Plane kills en citadel shots helpen volgens mij ook mee, net zoals decap points.Zertaxka schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:39:
Snap soms echt niks van de XP verdelingof het moet zijn dat de cap resets aardig aantikken.
2316 base xp voor 60k ap damage, 9k torpedo damage en 1 kill.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja lekker meegenomen
flickr - WOT Profile - Game PC
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Ranked is tof!Grouchy schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:00:
Woohie....4.1 World of Warships - 0.4.1 update op 27/08/2015
Heb je in mijn lijstje toegevoegd..Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:34:
Dat geeft niet, ik werd in WoT ook altijd gedragen door _ShockWave_ en PanzerPunisher![]()
(Hier ga ik ook op rekenen, dan weten jullie dat alvast)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 24-08-2015 17:18 ]
Ik vindt een DD in mijn BB ook best wel belangrijk aangezien je niet van het team op aan kan om hem weg te krijgen.wontcachme schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:02:
Wat is het toch met BB's dat die maar blijven mikken op mij in een DD terwijl er aan de andere kant meerdere schepen op hem schieten. Net ook weer waar de BB zelfs zijn guns compleet draaide om maar op mij te kunnen schieten. Ik was 7km weg, de andere schepen 5km. Hij vuurde zelfs niet eens op ze terwijl zijn guns erlangs kwamen...
Zat net in mijn Myogi en heb ook onze CV's moet redden tegen 2 van die kleine dingen omdat onze fijne cruisers hard op de loop gingen.
Je beschrijft de perfecte manier om je team te laten winnen. Spelers die dit doen verliezen hun team het spel. Waar jij een prachtige piekdamage hebt, hebben de cruisers een prachtige dpm. Gewoon recht naar ze toe varen of recht op ze af: kunnen ze je niet 1 shotten, of gewoon je smoke gebruikenwontcachme schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:02:
Wat is het toch met BB's dat die maar blijven mikken op mij in een DD terwijl er aan de andere kant meerdere schepen op hem schieten. Net ook weer waar de BB zelfs zijn guns compleet draaide om maar op mij te kunnen schieten. Ik was 7km weg, de andere schepen 5km. Hij vuurde zelfs niet eens op ze terwijl zijn guns erlangs kwamen...
Klopt, maar hoe vaak ik het als carrier en battleship meegemaakt heb dat je aan je lot overgelaten wordt door de cruisers welke allemaal weggerend zijn van jou in plaats van die destroyer te slopen...pkregting schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:34:
[...]
Je beschrijft de perfecte manier om je team te laten winnen. Spelers die dit doen verliezen hun team het spel. Waar jij een prachtige piekdamage hebt, hebben de cruisers een prachtige dpm. Gewoon recht naar ze toe varen of recht op ze af: kunnen ze je niet 1 shotten, of gewoon je smoke gebruiken
Ik denk dat het een mix van issues is met betrekking tot het team en de samenwerking.
BB's horen er niet op te schieten nee, maar je moet wat als je geen support krijgt.
Als je als battleship alleen komt te staan in een game, dan betekend dit dat je tijdens de game niet vaak genoeg op de minimap hebt gekeken. De kunst van goed battleship spelen (naast de schoten daadwerkelijk raken) is om constant bij het spel betrokken te blijven en dus midden in het spel zit met je teammaten (niet ergens staan te snipen). Niet dat jouw post dat suggereert, maar ik zie battleship kapiteinen dit helaas vaak doen. Als ze ergens achterin staan te snipen en de rest van hun team gebruiken om te tanken, dan geniet ik ervan als ze 1vs1 tegen een destroyer komenSuicyder schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:42:
[...]
Klopt, maar hoe vaak ik het als carrier en battleship meegemaakt heb dat je aan je lot overgelaten wordt door de cruisers welke allemaal weggerend zijn van jou in plaats van die destroyer te slopen...
Ik denk dat het een mix van issues is met betrekking tot het team en de samenwerking.
BB's horen er niet op te schieten nee, maar je moet wat als je geen support krijgt.
Ik speel zelf liever cruiser/DD en ga zonodig wat van het gas af om niet te ver vooruit te varen.
