Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:22
Ik vind de economy toch wel een dingetje worden. Free XP en Coal zijn tegenwoordig makkelijk te krijgen, en er zijn super veel hoge tier schepen beschikbaar die je daarmee kunt kopen.

Het komt nu echt bijna elke battle voor dat er iemand met een Tirpitz het halve spel bezig is om naar de andere kant van de map te varen, of spelers met een Pommern die vanuit de spawn blijven snipen. Als je ze dan opzoekt hebben ze meestal een 30% winrate en geen enkel tech tree schip boven T5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:46
Dat is helaas niet iets van de laatste tijd.

Gister kwam ik ook een Tirpitz B tegen die denk ik dacht "turtleback <> overal broadside voor varen"

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
Flix20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:48:
Gister kwam ik ook een Tirpitz B tegen die denk ik dacht "turtleback <> overal broadside voor varen"
Dan schat je ze wel heel hoog in, die denken echt niet. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Slecht voorbeeld wel, de Tirpitz. Want die kan je niet voor FXP of coal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Flix20 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:48:
Dat is helaas niet iets van de laatste tijd.

Dat begrijp ik ook nooit zo goed. Het is een fantastisch schip maar dit is gewoon dom. Als je het schip goed gebruikt verlies je zelden 1 op 1 gevechten met andere slagschepen. Heerlijke brawler!

Overigens is het research bureau echt een lachwekkende toevoeging. 3 tot 5 volledige lijnen resetten voordat je een bootje mag uitzoeken. :/

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Redax schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:08:
Overigens is het research bureau echt een lachwekkende toevoeging. 3 tot 5 volledige lijnen resetten voordat je een bootje mag uitzoeken. :/
Het is een keuze hè, je moet niets. Als ik nu alles in heb ik totaal 52k punten, heb de Slava al. Dus bij de volgende verdubbelaar heb ik ook de Ohio.

Ik heb alle techtree schepen al, dus soms een lijn resetten... Why not?
Mensen lijken het gevoel te hebben dat ze alles snel moeten kunnen grinden en makkelijk moeten kunnen binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 16:47
Hey je moet je freeXP toch ergens in kwijt? Heb 3M FreeXP waar ik niet weet waar ik ze in moet stoppen. Nou ja volgende reset de IJN DD lijn weer en dan heb k Slava ook in huis. Grotendeels met de FreeXP dus gehaald.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
TheBrut3 schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:17:
[...]

Het is een keuze hè, je moet niets. Als ik nu alles in heb ik totaal 52k punten, heb de Slava al. Dus bij de volgende verdubbelaar heb ik ook de Ohio.

Ik heb alle techtree schepen al, dus soms een lijn resetten... Why not?
Mensen lijken het gevoel te hebben dat ze alles snel moeten kunnen grinden en makkelijk moeten kunnen binnenhalen.
Men had het ook kunnen oplossen met free xp, coal of als premium schepen kunnen verkopen. Dat dubbel grinden slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Redax schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:52:
Men had het ook kunnen oplossen met free xp, coal of als premium schepen kunnen verkopen. Dat dubbel grinden slaat nergens op.
Daarvoor zijn ook al voldoende schepen te koop. Ik vind het wel lekker dat je verschillende resources tegelijk kan verzamelen waarvan je schepen kan kopen. Zoals ik zei, men hoeft niet alles binnen een paar maanden te kunnen verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
TheBrut3 schreef op maandag 2 november 2020 @ 13:06:
[...]

Daarvoor zijn ook al voldoende schepen te koop. Ik vind het wel lekker dat je verschillende resources tegelijk kan verzamelen waarvan je schepen kan kopen. Zoals ik zei, men hoeft niet alles binnen een paar maanden te kunnen verzamelen.
Die verschillende resources vindt ik ook niet fijn maar dat begrijp ik nog. Maar waarom mensen dubbel laten grinden? Wie heeft daar zin in? Hoe hoog is je motivatie om voor iets te grinden waar je al lang plezier van hebt gehad? Het zal wel aan mij liggen denk ik. Ik hou me verder rustig hierover. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Redax op 02-11-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik. Ik heb toch alles al gegrind.
Daarbij vind ik het ook helemaal niet erg om de Akizuki en Kitakaze steeds opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 14:09
Is het regrinden ook niet deels zodat de lagere tiers wat extra gevult worden met spelers?
Niet dat het veel zin heeft als spelers daar met fXP doorheen gaan.

Wat de reden(en) is/zijn vanuit WG, je hoeft niet te regrinden natuurlijk.
Je kan dat hele RB links laten liggen of zet in op fXP om alle schepen weer te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
SpamLame schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:24:
Is het regrinden ook niet deels zodat de lagere tiers wat extra gevult worden met spelers?
Niet dat het veel zin heeft als spelers daar met fXP doorheen gaan.

Wat de reden(en) is/zijn vanuit WG, je hoeft niet te regrinden natuurlijk.
Je kan dat hele RB links laten liggen of zet in op fXP om alle schepen weer te unlocken.
Daar had ik nog niet aan gedacht, het is inderdaad wat beter dat er weer wat spelers in de onderste klasse komen. Research bureau is niet het issue, maar het feit dat sommige schepen op geen andere manier te krijgen zijn. (In mijn geval de Paolo Emilio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Denk dat we ook niet moeten vergeten dat het spel ondertussen al 5+ jaar oud is en er al mensen zijn die het sinds dien spelen.
Zij moeten ook geprikkeld blijven om te blijven spelen.

