Alle Specials worden gereroled.. nu de Blyskawica. De prijs is beter dan de Lo Yang m.i.
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 23-04-2016 10:42 ]
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 23-04-2016 10:42 ]
Heb ik al, leuk schip om mee te spelen alleen de stock detection icm torp rangePcDealer schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:41:
Alle Specials worden gereroled.. nu de Blyskawica. De prijs is beter dan de Lo Yang m.i.
Gunboat style ship zoals Wargaming zelf ook in de tekst en film aangeeft.SpamLame schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:29:
[...]
Heb ik al, leuk schip om mee te spelen alleen de stock detection icm torp range
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 25-04-2016 23:59 ]
Juist eentje aan frut geschoten in mijn nagato met HE. Was bezig tegen een andere DD en iets te dicht gekomen.auroortje schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:12:
Toch maar overstag gegaan en eerste boot gekochtBłyskawica
Dus je zal mij nog wel tegen komen in deze gunboat.Ron2u
[afbeelding]
Same, ga het waarschijnlijk ook niet halen, met de average dmg die ik doe, zou ik ~150 battles moeten doen.PjotrStroganov schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:25:
Zucht, ik moet nog teveel schade doen in de laatste paar dagen van de challenge. Ik heb het wat rustiger aan gedaan de laatste maand en heb geen zin om nog even 7 miljoen bij elkaar te harken.
15 point ARP HIEI CommanderMailMan schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:02:
Welke Challenge ging het om?
De Colorado speciaal hiervoor verkocht naar de North Carolina. 100k Free XP stukgeslagen. 100 K dmg top pot, ben al blij met 50k.PjotrStroganov schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 19:05:
Niet echt. Average 100k per game zo nog steeds dik 65 games betekenen in mijn Amagi. De Izumo probeer ik niet eens.
En delayed > http://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-0-5-5/SpamLame schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:14:
Je kan het haast niet missen aangezien het ook in de launcher staat maar de patch 5.5 voor as donderdag morgen bevat een waslijst aan aanpassingen
http://worldofwarships.eu/en/news/updates/update-0-5-5/
Log eens in dan!hopiconjo schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:38:
The prize has already been credited to your account.
[ Voor 51% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2016 10:45 ]
Als iedereen download is dat juist beter, updater werkt met p2p dus hoe meer online hoe sneller je dowload....tenzij iedereen upload uitzet in de settings, dan komt wel alles vanaf de wowservers..auroortje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:41:
Ik heb de update aangezet en zie vanavond wel als ik uit me werk kom hoe het is.
Download zakt soms terug naar 76 kb/s. Dus kan wel ff duren. Sta nu op 20 % na 1 uur.
Denk dat iedereen aan het downloaden is :-)
Ik zet bij zowel World of Tanks als World of Warships altijd de p2p uit, en download enkel dan enkel van de http cdn van Wargaming. Daar haal ik op enkele uitzonderingen na een veel hogere snelheid dan via de p2p download (die standaard aan staat). Het nadeel is dat ze niet compatibel met elkaar zijn. Dus als je de helft via de p2p download, en vervolgens p2p uitzet zul je de gehele patch opnieuw moeten downloaden.auroortje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:41:
Ik heb de update aangezet en zie vanavond wel als ik uit me werk kom hoe het is.
Download zakt soms terug naar 76 kb/s. Dus kan wel ff duren. Sta nu op 20 % na 1 uur.
Denk dat iedereen aan het downloaden is :-)
Komt na die 3 gig nog een kleine update en daarna nog een update van 1 gig...zit nu bij elkaar al bijna op de 4 gig en ben al bezig sinds 09:50 vanochtend....GLR89 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:34:
oef 3 gig download? ze worden steeds fanatieker bij WG. Ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe weer elementen. (: vanavond de download maar eens aanzetten zodra ik thuis ben.
[ Voor 33% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2016 15:51 ]
[ Voor 6% gewijzigd door GLR89 op 29-04-2016 16:11 ]
Goede tip, scheelde bij mij ook weer 1 gig en oude replays zijn vaak toch niet meer af te spelen met de nieuwe client.GLR89 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:10:
goede tip, kwam laatst tot de conclusie dat mijn replay map ook opgevuld was met 8 gig aan video's.
