• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-01 13:34
Zijn echte duitsers, zo lelijk als wat. Vind die boten er niet uit zien. Lomp en plomp. Nein !! >:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:45
Hmmmm toen ik je toevoegde deed ie het nog. Clankanaal bedoel je toch?

LinkedIn WoT Cash Converter

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-12-2025
soms heb je een redelijke game die epic eindigt (:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0w0kBJsMDD3BKwCC10xUopIl/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rqdklErXiPy91Cj7CChgbSbb/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QWiuMVg6tECwOENzjGyqYeo7/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mWIS2hjCT2Pah5lEqlZqu6ne/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zT9zsBNftoJdh2RllgnUr6uf/medium.jpg

die yama, full health besloot te blijven hangen op een cap, kon mooi toenaderen door de passage en toen ik tevoorschijn kwam schoot hij net op een teammate heul ver weg, direct paar salvo's in zn broadside en torps er achter aan. Van full yama naar null yama O-)

nog liefhebbers voor de replay? >:)

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35
Pfff... wat doe je hier nou tegen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T0Mv8p8.jpg

Een Division van 3 Rank-1 schepen, T8+T7. En dan moet ik het in m'n T6 op zien te knappen...

[ Voor 15% gewijzigd door MailMan op 18-11-2016 21:16 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
MailMan schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:16:
Pfff... wat doe je hier nou tegen:

[afbeelding]

Een Division van 3 Rank-1 schepen, T8+T7. En dan moet ik het in m'n T6 op zien te knappen...
geen idee je plaatje doet het niet :+

ninja edit :P redelijk kansloos :( tomaten team :(

[ Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 18-11-2016 21:39 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:31:
[...]

Voor elk van de task krijg je iets, zo ook de final task.
Of je iets krijgt voor het uitspelen van de Campaign weet ik niet.
Of je iets krijgt voor het uitspelen van alle task in de Campaign weet ik ook niet
Ik dacht van wel.
Toevoeging; vooralsnog lijkt het erop dat je de task moet uitspelen in het schip waar je in zat bij activatie.
BV. ik heb 3 task gestart terwijl ik in de Bismarck zat.
Een game in de NC heeft niet bijgedragen aan vooruitgang en bij de task staat ook "select different ship". Dit terwijl de NC (t8 usn bb) voldoet aan de task voorwaarden.
Ik zit nog met de Bismarck in een campaign. Na dood eruit gegaan en een ander schip gepakt, met dezelfde campaign gestart.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Carpe Diem Mission, 1 port slot in een t4+ schip voor het halen van 35K XP, due date 22/11

• GLR89
Help me even. Wat voor missies?

• SpamLame
gewoon een std missie zoals bv die arp missies of stevaen seagal

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10-2025

ShockWave

Lost it somewhere

joshje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:45:
Helaas wel ja :'(

Ook veel mensen durven geen risco's te nemen. Zie dit vooral met dd's. Je hebt al een lage concealment en dan nog blijven ze op afstand torpen inplaats een beetje dichtbij te komen waardoor je kans op een hit groter wordt.

Potje van 2 dagen geleden met T8, 9 en 10.
wat dichterbij komen en van 5km afstand torpen :) (met smoke uiteraard)

[afbeelding]

Benson beste T8 die er is _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Helaas hebben meerdere schepen vanaf tier 8 dusdanige apparatuur aan boord dat je met je DD al gespot kan worden voordat je überhapt in torp- of gunrange kan komen met sommige schepen en dan kan je smoken wat je wil maar jij wordt wel gespot en je ziet hun niet door je eigen smoke.
Wordt de laatste tijd zelfs al rond de 12km door radar gespot als er een Donskoi in de game zit, dus ik kan mij goed voorstellen dat men in de DD voorzichtiger is gaan spelen.
Door alle radar- en acoustic apparatuur is het spelen van een DD er niet leuker op geworden en als je gespot wordt binnen de 8km dan ben je zeer snel toast.
Doordat de functies op meerdere schepen zit kan je vrij lang doorgespot worden want als je weer onzichtbaar wordt gaat een ander zijn detection wel aanzetten...hierdoor ben je minder effectief in het begin vd game.

Mijn speelstijl is vaak afwachtend in de Benson/Fletcher en de Kiev/Taskent, beetje spotten maar zeker niet meer in de frontlinie in het begin van een battle.
Laat de boel eerst maar eens verspreiden of afgeleid worden dan flank ik wel en later in de game zijn de meeste wel door hun radarfuncties heen.

Star Citizen referralcode

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-01 22:32
Met de Bismark lijkt het of ik mijn w/l ratio behoorlijk aan het opschroeven ben. Het is niet eens dat ik massale hoeveelheden xp meer verdien, maar het hebben van manual secondaries zorgt er aan het einde van een match geregeld voor dat ik een aantal kill secures kan maken die ik eerder niet kon maken. Het is toch prettig om een schip te kunnen selecteren die op het punt staat te ontsnappen en tegelijkertijd te focussen op een andere. Het aantal double strikes is ook aardig hoger geworden. :)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:00
Nachi Nachi Nachi, argh. Wat een idiote requirements hiervoor. Laatste schip uit de collectie die ik nog mis. Op de 200 torpedo na dan, maar die had ik de vorige keer al gehaald. 20/20/7/20 Die russen lijken wel uitgestorven en wanneer ik ze tegenkom is het in een tier 7 schip.... Of je schiet er een ongeveer 9% of daarna iemand er met de kill vandoor te zien gaan. Heb vandaag werkelijk misschien totaal 8 Russen gezien in alle games, waarvan er 5 in mijn team. Teamkills tellen toch niet? :)

Untappd: Louwke80

• SpamLame
Louwke schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:03:
Nachi Nachi Nachi, argh. Wat een idiote requirements hiervoor. Laatste schip uit de collectie die ik nog mis. Op de 200 torpedo na dan, maar die had ik de vorige keer al gehaald. 20/20/7/20 Die russen lijken wel uitgestorven en wanneer ik ze tegenkom is het in een tier 7 schip.... Of je schiet er een ongeveer 9% of daarna iemand er met de kill vandoor te zien gaan. Heb vandaag werkelijk misschien totaal 8 Russen gezien in alle games, waarvan er 5 in mijn team. Teamkills tellen toch niet? :)
Nee teamkills tellen niet. Ik die suggestie ook al eens in game chat heb gezien.
Daarnaast denk ik dat een T7 russian killen gewoon telt. Jij moet zelf in T8+ zitten er is geen criteria bekend dat het te killen schip ook t8+ moet zijn.
Dat gezegd in T8+ kom ik weinig russen tegen en als je zelf in een Rus zit, ben je extra vatbaar voor focus ook.

