• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:08
Erasmo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:16:
Nog meer ARP, ik heb de huidige twee nov niet eens voltooid...
Nee dat gaat over de huidige ARP missie die een maand geleden gestart is en nog een maand doorloopt
http://worldofwarships.eu...ecial/sse-sisters-of-fog/

Haruna en Hiei

Is alleen even opnieuw onder de aandacht gebracht.

LMFTFY
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:37:
Iemand interesse in mijn "reserve" account?;

V&A aangeboden: World of Warships, PC (Windows)

Betreft ARP; Vindt de schepen er niet uitzien, maar goed - ze zijn "gratis" dus heb alle 4 (?) 3 de BB's uit de Kongo klasse Kongo, Haruna, Hiei . Enige schip dat ik graag gehad had is de ARP Myoko, dat is toch wel een fijn schip maar die had ik niet gehaald (net als die ARP kapitein, ga ik ook niet halen)

Had laatst trouwens een paar potjes met T9 cruisers, waarbij ik zonk - team won wel - en mijn repair meer koste als het hele potje op heeft geleverd. Erg jammer!
Welkom bij de hogere tiers.

[ Voor 50% gewijzigd door SpamLame op 31-03-2016 20:03 ]

Verwijderd

Thanks, maar speel ondertussen liever met me T5 kirov ipv me Baltimore / Rhoon / Ibuki (Ibuki vindt ik echt niet fijn)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-12 18:53
Verkoop ze. Opgelost. Of leer beter spelen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Wat een pot... Cruisers and Battleships leren het nooit, gespot worden, weten dat er een Destroyer rondvaart en dan toch gewoon rechtdoor varen.

7 kills

replay: http://wowreplays.com/Rep...8-Fujin-Northeast-Passage

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:16

Entity

9000rpm

Sommigen snappen inderdaad niet dat als een DD in de buurt is, je gegarandeerd wat torpedo's kunt verwachten. Vooral als BB moet je erg oppassen want je bent groot en log, dus zodra ik een DD in de buurt zie, probeer ik weg te draaien. Gisteren deed ik dat ook, maar helaas zat er een andere DD aan de andere kant die ik ff niet gezien had en dus had ik vol prijs. De meeste teamgenoten waren al vernietigd, dus ik had ook geen anderen in de buurt die konden assisteren helaas.

Ook leuk: ik als BB en enkele cruisers en destroyers die op een capture area af gaan, blijkt veel tegenstand te zijn, CC's en DD's druipen op volle snelheid af, ik als BB blijf achter omdat ik niet zo snel kan draaien en wegvaren... Voel je je ook in de steek gelaten.

Gelukkig gaan er ook genoeg battles wel goed anders zou ik snel klaar zijn met het spel :+

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Lekker spelen in de jacuzzi.... :+

Star Citizen referralcode

• PcDealer
Had gisteren bijna 4 ton credits in de Atlanta zonder Premium account :) Zal vanaaf plaatjes posten :)

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Het rechtuit afschieten van een torpedo is verbazingwekkend leuk _/-\o_
SpamLame schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:00:
[...]

Nee dat gaat over de huidige ARP missie die een maand geleden gestart is en nog een maand doorloopt
http://worldofwarships.eu...ecial/sse-sisters-of-fog/

Haruna en Hiei

Is alleen even opnieuw onder de aandacht gebracht.
Wel een beste grind die missies trouwens...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Vorst8 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:59:
Wat een pot... Cruisers and Battleships leren het nooit, gespot worden, weten dat er een Destroyer rondvaart en dan toch gewoon rechtdoor varen.

[afbeelding]

replay: http://wowreplays.com/Rep...8-Fujin-Northeast-Passage
Tunnelvisie bij de enemy is zoooo leuk inderdaad....
Met je US destroyer een BB helemaal aan gort schieten met HE shells omdat hij zich liever focust op een BB in jouw team... :w

• PcDealer
Accounts mogen niet verkocht worden en zo te zien inmiddels door de crew verwijderd.
PcDealer schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:15:
Mijn volledige line up momenteel:
Update
Tier VI Warspite! ($)
30 schepen totaal.

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:46:
[...]

Accounts mogen niet verkocht worden en zo te zien inmiddels door de crew verwijderd.

[...]

Update
Tier VI Warspite! ($)
30 schepen totaal.
Zit hier op 40 schepen van T2 tm T8.

• PcDealer
Net geen Kraken, 2k te weinig op een Kongo en toen win...
New Mexico 100k dmg en Confederate
New Mexico 100k dmg en ConfederateNew Mexico 100k dmg en ConfederateNew Mexico 100k dmg en Confederate
New Mexico 100k dmg en ConfederateNew Mexico 100k dmg en Confederate

Hatsuharu top XP
Hatsuharu top XPHatsuharu top XPHatsuharu top XP
Hatsuharu top XPHatsuharu top XP

Atlanta: 400k base credits, 6k base XP
Atlanta: 400k base credits, 6k base XPAtlanta: 400k base credits, 6k base XPAtlanta: 400k base credits, 6k base XP

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:42
Lekker :)

Ik begrijp alleen niet helemaal hoe de credits berekend worden.

Er staat bij mij aan het einde received ~210k credits (geen premium). Kijk ik vervolgens bij het derde tabje (detailed reports) naar Credits zie ik iets van 430k credits.

Wat krijg ik nou? :P

Ok volgens mij omdat ik Bootcamp +250k credits heb gehaald wordt dat erbij op gerekend...

