Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:15
Pyramiden schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:34:
[Afbeelding]

Dat een team vaak weggevaagd wordt blijft wel een dingetje, maar met matchmaking zoals dit vind ik dat ook niet geheel verrassend...
Bijna iedereen Rank 1, met een hoge clan division erin waarvan 1 met KOTS badge, en een Elite CV badge...
Matchmaking in randoms is compleet random.
Een divisie van ENUF (ENUF is dit CB seizoen als 1e geëindigd) kan een game al carrien. Maar zo te zien hebben ze nog wat aardige spelers erbij gehad (0gorek 60%, Atomzwiebel 61%)

Verder staat zo'n zilveren ster voor Rank 1 in Ranked Sprint, maar dat kan echt elke pancake halen. Bijv die 2 spelers in hun B divisie hebben Rank 1 gehaald in de sprint met 61 games (43% winrate) en 56 games (36% winrate), dat zijn dus gewoon slechte spelers.

Maar ja, matchmaking in randoms kan beter. Van de andere kant; Is het dan nog randoms?
Bij Clan Battles en Ranked (niet sprint) wordt er anders gematcht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/751024150906404894/751189826208006244/unknown.png
Zo, de SC zijn ook weer binnen voor deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
Vraagje van een beginner: hoe kom je aan die super containers? Ik zie er van alles over voorbij komen maar ik heb het ingame niet gezien.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49
ElPaco schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:15:
Vraagje van een beginner: hoe kom je aan die super containers? Ik zie er van alles over voorbij komen maar ik heb het ingame niet gezien.
Zie https://wiki.wargaming.net/en/Ship:Economy#Containers en links in beeld in port onder "Containers".

Je moet wel een minimaal level 5 account hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 04-09-2020 20:38 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 00:15:
Oftewel geluk bij een gewone container uitzoeken normaal gesproken.

Echter momenteel is er een evenement waarbij elk eerste potje in een Tier 10 schip je er ook één krijgt, dus momenteel krijgen mensen er behoorlijk wat. Voor een beginner zit dat er dus nog niet in, al krijg je wel bonussen ook bij eerste potjes in tier 5 en hogere schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:29
Gisteren een paar lekker potjes gehad, ik begin steeds meer door te krijgen hoe ik mijn US heavy cruiser tier 7 in moet zetten. Een potje tegen tier 9 kon ik me lekker achter een eiland leggen en zorgen dat ik op alles kon blijven schieten. ben amper gespot geweest in die game en echt een hoop damage kunnen doen. Ik moet wel zeggen en dat is een nadeel. Als ik een andere New Orleans zie dan weet ik gewoon hoeveel damage ik kan doen met AP. Dat ondervind ik zelf ook wel aan de lijven. Maar goed we moeten nog even voor de eerste tier 8 dus we blijven rustig doorgrinden

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:23
GerGio schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:39:
Gisteren een paar lekker potjes gehad, ik begin steeds meer door te krijgen hoe ik mijn US heavy cruiser tier 7 in moet zetten. Een potje tegen tier 9 kon ik me lekker achter een eiland leggen en zorgen dat ik op alles kon blijven schieten. ben amper gespot geweest in die game en echt een hoop damage kunnen doen. Ik moet wel zeggen en dat is een nadeel. Als ik een andere New Orleans zie dan weet ik gewoon hoeveel damage ik kan doen met AP. Dat ondervind ik zelf ook wel aan de lijven. Maar goed we moeten nog even voor de eerste tier 8 dus we blijven rustig doorgrinden
Je zou eens kunnen kijken om ook de duitse cruiser line mee te pakken.
Na de US heavy line ben ik die gaan doen en dat was ook echt een waar genot!
Speel ook aanzienlijk meer in de Hindi dan in de DM

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 15:39

Case_C

[Team Carrack]

@TheBrut3 Aardig wat staal en doubloons, das niet verkeerd.

Ga zelf eens kijken hoeveel containers ik kan verzamelen met deze patch. Gisteren voornamelijk T5/6 unlocked, en dan toch al 17 containers die klaarstaan door alle missies etc. Ben benieuwd hoeveel het er zijn als ik alle schepen langs ben geweest. Dan is die 'open all' knop wel zo handig... anders ben je zo 10min bezig :P .

