Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joe_P schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:33:
Officiële release van 0.5.3:
http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/update-053-release/

The update is scheduled for 18 February and will be applied on the servers from 05:30 until 07:30 CET during which time the game server will be offline.
Tot nu toe wel weer lol gehad in de Kamikaze (heb heel lang een Minekaze gehouden voor de torpedo missies, maar laatst vervangen door de Isokaze voor T4 kills). Gelijk m'n Ibuki kapitein kunnen retrainen om toch de grind naar de Zao te proberen. De eerste potjes met de Ibuki vielen nog niet tegen, zeker met de repair (T9 cruiser) en de relatief lage concealment is het wel te doen. Helaas zijn de repair cost / camo / premium consumables wel erg prijzig. Je moet een redelijke pot spelen om uberhaupt kiet te draaien zonder premium, dus voorlopig blijf ik 'm afwisselen met andere bootjes.
*O*

Het Tweakers.net team zal zsm worden opgericht >:) wie doet mee?? :P

reddit draadje: https://nl.reddit.com/r/W...ate_053_arrives_18th_feb/
  • Some Commander skills will be modified. Because of this, all players can redistribute their Commander’s skill points for free.
  • The reward for reaching Account Level 12 is 3,000,000 credits.
  • On the Ocean map, the battle mode "Domination with 3 Key Areas" was added. (will make the map a bit better..)
  • Distribution of players into teams was slightly improved. Now, after two teams have been formed, the matchmaker will try to distribute players so that teams consist of players with approximately equal ships. For example, if there are two Cleveland cruisers on one team and two Aoba cruisers on another team, the ships will now be distributed evenly if it is technically possible, in order to have one Cleveland cruiser and one Aoba cruiser on each team.

[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 16-02-2016 15:10 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
spartacusNLD schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:00:
[...]

*O*

[video]

Het Tweakers.net team zal zsm worden opgericht >:) wie doet mee?? :P
OOh, ben benieuwd wat het effect op carriers en AA gaat zijn. Changes zijn best wel heftig.
Weet in ieder geval dat ik die secondary gun trait ga nemen op mijn nagato.

Wordt lachen voor de eerste DD die binnen mijn range gaat komen, mijn nagato en commander is volledig gespecced voor secondary guns. het heeft iets heel moois als je al die secondaries af ziet gaan en een hele stroom shells richting een schip ziet gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door defiler1974 op 16-02-2016 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 23:16
De onderstaande zin is daarbij wel belangrijk, dus je moet goed blijven opletten:
Manual Fire Control for Secondary Armament: secondary guns only open fire at targets designated by the player.

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de veranderingen op het gebied van AA en de hoeveelheid carriers. Het schijnt dat er op de Amerikaanse server al bijna helemaal geen high tier carriers meer rondvaren.

Verder ben ik wel blij met de meeste aanpassingen. De aanpassingen aan BFT, EM en AFT betekenen wel een serieuze nerf voor light cruisers (gelukkig ben ik die schepen inmiddels allemaal voorbij). Wel bijzonder dat de Kutuzov dan weer een buff krijgt zodat de rof / range hetzelfde blijven als voor de update (russian ships are stronk).

@ spartacusNLD, zo'n team zie ik wel zitten. Maar eens kijken hoeveel animo er voor is en hoeveel tijd men dan van elkaar verwacht erin te steken.

[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 16-02-2016 15:19 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joe_P schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:18:
De onderstaande zin is daarbij wel belangrijk, dus je moet goed blijven opletten:
Manual Fire Control for Secondary Armament: secondary guns only open fire at targets designated by the player.
@ spartacusNLD, zo'n team zie ik wel zitten. Maar eens kijken hoeveel animo er voor is en hoeveel tijd men dan van elkaar verwacht erin te steken.
Team battles werken alleen savonds :) ben benieuwd hoeveel animo er is idd..

tip van de dag: volg deze website voor al het laatste nieuws: http://fleetreview-wows.com/ d:)b

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 11:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Nieuwe muziek, boooh, niet langer uren lang luisteren naar: "wat zullen we drinken 7 dagen lang, la lalala"
Nu ben ik gewoon triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
ARP Myoko binnen!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Laatst online: 17-09 13:26
Okay ben inmiddels fan van Kamikaze R. 50k XP met dat schip tot nu toe.
Lekkerste potje heden ochtend:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dCN5oVB31u0DNqckMIOugRxC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/79l7v2s0r1kybkPkt7tS89xl/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qxTEDKD0rTYr1Y8aN8CFg1fM/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZaYY4FKwrZBK2Fv83QJJLNCE/thumb.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door AceAceAce op 17-02-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Tweakers team lijkt me leuk , ik ga me mic afstoffen en TS installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 20:24
And ranked battles are over (for those who care).

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 17-02-2016 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06-2019
Een paar avonden terug had ik een paar potjes die niet zo goed liepen; en in een paar daarvan werd er zoveel heen en weer gescheld dat het zowel triest als hilarisch was. Na het afsluiten las ik het nieuwbericht van de nieuwe teambattles, met daarin de volgende tekst:
Even battle-hardened sea dogs sometimes have a difficult time turning the tide of battle if their allies don't play for the team. This often results in some rather harsh language flying back and forth in the chat. Now, that's not too gentlemanly, is it? Ik best wel om moest lachen omdat het zo toepasselijk was.
Link: http://worldofwarships.eu...on/team-battles-incoming/
Ik kijk er wel naar uit om als mercenary aan de slag te gaan. Alleen jammer dat die tiers zo hoog liggen,
om mij hadden ze net als ranked een t5/t6 groep erbij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
wheresmymaxsuit schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:22:
Een paar avonden terug had ik een paar potjes die niet zo goed liepen; en in een paar daarvan werd er zoveel heen en weer gescheld dat het zowel triest als hilarisch was. Na het afsluiten las ik het nieuwbericht van de nieuwe teambattles, met daarin de volgende tekst:
Even battle-hardened sea dogs sometimes have a difficult time turning the tide of battle if their allies don't play for the team. This often results in some rather harsh language flying back and forth in the chat. Now, that's not too gentlemanly, is it? Ik best wel om moest lachen omdat het zo toepasselijk was.
Link: http://worldofwarships.eu...on/team-battles-incoming/
Ik kijk er wel naar uit om als mercenary aan de slag te gaan. Alleen jammer dat die tiers zo hoog liggen,
om mij hadden ze net als ranked een t5/t6 groep erbij gemaakt.
Idem, ik merk geen plezier te beleven aan hogere tiers, speel voornamelijk 4/5.
Nu dan T6 vanwege de ARP Myoko, maar geloof niet dat ik dat verder doen ga.
Geziek of gezeik in chat, ligt "altijd" aan een ander of het team en mogelijk ben ik er gewoon niet goed genoeg voor.
Maar kom aan tis maar een spel, ergo ik zie mij (voorlopig) geen team battles doen, same voor ranked battles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
En 0.5.3 is beschikbaar op EU
Skills reset, Teambattle openen voor de eerste keer is wat irritant gezien je een soort uitleg moet lezen waarbij er een delay zit op de OK knop.

