS Eskimo. Een van de meest spectaculaire was wel de Gneisenau. Zei kreeg een pantser doorborende bom door haar pantserdek die die drijfladingen ontstaken in de A geschuttoren. Meestal is het dan wel afgelopen maar Gneisenau niet. Een combinatie van het magazijn onderwater laten lopen en de chemische compositie van Duitse drijfladingen (uitzonder resistent tegen onbedoelde explosies) zorgde ervoor dat de vlammen uit het schip schoten maar ze ontplofte niet.

Het punt van al deze voorbeelden is dat je helemaal de citadel niet hoeft te doorboren om een schip zware schade toe te brengen of zelfs te zinken.

Ingame kom ik ook wel eens rare dingen tegen. Sowieso is het hele idee van overpens grotendeels onzin. Een AP granaat zal extreem snel afremmen en afgaan. Tegen de meeste kruisers is het gewoon niet mogelijk om door het schip heen te schieten met welke AP dan ook. Citadels kloppen soms ook voor geen ene meter. Soms heb ik meer geluk met uberhaupt citadel hits scoren als ik hoog schiet en de granaten boven de citadel zie landen maar wel citadels scoor because reasons. Het zou mij eigenlijk niks verbazen als er fouten in de hitboxen van schepen zitten want soms klopt er echt helemaal niks van. Uiteraard accepteer ik ze maar logica is anders.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• k995
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 01:37:
Citadels kloppen soms ook voor geen ene meter. Soms heb ik meer geluk met uberhaupt citadel hits scoren als ik hoog schiet en de granaten boven de citadel zie landen maar wel citadels scoor because reasons. Het zou mij eigenlijk niks verbazen als er fouten in de hitboxen van schepen zitten want soms klopt er echt helemaal niks van. Uiteraard accepteer ik ze maar logica is anders.
Van bovenaf gaan die door het dek wat op veel plaatsen weinig bepantserd is. "plunging fire" sommige schepen zijn daar beter in dan andere.

Ranked gaat deftig, had deze ochtend wat tijd en het lijkt eenvoudiger daar te zijn op nog 1 ster van rank 5 nu.

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10-2025
Vorst8 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:58:
Net een kraken gehaald in ranked battles
[afbeelding]
Dat vind ik dus echt knap he... in een team van 7 tegen 7 er vijf uitknallen.
Gezien de totale damage die je gedaan hebt, zijn het wel afmakertjes he?

toch een goede prestatie hoor!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06-2025
JayBee0206 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:58:
[...]

Dat vind ik dus echt knap he... in een team van 7 tegen 7 er vijf uitknallen.
Gezien de totale damage die je gedaan hebt, zijn het wel afmakertjes he?

toch een goede prestatie hoor!
heb 1 destroyer meteen in het begin weten te killen , de rest waren inderdaad afmakertjes, wel allemaal door mijn spotting. 3 waren torpedo kills, 2 door gunfire.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

k995 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:55:
[...]

Van bovenaf gaan die door het dek wat op veel plaatsen weinig bepantserd is. "plunging fire" sommige schepen zijn daar beter in dan andere.
Plunging fire was alleen helemaal niet zo effectief. Een 50mm dik pantserdek was al afdoende voor vrijwel alle 203mm granaten tenzij het om extreme afstanden ging en de granaat redelijk verticaal naar beneden kwam. Verder waren juist relatief zware en langzamere granaten effectiever omdat deze zich beter in het staal "vastbeten". Als een AP granaat een stuk pantser raakt dan treed er een zeer abrupte, extreme vertraging op. De achterkant van de granaat wil doorgaan terwijl de voorkant ineens stopt. Dat effect zorgt ervoor dat de granaat licht draait in de richting van het pantser. Dat is normalisatie. Dat effect wordt versterkt als de granaat zwaar is en niet extreem snel gaat. Lichte en snelle granaten hebben eerder de neiging om af te ketsten dan te normaliseren en te doorboren. Dat is ook een van de redenen waarom de Amerikaanse marine voor superzware granaten ging. Andere redenen waren het beter vasthouden van snelheid wat zwaardere granaten doen en de steilere verticale trajecten op afstand.

Het punt is juist dat ik met de Scharnhorst af en toe citadels kan scoren op met name Japanse slagschepen door boven de citadel te raken. Daar klopt weinig van aangezien juist die 283mm kanonnen ontworpen waren voor extreme prestaties tegen pantsergordels en minder tegen pantserdekken, dus relatief licht, oké 330kg is niet licht maar toch, en extreem snel. Daarnaast lijkt de hitbox niet te kloppen. Ondertussen kan ik met directe hits op de citadel op kruisers het welk vergeten eens een citadel te scoren. Zo is het pure willekeur en ook domme willekeur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• k995
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:45:
[...]

Plunging fire was alleen helemaal niet zo effectief. Een 50mm dik pantserdek was al afdoende voor vrijwel alle 203mm granaten tenzij het om extreme afstanden ging en de granaat redelijk verticaal naar beneden kwam. Verder waren juist relatief zware en langzamere granaten effectiever omdat deze zich beter in het staal "vastbeten". Als een AP granaat een stuk pantser raakt dan treed er een zeer abrupte, extreme vertraging op. De achterkant van de granaat wil doorgaan terwijl de voorkant ineens stopt. Dat effect zorgt ervoor dat de granaat licht draait in de richting van het pantser. Dat is normalisatie. Dat effect wordt versterkt als de granaat zwaar is en niet extreem snel gaat. Lichte en snelle granaten hebben eerder de neiging om af te ketsten dan te normaliseren en te doorboren. Dat is ook een van de redenen waarom de Amerikaanse marine voor superzware granaten ging. Andere redenen waren het beter vasthouden van snelheid wat zwaardere granaten doen en de steilere verticale trajecten op afstand.

