Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 08:01
Grappige stats EU Server maar 125 vliegtuigen in 1 game....

Total Players 17148
Average Battles 551
Average Win Rate 50.01 %
Average Experience Per Battle 1176
Average Damage Per Battle 30720
Average Warship Destruction Ratio 0.854
Average Aircraft Destruction Ratio 1.646
Average Hit Rate 29.08
Average Battles Survived 35.42
Most Experience Earned 6036
Highest Damage Delt 451299
Most Warships Destoryed in 1 Battle 10
Most Aircraft Destroyed in 1 Battle 125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Welkom!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:11
^^ with him
ben vanavond beschikbaar denk ik.
Heb wel vroege dienst dus het is even afhankelijk van ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:22

Grouchy

meep meep

Cinerama schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:34:
[...]

Je moet er toch vaak aan denken en het is een onnodige extra handeling. Ik weet een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.

Maar het is nu wel zo als ik met een maat (die ook geauthoriseerd is voor de GoT server) ga Wows-en dat we dan liever met zijn 2-en op een andere ts gaan zitten ipv op GoT alleen vanwege het feit van Push-to-talk
This +1
redwing schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:45:
Probleem is dat als je dat uitzet er zeker in de drukkere kanalen altijd wel van iemand zijn mike te horen is omdat zijn spullen niet goed afgesteld staan. Aangezien dat op een gegeven moment echt irritant werd is die push to talk er gekomen. Niet altijd optimaal maar het zorgt er wel voor dat er alleen wat te horen is als er ook echt iets gezegd moet worden :)
Eigenlijk geen problemen....ook in de drukkere kanalen. Gebeurd het toch dan is het meestal iemand nieuw of iemand die een nieuw systeem heeft. Iemand met een open mic of slechte instelling kan je altijd erop aanspreken zodat ie zijn/haar instellingen kan wijzigen. Voor de gemiddelde tweaker zal dat toch easy peasy zijn?
Werkt dat niet dan wordt ie gemoved/gekickt of je gaat zelf moven. Zeker in de divisie/stronghold/platoon chnls.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Woohoo! De "Deadliest Contest" in the pocket :D

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn: het was 1 van de laatste battles op de stream op die avond (24 torpedo hits in 1 battle, waarbij ik nou niet echt "normaal" te werk ga):

http://www.twitch.tv/delert83/v/18325989

Advies: skip de eerste 8 minuten voor het begin van de actie

[ Voor 10% gewijzigd door pkregting op 08-10-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Je post heeft blijkbaar copyright issues door je gebruikte muziek. Best vervelend om een replay te kijken zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Joindry schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:25:
Je post heeft blijkbaar copyright issues door je gebruikte muziek. Best vervelend om een replay te kijken zonder geluid.
Ik speel muziek af in de meeste van mijn streams, dus ja, klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
heb de extra layout voor targeting aangezet.. is er nou een tip om met je seconds to hit iets te doen qua aimen? (bijv X graden) als ze in een rechte lijn varen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

eehbiertje schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:01:
heb de extra layout voor targeting aangezet.. is er nou een tip om met je seconds to hit iets te doen qua aimen? (bijv X graden) als ze in een rechte lijn varen?
Maar natuurlijk!
Heeft allemaal met Wis- en Natuurkunde te maken. Je shells doen er een bepaalde tijd over om een afstand af te liggen, in die tussentijd is het schip al verder gevaren (mits het niet stil ligt uiteraard). Het vereist enige oefening, maar als je vaak genoeg met een schip speelt dan leer je de snelheid kennen waarmee de shells vliegen en kan je zo anticiperen op waar het schip zal zijn. En hoe ver je dus voor het schip moet mikken, uiteraard weet je dan al dat als het 6 seconden duurt je een stuk verder moet mikken dan wanneer het slechts 3 seconden duurt ;).

Mooie is dat als het schip eenmaal 'gelocked' is, je recticle op dezelfde plek voor het schip blijft hangen. Als je dus geschoten hebt en het is te ver ervoor, iets dichter bij het schip mikken, en andersom. Dit is vooral makkelijk als het schip van links naar rechts over je beeld beweegt. Mocht hij naar je toekomen of verder van je weg varen, dan moet je daar natuurlijk ook rekening mee houden!

En aangezien 1+1 twee is: als het voor jou dus zo moeilijker wordt om de ander te raken (als hij bijv. zig zagt) dan is het voor hen ook moeilijker om jou te raken als je dat doet :).

