Sinds we niet meer samen spelen in een division gaan mijn stats wel omhoogShockWave schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:12:
Ben redelijk druk met andere dingen...
Ik zit juist meer op WoWs en op Gathering of Tanks TS.
Ik zie geen aim assist daar alleen een aangepaste HUD .....B-BRAIN schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:49:
heb zon idee dat de supertesters heilig zijn op het wg forum. Als die met die aimassist op de screenshots tezien is en dan nog wordt geholpen door de forum mods er iets echt mis is met de mods van het forum
Dit is ook zon leuk voorbeeld
[video]
Wat een walgelijke gun sounds; lijkt wel arcade game. Daarentegen wel 12 mio credits gecompenseerd gekregen:)
Idd maar in andere was het duidelijk ergens een bolletje waar je moet mikken.Ashrah schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:11:
[...]
Ik zie geen aim assist daar alleen een aangepaste HUD .....
Met de nieuwe release hopelijk gedaan ermee .
5.2.2 uit. 4 miljoen er bij gekregen. New Mexico gekocht. Die heeft wat betere AA voor de USA Battleship missie.
hmm lekker 18 mil bij gekregen. Kan ik weer wat nieuwe schepen verwelkomen in me port
Lekker dan, zit je net in een apenland met 100kb/sec... bye bye WoWs
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
En het wordt alleen maar beter!
Met de rudder shift upgrade en nieuwe hull heb je een van de beste bb's die er is. Ding heeft me door ranked battles gesleept.
Met de Fuso heb ik de Japanse bb missie gehaald. Nu nog de Amerikaanse. Ik geloof nog 2 kills en een shitload aan vliegtuigen.;)
Met de rudder shift upgrade en nieuwe hull heb je een van de beste bb's die er is. Ding heeft me door ranked battles gesleept.
Met de Fuso heb ik de Japanse bb missie gehaald. Nu nog de Amerikaanse. Ik geloof nog 2 kills en een shitload aan vliegtuigen.;)
[ Voor 29% gewijzigd door PjotrStroganov op 23-12-2015 23:26 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Verwijderd
Man, man
Wat baal ik er toch vanpm te verliezen door die klapmongolen in mijn team:
2 BB's en een CA vallen onze base aan.
Iedereen vlucht, ik weet een BB en een CA te killen, we hebben twee CV's in leven.
Wat doen die?
Die vallen natuurlijk de andere CV aan die zich aan de andere kant van de map bevind.
Dertig keer om hulp gepinged maar nee hoor, geen enkel vliegtuig boven de vijandelijke BB.
Verloren terwijl 1 torpedo op de BB voldoende was geweest om te winnen.
Idioten.
Wat baal ik er toch vanpm te verliezen door die klapmongolen in mijn team:
2 BB's en een CA vallen onze base aan.
Iedereen vlucht, ik weet een BB en een CA te killen, we hebben twee CV's in leven.
Wat doen die?
Die vallen natuurlijk de andere CV aan die zich aan de andere kant van de map bevind.
Dertig keer om hulp gepinged maar nee hoor, geen enkel vliegtuig boven de vijandelijke BB.
Verloren terwijl 1 torpedo op de BB voldoende was geweest om te winnen.
Idioten.
Verwijderd
Jammer dat het weer een ( prijzig) pakket is.PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:52:
Tirpitz te koop...
Waarom niet als de BŁyskawica aanbieden met en zonder extra's?
Spel na maanden weer eens opgestart. Ik zie dat er een Nazi cruiser lijn bij is gekomen, is dat wat? Ik zie wel dat ze al vrij snel erg lange range hebben.
Eerste potje gelijk weer leuk. Dood door een friendly Myoko die meent dat zijn torps 15km range hebben.
Eerste potje gelijk weer leuk. Dood door een friendly Myoko die meent dat zijn torps 15km range hebben.
Ik heb een hekel aan pingers. Je moet in de chat schrijven en eventueel met pings kracht bij zetten. Daarnaast heb ik een hekel aan teamgenoten die geen prioriteiten kunnen stellen.Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:27:
Ik vind de Königsberg pas leuk. Maar ze hebben deze patch een buff gehad, dus misschien zou ik het nu anders zien.TheBrut3 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:52:
Spel na maanden weer eens opgestart. Ik zie dat er een Nazi cruiser lijn bij is gekomen, is dat wat? Ik zie wel dat ze al vrij snel erg lange range hebben.
Report die idioot.Eerste potje gelijk weer leuk. Dood door een friendly Myoko die meent dat zijn torps 15km range hebben.
Verwijderd
Die 30 keer was wellicht wat overdrevenPcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:55:
[...]
Ik heb een hekel aan pingers. Je moet in de chat schrijven en eventueel met pings kracht bij zetten. Daarnaast heb ik een hekel aan teamgenoten die geen prioriteiten kunnen stellen.
[...]
Ik vind de Königsberg pas leuk. Maar ze hebben deze patch een buff gehad, dus misschien zou ik het nu anders zien.
[...]
Report die idioot.
Voornamelijk de chat gebruikt. Maar ja, waarom zou je dat lezen?
Afijn, daarna gelukkig ook weer wat potjes gehad samen met een team die wel de grijze cellen gebruikt.
Tweemaal Kraken binnengesleept, Minekaze en Cleveland FTW
Iemand de Yorck al post-patch gebruikt?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 15:52 ]
Tijdje niet meer gespeeld, maar is er geen Holiday gift??
Jawel, SMS Emden maar je moet er wel wat voor doen
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Te koop:
What's wrong with this picture?

Zuiho squadron vast

Winstreak: stop while you can

What's wrong with this picture?

Zuiho squadron vast

Winstreak: stop while you can

5 kills en Double Strike (voor Krakenmedaille patch) | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 146% gewijzigd door PcDealer op 25-12-2015 13:03 ]
http://worldofwarships.eu/en/news/special/get-emden/Grouchy schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:30:
Jawel, SMS Emden maar je moet er wel wat voor doen
Ik zie het ja, never mind... heb al de Beta premium en dat andere ding
Te druk met WoT, de paar dagen dat ik kan gamen met de feestdagen.
Net de Emden unlockt, maar ik ben nog niet heel erg enthousiast. Hij ziet er leuk uit, maar hij speelt niet heel bijzonder. Een gratis schip is natuurlijk altijd leuk, maar ik weet nog niet of ik 'm ga houden of verkopen voor de port slot.
Wel fijn dat je met die update een hoop geld terug krijgt van de modules die je hiervoor gekocht hebt. Nu kon ik eindelijk de Nagato kopen. Wat een heerlijk schip is dat zeg, die 16 inchers beuken echt alles kapot.