[ Voor 57% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2016 16:16 ]
Ik heb wel 7 skills op mijn Atlanta en North CarolinaJoindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:34:
Eindelijk mijn 5e skill
Maar wat blijft dit spel ongelijfelijk pay to win, als je geen gold uitgeeft is die 5e skill gewoon onbereikbaar. Evenals even 2 miljoen ophoesten voor concealment expert...
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Gaat niet over credits, gaat erover dat wanneer je met gold gaat retrainen je op niveau 6 ook al een veel betere commander hebt en dus meer kans hebt om te winnen. Om nog maar te zwijgen over wanneer je een high tier zou omlaag trainen, sealclubben als het ware.PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:42:
[...]
En pay to win op basis van jouw conclusie is onzin. Op tier 6 je best doen harkt prima XP en credits binnen.
Je kan een commander prima naar 16 skillpoint trainen zonder geld er tegenaan te gooien, zonder met Gold retrainen. Ik heb twee captains in de USA cruiserlijn en 1 in de battleshiplijn. Twee van de drie zitten op 15 punten. De bb zonder een Premiumschip of retraingold te gebruiken.Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:14:
[...]
Gaat niet over credits, gaat erover dat wanneer je met gold gaat retrainen je op niveau 6 ook al een veel betere commander hebt en dus meer kans hebt om te winnen. Om nog maar te zwijgen over wanneer je een high tier zou omlaag trainen, sealclubben als het ware.
Hoe kom je bij dat bruggetjeOf wil je zeggen dat een 16 skill cpt geen enkele meerwaarde bied boven een nieuwe cpt?
[ Voor 24% gewijzigd door Joindry op 30-04-2016 16:42 ]
Je betaalt om de grind te verkorten, niet om iets te krijgen wat niet-betalende spelers niet hebben. Het zou p2w zijn als je door te betalen een Captain kon krijgen die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen.Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:42:
Tijdens een grind met gold kom je vanzelf uit op 15 skillpoint ergens op nieveau 9. Doe je dat zonder moet je wel héél veel potjes spelen op dezelfde tier. Je betaalt, je behaalt véél eerder een goeie commander, met een goeie commander maak je meer kans om te winnenn... Ergo, pay to win...
Beetje zwart/wit niet?RagingPenguin schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:07:
[...]
Je betaalt om de grind te verkorten, niet om iets te krijgen wat niet-betalende spelers niet hebben. Het zou p2w zijn als je door te betalen een Captain kon krijgen die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen.
Volgens mij kijk jij nogal zwart/wit.Joindry schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:43:
[...]
Beetje zwart/wit niet?
De grijze zone is de grens hoeveel je moet spelen als niet betalend speler om hetzelfde niveau te halen als een betalende speler. In dit geval is dat verschil verschrikkelijk groot.
wttj schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:07:
[...]
Je betaalt om de grind te verkorten, niet om iets te krijgen wat niet-betalende spelers niet hebben. Het zou p2w zijn als je door te betalen een Captain kon krijgen die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen.
great comeback... Neen jij bent em...PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:22:
[...]
Volgens mij kijk jij nogal zwart/wit.
[...]
Even kijken, geld zou alleen moeten helpen je grind te verkorten, agreed.PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:22:
Geld heeft slechts gedeeltelijk met win te maken. Ja, je kan met vlaggen wellicht langer leven, meer dmg doen, meer XP krijgen,etc. Je moet nog steeds goed spelen om goed te grinden. Je wordt geen betere speler of wint meer door er alleen geld tegenaan te gooien, dus geen P2W.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Geen argumenten for P2W. Het halen van tier X is niet verplicht.[...]
Heel verhaal
Plots zonder goud beginnen spelen is niet hetzelfde als altijd zonder goud spelen.Grouchy schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 23:11:
Tot niveau 5? Op dat niveau maakt iedereen juist silver.
Wanneer ik de after battle reports bekijk zou ik met een std account gemiddeld nog winst draaien met een tier 9 schip.
Camo, premium consumables kan je ook gewoon met silver kopen, vlaggen & signals kan elke speler verdienen.
TOV van de 'silver' camo geeft de gold camo alleen meer XP. Geen meer camo, dispersion ofzo.
Upgrades zijn ook gewoon met silver te betalen.
