|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Nemen jullie constant je captain mee, of kies je op een bepaald punt voor een nieuwe? Tot nu toe heb ik de captain van de cruisers mee genomen, maar mijn captain skills zijn niet even handig gekozen
[ Voor 11% gewijzigd door Dennis_k op 29-08-2015 15:26 ]
Neem ze mee. Voor de US cruiser line heb ik al besloten om na de cleveland niet verder te gaan en daar heb ik me skills al op aangepast.Dennis_k schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:25:
Wat doen jullie met je captains? Ik ga nu richting tier 7(Cleveland).
Nemen jullie constant je captain mee, of kies je op een bepaald punt voor een nieuwe? Tot nu toe heb ik de captain van de cruisers mee genomen, maar mijn captain skills zijn niet even handig gekozen
Ben echter ook alvast captain's specifiek aan het trainen voor bepaalde lijnen/schepen die ik wil houden (russische DD, duitse CA's & BB, Mogami bijvoorbeeld). Daarvoor gebruik ik premiums en lagere tiers (4).
Voor wat goud zijn de skills altijd te resetten.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Goeie video!pkregting schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:51:
Ik dacht dat het maar eens tijd werd dat ik wat map tactics ging bespreken. Helaas ben ik geen photoshop talent, dus old-style met powerpoint gedaan
[video]
Heleboel bekende info maar ook weer een paar dingetjes opgestoken.
Ga je nog meer maps op die manier bespreken?
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
ShockWave schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:32:
Tirpitz in de shop..voor €59.99
Schip €33.74
Premium €10.
Doubloons €10.
Geleverde consumables €4.25
Port slot €2.

heb genoeg lol met de US cruisers en carriers op dit moment.. als ik daar op X zit ga ik met de battleships aan de slag.. hoe lang spelen jullie al? Dat alle andere schepen al ''saai'' zijn dat dit gekocht wordt snap ik eigenlijk niet goed
[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 29-08-2015 19:26 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is wel de bedoelingSNAFU schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:00:
[...]
Goeie video!
Heleboel bekende info maar ook weer een paar dingetjes opgestoken.
Ga je nog meer maps op die manier bespreken?
Er is volgens mij niemand die zegt dat ie de 'normale' schepen saai vindt.spartacusNLD schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:25:
[...]
60 euro voor een schip.. why
heb genoeg lol met de US cruisers en carriers op dit moment.. als ik daar op X zit ga ik met de battleships aan de slag.. hoe lang spelen jullie al? Dat alle andere schepen al ''saai'' zijn dat dit gekocht wordt snap ik eigenlijk niet goed
Het is duidelijk dat het Tirpitz-pakket jou niet kan bekoren. Fair enough, niet alles is voor iedereen.
Maar anderen willen misschien alvast beginnen met het trainen van hun KM captain
voor de hele KM techtree uitkomt. En wellicht dat het grotere credit-potentieel ook niet verkeerd is. Dat heeft dus helemaal niks met saai te maken...(gelukkig maar ook
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
dat ''saai'' was meer richting de hele playerbase.. vindt het knap dat mensen 60 euro uitgeven aan 1 enkel schip.. ik bedoel er zijn genoeg volledige games die minder kostenSNAFU schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:58:
[...]
Er is volgens mij niemand die zegt dat ie de 'normale' schepen saai vindt.
Het is duidelijk dat het Tirpitz-pakket jou niet kan bekoren. Fair enough, niet alles is voor iedereen.
Maar anderen willen misschien alvast beginnen met het trainen van hun KM captain
voor de hele KM techtree uitkomt. En wellicht dat het grotere credit-potentieel ook niet verkeerd is. Dat heeft dus helemaal niks met saai te maken...(gelukkig maar ook)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Agreed, die €60 is ook bezopen.spartacusNLD schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:57:
[...]
dat ''saai'' was meer richting de hele playerbase.. vindt het knap dat mensen 60 euro uitgeven aan 1 enkel schip.. ik bedoel er zijn genoeg volledige games die minder kosten
Doe gewoon de Tirpitz met een haven slot voor €39 a la Atago of zo.
Dat is nog steeds niet goedkoop maar je krijgt er iig geen €21 aan meuk bij.
Bij WoT hebben ze daar ook al heel lang een handje van en dat irriteert mij al vrijwel net zo lang.
Maar ook weer...als iemand het die €60 waard vindt, prima, lekker kopen.
En blijkbaar gebeurt dat ook...

Bron: Reddit
En wat andere games betreft: er zijn zat mensen die heel wat meer uitgegeven hebben aan andere spellen (*kuch* Star Citizen *hoest*).

[ Voor 5% gewijzigd door SNAFU op 29-08-2015 21:21 ]
Net een potje waar we na 5 minuten al 6 schepen kwijt waren. Wij hadden 5 dd's, hun 2 en al onze dd's waren kapot geknalt door hun lagere tier dd's.....