Het punt is juist dat ik met de Scharnhorst af en toe citadels kan scoren op met name Japanse slagschepen door boven de citadel te raken. Daar klopt weinig van aangezien juist die 283mm kanonnen ontworpen waren voor extreme prestaties tegen pantsergordels en minder tegen pantserdekken, dus relatief licht, oké 330kg is niet licht maar toch, en extreem snel. Daarnaast lijkt de hitbox niet te kloppen. Ondertussen kan ik met directe hits op de citadel op kruisers het welk vergeten eens een citadel te scoren. Zo is het pure willekeur en ook domme willekeur.
Juist gekeken in de gui:
Bismarck : 100mm Citadel deck
FDG:100-120mm
Izumo : 38-48mm
Iowa: 152mm
Dus dat klopt dan een japanse kwetsbaarder zou zijn voor dat.

Op CA's heb je waarschijnlijk overpenetratie of mis je de citadel? Je moet die modellen eens bekijken van mijn belfast bijvoorbeeld zit die onder de waterlijn.

• GLR89
Geinspireerd door dit filmpje van Flamu:
YouTube: Des Moines vs Hindenburg vs 10 Hoshos! - AA-test

even een beetje fun in de training room (:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y8GWVwSvpndelF0gzqjMyHwE/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QYyxA3OxJsPQMn8tMQxu7L9b/medium.jpg

AA speced minotaur werkt _/-\o_

• SpamLame
NM 150K Conf, Double str, High Caliber, Dreadnought, replay

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/3856f2060e9340e2af2be73d82c5041b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/57d863943cd1401a87b4bc2f6240c599.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/cf8d22ed40b7409bb9e7b6e188b59de2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/42f15f67f4c2420d9a107ec71fe47bf4.jpg

Verwijderd

Net weer wat grappigs gespot...

Super League Mission:
In one battle, join the top 2 in your team bij XP
Complete the combat mission in a Ranked Battle

Completion Criteria:
Tier V ships

Zijn ze nou echt zo achterlijk bij Wargaming?
Ze moeten toch wel weten dat hun ranked season op T7 draait dit seizoen?
Ondanks dat ik me nog prima vermaak met WoWs, is Wargaming wel echt een flut ontwikkelaar.
Dit soort "kleine" fouten zijn echt lomp, ik denk dat ik maar is ga solliciteren op de functie: "Stupid Faults Finder"

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:08:
Net weer wat grappigs gespot...

Super League Mission:
In one battle, join the top 2 in your team bij XP
Complete the combat mission in a Ranked Battle

Completion Criteria:
Tier V ships

Zijn ze nou echt zo achterlijk bij Wargaming?
Ze moeten toch wel weten dat hun ranked season op T7 draait dit seizoen?
Ondanks dat ik me nog prima vermaak met WoWs, is Wargaming wel echt een flut ontwikkelaar.
Dit soort "kleine" fouten zijn echt lomp, ik denk dat ik maar is ga solliciteren op de functie: "Stupid Faults Finder"
Ik denk dat je wordt afgewezen. Super leaugue is namelijk voor als je rank 1 hebt gehaald en is wel degelijk genoemde tier.

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
WG is dan ook maar de uitgever, maar degene die die missie heeft bedacht mag zich wel eens afvragen of hij de game wel helemaal snapt :)

Of natuurlijk gewoon een check laten uitvoeren door iemand anders voordat je iets publiceerd...

• k995
RagingPenguin schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:15:
WG is dan ook maar de uitgever, maar degene die die missie heeft bedacht mag zich wel eens afvragen of hij de game wel helemaal snapt :)

Of natuurlijk gewoon een check laten uitvoeren door iemand anders voordat je iets publiceerd...
Het klopt hoor, je speelt die missie na ranked met Tier 5 .

Verwijderd

Zoals ik Ranked S6 lees:
The "Must Knows" About Season 6

Season 6 of Ranked Battles will see you earning progression Stars, climbing to the top through a total of 23 ranks separated into four leagues
All league matches will be Tier VII.
Dus ook al ben je Rank 1 - Blijft het een T7 seizoen

• PcDealer
1.012.806 XP op de Atlanta vergaard
Karma 15 (-1)
Ranked: 9***

• SpamLame
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:23:
Zoals ik Ranked S6 lees:

[...]

Dus ook al ben je Rank 1 - Blijft het een T7 seizoen
Na het halen van R1 en dus in superleague is het T5, ongeacht hoe (onhandig) het ook in de aankondiging staat.

• GLR89
PcDealer schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:09:
1.012.806 XP op de Atlanta vergaard
Karma 15 (-1)
Ranked: 9***
Congratas, zit zelf op 10***
Woensdag een lekkere sprint kunnen maken 7x winst 1x loss met top xp, gisteren ging het wat minder, maar gelukkig wel vooruitgang ook al was het netto maar ** vooruitgang :9

• SpamLame
GLR89 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:56:
[...]

Congratas, zit zelf op 10***
Woensdag een lekkere sprint kunnen maken 7x winst 1x loss met top xp, gisteren ging het wat minder, maar gelukkig wel vooruitgang ook al was het netto maar ** vooruitgang :9
Idem,10*** hier.

• k995
5 Hier,

Was gisteren juist voor rank 5, direct gewonnen dus naar rank 5.

Eerste match daarin tegen een team vol clan leden(tussen rank 2-3) met Flamu, compleet ten onder gegaan (zelf maar 1 vergissing gemaakt en gedelete door BB in mijn belfast) .

Hmm rank 1 zal toch moeilijk worden moet nog wat aanpassen aan die rank (veel voorzichtiger spelen denk ik) .

• SpamLame
k995 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:09:
5 Hier,

Was gisteren juist voor rank 5, direct gewonnen dus naar rank 5.

Eerste match daarin tegen een team vol clan leden(tussen rank 2-3) met Flamu, compleet ten onder gegaan (zelf maar 1 vergissing gemaakt en gedelete door BB in mijn belfast) .

Hmm rank 1 zal toch moeilijk worden moet nog wat aanpassen aan die rank (veel voorzichtiger spelen denk ik) .
Is nu veel zichtbaarder met de clantags, maar gebeurde voorheen natuurlijk ook.
Met GOT ook een keer in random geprobeerd met 2 3p divs en gelukt.