• auroortje
7 8e try your luck boxen en voor de 7de 8ste keer weer 5 vlaggen. Kl*tezooi

[ Voor 14% gewijzigd door auroortje op 19-11-2016 17:24 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Takao vrij gespeeld!
eerste potje was meteen een succes! *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/0b8fea51a7893b625145a38a7922f324.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/3be1e3669e9bfde8da05f34a1696c23a.jpg

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10-2025

ShockWave

Lost it somewhere

auroortje schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:27:
Dit gaat door tot ongeveer de 10e/15e? container dan krijg je misschien die supercontainer, heb er zelf ook pas 2 gehad op bijna 30 containers.

Star Citizen referralcode

• PjotrStroganov
Ik heb er nog niet echt veel kaas van gegeten dat World of Warships. Maar is wel een leuk spelletje. Is 2823xp in een Kongo een beetje ok?

Kongo 2800+ XP
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9UWFmmsfMxZyEtCvX2fRNGE6/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WcVEVUFg2Tk1yjUDDZYocoNS/thumb.jpg

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15
PjotrStroganov schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:24:
Ik heb er nog niet echt veel kaas van gegeten dat World of Warships. Maar is wel een leuk spelletje. Is 2823xp in een Kongo een beetje ok?

Kongo 2800+ XP
[afbeelding][afbeelding]
Waardeloos. Kom maar weer eens terug als je 10 kills in je potje hebt gemaakt :+

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• auroortje
auroortje schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 15:27:
me 3e box binnen vandaag, nummer 9. Try Your Luck. Wat denk je.......ik stop ermee. 7(8)7

• SpamLame
PjotrStroganov schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:24:

Kongo 2800+ XP
[afbeelding][afbeelding]
Dat is duidelijk, ik zie dat je twee vlaggetjes hebt gepakt, dit is not done en toont dat je je schip ingevaar hebt gebracht. Beter zorg je er voor ver bij de actie vandaan te zijn, bijna op max range van de guns.
auroortje schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:11:
[...]
me 3e box binnen vandaag, nummer 9. Try Your Luck. Wat denk je.......ik stop ermee. 7(8)7
Zijn ook niet mer boxen te verkrijgen op de dag :+

• SpamLame
hahaha win by timer door een AFK CV.

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-01 20:55
Stomme vraag misschien maar ik ben zojuist begonnen met World of Warships. Ik ben gestart als USA en mijn eerste drie potjes al gewonnen. Best eenvoudig qua aimen vind ik (ben navyfield gewend). Nu wil ik de US destroyer kant op. En ik heb zojuist de T2 Chester geunlocked. Maar moet ik deze ook kopen om XP vrij te spelen voor de eerste destroyer? of kan ik nog in mijn T1 blijven, en dan rechtstreeks de eerste destroyer kopen?

• PjotrStroganov
timskiej schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:36:
Stomme vraag misschien maar ik ben zojuist begonnen met World of Warships. Ik ben gestart als USA en mijn eerste drie potjes al gewonnen. Best eenvoudig qua aimen vind ik (ben navyfield gewend). Nu wil ik de US destroyer kant op. En ik heb zojuist de T2 Chester geunlocked. Maar moet ik deze ook kopen om XP vrij te spelen voor de eerste destroyer? of kan ik nog in mijn T1 blijven, en dan rechtstreeks de eerste destroyer kopen?
Ik zou zeggen, probeer het eens de sampson te unlocken zonder dat je de chester hebt gekocht. Het is een beetje onoverzichtelijk in het begin met die afsplitsingen.

[ Voor 8% gewijzigd door PjotrStroganov op 20-11-2016 14:12 ]

• PcDealer
En ik heb zojuist de T2 Chester geunlocked. Maar moet ik deze ook kopen om XP vrij te spelen voor de eerste destroyer?
Je moet genoeg Free XP hebben om een schip lijn te unlocken als het voorgaande schip niet is gekocht.
of kan ik nog in mijn T1 blijven, en dan rechtstreeks de eerste destroyer kopen?
Dat kan.

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-01 20:55
Helder :)
Zojuist de Chester maar gekocht en een rondje mee gespeeld. Hierna kon ik de Sampson kopen

• SpamLame
Stomme vraag misschien maar ik ben zojuist begonnen met World of Warships. ........
Ingame channel is Gathering of Warships.
Post je ingame naam als je hem niet vinden kunt, dan kan iemand een invite sturen.
Zijn daar mensen te vinden van (voornamelijk) hier die je kunnen helpen met vragen/gameplay of als je wilt een division.

[ Voor 56% gewijzigd door SpamLame op 20-11-2016 19:26 ]

• Louwke
Heb ook het channel maar eens opgezocht.

• joshje
ShockWave schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:13:
[...]

Helaas hebben meerdere schepen vanaf tier 8 dusdanige apparatuur aan boord dat je met je DD al gespot kan worden voordat je überhapt in torp- of gunrange kan komen met sommige schepen en dan kan je smoken wat je wil maar jij wordt wel gespot en je ziet hun niet door je eigen smoke.
Wordt de laatste tijd zelfs al rond de 12km door radar gespot als er een Donskoi in de game zit, dus ik kan mij goed voorstellen dat men in de DD voorzichtiger is gaan spelen.
Door alle radar- en acoustic apparatuur is het spelen van een DD er niet leuker op geworden en als je gespot wordt binnen de 8km dan ben je zeer snel toast.
Doordat de functies op meerdere schepen zit kan je vrij lang doorgespot worden want als je weer onzichtbaar wordt gaat een ander zijn detection wel aanzetten...hierdoor ben je minder effectief in het begin vd game.