Murmansk - 42% winrate
Clemson - 13% winrate.
Waar gaat dit nog over. De meeste spelers kunnen er echt helemaal niks van. Nu in de laatste week van 65.5% winrate naar 58.8% en geen enkele dag boven de 40% winrate gekomen...
[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 29-08-2015 21:55 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Begrijp je, inderdaad voor 60EUR koop je een AA titel.....GTA V bijvoorbeeld.spartacusNLD schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:57:
[...]
dat ''saai'' was meer richting de hele playerbase.. vindt het knap dat mensen 60 euro uitgeven aan 1 enkel schip.. ik bedoel er zijn genoeg volledige games die minder kosten
Voor sommige oost Europeanen is die prijs natuurlijk helemaal bezopen.
Torpitz is zo'n beetje wat de Tiger in woT is maar dan voor WoWs, natuurlijk gaat WG daar de hoofdprijs voor vragen wanneer ze geintroduceerd wordt.
Voor mij is het 60 EUR waard. Ik vind de Torpitz geen straf om te spelen. Snelheid, snelle gun turnrate en torps.
Accuracy en FlaK is natuurlijk meeh, maar desalniettemin zie ik dat de Torpitz mijn no 1 schip is. 67 kills en 61 battles en mijn KM captain heeft al 10 skillpoints.
In kort fun to play, goed trainingsplatform en ze print money (ook voor WG
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Hoezo krijg je meer geld met de Torpitz dan? staat niks over in de premium storeGrouchy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 01:43:
[...]
Begrijp je, inderdaad voor 60EUR koop je een AA titel.....GTA V bijvoorbeeld.
Voor sommige oost Europeanen is die prijs natuurlijk helemaal bezopen.
Torpitz is zo'n beetje wat de Tiger in woT is maar dan voor WoWs, natuurlijk gaat WG daar de hoofdprijs voor vragen wanneer ze geintroduceerd wordt.
Voor mij is het 60 EUR waard. Ik vind de Torpitz geen straf om te spelen. Snelheid, snelle gun turnrate en torps.
Accuracy en FlaK is natuurlijk meeh, maar desalniettemin zie ik dat de Torpitz mijn no 1 schip is. 67 kills en 61 battles en mijn KM captain heeft al 10 skillpoints.
In kort fun to play, goed trainingsplatform en ze print money (ook voor WG).
Het is een premium schip. Alle premium schepen hebben dit. Van wat ik heb gezien verdien je rond de 500k credits bij 1.5k base xp. Ik heb ook en 750k credits voorbij zien komen.spartacusNLD schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:01:
[...]
Hoezo krijg je meer geld met de Torpitz dan? staat niks over in de premium store
[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 30-08-2015 12:19 ]
En hoeveel punten heeft je KM captain daar al gehaald?PcDealer schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:09:
Ik pak de Murmansk voor: bijna standaard 250 k credits en kost nagenoeg niets
Wargaming is hier duidelijk aan het maximaliseren van de winst en de gretigheid van de gebruikers om de Duitse lijn te spelen.
[ Voor 90% gewijzigd door PcDealer op 30-08-2015 14:06 ]
Uiteraard! En waarom ook niet? Zolang mensen het betalen zitten ze goed.PcDealer schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:05:
Nuks
Wargaming is hier duidelijk aan het maximaliseren van de winst en de gretigheid van de gebruikers om de Duitse lijn te spelen.
Als aanvulling op bovenstaande reacties, de onderhouds/service kosten van premium schepen zijn ook lager.spartacusNLD schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:01:
[...]
Hoezo krijg je meer geld met de Torpitz dan? staat niks over in de premium store
500k netto overhouden is echt geen uitzondering met de Torpitz. Wanneer je de hogere tiers gaat bereiken met meerdere lijnen is al het geld voor het aankopen van de schepen, de upgrades en modules welkom hierzo
Wetende dat de tijden dat je de Type 59 voor 7500 gold kon krijgen ver achter ons liggen heb ik de Torpitz dan ook meteen teruggekocht.
-Doublons
-Premuim
-Signals
Ik denk dat signals wel nog sterk voordelig kan zijn maar ben nog niet overtuigd..
Edit:
Bekijk even het plaatje.. Hoe komt het dat ik maar 13kilometer range heb? Ik vermoedde dat ik toch zeker 14kilometer zou moeten hebben, aangezien ik 2 upgrades doe die de range vergroten.

[ Voor 35% gewijzigd door Rubberen op 30-08-2015 23:35 ]
Upgrades worden niet verwerkt in de stats.Rubberen schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:56:
Hoe kan je eigenlijk best 10euro spendederen in deze game als je bedoeling is om sneller xp te grinden en eventueel geld?
-Doublons
-Premuim
-Signals
Ik denk dat signals wel nog sterk voordelig kan zijn maar ben nog niet overtuigd..