[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 02-04-2016 11:34 ]

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Heeft er ook iemand problemen met Aslain's modpack?
Bij mij loopt deze vast op het moment dat ik een game (of replay) laadt.
Wanneer normaal de 2 teams verschijnen, (en met mod krijgen deze een kleur)
blijft dit gedeelte leeg, en blijft het spel maar laden.
Ik heb al geprobeerd de meest waarschijnlijke mod uit te schakelen.
(de mod die de teampanels aanpast en kleur geeft aan verschillende klassen.
Maar tot nu toe lukt het alleen als ik spel in safe mode opstart.

Edit:
Ik weet dat de beste manier om dit op te lossen is om ze 1 voor 1 te checken.
Maar ik heb net geteld en ik heb 21 mods, vooral extra info erg handig.
Dit wordt dus erg lastig om te vinden, om het maar netjes te zeggen..
Dus wordt het even wachten tot er een nieuwe versie van modpack uitkomt, of zonder spelen.

Edit2:
Opgelost met een clean install.

[ Voor 27% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 02-04-2016 21:59 ]

• SpamLame
wheresmymaxsuit schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:14:
Heeft er ook iemand problemen met Aslain's modpack?
Bij mij loopt deze vast op het moment dat ik een game (of replay) laadt.
Wanneer normaal de 2 teams verschijnen, (en met mod krijgen deze een kleur)
blijft dit gedeelte leeg, en blijft het spel maar laden.
Ik heb al geprobeerd de meest waarschijnlijke mod uit te schakelen.
(de mod die de teampanels aanpast en kleur geeft aan verschillende klassen.
Maar tot nu toe lukt het alleen als ik spel in safe mode opstart.
1 keer zijn modpak geprobeerd, maar leverde niet het gewenste resultaat, dus gauw erweer afgehaald, niet dat hij daar direct wat aan doen kan.
In jou geval bij meerdere mods, zou ik de afzonderlijke mods eens los proberen en als het daar niet inzit. De combinaties proberen, een k karwei maar het is niet anders.

• PcDealer
Ik zag laatst een mod waardoor je kon zien wat de AA of 2nd range is. Weet iemand welke dat zou kunnen zijn?

• Kiha
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08-2017
PcDealer schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:34:
Ik zag laatst een mod waardoor je kon zien wat de AA of 2nd range is. Weet iemand welke dat zou kunnen zijn?
Heb bijna een maand geleden en mod gezien voor AA range cirkels. Himmelsdorf
Door Russische dev op RU forums, nooit geupdate en werkt dus niet meer.

Gebruik normaal de Aslain pack, dus geen idee of iemand het opgepakt heeft of een andere versie ervan bestaat.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-12 23:08
Kiha schreef op zondag 03 april 2016 @ 02:33:
[...]

Heb bijna een maand geleden en mod gezien voor AA range cirkels. Himmelsdorf
Door Russische dev op RU forums, nooit geupdate en werkt dus niet meer.

Gebruik normaal de Aslain pack, dus geen idee of iemand het opgepakt heeft of een andere versie ervan bestaat.
Flamu lijkt em ook nog gewoon te gebruiken, dus ik denk dat ie nog supported wordt.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• PcDealer
Aslains modpack installed en ik heb o.a. minimap en crosshair mods.

• PjotrStroganov
Ik heb momenteel de verlengde standaard crosshair geïnstalleerd. Ik had ook een map mod met de laatste bekende vijandelijke posities, maar op een of andere manier kon ik de wrakken van vernietigde schepen niet meer zien.

• SpamLame
Net de eerste Saipan gesignaleerd

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
SpamLame schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:57:
Pics or it didnt happen :P :P :P

• PcDealer
SpamLame schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:57:
NA server?
http://worldofwarships.co...history-spotlight-saipan/

Rara, wie was de teamkiller?
Warspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkiller
Warspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkillerWarspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkillerWarspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkiller
Warspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkillerWarspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkiller

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 04-04-2016 03:16 ]

• SpamLame
Geen screens genomen, kan wel stills uit de replay halen.
Overigens was het niet echt een goede CV speler, denk dat deze supertester niet echt vaak met CVs speelt.
EU
Rara, wie was de teamkiller?
Warspite: 3 kills, 73k dmg en een teamkiller
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Mine? BTW toch weer premium account/tijd genomen PcDealer?

• PcDealer
SpamLame schreef op maandag 04 april 2016 @ 06:54:
[...]

Overigens was het niet echt een goede CV speler, denk dat deze supertester niet echt vaak met CVs speelt.

[...]

EU

Aha, een supertester. Of course!

[...]

Mine? BTW toch weer premium account/tijd genomen PcDealer?
820 Doubloons voor een week om mijn credits op te krikken en mijn Warspite captain wat sneller te levelen :)

In WoT de M41 gekocht btw.

• SpamLame
SpamLame schreef op maandag 04 april 2016 @ 06:54:
[...]

Belofte maakt schuld
Saipan

• PcDealer
Coordinator Supertest.

• SpamLame
Idd zie ook SpamLame in "[MMO] World of Warships"
Maar zo super was die niet...

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn eerste teamkill gemaakt.Een speler was in het begin aan huilen over hoe slecht zijn schip wel niet was, waarop ik zeg dat hij moet ophouden met huilen en het misschien wel aan de kapitein ligt. Vervolgens schiet hij een paar minuten lang van afstand op mij. Na enkele waarschuwingen schoot ik met mijn NC maar eens een keer terug en haalde er gelijk 80% van zijn hitpoints af. Dat was blijkbaar nog steeds niet voldoende, want hij beschoot mij nog steeds. Uiteindelijk nog maar eens een schot gelost waarna zijn schip zonk.

Vervolgens begint onze friendly carrier mij aan te vallen en laat mij zinken. Goede start van de dag...

