GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Voor iedereen die er gisteren niet bij was een kleine preview van de Tirpitz:
Gebruiken jullie teamspeak bijvoorbeeld? zo ja welke server gebruiken jullie?
Mijn account: http://worldofwarships.eu.../account-tab-overview-pvp
Ik zal wat spelers uit de TS al wat gaan toevoegen.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En welke teamspeak servers worden het meest gebruikt door spelers hier?Suicyder schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:47:
Ik speel tier 4 en 5. Ingame zelfde nick als hier. Teamspeak die ik gebruik is wisselend. Afhankelijk met wie ik speel.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 5% gewijzigd door Sinty op 17-08-2015 22:17 ]
Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208
Wellicht alleen een draw wanneer beide teams ook dezelfde hoeveelheid schepen over hebben. Anders wint de team met de meeste boten over.
[ Voor 21% gewijzigd door wontcachme op 17-08-2015 23:19 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De Aoba is life! Na de Furutaka danJoindry schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:16:
Te laat in ieder geval. Gisteren de Aoba gekocht, wel nog geen tijd gehad om er mee te varenMaar Furataka vs Omaha was gewoon niet fair. De Cleveland is dan ook al een stuk beter dan de Omaha, die Aoba zal een flinke opstap moeten zijn...
Veel spelers vonden het cappen te snel gaan in de CBT die is dat is dan ook aangepast. Op lagere tiers is het wel ok met de draws naar mijn mening...zodra je richting de hogere tiers gaat het aantal draws omhoog. Er speelt denk ik ook mee dat sommige spelers graag hun repair bill laag houden en die ze je dan ook terug in de gameplay.wontcachme schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:18:
Ligt het aan mij of zijn er in deze game veel meer draws. Net een potje met een draw waarin wij nog 10 boten hadden en de tegenstander nog 2. Hopelijk gaan ze daar nog een keer wat aan doen, want een draw maken is een heel stuk makkelijker dan in WoT.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
De cleve zal je grootste vijand worden. Dat ding weet zich in tier7 nog goed te redden.Joindry schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:16:
Te laat in ieder geval. Gisteren de Aoba gekocht, wel nog geen tijd gehad om er mee te varenMaar Furataka vs Omaha was gewoon niet fair. De Cleveland is dan ook al een stuk beter dan de Omaha, die Aoba zal een flinke opstap moeten zijn...
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
2 dagen geleden ook de Furutaka grind voltooid. Aoba gehaald en zeker full ops een aardige verbetering.Joindry schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:16:
Alleen wel wennen dat de torpedo's naar achteren gericht zijn, maar de range maakt een hoop goed.
Volgens mij ook door de aanschaf van de Aoba de top torpedo's op de Mutsuki voor niks gekregen, moest ze alleen nog kopen met credits.
Tegelijk met de Furutaka ook de Omaha afgerond. Cleveland is stock al leuk, dus kan alleen maar beter worden.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hopelijk zo snel mogelijk.. Kan me momenteel wel bezighouden met de amerikaanse bb lijn / carrier lijn + nu gisteren ook gestart met de japanse dd lijn.Sinty schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:16:
Geen idee, hij staat bijna of net op de public test ds nog enkele weken. Bootje kan wel een buff gebruiken, de RoF & turret traverse zijn barslecht voor een cruiser. Helemaal als je van de vlotte kuma komt
Moet wel zeggen dat als je al een hoop spelervaring hebt, en dan begint aan een lijn (dd) het voor niets gaat om boten te kelderen xD
Ik mis wel de ervaring van cruisers momenteel.. Maar om 36k xp te verzamelen met die sloep zal me echt niet afgaan zonder die boost.
En dan te bedenken dat je voor een tier hoger al 70k zonder upgrades moet grinden...Rubberen schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:50:
[...]
Ik mis wel de ervaring van cruisers momenteel.. Maar om 36k xp te verzamelen met die sloep zal me echt niet afgaan zonder die boost.