Edit:
Bekijk even het plaatje.. Hoe komt het dat ik maar 13kilometer range heb? Ik vermoedde dat ik toch zeker 14kilometer zou moeten hebben, aangezien ik 2 upgrades doe die de range vergroten.
[afbeelding]
Toen dit gekeken:
Wat vinden jullie hier van? Is het t waard om tot tier X door te gaan.. ?
Het is zeker waard om naar tier 10 te gaan. Ik vind flamu een relaxte gast die best wel wat weet hoe je ships moet spelen, alleen deze replay is eigenlijk meer een statement van hoe je een pensacola niet hoeft te spelen. Een Pensacola is super en net wat Ashrah zegt, kun je het beste gewoon AP spammen op targets die niet al teveel armor hebben. HE doet ook bijzonder veel damage op de wat zwaardere gepantserde battleships. Een voorbeeld van een redelijke match waar je AP gebruikt:spartacusNLD schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:56:
Wat vinden jullie van de Pensacola? Krijg je bij de US cruisers na VIII nog iets wat net zo lekker speelt als de Cleveland? Was eigenlijk pest wel teleurgesteld door de Pensacola na de Cleveland gespeelt te hebben..
Toen dit gekeken:
[video]
Wat vinden jullie hier van? Is het t waard om tot tier X door te gaan.. ?

2 zaken waar ik me nog aan erger bij zijn torps van vliegtuigen; je hebt amper, zeker in Battleship, tijd om te reageren. Ok al probeer je naar de torps toe te draaien in de hoop dat ze nog niet afgaan.
Ten tweede wordt nog volop gebruik gemaakt van glitch aan de zijkanten van de map. Als je er iets van zegt is het antwoord "is gewoon onderdeel van het spel"
Je kan op bepaalde hoeken rustig afwachten. Maar je bent zo gespot als er verder niemand in de cap is. En vliegtuigjes zijn er zo heen gestuurd. Het duurt bovendien een eeuwigheid en al die tijd kun je niet veel meer dan wat torps afschieten.hopiconjo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:07:
@Delert: komt er nog video specifiek map awarness voor DD's. Twijfel vaak of ik nou (bij domination) snel moet gaan cappen of rustig afwachten.
Kijk of in plaats van full, 3/4 speed je schip sneller laat draaien, of trap op de rem terwijl je draait.2 zaken waar ik me nog aan erger bij zijn torps van vliegtuigen; je hebt amper, zeker in Battleship, tijd om te reageren. Ok al probeer je naar de torps toe te draaien in de hoop dat ze nog niet afgaan.
Ik vind het wel makkelijk als de vijand het gebruikt. Ze gaan langzamer en de kont steekt er altijd uit. Bam! Weg rudder.Ten tweede wordt nog volop gebruik gemaakt van glitch aan de zijkanten van de map. Als je er iets van zegt is het antwoord "is gewoon onderdeel van het spel"
Ik kan echt maar 13kilometer ver schieten. Maw ik heb een upgrade gedaan van 500k voor nietsBonSie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 00:10:
[...]
Upgrades worden niet verwerkt in de stats.
Ondanks dat het co-op is.
PSN: Flix20-NL
De "upgrade" van 500k is een accuracy upgrade geen range, alleen de FCS werkt voor je en met de FCS module gaat je range van de 11.8km standaard naar 13km dus dit is correct.Rubberen schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:11:
[...]
Ik kan echt maar 13kilometer ver schieten. Maw ik heb een upgrade gedaan van 500k voor niets
En dan verliezenFlix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:10:
Kan je igg niet bitchen over de matchmaking:+

[ Voor 21% gewijzigd door Ashrah op 31-08-2015 16:11 ]
Voor nu een korte guide over US crewskills, inclusief de bespreking van Fire Prevention en waarom je het niet moet nemen:
In co-op krijg je toch altijd een mirror match?Flix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:10:
Kan je igg niet bitchen over de matchmaking:+
Murmansk FTW1111!!!!!Rubberen schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:56:
Hoe kan je eigenlijk best 10euro spendederen in deze game als je bedoeling is om sneller xp te grinden en eventueel geld?
-Doublons
-Premuim
-Signals
[ Voor 25% gewijzigd door ShockWave op 31-08-2015 22:52 ]
Sinds de Beta wel.TheBrut3 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:50:
[...]
In co-op krijg je toch altijd een mirror match?
Mag ik vragen waarom je kiest voor de spot skill bij je captain?pkregting schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:53:
Er komt in de toekomst zeker nog een video over DDs en Situational/Map Awareness. Dit is nogal een vergevorderd onderwerp, dus het zal een tijdje duren (paar weken) voordat ik blij ben met het resultaat en dit op de tube komtElke keer kom ik weer zoveel dingen tegen die eigenlijk wel moeten worden benoemd.
