Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:45
Omdat ik nog 4 levels moet om ze beide te kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
7,2 km AA op de New Mexico is win :)
Ik zie niet zoveel voordelen met Super Intendant, althans niet als brawler. Dan kun je beter kortere reload op consumables hebben via vlaggen.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 30-01-2016 19:43 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:29:
7,2 km AA op de New Mexico is win :)
Ik zie niet zoveel voordelen met Super Intendant, althans niet als brawler. Dan kun je beter kortere reload op consumables hebben via vlaggen.
super intendant geeft meer repairs :) heel handig als BB

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Misschien ook als je vooruitkijkt naar toekomstige bb's en niet wilt betalen voor het heropleiden van een kapitein.

Ik heb iig het maximaal aantal pearls dat ik kan verdienen. Nu alleen de wekelijkse challenges voltooien en de Kamikaze is binnen. Toch?

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
Atlanta: goede pot op Ocean (zonder cover) vanwege mijn Rear Admiralskills
Atlanta: goede pot op Ocean (zonder cover) vanwege mijn commanderskills

Atlanta: goede pot, geTK-ed
Atlanta: goede pot, geTK-edAtlanta: goede pot, geTK-edAtlanta: goede pot, geTK-ed
Atlanta: goede pot, geTK-edAtlanta: goede pot, geTK-ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Veel buffs / nerfs in 0.5.3: http://forum.worldofwarsh...h-053/page__fromsearch__1

vooral de MK.. op reddit gaat het los: https://www.reddit.com/r/...please_dont_tell_me_this/

Hopelijk worden niet alle veranderingen doorgevoerd naar stable.. de MK wordt anders zwaar OP.. en carriers zullen onnodig hard generfd worden (alweer).. jammer als je graag vliegtuigen neerschiet.. :(

meer informatie over 0.5.3: http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/dev-bulletin-053/

wordt dus een HEEL ERG uitgebreide patch.. de nieuwe captain skills zijn echt tof _/-\o_ :D

[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 01-02-2016 19:54 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Vandaag een echte 'Whale' ontmoet. Na een knullig einde van mezelf begon iemand op me te schelden dat de game al verloren was door mijn stomme fout. Ik zijn stats dus opzoeken om hem daarmee om de oren te slaan. Op zich had hij geen bagger stats, maar het was niet super. Echter, hij had wel alle premium schepen die ooit zijn uitgekomen. En hij had 5 potjes in tier 9 gespeeld, maar had ook een tier 10 schip.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 23:16
[b]spartacusNLD schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:30...meer informatie over 0.5.3: http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/dev-bulletin-053/

wordt dus een HEEL ERG uitgebreide patch.. de nieuwe captain skills zijn echt tof _/-\o_ :D
Dat zijn wel een aantal uitgebreide veranderingen ja. Er staat niets over de verandering dat B/AFT maar geldt tot 130mm, maar dat schijnen ze nu eindelijk door te gaan voeren. Misschien toch ooit maar doorsparen voor de Ibuki dan.

Deze aanpassing is wel ook wel nice (zeker met ranked):
In addition, following your feedback, we have implemented the nation algorithm in the matchmaker. It will seek to place ships of one nation evenly throughout the teams, unless this impairs the balance. For example, if there are two Japanese Hatsuharu destroyers and two Soviet Kiev destroyers, the algorithm will seek to place one ship of each nation in every team.

Vandaag wat potjes gespeeld voor de parels, ik heb ze nu alle 236. 8) Toen maar gaan verder werken aan de ARP Myoko (300 fikkies duren wel lang zeg) in de Cleveland. Maarja toen er twee Pensacola's op 8 km langs kwamen varen met hun zijkant vol in het zicht ben ik toch maar met AP gaan schieten. 11 citadels later lagen ze beide op de bodem. Toen ik in chat aangaf dat ik zo blij was met de grote citadel van de Pensacola, beschuldigde een van hen mij van het gebruik van een aimbot. Dus ik heb hem vriendelijk bedankt voor het compliment en hem verteld dat het toch echt geen goed idee is de zijkant van een Pensacola vrij te geven.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nrX4KpQ.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LaQsSER.jpg

LO YANG d:)b als er dan carriers in een game zijn is het heel leuk jagen 8)

[ Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joe_P schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 01:14:
[...]

