Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 16:32

Vickiieee

Kritische lezer.

SNAFU schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:46:
[...]
*Alleen maar bla, bla, bladiebla, bla*
[...]

Goh, die Minekazes he???
Zeg, daarover gesproken, ik kwam er gisteren achter dat ik wél een Iwaki Alpha heb! :D
The Iwaki Alpha cruiser was given as a gift to any Alpha tester and Beta Weekend player at the beginning of the Closed Beta Test who played a set number of matches during Alpha.
Bron: Iwaki Alpha

But still no USS Arkansas :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Vickiieee op 18-09-2015 13:58 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
"The Arkansas Beta was given out as a Gift Ship to players who completed 49 or more matches of any mode during the Closed Beta."
Bron.

Dan heb je dus minder dan 49 battles in Closed Beta gespeeld.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Vickiieee schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:57:
[...]

Zeg, daarover gesproken, ik kwam er gisteren achter dat ik wél een Iwaki Alpha heb! :D
[video]

[...]

Bron: Iwaki Alpha

But still no USS Arkansas :-(
Iwaki Alpha is ook beter dan de Arkansas, zou er niet te rouwig over zijn als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Ik ben er niet kapot van. Maar ik zal hem weer eens spelen nu ik destroyers beter onder de knie heb. Ja ik weet dat het een cruiser is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Wow. De teams vandaag zijn weer op een all time "geweldig". 5 games, 5 verloren, 5x laagste tier, 5x top xp in een dd.

* wontcachme wacht wel tot morgen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 20:08

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

SNAFU schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:25:Het is gewoon een heerlijk vliegtuig om te zien, om in te zitten en is zwaar OP (om het in WoWs termen te houden ;) ).
Flightsims heb ik geen verstand van hoor, mij te moeilijk allemaal.
Het grappige is dat je gelijk hebt, de Brasilia is idd OP voor een turboprop. De meeste mensen weten dat niet...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
World of Warships
Rank 20Geen kills, wel top XP in ClevelandGeen kills, wel top XP in Cleveland
Geen kills, wel top XP in Cleveland

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
De ranked gevechten zijn wel leuk maar veel mensen hebben blijkbaar geen idee dat het belangrijk is om niet dood te gaan.

De teams zijn klein dus 1 schip minder is merkbaar en het kost je gewoon flink wat punten.

Toch zie ik gewoon mensen in Cruisers of BBs solo ergens op af gaan terwijl ze dan gewoon door 3 of 4 schepen beschoten worden.
Vooral wanneer ze zich teveel focussen op controlpoints.
Soms is het gewoon slimmer om een van de controlpoints aan het vijandelijke team te laten.

Voordeel is dan wel dat als je pakweg 4 mensen in je team hebt met wat hersencellen dat het dan erg lekker kan gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 19-09-2015 16:16 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:57

spartacusNLD

This is Sparta!!

jep hier ook rank 20 dmv cleveland en pepsi.. 20 -> 19 wel stuk lastiger opeens die laatste ster lukt steeds niet. op reddit geven ze aan dat 20 tot 10 het beste met een battleship gedaan kunnen worden. Ik ga de fuso maar is unlocken dus.. nog 25K XP
Deadsy schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:13:
De ranked gevechten zijn wel leuk maar veel mensen hebben blijkbaar geen idee dat het belangrijk is om niet dood te gaan.

De teams zijn klein dus 1 schip minder is merkbaar en het kost je gewoon flink wat punten. erger me echt dood aan de pepsi.. bijna NO unlocked.. hopelijk wordt die wat beter :) kan niet wachten op die vuurmachine / des moines

Toch zie ik gewoon mensen in Cruisers of BBs solo ergens op af gaan terwijl ze dan gewoon door 3 of 4 schepen beschoten worden.
Vooral wanneer ze zich teveel focussen op controlpoints.
Soms is het gewoon slimmer om een van de controlpoints aan het vijandelijke team te laten.

Voordeel is dan wel dat als je pakweg 4 mensen in je team hebt met wat hersencellen dat het dan erg lekker kan gaan.
Ik heb gemerkt om de strategie in het begin in de chat te gooien en dat ze gewoon moeten luisteren :P tot nu toe goed gegaan.. af een toe krijg je een stfu naar je toe gegooid.. maar minder als normaal.. toch jammer dat je niet met een ''vaste'' groep de ranked door kan gaan icm teamspeak.. zou stuk makkelijker zijn iig

[ Voor 42% gewijzigd door spartacusNLD op 19-09-2015 16:54 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
spartacusNLD schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:49:
[...]

jep hier ook rank 20 dmv cleveland en pepsi.. 20 -> 19 wel stuk lastiger opeens die laatste ster lukt steeds niet.

[...]

Ik heb gemerkt om de strategie in het begin in de chat te gooien en dat ze gewoon moeten luisteren :P tot nu toe goed gegaan.. af een toe krijg je een stfu naar je toe gegooid.. maar minder als normaal.. toch jammer dat je niet met een ''vaste'' groep de ranked door kan gaan icm teamspeak.. zou stuk makkelijker zijn iig
Aye, tactiek aan het begin bespreken is het belangrijkste en als iedereen deze ook nog volgt dan is het helemaal geweldig.

Regelmatig wat idioten die puur met zichzelf bezig zijn, afgemaakt worden en dan de rest van de ronde gaan zeuren.

Net nog een geweldige ronde waar wij voor A en B gingen en de vijand ging toevallig voor C.
Afgesproken dat niemand van ons voor C gaat en dat de DDs torps op C afschieten.