Wel fijn dat je met die update een hoop geld terug krijgt van de modules die je hiervoor gekocht hebt. Nu kon ik eindelijk de Nagato kopen. Wat een heerlijk schip is dat zeg, die 16 inchers beuken echt alles kapot.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Uiteraard, we kapen jouw damage niet meer weg..Fest schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:00:
[...]
Sinds we niet meer samen spelen in een division gaan mijn stats wel omhoog
Ook net gekregen en mijn eerste ronde ermee afgemaakt.Joe_P schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:59:
Net de Emden unlockt, maar ik ben nog niet heel erg enthousiast. Hij ziet er leuk uit, maar hij speelt niet heel bijzonder. Een gratis schip is natuurlijk altijd leuk, maar ik weet nog niet of ik 'm ga houden of verkopen voor de port slot.
Veel guns, snelle reload waardoor het een soort van machine geweer is, alleen de damage per shell is laag.
In totaal 135 hits waarvan 80 stuks op een BB, best wel geinig om te zien hoe rechtsonder de hits omhoog gaan.
Op al die hits 6x fire en uiteindelijk 2 schepen tot zinken gebracht, alhoewel die laatste een suicide was (ramming speed).
Mja, gratis slot. En op weg naar de gratis Emden heb ik ook nog credits gekregen voor dingen die ik toch wel had gedaan.
Leuk schip maar
WoWs voor het eerst verwerkt in Wargaming Cash Converter.
wordt echt is tijd dat wg een minimum aantal battles zet op t8 prem ships.
Ik snap dit stuk van de volgende update even niet:
German cruiser coming to the Tech Tree
The Tier II German cruiser Emden I will now be available for purchase in the Tech Tree.
We hebben de Emden toch al als premium gewonnen? Of was dat een Emden II, III of IV ofzo?
The Tier II German cruiser Emden I will now be available for purchase in the Tech Tree.
We hebben de Emden toch al als premium gewonnen? Of was dat een Emden II, III of IV ofzo?
Ik ook niet. Stond nog een fout met een datum in die meteen is gecorrigeerd. Zie ook de comments.
Je kreeg hem inderdaad, maar hij was niet te vinden in de tech tree. Dat is nu wel het geval, zodat je hem dus ook kunt kopen zonder aan die challenge mee te doen.TheBrut3 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:40:
Ik snap dit stuk van de volgende update even niet:
1500 Doubloons: http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PGSC502_Emden_1908
Russische medailles | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Waardig afscheid van de Königsberg | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 125% gewijzigd door PcDealer op 23-01-2016 12:51 ]
Hoorde dat S3 van ranked deze maand start. Of heb ik dat verkeert gehoort/gelezen ?
Wat hebben ze nu toch weer voor onzin verzonnen... Die ARP schepen slaan toch wel TOTAAL de plank mis, die horen toch niet in een spel als WoWs?
Ik weet niet hoe lang mensen hebben voor de missies, maar ik hoop toch dat ik weinig van deze schepen tegen ga komen. Deze looks horen gewoon niet in dit spel.
Ik weet niet hoe lang mensen hebben voor de missies, maar ik hoop toch dat ik weinig van deze schepen tegen ga komen. Deze looks horen gewoon niet in dit spel.
Kan je uitzetten in de settings ( gelukkig ). Dan zie je de gewone versies van die bootjesTheBrut3 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:19:
Wat hebben ze nu toch weer voor onzin verzonnen... Die ARP schepen slaan toch wel TOTAAL de plank mis, die horen toch niet in een spel als WoWs?
Voorwoord:
Hallo allemaal al weer even terug dat ik poste. Zie nog wel regelmatig mensen in WoWS zelf in GoT channel.
Maar het nut van division is nog wat twijfelachtig zonder redenen/manieren op te gecoordineerd te spelen. (met teamspeak, zelfde klasse schepen e.d.)
Heb intussen redelijk wat schepen. En heb nu ook een paar tier 6 schepen. Sommige schepen zijn geweldig, sommige iets minder. Overstap van Kahrlsruhe naar de Koningsberg was geweldig, dat ding speelt echt lekker, vergeleken met de karlsruhe.
Deel 1 (reactie op de missies en ARP schepen):
Ken je Aslains Mod pack? binnen de modscene zijn er blijkbaar heel wat fans van die japanse stijl en van my little pony. En WG is niet te beroerd om dingen uit de mods in het spel te stoppen. Zoals aanpasbare docks; de mini versie van de lijst men schepen onder aan in beeld e.d. Smaken verschillen over deze schepen. Ik ben blij dat (tot zekere hoogte) WG kijkt en luister naar de community. Daarnaast zijn sommige missies twijfelachtig m.b.t haalbaarheid en de beloning. Met die Emden hebben ze wat mij betreft weer wat goed gemaakt. Sowiezo ben ik de hele kerstvakantie aan het spelen nav de missies en de 3x bonus. Ik denk dat er genoeg game bedrijven zijn die niet luisteren, niet ondersteunen, buggy producten afleveren of keihard uitmelken.
Deel 2 (vraagje m.b.t. Nicholas):
Heeft iemand ervaring of tips met de Nicholas?
Vergeleken met de Clemson doe verlies ik er vrij vaak mee.
Clemson vind ik geweldig om te spelen.
Met z'n vele shells kan je goed andere destroyers slopen.
En als iets dichtbij komt torp spammen, ambushen.
Of als het wat meezit op 2 schepen afvaren en zelf links en rechts torp spammen.
Wat ik zelf met qua verschillen tussen die 2 is dat nicholas nu een turret moet missen
(4 ipv 5, gevoelsmatig lagere rof dan de dubbele kannonen van clemson)
Nicholas heeft wel een flinke range en voor een DD redelijke AA.
Voor de rest wel redelijk vergelijkbaar, maar zoals gezegd verlies vaak.
Misschien moet ik nog wennen / ermee leren spelen.
Dus iemand tips over hoe het beste de nicholas te spelen?
Bij voorbaat dank.
Oh ja en ten slotte nog: Gelukkig nieuwjaar!
Hallo allemaal al weer even terug dat ik poste. Zie nog wel regelmatig mensen in WoWS zelf in GoT channel.
Maar het nut van division is nog wat twijfelachtig zonder redenen/manieren op te gecoordineerd te spelen. (met teamspeak, zelfde klasse schepen e.d.)