Moet nog wel een aantal t10's halen voor de containers in deze patch... Z52, Marceau, Harugumo met fXP, en misschien dat ik de Donskoi weer opnieuw ga grinden.. (Met premium en een berg vlaggen is dat ook vrij vlot gedaan.)

Hoe zijn de meningen eigelijk over de Anchorage dockyard? Lijkt naar mijn idee wel redelijk balanced (Heb de eerste directive met enkel coop al bijna in 1 dag compleet :+ ). Gewoon een vast bedrag doubloons wat je af moet tikken als je het schip echt wilt hebben.. en in combinatie met de berg premium containers is 3k doubloons wel haalbare kaart voor gratis :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik heb sowieso nog een 7k doubloons ofzo staan. Nu kan ik daar in principe ook een premium camo voor een TX schip mee kopen, wat me behoorlijk wat credits oplevert. Maar ik neig toch meer naar de Anchorage te kopen. Ik ben beetje skeptisch over smoke bij een heavy cruiser (als in: Als je schiet in smoke ben je alsnog gedetect vanaf behoorlijke afstand), maar het is tenminste wel een uniek schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Case_C schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:11:
@TheBrut3 Aardig wat staal en doubloons, das niet verkeerd.

Ga zelf eens kijken hoeveel containers ik kan verzamelen met deze patch. Gisteren voornamelijk T5/6 unlocked, en dan toch al 17 containers die klaarstaan door alle missies etc. Ben benieuwd hoeveel het er zijn als ik alle schepen langs ben geweest. Dan is die 'open all' knop wel zo handig... anders ben je zo 10min bezig :P .

Moet nog wel een aantal t10's halen voor de containers in deze patch... Z52, Marceau, Harugumo met fXP, en misschien dat ik de Donskoi weer opnieuw ga grinden.. (Met premium en een berg vlaggen is dat ook vrij vlot gedaan.)

Hoe zijn de meningen eigelijk over de Anchorage dockyard? Lijkt naar mijn idee wel redelijk balanced (Heb de eerste directive met enkel coop al bijna in 1 dag compleet :+ ). Gewoon een vast bedrag doubloons wat je af moet tikken als je het schip echt wilt hebben.. en in combinatie met de berg premium containers is 3k doubloons wel haalbare kaart voor gratis :P .
Ja is het zo dat als je die 3 k van de voren betaald dat je hem dan gewoon kunt halen zonder aan het eind nog een die 2 van 1750 moet betalen?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
GerGio schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:14:
[...]

Ja is het zo dat als je die 3 k van de voren betaald dat je hem dan gewoon kunt halen zonder aan het eind nog een die 2 van 1750 moet betalen?
Je moet uiteindelijk 2 fases gekocht hebben.
Of je dat aan de voorkant doet, of aan het einde maakt niet uit.

Wat ik me afvraag;
Als je het aan de voorkant doet, maar vervolgens niet alle directives haalt. wat dan?
als het event afgelopen is kan je niet meer genoeg punten halen om het schip te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Flix20 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:16:
[...]
Je moet uiteindelijk 2 fases gekocht hebben.
Of je dat aan de voorkant doet, of aan het einde maakt niet uit.

Wat ik me afvraag;
Als je het aan de voorkant doet, maar vervolgens niet alle directives haalt. wat dan?
als het event afgelopen is kan je niet meer genoeg punten halen om het schip te krijgen.
Dan kan je achteraf nog meer doubloons uitgeven om 'm wel te halen ;) . WG denkt daar wel over na hoor :+ .

Sissors schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:22:
Ik heb sowieso nog een 7k doubloons ofzo staan. Nu kan ik daar in principe ook een premium camo voor een TX schip mee kopen, wat me behoorlijk wat credits oplevert. Maar ik neig toch meer naar de Anchorage te kopen. Ik ben beetje skeptisch over smoke bij een heavy cruiser (als in: Als je schiet in smoke ben je alsnog gedetect vanaf behoorlijke afstand), maar het is tenminste wel een uniek schip.
Tja ik heb nu 190mil op de plank, krijg dat toch niet op... daar heb ik geen extra premium camo's voor nodig. Heb liever nog wat schepen zonder camo, dan kan ik daar de reguliere opzetten :P .

