Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 00:48
Alle Specials worden gereroled.. nu de Blyskawica. De prijs is beter dan de Lo Yang m.i.

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 23-04-2016 10:42 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 10:56
PcDealer schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:41:
Alle Specials worden gereroled.. nu de Blyskawica. De prijs is beter dan de Lo Yang m.i.
Heb ik al, leuk schip om mee te spelen alleen de stock detection icm torp range ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SpamLame schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:29:
[...]

Heb ik al, leuk schip om mee te spelen alleen de stock detection icm torp range ;(
Gunboat style ship zoals Wargaming zelf ook in de tekst en film aangeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 22:03
Toch maar overstag gegaan en eerste boot gekocht :*) Błyskawica
Dus je zal mij nog wel tegen komen in deze gunboat. :w Ron2u
blyskawica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 16:35
Zucht, ik moet nog teveel schade doen in de laatste paar dagen van de challenge. Ik heb het wat rustiger aan gedaan de laatste maand en heb geen zin om nog even 7 miljoen bij elkaar te harken.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik moet nog 3,8 M...

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 25-04-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
auroortje schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:12:
Toch maar overstag gegaan en eerste boot gekocht :*) Błyskawica
Dus je zal mij nog wel tegen komen in deze gunboat. :w Ron2u
[afbeelding]
Juist eentje aan frut geschoten in mijn nagato met HE. Was bezig tegen een andere DD en iets te dicht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
PjotrStroganov schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:25:
Zucht, ik moet nog teveel schade doen in de laatste paar dagen van de challenge. Ik heb het wat rustiger aan gedaan de laatste maand en heb geen zin om nog even 7 miljoen bij elkaar te harken.
Same, ga het waarschijnlijk ook niet halen, met de average dmg die ik doe, zou ik ~150 battles moeten doen.
Werken doe ik wel als ik geld wil verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Welke Challenge ging het om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
15 point ARP HIEI Commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 13:23
16 pts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
die 16 point commander heb je zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Niet echt. Average 100k per game zo nog steeds dik 65 games betekenen in mijn Amagi. De Izumo probeer ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Je kan het haast niet missen aangezien het ook in de launcher staat maar de patch 5.5 voor as donderdag morgen bevat een waslijst aan aanpassingen
http://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-0-5-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
PjotrStroganov schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:05:
Niet echt. Average 100k per game zo nog steeds dik 65 games betekenen in mijn Amagi. De Izumo probeer ik niet eens.
De Colorado speciaal hiervoor verkocht naar de North Carolina. 100k Free XP stukgeslagen. 100 K dmg top pot, ben al blij met 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Inderdaad, ik was uitgegaan van een zeer positieve uitslag. De laatste potjes had ik een aantal keer 100k+ damage, maar gemiddeld zit ik met de Amagi op ongeveer 73k. Dat wordt em niet meer. Misschien free xp ik wel naar de Yamato en zet de Amagi kapitein over. De Izumo gaat dan weg en ik zet de kapitein weer terug naar de Amagi. Anders had ik de 16pts kapitein ervoor gebruikt, maar uiteindelijk heb ik ook andere dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Gelukkig doe ik met de Atlanta ook zo 40k en meteen 350k credits, die anders toch in de min gaan met de NC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
SpamLame schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:14:
Je kan het haast niet missen aangezien het ook in de launcher staat maar de patch 5.5 voor as donderdag morgen bevat een waslijst aan aanpassingen
http://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-0-5-5/
En delayed > http://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-0-5-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:54
Ben toch benieuwd wat ik gewonnen heb. Was me er niet eens van bewust

Greetings captain,
congratulations, you have managed to win something in our "Red Steel" contest!
The prize has already been credited to your account.
We would be delighted to see you taking part in future contests as well!
Have fun and good luck!
Best regards,
Your European World of Warships Community Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Vroeg me even af of ze ook om wachtwoord vroegen, dan was het een scam.

Maar Google eens op: Red Steel Warships. Zo had je er ook achter kunnen komen.
http://worldofwarships.eu...munity/red-steel-contest/

Laat maar weten wat je hebt gewonnen, met welk schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
hopiconjo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:38:

The prize has already been credited to your account.
Log eens in dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Update loopt, 3gig en dan nog het inpakwerk.... -O-

Edit: uurtje later en 1gig binnen...p2p updater gaat traag zo duurt alleen het binnenhalen al 3 uur... :S

[ Voor 51% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2016 10:45 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Ik heb de update aangezet en zie vanavond wel als ik uit me werk kom hoe het is.
Download zakt soms terug naar 76 kb/s. Dus kan wel ff duren. Sta nu op 20 % na 1 uur.
Denk dat iedereen aan het downloaden is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

auroortje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:41:
Ik heb de update aangezet en zie vanavond wel als ik uit me werk kom hoe het is.
Download zakt soms terug naar 76 kb/s. Dus kan wel ff duren. Sta nu op 20 % na 1 uur.
Als iedereen download is dat juist beter, updater werkt met p2p dus hoe meer online hoe sneller je dowload....tenzij iedereen upload uitzet in de settings, dan komt wel alles vanaf de wowservers..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:48
auroortje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:41:
Ik zet bij zowel World of Tanks als World of Warships altijd de p2p uit, en download enkel dan enkel van de http cdn van Wargaming. Daar haal ik op enkele uitzonderingen na een veel hogere snelheid dan via de p2p download (die standaard aan staat). Het nadeel is dat ze niet compatibel met elkaar zijn. Dus als je de helft via de p2p download, en vervolgens p2p uitzet zul je de gehele patch opnieuw moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

