Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14

spartacusNLD

This is Sparta!!

HirzoSchuurman schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:49:
ff checken; vrije ervaring verdiend met elite schepen kan je alleen maar gebruiken door er echte euro-tjes tegen aan te gaan (en blijven) gooien, right?
Bij WoT spaar 'k het niet op, kan geld blijven uitgeven dan, gebruik het in WoT voor versnelde crew training.
de ''echte'' XP (zilver) op premium schepen kan je idd (net als andere schepen overigens) pas omzetten naar ''vrije'' XP (goud) met euro's idd.
Premium schepen gebruik ik vooral om ingame sneller geld te verdienen om upgrades en schepen te kunnen kopen. Mijn murmansk verdient zo'n 300 tot 500.000 per gewonnen game.
Het omzetten van ''echte'' XP (zilver) op deze schepen is net als het kopen van premium of XP vlaggen een manier van wargaming om geld te verdienen aan hun game :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 28-09-2015 08:49 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Thnx, ik snap :)
'k bedoelde met niet-premium schepen.
Als je een bepaald schip helemaal ontwikkeld heb tot elite dan blijf je er XP mee verdienen,
alleen kan je (in tegenstelling tot WoT>versnel crew training) daar niets mee, alleen omzetten tegen betaling voor echte euro-tjes zodat je er vrije ervaring van kan maken.
Of ik moet iets gemist hebben.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:32

Vickiieee

Kritische lezer.

HirzoSchuurman schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:59:
Thnx, ik snap :)
'k bedoelde met niet-premium schepen.
Als je een bepaald schip helemaal ontwikkeld heb tot elite dan blijf je er XP mee verdienen,
alleen kan je (in tegenstelling tot WoT>versnel crew training) daar niets mee, alleen omzetten tegen betaling voor echte euro-tjes zodat je er vrije ervaring van kan maken.
Of ik moet iets gemist hebben.
In WoT kan je er inderdaad versneld je crew mee trainen, ik denk (disclaimer, ik denk wel meer :P) dat dit bij WoWs ook geïmplementeerd zal worden, als dit er niet al in zit. (Speel niet zo heel actief en mijn 'account level' is ook nog niet het hoogste). Dat je de commanders van je schepen extra snel kan trainen en zodoende nieuwe skill points vrij kan spelen.

Je blijft er verder inderdaad XP mee verdienen, die je met dubloenen (moet je kopen voor harde euro's) om kan zetten naar 'Free XP'. Daarnaast verdien je per game nog gewoon de 5% Free XP over het aantal XP dat je wint/verdient.

Gelijk even dat filmpje van de Duitse Cruisers kijken! :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vickiieee op 28-09-2015 09:20 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Zonet de update geïnstalleerd en even een battle in gegaan, krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gg8IeM8.jpg

Ik hoor wel geluid van de battle maar ik kom er dus gewoon niet in.
Spel opnieuw opstarten geeft hetzelfde beeld.

Klein bugje gevonden?

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Met doubloons kun je de behaalde XP van elite/Premium schepen in Free XP veranderen. Dus net zoals in WoT en WoWp.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Matchmaking zou verbeterd moeten zijn, wargaming heeft het volgende tabel daarover vrijgegeven:
Do you remember the times, when your Tier III Kawachi battleship had to square off against Tier VI Fuso? Well we can finally call these desperate times over, as the matchmaking for Random Battles has undergone some welcome changes based on your feedback.

As per the latest patch, the battle-tier difference is now more fluent across all Tiers and classes. Now, cruisers, destroyers, aircraft carriers and even battleships on lower Tiers will have to face off against opponents that are only one Tier higher. A significant change, if we dare say so ourselves! Tier IV and V Aircraft carriers will only face opponents, at most, one Tier stronger – the same goes for Tier III and IV battleships also, for example. Also, note that Premium ships have their own matchmaking table, as you can see from the picture below.
Afbeeldingslocatie: http://worldofwarships-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/03e4184e-5e12-11e5-85e2-ac162d8bc1e4.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door spartacusNLD op 28-09-2015 17:24 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
PcDealer schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:41:
Met doubloons kun je de behaalde XP van elite/Premium schepen in Free XP veranderen. Dus net zoals in WoT en WoWp.
Dat is duidelijk, thnx.
't ging me er om of je ook wat met de ervaring kan die je met een schip verdient wanneer deze eenmaal elite is, zonder daarbij geld te hoeven uitgeven (like versnelde crewtraining in WoT), maar 't antwoord is dus 'WoW says no'. :o

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

HirzoSchuurman schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:12:
[...]

Dat is duidelijk, thnx.
't ging me er om of je ook wat met de ervaring kan die je met een schip verdient wanneer deze eenmaal elite is, zonder daarbij geld te hoeven uitgeven (like versnelde crewtraining in WoT), maar 't antwoord is dus 'WoW says no'. :o
Warming says ''we need to pay our investors & staff asap and then make a shit ton of money'' 8) maarjah kapitalisme enzovoort :P

World of Warships News Update: Patch 0.5.0.1 Highlights:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8MZLSmlCP0s]

vindt de nieuwe voice berichten echt knap irritant.. :( zal binnenkort wel een mod voor uitkomen om dit weer goed te krijgen :)

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 28-09-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
HirzoSchuurman schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:12:
[...]

Dat is duidelijk, thnx.
Volgens mij zit versnelde crewtraining niet in WoWs. Maar het is ook geen 1 op 1 kopie met schepen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-08 18:36
Ik denk dat ik wel kans maak op wat doubloons in 1 van de WG wedstrijdjes:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hrkdUBT.jpg

Was echt een te gekke game op de stream :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:21
spartacusNLD schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:22:
Matchmaking zou verbeterd moeten zijn, wargaming heeft het volgende tabel daarover vrijgegeven:

[...]
Ik ben wel benieuwd of ze ooit nog wat gaan doen aan grote Tier verschillen in Divisions. Ik kom op T7/T8 zelfs af en toe nog wel eens een T2/3 schip tegen. Nou snap ik sowieso niet wat daar de lol aan is (volgens mij krijg je ook weinig xp als je binnen twee salvo's kapot bent), maar het benadeelt ook het team waar die spelers in zitten.