Voor nu een korte guide over US crewskills, inclusief de bespreking van Fire Prevention en waarom je het niet moet nemen:
[video]
Voor een cruiser lijkt het me redelijk aannemelijk dat je al snel gespot wordt.
Is het niet handiger om te kiezen voor de inkomende schoten skill, zodat je met je enigszins wendbare schip ontwijkende handelingen kan beginnen?
Mij lijkt spotting ook beter. Iets veelzijdiger dan de inkomende schoten skill. 80% van de tijd dat je gespot wordt komt er ook wel een salvo op je af dus dan kan je al op zij gaan. Je kan de spotting skill ook gebruiken als veredelde DD alert. Wanneer je wordt gespot op een plek waar jij niks spot is er een grote kans dat er een DD in de buurt is. Zeker in de endgame.Dennis_k schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:52:
[...]
Mag ik vragen waarom je kiest voor de spot skill bij je captain?
Is het niet handiger om te kiezen voor de inkomende schoten skill, zodat je met je enigszins wendbare schip ontwijkende handelingen kan beginnen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben het niet helemaal met je eens Delert, zeker op US cruisers. US Cruisers hebben stuk voor stuk goede AA daarom lijkt het beter (en zie dat Ectar, BC, iChase e.d. ook doen) om eerst voor Basic fire training te gaan en later pas voor Situational awareness. Zeker gezien de huidige meta.pkregting schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:53:
Er komt in de toekomst zeker nog een video over DDs en Situational/Map Awareness. Dit is nogal een vergevorderd onderwerp, dus het zal een tijdje duren (paar weken) voordat ik blij ben met het resultaat en dit op de tube komtElke keer kom ik weer zoveel dingen tegen die eigenlijk wel moeten worden benoemd.
[video]
Incomming fire alert heeft weinig/geen nut, als je gespot bent moet je er van uit gaan dat je beschoten word. Jouw uitleg over Fire prevention is " spot-on" btw.
Wederom een keiharde verlies.
Ik zit nu op 99% kappen met dit spel. Dit gaat nergens meer over op deze manier. In alle 5 de games ook geen enkele platoon aan mijn kant gehad. Andere team elke keer minimaal 3 platoons

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 01-09-2015 21:51 ]
Ongeveer hetzelfde hier. Welkom bij WargamingMailMan schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:21:
Hoeveel RAM gebruikt WoWs bij jullie? Als ik in de task manager kijk is het rond de 1-1.3GB, maar heb het gevoel alsof er veel van de HD wordt gelezen (schokken).
Extra ram steken helpt absoluut niet. SSD helpt goed tegen drops, hogere CPU clock voor avg framrate.
Bepaalde instellingen kunnen je aantal schokken wel goed beperken. Beperken van textures, shadows, ...

Zeker die laatste 2 waren jammerlijk verloren...
Ik heb een E8400 met 4GB en een GT730, zonder SSD en geen last van framedrops of schokkenJoindry schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:03:
[...]
Ongeveer hetzelfde hier. Welkom bij Wargaming, ze springen inderdaad niet te schitterend om met dergelijke zaken. Wot heeft dezelfde "beperkingen", deels veroorzaakt door de engine trouwens.
Extra ram steken helpt absoluut niet. SSD helpt goed tegen drops, hogere CPU clock voor avg framrate.
Bepaalde instellingen kunnen je aantal schokken wel goed beperken. Beperken van textures, shadows, ...
Zoals anderen ook aan aangeven geeft situational awareness je een indicator van wanneer je gespot wordt en dus weet je wanneer je beschoten gaat worden. Dit forceert je om te roteren met je schip/langzamer sneller te gaan om inkomende schoten te ontwijken. Verder is situational awareness verder voor een heleboel andere dingen te gebruiken en DD "spotten" door zelf gespot te worden is er 1 van, maar zeker niet de enige.Dennis_k schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:52:
[...]
Mag ik vragen waarom je kiest voor de spot skill bij je captain?
De tier2 Incoming Fire Alert wordt met situational awareness ook zinloos.
Qua AA/Situational Awareness, dit is een afweging. Omdat ik zo snel mogelijk richting de tier5 wil heb ik in deze guide express ervoor gekozen om niet direct twee tier1 skills te kiezen. Tot en met de Cleveland is deze skill trouwens erg sterk (<155 guns). Na de Cleveland valt deze enigzins af ten opzichte van Situational Awareness (tenminste, op de manier hoe ik speel). Heb je het geduld ervoor, mijn advies: neem gewoon beide.

Zal blij zijn als dit opgelost is met 1 of andere update..
Morgen ochtend komt 0.4.1 en daarin zou de MM een stuk beter moeten zijn. morgen ochtend tussen 5 en 8 zijn de servers down en is de update te downloadenShockWave schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:18:
Stronk Matchmaking...