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 13:55
Fest schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:54:
Ik heb vandaag mijn eerste teamkill gemaakt.Een speler was in het begin aan huilen over hoe slecht zijn schip wel niet was, waarop ik zeg dat hij moet ophouden met huilen en het misschien wel aan de kapitein ligt. Vervolgens schiet hij een paar minuten lang van afstand op mij. Na enkele waarschuwingen schoot ik met mijn NC maar eens een keer terug en haalde er gelijk 80% van zijn hitpoints af. Dat was blijkbaar nog steeds niet voldoende, want hij beschoot mij nog steeds. Uiteindelijk nog maar eens een schot gelost waarna zijn schip zonk.

Vervolgens begint onze friendly carrier mij aan te vallen en laat mij zinken. Goede start van de dag...
Je kunt iemand op ignore zetten. Scheelt frustratie's mbt chat. :)

• Fest
  • Niet online
Klopt, staat hij inmiddels ook. Misschien volgende keer maar gewoon niet reageren op simpele zielen.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 13:55
Fest schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:36:
Klopt, staat hij inmiddels ook. Misschien volgende keer maar gewoon niet reageren op simpele zielen.
Meestal werkt dat het beste. Scheelt dat je hem nu nooit meer hoeft horen huilen. Tenzij je ignore list vol is tzt... ;)

• SpamLame
Fest schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:36:
FTFY

Toevoeging op het teamkill verhaal;
Wat de ander ook gedaan heeft (in chat), als jij hem daarop laat zinken ben jij de teamkiller met mogelijk gevolgen voor jouw; bv paars worden en/of je team rapporteert jouw voor teamdamage en/of je account wordt ge(auto)banned voor een X periode en/of je wordt door je team afgeknald.

Zoals anderen al aangaven, ignore in chat en evnt zelf rapporteren voor "misbehaviour in chat".

• Fest
  • Niet online
SpamLame schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:00:
[...]

FTFY

Toevoeging op het teamkill verhaal;
Wat de ander ook gedaan heeft (in chat), als jij hem daarop laat zinken ben jij de teamkiller met mogelijk gevolgen voor jouw; bv paars worden en/of je team rapporteert jouw voor teamdamage en/of je account wordt ge(auto)banned voor een X periode en/of je wordt door je team afgeknald.

Zoals anderen al aangaven, ignore in chat en evnt zelf rapporteren voor "misbehaviour in chat".
Tja, had ik me dan moeten laten zinken door hem? Het was nu hij of ik... Simpele keuze.

• SpamLame
Fest schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:11:
[...]

Tja, had ik me dan moeten laten zinken door hem? Het was nu hij of ik... Simpele keuze.
Ik snap wat je zegt vanuit jouw POV. Houd er alleen rekening mee dat anderen niet perse je standpunt delen/acties onderstrepen.
Kennelijk vond je CV teammate wat anders (division maat wellicht?) of had wellicht de aanleiding van jouw actie gemist.

Toegegeven ik was er niet bij, maar vanuit een team perspectief hebben de acties van de huiliehuile figuur, jij en de CV speler het team op 2 schepen achterstand gezet.
Daarnaast kunnen er gevolgen zijn voor jezelf bij teveel teamdamage reports

Of de keuze dan ook zo simpel gesteld kan worden, ik weet heb mijn twijfels.

En begrijp me niet verkeerd, mij is het ook overkomen nadat een DD tegen mij (BB) vaart en mij daarop torped (kennelijk was het mijn fout want een BB is schijnbaar beter manoeuvreerbaar dan een DD) en ik ben dan ook gefrustreerd. Meestal vraag ik dan in chat waarom en vraag het team een report in te dienen als er geen bevredigende respons komt.

Overigens heb ik zelf ook meermalig een TK gedaan, meestal door onoplettendheid van mijn torp drop, oops srry.

• PjotrStroganov
4 keer een teamkill gedaan. De eerste was met de kuma, toen ik van toeten nog blazen wist. De andere twee waren teamkillers die het na aanvang van de match meteen mij of mijn division maat begonnen te targeten. Heb er van eentje nog wel een filmpje geloof ik. De laatste was iemand die dreigde afk schepen af te schieten. Toen hij op een afk cleve begon te schieten, begon het halve team op hem te schieten ik had de finishing blow. Ik ben nooit roze geweest.

• Fest
  • Niet online
SpamLame schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:31:
[...]

Ik snap wat je zegt vanuit jouw POV. Houd er alleen rekening mee dat anderen niet perse je standpunt delen/acties onderstrepen.
Kennelijk vond je CV teammate wat anders (division maat wellicht?) of had wellicht de aanleiding van jouw actie gemist.

Toegegeven ik was er niet bij, maar vanuit een team perspectief hebben de acties van de huiliehuile figuur, jij en de CV speler het team op 2 schepen achterstand gezet.
Daarnaast kunnen er gevolgen zijn voor jezelf bij teveel teamdamage reports

Of de keuze dan ook zo simpel gesteld kan worden, ik weet heb mijn twijfels.

En begrijp me niet verkeerd, mij is het ook overkomen nadat een DD tegen mij (BB) vaart en mij daarop torped (kennelijk was het mijn fout want een BB is schijnbaar beter manoeuvreerbaar dan een DD) en ik ben dan ook gefrustreerd. Meestal vraag ik dan in chat waarom en vraag het team een report in te dienen als er geen bevredigende respons komt.