Vandaag wat potjes gespeeld voor de parels, ik heb ze nu alle 236. 8) Toen maar gaan verder werken aan de ARP Myoko (300 fikkies duren wel lang zeg) in de Cleveland.
Ik moet er nog 176 of zo. In een carrier gaat dat vrij goed.
spartacusNLD schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:53:
[afbeelding]

[afbeelding]

LO YANG d:)b als er dan carriers in een game zijn is het heel leuk jagen 8)
Misschien toch moeten aanschaffen? Nee, ik word er niet warm van :)

[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 02-02-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:06:
[...]
Misschien toch moeten aanschaffen? Nee, ik word er niet warm van :)
Ik laat de Amerikaanse DD lijn volledig links liggen.. vandaar deze aangeschaft. 29 euro vond ik nog net kunnen. Daarnaast had ik een free xp machine nodig want de ibuki kan ik maar niet aan wennen.. en wil zsm die zao hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Met dat soort potjes is de opbrengst wel lekker, maar ik hou het voorlopig bij de Benson in plaats van z'n Chinese variant. Tot nu toe wel veel lol gehad met de US DD lijn. Sommige schepen waren wat lastig om te spelen, maar sinds de torpedo range buff is het wel makkelijker geworden. Voor ranked is de Benson mijns inziens de beste destroyer.

Ik ben nu de public test versie aan het downloaden om de 0.5.3 update te testen. Na 10 potjes krijg je ook nog eens een dag premium op je normale account.
http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/public-test-053/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 12:24
Heb de vuurtjes nu af, nu nog even die miljoen damage doen en dan ook de ARP Myoko, dan kan ik me weer gaan focussen op het levelen van m'n tier VII schepen. Vanochtend nog ff snel een potje op m'n pensacola gedaan, blijft toch een ontzetten fijn schip. Heb net ook de York vrij aangeschaft, dus daar nog even paar potjes mee spelen om te kijken hoe dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Joe_P schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:02:
Voor ranked is de Benson mijns inziens de beste destroyer.
Is ranked niet voor tier V - VI max en de benson tier VIII?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
Ranked is verdeeld in twee blokken. Voor het eerste blok (rank 22 - 16) geldt inderdaad tier V - VI, maar het tweede blok (rank 15 - 1) is tier VII - VIII.

[edit]
Tijdens een van m'n potjes in de Cleveland heb ik me weer heerlijk kunnen verbazen over m'n teamgenoten. Twee New Yorks in een division waren de hele tijd op onze carrier aan het zeiken omdat hij geen fighter loadout had en zogenaamd niets deed met z'n vliegtuigen. Omdat ik z'n loadout had gezien aan het begin van het potje was ik maar in de buurt van de New Yorks gebleven om hen te beschermen met AA. Toen ik hun gezeik na een tijdje zat was en in de chat aangaf dat ik ze net beschermd had tegen twee waves van de vijandelijke carrier geloofden ze me niet. Ik was immers een cruiser en geen carrier dus kon ik geen vliegtuigen neerschieten. :F

Maar het goede nieuws, nog maar 97 fires voor de ARP Myoko...

[ Voor 69% gewijzigd door Joe_P op 03-02-2016 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

veel interessante onderwerpen :)

de tier 10 german BB: Wikipedia: H-class battleship proposals

Hier en daar zie je nieuwe animaties en gameplay elementen.. goed opletten dus!

[ Voor 82% gewijzigd door spartacusNLD op 03-02-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ah, eindelijk een grafische weergave van de sterke en zwakke plekken van schepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

vraag me af of het dan een x5 wordt.. ;)
volgens de event calender staat er ook een double xp gepland dit weekend....
06-­09 February: Weekend Doubles
Enjoy DOUBLE Experience on your first win of the day.
STARTS 6 February at 06:10 CET (UTC+1)
ENDS 9 February at 06:00 CET (UTC+1)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ShockWave schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:40:
[...]

vraag me af of het dan een x5 wordt.. ;)
volgens de event calender staat er ook een double xp gepland dit weekend....

[...]
Dat zou mooi zijn.

1000 base XP * 2 = 2000 * 3 = 6000 :9
Als je dan ook nog premium plus flags hebt is het helemaal niet meer normaal :P zal wel niet zo zijn overigens haha :>

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 03-02-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat Detonation mechanic moeten ze er echt uit halen.

Wat is er nou vet aan om random gedelete te worden?

Ook iemand random kunnen deleten is niet leuk, een man tot man gevecht en dan winnen is veel vetter.

Ja, ik weet het: Flags maar toch.

Ik zou het niet missen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
236 parels: done.

Goede pot in de Atlanta uploaden: done.
Atlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XP
Atlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XPAtlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XPAtlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XP
Atlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XPAtlanta: 4 kills, 400k credits, 6k XP

Idioot killen: done.
Imperator Nikolai the pink elephant
Imperator Nikolai the pink elephantImperator Nikolai the pink elephantImperator Nikolai the pink elephant
Imperator Nikolai the pink elephantImperator Nikolai the pink elephant

Support ticket invullen: done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
LOL, was er iemand vervelend?
Vanochtend 2 goede potjes gehad, maar gisteren was het drama, alleen maar 2 tiers hoger geplot, had veel eerder moeten stoppen, maar ja eigenwijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik had echt het idee dat die Kamikaze alleen mogelijk was als je een de max aantal pearls tijdens een periode had verdiend. Maar ik zit nu op de max wat ik kan verdienen en het einde is nog niet in zicht. Niet dat ik klaag, want anders had ik misschien nooit carrier gespeeld.