TL;DR: veel spelen en veel oefenen, het is zéér handig om ongeveer te weten waar je moet mikken ten opzichte van het schip dat je aan valt. Oefening baart kunst! (Je moeder zal maar 'oefening' heten :+ :P)

Edit:
Echt een tip is er trouwens niet, aangezien de meeste schepen andere kanonnen hebben en de granaten dus ook langer/korter onderweg zijn. Bij elk nieuw schip zal je hier dus weer even aan moeten wennen.
Zoals ik zei: veel oefenen, dan leer je vanzelf hoe ver je al voor een schip moet mikken of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Vickiieee op 08-10-2015 10:35 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

pkregting schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:56:
Woohoo! De "Deadliest Contest" in the pocket :D

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn: het was 1 van de laatste battles op de stream op die avond (24 torpedo hits in 1 battle, waarbij ik nou niet echt "normaal" te werk ga):

http://www.twitch.tv/delert83/v/18325989

Advies: skip de eerste 8 minuten voor het begin van de actie
Wat was dit voor wedstrijd? Wat heb je gewonnen? :) mooie replay hoor _/-\o_

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
2500 doubloons >>http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/31404-deadliest-catch/

[ Voor 72% gewijzigd door SpamLame op 08-10-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
goh WG eu doet iets met de community. Moeten ze punten scoren met de gamers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
De EU Community Managers doen hun uiterste best hoor. Alleen wij zien er niet veel van. Komend weekend zijn er een boel op de First Look beurs in Utrecht en de laatste tijd zijn ze redelijk actief op reddit (waar er een Marble Head give-away was). Voor wedstrijden zou ik shipcomrade.com aanraden. Die hebben aan de rechterkant van de site een "wedstrijd banner" staan, die redelijk up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ishizuchi is terug.

Cleveland win naar Rank 16
Cleveland win naar Rank 16Cleveland win naar Rank 16Cleveland win naar Rank 16
Cleveland win naar Rank 16Cleveland win naar Rank 16Cleveland win naar Rank 16

Cleveland win naar Rank 16 - 4 kills
Cleveland win naar Rank 16 - 4 killsCleveland win naar Rank 16 - 4 killsCleveland win naar Rank 16 - 4 kills
Cleveland win naar Rank 16 - 4 killsCleveland win naar Rank 16 - 4 killsCleveland win naar Rank 16 - 4 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Zucht de reactie weer op de bundle aanbieding etc onder de aankondiging, koop hem dan gewoon niet.
Ergens hebben ze wel een punt daar dat schip op de NA shop en op RU gewoon "los"kunnen kopen https://na.wargaming.net/shop/wows/vehicles/?item=1204
Welke mods + skills heb je op de cleveland. Ik heb moeite met de cleveland in ranked battles, maar dat kan ook aan mijn skills liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Geen enkele mods. Ik communiceer wel veel met team genoten. Afspreken welke cap(s) er wordt/worden ingenomen.

Camouflage:
Type II Camouflage

Signals:
Juliet Charlie

Upgrades:
Main Battery Modification 1
Gun Fire Control System Modification 1
Damage Control System Modification 1

Wtf: consumables weer terug op 1, vermoedelijk na de patch. Weer aangepast:
Damage Control Party II
Defensive AA Fire II
Catapult Fighter II

Captain Skills:
Basic Fire Training, Situation Awareness
Fire Prevention
High Alert
Advanced Fire Training
WoWs weet niet of ze Romeinse cijfers willen gebruiken of normale...

[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Ach met mods bedoelde ik modules, maar upgrades is geloof ik de ingame term, sorry voor de verwarring (if any)

Communiceren met teamgenoten, bedoel je dan je divisiongenoten over teamspeak of echt de battle chat?
Want communiceren in battlechat levert mij vaak reacties als yolo of kill all op, en dat schiet dan niet echt op. Het verdere verloop van het potje laat zich dan raden, wordt niet echt getarget, blijven niet echt bij elkaar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:10:
Ach met mods bedoelde ik modules, maar upgrades is geloof ik de ingame term, sorry voor de verwarring (if any)
n/p :)
Communiceren met teamgenoten, bedoel je dan je divisiongenoten over teamspeak of echt de battle chat?
Want communiceren in battlechat levert mij vaak reacties als yolo of kill all op, en dat schiet dan niet echt op. Het verdere verloop van het potje laat zich dan raden, wordt niet echt getarget, blijven niet echt bij elkaar etc.
Je vroeg me over Ranked Battles. Ik geef ook veel aan welke targets ik kies om op te schieten en vaak doet mijn team dan mee. Een kan op gaan werkt verrassend vaak goed.

Je ziet in de plaatjes ook dat ik daar tweemaal 2 sterren haal op 16. Soms 5 achter elkaar verliezen en 8 achter elkaar winnen. Het kan alle kanten op :)

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:15:
[...]
n/p :)

[...]

Je vroeg me over Ranked Battles. Ik geef ook veel aan welke targets ik kies om op te schieten en vaak doet mijn team dan mee. Een kan op gaan werkt verrassend vaak goed.
Zette me aan het denken en naar wat lezen denk ik dat je bedoelt communicatie middels chat, daar divisions niet kunnen in die ranked battle mode.