Gelijk de Naval designer achievements gekregen.
Er is nu ook een achievement voor het halen van achivements lolz...

Eerst maar eens kijken hoe de skill punten verdeelt moeten worden voor de commanders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Geathering Of Tweakers team is gemaakt! :) Mocht je willen joinen hoef je deze dus niet meer aan te maken.. stuur me ff een bericht in game (SpartacusNLD) en ik voeg je toe!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OZY5VIo.jpg

100 AA op mijn iowa :o :D

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Ik heb mijn Amagi cap geupgrade als voorbereiding op de Yamato. Ingezet op secondaries.:P

Wat me trouwens opvalt is dat ik ineens veel meer consistente damage en citadels weet te scoren. En dat met de accuracy upgrade uitgeschakeld.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 12:24
Ik had inderdaad ook wel liever een t5/t6 teambattle gehad, is net wat leuker, ik merk dat het verschil tussen tiers naarmate ze hoger worden steeds groter wordt.

Met welke skills heb je de AA op 100 gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
Zo, de download aangezet en nu maar even lezen wat voor skills ik m'n kapiteins moet geven. Als de update erdoor is zal ik me bij het Tweakers team aanmelden. Ik heb inmiddels een aardige collectie van T7/8 schepen die ik hopelijk binnenkort kan uitbreiden met de Hipster.

Ik gebruik deze guide die per lijn de beste skills uitlegt (onderaan staat ook een video):
http://forum.worldofwarsh...ills-distribution-in-053/

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Hiawatta schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:14:
Ik had inderdaad ook wel liever een t5/t6 teambattle gehad, is net wat leuker, ik merk dat het verschil tussen tiers naarmate ze hoger worden steeds groter wordt.

Met welke skills heb je de AA op 100 gekregen?
De beide AA captain skills + hull B

Ik heb iedereen die mij een bericht gestuurd heeft voor de teambattles uitgenodigd.. over 13 min gaat het live.. nog 3 plekken over! :)

• PjotrStroganov
ik ga ff eten en kom er daarna aan.

• Joe_P
Dacht ik dat ik klaar was met downloaden, komt er nóg een update van 750 Mb...

Ik zit nu wel te twijfelen of ik m'n cruiser kapiteins Superintendent moet geven of niet. Tot T9 heb je het zelden nodig, maar daarna is het opeens heel erg handig (extra heal). Ik heb eigenlijk geen zin dubloons uit te geven aan een respec als ik ze in een T9 schip zet, maar ik denk dat ik er niet aan ontkom. Tot die tijd maar Vigilance gebruiken met de verwachte toename van het aantal destroyers.

Zijn jullie ook van plan TS te gaan gebruiken, want ik zie nog niemand in het GoT TS channel.

[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 18-02-2016 18:08 ]

• PjotrStroganov
Ik kom wel op TS. Ik heb overigens ook de beschikking over een kanaal in mumble, als mensen zich storen aan push to talk.

• SpamLame
meeste zitten nu tegen eten aan , ik kijk naar mijzelf o.a. dan de kinderen naar bed.
wanneer mogelijk kom ik weer in het team kijken

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:12
Pfffff, het is wel buffelen met de mogami zeg. Die patch heeft niet veel goeds gedaan voor dit schip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

was toch wel heel geslaagd eerste avond team battle :) 70% winrate plus dik wat XP per man! d:)b
Vaker doen mannan!! en dan ook nog vrijwel iedereen op teamspeak maakt het nog wat makkelijker allemaal..

''teamspeak OP please nerf'' :P

ik voorzie zeer mooie dingen in clan battles van de toekomst.. (clan is blijkbaar nog net wat anders als team battles)

[ Voor 56% gewijzigd door spartacusNLD op 18-02-2016 21:40 ]

• PjotrStroganov
Ik zit nu in de Flamu stream en heb hem er op gewezen dat ie ons totaal heeft geowned. Ik wacht met smart op de video op YT.:P

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PjotrStroganov schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:40:
Ik zit nu in de Flamu stream en heb hem er op gewezen dat ie ons totaal heeft geowned. Ik wacht met smart op de video op YT.:P
ahaha.. we zijn op stream afgemaakt :9 was wel de enige match dat t helemaal mis ging..

http://www.twitch.tv/flamuu morgen ff de stream terugkijken en dan moet t ergens terug te vinden zijn :+

• Joe_P
Zeker vermakelijk die team battles!

Zit nu ook even de stream van Flamu te bekijken maar zij hebben echt alles achter elkaar gewonnen. Zo'n vol team met een ervaren carrier, 2 BB's en Atago's (OP!) erin werkt zo te zien wel lekker. Als DD speler is het in ieder geval erg irritant als je steeds een vliegtuig boven je hoofd hebt en je alleen in smoke even kan bijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joe_P schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:07:
Zeker vermakelijk die team battles!