Ik ben trouwens nooit roze geweest, terwijl ik toch wel 3 keer iemand van mijn eigen team heb gemold.

[ Voor 15% gewijzigd door PjotrStroganov op 04-02-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Voor mij ook de eerste keer, maar soms zit ik in sniperview en schiet er een schip voor me langs. Minimale schade, dus niet pink. Nu moest ik mijzelf en mijn team redden. Allowed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

PjotrStroganov schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:19:
Ik had echt het idee dat die Kamikaze alleen mogelijk was als je een de max aantal pearls tijdens een periode had verdiend. Maar ik zit nu op de max wat ik kan verdienen en het einde is nog niet in zicht. Niet dat ik klaag, want anders had ik misschien nooit carrier gespeeld.

Ik ben trouwens nooit roze geweest, terwijl ik toch wel 3 keer iemand van mijn eigen team heb gemold.
Die periode loopt tot de 10 miljoen parels zijn bereikt, ik schat nog anderhaf tot 2 weken..
Zit nu zelf op 236, heb alle classes, research, frags en weekly's gehaald.
Eindelijk eens een actie waarbij je niet als een werkeloze hele dagen moet farmen om wat te krijgen, gewoon om de dag paar uurtjes.
CV spelen is waarschijnlijk niet nodig maar beter het zekere voor het onzekere nemen...je bent alleen zoooo teamafhankelijk met zo'n boot..

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 04-02-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Gisteravond meerdere mensen last van crappy matchmaking? potje of 7 gespeeld en in een stuk of 4 had de tegenstander 1 BB meer en dan ook nog eens 2 DD meer. Tiers waren wel redelijk gelijk, maar met deze verdeling weet je vantevoren al dat het heel lastig gaat worden.
Bleek ook uiteindelijk kansloos te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Dd's zijn hoewel moeilijker te spotten, ook makkelijk af te schieten. Hoewel een battleship veel vuurkracht heeft, is de reload lang vatbaar voor branden en doorgaans log. Met meer cruisers (en dan niet full broadside laten zien continu) kan het spelletje ook gewonnen worden door de dpm. Tiers alleen zegt niets.

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 05-02-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
PcDealer schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:50:
Voor mij ook de eerste keer, maar soms zit ik in sniperview en schiet er een schip voor me langs. Minimale schade, dus niet pink. Nu moest ik mijzelf en mijn team redden. Allowed :)
Ja, maar ik heb mensen echt dood geschoten. Eentje die mijn maatje daar voor had doodgeschoten, maar ook een die nog niemand had gedood, maar wel aan het killen was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Nieuwe gelekte ranked rules:

On noobs:
Participation in ranked battles will be restricted to players with at least:
1. level 11 account,
2. 500 PvP battles,
3. 45% win rate (in PvP).

On captains:
Only fully trained captain (i.e. not half trained or untrained) will be allowed.

On MM:
The MM will mirror the distribution of ships by nation, i.e. same number of Japanese ships, etc.

On stars:
Even if you lose, you would get the star if you have at least 1000 points of base experience (i.e. without premium, flags or specials).

Even if you win, you would not get the star if you have less than 300 points of base experience.

:*) best wel blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 20:24
Inderdaad, dat maakt het meer gericht op eigen prestatie dan team prestatie.
Maar ook hier zie ik kleine problemen, een CV met fighter setup of UJN DD die meer spot dat trop hits heeft geloof dat je nog steeds geen XP voor spotting krijgt ITT WOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Geen x5 dus dit weekend, we hebben dus de x3 van de Project R andere is schijnbaar komen te vervallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Net in de Colorado. Toch wel wennen dat die zo langzaam is op alle punten. En jammer dat hij 2 lopen minder heeft.

Ga maar even m'n free xp omzetten voor de volgende Hulls...

WoW heeft wel echt de capaciteit om het bloed onder je nagels vandaan te halen... Ik vind het nog steeds hoogst irritant dat je perfect kan mikken maar dat alles door een enorme spread naast kan vliegen.

[ Voor 49% gewijzigd door MailMan op 06-02-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59

Entity

9000rpm

Ik heb vandaag de Colorado volledig geupgrade. Blijft een matig schip, ik speel nog steeds vaak met de New Mexico... En de volgende BB is nog wel een eindje weg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Maar dan speel je dus elke keer met een nieuwe commander? Of heb je er twee voor de BB lijn?

Ik moet alleen de C hull nog, maar die spread en wendbaarheid valt tegen. Het is gewoon niet echt een verbetering ten opzichte van de NM voor m'n gevoel. Alhoewel de armor volgens mij wel een stukkie beter is, net als de AA en range natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Vandaag misschien wel mijn meest uitzonderlijke potje ooit gespeeld. In een t8 battle heeft mijn team geen verliezen geleden en door goed communiceren zijn we over de tegenstander heengewalst. Wel leuk dat de chat dit opmerkte. Voor mij was het een gemiddeld potje qua damage maar zeker de moeite waard om te posten.

