• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:45
GLR89 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:37:
[...]
Volgens mij lig je dan behoorlijk onder de WG loep. (spreek uit ervaring omdat ik al 2x een chatban heb ontvangen vanwege gefrustreerde mede spelers die me masaal gereport hadden, navraag bij WG leerde mij dat 3 spelers 21 reports hadden gegeven wat de chatban in werking stelde. Chatban = 24uur lang niks mogen posten in game chat muv division)
Ik snap je frustratie en zeg niet dat de reports per se terecht zijn. Echter, de kanttekening die ik er bij maak is dat je chats wel een bepaalde gevoel kunnen opleveren bij de lezers. Je geeft aan dat gefrustreerde spelers jou een report geven, je chats zijn niet altijd "neutraal". Als je daar op let, krijg je zeker minder reports.

Ik vind je tof en zeker in een div, maar ik geef je eerlijk mijn mening.

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Hmmja reporting/karma, advocaat van de duivel, maar je kan je ook afvragen of negative uitlatingen in de chat motiverend zijn voor het team of voor diegene(n) tot wie je je richt.

En wat als die negative uitlating nou omgebogen word naar een positive, als in advies geven of gewoon een neutrale vraag stellen, zou dat niet meer effect op acceptatie hebben (en dus leren) bij de andere partij dan een negatieve.

Natuurlijk heb je bepaalde verwachtingen van je team (zeker op hogere tiers), maar iedereen kan verkeerde keuzes maken. En ook potato's halen de hogere tiers met veel spelen (of kopen).

Zo zat ik gister (in Tirpitz) in een potje met een Fubuki die 2 KM achter me tot 2 keer toe een torpsalvo langs me heen stuurt naar een BB voor mij. Gewoon gevraagd daarmee te stoppen omdat ie mij bewegingen beperkt, een simpel OK teruggekregen en geen torps meer langs me heen.

Dat gezegd hebbende is het in mijn ogen ook onredelijk dat je meerdere reports van 1 speler kan krijgen.
Max 1 report van elke speler lijkt me redelijker.

pcdealer heeft minder worden nodig :D

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bah ik heb gewoon +13 karma. :(
Diep beledigd want de beste spelers hebben altijd diep in de min. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-12-2025
I know, kan mezelf af en toe redelijk ontladen in de chat waarbij ik niet even lief ben. Als ik hierop gereport wordt is dit mijn inziens ook terrecht. Gisteren echter nagenoeg niks negatiefs gemeld en toch 12 reports ontvangen

(vermoedelijk van een dd div die ge insta torped werden op de cap terwijl ik aan de andere kant van een eiland lag om een poging te doen ze te helpen. Hierna gingen ze los in de chat dat ik (de enige in de buurt die een poging deed ze te helpen) een camper was etc etc.)

• PcDealer
Ik heb een keer op 24 gestaan en nu al weken op 10. Als je de chat flood, wordt dan meestal niet gewaardeerd :)

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-01 13:34
GLR89 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:17:
I know, kan mezelf af en toe redelijk ontladen in de chat waarbij ik niet even lief ben. Als ik hierop gereport wordt is dit mijn inziens ook terrecht. Gisteren echter nagenoeg niks negatiefs gemeld en toch 12 reports ontvangen

(vermoedelijk van een dd div die ge insta torped werden op de cap terwijl ik aan de andere kant van een eiland lag om een poging te doen ze te helpen. Hierna gingen ze los in de chat dat ik (de enige in de buurt die een poging deed ze te helpen) een camper was etc etc.)
Ik weet je hoe soms tekeer kan gaan als we divisie spelen. Ja, 9 van de 10 keer heb je ook groot gelijk en dat laat je merken in de chat. Dat kan bij spelers in het verkeerde keelgat schieten. Vandaar de reports.

Ik had het gister aan de stok met Gotcha22. Die maakte mij uit voor spawn camper. We zaten op 2 brothers en iedereen ging west. Ik bleef met 1 kamikaze de east verdedigen waar 3 BB's, een leander en een DD op kwamen stomen. We probeerde die af te stoppen. Vroegen om hulp waar alleen een Geneisenau op reageerde. We hebben ze redelijk kunnen ophouden maar toen begon die Gotcha tegen mij dat ik niet achter de DD aanging. Dat kon moeilijk want die vaarde tegen de border en dan moet ik bij 3 BB's voorlangs, dacht ut niet. Dus uiteindelijk hebben we behoorlijk schaden kunnen maken en voor oponthoud kunnen zorgen bij de vijand. De gneisenau liet het leven en ik werd uiteindelijk door 1 shell weggeschoten.
In de chat was die Gotcha al behoorlijk bezig tegen mij. Ben toen terug gaan antwoorden, open kanaal zodat vijand ook meelas, en kreeg van de meeste gelijk. Ik bleef netjes al is dat soms moeilijk als iemand je uitmaakt voor vuile was. Naderhand bij de stats van de game was ik 3e en hij laatste.
Toen heb ik zijn naam opgezocht en persoonlijk berichtje gestuurd.
Over wat hij gedaan had met zijn laatste plek en wrom ik 3e was met ruim het dubbele aan base xp. Dat zegt toch genoeg lijkt mij.
Kwam ie terug dat dat niks uitmaakte want ik had niks voor het team gedaan door te campen. Yeah right.

Dus GLR89, laat je niet op de kop zitten door spelers die er geen ruk van snappen, ik begrijp je temperament >:) , maar probeer het netjes te houden

Afbeeldingslocatie: http://static.wows-numbers.com/wows/531629661.png
De nieuwe wil dus niet

Ik denk ik post een nieuw stat maar hij pakt alleen de oude, vreemd. Ook kan ik niet de stat van 7 en 21 dagen laten zien, dat wil ie niet aanmaken op de site voor stats enNumbers :'(

[ Voor 5% gewijzigd door auroortje op 15-11-2016 13:38 ]

• PcDealer
Zou ik de Montana dan doorhebben? Drie potjes achter elkaar 100K + dmg en win. Van twee battles de screenshots.

Sea of Fortune
Noord spawn, west.
Tactic: knuffel het eiland naast de cap. Decap de cap. Zorg dat het eiland tussen het schip en de vijand is. Schiet met de twee forwards op schepen in zuid en met de twee aft turrets op alles uit het oosten. Laat Tirpitz maar komen ten westen van het eiland en pak die ene torp maar. Doe dikke dmg met de secondaries met 9,2 km range.
Montana: 199k dmg, 3 kills, 156x 2ndaries
Montana: 199k dmg, 3 kills, 156x 2ndariesMontana: 199k dmg, 3 kills, 156x 2ndariesMontana: 199k dmg, 3 kills, 156x 2ndaries
Montana: 199k dmg, 3 kills, 156x 2ndariesMontana: 199k dmg, 3 kills, 156x 2ndaries

Shatter
Zuid spawn, oost.
Tactic: knuffel een eiland aan de rechterzijkant en spam ignorant battleships in de zijkant die op je af komen en in het noorden op afstand. Decap de rechter cap en schiet gespotte dd's op 13km afstand... raak. Doe dikke dmg met de secondaries met 9,2 km range.
Montana: 161k dmg, 3 kills, 176x 2ndaries
Montana: 161k dmg, 3 kills, 176x 2ndariesMontana: 161k dmg, 3 kills, 176x 2ndariesMontana: 161k dmg, 3 kills, 176x 2ndaries
Montana: 161k dmg, 3 kills, 176x 2ndariesMontana: 161k dmg, 3 kills, 176x 2ndaries

• joshje
  • Laatst online: 01-12-2025
Niet verkeerd voor eerste potje van de dag :)

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/cdfab1c45c9e5d9bf867713e9aa41fdf.jpg

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zo te zien moet ik veel meer gaan schelden en minder advies geven of proberen een game te coördineren. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• GLR89
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:17:
Zo te zien moet ik veel meer gaan schelden en minder advies geven of proberen een game te coördineren. :P
Het is niet zo zeer schelden hoor. Meer het benadrukken van hun minimale inzicht en het voorzichtig aanstippen van een totaal gebrek aan logische en gewenste acties in sumiere bewoording :P

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:11
Ook geen "uninstall WOW please" roepen. ;)
En AFK krijgen van mij ook een report.

let the past be the past.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

GLR89 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:27:
[...]

Het is niet zo zeer schelden hoor. Meer het benadrukken van hun minimale inzicht en het voorzichtig aanstippen van een totaal gebrek aan logische en gewenste acties in sumiere bewoording :P
Uitschelden dus. :+

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:07:
Zou ik de Montana dan doorhebben? Drie potjes achter elkaar 100K + dmg en win. Van twee battles de screenshots.
Ziet er wel naar uit, maar god wat zijn er weinig credits te verkrijgen zeg en dat met modifiers...

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Aan de kant stelletje prutsers. :P Hier komt de echte Karma koning met momenteel 92 Karma. 8)
WoWS Karma Koning
Wat is daar voor nodig: heel behulpzaam zijn, Carry Hard en soms ook wel de waarheid vertellen wat iemand niet goed doet. Het helpt ook dat ik haast nooit mijn mond houd, en vaak coördineer/adviseer. :)

Voor de rest weer een lekker weekend gehad, zeker als je bijv met double carrier hele teams de vernieling in helpt. :*) Verder weer tot Rank 10 gespeeld, ivm drukte in RL alleen een aantal weekenden (Ranked) gespeeld.
Afbeeldingslocatie: http://static.wows-numbers.com/wows/509511579.png

• auroortje
PcDealer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:07:
Ik vind de verdienste een beetje slapjes. Zo kan je geen T9-10 volhouden als je zo weinig verdiend.

• SpamLame
wheresmymaxsuit schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:54:
Aan de kant stelletje prutsers. :P Hier komt de echte Karma koning met momenteel 92 Karma. 8)
[afbeelding]
Wat is daar voor nodig: heel behulpzaam zijn, Carry Hard en soms ook wel de waarheid vertellen wat iemand niet goed doet. Het helpt ook dat ik haast nooit mijn mond houd, en vaak coördineer/adviseer. :)

Voor de rest weer een lekker weekend gehad, zeker als je bijv met double carrier hele teams de vernieling in helpt. :*) Verder weer tot Rank 10 gespeeld, ivm drukte in RL alleen een aantal weekenden (Ranked) gespeeld.
[afbeelding]
Karmakoning moet zijn zonnebril afzetten, is niet 92 maar 90. :+
Evenwel ik doe het je niet na, 60 is mijn huidige stand.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:14

Case_C

[Team Carrack]

Zojuist m'n eerste supercontainer gekregen :) .
100x Dragon vlaggen (333% commander XP) niet verkeerd lijkt me zo!

Ook net een leuk potje gehad in de New Mexico, wist een Königsberg op 19km afstand met 2 volley's van 6 AP te raken. Hij vaarde rechtstreeks van me vandaan.. en toch had ik 2x een Citadel :+ . De eerste stond ik al van te kijken, en toen de 2e de kill maakte was dat toch even grinikken :P .

Oh en mijn karma is maar een schamele 5 punten, valt me nog niet tegen dat 't niet negatief is :P .

• wheresmymaxsuit
SpamLame schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:49:
[...]

Karmakoning moet zijn zonnebril afzetten, is niet 92 maar 90. :+
Evenwel ik doe het je niet na, 60 is mijn huidige stand.
Weet ik, ik had erbij kunnen zetten dat screenshot van zaterdag was, en ik zondag alweer 2 bij had.
Het is gewoon leuk om bragging rights te hebben. Maar jullie hebben wel gelijk. Het systeem kan beter.
Meer prominent in beeld *kuch kuch*, uhm ik bedoel duidelijker aangeven wanneer en waarom iemand je complimenteert of report, en evt meer keuzes.
Een optie om 50x per dag je hele team als een stel potatoes te rapporteren zou ook heel erg welkom zijn. :D

p.s. bedenk me ook net dat (hele) kleine rewards/bonuses of penalties het ook meer waard zouden kunnen maken. [klein genoeg dat het niet de moeite waard is om te misbruiken; bijvoorbeeld alleen iets visueels.]

Ander onderwerp:
Ik merk niet echt veel verschil in economy. Maar goed ik heb ook geen premiums of tier tiens.
Wat ik wel merk dat waar hardcore cappen vroeger bijna gegandeerd een eerste plaats was, dat nu niet meer zo is, nav de update met spotting e.d. een paar patches terug. (en ja, ik weet dat dit de bedoeling van die patch was.)

[ Voor 15% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 15-11-2016 21:47 ]

• wheresmymaxsuit
Case_C schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:14:
Zojuist m'n eerste supercontainer gekregen :) .
100x Dragon vlaggen (333% commander XP) niet verkeerd lijkt me zo!

Ook net een leuk potje gehad in de New Mexico, wist een Königsberg op 19km afstand met 2 volley's van 6 AP te raken. Hij vaarde rechtstreeks van me vandaan.. en toch had ik 2x een Citadel :+ . De eerste stond ik al van te kijken, en toen de 2e de kill maakte was dat toch even grinikken :P .

Oh en mijn karma is maar een schamele 5 punten, valt me nog niet tegen dat 't niet negatief is :P .
Dat komt omdat je een zwak bepantserde Koningsberg met een BB zowel door de boeg (bow) als door de achterkant (stern?) kan citadellen. Heeft te maken met de overmatch mechanics.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:14

Case_C

[Team Carrack]

wheresmymaxsuit schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:51:
[...]
Dat komt omdat je een zwak bepantserde Koningsberg met een BB zowel door de boeg (bow) als door de achterkant (stern?) kan citadellen. Heeft te maken met de overmatch mechanics.
M'n verbazing kwam meer van 't feit dat een schip zo klein als de Koningsberg uberhaubt geraakt werd, met de dispersion die optreed op die afstand ;) . :P

Dat de bepantsering van een Konigsberg net genoeg is voor het flesje wijn van de tewaterlating was me al bekend. Dat heb ik menigmaal aan de lijve ondervonden :'( .

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35
Ik kom toch nog even mopperen over de lage credits, volgens mij sinds patch 0.5.14.

Ok, het was geen geweldige pot, maar toch. Minder dan 200k credits voor top spot met een BB6 in een VIII match...?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JV3XgH8.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2HQ8dle.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5skusRz.jpg

En dan blijft er dus 120k over...

En nee, ik ga niet aan de premium omdat ik soms maar 4x per maand speel ;)

[ Voor 23% gewijzigd door MailMan op 15-11-2016 22:42 ]

• GLR89
Premium voor een dag? Vlagetjes gebruiken. Premium camo. Kun je de credits flink mee boosten

sure, potje khaba, 1e keer zonder deto vlag want = zijn op. 3x raden wat ik na een ontvangen treffer krijg.... Fck my life. Full healt, 1 hit BOOM, die mogen ze dus echt in hun r""t steken

[ Voor 52% gewijzigd door GLR89 op 15-11-2016 22:55 ]

• SpamLame
Nieuwe skills, reworked skill tree

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 15-11-2016 23:48 ]

• PcDealer
MailMan schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:29:
Ik kom toch nog even mopperen over de lage credits, volgens mij sinds patch 0.5.14.

Ok, het was geen geweldige pot, maar toch. Minder dan 200k credits voor top spot met een BB6 in een VIII match...?
Die pot duurde te kort en daardoor te veel vijanden over, zo is mijn redenering.
Niks mis met een Premium schip :p

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:00
Gisteren voor het eerst uitgemaakt voor Hacker, eindelijk die mijlpaal ook gehaald! Nou ja OP Bismark is OP. Kwam stomend richting een Cap, komt de vijandelijk vloot de hoek om. Kon net even schuilen achter een eiland om niet onder vuur genomen te worden door 3 Battelships en in de hoop 2 destroyers te spotten en onder vuur te nemen zodat ze niet konden cappen. Helaas ze doken net de smoke in. Zie ik ineens een Prinz Eugen opduiken full broadside op 8-9Km afstand. Helaas geen AP loaded, heb ik nooit het eerste salvo aangezien je vaker angled doellen of destoyers spot als eerste. Maar goed dan maa reven een salvo HE in de hooop hem in brand te krijgen vordat hij weer verdwijnt achter een eiland. *Boom* Devastating strike, First blood. Prinz Eugen *Detonation*. Meteen in de chat, Nice hacks. Ga ik de gast opzoeken naderhand op wowstats zie ik dat hij nooit verder gekomen is dan T6 in battleships en nu dus rond voer in zijn Prinz Eugen. Helaas even voor hem een goede les in Broadside varen :)

Oh en mijn Karma ging wel omhoog na dat potje, wel met maar 1 zit nu op 30. Stelt niet zo veel voor maar goed. Valt wel op dat wanneer ik in mijn Benson speel en een aantal goede potjes met invisifire of torp kills ineens je Karma daalt :)

Untappd: Louwke80

• PcDealer
Louwke schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:50:
Valt wel op dat wanneer ik in mijn Benson speel en een aantal goede potjes met invisifire of torp kills ineens je Karma daalt :)
Oh, daarom heeft GLR zoveel reports! Hij speelt vaak in de Khabarovsk d:)b

• joshje
Louwke schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:50:

Oh en mijn Karma ging wel omhoog na dat potje, wel met maar 1 zit nu op 30. Stelt niet zo veel voor maar goed. Valt wel op dat wanneer ik in mijn Benson speel en een aantal goede potjes met invisifire of torp kills ineens je Karma daalt :)
Ik speel constant met de Benson en mijn Karma is afgelopen weken van 45 gedaald naar 1 :') Alsje geen Karma wil is de Benson perfect :X
Benson is voor mij het leukste schip wat er is. Heerlijk agressief en goed in brawlen met andere DD's. De lage concealment en de hoge firerate maakt hem perfect! Enige is dat je absoluut niet geraakt moet worden want bij de eerste beste shell heb je al engine damage ;(

• GLR89
joshje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:49:
[...]