@GerGio Die 500 doubs extra zijn dan ook nog wel te lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik had 100M op de plank, maar heb mijn aantal TX schepen laatste maanden behoorlijk uitgebreid. Nu heb ik nog 18M, en de XP voor een Kurfurst, die mij ex-modules 17.5M kost. Oftewel, ik ben blut :P.

Nu twijfel ik nog wel tussen Georgia en Pommern, moet nog 10k coal. Als ik één van beide koop, gaat er iig één T9 regulier schip verkocht worden, dus dat levert weer wat op. Ook zou ik gewoon mijn Buffalo moeten verkopen gezien ik een Alaska had. Maar tja, ik had gisteren laatste potje met hem, om mijn container te krijgen en dan te verkopen, maar het was wel een lekker potje, dus heb hem toch niet verkocht :P. DPM van Buffalo is significant hoger dan van Alaska.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
Sissors schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:55:
Nu twijfel ik nog wel tussen Georgia en Pommern, moet nog 10k coal.
Georgia oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik ben vooral fan van brawlers. En natuurlijk doet een Georgia dat ook prima, maar een Pommern heeft misschien toch voordelen (hydro + torps). Ook omdat van wat ik begrijp de Georgia secondaries er leuk uit zien, maar nou niet heel effectief zijn door lage kaliber.

Aan andere kant is Georgia ook al langs in armory, dus zal waarschijnlijk eerder eruit gaan. Onder de streep wordt het vermoedelijk een Georgia, maar nog niet 100% zeker. En die hoge snelheid is natuurlijk ook lekker. Ik ga bijvoorbeeld echt niet beginnnen aan de nieuwe US BB line als die komt. 20 knots battleships heb ik echt een grafhekel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:51
Sissors schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:36:
[...]

Ik ben vooral fan van brawlers. En natuurlijk doet een Georgia dat ook prima, maar een Pommern heeft misschien toch voordelen (hydro + torps). Ook omdat van wat ik begrijp de Georgia secondaries er leuk uit zien, maar nou niet heel effectief zijn door lage kaliber.

Aan andere kant is Georgia ook al langs in armory, dus zal waarschijnlijk eerder eruit gaan. Onder de streep wordt het vermoedelijk een Georgia, maar nog niet 100% zeker. En die hoge snelheid is natuurlijk ook lekker. Ik ga bijvoorbeeld echt niet beginnnen aan de nieuwe US BB line als die komt. 20 knots battleships heb ik echt een grafhekel aan.
er ging toch een gerucht dat ze een speedboost zouden krijgen?

(naar 21 knots :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Sissors schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:36:
[...]

Ik houd van brawling schepen en beide zijn goed en leuk. Mijn Georgia is full secondary specced en geniet na 283 battles een winrate van 62%. Er is geen slechte keus imho tussen de twee. Heb je wat screens gestuurd via Discord.

* Cardinal had de pech vlak voor de release van de Pommern een Marceau te kopen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Cardinal schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 17:22:
[...]

* Cardinal had de pech vlak voor de release van de Pommern een Marceau te kopen :O
Ik ken je pijn ik kocht een Ohio 2 weken voor de Slava kwam..... ik had verwacht dat ie steel zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
Dacht ik ff een lekker potje te gaan spelen. Nieuwe update dus ik installeren. En nu bij elk potje wat ik wil spelen....critical error. Altijd leuk die updates. Heb alles maar gelijk geupdate dus m'n Nvidia drivers en zo ook. Spel maar verwijderd en nu ff 60 gig opnieuw downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Nergens last van gehad. Game files controleren werkte ook niet? En gebruik je mods?
Ach een verse installatie kan nooit kwaad.

[ Voor 20% gewijzigd door TheBrut3 op 05-09-2020 08:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bhaarlem
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10-2023
bonus code: LETTHEPARTYBEG1N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Hah daar zijn de how to’s van Yuro voor de Ohio en Slava, wat een idioot schip is de Slava haha wtf hoe dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:39
Wognummer schreef op zondag 6 september 2020 @ 13:09:
Hah daar zijn de how to’s van Yuro voor de Ohio en Slava, wat een idioot schip is de Slava haha wtf hoe dan
Je houdt er wel rekening mee dat hij zijn momenten cherry picked he?