En een no guts no glory game die juist enorm goed uitpakte door de andere kant uit te gaan dan de rest. Ik heb het nog nooit meegemaakt zo in de zij te kunnen aanvallen.
MailMan schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:57:
Net in de Colorado. Toch wel wennen dat die zo langzaam is op alle punten. En jammer dat hij 2 lopen minder heeft.

Ga maar even m'n free xp omzetten voor de volgende Hulls...

WoW heeft wel echt de capaciteit om het bloed onder je nagels vandaan te halen... Ik vind het nog steeds hoogst irritant dat je perfect kan mikken maar dat alles door een enorme spread naast kan vliegen.
Daar gaat ook de North Carolina geen verandering in brengen.:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59

Entity

9000rpm

MailMan schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:36:
Maar dan speel je dus elke keer met een nieuwe commander? Of heb je er twee voor de BB lijn?

Ik moet alleen de C hull nog, maar die spread en wendbaarheid valt tegen. Het is gewoon niet echt een verbetering ten opzichte van de NM voor m'n gevoel. Alhoewel de armor volgens mij wel een stukkie beter is, net als de AA en range natuurlijk.
Ik heb 2 commanders inderdaad. Niet de meest efficiente manier misschien, maar dan kan ik de 'vorige' nog blijven spelen. Stock is een schip vaak toch al matig dus het is fijn om af en toe terug te vallen op een volwaardig schip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PjotrStroganov schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:37:
Daar gaat ook de North Carolina geen verandering in brengen.:(
Klopt.. zag heel erg naar dit schip uit.. na een tijdje is het te doen. Wat ik zo op youtube zie is de IOWA pas weer echt goed voor zijn tier. De montana kan je beter niet unlocken en je credits in een andere tier X stoppen want dat is echt een stapje terug weer.. zeker vergeleken met de yamato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
PjotrStroganov schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:37:
En een no guts no glory game die juist enorm goed uitpakte door de andere kant uit te gaan dan de rest. Ik heb het nog nooit meegemaakt zo in de zij te kunnen aanvallen.
[video]
[...]
Ik zou iets vaker de vliegtuigen aanklikken voor meer schade. Wist je dat je ook in gewoon view op de map direct kan klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik kijk niet zo vaak op de map. Of bedoel je de minimap?
spartacusNLD schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:07:
[...]

Klopt.. zag heel erg naar dit schip uit.. na een tijdje is het te doen. Wat ik zo op youtube zie is de IOWA pas weer echt goed voor zijn tier. De montana kan je beter niet unlocken en je credits in een andere tier X stoppen want dat is echt een stapje terug weer.. zeker vergeleken met de yamato.
Ik zou best de Iowa willen spelen, maar ik ben bang dat deze ook zo met de punt naar voren moet worden gespeeld. Daar hou ik helemaal niet van. Dus ik ben van plan de Izumo te doorstaan voor de holy grail.

Ok, net weer een record. Nu met de Mogami. Dit is weer zo'n weekendje waarin heel veel goed gaat:P
Mogami 3129 XP
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gynuyGnISqIrQxl2dgsQJwwr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1Huv9UNi9ztFaYD9iSb19IH1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jk4s3tw0tuHeQsEkIBOhcss0/thumb.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door PjotrStroganov op 06-02-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
PjotrStroganov schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:25:
Jup!
[...]

Ok, net weer een record. Nu met de Mogami. Dit is weer zo'n weekendje waarin heel veel goed gaat:P
Mogami 3129 XP
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
HE spammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PjotrStroganov schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:25:

[...]

Ik zou best de Iowa willen spelen, maar ik ben bang dat deze ook zo met de punt naar voren moet worden gespeeld. Daar hou ik helemaal niet van. Dus ik ben van plan de Izumo te doorstaan voor de holy grail.

Mogami 3129 XP
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
gebruik de mogami nu nog maar zo veel je kan.. in 5.3 krijgt dit schip een flinke nerf :( vooral omdat de captain skills volledig veranderd worden:

wat wel weer mooi is dat iedereen een gratis captain skill reset krijgt :)

de ibuki kan je geruist gebruiken ipv de mogami:

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 07-02-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Hebben jullie ook wel eens last van twee aim bugs?

De eerste zorgt ervoor dat m'n cursor blijft draaien terwijl dat ik mijn muis stil houd. Een soort driften van je crosshair. Ik moet dan blijven slepen/corrigeren met de muis om op 1 punt te mikken.

De tweede gaat daar soms mee gepaard, dan schiet ik maar komen mijn shells veel minder ver dan waar ik mik. Heel irritant, en het gebeurt soms meerdere schoten achter elkaar.

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 07-02-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
MailMan schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:24:
Hebben jullie ook wel eens last van twee aim bugs?

