http://www.twitch.tv/jannustitannus
Negeer crappy foto kwaliteit was snelle foto met me telefoon om via whatsapp te versturen

[ Voor 93% gewijzigd door sneakeye op 10-08-2015 11:52 ]
Sneakeye, kon je de printscreen button niet vinden?sneakeye schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:44:
Beste potje tot nu toe yeaah Murmasnk ftw!
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels bij de cleveland aangekomen. Eerste potje ging niet al te best. Af en toe heb je van die dagen dat je in een CL speelt en bij eerste keren gelijk citadel hits ontvangt en als je zelf een BB speelt krijg je nooit citadel hits in een potje
De AA op de cleveland is wel een verademing, je kan nu goede support leveren door AA dekking te geven aan je teammaten. Niks leukers als na die AA skills ze als vliegen uit de lucht te zien vallen.
Wacht maar tot je alle upgrades hebt.defiler1974 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:55:
[...]
Sneakeye, kon je de printscreen button niet vinden?![]()
Inmiddels bij de cleveland aangekomen. Eerste potje ging niet al te best. Af en toe heb je van die dagen dat je in een CL speelt en bij eerste keren gelijk citadel hits ontvangt en als je zelf een BB speelt krijg je nooit citadel hits in een potje
De AA op de cleveland is wel een verademing, je kan nu goede support leveren door AA dekking te geven aan je teammaten. Niks leukers als na die AA skills ze als vliegen uit de lucht te zien vallen.
In je eentje 4-5 squads neerhalen zodat de top tier BB's niet binnen 5 minuten afgezonken worden.
Je had een lekkere win streak vanochtendpkregting schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:27:
Ben weer eens begonnen aan een klassieke ochtendstream. Zit je op de werk te ITen, kom lekker langs en wordt wakker
bismarck niks, kun je gaan grinden. de tirpitz is de premium variant.Satch schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:40:
Gisteren op de Gamescom een half potje met de Tirpitz (Tier XIII) kunnen spelen. Heerlijk veelzijdig schip die lekker wegspeelt zeg. Ben benieuwd hoeveel euro's de Bischmark en Tirpitz zullen gaan kosten straks.
gametag: estruqiarixs
Tier 13?Satch schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:40:
Gisteren op de Gamescom een half potje met de Tirpitz (Tier XIII) kunnen spelen. Heerlijk veelzijdig schip die lekker wegspeelt zeg. Ben benieuwd hoeveel euro's de Bischmark en Tirpitz zullen gaan kosten straks.
Zal lekker OP worden denk ik zo....

Jaja, Tier VIII natuurlijk.ShockWave schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:16:
[...]
Tier 13?
Zal lekker OP worden denk ik zo....
Was inderdaad een heerlijke instreak: iets van 1 loss --> 12 wins --> 1 lossNemm schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:17:
[...]
Je had een lekkere win streak vanochtendWas leuk om te zien! Ik heb alleen geen geluid op de zaak dus eventuele tips en commentaar kreeg ik helaas niet mee.
Lekkere sandwich
Surfin' paradise!
Dit is persoonlijk mijn grootste hekelpunt momenteel. Meer silver haal je door massaal meer te spelen of dubloenen. Het verschil is nogal groot imho. Vooral op latere tiers worden die modules pas écht duur ook.
[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 10-08-2015 23:21 ]
De eerste en derde module installeer ik vanaf tier 4.Snappie88 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:38:
Vanaf welk level installeren jullie modules op de schepen? Vijf of zo?
De 2de module, die 500k is, installeer ik vanaf tier 6.
Alle modules installeer ik alleen als ik zeker weet dat ik een schip houd. De tier 10 schepen zijn daar een voorbeeld van
Nu de phoenix cruiser gekocht, dat speelt toch wel erg prettig zon snel en wendbaar schip. Klopt het dat de torpedo’s van de phoenix minder snel zijn en minder range hebben dan hebben andere schepen hun torpedo’s? Daar heb ik nog meer een enkele keer mee geraakt, ik vermijd ook altijd close range dus kom ook zelden in een ideale situatie.
Als ik dat vergelijk met mijn Kuma (ook tier 4 cruiser maar dan van de japanners) 7 km range.
Het is kort, maar je focus ligt in de Phoenix dan ook niet zozeer op die torps.
Vanaf tier 6, de grinds ervoor nemen niet veel tijd in beslag dus modules vindt ik een beetje zonde.Snappie88 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:38:
Vanaf welk level installeren jullie modules op de schepen? Vijf of zo?
Uitzondering is de destroyer Minekaze..heerlijk bootje en een blijvertje...
Helemaal mee eens, US schepen zijn de guns heel belangrijk, snelle reload en veel barrels.Suicyder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:15:
Als je de specs bekijkt zit je inderdaad met een torpedorange van 5.5 km in de Phoenix.
Als ik dat vergelijk met mijn Kuma (ook tier 4 cruiser maar dan van de japanners) 7 km range.
Het is kort, maar je focus ligt in de Phoenix dan ook niet zozeer op die torps.
Japanners zijn wat afhankelijker van torps hoewel de tier 6 Aoba zich aardig kan redden met zijn guns.
Mimi blijft leuk en is echt een blijvertje...even onze cap schoongeveegd..
Jammer van de draw, hadden zelf bijna gecapped vaart het enige schip eruit....