Dat gezegd hebbende is TS nog steeds mogelijk in ranked battle als je als individu toevallig in dezelfde ranked battle komt. Zeker als er weinig players (binnen je rank group) zijn moet dat wel lukken lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

Zette me aan het denken en naar wat lezen denk ik dat je bedoelt communicatie middels chat, daar divisions niet kunnen in die ranked battle mode.
Jup, de chat.
Ik heb ook de Captain Skills toegevoegd aan mijn eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:55
Mensen die nog wat tips hebben voor de Pensacola? Op een of andere manier lukt het me niet om in te winnen. Probeer nu rond de BB's te blijven hangen, maar echt veel succes heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dennis_k schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:09:
Mensen die nog wat tips hebben voor de Pensacola? Op een of andere manier lukt het me niet om in te winnen. Probeer nu rond de BB's te blijven hangen, maar echt veel succes heb ik niet
Ik zou hier ook best tips kunnen gebruiken, ik heb de pensacola en de myogi en moet zeggen dat de tweede me véél beter ligt. Het lijkt alsof de pensacola het best is in spelletjes met veel CV's, maar die zijn er zelden, dus weinig nut voor de pensacola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
pkregting schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:10:
De EU Community Managers doen hun uiterste best hoor. Alleen wij zien er niet veel van. Komend weekend zijn er een boel op de First Look beurs in Utrecht en de laatste tijd zijn ze redelijk actief op reddit (waar er een Marble Head give-away was). Voor wedstrijden zou ik shipcomrade.com aanraden. Die hebben aan de rechterkant van de site een "wedstrijd banner" staan, die redelijk up to date is.
dus ik moet externe sites bezoeken om tezien wat de community lui van wg doen ? Is het niet makkelijker om zoiets op de launcher weer te geven. Of iets op de website van ships ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
B-BRAIN schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:01:
[...]
dus ik moet externe sites bezoeken om tezien wat de community lui van wg doen ? Is het niet makkelijker om zoiets op de launcher weer te geven. Of iets op de website van ships ?
Dat is wel wat je zou verwachten :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
B-BRAIN schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:01:
[...]

Het zijn dan ook community events. Dat is dan ook bedoeld voor mensen die verder dan de voorpagina of de launcher kijken. Ze stonden op de forums en zijn gedeeld via twitter, facebook en reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
pkregting schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:29:
[...]
Het zijn dan ook community events. Dat is dan ook bedoeld voor mensen die verder dan de voorpagina of de launcher kijken. Ze stonden op de forums en zijn gedeeld via twitter, facebook en reddit.
Als het vanuit de community managers komt of die er iig bij betrokken zijn zou je nog steeds verwachten dat dit ook via de launcher of website bekend gemaakt zou worden. Op de huidige manier zal het door een groot deel van de community niet gezien worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
redwing schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 07:59:
[...]

Als het vanuit de community managers komt of die er iig bij betrokken zijn zou je nog steeds verwachten dat dit ook via de launcher of website bekend gemaakt zou worden. Op de huidige manier zal het door een groot deel van de community niet gezien worden.
Jullie weten dat het kleine wedstrijdjes zijn en niet meer toch? En puur vanuit WG gezien, als dit soort dingen op de frontpage komen, wat moet dan wel allemaal niet meer op de frontpage? Wij vinden dit "belangrijke" informatie, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen andere dingen belangrijk vinden.
Voor kleinere dingen heb je het WG forum. Voor de mensen die ietsjes verder durven te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
pkregting schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:10:
[...]
Jullie weten dat het kleine wedstrijdjes zijn en niet meer toch? En puur vanuit WG gezien, als dit soort dingen op de frontpage komen, wat moet dan wel allemaal niet meer op de frontpage? Wij vinden dit "belangrijke" informatie, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen andere dingen belangrijk vinden.
Voor kleinere dingen heb je het WG forum. Voor de mensen die ietsjes verder durven te kijken.
Zoiets als de first look beurs zou ik wel eerlijk gezegd toch wel ergens op de WG-site verwachtten net als een plek waar lokale initiatieven gepromoot worden. WG is groot genoeg om hier iets voor op te zetten alleen zeker in Europa zie ik dat bar weinig gebeuren.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
redwing schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

Zoiets als de first look beurs zou ik wel eerlijk gezegd toch wel ergens op de WG-site verwachtten net als een plek waar lokale initiatieven gepromoot worden. WG is groot genoeg om hier iets voor op te zetten alleen zeker in Europa zie ik dat bar weinig gebeuren.
O first look staat ook de WG site
http://worldofwarships.eu/en/news/community/firstlook-2015/
http://worldoftanks.eu/en...community/firstlook-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Hmm, knap dat ik die net dan niet kon vinden :D Ik vond die nl. wel heel erg raar maar het is dus simpelweg een PEBKAC probleempje dus....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man, wat kan dit spel frustrerend zijn soms.