De eerste 3min werd er bijna niet gevochten. Uiteindelijk ging de vijand vanuit het noorden voor B en gingen wij via het zuiden voor C. Wij gingen vooral in 1 grote grp van plek naar plek en bij hun ging iedereen voluit waardoor de trage schepen door ons op gepikt werden.

En dan win je uiteindelijk met 2 vingers in de neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Nerfed Minekaze elite gemaakt
Nerfed Minekaze elite gemaaktNerfed Minekaze elite gemaaktNerfed Minekaze elite gemaakt

Independence win
Independence winIndependence winIndependence win

Hosho defeat
Hosho defeatHosho defeatHosho defeat

Hosho win
Hosho winHosho winHosho win

[ Voor 65% gewijzigd door PcDealer op 20-09-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Hoe werkt de smoke screen eigenlijk? Als ik die aanzet maar gewoon rechtdoor blijf varen, blijf ik dan zichtbaar? Gegeven dat ik niet dichterbij kom dan de minimum concealment range.

[ Voor 23% gewijzigd door MailMan op 20-09-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

MailMan schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:13:
Hoe werkt de smoke screen eigenlijk? Als ik die aanzet maar gewoon rechtdoor blijf varen, blijf ik dan zichtbaar? Gegeven dat ik niet dichterbij kom dan de minimum concealment range.
Ja tuurlijk blijf je zichtbaar omdat je voor je smoke uitvaart richting de enemy, tenzij je vlucht uiteraard, je moet gewoon smoke aanzetten en dan een bochtje maken van de enemy af.
"Popping smoke" buiten je minimum concealmentrange is zonde van je smoke, vaak zie ik dikke rookwolken ergens op het water zonder dat de enemy dd is gespot, ik weet gelijk dat er daar 1tje ronddwaald en blijf buiten bereik..
Ik zet smoke pas aan als ik bijna binnen detectionrange ben en zo een target kan killen mocht hij op mijn af komen.
Anders dan gebruik ik hem enkel tijdens vluchtpogingen....
Enne 2 tips smoke in combo met overboost of AA is een NO GO, smoke is waisted omdat je overboost en AA je zichtbaar maken zelfs buiten detectionrange...
SNAFU schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:25:

|:(
Vickiieee schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:31:

Anyway, je avatar strookt dan ook niet geheel met je 'handtekening' hé. In je avatar een tank, in je handtekening een vliegtuig :o
En online rondvaren in en schip, je moet snafu ook niet proberen te begrijpen, heb een poging gedaan, meerdere zelfs maar ben er uiteindelijk mee gestopt.. :N

Edit: zou het de stig zijn in zijn vrije tijd?? oOo

[ Voor 71% gewijzigd door ShockWave op 20-09-2015 13:45 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MailMan schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:13:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Voor een missie moet ik nog 2 vliegtuigen neerschieten. Ik de Cleveland gepakt, heb ik 4 games zonder CV's :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dit krijg je nou als je samen werkt... vind die BB niet eens lekker spelen en bepaald goed ben ik ook niet dacht ik.
5 kills Booyah!
Potje daarop kwam ik in mijn cruiser een BB tegen terwijl ik bijna stuk was... geramd, ik meteen stuk maar hij liep langzaam vol en blub blub :w

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Speel nu met de cleveland voor heen met de atlanta .maar merk wel dat ik vreselijk suck in dit spel.het is dat ik het spel leuk vind anders had ik het al opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:24
Het is gewoon een heerlijk vliegtuig om te zien, om in te zitten en is zwaar OP (om het in WoWs termen te houden ;) ).
Hou jij je maar bij "touringbussen" ;)
[b][message=44950175,noline]ShockWave schreef op zondag 20 september 2015 @
En online rondvaren in en schip, je moet snafu ook niet proberen te begrijpen, heb een poging gedaan, meerdere zelfs maar ben er uiteindelijk mee gestopt.. :N

Snafu is idd apart figuur en soms heel irritant; wat helpt is een "per ongeluk" een torp op hem afvuren; echter blijf je dit minimaal een jaar horen _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door hopiconjo op 20-09-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Dit weekend een aantal ranked battles gespeeld maar ik ben er geen fan van. In m'n eerste potje kreeg ik meteen wat 'vriendelijke' torpedo's in m'n schip geschoten... Einde potje voor mij en ik vragen waar die gozer sowieso mee bezig dacht te zijn met 10km torps en de vijand op 13 km. Gaat die gast mij verwijten dat ik van koers was veranderd. |:(

Sowieso vind ik die ranked battles maar een beetje traag gaan. Het verlies van één schip komt met die aantallen al best hard aan, dus (afgezien van de paar kamikazekapiteins) speelt iedereen me iets te behoudend. Als er dan nog echt tactisch zou worden gespeeld is dat het wel waard, maar met 6 random andere mensen gaat dat toch lastig. Met een ´clan´ (incl. voichechat) lijk het me al een stuk interessanter worden, maar ik vraag me af of zoiets ooit komt. Ik hou het voorlopig wel bij de normale battles...

Dit weekend ook nog even een crisismomentje gehad toen ik m'n Aoba had verkocht om plaats te maken voor de Myoko en ik dacht dat ik alle xp kwijt was omdat ik vergeten was het nieuwe schip te unlocken. Gelukkig bleek m'n angst ongegrond en moet ik alleen nog even sparen omdat ik weer de Aoba had gekocht in m'n wanhoop. 8)7

Inmiddels ook al een aardig gevarieerde vloot opgebouwd met wat T6/7/8 cruisers. Het unlocken van nieuwe schepen gaat nu wel echt veel tijd kosten dus misschien maar eens aan een nieuwe lijn (USN DD denk ik) beginnen.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik heb anders veel plezier in Ranked. Moet nu 3 sterren halen op 20 :(
In het begin van de pot tactiek bespreken, aangeven welke caps we moeten pakken er waarom. Gaat verrassend vaak goed.