Wat is dan wel pay to win model volgens jou?PcDealer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 23:55:
Geen argumenten for P2W. Het halen van tier X is niet verplicht.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 01-05-2016 12:36 ]
Bedoel je dat je ze af en toe kan winnen, want ik weet niet hoe ik ze anders zou moeten krijgen.PcDealer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:37:
De Premiums zijn niet uitsluitend tegen Gold cq echt geld verkrijgbaar (behalve WoWp) en dus niet Pay to Win.
Een artikel over Wot uit 2012, hoewel de games dezelfde uitgever hebben, kan je ze niet over eenzelfde kam trekken.PcDealer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:33:
Pay to Win is zoals WoT was. Premium ammo alleen tegen Gold:
http://www.gamasutra.com/...etization_to_the_curb.php
http://www.polygon.com/20...l-in-favor-of-free-to-win
Dat is trouwens bij World of Warplanes begin dit jaar weer geherintroduceerd...
Dat is totaal niet de reden geweest waarom het voorlopig is uitgesteld. Er zijn tanks die slechts één embleem en tekst op de hull/turret, of helemaal niet. En die worden daarmee benadeeld. Totdat dat recht gezet is, is het dus uitgesteld. Dat heeft helemaal niets te maken met de credits, want je verdient het gemakkelijk terug. Zelfs zonder premium account.Joindry schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:22:
[...]
Herinner je de emblemen nog met skillmodifiers, toen WG voor wot de hele community (inclusief de grotere streamers die zich unaniem oneens uitspraken) over zich heen kreeg? Ze kostten je maandelijks hopen silver, per tank, voor een paar procent camo of teamskill.
De hele update 9.14 is erdoor geschrapt,
Het verschil was te groot, dus valt het terug onder pay to win, enkel mensen met premium account, premium tanks, ... konden zich veroorloven die emblemen en leuzen te monteren.
[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 02-05-2016 22:52 ]
X2 XP bij een win?MailMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:35:
Ben ik m'n eigen stats aan het bekijken, zie ik daar dat ik gisteren een potje heb gedaan waarin ik m'n meeste base XP ooit heb gehaald (3281 in een Farragut). Stond ik raar van te kijken, want ik kon me geen goeie pot herinneren.
[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 03-05-2016 01:15 ]
Volgens mij is de USS Texas alleen beschikbaar voor de NA server op dit moment? Hier is hij niet verkrijgbaarPcDealer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:16:
[...]
X2 XP bij een win?
On another bombshell:
USS Texas http://worldofwarships.co...ium-ship-spotlight-texas/
Dat komt waarschijnlijk doordat in de officiële stats van de wows-site de premium bonus wordt meegerekend met je xp. Met die score kom je op ca. 2187 base xp, wat een prima score is maar zoals je aangeeft niet uitzonderlijk goed. Na de update naar 0.5.5 heeft iedereen 3 dagen premium erbij gekregen (als compensatie omdat de update zo lang duurt) dus als je daarvoor al geen premium had, heb je het de afgelopen dagen wel gehad.MailMan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:35:
Ben ik m'n eigen stats aan het bekijken, zie ik daar dat ik gisteren een potje heb gedaan waarin ik m'n meeste base XP ooit heb gehaald (3281 in een Farragut). Stond ik raar van te kijken, want ik kon me geen goeie pot herinneren...
Nog niet beschikbaar inderdaad, misschien dat ze de verkoop koppelen aan een van de events die deze maand komen. Het lijkt wel een aardig schip en afhankelijk van de prijs / bundel wellicht een interessante aankoop om US captains te kunnen trainen, al heb ik dat zelf nog niet nodig. Ik denk namelijk dat ik nog even wacht met de Fletcher en eerst voor de Roon ga (heb niet de credits om beide te kopen). Wellicht dat ik wel m'n Benson captain naar 15 punten wil voor het komende seizoen van Ranked battles (ook nog geen planning wanneer dat komt).GLR89 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:50:
[...]Volgens mij is de USS Texas alleen beschikbaar voor de NA server op dit moment? Hier is hij niet verkrijgbaar
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Aaaah, dat was op de ocean map. Hahhahaa, die pot kan ik me nog wel herinneren jaPjotrStroganov schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:04:
Ik zat laatst compleet random in een potje met Delert. Ik denk dat het voor mij een van de slechtste potjes ooit was. En een CV liet steeds zijn vliegtuigen over hem komen, zodat de vijandelijke jagers hem steeds spotten.:P
[ Voor 28% gewijzigd door Kiha op 04-05-2016 16:09 ]
[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 05-05-2016 00:42 ]
PcDealer schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:40:
Leuk dat wanneer je ingelogd bent, je je niet kan opgeven. Dus eerst uitloggen.