Of liever gezegd je team-mates.
Waarom gaat iedereen een kant op en laten ze de basis onbeschermd achter?

Ik verlies zoveel potjes daardoor. Iedereen denkt dat het team deathmatch is.

Afijn, we gaan maar weer verder, misschien heb ik geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik erger mij dood aan de detectie range van DD. Moet als DD tegenwoordig zo close range komen om succesvol een torpedo te kunnen raken dat ik bijna altijd eerst gedetecteerd wordt. Vind de nerf wel iets te veel van goede. Misschien omdat ik maandje niet gespeeld dat ik het gevoel weer beetje terug moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Je speelt USA tot aan tier V of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Nee Japan mustuki VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Point blank neergetorped door een Atlanta:( En hij mij de schuld geven omdat ik voor hem langs voer. Gezien zijn speelstijl (stationair liggen te schieten en zijn voorgaande actie). En ja hoor, 82 battles en doen alsof hij bij de grote jongens hoorde.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Dan heb je dus goede cammo en drie kansen om torps af te schieten, die je ook nog beter kunt spreiden dan met de tier er na.

Niet mee eens dus.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 10-10-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hahaha, srry maar voor het eerst is de easymode af je DD gehaald.
Probeer anders eens de tier V-VI US tegenhangers. De US tier VI wordt gespot op 7.4 km en zijn torps gaan 4.5 km... Mij hoor je niet klagen over die boot. Je moet alleen je waakzaamheid een stuk verhogen, hinderlagen leren zetten en altijd kijken waar de guns wijzen van slagschepen. Op een slechte match doen je niks, op een goede kan je 2x een volledige battleship tot zinken brengen.Ze zijn wel zenuwslopend om te spelen.
Enige keer wanneer het onzin is, is wanneer je op die open map komt. Daar kan je gewoon niks doen omdat die IJN DD's je meer kan een km op voorhand spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
iemand anders het probleem met de combo sweetfx en laatste nvidea drivers dat wows niet meer opstart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Vreselijk hoe vaak het roer van mijn Omaha gesloopt wordt, tergend gewoon.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
SavageBrother schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:05:
Vreselijk hoe vaak het roer van mijn Omaha gesloopt wordt, tergend gewoon.
Je moet ook niet continu broadside laten zien? Volgens mij is er een upgrade voor.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 11-10-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Ik laat juist bijna nooit broadside zien, ben altijd aan 't zigzaggen/armor anglen. Heb die upgrade ondertussen ook toegepast, al is het maar -3%^kans op een kapot roer.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Iemand bij de firstlook event geweest?
WG was daar World of Warships hard aan het promoten.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist potjengedaan in mijn Murmansk: 101 hits, 50k damage.

Natuurlijk verloren door YOLO kapiteins, maar kreeg daar een magere 600xp voor. :(

WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:47
Wat ik niet snap, ik zat gister in een BB (New York geloof ik) en ik kreeg echt op point blank range een lading torpedos in me zij geworpen door een CV.
3 torpedo's vol in me flank maar nul damage. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjant2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:28:
Wat ik niet snap, ik zat gister in een BB (New York geloof ik) en ik kreeg echt op point blank range een lading torpedos in me zij geworpen door een CV.
3 torpedo's vol in me flank maar nul damage. Hoe kan dat?
CV player heeft de torpedos te dichtbij gedropt (arming distance) dus ze waren nog niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:47
ah oke, had al zo een vermoeden. En wat is die distance? Of is dat per DD en CV verschillend?

[ Voor 15% gewijzigd door Arjant2 op 12-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelnaha
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 00:46
hehe leuke actie, maar 4 schepen in 1 match, dat is nog niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

xelnaha schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:29:
[...]

this me net in 1 match gelukt met de atlanta :) 22:50 begonnen en heel veel kills gestolen :P
heb de russian DD nu al binnen :+ Daarnaast krijg je de tier VI ipv V :)

net 1 match getest.. echt slecht ding die russian DD :/ met mijn kuma nu maar de german cruiser proberen te unlocken :)

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 12-10-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Ik dacht eerst dat de wedstrijd pas later zou starten (had het op de Amerikaanse site gelezen en niet naar onze tijd teruggerekend). Meteen m'n Minekaze van stal gehaald en (met een beetje geluk en wat domme vijanden) gelijk in de eerste game 4 kills gehaald. Wat is dat toch een goddelijk lekker scheepje... _/-\o_

Nu maar eens kijken hoe de Königsberg het doet. 8)

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelnaha
goh, misschien moest ik toch maar eens harder proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Jammer dat je meteen gefocust wordt in zo'n gloednieuw schip...

Iedereen dacht dat ik een testspeler was, blijkbaar wist nog niemand van die actie. Gelukkig genoeg tijd om ze de 'sea trials' in de chat even uit te leggen...