Ik speel constant met de Benson en mijn Karma is afgelopen weken van 45 gedaald naar 1 :') Alsje geen Karma wil is de Benson perfect :X
Benson is voor mij het leukste schip wat er is. Heerlijk agressief en goed in brawlen met andere DD's. De lage concealment en de hoge firerate maakt hem perfect! Enige is dat je absoluut niet geraakt moet worden want bij de eerste beste shell heb je al engine damage ;(
voorkomend probleem bij elke dd, hoe hoger de tier hoe sneller je hier last van hebt. heb een keer een screenshot gemaakt van de after screen resultaten in mn khaba,
18x geraakt door een shell en daarbij: 18x engine dmg, 2x turret, 6x torp, en 12x rudder. (oftewel in een dd gaan je modules gegarandeerd naar de kl@ten)
niet in mn album staan helaas, thuis even op zoek 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door GLR89 op 16-11-2016 10:58 ]

• SpamLame
PT users kunnen hun PT0514 rewards claimen, check your email

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
SpamLame schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:47:
Nieuwe skills, reworked skill tree

[video]
Hmm, dat is wel een behoorlijke verandering. Niet helemaal duidelijk of je nou pér tree eerst een skill van het onderstaande level nodig hebt of dat het blijft zoals het nu is en je vrij kunt kiezen. Zoals iChase al aangeeft is die 'Keen Intuition' skill denk ik té sterk en een flinke nerf voor Japanse DD's die het van hun torpedo's moeten hebben. De komende tijd in ieder geval maar even geen captains respeccen als er weer zo'n verandering aan zit te komen.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:00:
[...]

Hmm, dat is wel een behoorlijke verandering. Niet helemaal duidelijk of je nou pér tree eerst een skill van het onderstaande level nodig hebt of dat het blijft zoals het nu is en je vrij kunt kiezen. Zoals iChase al aangeeft is die 'Keen Intuition' skill denk ik té sterk en een flinke nerf voor Japanse DD's die het van hun torpedo's moeten hebben. De komende tijd in ieder geval maar even geen captains respeccen als er weer zo'n verandering aan zit te komen.
Idd houd er wel rekening mee dat het een gerucht is. Mogelijk dat WG alle commander skills kosteloos reset tegen de tijd dat de verandering geimplementeerd zijn, dit is al eerder gedaan.
Commander specs resetten voor gold zou ik idd even niet doen, retrainen op andere schepen met kan natuurlijk nog wel.

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:06:
PT users kunnen hun PT0514 rewards claimen, check your email
Yep, vanmiddag reeds geclaimed en vlaggen ontvangen.

ARP Takao binnen :)

ARP Takao: eerste battle, 2 kills, top XP
ARP Takao: eerste battle, 2 kills, top XPARP Takao: eerste battle, 2 kills, top XPARP Takao: eerste battle, 2 kills, top XP
ARP Takao: eerste battle, 2 kills, top XP

[ Voor 68% gewijzigd door PcDealer op 16-11-2016 16:06 ]

• Joe_P
Na een rij losses, met de hulp van PcDealer 8), eindelijk ook de ARP Takao binnen. Helaas bleef m'n pechdag gewoon doorgaan, werd binnen 5 minuten door een Iowa vanuit rook in één salvo kapot geschoten (die gast was nog niet eens gespot geweest... ;(). Genoeg WoWs voor vandaag, maar eens de beta van Planet Coaster uitproberen.

Misschien karma die me terug pakt voor het hebben van een Belfast...

• PcDealer
PT update net geweest. Was minimaal en onbekend waarvoor. Zie ook http://forum.worldofwarsh...pid__1432814#entry1432814

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:03:
[...]

Yep, vanmiddag reeds geclaimed en vlaggen ontvangen.

ARP Takao binnen :)
Heb je ook de Atago toevalling and if so is er een wezenlijk verschil tussen de 2?
Joe_P schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:01:
Na een rij losses, met de hulp van PcDealer 8), eindelijk ook de ARP Takao binnen.
Hoe moet ik dit lezen? :+
pcdealer heeft je geholpen aan een rij losses? })
of
pcdealer heeft je geholpen met het verkrijgen van de Takao? *O*
of
beide? :D

• wheresmymaxsuit
MailMan schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:29:

En dan blijft er dus 120k over...

Op zich is 120k zonder premium toch niet slecht, ik klaag niet als ik dat haal. En zoals al aangegeven met +20% credit signals/camo is er. En ook minder repair cost flags/signals kunnen iets bijdragen (hoewel ranked nu weer voorbij is), en natuurlijk keuze in wel prem consumables. Maar dat is niet wat ik wou vragen.

Ik ben namelijk benieuwd hoeveel team support e.d. heb je gedaan; met andere woorden: hoeveel heb je getankt in dat potje? Wat met patch 0.5.12 krijg je als het good is xp/cred voor potential damage, waar je vroeger juist schade vermeed. http://worldofwarships.eu...-main/release-notes-0512/

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:11:
[...]

Heb je ook de Atago toevalling and if so is er een wezenlijk verschil tussen de 2?
Ik heb geen Atago. Takao is een Mogami.
Hoe moet ik dit lezen? :+
pcdealer heeft je geholpen aan een rij losses? })
of
pcdealer heeft je geholpen met het verkrijgen van de Takao? *O*
of
beide? :D
Beide: Hij gaf aan dat ei een slechte streak had. Met mij in div niet veel beter. Toen in de laatste een win waardoor ARP Takao secured :)

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:32:
[...]
Ik heb geen Atago. Takao is een Mogami.
ARP Takao
Afbeeldingslocatie: http://wiki.gcdn.co/images/c/cb/ARP_Takao_wows_main.jpg
Atago
Afbeeldingslocatie: http://shipcomrade.com/images/ships/Atago.jpg
Mogami
Afbeeldingslocatie: http://shipcomrade.com/images/ships/mogami.jpg

Ik zeg wederom ARP Takao = Atago

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:48:
[...]

ARP Takao
[afbeelding]
Atago
[afbeelding]
Mogami
[afbeelding]

Ik zie het. Zoals met alle andere ARP schepen zijn ze exact hetzelfde als de non-ARP schepen waarop ze gebaseerd zijn. Er zitten geen Premiumvoordelen aan, behalve binnen ARP zonder retraining wisselen van captains.