Overigens heb ik zelf ook meermalig een TK gedaan, meestal door onoplettendheid van mijn torp drop, oops srry.
Allemaal waar. Volgende keer negeer ik babies ook, want mijn spel was verziekt door hem. Alleen na mijn eerste reactie in dat potje was het al te laat en was hij blijkbaar al vastbesloten om mij te laten zinken, aangezien hij van de andere kant van de map kwam aanvaren. :+

• PcDealer
Als iemand op mij schiet, waarschuw ik een keer en laat het de vijand ook weten. Cover your tracks. Nadeel: veel potjes roze :)

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:53
Ik ga vanavond voor het eerst dit spel spelen. Filmpjes op youtube zien er waanzinnig vet uit. Nog beginnerstips :P?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-12 22:20
Hammetje schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:12:
Ik ga vanavond voor het eerst dit spel spelen. Filmpjes op youtube zien er waanzinnig vet uit. Nog beginnerstips :P?
Heb plezier. :) Je kan ook nog wat oefenen door Aslains mod pack te downloaded en de training functie te benutten. Vergis je verder niet in de lichtelijke pay-to-win kant van het spel. Persoonlijk vind ik het na Tier 6 al bijna niet meer te doen om nog verder te levelen. Om die reden speel ik de laatste tijd ook iets minder. In de lagere tiers maakt het niet zoveel uit en is iedereen 'redelijk' gelijk. Bekijk wat YT clips over Basic navigation, 'HE vs AP' en 'Citadels'. Dan kom je al een heel eind denk ik. :)

• PcDealer
Er is tegenwoordig een vrij uitgebreide first timer modus bij eerste keer opstarten. Tip: die afmaken.

• MailMan
Ik was onder de indruk dat je een camouflage gewoon behoudt als je een pot wint en daarvoor alleen opnieuw hoeft te betalen als je schip zinkt. Maar als ik auto refit niet Enable dan verdwijnt die gewoon na een gewonnen pot...

Begrijp ik het niet goed, of moet je gewoon elke keer je camo betalen?

Ok ik weet eigenlijk wel zeker dat dat laatste het geval is. Dat is toch gewoon weer een vorm van geldklopperij? Waarom zou je opnieuw moeten dokken als je schip heel blijft?

[ Voor 22% gewijzigd door MailMan op 06-04-2016 21:54 ]

• PcDealer
Gebruik je Doubloons of credits?

Colorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XP
Colorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XPColorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XPColorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XP
Colorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XPColorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XP

[ Voor 95% gewijzigd door PcDealer op 06-04-2016 22:10 ]

• MailMan
PcDealer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:04:

Colorado: tweede in een loss, 91k DMG, 2k base XP
[afbeelding][afbeelding]
Credits

• MailMan
Virtuele geldklopperij ;)

Hoewel de laatste tiers zo slecht verdienen dat je bijna wel premium moet nemen om in de plus te blijven.

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:04:

Colorado: tweede in een loss win, 91k DMG, 2k base XP
[afbeelding][afbeelding]
FTFY, titel komt niet overeen met de plaatjes (staat toch echt victory) of je hebt de verkeerde prtscreens :>

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-12 13:46
Afgelopen dagen ben ik verder gegaan met de Russische cruisers en ben ik eindelijk bij de Budyonny aangekomen. Dat speelt toch wel weer wat fijner dan de Kirov. Nu maar even snel de B hull halen om de rudder shift wat naar beneden te krijgen, essentieel voor het ontwijken van torpedo's. Het fijne van die lage tiers is wel dat je weer lekker credits kan verdienen (ook nog even een maandje premium genomen). Dus nu uiteindelijk ook de Amagi kunnen kopen.

De laatste tijd ben ik me wel steeds meer aan het ergeren aan de game mode 'standard batlle'. De manier waarop dat werkt lokt alleen maar passief spel uit. Bij 'domination' ben je genoodzaakt om caps te gaan bevechten maar in de 'standard battle' kun je net zo goed allemaal in de eigen cap blijven varen en een voor een de vijandelijke schepen afschieten. Wat mij betreft mag die game mode eruit en houden we alleen 'domination' over.
MailMan schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:58:
...Dat is toch gewoon weer een vorm van geldklopperij? Waarom zou je opnieuw moeten dokken als je schip heel blijft?
Het is geen watervaste verf, na 10 tot 20 minuten varen heeft je schip een nieuw laagje nodig. :+

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

• SpamLame
Joe_P schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:36:

[...]

Het is geen watervaste verf, na 10 tot 20 minuten varen heeft je schip een nieuw laagje nodig. :+
lol, maareh laagje verf is bij mij meestal niet voldoende, die HP moet toch ook ingezet worden.

• SpamLame
Doubloons betalen met paypal geeft een goldbonus bij WoWs
https://eu.wargaming.net/shop/wows/gold/3148/

Overigens ook voor de andere games.
WoT https://eu.wargaming.net/shop/wot/gold/3146/
WoWp https://eu.wargaming.net/shop/wowp/gold/3147/

• PcDealer
SpamLame schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:16:
[...]

FTFY, titel komt niet overeen met de plaatjes (staat toch echt victory) of je hebt de verkeerde prtscreens :>
My bad :P

• PjotrStroganov
De Budyonny is wel erg lekker om te spelen hoor. Laser beams! En ineens ben je dood want de armor is papier:P

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-12 08:51

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Jeezes, net ontdekt dat die radar skill in game zit nu. Wat een complete overpowered consumable is dat zeg. USN DD's zijn compleet nutteloos nu op hoge tiers. Je wordt nu gewoon compleet surprise spotted, zonder enige mogelijkheid van verdediging of mogelijkheid te vluchten...
WG heeft hier weer lang over nagedacht voor het implementeerden heb ik de indruk. Denk niet dat de Benson nog vaak zal gebruikt worden in teambatlles nu.