Zit nu ook even de stream van Flamu te bekijken maar zij hebben echt alles achter elkaar gewonnen. Zo'n vol team met een ervaren carrier, 2 BB's en Atago's (OP!) erin werkt zo te zien wel lekker. Als DD speler is het in ieder geval erg irritant als je steeds een vliegtuig boven je hoofd hebt en je alleen in smoke even kan bijkomen.
jah.. een carrier is wel nodig in ranked + 2 BB + 2 atago / mogami en nog een DD erbij en je hebt een top team.. had PC dealer niet een tier 7/8 carrier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
En goede communicatie deed al heel veel. Vooral de momenten dat je besluit met de groep te pushen zijn effectiever als iedereen weet wanneer. Ik merkte ook dat het met de BB's prettig was de navigatie gezamelijk uit te stippelen voor ik een manoeuvre maakte.

Het potje toen we vijand op de vlucht en in de handen van de DD van SpartacusNLD joegen, was voor mij een hoogtepunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Wij zitten op 1:51:00 ongeveer. Nu maar even kijken wat ze over ons zeggen. :'(

Eerste opmerking is meteen 'no carrier again', dan 'only one DD too'. Wel fijn dat ze m'n opmerking in chat beleefd vinden. 8)

Gelukkig zijn we niet het enige team dat hopeloos van hen verloor. Pas rond 2:22:00 krijgen ze echt een beetje tegenstand.

[ Voor 70% gewijzigd door Joe_P op 19-02-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
spartacusNLD schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:20:
[...]

jah.. een carrier is wel nodig in ranked + 2 BB + 2 atago / mogami en nog een DD erbij en je hebt een top team.. had PC dealer niet een tier 7/8 carrier?
Ik heb een Ranger (t7) maar echt goed met CV's in strike config...nee, fighter setup redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
http://www.twitch.tv/flamuu/v/47197299

1:50:50 is het moment van het begin van onze afgang.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
afgang ? you win some you loose some. het is een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
True. Maar liever niet in het openbaar voor iedereen om het te zien.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
hoevaak gebeurt het dat je tegen een streamer speelt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wie heeft er maandag avond tijd voor teambattles? Als we dan weer 5> man kunnen verzamelen op teamspeak kunnen we weer wat punten verdienen! ts3.gatheringoftanks.nl

ik zag verder ook dan Russische cruisers aangekondigd (gelekt) zijn:

http://shipcomrade.com/news/65

http://forum.worldofwarsh...ers-looking-at-the-stats/

Afbeeldingslocatie: http://shipcomrade.com/images/news/NEWSRussianTable.PNG

De tier 5 heeft wel heel grote kanonnen voor zijn tier :P moet meteen hier aan denken
Die tier 8 lijkt de nieuwe mogami te worden op papier
De tier 10 dik OP

[ Voor 68% gewijzigd door spartacusNLD op 21-02-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ik ben hoop ik wel van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik heb inderdaad een elite Ranger. Lexington dus unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:15:
Ik heb inderdaad een elite Ranger. Lexington dus unlocked :)
beter tier 8 dan 7 natuurlijk :) dus een lexington zou goed uitkomen! Ik heb tot nu toe gemerkt dat een carrier in team battles goed van pas komt.. zeker om het spotten van irritante DDs :)

Het team zit nu trouwens vol.. er staan naar jou en nog 1 ander iemand een invite uit die nog niet geaccepteerd is op moment van schrijven!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/109g7f0.png

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 21-02-2016 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Alweer een heerlijke pot in de Murmansk. Met dank aan PP en Shockwave.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/Warships/shot-16.02.21_12.43.58-0065k.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/Warships/shot-16.02.21_12.44.02-0556k.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/Warships/shot-16.02.21_12.44.06-0271k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
8 kills, wow. _/-\o_ Mijn record staat nog op 7, trouwens ook met de Murmansk. Zeker een fijn schip.

Mijn Nagato lijkt wel vervloekt vandaag, nog geen game mee gewonnen. Een aantal keer in gevecht geweest met een Amagi, maar het lijkt wel of daar een soort van forcefield omheen zit, all m'n shells landen ervoor, erachter of in de zachte gedeeltes voor een overpen. Ondertussen is elke hit op mij wel 5k of 8k damage. Gelukkig nog maar 33k xp en ik kan zelf de Amagi kopen.

Gebruiken er trouwens meer mensen een mod waarmee je HE en AP kunt onderscheiden? Net een game gehad in m'n Yorck waarbij een vijandelijke North Carolina alleen maar het HE zat te schieten. Toen hij was gezonken toch maar even gevraagd of hij dat wist, bleek dat hij fires aan het 'sparen' was voor de ARP Myoko. :F

@SpartacusNLD, ik kan morgenavond wel weer meedoen. Het zou mooi zijn als we een vol team bij elkaar zouden kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joe_P schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:21:
Gebruiken er trouwens meer mensen een mod waarmee je HE en AP kunt onderscheiden? Net een game gehad in m'n Yorck waarbij een vijandelijke North Carolina alleen maar het HE zat te schieten. Toen hij was gezonken toch maar even gevraagd of hij dat wist, bleek dat hij fires aan het 'sparen' was voor de ARP Myoko. :F
Ik gebruik een paar van de mods van Aslain's WoWS ModPack. De mod die jij zoekt zit daar ook in. Gebruik ik zelf ook. Rood = HE en Blauw = AP.

Werkt heel goed. Ik zal morgen op TS wel uitleggen welke ik verder gebruik :)
@SpartacusNLD, ik kan morgenavond wel weer meedoen. Het zou mooi zijn als we een vol team bij elkaar zouden kunnen krijgen.
Zou inderdaad mooi zijn! Jullie kunnen trouwens ook gewoon zelf team battles opzetten met mijn team :) ik hoef zelf niet aanwezig te zijn daarvoor.. d:)b

[ Voor 40% gewijzigd door spartacusNLD op 21-02-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
spartacusNLD schreef op zondag 21 februari 2016 @ 13:44:
[...]
Werkt heel goed. Ik zal morgen op TS wel uitleggen welke ik verder gebruik :)
[...]
Die mod gebruik ik zelf ook, ik was vooral benieuwd of jullie die ook gebruiken. Ik gebruik verder de mod met player panels (naam / schip / health van alle spelers) en de uitgebreide minimap met namen en laatste positie van onzichtbare schepen. Een andere gun sight ben ik nog niet aan begonnen, al erger ik me soms wel aan de standaard van WoWs omdat die niet meeschaalt als je uitzoomt.