[afbeelding]
Zal blij zijn als dit opgelost is met 1 of andere update..
http://worldofwarships.eu/en/news/cbt/patch-alert-041/
daarnaast heb ik via Reddit de volgende site gevonden: http://warshipstats.com/compare/ heel handig
Zo kan je elk ship op stats met elkaar vergelijken
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 02-09-2015 20:35 ]
Crosshairs werken gewoon, enige die ik eruit heb moeten halen zijn de Japanse Imperial war vlaggen....
Edit:Ship carrousel doet het ook niet meer....
[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 03-09-2015 10:04 ]
De matchmaking is soms wel wat ruk. Een aantal spelers lijken wel gewoon hersendood, alsof het ze niks kan schelen.. maar uiteindelijk gaat het beter, geef het tijd.wontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:50:
Fuck dit spel. 5 games, 5 kansloos verloren. Lijkt wel of de rest van de team compleet hersendood is. En dan denk je een kans te hebben, dan screwed rng je. Net een game met aan onze kant geen CV en 5x US dd's. Andere team een CV en 6x Clevelands....
Wederom een keiharde verlies.
Ik zit nu op 99% kappen met dit spel. Dit gaat nergens meer over op deze manier. In alle 5 de games ook geen enkele platoon aan mijn kant gehad. Andere team elke keer minimaal 3 platoons![]()
(fipo voor mij, nieuwe WoW junk... en meteen de Tirpitz aangeschaft, D...D..U..A..
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Je kan veel sneller anticiperen op wat er aan een andere kant gebeurd om daar dan heen te varen.
Met een BB(battleship) ben je traaaaagg en moet je blijven waar je op dat moment bent, wordt je base gecaped dan ben je nooit op tijd terug.
BB heeft inderdaad de upperhand qua firepower en range maar zijn reload is rond de 30+ sec en hij is veel minder accuraat dan een CA (cruiser).
Met een cruiser ben je more versatile, je kan makkelijk DD's (destroyers) aan en met HE kan je heel veel dmg doen op een BB als je een brandje sticht...
Wat betreft citadelhits op afstand..oefenen oefenen en nog een oefenen vwb de aim...en een beetje lucky rng.
Dichtbij moet je redelijk makkelijk een citadel kunnen raken.
Meer kills tsja ook weer luck dat hij kapotgaat op jouw brandje en shells....
Schuldig, ik geef er ook echt geen zak om. Het is voor mij gewoon een spel om tijd te doden tot een potje LoL ofzo begint. En als dat begint, dan moet ik in WoWs snel dood. Als al die teammates zó goed zijn als ze roepen en zó hard kunnen carrien, dan kunnen ze het best zonder mij hoor.Tijgert schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:37:
..alsof het ze niks kan schelen..
TheBrut3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:48:Schuldig, ik geef er ook echt geen zak om. Het is voor mij gewoon een spel om tijd te doden tot een potje LoL ofzo begint. En als dat begint, dan moet ik in WoWs snel dood. Als al die teammates zó goed zijn als ze roepen en zó hard kunnen carrien, dan kunnen ze het best zonder mij hoor.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
kan je dan niet een potje patience doen op je pc?TheBrut3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:48:
In de launcher staat nu een stukje over aimen. Best basic, maar als beginner heb je er zeker wat aan.
[...]
Schuldig, ik geef er ook echt geen zak om. Het is voor mij gewoon een spel om tijd te doden tot een potje LoL ofzo begint. En als dat begint, dan moet ik in WoWs snel dood. Als al die teammates zó goed zijn als ze roepen en zó hard kunnen carrien, dan kunnen ze het best zonder mij hoor.
F*cking hekel aan zulke egoistische mensen. Doe dan lekker iets in je eentje en niet een spel waarbij teamplay belangrijk is

Zie http://worldofwarships.eu...mon/gameplay-breakdown-3/ThaAresX schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:58:
Heeft iemand trouwens handige tips voor mij om citadel hits of überhaupt meer kills (2-3 is max)?
17 september uit de beta!
http://worldofwarships.eu...elease-date-announcement/
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 03-09-2015 12:31 ]
Beetje kul redenering. Hij speelt een spel, wat heeft hij voor verantwoordelijkheid naar de rest? Heeft hij een contract getekend met een team of zo?Arjant2 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:12:
[...]
kan je dan niet een potje patience doen op je pc?
F*cking hekel aan zulke egoistische mensen. Doe dan lekker iets in je eentje en niet een spel waarbij teamplay belangrijk is
Als je die teamplay zo belangrijk vind moet je een spel spelen waarbij dat af te dwingen is met spelers die zich aan dat team commiteren. Ik vind dat gemier op andere spelers in het team altijd zo zwak... Ik ga dood dus is de rest van het team n00b, dat soort flauwekul.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Wat een slappe drogreden.Ik ga dood dus is de rest van het team n00b, dat soort flauwekul.