Indruk tot nu toe: Goede DD-jager met snelle reload en 9 guns broadside. Relatief lage HE damage en weinig kans op fires dus van BB's kan je beter wegvaren (zeker omdat je niet zoveel aan 6km torps hebt). De dubbele turrets op het achterdek zijn even wennen, maar als je toch van die BB aan het wegvaren bent kun je ze mooi gebruiken. Hij is helaas nogal magnetisch voor vijandelijk vuur en vliegtuigen, maar dat zal wel van tijdelijke aard zijn. ;(

Tweede indruk: Het is verstandig om de lange fire range te gebruiken en een beetje te schuilen achter andere schepen. In een één op één gevecht ben je redelijk kwetsbaar, net waren twee van m´n guns, een van m´n torpedo tubes, m´n roer en schroef tegelijkertijd kapot. :F

[ Voor 66% gewijzigd door Joe_P op 13-10-2015 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
xelnaha schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:29:
[...]

Moet ook niet te gemakkelijk zijn he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:32:
[...]
Moet ook niet te gemakkelijk zijn he...
Daarnaast heb ik gemerkt dat je gewoon heel erg veel geluk moet hebben om 4 kills te halen.. heb gisteren veel te veel situaties gehad waarin het eventueel mogelijk was om 4 kills te halen maar puur het feit dat ik zo graag wilde doen ik alles verkalde en steeds op 2/3 kills uit kom.. het beste is dus gewoon de contest te vergeten en rustig blijven :P dan komt het vanzelf wel :)

voor de contest trouwens de kuma weer uit t vet gehaald en het is echt een top boot :) AP op 3 km vs bijv een omaha is citadels for days.. nog nooit zoveel citadels gehaald per match in een schip :)

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 13-10-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Leuk zo'n aktie, de dag ervoor had ik nog een een paar potjes gehad met 4 kills, maar nu krijg ik amper 1 of 2 kills te pakken..... :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelnaha
Ik haal de laatste tijd maar met moeite 1 kill. Moet echt aan m'n techniek werken :(

Dat gezegd hebbende, St Louis blijft een pracht schip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
redwing schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:27:
Leuk zo'n aktie, de dag ervoor had ik nog een een paar potjes gehad met 4 kills, maar nu krijg ik amper 1 of 2 kills te pakken..... :)
Ik had er ook een die dag of de dag er voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
PcDealer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

Ik had er ook een die dag of de dag er voor :)
Probleem blijft natuurlijk dat plotseling iedereen voor de kills gaat en het daarmee ook een stuk lastiger wordt om die 4 kills te halen (hetzelfde zie je bij WoT ook bij soortgelijke missies)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Ik heb de Russian DD in ieder geval :) Die Amerikaanse is iets lastiger met mijn Japanner.

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik had in een keer een Duitse kruiser in mijn haven staan.

Schijnbaar als je 4 kills maakt met een japanse DD krijg je die als rental?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
4 kills in elk IJN schip tier IV of hoger = German tier V cruiser.

4 kills in elk USN schip tier IV of hoger = Russian tier VI destroyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:31
Vandaag bijzonder laggy op de EU server, wordt er nu keer op keer uitgegooid (hiervoor nog nooit eerder gebeurd) Zie er niks over op de officiele forums, iemand anders ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Elm0wer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:35:
Ik heb de Russian DD in ieder geval :) Die Amerikaanse is iets lastiger met mijn Japanner.
Die 'Duitse' bedoel je neem ik aan. ;)
Meister schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:25:
Vandaag bijzonder laggy op de EU server, wordt er nu keer op keer uitgegooid (hiervoor nog nooit eerder gebeurd) Zie er niks over op de officiele forums, iemand anders ook problemen?
Geen last van gehad tot nu toe.

Vandaag weer wat potjes in de Königsberg gespeeld en het is toch wel een lekker schip. Je moet er wat tactischer mee spelen dan bv. de Omaha, maar je kan er aardig wat damage mee doen. Ik heb nu ook de gun en rudder upgrade modules erop gezet, want zonder zijn ze me iets te kwetsbaar. Wel grappig dat je het schip (en de Russische DD) steeds vaker tegenkomt. Ik ben benieuwd of aan het einde van de week iedereen in één van deze schepen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Ah, net de Konigsberg unlocked voor een test drive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Net (weer met redelijk veel geluk en een slecht vijandelijk team) ook de Russische Destroyer kunnen unlocken. Dat schip is ook weer even wennen. Als je dicht rond de maximum range blijft kun je ongezien schieten, maar daarbij doe je eigenlijk vrij weinig damage. De meeste damage doe je door vuurtjes te starten. Aan de 4km torpedo's heb je op die tier verder niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/dev-bulletin-051/

meer info over update 0.5.1 :) ziet er goed uit!