• PcDealer
Je moet dus beter plannen rond eilanden of meatshields gebruiken :P

[ Voor 27% gewijzigd door PcDealer op 10-04-2016 12:17 ]

Verwijderd

Fest schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:54:

Hahaha, je moet niet happen.
Lekker laten schieten en zijn positie doorgeven aan de tegenstander.

Om eerlijk te zijn ben ik weleens een ZAO die had ge-tk-ed tegen gekomen, en die heb ik toen ook uit zitten lokken (was nog goed voor team punten ook). Had nog 20HP en schoot een volley vlak voorlangs, kreeg daarna volle broadside terug. Beetje flauw, maar de tegenstander kreeg geen extra punten voor het killen van mij, en eigen team werd wel 20 afgetrokken voor het verliezen van een cruiser.

Wat vinden jullie van de T7 Shchors?
Heb 'em net gekocht maar na 3 potjes erg snel dood gegaan te zijn vindt ik em niet veel beter als de budyonny.

• Hiawatta
  • Laatst online: 24-12 11:50
vandaag m'n eerste run gedaan in de Hiei met de 16pts captain van de captain extraction missie. dat ging best goed....

hiei1

• PjotrStroganov
Die kapitein is toch ook gewoon in een ander schip te stoppen toch?

• Hiawatta
ja volgens mij kun je haar overal op zetten zonder penalty, maar vind kleur bij kleur leuk :P

• PcDealer
Ik moet nog 8,5M en 1250 shots of zo. 390K per dag dmg doen.

Nieuwe Premiums?
Tier V American Battleship Texas
Tier VI Soviet Cruiser Molotov
http://worldofwarships.eu/en/news/common/patch-alert-0542/

[ Voor 55% gewijzigd door PcDealer op 10-04-2016 19:44 ]

• Kiha
New York premium, krijgt waarschijnlijk een speciale functie of extra upgrade slots.
En een grotere uptiered Kirov, met meer AA en waarschijnlijk iets betere armor.

Ben vooral benieuwd naar hoe de Molotov zich in T6 zal gedragen.

• PcDealer
Kiha schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:18:
[...]

Ben vooral benieuwd naar hoe de Molotov zich in T6 zal gedragen.
Als een vlammenwerper of een vuurbom :? :+

Mijn portomonnee is al dagen aan het wachten op de Campbeltown en Saipan...

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 10-04-2016 20:45 ]

• Kiha
PcDealer schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:44:
[...]

Als een vlammenwerper of een vuurbom :? :+

Mijn portomonnee is al dagen aan het wachten op de Campbeltown en Saipan...
Dat impliceert een naam als Molotov wel ja.

De verandering voor de DBs van de Saipan ben ik het niet volledig mee eens. Goed dat ze de reload tijd en reserves aanpassen, maar om nu de auto-drop cirkel naar de handmatige grote te brengen vind ik helemaal nergens op slaan.
Ze zeggen constant dat ze haar alleen aan "ervaren" CV spelers willen verkopen, en dan voegen ze zo'n functie toe |:(
Aircraft Carrier Saipan: Reduced area of the bombs scatter during auto-attack to the values of special attacks (with "Alt"). Bomber preparation time has been reduced to 3.5 seconds per plane. Changed reserve (in hangar) ratio for dive bombers' preset: the ratio of fighters to bombers is now 3 to 2.
Gelukkig is er nog de 2/2 loadout.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Soms krijg ik het er toch van :

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/fx15l2j2h/shot_16_04_11_20_59_55_0798.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/4w60g1qtl/shot_16_04_11_20_59_56_0110.jpg

Constant liggen vragen of ze een mutsuki DD wilde aanvallen, constant herinneren dat ze moeten cappen, uiteindelijk zelf DD dan maar afgemaakt en beginnen met cappen maar te laat natuurlijk.

EN het was de eerste wedstrijd van de dag, dus 3* . :'(

Volgende spel, terug goed bezig maar na een minuut of 5 hadden 2 DD's de enige vijandelijke cap gepakt en game over, 500*3=1500 . :'( :'(

[ Voor 13% gewijzigd door k995 op 11-04-2016 22:31 ]

• Joe_P
k995 schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:27:
EN het was de eerste wedstrijd van de dag, dus 3* . :'(

Volgende spel, terug goed bezig maar na een minuut of 5 hadden 2 DD's de enige vijandelijke cap gepakt en game over, 500*3=1500 . :'( :'(
Die 3x XP geldt gelukkig voor de eerste win, niet voor de eerste battle. En tsja, you win some you lose some, wel jammer wanneer je makkelijk had kunnen winnen als de rest van het team een beetje had meegewerkt.
Hiawatta schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:29:
vandaag m'n eerste run gedaan in de Hiei met de 16pts captain van de captain extraction missie. dat ging best goed....

[afbeelding]
Ik moet nog 5 miljoen damage, maar dat moet wel lukken voor 1 mei. Voor de missie even de Budyonny in de haven gelaten en veel met de Ibuki gespeeld. Niet het leukste schip om te spelen, maar inmiddels al aardig ver in de grind naar de Zao (95k xp en 61k damage gemiddeld). De kapitein is ook al aardig onderweg naar z'n 15e punt, dus wie weet heb ik binnenkort m'n eerste T10 schip te pakken. Misschien wordt dat ook wel m'n enige want T6-T8 vind ik toch wel het leukste spelen.

• k995
Joe_P schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 01:20:
[...]

Die 3x XP geldt gelukkig voor de eerste win, niet voor de eerste battle. En tsja, you win some you lose some, wel jammer wanneer je makkelijk had kunnen winnen als de rest van het team een beetje had meegewerkt.
Ja weet ik vandaar dat zo frustrerend is had ongetywijfeld tegen de 5-6000 exp extra kunnen hebben en nu is het 1000 .

