• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
zal dan wss tier8 prem worden ?

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:42
Waar baseer je dat op? De Iowa zelf is een Tier 9 battleship. De USS missouri is een schip uit de Iowa-klasse. Lijkt me niet fair als een Iowa ook op tier 8 beschikbaar komt :P.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-03 11:00
met of zonder tomahawks?

• sneakeye
Hammetje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Waar baseer je dat op? De Iowa zelf is een Tier 9 battleship. De USS missouri is een schip uit de Iowa-klasse. Lijkt me niet fair als een Iowa ook op tier 8 beschikbaar komt :P.
Omdat er geen tier8+ premiums zijn in wows in wot zijn die er wel als speciale actie/clanwars rewards

• SpamLame
sneakeye schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Omdat er geen tier8+ premiums zijn in wows in wot zijn die er wel als speciale actie/clanwars rewards
Hype

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-03 12:31
dan wil ik ook de phalanx AA (: who dares to send his bombers in

Wikipedia: Phalanx (wapensysteem)
YouTube: 20mm Phalanx CIWS Shooting Missile: Closeup View

PRRRRRRRRRRRT

doei 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door GLR89 op 25-08-2016 16:56 ]

• Seamonstah
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-04 22:37
Ik lurk al een tijdje in dit topic en ben recent ook WoWs gaan spelen, erg leuk spel tot nu toe :D

Ik zie in veel filmpjes dat men een damage counter in beeld heeft die bijhoudt hoeveel (zichtbare) damage er gedaan is. Ik heb Aslains modpack gedownload maar ik krijg die damage counter maar niet aan de praat. Weet iemand welke mod ik moet kiezen om die geinstalleerd te krijgen? Thx _/-\o_

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-01 21:58
Je hebt daar nu helemaal geen mod meer voor nodig. 8) Ga naar settings en bij 'CONTROLS' staat ergens onderaan 'Detailed Ribbons and Damage Indicator'. Aanvinken en klaar!

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• GLR89
Er is ook een leuk chat kanaal binnen World of Warships met een groot aantal tweakers aan boord. Even zoeken naar het channel "Gathering of Warships" leuk voor divisions of gewoon slap lullen (:

• Seamonstah
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-04 22:37
Joe_P schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:46:
Je hebt daar nu helemaal geen mod meer voor nodig. 8) Ga naar settings en bij 'CONTROLS' staat ergens onderaan 'Detailed Ribbons and Damage Indicator'. Aanvinken en klaar!
Damn, helemaal gemist 8)7 thanks!
GLR89 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 18:00:
Er is ook een leuk chat kanaal binnen World of Warships met een groot aantal tweakers aan boord. Even zoeken naar het channel "Gathering of Warships" leuk voor divisions of gewoon slap lullen (:
Ik kom zeker een keer langs!

• SpamLame
Seamonstah schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 18:25:
[...]

Damn, helemaal gemist 8)7 thanks!

[...]

Ik kom zeker een keer langs!
Of gewoon standaard open hebben staan, momenteel 5 aanwezig.
Wat is ingame naam?

• Joe_P

• GLR89
je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt naar de gehele battle. meer kunnen doen of alleen maar alles op hem gespammed? :P

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-04 21:45
Leuke van Jingles. Veel humor in >:)

YouTube: Why You Heff To Be Mad 5

• sneakeye
hahaha te leuk filmpje O+

• Joe_P
GLR89 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt naar de gehele battle. meer kunnen doen of alleen maar alles op hem gespammed? :P
Het was wel een raar potje, T10 en laat dus 9 tegen 9. Ik ging met een Benson op North naar de C cap. Daar was een vijandelijke Fubuki die de Benson al kapot had voordat ik om het hoekje kwam zetten. De Benson ging toen door naar de D cap en ik het hoekje om terug naar A/B. Toen viel mijn oog op de Iowa die lekker zat te snipen van een afstand en toen dacht ik, dat kan ik ook. Sterker nog, dat kan ik beter. Dus rustig achter die Iowa aan gevaren richting B, op ca. 16 km afstand. Z'n manschappen konden rustig bbq'en op het dek en bij mij liep de damage aardig op zonder dat de Iowa iets terug kon doen. Eenmaal bij B aangekomen lagen daar nog een Benson en een Des Moines te wachten die ook aardig snel opgeruimd waren terwijl de Iowa vrolijk door ging met z'n vreugdevuur. Toen de Iowa eenmaal was opgebrand kwam er uit het niets opeens nog een Ibuki opdoemen. 38k damage later was die ook gezonken (T10 master race). Totaal 163k damage in een 9 tegen 9 potje.

Zao... _/-\o_

Voelde me wel een beetje schuldig tegenover de Iowa, lijkt me dat het voor hem geen leuk potje is geweest. Maar hij was ook zo dom om alleen ergens heen te varen en te blijven schieten. Het is in de Zao alleen wel erg makkelijk (eigenlijk iets te) om zo heel veel damage te doen. Met de Roon heb ik toch meer het gevoel dat het m'n eigen verdienste is ipv die van het schip.

[ Voor 13% gewijzigd door Joe_P op 26-08-2016 14:54 ]

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-04 23:22
Yo gasten. Superbabs84321eu is ook weer aan het spelen :P.

• SpamLame
filipy23 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 19:37:
Yo gasten. Superbabs84321eu is ook weer aan het spelen :P.
WoT ja (aldus stats sites), maar ook WoWs? Herken de naam nl niet.

Ander nieuws de Dunkerque staat in de shop https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/3445/ ook in bundles zoals we gewent zijn van WG

Ander nieuws2, ook de blyska is weer even beschikbaar, http://worldofwarships.eu...emshop-august-blyskawica/

[ Voor 36% gewijzigd door SpamLame op 28-08-2016 07:44 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Schuldig voelen omdat je een slagschip afbrand. :N })
Gisteren 23 branden op slagschepen geschoten in mijn Budyonny, meer dan 60k damage met alleen branden en dus witherer en verloren. Het was weer weekend. 8)7

Nassau ook geprobeerd en die is wel leuk. Eerste game meteen 56k damage met een stock schip. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• sneakeye
wat duurt het lang voor je de laatste(5de skill) op je captain hebt unlocked damn

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20
SpamLame schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:22:
[...]