Mijn speelstijl is vaak afwachtend in de Benson/Fletcher en de Kiev/Taskent, beetje spotten maar zeker niet meer in de frontlinie in het begin van een battle.
Laat de boel eerst maar eens verspreiden of afgeleid worden dan flank ik wel en later in de game zijn de meeste wel door hun radarfuncties heen.
Oke ik speel juist erg agressief met de Benson. Ik zorg er altijd voor om als eerst bij de cap te zijn zodat ik de enemy DD kan aanvallen. Hierdoor heb ik hem vaak genoeg al kapot voordat enemy cruisers dichtbij genoeg zijn. Beetje damage pakken is niet erg! vaak genoeg nog veel damage gedaan terwijl ik onder 20% Health zat.

Bb's val ik altijd aan vanuit smoke en lekker HE spammen :D vaak sturen ze dan van mij weg. Als ze dan toch naar je toesturen torp je ze!

beetje grofweg hoe ik met de Benson speel :+
Agressief, snel cappen, DD's brawlen.

• Louwke
Jup snel bij de Cap zijn is hoe ik meestal ook speel. Vooral omdat de Benson natuurlijk full camo specced ook niet te spotten is! Tuurlijk wel even kijken wat voor Cruisers er in de line up van de tegenstanders zitten. Bismarcks zijn dan ook wel weer leuk beetje op 9.5km+ rondhangen en dan maar invisifire HE spammen. Die dingen branden als een fakkel.

Oh gisteren eindelijk naar 12 Russian kills gekomen, 3 kills in heel het weekend en man ik heb meer dan genoeg gespeeld. Om gek van te worden. Zelf wel eens de Chappy uit het dok gehaald en wat games mee gespeeld. Had wel even medelijden met de Takao die mij steeds aan het stalken was en ik in 3 salvos naar de andere wereld hielp om vervolgens gedood te worden door een Tirpitz. Maar such is life!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
Hebben jullie de server-war gezien op Twitch?

• SpamLame
Nee, leek me niks en heb me tijd (deels) besteed aan me eigen war op de EU server.

• PcDealer
Louwke schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:42:
Vooral omdat de Benson natuurlijk full camo specced ook niet te spotten is!
Als er geen IJN dd in de buurt is althans... of een cruiser met radar.

• SpamLame
Vroegah was ik std. agressief met de Benson, tegenwoordig kijk ik wat meer de kat uit de boom, uiteraard afhankelijk van de teamsamenstelling en game mode en concealment.
Vanaf de mid/late game (lees er zijn minder/geen radar/sonar meer) probeer ik dan meer vooraan te spelen.
Ik heb geen zin om gelijk kapot te gaan omdat de radar als een gek gaat.
Later in de game heb je dan meer waarde vanwege de snelheid (dds in het algemeen) om te defenden/cappen/iets anders.
Soms pakt die tactiek goed uit soms niet, zo ook in het begin snel naar voren, soms gaat dat goed, soms ook niet.
Weet wel dat sommige spelers DDs niet waarderen als ze in het begin wat passiever zijn, #dealwithit.

• PcDealer
SpamLame schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:00:
Weet wel dat sommige spelers DDs niet waarderen als ze in het begin wat passiever zijn, #dealwithit.
A dead dd is a useless dd.

• joshje
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d86257c86768349d2e685635d15d2b02.jpg

Agressief werkt het best! :)

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Supercontainer! :9~

...250 speed vlaggen. |:( Ik had er nog maar 414 dus was echt nodig...

Vanavond, na 5 losses, eindelijk een win gehad in de Fiji, nog weinig geluk gehad met dat schip. Speelt redelijk hetzelfde als de Belfast, dus het zal vast wel goed komen, maar toch niet zo leuk om allemaal rode stats te hebben bij dat schip.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• Louwke
Heb tot nu toe een beetje geluk gehad met de Super containers. 1x 250 speedvlaggen, ok handig voor de DD's. 1x 250 Detonation flags ok die zitten nu ook standaard op mijn dd's. 1x 5M credits en 1x 50k free XP. Op zich niet verkeerd, maar waar blijft die Gremy!

• GLR89
Louwke schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:31:
Heb tot nu toe een beetje geluk gehad met de Super containers. 1x 250 speedvlaggen, ok handig voor de DD's. 1x 250 Detonation flags ok die zitten nu ook standaard op mijn dd's. 1x 5M credits en 1x 50k free XP. Op zich niet verkeerd, maar waar blijft die Gremy!
wauw en dan durf je nog te "klagen"...
zou een moord doen voor die vlaggen, ik krijg alleen maar waardeloze rommel met de paar supercontainers die ik gehad heb.

1x 250 van deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MR5FwsjhyMJu3YyWhrsOpl8S/medium.jpg

2x 250 (500 dus) van deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h8LCGfkuh45OnbwIhWFA6ZPy/medium.jpg

1x 250 van deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hzHS4B2e0nTNlSZKYjz29Vyk/medium.jpg

WG is me uitermate goed gezind :|

• PcDealer
GLR89 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:52:
[...]

WG is me uitermate goed gezind :|
Ik zie dat Wg wilt dat je meer bb's gaat spelen :+

• joshje
PcDealer schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:53:
[...]