Het is een teamspel, dat staat vooraf al vast. Als je er bewust met de pet naar gooit dan ben je geen teamspeler en dus egoist.
There is no i in team, maar wel in egoist...
wat hier boven staat, je speelt een teamspel, dan dupeer je automatisch je teammates als je er bewust zo met je pet naar gooit. Dus zulke spelers mogen van mij opzouten van het spel, enorme egoisten.Tettie schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:42:
[...]
Beetje kul redenering. Hij speelt een spel, wat heeft hij voor verantwoordelijkheid naar de rest? Heeft hij een contract getekend met een team of zo?
Als je die teamplay zo belangrijk vind moet je een spel spelen waarbij dat af te dwingen is met spelers die zich aan dat team commiteren. Ik vind dat gemier op andere spelers in het team altijd zo zwak... Ik ga dood dus is de rest van het team n00b, dat soort flauwekul.
En dat laatste slaat echt nergens op en heeft hier ook helemaal niets mee te maken.
Het gaat er om dat zulke mensen bewust het plezier van anderen verzieken.
[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 03-09-2015 13:35 ]
Ik ben gewoon even rustig aan het varen, een lekker traag spel tussendoor. Als ik zin heb in een iets meer skilled spel speel ik wel even een pot CSGO of Rocket League tussendoor en verlies ik dat... Boeie.
Maar voor de tryharders komt er binnenkort een ranked mode (of die is er met deze patch?). Dan ben je er ook vanaf en mensen die voor de fun spelen zijn van jullie tryharders af, win-win toch?
En blijkbaar zijn jullie ook nog nooit in een spel een potje gequit? Sterk, dan hoop ik niet dat je ooit BF hebt gespeeld in 5000 ticket servers.
Het 'teamgevoel' heb ik bij WoT of WoWs nog zelden gehad, enkel met mede platooners.
Als je altijd wil winnen kan je beter tegen bots gaan spelen.
Een beetje een scheve vergelijking. Bij BF kunnen andere mensen gewoon tijdens het potje inloggen en een team joinen. Bij wows kan niet iemand de game "joinen". Dus als er dan iemand uitstapt kan je geen vervanging krijgen.TheBrut3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:49:
En blijkbaar zijn jullie ook nog nooit in een spel een potje gequit? Sterk, dan hoop ik niet dat je ooit BF hebt gespeeld in 5000 ticket servers.
Gezien de teamgrootte kun je ongeacht hoe goed je bent maar een beperkte invloed uitoefenen.TheBrut3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:49:
Blijkbaar ben jij zo goed, dan carry je toch zelf je team...?
Zodra er bij WoW iemand weggaat zorg je er per direct voor dat hun winstkans 10% omlaag gaat. BF is echter gebouwd om continue te leaven en te joinen en als je daar dus weggaat zal dat de winstkans amper beinvloeden.Sterk, dan hoop ik niet dat je ooit BF hebt gespeeld in 5000 ticket servers.
[removed]
Ik heb het volgens mij ook niet over het leaven van een WoWs potje gehad, dat doe ik nl. niet. Full YOLO is toch echt wat anders en ik weet zeker dat iedereen weleens een dergelijke actie heeft om welke reden dan ook.
Is er trouwens al een soort van WN8-achtige statsite? Ik heb nu wowsdb.info, maar staat niet echt een vergelijking met het gemiddelde.
Full YOLO gaan om dood te gaan is wat mij betreft hetzelfde als leaven. In beide gevallen heb je geen nut voor je team en ga je alleen zo snel mogelijk dood.TheBrut3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:48:
Deze discussie gaat wss geen nut hebben, omdat we een andere kijk op het spelen van een spel hebben.
Ik heb het volgens mij ook niet over het leaven van een WoWs potje gehad, dat doe ik nl. niet. Full YOLO is toch echt wat anders en ik weet zeker dat iedereen weleens een dergelijke actie heeft om welke reden dan ook.
Ik ben nog geen goede tegengekomen maar misschien dat iemand anders dat wel heeft ?Is er trouwens al een soort van WN8-achtige statsite? Ik heb nu wowsdb.info, maar staat niet echt een vergelijking met het gemiddelde.
[removed]
Slapper en slapper.. want eerst zei je nog: "En als dat begint, dan moet ik in WoWs snel dood."Ik heb het volgens mij ook niet over het leaven van een WoWs potje gehad, dat doe ik nl. niet.
Mensen als jij mogen van mij echt geweerd worden. Zet er maar een prijs op dan.
Voor ieder ander dan deze gast: gewoon negeren, dit type persoon komt ook weleens langs op de stream/youtube en is niets anders dan een schreeuw om aandacht of het moedwillig willen irriteren van anderen. Een beetje het idee om binnen het kantoor van Greenpeace met een "I Love Russia" t-shirt rondlopen. Vanuit ervaring is negeren de beste optie, krijgen ze ook geen respons.TheBrut3 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:49:
Blijkbaar ben jij zo goed, dan carry je toch zelf je team...? Als winnen toch zo belangrijk is voor je.