Gisteren ook een rare bug (of nieuwe feature?) tegengekomen, de voorste turret van m'n Hatsuharu wilde niet meer draaien. Hij was niet kapot (zowel in het model als in het plaatje linksonder was ie nog goed), maar hij draaide gewoon niet meer. Kon ik dus 40% van m'n firepower niet meer gebruiken en niet meer recht vooruit schieten. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Joe_P op 29-09-2015 07:58 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Record aantal vliegtuigen neergeschoten tweemaal verbroken met een 2 fighter/dive bomber setup:
Independence win 48 planes down
Independence win 48 planes downIndependence win 48 planes downIndependence win 48 planes down
Independence win 48 planes downIndependence win 48 planes down

Independence win 37 planes down
Independence win 37 planes downIndependence win 37 planes downIndependence win 37 planes down
Independence win 37 planes downIndependence win 37 planes down

• pkregting
Gelieve het gehele bericht te lezen om vanavond teleurstelling te voorkomen:
Vanavond zal ik een (voor mij doen) grote give-away houden aan mijn kijkers/subs. Om er voor in aanmerking te komen moet je wel de stream eerder hebben gekeken. Je moet de zogenaamde "beans" hebben verzameld. De reden waarom ik dit doe is om te voorkomen dat straks de helft van mijn kijkers er alleen zijn voor de goodies. Ik wil juist mijn regulars bedanken voor een gave tijd. Er zijn 5 prijzen en om 18:00 uur zal prijs 5 worden wegegeven ;) (vanaf dat moment 1 prijs per uur tot aan de 1ste prijs 22:00 uur)

• PcDealer
Beste pot in de Hosho, draw
Beste pot in de HoshoBeste pot in de HoshoBeste pot in de Hosho
Beste pot in de HoshoBeste pot in de Hosho

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pkregting schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:18:
Vanavond zal ik een (voor mij doen) grote give-away houden aan mijn kijkers/subs. Om er voor in aanmerking te komen moet je wel de stream eerder hebben gekeken. Je moet de zogenaamde "beans" hebben verzameld. De reden waarom ik dit doe is om te voorkomen dat straks de helft van mijn kijkers er alleen zijn voor de goodies. Ik wil juist mijn regulars bedanken voor een gave tijd. Er zijn 5 prijzen en om 18:00 uur zal prijs 5 worden wegegeven ;) (vanaf dat moment 1 prijs per uur tot aan de 1ste prijs 22:00 uur)
precies als ik moet werken tot 21:00.. hopelijk haal ik de 22:00 trekking nog :(
of zal ik op t werk ff twitch aanzetten? :D

wel heel tof dat je dit doet _/-\o_ 8) voor de (nog) niet kijkers je twitch link? :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 30-09-2015 17:00 ]

• PcDealer
spartacusNLD schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:58:
[...]
voor de (nog) niet kijkers je twitch link? :)
Zie zijn sig: http://www.twitch.tv/delert83

Betere pot in de Hosho met win
Betere pot in de Hosho met winBetere pot in de Hosho met winBetere pot in de Hosho met win
Betere pot in de Hosho met winBetere pot in de Hosho met win

[ Voor 82% gewijzigd door PcDealer op 30-09-2015 17:26 ]

• PcDealer
spartacusNLD schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:58:
[...]
voor de (nog) niet kijkers je twitch link? :)
Dubbelpost.

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 30-09-2015 17:25 ]

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Yeaah rank 15 :D krijgen we nog iets leuks behalve de vlaggetjes?

• PcDealer
sneakeye schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:07:
Moet je even verderop kijken...

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

sneakeye schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:07:
je kan de ranks tot 1 bekijken plus de prijzen.. en ja het blijven alleen vlaggen voor nu. Echter is dit een pilot seizoen en is het bijna weer voorbij.. het nieuwe seizoen zal wellicht andere (betere) prijzen krijgen.

• PcDealer
Goed kijken: er zijn ook miljoenen aan credits te verdienen.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pkregting schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:18:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cfhLXUH.png

:9~ :9~ :9~ :9~

gewoon 1e prijs gewonnen! SUPER BEDANKT! _/-\o_

• PcDealer
Ftw!

• pkregting
Graag gedaan man. En vergeet vooral niet de community in de stream te bedanken. Ik heb ongelofelijk veel geluk gehad met zulke gave mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Hij heeft hem al aardig onder de knie :) Net met hem een Division gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:24:
Hij heeft hem al aardig onder de knie :) Net met hem een Division gedaan.
jep ging goed :)

Wargaming heeft de shop weer aangepast:
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/?item=1483

De warspite is weer te koop.. vinden jullie het de prijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
spartacusNLD schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:41:
[...]

jep ging goed :)

Wargaming heeft de shop weer aangepast:
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/?item=1483

De warspite is weer te koop.. vinden jullie het de prijs waard?
Je kunt voor +/- 5euro meer een Atlanta, Murmansk en Aurora voor kopen (top3 van gisteren). Dan heb je wel geen doubloons en premium ervoor, maar ja, 3 schepen in plaats van 1. 50 euro is zo'n bedrag voor een schip dat ik er liever andere dingen voor doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-09 23:13

Cinerama

There are my lovely boys!!!

pkregting schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Je kunt voor +/- 5euro meer een Atlanta, Murmansk en Aurora voor kopen (top3 van gisteren). Dan heb je wel geen doubloons en premium ervoor, maar ja, 3 schepen in plaats van 1. 50 euro is zo'n bedrag voor een schip dat ik er liever andere dingen voor doe.
Ik zit er toch een klein beetje over na te denken om hem te halen. De Warspite schijnt wel een heerlijke brawler te zijn.

Had eigenlijk wat geld apart gezet voor een Tirpitz, maar nu ik de eerste Duitse Cruiser breakdowns zie en lees raak ik toch wat teleurgesteld in de Duitse cruisers. Lage HE damage, lage armor, lage turret traverse speed. Merendeel van de turrets aan de achterkant. Torpedo's alleen defensief te gebruiken. 1 van de weinige pluspunten tot nu toe is de hoge rate of fire van de guns. Maar heb er niet veel vertrouwen in. Dus de behoefte om een Duits premium schip te halen is nu een stuk minder.

Nu neem je met een Engels premium schip ook een gok, maar bijkomend voordeel is dat deze in tier 6 zit en tier 5 t/m 7 is mijn ogen toch de sweet spot qua fun/costs.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:20

Grouchy

meep meep

Warspite is goed, heb haar ook in mijn haven liggen maar of ze de prijs waard is? Vind van niet, binnen een paar maanden kan je haar net als de meeste andere schepen gewoon ingame kopen. Dit is gewoon het WG bussinessmodel, bij release bundelen en de volle mep betalen. Na een paar updates kan je ze gewoon goedkoper ingame kopen.
Zelfde zal waarschijnlijk gebeuren voor de upcoming premiums Tier 4 Soviet BB Imperator Nikolai I, Tier 6 Polish DD Blyskawica en de Tier 7 Japanese CA Tone.
Voordeel van de WoWs premiums is dat je gewoon een CA of DD Kaptitein in een BB kan trainen zonder penalties.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Het is natuurlijk niet zeker dat premiums ook regulier ingame komen. Wat Cinerama zegt dus ->

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 01-10-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Grouchy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:27:
Warspite is goed, heb haar ook in mijn haven liggen maar of ze de prijs waard is? Vind van niet, binnen een paar maanden kan je haar net als de meeste andere schepen gewoon ingame kopen. Dit is gewoon het WG bussinessmodel, bij release bundelen en de volle mep betalen. Na een paar updates kan je ze gewoon goedkoper ingame kopen.
Zelfde zal waarschijnlijk gebeuren voor de upcoming premiums Tier 4 Soviet BB Imperator Nikolai I, Tier 6 Polish DD Blyskawica en de Tier 7 Japanese CA Tone.
Voordeel van de WoWs premiums is dat je gewoon een CA of DD Kaptitein in een BB kan trainen zonder penalties.
met ingame kopen bedoel je waarschijnlijk ingame met doublons? Voor zover ik heb begrepen zijn 2 soorten premium ships: Normale premium ships en Timed premium ships zoals de Tirpitz en de Warspite en meen mij een post van Wargaming te herinneren dat de laatste categorie nooit ingame te halen zal zijn voor doublons