Mutsuki is nu researched, alleen nog gunfirecontrol op de Mimi en dan is zij elite....

[ Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 11-08-2015 12:09 ]
edit: De eerste video was op 1 of andere manier bugged: kon niets toevoegen, dus even een reupload. Nieuwe video zal er in een minuut of 10 opstaan (denk ik)
[ Voor 51% gewijzigd door pkregting op 11-08-2015 18:52 ]
Als het goed is, doet ie het nu weer
Wel frappant zeg. 3 weken geleden was ik 6 uur bezig met video-editen en een half uurtje om alles goed op Youtube te krijgen. Vandaag koste het me "maar" 3 uurtjes om te editen, maar ook weer 3 uur om Youtube werkend te krijgen
Yop
Ik zit nog steeds aan de Furataka...

Ik sla de Furataka over tot de makers iets aan die sloep doen.. Ik grind veel te weinig xp per pot om de volgende boot vrij te spelen vooraleer ik een zenuwinzinking krijg van die sloep.. Nog 10000xp en ik heb de new york!Joindry schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:43:
[...]
Yop![]()
Ik zit nog steeds aan de Furataka...ondertussen al vlot voorbij de Omaha geraakt. Ding ging echt oneerlijk veel vlotter vooruit. Altijd ironisch dat de grind met goede boten/tanks sneller gaat omdat je gemiddeld meer XP verdient.
Handige filmpjes, thx.
Toch maar eens de minimap gaan gebruiken. Speel zelf met een 21:9 scherm en daar heb je al een zeer goede situational awareness mee zonder mini map
Bedankt man! Feedback is altijd welkom (ben weer aan het streamen, dus wees vrij om een bakkie koffie te pakken en aan te schuiven;))evilpin0 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:36:
[...]
Handige filmpjes, thx.
Toch maar eens de minimap gaan gebruiken. Speel zelf met een 21:9 scherm en daar heb je al een zeer goede situational awareness mee zonder mini map
www.warshipstats.com
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Let the E-peen battle commence!SNAFU schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:27:
De site waarvan je wist dat ie zou komen is er:
www.warshipstats.com
XVM zal dan ook niet lang op zich wachten. Dacht dat vbaddict ook al druk bezig was met zijn site......
Inmiddels een beetje in geldnood geraakt, zelfs met premium aan. De overstap naar tier Vi schepen begint kostbaar te worden, en ook de upgrades erop......
Nog niet bedoel je waarschijnlijk. Vanaf iedereen te koop kan lopen met z'n stats via ingame XVM zal dat wel veranderenpkregting schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:22:
Ik moet eerlijk bekennen dat de community minder gefocussed is op stats, dus ik weet niet of deze site net zo goed gaat draaien als wotlabs/noobmeter
Heb nog steeds het gevoel dat de meeste deze game als tussendoortje spelen. Het is dan eingelijk ook nog steeds maar een beta natuurlijk...
Beetje op je stream rondgehangen gisteren, enkele leuke potjes gezien
Die Braincage gast heeft ook een leuke stream. Maar die grind echt de ene boot na de andere dus er zit meestal weinig variatie in.
[ Voor 20% gewijzigd door Inrage op 12-08-2015 14:13 ]
Selectieve quotes:
Die kan dus ook in de verkoop.Minekaze, a too effective, elusive, and dangerous Japanese destroyer, will lose her top torpedoes and three kilometers of range with them.The traversing angles of her torpedo tubes were reduced a little, while the detection distance was increased by almost one kilometer.
Mutsucki was ook duidelijk zo OP!!!Mutsuki's concealment was modified in the same way.