Heb intussen redelijk wat schepen. En heb nu ook een paar tier 6 schepen. Sommige schepen zijn geweldig, sommige iets minder. Overstap van Kahrlsruhe naar de Koningsberg was geweldig, dat ding speelt echt lekker, vergeleken met de karlsruhe.
Deel 1 (reactie op de missies en ARP schepen):
Ken je Aslains Mod pack? binnen de modscene zijn er blijkbaar heel wat fans van die japanse stijl en van my little pony. En WG is niet te beroerd om dingen uit de mods in het spel te stoppen. Zoals aanpasbare docks; de mini versie van de lijst men schepen onder aan in beeld e.d. Smaken verschillen over deze schepen. Ik ben blij dat (tot zekere hoogte) WG kijkt en luister naar de community. Daarnaast zijn sommige missies twijfelachtig m.b.t haalbaarheid en de beloning. Met die Emden hebben ze wat mij betreft weer wat goed gemaakt. Sowiezo ben ik de hele kerstvakantie aan het spelen nav de missies en de 3x bonus. Ik denk dat er genoeg game bedrijven zijn die niet luisteren, niet ondersteunen, buggy producten afleveren of keihard uitmelken.
Deel 2 (vraagje m.b.t. Nicholas):
Heeft iemand ervaring of tips met de Nicholas?
Vergeleken met de Clemson doe verlies ik er vrij vaak mee.
Clemson vind ik geweldig om te spelen.
Met z'n vele shells kan je goed andere destroyers slopen.
En als iets dichtbij komt torp spammen, ambushen.
Of als het wat meezit op 2 schepen afvaren en zelf links en rechts torp spammen.
Wat ik zelf met qua verschillen tussen die 2 is dat nicholas nu een turret moet missen
(4 ipv 5, gevoelsmatig lagere rof dan de dubbele kannonen van clemson)
Nicholas heeft wel een flinke range en voor een DD redelijke AA.
Voor de rest wel redelijk vergelijkbaar, maar zoals gezegd verlies vaak.
Misschien moet ik nog wennen / ermee leren spelen.
Dus iemand tips over hoe het beste de nicholas te spelen?
Bij voorbaat dank.
Oh ja en ten slotte nog: Gelukkig nieuwjaar!
Ik heb zelf de Nurnsberg ofzo iets. Tier 6 in iedergeval. Speelt heerlijk maar merk dat me range van 17km ten opzichte van andere niet echt ver schiet.
Helaas doen mijn kogels ook niet mega veel schade nog, blijkbaar zit dat meer richting tier 8 schepen.
Helaas doen mijn kogels ook niet mega veel schade nog, blijkbaar zit dat meer richting tier 8 schepen.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dat is het kenmerk van de duitse cruisers. Kanonnen hebben soms lager kaliber dan andere, maar hebben wel een goede RoF. Soms is het ook beter om vooral AP ammo te gebruiken voor meer schade.Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:06:
Ik heb zelf de Nurnsberg ofzo iets. Tier 6 in iedergeval. Speelt heerlijk maar merk dat me range van 17km ten opzichte van andere niet echt ver schiet.
Daarnaast gaat een schip niet ineens 5km meer range dan een ander schip hebben. 2e kenmerk van duitsers is dat ze vanaf koningsberg dat ze meer range hebben. 16,5 km is best goed, als andere cruisers iets minder als 15km hebben.
Alleen te zien met een bepaalde ingestelde port.TheBrut3 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 15:19:
Zie de missie omschrijving. Als je de nieuwsberichten had gelezen, wist je dat de skins niet voor andere spelers te zien zijn. Maar ik zie liever meer nieuwe schepen van landen.Ik weet niet hoe lang mensen hebben voor de missies, maar ik hoop toch dat ik weinig van deze schepen tegen ga komen. Deze looks horen gewoon niet in dit spel.
Hoezo niet? Ik kan prima in de battle met anderen de tactiek opleggen/voorstellen/bespreken. Of ze luisteren is een tweede. In Ranked gaat het bijna altijd best goed.wheresmymaxsuit schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 18:51:
Voorwoord:
Ik vond de Karslruhe ook bagger pre-buff. Ik weet niet hoe het nu is omdat ik inmiddels de Königsberg elite heb gemaakt en ook weer verkocht: PcDealer in "[MMO] World of Warships".Heb intussen redelijk wat schepen. En heb nu ook een paar tier 6 schepen. Sommige schepen zijn geweldig, sommige iets minder. Overstap van Kahrlsruhe naar de Koningsberg was geweldig, dat ding speelt echt lekker, vergeleken met de karlsruhe.
De snelle rof en goede accuratie maakte de zeer trage turrets goed.
Niet waar dus:Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:06:
15/16,5 km zonder Captain skills:
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PGSC106_Nurnberg
13,6/14,9 km zonder Captain skills:
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PJSC007_Aoba_1943
15,3 km zonder Captain skills:
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PJSC018_Tone
13,8 km zonder Captain skills:
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PJSC014_Kitakami_1945 (niet meer ingame)
13,3/14,6 km zonder Captain skills:
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:PASC007_Cleveland_1945
Afhankelijk van of je HE of AP schiet:Helaas doen mijn kogels ook niet mega veel schade nog, blijkbaar zit dat meer richting tier 8 schepen.
Nürnberg: 1700/3900
Aoba: 3300/4700
Tone: 3300/4700
Kitakame: 2400/2700
Cleveland: 2200/3200
[...]
Hoezo niet? Ik kan prima in de battle met anderen de tactiek opleggen/voorstellen/bespreken. Of ze luisteren is een tweede. In Ranked gaat het bijna altijd best goed.
Ja daar heb je gelijk in; dat is ook het gene wat ik meestal doe bij start van een ronde met die meerdere capzones. Vragen wie naar welke capzone gaat, om zo een klein beetje gecoordineerd te spelen.
Waarschijnlijk verschilt mijn ervaring daarin ook omdat ik nog geen ranked battles heb gespeeld.
Ik had het anders moeten formuleren. Namelijk dat ik twijfel om division te spelen of te vragen of ik mee mag doen e.d. omdat ik vrij veel gewend ben alleen te spelen nodig ik niet snel uit mezelf anderen uit om division te gaan spelen. Zoals je zegt kan je wel wat tactieken afspreken, wat dat betreft kan division wel nut hebben, of gewoon vanwege gezelligheid. Maar gevoelsmatig ben ik er nog niet helemaal uit. Ben ik nou liever lone wolf, of leuk samen spelen.
Hoezo niet? Ik kan prima in de battle met anderen de tactiek opleggen/voorstellen/bespreken. Of ze luisteren is een tweede. In Ranked gaat het bijna altijd best goed.