Ik zie dat Wg wilt dat je meer bb's gaat spelen :+
Die hebben we nog niet genoeg :+

• SpamLame
Financieel nieuws;
Heb je nog doubloons nodig dan kan je ze vanaf nu t/m 26 november 6:10 CET met korting krijgen (Paypal only).
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/3342/
Nieuw event;
Time for Divisions
Rules
You must sign up for the event on a separate page located on Hootsuite

Important dates:
Signup start: 22 November
Event start: 24 November at 00:00 CET (UTC+1)
Event and Signup end: 8 December at 23:59 CET (UTC+1)

Winners will be selected at random from all participants in two categories:
Category 1: Players with a maximum of 100 battles at the beginning of the event – 50 winners
Category 2: Players with more than 100 battles at the beginning of the event – 100 winners

You must meet all the requirements listed below to be eligible for a prize draw:
  • You must sign up with your in-game username and the e-mail address associated with your in-game account.
  • Your World of Warships account must be on the EU server.
  • You must win a given number of Random Battles while playing in a division with 1 or more other players during the contest period:
  • Category 1: 5 battles
  • Category 2: 10 battles
Prizes
Category 1:
  • Restless Fire flag
  • 3x Container with Consumables
Category 2:
  • Restless Fire flag
  • 10x Restless Fire Camouflage
  • 2x Random Container
Voor zover ik lees hoef je niet de division van te voren te bepalen, ie random div mates is prima.
Ik lees ook niet dat je div.mates perse ingeschreven moeten zijn voor event voordat het meetelt.

[ Voor 88% gewijzigd door SpamLame op 22-11-2016 13:32 ]

• GLR89
SpamLame schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:09:
Financieel nieuws;
Heb je nog doubloons nodig dan kan je ze vanaf nu t/m 26 november 6:10 CET met korting krijgen (Paypal only).
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/3342/
Nieuw event;
Time for Divisions

[...]

Voor zover ik lees hoef je niet de division van te voren te bepalen, ie random div mates is prima.
Ik lees ook niet dat je div.mates perse ingeschreven moeten zijn voor event voordat het meetelt.
ingeschreven, :9

• joshje
Ingeschreven. Wie heeft er zin om wat T8 fights te doen voor die division battles :D

• SpamLame
joshje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:13:
Ingeschreven. Wie heeft er zin om wat T8 fights te doen voor die division battles :D
Jawel, moet immers de Takao ook nog hebben.
Note dat T8 niet verplicht is, althans ik zie geen minimum Tier requirements(lees T1-10 is goed).

• joshje
SpamLame schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:16:
[...]

Jawel, moet immers de Takao ook nog hebben.
Note dat T8 niet verplicht is, althans ik zie geen minimum Tier requirements(lees T1-10 is goed).
De Takao gaat je niet teleurstellen als je hem hebt

Klopt maar T8 voel ik me op mijn best :+ vandaar de voorkeur.

• Joe_P
Ingeschreven. Dit weekend wellicht wel tijd om wat division te spelen.

Nog 7 Russische schepen voor de ARP missie. Gaat wellicht nog lukken ook. Het scheelt dat ik een Zao en een Hindenburg hebt. Dat is toch een stuk fijner op Russische DDs jagen (Russische cruisers zijn nóg zeldzamer) dan in T8 schepen.

[edit] Soms heb je van die teamgenoten. Normaal ben ik niet zo van het stats opzoeken en klagen, maar als iemand duidelijk slecht is ga je af en toe wel afvragen of diegene gewoon z'n dag niet heeft of echt gewoon slecht is. Maar 23k damage gemiddeld in een Lexington met een 26% winrate, tsja dan heb je er niet zoveel kaas van gegeten. Dat maakt me toch wel benieuwd hoe zo'n speler het leuk voor zichzelf kan houden. Als je driekwart van je potjes verliest (hij eindigde bij ons ook nog onderaan) is het toch niet leuk om te spelen of ben ik nou gek? 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Joe_P op 23-11-2016 02:39 ]

• GLR89
Joe_P schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:57:

[edit] Soms heb je van die teamgenoten. Normaal ben ik niet zo van het stats opzoeken en klagen, maar als iemand duidelijk slecht is ga je af en toe wel afvragen of diegene gewoon z'n dag niet heeft of echt gewoon slecht is. Maar 23k damage gemiddeld in een Lexington met een 26% winrate, tsja dan heb je er niet zoveel kaas van gegeten. Dat maakt me toch wel benieuwd hoe zo'n speler het leuk voor zichzelf kan houden. Als je driekwart van je potjes verliest (hij eindigde bij ons ook nog onderaan) is het toch niet leuk om te spelen of ben ik nou gek? 8)7
Nee hoor, deze "potato's" kom je zat tegen. Gisteren eenzelfde soort mogen aanschouwen.
Kagero die de godsganse pot achterin bleef hangen (zonder te torpen of wat dan ook), na 3/4 vd game en 9friendlys minder kwam meneer eindelijk lichtelijk in actie. Charge op de middelste cap waar een friendly belfast smoke opwierp en 2 vijandelijke bbs (NC & nagato) een aanval op uit gingen voeren. De kagero lag achter een eiland tov de bbs, op 4km afstand (mogelijkheid voor de perfecte ambush tegen BEIDE schepen) begon hij hem te knijpen (hij was NIET gespot, en ze hadden ook totaal niet in de gaten dat hij daar was) draait zich om en vlucht, belfast weet de NC voor 90% te slopen, smoke verdwijnt en wordt binnen 2 salvos gesloopt. Vervolgens begint de kagero dude een complete scheld tirade tegen mij en de belfast. Speler even opgezocht (melding naar WG want k@nker dit, n$&k je moeder dat etc etc) maar wat je zegt, 44% winrate, en een diep rode warship today rating. :? Vooral heel leuk voor hemzelf dit soort potjes lijkt mij, te bang om iets te doen, en uiteindelijk door 10man gereport worden vanwege je belediging tirade |:( |:(

• Louwke
Die gasten heb je er helaas soms bij. Vaak zijn het de mensen die het hardst roepen in de chat en iedereen voor weet ik veel wat uitmaken. Dan zoek je ze op en zijn het de meest waardeloze spelers die je kunt vinden. Waarom zijn de stillere vaak de beteren?

Wat mij vaak opvalt de laatste tijd is het volgende. Op het begin van de match vraagt iemand om welke caps te gaan aanvallen. Vervolgens reageren meerder mensen met bv A+B. Ok denk je dan help ik mee en ga ik richting het midden van beide caps. Vervolgens zie je dat je met 2 man bent en de rest op C zit! Pretty annoying.