In bijna elke pot zit wel een Pinky, en dat al twee dagen lang. Wth?
Ben je het niet zelf......PcDealer schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:57:
Als iemand op mij schiet, waarschuw ik een keer en laat het de vijand ook weten. Cover your tracks. Nadeel: veel potjes roze
Nu je het zegt, ik denk inderdaad sinds 5.5.SpamLame schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:57:
Zelf al sinds na de uitrol van 0.5.5 niet meer gespeeld (vakantie), maar al die pinkies die jullie tegenkomen ..zijn die uit het houtwerk gekropen sinds het event gestart is of sinds 0.5.5
Waarom? Were you drunk?pkregting schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:52:
Ik moest erg lachen naderhand, maar wat een dag zeg... Veel defeats en maar niet kunnen winnen in de Izumo. Na deze match heeft mijn division maatje zijn Izumo verkocht
https://www.twitch.tv/delert83/v/64732137
[ Voor 29% gewijzigd door pkregting op 06-05-2016 12:27 ]
Wat zijn veel plane kills voor een BB? Had gisteren toevallig een potje waarin ik er 62 heb neergeschoten in de Iowapkregting schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
Voor de geinteresseerden: http://bit.ly/gnbweek1
Een replay contest, maar dan net iets anders
Als je daar screenshots van hebt, upload hem dan zekerMailMan schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:22:
[...]
Wat zijn veel plane kills voor een BB? Had gisteren toevallig een potje waarin ik er 62 heb neergeschoten in de Iowa
Fuuuuuu...! Replayfolder verdwijnt na reinstall. Helaaschpkregting schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:30:
[...]
Als je daar screenshots van hebt, upload hem dan zekerIk vermoed dat 60/70 zeker goede kanshebbers zijn!
3500 damage, 3400 damage gebounced, Een leuk 3 vs 4 brawl duel om een steen heenBattle: Fjords
Vehicles: T-54
Experience received: 6.000 (x5 for the first victory each day)
Credits earned: 37.014
Battle achievements: Steel Wall, Cool-Headed, Mastery Badge: "I Class"
Mission completed! Reward: Rented vehicles added: (R) IS-7 (days of rental: 1)
Verkeerde topic. Je moet hier zijn: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52Appel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:54:
Leuk om een keer je tankje af te stoffen![]()
[...]
3500 damage, 3400 damage gebounced, Een leuk 3 vs 4 brawl duel om een steen heen
[ Voor 53% gewijzigd door PcDealer op 07-05-2016 23:15 ]
Er zijn nauwelijks inzendingen, dus voor mijn favo NLers, zelfs 1 citadel hit met een DD wint je 200 diamonds nuMailMan schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:33:
[...]
Fuuuuuu...! Replayfolder verdwijnt na reinstall. Helaasch
[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 08-05-2016 12:01 ]
Ik spaar gewoon tot de laatste diamond en dan geef ik het wel uit, ik ben er nog niet uit wat ik precies wil, portslot is denk ik wel een zekerheidje.PcDealer schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:03:
[...]
Verkeerde topic. Je moet hier zijn: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52
Eindelijk na 52 battles de weeklies afgemaakt.
[afbeelding]
All Combat Signal Flags x10 al gepakt. Waar gaan jullie voor?
Premium Account: 7 Days is te doen
Smith + Port Slot heb ik nog niet
Tachibana + Port Slot ook niet
Katori + Port Slot ken ik niet
Helaas net pas gelukt een citadel te krijgen in de Tashkent, dus net te laat voor de contest (wel een lekker potje met 12k xp incl. alle bonussen).pkregting schreef op zondag 08 mei 2016 @ 00:00:
[...]
Er zijn nauwelijks inzendingen, dus voor mijn favo NLers, zelfs 1 citadel hit met een DD wint je 200 diamonds nu
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
[ Voor 29% gewijzigd door k995 op 10-05-2016 06:36 ]
[ Voor 56% gewijzigd door ShockWave op 11-05-2016 16:32 ]
[ Voor 26% gewijzigd door ShockWave op 11-05-2016 12:17 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq