GLR89 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:17:
I know, kan mezelf af en toe redelijk ontladen in de chat waarbij ik niet even lief ben. Als ik hierop gereport wordt is dit mijn inziens ook terrecht. Gisteren echter nagenoeg niks negatiefs gemeld en toch 12 reports ontvangen
(vermoedelijk van een dd div die ge insta torped werden op de cap terwijl ik aan de andere kant van een eiland lag om een poging te doen ze te helpen. Hierna gingen ze los in de chat dat ik (de enige in de buurt die een poging deed ze te helpen) een camper was etc etc.)
Ik weet je hoe soms tekeer kan gaan als we divisie spelen. Ja, 9 van de 10 keer heb je ook groot gelijk en dat laat je merken in de chat. Dat kan bij spelers in het verkeerde keelgat schieten. Vandaar de reports.
Ik had het gister aan de stok met Gotcha22. Die maakte mij uit voor spawn camper. We zaten op 2 brothers en iedereen ging west. Ik bleef met 1 kamikaze de east verdedigen waar 3 BB's, een leander en een DD op kwamen stomen. We probeerde die af te stoppen. Vroegen om hulp waar alleen een Geneisenau op reageerde. We hebben ze redelijk kunnen ophouden maar toen begon die Gotcha tegen mij dat ik niet achter de DD aanging. Dat kon moeilijk want die vaarde tegen de border en dan moet ik bij 3 BB's voorlangs, dacht ut niet. Dus uiteindelijk hebben we behoorlijk schaden kunnen maken en voor oponthoud kunnen zorgen bij de vijand. De gneisenau liet het leven en ik werd uiteindelijk door 1 shell weggeschoten.
In de chat was die Gotcha al behoorlijk bezig tegen mij. Ben toen terug gaan antwoorden, open kanaal zodat vijand ook meelas, en kreeg van de meeste gelijk. Ik bleef netjes al is dat soms moeilijk als iemand je uitmaakt voor vuile was. Naderhand bij de stats van de game was ik 3e en hij laatste.
Toen heb ik zijn naam opgezocht en persoonlijk berichtje gestuurd.
Over wat hij gedaan had met zijn laatste plek en wrom ik 3e was met ruim het dubbele aan base xp. Dat zegt toch genoeg lijkt mij.
Kwam ie terug dat dat niks uitmaakte want ik had niks voor het team gedaan door te campen. Yeah right.
Dus GLR89, laat je niet op de kop zitten door spelers die er geen ruk van snappen, ik begrijp je temperament

, maar probeer het netjes te houden
De nieuwe wil dus niet
Ik denk ik post een nieuw stat maar hij pakt alleen de oude, vreemd. Ook kan ik niet de stat van 7 en 21 dagen laten zien, dat wil ie niet aanmaken op de site voor stats enNumbers
[
Voor 5% gewijzigd door
auroortje op 15-11-2016 13:38
]