Had credits nodig voor de Mutsuki. Paar potjes in de Murmansk gespeeld :)
Murmansk galore
Murmansk galoreMurmansk galoreMurmansk galore
Murmansk galoreMurmansk galoreMurmansk galore
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1ytc1kgRve5hrXi4CvIlsDx0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JjK2AzgScHnfmtqUzNzfKCi5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3b99zaLBXWM9xRWzhvwYmSN8/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Die tripple XP voor schepen,doet dat ook iets aan de XP van de kapiteins? Is dat dan ook tripple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
ShockWave schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:03:
In Soviet Russia you don't understand SNAFU, SNAFU understands you.
Nee, nee, nee!!!! Dat heb ik je al vele malen (misschien zelfs wel 50x) vertelt: IK BEN DE STIG NIET!!
Geloof mij nou eens een keer.
hopiconjo schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:30:

Snafu is idd apart figuur en soms heel irritant; wat helpt is een "per ongeluk" een torp op hem afvuren; echter blijf je dit minimaal een jaar horen _/-\o_
En terecht, Teamkillerconjo!!!!11 :(

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

Grouchy

meep meep

Tijgert schreef op maandag 21 september 2015 @ 01:44:
Die tripple XP voor schepen,doet dat ook iets aan de XP van de kapiteins? Is dat dan ook tripple?
Ja, als je twijfelt kan je het checken door voor en na de battle op je kapitein te klikken en zijn exp te checken en dit vergelijken met je behaalde battle exp.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 00:26
Heeft iemand last van lag?

Ik ervaar al een paar weken een soort van lag spike. Om de 5 seconde is er een soort van lag spike waar mijn ping oploopt van 20ms naar 50-70 ms en ervaar een hapering in het spel. Het interessante is dat dit fenomeen ik niet in elk spel ervaar maar in sommige.

Op het internet gingen wat suggesties om het spel compleet opnieuw te installeren, gedaan, maar dat mocht niet baten. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik had dat gisteren: haperend geluid en elke x seconden freezes. Ik heb mijn Nvidia drivers geupdated en asghost.exe service uitgezet. Volgens mij was het toen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die torpedo's zijn wel echt overpowered zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal, doen veel te veel damage in vergelijking met de guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
En je punt daarmee is? een destroyer kan 1 keer per twee minuten een volley torpedoes afschieten, een battleship elke 30 seconden een volley en een cruiser elke 8 tot 15 seconden.

Als je dat allemaal meerekent kom je erop uit dat torpedoes mischien wel veel alpha damage doen maar een lage dpm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Met een hoge miss-rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
Ze zijn ook wel iets makkelijker te ontwijken dan guns..

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:45
Ik ben akkoord met de rest. Ik snap wel het gevoel dat torpedo's lastig zijn omdat ze heel veel damage doen als ze je raken maar ze zijn relatief traag, vaak te ontwijken en hebben veel herlaadtijd nodig. Wat niet wil zeggen dat een goede speler in een destroyer niet enorm veel damage kan doen, zeker als zijn team kan zorgen voor afleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

Grouchy

meep meep

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:18:
[...]

Allemaal, doen veel te veel damage in vergelijking met de guns.
Ook een gunshell kan 12k+ damage doen.
Met als gevolg dat een beetje BB met fatsoenlijke boomsticks je kruisertje in 1 salvo kan laten zinken.

[ Voor 12% gewijzigd door Grouchy op 21-09-2015 15:14 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ik heb een dilemma.. De Des moines of de Zao? ben niet van plan beide cruisers te gaan unlocken.. wil liever 2/3 schepen hebben en daar goed in worden i.p.v 20 verschillende schepen in me haven.. US BB lijn heb ik al laten ''varen''. Over de cruiser lijnen ben ik nog aan het twijfelen.. wat zouden jullie doen?

daarnaast:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SULGcxF.jpg

Welke mod gebruikt de persoon in het bovenstaande plaatje? Voor het richtkruis bedoel ik dan..
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:48:
Die torpedo's zijn wel echt overpowered zeg.

daarnaast kan je op torps van schepen kan je op anticiperen.. als het een DD is of japanse cruisers kan je er vanuit gaan dat ze de torps gaan gebruiken op jou :)

[ Voor 51% gewijzigd door spartacusNLD op 21-09-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-09 22:48
Grouchy schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:13:
[...]
Ook een gunshell kan 12k+ damage doen.
Met als gevolg dat een beetje BB met fatsoenlijke boomsticks je kruisertje in 1 salvo kan laten zinken.
Gisteren met 1 salvo van de Tirpitz vol AP een vliegdekschip van de japanners weggeschoten op 25km afstand ofzo :+ (die van 46k hitpoint ik meen tier 8 ).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels toe aan mijn tweede vliegdekship (Japan). Die is echter uitgerust met 2 duikbommenwerper groepen. Die vervang ik liever maar heb geen idee hoe. Iemand wel een idee hoe je je ship met andere vliegtuigen kan uitrusten dan de standaardindeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:15:
Ik ben inmiddels toe aan mijn tweede vliegdekship (Japan). Die is echter uitgerust met 2 duikbommenwerper groepen. Die vervang ik liever maar heb geen idee hoe. Iemand wel een idee hoe je je ship met andere vliegtuigen kan uitrusten dan de standaardindeling?
Je kan dit doodmiddel van upgrades aanpassen. Zie je upgrade lijst in je haven bij je vliegdekschip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Bij de modules zie je verschillende manieren om je sqd in te delen. Je begint bij 1 en de rest kun je met XP vrijspelen en kopen. Je hebt je vorige tier dus niet elite gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vorige (het eerste Japanse vliegdekship) is elite. Mara ik zie dat ik een upgrade moet kopen op dit vliegdekship voor 1 bomber minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, rammen blijkt ook een uiterst effectieve tactiek. Maar alleen later in het spel dan,wanneer het enemy team al wat schepen kwijt is. Daarnet was ik met mijn Tier 2 cruiser de laagste rang in het potje en ik ramde de hoogste Tier Battleship van het enemy team. We zonken allebei natuurlijk maar zo kun je met je kleine schip toch een grote bijdrage leveren aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shd_66
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-03-2023
spartacusNLD schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:59:
I