WoT ja (aldus stats sites), maar ook WoWs? Herken de naam nl niet.

Ander nieuws de Dunkerque staat in de shop https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/3445/ ook in bundles zoals we gewent zijn van WG
Je bedoelt beschikbaar in bundels...
Supreme 69,99: https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/3446/
Ultimate 39,99: https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/3447/
Maar ook los, zoals we gewend zijn van WoWs (en in mindere mate van WoT). Single 20,60: https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/3445/
Ander nieuws2, ook de blyska is weer even beschikbaar, http://worldofwarships.eu...emshop-august-blyskawica/
Al twee dagen :p

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
PcDealer schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:49:
[...]
Je bedoelt beschikbaar in bundels...
Supreme 69,99: https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/3446/
Ultimate 39,99: https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/3447/
Maar ook los, zoals we gewend zijn van WoWs (en in mindere mate van WoT). Single 20,60: https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/3445/
Nee hoor ik bedoelde het echt zoals het stond, linkje gaat ook naar het standaard ship ipv de bundles.
En de bundles is iets wat WSG altijd al deed waar alleen het schip iets van de laatste tijd is, maar dat weet jij ook wel.
[...]

Al twee dagen :p
Tja kijk niet elke dag

• PcDealer
Correctie, sinds gisteren: http://worldofwarships.eu...emshop-august-blyskawica/
Nieuwslandingspagina gaat naar hier: http://worldofwarships.eu...mshop/premshop-dunkerque/
Daar zie je bundels en het losse schip (standard bundle).

Alleen het schip doen ze al een hele tijd sinds de community daar zo op aan het ragen was. Ik durf te stellen een half jaar al.

Edit: yep sinds februari met http://worldofwarships.eu/en/news/premshop/premshop-lo-yang/

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 28-08-2016 14:16 ]

• sneakeye
Iemand die de Dunkerque al heeft gekocht ik twijfel vooral die reloud/armor.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sneakeye schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:59:
Ik zou het niet doen. De bepantsering is gewoon zeer zwak. In principe zouden bepaalde kruisers met 203mm kanonnen je nog moeten kunnen citadellen. Slagschip kaliber kanonnen of de 283mm van de Scharnhorst, vergeet het maar. :/

Overgens is de Scharnhorst op het moment niet lief voor mij. Belachelijk veel overpens op kruisers. Ik schiet eigenlijk alleen nog maar op slagschepen en dat werkt wel goed. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tho shall not achieve Kraken. :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JRMBMGVFtUM7KwYxz8OxSHsS/thumb.jpg

Twee keer een kil gejat. -O-
Nassau is wel leuk als T3. :+

edit: oh en derp, double. Zit niet op te letten. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2016 17:07 ]

• PcDealer
sneakeye schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 15:59:
Ik heb minimaal 10 gedocumenteerde potjes gespeeld en wellicht nog meer screenshots in de supertest . Reload is zoals je al hebt gezien goed. De dispersio is m.i. het grootste probleem van de quadruple setup zoals Jingles terecht aangeeft. Kapotte turrets had ik niet meer dan met Grosse Kurfurst. Verder een goede creditmaker.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En net voor de tweede keer vandaag magisch vast naast een rots because reasons en vervolgens verschenen en torpedobommenwerpers. :/

Ik begrijp de hint, ik stop er dus mee voor vandaag. :P

• SpamLame
Yay eindelijk de ARP missie klaar, benieuwt wat de volgende challange zal zijn.

• PcDealer
Nieuwe ARP schepen. Ashigara.

• SpamLame
En/of Nachi, kan me niet herinneren dat deze al langs was gekomen. http://wiki.wargaming.net/en/Ship:ARP_Nachi

Mis zelf alleen de ARP Myoko, niet dat ik ze echt nodig heb of zo, gaat me meer of het event/ iets te doen hebben.

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16

dCY

Ben ik nou de enige die afvraagt waarom er geen duikboten in het spel zit?

• PcDealer
Dat is afgeschoten (voor zolang het duurt). Als je Aslains Modpack installeert met de optie "toon alle schepen uit de tree" dan zie je ook een paar (test)schepen en welke zijn verwijderd uit het spel. Onder ander is er een tier XI genaam I-401. Dat is de grootste sub uit WW2.

[ Voor 73% gewijzigd door PcDealer op 29-08-2016 15:48 ]

• GLR89
die vraag is ook op de forums al vaker gesteld, gaan er niet komen! het overzicht is dan compleet zoek. world of warships blijft op bovenwater schepen gefocust. Probleem dat je nu al vaak ziet is dat de enige overgebleven vijandelijke destroyer zich ergens verstopt en onvindbaar is. Met duikboten zal dit nog meer het geval zijn. Bovendien hoe snel moet je die dingen laten varen? Bovenwater schepen konden regelmatig 30knopen halen maar duikboten haalden bovenwater vaak de 20 knopen nog niet, onderwater is het helemaal drama met snelheden van onder de 9 knopen. De laatste duitse serie boten (type 21) waren een uitzondering, maar ook die haalden bij lange na de snelheden van bovenwater schepen niet.

dan nog de bewapening van de boten, met uitzondering van een enkele exoot waren alle duikboten afhankelijk van torpedo's, met name de duitse U-booten waren alleen uitgerust voor het gevecht tegen koopvaardij schepen. Tegen echte oorlogsschepen konden ze weinig anders beginnen dan vluchten. Dat is ook wel te zien in het aantal vijandelijke oorlogsschepen dat door u-boten is gekelderd, dat zijn er maar heel weinig.

De japanse boten haden andere torpedo's die veel sneller en veel minder zichtbaar waren, deze zijn wel met enig succes tegen oorlogschepen ingezet. maar nogmaals, hoe wargaming dit zou moeten ballanceren is mij een groot vraagteken, meest verstandig lijkt me dus geen duikboten aan het spel toe te voegen.

(zie de edit van PC-dealer hierboven, was hier niet van op de hoogte)

[ Voor 36% gewijzigd door GLR89 op 29-08-2016 15:52 . Reden: edit ]

• PcDealer
GLR89 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:46:
die vraag is ook op de forums al vaker gesteld, gaan er niet komen!
Dat is niet het laatste nieuws. Ik heb daar al eens over gepost.