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Volgens mij was bij de eerste intro de prijs rond de EUR 30,00 voor de Warspite. Weet iemand het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

Cinerama schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
met ingame kopen bedoel je waarschijnlijk ingame met doublons? Voor zover ik heb begrepen zijn 2 soorten premium ships: Normale premium ships en Timed premium ships zoals de Tirpitz en de Warspite en meen mij een post van Wargaming te herinneren dat de laatste categorie nooit ingame te halen zal zijn voor doublons
Sommige schepen komen om verschillende reden (voorlopig) niet regulier ingame
Iwaki Alpha and Arkansas Beta zullen nooit worden verkocht. Unieke schepen voor de Alpha en Beta testers. De 3 pre order schepen (Sims, Yubari, Grem) wordne unlocked na een jaar maar geen garantie dat ze terugkomen in de premium shop.

Mikasa, Tachibana, Diana etc zijn promotie/partnership schepen, die zie waarschijnlijk niet (vaak) terug in de premium shop. Mikasa is zo slecht dat WoWs heeft besloten om het schip voorlopig niet te verkopen.

Dus idd sommige schepen worden opzij gezet voor promoties/speciale packages.
PcDealer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:03:
Volgens mij was bij de eerste intro de prijs rond de EUR 30,00 voor de Warspite. Weet iemand het nog?
Min of meer dezelfde aanbieding iirc:

By purchasing HMS Warspite in the Premium shop you are not only getting the Grand Old Lady, but also a port slot (worth 300 Doubloons), 30 days of Premium account, and 5000 Doubloons to spend on whatever you feel like. Toen 49.84 EUR

Nu 5250 Doubloons en 49.99 EUR

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Grouchy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Min of meer dezelfde aanbieding iirc:

By purchasing HMS Warspite in the Premium shop you are not only getting the Grand Old Lady, but also a port slot (worth 300 Doubloons), 30 days of Premium account, and 5000 Doubloons to spend on whatever you feel like. Toen 49.84 EUR

Nu 5250 Doubloons en 49.99 EUR
Oh wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Onlangs met deze game begonnen, en vermaak me er prima mee. Lvl 5 ondertussen. Iemand nog wat tips/tricks?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
First battle in the New York (started retraining)
First battle in the New York (started retraining)First battle in the New York (started retraining)First battle in the New York (started retraining)
First battle in the New York (started retraining)First battle in the New York (started retraining)

Het scheelt als men luistert als ik een target call en dat ik meerdere cits heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

SavageBrother schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:18:
Onlangs met deze game begonnen, en vermaak me er prima mee. Lvl 5 ondertussen. Iemand nog wat tips/tricks?
Deze lijst maar is kijken als ik jou was:
YouTube: World of Warships - Captain's Academy - Guides, Tutorials, Tips

veel van geleerd toen ik met deze game begon :) daarnaast voeg wat mensen toe uit de openingspost en bezoek af en toe (vooral savonds) de teamspeak server: ts3.gatheringoftanks.nl samen in een division icm teamspeak werkt toch veel beter vindt ik en van meer ervaren spelers kan je ook leren :)

Beste MM voor een tier X japan destroyer :9~ vanaf 19:39 _/-\o_

[YouTube: https://youtu.be/bZUIWi0Rqdk?t=1179]

[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 01-10-2015 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 20:08

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hilaries, alle haat die mensen spuwen over de Warspite bundle :)
Ga maar lekker zitten mokken, vaar ik wel met mijn nieuwe Warspite ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Tijgert schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:57:
Haterz gaan haten. Veel plezier met je Warspit! 8)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

I Warspit on all of them ;)

By the way, effe groggy in mijn hoofd maar had men hier al de Aslain mod pack eens aangestipt?

Heerlijk handig, zien of je HE of AP shells ziet vliegen en super crosshairs!
Extra handig: je kan met die nieuwe crosshairs zien of je net iets verder moet pannen om een extra gun gemikt te krijgen.

(nee, geen aimbots)

[ Voor 88% gewijzigd door Tijgert op 02-10-2015 14:42 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tijgert schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:57:
begin nu ook te twijfelen na het zien van deze video

Plus:
- dikke armour (vooral tegen torps)
- ZEER goede AA voor een battleship (net zo goed als de cleveland in cijfers)
- zeer accurate guns
- zeer wendbaar door korte draaicircel van 550m
- pas zichtbaar op 14~km voor andere schepen

min:
- korte range (16~km)
- 1.5 min voordat de guns omgedraaid zijn
- DUUR 50 euro :(

ik denk echt dat ze onder de streep meer zouden verdienen als ze premiums gewoon rond de 10 euro houden..

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 03-10-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

De grote grap is omdat iedereen klaagt en niemand er het geld er voor wilt geven het daardoor de prijs vanzelf rechtvaardigt. Ik speel lekker met de Warspite en idereen die me er in ziet varen denkt maar 1 ding "(Ik hoop dat je snel zinkt e***l)" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Tijgert schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:20:
De grote grap is omdat iedereen klaagt en niemand er het geld er voor wilt geven het daardoor de prijs vanzelf rechtvaardigt. Ik speel lekker met de Warspite en idereen die me er in ziet varen denkt maar 1 ding "(Ik hoop dat je snel zinkt e***l)" :)
De Warspite zelf is redelijk "goedkoop". Iedereen klaagt ook niet over de kosten van het schip, de meesten zijn de verkoopstrategie van WG redelijk beu: Een boel goud/doubloons en/of premium, inclusief een schipje/tankje (laten we nou wel redelijk zijn, het is een tier 6je) en een premium prijs.

Nou is de Warspite bundle "maar" 50 EUR (https://eu.wargaming.net/shop/wows/?item=1483), maar er zijn ook voorbeelden van een tier2/3 tankje in WoT voor 100/120 EUR en een enorme hoeveelheid goud. Dit is ook het geval voor de NA/SEA server, maar als je dan kijkt naar de RU server: Oooh, alle schepen/tanks zijn opeens los verkrijgbaar.

Het is alsof je Suzuki Swift koopt bij de autodealer, voor 120.000 EUR, omdat het inclusief 100.000 EUR aan benzine bij zit. En ja, over die verhoudingen hebben we het dus als je kijkt naar een pz.IIJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Tja, de kapitalistische zwijnen uitmelken, zou ik ook doen als mijn eigen bevolking niet zo draagkrachtig is. Eigen volk eerst en zo.. zou onze regering eens moeten doen...