15:00 uur patch is binnen..tijd voor data repacking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 20:27
oef 3 gig download? ze worden steeds fanatieker bij WG. Ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe weer elementen. (: vanavond de download maar eens aanzetten zodra ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

GLR89 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:34:
oef 3 gig download? ze worden steeds fanatieker bij WG. Ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe weer elementen. (: vanavond de download maar eens aanzetten zodra ik thuis ben.
Komt na die 3 gig nog een kleine update en daarna nog een update van 1 gig...zit nu bij elkaar al bijna op de 4 gig en ben al bezig sinds 09:50 vanochtend.... 8)7
Ach freshinstall is 9gig... ;)

Edit: done...09:50 begonnen en 15:50 klaar, toch al snel 6 uurtjes dolle updatepret...
Het is geen standalone update soms moet je helaas op ok of update klikken anders krijg je niet alles compleet...
Vergeet ook niet de "updatemap" in world of warships en erna je vuilnisbak te legen, scheelt je weer een paar gig, bij mij bijna 4 maar had deze al een keer eerder geleegd deze maand.

[ Voor 33% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
goede tip, kwam laatst tot de conclusie dat mijn replay map ook opgevuld was met 8 gig aan video's.

[ Voor 6% gewijzigd door GLR89 op 29-04-2016 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Zo eerste battle, het is nog niet zo druk maar het weer geeft wel een leuk effect aan de game..
Op hogere tiers 7+ wel volle bak kom ik net achter.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s1c3sFR.jpg
GLR89 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:10:
goede tip, kwam laatst tot de conclusie dat mijn replay map ook opgevuld was met 8 gig aan video's.
Goede tip, scheelde bij mij ook weer 1 gig en oude replays zijn vaak toch niet meer af te spelen met de nieuwe client.

[ Voor 57% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik had de patch gedownload en geinstalleerd in max een half uur via de client.

Moet wel even wennen aan een paar dingen. Ten eerste haal ik wat minder fps, en op een Macbook Air maakt dat best wel uit :p

Ten tweede weet ik nog niet wat ik van de nieuwe geluiden vind en van de shell models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiha
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08-2017
Ik ben voorstander van regelmatig herinstalleren van dit spel, vooral met een patch als deze.
De p2p leverde een zeer gevarieerde downloadsnelheid op vandaag.
Daarnaast het vandaag ook maar op een SSD geplaatst, installeren kostte bijna geen tijd meer, denk in totaal iets van 30 tot 40 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik log weer wat sneller in een match. Ben gegaan van 30 seconden naar 45+ voor de match begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:00

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Eindelijk mijn 5e skill
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cLksk9vIlQDIZuuEFqvPxgCB/full.jpg
vanaf nu ben ik officieel "the surprise modaf*cka"

Maar wat blijft dit spel ongelijfelijk pay to win, als je geen gold uitgeeft is die 5e skill gewoon onbereikbaar. Evenals even 2 miljoen ophoesten voor concealment expert... En beiden samen maken gewoon zo een oneerlijk groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
Hier ook met 35 min up & running. Het nieuwe zinken vind ik wel heel gaaf om te zien. Met torpedo's heb je daar echt gruwelijk last van, dat helaas dan weer wel (: gister avond 8 potjes gedaan waarvan ik maar 1x regen heb gehad. En moet zeggen, viel me erg tegen. De regen lijkt een paar meter boven het water op te houden. Zal eens kijken of dit vaker voor komt en of het aan de instellingen ligt. Verder een mooie update imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik vind die regen ook niet echt wat en zou het graag uitschakelen, maar dat lijkt met de standaard grafische instellingen niet te kunnen. Dus als iemand een tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Het is onderdeel van de game geworden het weer, spottingrange gaat ook omlaag op bepaalde maps.
Heeft dus niks met grafische instellingen te maken en als jij altijd zon ziet schijnen maar bb's worden pas zichtbaar op 8km dan snap je daar weer niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:34:
Eindelijk mijn 5e skill

Maar wat blijft dit spel ongelijfelijk pay to win, als je geen gold uitgeeft is die 5e skill gewoon onbereikbaar. Evenals even 2 miljoen ophoesten voor concealment expert...
Ik heb wel 7 skills op mijn Atlanta en North Carolina :P
Maar nog geen level 5 skill, ik moet dan hertrainen.

En pay to win op basis van jouw conclusie is onzin. Op tier 6 je best doen harkt prima XP en credits binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18

spartacusNLD

This is Sparta!!

hebben jullie trouwens al een discord server? https://discordapp.com/

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:42:
[...]