• Joe_P
Ah, ik snap 'm nu (het was al laat :z). Zul je altijd zien dat je het potje erna gedetonate wordt en dat het dan wel een win is.

Als het dan wel een keer lukt om bij de x3 goed te spelen en je hebt premium / xp vlag dan kun je aardig wat halen in één potje (geen pr, die staat op 15k xp 8)):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/Schermafdruk%202016-04-11%2021.43.55_klein.png

Laatst ook weer een mooi potje gehad in de Kamikaze R (erg handig om m'n Ibuki kapitein te levellen en credits te genereren). Na ongeveer 15 min was ik, met slechts 216 hp, over met onze CV tegen vijf schepen van hen. Met een beetje geluk kon ik uiteindelijk twee schepen een hinderlaag in lokken, een ander schip vanuit rook kapot schieten (de carrier spotte netjes voor me) en de vijandelijke dd (zelf in rook) torpederen. Uiteindelijk bleef er een Cleveland over die in onze cap zat en ondertussen alle vliegtuigen van onze carrier uit de lucht had gehaald. Als hij wat agressiever had gespeeld had hij met gemak de carrier en mij kunnen slopen maar hij besloot uit de cap weg te varen met 20 punten achterstand voor z'n team. Uiteindelijk 6 kills, een win en een mooie screenshot van de chat. :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/2016-04-08.png

• SpamLame
Altijd leuk als zoiets gebeurd in het kamp van de tegenstander

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:28
Niet wanneer het bij je eigen team gebeurd. Had er laatst ook zo een die weg ging uit de cap met nog een kwart te gaan. Had net een geweldige pot in een Marblehead er op zitten. Ging hij in een cruiser op jacht naar een Battleship ergens in het midden van de map terwijl onze cap op iets minder dan 3/4 gecapped stond. We hadden dus makkelijk gewonnen, BB niet in de buurt en niemand van ons in de buurt van de eigen cap om te uncappen. Op zo'n moment kun je je toetsenbord wel doormidden slaan :)

Untappd: Louwke80

• Kiha
Saipan voor € 35.15 (los) of € 49.99 (bundle). Prijzen zo ongeveer wat ik verwacht had.
Gewoon in de premium shop, dus tot zover ervaren CV spelers.

Ben zelf nog steeds aan het twijfelen.
Wil haar graag hebben, maar toch wel duur voor een CV die ik waarschijnlijk weinig zal spelen. Daarnaast zit ik aan de USN kant nog steeds in de Langley, dus een fatsoenlijke captain kan ik er niet in stoppen.

Voor de bundle: 3500 doubloons met een waarde van € 13.59 + € 35.15 = € 48.74. Betaal je dus € 1.25 voor Air Group Modification 1 & 2 + Damage Control System 1 & 2, 150 vlaggen bonus.

• PcDealer
Shut up and take my money!

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 13-04-2016 11:58 ]

• SpamLame
Nah nee deze (Saipan) sla ik over, zoveel speel ik niet CVs (lees ik suck).
Denk dat ik Cambeltown ook oversla.

• PcDealer
Loss en in het begin crap doen met strafing. Not bad, not bad at all.
Saipan (3-0-1): first battle
Saipan (3-0-1): first battleSaipan (3-0-1): first battleSaipan (3-0-1): first battle
Saipan (3-0-1): first battleSaipan (3-0-1): first battle

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-12 06:23
zo colorado in de port. Nu maar is checken of die echt zo slecht is of dat die wel fijn speelt.

• k995
PcDealer schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:55:
Loss en in het begin crap doen met strafing. Not bad, not bad at all.
Was er ook aan het denken die te kopen, wat vind je er tot nu toe van?

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Update 0.5.5 beloofd wat leuke dingen zie ik..vooral het weer en dag/nachtbattles lijken me erg leuk.
Verminderd zicht door regen of nacht en hopen op flinke muzzeflashes van de BB's in het donker....
IJN DD zijn dan helaas helemaal niet meer zichtbaar.....tenzij je er zelf mee rondvaart...dan is het wel leuk..

• PcDealer
B-BRAIN schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:05:
zo colorado in de port. Nu maar is checken of die echt zo slecht is of dat die wel fijn speelt.
Het is anders dan de New Mexico, maar prima te doen. Het is helaas een trage bak.
k995 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:21:
[...]

Was er ook aan het denken die te kopen, wat vind je er tot nu toe van?
Drie potjes gespeeld. Ik hoop snel de 5 skill level te halen voor 1 plane per sqdn meer. Je kunt de vijand snel kapot schieten, maar andersom zeker ook.

• k995
ShockWave schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:18:
Update 0.5.5 beloofd wat leuke dingen zie ik..vooral het weer en dag/nachtbattles lijken me erg leuk.
Verminderd zicht door regen of nacht en hopen op flinke muzzeflashes van de BB's in het donker....
IJN DD zijn dan helaas helemaal niet meer zichtbaar.....tenzij je er zelf mee rondvaart...dan is het wel leuk..
Idd, torpedo's zijn ook goed aangepakt samen met CV's die maatregelen krijgen tegen CV snipen.

Ze proberen toch de balans te verbeteren.

• MailMan
k995 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:03:
[...]

Idd, torpedo's zijn ook goed aangepakt samen met CV's die maatregelen krijgen tegen CV snipen.

Ze proberen toch de balans te verbeteren.
Ik zie zo snel niets over torp changes, waar lees je dat?

• k995
MailMan schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 19:06:
[...]