- betere en meer uitgebreide tutorial voor nieuwe spelers
- nieuwe maps inc een nacht map :9
- nieuwe game modes
- geen kruis spawn meer
- buffs for US DD's
- meer soorten missies
- enz

now if a ship makes a contact with the edge of the map, they will suffer a 75% decrease in engine power. Thus the usual abrupt changing of movement direction when drifting will become impossible. We are keen to hear your feedback on this.

_/-\o_ _/-\o_

en ook wel leuke toevoeging:

Speaking of rewards - Update 0.5.1 will add a new type of exterior ship customisation: flags. Unlike signals, which have become a familiar and effective way to upgrade ship parameters, flags are just a visual addition. Flag mechanics suggest two flag types: temporary and permanent. Temporary flags are applied during a season and reflect the player's rank range - permanent flags will be used to reward commanders for various achievements. We also plan to revamp rewards for obtaining ranks to make your "career development" more attractive.

ben er blij mee :)

[ Voor 110% gewijzigd door spartacusNLD op 17-10-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

--- hier stond iets dommigs/lui.

[ Voor 103% gewijzigd door Tijgert op 17-10-2015 19:07 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik wil nieuwe tiers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Dus moderne schepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52

Dark Angel

Corvette LS Power

hebben meer mensen last van veel verliezen deze week nu al 3 dagen achter elkaar 50 potjes gespeeld en nog geen 4 van gewonnen maar wel steeds 1000xp voor de moeite :-(

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik wil de Wikipedia: Royal Navy en de Wikipedia: Royal Netherlands Navy.

[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 18-10-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://forum.worldofwarsh...oct-19th-503-patch-notes/

morgen ochtend komt 0.5.0.3 :)
Dark Angel schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 02:28:
hebben meer mensen last van veel verliezen deze week nu al 3 dagen achter elkaar 50 potjes gespeeld en nog geen 4 van gewonnen maar wel steeds 1000xp voor de moeite :-(
nee.. bij mij is het ongeveer 60 % win / 40 % loss

[ Voor 42% gewijzigd door spartacusNLD op 18-10-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Mijn gemiddelde is naar 51% winst gestegen. Nederlandse uitvinding: Wikipedia: Snuiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
zit heel erg te twijfelen om mijn 200k+ xp om te zetten naar free xp voor de german cruisers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

sneakeye schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:48:
zit heel erg te twijfelen om mijn 200k+ xp om te zetten naar free xp voor de german cruisers :P
heb je wel genoeg credits of elk schip stuk voor stuks te kopen? free xp allen is toch niet genoeg? (of wel?)

de reviews van bijvoorbeeld de duitste admiral hipper zijn slecht dus ik zou er geen free xp in investeren IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
spartacusNLD schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:39:
http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/dev-bulletin-051/

meer info over update 0.5.1 :) ziet er goed uit!

- betere en meer uitgebreide tutorial voor nieuwe spelers
- nieuwe maps inc een nacht map :9
- nieuwe game modes
- geen kruis spawn meer
- buffs for US DD's
- meer soorten missies
Hmm buffs voor us DD?

Ik ben daar nu een week mee bezig en de laatste match was met 4 US DD's (2 clemsons & 2 wickes) en tesamen hadden die 8 (ik 3) kills . VInd die hele lijn toch OP al geregeld 4 kills gehad in Clemson waardoor ik nu de Ognevoi heb die toch veel minder is. Japanse DD lijn zit ik tot hatsuhau en vind die toch een stuk moeilijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

k995 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

Hmm buffs voor us DD?

Ik ben daar nu een week mee bezig en de laatste match was met 4 US DD's (2 clemsons & 2 wickes) en tesamen hadden die 8 (ik 3) kills . VInd die hele lijn toch OP al geregeld 4 kills gehad in Clemson waardoor ik nu de Ognevoi heb die toch veel minder is. Japanse DD lijn zit ik tot hatsuhau en vind die toch een stuk moeilijker.
appels en peren vergelijken..

US DDs zijn gun boats met torpedo als defensief middel.

IJN DDs zijn torp boats met guns als defensief middel.

elke class / lijn / land is "goed" als je de boten gebruikt op de manier waarvoor ze gemaakt zijn.. probeer bijvoorbeeld niet in een Japanse DD een US DD aan te vallen met je guns.. dat verlies je 9 van de 10 keer.

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 18-10-2015 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Uitgescholden en uitgemaakt voor aimbot. De Mogami ligt me wel:P
Ah, ik dacht hoger dan tier 10 ofzo.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
spartacusNLD schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

appels en peren vergelijken..

US DDs zijn gun boats met torpedo als defensief middel.

IJN DDs zijn torp boats met guns als defensief middel.

elke class / lijn / land is "goed" als je de boten gebruikt op de manier waarvoor ze gemaakt zijn.. probeer bijvoorbeeld niet in een Japanse DD een US DD aan te vallen met je guns.. dat verlies je 9 van de 10 keer.
Ik gebruik US DD's als beide hoor, andere DD's guns en soms torpedo's anders met je 12 torpedo's eens dicht genoeg kan je zowat alles aan .