De eerste zorgt ervoor dat m'n cursor blijft draaien terwijl dat ik mijn muis stil houd. Een soort driften van je crosshair. Ik moet dan blijven slepen/corrigeren met de muis om op 1 punt te mikken.
Dat is geen bug maar een feature :) Je crosshair blijft het schip volgen dat je geselecteerd hebt als target. Al druk je op X kan je een ander schip selecteren als target

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik heb wel eens dat de crosshair niet mee gaat met het schip. Dit lijkt me idd een bug. Dat je te kort of te ver richt, ligt waarschijnlijk aan het feit dat je een ander schip hebt geselecteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
jeuj, dit weekend de ARP Mtoko geunlocked.... wow wat roze...... wel een fijn schip, goeie firepower en kan wat hebben, alleen de torpedo's zijn wat minder wendbaar dan op een DD, dus daar moest ik wel ff aan wennen.
Verder een paar goede potjes gehad op de isokaze, dus nu hebben we alle 3 de minekaze, daar ff snel doorheen naar de mutsuki en dan de minekaze vervangen doorde kamikaze, mochten we de 10 miljoen parels halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 14:55
Zit even te rekenen maar je hoeft niet heel erg hard je best te doen of alle missies halen om die gratis kamikaza te halen. Zit nu op 231 en als ik de weeklies nu erbij doe dan moet ik er makkelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiha
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-08-2017
Ik denk dat MM een hekel aan mij heeft vandaag, constant teams met waardeloze CV.

Gelukkig 268 pearls binnen, genoeg voor vandaag dan maar. Alle weeklies vanaf de start gedaan, de Research missies, Frags op T2 en T3, en bij classes alleen de DD, dus nog 5 (non-weekly) missies open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

hopiconjo schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:32:
Zit even te rekenen maar je hoeft niet heel erg hard je best te doen of alle missies halen om die gratis kamikaza te halen. Zit nu op 231 en als ik de weeklies nu erbij doe dan moet ik er makkelijk zijn
Klopt, zit zelf op 236, nog 24 pearls en ben dan klaar.
Weekly missions haalde ik binnen 2 dagen met paar uurtjes speeltijd dus is goed te doen.
Beter dan de no brain wotmissies waar je een dagtaak gedurende een volle maand hebt aan het behalen van de gestelde doelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Haha :D *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vydRRe1.png

Het enige wat ze deden is vanuit spawn snipen :F -O-

wat is die beeldkwaliteit van de screenshots slecht zeg :/

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 08-02-2016 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Lekkere game dit zeg, de Kongo blijft wel een beest.

Hmz kan geen plaatjes toevoegen.
nou ja 7K xp 4 kills 150k Damage, geen premium. first win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Hiawatta schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:20:
Lekkere game dit zeg, de Kongo blijft wel een beest.

Hmz kan geen plaatjes toevoegen.
nou ja 7K xp 4 kills 150k Damage, geen premium. first win.
screenshot met screenshot knop! dan naar je game map -> screenshots -> imgur -> foto uploaden -> code hier plaatsen tussen IMG tags ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Yay, ik kan de Kamikaze verwelkomen zodra de 10M pearls (278) gehaalt is.

En volgend weekend x3 commander XP.

[ Voor 21% gewijzigd door SpamLame op 08-02-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Zo, ook genoeg pearls binnen voor de Kamikaze. Nog een paar potjes en dan eindelijke de ARP Myoko binnen. Toch wel leuk dat werken naar gratis schepen.

Als ik m'n normale Myoko verkoop heb ik ook weer genoeg geld om een nieuw schip te kopen. Ik kan gaan voor de Yorck of de Ibuki. Over beide schepen hoor ik niet al te beste verhalen dus ik twijfel nog. De grind naar de Hipper is niet zo erg als naar de Zao, maar die schijnt wel juist weer heel goed te zijn. Toch wel leuk om tenminste een T10 schip te hebben, ook al ligt het spel me op de hogere tiers niet zo (teveel van lange afstand snipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Niet te veel aantrekken van wat anderen vinden totdat je het schip zelf hebt gespeeld.

293 collected:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nAYjDY8nn0rbr8oaeccjXT87/full.png

[ Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 09-02-2016 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Daar heb je helemaal gelijk in. Wel jammer dat je een schip niet kan testen (bv. in een training room tegen bots en zonder er aan te verdienen). Nu moet ik er eerst een paar miljoen aan besteden. :/

Ik ga er nog een nachtje over slapen. De ARP Myoko is binnen (hij is wel roze zeg...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:14

Grouchy

meep meep

Joe_P schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 02:37:
Daar heb je helemaal gelijk in. Wel jammer dat je een schip niet kan testen (bv. in een training room tegen bots en zonder er aan te verdienen). Nu moet ik er eerst een paar miljoen aan besteden. :/

Ik ga er nog een nachtje over slapen. De ARP Myoko is binnen (hij is wel roze zeg...).
PT round 2 komt eraan. Daar kan je ze waarschijnlijk wel testen.