Ik ben gewoon even rustig aan het varen, een lekker traag spel tussendoor. Als ik zin heb in een iets meer skilled spel speel ik wel even een pot CSGO of Rocket League tussendoor en verlies ik dat... Boeie.
Maar voor de tryharders komt er binnenkort een ranked mode (of die is er met deze patch?). Dan ben je er ook vanaf en mensen die voor de fun spelen zijn van jullie tryharders af, win-win toch?
Het 'teamgevoel' heb ik bij WoT of WoWs nog zelden gehad, enkel met mede platooners.
Als je altijd wil winnen kan je beter tegen bots gaan spelen.
Dat gezegd te hebben, ik ben verdomd benieuwd naar de nieuwe patch en heb al van alles en nogwat langs zien komen op reddit qua MM fails, insane BB accuracy enzovoort. Iemand hier ervaringen?
Zit gelukkig al aan 22k+ xp dus de ergernis zal al bij al wel meevallen.
Belangrijkste voor mij is de upgrade van de furutaka.. Cruisers zijn altijd mijn favo lijn geweest, maar dit schip haalde werkelijk serieus wat rage boven..
Al bij al goeie update!
Kijk er ook naar uit om in de toekomst met mede tweakers te spelen
Omdat ze nooit zullen weten hoe zalig dat schip wel niet speelde? En hij was ook zalig om mee te spelenPcDealer schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:51:
Waarom zijn er zoveel mensen boos dat de Mine is generfed voordat ze er mee gespeeld hebben?
Dat wil toch nog niet zeggen dat het in de praktijk niet meer kan? Misschien gaan mensen met skills het nog steeds een goed schip vinden en mensen zonder niet. Vind ik niet erg.Rubberen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:52:
[...]
Omdat ze nooit zullen weten hoe zalig dat schip wel niet speelde? En hij was ook zalig om mee te spelen
De torpedo range is van 10kilometer naar 7kilometer gegaan. Dit met een surface detection range van 6.2.PcDealer schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:56:
[...]
Dat wil toch nog niet zeggen dat het in de praktijk niet meer kan? Misschien gaan mensen met skills het nog steeds een goed schip vinden en mensen zonder niet. Vind ik niet erg.
Dus voor de patch had je 3.8kilometer om je torps safe te droppen - nu heb je 800meter om je torps te droppen. En we weten allemaal dat 800meter in dit spel zo goed als niets is.
Moeilijkheidsgraad is dus enorm gestegen.
Ik ga 'm missen zoals hij was maar hij zal prima te spelen zijn zonder de lange afstand torpedoes en de ultra stealth.
Dit is iid prima en wat Wontcachme zegt ik speel ook liever met 7 km torps. Kijk voor gein is bij US DD's wat daar detectie en torp range zijnRubberen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:11:
[...]
De torpedo range is van 10kilometer naar 7kilometer gegaan. Dit met een surface detection range van 6.2.
Dus voor de patch had je 3.8kilometer om je torps safe te droppen - nu heb je 800meter om je torps te droppen. En we weten allemaal dat 800meter in dit spel zo goed als niets is.
Op tier VI heb je 4.5km range en 7.5km detection.hopiconjo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:48:
[...]
Dit is iid prima en wat Wontcachme zegt ik speel ook liever met 7 km torps. Kijk voor gein is bij US DD's wat daar detectie en torp range zijn
Hij heet niet toevallig de Yologut?Joindry schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:00:
[...]
Op tier VI heb je 4.5km range en 7.5km detection.
Gooi er camo op met een 3% reductie en je zit tegen de 6.01km aan. Heb je een hele km om me te spelenRubberen schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:11:
[...]
De torpedo range is van 10kilometer naar 7kilometer gegaan. Dit met een surface detection range van 6.2.
Pfff kan topic op NA forums niet weer vinden
edit was op Eu forums
http://forum.worldofwarsh...mods-is-this-really-true/
[ Voor 29% gewijzigd door B-BRAIN op 04-09-2015 00:08 ]
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 04-09-2015 09:46 ]
klopt idd lijkt een soort tussenstapspartacusNLD schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:39:
De Kongo (tier V japan BS) heeft een 3e hull gekregen (C) echter veranderd er bij mij niks in de stats als ik deze kies.. hebben jullie dat ook?
[ Voor 6% gewijzigd door sneakeye op 04-09-2015 10:27 ]
Ingame: Elmar1989
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Door die 2km extra range mis ik ineens die extra gun aan elke kant niet.