• SpamLame
http://worldofwarships.eu...ic-test/public-test-0515/
En PT0515 is beschikbaar van 17 November 17:30 CET tot 28 November 14:00 CET.
Hooftpunten;
-Dynamic Divisions
-Campaingns

• SpamLame
Vanochtend een 112MB +9.2MB patches op de gewone client gekregen naar 0.5.14.1

• SpamLame
Zojuist een mailtje ontvangen van WG;
TLDR, voor elke ARP missie behaald voor okt 2016 die je een ARP commander opleverde, krijg je een reserve slot compensatie.
You have finished at least one ARPEGGIO Missions before October 2016. As you may have noticed, some of this mission provided you with a captain for the ARP ships you could unlock with the missions.

For some of our player this captains were given without the reserve slot due to an issue with the mission and therefore the captain blocked one of the existent slots.

To compensate for this issue we have now added 1 reserve slot for every ARP captain received from a mission completed before October 2016.

We apologize for the inconvenience this issue has caused.

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:54:
[...]

http://worldofwarships.eu...ic-test/public-test-0515/
En PT0515 is beschikbaar van 17 November 17:30 CET tot 28 November 14:00 CET.
Hooftpunten;
-Dynamic Divisions
-Campaingns
Dat bericht kwam na mijn post toen. Nu is hij bezig met een hele flinke. Nog steeds 5.15.0.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 17-11-2016 15:56 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:42:
[...]

Dat bericht kwam na mijn post toen. Nu is hij bezig met een hele flinke. Nog steeds 0.15.0.
5mb (launcher)+ 123mb + 6mb en idd nog steeds 0.5.15.0.

• joshje
Krijg je een chat ban omdat ik een team killer een potato noem 8)7
Dit report systeem klopt voor geen reet :F

• auroortje
Test server is UP and Running :*)

17:57 en weer down.
Trainingroom is vreemd. Je kan alleen battle's aanmaken met higher tier boten.
Moet ik met me T1 tegen 7-8-9 boten. Dat werkt voor geen meter.

Die nieuwe object heb ik al gedaan. Makkie om die te halen.

En toen klapte de server eruit

[ Voor 79% gewijzigd door auroortje op 17-11-2016 18:00 ]

• PcDealer
joshje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:11:
Krijg je een chat ban omdat ik een team killer een potato noem 8)7
Dit report systeem klopt voor geen reet :F
Dan zouden er velen een ban krijgen :)

• auroortje
Dionvdc, heb filmpje op yt van Aerroon met jouw erin. Zag je naam opduiken in de chat

YouTube: WoWS: Bismarck - Dem Secondaries

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:48:
[...]

ARP Takao
[afbeelding]
Atago
[afbeelding]
Mogami
[afbeelding]

Waarom is dit nog een discussie? De Atago was een van de drie zusterschepen van de Takao. De Takao was het schip waar de klasse naar werd vernoemt. Er waren er dus vier. Dat ze statwise identiek zouden zijn dat er ook wel dik in.

• SpamLame
auroortje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:42:
Dionvdc, heb filmpje op yt van Aerroon met jouw erin. Zag je naam opduiken in de chat

Ow ik ben beroemd nu...

• auroortje
BTW...wie speelt er op de test server???
Mijn naam daar is Ronisthename
kunnen we ook beetje dingen samen doen

[ Voor 5% gewijzigd door auroortje op 17-11-2016 23:02 ]

• PcDealer
Clan-knop aanwezig op de live server en kan wat stats inzien en andere clans. Ik zie wel dat er invites gestuurd kunnen worden, maar nog niet een knop daar voor. Er zit echter niemand naast mijn in de clan terwijl er een aantal zijn opgegeven.

• SpamLame
auroortje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:01:
o/ dionvdc_pt
PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:22:
Clan-knop aanwezig op de live server en kan wat stats inzien en andere clans. Ik zie wel dat er invites gestuurd kunnen worden, maar nog niet een knop daar voor. Er zit echter niemand naast mijn in de clan terwijl er een aantal zijn opgegeven.
Knop ook gevonden (linksboven klik op je naam) > clans zijn closed beta, alleen op basis van invites...

[ Voor 47% gewijzigd door SpamLame op 18-11-2016 06:50 ]

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-01 22:32
auroortje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:42:

Hij stipt hier wel het grote probleem aan dat zich in veel matches voor komt: mensen die zich teveel op outliers richten en daardoor de rand van het slagveld opzoeken. Het kan goed uitpakken, maar het heeft bijna altijd tot gevolg dat mensen die willen pushen het onderspit delven. Ze worden opgeofferd. Ik heb dat vaak net te laat door en ben dus een van die eerste mensen die gaan. Bovendien laat je het resultaat van de match afhangen van de laatste momenten.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• SpamLame
*O* Supercontainer *O*
-O- Oh 20M credits -O-
Exactly what I didn't need.
PjotrStroganov schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 07:30:
[...]

Hij stipt hier wel het grote probleem aan dat zich in veel matches voor komt: mensen die zich teveel op outliers richten en daardoor de rand van het slagveld opzoeken. Het kan goed uitpakken, maar het heeft bijna altijd tot gevolg dat mensen die willen pushen het onderspit delven. Ze worden opgeofferd. Ik heb dat vaak net te laat door en ben dus een van die eerste mensen die gaan. Bovendien laat je het resultaat van de match afhangen van de laatste momenten.
Hmmja rand van de map opzoeken heeft dan ook "voordelen" ten opzichte van meer in het midden spelen.
Wil daarmee niet zeggen dat het goede of slechte gameplay is, maar ik snap het opzich wel.
-maar 1 kant om rekening mee te houden voor inkomend vuur
-hopelijk uit range van de meeste guns/torps
-hopelijk langere tijd undetected
-kudde gedrag

[ Voor 85% gewijzigd door SpamLame op 18-11-2016 07:46 ]

• PcDealer
auroortje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:01:
Mijn regulier nick is daar ook.
SpamLame schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 06:45:
[...]
Knop ook gevonden (linksboven klik op je naam) > clans zijn closed beta, alleen op basis van invites...
Ik heb hem rechts van PROFILE. Heb nu ook een clanchannel onderin. Maar zie geen members en kan nog niks.