Zelf zijn RP en schepen als Ohio en Slava een ver van m'n bed show met net m'n eerste 6 T10 TT schepen maar dat is oké.
Ondertussen spaar ik gestaagd door voor schepen als Stalingrad en coal schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Laatst online: 22:15

Case_C

[Team Carrack]

Mwa dat regrinden komt inderdaad uiteindelijk op neer dat je gewoon fXP inwisseld voor RP. Zou nog een keer de Shima moeten regrinden om op een paar honderd RP na genoeg te hebben voor een ship. Twijfel alleen nog welke t moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Redax schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:36:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht, het is inderdaad wat beter dat er weer wat spelers in de onderste klasse komen. Research bureau is niet het issue, maar het feit dat sommige schepen op geen andere manier te krijgen zijn. (In mijn geval de Paolo Emilio).
Mja dat geld voor andere resources zoals FDR steel only, Thunderer Coal only idem dito en voor jou in het bijzonder dus de Yolo Emilio.

Maar anders dan voor Steel kan je de Research Buro met fXP "oplossen".

Verschillende currency voor verschillende spelers in hun lifecyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:47
Met een coupon en een beetje staal heb ik genoeg coal voor de Georgia, maar zou nog wat kunnen sparen en dan kan ik een Thunderer kopen. Ik heb enkel een Midway als X, maar Research Bureau speel ik niet genoeg voor. Heb voornamelijk US tech schepen in hogere tiers, en de Nelson en Blyskawica als premiums.
Kan ik beter de Georgia doen omdat die Tier-9 premium meer geld verdient, of de Thunderer omdat die straks niet meer te koop is?
Ik wil plezier hebben aan potjes spelen, maar liever geen credits verliezen op potjes (heb geen Premium meestal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Slaut schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
of de Thunderer omdat die straks niet meer te koop is?
Ik wil plezier hebben aan potjes spelen, maar liever geen credits verliezen op potjes (heb geen Premium meestal).
Gaat die weg dan? Dat heb ik nog niet meegekregen. Als een schip uit de armory gaat zou ik deze als eerst kopen, je kan hem maar hebben. Denk ook niet dat je geld verliest met een T10, al zal je met de Georgia wat meer verdienen. Verder zijn het compleet andere schepen. Georgia is snel, grote guns en goede secondaries. Thunderer vecht meer op range, accurate guns en killing HE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
Blijkbaar is het enkel een gerucht, dus valt mee. Ik denk dat het toch de Thunderer gaat worden, dus nog even wat Coal sparen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Rond kerst wordt de coupon weer gereset als je die al hebt gebruikt. Misschien waard om te wachten. Als je de coupon nog niet hebt gebruikt, dan kan je het beter voor kerst doen.

En staal ruilen voor kool, dat is iets wat ik nooit zou doen. Kool krijg je gratis met bergen, staal verzamelen is een heel stuk moeilijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Meestal als een schip wat freexp/coal/steel cost wordt het aangekondigd en duurt het 2 patches voor hij eruit gaat.

• Louwke
https://blog.worldofwarships.com/blog/95

OK over 2 patches gaan er een aantal schepen uit. Dit zijnde Thunderer, Smaland, Georgia, Alaska en Massachusetts. Per 0.10.1 zijn eruit.

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Louwke schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:10:

OK over 2 patches gaan er een aantal schepen uit. Dit zijnde Thunderer, Smaland, Georgia, Alaska en Massachusetts. Per 0.10.1 zijn eruit.
Benieuwd wat er voor terug komt. 2.2miljoen xp staan. En 266k aan kooltjes.

• Slaut
Louwke schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:10:

Bedankt, ga ik toch maar de steel ook ervoor uitgeven ;)

• TheBrut3
Onbegrijpelijk dat de Smaland er nu al uit gaat!

• Flix20
Hmm... Helaas geen tijd om nog voor 10.1 de 1mio FXP te grinden voor alaska.. Maar om daar nou 60 piek voor neer te leggen is het me ook niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
Alternatief is om de laatst benodigde FXP te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:18
Vraagje van een occasionele speler:
Ik kreeg 2 dagen geleden een bericht voor 70% korting op een maand premium. Nu vind ik helemaal niks terug in mijn coupons. Kan ik hier ergens de status van terugvinden? En hoe dat te redeemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Geen idee, staat er iets in je mail? En kijk je bij de coupons in de Armory of bij de coupons in de webshop? Dat zijn volgens mij 2 verschillende coupons. Dingen met korting komen meestal in die van de webshop en hebben een bepaalde geldigheidsduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
TheBrut3 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:50:
Onbegrijpelijk dat de Smaland er nu al uit gaat!
Inderdaad... En je ziet hem zelden, in tegenstelling tot al die andere schepen.

Zit een beetje te twijfelen om hem te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:18
TheBrut3 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:36:
Dingen met korting komen meestal in die van de webshop en hebben een bepaalde geldigheidsduur.
Inderdaad, ik was op de verkeerde plaats aan het kijken... Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
Al wat dagen oud, maar je kan gratis 7 dagen premium + 7 containers krijgen:
https://worldofwarships.c.../a-gift-to-turn-the-tide/

Thunderer is binnen, en speelt geweldig :) Veel beter dan die trage Amerikanen (t/m VI iig), net zo leuk als de Nelson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Van de fast battleship line is alles t/m tier 7 traag als stront van de Amerikanen. Ik vind daar dan ook weinig aan, en heb de nieuwe line waar alle schepen traag zijn nog geen eens geprobeerd. Vanaf tier 8 zijn het best prima schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 15:42
Yes, net het genoegen mogen hebben van het verknipte MM beleid van WG. Ik in mijn T6 budyonny, met nog 7 tier 6 in mijn team, 12 tier 8 en de rest 7. Het grappige was, de T8 was een battleship (niks mis mee, kun je nog affakkelen wanneer het moet) en tadaaaa... een carrier.

Nog voordat ik zelfs maar binnen schootsafstand was van iemand, had ik al een lading rockets en bommen gepakt en was ik dood. En bedankt WG. Is de carrier speler ook nog gepikeerd dat ik hem report.
Anyhow, capabele carrier speler in het andere team, dus die had 6 kills en een win.