Ergens is het (misschien) oneerlijk omdat het team met dezelfde clanleden een enorm voordeel heeft over het team zonder clanleden. Communicatie over TS onder mensen die op elkaar zijn ingespeelt geeft een hogere kans op succes dan een random team middels chat + Fn toetsen.

Het is zelfs niet ondenkbaar dat als de clanleden verpreid over 2 teams zijn, de leden in 1 team minder hun best doen om voordeel voor het andere team te geven.
In WoT is al eerder aangetoont dat mission rigging gebeurt https://www.google.com/we...20mission%20rigging%20wot .

Wil je zo min mogelijk kans hebben dat je tegen dit fenomeen (veel (dezelfde) clanleden in 1 team) aanloopt zal je Ranked moeten spelen in een tijdframe van high server population.

Dat gezegd staat het je ook vrij zelf met een vriendengroep/clanmembers tegenlijk die battle button te klikken >:) O-)

Verwijderd

King of the Sea Tournament II
http://kotsmarch.hscampaigns.com/#rules
doen wij hier aan mee?
Republiek

Verwijderd

Ik zit nu met een Battleschip T6 denk ik de New Mexico van amerika maar ik kom nooit echt hoger in rank iemand nkg tips? Ik maak nooit echt meer dan 1 of 2 kills per potje andere halen vaak 4

• GLR89
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 23:06:
Ik zit nu met een Battleschip T6 denk ik de New Mexico van amerika maar ik kom nooit echt hoger in rank iemand nkg tips? Ik maak nooit echt meer dan 1 of 2 kills per potje andere halen vaak 4
Beter worden..

Y-tube filmpjes kijken en wat doen met de tips..
Streams volgen van goede spelers..
Veel meters maken..

Tja wat valt er nog meer te zeggen?

Ranked is trouwens met tier 7 schepen.

[ Voor 4% gewijzigd door GLR89 op 24-02-2017 23:58 ]

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
En van 14 weer terug naar 15 ;(

let the past be the past.

• SpamLame
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:14:
King of the Sea Tournament II
http://kotsmarch.hscampaigns.com/#rules
doen wij hier aan mee?
Republiek
Ik niet, maar als je 11 mensen om je heen verzameld ben je altijd vrij je in te schrijven, al dan niet names GOT.

Denk wel als je hieraan mee wilt doen, je van goede huize moet komen met clans als TTT, OMNI & AAO.
Tenzij ik iets gemist zijn we als clan nog niet verder gekomen dan het met elkaar spelen in divs.
Raad dan ook aan een paar trainingrooms sessies te starten genoemde mappen icm TS om tacktieken uit te proberen en belangrijker wellicht, om op elkaar ingespeeld te raken.

Afhankelijk van de tijdstippen/dagen wil ik wel meehelpen in de trainingroom aan de kant van de tegenstanders, lijkt me realistischer dan alleen maar bots.

Zowiezo lijkt het me wel handig als clan eens in een trainigroom te stappen.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 23:06:
Zoals gezegd rank is T7, bedoel je misschien je account service record, in dat geval is level 14 het hoogste ATM.

Focus niet op kills. Je rol in BB is m.n. toedoen van dmg en dmg tanken, maar als je killed middels dev.strike, ram of opportunistisch schot des te mooier natuurlijk. De kill gaat hoogst waarschijnlijk naar een cruiser of gunboat DD.
Kijk waar je eindigt in de teamscore.
Bekijk je eigen stats eens op sites als warships.today of wows-numbers.com, zit er een stijgende lijn in je stats in het algemeen, en specifiek de NM. Hoe doe jij het als je de gemiddelden (avg dmg, avg kills, avg main battery hit ratio) van een NM bekijkt.

Wat ook kan helpen is je replay (laten) analyseren na een battle.
Wat deed je goed/ fout.
Misschien een spelen in een divisie waarbij jij de lead hebt dan samen on the fly/achteraf analyseren.

Weekje vakantiehuisje, als ik zin heb kom ik even ingame kijken, anders niet :+

[ Voor 43% gewijzigd door SpamLame op 25-02-2017 10:57 ]

• GLR89

Weekje vakantiehuisje, als ik zin heb kom ik even ingame kijken, anders niet :+
Geniet er van (:

• k995
Dit weekend niet veel tijd maar constant van rank 6->rank 5 om promt kanseloos te verkiezen en terug rank 6 zo wel 5 keer na elkaar.

Ok eens leningrad proberen in een gewoon random:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GTXxXCWaqkHb0ootn2vnoqq7/full.png

Niet slecht, niet schitterend in ranked terug naar rank 6.

Dan maar belfast en zie :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wnFOJQbvDipz6YXxsOPj8Zrm/full.png

Op 1 ster van rank 4 nu .

• PcDealer
Ik terug naar 10*** en weer op 9* geëindigd.

http://wows-numbers.com/s.../id,6,4288591856,Atlanta/
Delert_ op 2
* PcDealer op 19

[ Voor 57% gewijzigd door PcDealer op 27-02-2017 01:16 ]

• k995
Tier 4 geraakt dit weekend,

Voorzichter spelen (wel tegen mijn speelstijl meestal spam ik erop los van het begin) in het begin en pas later mij beter positioneren/flanken brengt toch op.

Oh en bednakt voor de uitnodiging voor de GOT clan :-) .

• GLR89
k995 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:06:
Tier 4 geraakt dit weekend,

Voorzichter spelen (wel tegen mijn speelstijl meestal spam ik erop los van het begin) in het begin en pas later mij beter positioneren/flanken brengt toch op.

Oh en bednakt voor de uitnodiging voor de GOT clan :-) .
welkom (:

zelf gisteren tot rank 8 gekomen,
niveau van de teams was gisteren weer om te janken... :F
strugle for rank 1 is real :+

• k995
GLR89 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:23:
[...]

welkom (:

zelf gisteren tot rank 8 gekomen,
niveau van de teams was gisteren weer om te janken... :F
strugle for rank 1 is real :+
Ja vind het ook wel moeilijk, amar geeft wel voldoening als je vooruit gaat.