daarnaast:
[afbeelding]

Welke mod gebruikt de persoon in het bovenstaande plaatje? Voor het richtkruis bedoel ik dan..

[...]
Zit in het mod pack van Aslain. Crosshair van mOnstertr4x. Gebruik zelf de versie zonder spiderweb en dit is volgens mij de advanced of pro versie ervan.

[ Voor 5% gewijzigd door shd_66 op 22-09-2015 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:32:
De vorige (het eerste Japanse vliegdekship) is elite. Mara ik zie dat ik een upgrade moet kopen op dit vliegdekship voor 1 bomber minder.
Wat heb je dan meer? Je hoeft het alleen te grinden als je die opstelling wenst en/of je het schip elite wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
PcDealer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:07:
[...]

Wat heb je dan meer? Je hoeft het alleen te grinden als je die opstelling wenst en/of je het schip elite wilt maken.
Je kunt bij deze carrier kiezen tussen twee setups. De start setup heeft twee dive bomber squadrons, één torpedo bomber en één fighter squadron. Met de tweede setup ruil je een van de dive bomber squadrons in voor een extra torpedo bomber squadron.
Ik heb een dilemma.. De Des moines of de Zao? ben niet van plan beide cruisers te gaan unlocken.. wil liever 2/3 schepen hebben en daar goed in worden i.p.v 20 verschillende schepen in me haven.. US BB lijn heb ik al laten ''varen''. Over de cruiser lijnen ben ik nog aan het twijfelen.. wat zouden jullie doen? ...
Deze vraag heb ik me ook gesteld en voorlopig ben ik nog met beide trees bezig (T7 IJN en T8 USN). Als je kijkt naar de stats lijkt het erop dat op hogere tiers de Japanse cruisers wat beter zijn, maar het zal uiteindelijk afhangen van persoonlijke voorkeur en speelstijl. De Amerikaanse schepen zijn denk ik meer support schepen (betere AA) terwijl de Japanse schepen met hun torpedo's wat meer uitnodigen voor tactisch spel.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-08 18:36
Ik heb een dilemma.. De Des moines of de Zao? ben niet van plan beide cruisers te gaan unlocken.. wil liever 2/3 schepen hebben en daar goed in worden i.p.v 20 verschillende schepen in me haven.. US BB lijn heb ik al laten ''varen''. Over de cruiser lijnen ben ik nog aan het twijfelen.. wat zouden jullie doen?
Als je kijkt naar de serverwide winratios dan zijn de Japanse Cruisers op vrijwel elke hogere tier beter dan de Amerikaanse tegenhanger. Dat allemaal buiten beschouwing gelaten, ik heb gewoon veel meer plezier aan de IJN cruisers. Aoba AP beest, Mogami HE beest, Zao weer geweldig met AP, dat gecombineerd met al een veel diversere gameplay dan de US, mijn advies: IJN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

doe dan niks ;)

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 23-09-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:24
Lees net op http://worldofwarships.eu/en/news/common/rude-ships/ de russische destroyers en duitse cruisers in oktober hun opwachting doen. Is er al iets bekend hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

iets meer inhoud zou fijn zijn ;)

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 23-09-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Even een iets mindere 'spam' post.

Afbeeldingslocatie: http://worldofwarships-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/5018bee6-3788-11e5-87ba-ac162d8bc1e4.jpg
De Duitse cruisers en de schepen.

Tier I: Hermelin

Tier II: Dresden

Tier III: Kolberg

Tier IV: Karlsruhe

Tier V: Königsberg
Königsberg (Schiff, 1927) Wikipedia (Duits)

Tier VI: Nürnberg
Nürnberg (Schiff, 1934) Wikipedia (Duits)

Tier VII: Yorck

Tier VIII: Admiral Hipper
Admiral Hipper Wikipedia (Duits)

Tier IX: Roon

Tier X: Hindenburg

Afbeeldingslocatie: http://worldofwarships-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/4f870a50-3788-11e5-aa5c-ac162d8bc1e4.jpg

Edit: verdere updates volgen in deze reactie!
Ik wilde de Wikipedia pagina's van de schepen onder de namen zetten, maar dit valt heel erg vies tegen.. Daarom ben ik er maar mee gestopt. We zullen moeten wachten totdat Wargaming ze introduceert of er meer informatie beschikbaar komt :(.