Anyway, dat goud komt wel op hoor, give it time.
Net ook mijn Warspite upgrades aangepast n.a.v. dat filmpje van The Mighty Jingles en dat kostte 25 goud. Ik ben nu gegaan voor de secondary armament upgrade. Als die crew skill er straks bij komt kan je met 7 mijls range 102's en 152's lachen met destroyers. Denken ze te jagen op mij, nope, ik jaag op hun!
En ondertussen torps dodgen met de standaard rappe turn rate en de augmented rudder shift :P

(ding stuurt echt als een cruiser, is half zo stealthy als een destroyer en knalt als een slagschip... gotta love it!)

[ Voor 56% gewijzigd door Tijgert op 04-10-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
pkregting schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

Nou is de Warspite bundle "maar" 50 EUR (https://eu.wargaming.net/shop/wows/?item=1483), maar er zijn ook voorbeelden van een tier2/3 tankje in WoT voor 100/120 EUR en een enorme hoeveelheid goud.
Dat zijn dan ook de zeldzame tanks die normaliter niet meer te koop zijn.
Dit is ook het geval voor de NA/SEA server, maar als je dan kijkt naar de RU server: Oooh, alle schepen/tanks zijn opeens los verkrijgbaar.
Discriminatie/voortrekkerij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
Ik vraag me af wat ik kan met de XP die ik krijg op mijn premium ship atlanta? Ik kan er niet mijn japanse cruiserlijn mee upgraden toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
Dennis013 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 09:53:
Ik vraag me af wat ik kan met de XP die ik krijg op mijn premium ship atlanta? Ik kan er niet mijn japanse cruiserlijn mee upgraden toch?
Met Doubloons omzetten naar Free XP en dan kun je inderdaad elk niet Premium schip upgraden waarbij 1 Doubloon = 25 XP-> Free XP.

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 04-10-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Om je haar uit je kop te trekken... haal ik in mijn uppie wel 41 vliegtuigen neer in 1 spel en nog verliezen we...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Met vliegenmeppen alleen kom je er niet... I win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

PcDealer schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:36:
Met vliegenmeppen alleen kom je er niet... I win :)
Mwa, 't is maar hoe je het ziet. Jouw 48 kills behaalde je met 3 squadrons, dus 16 per squadron. Ik reed in een Langley, 2 tiers lager dan jij en met maar 2 squadrons. Dat is dus 20,5 kills per squadron en 1 squadron daarvan was met torps... dus ;)

Edit:
kan je je vliegtuigen nog besturen nadat je CV koppie onder is gegaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Tijgert op 04-10-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Tijgert schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:46:
[...]

Mwa, 't is maar hoe je het ziet. Jouw 48 kills behaalde je met 3 squadrons, dus 16 per squadron.
Waarvan 1 dive bomber.
Edit:
kan je je vliegtuigen nog besturen nadat je CV koppie onder is gegaan?
Nee, je moet ze al een opdracht geven voordat je er aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dus 1 dive bomber en twee fighter squadrons?
Dan is het nog beter, 24 kills per fighter squadron voor jou en 41 voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Tijgert schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:06:
Tja, de kapitalistische zwijnen uitmelken, zou ik ook doen als mijn eigen bevolking niet zo draagkrachtig is. Eigen volk eerst en zo.. zou onze regering eens moeten doen...

Anyway, dat goud komt wel op hoor, give it time.
Net ook mijn Warspite upgrades aangepast n.a.v. dat filmpje van The Mighty Jingles en dat kostte 25 goud. Ik ben nu gegaan voor de secondary armament upgrade. Als die crew skill er straks bij komt kan je met 7 mijls range 102's en 152's lachen met destroyers. Denken ze te jagen op mij, nope, ik jaag op hun!
En ondertussen torps dodgen met de standaard rappe turn rate en de augmented rudder shift :P

(ding stuurt echt als een cruiser, is half zo stealthy als een destroyer en knalt als een slagschip... gotta love it!)
Zou als ik jou was liever naar een review van iChase of een aantal anderen kijken. Ik vind Jingles video's wel leuk maar hij heeft zoveel dingen mis .... niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ashrah schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:02:
[...]Zou als ik jou was liever naar een review van iChase of een aantal anderen kijken. Ik vind Jingles video's wel leuk maar hij heeft zoveel dingen mis .... niet normaal.
Zoals Phlydaily? Wat een amateur. Een blik op die 16.3 KM gun range van de Warspite en hij valt stil en adviseert dan meteen niet te kopen enkel gebaseerd op dat. Lekker voorwerk en heel professioneel filmpje. Not. En dan die achterlijke nies erbij... Meteen af gezet. iChase is weer een stuk beter, maar hij gaf enkel een preview van de Warspite en zijn hele voor-de-eerste-keer-teleprompter-voorleesstem is ZO'N turn off... Je kan wel horen dat hij een leraar is want ik val bij hem in slaap (itt Jingles). Die 'lessen' van hem zijn wel weer goud waard.

Wat de eigenschappen klopt het wel wat men (o.a. Jingles) over de Warpsite zegt en je moet er dan ook naar spelen. Hij stuurt als een malle door nauwe doorgangen wat andere BB's en CV's al helemaal niet kunnen en ik heb al meerder DD's gesloopt met secundaries die ongetwijfeld een WTF momentje hadden. Torps en incoming fire dodgen gaan ook van een leien dakje ook al heeft een echte pro dropper mij uiteindelijk wel tuk. Na een tijdje.
Zorg gewoon dat je de range wat kan closen en dan heb je een first class brawler, mits je vooruit denkt waar je je guns wilt pointen...

Welke (afzeik) filmpjes/maker adviseer jij? En hoe zit Jingles er vaak naast dan? Ik vind zijn stem prettig om naar te luisteren en de voorgeschiedenis zoals hij het vertelt van de Warspite en de Fuso is super interessant.

[ Voor 12% gewijzigd door Tijgert op 05-10-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
iChase, Braincage, Cloakingdonkey, Jinx, Benespreyu

Kijk liever naar hen voor details over gameplay.

Jingles is leuk voor historische details en voor de manier van video's maken maar voor gameplay tips voor de schepen zelf beter een van de eerder genoemde.

[ Voor 48% gewijzigd door Ashrah op 05-10-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Tijgert schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
Welke (afzeik) filmpjes/maker adviseer jij? En hoe zit Jingles er vaak naast dan? Ik vind zijn stem prettig om naar te luisteren en de voorgeschiedenis zoals hij het vertelt van de Warspite en de Fuso is super interessant.
Wat mensen vaak vergeten is dat maar een zeer beperkt gedeelte van de content creators daadwerkelijk goed in de game zijn, laat staan op het niveau zijn om er goed over te kunnen adviseren. Selecteer je op dat niveau dan kun je het aantal content creators op 1 hand tellen. Nou is dat enigszins ook wel discutabel, want als iemand een winrate van 40% heeft en voornamelijk speelt op tier3 dan heeft het weinig zin om naar videos van iemand met een winrate van 65% te kijken. Veel van de genoemde dingen zullen niet worden herkent/begrepen.