Een topper zal het nooit worden met dank aan haar AP shells, maar de Yorck valt reuze mee na de buff. Erna wacht de Hipper d:)b
Wacht zelf met verdere schepen kopen tot Valetijnsdag..hoop eigenlijk op een discount ergens.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Ah ok geactiveerd, thuis eens ff kijken of ik ze dan kan laten zien.
Thx!

Voldoende pearls voor de kamikaze verzameld, als de count zo doorgaat komen de volgende weeklies niet meer beschikbaar en hebben we dit weekend de kamikaze al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Joe_P schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:53:
Zo, ook genoeg pearls binnen voor de Kamikaze. Nog een paar potjes en dan eindelijke de ARP Myoko binnen. Toch wel leuk dat werken naar gratis schepen.

Als ik m'n normale Myoko verkoop heb ik ook weer genoeg geld om een nieuw schip te kopen. Ik kan gaan voor de Yorck of de Ibuki. Over beide schepen hoor ik niet al te beste verhalen dus ik twijfel nog. De grind naar de Hipper is niet zo erg als naar de Zao, maar die schijnt wel juist weer heel goed te zijn. Toch wel leuk om tenminste een T10 schip te hebben, ook al ligt het spel me op de hogere tiers niet zo (teveel van lange afstand snipen).
Ik ben al tijden aan het twijfelen over de Ibuki. Ik kan em kopen, maar heb besloten om voor de Izumo en daarna de Yamato te gaan. De Zao is uiteindelijk ook een goed schip, maar ik ben momenteel toch meer into BB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Gisteren mooie potjes gehad in de Imp. Nicolai :) High Caliber en nog twee medaillers. Vanavond posten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hopiconjo
Ibuki heb ik haat/liefde verhouding. Momenten is dit schip briljant andere momenten faalt hij ongelofelijk. Zorg dat je de range extender hebt zodat je ieder geval op 19km kan schieten. Blijf bewegelijk (turrets draaien vrij snel mee) en laat NOOIT zijkant zien. Met HE zet je gegarandeerd elk schip in brand (mede door snelle reload) en maak gebruik van zijn 10 km torps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
iemand nog tips om het destroyer gedeelte z.s.m. te halen van de ARP myoko mission?
Op dit moment heb ik het meeste succes met een aoba de cap in te varen en ze dan te grazen nemen. eindigt doorgaans wel redelijk snel met een gezonken schip helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
defiler1974 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:35:
iemand nog tips om het destroyer gedeelte z.s.m. te halen van de ARP myoko mission?
Op dit moment heb ik het meeste succes met een aoba de cap in te varen en ze dan te grazen nemen. eindigt doorgaans wel redelijk snel met een gezonken schip helaas
MURMANSK _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Helaas pindakaas. Schepen moeten tier VI zijn voor de Myoko mission. En het is ook wel prettig om op kort afstand een torpedo af te schieten als je het niet redt de torpedo's te ontwijken van de DD.

[ Voor 23% gewijzigd door defiler1974 op 09-02-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Je hebt een tier 6 nodig daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Jammer...is mijn DD killer

[ Voor 76% gewijzigd door hopiconjo op 09-02-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Ik heb de meeste DD kills gehaald met USN DD's en m'n Cleveland / Mogami. Tegen manoeuvrerende DD's is het fijn als je meer shells eruit pompt zodat je er altijd wel een paar raakt. Als je dan de engine van de DD kan raken is het vaak snel gedaan. Verder moet je wel een beetje geluk hebben, bij bepaalde maps / modes heb je veel meer kans om alleen varende DD's tegen te komen zonder dat je door alle vijandelijke BB's te grazen wordt genomen. De Cleveland gebruikte ik ook om de 300 plane kills te halen en ik heb uiteindelijk ook de kapitein gerespec't voor zoveel mogelijk kans op fire voor de 300 fires.

Torpedo's zijn tegen DD's vooral handig om ze uit hun smoke te jagen of ze een bepaalde kant op te sturen, maar in close combat kun je je volgens mij beter op je guns focussen. Af en toe zie je dat bevriende DD's druk bezig zijn met torpedo's lanceren terwijl ze met hun guns ondertussen evenveel en vaak zekerdere damage hadden kunnen doen.

Komende dagen zelf maar even de tweede PT sessie proberen. Wist niet dat er een tweede sessie kwam dus dank voor de tip. Bij de vorige sessie kon ik de laatste dag niet meer spelen dus kon ik de hoogste tiers helaas niet uitproberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Joe_P op 09-02-2016 15:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
defiler1974 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:35:
• Ranger in fighter heavy setup: twee squadrons dive bombers er op af onder een lichte angle t.o.v. elkaar (van de voor- of achterkant benaderen, nooit de zijkant!)
• Sims, of een andere snelvurende multiturret dd (zoals de Ruskies)
• Atlanta, of een andere snelvurende multiturret cruiser (Cleveland, Nurnberg)
• New Mexico, of een ander goed draaiende battleship met goede AA en secondaries en HE spammen maar, zodra een dd gespot is wel meteen draaien

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 10-02-2016 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
6 potjes met de Colorado. 5x verloren op punten, 1x gezonken...