Voor de rest, pfff, eindelijk een aantal dagen rust
Ik bekijk af en toe wel één van je vid's, mij zou het niet storen als je er meerdere zou posten in een korte periodepkregting schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:31:
Voor allen die op het forum zitten, vanaf volgende week ga ik 4 videos in week publiceren. Aangezien het aantal berichten op tweakers nog niet heel veel zijn wil ik mijn videos niet gaan spammen. Ik zal 1-2 keer in de week een video posten, maar niet meer dan dat. Anders denk ik dat de verhouding redelijk ver te zoeken is.
Voor de rest, pfff, eindelijk een aantal dagen rustStream was wel iets te veel de afgelopen dagen.
Toch wel jammer dat er nog altijd niet meer 'goals' zijn om te doen.. Deze afbeelding vertaald zich naar mij toe in ''ik speel de eerste 7uur zeker niet meer".
Tegen bots is naar mijn mening te easy om er tijd in te steken.
[ Voor 14% gewijzigd door Rubberen op 18-08-2015 19:17 ]
[ Voor 12% gewijzigd door hopiconjo op 19-08-2015 15:05 ]
En ik maar continue kijken of hij weer aan het streamen is, en mij afvragen of hij niet stiekem op vakantie is gegaanpkregting schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:31:
Voor de rest, pfff, eindelijk een aantal dagen rustStream was wel iets te veel de afgelopen dagen.
En in de chat alleen maar gescheld dat ik een camper was........
Idd, vooral full ops en met advanced firing training is je range gigantisch en als ze achter je aan moeten varen heb je al 3 full salvo's kunnen vuren voordat zij in range komen. Moet wel zeggen dat ik top tier was, dat hielp wel.
[ Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 19-08-2015 14:15 ]
Rond 17en zal ik weer beginnen met streamenNemm schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:32:
[...]
En ik maar continue kijken of hij weer aan het streamen is, en mij afvragen of hij niet stiekem op vakantie is gegaan
Stream net voorbij en mocht je er zijn: http://www.twitch.tv/wargaming
Q&A met Developers.
[ Voor 13% gewijzigd door pkregting op 19-08-2015 20:40 ]
Waarschijnlijk niet, als het dezelfde engine gebruikt als WOT, dan zeker niet, m.u.v. de Havok engine. Dit is al jaaaaaaren de limiterende factor voor de wargaming engines als je het mij vraagt: geen multicore support.MailMan schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:23:
Heeft dit spel eigenlijk multicore support? Als ik naar m'n CPU gebruik kijk zie ik het eigenlijk niet over de 25% gaan, terwijl mijn cpu zuigt(MacBook Air 2013).
Dat gezegd hebbende: net begonnen met destroyer gameplay en dat is toch wel even andere koek dan cruiser / battleships!
Kan iemand misschien kijken of WoWs meerdere cores gebruikt? Omdat ik via Bootcamp draai vraag ik me weleens af of alles goed ondersteund wordt (waaronder Multicore gebruik).
Ben benieuwd als de russische schepen komen wat ze gaan implementeren. Als de murmansk een voorproefje is, kan de line-up nog wel eens grappig worden. Ik heb nog wat lopen spitten over de schepen van de russiche marine tijdens ww2. Ze hadden heel wat schepen, maar het was iderdaad niet zo best wat ze hadden. Maar WG zal dit wel juist 'balanceren'
Krijg jij citadel hits met DD guns?wontcachme schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:36:
Dan ben ik benieuwd wat leuker is en meer creds oplevert. De Grem of de Murmansk. Momenteel speel ik veel de eerste en die guns zijn erg leuk. Zeker met AP en japanse cruisers
Alleen heb ik het idee dat de gremalschky wel kwetsbaar is vanwege zijn DD hitpool. Paar goede hits met HE en hij is weg. DD's kunnen hard uithalen, maar in een 1 op 1 gevecht vind ik het altijd lastig als je een goede tegenpartij hebt. De omaha/murmansk kan dan wat meer hits hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door defiler1974 op 20-08-2015 10:02 ]
De Grems guns met AP kan je flink wat citadels doen. De Phoenix, Omaha, Kuma kun je redelijk makkelijk citadelen als je een beetje mikt. Bijna elk potje doe ik meer dmg met AP dan HEdefiler1974 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:47:
[...]