PcDealer schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:53:
Stand:
37.367 49.453 Free XP
5.507.600 5.592.530 te converteren XP
Nog maar 762.633 750.547 te gaan! \o/

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 18-11-2016 09:50 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:44:

Ik heb hem rechts van PROFILE. Heb nu ook een clanchannel onderin. Maar zie geen members en kan nog niks.

[...]
Hmm mss nog niet vrijgegeven dan?

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10-2025

ShockWave

Lost it somewhere

Hmmm Ocean weer terug in deze versie??

Star Citizen referralcode

• PcDealer
Ik heb hem vorige week nog gespeeld. Ik weet alleen niet op welke client.

Supercontainer: 250 Sierra Mike (speedboost).

• joshje
PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:30:
Ik heb hem vorige week nog gespeeld. Ik weet alleen niet op welke client.

Supercontainer: 250 Sierra Mike (speedboost).
Kijk dat is een supercontainer die ik ook graag wil _/-\o_
Gisteren ook een supercontainer gehad met 5 miljoen credits :/

• PcDealer
joshje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
[...]

Kijk dat is een supercontainer die ik ook graag wil _/-\o_
Gisteren ook een supercontainer gehad met 5 miljoen credits :/
Liever Free XP :p

• SpamLame
Mijn voorkeuren zijn;
-free xp
-ships
-more free xp

Maar ja blijft een gegeven paard in de bak kijken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 18-11-2016 11:09 ]

• joshje
SpamLame schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:08:
[...]

Mijn voorkeuren zijn;
-free xp
-ships
-more free xp

Maar ja blijft een gegeven paard in de bak kijken ;)
Mijn voorkeur:

-Ships
-ships
-ships
- en meer ships :+

• GLR89
joshje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:11:
[...]

Mijn voorkeur:

-Ships
-ships
-ships
- en meer ships :+
voorkeuren zijn hier hetzelfde, tot nu toe echter ontvangen aan super containers:
1x 50k free xp _/-\o_
2x 250x victor lima vlag (+1% fire bij granaten >160mm/ +0,5% fire bij granaten <160mm en als bonus, 4% meer kans op flooding bij je eigen schip :( )
1x 250x hotel yankee vlag (-20% schade bij rammen aan eigen schip, +50% schade bij rammen ander schip)

oftewel dikke whooptiedoo hier :X

• PcDealer
Vanwege Misouri missie voorkeur voor Free XP, anders was het ships ships ships geweest :)

• joshje
Ja als je dat schip wilt is het begrijpelijk.
Ik zelf geef niks om de Misouri. Spendeer dan liever de free xp om van de NC naar de Montana te gaan. Of van de Fuso naar de Yamato.

tot nu toe met supercontainers het volgende gehad:

-50k free exp
2x -5 miljoen credits
-100x dragon flag

Niet super -O-

al is de 100x dragon flag niet verkeerd super snel commanders trainen naar 15pts *O*

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Aan mijn kant ondertussen het volgende mogen ontvangen:

-50k free exp
-5 miljoen credits
-100x dragon flag

• SpamLame
ShockWave schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:18:
Hmmm Ocean weer terug in deze versie??
Confirmed had, ik meen, gisteren ook een game op Ocean

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
178k aan schade,5 kills ,terug moeten gaan om onze cap te verdedigen nadat een BB die aan het snipen was ten onder ging tegen een britse CA en juist als ik kon doorstomen naar de vijandige cap .

En nog verliezen enkel omdat de laatst overgebleven vijandige BB zich verstopte achter een rots en de GNEISENAU het beter vond om langs de andere kant van die rots te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7WytsS8.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bl0BPhm.png

• GLR89
k995 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:13:
178k aan schade,5 kills ,terug moeten gaan om onze cap te verdedigen nadat een BB die aan het snipen was ten onder ging tegen een britse CA en juist als ik kon doorstomen naar de vijandige cap .

En nog verliezen enkel omdat de laatst overgebleven vijandige BB zich verstopte achter een rots en de GNEISENAU het beter vond om langs de andere kant van die rots te gaan.

[afbeelding]

[afbeelding]
tsjaa, potato's will potato.....
dit is zo ongeveer het niveau wat je in elke game op elke tier begint aan te treffen. Vele spelers willen op de een of andere manier niet begrijpen dat winnen voornamelijk bereikt wordt door goede teamplay en juiste samenwerking.

laatst iemand ingame tips gegeven die alleen maar aan het snipen was. (zelf was ik al dood door RNG citadels) Doordat ik hem stuurde en hij gelukkig redelijk deed wat ik voorstelde heeft hij 2 teamgenoten uit de penarie kunnen helpen door langs de andere zijde van het eiland te varen waardoor hij 2 fullbroadside bbs uit de voeding kon schieten. Hij zij later ook dat hij dit zelf nooit gedaan zou hebben en de "veilige (verkeerde)" kant langs het eiland gepakt zou hebben, of zelfs helemaal niet naar voren gegaan zou zijn (want sniping) was hij door gegaan met de wijze waarop hij speelde dan waren de 2 friendlies dood gegaan en hadden we de pot zeer snel verloren. Nu echter konden we winnen omdat het grootste gevaar weggenomen werd en we nog 2 friendlys up and running hadden die konden cappen.

Waarom mensen niet willen snappen dat team genoten helpen kan werken is me nog steeds een raadsel, maar zodra de game start gaan bij veel spelers de oog kleppen op en zitten ze in hun eigen bubbel. Goede teamplay is behoorlijk zeldzaam geworden :9

• auroortje
Heeft iemand al een GROUP aangemaakt op de testserver ??
Anders maak ik een groep aan zodat wel mekaar wat makkelijker kunnen vinden en wat samen kunnen ondernemen, als jullie dat leuk vinden >:)

• joshje
GLR89 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:37:
[...]

tsjaa, potato's will potato.....
dit is zo ongeveer het niveau wat je in elke game op elke tier begint aan te treffen. Vele spelers willen op de een of andere manier niet begrijpen dat winnen voornamelijk bereikt wordt door goede teamplay en juiste samenwerking.

laatst iemand ingame tips gegeven die alleen maar aan het snipen was. (zelf was ik al dood door RNG citadels) Doordat ik hem stuurde en hij gelukkig redelijk deed wat ik voorstelde heeft hij 2 teamgenoten uit de penarie kunnen helpen door langs de andere zijde van het eiland te varen waardoor hij 2 fullbroadside bbs uit de voeding kon schieten. Hij zij later ook dat hij dit zelf nooit gedaan zou hebben en de "veilige (verkeerde)" kant langs het eiland gepakt zou hebben, of zelfs helemaal niet naar voren gegaan zou zijn (want sniping) was hij door gegaan met de wijze waarop hij speelde dan waren de 2 friendlies dood gegaan en hadden we de pot zeer snel verloren. Nu echter konden we winnen omdat het grootste gevaar weggenomen werd en we nog 2 friendlys up and running hadden die konden cappen.