Ik heb NU al zin in die patch....ppfffffffff
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 12-08-2015 16:18 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lees de hele patch even. De mutsuki, minekaze en wakatake krijgen een increase in turning rate voor primary battery em mutsuki krijgt nog een buff in reload time van torps en beter top torps als minikaze.wontcachme schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:15:
Wat hebben de japanse destroyers dan nog over? De Amerikanen hebben shit bereik, maar goede guns. Dat heeft de minekaze ook niet met die turnrateen reload
Furutake krijgt een hoop buffs, turning rate van schip en guns + betere torps!
Nog geen cleveland nerf in ieder geval......
Of course, not only Premium ships were improved in this update. Cruiser Omaha will get an increase in firing range when equipped with the most advanced hull to match her to the other ship of the series—Murmansk. Cruiser Furutaka, which taught many Japanese Navy enthusiasts coolness and peace of mind, now shifts the helm faster, and turns to the enemy more rapid-firing and agile primary armament turrets together with updated torpedoes. By the way, the same torpedoes are installed on the top configuration of destroyer Mutsuki, which provides a good opportunity to save on research. The Japanese Navy enthusiasts will most certainly appreciate another improvement: the rotation speed of primary armament turrets of Wakatake, Minekaze, and Mutsuki was increased. The latter also received a bonus to the reload time of torpedo tubes.
The changes of U.S. destroyers deserve a more detailed description. In general, we registered some decline in popularity and battle performance for these warships, which were always famous for excellent primary armament guns and their ability to both act as part of the team and hunt light enemy ships on their own. Low-tier destroyers Samspon and Wickes will get increased fire rate and gun rotation speeds. Their colleagues starting from Tier V will have two variants of top hulls. The alternative variant will have additional AA armament at the expense of the main battery. At the same time, the Engine Boost consumable will be replaced by Defensive Fire. Undoubtedly, these improvements will allow the Americans to fully use their versatile primary armament guns against enemy aviation. However, captains who want to concentrate their efforts on hunting down enemy destroyers can select main top hulls equipped with Engine Boost and standard artillery armament that are now necessary in order to get to the following level. Apart from that, the action time of Smoke Screens of all U.S. destroyers was increased.
Still, we had to do some fine-tuning. Minekaze, a too effective, elusive, and dangerous Japanese destroyer, will lose her top torpedoes and three kilometers of range with them.The traversing angles of her torpedo tubes were reduced a little, while the detection distance was increased by almost one kilometer. It's cool to be a ninja, but it's time to draw a line. Mutsuki's concealment was modified in the same way. Our research showed that the Japanese national bonus to the chance of causing fire with high-explosive shells needed to be balanced, that's why it was reduced depending on gun caliber. Cruiser Mogami, the terror of Tier VIII, will have to be more careful now, as the reserve durability of her primary armament turrets was decreased, while the previous Japanese cruiser Myoko will have a lower rate of fire. As for the U.S. Fleet, the test results showed that the rate of fire and the primary armament turrets’ rotation speed of battleship Wyoming needed to be reduced a little.
[ Voor 72% gewijzigd door defiler1974 op 12-08-2015 16:38 ]
Murmansk is life!sneakeye schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:03:
Wat is een leuker/beter schip om credits te grinden de Atago of de Atlanta?
Wat heb ik een hekel aan die cleveland gekregen! Kansloos met Omaha er tegen. Maar nog 30 potjes en ik heb hem ook ~~defiler1974 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:35:
[...]
Nog geen cleveland nerf in ieder geval......
Dat is onzin, met een Omaha heb ik menig Cleveland kapot gekregen. Nou moet ik wel zeggen als de Cleveland weet wat het moet doen dan inderdaad geen kans. Want die Citadel is zo groot op een Omaha.evilpin0 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:29:
[...]
Wat heb ik een hekel aan die cleveland gekregen! Kansloos met Omaha er tegen. Maar nog 30 potjes en ik heb hem ook ~~
Alle vragen hebben een antwoord
Ja dat dus, ik kom altijd Clevelands tegen die goed bewegenmhindrik schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:06:
[...]
Dat is onzin, met een Omaha heb ik menig Cleveland kapot gekregen. Nou moet ik wel zeggen als de Cleveland weet wat het moet doen dan inderdaad geen kans. Want die Citadel is zo groot op een Omaha.
Maar wat ik ook lees is dat de Omaha een buff krijgt in firingrange....wat niet echt nodig isdefiler1974 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:35:
Lees de hele patch even. De mutsuki, minekaze en wakatake krijgen een increase in turning rate voor primary battery em mutsuki krijgt nog een buff in reload time van torps en beter top torps als minikaze.
Furutake krijgt een hoop buffs, turning rate van schip en guns + betere torps!
Een aantal US destroyers wordt ook gebuft met snellere reload en turnrate op de turrets welke al redelijk OP zijn t.o.v. de IJN DD's
Alle US DD's krijgen ook een smokescreen welke langer in werking is.
Hierdoor wordt de al kleine buff van de IJN DD's dus verder teniet gedaan.
Minekaze was idd lichtelijk OP maar sterk afhankelijk van zijn torps.
De 10km variant heb ik nooit gebruikt ivm trage snelheid (nog niet eens unlocked) en die gaan er dus af 7km blijft dus over, je wordt nu helaas al gespot bij 6.9km..

Goede mannier van WG om cammo te verkopen....
Minekaze zal na verloop van tijd weer als OP worden gezien als de captain zijn 5de skill heeft waarbij er nog eens 10% van je zichtbaarheid afgaat, icm cammo ben je dan weer onzichtbaar....