Ik had 6 treffers op een Smolensk in smoke, zonder lock, met de Shikashima op 16KM. dan denk je ook wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
vassago schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:51:
[...]

Je houdt er wel rekening mee dat hij zijn momenten cherry picked he?

Ik had 6 treffers op een Smolensk in smoke, zonder lock, met de Shikashima op 16KM. dan denk je ook wtf?
ja duh haha maar die dispersion in het algemeen is echt idioot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0a1jmib5jil51.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Jup, nose in en de Slava is klaar. Slava is gewoon goed tegen random sukkeltjes die broadside varen, verder valt het echt wel mee. Zie je ook in het filpje van Yuro, zo ongeveer iedereen die veel damage pakt ligt broadside.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bhaarlem
Bonus code: B1RTHDAYCAKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
TheBrut3 schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:20:
Jup, nose in en de Slava is klaar. Slava is gewoon goed tegen random sukkeltjes die broadside varen, verder valt het echt wel mee. Zie je ook in het filpje van Yuro, zo ongeveer iedereen die veel damage pakt ligt broadside.
hoe meer ik over de gameplay van dat schip lees hoe blijer ik ben met de Ohio :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerGio
Yes ik heb mijn eerste tier 8 binnen. De Baltimore. Ik moet zeggen dat in aan het eind toen ik wat meer met eilanden ging spelen en wat meer door had hoe het spel werkte ik de New Orleans eigenlijk wel leuk vond.
Deze is even wennen merk ik. 3 van de 4 potjes zijn tier X en die battleships zijn niet grappig. Cruizers daarin tegen zijn wel makkelijker. Ik won al een 1 tegen 1 tegen een Minotour, Dat was wel leuk.

Nickname KasPlantje.

• Flix20
GerGio schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:14:
Yes ik heb mijn eerste tier 8 binnen. De Baltimore. Ik moet zeggen dat in aan het eind toen ik wat meer met eilanden ging spelen en wat meer door had hoe het spel werkte ik de New Orleans eigenlijk wel leuk vond.
Deze is even wennen merk ik. 3 van de 4 potjes zijn tier X en die battleships zijn niet grappig. Cruizers daarin tegen zijn wel makkelijker. Ik won al een 1 tegen 1 tegen een Minotour, Dat was wel leuk.
Baltimore is sowieso écht een heerlijk schip!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 09:48
T1METOCELEBRATE
THERISEOFCAP

codes van de video vandaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49
Eindelijk (mede dankzij een SC met Free XP :p ):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nHx2EHYT1AKr3nR9RQR9S89_pn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uRJhAUIIpnlWxQTqad2R9uRV.jpg?f=fotoalbum_large

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

w00t, ik heb m'n eerst T10 schip *O*

Ook wel gelijk een kleine deceptie, wist niet dat ik de kortste range van alle T10 zou hebben...
Maar toch nog redelijk eerste potje gespeeld, gewonnen en een supercontainer met 1000 Doubloons.
Was een lastige pot, heb heel veel om mn oren gekregen, Fireproof en Dreadnought achievements.
CV's die torpedo matten neer leggen, echt niet eerder gezien..
Jammer genoeg heb ik zelf niet veel schade kunnen aanrichten.

Niet ontevreden over mijn eerste T10 optreden.

Rest van de avond was bagger, T9 nog redelijk met 2 potjes 1 winn 1 loss, waarna ik T10 kon kopen.
T8 potjes, een stuk of 5-6 alleen maar in T10 battles gekomen... wat een bagger zooi is dat zeg
Op de laatste na alles kansloos verloren, of onze dd's waren te ambitieus en smolten als sneeuw voor de zon, of onze T10 battleships waren een rondje om de kaart aan het varen... echt een kansloze T8 avond.