Gelukkig zijn carriers niet OP....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
7 T6 in je team en 12 T8 en dan was er nog ruimte voor T7? Dat was wel een hele grote battle :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slaut
CrazyOne, ik denk dat je je strategie best wel verkeerd had en dat je aan het begin van de match niet hebt gekeken met welke andere schepen je speelde. Daar had je je strategie op aan kunnen passen, door samen met een ander schip op te varen, of je eigen CV te vragen of hij planes kan plaatsen. Het reporten van een speler die het spel snapt en goed speelt, vind ik nogal kinderachtig.
Het zou wel eerlijker zijn als T8 CV's enkel met T7-9 schepen gematcht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Had die speler maar geen carriers moeten spelen :P

Oké, het is niet direct zijn schuld natuurlijk, tegelijk laten we wel wezen: Planes van je eigen CV zijn gewoon gehandicapt in het onderscheppen van vijandelijke planes. Best case scenario is dat een andere T6'er de lul is. En bij een ander schip gaan varen betekend alleen dat de CV makkelijk doelwitten bij elkaar heeft. Als je nou met meerdere anti-air schepen bij elkaar ligt, en het liefst tegen een CV van lagere tier of zwakke planes, dan is het mogelijk dat anti-air wat uithaalt. Maar tenzij er toevallig twee top tier Amerikaanse cruisers naast hem lagen ging AA weinig uitmaken.

• CrazyOne
Ik lag met 3 schepen om mij heen, cruisers en bb. Mijn eigen aa is waardeloos op t8 (of eigenlijk op alles) en bij alle 3 de aanvallen werdt ik getargeted. Dus nee kon er niks aan doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Black Friday is ook losgebarsten zie ik. Vooral natuurlijk voor WG, maar daar trap ik niet in. ;)
Ik heb gegokt en gewonnen. Netto iets van 500 goud erbij na alle containers unlocked te hebben, acht dagen premium is ook leuk, maar belangrijker nog heb ik die 5000 coal binnen. Met staal en een coupon kan ik dus nu de Thunderer kopen, maar ik wacht nog even en kijk hoeveel kolen in kan grinden voordat die weg gaat. In ieder geval heb ik iets van 20 miljoen credits gestoken in heel veel T5 schepen en ik zou met de aankomende kerstmissies, nog bijna 20K kolen binnen moeten halen. Dan moet ik volgens mij nog 30K en ik zie wel hoever ik kom. Een high tier staalschip ga waarschijnlijk ik toch nooit halen, maar ik spaar het liever op voor het geval dat.

Oh en ook een bootje ontvangen. Ik had het liefst Tirpitz gehad omdat ik die al een tijdje wou, maar ik zal niet klagen over de Cossack. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dankzij Black Friday en wat corona toelagen overgestapt naar WoWs op 1440p 144hz... Damn, dat ziet er ineens lekker uit zeg! Al zal ik er vast niet beter door gaan spelen :+

Die BF containers laat ik lekker links liggen. Heb alle reguliere schepen al waarvan een B versie is. En Santa crates komen er ook weer aan. Lekker whalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Ik heb wel lekker gewaled :+

Die 11 dingen gekocht van 250 dubloons

Kaga ehm What wg zit me te trollen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Kaga is best een goede CV, niks mis mee. Spread the torps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Yup, ik heb Kaga gekocht. Stond toch al lang op de wishlist en kon het niet laten voor 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
TheBrut3 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:40:
Kaga is best een goede CV, niks mis mee. Spread the torps!
ik vaar met een grote boog om CV's heen :D vind het echt niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Mijn buit was een kidd en Alaska. Vrij content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Volgens mij wil WG me vertellen dat ik eens een Amerikaanse lijn moet starten. Een aantal jaar terug kreeg ik Kidd uit een supercontainer, een paar maanden terug kreeg ik Boise uit de KOTS collection, en net krijg ik Sims B uit een Black Friday container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Niks mis met de Amerikaanse lijnen. Alleen die nieuwe BB lijn, tsja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus de Santa containers lijken rigged te zijn. :z
https://www.reddit.com/r/...ta_gift_ship_and_why_you/

Flamu heeft het al getest en ja hoor.

Dus als je een Makarov wil, nou dit is je kans...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:30:
[...]
Dus als je een Makarov wil, nou dit is je kans...
_O- i'll pass, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Ach dat de kansen gelijk zijn voor alle schepen uit de lijst van te krijgen schepen in de santa boxes is al jaren niet het geval. In een van de voorgaande jaren was het oa de huaghe.
Je kan het noemen hoe je wilt shortlist, droprate% tabel, rigged, nieuw is het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Tsja mensen kunnen en gaan hierover zeuren omdat huilkoning Flamu dat ook doet. En de huilkoning moeten de fanboiis volgen natuurlijk. Ik snap het wel dat ze anders geraakt worden in hun slaafse ego. Beetje hetzelfde als Flamu papegaaien over wat hij over CV's terwijl ze het nooit gespeeld hebben, echt kansloos.

Maar zoals @SpamLame aangeeft is dit elk jaar het geval, niks nieuws.

En waarom zou ik klagen als ik voor €60 een gokje waag en ik haal er voor €145 aan schepen uit, en ook nog eens 6k dubs en wat restjes? En ja daar zaten een Vanguard en Yuudachi bij, so what?

Als je een specifiek schip wil winnen, dan kan je die beter gewoon kopen. En als je hoopt een specifiek rare schip te winnen; Succes met teleurstelling verwerken.

Het is gewoon een manier om een gokje te wagen en ik heb nog niemand gezien die er niet meer waarde uit haalt dan er in wordt gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
TheBrut3 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:49:
Tsja mensen kunnen en gaan hierover zeuren omdat huilkoning Flamu dat ook doet. En de huilkoning moeten de fanboiis volgen natuurlijk. Ik snap het wel dat ze anders geraakt worden in hun slaafse ego. Beetje hetzelfde als Flamu papegaaien over wat hij over CV's terwijl ze het nooit gespeeld hebben, echt kansloos.