Ja daar heb je gelijk in; dat is ook het gene wat ik meestal doe bij start van een ronde met die meerdere capzones. Vragen wie naar welke capzone gaat, om zo een klein beetje gecoordineerd te spelen.
Waarschijnlijk verschilt mijn ervaring daarin ook omdat ik nog geen ranked battles heb gespeeld.
Ik had het anders moeten formuleren. Namelijk dat ik twijfel om division te spelen of te vragen of ik mee mag doen e.d. omdat ik vrij veel gewend ben alleen te spelen nodig ik niet snel uit mezelf anderen uit om division te gaan spelen. Zoals je zegt kan je wel wat tactieken afspreken, wat dat betreft kan division wel nut hebben, of gewoon vanwege gezelligheid. Maar gevoelsmatig ben ik er nog niet helemaal uit. Ben ik nou liever lone wolf, of leuk samen spelen.
Beetje speler heeft een kapitein op de Nürnberg met AFT, dan doet ie 19.8 km.Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:06:
Lekker AP spammen op spelers die in een rechte lijn varen. Als deze schepen nog onbeschadigd zijn doe je regelmatig 3000 AP damage per salvo op lange afstand. Cruisers zoals de Furutaka die op korte afstand <9 km full broadside laten zien kan je ze citadellen met AP. Dan gaat er makkelijk 10K+ damage per salvo af en de Nürnberg slingert elke 5-6 seconden een salvo richting doelwit.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Kom gewoon in het kanaal ingame of op TS (ts3.gatheringoftanks.nl), dan babbelen we sowieso en zien we wel.
Sinds een weekje of drie speel ik ook WoW na een tip van een collega 
Bevalt mij uitstekend en is zeker even wat anders dan wat er al is. Heb zelf al eens Warthunder gespeeld, maar de lol ging er daar een beetje uit voor mij (ze waren erg fanatiek
)
Moet eerlijk zeggen dat WoW ook niet altijd van het leie dakje gaat, maar zo af en toe heb ik wel de smaak te pakken. Zeker met tier III en IV potjes! Speel momenteel veel met de St. Louis en de Phoenix, al is die eerste soms wat traag en heeft de tweede soms wat te weinig HP om een hinderlaag te kunnen overleven
Zal af en toe wel even kijken op Teamspeak. Speel wel eens potjes met m'n collega, maar met Tweakers meedoen is natuurlijk ook wel zo gezellig
Bevalt mij uitstekend en is zeker even wat anders dan wat er al is. Heb zelf al eens Warthunder gespeeld, maar de lol ging er daar een beetje uit voor mij (ze waren erg fanatiek

Moet eerlijk zeggen dat WoW ook niet altijd van het leie dakje gaat, maar zo af en toe heb ik wel de smaak te pakken. Zeker met tier III en IV potjes! Speel momenteel veel met de St. Louis en de Phoenix, al is die eerste soms wat traag en heeft de tweede soms wat te weinig HP om een hinderlaag te kunnen overleven
Zal af en toe wel even kijken op Teamspeak. Speel wel eens potjes met m'n collega, maar met Tweakers meedoen is natuurlijk ook wel zo gezellig
Ik heb een kapitein erop. Maar kan nergens zien inclusief de upgrades hoever ik kan schieten.Grouchy schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 01:17:
[...]
Beetje speler heeft een kapitein op de Nürnberg met AFT, dan doet ie 19.8 km.
Lekker AP spammen op spelers die in een rechte lijn varen. Als deze schepen nog onbeschadigd zijn doe je regelmatig 3000 AP damage per salvo op lange afstand. Cruisers zoals de Furutaka die op korte afstand <9 km full broadside laten zien kan je ze citadellen met AP. Dan gaat er makkelijk 10K+ damage per salvo af en de Nürnberg slingert elke 5-6 seconden een salvo richting doelwit.
Daarnaast heb ik alles geupgraded op me schip.
Was dit voor mij bedoelt? Zo ja, dan kom ik graag op TS. Bedoel tips is altijd welkomPcDealer schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 01:17:
Kom gewoon in het kanaal ingame of op TS (ts3.gatheringoftanks.nl), dan babbelen we sowieso en zien we wel.
Ik speel altijd randomnize battles, alleen iedereen speelt maar een beetje zoals die wilt een leuke team is veel leuker.
Ik heb me aangemeld op TS. Ben Diabolic_1
[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 02-01-2016 12:12 ]
Kom gewoon allebei! Division kanalen genoeg: ts3.gatheringoftanks.nlDavidson schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 10:41:
In de port rechts onder Artillery -> hoover op de guns.Xtr3me4me schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Maar kan nergens zien inclusief de upgrades hoever ik kan schieten.
Nee, tegen wheresmymaxsuit. Maar wees welkomXtr3me4me schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:06:
[...]
Was dit voor mij bedoelt? Zo ja, dan kom ik graag op TS. Bedoel tips is altijd welkom![]()
Ik speel altijd randomnize battles, alleen iedereen speelt maar een beetje zoals die wilt een leuke team is veel leuker.
Welkom! Heb je al genoeg rechten gekregen?Ik heb me aangemeld op TS. Ben Diabolic_1
Dat is nou juist de grap van het verhaal. Ik heb geen headset met mic. En als ik ingame ben zal ik niet zomaar een division starten. Maar als ik ingame ben en er is iemand anders die graag wil division spelen, dan ontvang ik graag een uitnodiging. Want daarvoor join ik het GoT channel om beschikbaar / Looking for Division te zijn als een ander wil samen spelen.PcDealer schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 01:17:
Kom gewoon in het kanaal ingame of op TS (ts3.gatheringoftanks.nl) en dan babbelen we sowieso en zien we wel.
De reden dat ik vrij veel lonewolf is vanwege slechte ervaring uit het verleden met een clan uit Planetside 1 waarmee ik veel samen deed, hielp organiseren en op TS zat. Tot ik er vanwege onenigheid met een senior officer eruit ben geknikkerd, wat op dat moment best pijnlijk was. Maar dat is zo lang terug dat het misschien tijd is me daar over heen te zetten. En Teamspeak weer te installeren, al was het maar in listen only mode. Dat het in het verleden een paar keer is misgegaan, hoeft niet te betekenen dat het nogmaals misgaat.
TL;DR als je me ingame ziet en zit heb om division te sturen, stuur me een uitnodiging.
Nee nog nietPcDealer schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 12:48:
[...]
Welkom! Heb je al genoeg rechten gekregen?