En pay to win op basis van jouw conclusie is onzin. Op tier 6 je best doen harkt prima XP en credits binnen.
Gaat niet over credits, gaat erover dat wanneer je met gold gaat retrainen je op niveau 6 ook al een veel betere commander hebt en dus meer kans hebt om te winnen. Om nog maar te zwijgen over wanneer je een high tier zou omlaag trainen, sealclubben als het ware.
Of wil je zeggen dat een 16 skill cpt geen enkele meerwaarde bied boven een nieuwe cpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:14:
[...]

Gaat niet over credits, gaat erover dat wanneer je met gold gaat retrainen je op niveau 6 ook al een veel betere commander hebt en dus meer kans hebt om te winnen. Om nog maar te zwijgen over wanneer je een high tier zou omlaag trainen, sealclubben als het ware.
Je kan een commander prima naar 16 skillpoint trainen zonder geld er tegenaan te gooien, zonder met Gold retrainen. Ik heb twee captains in de USA cruiserlijn en 1 in de battleshiplijn. Twee van de drie zitten op 15 punten. De bb zonder een Premiumschip of retraingold te gebruiken.
Of wil je zeggen dat een 16 skill cpt geen enkele meerwaarde bied boven een nieuwe cpt?
Hoe kom je bij dat bruggetje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Tijdens een grind met gold kom je vanzelf uit op 15 skillpoint ergens op nieveau 9. Doe je dat zonder moet je wel héél veel potjes spelen op dezelfde tier. Je betaalt, je behaalt véél eerder een goeie commander, met een goeie commander maak je meer kans om te winnenn... Ergo, pay to win...

[ Voor 24% gewijzigd door Joindry op 30-04-2016 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:42:
Tijdens een grind met gold kom je vanzelf uit op 15 skillpoint ergens op nieveau 9. Doe je dat zonder moet je wel héél veel potjes spelen op dezelfde tier. Je betaalt, je behaalt véél eerder een goeie commander, met een goeie commander maak je meer kans om te winnenn... Ergo, pay to win...
Je betaalt om de grind te verkorten, niet om iets te krijgen wat niet-betalende spelers niet hebben. Het zou p2w zijn als je door te betalen een Captain kon krijgen die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

RagingPenguin schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:07:
[...]

Je betaalt om de grind te verkorten, niet om iets te krijgen wat niet-betalende spelers niet hebben. Het zou p2w zijn als je door te betalen een Captain kon krijgen die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen.
Beetje zwart/wit niet?
De grijze zone is de grens hoeveel je moet spelen als niet betalend speler om hetzelfde niveau te halen als een betalende speler. In dit geval is dat verschil verschrikkelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:43:
[...]

Beetje zwart/wit niet?
De grijze zone is de grens hoeveel je moet spelen als niet betalend speler om hetzelfde niveau te halen als een betalende speler. In dit geval is dat verschil verschrikkelijk groot.
Volgens mij kijk jij nogal zwart/wit.

Geld heeft slechts gedeeltelijk met win te maken. Ja, je kan met vlaggen wellicht langer leven, meer dmg doen, meer XP krijgen,etc. Je moet nog steeds goed spelen om goed te grinden. Je wordt geen betere speler of wint meer door er alleen geld tegenaan te gooien, dus geen P2W.

What he said:
wttj schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:07:
[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:22:
[...]
Volgens mij kijk jij nogal zwart/wit.
[...]
great comeback... Neen jij bent em...
PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:22:
Geld heeft slechts gedeeltelijk met win te maken. Ja, je kan met vlaggen wellicht langer leven, meer dmg doen, meer XP krijgen,etc. Je moet nog steeds goed spelen om goed te grinden. Je wordt geen betere speler of wint meer door er alleen geld tegenaan te gooien, dus geen P2W.
Even kijken, geld zou alleen moeten helpen je grind te verkorten, agreed.
Je zegt zelf dat dat je meer damage kan uitdelen door geld uit te geven, dat staat al haaks op wat het zou moeten doen. Als jij er meer kan uitdelen wil dat zeggen dat iemand anders er minder kan uitdelen want per ronde is er een vast aantal levenspunten bij de vijand.

Geld maakt je automatisch een betere speler, hogere accuratesse, betere camo (waardoor je het eerste schot kan afvuren of je zone voor blindvuur groter wordt, je sneller draait dus beter torps kan ontwijken...

En ja, het is mogelijk zonder geld te besteden een 16 skill crew te hebben. Maar euhm, bij wot geef je 10% van je skill af te retrainen met credits, hier 50%.
Als je in een gewone grind je commander iedere keer meeneemt naar het hoger niveau, haal je ergens de 15e skill op niveau 9, de 16e ongeveer wanneer je niveau 10 vrijspeelt wanneer je goud gebruikt.
Zonder geld moet je 9 keer de helft van je punten inleveren, hoe ver zou je commander staan tegen je de niveau 10 vrijspeelt?