Gelukkig ben ik meestal de eerste als ik bij het verliezende team zit dus dan is het verleis niet zo erg.

Verwijderd

Van rank 5 nu weer op rank 9. wat een slechte games.. Alleen maar verlies. Yak!
Maar ik heb nog even om door te gaan..

@SpamLame ja, goed plan.

OPROEP; zijn er GOT leden die meewillen doen?

Republiek

• SpamLame
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:38:
Van rank 5 nu weer op rank 9. wat een slechte games.. Alleen maar verlies. Yak!
Maar ik heb nog even om door te gaan..

@SpamLame ja, goed plan.

OPROEP; zijn er GOT leden die meewillen doen?

Republiek
Doe geen moeite inschrijving is al gesloten.http://kotsmarch.hscampaigns.com/#rules

Signups close 2017-02-26 23:59

• k995
Rank 3 :P 72% WR gisteren en van de 7 matches maar 1 ster verloren de overige keren altijd eerste.

• Joe_P
PT maar weer eens gedownload voor de tweede ronde. De nieuwe maps schijnen leuk te zijn en ship names in de minimap is ook erg handig.

Hier gaat het verder ook aardig in ranked. Rank 9, 78% WR na 18 matches en de meeste losses zonder ster te verliezen. Morgen krijg ik alleen Horizon Zero Dawn binnen dus ik denk dat ik WoWs ook de komende weken wat minder zal spelen. Wellicht nog wel m'n daily wins in de FdG binnen harken op weg naar de Grote Würst, nog 140k XP!

Voor de mensen die de GK al hebben, welke build gebruiken jullie? Vol op de secondaries (zo heb ik nu de FdG) of toch meer survivability / stealth zoals Flamu z'n build heeft?

Verwijderd

k995 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:44:
Rank 3 :P 72% WR gisteren en van de 7 matches maar 1 ster verloren de overige keren altijd eerste.
respect.
met welke schepen ben je bezig?

• k995
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:02:
[...]

respect.
met welke schepen ben je bezig?
Belfast en Leningrad . Denk eraan om mijn nagato eens te proberen.

Gisteren was wel een ramp van 3.1 naar 4.2 iets van 6 verloren spelen op rij en maar 1 keer eerste . Elke keer denkende : nog 1 ronde die win ik dan is het verlies niet zo groot. Voelde mij als een gokverslaafde.

• GLR89
k995 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:21:
[...]

Gisteren was wel een ramp van 3.1 naar 4.2 iets van 6 verloren spelen op rij en maar 1 keer eerste . Elke keer denkende : nog 1 ronde die win ik dan is het verlies niet zo groot. Voelde mij als een gokverslaafde.
zo ging het bij mij gisteren en maandag dus ook. van 8*** naar 9*, elke keer net geen 1e. Enorm gefrustreerd. dus maar los in randoms. kom je de zelfde waardeloze mm tegen... |:(

• PcDealer
Probeer eens dit te quoten:
zaterdag 25 februari 2017 07:06
door op de quotebutton te klikken.

Verwijderd

k995 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:21:
[...]

ik ben meestal bezig met Akatsuki.
Schip gemaakt van papiermaché maar met vlijmscherpe torps.
haha,weet precies wat je bedoeld..
Op rank 5.0 terug naar rank 9.1 (...)alléén maar verlies, verlies, verlies.. zo gaat het helaas dus ook. natuurlijk sta je regelmatig op eerste positie, maar vaak ook net niet..
Winst hangt ook zwaar af van je team. Er zijn heel wat nono's.
Dat wil niet zeggen dat ik alles weet, in tegendeel :? , maar je merkt wel dat spelers in een clan vaak wat beter zijn dan niet clan gamers.

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10-2025
normaal speel ik met de Nagato in ranked, maar op de één of andere manier lukt het me bijna nooit om te winnen. Dus ik ben, na het binnenhalen van de Second League vlag (-5% repaircost, whoohoo!) eigenlijk alweer gestopt met ranked... Misschien toch maar eens met de Maas proberen, aangezien DD's mij altijd wel goed liggen .

http://eu.warshipstoday.com/signature/505992521/dark.png

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
*O* 12

Dat laatste potje was wel spannend. 2 vs 2 met weinig punten verschil (nipt voor). Dan verliest hun cruiser zijn laatste 200p en staan wij voor :). Maar dan gaat onze cruiser ten onder en komen hun weer voor (900 vs 920). Onze BB tegen hun BB in onze zone met onze BB minder health. En dan worden er torpedo's afgeschoten... Phoe, dan is het spannend. >:)

let the past be the past.

• k995
Iet of wat betere dag gisteren: van 4.0 naar 5.4 en dan terug naar 4.4 een match of 8, 3 keer verloren maar buiten 1 keer altijd de eerste .

Ook eens de shiratsuyu geprobeerd. Leuk ship die torpedo boost is fantastisch als een BB je smoke probeert te rushen omdat hij denkt dat je torpedo's al gebruikt zijn. Totaal iets van een 100k damage in de eerste match .
SPee schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:17:
*O* 12

Dat laatste potje was wel spannend. 2 vs 2 met weinig punten verschil (nipt voor). Dan verliest hun cruiser zijn laatste 200p en staan wij voor :). Maar dan gaat onze cruiser ten onder en komen hun weer voor (900 vs 920). Onze BB tegen hun BB in onze zone met onze BB minder health. En dan worden er torpedo's afgeschoten... Phoe, dan is het spannend. >:)
Ja hier gisteren ook, Vijand eenvoudig uit de cap gepushed alletwee ingenomen. Echter voor de een of andere rare reden luisterde ze niet naar mijn "laat ze komen we staan voor in punten" . Nee ze gaan er allemaal achteraan , ik maar helpen maar na enkele devastating strikes niks anders kunnen doen hen zo lang mogelijk tegenhouden, de cap blijven resetten tot ik vernietigd werd en we enkel nog 1 DD over hadden tegen 3 van hen.