Edit:...Hmm krijg een beetje een T50-2 gevoel, eindelijk wat leuks ingame maken ze er een gedrocht van...
[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 13-08-2015 10:22 ]
Murmansk had dit al, nu krijgt de Omaha op de C hull het ook. Wel zo eerlijk...ShockWave schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
Maar wat ik ook lees is dat de Omaha een buff krijgt in firingrange....wat niet echt nodig is
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
De omoha buff is gedaan om hem gelijk te krijgen met de murmansk, nu zijn beide schepen bijna identiek op de iets andere torps van de murmansk na.ShockWave schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
Maar wat ik ook lees is dat de Omaha een buff krijgt in firingrange....wat niet echt nodig is
Een aantal US destroyers wordt ook gebuft met snellere reload en turnrate op de turrets welke al redelijk OP zijn t.o.v. de IJN DD's
Alle US DD's krijgen ook een smokescreen welke langer in werking is.
Hierdoor wordt de al kleine buff van de IJN DD's dus verder teniet gedaan.
Minekaze was idd lichtelijk OP maar sterk afhankelijk van zijn torps.
De 10km variant heb ik nooit gebruikt ivm trage snelheid (nog niet eens unlocked) en die gaan er dus af 7km blijft dus over, je wordt nu helaas al gespot bij 6.9km..![]()
Goede mannier van WG om cammo te verkopen....![]()
Minekaze zal na verloop van tijd weer als OP worden gezien als de captain zijn 5de skill heeft waarbij er nog eens 10% van je zichtbaarheid afgaat, icm cammo ben je dan weer onzichtbaar....
Edit:...Hmm krijg een beetje een T50-2 gevoel, eindelijk wat leuks ingame maken ze er een gedrocht van...
Minekaze was gewoon OP. Je kon eeuwig in een onzichtbare cirkel rondom BB's varen totdat je ze te pakken had met je torps. Dat is geen leuk mechanisme voor de BB's.
DD's in het echt deden onder dekking van een smokescreen torpedoaanvallen op de grotere schepen, dat zou de rol moeten zijn, niet als onderzeeboot onzichtbaar ongelimiteerd torps blijven vuren.
Maar dit is beta, dus ik verwacht nog wel wat tweaks. Misschien de smokescreen consumable ongelimiteerd, beperkt door een lange cooldown. Of misschien een barrage optie voor je secondary guns, pak een gebied waar je denkt dat de DD zit en gooi daar een secondary artillery barrage op.
[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 13-08-2015 10:34 ]
Daar heb je Vigilance voor op je captain, dan zie je de torps wel op tijd of niet domweg in een rechte lijn blijven varen in je BB later in de game als je weet dat er een DD in de buurt is 6th sense wil daarbij ook helpen, dan weet je in iedergeval dat er wat in de buurt zit..defiler1974 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:32:
[...]
Minekaze was gewoon OP. Je kon eeuwig in een onzichtbare cirkel rondom BB's varen totdat je ze te pakken had met je torps. Dat is geen leuk mechanisme voor de BB's.
NIet t.o.v de Furutaka welke nu nog meer outranged word (14.8 vs 13.0).Grouchy schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:26:
[...]
Murmansk had dit al, nu krijgt de Omaha op de C hull het ook. Wel zo eerlijk...
Dan krijgt de Furutaka wel een buff in draaisnelheid van het roer maar voordat je inragen bent heb je al heel wat shells van een Omaha te pakken, laat staan dat je überhaupt binnen torpbereik kan komen.
Het verhaaltje is redelijk vaag namelijk over dat schip
Wat bedoelen ze met rapid-firing en agile primary's?now shifts the helm faster, and turns to the enemy more rapid-firing and agile primary armament turrets together with updated torpedoes.
Omaha heeft dat ja maar de Fury met nu een 22 sec. rld...ben benieuwd hoeveel erafgaat dan en hoe snel de turrets gaan draaien...een battleshipturret is er niks bij...
Helaas zitten ze wel aan een dpmlimiet....
[ Voor 45% gewijzigd door ShockWave op 13-08-2015 11:02 ]
Bekende game
[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 13-08-2015 10:59 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Okeeokeee US DD's zijn ook wel leuk...
In het eerste potje na aankoop bijna genoeg voor een hull en turrets...en de captain weer fully trained op dit schip.

[ Voor 49% gewijzigd door ShockWave op 13-08-2015 11:14 ]
Heb je nog wel kans om je torps effectief te gebruiken in een US DD? Erg short range tov je surface detectability, dus je moet praktisch island hoppen om levend dicht genoeg in de buurt te komen. ze hebben dan wel een rook buff, maar je kan weer niet top speed in de rook varen.ShockWave schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:06:
Als je het youtubefilmpje bekijkt dan kom je uit bij The Shermanator, nooit hier gezien onder die naam maar wie weet onder een andere naam mischien?
Okeeokeee US DD's zijn ook wel leuk...![]()
In het eerste potje na aankoop bijna genoeg voor een hull en turrets...en de captain weer fully trained op dit schip.
[afbeelding]
Kan mijn torps effectiever gebruiken dan in de Minekaze, doordat ik dichterbij moet komen is mijn hitratio hoger doordat ik meer raak met minder torpedo's.defiler1974 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:58:
[...]
Heb je nog wel kans om je torps effectief te gebruiken in een US DD? Erg short range tov je surface detectability, dus je moet praktisch island hoppen om levend dicht genoeg in de buurt te komen. ze hebben dan wel een rook buff, maar je kan weer niet top speed in de rook varen.
Je moet zeker gebruik maken van je omgeving wat ik ook heb gedaan en goed opletten waarop bijvoorbeeld een BB of CA aan het aimen is.
Spotte bijvoorbeeld een Cruiser op 10km varend naar links daar lag ook ergens een eiland welke ik tussen mij en hem heb gehouden.
Toen hij het eiland voorbijging zat ik op 3km van hem, surprise surprise.....