[ Voor 13% gewijzigd door Joe_P op 21-02-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
8 kills, wow. _/-\o_ Mijn record staat nog op 7, trouwens ook met de Murmansk. Zeker een fijn schip.
Heb ik ook als enige premium schip, zeker een goede, zelfs nog na de nerf van de laatste patch.. Ik ben zelf trouwens nog niet verder gekomen dan 4 kills in een battle.. Maar heb dan ook nog maar zo'n kleine 300 battles gespeeld.. Meer kills vraagt toch wel het nodige geluk denk ik, dat je de killshot kan maken op low-health tegenstanders en dat ze ook allemaal in jouw buurt zitten zonder dat je zelf kapot geschoten wordt.. Ik speel veel Battleships en als dan de halve vloot van de tegenstanders aan de andere kant van de map zit kan je verder niks.. Ik vond het in World of Tanks veel makkelijker om meer kills te maken, puur omdat tanks veel mobieler zijn.. Ik vind geluk sowieso ook een nog grotere rol spelen in Warschips, zeker ook qua RNG.. Mijn grootste frustratie in Wargaming games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik gebruik geen een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
@Fest Waaaaattttt!! 8 kills. Dan heb je het heel erg getroffen qua teams, maar het gevoel om een heel team op een hoopje te vegen blijft heerlijk. (een lekkere adrenaline rush als het lukt).
@JoeP ja, ik maar gebruik van Aslains modpack, waaronder die mod. Maar vooral de last know positions op de mini map maakt voor mij veel verschil.

TL;DR: Welke (tier 2) commander skills gebruiken jullie voor je light cruisers?

Ik heb een vraag namelijk: welke commander skills gebruiken jullie voor je light cruisers?
Eerder heeft iemand hier al een link geplaatst naar een topic waar suggesties werden gedaan voor de nieuwe commander skills. Maar hierin waren er vooral voor de tier 2 skills meerdere opties/keuzes. Zelf ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met: Last stand, Incoming fire alert of Expert marksmen.
Voor destoyers ben ik er al uit; de last stand skill is de nieuwe must have. Maar voor cruisers is het allemaal nog vrij onduidelijk. Wat ik eigenlijk zoek is iets vergelijkbaar met deze captain skill review: http://forum.worldofwarsh...ills-repost-from-wotlabs/. Hierin worden alle skills met kleurencodes gewaardeerd van ‘vermijden’ tot must haves. Mijn afweging tot zover:

Last stand: voor destroyers een must-have omdat die meerdere keren per potje een engine knock out kunnen krijgen; en hiermee is het vrolijk doorvaren. Cruisers hebben dit niet elk potje, maar wel of niet kunnen sturen en bewegen, maakt een wereld van verschil.
Incoming fire alert: Tot nu toe omschreven als ‘vermijden’ omdat je sowieso geen moet blijven zigzaggen, broadside vermijden, en het pas help bij afstanden vanaf 6 seconden. Aan de andere kant overkomt het me regelmatig dan ik een een BB gecitadeld wordt en gelijk de helft van mijn HP wegneemt en je niet meer volledig mee kan spelen.
Expert marksmen: Was een absolute must have; flink generft, maar nog steeds erg nuttig lijkt mij. Vooral voor sommige heavy cruisers met een turret rotatie van meer dan 20 seconden e.d. (japan).

Voor tier 3 is het wat eenvoudiger; hier is Super intended vanaf de medium tier cruisers het handigst ivm met consumables. Vigilance: torpedo’s zijn wel redelijk te spotten; heeft een buff gehad omdat bijna niemand het gebruikte, maar denk niet dat dit zal veranderen. High alert (en op tier 1 basics of survivability): hiervan weet ik het niet zeker, volgens de gids krijgt dit een: ‘boringly normal’ zelf merk ik tijdens het heetst van de strijd weinig verschil in of het helpt of niet. Cruisers en destoryers hebben 90 vs 60 seconden cooldown op repair, 10% helpt weinig. Meestal komt het neer op 2 scenarios. Jij en jouw team doen het goed, je hebt repair niet of nauwlijks nodig. Of je (team) doet het slecht en je wordt gefocused, je repareert maar binnen 20 seconden weer fire of schade aan turrets of engine e.d. In dat scenario ben je al gezonken voordat je weer kunt repareren.

Goed bij deze weer een hele muur van tekst. Iedereen die de moeite neemt het te lezen bedankt ;) .

[ Voor 1% gewijzigd door wheresmymaxsuit op 21-02-2016 23:06 . Reden: TL;DR toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09 10:35
Ben dit weekend ook begonnen aan WoW ..
Lijkt me super tof om met aircraft te spelen.
Maar ben nu tier 3 south caro, maar wat is dat toch een verschrikkelijk traag schip.
Alleen dat reloaden al van 30sec.. Pff krijg haast geen kills met dat schip en zo duurt het een eeuw , voordat ik 7000 exp bij elkaar geraapt hebt.
Battleships zijn in ieder geval niks voor mij. Cruisers vind ik weer wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkert1988
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik heb nu net de Wyoming. Al een stuk beter dan de South Carolina :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
wheresmymaxsuit schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:47:

Op de light cruisers gebruik ik Last Stand. Je turrets draaien snel genoeg, maar je engine en rudder worden nogal snel kapot geschoten. Op heavy cruisers (T7+) gebruik ik Expert Marksman.

Bij de 3-point skill heb ik voor de meeste heavy cruisers gekozen voor Vigilance. Ik ga nogal eens op DD-jacht en dan is het wel fijn dat je torpedo's wat eerder ziet aankomen. De overige skills op dat niveau zijn verder ook niet heel nuttig tot je een T9 schip hebt (High alert is niet echt nodig icm premium damage control). Dan wil je Superintendent voor de extra heal.

Net nog even de stream van Flamu gekeken. Ze hebben nu al hun 61 team battles gewonnen en waarschijnlijk zijn ze het enige team dat dat gelukt is. De laatste game was vrij spannend en dan is het erg leuk en leerzaam om ze te zien samenwerken.