Hahahaha, man o man, deze frustratie komt me zo bekend voorSuicyder schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:24:
Helemaal eens, ik vaar echter nog Wyoming zo af en toe. Maar dat ding is zo ongelooflijk traag dat wat je ook doet je mijlenver achter je rushende team zit
Maar als dd spelende lekker de lange weg nemen en de bb van afstand slopen is ook tof. Je hebt van die mensen wie lekker in een rechte lijn blijfen varen. easy pickings. Moet dan wel zeggen speel nog de minekaze dus das ook wel een beetje OP bootje
BullSh*t...pkregting schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:55:
Als je als battleship alleen komt te staan in een game, dan betekend dit dat je tijdens de game niet vaak genoeg op de minimap hebt gekeken.
Ga vaak genoeg mee met mijn BB om vervolgens bij het eerste contact mijn eigen teammates in DD's en CA's rechstomkeert te zien maken..
Dan kan je kijken op de minimap wat je wil maar inhalen doe je ze niet meer om vervolgens als lonely vessel geraped te worden.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
wontcachme schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:59:
Lol. Net een potje in de Arkansas Beta op de Ocean map. Na 6 minuten was ik 3 squares verder en nog 3 squares verder was de tegenstander![]()

Dat is dus wat ik ook doe in een Bs of elke ander soort schip. Te druk op de flank? Mooi de andere kant op. Dat houdt me levendShockWave schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:41:
[...]
BullSh*t...
Ga vaak genoeg mee met mijn BB om vervolgens bij het eerste contact mijn eigen teammates in DD's en CA's rechtsomkeert te zien maken..
Lol, ik verwacht rages op de lagere levels als iemand afk is en ze daardoor verliezen.
Je geeft meer XP als een DD dan al die BB en CA´s, die speler denkt misschien ik zink toch binnenkort..dan maar zoveel mogelijk XP.wontcachme schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:02:
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
waarom heb ik op mijn cleveland die ''High alert'' niet? (die onder ''T'' staat in het bovenstaande filmpje)
Ik heb alleen een repair en een vliegtuig..

is blijkbaar een commander skill.. die heb je op tier VI nog niet denk ik dan.. want vindt hem niet terug
kan deze channel heel erg aanraden: YouTube: iChaseGaming
veel van geleerd!
[ Voor 63% gewijzigd door spartacusNLD op 25-08-2015 12:24 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ranked is VI/VII only.Grouchy schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 01:46:
[...]
Lol, ik verwacht rages op de lagere levels als iemand afk is en ze daardoor verliezen.
Check even je consumables, je kan namelijk switchen tussen de sonar en high alert.spartacusNLD schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:21:
[video]
waarom heb ik op mijn cleveland die ''High alert'' niet? (die onder ''T'' staat in het bovenstaande filmpje)
Ik heb alleen een repair en een vliegtuig..of is dit er met een patch uitgehaald?
is blijkbaar een commander skill.. die heb je op tier VI nog niet denk ik dan.. want vindt hem niet terugach we zien wel bij tier VII
toch wel vreemd dat dit bij de bovenstaande speler wel een commander skill is en bij mij niet.. hoe komt dit denken jullie?
kan deze channel heel erg aanraden: YouTube: iChaseGaming
veel van geleerd!
Als je daar op doelt in ieder geval.
thanksdefiler1974 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:24:
[...]
Check even je consumables, je kan namelijk switchen tussen de sonar en high alert.
Als je daar op doelt in ieder geval.
[ Voor 60% gewijzigd door spartacusNLD op 25-08-2015 13:57 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Oops, missunderstanding. Met de levels bedoel ik 12 tot 1, niet de tier.

Ben elke keer top xp (1k+) met een tier 4 DD in tier 6 matches. Helft van mijn team haalt de 250xp niet eens.....
Net het toppunt met 2x CV's die auto torp drop deden op 6km van boten af.... Ze raakten niet eens BB's die gebeached waren voor 2 minuten...
[ Voor 24% gewijzigd door wontcachme op 25-08-2015 16:29 ]
haha jah ken het...wontcachme schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:28:
Vandaag gaat dit weer op:
[afbeelding]
Ben elke keer top xp (1k+) met een tier 4 DD in tier 6 matches. Helft van mijn team haalt de 250xp niet eens.....