Hij was gefocused op een cruiser van mijn team en kreeg 3 zilvervisjes kado van mijn kant...
Met een BB gewoon zoveel mogelijk opletten waar hij zijn guns heeft geaimd en vervolgens andere zijde opzoeken en buiten bereik van de secondary's blijven...
BTW concealment er komt 0.3 km bij geen 1.0 kmShockWave schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
De 10km variant heb ik nooit gebruikt ivm trage snelheid (nog niet eens unlocked) en die gaan er dus af 7km blijft dus over, je wordt nu helaas al gespot bij 6.9km..
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Waar lees je dat?Grouchy schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:42:
[...]
BTW concealment er komt 0.3 km bij geen 1.0 km
Hmmm die 1km is tweeledig te lezen worden je torps een km eerder gespot of wordt je DD een km eerder gespot?defiler1974 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:35:
Still, we had to do some fine-tuning. Minekaze, a too effective, elusive, and dangerous Japanese destroyer, will lose her top torpedoes and three kilometers of range with them.The traversing angles of her torpedo tubes were reduced a little, while the detection distance was increased by almost one kilometer. It's cool to be a ninja, but it's time to draw a line. Mutsuki's concealment was modified in the same way.
Omdat ze het erna ineens over Mutsuki's concealment hebben dus weer spottingdistance van de boot zelf.
Gevalletje Google translate door WG wat weer te letterlijk wordt vertaald??
2. Het betreft je schuitje en niet je torps.
Battleship is voor mij te langzaam en reloadtijd is echt enorm dus ik blijf in de cruisers hangen denk ik. Iemand tips?
Dan speel je waarschijnlijk tegen bots. Staan er :NAAM: zoiets bij de tegenstander?Flesdop schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:37:
Sinds deze week ook begonnen met spelen maar ik zal vast wel iets verkeerds doen want krijg altijd zo rond de 2 a 400 xp dus echt gang zit er niet in... Speel zelf USA en heb nu een St.Louis en het eerste battleship.
Battleship is voor mij te langzaam en reloadtijd is echt enorm dus ik blijf in de cruisers hangen denk ik. Iemand tips?
Naast de Battle knop in de haven staat een knop waar je kunt wisselen tegen bots/pvp
Wat een heldpkregting schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:56:
Pffff, holy moly. Wat heb ik me weer op de hals gehaald. Ik dacht dat ik vanochtend vroeg wel genoeg tijd had.... 7 uur later, tada: De equipment guide voor alle schepen! (inclusief handige inhoudsopgave!)
[video]
Is er niet een tweakers strike group oid? Spel is prima alleen te spelen maar ik mis toch wel focus fire.
[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 14-08-2015 09:17 ]
Zijn der nog spelers in Tier IV die s'avonds na 22:30 spelen waar ik mee kan teamen?
Jahoor Flyerken dat kan
Komt vrij veel voor in lagere tiers ja dan moet men nog "wennen" zeg maar, je komt daar ook veel gasten tegen die op 10+ km al hun torps launchen terwijl ze krap 5km range hebben...Nemm schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:05:
Gister avond in 2 potjes door friendly torps half aan gort geschotenEn dat terwijl de destroyer nog tussen onze schepen door vaarde. Stronk tactics.
Zoals eerder al gevraagd waar staat dat, lees je dat?Grouchy schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:30:
1. UPDATED: According to the latest plans we plan to increase visibility of destroyers Minekaze and Mutsuki by not much only +300 meters instead of +1000.
2. Het betreft je schuitje en niet je torps.
Link zou handig zijn, ben van de harde feiten die ik zelf graag kan nakijken.
De eerder geposte patchnotes zijn ook al niet meer te vinden, er staat nu een aangepaste lees uitgeklede versie op de site van world of warships.....
Stronk end battle result...het is een zoekplaatje maar er klopt helemaal niks van...

Wie het vindt krijgt eeuwige roem op dit forum...