Krijg jij citadel hits met DD guns?
Alleen heb ik het idee dat de gremalschky wel kwetsbaar is vanwege zijn DD hitpool. Paar goede hits met HE en hij is weg. DD's kunnen hard uithalen, maar in een 1 op 1 gevecht vind ik het altijd lastig als je een goede tegenpartij hebt. De omaha/murmansk kan dan wat meer hits hebben.
Dat ga ik ook eens proberen met de murmansk, met die guns moet dat ook wel lukken. Hoewel HE ook redelijk snel gaat.wontcachme schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:09:
[...]
De Grems guns met AP kan je flink wat citadels doen. De Phoenix, Omaha, Kuma kun je redelijk makkelijk citadelen als je een beetje mikt. Bijna elk potje doe ik meer dmg met AP dan HE.
De guns van de Grem zijn erg traag. Je moet er goed rekening mee houden.
Bootcamp is gewoon een normale windows install hoor, geen virtualisatie. In principe moet alles gewoon werken. Speel zelf ook op een Macbook Pro, zal vanavond eens kijken wat mijn cores doen.MailMan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:56:
Kan iemand misschien kijken of WoWs meerdere cores gebruikt? Omdat ik via Bootcamp draai vraag ik me weleens af of alles goed ondersteund wordt (waaronder Multicore gebruik).
Ik schiet op andere cruisers 9/10 met AP, zeker als de andere zijn broadside toont schiet je heel veel citadels.defiler1974 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:10:
[...]
Dat ga ik ook eens proberen met de murmansk, met die guns moet dat ook wel lukken. Hoewel HE ook redelijk snel gaat.
Op short range kan je met een beetje mikken een andere cruiser in 3 salvo's killen.
Dat was die pot waar ik in de Murmansk zat en ook allemaal citadels scoorde toch? Had daar in uiteindelijk 10 citadel hits met apPcDealer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:14:
Gisteren met een Ds meerdere citadelhits gehad met HE op een carrier. En vervolgens ook op een Ds. DUs het kan.
De guns van de Grem zijn erg traag. Je moet er goed rekening mee houden.
Tabel is al eens gepost maar kijk eens naar de reactietijd (lees zichtbaarheid) tussen beide destroyers...hopiconjo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:08:
Furutaka full ops vond ik echt wel meevallen. Main Battery geeft echt wel veel damage en is een van de hoogste in zijn tier. Tier 8 hebben nog zelfde battery. Heb veel problemen gehad met Mutsuki komend van zijn super voorganger Minikaze. Heb nu wel 10 km torps maar heb wel gevoel dat die eerder detectable zijn. Heb nu veel schepen op Tier 6 en 7 maar moet keuzes maken want geld is op:)
Meer seconden is eerder zichtbaar..ze worden ook 400 tot 700 meter eerder gespot..

Onderstaande screenshot van windowsMailMan schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:56:
Hmm als ik dit lees zou ik denken van wel: http://forum.worldofwarsh...ave-multicore-supportnda/

Eerste gedeelte is WoWs opgestart, middengedeelte is het afgesloten, laatste gedeelte weer opgestart.
Zoals je ziet worden alle cores netjes ongeveer gelijk belast....
[ Voor 35% gewijzigd door ShockWave op 20-08-2015 10:49 ]
http://ftr.wot-news.com/2...ws-has-multicore-support/
komt dat overeen met wat ik ongeveer zeg: de game engine draait op 1 core en de physics (havo) op de andere core. De rest van de cores wordt dan ook niet gebruikt. Ten tijde van WOT was dit ook al "groot nieuws" maar daar bleek ook dat de core engine helemaal niet multi-core is.
Zie ook net dat hij weer op stock speed 3.4ghz draait...hmmmm had hem op 4.2ghz draaien...