Upgrades, enkel betaalbaar wanneer je premium speelt (hoe hoger het niveau hoe erger) en o ja, geld nodig om te demonteren (hier zondigt wot ook aan) waardoor het helemaal onbetaalbaar wordt als je geen goud gebruikt omdat je anders iedere keer de upgrades opnieuw moet kopen.

22.500 credits voor één rondje het beste verfschema, wel bijna beste verfschema, want de beste is alleen met goud verkrijgbaar.

Verbruiksartikelen, de beste zijn alleen met goud verkrijgbaar.

Tot niveau 5 kan je misschien meedraaien zonder geld uit te geven. Vanaf dan wordt het gewoon zwaarder tot onmogelijk te doen.

Hoeveel (%) langer denken jullie dat het zou duren eer je een volledig uitgeruste niveau X hebt zonder geld uit te geven ivm wel geld uit te geven, met een evenwaardige commander?
Zonder écht één doubloon uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:01

Grouchy

meep meep

Tot niveau 5? Op dat niveau maakt iedereen juist silver.

Wanneer ik de after battle reports bekijk zou ik met een std account gemiddeld nog winst draaien met een tier 9 schip.
Camo, premium consumables kan je ook gewoon met silver kopen, vlaggen & signals kan elke speler verdienen.
TOV van de 'silver' camo geeft de gold camo alleen meer XP. Geen meer camo, dispersion ofzo.
Upgrades zijn ook gewoon met silver te betalen.

Dit weekend is het helemaal leuk met de 2x exp/silver bij een victory. Met een Budyonny zou ik met een standaard account 300K+ binnenharken bij een victory (500k+ met premium). Dat is een normale T6 CA.
Ben toch maar overgestapt naar de Tirpitz....daar hark ik er dit weekend 1.2M-1.4M silver per victory binnen :)

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:18:
[...]

great comeback... Neen jij bent em...
:?
[...]
Heel verhaal
Geen argumenten for P2W. Het halen van tier X is niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Grouchy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 23:11:
Tot niveau 5? Op dat niveau maakt iedereen juist silver.

Wanneer ik de after battle reports bekijk zou ik met een std account gemiddeld nog winst draaien met een tier 9 schip.
Camo, premium consumables kan je ook gewoon met silver kopen, vlaggen & signals kan elke speler verdienen.
TOV van de 'silver' camo geeft de gold camo alleen meer XP. Geen meer camo, dispersion ofzo.
Upgrades zijn ook gewoon met silver te betalen.
Plots zonder goud beginnen spelen is niet hetzelfde als altijd zonder goud spelen.
Even snel bekeken, een niveau 9 boot uitrusten met upgrades kost 6.875.000 zilver. waar je juist al 12.5 miljoen hebt uitgegeven aan je nieuwe boot.

één rondje met premium consumabels op mijn fletcher zou me gemiddeld kosten : 112.500 zilver (gemiddeld 2 rookschermen en 2 motorboosts en laten we zeggen 1 damage control party, het kunnen er van elk 3 per ronde zijn, maar ik probeer een gemiddelde te nemen)
+ 22.500 voor het beste verfschema
+repair schip, het is 150.000 voor de fletcher te herstellen bij volledig wrak, gedeeltelijk is het minder. Laten we stellen dat je gemiddeld 100.000 uitgeeft.
+ kosten voor munitie neem iets van 15.000 gemiddeld.

Jij zegt dat het mogelijk is om gemiddeld 250.000 credits te halen op niveau 9 zonder premium? Dit als je wil spelen met dezelfde uitrusting als iemand die geld betaalt. Nadat je eerst al 3.875.000 (slot 3 is niet beschikbaar op niveau 8 ) méér hebt uitgegeven omdat je je upgrades niet kon meenemen.
O ja, als je dan toch ooit naar niveau 10 wil, moet je nog 19.500.000 zien te verzamelen + alweer die 6.875.000 miljoen voor je upgrades. O, plus het zilver voor je commander te hertrainen naar een redicuul niveau.
PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 23:55:

Geen argumenten for P2W. Het halen van tier X is niet verplicht.
Wat is dan wel pay to win model volgens jou?

Dus nu is je tegenargument dat niet de gehele content haalbaar moet zijn in een free to play model? Niveau tien halen is niet verplicht als speler, agreed.
Maar in een goed free to play model is het wel verplicht dat het mogelijk is, met dezelfde kansen op winst tijdens je grind.
Het is dus een pay to play model volgens jouw? Terwijl je initieel aanhaalde dat enkel de snelheid voor het halen van een volgend niveau mag het verschil mag maken.
Speel gratis tot niveau (kies zelf...) (volgens mij is 6 haalbaar). Maar als je meer wil zal je wel moeten betalen en hoe meer je betaalt, hoe sneller het gaat? Enkel dat tweede deel zou mogen.
Of is volgens jou een pay to pay to play model enkel het model van world of warcraft, waar je gewoon niet kan spelen zonder te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

Het hele content is haalbaar voor iedereen. Met premium/goud bereik je tier 10 sneller.
En nee er is geen geld nodig om tier 10 te spelen.
(Premium) spelers die niet goed genoeg zijn moeten wat vaker een lagere tier spelen om het eea te bekostigen. Een (premium) speler zonder premium schip zal dan waarschijnlijk T6-5 spelen om silver te maken. Iemand met een premium schip zal dat schip gebruiken om silver te maken.