Edit: Heb rechten gekregen

Even potje spelen

[ Voor 14% gewijzigd door Xtr3me4me op 02-01-2016 20:15 ]
Er is nu een division chat, dus ook zonder mic kan je samenspel bepalen. Als je TS installeert, kun je ook luisteren en per chat terug babbelenwheresmymaxsuit schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Dat is nou juist de grap van het verhaal. Ik heb geen headset met mic. En als ik ingame ben zal ik niet zomaar een division starten. Maar als ik ingame ben en er is iemand anders die graag wil division spelen, dan ontvang ik graag een uitnodiging. Want daarvoor join ik het GoT channel om beschikbaar / Looking for Division te zijn als een ander wil samen spelen.
Okz.TL;DR als je me ingame ziet en zit heb om division te sturen, stuur me een uitnodiging.
Ik ben eindelijk toe aan Shimikaze. Zag dat paar dagen terug dat die 16Mio kost maar nu is hij weer 19Mio. Ik hoop dat er weer zo een special komt want dat was wel lekkere korting.
Dat was vanwege de feestdagen. Dus ik zou er niet op wachten tot dat weer terugkomt.hopiconjo schreef op maandag 04 januari 2016 @ 09:23:
Ik ben eindelijk toe aan Shimikaze. Zag dat paar dagen terug dat die 16Mio kost maar nu is hij weer 19Mio. Ik hoop dat er weer zo een special komt want dat was wel lekkere korting.
Zie link naar het event: http://worldofwarships.eu/en/news/special/weekly-missions-holidays2015/
Pfff, die Happy Holidays missie 2/3 kunnen doen omdat je 4 kills moet doen in een pot (en top 3 XP). Laat ik net de laatste twee dagen bagger spelen qua kills en muah qua dmg/assisted. Kongo en Mutsuki verkocht, Hatsuharu gekocht. Valt me niet tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 05-01-2016 09:14 ]
Hatsuharu was voor mij geen fijn schip; echter de Fubuki vond ik echt top DD. Op dit moment echt gewoon credits tekort. Op dit moment zijn dit de schepen waar ik mee bezig ben:
New Orleans geresearched geen credits
Shimakaze geresearched geen credits
Ibuku alle upgrades nog 140k experience voor Zao (overigens draak van schip)
North Carolina nog 100K experience voor Iowa
Zo, net begonnen en wil me graag richten op de japanse destroyers om mee te beginnen.
Zal me melden op TS, geen idee of er andere de lage tiers spelen, ik hoop het wel, maakt alles een stuk gezelliger (en beter
).
Zal me melden op TS, geen idee of er andere de lage tiers spelen, ik hoop het wel, maakt alles een stuk gezelliger (en beter
Ik speel voornamelijk Tier 5-6 japanse destroyersLooney11 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:52:
Zo, net begonnen en wil me graag richten op de japanse destroyers om mee te beginnen.
Zal me melden op TS, geen idee of er andere de lage tiers spelen, ik hoop het wel, maakt alles een stuk gezelliger (en beter).
Niks mis met de stock Hatsuharu:
Japan
- Zuiho elite en verkocht, geen zin/credits voor Ryujo
- Kongo elite en verkocht, geen zin/credits voor Fuso
- Furutaka elite en verkocht, geen zin/credits voor Aoba
- Mutsuki elite en verkocht, Hatsuharu, hull B
- Iwaki Alpha
- Ishizuchi
- Yubari
USA
- Ranger elite, nog 58 kXP naar Lexington
- New Mexico elite, nog 4 kXP naar Colorado
- St. Louis elite
- Cleveland elite
- Pensacola MK7 mod. 2, Hull B nog geen credits
- Clemson elite en verkocht, geen zin/credits voor Nicholas
- Arkansas Beta
- Albany
- Sims
- Atlanta
USSR
- Orlan elite
- Izyaslav elite en verkocht, geen zin/credits voor Gnevny
- Diana
- Aurora
- Murmansk
- Imperator Nikolai I
- Gremyashchi
Germany
- Königsberg elite en verkocht
- Nürnberg, stock
- Emden
Keus genoeg dus!
Tweede pot in de Hatsuharu | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
New Mexico: dd's knallen | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Mutsuki doet het werk van cruisers: 10 planes down | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
hopiconjo schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:53:
Hatsuharu was voor mij geen fijn schip; echter de Fubuki vond ik echt top DD. Op dit moment echt gewoon credits tekort. Op dit moment zijn dit de schepen waar ik mee bezig ben:
Looney11 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:52:
Zal me melden op TS, geen idee of er andere de lage tiers spelen, ik hoop het wel, maakt alles een stuk gezelliger (en beter).
Ik heb genoeg liggen. Kom in kanaal Gathering of Warships, daar zitten bijna altijd wel NL-ers. Als ik er ben, kan ik meteen toegang op ts3.gatheringoftanks.nl regelen.AceAceAce schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:43:
[...]
Ik speel voornamelijk Tier 5-6 japanse destroyers
Japan
- Iwaki Alpha
- Ishizuchi
- Yubari
USA
- St. Louis elite
- Cleveland elite
- Arkansas Beta
- Albany
- Sims
- Atlanta
USSR
- Orlan elite
- Diana
- Aurora
- Murmansk
- Imperator Nikolai I
- Gremyashchi
Germany
- Nürnberg, stock
- Emden
Keus genoeg dus!

[ Voor 72% gewijzigd door PcDealer op 06-01-2016 14:07 ]
Hoe heet het ingame kanaal? Gathering of warships of GOT_WOWS of zo?
Gathering of warships en dan die van GoT_pcdealer joinen (er zijn er meer aangemaakt maar die zijn meestal leeg)Looney11 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:36:
Hoe heet het ingame kanaal? Gathering of warships of GOT_WOWS of zo?
[ Voor 4% gewijzigd door Grouchy op 06-01-2016 17:17 ]
Een schip is pas elite als je opeenvolgende hebt hebt vrijgespeeld met XP?Japan
- Iwaki Alpha
- Ishizuchi
- Yubari
USA
- St. Louis elite
- Cleveland elite
- Arkansas Beta
- Albany
- Sims
- Atlanta
USSR
- Orlan elite
- Diana
- Aurora
- Murmansk
- Imperator Nikolai I
- Gremyashchi
Germany
- Nürnberg, stock
- Emden
Keus genoeg dus!
[ Voor 59% gewijzigd door PjotrStroganov op 06-01-2016 21:45 ]
Yup, zelfde idee als in WOT....dan komt er een melding en krijg je er een lauwerkrans omheen.