De helft van ons team "we are lost, thx for not supporting noobs" maar eens snel uitgerekend en de 4 minuten tijd die nog over was konden ze ons niet meer inhalen zelfs met beide caps (stonden 600 punten voor). Dus "run forest run" spannende minuten als je niet weet waar de vijand precies was en onze DD zich tussen eilanden verstopte.

[ Voor 63% gewijzigd door k995 op 03-03-2017 08:04 ]

• PcDealer
Van 10** naar 9 met een victoryrow met de Saipan. In de laatste van de drie ook met een tweaker gespeeld. Daarna ging het wat dooien/vriezen in de Atlanta en Sims. Weer op 10** geëindigd.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-01 18:09
JayBee0206 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:53:
normaal speel ik met de Nagato in ranked, maar op de één of andere manier lukt het me bijna nooit om te winnen. Dus ik ben, na het binnenhalen van de Second League vlag (-5% repaircost, whoohoo!) eigenlijk alweer gestopt met ranked... Misschien toch maar eens met de Maas proberen, aangezien DD's mij altijd wel goed liggen .

Dat is omdat je veel meer afhankelijk bent van anderen en dus niet altijd je stempel kunt drukken op het gevecht.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• SpamLame
JayBee0206 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:53:

Volgens de stats win je precies 50/50 (in dit seizoen iig).
Als je BB speelt (9 van 10) en overall een survival van 40% hebt, dan kan het zijn dat je teveel risico neemt en vroegtijdig afvalt
Hierdoor heb je minder tijd voor;
-tanken van dmg , gebruik van heals
-uitdelen van dmg
-verdedigen van cap
-mogelijk blocken van cap

Kijk eens naar je eigen positie t.o.v. je team. Als je replays enabled hebt, kijk eens terug en probeer te achterhalen waarom je survival relatief laag ligt in een BB.

• PcDealer
Update 0.6.2:
https://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-062/
New Soviet Tier V Destroyer Okhotnik is nearly here—sales will start soon!
Kopuh, kopuh, kopuh! Serieus: niet laten liggen dat ding.

Lucky me:
If a player currently owns Gnevny (Tier V) and Ognevoi (Tier VI) before the update release, then 3,150,000 Credits will be added to the player's account.
[q]• If a player had Commanders with a specialization for Gnevny (Tier V) before the update release, then the Commanders will be retrained to have a specialization for Podvoisky (Tier V). In addition, a Commander with 15,300 Commander XP (6 skill points) and specialization for Gnevny (Tier VI) will be added to the player's account

• If a player had Commanders with a specialization for Ognevoi (Tier VI) before the update has been released, then the Commanders will be retrained to have a specialization for Gnevny (Tier VI). In addition, a Commander with 40,900 Commander XP (8 skill points) and a specialization for Ognevoi (Tier VIII) will be added to the player's account.
GLR kom er maar innnnnnn!

https://worldofwarships.e.../weekly-missions-march01/
I feel there's a Dunkerque incoming...

Got her!
35k gemiddeld over 3 potjes met een max 3 star captain. Komt wel goed: http://wows-numbers.com/ship/3764336464,Dunkerque/
Sniff, sniff, ik ruik bots: http://wows-numbers.com/s...e_damage_dealt__desc&p=48
Average dmg van 5k over 387 battles :?

Ik ben unicum over last 7 days *O*

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 04-03-2017 10:59 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:04:

Got her!
35k gemiddeld over 3 potjes met een max 3 star captain. Komt wel goed: http://wows-numbers.com/ship/3764336464,Dunkerque/
Sniff, sniff, ik ruik bots: http://wows-numbers.com/s...e_damage_dealt__desc&p=48
Average dmg van 5k over 387 battles :?

Ik ben unicum over last 7 days *O*
Heb haar nu ook per ongeluk ;).
0 pt commander want bikkel.

• PcDealer
SpamLame schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:54:
[...]

Heb haar nu ook per ongeluk ;)
:)
0 pt commander want bikkel.
Want geen andere Franse kapitein en ik vond het de doubloons en credits niet waard om gelijk te upgraden.

• SpamLame
PcDealer schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:04:
[...]
:)

[...]

Want geen andere Franse kapitein en ik vond het de doubloons en credits niet waard om gelijk te upgraden.
Zo kan je het ook uitleggen ;)

Verjaardagspartijtje afgelopen?

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 04-03-2017 19:22 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:21:
[...]

Zo kan je het ook uitleggen ;)
Yep :)
Verjaardagspartijtje afgelopen?
Yep! K kinderen...
Have enough beer to survive a few weeks... :P
Kan weer een Treasure Chest kopen of zo.

Rank 8!

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 04-03-2017 21:01 ]

• GLR89
Heb even een break ingelast, en die bevalt me goed! Potato gehalt was zo hoog dat mijn irritatie niveau iets te drastische vormen aan begon te nemen (:

Tijd maar besteed aan een verbouwing.. real life slopen 4theWinn >:)

• Louwke
  • Nu online
Geen ranke spelen hielp me ook aardig 😊

Na een weekje onverwacht in Polen te hebben gezeten voor werk staan ook de Russians voor de deur!

Oh en Kurwa gebruiken ze daar voor alles. Gewoon een bijvoeglijk naamwoord. 😂

• joshje
  • Laatst online: 06-01 16:34
Neptune power *O*
Wanneer een CV jou perse dood wil hebben.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/1237f98cbaf13acabc340c7b9ac0138b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/9d14c184ee6d14146759427436af932e.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 05-03-2017 13:10 ]

• PcDealer
Vannacht gestopt bij 8**.

Ticketservice is goed:
Ticket #1826690

Category:
World of Warships
Sub-category:
Reporting a rule Violation

Lemidas: <<<<<<www.WTSitem.com> PowerLeveling: WOWS $23.88 for 50,000 EXP,39.55$ for 100,000 EXP & Windews key In stock(Win7/10/8 9$)
Lukas Mila 5 March 2017 14:00

Hello GoT_PcDealer,
Thank you for contacting our Customer Support for wargaming.net.