Nu de grind naar de US T10 BB d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Congrats. Maar laat ons niet in spanning, welke T10 heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ik gok op een G.K., die gaat nog leuk worden met de commander rework. Alle secondaries die blijven vuren met manual fire control. :D

[ Voor 76% gewijzigd door Case_C op 11-09-2020 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

@Sissors @Case_C G.K. inderdaad _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
GK heeft zat range, als je range tekort komt speel je hem verkeerd :P . Het is een close-medium range BB. En natuurlijk, niet direct aan het begin van het potje recht naar voren gaan, dan overleef je het niet lang. Maar range zou eigenlijk bijna nooit een probleem moeten zijn voor de GK. Zijn dispersion eerder :P

Range zal je normaal alleen aan het begin merken (wanneer een CV bijvoorbeeld tegenstanders spot en er wat over en weer wordt geschoten waarvan 98% toch mist), en als de vijand op je hele flank is vernietigd, en je de andere flank wil gaan helpen. De cruisers met ~15km range hebben het wel krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Sissors schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:32:
GK heeft zat range, als je range tekort komt speel je hem verkeerd :P . Het is een close-medium range BB. En natuurlijk, niet direct aan het begin van het potje recht naar voren gaan, dan overleef je het niet lang. Maar range zou eigenlijk bijna nooit een probleem moeten zijn voor de GK. Zijn dispersion eerder :P

Range zal je normaal alleen aan het begin merken (wanneer een CV bijvoorbeeld tegenstanders spot en er wat over en weer wordt geschoten waarvan 98% toch mist), en als de vijand op je hele flank is vernietigd, en je de andere flank wil gaan helpen. De cruisers met ~15km range hebben het wel krap.
100% eens, maar hij voldeed niet aan mijn verwachting....

FdG had je al niet de beste range voor een schip dat relatief vaak broadside moet laten zien, en dan de upgraden naar G.K. gaat die range omlaag... waar ik op een plusje van 4km had gehoopt.
Maar de 2 lopen extra aan de voorkant helpen al aanzienlijk tov FdG...

Zie er naar uit om lekker te brawlen met een 2ndairy spec... maar nog even wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
3xNix schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:35:
En wat had je dan wel verwacht van een T10 BB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
3xNix schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:35:
[...]

FdG had je al niet de beste range voor een schip dat relatief vaak broadside moet laten zien, en dan de upgraden naar G.K. gaat die range omlaag... waar ik op een plusje van 4km had gehoopt.
Maar de 2 lopen extra aan de voorkant helpen al aanzienlijk tov FdG...

Zie er naar uit om lekker te brawlen met een 2ndairy spec... maar nog even wennen.
Dit is inderdaad meer een soort medium range/short range brawl schip. Als je liever van ver weg alles aan gort wil schieten kun je wellicht beter bij de Japanse slagschepen kijken. Het hangt er echt van af wat je leuk vindt. Ieder schip heeft zijn voor- en nadelen. (Behalve de Russische, die schijnen alleen maar voordelen te hebben :P .)

[ Voor 27% gewijzigd door Redax op 15-09-2020 10:45 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Redax schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:13:
[...]

heeft zijn voor- en nadelen. (Behalve de Russische, die schijnen alleen maar voordelen te hebben :P .)
Nee, die hebben slechte dispersion op lange afstand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Flix20 schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:02:
[...]

Nee, die hebben slechte dispersion op lange afstand :+
nee nee alleen slechte AA das al 2 keer generfed nl

• Redax
Iemand nog tips voor leuke schepen? (ongeacht de tier) Momenteel heb ik; Tirpitz, Gneisenau, Halland, Yoshino, Shimakaze, New York, Kirov, Eritrea, Yamato, Atlanta, en de Hindenburg. Dus als er nog andere leuke schepen zijn hoor ik het graag. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Redax op 16-09-2020 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Daar zal iedereen anders op reageren. Wat jij leuk vindt kan ik klote vinden en visa versa.
Ik vind de Kitakaze geweldig, maar iemand in de clan heeft er een hekel aan. Daring is ook goed.
Mino is situational goed, beperkte range is soms wat een probleem. Conqek en Thunderer zijn soms lekker om alle frustratie van je af te HE'en.