Net het toppunt met 2x CV's die auto torp drop deden op 6km van boten af.... Ze raakten niet eens BB's die gebeached waren voor 2 minuten...
vandaag een potje gehad dat ik samen met een st louis en een langley en een hosho overbleef tegen 10 schepen..
vervolgens de boel omgedraaid en 7 kills weten te pakken in mijn gremyashchy. 4500 exp
gametag: estruqiarixs
* wontcachme kapt er mee voor vandaag
* wontcachme is de afgelopen 3 dagen ruim 4% in winrate gezakt...
edit: Lol. In 5 games in de Clemson er maar 1 gewonnen. Dat schiet op

[ Voor 37% gewijzigd door wontcachme op 25-08-2015 19:12 ]
Kwamen 4 schepen door het midden naar onze cap, deze had ik snel genoeg in de gaten om op tijd bij onze cap terug te zijn....torpedomuurtje gelegd met gevolg 3 snelle kills en een 4e zwaar kreupel.

Replay
Zo ben ik nu gewend aan de Langley (Tier IV CV) en speel ik er redelijk goed mee. Maar nu word ik ineens 3 potjes achter elkaar in m'n eentje tegen twee andere CV's gezet! Dat is gewoon niet te doen. 1 CV moet in mijn ogen altijd tegen 1 andere. Zeker als je een instap CV hebt...
Dan heb je meteen al een flinke handicap. Al helemaal omdat 1 van de 2 ook nog lekker bij de BBs bleef.
@MailMan
Aye, 2 vs 1 is gewoon niet te doen als de 2 ook maar een beetje weten wat ze doen, tenzij je flink wat AA hebt of het tier verschil dusdanig is. Vaak als ik in een 2 vs 1 situatie kom heeft het team met 2 CVs nog de beste/meeste AA ook.
Had vandaag nog een 2 vs 1 en komt na een tijdje een mafkees aan dat hij me heeft gereport omdat hij continu zat te spotten (spammen) en ik niets deed.
Een van de 2 kwam vanuit het westen en de ander vanuit het oosten. Dan ga ik me focusen op degene die het dichtst in de buurt is en niet die aan de andere kant van de map.
Mja mensen vinden altijd wat om te zeuren al helemaal als je niet doet wat hun willen.
YouTube: Nautical Tales #7 - RNG Hates You When...ShockWave schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:43:
Hmmm got credits....![]()
Kwamen 4 schepen door het midden naar onze cap, deze had ik snel genoeg in de gaten om op tijd bij onze cap terug te zijn....torpedomuurtje gelegd met gevolg 3 snelle kills en een 4e zwaar kreupel.
[afbeelding]
Replay
hier op 8:10 net zoiets denk ik?
Begon zelf pas vanaf tier 5 met wat upgrades maar dan alleen op de keepers, op tier 6 is het zeker aan te raden.Lointje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:24:
Vraagje als low level speler: Ik ben van het weekend gepromoveerd en ik kan nu upgrades kopen. Vanaf welke tier doen jullie dat zo? Ik vond ze vrij prijzig voor mijn huidige tier (3) (125.000 voor een extra upgrade terwijl ik dan toch waarschijnlijk direct het volgende schip neem als ik er klaar mee ben).
Als je upgrades op de schepen zet dan kan je ze niet meer verkopen zonder dat je doubloons uitgeeft.Lointje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:24:
Vraagje als low level speler: Ik ben van het weekend gepromoveerd en ik kan nu upgrades kopen. Vanaf welke tier doen jullie dat zo? Ik vond ze vrij prijzig voor mijn huidige tier (3) (125.000 voor een extra upgrade terwijl ik dan toch waarschijnlijk direct het volgende schip neem als ik er klaar mee ben).
Kwam ik gisteren achter nadat ik al m'n schepen had geupgrade, kan ik nu langs de kassa want heb geen spots meer vrij voor nieuwe unlockte schepen, beetje jammer.
Ik koop de upgrades voor elk schip, ook al is het voordeel minimaal.Lointje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:24:
Je kunt je upgrade gewoon met je schip verkopen.JelleJaapJansen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:42:
[...]
Als je upgrades op de schepen zet dan kan je ze niet meer verkopen zonder dat je doubloons uitgeeft.
Kwam ik gisteren achter nadat ik al m'n schepen had geupgrade, kan ik nu langs de kassa want heb geen spots meer vrij voor nieuwe unlockte schepen, beetje jammer.