Vandaar dat ik ze nog beter maken raar vind, andere DD's zijn nu al te zwak en als je wat oppast geraak je altijd wel dicht genoeg bij CA's of BB's om zwaar schade te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
De US DD's zijn op de middelhoge tiers wel lastiger te spelen. Daar gaat de range van de gevechten steeds verder omhoog en is ongezien torpedo's kunnen launchen echt veel fijner dan kamikaze-runs of wachten achter eilanden. Ik ben wel benieuwd hoeveel range ze er precies bij krijgen en of ze dan ook ongezien kunnen launchen.

Vandaag weer een typisch potje van hoe het niet moet als team. Er kregen wat mensen in de chat ruzie omdat iemand een T4 vriend had 'meegenomen' in z'n division (game was max. T8). Wat ongezellige woorden en dreigingen over een weer. Gaat opeens onze CV de eigen spelers torpederen. |:( Die andere spelers waren daar natuurlijk niet van gediend dus onze CV ging vrij snel zelf ook richting bodem. Daarna werd ik (in m'n Hatsuharu) continu gespot door de vijandelijke CV die nu natuurlijk z'n fighters vrij had voor het spotten. Op dat soort momenten kan ik me wel verbazen over de kinderachtigheid van die spelers en de manier waarop ze het voor de andere mensen verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09 09:16

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

@Joe_P: Inderdaad ook meerdere malen meegemaakt. Soms zie je dan zo'n gast waarvan z'n naam roze is geworden. Dat staat dan voor teamkiller. Maar je kunt 'm dan ook niet weren, dus die kleur heeft totaal geen toegevoegde waarde behalve 'dat je voor hem op kunt passen en zo snel mogelijk uit z'n buurt gaat varen'. Of iets dergelijks.

Gewoon regels stellen. Teamkill door bv. minstens 5000hp schade is dag of week ban, of grotere strafmaatregelen dan die paar coins en xp eraf.

Nog wat anders: worden er hier op tweakers (nog) ooit divisions gedaan met een teamspeak kanaal? Zou graag een keer mee willen doen (^^).

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Family Guy schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:49:...Gewoon regels stellen. Teamkill door bv. minstens 5000hp schade is dag of week ban, of grotere strafmaatregelen dan die paar coins en xp eraf....
Teamkills zouden idd wel wat strenger gestraft mogen worden. Misschien leren mensen dan ook op te passen met hun torps. Die worden nogal eens te pas en te onpas gespamd, vooral op lagere tiers waar de vijandelijke schepen zelfs nog niet eens in range zijn.
Nog wat anders: worden er hier op tweakers (nog) ooit divisions gedaan met een teamspeak kanaal? Zou graag een keer mee willen doen (^^).
Even in dit topic zoeken op TS, het is al vaker genoemd hierboven en kan de kanaalnaam me even niet herinneren. Vooral in de avonden zijn er vaak wel een paar mensen online.

Net even de update gedraaid en er liggen twee extra schepen in m'n haven, de Russische Orlan en de Duitse Hermelin. Wel fijn dat je er meteen ook twee port slots bij krijgt. Ik vraag me wel af of dat voor iedereen zo is of alleen voor de mensen die ze hebben unlockt in de sea trials. Door die sea trials kan ik overigens meteen de eerste tier overslaan, maar misschien toch maar even deze scheepjes uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik neem aan dat ze die teamdamage vanzelf harder aan gaan pakken. Bij WoT werd er aan het begin ook weinig tegen gedaan maar dat is langzaamaan wel steeds strenger geworden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Laatst online: 23-06-2021
gisteren in mijn myoko was ik eindelijk lekker bezig 3kills bijna mijn 4de krijg ik 4torps van zo'n Duitse tier5 in mijn zij, dat terwijl de vijand op 14km weg was........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Joe_P schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:46:
[...]

Net even de update gedraaid en er liggen twee extra schepen in m'n haven, de Russische Orlan en de Duitse Hermelin. Wel fijn dat je er meteen ook twee port slots bij krijgt. Ik vraag me wel af of dat voor iedereen zo is of alleen voor de mensen die ze hebben unlockt in de sea trials. Door die sea trials kan ik overigens meteen de eerste tier overslaan, maar misschien toch maar even deze scheepjes uitproberen.
Ik had drie vrije sloten en heb ze inclusief de nieuwe tier 1's nog steeds. Zo wat zijn dat ik mijn slots kwijt raak door een nieuwe tree. Hoe dan men gebruikers zonder vrije slots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:30:
[...]

Ik had drie vrije sloten en heb ze inclusief de nieuwe tier 1's nog steeds. Zo wat zijn dat ik mijn slots kwijt raak door een nieuwe tree. Hoe dan men gebruikers zonder vrije slots?
Je krijgt voor iedere lijn een portslot. Sea trials of niet.