[ Voor 23% gewijzigd door ShockWave op 20-08-2015 11:09 ]
hmm World of Speedboats?ShockWave schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:07:
Zie ook net dat hij weer op stock speed 3.4ghz draait...hmmmm had hem op 4.2ghz draaien...
Moet zeggen dat ze idd eerder op stoom komen en sneller op hun top zitten, heb er zelfs 4 knopen bijgekregen op sommige schepen...

Zijn hier ook nog fans van "The Mighty Jingles" ?
Vind het heerlijk om naar zijn videos te kijken. Vol met entertainment. Alleen luister nooit naar hem voor advies over hoe je tanks/ships moet spelen. Hij maakt ongelofelijk fouten daarin. Voorbeeld: Minekaze heeft betere DPM met de guns dan de Clemson......xelnaha schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:05:
Net weer met Watakame gespeeld, destroyer game play is best interessant, helemaal als je beetje door begint te krijgen hoe e.a. werkt in tegenstelling tot zeg cruisers en battleships.
Zijn hier ook nog fans van "The Mighty Jingles" ?
Iets anders, PP, ik heb net de replay bekeken, Ik vind het zo'n rare match
Heb je tip voor iemand die wel goed advies geeft? Ik leer graag bijpkregting schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Alleen luister nooit naar hem voor advies over hoe je tanks/ships moet spelen. Hij maakt ongelofelijk fouten daarin. Voorbeeld: Minekaze heeft betere DPM met de guns dan de Clemson......
iChasegaming, Braincage, Delert83xelnaha schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:41:
[...]
Heb je tip voor iemand die wel goed advies geeft? Ik leer graag bij
Met alle respect Jingles is een gemiddelde speler die gecarried wordt door zijn platoon/division members.
[ Voor 20% gewijzigd door Grouchy op 20-08-2015 13:07 ]
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Zijn er op dit moment voordelen om een clan te zoeken? Iets zoals strongholds lijkt me nog niet te bestaan in WoWs.
Verwijderd
Dat geeft niet, ik werd in WoT ook altijd gedragen door _ShockWave_ en PanzerPunisherGrouchy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:44:
[...]
iChasegaming, Braincage, Delert83
Met alle respect Jingles is een gemiddelde speler die gecarried wordt door zijn platoon/division members.

(Hier ga ik ook op rekenen, dan weten jullie dat alvast
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 14:53 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Natuurlijk, altijd! Ik vind het altijd wel mooi om replays van anderen te bekijken. Ik beloof niet dat ik hem op youtube zet, want hoe hoog de xp ook is, ik vind solide spel belangrijkerGizzy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:48:
@Delert83, wellicht interesse in een replay van een Aoba met 330k credits en 2,2k exp als resultaat? Kan je niet PM'en dus dan maar ff op deze manier.
Yepthemaxter schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Dat was die pot waar ik in de Murmansk zat en ook allemaal citadels scoorde toch? Had daar in uiteindelijk 10 citadel hits met ap

Was een draw, wij hadden 1 bb 1 cv 1cruiser vs 1bb + 1 cruiserPcDealer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:43:
Win of loss?
Hoe kan ik de replay bij je krijgen. Kan op je youtube kaneel en op tweakers geen mailadres vinden waar de replay heen kan. Dm'en via Tweakers kan helaas ook niet.pkregting schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:00:
[...]
Natuurlijk, altijd! Ik vind het altijd wel mooi om replays van anderen te bekijken. Ik beloof niet dat ik hem op youtube zet, want hoe hoog de xp ook is, ik vind solide spel belangrijker
delert83 at gmail dot comGizzy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:41:
[...]