Ik zie zo snel niets over torp changes, waar lees je dat?
http://forum.worldofwarsh...ood-and-bad-news/#topmost

Good news.
Fubuki gets a new torpedo armament - type93 mod.2 (Ibuki's upgraded torpedo. No modifications).

Kagero starts with type93 mod.2 torpedo instead of type90 mod.3 (it is no longer available on Kagero).

Both Kagero and Shimakaze get the new torpedo armament - type F3 (Zao's torpedo. No modifications, check the stats in-game!)

Soviet HE-46 ammo (equipped on most Soviet DDs) has a better chance to cause fire. (8%, was 7%, the promised buff, yay!)

Tier 8, 9, 10 CVs get Defensive Barrage. 1 charge only (+1 premium, +1 superintendent). Last 2min. CD 6min (4min premium)
It's different from CA's defensive barrage. It last significantly longer but the AA boost is also weaker.

All main gun turrets below 130mm (included) get an HP boost. (4000, was 1500)
Affected: all DDs so far, Atlanta, Svietlana etc.
All main gun turrets between 131 - 155mm (included) get an HP boost. (7500, was 5000, Mogami's was 4000)
Affected: most CLs except Chapayev (was intentionally left behind or praise the Vodka)
All main gun turrets between 156 - 210mm (included) get an HP boost. (10000, was 5000)
Affected: all CAs except Moskva (which has turret HP of 15000).

Bad news.
Nerfs to Shimakaze's (also Kagero's second torpedo set) type93 mod.1 torpedo. -5knot to torp speed (62knot, was 67knot) and +0.8km to detection range (2.5km, was 1.7km)

Nerfs to Shimakaze's type93 mod.3 torpedo. -3km to torp distance (12km, was 15km) and +0.2km to detection range (1.9km, was 1.7km)

All other DD's torpedoes remain unchanged.

Plus: A quick summary for anyone who didn't know Texas (Tier 5 US BB, the stats was leaked earlier.)
It's a fully upgraded New York with better firing angle on #3 turret and much better AAs (10 quad bofors and 20 oerlikon AA guns installed), the total AA dps is 302 per second, surpassing all other Tier 5 ships (and even all Tier 6 ships except Cleveland).

• Hiawatta
FF snel m'n kamikaze er bij gepakt, blijft ook een uberschip.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ne1HKLctXUgGXVft2RAlA5hh/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wWeQw9q478ZTOGVSSujFxReT/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wuIFYsROwmr8JgQYyqMcM3xD/thumb.jpg

• MailMan
k995 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:26:
[...]

http://forum.worldofwarsh...ood-and-bad-news/#topmost

Good news.
Fubuki gets a new torpedo armament - type93 mod.2 (Ibuki's upgraded torpedo. No modifications).

Kagero starts with type93 mod.2 torpedo instead of type90 mod.3 (it is no longer available on Kagero).

Both Kagero and Shimakaze get the new torpedo armament - type F3 (Zao's torpedo. No modifications, check the stats in-game!)

Soviet HE-46 ammo (equipped on most Soviet DDs) has a better chance to cause fire. (8%, was 7%, the promised buff, yay!)

Tier 8, 9, 10 CVs get Defensive Barrage. 1 charge only (+1 premium, +1 superintendent). Last 2min. CD 6min (4min premium)
It's different from CA's defensive barrage. It last significantly longer but the AA boost is also weaker.

All main gun turrets below 130mm (included) get an HP boost. (4000, was 1500)
Affected: all DDs so far, Atlanta, Svietlana etc.
All main gun turrets between 131 - 155mm (included) get an HP boost. (7500, was 5000, Mogami's was 4000)
Affected: most CLs except Chapayev (was intentionally left behind or praise the Vodka)
All main gun turrets between 156 - 210mm (included) get an HP boost. (10000, was 5000)
Affected: all CAs except Moskva (which has turret HP of 15000).

Bad news.
Nerfs to Shimakaze's (also Kagero's second torpedo set) type93 mod.1 torpedo. -5knot to torp speed (62knot, was 67knot) and +0.8km to detection range (2.5km, was 1.7km)

Nerfs to Shimakaze's type93 mod.3 torpedo. -3km to torp distance (12km, was 15km) and +0.2km to detection range (1.9km, was 1.7km)

All other DD's torpedoes remain unchanged.

Plus: A quick summary for anyone who didn't know Texas (Tier 5 US BB, the stats was leaked earlier.)
It's a fully upgraded New York with better firing angle on #3 turret and much better AAs (10 quad bofors and 20 oerlikon AA guns installed), the total AA dps is 302 per second, surpassing all other Tier 5 ships (and even all Tier 6 ships except Cleveland).
Wow, dat zijn best vel veranderingen! Ook b.v. die nieuwe functie bij CV's.

• k995
MailMan schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:12:
[...]

Wow, dat zijn best vel veranderingen! Ook b.v. die nieuwe functie bij CV's.
Ja, blijkbaar krijgen japanse CV's wel een sterkere vorm, beetje raar omdat die nu al de sterkste zijn.

• Joindry

Joindry

Iemand die me kan kan helpen kiezen op mijn fletcher, torpedo tubes of gun fire control? Beiden hebben zo hun voordelen... Ik ben nog even aan het sparen, 3 mil is niet niks...

• PcDealer
USA dd's zijn meer gunboats dan conceiled torpers. Ik zou alles op invisifire zetten.

• Joindry

Joindry

Zou jij dan ook basis+advanced fire training doen in plaats van concealment expert?
Daar heb ik binnenkort ook de keuze in, nog 30k crew XP :) en ik ben er eindelijk.
Eigenlijk meer zone kwa onzichtbaarheid, maar wel tot 20% verder. in vergelijking met tot 10% dichter.