PT 5.11 komt morgen: http://worldofwarships.eu...ic-test/public-test-0511/
Armor bekijken is wel leuk.

[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 29-08-2016 17:00 ]

• GLR89
Ahh de nieuwe update brengt een broodnodige boost voor US fighters. Vanaf t7 werden de amerikaanse vliegtuigen gewoon weg geblazen door de jappanse. Was het niet vanwege de OPnes van de japanse fighters dan wel doordat de amerikanen verl sneller door hun ammo heen waren. Ben hier wel blij mee (:

• SpamLame
PcDealer schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

Dat is niet het laatste nieuws. Ik heb daar al eens over gepost.

PT 5.11 komt morgen: http://worldofwarships.eu...ic-test/public-test-0511/
Armor bekijken is wel leuk.
Ben benieuwd eerste DL is maar 580 meg geen idee wat er achteraan komt nog eens 1400meg

• Joe_P
  • The reload time for the "Surveillance Radar" consumable has been lowered to make cruisers more effective against destroyers.
  • "Hydroacoustic Search" and "Defensive AA Fire" consumables are now placed in different slots, which will allow cruisers to choose both in order to strengthen their supporting role.
Wel twee aardige nerfs voor destroyers. Zeker de US destroyers gaan hier last van hebben aangezien die wat dichterbij moeten zijn om überhaupt iets met hun kanonnen te raken. Op zich is er niets mis mee om (zeker op de hogere tiers) cruisers wat sterker te maken. Maar als ik de kans loop om in een salvo van een BB kapot geschoten te worden ga ik toch niet pushen om op DDs te jagen.

Gelukkig kom ik met de Udaloi toch al zo min mogelijk binnen 10 km van een vijandelijke cruiser (niet nodig met die shell arcs). Nog 40k xp voor de Khabarovsk.

• SpamLame
Joe_P schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:01:
  • The reload time for the "Surveillance Radar" consumable has been lowered to make cruisers more effective against destroyers.
  • "Hydroacoustic Search" and "Defensive AA Fire" consumables are now placed in different slots, which will allow cruisers to choose both in order to strengthen their supporting role.
Wel twee aardige nerfs voor destroyers. Zeker de US destroyers gaan hier last van hebben aangezien die wat dichterbij moeten zijn om überhaupt iets met hun kanonnen te raken. Op zich is er niets mis mee om (zeker op de hogere tiers) cruisers wat sterker te maken. Maar als ik de kans loop om in een salvo van een BB kapot geschoten te worden ga ik toch niet pushen om op DDs te jagen.

Gelukkig kom ik met de Udaloi toch al zo min mogelijk binnen 10 km van een vijandelijke cruiser (niet nodig met die shell arcs). Nog 40k xp voor de Khabarovsk.
Hmm als (USN) gunboat moest je sowieso dichtbij voor een torp drop (low tier) dus de kans dat je dan gespot wordt is al redelijk aanwezig.
Op hogere tiers kan je met invisifire wegkomen of schieten vanachter cover of stealth torping.
In smoke gaan zitten en dan schieten is wat mij betreft het enige wat nu moeilijker wordt, niet dat je dat nu lang volhouden kan want smoke is 10/10 torp magnet.

Smoke is dus nu wat meer gericht op support (fleet verbergen) DD gaat spotten.

Wat betreft de modules lees ik dat je dus AA & Radar hebt OF AA & Acoustic tenzij je AA of acoustic kan swappen voor DMG control.

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 29-08-2016 20:39 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit is wel fijn voor de cruisers. Verder is het denk ik een ergere nerf voor de Japanse DD's dan voor de Amerikaanse. Hydro en AA betekent dat je nauwelijks meer iets kan torpederen. De 610mm torpedo's worden toch al redelijk ver gespot en zijn al te ontwijken voor sommige grotere schepen maar met meer Hydro gaat het wel erg lastig worden. Niet dat ik het erg vind.

Ga wel mijn Nicholas en Mutsuki verkopen want daar speel ik eigenlijk niet meer in, zeker niet na de volgende patch.

Verder zijn de US T7 premium schepen nu ingame met een behoorlijke korting te krijgen. De Indianapolis is verleidelijk voor minder dan €20. O-)

• SpamLame
BTW free xp conversion nu 35XP voor 1 gold (ipv de standaard 25XP/1gold)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Heeft pas 91k freeXP op de Scharnhorst. O-)
Ik zit te overwegen de Kaiser over te slaan. Het schip zelf is wel leuk maar de AA is gewoon dieptreurig en elke keer moet ik tegen carriers waar je niks tegen kan doen. Ze blijven cirkelen totdat ze een perfecte drop hebben en ontwijk dan maar eens. Ook zeer gebalanceerd dat dit gewoon kan. Vriendelijke carriers zijn standaard hersendood en daar heb je dus niks aan. Ben nu bij poging 7 vandaag om een game te winnen. :X

edit: en f*ck het, ik mag niet winnen vandaag. 12 potjes gespeeld, een gewonnen, uiteraard in de Budyonny because Russian. :P

Dit was de laatste en tevens treurigste game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YkPq1ZrTAP1Oyn2a1yZCksk9/thumb.jpg

Met een stock Hipper. :')

[ Voor 114% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2016 23:19 ]

• auroortje
Als dat zo gaat straks met die radar en Hydro dat ze weer snellen online zijn dan ga ik mijn 20km torps uit ut vet halen >:)
Long range torp schieten word ut dan. Je wil toch beetje stealth blijven.

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 22:34:
Heeft pas 91k freeXP op de Scharnhorst. O-)
Ik zit te overwegen de Kaiser over te slaan. Het schip zelf is wel leuk maar de AA is gewoon dieptreurig en elke keer moet ik tegen carriers waar je niks tegen kan doen. Ze blijven cirkelen totdat ze een perfecte drop hebben en ontwijk dan maar eens. Ook zeer gebalanceerd dat dit gewoon kan. Vriendelijke carriers zijn standaard hersendood en daar heb je dus niks aan. Ben nu bij poging 7 vandaag om een game te winnen. :X

edit: en f*ck het, ik mag niet winnen vandaag. 12 potjes gespeeld, een gewonnen, uiteraard in de Budyonny because Russian. :P

Dit was de laatste en tevens treurigste game.