[edit] Net nog even een game in de Nagato geprobeerd, maar hij is echt vervloekt. Een broadside Fuso op 9 km wist ie te straddlen zonder hits en toen werd ik gefocust door de twee vijandelijke carriers. Geen Nagato meer vandaag... :|

[ Voor 10% gewijzigd door Joe_P op 21-02-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
fevo-1190 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:28:
Ben dit weekend ook begonnen aan WoW ..
Lijkt me super tof om met aircraft te spelen.
Maar ben nu tier 3 south caro, maar wat is dat toch een verschrikkelijk traag schip.
Alleen dat reloaden al van 30sec.. Pff krijg haast geen kills met dat schip en zo duurt het een eeuw , voordat ik 7000 exp bij elkaar geraapt hebt.
Battleships zijn in ieder geval niks voor mij. Cruisers vind ik weer wel erg lekker.
XP vergaren leunt niet op kills, des te meer op schade toebrengen aan meerdere vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Rikkert1988 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:17:
Ik heb nu net de Wyoming. Al een stuk beter dan de South Carolina :D
Alles is beter dan de south caro denk ik haha...
Echt verschrikkelijk schip vind ik het, maar het moet nog even zit inmiddels op 1000xp -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[b][message=45925525,noline]wheresmymaxsuit schreef op zondag 21 februari 2016 @
http://forum.worldofwarsh...ills-distribution-in-053/

1. Situation Awareness
I prefer Situation Awareness to know when a DD is nearby and because the cooldown of the repair is relatively low, allowing you to put out fires pretty often. Nevertheless Basics of Survivability is a very good choice because you may burn often due to the low fire resistance of mid-tier cruisers.

2. Expert Marksman/Incoming Fire Alert/Last Stand.
Expert Marksman is not as useful anymore, but still a very good choice because light cruisers are very agile.

Incoming Fire Alert is a solid option if you prefer focusing your attention on other things than incoming shells.

Last Stand is surprisingly useful for Light cruisers, especially the Omaha-variants and Germans, because they lose their rudder/propulsion reasonably often.

3. Vigilance
Vigilance is a great skill because mid-tier torpedoes are spotted relatively late. High Alert is very useful because it allows you to extinguish fires more often.

4. Demolition Expert
Demolition Expert is an obvious choice now that AFT doesn't extend range anymore and light cruisers tend to spam HE. Survivability Expert is a reasonable option since cruiser HP is a bit low at the mid-tiers. If you are playing Cleveland, Manual AA Fire Control is a valid choice as most of its DPS now comes from AA guns with a caliber larger than 85. However, this skill is wasted on other light cruisers except the Kutuzov.

5. Concealment Expert or a T2/T3 skill you have not taken yet
.

bovenstaande geld voor light cruisers d:)b De rest van de guides is te vinden in via de link

had nog wat credits liggen dus heb de cleveland weer uit het vet gehaald :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IjZifKG.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9gIQDV6.jpg

de AP van de cleveland is close range echt super goed.. een atago verdween als sneew van de zon :+

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 22-02-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:50

Entity

9000rpm

De Cleveland is voor mijn gevoel sowieso wel een goed schip, ook tegen BB's. Ik heb hem zelf nog niet, maar kom hem regelmatig als tegenstander tegen en heb er vaak wel een redelijke kluif aan.

Ben weer wat meer met cruisers aan het spelen nu, is wel weer even wennen na een tijdje bijna alleen BB gespeeld te hebben :+ Heb nu de Omaha, die is vrij kwetsbaar maar wel snel en wendbaar, speelt bijna als een DD (en dat is niet echt mijn favo type).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Heb mijn Tier 5 IJN carrier geunlocked, inclusief alle upgrades in 1 keer (25k free XP jay). Altijd handig om een cleveland in de buurt te hebben om tegen een Bogue 4 vs 12 fighter gevecht te winnen :)

Ik heb vanavond wel wat tijd! Tier 7 IJN DD van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidoneas
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik vind de Cleveland mwoah. Maar dat is misschien omdat ik de laatste tijd meer met DD en BB speel. Ik vind de snelheid van de kogels maar traag, maar de firepower is inderdaad wel oké. Aoba is ook leuk :D

BTW thanks Spartacus voor de invite, ik ben vanavond weer online. Ik vraag mij alleen af of teambattles alleen T7+ zijn. Ik heb op dit moment wel 5 T6 schepen, maar geen T7 :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
t7 en t8, niet dat jij daar wat aan hebt met t6 :+
deze week ben ik overigens niet thuis en zodoende niet beschikbaar voor teambattles

[ Voor 45% gewijzigd door SpamLame op 22-02-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

gidoneas schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:39:
Ik vind de Cleveland mwoah. Maar dat is misschien omdat ik de laatste tijd meer met DD en BB speel. Ik vind de snelheid van de kogels maar traag, maar de firepower is inderdaad wel oké. Aoba is ook leuk :D

BTW thanks Spartacus voor de invite, ik ben vanavond weer online. Ik vraag mij alleen af of teambattles alleen T7+ zijn. Ik heb op dit moment wel 5 T6 schepen, maar geen T7 :'(.
Helaas alleen tier 7 en 8.. liefste zelfs tier 8 :P dus nog ff grinden ;)

fubuki staat iig klaar.. hopelijk kunnen er wat mensen joinen vanavond :) vanaf 6 uur kunnen we weer.. denk dat t net als vorige keer pas rond 7 uur wat drukker word. De teamspeak is iig: ts3.gatheringoftanks.nl

d:)b :)F

verder nog een mooie 5.3 captain skill guide:

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 22-02-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
Ik heb nog wat ander onderzoeks- en rekenwerk gedaan naar de Survivability Expert skill.
Voor Battleships is dit gemiddeld 4 of 5% extra; voor cruisers 6 tot 8% extra.
Maar zoals verwacht hebben destroyers hier het meeste baat bij, met 13 tot 20% extra.
Helaas laat een excel tabel zich niet zo makkelijk posten; maar hieronder heb ik voor de DD handmatig een tabel gemaakt.