[ Voor 28% gewijzigd door Vickiieee op 22-09-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Of gewoon iedereen lekker zelf laten lezen ipv het hele topic vol te spammen..men leest de op niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

https://nl.reddit.com/r/W...d_german_cruisers_on_the/

volgens WG medewerker: The planned release date for these ships is October the 19th

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

vanwaar jou ''im with stupid''? niet eens dat de Zao beter is dan de Des Moines? Of gewoon aan t trollen? :P

• pkregting
spartacusNLD schreef op woensdag 23 september 2015 @ 01:09:
[...]

vanwaar jou ''im with stupid''? niet eens dat de Zao beter is dan de Des Moines? Of gewoon aan t trollen? :P
Mocht hij het er niet meer eens zijn (vanuit mijn post op reddit):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2PpkwfU.jpg

(https://www.reddit.com/r/..._by_winratio_naeu_server/)

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:56

ZenTex

Doet maar wat.

Grote goden, wat moet ik doen om te winnen in m'n minekaze!
Het is echt werkelijk loss na loss. Denk niet dat het aan mij ligt, al is de damage gedaan redelijk laag gemiddeld, minder als in kruisers iig denk ik maar ik weet iig wel 1 a 2 destroyers van de tegenparty uit te schakelen. Maar zelfs (juist) supergoede potjes verlies ik al dan niet door "freak accidents".

(zoals dat potje waar ik als enig overgeblevene aan het cappen was, cap op 90%, bombardementen door 3 BB's en 2 CV's overleefd, de DD's en CL's van hun allemaal uiteschakeld, de BB's schoven in linie achter een eiland door en ik had een smoke screen tussen mij en de BB's, knalt de laatste BB in de linie mij met een compleet blinde salvo uit het water, WTF?)

Ik vind DD's op deze tier sowieso erg tegenvallen, een enkele lucky hit is soms voldoende om je naar de kelder te jagen en je moet gewoon dichtbij de vijand zien te komen, eerst langs de vijandelijke DD's zien te komen, vliegtuigen ontwijken om dan torp na torp te lanceren die meestal missen omdat de tegenstanders in deze tier slim genoeg zijn om vaak van koers te wisselen. Maar meestal komt het zover niet omdat ik permaspotted ben door vijandelijke vliegtuigen.

Die losses zijn gewoon pech, ik doe het meestal beter dan de andere DD's in het spel, dus ik gooi het erop dat DD's in deze tier wel wat TLC kunnen gebruiken. Sowieso wat HP erbij.

• pkregting
ZenTex schreef op woensdag 23 september 2015 @ 03:32:
Grote goden, wat moet ik doen om te winnen in m'n minekaze!
Het is echt werkelijk loss na loss. Denk niet dat het aan mij ligt, al is de damage gedaan redelijk laag gemiddeld, minder als in kruisers iig denk ik maar ik weet iig wel 1 a 2 destroyers van de tegenparty uit te schakelen. Maar zelfs (juist) supergoede potjes verlies ik al dan niet door "freak accidents".

(zoals dat potje waar ik als enig overgeblevene aan het cappen was, cap op 90%, bombardementen door 3 BB's en 2 CV's overleefd, de DD's en CL's van hun allemaal uiteschakeld, de BB's schoven in linie achter een eiland door en ik had een smoke screen tussen mij en de BB's, knalt de laatste BB in de linie mij met een compleet blinde salvo uit het water, WTF?)

Ik vind DD's op deze tier sowieso erg tegenvallen, een enkele lucky hit is soms voldoende om je naar de kelder te jagen en je moet gewoon dichtbij de vijand zien te komen, eerst langs de vijandelijke DD's zien te komen, vliegtuigen ontwijken om dan torp na torp te lanceren die meestal missen omdat de tegenstanders in deze tier slim genoeg zijn om vaak van koers te wisselen. Maar meestal komt het zover niet omdat ik permaspotted ben door vijandelijke vliegtuigen.

Die losses zijn gewoon pech, ik doe het meestal beter dan de andere DD's in het spel, dus ik gooi het erop dat DD's in deze tier wel wat TLC kunnen gebruiken. Sowieso wat HP erbij.
De IJN Destroyers op tier 2-5 zijn ongelofelijk sterk. Als ze je nu al tegenvallen dan zou ik niet adviseren om de hogere tiers te spelen (zie ook grafiek boven je post).

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik klaag niet over de DD an sich, wel over het feit dat er geen pot te winnen valt ongeacht hoe ik het doe, en de ongelofelijke hoeveelheid pech ik heb.

Daar waar ik klaag is dat de meeste tegenstanders in de hogere tiers wijzer geworden zijn en dus continu van koers veranderen, dus raken met torpedo's is gewoon 100% mazzel hebben.

• PcDealer
Als je in een smoke screen deployed, snap je zelf toch ook wel dat je je daarmee verraad en dus er blinde schoten op je worden gedaan? Je moet tussen de max detectable rangen en de range van je torps blijven en dan spammen op battleships. Bij zwaar bewegende doelen niet alles in een keer droppen maar een salvo afschieten, gokken anticiperen op de mogelijke koerswijziging naar links of rechts en daar nog een heen sturen.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Goed lezen, een smoke screen tussen mij en de BB's, ik zat echter niet IN de smoke screen maar erbuiten, juist om de kans te minimaliseeren.

Maar buiten dat, hoe vaak gebeurt het dan een blind schot raakt?

Oh, en de bewuste BB zat op 11 km.

En nogmaals, dat voorbeeld was dus even om mijn pech te illustreren, super potje gespeelt, 90K aan damage ofzo, team faalt maar ik heb de kans om het potje te winnen als enig overgeblevene, weet mezelf goed te verdedigen en zink de vijandelijke DD's en kruisers die de base komen te defenden en ontwijk weet ik niet hoeveel bombers om in de laaste seconden door een compleet lucky schot toch nog te verliezen.