Daarnaast is er ook nog een verschil tussen wat je zoekt in de videos, is het solide advies over hoe je een schip moet spelen of is het vermaak. Mijn favoriete vermaker is Jingles, heerlijk dom lullen over van alles en nog wat en hij komt af en toe ook nog met een leuk feitje/historie. Echter is hij 1 van de slechtste spelers om te adviseren hoe bepaalde schepen te spelen, omdat hij bijzonder vaak gewoon domweg fout zit. Maakt voor mij niet uit, ik herken ze, en ik vind de rest van de video super vermakelijk (zelfde geldt voor Cloaking Donkey, gewoon een slechte speler, maar vermakelijk en geeft gewoon slechte/onjuiste informatie). Waarom zijn deze mensen verder populair? Waarschijnlijk omdat ze, naast gewoon vermakelijk te zijn, op of net boven het niveau spelen van het grootste gedeelte van de playerbase.

Zoek je youtubers/twitchers die qua gameplay met kop en schouders boven de rest van de content creators uitsteken en dit regelmatig doen dan zou ik deze adviseren:
- Carriers/BBs : Aerroon/iChase
- IJN Cruisers: Izolate (izoz in game, gaat vanaf deze week weer streamen, had een operatie)

Ik heb er vast wel een paar gemist, maar van deze heren weet ik dat ze gewoon echt goed zijn en niet worden gecarried door bijvoorbeeld een division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Check ook BaronVonGamez. Waarom gebruikt niemand shift in de video's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
PcDealer schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:01:
Is dat niet die youtuber die met zowel zijn pressaccount als zijn eigen account niet meer dan 200 150 WoWs games heeft gespeeld?

Toch ff gechecked, omdat het niet helemaal netjes is om zomaar ff wat assumpties neer te gooien:

http://worldofwarships.co.../account-tab-overview-pvp 72 battles
http://worldofwarships.co.../account-tab-overview-pvp 64 battles

[ Voor 37% gewijzigd door pkregting op 05-10-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:38
Och met die filmpjes is het net als bij WoT, je hebt een aantal streamers die gewoon vermakelijk zijn, aardig kunnen spelen en daarom leuk om te kijken. Meestal steek je er wel wat van op omdat je leuk blijft kijken en daarmee toch wel ziet wat iemand goed/fout doet.
Maar je hebt ook een aantal die gewoon erg goed zijn en daarom leuk om naar te kijken. Daarvan leer je juist omdat ze vaak net anders reageren in bep. situaties dan dat je zelf zou doen.

Je moet gewoon voor jezelf bedenken waarom je wilt kijken en wat je zelf leuk vind om te zien :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 08:33
Mezelf ook maar op TS aangemeld (dionvdc_ ingame), helaas nog geen mic, dus tot dan battlechat voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Als iemand een waardeloze stem heeft, geen samenhangend verhaal heeft en gewoonweg niet interessant is om naar te luisteren dan hoeft het voor mij niet al is hij nog zo goed. Je hebt kinderen die dat misschien wel trekken omdat ze zelf net zo zijn en enkel beter willen worden ten koste van alles. Andere mensen gaat het dan om het verhaal, het comfort en entertainment waarde en mogelijk wat leren en daardoor beter worden, maar top-prio heeft het winnen niet.

Maar wat voor dingen zegt Jingles dan fout volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

pkregting schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Is dat niet die youtuber die met zowel zijn pressaccount als zijn eigen account niet meer dan 200 150 WoWs games heeft gespeeld?

Toch ff gechecked, omdat het niet helemaal netjes is om zomaar ff wat assumpties neer te gooien:

http://worldofwarships.co.../account-tab-overview-pvp 72 battles
http://worldofwarships.co.../account-tab-overview-pvp 64 battles
Weet niet hoe het precies in de NA server zit maar in zijn defense:
Op de EU server wordt mijn (Super)test account gewoon lekker 'afgeschermd' en zul je 'The player has not fought any battles in the Random Battles mode yet.' Maakt niet uit hoeveel battles ik speel d'r komen geen battles/statistieken bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Tijgert schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:48:
Als iemand een waardeloze stem heeft, geen samenhangend verhaal heeft en gewoonweg niet interessant is om naar te luisteren dan hoeft het voor mij niet al is hij nog zo goed. Je hebt kinderen die dat misschien wel trekken omdat ze zelf net zo zijn en enkel beter willen worden ten koste van alles. Andere mensen gaat het dan om het verhaal, het comfort en entertainment waarde en mogelijk wat leren en daardoor beter worden, maar top-prio heeft het winnen niet.

Maar wat voor dingen zegt Jingles dan fout volgens jou?
Er is geen goed of fout, maar een gemakkelijk voorbeeld is "You really should use the guns on the Izokaze, they are terribly good and are so much better then the guns on the Clemson".

Er zijn er veel meer, maar ik focus bij Jingles op de relaxedheid en de informatie over historie en dergelijke. Bij de fouten die hij maakt sta ik dus ook niet echt stil (behalve dat ik ze opmerk). Volgens mij heeft hij het zelf ook heel goed door hoor. Een paar maand geleden herhaalde hij volgens mij in 4-5 verschillende video's van hem dat je altijd zelf moet denken en niet van alles moet aannemen van iedereen. In dezelfde video geeft hij aan dat hij in elke video die hij upload wel een paar grote "vergissingen" maakt, maar dat hij probeert dit zo veel mogelijk te beperken.

Iedereen zijn eigen ding, alhoewel, het lijkt erop dat jij die mening niet deelt: "kinderen die enkel beter willen worden ten koste van alles".
Weet niet hoe het precies in de NA server zit maar in zijn defense:
Op de EU server wordt mijn (Super)test account gewoon lekker 'afgeschermd' en zul je 'The player has not fought any battles in the Random Battles mode yet.' Maakt niet uit hoeveel battles ik speel d'r komen geen battles/statistieken bij.
Bij de pressaccount die ik heb op de NA server telt deze wel alles (bij die van iChase ook).

[ Voor 12% gewijzigd door pkregting op 05-10-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

pkregting schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:01:
Er is geen goed of fout, maar een gemakkelijk voorbeeld is "You really should use the guns on the Izokaze, they are terribly good and are so much better then the guns on the Clemson".

Iedereen zijn eigen ding, alhoewel, het lijkt erop dat jij die mening niet deelt: "kinderen die enkel beter willen worden ten koste van alles".
Ik weet niet genoeg om iets met dat voorbeeld te kunnen, werd dat wellicht aangehaald omdat de een de ander opvolgt en idd zo veel betere guns heeft?
Heeft de Isokaze uit zichzelf al goede guns voor een DD?

Als je mensen citeert doe het dan letterlijk, anders is het geen citaat. Een beetje de kern zelf samen rapen in een zin er een citaat van maken is niet chique.
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat er mensen op YT zitten die (in sommige streams) geen enkele kwaliteit bieden anders dan wat een kind zou doen (boeren, niezen, stiltes, geen feiten kennis en praten over iets waar men pas voor het eerst naar kijkt) en die als enig punt hebben dat ze niet compleet zuigen en het filmpje daardoor enig bestaansrecht heeft en kijkers trekt. Beetje zoals crashes en lieve katjes doen.