[ Voor 59% gewijzigd door ShockWave op 14-08-2015 11:18 ]
Nope, jouw regels is ook donker alleen highlighted omdat je dat zelf bent
[ Voor 21% gewijzigd door Flesdop op 14-08-2015 11:32 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Suicyder op 14-08-2015 12:12 ]
Flyerken, lekker gemakkelijk.Nemm schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:05:
Gister avond in 2 potjes door friendly torps half aan gort geschotenEn dat terwijl de destroyer nog tussen onze schepen door vaarde. Stronk tactics. Mooi filmpje tevens Delert!
Jahoor Flyerken dat kanWat is je ingame naam?
Je bent warm maar als ik destroyed ben door een Murmansk hoe kan het dan dat IK een battlehero award krijg...Suicyder schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:11:
Destroyed door atlanta, detonated door murmansk. Cool zeker gezien er geen murmansk is.
Dat is iets wat ik al langer raar vind. Ik heb ook al wel enemies detonated. Maar de enemy krijgt de award en ik alleen een kill.ShockWave schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:24:
[...]
Je bent warm maar als ik destroyed ben door een Murmansk hoe kan het dan dat IK een battlehero award krijg...
Geen idee of dat zo hoort, heb me er verder nog niet in verdiept.
Let wel als je de medal leest, staat er netjes receive damage..' Dus de ontvangende partij.
[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 14-08-2015 12:37 ]
Feit blijft dat er in geen velden of wegen een Murmansk te vinden is....Suicyder schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:35:
[...]
Dat is iets wat ik al langer raar vind. Ik heb ook al wel enemies detonated. Maar de enemy krijgt de award en ik alleen een kill.
Geen idee of dat zo hoort, heb me er verder nog niet in verdiept.
Let wel als je de medal leest, staat er netjes receive damage..' Dus de ontvangende partij.
Heb je het potje ervoor een Murmansk gespeeld (of er tegen?) en dat deze award als bukje mee komt vanuit het vorige potje? Je weet maar nooit...ShockWave schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:22:
Feit blijft dat er in geen velden of wegen een Murmansk te vinden is....
Misschien een goede om naar de support van WG te sturen.
Dat lijkt mij een goede om te bekijken.TheBrut3 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:02:
[...]
Heb je het potje ervoor een Murmansk gespeeld (of er tegen?) en dat deze award als bukje mee komt vanuit het vorige potje? Je weet maar nooit...
Je hebt 52 XP gekregen voor die battle dus je hebt geen ruk gedaan?ShockWave schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:38:
[...]
Stronk end battle result...het is een zoekplaatje maar er klopt helemaal niks van...![]()
..
Oh nee, dat is standaard...
Die achievement krijg je zoals hierboven al is aangegeven als slachtoffer en niet als aanvaller (de persoon die je magazine heeft geraakt). Inderdaad een beetje inconsequent t.o.v. de overige achievements.ShockWave schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:38:
Stronk end battle result...het is een zoekplaatje maar er klopt helemaal niks van...![]()
..
Daarnaast krijg je bij een achievement te zien met welke schepen je die achievement gehaald hebt. Je hebt dus waarschijnlijk deze achievement al een keer eerder gehaald en voer toen in een Murmansk. Als je naar je Profile gaat in de 'haven' en dan kijkt bij je Achievements kun je ook zien hoe vaak je een achievement hebt gehaald en met welk schip dat voor het laatst was. Nu staat daar dus als het goed is dat je die achievement 2 keer hebt gehaald en als laatste met je Minekaze.
Als deze uitleg niet klopt moet je een bug report inschieten idd.
[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 14-08-2015 16:52 ]
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Public patchnotes/0.4.1 Public Test staan ook wat uitgebreider uitgetypt op de asia server.ShockWave schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:38:
Zoals eerder al gevraagd waar staat dat, lees je dat?
Link zou handig zijn, ben van de harde feiten die ik zelf graag kan nakijken.
De eerder geposte patchnotes zijn ook al niet meer te vinden, er staat nu een aangepaste lees uitgeklede versie op de site van world of warships.....
Als je de harde feiten wil checken kan dat op natuurlijk momenteel ook op de PT server
Zo te zien krijg jij gelijk, staat idd nu minekaze bij die achievement........enige die je dus verdient door schade te ontvangen....Joe_P schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:49:
[...]
Die achievement krijg je zoals hierboven al is aangegeven als slachtoffer en niet als aanvaller (de persoon die je magazine heeft geraakt). Inderdaad een beetje inconsequent t.o.v. de overige achievements.
Daarnaast krijg je bij een achievement te zien met welke schepen je die achievement gehaald hebt. Je hebt dus waarschijnlijk deze achievement al een keer eerder gehaald en voer toen in een Murmansk. Als je naar je Profile gaat in de 'haven' en dan kijkt bij je Achievements kun je ook zien hoe vaak je een achievement hebt gehaald en met welk schip dat voor het laatst was. Nu staat daar dus als het goed is dat je die achievement 2 keer hebt gehaald en als laatste met je Minekaze.
Als deze uitleg niet klopt moet je een bug report inschieten idd.