650XP per potje gaat niet hard, maar we gaan vrolijk door...

En.... Uninstalled :P Uiteindelijk meer ergernis dan plezier dat ik beleef met dit spel. Ook omdat het ondanks die ergernissen toch verslavend is ;)

[ Voor 37% gewijzigd door MailMan op 09-02-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Leuk die public test. >:)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/2016-02-09.jpg

Wel jammer dat je bijna altijd de nieuwe map krijgt, die niet heel bijzonder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Oh doet ie het weer? Ik wil steeds spelen, maar maakt dan geen connectie. Op de eerste dag alleen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
The second iteration of Public Test 0.5.3 will be running from 9 February at 17:30 CET (UTC+1) until 11 February at 14:00 CET.

http://worldofwarships.eu...lic-test/public-test-053/

Ik moet zeggen dat ik me tot nu toe het meest vermaak met de Gearing (2,4s reload _/-\o_). De Hindenburg is ook wel leuk, enorme range, super accurate, maar wel kwetsbaar en niet zo wendbaar waardoor je wat tactischer moet spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 09-02-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Gisteren:
Imperator lekkere pot
Imperator lekkere potImperator lekkere potImperator lekkere pot
Imperator lekkere potImperator lekkere pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ok wat de hell? Ik weet dat ik het spel net verwijderd heb, maar ik dacht ik kijk nog even een video suggestie die voorbij kwam op Youtube over de Colorado (het schip waar ik het laatste in heb gezeten).

De spread van de shells in deze video zijn zoveel beter dan die bij mij waren. Ik begrijp dat echt niet.
Het is ook niet zo dat hij alleen maar de beste schoten laat zien want het zijn er een paar achter elkaar en daar zie ik shells zowat naast elkaar vliegen.

Hoe kan dat in vredesnaam, want dat had herinner ik mij echt niet? Hij zegt zelf ook dat de Colorado een buff heeft gekregen op dat gebied, maar daar heb ik niets van gemerkt. Of is hij daarna weer generfed?
Andere mensen met de Colorado die dit herkennen?

[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 10-02-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
MailMan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:40:
De spread van de shells in deze video zijn zoveel beter dan die bij mij waren. Ik begrijp dat echt niet.
Het is ook niet zo dat hij alleen maar de beste schoten laat zien want het zijn er een paar achter elkaar en daar zie ik shells zowat naast elkaar vliegen.
Welke upgrades had jij er op? Gun Fire Control System?

• MailMan
PcDealer schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:54:
[...]

Welke upgrades had jij er op? Gun Fire Control System?
Ja maar ik zeg uit m'n hoofd nr 2, die voor mee range zorgt. Ik meen me te herinneren dat er niet één was voor meer accuracy voor de Colorado?

• PjotrStroganov
MailMan schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:26:
[...]

Ja maar ik zeg uit m'n hoofd nr 2, die voor mee range zorgt. Ik meen me te herinneren dat er niet één was voor meer accuracy voor de Colorado?
Ik heb wel eens gedacht dat WG stiekem de stats van schepen van youtubers buffed. Zijn performance met de amagi is ook absurd.

• MailMan
Ik dacht zelf even dat het misschien door een Premium account kwam (en dus ook stiekem).

Kijk ik wil niet allemaal excuses gaan zoeken, maar de consistente spread van meerdere guns en meerdere keren achter elkaar heb ik zelf gewoon niet ervaren met de Colorado. Dat vind ik gewoon gek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een heerlijke pot in de Murmansk

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/Warships/shot-16.02.11_12.29.24-0603k.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/Warships/shot-16.02.11_12.29.29-0220k.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/Warships/shot-16.02.11_12.29.35-0099k.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Fest op 21-02-2016 12:54 ]

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 13:03
7 kills, wow das erg nice!

PSN ID = OTL002

• PcDealer
Zo, eindelijk de 300 fires started voor de ARP Myoko behaald, nu nog 820 k dmg doen.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 12-02-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:19:
Zo, eindelijk de 300 fires started voor de ARP Myoko behaald, nu nog 820 k dmg doen.
Netjes, ik heb gisteren zelf pas de ARP Kongo unlocked.

Ik moet nog 200 fires, ik weet niet of ik het ga halen.
De rest van de maand alleen maar Cleveland en Mogami spelen lijkt me ook niet echt leuk.