Zo blijven ook de lagere tiers 'vol', WG en spelers blij.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Pay to Win is zoals WoT was. Premium ammo alleen tegen Gold:
http://www.gamasutra.com/...etization_to_the_curb.php
http://www.polygon.com/20...l-in-favor-of-free-to-win

Dat is trouwens bij World of Warplanes begin dit jaar weer geherintroduceerd...

Ik had moeite om winst te maken met de tier VIII battleship North Carolina. Ik heb de meeste Premium consumables naar de gratis variant omgezet. Dat helpt een stuk. Maar ik speelde het ook verkeerd. In close range zijn de shells veel effectievere behaal ik meer citadel hits.

[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 01-05-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Maar premium consumables zijn toch precies hetzelfde? Zulke verschillen tussen standaard en premium consumables lijken klein, maar die maken precies het verschil tussen goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
De Premiums zijn niet uitsluitend tegen Gold cq echt geld verkrijgbaar (behalve WoWp) en dus niet Pay to Win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
PcDealer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:37:
De Premiums zijn niet uitsluitend tegen Gold cq echt geld verkrijgbaar (behalve WoWp) en dus niet Pay to Win.
Bedoel je dat je ze af en toe kan winnen, want ik weet niet hoe ik ze anders zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

Yuppers, Emden, Kamikaze R, Albany kon je krijgen door te spelen en missies te voltooien of door simpel in te loggen en een code in te geven.
En je kan zo af en toe winnen met contests etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

PcDealer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:33:
Pay to Win is zoals WoT was. Premium ammo alleen tegen Gold:
http://www.gamasutra.com/...etization_to_the_curb.php
http://www.polygon.com/20...l-in-favor-of-free-to-win

Dat is trouwens bij World of Warplanes begin dit jaar weer geherintroduceerd...

Een artikel over Wot uit 2012, hoewel de games dezelfde uitgever hebben, kan je ze niet over eenzelfde kam trekken.
2012, toen de community nog niet klaagde over hoeveel silver alles kostte. Maar eens WG begon met experimenteren hoeveel silver ze konden vragen in ruil voor "goud" uitrusting, toen ging het mis. Het is beschikbaar, en ik val in herhaling, maar de hoeveelheid waarvoor je moet grinden om gelijkwaardig te spelen met een betalende speler moet realistisch blijven.
Wat bij wot wel redelijk goed lukt. premium ammo is daar zelfs niet altijd beter, schitterend idee vind ik dat.

Herinner je de emblemen nog met skillmodifiers, toen WG voor wot de hele community (inclusief de grotere streamers die zich unaniem oneens uitspraken) over zich heen kreeg? Ze kostten je maandelijks hopen silver, per tank, voor een paar procent camo of teamskill.
De hele update 9.14 is erdoor geschrapt,
Het verschil was te groot, dus valt het terug onder pay to win, enkel mensen met premium account, premium tanks, ... konden zich veroorloven die emblemen en leuzen te monteren.

In wows zit die balans al van bij de lancering véél strakker. Inkomens zijn een paar patches geleden al flink aangepast omdat het zelfs harken was mét premium.

Wowp mag je al zeker niet gaan vergelijken, maar ja dat zijn óók pay to win elementen.
Dat ze gekke dingen proberen bij Wowp is intussen niet onlogisch, de playerbase is zo klein dat de meesten die het nog spelen intussen toch al goud besteed hebben. Daarom veranderen ze gewoon van verdienmodel.Nu wil WG de base behouden en richten ze zich niet meer zoveel op nieuwe aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:48
Joindry schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Herinner je de emblemen nog met skillmodifiers, toen WG voor wot de hele community (inclusief de grotere streamers die zich unaniem oneens uitspraken) over zich heen kreeg? Ze kostten je maandelijks hopen silver, per tank, voor een paar procent camo of teamskill.
De hele update 9.14 is erdoor geschrapt,
Het verschil was te groot, dus valt het terug onder pay to win, enkel mensen met premium account, premium tanks, ... konden zich veroorloven die emblemen en leuzen te monteren.
Dat is totaal niet de reden geweest waarom het voorlopig is uitgesteld. Er zijn tanks die slechts één embleem en tekst op de hull/turret, of helemaal niet. En die worden daarmee benadeeld. Totdat dat recht gezet is, is het dus uitgesteld. Dat heeft helemaal niets te maken met de credits, want je verdient het gemakkelijk terug. Zelfs zonder premium account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 23:23
Even over dit pay2win gedoe. Tijdens de CBT heb ik 2 tier9s en 2 tier10s gegrind zonder enige vorm van premium/doubloons. Inclusief captain skills enz.
De situatie nu: Vrijwel alles wat je een voordeel kan geven ten opzichte van de tegenstander in een battle is verkrijgbaar voor silver (inclusief de premium consumables (gewoon pijltje naar beneden clicken naast de 25 doubloons)). Silver grinden kan redelijk gemakkelijk op tier5 (Omaha). Op dit moment heb ik meer dan 2000 flags in mijn inventory. Ik heb geen enkele euro hiervoor betaald.