NaamHealthbonusHP+ bonus%
Samson910080099008%
Umikaze10300800111007%
Storozhevoi780080086009%
Wickes890012001010012%
Wakatake82001200940013%
Derzki970012001090011%
Isokaze1030016001190013%
Clemson1090016001250013%
Izyaslav1030016001190013%
Minekaze1090020001290016%
Nicholas1310020001510013%
Grenvy1390020001590013%
Farragut1090024001330018%
Mutsuki1160024001400017%
Ognevoi1550024001790013%
Mahan1410028001690017%
Hatsuhara1210028001490019%
Kiev1580028001860015%
Benson1280032001600020%
Fubuki1260032001580020%
Tashkent1960032002280014%
Fletcher1710036002070017%
Kagero1510036001870019%
Udaloi1880036002240016%
Gearing1940040002340017%
Shimakaze1790040002190018%
Khabarovsk2250040002650015%

En dan nog even in gaan op spartacusNLD. Bedoel jij met het vetgedrukte dat je voor last stand gaat, of bedoel je dat je ze alle 3 neemt? ... Wacht ik zie het al, als ik punten optel kom ik op 19, want jij hebt waarschijnlijk een volledig gelevelde captain. Ik heb meerdere schepen met 1 captain per schip, met gemiddeld 10 skillpoints. Niet de meeste ideale manier op je captain te levelen, maar op dit moment vind het leuker meerdere verschillende schepen te hebben dat om de race naar een high tier schip. En ik lees van meer dat de meeste fun toch rond de tier 5 ligt. In elk geval iedereen bedankt voor zijn reactie. Deze patch heeft de boel toch wel behoorlijk overhoop gegooid en zal vast niet de enigste zijn met keuzestress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wheresmymaxsuit schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:00:
En dan nog even in gaan op spartacusNLD. Bedoel jij met het vetgedrukte dat je voor last stand gaat, of bedoel je dat je ze alle 3 neemt? ... Wacht ik zie het al, als ik punten optel kom ik op 19, want jij hebt waarschijnlijk een volledig gelevelde captain. Ik heb meerdere schepen met 1 captain per schip, met gemiddeld 10 skillpoints. Niet de meeste ideale manier op je captain te levelen, maar op dit moment vind het leuker meerdere verschillende schepen te hebben dat om de race naar een high tier schip. En ik lees van meer dat de meeste fun toch rond de tier 5 ligt. In elk geval iedereen bedankt voor zijn reactie. Deze patch heeft de boel toch wel behoorlijk overhoop gegooid en zal vast niet de enigste zijn met keuzestress.
tier 3 zou ik voor last stand gaan als je een DD/light cruiser gebruikt.

team battles zijn live.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Ik kan jullie niet vinden op de teamspeak??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zijn er nog mensen die ook nog tier 3/4 zijn en samen willen knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

fevo-1190 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:04:
we zijn met 2 man zo op TS. dus jah! ;) ts3.gatheringoftanks.nl of stuur me een bericht ingame @ SpartacusNLD

:/ nope niet meer ;w

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 22-02-2016 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
Er wordt steeds meer informatie gelekt, of komt beschikbaar over de nieuwe Russische cruisers:
http://fleetreview-wows.c...-statspictures/#more-1524

http://fleetreview-wows.com speculeert zelf dat wargaming zoals eerder niet 1 maar 2 nieuwe takken uit de tech three in de volgende update zal stoppen. Mijn gok gaat uit naar duitse battleships. Want vorige update bracht cruisers en destroyers; en ik denk dat ze eerst rusland en duitsland compleet maken voordat ze naar de royal navy gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
spartacusNLD schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:05:
[...]

we zijn met 2 man zo op TS. dus jah! ;) ts3.gatheringoftanks.nl of stuur me een bericht ingame @ SpartacusNLD

:/ nope niet meer ;w
Ik zal je morgen sowieso toevoegen. Lijkt me tof om met meerdere te spelen.
Zal gelijk teamspeak installeren op m'n laptop, want speel normaal alleen op ps4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Helaas waren er vandaag problemen op m'n werk waardoor ik niet mee kon doen. Morgenavond moet het wel lukken.

Die Russische cruisers zien er wel interessant uit. Handig dat ik dan m'n Murmansk kan gaan gebruiken om de kapiteins te retrainen. Wel apart dat er op T5 een schip tussen zit met 9x180mm en een reload van 20 sec. De Rus die dat bedacht heeft had iets teveel wodka op denk ik.

Nog 15k 10k voor de Hipper, kan ik eindelijk weer AP gaan schieten. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Joe_P op 23-02-2016 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
wheresmymaxsuit schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:00:
Ik heb nog wat ander onderzoeks- en rekenwerk gedaan naar de Survivability Expert skill.
Voor Battleships is dit gemiddeld 4 of 5% extra; voor cruisers 6 tot 8% extra.
Maar zoals verwacht hebben destroyers hier het meeste baat bij, met 13 tot 20% extra.
Helaas laat een excel tabel zich niet zo makkelijk posten; maar hieronder heb ik voor de DD handmatig een tabel gemaakt.
Zelf geen onderzoek naar gedaan, maar gevoelsmatig vraag ik me af of het echt uitmaakt voor DDs tier voor tier.
Wellicht wel voor short range torp DDs als je een ambush ligt, vanwege de secondaries of als je pech had van de main turrets van je tegenstander.
Maar onder de streep heeft een DD geen noemenswaardig armor en zou het over het algemeen van stealth moeten hebben ipv de HP pool.
Maar nogmaals dat is mijn gevoelsmatige mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Kan iemand dit verklaren?
3 Torp hits, 13k damage totaal, geen kill.. Volgens mij raakte ik 3x een Fubuki

Ik heb een Tier 7 upgraded IJN DD.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FAKrC1clrgKdQDJcBxxRDJta/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
AceAceAce schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:13:
Kan iemand dit verklaren?
3 Torp hits, 13k damage totaal, geen kill.. Volgens mij raakte ik 3x een Fubuki

Ik heb een Tier 7 upgraded IJN DD.