Ik zelf ga meer voor de algehele kwaliteit en pluk er zelf wel uit wat iets waard is en wat niet. Echt foute dingen pik je er vanzelf wel uit en daar leer je ook weer van. Zoals Jingles zegt "zelf blijven nadenken" (en nu doe ik het zelf ook, samenstellen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:01:
Deze vraag komt vaak voorbij in streams van hem. Hij antwoord dan altijd droog (vertaald) '''het is een oude gewoonte die ik niet afgeleerd krijg'' verder kijk ik ook o.a zijn video's vooral als vermaak..

Baron en zijn maten (die samen wonen) zoals slickbee zijn IMHO gewoon een stel mannen die leuke content maken maar niet heel erg goed zijn in wat ze doen. Je moet hun content dan ook als zodanig bekijken. Verwacht er dus niks van te leren :) voor tutorials moet je bij ichase zijn (zoals eerder aangegeven hierboven ergens)
SpamLame schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:27:
Mezelf ook maar op TS aangemeld (dionvdc_ ingame), helaas nog geen mic, dus tot dan battlechat voor mij.
savonds (rond 22:00) wordt het meestal wel wat drukker op TS (naar mijn ervaring). Chat is toch echt iets wat niet helemaal lekker werkt. De meeste mensen spelen alleen in een division als die persoon ook echt via een headset kan communiceren.. dus wil je echt aan de slag met andere tweakers raad ik je toch aan een headset te kopen :) Mijn ingame naam is trouwens: SpartacusNLD

vergeet trouwens niet (en dit geld voor iedereen) dat als je iemand in game toegevoegd dat deze persoon dat NIET ziet.. dus je kan mensen toevoegen zoveel je wilt maar deze mensen zullen daar niks van merken.. wil je dus bijvoorbeeld samen in een division stuur dan ingame een bericht met je eigen naam zodat die persoon ook jou kan toevoegen of kom gewoon op teamspeak en spreek daar wat mensen aan.

[ Voor 51% gewijzigd door spartacusNLD op 05-10-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:21:
[...]

Deze vraag komt vaak voorbij in streams van hem. Hij antwoord dan altijd droog (vertaald) '''het is een oude gewoonte die ik niet afgeleerd krijg'' verder kijk ik ook o.a zijn video's vooral als vermaak..

Baron en zijn maten (die samen wonen) zoals slickbee zijn IMHO gewoon een stel mannen die leuke content maken maar niet heel erg goed zijn in wat ze doen. Je moet hun content dan ook als zodanig bekijken. Verwacht er dus niks van te leren :) voor tutorials moet je bij ichase zijn (zoals eerder aangegeven hierboven ergens)

[...]

savonds (rond 22:00) wordt het meestal wel wat drukker op TS (naar mijn ervaring). Chat is toch echt iets wat niet helemaal lekker werkt. De meeste mensen spelen alleen in een division als die persoon ook echt via een headset kan communiceren.. dus wil je echt aan de slag met andere tweakers raad ik je toch aan een headset te kopen :) Mijn ingame naam is trouwens: SpartacusNLD

vergeet trouwens niet (en dit geld voor iedereen) dat als je iemand in game toegevoegd dat deze persoon dat NIET ziet.. dus je kan mensen toevoegen zoveel je wilt maar deze mensen zullen daar niks van merken.. wil je dus bijvoorbeeld samen in een division stuur dan ingame een bericht met je eigen naam zodat die persoon ook jou kan toevoegen of kom gewoon op teamspeak en spreek daar wat mensen aan.
Dat klinkt gezellig.
Wat is het adres van de TS server? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:46:
[...]
Dat klinkt gezellig.
Wat is het adres van de TS server? ;)
Boven hebben we op tweakers een zoekbalk. Daarin staat ''zoek in het forum''. Als je daar zoekt op ''teamspeak'' had je het volgende adres gevonden: ts3.gatheringoftanks.nl ;) tip voor de volgende keer!

Op deze teamserver is ''push to talk'' verplicht en moet je praatrechten aanvragen in de lobby. Hoe dit werkt staat in de uitleg van de lobby.

zelf zal ik vanavond rond 22:00 tot 00:00 online zijn (zoals de meeste avonden door de week

[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 05-10-2015 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
Snap niet wat de filmpjes op youtube voor toegevoegde waarde hebben aan een spel. Speel je in division heb je het er met anderen over waar je moet mikken in het begin als je pas speelt.
Youtube als leerschool is klein beetje voor luie mensen.
Je komt er vaak genoeg vaak zelf achter als je maar lekker veel speelt.

De tijd wat je verdoet met youtube kijken over ships kun je netzo goed in het spel stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

[...]

I know, moet nog steeds een headset ophalen, maar goed de eerste stap is gezet richting de player table en TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
[...]

Kom in het ingame kanaal "Gathering of Warships" (zoeken op "gath") en je ziet vele Nederlandstaligen. Dan kun je nog makkelijker toevoegen en een Division starten.
B-BRAIN schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:08:
Snap niet wat de filmpjes op youtube voor toegevoegde waarde hebben aan een spel.
[...]
De tijd wat je verdoet met youtube kijken over ships kun je netzo goed in het spel stoppen.
Als je iets voor het eerst gaat doenh, is het wel makkelijk als je uitgelegd wordt hoe je dat moet doen. Zo is er het instituut "school" Wargaming heeft zelf filmpjes, maar zijn wat oppervlkkig. Op YT zijn genoeg mensen die de ins en outs laten zien. Daar kun je veel van leren. Filmpjes kijken is goed. Niemand heeft het over meer kijken dan doen.

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 06-10-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Snap niet wat de filmpjes op youtube voor toegevoegde waarde hebben aan een spel. Speel je in division heb je het er met anderen over waar je moet mikken in het begin als je pas speelt.
Youtube als leerschool is klein beetje voor luie mensen.
Je komt er vaak genoeg vaak zelf achter als je maar lekker veel speelt.

Als je echt beter wil worden is het vaak handig om eens te kijken hoe anderen iets aanpakken. Je ziet dan vaak dingen voorbij komen waar je zelf totaal niet aan gedacht hebt. Je moet natuurlijk niet je hele avond alleen maar YT kijken en niet spelen, maar als je b.v. met een bep. schip problemen hebt of ziet dat anderen er meer uit halen kan het handig zijn om eens een paar filmpjes te kijken :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:21
Ik kijk regelmatig filmpjes tijdens het afwassen of strijken (moet af en toe ook gebeuren), dat maakt het wat minder saai en je leert er nog wat van ook. Vooral de sterktes / zwaktes van nieuwe schepen en algemene tips uit de captains academy filmpjes van iChase vind ik nuttig. Daarnaast vind ik het ook leuk om meer te weten te komen over de historie en het ontwerp van de schepen zelf.