I understand, we are really sorry for that situation.

We will take care of that player, i can assure you that you won't see any messages from him advertising leveling services.
Thank you for the time, which you spent on your report!

If you need any further assistance, don't hesitate to ask questions!
Kind Regards!

Lukas Mila

Wargaming.net Customer Service Representative

EU Wargaming Support - Follow us on Twitter

PL: Pomóż nam! Oceń nas! Po zamknięciu zgłoszenia, wystaw swoją opinię na temat naszej usługi.

EN: Rate us! Improve us! Leave feedback on our service after this ticket is closed.

[ Voor 95% gewijzigd door PcDealer op 05-03-2017 17:16 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:32:
Vannacht gestopt bij 8**.

Ticketservice is goed:

[...]

[...]
Goed misschien, effectief nee niet echt, nieuw accoutje aanmaken is zo gedaan.

• GLR89
Aangaande de nieuwe wijziging RU dds:

Heb je vóór dinsdag a.s. de Gnevny (V) + Ognevoi (VI) + Kiev (VII) + Tashkent (VIII) + Udaloi (IX) in bezit dan ontvang je bij de update dinsdag:

Podvosky (V)
Gnevny (VI)
Minsk (VII)
Kiev (VIII)
Ognevoi (VIII)
Tashkent (IX)
Udaloi (IX)
5x port slot
~25 miljoen credits

als ik het goed heb.

heb je niet genoeg credits om alles aan te schaffen dan levert de meeste winst op om een de oude t8 Tashkent in je port te hebben (levert nieuwe t8 + nieuwe t9 op). En de oude t6 Ognevoi, hiermee krijg je de nieuwe t8 Ognevoi + de t6 Gnevny :9

• wheresmymaxsuit
Ik heb een idee / vraag voor een nieuw onderwerp:
Flamu heeft het in zijn video's vaak over positioneren, en ik snap de voorbeelden die hij geeft.
Maar is er ergens ook een guide over positioneren, de do's en dont; eventueel uitgesplitst naar klasse* of tips / goede plekken voor bepaalde maps.
*(wat klasse betreft is het vooral de cruisers in mid tier [molotov, ARP myoko], waar ik wel hulp bij kan gebruiken wil ik daar beter in worden)

• k995
wheresmymaxsuit schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:37:
Flamu heeft het in zijn video's vaak over positioneren, en ik snap de voorbeelden die hij geeft.
Maar is er ergens ook een guide over positioneren, de do's en dont; eventueel uitgesplitst naar klasse* of tips / goede plekken voor bepaalde maps.
*(wat klasse betreft is het vooral de cruisers in mid tier [molotov, ARP myoko], waar ik wel hulp bij kan gebruiken wil ik daar beter in worden)
Dat zijn heavy cruisers je beste kans is om op afstand (en niet als dichtste) HE te spammen naar vooral BB's.

Zet er 1 in brand, focus op iets anders en als hij zijn repair gedaan heeft nogmaals in brand zetten.

Gebruik terrein/smoke ed om je achter te verstoppen, zorg dat je nooit te dicht komt (13+km blijven) geen broadside tonen aan anderen.

Video's over maps zijn er wel maar ziende dat maps soms veranderen en het veel afhangt van hoe de match verloopt heb je daar weinig aan. Beter video's kijken van de individuele schepen .

Ranked gaat beter (3.2 nu) alhoewel het van

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rXH0fn7m1LVmvMknczhppoWs/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X7iq9DigOczdfivb1n1Vr6Hn/full.png

naar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v7MGbhOWmj0N6Sk9c93jf34P/full.png

gaat .

Gelukkig bij bijna elke verlies al de beste geweest en dus amper sterren verloren.

[ Voor 3% gewijzigd door k995 op 06-03-2017 12:09 ]

• GLR89
wheresmymaxsuit schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:37:
de beste tip die ik hierin kan geven: awareness. en dan met name situational awareness. Hou goed in de gaten wat er om je heen gebeurt, en vooral ook de posities op de minimap.

- Zie je bijvoorbeeld dat er een dd is gespot vlakbij het eilandje waar jij net achter ligt, ga er dan vanuit dat hij een ambush uit gaat voeren = lees er komen torps zodra jij het hoekje om gaat.
- of liggen er bijvoorbeeld vijandelijke bbs en ben jij het dichtst bijzijnde doelwit, zorg dan dat je niet opgemerkt wordt en vuur dus ook niet, wordt je toch gezien probeer dan een zo klein mogelijk doelwit te worden, en zo onaantrekkelijk mogelijk, veel bewegen. goede angle ed.
- Verder moet je zorgen dat je de ins en outs van het schip waar je in zit kent, wat is de concealment range, wat is mijn draai cirkel, wat is de reload van de guns en torps, wat is een goede hoek om aan te varen zodat ik veel guns op het doel heb maar zelf slecht te raken ben.

En wat ik zelf enorm belangrijk vind voor schepen die smoke hebben. Wanneer verdwijnt mijn rook gordijn. Zit ik nog veilig of heb ik over 5 seconden een groot probleem omdat ik full broadside t.o.v. 2 schepen lig omdat ik niet in de gaten heb dat mijn smoke zo weg is. Puntje hierbij is. lig je in smoke, dan komen er torpedo's! hou dus een dusdanige angle dat je inkomende torps eenvoudig kunt ontwijken. zit je in cruisers met smoke, hou dan een hydro gereed, en lig je ongeveer 30 seconden in je smoke gooi hem er voor de zekerheid uit.