Maar zoals @SpamLame aangeeft is dit elk jaar het geval, niks nieuws.

En waarom zou ik klagen als ik voor €60 een gokje waag en ik haal er voor €145 aan schepen uit, en ook nog eens 6k dubs en wat restjes? En ja daar zaten een Vanguard en Yuudachi bij, so what?

Als je een specifiek schip wil winnen, dan kan je die beter gewoon kopen. En als je hoopt een specifiek rare schip te winnen; Succes met teleurstelling verwerken.

Het is gewoon een manier om een gokje te wagen en ik heb nog niemand gezien die er niet meer waarde uit haalt dan er in wordt gestopt.
jep eens met bovenstaande, ik gok elk jaar ook een keer met 20 containers en ik heb een keer mazzel gehad met een imperator Nikolai (fav sealclubber :+ ) en elk jaar wat coal en weer wat premium time (komende jaar gratis premium) en genoeg coal voor mn thunderer binnen te harken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb het random gestolen van reddit, gefikst

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1nfrf1480e361.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=b7381f43316688478c8b009e6e5a98ef9e7f2604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
https://worldofwarships.c...s-and-events/we-are-many/

In 2017 waren de Santa Containers er voor het eerst. Niets aan veranderd dus, alleen elk jaar wat andere schepen welke hogere kans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:44:
https://worldofwarships.c...s-and-events/we-are-many/

In 2017 waren de Santa Containers er voor het eerst. Niets aan veranderd dus, alleen elk jaar wat andere schepen welke hogere kans hebben.
Hogere kans = 100% garantie op die schepen.

Maar goed mij zal t een worst zijn, doe toch niet mee met die containers. Straks weer die van de T10 snowflakes is weer genoeg om de kerst door t komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Case_C op 06-12-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoeft niet, ik heb bijv. geen Makarov of Ochakov gehad. Staan wel op de Reddit shortlist.

[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 07-12-2020 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
Ach ik doe elk jaar wel een gokje met 20 mega containers, dit jaar 3 schepen gehad, uiteraard Makarov :p en dan ook nog Yudachi & Vanguard, + 8 k doubloons en wat coal. Prima return wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifetfc
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik was de topic aan het volgen over de kerst containers maar vond het vreemd dat ik deze niet zag staan. Vandaag eens verder gezocht en ...blijkbaar kan je deze niet aankopen als je in België woont. Alleen vroeg ik me af waarom in Nederland wel (of gebruiken jullie allemaal VPN?) en in België niet. Er is laatste tijd wel wat te doen rond lootboxes zoals bv in FIFA en vroeg me af of dit hiermee te maken heeft. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VDR50jFnDv00bjmZmaVKuUwYZnQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FUPhSOSRmi2HPPaVUPgZuKjT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
lifetfc schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:01:
Ik was de topic aan het volgen over de kerst containers maar vond het vreemd dat ik deze niet zag staan. Vandaag eens verder gezocht en ...blijkbaar kan je deze niet aankopen als je in België woont. Alleen vroeg ik me af waarom in Nederland wel (of gebruiken jullie allemaal VPN?) en in België niet. Er is laatste tijd wel wat te doen rond lootboxes zoals bv in FIFA en vroeg me af of dit hiermee te maken heeft. 8)7

[Afbeelding]
Jullie regering heeft gezegd dat die kerstboxes niet mogen, was vorig jaar ook al zo. Dus als je ze wilt kopen ofwel VPN aanzetten, ofwel een medespeler vragen ze aan je te giften.

En het heeft inderdaad dezelfde reden als de lootboxes in Fifa.

[ Voor 3% gewijzigd door ElPaco op 07-12-2020 11:06 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Omdat de inhoud niet gegarandeerd is vallen ze onder de categorie lootbox.
Hoewel het met de huidige lootboxes wel wat meer gegarandeerd lijkt:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
ElPaco schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:06:
Dus als je ze wilt kopen ofwel VPN aanzetten, ofwel een medespeler vragen ze aan je te giften.
Zover ik van een Belg uit de clan heb begrepen werkt het zelfs met VPN niet. Giften werkt wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Je moet een account aan maken met VPN naar NL, op je standaard account staat als land België en kan je vanuit geen enkel land lootboxes aankopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tesedar
Je moet idd een 2e account hebben buiten BE die gift naar je BE account.
Werkt goed maar na enkele keren zijn er beperkingen op welke betaalmiddelen je kan gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
tesedar schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:05:
Ach ik doe elk jaar wel een gokje met 20 mega containers, dit jaar 3 schepen gehad, uiteraard Makarov :p en dan ook nog Yudachi & Vanguard, + 8 k doubloons en wat coal. Prima return wat mij betreft.
En dan heb je ieder jaar ook echt geluk, of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tesedar
Redax schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:43:
[...]

En dan heb je ieder jaar ook echt geluk, of?
Vorige jaren ook altijd wel een 2-tal schepen + premium time, coal, camo's enzo
of je dat geluk kunt noemen hangt af van wat je verwacht, als je Missouri hoopt te krijgen dan ben je vaak teleurgesteld denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
tesedar schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:32:
als je Missouri hoopt te krijgen dan ben je vaak teleurgesteld denk ik...
En dat is het grote probleem. Ze verwachten allemaal een rare schip of een T9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
TheBrut3 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:06:
[...]

En dat is het grote probleem. Ze verwachten allemaal een rare schip of een T9.
Nee, ze verwachten een kans op een van de betere schepen, alleen werkt WG met een shortlist, waardoor de meeste een trashtier schip van deze shortlist krijgen. De kans op überhaupt een van de betere schepen is als je de shortlist schepen al hebt, want pas dan krijg je een random supercontainer met (random?) schip. Dus een gokje wagen om een container te kopen zit er niet in, nou ja een gokje op een Makarov misschien.