Toen gebeurde dit in een potje
PS: Zondagavond wat later op de avond zal ik samen met critter8 van shipcomrade.com streamen. Hij heeft een heeeeeel speciaal scheepje te showen
Zo heeeeeeeel speciaal zijn die Duitse boten nou ook weer niet hoorrrrrpkregting schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:13:
Hij heeft een heeeeeel speciaal scheepje te showen
En waarschijnlijk staat die informatie al op reddit, als het tenminste over de Duitse premium Tirpitz gaat?ShockWave schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
Zo heeeeeeeel speciaal zijn die Duitse boten nou ook weer niet hoorrrrr
- Demo expert
- Advanced firing training
Ik zit bij de tier VI Cruisers, zowel US, als IJN.
Brand is altijd goed, maar iets wat reeds in brand staat...
Advanced firing training lijkt mij dan beste bij de US, omdat die nog tot tier VII op 155mm blijven in hun primairy en de AA sowieso al beter is.
Lijkt het een goeie keuze voor jullie? Demo voor IJn en Advanced voor US?
Ligt een beetje aan de rest van de skills ook. Ik heb de Advanced geprobeerd op mijn Cleveland, maar had daarvoor sneller draaiende turrets opgeofferd. Uiteindelijk toch terug gegaan omdat ik merkte dat ik steeds net wat te lang moest wachten op de turrets en dat de lead op 17km ruim 17sec is. En dan konden zelfs BBs met gemak ontwijken. Nagenoeg alle schepen moet je beschieten zonder dat je ze ziet omdat ze niet op het scherm passen icm de lead die nodig is.Joindry schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:01:
Grootste vraag voor mij momenteel, welke commanderskill neem ik:
- Demo expert
- Advanced firing training
Ik zit bij de tier VI Cruisers, zowel US, als IJN.
Brand is altijd goed, maar iets wat reeds in brand staat...
Advanced firing training lijkt mij dan beste bij de US, omdat die nog tot tier VII op 155mm blijven in hun primairy en de AA sowieso al beter is.
Lijkt het een goeie keuze voor jullie? Demo voor IJn en Advanced voor US?
Na potjes als deze heb ik zoiets van, ik heb beide upgrades niet nodigwontcachme schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:33:
[...]
Ligt een beetje aan de rest van de skills ook. Ik heb de Advanced geprobeerd op mijn Cleveland, maar had daarvoor sneller draaiende turrets opgeofferd. Uiteindelijk toch terug gegaan omdat ik merkte dat ik steeds net wat te lang moest wachten op de turrets en dat de lead op 17km ruim 17sec is. En dan konden zelfs BBs met gemak ontwijken. Nagenoeg alle schepen moet je beschieten zonder dat je ze ziet omdat ze niet op het scherm passen icm de lead die nodig is.
15 brandjes en 24 vliegtuigen neergehaald. (der was maar één carrier)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Morgenavond tussen 23:00 en 02:00 (ja 's nachts) zal ik samen met Critter8 (van www.shipcomrade.com) gaan streamen. Hij zal zijn Tirpitz spelen en ik waarschijnlijk de Pensacola (de grind naar de New Orleans in 3 dagen is toch iets teveel). Nou belangrijk om te weten is dat alle Tirpitz eigenaren een NDA hebben en het schip niet mogen bespreken/streamen. We hebben toestemming van WG NA gekregen om te streamen. Hij mag echter het schip niet bespreken of er een mening over geven. Echter ik ben geen eigenaar van een Tirpitz en met alle data die ik heb en Critter zijn gameplay vermoed ik dat ik er wel een redelijke mening over kan vormen. Iedereen is meer dan welkom. Na de stream zal ik op maandag waarschijnlijk een Stream Highlight Youtube ervan maken, maar ja, dat is de update-WarAx- schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:07:
[...]
En waarschijnlijk staat die informatie al op reddit, als het tenminste over de Duitse premium Tirpitz gaat?![]()
PS: Ik kon er nog niets over vertellen, omdat we gisteren nog geen toestemming hadden van WG NA. Verder heb ik Ectar gevraagd zijn zegen erover te geven.
als ik ziet, en raak zo goed als alles doe ik max 3 tot 5% damage. waar mijn tegenstander met 2/3 keer raken met kapot heeft. zelfde lvl boten.
lijkt wel alsof ik iets verkeerd doe.... ben tevens beginner. wellicht is dat het..
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Hoever je precies moet aimen/leaden dat is oefenen en nog eens oefenen en proberen..
Deze guide kan dan wel nuttig zijn:ikbengoofy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:47:
kan iemand mij uitleggen waar ik precies moet raken?
als ik ziet, en raak zo goed als alles doe ik max 3 tot 5% damage. waar mijn tegenstander met 2/3 keer raken met kapot heeft. zelfde lvl boten.
lijkt wel alsof ik iets verkeerd doe.... ben tevens beginner. wellicht is dat het..
YouTube: World of Warships - Captain's Academy #16 - Citadel Hits!
Tirpitz wordt toch een prem ship of heb ik de geruchten fout gehoort ?pkregting schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:26:
[...]
Morgenavond tussen 23:00 en 02:00 (ja 's nachts) zal ik samen met Critter8 (van www.shipcomrade.com) gaan streamen. Hij zal zijn Tirpitz spelen en ik waarschijnlijk de Pensacola (de grind naar de New Orleans in 3 dagen is toch iets teveel). Nou belangrijk om te weten is dat alle Tirpitz eigenaren een NDA hebben en het schip niet mogen bespreken/streamen. We hebben toestemming van WG NA gekregen om te streamen. Hij mag echter het schip niet bespreken of er een mening over geven. Echter ik ben geen eigenaar van een Tirpitz en met alle data die ik heb en Critter zijn gameplay vermoed ik dat ik er wel een redelijke mening over kan vormen. Iedereen is meer dan welkom. Na de stream zal ik op maandag waarschijnlijk een Stream Highlight Youtube ervan maken, maar ja, dat is de update
PS: Ik kon er nog niets over vertellen, omdat we gisteren nog geen toestemming hadden van WG NA. Verder heb ik Ectar gevraagd zijn zegen erover te geven.
Delert speel jij op NA ?
RTFF.B-BRAIN schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 02:59:
[...]
Tirpitz wordt toch een prem ship of heb ik de geruchten fout gehoort ?
Delert speel jij op NA ?
1 tot 2 pagina's terug staan al de antwoorden op je vraag...
Op de EU server heb ik mijn main account, maar speciaal voor deze stream heb ik een NA account aangemaakt om daar als een malle naar tier7-8 te grinden : DB-BRAIN schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 02:59:
[...]
Tirpitz wordt toch een prem ship of heb ik de geruchten fout gehoort ?
Delert speel jij op NA ?
Het is gelukt, de pensacola vanmiddag unlocked en over 3 uurtjes zal ik beginnen met streamen.
Je bedoelt shell travel time? Maar hoe is dat (op afstand) een probleem? Rechtdoor varen, schieten, draaien. Denk je dat een Bs een lekkere turret traverse heeft?wontcachme schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:33:
[...]
Ligt een beetje aan de rest van de skills ook. Ik heb de Advanced geprobeerd op mijn Cleveland, maar had daarvoor sneller draaiende turrets opgeofferd. Uiteindelijk toch terug gegaan omdat ik merkte dat ik steeds net wat te lang moest wachten op de turrets en dat de lead op 17km ruim 17sec is.
Simpele oplossing: iets uitzoomen.En dan konden zelfs BBs met gemak ontwijken. Nagenoeg alle schepen moet je beschieten zonder dat je ze ziet omdat ze niet op het scherm passen icm de lead die nodig is.
Dat is een probleem omdat het geen enkele nut heeft te schieten als alles toch ontweken wordt in die 17 seconden. Dan heb ik liever dat de turret rotatie mijn hull kan bijhouden met sturen.PcDealer schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:18:
[...]
Je bedoelt shell travel time? Maar hoe is dat (op afstand) een probleem? Rechtdoor varen, schieten, draaien. Denk je dat een Bs een lekkere turret traverse heeft?
[...]
Simpele oplossing: iets uitzoomen.
Uitzoomen kan werken, maar voor mij werkte het niet
Als je met een Cleveland niet kan raken, ligt het niet aan het schip, de traveltime of turret rotation.wontcachme schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:28:
[...]
Dat is een probleem omdat het geen enkele nut heeft te schieten als alles toch ontweken wordt in die 17 seconden.
Dat is op grote afstand toch geen issue? Op korte afstand kan het wel helpen om destroyers aan te pakken.Dan heb ik liever dat de turret rotatie mijn hull kan bijhouden met sturen.
Als ik met 17 seconde lead moet schieten dan hebben de andere schepen 17 seconde om die shells te ontwijken. En jij denkt dat ze lekker rechtdoor blijven kachelen? Misschien dat de eerste volley iemand zal raken, maar daarna gaan ze toch echt ontwijken. En dan is 17 seconde gewoon veel te lang. Anders graag replays waar je zonder problemen met 17 seconde lead zeker 50% van de volleys weet te raken.PcDealer schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:40:
[...]
Als je met een Cleveland niet kan raken, ligt het niet aan het schip, de traveltime of turret rotation.
Op 12km afstand kan de turrets de hull al niet meer bijhouden. Dus dan kan ik al niet vrij bewegen en blijven schieten.[...]
Dat is op grote afstand toch geen issue? Op korte afstand kan het wel helpen om destroyers aan te pakken.
Jippie. 3e loss op een rij met de Gremyashi. 3x keer dat ik de meeste xp had....
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 16-08-2015 22:15 ]