Helaas deze hoorde ik wel aankomen maar kon er niks meer mee....

Let vooral ook op zijn commentaar maar het was naar mijn idee niet echt mijn schuld.....
Was het ook niet. Regel 1 in DDs: schiet geen torpedos vanuit de 2de lijnShockWave schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:23:
Zucht....mijn game was vrij snel voorbij....replay is opgenomen in freelookmode, keek werkelijk naar de enemy maar met een scherp oog op de Clemson na zijn eerste actie van Torps launchen ver buiten zijn bereik...
Helaas deze hoorde ik wel aankomen maar kon er niks meer mee....![]()
Let vooral ook op zijn commentaar maar het was naar mijn idee niet echt mijn schuld.....
Op afstand blijven is het beste. Het liefst met een cruiser voor AA.
Platoonen mensen hier regelmatig of?
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Oh? Ik heb het even gegoogled kom op onderstaande pagina, ook hier moet je eerst je upgrades verwijderen wat dan wel gratis is, dus je hoeft niet langs de kassa, gelukkig. Maar verkopen met upgrades is volgens mij geen optie.Dennis_k schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
[...]
Ik koop de upgrades voor elk schip, ook al is het voordeel minimaal.
[...]
Je kunt je upgrade gewoon met je schip verkopen.
http://forum.worldofwarsh...ell-a-ship-with-upgrades/
Schijnbaar heeft hij die memo niet gekregen helaas...en dan blaten dat het MIJN schuld was...pkregting schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
[...]
Was het ook niet. Regel 1 in DDs: schiet geen torpedos vanuit de 2de lijn
Net het toppunt dat ik in mijn DD 5 minuten niet gespot was, meerdere ontwijkings manouvres heb uitgevoerd, rook had opgeworpen en er kwam een Fuso een eiland omzetten op 4km en mijn vloot was aan zijn rechterkant (ik links). Ik kom achter het eiland vandaan, schiet mijn torps en boem ik was dood. Waren daar opeens drie schepen en ze keken allemaal mijn kant op terwijl daar dus geen gespotte schepen waren. En mijn torps? Precies één raak aangezien ze allemaal opeens nog konden ontwijken...
Bij deze dan het stukje eruitgehaald voor je..samen met een Mogami.spartacusNLD schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:58:
heb je replay niet gezien raar bestand ga ik niet openen
[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 26-08-2015 13:07 ]
Vanavond dan maar platoonenwontcachme schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:59:
Ik zit op dit moment 90% op het punt dat ik ermee ga kappen. De laatste dagen wil echt helemaal niks meer. Heb amper meer iets gewonnen afgelopen dagen.
Net het toppunt dat ik in mijn DD 5 minuten niet gespot was, meerdere ontwijkings manouvres heb uitgevoerd, rook had opgeworpen en er kwam een Fuso een eiland omzetten op 4km en mijn vloot was aan zijn rechterkant (ik links). Ik kom achter het eiland vandaan, schiet mijn torps en boem ik was dood. Waren daar opeens drie schepen en ze keken allemaal mijn kant op terwijl daar dus geen gespotte schepen waren. En mijn torps? Precies één raak aangezien ze allemaal opeens nog konden ontwijken...
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Je wordt daar elke keer voor gewaarschuwd als je ze aanschaft...JelleJaapJansen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:42:
[...]
Als je upgrades op de schepen zet dan kan je ze niet meer verkopen zonder dat je doubloons uitgeeft.
Rook is een trigger dat een Ds in de buurt is. Was er een vliegtuig in de buurt of een cruiser? Cruisers hebben de sonar dinges als optie.wontcachme schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:59:
Als ze zo dichtbij zijn wordt de springlading mogelijk niet geactiveerd en doen ze niets. Als ze er aan komen naar de bombers toe draaien en bij divers er voor zorgen dat ze je van de zijkant benaderen.Elm0wer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:27:
Ik speel het liefst met een Battleship.. Die torps blijven me irriteren. Destroyers zijn te snel en vliegtuigen droppen die torps bijna op je dek, zo dichtbij dat je amper nog kunt manoeuvreren..
Wat gaat afstand doen tegen enemy planes?Op afstand blijven is het beste. Het liefst met een cruiser voor AA.