Als je bedoeld dat alle voordelen/features/credits/xp er voor iedereen moeten zijn, ongeacht hoeveel tijd en moeite hij/zij er aan besteed, dan klopt je verhaal helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GLR89
geen "pay 2 win" maar "pay 2 win more" dus. Aangezien Silver boven tier6 er (in mijn geval) harder uit vliegt dan bij komt. rondje Essex verliezen kost mij gemiddeld -50k silver. En dan heb ik nog een premium account ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ben ik m'n eigen stats aan het bekijken, zie ik daar dat ik gisteren een potje heb gedaan waarin ik m'n meeste base XP ooit heb gehaald (3281 in een Farragut). Stond ik raar van te kijken, want ik kon me geen goeie pot herinneren.
In mijn replays folder is er 1 potje die ik die dag gedaan heb in de Farragut waarin ik in 5 minuten dood ben, en 2 schepen tot zinken heb gebracht. Terwijl ik sterf zijn er nog een paar torpedos onderweg, maar ik zie niet wat die doen omdat ik toen het potje al afgesloten had... Super irritant, nu weet ik nooit hoe ik aan die score kwam :P

Misschien een bug door de patch?

En thanks voor de tip over premium consumables met silver betalen, daar was ik niet van op de hoogte.

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 02-05-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
MailMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:35:
Ben ik m'n eigen stats aan het bekijken, zie ik daar dat ik gisteren een potje heb gedaan waarin ik m'n meeste base XP ooit heb gehaald (3281 in een Farragut). Stond ik raar van te kijken, want ik kon me geen goeie pot herinneren.
X2 XP bij een win?

On another bombshell:
USS Texas http://worldofwarships.co...ium-ship-spotlight-texas/

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 03-05-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Lijkt mij dat zo'n player stats site alleen base XP neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
Volgens mij is de USS Texas alleen beschikbaar voor de NA server op dit moment? Hier is hij niet verkrijgbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 14:41
MailMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:35:
Ben ik m'n eigen stats aan het bekijken, zie ik daar dat ik gisteren een potje heb gedaan waarin ik m'n meeste base XP ooit heb gehaald (3281 in een Farragut). Stond ik raar van te kijken, want ik kon me geen goeie pot herinneren...
Dat komt waarschijnlijk doordat in de officiële stats van de wows-site de premium bonus wordt meegerekend met je xp. Met die score kom je op ca. 2187 base xp, wat een prima score is maar zoals je aangeeft niet uitzonderlijk goed. Na de update naar 0.5.5 heeft iedereen 3 dagen premium erbij gekregen (als compensatie omdat de update zo lang duurt) dus als je daarvoor al geen premium had, heb je het de afgelopen dagen wel gehad.
GLR89 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:50:
[...]Volgens mij is de USS Texas alleen beschikbaar voor de NA server op dit moment? Hier is hij niet verkrijgbaar
Nog niet beschikbaar inderdaad, misschien dat ze de verkoop koppelen aan een van de events die deze maand komen. Het lijkt wel een aardig schip en afhankelijk van de prijs / bundel wellicht een interessante aankoop om US captains te kunnen trainen, al heb ik dat zelf nog niet nodig. Ik denk namelijk dat ik nog even wacht met de Fletcher en eerst voor de Roon ga (heb niet de credits om beide te kopen). Wellicht dat ik wel m'n Benson captain naar 15 punten wil voor het komende seizoen van Ranked battles (ook nog geen planning wanneer dat komt).

@Delert / Pkregting: mooi dat je weer aan het streamen bent, alweer een tijdje geleden. :)

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik zat laatst compleet random in een potje met Delert. Ik denk dat het voor mij een van de slechtste potjes ooit was. En een CV liet steeds zijn vliegtuigen over hem komen, zodat de vijandelijke jagers hem steeds spotten.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
mocht iemand de behoeft hebben om mij toe te voegen zodat er wat team gevechtjes gedaan kunnen worden, heb daar dezelfde nickname als hier. speel voornamelijk t 7-8-9 (heb nog geen 10) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
PjotrStroganov schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:04:
Ik zat laatst compleet random in een potje met Delert. Ik denk dat het voor mij een van de slechtste potjes ooit was. En een CV liet steeds zijn vliegtuigen over hem komen, zodat de vijandelijke jagers hem steeds spotten.:P
Aaaah, dat was op de ocean map. Hahhahaa, die pot kan ik me nog wel herinneren ja :D
Ik zal de komende dagen trouwens wat meer streamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiha
  • Laatst online: 23-08-2017
Grand Naval Battle event - http://worldofwarships.eu/en/gnb/

Veel grind missies. En dan die 500 battles, willen ze dat mensen gaan botten? |:(
Wel leuke rewards te unlocken met je diamonds.

Zelf weinig tijd hiervoor, hoop dat ik de Katori kan unlocken.