Maar ook stukken betere AA, en 10% meer rof.

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 17-04-2016 08:51 ]

• PcDealer
Joindry schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:50:
Zou jij dan ook basis+advanced fire training doen in plaats van concealment expert?
Daar heb ik binnenkort ook de keuze in, nog 30k crew XP :) en ik ben er eindelijk.
Eigenlijk meer zone kwa onzichtbaarheid, maar wel tot 20% verder. in vergelijking met tot 10% dichter.

Maar ook stukken betere AA, en 10% meer rof.
AFT zou een goede keus zijn, maar ik heb Demolition Expert op mijn Sims. Probeer het eens op de test server.

[ Voor 90% gewijzigd door PcDealer op 17-04-2016 10:43 ]

• Joindry

Joindry

Ik heb demo ook al, maar ik heb binnenkort mijn 5 skills voor concealment, nu twijfel ik gewoon of ik niet af zou met basic+advanced fire training in de plaats.

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:03
Na het lezen van de OP en wat filmpjes te hebben gekeken ook besloten WoW te downloaden. Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Ben meer van het tactische op de achtergrond dan te rushen met een Destroyer.

Edit: Net 4 potjes gespeeld met de Amerikaanse cruiser, allemaal gewonnen en een paar ships destroyed, tof spel :) !

[ Voor 22% gewijzigd door Kidjuh op 17-04-2016 14:12 ]

PSN: Kidjuh

• PcDealer
Kidjuh schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:25:
Na het lezen van de OP en wat filmpjes te hebben gekeken ook besloten WoW te downloaden. Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Ben meer van het tactische op de achtergrond dan te rushen met een Destroyer.
Rushen met een dd is niet tactisch. Probeer wat stijlen uit en ga dan voor je favo soort schip, hoewel dat ook weer per land kan verschillen.
Edit: Net 4 potjes gespeeld met de Amerikaanse cruiser, allemaal gewonnen en een paar ships destroyed, tof spel :) !
Tegen bots in is winst haast zeker. Kom eens terug als je Random Battles hebt gedaan ;)

• SpamLame
PcDealer schreef op zondag 17 april 2016 @ 19:10:
[...]
Rushen met een dd is niet tactisch. Probeer wat stijlen uit en ga dan voor je favo soort schip, hoewel dat ook weer per land kan verschillen.

[...]

Tegen bots in is winst haast zeker. Kom eens terug als je Random Battles hebt gedaan ;)
Zeker nog steeds PvE aan het spelen :+

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:28
Wel het begin was ook verwarrend voor mij. Duurde tot level 3 dat ik door had dat ik nog steeds Co-op aan het spelen was. Verwarrende UI zonder echte uitleg erbij :) Moet zeggen dat de Bots dan ook best aardig spelen in vergelijk ook met sommige mensen dan.

Untappd: Louwke80

• MailMan
Ik moet leren om wat minder aanvallend te spelen in het begin. Als ik dat doe houd ik het veel langer vol en word ik minder snel verrast, wat dan kan leiden tot zo'n potje :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TH6D0hp.png

Dat is zonder premium (behalve schip dan :P) of andere multipliers.

Ok, het was een Tier V match, maar het ging gewoon lekker en bijna 100k dmg gedaan geloof ik.

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 20-04-2016 20:33 ]

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:03
SpamLame schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:38:
[...]

Zeker nog steeds PvE aan het spelen :+
Haha reeds wat Randoms gedaan en dat is wel even andere koek ja..

PSN: Kidjuh

• Joe_P
De afgelopen dagen eindelijk flink weer wat kunnen spelen en de grind naar de tier 10 Zao is voltooid. _/-\o_

Wat een goddelijk schip is dat zeg. Super snelle kogels en heel veel damage met HE. Niet zulke goede AA maar je komt weinig T10 carriers tegen en tegen latere tiers is het voldoende. Vooral een heel veelzijdig schip omdat je zowel BB's (HE spammen) als DD's (laser guns) te lijf kan gaan. Helaas nog steeds een cruiser dus een Yamato kan je maar beter op afstand houden en je kan er niet echt mee pushen (dus afhankelijk van je team). Maar als dat een beetje mee zit heb je zo 100k damage te pakken. Ook leuk om de Zao kapitein (met CE) op de Kamikaze R te zetten. Dan krijg je een detection range van 5,4 km en kun je alle DD's als eerste spotten.

Ondertussen ook de ARP missie klaar en de 16 punten kapitein op de ARP Myoko gezet. Nog weinig mee gespeeld alleen.

• SpamLame
Wil je ook de Lo Yang ?
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/3175/
Is er natuurlijk ook voor anderen

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12 14:48
Tier 6 premium RU cruiser binnenkort?
http://forum.worldofwarsh...-ship-spotted-ru-molotov/

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:35:
[...]

Wil je ook de Lo Yang ?
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/3175/
Is er natuurlijk ook voor anderen
Nee, te duur. Daarom de vorige keer laten liggen.
Was al bekend dat het al in het spel zat.

Campbeltown!

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 22-04-2016 14:35 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Vandaag Hami tegengekomen ingame...hij is overgestapt op bootjes maar nog steeds erg lief....op zijn manier.

• PcDealer
Uhm... wie? DeleRT is trouwens weer aan het streamen :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Uhmmmm heb ik ik een memo gemist wat betreft IJN DD's en hun torps?
Alles is tegenwoordig snel genoeg om mijn torpedo's te ontwijken...dus dacht ga het eens dichterbij proberen..
Tuurlijk mis ik nog steeds en wordt ik met 1, lucky for him, HE shell deleted vanaf 100%hp....... |:(

Pagina: 1 ... 30 ... 129 Laatste