[ Voor 66% gewijzigd door PcDealer op 26-08-2015 13:31 ]
6th sense is niet afgegaan. En de rook was al een flink stuk eerder aan de vloot kant nog. Dus om mij dan aan de compleet andere kant te verwachten....PcDealer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:24:
Rook is een trigger dat een Ds in de buurt is. Was er een vliegtuig in de buurt of een cruiser? Cruisers hebben de sonar dinges als optie.
Cruiser was er wel, maar op 6+km afstand toen ik de hoek omkwam.
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 26-08-2015 13:52 ]
Zoveel mislukkingen achter elkaar wordt je gewoon moedeloos van. Teams zijn soms heel treurig.
Ik heb ook een aantal van die dagen achter de rug. Gewoon kijken of je zelf een goeie game/avond heb gehad en anders gewoon een division maatje zoeken, helpt een boel (bedankt bonsie en nemwontcachme schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:59:
Ik zit op dit moment 90% op het punt dat ik ermee ga kappen. De laatste dagen wil echt helemaal niks meer. Heb amper meer iets gewonnen afgelopen dagen.
Zoals wat lager in dat topic staat,JelleJaapJansen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Oh? Ik heb het even gegoogled kom op onderstaande pagina, ook hier moet je eerst je upgrades verwijderen wat dan wel gratis is, dus je hoeft niet langs de kassa, gelukkig. Maar verkopen met upgrades is volgens mij geen optie.
In het verkoop scherm van je schip zit een drop down optie waarmee je de upgrades kan verkopen samen met het schip (helft van de aankoopprijs van upgrades). Beter dan ze te vernietigen ....
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 26-08-2015 16:31 ]
Uit je eigen link:JelleJaapJansen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Oh? Ik heb het even gegoogled kom op onderstaande pagina, ook hier moet je eerst je upgrades verwijderen wat dan wel gratis is, dus je hoeft niet langs de kassa, gelukkig. Maar verkopen met upgrades is volgens mij geen optie.
View PostTedster59, on 15 March 2015 - 03:28 PM, said:
there is a hard-to-see dropdown when you sell a ship, allowing you to sell equipment for 1/2 cost instead of destroying it for nothing.
Suddenly a wild PP appears...pkregting schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:25:
Zit ik daar lekker te streamen en een beetje te genieten met mijn viewers, kom ik daar een PP tegenWas lachen man, hoopte eigenlijk dat je mij te pakken kreeg, maar iemand anders van je team was je voor
Ja, was grappig, ik had het nog niet eens gezien voordat jij je meldde.
En uiteraard had ik je graag de genadeklap gegeven maar helaas, een killstealer was mij voor. Jammer.

Volgende keer beter...
[ Voor 3% gewijzigd door SNAFU op 26-08-2015 18:25 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
[ Voor 97% gewijzigd door SNAFU op 26-08-2015 18:24 ]
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Dat is één van de beste pro-spelers van de EU-server, een beetje The Stig van WoWS eigenlijk.
Super serieus ook altijd.
Hij schijnt voor WG gewerkt te hebben.
Ik zie m regelmatig voorbij komen in platoon met Shockwave.
[ Voor 6% gewijzigd door SNAFU op 26-08-2015 20:14 ]
Vaak zit er dan een derde speler bij die jullie de winst bezorgtSNAFU schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:10:
[...]
Dat is één van de beste pro-spelers van de EU-server, een beetje The Stig van WoWS eigenlijk.
Super serieus ook altijd.
Hij schijnt voor WG gewerkt te hebben.
Ik zie m regelmatig voorbij komen in platoon met Shockwave.
Kan inderdaad beamen sinds we een nieuwe 3e speler hebben het een stuk beter gaat...Fest schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:02:
[...]
Vaak zit er dan een derde speler bij die jullie de winst bezorgt
Ik zie hier allemaal oude bekenden uit Wot terug geloof ik
En toch is jouw winrate sindsdien gedaald. Maar geen nood, ik kom jullie binnenkort weer helpen. Ik ben nooit te beroerd om een ouwuh piraat te helpen.ShockWave schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:14:
[...]
Kan inderdaad beamen sinds we een nieuwe 3e speler hebben het een stuk beter gaat...