Let even op dat je Co-op battles om zet in PVP battles, dat was ik als beginner vergeten haha... Kwam ik bij tier 3 ook een keer achter.pirke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:03:
Gisteren dit spelletje ook eens opgepakt, leuk tijdverdrijfMoet nog wel wennen hoe ik destroyers goed speel, als ik 1 kill haal is het veel.
kijk wat video's van dit channel: YouTube: iChaseGamingpirke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:03:
Gisteren dit spelletje ook eens opgepakt, leuk tijdverdrijfMoet nog wel wennen hoe ik destroyers goed speel, als ik 1 kill haal is het veel.
kan je HEEL VEEL van leren
waar is deze tussenstap goed voor?
verder zijn er mensen die door de weeks savonds vaak WoWs doen? Lijkt het jullie iets gewoon een vaste avond te prikken en als division in teamspeak samen te werken? let me know
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 04-09-2015 11:49 ]
Amen, laten we het hier maar bij houden... Een egoistisch ingesteld persoon kan je toch niet overtuigen van het belang van teamplay.pkregting schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:23:
[...]
Voor ieder ander dan deze gast: gewoon negeren, dit type persoon komt ook weleens langs op de stream/youtube en is niets anders dan een schreeuw om aandacht of het moedwillig willen irriteren van anderen. Een beetje het idee om binnen het kantoor van Greenpeace met een "I Love Russia" t-shirt rondlopen. Vanuit ervaring is negeren de beste optie, krijgen ze ook geen respons.
Dat gezegd te hebben, ik ben verdomd benieuwd naar de nieuwe patch en heb al van alles en nogwat langs zien komen op reddit qua MM fails, insane BB accuracy enzovoort. Iemand hier ervaringen?
[ Voor 75% gewijzigd door Arjant2 op 04-09-2015 12:37 ]
Ik speel voornamelijk 's avonds op werkdagen. Ik heb de TeamSpeak server van GatheringofTanks clan al gespamd, maar vooruit: ts3.gatheringoftanks.nl.spartacusNLD schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:41:
[...]
verder zijn er mensen die door de weeks savonds vaak WoWs doen? Lijkt het jullie iets gewoon een vaste avond te prikken en als division in teamspeak samen te werken? let me know
Er is een apart kanaal voor WoWs. Mogelijk binnenkort drie Division kanalen als het drukker wordt.
1.Om de tijd die je vertoeft in een stock hull wat korter te maken hebben de Kongo, Fuso, Nagato and Amagi de intermediate hulls sinds 4.1spartacusNLD schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:41:
[...]
waar is deze tussenstap goed voor?
verder zijn er mensen die door de weeks savonds vaak WoWs doen?
2.Zie er genoeg
[ Voor 36% gewijzigd door Grouchy op 04-09-2015 13:26 ]
Ingame: Cinerama_NL
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Ptt kan uitgezet wordenGrouchy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:24:
[...]
2.Zie er genoegzoals PCDealer al zei is er de GatheringofTanks TS server maar die is pushtotalk.
Maar is heel irritant zonder omdat er teveel bijgeluiden te horen zijn, zo is mijn ervaring. Ik heb Ptt op ~.
De andere watZit meestal op de officiele WOWS TS server tesamen met de andere AT, BT en ST
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 04-09-2015 14:07 ]
PcDealer schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:52:
[...]
Ik speel voornamelijk 's avonds op werkdagen. Ik heb de TeamSpeak server van GatheringofTanks clan al gespamd, maar vooruit: ts3.gatheringoftanks.nl.
Er is een apart kanaal voor WoWs. Mogelijk binnenkort drie Division kanalen als het drukker wordt.
MooiGrouchy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:24:
[...]
Zie er genoegzoals PCDealer al zei is er de GatheringofTanks TS server maar die is pushtotalk. Zit meestal op de officiele WOWS TS server tesamen met de andere AT, BT en ST
[ Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 04-09-2015 14:10 ]
Veel tweakers daar.
Alpha Testers, Beta Testers en Super TestersPcDealer schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:06:
[...]
Ptt kan uitgezet worden![]()
Maar is heel irritant zonder omdat er teveel bijgeluiden te horen zijn, zo is mijn ervaring. Ik heb Ptt op ~.
[...]
De andere wat
Naval academy setting up your graphics
[ Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 04-09-2015 15:41 ]
Het spel ziet er best mooi uit moet ik zeggen, mijn systeem doet alles ultra met 2 vingers in de neus, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat niet iedereen dat heeft. Ik heb wel ontdekt dat als je met meerdere schermen wil spelen (5760x1080 bijv.) dat het hele spel raar gaat doen. Keybinds zijn weg, klikken werkt niet, crashes en 30 FPS cap. Misschien iets om rekening mee te houden als je een stabiel spel wilt behouden...ShockWave schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:40:
Dit lijkt me wel een goede als je een iets minder systeem hebt dan het duurste van het duurste...
Naval academy setting up your graphics
[video]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74