Maar heb me ook aangemeld voor divisions, lijkt me eens leuk met anderen te spelen, Tot op heden nog niet gedaan. Alleen de communicatie hoe gaat dat binnen de Division heb je dan een aparte chat? Vergeef me als het al ergens genoemd is :)

• GLR89
Louwke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:38:
Die gasten heb je er helaas soms bij. Vaak zijn het de mensen die het hardst roepen in de chat en iedereen voor weet ik veel wat uitmaken. Dan zoek je ze op en zijn het de meest waardeloze spelers die je kunt vinden. Waarom zijn de stillere vaak de beteren?

Wat mij vaak opvalt de laatste tijd is het volgende. Op het begin van de match vraagt iemand om welke caps te gaan aanvallen. Vervolgens reageren meerder mensen met bv A+B. Ok denk je dan help ik mee en ga ik richting het midden van beide caps. Vervolgens zie je dat je met 2 man bent en de rest op C zit! Pretty annoying.

Maar heb me ook aangemeld voor divisions, lijkt me eens leuk met anderen te spelen, Tot op heden nog niet gedaan. Alleen de communicatie hoe gaat dat binnen de Division heb je dan een aparte chat? Vergeef me als het al ergens genoemd is :)
ja dmv tab kun je door de chats heen scrollen (Team chat = voor je eigen team, battle chat = voor eigen team + vijandelijke team, Division chat = voor je eigen division) verder kun je met de ingame voice chat praten met je division via headset. Uit ervaring weet ik dat dit fijn werkt!

• PjotrStroganov
Louwke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:38:

Ook erg irritant in ranked. Wordt er een plan genoemd, is er in veel gevallen iemand die precies het tegenovergestelde wil. Ik ben van mening dat het eerste plan gewoon de beste is, zelfs al zou een andere strategie iets beter uitpakken. De reden is dat de verwarring die je veroorzaakt met een andere suggestie niet opweegt tegen het eerder genoemde, iets minder efficiënte plan.

• auroortje
En daarom is Divisie spelen zo leuk, al ben je maar met 2 of 3 man. Zie vaak dat het ineens een boost kan geven vanwege het feit dat je meer samenwerkt.
Vaak gedaan Met GLR en Dion dat ik DD voer en ging spotten voor hun. Dat werkt zo goed. Ik bleef undercover, af en toe een torpje, maar meer spotten voor de mannen zodat zij niet verrast werden door een DD. Spot ik een DD dan was ie vaak de L*L doordat meteen 3 man op hem schoot.
En ja, een headset is aan te bevelen. Een gesproken woord gaat sneller dan een typ geit ;)

En wat ik vaak doe met de start is langzaam wegvaren en zien wat de medestanders doen en dan je plan kiezen. Dus niet zeggen ik ga A en er halverwege achter komen dat de rest naar C gaat en jij in niemandsland terecht komt.

• Joe_P
Eerste reviews van de nieuwe Japanse DD's komen online:

Info WoWs site

Algemene preview - Jingles
Algemene preview - iChase
Algemene preview - iEarlGrey

Akizuki (T8b) - Flamu
Akizuki (T8b) - Notser

Akatsuki en Shiratsuyu (T7a/b) - NoZoupForYou

[edit] Eerste reactie: Stealth fire en torpedo soep (zeker met Torp Reload consumable), niet echt heel leuk om tegen te spelen denk ik. Ook lijken de schepen niet veel sterker te zijn geworden in gevechten met US en RU DD's dus caps rushen wordt ook niet echt aantrekkelijker met deze schepen.

Akizuki lijkt wel een interessant schip, maar weer heel anders dan de rest van de lijn dus heeft een andere speelstijl nodig en eigenlijk ook een dedicated captain. Leuk voor de goede spelers, maar ik ben benieuwd hoe de gemiddelde WoWs speler met deze schepen om zal gaan.

[ Voor 49% gewijzigd door Joe_P op 23-11-2016 17:21 ]

• PjotrStroganov
Laatst heb ik de Akizuki zien vechten in een public match. Niet normaal wat dat ding naar de vijand weet te gooien. Toch zie ik niet echt een toegevoegde waarde in de splitsing.

• Joe_P
Ook al een keer een Akizuki tegengekomen in de Amagi:

Net zowaar een Akizuki tegengekomen (bij het andere team). Niet echt een leuk schip om tegen te spelen (invisifire), maar ik had niet het idee dat hij heel veel damage kon doen met die 100mm shells op mijn Amagi. Een beetje vreemde keuze van WG om nog een invisifire schip, die het van vuurtjes starten moet hebben, toe te voegen.

Hij bleef maar shells spammen op 9 km, met vrij weinig effect. Ik vrees dat heel veel mensen dat gaan doen in Random (want, geen risico, lekker makkelijk), waardoor het schip niet erg sterk zal aanvoelen en het niet leuk is om tegen te spelen.

In ieder geval weinig bedreiging voor m'n Benson, Gearing of Khaba. Gewoon anglen en de voorste turrets + betere snelheid gebruiken om te rushen.

[update] Nog maar 6 Russen...

[ Voor 12% gewijzigd door Joe_P op 23-11-2016 18:28 ]

• SpamLame
Valt me op dat met de vorming van de Clan en bijkomend chatkanaal, er minder mensen in het reguliere kanaal zitten. Nu is dat aan ieder zelf om te bepalen, maar ik zou het jammer vinden als de mensen van het reguliere kanaal daardoor minder aanspraak hebben.

• PcDealer
GLR89 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:57:
[...]

ja dmv tab kun je door de chats heen scrollen (Team chat = voor je eigen team, battle chat = voor eigen team + vijandelijke team, Division chat = voor je eigen division) verder kun je met de ingame voice chat praten met je division via headset. Uit ervaring weet ik dat dit fijn werkt!
Mits Voice Chat in de instellingen is aan gezet.

[ Voor 81% gewijzigd door PcDealer op 23-11-2016 21:17 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025

spartacusNLD

This is Sparta!!

Kan iemand me aan de clan toevoegen? SpartacusNLD

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:01:
Mits Voice Chat in de instellingen is aan gezet.
Weet niet voor wie ^^ bedoelt is. Indien voor mij dan praten we mss langs elkaar, maar ik bedoelde niet letterlijk aanspraak.
Daarnaast werkt voicechat voor mij alleen als ik in een div zit, ja voicechat is enabled.

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:15:
[...]

Weet niet voor wie ^^ bedoelt is. Indien voor mij dan praten we mss langs elkaar, maar ik bedoelde niet letterlijk aanspraak.
Daarnaast werkt voicechat voor mij alleen als ik in een div zit, ja voicechat is enabled.
Er was nog een pagina. Edit gemaakt.

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:17:
[...]

Er was nog een pagina. Edit gemaakt.
A duidelijk.

btw DJCommander1 (=ingame naam, is regelmatig in het channel te vinden) zou ook graag meedoen met GoT.

[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 23-11-2016 21:22 ]

• PcDealer
spartacusNLD schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:06:
Kan iemand me aan de clan toevoegen? SpartacusNLD
SpamLame schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:20:
[...]

A duidelijk.

btw DJCommander1 zou ook graag meedoen met GoT.
Done en could't be done:
This user account does not meet the requirements
:?

[ Voor 38% gewijzigd door PcDealer op 23-11-2016 21:40 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Huh? LoL :) welke Requirements? Speel al heeel lang.. Kreeg een invite en die accepterde ik.. Daarna niks. Nog keer?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Louwke
Ah waarom niet voeg me dan ook maar toe. Soemba is de naam ingame.

• PcDealer
spartacusNLD schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:25:
Huh? LoL :) welke Requirements? Speel al heeel lang.. Kreeg een invite en die accepterde ik.. Daarna niks. Nog keer?
Geen idee. Maar je staat wel in de invitelist. Ik denk dat mijn eerste invite wel was geregistreerd maar een verkeerde melding gaf, waardoor ik het nogmaals probeerde en dan wel een foutmelding kreeg die terecht was.
Edit 1: inzake DJCommander1. Quotes omgekeerd.
Edit 2: hij is in.
Louwke schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:32:
Ah waarom niet voeg me dan ook maar toe. Soemba is de naam ingame.
Done.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 23-11-2016 21:44 ]

• PcDealer
Gisteren eindelijk weer een goed pot met Lexington (attack setup). 's Middags spelen was zoals voorspeld beter met hoger percentage noobs ;)
Lexington: 3 kills, 135k dmg
Lexington:  3 kills, 135k dmgLexington:  3 kills, 135k dmgLexington:  3 kills, 135k dmg
Lexington:  3 kills, 135k dmg

• SpamLame
http://worldofwarships.eu...cial/special-cyber-sales/
looptijd 26 November 06:00 CET -29 November 06:00 CET

waaronder XP conversion discount > missouri anyone
  • Discount on experience conversion 1 Doubloon = 35 XP
  • 15% Doubloon discount on all Premium ships, Tier VIII
  • 30% Doubloon discount on all Premium ships, Tiers VI - VII
  • Daarnaast allerlei bundels in de shop.

[ Voor 30% gewijzigd door SpamLame op 26-11-2016 07:26 ]

• PcDealer
Supercontainer: 50.000 XP! 8) :) :9 :7

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 26-11-2016 11:56 ]

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
laatste gevecht in Myoko

Myoko

93k schade gedaan, 0 ontvangen .

Mogami net zo goed hoop ik?

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:59

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

k995 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:25:
laatste gevecht in Myoko

[afbeelding]

93k schade gedaan, 0 ontvangen .

Mogami net zo goed hoop ik?
:>
GL

Ik vond de Mogami niet zo leuk. De minste in het rijtje vanaf de tier VII, maar zeker geen drama. Ibuki dan wel weer leuk en nu heb ik de Zao en die is echt dik ok. Fire breathing dragon... Met alle toeters en bellen haal ik 22% kan op fire met HE. Een vol salvo met 12 kanonnen aan 22% kans op vuur per hit,

Alleen die repairkosten, jeez.

• bartgoes
  • Laatst online: 18-12-2025
Kan iemand mij toevoegen aan de spelers lijst? Of moet ik daar nog iets voor doen. Speel zelf liever met een of twee medespelers die wat ondersteuning gegeven. Alleen kan redelijk frustrerend zijn.

Spelers naam is: Laerius

[ Voor 6% gewijzigd door bartgoes op 26-11-2016 20:16 ]

• PcDealer
bartgoes schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:15:
Kan iemand mij toevoegen aan de spelers lijst? Of moet ik daar nog iets voor doen. Speel zelf liever met een of twee medespelers die wat ondersteuning gegeven. Alleen kan redelijk frustrerend zijn.

Spelers naam is: Laerius
Done.

• bartgoes
  • Laatst online: 18-12-2025
Dankje, Kan ik gewoon iedereen in de lijst toevoegen of zijn er nog gedrags regels op het uitnodigen van mede spelers voor een potje?

• PcDealer
bartgoes schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:30:
Dankje, Kan ik gewoon iedereen in de lijst toevoegen of zijn er nog gedrags regels op het uitnodigen van mede spelers voor een potje?
Kom naar kanaal Gathering of Warships om te divisionen. Mij mag je gerust toevoegen.

• GLR89
random deto 1
random deto 1
random deto 1
random deto 1

random hit = Deto

PURE RNG LOVE :(

• Louwke
Een geluk nog dat het niet je eerste winst partij van de dag verpest heeft!

• PcDealer
Hoezo random? Als je geraakt bent, kun je een detonation krijgen als je de vlag niet hebt gehesen.

• GLR89
PcDealer schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:37:
[...]

Hoezo random? Als je geraakt bent, kun je een detonation krijgen als je de vlag niet hebt gehesen.
Die vlaggetjes zijn nogal schaars hier. Gebruik ze eigenlijk alleen op de khabarovsk. Random deto is bij dat schip extreem aanwezig. Bij de hindenburg niet eerder gehad. Dit was bovendien een echte random hit, rest van zn shells waren op een dd gericht 0,5km bij me vandaan. Dit was een uitwaaier die me op de punt vd achterkant raakte. Echt een random hit dus. (Lag in de smoke van de dd btw dus unspotted)

• auroortje
GLR89 schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:50:
[...]

Die vlaggetjes zijn nogal schaars hier. Gebruik ze eigenlijk alleen op de khabarovsk. Random deto is bij dat schip extreem aanwezig. Bij de hindenburg niet eerder gehad. Dit was bovendien een echte random hit, rest van zn shells waren op een dd gericht 0,5km bij me vandaan. Dit was een uitwaaier die me op de punt vd achterkant raakte. Echt een random hit dus. (Lag in de smoke van de dd btw dus unspotted)
Dit had ik vorige week met de Belfast. Word door een Hipper geraakt met 2 AP shells, Boem. En weg was de boot. Had nog +/- 90% health. Ik stond er dus ook van te kijken want je verwacht zoiets niet van een Cruiser.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
auroortje schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:24:
[...]

Dit had ik vorige week met de Belfast. Word door een Hipper geraakt met 2 AP shells, Boem. En weg was de boot. Had nog +/- 90% health. Ik stond er dus ook van te kijken want je verwacht zoiets niet van een Cruiser.
tijd geleden een filmpje van een DD die met AP een bijna full health yamato vermoord

https://clips.twitch.tv/f...ClearAlligatorGrammarKing

• Louwke
Geloof mijn tweede trip in de Tirpitz. Detonation door een North Caroline vanaf 18km of zoiets. Viel echt ergens op het achterdek. Geloof me je kunt dan beterond de rest van de avond stoppen met spelen.

• joshje
Weekend voorbij kan je eindelijk weer normale potjes Wows doen :+

Winratio van gemiddeld 80% voor het weekend naar 58% met het weekend man man man.

Wel dankzij de blackfriday deals de lolanta gekocht! Als je een schip wil voor pure lol de atlanta is de beste keus! Net een minigun dat ding :)

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

joshje schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:02:

Winratio van gemiddeld 80% voor het weekend naar 58% met het weekend man man man.

Wel dankzij de blackfriday deals de lolanta gekocht! Als je een schip wil voor pure lol de atlanta is de beste keus! Net een minigun dat ding :)

als je hem kan gebruiken wel jah :) zie bovenstaande voor een leuke guide! sowieso raad ik aan al zijn filmpjes te bekijken.. echt hilarisch XD

had langer moeten wachten op die cyber monday deal.. heb net een hele buld free xp omgezet voor de RN.. in 1 keer naar tier VI.. ben benieuwd hoe die lijn speelt. iemand goede tips/guides? youtube wel afgezocht maar meeste video's zijn veel te basic IMHO..

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 28-11-2016 08:37 ]

• joshje
spartacusNLD schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:35:
[...]

[video]

als je hem kan gebruiken wel jah :) zie bovenstaande voor een leuke guide! sowieso raad ik aan al zijn filmpjes te bekijken.. echt hilarisch XD

had langer moeten wachten op die cyber monday deal.. heb net een hele buld free xp omgezet voor de RN.. in 1 keer naar tier VI.. ben benieuwd hoe die lijn speelt. iemand goede tips/guides? youtube wel afgezocht maar meeste video's zijn veel te basic IMHO..
Eurobeat heb ik ondertussen al 3x gekeken denk ik haha. Zijn filmpjes zijn te mooi!

Ik heb met paypal bult doublons gekocht en daarmee de atlanta en een hoop freexp :D
heb nu zo een 250k free xp weet alleen nog niet wat ik er precies mee ga kopen :+

Voor de RN cruisers heb ik nu de T5 maar weet nog niet wat ik er van moet vinden. Mis toch wel heel erg mijn HE shells. Ook zijn ze erg squisy. 1 burst van een BB kan jou makkelijk killen. Zelf ook al meerdere RN cruisers in 1 burst gedood. Het regent citadels als je erop schiet :9~

• Louwke
Atlanta is ontzettend veel plezier. Volgens Warships.today zelfs mijn key vehicle. Hoewel ik hem vaak gebruik om mijn US DD captain te retrainen heb ik hem laatst gebruikt voor een Manual AA build voor mijn NC. Man man wat een plezier. Geloof dat CV in het vijandelijk team niet door had waardoor hij steeds geen squadrons meer in de lucht had. En mij ook maar proberen tot zinken te brengen. Uit eindelijk net geen Clear Sky gehaald, wat zo'n beetje de enigste achievement is die ik moet halen en Solo warrior dan.

Maar hou de Royal Navy Cruiser lijn nog even aan, Leander is al wat beter maar vanaf Fiji gaat het leuk worden. Erg irritant om tegen Minotaurs te spelen, tenminste zolang ze in de smoke zitten en jij gespot bent dan.

• GLR89

I can feel your pain!
Afbeeldingslocatie: https://eu.warshipstoday.com/signature/507428567/light.png
Mag toch wel zeggen dat ik een behoorlijk goed weekend had. Relatief goede potten kunnen maken, echter door de befaamde weekend wariors (lees snipende campers) toch maar in de helft van de games mogen winnen. (het gebrek aan tactisch inzicht bij menig weekend speler blijft me verbazen)
Zelf heb ik toch weer afscheid genomen van mijn Atlanta. RNG was me niet gezind. Vind hem vooral GROOT, log en ze hebben een citadel zonder armor geïnstaleerd volgens mij. Ongeacht welke angle ik aanhield, insta dood bij een inkomend salvo. Puur en alleen achter eilandjes blijven campen vond ik weinig aan. Buiten dat zn range gewoon bedroevend was en het dus vaak onmogelijk was. Wellicht dat ik ooit in een gekke bui hem nog weer eens aanschaf, maar tot nu toe heeft de atlanta mijn hart niet kunnen veroveren. :+

• SpamLame
WG really, heb ik ook echt nodig offer

• joshje
GLR89 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:59:
[...]

I can feel your pain!
[afbeelding]
Mag toch wel zeggen dat ik een behoorlijk goed weekend had. Relatief goede potten kunnen maken, echter door de befaamde weekend wariors (lees snipende campers) toch maar in de helft van de games mogen winnen. (het gebrek aan tactisch inzicht bij menig weekend speler blijft me verbazen)

[...]

Zelf heb ik toch weer afscheid genomen van mijn Atlanta. RNG was me niet gezind. Vind hem vooral GROOT, log en ze hebben een citadel zonder armor geïnstaleerd volgens mij. Ongeacht welke angle ik aanhield, insta dood bij een inkomend salvo. Puur en alleen achter eilandjes blijven campen vond ik weinig aan. Buiten dat zn range gewoon bedroevend was en het dus vaak onmogelijk was. Wellicht dat ik ooit in een gekke bui hem nog weer eens aanschaf, maar tot nu toe heeft de atlanta mijn hart niet kunnen veroveren. :+
Ik vind de afwisseling erg leuk met de Atlanta. Het schip is niet serious te nemen :P
Gister ook tussen 2 eilanden campen heerlijk HE spammen met de catapult launchers en toen werd ik ineens ingesloten door een tirpitz en een bismarck tegelijk aan beide kanten van het eiland :X
gelukkig heeft de atlanta torps en de Tirpitz en de bismarck konden hun verhaaltje niet meer na vertellen _O-

het echt een schip met een specifieke handleiding maar wel erg leuk om te spelen.
DD's pissen in hun broek wanneer ze ineens het hoekje omkomen voor een easy kill maar dan realiseren dat het een atlanta is :+

Afbeeldingslocatie: https://eu.warshipstoday.com/signature/529337475/dark.png

[ Voor 6% gewijzigd door joshje op 28-11-2016 09:05 ]

• SpamLame
joshje schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:04:
[...]

gelukkig heeft de atlanta torps en de Tirpitz en de bismarck konden hun verhaaltje niet meer na vertellen _O-
hahahaha dat had ik graag willen zien.

• joshje
SpamLame schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:05:
[...]

hahahaha dat had ik graag willen zien.
ja weet iemand hoe je die replays aanzet?
Had het potje graag willen opslaan maar kwam er achter dat dat niet aanstaat :-(

• SpamLame
joshje schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:06:
[...]

Had het potje graag willen opslaan maar kwam er achter dat dat niet aanstaat :-(

paste in preferences.xml
code:
1
2
<isReplayEnabled> true </isReplayEnabled>
<ReplayCameraUpdate> 30 </ReplayCameraUpdate>

officieele ondersteuning is er nl nog niet.
bij elke update moet je er rekening mee houden dat je
  • de setting mss opnieuw moet doen
  • de oude replays niet meer te gebruiken zijn (tenzij je die versie gameclient folder veiligstelt)

[ Voor 23% gewijzigd door SpamLame op 28-11-2016 09:11 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

joshje schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:06:
[...]

nvidia shadowplay :) werkt beter als die ingame meuk

http://www.geforce.com/geforce-experience/share

• GLR89
spartacusNLD schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:35:
[...]
Ben inmiddels bij de t8 "Edinburgh" aanbeland. Van de t5 naar de t6 vond ik zelf een goede stap voorwaarts. Guns worden gevoelsmatig beter. Wat ik bloedje irritant vind aan de britten is hoe traag ze afremmen. Smoke is behoorlijk kort, 2 en soms zelfs maar 1 pufje. Vaar je harder dan 20knopen dan vaar je aan de achterkant zo je smoke uit als je nog niet aan het afremmen bent. Hier moet je dus zéér goed opletten. Verder heb je natuurlijk alleen AP, op wegdraaiende schepen zul je dus zeer extreem veel bouncers en non pens krijgen. Je kan wel een beetje dmg doen, echter is dat vaak meer geluk dan skill. Full broadside echter zie je doelen gewoon verdampen met elk salvo dat je er in weet te pompen.

Tactiek die ik naar tevredenheid gebruik is eiland knuffelen, smoke van dds gebruiken en als laatste red middel je eigen smoke. Guns hebben beperkte range (~15km op de t8) dus je zult doelen echt moeten besluipen. Concealment range van de t7 en t8 is prima (~10km) dus je kunt cruisers en battleships behoorlijk besluipen. Smoke up en volblaffen met AP. Zorg dat je ALTIJD een vluchtweg hebt als je smoke wegvalt of er een radar opstart. Armor van de britten is waardeloos. AA is niet heel bijzonder, vanuit de smoke kun je hier lekker mee los gaan, echter is de meerwaarde verwaarloosbaar.

• SpamLame
Het is een alternatief maar wat als je een AMD kaart hebt?
Of als je verschillende camara standpunten in je replay wilt zien.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SpamLame schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:25:
[...]

Het is een alternatief maar wat als je een AMD kaart hebt?
Of als je verschillende camara standpunten in je replay wilt zien.
dat was mogelijk.. helaas niet meer

nieuws: AMD stopt ondersteuning van Gaming Evolved

• joshje
Shadowplay werkte niet omdat hij op Borderless stond :')
Blijkbaar moet je daar tegenwoordig "enable Desktop capture" voor aanzetten.
GE 2.0 was dat niet....

maarja
iemand vanmiddag Lolanta potjes doen :D

• PcDealer
Oh lag het daar aan? Atago doet torps uit op max range of verder nog. Ik in mijn new line IJN dd de enemy dd rushen om af te maken. Piep piep piep.. Wtf, waar komt dat vandaan!? Torp gevangen van Atago... ik was al niet full health -> dood.
Met GLR en nog iemand in div 100% win :)
Twee potjes
Plays a mix of cruisers (good) and battleships
Very often finishes damaged enemies
Key vehicle - Atlanta :7
:)
GLR89 schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:39:
[...]
AA is niet heel bijzonder, vanuit de smoke kun je hier lekker mee los gaan, echter is de meerwaarde verwaarloosbaar.
Doe maar eens een AA specced Minotaur... :7

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 28-11-2016 13:22 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:21:
Doe maar eens een AA specced Minotaur... :7
Tier IX en X van de RN cruiser lijn zijn kwa AA idd heel goed :)

• SpamLame
joshje schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:55:
[...]

maarja
iemand vanmiddag Lolanta potjes doen :D
o ja hoor, moet eig ook een dd bij voor smoke.
2 atlanta's + sims of mahan ofzo
Pagina: 1 ... 47 ... 129 Laatste