• Louwke
  • Nu online
Check gisteren alles gekocht en ik ben nu bijna blut tot donderdag :)

Oh en denk er aan dat je per schip met captain dus ook een nieuwe captain met skill points ervoor terug krijgt. Zo heb ik even mijn spare captains gisteren getrained alleen 0 points. Echter na de patch: Gnevny levert een 6point captain op voor Gnevny. Ognevoi een 8pt. Kiev een 8 pt. Tashkent 9pt. Udaloi een 9 pt.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ben nu een tijdje aan het spelen en het begint toch wel fun te worden. Was eerst een beetje huiverig omdat World of Tanks in China gewoon een p2w fest + grind bots. WoWs een stuk minder en dat maakt het toch wel fun. Alleen jammer dat de Chinese client een versie achter loopt :(

• GLR89
Kenzi schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:14:
Ben nu een tijdje aan het spelen en het begint toch wel fun te worden. Was eerst een beetje huiverig omdat World of Tanks in China gewoon een p2w fest + grind bots. WoWs een stuk minder en dat maakt het toch wel fun. Alleen jammer dat de Chinese client een versie achter loopt :(
ik weet niet precies wat je bedoeld met de client die een versie achter loopt, want alle versies gaan donderdag naar 0.6.2 dat er onderlinge verschillen zijn op de servers is waar, aanbiedingen, events en toernooien e.d. maar hierbij is de EU server degene die op bijna op alle fronten achter is gesteld t.o.v. de andere 3 servers.

qua updates loopt de game verder gelijk, hooguit enkele uren verschil ivm de tijdzone's.

• SpamLame
GLR89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:43:
[...]

ik weet niet precies wat je bedoeld met de client die een versie achter loopt, want alle versies gaan donderdag naar 0.6.2 dat er onderlinge verschillen zijn op de servers is waar, aanbiedingen, events en toernooien e.d. maar hierbij is de EU server degene die op bijna op alle fronten achter is gesteld t.o.v. de andere 3 servers.

qua updates loopt de game verder gelijk, hooguit enkele uren verschil ivm de tijdzone's.
Ik wel China heeft een eigen omgeving los van de rest >> http://wows.kongzhong.com/wows.html
Die loopt dus achter.
Verschillen zijn bv IJN schepen die andere namen/vlaggen hebben

FTFY niet donderdag maar a.s. dinsdag >> https://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-062/
Dit is anders dan voorgaande updates die op donderdag werden uitgerold.
GLR89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 11:26:
Aangaande de nieuwe wijziging RU dds:

Heb je vóór dinsdag 07/03/2017 @ 06:00 UTC+1 a.s. de Gnevny (V) + Ognevoi (VI) + Kiev (VII) + Tashkent (VIII) + Udaloi (IX) in bezit dan ontvang je bij de update donderdag:

Podvosky (V)
Gnevny (VI)
Minsk (VII)
Kiev (VIII)
Ognevoi (VIII)
Tashkent (IX)
Udaloi (IX)
5x port slot
~25 miljoen credits

als ik het goed heb.

heb je niet genoeg credits om alles aan te schaffen dan levert de meeste winst op om een de oude t8 Tashkent in je port te hebben (levert nieuwe t8 + nieuwe t9 op). En de oude t6 Ognevoi, hiermee krijg je de nieuwe t8 Ognevoi + de t6 Gnevny :9

[ Voor 38% gewijzigd door SpamLame op 06-03-2017 14:01 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

GLR89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:43:
[...]

China draait nog 0.6.1.0, niet 0.6.1.1
en wat SpamLame zegt ;)

Spelen op de ASIA server + client is helaas door de GFW vaak een lag / disconnect festijn :|
(zelf geld voor WoT, Warthunder, League of Legends etc welke allemaal hun eigen Chinese versie hebben die vaak wat patches achter lopen of de EU / NA / ASIA versies.)

[ Voor 47% gewijzigd door Kenzi op 06-03-2017 14:07 ]

• GLR89
Kenzi schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:59:
[...]

China draait nog 0.6.1.0, niet 0.6.1.1
en wat SpamLame zegt ;)

Spelen op de ASIA server + client is helaas door de GFW vaak een lag / disconnect festijn :|
(zelf geld voor WoT, Warthunder, League of Legends etc welke allemaal hun eigen Chinese versie hebben die vaak wat patches achter lopen of de EU / NA / ASIA versies.)
helder, was niet op de hoogte dat china een eigen server had. dacht dat ze onder SEA vielen. mijn excuses 8)7
SpamLame schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:57:

FTFY niet donderdag maar a.s. dinsdag >> https://worldofwarships.eu/en/news/updates/patch-notes-062/
Dit is anders dan voorgaande updates die op donderdag werden uitgerold.
oef, ging me dus bijna mis. Vanavond nog vlug de ognevoi kopen dan :*)

[ Voor 25% gewijzigd door GLR89 op 06-03-2017 14:24 ]

• SpamLame
GLR89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:21:

oef, ging me dus bijna mis. Vanavond nog vlug de ognevoi kopen dan :*)
Graag gedaan ;)

• Louwke
  • Nu online
Ah morgen dus al, maar goed dat ik het gisteren snel afgerond heb!

On other news! Ze french are coming!

https://worldofwarships.eu/en/news/updates/oh-la-la/

• Joe_P
Goed dat jullie de datum hebben opgemerkt. Vanavond dan maar even kijken welke Russische schepen ik erbij moet / kan kopen. Het verkopen van overtollige materieel in de inventory (A hulls, upgrades, vlaggen, etc.) heeft aardig wat opgeleverd dus ik kom een heel eind denk ik.

Ik blijf het apart vinden dat ze tijdens een ranked seizoen de schepen veranderen, maar de minsk schijnt wel aardig te zijn.

Zelf ga ik waarschijnlijk niet verder in ranked dit seizoen. Voorlopig alleen wat daily wins met de FdG en verder Horizon Zero Dawn spelen. Misschien dat ik nog wel even de nieuwe Russische DD's ga uitproberen komende weken.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

GLR89 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:21:
[...]

helder, was niet op de hoogte dat china een eigen server had. dacht dat ze onder SEA vielen. mijn excuses 8)7
alle multiplayer games moeten een server binnen China hebben om officieel ondersteund te worden.
Ook zijn ze in China helemaal gek van micro-transacties dus is de 'shop' vaak stuk uitgebreider.