(Ja, het was een eerste win van de dag en nee, mn division maatjes had ik niet veel aan
[ Voor 24% gewijzigd door SNAFU op 16-08-2015 22:28 ]

[ Voor 71% gewijzigd door ShockWave op 16-08-2015 22:58 ]
Graag gedaan man.
Credit where credit is due he?
dankzij hun wel nice matchmakingSNAFU schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:07:
[...]
Graag gedaan man.
gametag: estruqiarixs
Je moet er op anticiperen dat ze gaan draaien. Dus schiet je voor en achter de vijand. Als ik genoeg credits heb voor de Cleveland, zal ik wat opnemen.wontcachme schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:59:
[...]
Als ik met 17 seconde lead moet schieten dan hebben de andere schepen 17 seconde om die shells te ontwijken. En jij denkt dat ze lekker rechtdoor blijven kachelen? Misschien dat de eerste volley iemand zal raken, maar daarna gaan ze toch echt ontwijken. En dan is 17 seconde gewoon veel te lang. Anders graag replays waar je zonder problemen met 17 seconde lead zeker 50% van de volleys weet te raken.
Hahaha mooie pot man. Mocht je hem op youtube willen delen, laat het me wetenSNAFU schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:07:
[...]
Graag gedaan man.
Ah daarom duurde het zolang. Fijne vakantie gehad?Ashrah schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:19:
Zo vakantie is voorbij, even de player table bijgewerkt.
Hij staat in mn dropbox.pkregting schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:42:
[...]
Hahaha mooie pot man. Mocht je hem op youtube willen delen, laat het me weten
Achteraf gezien gewoon superveel mazzel gehad en (uiteraard) stomme dingen gedaan.
Maarja, achteraf kijk je een koe in zn gat.

Vandaag gaat hij echt heerlijk, alleen maar wins.
[ Voor 7% gewijzigd door -WarAx- op 17-08-2015 16:19 ]