[ Voor 52% gewijzigd door ZenTex op 23-09-2015 09:12 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

pkregting schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:14:
Als je kijkt naar de serverwide winratios dan zijn de Japanse Cruisers op vrijwel elke hogere tier beter dan de Amerikaanse tegenhanger. Dat allemaal buiten beschouwing gelaten, ik heb gewoon veel meer plezier aan de IJN cruisers. Aoba AP beest, Mogami HE beest, Zao weer geweldig met AP, dat gecombineerd met al een veel diversere gameplay dan de US, mijn advies: IJN.
spartacusNLD schreef op woensdag 23 september 2015 @ 01:09:

Ik ben het eens met Delert dat wordt ermee bedoeld..pijl wijst ook naar zijn post.... ;)

Maar schijnbaar moet alles uitgeschreven worden anders snapt men het niet..bij deze..

Speel graag de Japanse cruiserlijn omdat deze mij meer bevalt, voelt beter aan de dan de USA, dat ik op de pepsicola nog geen eens iets heb onderzocht buiten de rangefinder om en de IJN Myoko al bijna fully researched heb op de torps en de Mogami na terwijl ik deze 2 weken later heb gekocht zegt wel genoeg denk ik?

[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 23-09-2015 09:41 ]

• PcDealer
ZenTex schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:08:
Goed lezen, een smoke screen tussen mij en de BB's, ik zat echter niet IN de smoke screen maar erbuiten, juist om de kans te minimaliseren.

Maar buiten dat, hoe vaak gebeurt het dan een blind schot raakt?
Dat het niet vaak gebeurt, zegt toch niets over dat het dus wel kan? Misschien een over shoot en dus raak?
Oh, en de bewuste BB zat op 11 km.
Dan zal het wel aan mij liggen dat ik het niet snap. Op welke afstand waren de andere schepen?
En nogmaals, dat voorbeeld was dus even om mijn pech te illustreren, super potje gespeelt, 90K aan damage ofzo, team faalt maar ik heb de kans om het potje te winnen als enig overgeblevene, weet mezelf goed te verdedigen en zink de vijandelijke DD's en kruisers die de base komen te defenden en ontwijk weet ik niet hoeveel bombers om in de laatste seconden door een compleet lucky schot toch nog te verliezen.
Dus je geluk was op, wees blij dat je tot dan toe veel dmg hebt kunnen doen :)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

PcDealer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:39:

[...]
Dan zal het wel aan mij liggen dat ik het niet snap. Op welke afstand waren de andere schepen?
Precies...gooi zelf nooit smoke eruit tot de schepen bijna binnen spottingrange zijn..smoke geeft aan waar je bent daardoor geef je jezelf prijs.
Ben er zelf ook 1 die random shots in een smokescreen jaagt zonder dat een dd wordt gespot...regelmatig is er toch wat raak..

• PcDealer
Of zoals ik laatst deed: salvo torps naar smoke screen tussen twee eilanden.
We have sunk an enemy destroyer!
Mooi meegenomen :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

OK, ter verduidelijking, ik alleen over vs een stuk of 8 vijanden.
Ik ging cappen in een alles of niet situatie. de BB's voeren in kiellinie of een afstand van 10-11 km langs, kwamen ook niet dichterbij of zo. De DDs en kruisers dus wel, ik heb geloof ik 2 kruisers en een DD tot zinken gebracht, wat er evt verder over was qua vijanden zat niet in de buurt. De smoke kwam van de laatste öntmoeting"met 1 van hen. De vliegtuigen hadden wederom een mislukte torp run gedaan en vlogen weg (stom van ze) dus kon ik veilig uit de smoke juist omdat ik bang was voor zo'n lucky shot.
PcDealer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:39:

Dus je geluk was op, wees blij dat je tot dan toe veel dmg hebt kunnen doen :)
Tsja, zo kun je het ook zien. :+

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Speelt men nou nog veel platoon/divisies? Een goede maat zou de kans op succes vergroten..

Elmar1989 ingame name.

Af en toe zijn er dagen met loss naar loss.. Meestal voor bedtijd? :)

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:33

Dark Angel

Corvette LS Power

Elm0wer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:09:
Speelt men nou nog veel platoon/divisies? Een goede maat zou de kans op succes vergroten..

Elmar1989 ingame name.

Dat hebben wij ook heel erg van 20:00 tot 22:30 gaat het iedere dag gewoon slecht.
En na 22:30 tot 01:00 gaat het vaak heel goed met de win ratio.

Welke Tier speel je ik veel 6 7 8 ingamename DarkAngelnl

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dark Angel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:15:
[...]

Dat hebben wij ook heel erg van 20:00 tot 22:30 gaat het iedere dag gewoon slecht.
En na 22:30 tot 01:00 gaat het vaak heel goed met de win ratio.

Welke Tier speel je ik veel 6 7 8 ingamename DarkAngelnl
Elm0wer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:09:

Elmar1989 ingame name.

goed. vanavond dus rond 20:00 / 22:00 op teamspeak server: ts3.gatheringoftanks.nl ? Deze WoT server heeft een WoWs onderdeel.. lees in de lobby even de beschrijving om ''praat'' rechten te krijgen zodat je de teamspeak server op kan..

ingame naam: SpartacusNLD

@hieronder.. heb het zelfde 50/50 win loss.. wellicht dat directe communicatie een verschil maakt? vanavond gewoon testen :)

[ Voor 47% gewijzigd door spartacusNLD op 23-09-2015 15:06 ]

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
Ik heb veel verloren in de avondpotjes. Ik denk van de 20 potjes, misschien wel 80% verloren. Heel erg frustrerend... Dat was voor de grote opening niet zo. Het kan natuurlijk ook aan mijn skills liggen uiteraard, maar ik ben het langzaam aan een beetje zat dat er opeens weer een destroyer voor mij opduikt en een aantal torpedos weet te lanceren of dat ik voor een salvo van tussen de 12km tot 16km verderop moet vluchten.