WoT is niet te spelen door het p2w model. Een potje Battlefront of Battlefield 1 vrijwel niet te doen omdat er geen servers in China zijn, Overwatch is te spelen op de Koreaanse server maar die zit vol met cheaters. :X Dus hou het maar bij WoWs en WT

[ Voor 23% gewijzigd door Kenzi op 06-03-2017 14:35 ]

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:18
Ben benieuwd hoe de Franse lijn gaat spelen. Of ze anders zullen zijn dan schepen die we nu al hebben.

• Louwke
  • Nu online
Ja ze gaan sneller achteruit dan vooruit!

Zonder gekheid geen idee, maar kijkend naar de T10, 3x3 203mm lijkt het te worden, echter best een batterij aan secondaries ook.

• Joe_P
French Cruisers are coming to World of Warships, and boy are they fast!

Oftewel, ze zijn erg snel maar (waarschijnlijk) licht bepantserd. Er gaan geruchten dat ze zulke lichte pantsers krijgen dat je bij BB's hits bijna altijd een overpen krijgt. Dus dan spelers ze meer als grote RU DD's dan als cruisers. Nu de Khaba z'n rook kan inwisselen voor een heal is de scheidingslijn tussen DD's en cruisers sowieso al een beetje vervaagd. De Franse cruisers passen straks mooi in dat overgangsgebied.

Dit zijn natuurlijk alleen nog maar geruchten, dus afwachten maar...

• GLR89
en torpedo's, verder zal het me niet verbazen als ze smoke hebben. Franse technologie was niet zo geweldig mbt radar, hydro ed.

en wat betreft het fast gehalte vraag ik me af hoe ze dat in willen kleden. Veel van de bbs in de game gaan al bijna 30 knopen, en menig cruiser passeert de 34 knopen. Waar dds soms maar net de 40 knopen kunnen passeren. Willen ze de franse cruisers dus FAST gaan maken, dan vraag ik me af welke andere schepen dat niet zijn.. 8)7

offtopic:
voor de beeldvorming van een paar t9-10 schepen de snelheden:

Ca/Cls:
Ibuki 35kts, Zao 34,5kts, Baltimore 32,5kts, Des Moines 33kts, Roon 32,5 kts, Hindenburg 31,5 kts, Dmitri Donsk. 36kts, Moskva 34,5 kts, Neptune 33,5kts, Minotaur 33,5kts

BBs:
Izumo 27,5kts, Yamato 27kts, Iowa 29kts, Montana 30kts, FDG 27,5 kts, GKF 30kts

DDs:
Yugumo 35,5kts, Shimakaze 39kts, Fletcher 36,5kts, Gearing 36kts, Z-46 37,5kts, Z-52 37,5kts, Udaloi 40kts, Khabarovsk 43kts

[ Voor 93% gewijzigd door GLR89 op 06-03-2017 15:23 . Reden: info ]

• PcDealer
Kenzi schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:14:
Was eerst een beetje huiverig omdat World of Tanks in China gewoon een p2w fest + grind bots.
In welk opzicht P2W?

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 06-03-2017 16:25 ]

• SpamLame
BAM 15M armer, even gnevny, ognevoi & tashkent (120K FXP stukgeslagen (onderverstandig mss)) gekocht.
Kijken wat ik morgen ervoor terug heb.
Verwacht ~12M + Podvoisky & Minsk + 4 commanders (2 8pts en 2 9pts)
Mss dat het niet onder P2W valt, maar in CN kan je iig Upgrades voor Yuans kopen in de webshop.
Maar met 163 objecten te koop, zijn de mogelijkheden groter dan op EU, objecten gaan van Arkansas tot single vlaggen naar prem account

Geen idee of er in de CN client meer mogelijkheden zijn voor ingame aankopen, ga er geen client voor downloaden.

[ Voor 67% gewijzigd door SpamLame op 06-03-2017 17:56 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:37:

Mss dat het niet onder P2W valt, maar in CN kan je iig Upgrades voor Yuans kopen in de webshop.
Upgrades die we ingame met Ship XP en Credits kopen?
Maar met 163 objecten te koop, zijn de mogelijkheden groter dan op EU, objecten gaan van Arkansas tot single vlaggen naar prem account
Niet eerlijk! Ik snap niet dat ze niets wereldwijd gelijktrekken... :(

• SpamLame
PcDealer schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:58:
[...]
Upgrades die we ingame met Ship XP en Credits kopen?
Alleen de credit variant zoals bv de concealment module
[...]

Niet eerlijk! Ik snap niet dat ze niets wereldwijd gelijktrekken... :(
Je kan altijd naar CN migreren of minder rigereus CN client gebruiken :+

• k995
Franse cruisers zien er niet slecht uit, nu nog bezig met de russische (T9) UK (T7) en nu de franse ook, ...

Beste match ooit in ranked; kraken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l90zr03soPGLfCsPmRNOTJnR/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/muJSp59L5EiPIzSQNIKZCH0v/full.png

• SpamLame
Dunkship (toptier) with Rockstarteam 117K Conf, Fireproof, Dreadnought, Kraken replay

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/04f576d7e9214482b54393e0ef990d8a.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/1df5250153304e1c956b4470d65744f1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/c414238690e946d4a96b348687fbb266.jpg

Afbeeldingslocatie: https://wowreplays.com/Replays/images/009ae441f2a245dcae3f048cddced04e.jpg

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-01 17:35
Nog ff snel de Ognevoi terug gekocht. Kiev was al in bezit. Tashkent was iets teveel om te kopen. Komt wel.
Is zien wat dat gaat opleveren

Thx voor de tip GLR89

• Joe_P
Met de verkoop van nog wat A hulls / upgrades uiteindelijk alle RU DD's kunnen kopen vanaf T5. Morgen maar eens kijken waar m'n captains zijn gebleven en hoe ik die heen en weer ga schuiven.

Vanavond na een wat potjes een beetje gefrustreerd door alle Yamato's die achteruit varen maar je toch elk salvo voor 10k raken in de FdG. Toen maar even de Zao gepakt. Binnen 9 min Witherer en uiteindelijk bijna 100k fire damage. :*)

Pagina: 1 ... 61 ... 129 Laatste