Ben je mijn winnrate aan het volgen....jij stalker...Fest schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:20:
[...]
En toch is jouw winrate sindsdien gedaald. Maar geen nood, ik kom jullie binnenkort weer helpen. Ik ben nooit te beroerd om een ouwuh piraat te helpen.

Carrier was toch al een aardig stuk de hoek om. Eerder in de game had ik al een dive bombers die met de bommen mee naar beneden kwamen (maar helaas wel weer verder vlogen)...
Klopt het dat ik bij WoWs geen bug report kan doen?
[ Voor 24% gewijzigd door Joe_P op 27-08-2015 00:40 ]
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Verwijderd
Ik heb deze ochtend eens snel door Alsains WOW modpack gebrowsed... veel keuze en de preview is niet altijd even duidelijk.
Hoezo?Joe_P schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:32:
Ik wist niet dat ze in WOII VTOL propellervliegtuigen hadden.
Nee, het kan wel. Zie Support op de Wargaming pagina.Klopt het dat ik bij WoWs geen bug report kan doen?
Ik gebruik geen mods. Zijn er dan fatsoenlijke? Aslain heeft mijn afkeer.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:31:
Welke mods gebruiken jullie eigenlijk?
Ik heb deze ochtend eens snel door Alsains WOW modpack gebrowsed... veel keuze en de preview is niet altijd even duidelijk.
Weer 100% winrate! (2 potjes met Cleveland).
Omdat die vliegtuigjes in m'n screenshot mooi stil in de lucht bleven hangen.
Overigens zijn de duitsers rond 1944 wel met de ontwikkeling van VTOL vliegtuig begonnen, de Heinkel Wespe en Heinkel Lerche.
[ Voor 10% gewijzigd door Joe_P op 27-08-2015 09:34 ]
Ashrah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:28:
Die winrate die alleen maar zakt bedoel je?

Daar heet het ook een screenshot voor, is een momentopname en dan staat alles stil...dan had je een filmpje moeten maken...Joe_P schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:32:
[...]
Omdat die vliegtuigjes in m'n screenshot mooi stil in de lucht bleven hangen.
Ik heb alleen de shell type mod uit dat pakket (aan de kleur van de shells kan je dan zien of er HE/AP op je wordt geschoten en je zelf schiet).[b]PcDealer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:19:
[...]
Ik gebruik geen mods. Zijn er dan fatsoenlijke? Aslain heeft mijn afkeer.
Heb trouwenns ook een channel aangemaakt met de naam: Gathering of Warships
[ Voor 23% gewijzigd door MrOizo2005 op 27-08-2015 22:47 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Dan heeft hij waarschijnlijk modules gemonteerd met 20% extra hp (of iets dergelijks). Ik vermoed dat het daar in zitMailMan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:29:
Uhm, hoe kan het dat ik al mijn fighters verlies en de vijand er 2-3 over houdt, terwijl we beiden in een Langley zitten en mijn fighters de beste zijn voor de Langley. Daarbij was er geen andere AA in de buurt...
Hmm, ik heb zelf nog de upgrade +10% to aircraft guns effectiveness geinstalleerd... Alleen m'n commander kan nog beter, maar kan me niet voorstellen dat die van hem helemaal gemaxed is als je in een Langley zit.pkregting schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:04:
[...]
Dan heeft hij waarschijnlijk modules gemonteerd met 20% extra hp (of iets dergelijks). Ik vermoed dat het daar in zit
Daarnaast is het super irritant dat 1 scout plane je hele squadrons aim naar beneden haalt en nog vrij makkelijk door afgeschoten lijkt te worden ook.
[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 28-08-2015 07:49 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
NiceMrOizo2005 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:44:
Misschien wel eens leuk om met GoT' ers te spelen, zit momenteel online onder de naam: Oizopower schroom niet om me toe te voegen
Die was er al.Heb trouwenns ook een channel aangemaakt met de naam: Gathering of Warships
Daarom altijd met bekenden in een divisie gaan op ts, kun je altijd nog met z'n drieën fatsoenlijk samenwerken. Jammer dat je niet met meerdere mensen tegelijk kan, een squad van 6 ofzo lijkt me wel tof.Bean77 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:56:
in de closed beta was dit spel nog wel okee, maar het lijkt wel of alle gekken van WOT overgewaaid zijn. 1 keer met je ogen knipperen en er zijn opeens 3 schepen al afgeschoten. En dan moet het spel eigenlijk nog beginnen. Denk als het zo doorgaat dat dit spel zo bij mij in de vriezer gezet gaat worden......