We zien het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik heb het ook met carriers gedaan. Nog 500k te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Zo de ARP Kongo is ook binnen , meer dan 260 pearls ook. En ik zie net dat ik zonder dat in het door heb , op 6000 XP na , de North Carolina unlucked heb. Nu alleen nog credits. De Colorado was best een leuk ship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Project R is zo goed als klaar 32K pearls en 10M is bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:12
PR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Wanneer krijgen we die KamikazeR eigenlijk? Misschien staat het wel eregns maar vinden lukt me nu niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:14

Grouchy

meep meep

Muricans kregen het ongeveer (vanaf) 72 uur later omdat het eea handmatig moest gebeuren.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
woei ik heb de Kamikaze R in port, gelijk even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
World of Warships - Project R finished
4:28 PM
=============================
Ahoy Captain!

The Project R has finally been completed with a huge success. We collected the 10.000.000 Pearls and your participation made this possible!

As a reward you have been granted command over the Kamikaze R. The ship has been towed to your port and awaits your first inspection.

As a premium ship the Kamikaze R has many advantages over regular no premium ships.

If you're missing Doubloons to convert the XP you hoard on this glorious vessel, stop by the Premium Shop to top your chests up!

We wish you fair winds and a following sea.

Action Stations!

The Wargaming World of Warships Team

Gisteren ook nog de Anshan Ultimate package gekocht :)

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 15-02-2016 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
De Kamikaze is hier ook binnen. Ik had nog een aardig getrainde Minekaze kapitein voor 'm klaar staan, maar eerst de kapitein voor m'n gloednieuwe Ibuki retrainen. De Ibuki kunnen kopen nadat ik m'n New Orleans had verkocht. Helaas heb ik nog geen geld voor de upgrades en modules, dus daarbij komt een extra premium schip ook goed van pas.

De afgelopen week de Yorck gekocht een daar aardig wat mee gespeeld. De speelstijl is even wennen (ik speel meestal redelijk agressief), maar inmiddels zit ik op gemiddeld 51k damage. Dat is ongeveer evenveel als ik met m'n Mogami haal. 8) De Yorck schiet zo nauwkeurig en snel met HE dat je (met demolition expert) alle BB's op afstand aan het branden kan houden. De turrets hebben ook goede angles zodat je de meeste binnenkomende shells kan bouncen. Cruisers die dichtbij durven te komen kun je dan weer met AP slopen en met de sonar heb je ook een goede counter tegen DD's. Alleen zorgen dat je niet wordt gefocust door meerdere vijandelijke schepen want dan kan je aardig snel de vissen gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, met angst zag ik uit naar de grind met de Yorck. Veel slechte verhalen gehoord.
Op een of andere manier doe ik het er niet slecht in, sterker nog: Prima schip

Waar ik wel veel problemen mee heb is de Ibuki.

Ik moet nog wel de B hull unlocken maar ik heb bar weinig succes met dit schip. Als iemand tips heeft....

Afijn, Kamikaze is ook binnen maar eerst ga ik Kamikazes hunten met mijn Murmansk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Laatst online: 17-09 13:26
Kamikaze lijkt slechter qua stats dan Minekaze???
Geen AA op Kamikaze, en 2.9s rudder shift time vs 2.1 op de Minekaze

Wat is het voordeel dan van de Minekaze tov Kamikaze?

Edit: Ik zie nu dat de RoF van de turrets een stuk hoger zijn, waardoor het meer richting een rus gaat

[ Voor 23% gewijzigd door AceAceAce op 15-02-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
vergeet de extra XP niet ivm de camo paint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Traverse speed van torpedo tubes en turrets zijn beter op Kamikaze. Heb de captain van mijn shimikaze erin en wordt nu gedetecteerd op 5.4 km. Mijn eerste pot met deze boot 145k damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Gisteren ook een paar potjes in de kamikaze, leuk schip hoor, leuke xp ook, maar werd vrij hoog ingedeeld, tier 7 vooral. Damage nog niet heel hoog, maar working on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik vind de Kamikaze traaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:12
Ik ben helaas buiten de boot gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Officiële release van 0.5.3:
http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/update-053-release/

The update is scheduled for 18 February and will be applied on the servers from 05:30 until 07:30 CET during which time the game server will be offline.

Tot nu toe wel weer lol gehad in de Kamikaze (heb heel lang een Minekaze gehouden voor de torpedo missies, maar laatst vervangen door de Isokaze voor T4 kills). Gelijk m'n Ibuki kapitein kunnen retrainen om toch de grind naar de Zao te proberen. De eerste potjes met de Ibuki vielen nog niet tegen, zeker met de repair (T9 cruiser) en de relatief lage concealment is het wel te doen. Helaas zijn de repair cost / camo / premium consumables wel erg prijzig. Je moet een redelijke pot spelen om uberhaupt kiet te draaien zonder premium, dus voorlopig blijf ik 'm afwisselen met andere bootjes.

[ Voor 54% gewijzigd door Joe_P op 16-02-2016 14:59 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 129 Laatste