Hoe kan ik de replay bij je krijgen. Kan op je youtube kaneel en op tweakers geen mailadres vinden waar de replay heen kan. Dm'en via Tweakers kan helaas ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 20-08-2015 22:15 ]
(had geen signals of iets dergelijks). Wel apart dat ik zoveel vliegtuigen heb neergeschoten, dat ding heeft wel AA, maar is geen cleveland ofzo

Zit nu na 85 battles op 56,5% winrate met 1151 average xp en 2,33 kill/death ratio
[ Voor 12% gewijzigd door themaxter op 20-08-2015 22:16 ]
2 km & lvl 5 dat ruikt meer naar een TK. Sommige players houden niet zo van premiums. Vaar je rond in een T8 prem die je nog niet zo vaak ziet dan merk je het helemaal. Meeste reacties zijn positief maar alleen vandaag al 2x 'geTK'wontcachme schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:14:
Goeie god. Kunnen mensen de game niet lezen ofzo. Was net heerlijk bezig met de Murmansk en was aan het schieten op BB's op 13km afstand. Hoor ik opeens torps achter mij aan komen. Schiet een Òmaha uit mijn team op 2km achter mij een lading torps af naar de targets op voor hem 15km afstand. Die krengen halen maar 5.5km. Ik kon niet meer ontwijken en ving een klapper van 10k+ op en had nog 500hp over. 2 sec later was ik dood omdat ik geraakt werd door één BB shell....
Ik zal later vandaag even een onderzoek instellen.pkregting schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Vind het heerlijk om naar zijn videos te kijken. Vol met entertainment. Alleen luister nooit naar hem voor advies over hoe je tanks/ships moet spelen. Hij maakt ongelofelijk fouten daarin. Voorbeeld: Minekaze heeft betere DPM met de guns dan de Clemson......
Iets anders, PP, ik heb net de replay bekeken, Ik vind het zo'n rare matchWeet je zeker dat de replay die je gestuurd heb degene was met 3.5k base xp?
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Was een mooi potje. Zelf ook paar keer door het oog van de naald gekropen.themaxter schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:15:
Leuk bootje die Murmansk, heb alleen geen replay, toch maar eens aanzetten.
(had geen signals of iets dergelijks). Wel apart dat ik zoveel vliegtuigen heb neergeschoten, dat ding heeft wel AA, maar is geen cleveland ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit nu na 85 battles op 56,5% winrate met 1151 average xp en 2,33 kill/death ratio
Ik begrijp dat er een soort ranked systeem gaat komen.Inrage schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:02:
Ik vraag me af of er op de hoge tiers al wat meer teamplay voorkomt dan nu (zit op tier 5 met de Omaha en 4 met enkele andere classes). Iedereen lijkt maar wat te doen waardoor de outcome van potjes ook heel random is. Ook duren de potjes altijd heel lang, wat toch wat de vaart uit het grinden haalt, spelen in groep is daarom ook niet zo fijn, ofwel ben jij aan het wachten ofwel de andere... Ben nog niet helemaal zeker maar heb de indruk dat mijn interesse in het spel snel aan het verdwijnen is, het is minder afwisselend en dynamisch als WoT en met het citadel systeem ook heel erg RNGish (al helemaal met de steeds oplopende reload time)...
Zijn er op dit moment voordelen om een clan te zoeken? Iets zoals strongholds lijkt me nog niet te bestaan in WoWs.
Verder merk ik zelf dat het in de lagere tiers veelal World of HE-Ships is, echt (bijna) iedereen schiet daar altijd HE.
Zelf heb ik dezelfde angst ook over het grinden. WoT begon na tier 8 ook te vervelen, de leukste tiers vond ik 5/6/7.
Gisteravond tegen jouw en Kursk gespeeld in je Pensacola; (was speler Terrordoom). Gelijkopgaande strijd wat een draw werd. Als jullie NewMexico onze carrier had gepakt, hij zat er immers 8 km vandaan, dan hadden jullie goede kans om te winnen
Met de laatste update is er volgens mij ranked in gekomen inderdaad. Ik heb hetzelfde qua grinding, voor mij is tier 4-7 het leukste, ook al heb ik vrij weinig tier 10 battle gedaanTheBrut3 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
Ik begrijp dat er een soort ranked systeem gaat komen.