Had de mijne maar weer verwijderd geloof ik, na start openbeta had ik gezocht op zo'n kanaal welke er niet was dus 1tje aangemaakt...
Helaas kijken mensen niet en werden er dus gelijk meerdere aangemaakt in de dagen erna....

Er werd gezegd dat WoT een steile leercurve had maar dat is in WoW's nog veel erger.Bean77 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:56:
in de closed beta was dit spel nog wel okee, maar het lijkt wel of alle gekken van WOT overgewaaid zijn. 1 keer met je ogen knipperen en er zijn opeens 3 schepen al afgeschoten. En dan moet het spel eigenlijk nog beginnen. Denk als het zo doorgaat dat dit spel zo bij mij in de vriezer gezet gaat worden......
Door de grote afstand zijn je shells langer onderweg en moet je dus rekening houden met waar gaat het schip naartoe en hoe snel vaart hij.
Veel spelers hebben dit (nog) niet onder de knie.
Grotere divisie's of platoons dan 3 gaat niet gebeuren, platoons van 5 hebben ze ooit in WoT getest maar deze kunnen een te grote stempel op de game drukken.Erasmo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:45:
Daarom altijd met bekenden in een divisie gaan op ts, kun je altijd nog met z'n drieën fatsoenlijk samenwerken. Jammer dat je niet met meerdere mensen tegelijk kan, een squad van 6 ofzo lijkt me wel tof.
Zelfde geldt voor WoW's de randomness gaat een beetje verloren omdat de game toch afhankelijk is dat er niet te goed wordt samengewerkt.
[ Voor 72% gewijzigd door ShockWave op 29-08-2015 09:42 ]
Ik zoek altijd op "gath". Scheelt dat voor je?.ShockWave schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:52:
[...]
Had de mijne maar weer verwijderd geloof ik, na start openbeta had ik gezocht op zo'n kanaal welke er niet was dus 1tje aangemaakt...
Helaas kijken mensen niet en werden er dus gelijk meerdere aangemaakt in de dagen erna....
Ah top zal ik doen.PcDealer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:30:
[...]
NiceStuur een dm naar de TS om je toe te voegen aan de playertable.
[...]
Die was er al.
[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 28-08-2015 14:07 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Je hebt gelijk hoor, maar het komt ook wel voor dat ik door een eerste salvo gelijk gemagazined wordt. Daar doe je niets aan als je geen vlaggetjes meer hebt. Voordeel is dat je die vlaggetjes daarna wel weer hebt.Bean77 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:56:
Grootste probleem m.i. is teams waar niet gecommuniceerd wordt. Iedereen doet maar wat met als resultaat dat de tegenstander alle lone wolfs één voor één kan uitschakelen.
ach pech kan altijd. Maar als het er 3 of soms zelfs al 4 zijn dan ligt het toch echt aan de spelers. Die duiken Yolo stijl de vrijandelijke linies in en denken binnen de eerste 3 minuten hun cap al veroverd te hebben.savagemick schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:18:
[...]
Je hebt gelijk hoor, maar het komt ook wel voor dat ik door een eerste salvo gelijk gemagazined wordt. Daar doe je niets aan als je geen vlaggetjes meer hebt. Voordeel is dat je die vlaggetjes daarna wel weer hebt.
Grootste probleem m.i. is teams waar niet gecommuniceerd wordt. Iedereen doet maar wat met als resultaat dat de tegenstander alle lone wolfs één voor één kan uitschakelen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verlopen
[ Voor 13% gewijzigd door GlorixJim op 29-08-2015 09:41 ]
Ah tof, bedanktglorixjim schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:31:
bonuscode: PAXBONUS2015. 1 haven plaats en 10 vlaggen.
3 dagen gratis premium.
Verwijderd
daar heb ik nu ook last vanThe_Zohan schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:40:
als de activatieserver ooit geen timeouts geeft...
[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 29-08-2015 00:46 ]
Geverifieerd!
Bedankt voor de tip!