[ Voor 28% gewijzigd door Kiha op 04-05-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Dat is een behoorlijke grind. Ik hoop dat je nog behoorlijk wat bij elkaar kunt verdienen door meer redelijke missies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Leuk dat wanneer je ingelogd bent, je je niet kan opgeven. Dus eerst uitloggen.

In bijna elke pot zit wel een Pinky, en dat al twee dagen lang. Wth?

[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 05-05-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
PcDealer schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:40:
Leuk dat wanneer je ingelogd bent, je je niet kan opgeven. Dus eerst uitloggen.

In bijna elke pot zit wel een Pinky, en dat al twee dagen lang. Wth?
PcDealer schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:57:
Als iemand op mij schiet, waarschuw ik een keer en laat het de vijand ook weten. Cover your tracks. Nadeel: veel potjes roze :)
Ben je het niet zelf...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:31:
[...]

Ben je het niet zelf...... :+
Nee, allang niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Gisteravond zitten spelen en ja, veel pinkies.
2x gezien dat een friendly zijn teammaat torpedeerde. 1x kwam goed uit want ik zat in de tang tussen 2 cruiser's. 1 knalde ik kapot en de andere werd door 3 torps van zijn DD teamgenoot naar de bodem gestuurd waarna ik de DD afknalde :9
Speelde vooral op tier 5 niveau maar kon niet in mijn spel komen. Met battleships raakte ik zowat niks.
Waar het aan ligt weet ik niet, game of aan mij, maar sinds 5.5 is het een stuk minder bij mij.
Ron2u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Zelf al sinds na de uitrol van 0.5.5 niet meer gespeeld (vakantie), maar al die pinkies die jullie tegenkomen ..zijn die uit het houtwerk gekropen sinds het event gestart is of sinds 0.5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:57:
Zelf al sinds na de uitrol van 0.5.5 niet meer gespeeld (vakantie), maar al die pinkies die jullie tegenkomen ..zijn die uit het houtwerk gekropen sinds het event gestart is of sinds 0.5.5
Nu je het zegt, ik denk inderdaad sinds 5.5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Sinds de laatste patch zijn de parameters een beetje aangepast wat betreft friendly fire.

We increased the penalty for damaging and destroying allied ships. From now on, a player can receive "team killer" status even if they caused relatively slight damage to an ally. A player will instantly receive the "team killer" status when they destroy an allied ship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Ik moest erg lachen naderhand, maar wat een dag zeg... Veel defeats en maar niet kunnen winnen in de Izumo. Na deze match heeft mijn division maatje zijn Izumo verkocht :D

https://www.twitch.tv/delert83/v/64732137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
pkregting schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:52:
Ik moest erg lachen naderhand, maar wat een dag zeg... Veel defeats en maar niet kunnen winnen in de Izumo. Na deze match heeft mijn division maatje zijn Izumo verkocht :D

https://www.twitch.tv/delert83/v/64732137
Waarom? Were you drunk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Zo voelde het wel een beetje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pkregting
Voor de geinteresseerden: http://bit.ly/gnbweek1

Een replay contest, maar dan net iets anders ;)

[ Voor 29% gewijzigd door pkregting op 06-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
pkregting schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
Voor de geinteresseerden: http://bit.ly/gnbweek1

Een replay contest, maar dan net iets anders ;)
Wat zijn veel plane kills voor een BB? Had gisteren toevallig een potje waarin ik er 62 heb neergeschoten in de Iowa 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
MailMan schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:22:
[...]

Wat zijn veel plane kills voor een BB? Had gisteren toevallig een potje waarin ik er 62 heb neergeschoten in de Iowa 8)
Als je daar screenshots van hebt, upload hem dan zeker ;) Ik vermoed dat 60/70 zeker goede kanshebbers zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
pkregting schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:30:
[...]

Als je daar screenshots van hebt, upload hem dan zeker ;) Ik vermoed dat 60/70 zeker goede kanshebbers zijn!
Fuuuuuu...! Replayfolder verdwijnt na reinstall. Helaasch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 17-05 19:27
Leuk om een keer je tankje af te stoffen :9
Battle: Fjords
Vehicles: T-54
Experience received: 6.000 (x5 for the first victory each day)
Credits earned: 37.014
Battle achievements: Steel Wall, Cool-Headed, Mastery Badge: "I Class"
Mission completed! Reward: Rented vehicles added: (R) IS-7 (days of rental: 1)
3500 damage, 3400 damage gebounced, Een leuk 3 vs 4 brawl duel om een steen heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ting87
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Het is 3x XP dit weekend, heb net twee potjes (lekker vanuit de tuin) gedaan waarbij ik 3x 7500k XP heb verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Appel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:54:
Leuk om een keer je tankje af te stoffen :9

[...]

3500 damage, 3400 damage gebounced, Een leuk 3 vs 4 brawl duel om een steen heen :+
Verkeerde topic. Je moet hier zijn: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52

Eindelijk na 52 battles de weeklies afgemaakt.
Grand Naval Battles: 140 Diamonds

All Combat Signal Flags x10 al gepakt. Waar gaan jullie voor?