Als dat helpt om in een division te gaan zitten......? :)

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Ben nooit actief op teamspeak. Heb ook geen speciale koptelefoon of iets ervoor.

Beetje praten op de chat is meestal wel voldoende.! :)

Ik denk dat ik er vanavond tussen het voetballen door wel even ben.

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

• Tijgert

Tijgert

Wat haat ik mijn medespelers soms zeg...
Om de zoveel tijd zo'n roze mafkees die binnen de minuut een BB pakt met zichzelf er bij.. WTF?
Laat het spel maar Pay to Play worden, zal hopelijk de retards eruit wieden...

Daarentegen zitten er ook slimmerds tussen... zat een IJN DD haaks tussen twee kleine eilandjes. Ik vaar er heen want ik zag hem er heen gaan. Gaat hij dus snel heen en weer tegen de eilandjes varen waardoor hij vrijwel direct zijn vaarrichting om kan keren en al mijn torps missen. Zijn torps misten mij iets minder vaak :( Weg CC.

• PcDealer
Creditcard?

• Tijgert

Tijgert

In natura als het moet...

Trouwens, dat eeuwige gezeur over dat de ene sterker is dan de ander, WTF mensen... fact of life, deal with it. Als alle tiers en schepen precies net even sterk moesten zijn dan was er geen reden meer voor al die scheepssoorten en namen, eenheidsworst zou het zijn. Een beetje speler likes a challenge.

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

spartacusNLD schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:55:
[...]

[...]

goed. vanavond dus rond 20:00 / 22:00 op teamspeak server: ts3.gatheringoftanks.nl ? Deze WoT server heeft een WoWs onderdeel.. lees in de lobby even de beschrijving om ''praat'' rechten te krijgen zodat je de teamspeak server op kan..

ingame naam: SpartacusNLD

@hieronder.. heb het zelfde 50/50 win loss.. wellicht dat directe communicatie een verschil maakt? vanavond gewoon testen :)
Prima ik ben er rond die tijd. Ben er al een paar keer geweest maar toen was alles steeds leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Begrijp ik nu goed dat DarkangelNL weer op onze TS komt? Heb je die C70 nog steeds, die moet nu toch wel uit elkaar gerammeld zijn?! :)

• Dennis013
Ik heb ook geen microfoon/headset, kan het zonder ook?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Quantor schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:37:
Begrijp ik nu goed dat DarkangelNL weer op onze TS komt? Heb je die C70 nog steeds, die moet nu toch wel uit elkaar gerammeld zijn?! :)
we waren gisteren avond met 4 man op TS. Ging wel lekker :) DarkangelNL was er ook later.
Dennis013 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:58:
Ik heb ook geen microfoon/headset, kan het zonder ook?
Dat kan natuurlijk. Voeg zo veel mogelijk mensen uit de openingspost toe en communiceer via in in game chat optie. Zo gaat samenwerken in een division ook wel goed. Met een headset op TS is natuurlijk nog handiger :)

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 24-09-2015 10:02 ]

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Quantor schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:37:
Heej Ja ik was er weer eens een keer. Zal vanavond wel even gedag zeggen als ik op ts inlog :-)
En nee de Volvo rijd nog steeds en beter als toen 8)

• Dennis013
Ik heb DarkAngel en SpartacusNLD toegevoegd.
Mijn nick is dema013

• PcDealer
Voeg ook GoT_PcDealer toe :)

• Alpha Supreme
  • Laatst online: 10-09 15:11
2 Weken geleden ook begonnen, wat ontzettend verslavend! Meestal als cruiser, Tier 6 nu.
Ingame naam is alphasupreme46.

• PcDealer
Stuur een bericht naar de topicstarter voor de playertable: [MMO] World of Warships

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-09 22:48
PcDealer schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:27:
Stuur een bericht naar de topicstarter voor de playertable: [MMO] World of Warships
Ik ga hun ook allemaal even toevoegen :9.
Word me vriendenlijstje weer wat groter :).

Gamertag: timmie271

• PcDealer
Jammer dat de zoekfunctie ingame zo brak is.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

PcDealer schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:27:
wordt niet op gereageerd :> mede oprichter heeft het te druk.. heb zelf al meerdere malen bericht gestuurd ik sta er nog niet bij zelfs :Y) niet erg hoor

Wellicht dat ik vanavond (19:00 >) nog online ben tot een uur of 23:00.. kom op TS (server staat hierboven ergens) of stuur me een bericht ingame (SpartacusNLD) Wel jammer dat er maar 3 per division kunnen.. wat blijkbaar wel werkt is op precies het zelfde moment op ''begin'' drukken met meerdere divisions dat je dan in de zelfde game komt :) :P hiervoor is wel communicatie via TS nodig.. gaat dit goed kan je gewoon heel een game domineren 8)

zorg wel ff dat als je op de TS server wil je ''push to talk'' aan hebt staan en dat je in de TS server lobby om ''praat rechten'' vraagt (doe dit werkt staat in de beschrijving van de lobby)

tot vanavond :)F

[ Voor 49% gewijzigd door spartacusNLD op 24-09-2015 17:19 ]

• PcDealer
En dan tegen elkaar spelen :P

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:44
Ik heb ook een berichtje gestuurd, ik merk wel of het werkt :P

Voorlopig gebruik ik WoWS vooral als extra spel voor als er in WoT niets te doen is. Ik heb niet genoeg tijd om in beide volle bak door te gaan :+

[removed]

• PcDealer
Ik doe dat nu dus omgekeerd. Gek genoeg is mijn winrate gestegen in WoT. WN8 is all over the place.
Afbeeldingslocatie: http://sig.warshipstats.com/510549584.png

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:44
Daar was ik eerst ook mee bezig maar aangezien er nu weer veel strongholds worden gespeeld ben ik juist WoT actiever gaan spelen.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ging wel goed deze avond in het begin. De een na de andere win.. T was lekker druk op TS. ik zeg voor herhaling vatbaar.. maakt het allemaal een stuk interessanter. :)

Bedankt heren!