Maar goed dat is al voldoende op reddit of door de CC's (Flamu, Flambass, Jingles) behandeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 09-12-2020 21:44 ]

• Redax
Cardinal schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:19:
[...]

Nee, ze verwachten een kans op een van de betere schepen, alleen werkt WG met een shortlist, waardoor de meeste een trashtier schip van deze shortlist krijgen. De kans op überhaupt een van de betere schepen is als je de shortlist schepen al hebt, want pas dan krijg je een random supercontainer met (random?) schip. Dus een gokje wagen om een container te kopen zit er niet in, nou ja een gokje op een Makarov misschien.

Maar goed dat is al voldoende op reddit of door de CC's (Flamu, Flambass, Jingles) behandeld.
Ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht, maar hier boven zijn toch een aantal mensen die het wel de moeite waard vinden. Als de keuze volledig random was tussen alle beschikbare schepen en niet zozeer de short list had ik allang crates gekocht. Misschien een rare gedachten maar ik wil wel een 'garantie' dat ik waar voor mijn geld krijg. Zeker met dit soort prijzen.

Los daar van. Iemand enig idee of de schepen die momenteel beschikbaar zijn voor research points later ook voor doubleens, coal, steel of ander handelsmiddel beschikbaar komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Redax schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:13:
[...]
Los daar van. Iemand enig idee of de schepen die momenteel beschikbaar zijn voor research points later ook voor doubleens, coal, steel of ander handelsmiddel beschikbaar komen?
Dat zal waarschijnlijk ooit wel een keer gebeuren, maar daar gaat dan wel x jaar over heen. Gezien die schepen eerst toch wel een half jaar uit de shop verdwijnen voor ze terugkomen. Maar als de "steel legends" de basis zijn, gaat dat niet goedkoop zijn. ~170k coal voor de Flint waar een andere T7 cruiser voor 100k minder te halen is. Dat zal met RP-schepen minstens net zo gek worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21-06 16:34
Ik speel al sinds jaar en dag WoW en ik vind het nog steeds leuk. Heb ooit in het verleden 2 schepen gekocht die ik wilde hebben en laten we eerlijk zijn, voor dat geld zo'n spel spelen wat ook nog eens wordt bijgehouden vind ik echt geen geld. Het is ongelooflijk gedetailleerd en uitgebreid...en ook nog eens steeds nieuwe updates....KLASSE WoW.

Maar waarom ik reageer, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar de andere leden mee spelen qua hardware. Ikzelf zit op een i7 2600 met 16 meg geheugen op een dsl lijntje en heb dus een ping van 29 ms. Daar wil ik wat aan doen maar eerst wat info vergaren dus........

Ik hoor graag van jullie

https://nl.hardware.info/...9747/corsair-construction

[ Voor 4% gewijzigd door RuudSint op 14-12-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
RuudSint schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:34:
...Ikzelf zit op een i7 2600 met 16 meg geheugen
Are you sure about that ;)

Voorheen
i7 4790/16GB/1050ti 2K display 100 fps-ish
nu
R5 3600/16GB/1660S 2K display 150 fps-ish

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 14-12-2020 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
Ja, tik op de link en dan zie je het hele systeem. Is dus al 9 jaar oud...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Toen zal je ook meer dan 16 megabyte geheugen hebben gehad. Eerder 16 Gigabyte ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb nu nog een R5 1600 met 16GB en een GTX1070.
Als de CPU en GPU binnen zijn ga ik naar een R5 5600X en een RTX3070.

Ik heb een 1440p 144hz monitor en met hoge settings trekt de kaart dat ook wel. Soms wat FPS drops naar rond de 100, vooral als je zoomed in bent volgens mij. Dus de hardware die ik ga hebben wordt overkill voor WoWs.

Edit: Overigens staat WoWs op mijn HDD en niet op de SSD. Dat maakt namelijk geen verschil bij dit spel.

[ Voor 13% gewijzigd door TheBrut3 op 15-12-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
TheBrut3 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:49:
Edit: Overigens staat WoWs op mijn HDD en niet op de SSD. Dat maakt namelijk geen verschil bij dit spel.
Dat wist ik dus niet zeker, dan moet die trage ping ergens anders aan liggen maar waaraan ?? Speel nu al jaar en dag in WoWs en merk steeds meer op dat het spel beëindigd wordt terwijl ik op mijn scherm nog steeds tegenstanders zie en dat ligt niet aan de tijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuudSint
ElPaco schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:35:
Toen zal je ook meer dan 16 megabyte geheugen hebben gehad. Eerder 16 Gigabyte ;)
Je hebt helemaal gelijk. tikvoutje...sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Dat is raar inderdaad. Al is de UI van Wargaming ook niet de beste en snelste.
Maar ik zit altijd voor de countdowntimer klaar is in de battle, met een SSD zal dat iets eerder zijn. En mijn battle is ook nooit eerder of later afgelopen dan hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
TheBrut3 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:18:
Dat is raar inderdaad. Al is de UI van Wargaming ook niet de beste en snelste.
Maar ik zit altijd voor de countdowntimer klaar is in de battle, met een SSD zal dat iets eerder zijn. En mijn battle is ook nooit eerder of later afgelopen dan hoort.
Dan zit je duidelijk eerder in de game dan ik...denk dat het tijd wordt alles te upgraden naar deze tijd. Vind WoW nog steeds leuk al speel ik dus om deze reden niet in een Clan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
Er zijn ook non-competitive/lonewolf Clans, wel de voordelen van de clanbonusen met geen/weinig verplichtingen.