Premium Account: 7 Days is te doen
Smith + Port Slot heb ik nog niet
Tachibana + Port Slot ook niet
Katori + Port Slot ken ik niet :)

[ Voor 53% gewijzigd door PcDealer op 07-05-2016 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
MailMan schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:33:
[...]

Fuuuuuu...! Replayfolder verdwijnt na reinstall. Helaasch :p
Er zijn nauwelijks inzendingen, dus voor mijn favo NLers, zelfs 1 citadel hit met een DD wint je 200 diamonds nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Net in mijn Fuso met HE een citadel op een Kirov.

USS Texas vanaf EUR 20,45. Zal ik mijzelf vast een vaderdag cadeau doen?

Warspite: "Concentrate fire on Konigsberg!"
Ik vuur een full broadside salvo af.
2 citadel hits en een pen.
Warspite killed Konigsberg
Warspite: "Done."

[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 08-05-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

Texas is heerlijk voor de mensen die van BB's houden maar niet zo van overvliegende grut. Je kan je lekker concentreren op de schepen en als er dan toch een T4 of 5 carrier er op staat om je een bezoekje te brengen dan kan die wat grut afschrijven.
Je schiet regelmatig 12 planes tijdens een aanval op je neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
De texas, een heerlijke torpedo magneet. Hij draait traag en heeft een beroerd zicht bereik :D met mn mutsuki al 3 van die monsters mogen kelderen. prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Laatst online: 04-06 13:23
PcDealer schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:03:
[...]

Verkeerde topic. Je moet hier zijn: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52

Eindelijk na 52 battles de weeklies afgemaakt.
[afbeelding]

All Combat Signal Flags x10 al gepakt. Waar gaan jullie voor?

Premium Account: 7 Days is te doen
Smith + Port Slot heb ik nog niet
Tachibana + Port Slot ook niet
Katori + Port Slot ken ik niet :)
Ik spaar gewoon tot de laatste diamond en dan geef ik het wel uit, ik ben er nog niet uit wat ik precies wil, portslot is denk ik wel een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Fuso: 3 kills, 128k dmg, Confederate, High Caliber
Fuso: 3 kills, 128k dmg, Confederate, High CaliberFuso: 3 kills, 128k dmg, Confederate, High CaliberFuso: 3 kills, 128k dmg, Confederate, High Caliber
Fuso: 3 kills, 128k dmg, Confederate, High CaliberFuso: 3 kills, 128k dmg, Confederate, High Caliber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 14:41
pkregting schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:00:
[...]

Er zijn nauwelijks inzendingen, dus voor mijn favo NLers, zelfs 1 citadel hit met een DD wint je 200 diamonds nu ;)
Helaas net pas gelukt een citadel te krijgen in de Tashkent, dus net te laat voor de contest (wel een lekker potje met 12k xp incl. alle bonussen). :/

Voor de Naval Battles de laatste tijd ook weer wat carrier potjes zitten spelen, maar dat blijft toch niet echt mijn ding. Ik probeer wel zoveel mogelijk m'n team te helpen (spotten, vijandelijke vliegtuigen neerhalen), maar heel veel waardering geeft het niet. Inmiddels ook de Shchors vrijgespeeld en nu volledig geüpgrade is dat ook wel een lekker schip.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Saipan (3-0-1): ultimate dd killer
Saipan (3-0-1): ultimate dd killerSaipan (3-0-1): ultimate dd killerSaipan (3-0-1): ultimate dd killer
Saipan (3-0-1): ultimate dd killerSaipan (3-0-1): ultimate dd killer

Twee per pot is eerder regel dan uitzondering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Nagato 3 kills 172k dmg 7 citadels

Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/ite530qxd/shot_16_05_05_00_48_01_0340.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/ptxji23bl/shot_16_05_05_00_48_04_0787.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/9mvufqlox/shot_16_05_05_00_48_05_0623.jpg

DAcht dat de fuso al goed was maar Nagato is voor mij nog beter.

[ Voor 29% gewijzigd door k995 op 10-05-2016 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Matchmaker beetje uit balans, teams incompleet en tiers kloppen niet helemaal... 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HQw8mLF.jpg

We eindigden in een Draw..jaaaa die kom je niet vaak tegen in WoW, beide teams tegelijk op de 1000 punten...Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2tFmbCg.jpg

Bug of nieuwe feature om 2 schepen tegelijk onder vuur te kunnen nemen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0fHgN86.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door ShockWave op 11-05-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
welke mod gebruik jij precies? ben al maanden op zoek naar een dmg teller, diverse mods geprobeerd maar om de een of andere vage reden krijg ik ze niet aan de praat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

http://aslain.com/index.p...-preview-v55011-10052016/

Onder various mods damage counter+ in battle clock(alt header by W03L0BED)

[ Voor 26% gewijzigd door ShockWave op 11-05-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Laatst voor het eerste de Atlanta gepakt na de 055 update, moet zeggen dat ik hem wat meer waarderen kan hoewel dat ook met de div. maten kan hebben gehad.
Pagina: 1 ... 31 ... 129 Laatste