Had ik al verteld dat ik een beetje moedeloos wordt van mijn teammates?

Iedereen dezelfde flank waardoor de cap natuurlijk geninjad wordt door een enemy DD.

En recent de Myoko unlocked. Wat zijn higher tier battles slecht. Iedereen hugt de randen van de map waardoor de game niet echt op gang komt.

Watjes! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Orlan is master op tier 1 :)

Ik kan geen kapiteins vervangen, verplaatsen of verwijderen. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:22

Grouchy

meep meep

Geen problemen. Extend reserve misschien?

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Nee, nog plaatsen over. Werkt wel op de pc. Laptop gereset. Ik zal straks kijken of het wel werkt en anders %appdata% wissen.

Edit: een micropatch er overheen gegaan vanmiddag?

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 19-10-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:27:
Nee, nog plaatsen over. Werkt wel op de pc. Laptop gereset. Ik zal straks kijken of het wel werkt en anders %appdata% wissen.

Edit: een micropatch er overheen gegaan vanmiddag?
jah 0.5.0.3 :) had eerder daar de changelog van gepost.. ik zie dat daarnet ook de launcher van uiterlijk veranderd is :)

en vanaf morgen een haloween event: http://worldofwarships.com/en/news/common/phantom-fortress/

al lijkt deze op deze stream al wel actief te zijn: http://www.twitch.tv/braincage

staat nog niks van op de EU pagina.. wellicht dat het alleen in de US gehouden wordt?

ook vanaf morgen deze in de (US) premium shop:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/36fn40C.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qt8Fzay.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 19-10-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Het event gaat er komen, maar op een later tijdstip

[ Voor 71% gewijzigd door pkregting op 20-10-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
spartacusNLD schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:33:
[...]

jah 0.5.0.3 :) had eerder daar de changelog van gepost.. ik zie dat daarnet ook de launcher van uiterlijk veranderd is :)
Nee, daar is nog een micropatch overheen gegaan 's middags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:34:
[...]
Nee, daar is nog een micropatch overheen gegeaan 's middags.
ah oke, waar maak je dat uit op? niks van voorbij zien komen op reddit / forum WoWs
pkregting schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 00:51:
Het event gaat er komen, maar op een later tijdstip
wanneer is later? :9~

[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Daar mag ik helaas niets over zeggen, maar we krijgen het even in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pkregting schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:17:
[...]

Daar mag ik helaas niets over zeggen, maar we krijgen het even in ieder geval wel

cant wait >:)

http://www.twitch.tv/braincage maakt net gewoon 10 kills met de salem witch 8)7 blijkbaar is 12 kills zijn record :|

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 20-10-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
spartacusNLD schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:57:
[...]

ah oke, waar maak je dat uit op? niks van voorbij zien komen op reddit / forum WoWs
Nou, heel makkelijk. Update 's ochtends, spelen, stoppen, iets anders doen, opnieuw starten, weer een update van 29 MB en een taal update.

https://twitter.com/iEarlGreyTV/status/656759091453411330

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 21-10-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Zijn er misschien mensen die volgende week (tijdens de herfstvakantie) een dag willen afspreken om in divisions te spelen?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Family Guy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:04:
Zijn er misschien mensen die volgende week (tijdens de herfstvakantie) een dag willen afspreken om in divisions te spelen?
De meeste mensen werken denk ik.. dus savonds heb je toch de grootste kans dat er mensen online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Klopt uiteraard, maar heb ook een aantal studenten gesproken dus dacht misschien dat er animo voor is. Just askin'.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheresmymaxsuit
  • Laatst online: 22-06-2019
Ik ben ook net 1-2 weken geleden begonnen met spelen. Het zal wel eerder gezegd zijn, maar het lijkt op battlestations pacific / midway. Tier 1-2 is gewoon lekker gaan en knallen. Maar ben ook al lang achter dat dit veer strategischer te spelen is. (mooi meegenomen, voor een oude RTS/FPS op pc liefhebber)
Daarnaast ook diverse youtube filmpjes bekeken, forum lurken, guides lezen, statistiek sites bekeken.

Ik heb echter een paar vragen:
De guardian / sky in flames missions waarbij je x aantal vliegtuigen moet neerschieten.
Dit is met tier 2-3 haast niet te behalen. Is er nog een andere mogelijkheid, dat te wachten tot ik een CV of een CA op hoger level heb?

En mijn tweede vraag, zelf hoe ik wel van diversiteit/afwisseling. Maar is het in WOWS verstandiger om op 1-2 klasse(n) te richten en die eerst te levelen. Zodat levelen het snelst gaat, en je specialiseert in die klasse. Of kun je beter eerst meer ervaring op doen, beter leren spelen op lage tiers, voordat je naar hogere tiers gaat en tegen meer ervaren gasten komt te staan?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Pagina: 1 ... 18 ... 129 Laatste