Uit je reacties haal ik 3 zaken obv onderstaande quotes (uit contaxt wellicht)
RuudSint schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:34:
.... een dsl lijntje en heb dus een ping van 29 ms.
Ping is prima imo
RuudSint schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:55:
Dat wist ik dus niet zeker, dan moet die trage ping ergens anders aan liggen maar waaraan ?? Speel nu al jaar en dag in WoWs en merk steeds meer op dat het spel beëindigd wordt terwijl ik op mijn scherm nog steeds tegenstanders zie en dat ligt niet aan de tijd...
Again ping is prima imo
Just 2 be sure, de ronde is over omdat de counter 1000 of 0 bereikt bij 1 van de teams?
RuudSint schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:50:
[...]

Dan zit je duidelijk eerder in de game dan ik...denk dat het tijd wordt alles te upgraden naar deze tijd. Vind WoW nog steeds leuk al speel ik dus om deze reden niet in een Clan...
Eerder in de game zitten is afaik afhankelijk van de laadtijd. Dit zou de hdd kunnen zijn, maar bv ook de laadtijd van assets naar/op/in je GPU.

Je systeem heeft zowel SSD als HDD, dus waar is wows geinstalleerd? De standalone launcher zou bij default op C:\ installeren (aangenomen dat je van de SSD boot staat wows op ssd)
Als je speelt via steam waar is je steamlibrary gelokaliseerd? Indien dit hdd blijkt dan zou je een nieuwe library (op ssd) kunnen maken en de game verplaatsen naar de nieuwe library.
Zijn er dan objective verschillen in laadtijden (desnoods pak je er een stopwatch bij met een aantal voor/na metingen).

1 enkele 6850/1G zit tussen minimum en recommended in aldus de (kariges) specs van WG, sli en crossfire zijn niet gesupport.
Kijk ik naar mijzelf dan gebruikt wows 1.7GB vram totaal in zowel port als battle. Afhankelijk van jouw video settings kan je vram de bottleneck zijn.

Upgrades

Het is een moeilijke tijd voor upgrades, niet alleen heb je Black Friday deals gemist (voor wat dat waard was), de prijzen over het algemeen zijn aan het stijgen, de 2dehands markt volgt deze stijging ook.
Tenzij je bereid bent/budget hebt het (zo goed als) gehele systeem te vervangen en zonder te weten wat de utilizations zijn van je systeem in-game, zou ik eerst voor een andere (2dehands) GPU gaan puur obv van je huidige vram.

Voor wows zou ergens tussen bv een 1050ti(=4GB) en 1650(s) (eveneens 4GB) in jouw huidige setup voor wows voldoende moeten zijn zonder "veel" € uit te geven, uiteraard is dit afhankelijk van de overige games/sw die je gebruikt en hoelang je denkt de nieuwere GPU te willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
@SpamLame

Dank voor je uitvoerige analyse. Ik haal even niets aan maar herhaal een deel van je woorden om duidelijk te maken waar ik op reageer.

Ping is prima, dank daarvoor. Ik kijk op de Dsl line ook 4k TV en de snelheid van die line is Up 100Mb en Down 10 Mb. Dat zou dus geen enkel probleem op moeten leveren, dacht ik.

De counter zal ik eens beter in de gaten gaan houden, dank hiervoor.

De laadtijd, WoW staat op een HD. Ben bezig om alles naar de SSD te zetten om te kijken of dit inderdaad wat oplost. Ik dacht dat WoW zich meer in het geheugen plaatste dus dat geheugen belangrijker was dan de HD laadtijd. Ik hou je op de hoogte van de SSD-resultaten. Ik heb de mogelijkheid om te booten vanaf de HD en hetzelfde te booten vanaf SSD en de (laad)verschillen zijn groot. Voor de HD geldt extreem slow. Niet zo gek voor een configuratie van ruim 9 jaar oud. Dat houdt tevens in dat ik met een Intel voetje voor een 1151 CPU bijna aan het einde zit. Ik zou dus ook het moederbord aan moeten gaan passen en als ik dat moet gaan doen, pak ik alles aan en dat wil zeggen, moederbord, CPU en GPU plus geheugen.

Vorig jaar ging mijn voeding er aan dus die 850 Watt heb ik vervangen door een HX1200i van Corsair. Zwaar overtrokken maar met een bedoeling, ik wilde toen al upgraden en heb dus gezorgd dat de voeding geen probleem meer is.

Terug naar de games. Ik speel buiten WoW ook FOE en ook daar merk ik op de computer dat dit uitermate traag reageert. Op mijn mobiel loopt het prima, op het computerscherm is de laadtijd aan zienlijk en bijna onspeelbaar. Volgens mij onderschrijft dit wat jij al deels naar voren bracht in het GPU deel.

Black Friday heb ik expres overgeslagen omdat ik wil switchen naar AMD. Ten eerste ben ik het zat dat Intel vlug aan processorvoetaanpassingen doet, AMD gaat veel langer mee en gezien de laatste ontwikkelingen nu een echte concurrent voor Intel.

De hele configuratie die ik nu heb was toen in 2011 TopofTheBill en dat wil ik weer gaan doen. Als ik mijn uitgave van toen over 9 jaar uitsmeer ben ik minder kwijt dan dat ik elke 3 jaar het systeem moet of wil gaan aanpassen.

Het speelt hier ook mee dat ik hetzelfde systeem gebruik voor video en fotoshop werkzaamheden in 4K. Vandaar dat ik wel wat meer geld uit wil trekken, ook het monteren van een 4k filmpje is extreem traag en zelfs irritant. Dit even terzijde om duidelijk te maken waarom ik hier grote stappen wil gaan nemen maar wacht even af wat de markt nu gaat doen ivm de levertijden van de RX Radion 6000 serie.