Verder merk ik zelf dat het in de lagere tiers veelal World of HE-Ships is, echt (bijna) iedereen schiet daar altijd HE.
Zelf heb ik dezelfde angst ook over het grinden. WoT begon na tier 8 ook te vervelen, de leukste tiers vond ik 5/6/7.
Yuppers, nu op de PT om uit te testen. Tier 6-7 (maar geen divisies), kom je in de hogere ranks dan zou je als het goed is geen tomaten meer tegen moeten komen.xelnaha schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:50:
[...]
Met de laatste update is er volgens mij ranked in gekomen inderdaad. Ik heb hetzelfde qua grinding, voor mij is tier 4-7 het leukste, ook al heb ik vrij weinig tier 10 battle gedaan
Als die tomaten maar genoeg grinden komen ze daar toch vanzelf? Ook in WoT rijden er tomaten rond in een E100 (om maar wat te noemen).Grouchy schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:50:
Yuppers, nu op de PT om uit te testen. Tier 6-7 (maar geen divisies), kom je in de hogere ranks dan zou je als het goed is geen tomaten meer tegen moeten komen.
Klopt het trouwens dat in WoWs een draw (qua exp en centen) niet telt als een loss, net als bij WoT? Maar dat er tussen een Win en een Lose een 3e niveau zit?
Als je wint krijg je een ster (of twee) als je verliest verlies je er een. Twee sterren verdient en je gaat van lvl 25 naar 24 enz enz.
Ga er niet vanuit dat er veel tomaten in staat zijn om meeer ranked battles te winnen dan te verliezen. Dus imo kans is klein dat er veel tomaten doorstomen naar bijvoorbeeld level 17-12, en je zal rond die levels de wat betere spelers aantreffen.
Pfff ja, dat was een leuke matchhopiconjo schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:26:
@pkregting
Gisteravond tegen jouw en Kursk gespeeld in je Pensacola; (was speler Terrordoom). Gelijkopgaande strijd wat een draw werd. Als jullie NewMexico onze carrier had gepakt, hij zat er immers 8 km vandaan, dan hadden jullie goede kans om te winnen
Kursk en ik waren de New Mexico aan het spammen dat de carrier daar was, maar ja.... in plaats van er naar toe te gaan voer hij gewoon weg... Ach jah, dat was een beetje mijn dag gisteren, draw, draw, draw (net boven de 50% uitgekomen..)
wtfPcDealer schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:06:
XP farmen ftl:
World of Warships [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ranked Battles unlocked:
World of Warships | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Na drie potjes al op tier VI en heeft de Commander skill op level 5.
[ Voor 67% gewijzigd door PcDealer op 21-08-2015 16:38 ]
Vergelijk de playernames maar met de screenshot.

Uit de replay ^

Resultaat ^
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

http://forum.worldofwarsh...rtal-confirms-submarines/
http://forum.worldofwarsh.../25674-submarines-maybye/
http://forum.worldofwarsh...?/topic/43229-submarines/
[ Voor 33% gewijzigd door PcDealer op 21-08-2015 18:47 ]
Dat gezegd hebbende, er is een WoWs kloon met subs en dat werkt aardig. Daar zijn subs DD met front-mounted torp-launchers en een stealhtmodus die de topsnelheid van het schip verlaagd. Helaas zijn de subs daar wel even snel als DD wat wel zeer onrealistisch is.
Ps. Die 404 error page is niet nieuw.
Op de live server zal je moeten wachten totdat 4.1 uitgerold wordt.
[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 22-08-2015 15:08 ]
Hmmmm...ik denk dat ik mij maar door jou laat carryen ipv andersomVerwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:54:
Eindelijk ook een echt goeie pot
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Er is al eerder een nieuwe BW engine uitgebracht (vanwege Havoc?) dus dat hoeft geen probleem te zijn. Maar wat ik niet in zie is waarom onder water niet ondersteund wordt. Het is simpel gezegd veel blauw en minder snelheid.RagingPenguin schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:33:
De Bigword engine ondersteund geen dingen onder water, subs in de game zou betekenen dat er een nieuwe versie van Bigworld gemaakt moeten worden en dan moet de game naar die nieuwe versie geport moet worden.