PjotrStroganov schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:58:
Een schip is pas elite als je opeenvolgende hebt hebt vrijgespeeld met XP?
Nou en alle modules geresearched hebt AFAIK.Grouchy schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:20:
Yup, zelfde idee als in WOT....dan komt er een melding en krijg je er een lauwerkrans omheen.
Helaas iChase's Emden Challange 2de plek gehaalt, niet genoeg maar wel plezier aan gehad.
Ok, aangezien PcDealer het heeft over elite schepen terwijl hij ogenschijnlijk nog niet het opeenvolgende schip heeft vrijgespeeld.
Even geprobeerd na te tellen, een stuk of 23 schepen.PcDealer schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:20:
Niks mis met de stock Hatsuharu:
...knip...
Keus genoeg dus!
Dat is meer dan keus genoeg; maar goed heb zelf +/- 15-16 schepen.
Hoe zelf ook wel van een beetje variatie
Even naar het scorebord gekeken van dat potje met de hatsuharu. Lag het andere team te slapen, zat je in een lemming team en heb je de overwinning in je eentje binnen gesleept?? Want ik zie 9 schepen in hun team, en 1 in jouw team.
Ja het valt me wel op dat vanaf t5 destroyers best wel aa rol kunnen spelen.
Mutsuki, zeker met de C hull met veel AA en maar 2 guns.
Dat schip is zo beroerd slecht dat het gunwise zelf van een t2 zou verliezen.
Maar denk dat bij japan hun rol is; anti air; en anti cv/bb met torps.
Terwijl de andere dd's wat veelzijdiger zijn. Ze kunnen bb ambushen, cv hunten, op dd's hunten met zowel torps als gunboat style. Dan zijn de Japanse DD's toch meer een 1 trick pony, met hun long range stealth torpedo's, die op afstand vaak missen.
Je moet de volgende vrijspelen om elite te krijgen, plus alle andere modules van het huidige schip. Maar inderdaad, ik heb het verkeerd verwoord. In een aantal gevallen is elite=>full ops.PjotrStroganov schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:25:
Ok, aangezien PcDealer het heeft over elite schepen terwijl hij ogenschijnlijk nog niet het opeenvolgende schip heeft vrijgespeeld.
Je hoeft trouwens niet de gehele te laten staan, allemaal overbodige tekst
21wheresmymaxsuit schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:41:
[...]
Even geprobeerd na te tellen, een stuk of 23 schepen.
Dat is meer dan keus genoeg; maar goed heb zelf +/- 15-16 schepen.
Hoe zelf ook wel van een beetje variatie
Ik denk dat de rest lag te slapen. Ik was de enige nog overlevende en verloren op cap.Even naar het scorebord gekeken van dat potje met de hatsuharu. Lag het andere team te slapen, zat je in een lemming team en heb je de overwinning in je eentje binnen gesleept?? Want ik zie 9 schepen in hun team, en 1 in jouw team.
Koop een Foot Switch. Dan is dat 'knopje indrukken' ineens helemaal geen belemmering meer.. want je hebt je voeten toch altijd vrij. Super simpel, 3 minuten wennen. Zou iedere gamer moeten hebben!Cinerama schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Met het push to talk verhaal ben ik het helemaal mee eens, ik game al wat tientallen jaren en ik heb vele voice chat software gebruikt: Mumble, Ventrillo, TS, Xfire etc, maar ik vind Push to talk toch wel erg hinderlijk. Je moet er toch vaak aan denken en het is een onnodige extra handeling. Ik weet een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Maar het is nu wel zo als ik met een maat (die ook geauthoriseerd is voor de GoT server) ga Wows-en dat we dan liever met zijn 2-en op een andere ts gaan zitten ipv op GoT alleen vanwege het feit van Push-to-talk
Ik heb het op de ~ ingesteld (naast de 1).
Momenteel gebruik ik een muisknop voor ptt, maar het is achterhaald imo.
1 trick pony's misschien, maar goed gespeelt in een division...kijk even naar onderstaand filmpje van iChasewheresmymaxsuit schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:41:
[...]
Dan zijn de Japanse DD's toch meer een 1 trick pony, met hun long range stealth torpedo's, die op afstand vaak missen.
Deze discurssie is eerder gevoerd in het topic.. toen waren er mensen die een andere TS willen opzetten hiervoor. We kunnen ook switchen naar https://www.bug-community.com/teamspeak/ deze community bestaat vooral uit tweakers die BF4 enzovoort spelen. Op deze TS is al een WoWs kanaal.PjotrStroganov schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:48:
Momenteel gebruik ik een muisknop voor ptt, maar het is achterhaald imo.
Heb zelf WoWs weer aangegooid. en moet zeggen dat het wel een stuk verbeterd is. Cruisers lijken sterker tegenover BB's ik REK nu veel meer in mijn mogami
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 08-01-2016 15:36 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ranked Season 3 begonnen: http://worldofwarships.eu...n/ranked-battles-season3/
Ik begin met Ranked 17**. Meteen 17* geworden omdat we verloren omdat we slechts 1 cap hadden van de 3 en de dd helemaal noord ging om een carrier te pakken zonder te cappen. En ik maar anti dd doen, een Warspite citadellen en hetzelfde bij een Aoba die onze carrier verrastte.
Ik begin met Ranked 17**. Meteen 17* geworden omdat we verloren omdat we slechts 1 cap hadden van de 3 en de dd helemaal noord ging om een carrier te pakken zonder te cappen. En ik maar anti dd doen, een Warspite citadellen en hetzelfde bij een Aoba die onze carrier verrastte.
Heeft iemand de Imperator Nikolai I? Ziet er wel tof uit, die 4x 3 turrets.
Voor een BB is het vooral wachten op een match:P
Ik zal die TS ff checken. Ik zit zelf vaak op een mumble server van een ander forum, maar die is een beetje dood.
Ik zal die TS ff checken. Ik zit zelf vaak op een mumble server van een ander forum, maar die is een beetje dood.
Ja, draaisnelheid is laaaaaaangzaam. Maar ze kunnen beide kanten op draaien (voordeel soms). Gaat makkelijk in brand. 34 seconden reload, maar weinig dispersion. Cruiser citadellen lukt goed.TheBrut3 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:03:
Heeft iemand de Imperator Nikolai I? Ziet er wel tof uit, die 4x 3 turrets.
Ranked Battles (3): 7-0

Edit:
Jeej, Ranked 15/Second Season.
[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 09-01-2016 01:58 ]
Ja, het gene waar ze goed in zijn, doen ze ook erg goed, in de handen van een goede speler.SpamLame schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:25:
[...]