[afbeelding]

Met een stock Hipper. :')
Hmm ja eigenlijk moet je ook support van een cruiser krijgen in zo'n geval.
Als niemand het aanbied gewoon om vragen, nee heb je bij ja heb je een beter overlevings kans.
auroortje schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:26:
Als dat zo gaat straks met die radar en Hydro dat ze weer snellen online zijn dan ga ik mijn 20km torps uit ut vet halen >:)
Long range torp schieten word ut dan. Je wil toch beetje stealth blijven.
En dan hopen dat je iets raakt

[ Voor 60% gewijzigd door SpamLame op 29-08-2016 23:35 ]

• GLR89

die ga je echt heerlijk vinden!
stats

gearing is een fantastisch schip, maar man.... wat kun je in een khabarovsk de match dragen!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:33:
[...]

Hmm ja eigenlijk moet je ook support van een cruiser krijgen in zo'n geval.
Als niemand het aanbied gewoon om vragen, nee heb je bij ja heb je een beter overlevings kans.
T4 kruisers hebben ook geen fatsoenlijk AA. :P

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:45:
[...]

T4 kruisers hebben ook geen fatsoenlijk AA. :P
2 (of meer) keer "geen fatsoenlijk AA" is nog altijd beter dan 1 keer "geen fatsoenlijk AA". :P

FYI
Op 3.5Km doet jouw AA max damage met 58DPS, tegen 840HP voor een T4 IJN TB
Zou je dan iets van 58sec. kosten om 1 4 sqd van TBs om te leggen als ze binnen 3.5Km blijven.
Je AA begint al bij 4Km voor 51DPS dus d'r gaat nog wat van de 58s af.

Evenwel met de snelheid van de Kaiser icm ruddershift/speed geloof ik wel dat je niet kan blijven ontwijken.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:07:
[...]

2 (of meer) keer "geen fatsoenlijk AA" is nog altijd beter dan 1 keer "geen fatsoenlijk AA". :P

FYI
Op 3.5Km doet jouw AA max damage met 58DPS, tegen 840HP voor een T4 IJN TB
Zou je dan iets van 58sec. kosten om 1 4 sqd van TBs om te leggen als ze binnen 3.5Km blijven.
Je AA begint al bij 4Km voor 51DPS dus d'r gaat nog wat van de 58s af.

Evenwel met de snelheid van de Kaiser icm ruddershift/speed geloof ik wel dat je niet kan blijven ontwijken.
Die ervaring heb ik dus al gehad. Cirkelde een torpedobommenwerper eskader gewoon rond totdat ze in positie waren en torps. Het zijn ook gewoon een stelletje sealclubbers in hun Japanse DD's en carriers. :P

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:18:
[...]

Die ervaring heb ik dus al gehad. Cirkelde een torpedobommenwerper eskader gewoon rond totdat ze in positie waren en torps. Het zijn ook gewoon een stelletje sealclubbers in hun Japanse DD's en carriers. :P
:+ If you cant beat them join then?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

:+ If you cant beat them join then?
Nee, het zijn ook clickers en die moeten dood. :+
Over een paar dagen weer proberen. Nu eerst de BF1 beta. ;)

• GLR89
jeuj, met de khabarovsk sta ik gewoon bij de top :P
https://eu.warships.today/vehicle/4179506640/Khabarovsk
nog boven mr Flamu himself haha

[ Voor 11% gewijzigd door GLR89 op 30-08-2016 12:01 . Reden: typo ]

• SpamLame
SpamLame schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:13:
[...]

Ben benieuwd eerste DL is maar 580 meg geen idee wat er achteraan komt nog eens 1400meg
en vandaag nog eens 50 meg en dan nog eens 3.5 meg, good lord wat een updates :+

En 0511 PT lijkt al beschikbaar te zijn itt eerder bericht 1830CEST, hoewel een COOP T3 battle niet laden wilt, je krijgt geeneens een queue screen.
Armor layout bekijken is wel grappig/waardevol.
UK cruiser lijn zit er ook al in, als "soon" helaasch

[ Voor 39% gewijzigd door SpamLame op 30-08-2016 14:50 ]

• Joe_P
Het is mij al gelukt een aantal potjes te spelen. Helaas zijn er nog weinig andere spelers dus vooral in Co-op gespeeld. De armor layout viewer is inderdaad wel grappig en ook de nieuwe mode (met drie concentrische ringen in het midden van de map) is wel interessant. Helaas zijn de bots zo slecht / anders dan normale mensen dus ik kan nog niet testen of het echt leuk is.

[edit] Net een eerste potje op de nieuwe map 'Sleeping Giant' gespeeld maar die is weinig vernieuwend. Wel grappig dat ze op alle maps de boeien hebben vervangen door stippellijnen, geen idee wat daar de reden voor zou zijn geweest. Met de slechte anti aliasing van het spel ziet het er wat merkwaardig uit.

[ Voor 29% gewijzigd door Joe_P op 30-08-2016 15:16 ]

• PcDealer
SpamLame schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:35:
[...]

UK cruiser lijn zit er ook al in, als "soon" helaasch
Daar wordt nog mee getest,

GLR89

Mostly plays destroyers, especially top-tier and is excellent in them
Deals a large amount of damage
Key vehicle - Gearing
GoT_PcDealer

Plays a mix of cruisers (good) and battleships
Very often finishes damaged enemies
Key vehicle - Atlanta

[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 30-08-2016 15:29 ]

• GLR89
PcDealer schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Daar wordt nog mee getest,

[...]