[afbeelding]
Fubuki (t8) heeft 12600 HP, met de commander skill dat ie 400HP per tier bij krijgt zit ie op 15800HP.
Als je alleen maar torp and flooding damage hebt gedaan dan kom je op 13519 damage, niet genoeg dus voor een kill

[ Voor 44% gewijzigd door SpamLame op 23-02-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ugh. Gisteravond een hele avond getracht Destroyers om te brengen voor die missie - wat een bitch! Aan het schip ligt het niet, ik gebruik de Nurnberg om die krengen aan te pakken, en de Aoba als deze vergrendeld is. Maar vaak ontsnappen ze toch ook mijn salvo's HE, of worden ze last minute afgeknald duur een ander schip (^#@$^#@!^&*@)&). Dat gaat nog pittig worden om deze voor het einde van de week af te ronden...

Surfin' paradise!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Oke. vorige keer hebben we dus verloren van het team van Flamu.. blijkbaar is er nu een bounty op dat team gezet: http://forum.worldofwarsh...ounty-hunter-omni-flavus/

Flamu geeft aan: ''Our Team Ranked days are Sundays, Tuesdays and Thursdays, so these are the days you are most likely to face us.'' vanavond hebben we dus kans :) wie doet mee?

je kan het volgende schip winnen als we ze verslaan: http://wiki.wargaming.net...SD014_Tachibana_1912_Asus

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 23-02-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joe_P schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:24:

Nog 15k 10k voor de Hipper, kan ik eindelijk weer AP gaan schieten. >:)
Je kan tegen cruisers toch prima AP schieten?
Snappie88 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:55:
Ugh. Gisteravond een hele avond getracht Destroyers om te brengen voor die missie - wat een bitch! Aan het schip ligt het niet, ik gebruik de Nurnberg om die krengen aan te pakken, en de Aoba als deze vergrendeld is. Maar vaak ontsnappen ze toch ook mijn salvo's HE, of worden ze last minute afgeknald duur een ander schip (^#@$^#@!^&*@)&). Dat gaat nog pittig worden om deze voor het einde van de week af te ronden...
Learn to aim... Nurnberg is een baas betreft anti dd warfare! Stuur een salvo torps in de richting die ze op varen, maar dan iets er voor en anticipeer dat ze daarop eerder terugdraaien en knal ze af. Je kan natuurlijk ook een snelvurende dd of een bb met goede 2ndaries pakken (wel met ruddershift upgrade).

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 23-02-2016 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe_P
PcDealer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 16:42:
[...]
Je kan tegen cruisers toch prima AP schieten?
[...]
Mijn opmerking was een beetje overdreven natuurlijk, maar het probleem de uitdaging van de Yorck is dat z'n AP shells veel trager gaan dan de HE shells. Dus pas rond de 10km (en het liefst dichterbij) is de flight time kort genoeg om snel varende en manoeuvrerende schepen goed te kunnen raken. Als je ze eenmaal zo dichtbij hebt en ze laten wat van hun zijkant zien dan kan je ook ongelofelijk veel schade aanrichten. Altijd leuk om een nietsvermoedende / jou onderschattende cruiser in een hinderlaag te lokken, een draai te forceren met torpedo's en ze met twee salvo's AP in hun citadel helemaal weg te vagen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Zit nu op TS, dus je kunt terugkomen Spartacus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Hoe kan ik jullie vinden op teamspeak?
Morgen avond kan ik heel de avond spelen..
Dus zou wel tof zijn als ik samen met jullie zou spelen .
Heb overigens m'n tier4 binnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

fevo-1190 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:57:
Hoe kan ik jullie vinden op teamspeak?
Morgen avond kan ik heel de avond spelen..
Dus zou wel tof zijn als ik samen met jullie zou spelen .
Heb overigens m'n tier4 binnen..
Voor team battles moet je toch minimaal tier 7 hebben :) dus nog ff grinden ;) voor de rest kan je me ingame toevoegen met mijn naam SpartacusNLD kunnen we in een division als er niet genoeg mensen voor team battles zijn.
PjotrStroganov schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:10:
Zit nu op TS, dus je kunt terugkomen Spartacus:)
Je kan me dan beter ff een direct message sturen via de website of ingame bericht.. anders wordt het een chatportaal hier.. vinden de mods niet zo leuk ;)

@PcDealer
We hebben jou tier 7 carrier toch echt nodig :9 dus vanaf nu aan gewoon verplichte aanwezigheid voor jou :+ Die dingen zijn verrekt handig in team battles.

Voor de carrier players, rond 13:00 een goed tip!

[ Voor 53% gewijzigd door spartacusNLD op 24-02-2016 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
SpamLame schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:32:
[...]

Fubuki (t8) heeft 12600 HP, met de commander skill dat ie 400HP per tier bij krijgt zit ie op 15800HP.
Als je alleen maar torp and flooding damage hebt gedaan dan kom je op 13519 damage, niet genoeg dus voor een kill
Maar een Torp doet toch altijd minimum damage volgens de statistieken?
Ik kan me voor dit debacle niet herinneren dat een torp minder damage deed dan dat ervoor staat (17k dmg is het nu volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
AceAceAce schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:53:
[...]

Maar een Torp doet toch altijd minimum damage volgens de statistieken?
Ik kan me voor dit debacle niet herinneren dat een torp minder damage deed dan dat ervoor staat (17k dmg is het nu volgens mij)
Ah ik zie je punt nu, jouw torps doen 17 233 damage per stuk. Er is een damage multiplier voor torps, volgens http://wiki.wargaming.net/en/Torpedoes_(WoWS) (outdated) heeft een torp voor een DD een 0.9x multiplier.

HP technisch met of zonder commander perk ervan uitgaande dat de Fubuki full HP was, zou je maar 1 torp hit hebben gehad, zodat ie overleven kon. 17233*.9=15509 damage.
3 hits zou hoe dan ook een kill opgeleverd moeten hebben.

Het zou mooi zijn als battle result je damage per target opgeven naast de totalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Schade van torpedo's is een stuk complexer:

The torpedo damage and chance of flooding depends on the torpedo itself and the anti torpedo protection of the ship. It progresses with the tiers where tier 1 ships don't have any (so 0% reduction) and tier 10 BBs (best anti torpedo protection) have 50% reduction of damage and chance of flooding, the rest is scaled inbetween. Destroyers take increased torpedo damage in the middle section of their ship, that's why sometimes 1 torpedo from TB can oneshot them even if the max damage is lower then their hp pool.

Oftewel het ligt er maar net aan welk schip je raakt en waar. Daarnaast kun je ook alle hp uit een bepaald deel van je schip depleten en blijven leven, waardoor dat deel van het schip geen schade meer kan ontvangen. Ik heb een keer een DD gezien die vier torpedo's kon koppen met zijn punt (waarin alle hp al weg was) en niet dood ging.

Zelf ben ik gisteren na de team battles nog even door gegaan om de Hipper te unlocken. Tot nu toe wel tevreden met dat schip. Ik merk wel dat ik meteen weer wat minder voorzichtig ga spelen (je moet al die firepower wel gebruiken natuurlijk) waardoor m'n statistieken met dit schip nog niet al te best zijn. Ook is de trage rudder even wennen, gelukkig wordt die met de hull upgrade weer wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Bought the Lexi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Ik heb niet de hele YT van Flamu gekeken, zit op werk ;) , maar die fake attack is wel een goede.

Zit nu te bedenken dat als experiment (of voor shits and giggles) het misschien ook de moeite waard is teambattles te doen met 1 type schip, dus alleen DDs of CVs bv.
Gelijk aan de QBs WOT TOG of TD tankcompagnies.

Al wat het alleen maar om de reactie van de andere partij, all those torpedus, all those planes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
1 cv is max, 2 bb's is max. Wat ik vaak doe is een diver achter de hand houden en nadat de vlammen van de eerste attackrun uit zijn aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Dus 7 Destroyers/Cruisers kan dan weer wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Dunno :) Epic Pensacola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Iemand zin om te spelen? Tier 1 t/m 3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Tja PepsiCola, heb hem unlocked weet nog niet of ik hem koop.
Haribo112 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:03:
Iemand zin om te spelen? Tier 1 t/m 3 .
Zin ja Umikaze FTW, maar ja hé werk :(

[ Voor 62% gewijzigd door SpamLame op 24-02-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Je zit niet in het Gathering of Warships-kanaal.

Out of game reporting is stuk?

[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 24-02-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Ik weet het IP adres van de TeamSpeak ook niet/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
Haribo112 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:
Ip adressen zijn zo 2015 [MMO] World of Warships

[ Voor 43% gewijzigd door SpamLame op 24-02-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
SpamLame schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:16:
[...]
Zit nu te bedenken dat als experiment (of voor shits and giggles) het misschien ook de moeite waard is teambattles te doen met 1 type schip, dus alleen DDs of CVs bv.
Gelijk aan de QBs WOT TOG of TD tankcompagnies.

Al wat het alleen maar om de reactie van de andere partij, all those torpedus, all those planes. :+
Een team met alleen maar DDs kan nog wel eens verrassend werken als de tegenpartij er niet goed mee om weet te gaan. Helaas hebben ze met een carrier al snel een mogelijkheid om in ieder geval alle DDs continu te spotten. Sowieso ga ik denk ik voortaan met mijn Benson de C hull gebruiken. Die heeft flink meer AA en kan de 'defensive fire' consumable gebruiken. Hopelijk lukt het dan wat sneller om spottende vliegtuigen uit de lucht te knallen.
Haribo112 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:24:
Misschien handig om hier iets over in de topicstart te zetten? Het wordt her en der wel genoemd in het topic maar extra info in de topicstart kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Hoe join ik dan warship channel krijg steeds foutmelding " insufficient client permissions (needed join power)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Apart...

Wat is je ingame nick?

[ Voor 61% gewijzigd door PcDealer op 24-02-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Standaard heb je geen rechten op de teamspeak. Je moet even in de lobby vragen of iemand je rechten wilt geven. Dat gaat meestal snel, maar je moet wel push-to-talk hebben ingesteld (is verplicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Oh het gaat over TeamSpeak. Daar staat toch duidelijk wat je moet doen?

Was al geregeld zie ik.

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 24-02-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ja is opgelost.
Overigens is het duidelijk als je ervaring met teamspeak etc hebt.
Ik gebruik het voor het eerst, want gebruikte alleen m'n ps4 voor games.
Maar WoW is echt een heel tof spel.

Heb wel last van framedrops hebben meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
[YouTube: https://youtu.be/MeQUSoFYUKg]

Een momentopname van mijn en Fell Beast zijn laatste acties.

[ Voor 5% gewijzigd door PjotrStroganov op 24-02-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PjotrStroganov schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:05:
[video]

Een momentopname van mijn en Fell Beast zijn laatste acties.
d:)b
was een mooie afsluiter van de avond idd! :)
morgen avond team battle? :>

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 24-02-2016 22:34 ]

• PcDealer
Mogelijk, verjaardag van mijn dochter. Heb de 2-2 layout installed.

• Joe_P
Nieuw event in de game, maar nog geen details over missies. Wellicht doen ze iets vergelijkbaars met de launch van de Duitse cruisers en Russische dd's.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/WoWs_Soviet%20cruisers.jpg

Ik kan vanavond helaas pas vanaf 10en aansluiten voor de teambattles ivm werk.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joe_P schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:54:
Nieuw event in de game, maar nog geen details over missies. Wellicht doen ze iets vergelijkbaars met de launch van de Duitse cruisers en Russische dd's.

[afbeelding]

Ik kan vanavond helaas pas vanaf 10en aansluiten voor de teambattles ivm werk.
Hier waarschijnlijk het zelfde.. ben benieuwd wat we voor missie's er komen:)

een team battle van Flamu:

je ziet dat samenstelling van het team HEEL veel verschil maakt.. als je niet minstens een tier 8 carrier + amagi + atago hebt ben je al verloren

• Rikkert1988
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-01-2022
fevo-1190 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:04:
Jazeker! Wat is je WOW gebruikersnaam?

[ Voor 7% gewijzigd door Rikkert1988 op 25-02-2016 18:40 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 129 Laatste