Waarom mensen niet willen snappen dat team genoten helpen kan werken is me nog steeds een raadsel, maar zodra de game start gaan bij veel spelers de oog kleppen op en zitten ze in hun eigen bubbel. Goede teamplay is behoorlijk zeldzaam geworden :9
Helaas wel ja :'(

Ook veel mensen durven geen risco's te nemen. Zie dit vooral met dd's. Je hebt al een lage concealment en dan nog blijven ze op afstand torpen inplaats een beetje dichtbij te komen waardoor je kans op een hit groter wordt.

Potje van 2 dagen geleden met T8, 9 en 10.
wat dichterbij komen en van 5km afstand torpen :) (met smoke uiteraard)

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/c1a9530eba002d06409472eaf5e8d1f6.jpg

Benson beste T8 die er is _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• GLR89
beste tier8 dd jazeker, beste t8 anzich.. nope moet hier toch de voorkeur aan de Bismarck geven.

• joshje
GLR89 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:47:
beste tier8 dd jazeker, beste t8 anzich.. nope moet hier toch de voorkeur aan de Bismarck geven.
Bismarck is inderdaad niet verkeerd maar mijn voorkeur blijft bij de Benson. Ook vind ik de Benson leuker spelen en heb me daar aardig mee bewezen in ranked :)

Ik kan niet wennen aan de guns van de Bismarck. De spread is zo irritant :(
Met de North Carolina raak ik vrij veel op range maar met de Bismarck lijkt het wel onmogelijk.
Natuurlijk close range sloopt de Bismarck alles maar ik mis wel een beetje de torps van bijvoorbeel de Scharnhorst.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
joshje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:51:
[...]

Bismarck is inderdaad niet verkeerd maar mijn voorkeur blijft bij de Benson. Ook vind ik de Benson leuker spelen en heb me daar aardig mee bewezen in ranked :)

Ik kan niet wennen aan de guns van de Bismarck. De spread is zo irritant :(
Met de North Carolina raak ik vrij veel op range maar met de Bismarck lijkt het wel onmogelijk.
Natuurlijk close range sloopt de Bismarck alles maar ik mis wel een beetje de torps van bijvoorbeel de Scharnhorst.
ach duitste gunners roep ik al regelmatig, maar laatst ook een hipper op 19KM op 5 citadel hits getracteerd het is zo lekker random bij die duitste BB's

• PcDealer
auroortje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:37:
Heeft iemand al een GROUP aangemaakt op de testserver ??
Anders maak ik een groep aan zodat wel mekaar wat makkelijker kunnen vinden en wat samen kunnen ondernemen, als jullie dat leuk vinden >:)
Er is een Gathering of Warships-kanaal.

• auroortje
Raken op long range is moeilijk maar ik heb er iets op gevonden.
Iedereen neemt altijd de Gunfire control II die je op je schip kan doen waardoor je verder kan schieten.
Met mijn NC en Gneisenau heb ik die juist terug gezet naar standaard. Daardoor iets minder range maar ook minder Spread en daardoor meer hits en nauwkeuriger.
Ik zou het eens proberen. Range wil ook niet altijd wat zeggen. Heb liever hits.

• PcDealer
auroortje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:13:
Raken op long range is moeilijk maar ik heb er iets op gevonden.
Iedereen neemt altijd de Gunfire control II die je op je schip kan doen waardoor je verder kan schieten.
Met mijn NC en Gneisenau heb ik die juist terug gezet naar standaard. Daardoor iets minder range maar ook minder Spread en daardoor meer hits en nauwkeuriger.
Dat heb ik ook gedaan sinds ik de NC voor Ranked heb teruggekocht. Range interesseert mij niet meer, hits wel :)

• k995
PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:15:
[...]

Dat heb ik ook gedaan sinds ik de NC voor Ranked heb teruggekocht. Range interesseert mij niet meer, hits wel :)
Is de mechania erachter niet zo dat dit niet uitmaakt?

Mijn Amagi die 20km ver kan schieten met gun fire control system II is op 18km even nauwkeurig als die amagi met gun fire control system I ?

• GLR89
14-15km is voor de duitse bbs een heerlijke sweet spot inderdaad. 70-80% treffers (muv RU cruisers, wat hierbij gebeurt is me nog steeds een raadsel, 2 hits vóór het schip in het water, 2 achter het schip in het water, 1 overpen en de andere 3 gewoon nergens)
k995 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:21:
[...]

Is de mechania erachter niet zo dat dit niet uitmaakt?

Mijn Amagi die 20km ver kan schieten met gun fire control system II is op 18km even nauwkeurig als die amagi met gun fire control system I ?
de mechanica zal weinig uitmaken, echter hoe langer de vlucht tijd hoe groter de afwijking (1graad afwijking op 10m is hooguit een paar cm, 1graad op op 20km is al snel een paar honderd meter.)

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:00
Hmm hebt meer het gevoel dat het een elips vorm op het wateroppervlakte gebruikt wordt met het berekenen van de spread helaas. Verklaard namelijk eerder de immens grote afwijking die je hebt wanneer je pointblank vuurt en je dan vaak een shotgun effect hebt in plaats van alles nog gegrouped.

Untappd: Louwke80

• k995
GLR89 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:23:

de mechanica zal weinig uitmaken, echter hoe langer de vlucht tijd hoe groter de afwijking (1graad afwijking op 10m is hooguit een paar cm, 1graad op op 20km is al snel een paar honderd meter.)
Dat maakt dan alles uit.