[...]
geinig, voor de hele Gathering seen zoiets maken :P kun je beetje zien wie op welke lijn lekker bezig is :*)

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:42
Capt_Hammm
Plays a mix of battleships (good) and cruisers (very good)
Deals an above average amount of damage
Extremely often uses torpedoes (when in ships that have them)
Key vehicle - New York

Wel al een hele tijd niet meer met de New York gespeeld (inmiddels german BB lijn op een König). Ook veel gespeeld met IJN destroyers en BB's. Bij de Amerikanen pak ik laatste tijd alleen de cruiser lijn, zit daar nu op de Cleveland.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• SpamLame
Mostly plays destroyers, especially low-tier and is excellent in them
Often finishes damaged enemies
Often uses torpedoes (when in ships that have them)
Key vehicle - Isokaze

Jammer dat ik niet meer zo met de iso speel, en als ik speel is dat meestal niet goed :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ach, waarom niet. :P
Mostly plays cruisers, especially low-tier and is very good in them
Key vehicle - Aoba
Klopt weinig meer van. De Aoba gaat zeer binnenkort worden gepasseerd door de Scharnhorst. Qua kruisers is het met afstand meer T5/6/7 en dat zou ik geen low tier meer noemen. Die derde klinkt als kiljatten terwijl ik vaak juist niet de kill krijg. Veel schade doe ik wel. Zelfs de Yorck was nog bovengemiddeld. Het gemiddelde van dat schip is dan ook slechter dan de andere T7 kruisers of Aoba of de Budyonny, omdat de Yorck bagger is mensen. :P

Oh en ik ben nu officieel donkerblauw/great. :+

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:36:
Ach, waarom niet. :P

[...]

Klopt weinig meer van. De Aoba gaat zeer binnenkort worden gepasseerd door de Scharnhorst. Qua kruisers is het met afstand meer T5/6/7 en dat zou ik geen low tier meer noemen. Die derde klinkt als kiljatten terwijl ik vaak juist niet de kill krijg. Veel schade doe ik wel. Zelfs de Yorck was nog bovengemiddeld. Het gemiddelde van dat schip is dan ook slechter dan de andere T7 kruisers of Aoba of de Budyonny, omdat de Yorck bagger is mensen. :P

Oh en ik ben nu officieel donkerblauw/great. :+
"Often finishes damaged enemies" is te vaag, per definitie is bij een kill, de enemy gedamaged.
Eerst heb je nog HP, dan neem je damage (veel/weinig boeit niet), dan ben je dood.

"Often finishes low health enemies" misschien , maar je blijft dan een probleem hebben, immers elke kill is omdat er een low health situatie ontstaat. Of dat DOT of Devestating Strike is doet er niet toe.

Geloof niet dat er een goede omschrijving bestaat.

"Often finishes damaged enemies" icm met "Deals a above average/large amount of damage" zo kunnen getuigen van een goede speler.
"Often finishes damaged enemies" icm met "Deals a below average/low amount of damage" van kill securing.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 30-08-2016 16:51 ]

• GLR89
SpamLame schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:48:
[...]

"Often finishes damaged enemies" is te vaag, per definitie is bij een kill, de enemy gedamaged.
Eerst heb je nog HP, dan neem je damage (veel/weinig boeit niet), dan ben je dood.

"Often finishes low health enemies" misschien , maar je blijft dan een probleem hebben, immers elke kill is omdat er een low health situatie ontstaat. Of dat DOT of Devestating Strike is doet er niet toe.

Geloof niet dat er een goede omschrijving bestaat.

"Often finishes damaged enemies" icm met "Deals a above average/large amount of damage" zo kunnen getuigen van een goede speler.
"Often finishes damaged enemies" icm met "Deals a below average/low amount of damage" van kill securing.
je zou het ook uit kunnen leggen als, de meeste spelers vuren op een Target of Opertunety, en de gene die kills maakt kiest uit strategisch oogpunt voor een low health om een doelwit minder te hebben. paar goeie potten verloren doordat een BB veel liever voor veel dmg ging dan een safe win en uiteindelijk getorped werd door de low health Destroyer of Cruiser waarop hij weigerde te vuren (want weinig dmg).

Maar inderdaad, tekst is weing zeggend zonder enige nuance.

• wheresmymaxsuit
  • Laatst online: 22-06-2019
DudeWheresMyTiger
Mostly plays destroyers, especially low-tier and is very good in them
Very rarely uses torpedoes
Key vehicle - Mutsuki

Deels klopt het en is het wel interresant, maar deels ook weer niet.
Tier 4/5 is/was voor mij wel de sweetspot, maar is dat low tier?
Key vehicle wisselt wat tussen: clemson, isokaze en mutsuki; vooral met clemson en isokaze is het heerlijk om even flink huis te houden als het lukt.
Very often finishes damaged enemies, dit krijgt je idd te makkelijk. Wat ook voor devastating strikes.
Blijft wel waar dat ik voor focus fire en low health ga, want een low health doet nog steeds schade.
Very rarely uses torpedoes, dit is de meest vreemde, want ik hou van dd's en torp spammen.
Mogelijk dat ik met IJN wel veel torp, maar de USN en RUS meer als gunboat gebruik.
Mogelijk nr 2: de verhouding tussen het aantal afgevuurde torpedo's en aantal hits??

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-02 12:37
Mostly plays cruisers, especially high-tier
Very rarely uses torpedoes
Key vehicle - Atago
Hmm. Tijdje niet meer gespeeld, een week terug opgepakt. Over damage wordt niet meer gerept bij mij :)

• PcDealer
Key vehicle is het gewoon het schip met de meeste battles. Ik moet de Novik weer terugkopen:
7.0 kills/death
2 battles
2.0 Average Kills
1,486 WTR
Arizona moet ik wel een keer aanschaffen aangezien het de beste average dmg output heeft van alle schepen die ik heb gehad. Ook beter dan Iowa en wat beter dan Scharnhorst.

[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 30-08-2016 20:54 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:41:
Key vehicle is het gewoon het schip met de meeste battles. Ik moet de Novik weer terugkopen:
Ehrm nee niet helemaal, dan zou mijn key vehicle nl de Omaha moeten zijn (192 tegen 183 voor de Isokaze)

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-04 10:43
Jongens niet zo moeilijk doen.

PjotrStroganov
Mostly plays battleships, especially medium-tier and is excellent in them
Key vehicle - New Mexico

Gewoon een large amount of damage doen;)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• PcDealer
New Mexico division ftw \o/
Ook leuk: AA specced en hele squadrons vernietigen 8)

Vier nieuwe missies: Boot Camp - Hit the Enemy Citadel

[ Voor 94% gewijzigd door PcDealer op 31-08-2016 14:24 ]

• Joe_P
Mostly plays cruisers, especially medium-tier and is excellent in them
Key vehicle - Cleveland

Ook wat verouderd, inmiddels al meer potjes én kills in de Murmansk.

Ondertussen ook weer wat rondgekeken in de PT server, met als interessant dingen:
- Armor models van de nieuwe Britse cruisers (zit ook in het handig filmpje over de armor viewer van iChase).
- Pirate voiceover

Nu bezig met het vrijspelen van de Hindenburg en de hogere tiers Duitse BBs om te kijken of die het vrijspelen / kopen waard zijn.

[edit] Net een potje gespeeld op de aangepaste versie van 'Trap', maar ik weet nou niet of dit een hele verbetering is. De C cap heeft een groot eiland in het midden dus dat daar zullen DDs van beide kanten kunnen gaan liggen zonder elkaar te zien en je hebt alsnog een flinke afscheiding tussen het linker en rechter gedeelte waardoor je eigenlijk in eerste instantie twee losse gevechten speelt. Helaas was mijn team net zo laf als men dat op de normale server is (terwijl je vrijwel oneindig geld hebt op de PT) dus het potje was al vrij snel voorbij.

[ Voor 27% gewijzigd door Joe_P op 31-08-2016 14:40 ]

• PcDealer
Oeh Pirrrate Voicover ayyyyyyye and a bottle of rum!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[b]Joe_P schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:24:

Ondertussen ook weer wat rondgekeken in de PT server, met als interessant dingen:
- Armor models van de nieuwe Britse cruisers (zit ook in het handig [url="https://www.youtube.com
And they f*cked up. Wat een schok dit zeg. :/
De Yamato heeft dus geen tweede pantserdek en het is al helemaal geen 57mm dik. Het weerdek bestond uit twee lagen van beplating en een framewerk. Eerst bouw je het framewerk van een schip en dek je dit af met beplating. Daarna plaats je nog een tweede laag aan beplating erover heen. Makkelijker om meer, dunnere platen te maken en ze zijn lichter dus ook makkelijker te plaatsen.

Deze platen zijn vrij dun en worden nog dunner aan de binnenkant van het schip door de gekozen methode van scheepsbouw en de bepantsering. Deze schepen hebben hun sterkte bij het pantserdek. Extra frames en beplating vind je onder het pantserdek om het gewicht te kunnen houden. Verder waren de Japanners in ieder geval zover dat ze de bepantsering ook integraal gebruikten als onderdeel van sterkte van de romp. Dat ging niet bij alle schepen even goed maar bij de Yamato wel. Het resultaat is dat de romp bestaat uit een sterkte deel en een opbouw.

Ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6HPAB6f.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i7.photobucket.com/albums/y291/Brad_R/SB%20Photos/JPN_BB_Yamato_LD-Midshipssectionarmor.gif
Oh en het weerdek is het dek dat blootgesteld is aan het weer, handig hé? :P

• Joe_P
Als je trouwens de Post-Processing uit zet kun je de nieuwe schepen in de normale kleuren zien. Leuk om de nieuwe Britse cruisers alvast te bekijken. Ik heb laatst nog de film The Battle of River Plate gekeken (ik weet niet hoe realistisch die film is, maar het is wel interessant om te zien hoe de communicatie aan boord / tussen schepen toen ging). Daarin zitten ook een aantal van deze schepen (een Leander class, een Crown Colony class en een Town class) en een Des Moines class cruiser die de Graf Spee moet voorstellen.

[edit] Interessante matchmaking... :o
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/PT%20MM.png

[ Voor 10% gewijzigd door Joe_P op 31-08-2016 17:04 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik kom die server niet op dus dat is lastig. :P
Ik krijg steeds een error. :/

• GLR89
lekker, prijs schieten voor de GK en de taiho's (: zal wel op de testserver zijn ofniet? In real nog niet vaak potten gezien met meer dan 3 T10 battleships aan beide zijden

• auroortje
Ik dacht het toch eens te doen om naar de testserver te gaan.
Nu krijg ik een melding aan het eind van:
"The data obtained from the update service is incorrect"

Iemand ??? :?

Bij settings ook de taal veranderd maar alleen settings veranderd in engels en de rest blijft Abracadaba.

[ Voor 23% gewijzigd door auroortje op 31-08-2016 17:45 ]

• Joe_P
Dat was de testserver inderdaad. Gelukkig krijg je op de echte server (zelden tot) nooit zulke MM.

Ik heb de PT client gewoon opnieuw gedownload en geïnstalleerd (zonder problemen), misschien is dat een optie.

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:43:
[...]

And they f*cked up. Wat een schok dit zeg. :/
De Yamato heeft dus geen tweede pantserdek en het is al helemaal geen 57mm dik. Het weerdek bestond uit twee lagen van beplating en een framewerk. Eerst bouw je het framewerk van een schip en dek je dit af met beplating. Daarna plaats je nog een tweede laag aan beplating erover heen. Makkelijker om meer, dunnere platen te maken en ze zijn lichter dus ook makkelijker te plaatsen.

Deze platen zijn vrij dun en worden nog dunner aan de binnenkant van het schip door de gekozen methode van scheepsbouw en de bepantsering. Deze schepen hebben hun sterkte bij het pantserdek. Extra frames en beplating vind je onder het pantserdek om het gewicht te kunnen houden. Verder waren de Japanners in ieder geval zover dat ze de bepantsering ook integraal gebruikten als onderdeel van sterkte van de romp. Dat ging niet bij alle schepen even goed maar bij de Yamato wel. Het resultaat is dat de romp bestaat uit een sterkte deel en een opbouw.

Ter illustratie:
[afbeelding]

[afbeelding]
Oh en het weerdek is het dek dat blootgesteld is aan het weer, handig hé? :P
Het blijft maar een spel en het spel in niet in de categorie simulator, dat dan niet alles 100% conform de werkelijkheid is/was verbaasd me niks. Kijk eens naar WoT waar ook paper tanks tussen zitten, daarnaast zou het ook nog eens voor balancing redenen zo gemaakt kunnen zijn.

Los daarvan hoe zit het met de overige schepen in WoWs vergeleken met de werkelijkheid?

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
1e potje met stock nassau :

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/xflogfgs3/shot-16.08.31_17.57.05-0820.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/yj5sse1f7/shot-16.08.31_17.57.09-0158.jpg

Als de hele lijn zo is ...

[ Voor 5% gewijzigd door k995 op 31-08-2016 18:09 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:07:
[...]