En dan nog:Behalve de gameplay redenen is er ook nog een technische reden waarom het op zijn minst moeilijk gaat worden om subs te implementeren.
Subs are in consideration but no promises.
http://forum.worldofwarsh.../45755-feedback-friday-0/
Zij hadden alle capzones.
Wat doen ze? Juist, allebei erop af. Nadat de carrier gemold was gingen ze nog beiden terug om de planes mollen. Waarom kan ik niet remote het spel deinstalleren bij hun?
[ Voor 3% gewijzigd door Nox op 22-08-2015 23:25 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Dacht al, ga je nou weg zonder wat te zeggenSNAFU schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 00:31:
Van de server geknikkerd...wtf?
Dat is niet mijn stijl nee...Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:31:
[...]
Dacht al, ga je nou weg zonder wat te zeggen
Heb nog geprobeerd het spel opnieuw op te starten maar toen kon ik er nog steeds niet in.
Toen uit pure armoede mn bed maar opgezocht.

2316 base xp voor 60k ap damage, 9k torpedo damage en 1 kill.

Ach ja lekker meegenomen
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Je beschrijft mijn wereld vanavond. 8 games, 8 verloren. Snap er geen zak meer van. Ik schiet ap op de zijkant van Omaha's, Phoenix, Aoba's en alleen maar criticals waar normaal de citadel zit. Hun schieten één volley en gelijk meerdere citadels...-WarAx- schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:49:
Ik merk het al, de weekenden zijn verschrikkelijk. Ik kan geen fatsoenlijke game spelen, misschien ligt het ook aan mezelf maar heb dramatische teams elke keer.
Vanavond 3x geoneshot doordat die lui alles in één keer in de citadel knallen. Dus ik dacht net, dan speel ik maar dd. Kom ik als tier 5 als enigste in een tier 7 potje terecht waar wij geen cv hebben, de tegenstander wel en waar ons team bestond uit 3x tier 7, ik en de rest tier 6. Tegenstander? Alleen maar tier 7 en een cv......
Geen enkel fatsoenlijk potje ook qua xp of credits. En dan ga ik een stream kijken, dan krijgen die ruim het dubbele van mij op een loss terwijl ik meer dmg doe dan hun in die games....
EDIT: Loss 9 op een rij..... 65k dmg en 1082xp in een loss. In mijn team niemand meer dan 400xp.....
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 23-08-2015 23:48 ]
I feel ya bro... dit is WG's manier om te zeggen dat het tijd is om de PC uit te zetten en te gaan pitten: het mag gewoon niet lukken.wontcachme schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 23:27:
[...]
Je beschrijft mijn wereld vanavond. 8 games, 8 verloren. Snap er geen zak meer van. Ik schiet ap op de zijkant van Omaha's, Phoenix, Aoba's en alleen maar criticals waar normaal de citadel zit. Hun schieten één volley en gelijk meerdere citadels...
Vanavond 3x geoneshot doordat die lui alles in één keer in de citadel knallen. Dus ik dacht net, dan speel ik maar dd. Kom ik als tier 5 als enigste in een tier 7 potje terecht waar wij geen cv hebben, de tegenstander wel en waar ons team bestond uit 3x tier 7, ik en de rest tier 6. Tegenstander? Alleen maar tier 7 en een cv......
Geen enkel fatsoenlijk potje ook qua xp of credits. En dan ga ik een stream kijken, dan krijgen die ruim het dubbele van mij op een loss terwijl ik meer dmg doe dan hun in die games....
EDIT: Loss 9 op een rij..... 65k dmg en 1082xp in een loss. In mijn team niemand meer dan 400xp.....
Verklaar u nader aubRagingPenguin schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:33:
...
Dat gezegd hebbende, er is een WoWs kloon met subs en dat werkt aardig...