Als je een nauwkeurigheid heb van 200m op 18km zonder upgrade en je een nauwkeurigheid hebt van 200m op 18km en 220m op 20km (+10%) met upgrade ,dan is de upgrade niet pakken jezelf enkel beperken in wat je kan en dus niet slim.
Louwke schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:47:
Hmm hebt meer het gevoel dat het een elips vorm op het wateroppervlakte gebruikt wordt met het berekenen van de spread helaas. Verklaard namelijk eerder de immens grote afwijking die je hebt wanneer je pointblank vuurt en je dan vaak een shotgun effect hebt in plaats van alles nog gegrouped.
Inderdaad, het is een ellips, en volgens sommige afhankelijk op welke type/grootte van schip dat je schiet.

[ Voor 31% gewijzigd door k995 op 18-11-2016 13:49 ]

• SpamLame
Public Test; misschien al opgevallen door anderen;
-de IJN DD split zit er in (Soontm)
-de KM DD lijn zit er in (Soontm)

• auroortje
SpamLame schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:29:
Public Test; misschien al opgevallen door anderen;
-de IJN DD split zit er in (Soontm)
-de KM DD lijn zit er in (Soontm)
Daar had ik nog niet naar gekeken. Straks meteen ff doen. ;)

Er is een Gathering of Warships-kanaal aangemaakt door PC-Dealer _/-\o_

• SpamLame
auroortje schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:33:
[...]
Er is een Gathering of Warships-kanaal aangemaakt door PC-Dealer _/-\o_
psst al een tijdje hoor
Weet alleen niet hoeveel Gathering of Warships-kanaal van de live server er op de public test spelen.

• auroortje
Das vreemd. Ik heb gister lopen zoeken maar hij vond niks dus vandaar dat ik ut vroeg of ie er was.
Dus nu heb ik wel het kanaal erin. Lakker

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
k995 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:48:
[...]

Dat maakt dan alles uit.

Als je een nauwkeurigheid heb van 200m op 18km zonder upgrade en je een nauwkeurigheid hebt van 200m op 18km en 220m op 20km (+10%) met upgrade ,dan is de upgrade niet pakken jezelf enkel beperken in wat je kan en dus niet slim.

[...]

Inderdaad, het is een ellips, en volgens sommige afhankelijk op welke type/grootte van schip dat je schiet.
Theoretisch misschien waar, maar ingame heeft de module voor meer range GEEN invloed op je dispersion. Die was op 18KM X en die blijft op 18KM X ondanks meer bereik vanwege een module.

• GLR89
YouTube: German Destroyers - World of Warships bewegende beeldjes German Destroyers

• Joe_P
Ik heet PistolenPaultje op de PT, het kanaal heb ik overigens nog niet kunnen vinden.
Invite gekregen en ik kan er in. :)

Net even gekeken naar die missiestructuur maar dat is nou niet echt overzichtelijk. Allerlei verschillende tasks en levels met vage icoontjes (gouden 'toblerone's'). Heeft iemand al door hoe het werkt?

[ Voor 7% gewijzigd door Joe_P op 18-11-2016 16:40 ]

• PcDealer
Ik weet nu hoe ik users kan toevoegen voor de clan.
Wie wil moet hier even zijn ingame nick doorgeven. Plaatsen beperkt:
- 02/30 bezet

• Joe_P
^ Ik doe graag mee!

Met 30 plekken moet het volgens mij wel lukken de meeste actieve leden van dit forum erbij te krijgen toch?

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-01 22:32
Gooi mij er ook maar in.
PjotrStroganov.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• PcDealer
PjotrStroganov schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:05:
Gooi mij er ook maar in.
PjotrStroganov
Invite sent
Welke user exact?TS ftw
General_Lack_of_Interest
Invite sent

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 18-11-2016 17:12 ]

• Joe_P
General_Lack_of_Interest -> staat in m'n nick. :)

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:47:
- 02/30 bezet
dionvdc_

• PcDealer
Ìnvite sent
Ook voor GLR89 :+
Rianata ook, maar er lijkt iets mis met het acccount toen ik dacht dat ik het was vergeten:?

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15
PcDealer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:47:
- 02/30 bezet
Kleutviool

Graag toevoegen! :D

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• PcDealer
Lukt niet, ik zie geen invite-knop bij jou :(
http://worldofwarships.eu...leutviool/!/pvp/overview/

Edit: ingame wel gelukt...

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 18-11-2016 17:32 ]

• SpamLame
Joe_P schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:34:
Ik heet PistolenPaultje op de PT, het kanaal heb ik overigens nog niet kunnen vinden.
Invite gekregen en ik kan er in. :)

Net even gekeken naar die missiestructuur maar dat is nou niet echt overzichtelijk. Allerlei verschillende tasks en levels met vage icoontjes (gouden 'toblerone's'). Heeft iemand al door hoe het werkt?
Ja hiero, althans dat denk ik
Voorbeeld Honorable Service, mission 1.

Om deze te voldoen moet je de Final Task "winnen". Deze unlock je met 5 pins (wat jij toblerone's noemt).
Die 5 pins spaar je door 1 of meerdere task te voldoen.
Zodra je de Final Task van mission X hebt volbracht word mission X+1 unlocked.
Rinse Repeat.

Voor elk van de task krijg je iets, zo ook de final task.
Of je iets krijgt voor het uitspelen van de Campaign weet ik niet.
Of je iets krijgt voor het uitspelen van alle task in de Campaign weet ik ook niet

Toevoeging; vooralsnog lijkt het erop dat je de task moet uitspelen in het schip waar je in zat bij activatie.
BV. ik heb 3 task gestart terwijl ik in de Bismarck zat.
Een game in de NC heeft niet bijgedragen aan vooruitgang en bij de task staat ook "select different ship". Dit terwijl de NC (t8 usn bb) voldoet aan de task voorwaarden.

[ Voor 14% gewijzigd door SpamLame op 18-11-2016 17:34 ]

• SpamLame
Financieel nieuws;

€€€'s teveel dan is nu de Indianapolis T7 cruiser beschikbaar als bundel
accepted en natuurlijk is de chatserverd offline

[ Voor 43% gewijzigd door SpamLame op 18-11-2016 17:43 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 129 Laatste