Als je dan al die geleerde tips / trucs kan toepassen krijg je leuke potjes:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/2015-10-02_klein.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/2015-10-02%20%281%29_klein.png Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10631980/World%20of%20Warships/2015-10-02%20%282%29_klein.png

Het enige dat me nog niet zo goed lukt is het inschatten van de snelheid van schepen (vooral als ik in een battleship tegen cruisers op afstand schiet, omdat je dan meestal weinig feedback hebt van eerdere salvo's). Ik doe dat nu meestal op gevoel, maar er zijn vast betere methodes voor.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
pkregting schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:57:

Zoek je youtubers/twitchers die qua gameplay met kop en schouders boven de rest van de content creators uitsteken en dit regelmatig doen dan zou ik deze adviseren:
- Carriers/BBs : Aerroon/iChase
- IJN Cruisers: Izolate (izoz in game, gaat vanaf deze week weer streamen, had een operatie)

Ik heb er vast wel een paar gemist, maar van deze heren weet ik dat ze gewoon echt goed zijn en niet worden gecarried door bijvoorbeeld een division.
Aerroon is inderdaad ook een goede alleen kan ik niet goed tegen zijn "engels" (en ja ik besef dat het niet zijn moedertaal is)

Vind trouwens dat het tijd word voor een eigen TS server voor WoWS .......... beetje jammer dat de TS server van de tanks clan word gespammed hier ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ashrah schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:20:
[...]
Vind trouwens dat het tijd word voor een eigen TS server voor WoWS .......... beetje jammer dat de TS server van de tanks clan word gespammed hier ......
Tja..

https://www.gameservers.com/teamspeak_servers/ is dit iets? wordt door collega's aangeraden iig..

veel aanbod (zie google) of kan iemand hier zelf een teamspeak server opzetten toevallig?

Wat ik (in bij BF3 dagen) bij een andere clan deed is per kwartaal per persoon een klein bedrag per paypal overmaken naar een beheerder van de TS server. Daarnaast hadden we wat private servers. Dat laatste kan alleen niet bij WoWs. Ik wil wel het abbo afsluiten op mijn naam echter moet er wel genoeg animo zijn om het op de bovenstaande manier te gaan runnen.. Dit ga ik zowiezo pas doen nadat dit goed besproken is op de TS van WoT.

Er moet dus wel animo zijn om een clan te gaan opzetten binnen WoWs.. wat we het beste kunnen gaan doen als clan support is toegevoegd aan WoWs.. dus wellicht tot die tijd op de TS van WoT en daarna iets zelf opzetten als er genoeg animo is? 8) Als iemand mij hier bij wil helpen hoor ik het wel via DM

[ Voor 68% gewijzigd door spartacusNLD op 06-10-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij, als mede GoT TS server admin, is iedereen welkom op de GoT teamspeak server, mocht er interesse zijn in meer aparte WoWs divisie kanalen, dan kunnen die aangemaakt worden. GoT is al vooral een gezelligheidsclan en geeft ook de ruimte andere spellen gezamenlijk te spelen. Een aantal van onze leden speelt ook WoWs. Om onze TS te kunnen gebruiken hoef je geen lid te zijn van onze clan, verder zijn er een aantal regels opgesteld qua gedrag op de server, maar dat is helaas noodzaak.

Mocht er een aparte clan voor WoWs opgezet worden, kan die clan natuurlijk zijn eigenlijk TS server opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Meh ik kan zo een server hosten, al eerder gedaan en gewoon de hardware staan ervoor. Kom gewoon niet graag bij GoT meer door dingen die eerder zijn voorgevallen. (ook al maakt dat de meeste huidige leden niet uit ;) thx Q)

[ Voor 20% gewijzigd door Ashrah op 06-10-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Inmiddels een headset met mic binnen en talk power aangevraagd op de GoT TS.
Hopelijk kan ik binnenkort eens meedoen in een division.

[ Voor 27% gewijzigd door SpamLame op 06-10-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
ik heb met veel moeite weer een level up voor elkaar gekregen. Ben nu op level 5 vijf met japanase kruiser, namelijk de Furutaka.. Maar wat valt die tegen?!!! ik snap er niks van.... Waarom zou een level 4 wel 10 rounds per min kunnen vuren en de level 5 maar 2 per minuut?
Dat is enorm langzaam en als je mist ben je eigenlijk al meteen de pineut bij het gevecht?

Dat kan toch niet de bedoeling zijn? :|

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis013 op 06-10-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis013 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:45:
ik heb met veel moeite weer een level up voor elkaar gekregen. Ben nu op level 5 vijf met japanase kruiser, namelijk de Furutaka.. Maar wat valt die tegen?!!! ik snap er niks van.... Waarom zou een level 4 wel 10 rounds per min kunnen vuren en de level 5 maar 2 per minuut?
Dat is enorm langzaam en als je mist ben je eigenlijk al meteen de pineut bij het gevecht?

De kanonnen van de Furutaka zijn van een groter kaliber en doen meer damage.

De Furu asap upgraden, dan wordt de RoF en turnrate wat beter.

En als je dan wat als support speelt dan is het een prima schip.

De speelstijl van de IJN Cruisers veranderd vanaf de Furutaka, meer op afstand en planning is nodig wil je hem effectief kunnen spelen.

Ik zou overigens de Kuma niet verkopen, is een heerlijke brawler en moneymaker.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dennis013 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:45:

:P maar zoals inderdaad eerder aangegeven is in dit topic is dit een schip wat vooral bedoeld is voor AP shell gebruik.. probeer dus vooral op andere cruisers te jagen en laat de battleship even met rust.. vergeet ook niet gebruik te maken van je torps :) succes!

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 06-10-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Ashrah schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:29:
Meh ik kan zo een server hosten, al eerder gedaan en gewoon de hardware staan ervoor. Kom gewoon niet graag bij GoT meer door dingen die eerder zijn voorgevallen. (ook al maakt dat de meeste huidige leden niet uit ;) thx Q)
Ik ken het verleden, maar de personen die jij bedoeld zijn er niet meer hoor Ashrah (of je moet problemen met mij en quantor hebben ;) verder zijn er nauwelijks oud gedienden meer).

Ontopic:

Ik heb eerlijk gezegd meer problemen met de Cleveland dan de Furutake. Ik vond de Omaha geweldig, maar ik mis iets aan de Cleveland. Ik gebruik hem nu meer als drijvend AA dan gunboat. Wordt zodra ik iets kan raken zelf al compleet verrot geknald telkens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

themaxter schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:02:
[...]

Ik ken het verleden, maar de personen die jij bedoeld zijn er niet meer hoor Ashrah (of je moet problemen met mij en quantor hebben ;) verder zijn er nauwelijks oud gedienden meer).

Ontopic:

Ik heb eerlijk gezegd meer problemen met de Cleveland dan de Furutake. Ik vond de Omaha geweldig, maar ik mis iets aan de Cleveland. Ik gebruik hem nu meer als drijvend AA dan gunboat. Wordt zodra ik iets kan raken zelf al compleet verrot geknald telkens :(
De ''boog'' die de shells van de cleveland maken zijn idd best lastig onder de knie te krijgen.. blijkbaar lukt het aardig wat mensen wat het is de meest gespeelde boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 21:44
Die boog zorgt er vaak voor dat ik over eilandjes heen kan schieten waar andere dat niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
themaxter schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:02:
[...]