Ik ben heel blij met je uitvoerige reactie en die was echt klasse en meer dan ik had durven hopen toen ik mijn bericht plaatste. Ik zit veel op internet, en zeker in deze tijd, en lees veel in Fora over game-ervaringen en de Hard Ware daarvoor en probeer die informatie door te trekken naar mijn Video en Photoshop hobby. Nogmaals mijn dank voor de tijd die je hieraan besteed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
@RuudSint yw, black friday is ook geen verplichting, was alleen maar om aan te geven dat sinds toen (en mms eerder) de prijzen ongunstiger (zijn) worden.

Persoonlijk zou ik voor 2dehands gaan, maar dat hoeft niet jouw keus te zijn.

GPU levertijden, team rood/groen is afaik een beetje sjit, je zou alvast CPU/RAM/Mobo en aanverwanten kunnen halen. Kan je alvast met die delen aan de gang en uitnutten.
Evnt een lowbudget maar beter dan je huidige 6850 (2dehands) GPU erbij die je weer doorverkoopt als de verkrijgbaarheid van de GPUs weer wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
Dank voor de toevoeging.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
RuudSint schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:48:
Ten eerste ben ik het zat dat Intel vlug aan processorvoetaanpassingen doet, AMD gaat veel langer mee en gezien de laatste ontwikkelingen nu een echte concurrent voor Intel.

De hele configuratie die ik nu heb was toen in 2011 TopofTheBill en dat wil ik weer gaan doen. Als ik mijn uitgave van toen over 9 jaar uitsmeer ben ik minder kwijt dan dat ik elke 3 jaar het systeem moet of wil gaan aanpassen.
Volgens mij is Zen 3 de laatste reeks op de AM4 socket. Dus dat AMD veel langer met dezelfde socket heeft gedaan klopt, maar ook daar zijn de mogelijkheden niet oneindig.

Overigens ligt er aan hoe top of the bill het is. Over het algemeen krijg je na een 5600X (voor gamen) of 5900X (wanneer je al die cores gaat gebruiken) weinig terug om voor de nog duurdere stap te gaan. Zelfde met videokaarten. Speel je 1080p dan is een 3060Ti eigenlijk al overkill. RTX3070 en RX6800 lijken de sweetspot voor 1440p en dan heb je de RTX3080 en RX6800XT voor 4k. Dan kan je wel voor een RTX3090 gaan omdat het top of the bill is, maar waarom? Je kan ook een paar jaar later de GPU verkopen en het model wat dan standaard is kopen. Geheugen ook weer hetzelfde. Sweetspot qua prijs/performance lijkt momenteel 3000-3200mhz te zijn. Dan kan je wel voor een setje 4400mhz gaan, maar waarom? En met het moederbord hetzelfde. Als je geen gekke dingen gaat doen, dan is een basis B550 moederbord ruim voldoende. Dan kan je gaan voor een Dark Hero gaan, maar waarom?

En ligt ook zeker aan de spellen die je doet. Zoals gezegd speel ik WoWs op 1440p met een GTX1070 en je kan alles op max spelen. Dus voor WoWs hoef je zeker niet verder te gaan dan dat. Als je Cyberpunk op 4k wil gaan spelen met de hoogste settings... Dan wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
TheBrut3 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:40:
[...]

Volgens mij is Zen 3 de laatste reeks op de AM4 socket. Dus dat AMD veel langer met dezelfde socket heeft gedaan klopt, maar ook daar zijn de mogelijkheden niet oneindig.

Overigens ligt er aan hoe top of the bill het is. Over het algemeen krijg je na een 5600X (voor gamen) of 5900X (wanneer je al die cores gaat gebruiken) weinig terug om voor de nog duurdere stap te gaan. Zelfde met videokaarten. Speel je 1080p dan is een 3060Ti eigenlijk al overkill. RTX3070 en RX6800 lijken de sweetspot voor 1440p en dan heb je de RTX3080 en RX6800XT voor 4k. Dan kan je wel voor een RTX3090 gaan omdat het top of the bill is, maar waarom? Je kan ook een paar jaar later de GPU verkopen en het model wat dan standaard is kopen. Geheugen ook weer hetzelfde. Sweetspot qua prijs/performance lijkt momenteel 3000-3200mhz te zijn. Dan kan je wel voor een setje 4400mhz gaan, maar waarom? En met het moederbord hetzelfde. Als je geen gekke dingen gaat doen, dan is een basis B550 moederbord ruim voldoende. Dan kan je gaan voor een Dark Hero gaan, maar waarom?

En ligt ook zeker aan de spellen die je doet. Zoals gezegd speel ik WoWs op 1440p met een GTX1070 en je kan alles op max spelen. Dus voor WoWs hoef je zeker niet verder te gaan dan dat. Als je Cyberpunk op 4k wil gaan spelen met de hoogste settings... Dan wordt het een ander verhaal.
Zelf twee jaar terug hier op de V&A een 1080ti voor <400 op de kop weten te tikken en daar draait wows als een zonnetje op met 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
@TheBrut3 Dank voor je toevoeging en kijk, hier leer ik dus van...en met die GPU toevoeging heb je gewoon gelijk. Wat ik wil is een goede widescreen monitor voor games en video montage en daar dus de GPU bij kiezen. Niet andersom. Dit even tussendoor voor de duidelijkheid.

Ik draai intussen WoW op de SSD en ik moet zeggen dat dat alleen al scheelt. Het start sneller en speelt beter maar FOE blijft een crime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
@RuudSint FOE is een webbrowser based game toch? Indien dat zo is, staat hardware acceleration dan aan of uit (indien beschikbaar/toepasbaar) en hoe is je ervaring met FOE als je hardware acceleration uit of aan zet? Verder ken ik FOE niet, wellicht dat je in Strategy Games een topic vind of maakt die je specifiek verder kan helpen met FOE.

Goed dat je ervaring met wows nu beter is op ssd

Prima als je de GPU wilt kopen a.d.h.v. het nog te kopen scherm
Ik denk dat je voor je GPU met twee dingen rekening moet houden.
-kan ze jouw games met een beetje deftig draaien op de te nog kiezen monitor (resolutie,refreshrate,lag)
-ondersteunt ze je videoediting tools mbt GPU acceleration.