Nog wat ranked battle educatie.. verplicht kijkvoer 8)

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 24-09-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Als ik dit allemaal zo hoor en lees dan geloof ik dat ik ook maar eens wat actiever moet worden! :D

Zal TS maar weer eens downloaden en eens kijken wanneer ik weer wat langer kan spelen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
spartacusNLD schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:14:
[...]

wordt niet op gereageerd :> mede oprichter heeft het te druk.. heb zelf al meerdere malen bericht gestuurd ik sta er nog niet bij zelfs :Y) niet erg hoor
1 berichtje via het forum (op 23-09) en dezelfde avond nog ingame van "waarom is het nog niet gebeurd" beetje jammer dit ...... en ja ik ben gewoon druk.

Originele topic starter heb ik al in geen tijden gezien, ga de spelerslijst van het weekend tussendoor op TheReality (http://thereality.nl) wel even bijwerken.

[ Voor 14% gewijzigd door Ashrah op 25-09-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:42
Gisteravond met SpartacusNLD en Cinerama gespeeld ging top 2 games gedomineerd en 1 verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ashrah schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
[...]

1 berichtje via het forum (op 23-09) en dezelfde avond nog ingame van "waarom is het nog niet gebeurd" beetje jammer dit ...... en ja ik ben gewoon druk.

Originele topic starter heb ik al in geen tijden gezien, ga de spelerslijst van het weekend tussendoor op TheReality (http://thereality.nl) wel even bijwerken.
nogmaals niet erg, op. tweakers is niemand ergens tot verplicht :) veel plezier op TheReality!

edit:
op reddit en code gekregen ''3 Days Premium & One ship slot Invite Code [EU]'' werkt bij mij niet.. alleen voor nieuwe accounts?

de code:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

kijk maar of hij bij jullie wel werkt..

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 25-09-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ok spelerslist is bijgewerkt

• sneakeye
Myoko of pepsicola kopem hmmm keuzes :P

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

sneakeye schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:01:
Myoko of pepsicola kopem hmmm keuzes :P
myoko!! tier 8 die er na komt is cleveland 2.0.. heb daar veel plezier mee :) pepsi is een schip met goede Guns maar de armour is belabberd.. dat veranderd niet tot tier 10 bij de US cruisers

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 26-09-2015 14:11 ]

• sneakeye
Thanks!

[ Voor 93% gewijzigd door sneakeye op 26-09-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Beetje gek misschien, maar wat is eigenlijk de lol voor jullie van het door blijven levelen naar volgende Tiers als je er toch niet echt op vooruit gaat omdat de rest ook in betere schepen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MailMan schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:01:
Beetje gek misschien, maar wat is eigenlijk de lol voor jullie van het door blijven levelen naar volgende Tiers als je er toch niet echt op vooruit gaat omdat de rest ook in betere schepen komt?
Ik ben het tot op zekere hoogte met je opmerking eens. Het levelen zelf (en de lange duur daarvan) is een manier van Wargaming om geld te verdienen aan de game. Ze willen mensen zo aansporen om bijv. premium te kopen dat dit sneller gaat. Dat zal niet veranderen zolang het F2P blijft.

Echter is het bij andere games (shooters, BF4 bijvoorbeeld) zo dat op een gegeven moment iedereen door heeft welke wapens + attachements het beste zijn. Dat betekend echter niet dat ook even ''goed'' is. WoWs is IMHO ''easy to learn, but hard to master''. Zoals het hoort natuurlijk.

Persoonlijk wil bijvoorbeeld in ''ranked mode'' op een zo hoog mogelijke rank eindigen aan het einde van elk seizoen en en als clan support er komt met de clan zo goed mogelijk worden. Dat laatste omdat het sociale op teamspeak mijn gewoon heel erg aanspreekt en het allemaal wat interessanter maakt.
Dus het levelen zelf zou niet het doel moeten zijn van de game.. maar bijvoorbeeld wel je K/D ratio of je level in ranked mode :)

even wat anders nu, net gevonden op reddit:
[YouTube: https://youtu.be/C39c_-Ytwz4]
de Duitse cruisers lijn :D

- weinig armour (na hull upgrades vaak een stuk beter zo niet beter dan japan / USA)
- hoge fire rate (bij de meeste)
- weinig damage per shell
- AA wat net wat minder is als bij de USA
- torpedo's

ziet er goed uit! :9~ vooral die tier IX en X :D

Daarnaast hier wat meer info over de volgende update:[Maintenance] Version 0.5.0.1

verder de Russische destroyer lijn:

[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 27-09-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
ff checken; vrije ervaring verdiend met elite schepen kan je alleen maar gebruiken door er echte euro-tjes tegen aan te gaan (en blijven) gooien, right?
Bij WoT spaar 'k het niet op, kan geld blijven uitgeven dan, gebruik het in WoT voor versnelde crew training.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Pagina: 1 ... 16 ... 129 Laatste