Ontopic:

Als het niet helemaal lukt met de Cleveland, probeer het volgende uit te testen en test het vooral uit in situaties waarin je kunt disengagen binnen 30 seconden:
- je zit tegen een cruiser
- houdt 8-10km aan, schiet HE
- wanneer het richting 5-6km gaat, schakel richting AP als hij zijn broadside laat zien
- je zit tegen battleships
- houdt 10-12km aan, schiet HE
- en hou 10-12km afstand aan, maar zorg ervoor dat je hem constant in snipermode hebt en ziet wanneer hij schiet. Bij zijn volley, roteren

Het sterkste punt van de Cleveland is de spam van shells. Je moet die wel raken en het zwakste punt is dan ook de shelltraveltime. Dus hou de afstanden te overzien. Ga vooral niet op maxafstand spammen, want dan wordt je op den duur toch wel een keer gecitadelled door een BB en mis je 80% van je shells (als je tenminste redelijke tegenstanders hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Al dat wat ik lees over TS en divisions en zo en clans... Je hebt toch helemaal geen controle over met wie je samen speelt? Je kan toch (nog) geen teams maken, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

Ashrah schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:20:
[...]

Aerroon is inderdaad ook een goede alleen kan ik niet goed tegen zijn "engels" (en ja ik besef dat het niet zijn moedertaal is)

D'r is al een officiele WoWS server betaald door WG. GoT server is waarschijnlijk leuk wanneer je WoT speelt, maar de WoWs kanalen zijn daarzo zijn eigenlijk altijd leeg en de push to talk die ze opleggen is gebruiksonvriendelijk/onwerkbaar ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy

Grouchy

meep meep

Tijgert schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 04:07:
Al dat wat ik lees over TS en divisions en zo en clans... Je hebt toch helemaal geen controle over met wie je samen speelt? Je kan toch (nog) geen teams maken, of wel?
Je kan samen met 2 andere spelers een divisie van drie vormen. Teams/clans = wip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Of je edit je vorige post gewoon even ...

Push to talk is makkelijk aan te wennen gewoon binden aan een key die makkelijk bereikbaar is. Niet iedereen hoeft je vrouw, kids, hond, verkeer buiten etc te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Ashrah schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:55:

Push to talk is makkelijk aan te wennen gewoon binden aan een key die makkelijk bereikbaar is. Niet iedereen hoeft je vrouw, kids, hond, verkeer buiten etc te horen.
Of nog erger smakkende (kouwgom) etende mensen irritatie factor 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TobpVj4AxTA]

weer wat geleerd.. _/-\o_ stel ik blijf met mijn tier 8 japan cruiser op 16,3 > KM van de enemy kan ik gewoon onzichtbaar schieten :o met upgrades kan ik namelijk tot 18.1 KM schieten.. :D

[ Voor 48% gewijzigd door spartacusNLD op 07-10-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

spartacusNLD schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:13:
[video]

weer wat geleerd.. _/-\o_ stel ik blijf met mijn tier 8 japan cruiser op 16,3 > KM van de enemy kan ik gewoon onzichtbaar schieten :o met upgrades kan ik namelijk tot 18.1 KM schieten.. :D
Geniaal, maar lijkt dus niet zo goed te werken op lower tiers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tijgert schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Geniaal, maar lijkt dus niet zo goed te werken op lower tiers?
Je hebt de range nodig om dit te kunnen doen. Op tiers I - IV is je''fire range'' minder dan je ''surface detection range'' dus gaat dat inderdaad niet werken zoals in de video ook uitgelegd wordt.
bij de US destroyers werkt het bij tier V voor het eerst. Echter wordt het vanaf US destroyer tier VI pas echt effectief..

Wat ik me af vraag.. Op welke dag zijn jullie het meeste actief in WoWs? Ik heb de volgende Straw Poll gemaakt: http://strawpoll.me/5675110 zouden jullie dat willen invullen aub? :)

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 07-10-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Grouchy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 05:03:
[...]

D'r is al een officiele WoWS server betaald door WG. GoT server is waarschijnlijk leuk wanneer je WoT speelt, maar de WoWs kanalen zijn daarzo zijn eigenlijk altijd leeg en de push to talk die ze opleggen is gebruiksonvriendelijk/onwerkbaar ingame.
Als ik online ben, is er altijd iemand in Division 1 en ik maak er dan ook graag gebruik van. Ptt onwerkbaar? Ligt dan echt aan de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Ik probeer wel elke dag te spelen. Bij mij gaat het ook eerder om welke week ik kan (shifts).

Los daarvan zijn de uren ook niet onbelangrijk. Wanneer mogelijk probeer ik ook 's ochtends een rondje of wat te doen, maar realiseer me dat de meeste pas in de middag/ avonduren actief worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Grouchy schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 05:03:
[...]

Met het push to talk verhaal ben ik het helemaal mee eens, ik game al wat tientallen jaren en ik heb vele voice chat software gebruikt: Mumble, Ventrillo, TS, Xfire etc, maar ik vind Push to talk toch wel erg hinderlijk. Je moet er toch vaak aan denken en het is een onnodige extra handeling. Ik weet een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.

Maar het is nu wel zo als ik met een maat (die ook geauthoriseerd is voor de GoT server) ga Wows-en dat we dan liever met zijn 2-en op een andere ts gaan zitten ipv op GoT alleen vanwege het feit van Push-to-talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Probleem is dat als je dat uitzet er zeker in de drukkere kanalen altijd wel van iemand zijn mike te horen is omdat zijn spullen niet goed afgesteld staan. Aangezien dat op een gegeven moment echt irritant werd is die push to talk er gekomen. Niet altijd optimaal maar het zorgt er wel voor dat er alleen wat te horen is als er ook echt iets gezegd moet worden :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:15
Ik moet zeggen weet niet beter; altijd push to talk gebruikt op TS. Kwestie van misschien gewenning? Bij mij heb ik keybinding naar mijn muis bij mijn duim gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ashrah schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:55:

Je vergeet hoesters en verkouden sniffers/niezers.
Ook lekker om te horen, zo recht in je oor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Cinerama schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Je moet er toch vaak aan denken en het is een onnodige extra handeling. Ik weet een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Ik heb het op tilde ~ ingesteld. Werkt perfect.
Maar het is nu wel zo als ik met een maat (die ook geautoriseerd is voor de GoT server) ga WoWs-en dat we dan liever met zijn 2-en op een andere ts gaan zitten i.p.v. op GoT alleen vanwege het feit van Push-to-talk
Dan moet je dat doen, niemand houdt je tegen :) Ik heb gisteren nog meegemaakt hoe dat is als PTT niet aan staat. Ik wilde bijna mijn rechten inzetten om er wat aan te doen. Ik ben toen echter in een ander kanaal gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
net een paar dagen begonnen met spelen..

zitten leuke schepen bij de Battleship en destroyer zijn toch wel leuk om mee te spelen..
(nadeel aan de battleship is dat het reloaden zo tergend traag is)

Mocht iemand zin hebben om een game te doen add me gerust: zwartedood
speel nog maar met tier 3/4 dus zulke super schepen heb ik nog niet.
Pagina: 1 ... 17 ... 129 Laatste