Het blijft maar een spel en het spel in niet in de categorie simulator, dat dan niet alles 100% conform de werkelijkheid is/was verbaasd me niks. Kijk eens naar WoT waar ook paper tanks tussen zitten, daarnaast zou het ook nog eens voor balancing redenen zo gemaakt kunnen zijn.

Los daarvan hoe zit het met de overige schepen in WoWs vergeleken met de werkelijkheid?
Het probleem is alleen dat de Montana zwak presteert en de Yamato zeker niet. Verder heeft dit ook effect op hoeveel schade kleinere kaliber kanonnen kunnen doen. Dit is niet meer alleen een simpele fout, dit is negatief voor de balans. Verder kon je hier ook niet achter komen totdat deze viewer er kwam. Dat maakt het ook kwalijk.

• SpamLame
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:14:
[...]

Het probleem is alleen dat de Montana zwak presteert en de Yamato zeker niet. Verder heeft dit ook effect op hoeveel schade kleinere kaliber kanonnen kunnen doen. Dit is niet meer alleen een simpele fout, dit is negatief voor de balans. Verder kon je hier ook niet achter komen totdat deze viewer er kwam. Dat maakt het ook kwalijk.
Hmm ik heb er niet veel tijd aan geschonken, maar begreep uit jou eerste reactie dat de ingame Yamato zwakker armor heeft dan in werkelijkheid het geval was.
Zodoende is de zwakkere ingame armor toch een balancing factor?

Niet dat het echt helpt, maar dat is een ander verhaal.

Maar nu lijk je te zeggen dat de ingame Yammie sterker is dan zou moeten?

[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 31-08-2016 18:23 ]

• Joe_P
SpamLame schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:07:
[...]

Ik kan me voorstellen dat dit gewoon een versimpeling is om het nog enigszins behapbaar te maken voor de berekeningen. Bijvoorbeeld dat ze de dikte van alle dekken samen hebben gevoegd en tot een dikte van 57mm voor het weerdek komen.

Ik heb op de PT trouwens wel last van zeer slechte performance. Ik haal met medium slechts 30fps terwijl ik in de normale client gemakkelijk 60 haal met medium / high (960m).

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:20:
[...]

Hmm ik heb er niet veel tijd aan geschonken, maar begreep uit jou verhaal dat de ingame Yamato zwakker armor heeft dan in werkelijkheid het geval was.
Zodoende is de zwakkere ingame armor toch een balancing factor?

Niet dat het echt helpt, maar dat is een ander verhaal.
Nee, veel sterker dan IRL en dat zegt wat because Yamato. Het is veel moeilijker om gedeeltelijke pens te krijgen met de onrealistische extra bepantsering. Ondertussen heeft de Montana dit niet en die kan je veel meer schade toebrengen.

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Ik kan me voorstellen dat dit gewoon een versimpeling is om het nog enigszins behapbaar te maken voor de berekeningen. Bijvoorbeeld dat ze de dikte van alle dekken samen hebben gevoegd en tot een dikte van 57mm voor het weerdek komen.

Ik heb op de PT trouwens wel last van zeer slechte performance. Ik haal met medium slechts 30fps terwijl ik in de normale client gemakkelijk 60 haal met medium / high (960m).
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:22:
[...]

Nee, veel sterker dan IRL en dat zegt wat because Yamato. Het is veel moeilijker om gedeeltelijke pens te krijgen met de onrealistische extra bepantsering. Ondertussen heeft de Montana dit niet en die kan je veel meer schade toebrengen.
Denk dat ik je verhaal nu snap.
IRL had de Yammie een weerdek bestaande uit 2 dunnere van elkaar gescheiden lagen
Ingame is dat zelfde dek te dus uit 1 laag en te dik gemodeleerd waardoor het onnodig moeilijk is het dek te pennen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:29:
Denk dat ik je verhaal nu snap.
IRL had de Yammie een weerdek bestaande uit 2 dunnere van elkaar gescheiden lagen
Ingame is dat zelfde dek te dus uit 1 laag en te dik gemodeleerd waardoor het onnodig moeilijk is het dek te pennen.
Dat ja. De precieze mechanieken van hoeveel doorslag een granaat heeft zijn zeer onduidelijk maar het verschil tussen 30mm en 57mm is enorm IRL. Dat is het verschil tussen 6" plunger AP die net pent of 8" plunder die ketst. Het zou ook zeer nadelig moeten zijn voor HE. Klopt mijn vermoeden dan is dit behoorlijk.

• auroortje
Alles eraf gehaald en nieuwe test-client gehaald. Weer 3.5 gig binnengehaald en geinstalleerd.
En weer dezelfde melding. Geen idee wat het is.

The data obtained from the update service is incorrect

Ik heb rechtsboven bij settings verschillende talen geprobeerd omdat ik via Google zag dat het met de engelse taal problemen gaf. Russian, german, pools, niks wil helpen.
Boverstaande melding blijft maar terug komen.

[ Voor 50% gewijzigd door auroortje op 31-08-2016 19:18 ]

• Joe_P
Pff net een potje tegen Papedipupi gespeeld. Je kunt wel zien waarom hij de beste speler van de EU server is. Ik werd al door onze CV gewaarschuwd dat hij heel goed is en altijd voor de DDs ging bij de start, maar ik had niet verwacht dat hij een perfectie driedubbele crossdrop op me zou leggen terwijl ik met Engine Boost richting een cruiser met AA aan het vluchten was. ;w

@Spamlame, welke melding krijg je dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Joe_P op 31-08-2016 18:58 ]

• SpamLame
Joe_P schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:57:

@Spamlame, welke melding krijg je dan?
Bedoel je met de test client? if true dan was ik dat niet maar auroortje, if false dan ben ik kwijt waar ik het zelf over had :+

• PcDealer
Die pirate voice heeft een Russische accent m.i. Ik vind het niet echt piraty.

DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:43:
[...]
<verhaal over Yamato pantser.>
Dat heb je ook op het forum geplaatst? Ik zie je bijna continu klagen.

[ Voor 61% gewijzigd door PcDealer op 31-08-2016 22:46 ]

• SpamLame
Woei *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PAR4aPugRvkh9Y8Ra1LKOVfd/medium.jpg

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:28:
[...]