1 trick pony's misschien, maar goed gespeelt in een division...kijk even naar onderstaand filmpje van iChase
[video]
En dit is ook een mooi voorbeeld van hoe samenwerking in een divisie kan zijn.
*even wat theoretische gedachten*
In een (mmo)rpg heb je verschillende rollen zoals tank, healer en dps. Die met elkaar samenwerken en van elkaar afhankelijk zijn. In WoWS heb je alleen steen, papier en schaar die op elkaar jagen.
Samenwerking zoals ik dat nu gezien heb ik (in random games) is nogal beperkt.
Ieder jaagt op zijn doelwit (CA>DD) en op zijn tegenhanger (CA>CA); escort of beschermen komt niet veel voor. Meestal is het 1 lemming groep of team in 2 gesplitst.
*nu weer terug naar divisies*
Als je divisie speelt en je hebt verschillende schepen, is het mij nog niet vaak voorgekomen dat je samenwerkt, zelfde kant op gaat of van elkaar afhankelijk bent. [En in theorie als je 2-3 dezelfde schepen bij elkaar hebt, bijv 3 BB's is dat alleen een mooi doelwit voor torpedo's.] Echter zoals ik in deze video zie, lijkt me een hele mooie manier op gecoördineerd samen te werken.
p.s. had ik al gezegd dat ik zelf een groot fan ben van destroyers.
Dan zit je in de verkeerde divisions. Ik zit vaak met twee vaste spelers in een groep en stemmen de bewegingen met elkaar af en proberen ook via de chat de andere teamspelers te helpen.
Enigste divisions waar ik tot nu toe in zaten, waren samen met jullie.PcDealer schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:29:
Dan zit je in de verkeerde divisions. Ik zit vaak met twee vaste spelers in een groep en stemmen de bewegingen met elkaar af en proberen ook via de chat de andere teamspelers te helpen.
Maar dat ligt misschien aan mijn lonewolfish playstyle, weinig ervaring met division spelen of dat jullie met TS erbij wel goed kunnen coördineren. Wat ik tijdens het met jou division spelen heb gemerkt, is dat we beide wel via chat teamspelers helpen, proberen het cappen te coördineren. Maar in mijn ogen is dat iets wat ik ook doe als ik niet in een division zit.
Misschien is het ook een gevoelsmatige kwestie (net als smaken verschillen). Waarbij ik van een game kom waar je meer van elkaar afhankelijk was, en het organisatie niveau had van een special ops force. Terwijl vergeleken met een spel waar het meer ieder voor zich is, een paar teamchats al heel gecoördineerd is.
Een tweede reden waarom ik mijn mening moet herzien. Is dat het gene wat ik heb gezegd over dat er weinig gecoördineerd en samengewerkt wordt meer op WoWS spelers in random battles slaat. Dan op de paar keer dat ik in division zat.
TL;DR: hoe goed er samen gewerkt wordt in divisions is allemaal meer een gevoelskwestie.
Ander onderwerp: De ranked battles season 3 is begonnen. Wat is jullie mening/ervaring daarover?
Is het iets voor spelers die van gecoordineerd spelen houden? Of is het juist iets voor elite spelers die al langer spelen en die al meerder tier 7+ schepen hebben?
TS is een must imo als je in een divisie zit. Maakt het eea veel makkelijker en effectiever en dat ga je terug zien in je stats.
Op het moment dat je in battle zit met een CA of DD is het moeilijk typen...tenminste zonder te stoppen met vuren/manouvreren/richten
Geloof dat mijn winrate 5% hoger is in divisies (met TS ofc), zelfs met tomaten en bnanen erin. Als je dat niet terug ziet dan zit je in de verkeerde divisies,,,,
Ranked battles: op de echt hogere levels zie je gecoordineerd spelen. Op de normale levels zie je vaak de gewone manier van spelen met spelers die helaas hun eigen gang gaan & met hun (stock) Yorks, Colorado's en Atlanta's komen aanzetten.
Op het moment dat je in battle zit met een CA of DD is het moeilijk typen...tenminste zonder te stoppen met vuren/manouvreren/richten
Geloof dat mijn winrate 5% hoger is in divisies (met TS ofc), zelfs met tomaten en bnanen erin. Als je dat niet terug ziet dan zit je in de verkeerde divisies,,,,
Ranked battles: op de echt hogere levels zie je gecoordineerd spelen. Op de normale levels zie je vaak de gewone manier van spelen met spelers die helaas hun eigen gang gaan & met hun (stock) Yorks, Colorado's en Atlanta's komen aanzetten.
Lage tier is tier V en VI. Tier V is voor iedereen prima te halen. Maar als je dan stock binnenkomt, zal het lastig zijn. Iedereen in Ranked is veel meer op elkaar aangewezen. De meeste hekel heb ik dan ook aan mensen die pas na de verlengde countdown nog steeds niet ingame zijn. Die moeten gewoon daar wegblijven.
Ik vind Ranked erg leuk. Het wordt in de tiers VII/VIII veel moeilijker. Op zich kan een Atlanta wel: met veel dd's en een carrier. Maar dat weet je van tevoren niet. Of dat er een map komt met veel eilanden om achter te verstoppe. De Atlanta is bovendien helemaal niet noobfriendly.
Ik heb de Kongo challenge afgemaakt en nu ARP Kongo in mijn haven.
Ik vind Ranked erg leuk. Het wordt in de tiers VII/VIII veel moeilijker. Op zich kan een Atlanta wel: met veel dd's en een carrier. Maar dat weet je van tevoren niet. Of dat er een map komt met veel eilanden om achter te verstoppe. De Atlanta is bovendien helemaal niet noobfriendly.
Ik heb de Kongo challenge afgemaakt en nu ARP Kongo in mijn haven.
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 10-01-2016 22:20 ]
Ranked battles zijn weer gestart, leuk!
Zijn er ook clans in NL welke zich toeleggen om wows? Ik kan ze niet snel vinden. Ben er wel een beetje klaar mee on steeds solo te gaan. In WOT ging het in een platoon ook stukken beter maar, belangrijker, was het een stuk leuker.
Bijna een week alweerAceAceAce schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:27:
Ranked battles zijn weer gestart, leuk!
PcDealer in "[MMO] World of Warships"Looney11 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:39:
Zijn er ook clans in NL welke zich toeleggen om wows? Ik kan ze niet snel vinden. Ben er wel een beetje klaar mee on steeds solo te gaan. In WOT ging het in een platoon ook stukken beter maar, belangrijker, was het een stuk leuker.
[ Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 12-01-2016 12:13 ]
Ik zat gisteravond in het kanaal. Zal er vanavond mijn hoofd laten zien..
Begin een beetje genoeg te krijgen van die IJN torpedoes die maar 57 knots doen. Elke cruiser kan ze ontwijken, zelfs op <4 km afstand, heel irritant. short range trappen zit er dus niet meer in met Tier IV+ IJN DDs....
Of ik doe iets verkeerd
Of ik doe iets verkeerd
Beter inschatten hoe een tegenstander reageert op torps en beter spreiden. Wat nog handiger is: van achter een eiland op ze af laten komen. Nog beter: po een groep schepen afvuren is instaraak.
idd anticiperen; vaak draaien ze weg van je torps (vaak met richting torps mee). Meestal mijn 2e en 3e salvo zit ongeveer 5 sec tussen en anticipeer op richting die ze draaien. Tenzij een groep dan is eentje precies op lijn, 2e iets links en 3e iets rechts. Maar je hebt ook goede spelers die mijn volledige shimakaze salvo (15 torps) keurig tussendoor weten te draaienAceAceAce schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:44:
Begin een beetje genoeg te krijgen van die IJN torpedoes die maar 57 knots doen. Elke cruiser kan ze ontwijken, zelfs op <4 km afstand, heel irritant. short range trappen zit er dus niet meer in met Tier IV+ IJN DDs....
Of ik doe iets verkeerd
[ Voor 8% gewijzigd door hopiconjo op 14-01-2016 12:02 ]
zijn er nog veel mensen die het spelen hier en kan je ook met vrienden/ andere samen spelen die je kent in een zelfde team?
Ja en je kan met maximaal 3 personen in dezelfde divisie.
Zit atm op TS maar heb geen recht om te spreken of kanaal te wisselen maar geen idee wie FC/Councilleden zijn. Iemand hier toevallig?
en een divisie is een team?Erasmo schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:27:
Ja en je kan met maximaal 3 personen in dezelfde divisie.
leek me wel leuk als je met 2/3 man op team speak met headset kan gaan zitten en dan samen een battle in zou kunnen.?
als dat kan en iemand lijkt dit ook leuk dan hoor ik het graag
Zo speel ik eigenlijk altijd, als ik speel want alle regulars lijken te zijn gestopt ofzothaize schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:36:
[...]
en een divisie is een team?
leek me wel leuk als je met 2/3 man op team speak met headset kan gaan zitten en dan samen een battle in zou kunnen.?
als dat kan en iemand lijkt dit ook leuk dan hoor ik het graag
Dus ik heb wel interesse
oke lijkt me leuk. wat zijn regulars als ik vragen mag.Oraijon schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:43:
[...]
Zo speel ik eigenlijk altijd, als ik speel want alle regulars lijken te zijn gestopt ofzo
Dus ik heb wel interesse
en op wow heet ik thaize_nl .
weet alleen niet hoe we dat via headset gaan doen. via teamspeak of xfire ofzo of wat bestaat wel nog ?
Oh ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn regulars, degenen waar ik een paar maanden terug nog regelmatig mee speeldethaize schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:49:
[...]
oke lijkt me leuk. wat zijn regulars als ik vragen mag.
en op wow heet ik thaize_nl .
weet alleen niet hoe we dat via headset gaan doen. via teamspeak of xfire ofzo of wat bestaat wel nog ?
In wows heet ik Oraijon, zit momenteel op de GoT TS server die eerder in dit topic wordt genoemd.
hoe kom ik daarop?Oraijon schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:52:
[...]
Oh ik bedoelde eigenlijk gewoon mijn regulars, degenen waar ik een paar maanden terug nog regelmatig mee speelde
In wows heet ik Oraijon, zit momenteel op de GoT TS server die eerder in dit topic wordt genoemd.
Project R:
http://worldofwarships.eu/en/news/common/project-r/
&
http://worldofwarships.eu/en/project_r/?welcome=1
leuke actie van WG
http://worldofwarships.eu/en/news/common/project-r/
&
http://worldofwarships.eu/en/project_r/?welcome=1
leuke actie van WG
[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2016 11:00 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ow dat ziet er leuk uit een maand de tijd dus om die pearls (and goodies) binnen te harken.
Ben bijna elke avond wel te vinden in het chat kanaal Gather of Warships. Zal wat vaker op TS kijken. Ik heb nu een tier IV DD, bezig om naar V te komen. Gezien de credits en experience zal dat nog wel even gaan duren.
Hopelijk kunnen we in divisie wat spelen, maakt het wel leuker.
Hopelijk kunnen we in divisie wat spelen, maakt het wel leuker.
2000 Kamikazes 'verloot' onder de spelers met 150+ pearls, beetje jammer. Volgens mij kreeg in Azië iedereen die een bepaald aantal pearls (145 of 150 iirc) behaald had dat schip.
Ach ja, in ieder geval geen NA server waar ze er maar 1000 weggeven, echter hebben zij wel kans om Razer headsets te winnen.
Was dat ook niet zo voor de Emden, dat EU een uitgebreidere mission moest voltooien voordat je hem kreeg vergeleken met andere servers....
Ik zie me niet de Kamikaze winnen afhankelijk van hoever ik kom en hoeveel accounts van de EU playerbase boven de 150 komen.
Ga gewoon kijken of ik alle goals halen kan en als dat resulteert in een Kamikaze is dat mooi meegenomen, niets meer dan dat.
Ik zie me niet de Kamikaze winnen afhankelijk van hoever ik kom en hoeveel accounts van de EU playerbase boven de 150 komen.
Ga gewoon kijken of ik alle goals halen kan en als dat resulteert in een Kamikaze is dat mooi meegenomen, niets meer dan dat.
zo, rank 16, nu moet ik mijn eerste Tier VII kopen (hatsaharu) voor 5.1M en dan unlocken.
Zit er over na te denken om mijn Tier VI IJN DD te verkopen voor 2.5M om zo de upgrades te bekostigen (ook al 2.5M totaal).
Aan de andere kant heb ik met het bereiken van rank 17 of 16 24hr premium gekregen, dus nu krijg ik 300-400k per potje als ik het niet verknal.
Wat denken jullie over het verkopen van oude schepen?
Zit er over na te denken om mijn Tier VI IJN DD te verkopen voor 2.5M om zo de upgrades te bekostigen (ook al 2.5M totaal).
Aan de andere kant heb ik met het bereiken van rank 17 of 16 24hr premium gekregen, dus nu krijg ik 300-400k per potje als ik het niet verknal.
Wat denken jullie over het verkopen van oude schepen?