Tevens denk ik dat als je verder advies wilt over welke componenten te kopen je daar een dedicated topic voor aanmaakt in Desktop Aankoopadvies

• Redax
Iemand enig idee wanneer er nieuwe coal schepen in het arsenaal komen?

[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 17-12-2020 09:34 ]

• SpamLame
@Redax Nee niet echt, Neustrashimy, Flint, Z-44, DoY, Lazo & Hill zijn er onlangs bijgekomen
De devblogs hebben het wel over nieuwe schepen die toegevoegt worden, maar los van de techtree schepen is niet aangegeven hoe het schip te krijgen is (dblns, steel, coal, dockyard, tokens etc.).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpamLame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Yeesss, de Makarov is binnen. Gewoon de container van de calender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 15:22
Hier ook de Makarov met de kalender binnen. Valt me mee... had ook niet echt een tier IX of X verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyOne
Zo, lekker de hele middag de tijd om te ranken.....
3 uur later ben ik welgeteld van 4 naar rank 5 gezakt. Die teams van mij zijn gewoon ongelooflijk, WG moet mij wel op een pislijst hebben staan zo slecht. Alle drie onze destroyers dood in de eerste 3 ! minuten, onze 3 bbs die allemaal achter een eiland liggen zonder angle op iemand, ik heb het allemaal voorbij zien komen vandaag. Gewoon eens 2 potjes op rij winnen, en niet 11 op rij verliezen zou wel leuk zijn, oh en een potje starten zonder dat er meteen 2 spelers van mijn team AFK zijn zou ook wel helpen.
Ik ben een middelmaat speler, dat weet ik van mijzelf en dat geeft niet, behalvce dat ik steevast bovenaan in mijn teams eindig op het moment in ranked wat al genoeg zegt, maar de hoeveelheid ongelooflijke idioten die in mijn teams komen kan gewoon geen toeval zijn.

Gewoon zwaar frustrerend dit, ik denk even leuk te gaan gamen, en vervolgens zitten er zoveel pisvlekken in je team dat je gewoon boos erop wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door CrazyOne op 27-12-2020 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpamLame
@CrazyOne als idd 11 op rij losses dan heb je 8 games teveel gespeelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoB66
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-08 22:32

MarcoB66

WoWs clan: [GF-NL]

RuudSint schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:50:
[...]

Je bent altijd welkom in m'n clan. Niet competetief, wel de bonus van een clan.

clan is [GF-NL] Gaming for Fun-NL

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoB66 op 28-12-2020 11:29 ]

warships.net/MarcoV_1

• RuudSint
MarcoB66 schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:28:
[...]
Je bent altijd welkom in m'n clan. Niet competetief, wel de bonus van een clan.

clan is [GF-NL] Gaming for Fun-NL
Misschien tijd om op de goede voornemenslijst te zetten, hoe communiceren jullie ??
Ik heb namelijk nog geen Headset....dus ook niets zoals TeamSpeak.....

Fijne jaarwisseling voor wie dit leest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
RuudSint schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:36:
[...]

Misschien tijd om op de goede voornemenslijst te zetten, hoe communiceren jullie ??

@RuudSint jij ook een goed 2021 (anderen alhier natuurlijk ook)

Ik ken de clan niet, maar ga er maar van uit dat voice (ingame/discord/teamspeak)een rol speelt.
Opzich kan je ook zonder, het is alleen zoveel handiger/sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoB66
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-08 22:32

MarcoB66

WoWs clan: [GF-NL]

Eigenlijk (nog) niet echt. Ik wil wel met teamspeak iets gaan doen.
De in game chat is waardeloos.
Er zijn redelijk wat mensen die niet heel erg actief zijn. Echt 'casual' dus.

warships.net/MarcoV_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
MarcoB66 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:42:
[...]

Eigenlijk (nog) niet echt. Ik wil wel met teamspeak iets gaan doen.
De in game chat is waardeloos.
Er zijn redelijk wat mensen die niet heel erg actief zijn. Echt 'casual' dus.
Kijk ook eens maar discord voor voice comms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudSint
@SpamLame Kijk vooral ook eerst eens naar Discord, net een uitleg gezien op YouTube en het lijkt me aantrekkelijker dan TeamSpeak maar.....zoals gezegd heb ik niet veel ervaring hiermee met betrekking tot spelletjes.

Heb al gekeken in WoW naar de clan, zal eens zoeken naar je nickname daar....ik speel als Oldman_47, zegt ook wat over mijzelf....speel bijna dagelijks maar nooit lang, eerste container is voor mij genoeg zoals ik nu speel maar misschien veranderd dat wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-09 12:28
RuudSint schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:05:
@SpamLame Kijk vooral ook eerst eens naar Discord, net een uitleg gezien op YouTube en het lijkt me aantrekkelijker dan TeamSpeak maar.....zoals gezegd heb ik niet veel ervaring hiermee met betrekking tot spelletjes.

Heb al gekeken in WoW naar de clan, zal eens zoeken naar je nickname daar....ik speel als Oldman_47, zegt ook wat over mijzelf....speel bijna dagelijks maar nooit lang, eerste container is voor mij genoeg zoals ik nu speel maar misschien veranderd dat wel....
Je kunt natuurlijk ook deelnemen aan andere “clan” discord servers om wat kennis te maken en ervaring op te doen.

Ik weet dat [GOT] actief is op discord:
https://discord.gg/4mB4CBe

een goede bron voor Nederlandse en Belgische spelers en clans is de WG benelux discord server:
https://discord.gg/EdNBMtkb

Verder zijn er meer Nederlandstalige clans actief waarvan er vele ook wel een discord server zullen hebben. Gewoon even rond vragen en kijken (:
Pagina: 1 ... 125 ... 129 Laatste