Tsss, doe eens wat aan die Free XP :+
En dan nog eens 3.4M wat ik converten kan, is me iets te duur alleen :D

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maak eens wat over, ben bijna permanent blut. :+

Maar even doorgezet en net de ARP Achigara unlocked. Zit meteen een vrij goede kapitein bij met 6 skillpunten en een laag begin voor meer. Dit is denk ik een blijvertje dat ik ook wel zal spelen. Ik zie het punt ook niet echt om naar de Mogami te gaan behalve om ooit eens de Zao te hebben. De Myoko zit dan ook roest van het zoute water te verzamelen. Japanse kruisers lijken tier voor tier slechter te worden en dat nodigt niet echt uit. In ieder geval begin ik nu standaard te glimlachen als er eentje broadside geeft en ik in mijn Hipper zit. Heb meestal twee salvo's nodig. Helaas draaien ze nog wel eens weg als bij het eerste salvo de helft van hun HP poel verdwijnt. Toch ietwat vervelend. :+

Ja de Hipper is geweldig. Bijna net zo geweldig als de Scharnhorst en dat zegt wat. :D

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/htEMQrmfvZJhzZLc3T38sFgs/full.jpg?nohitcount=1

Je hebt van die dagen.. Eerst met mijn Isokaze een potje met 10 torpedo hits en 6 floodings en winnen, daarna mijn Ruyo voor het eerst in tijden weer eens geconifugreerd met 2xtorp en 2x bomb met bovenstaand resultaat.

Het was een beetje jammer dat ik nét geen tijd genoeg meer had om de enige overgebleven carrier op te blazen.... :'(

• Joe_P
Wow, die hoeveelheid credits zou bij mij wel van pas komen. Ik heb nu bijna drie nieuwe T10 schepen unlockt (Hindenburg, Khabarovsk, Gearing), maar kan er maar één kopen. Gelukkig kun je met de nieuwste missies aardig wat geld verdienen dus wie weet kan ik er binnenkort meer kopen. Ik denk dat ik de Khabarovsk als eerste kies, de speelstijl van de Udaloi vind ik wel geinig (continu blijven varen, schieten en draaien) en de Khabarovsk is daar een nog betere versie van.
SpamLame schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:01:
[...]

Bedoel je met de test client? if true dan was ik dat niet maar auroortje, if false dan ben ik kwijt waar ik het zelf over had :+
Eh, foutje.

• SpamLame
Joe_P schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:16:
[...]

Wow, die hoeveelheid credits zou bij mij wel van pas komen. Ik heb nu bijna drie nieuwe T10 schepen unlockt (Hindenburg, Khabarovsk, Gearing), maar kan er maar één kopen. Gelukkig kun je met de nieuwste missies aardig wat geld verdienen dus wie weet kan ik er binnenkort meer kopen. Ik denk dat ik de Khabarovsk als eerste kies, de speelstijl van de Udaloi vind ik wel geinig (continu blijven varen, schieten en draaien) en de Khabarovsk is daar een nog betere versie van.

[...]

Eh, foutje.
Bedoel je de nieuwe "Rule the waves' missie?
Levert je 1M aan silver op in
phasegoalreward
1get 50K XP1M silver
2Do 2M damageXP15 Damage Control Party II &
15 Sierra-Mike Signals
3Win and be in top3 on XP15 Type "6" Camouflage pattern
voor alle 3Complete all 3 stagesHMS Campbeltown + 12-skill-point commander

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 01-09-2016 14:52 ]

• GLR89
SpamLame schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:51:
[...]

Bedoel je de nieuwe "Rule the waves' missie?
Levert je 1M aan silver op in
phasegoalreward
1get 50K XP1M silver
2Do 2M damageXP15 Damage Control Party II &
15 Sierra-Mike Signals
3Win and be in top3 on XP15 Type "6" Camouflage pattern
voor alle 3Complete all 3 stagesHMS Campbeltown + 12-skill-point commander
leuk, in the pocket dus (:
- 50k xp is zo bijeen.
- 2M dmg. 25-30 potjes gemiddeld _/-\o_
- niet in de top 3 eindigen is met een khabarovsk veel moeilijker :P

• Joe_P
Er is ook nog een boot camp aan de gang met 1.250.000 credits aan rewards en ook 10x Damage Control Party II. In totaal dus 25 stuks, ook weer 562.000 credits. :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Joe_P op 01-09-2016 15:05 ]

• SpamLame
Joe_P schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:04:
Er is ook nog een boot camp aan de gang met 1.250.000 credits aan rewards en ook 10x Damage Control Party II. In totaal dus 25 stuks, ook weer 562.000 credits. :9~
Ow lekker, niet eens op die missie gelet.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-03 13:11
Geinig,

Mostly plays cruisers, especially medium-tier and is excellent in them
Key vehicle - Myoko

Kan het ook niet over mijn hart verkrijgen de Myoko weg te doen, als ik een mindere avond heb maakt een potje met de Myoko het altijd goed ^^

Net de Rhoon aangeschaft, 1e Tier9 meteen de hull en range upgrade erop gezet, nog 1 puntje op mijn captain erbij en zien of dit schip zijn reputatie kan waarmaken :)

• Joe_P
Average Score per Battle

Experience 2,859.33
Damage caused 106,696.00
Warships destroyed 2.67
Aircraft destroyed 0.00
Main battery hit ratio 46%
Torpedo hit ratio 7%

Leuk schip die Khabarovsk (3 wins in 3 potjes). Mooi hoe je in je eentje een cap kan verdedigen door alle BBs die in de buurt komen te bestoken met een deken van shells, fires en torpedo's. 8)

[edit] Alleen jammer dat z'n engine zo snel kapot wordt geschoten, zelf met de module (was bij de Udaloi ook al). Daardoor kan je bijvoorbeeld ook minder snel afremmen om je in rook te verschuilen. Nu net een potje waarbij m'n engine drie keer achter elkaar kapot werd geschoten (een keer tijdens een repair maar daarna dus gelijk nog een keer) waardoor ik niet op tijd kon afremmen voor de rook en dus zichtbaar bleef. Daar gaat m'n winstreak en gemiddelde damage.

[ Voor 38% gewijzigd door Joe_P op 02-09-2016 18:26 ]

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De "prinz Eugen"...Valt me tegen zo -O-

[ Voor 8% gewijzigd door Odessa op 02-09-2016 18:16 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 129 Laatste