• Redax
TheBrut3 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:59:
Daar zal iedereen anders op reageren. Wat jij leuk vindt kan ik klote vinden en visa versa.
Ik vind de Kitakaze geweldig, maar iemand in de clan heeft er een hekel aan. Daring is ook goed.
Mino is situational goed, beperkte range is soms wat een probleem. Conqek en Thunderer zijn soms lekker om alle frustratie van je af te HE'en.
Ik ben dan ook op zoek naar persoonlijke ervaringen. Op internet kan ik de stats van alle schepen terug vinden maar soms bllinkt een schip op een bepaalde manier uit zonder dat je dit uit de stats opmaakt. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar de 'niet zo voor de hand liggende' maar leuke schepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Ga naar reddit en zoek op ‘what ship next’ en je ziet dat er dagelijks 20 threads van gestart worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Redax schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:00:
Ik ben dan ook op zoek naar persoonlijke ervaringen. Op internet kan ik de stats van alle schepen terug vinden maar soms bllinkt een schip op een bepaalde manier uit zonder dat je dit uit de stats opmaakt. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar de 'niet zo voor de hand liggende' maar leuke schepen.
Maar dat is dus het probleem, dat is voor iedereen anders.
Welke schepen die je nu hebt vind je helemaal leuk? Welke class speel je het liefst?

• mike30
Geinig hoor die transformers collab maar ik heb een paar van die cybertokens gebruikt en ik zou camo's en 3 containers krijgen. Kreeg dus helemaal niks 😂😂 Nou ja de nostalgie is in ieder geval iets

[ Voor 11% gewijzigd door mike30 op 19-09-2020 00:07 ]

• lifetfc
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17-12-2024
mike30 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 00:06:
Geinig hoor die transformers collab maar ik heb een paar van die cybertokens gebruikt en ik zou camo's en 3 containers krijgen. Kreeg dus helemaal niks 😂😂 Nou ja de nostalgie is in ieder geval iets
Ik denk dat je eerst bepaalde doelen moet halen voordat je ze krijgt bv 1 000 000 damage aan schepen. Maar heel duidelijk is het voor mij ook nog niet O-)

• TheBrut3
Je krijgt tokens, met de tokens unlock je missies, met de missies unlock je spulletjes.

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:30
Ik had zonet iets raars, heb een aantal potjes gespeeld, ging toen met Nelson een Random battle doen. Elke keer dat het spel laadde, crashde het met een fatal error. Eerste keer spel herstart, gebeurde het weer. Uiteindelijk 5 herstarts gedaan, inclusief een complete computer reboot, daarna was ik weer 2 seconden in spel, zag ik in de chat dat meerdere mensen gereport moesten worden voor AFK, inclusief mijn. Kon nog net zeggen dat m'n spel steeds crashde, voordat het weer crashde.
In totaal 6 crashes, 0 xp/credits, en een zwaar verloren match. Zou het mogelijk zijn dat bij de tegenstander iemand zit te kloten, die bij meerdere personen de game laat crashen? Het gekke is, na deze game was het probleem ook weer weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:16
[...]

Persoonlijke favorieten zijn bij mij:
Minotaur, leuk dakka dakka bootje. Echt een heerlijk bootje af en toe wat risco nemen maar het is het vaak waard. Range is echt geen issue wat mij betreft.
Zao, wat last van de achterlijke braindead BB's die uit gekomen zijn. Maar zolang je geen BB's met 457mm+ guns tegenkomt is ze nog steeds een brilliante fire starter met goede concealment.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Laatst online: 08-10 22:05
[...]

Ik heb zelf net de Henry IV vrijgespeeld. De Franse cruiser line vond ik erg leuk om te spelen. De gameplay focus zich vooral op het ontwijken van salvo's met snelheid en wendbaarheid in far tot mid range. Het moet je wel liggen, want met een verkeerde move wordt je terug naar port gestuurd. Je guns doen erg veel pijn, helemaal tegen broadside cruisers en main battery reload booster blijft een van de leukste abilities uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
lifetfc schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:23:
[...]

Ik denk dat je eerst bepaalde doelen moet halen voordat je ze krijgt bv 1 000 000 damage aan schepen. Maar heel duidelijk is het voor mij ook nog niet O-)
Dat werd me daarna ook pijnlijk duidelijk maar zo stond het niet omschreven. Ik haalde een doel en zou 3 containers krijgen maar nothing was further from the truth 😁 En zag weer diverse manieren van Wargaming om je geld uit je zak te trekken. Gaat volgens mij echt gigantisch veel geld om in dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Slaut schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:32:
Ik had zonet iets raars, heb een aantal potjes gespeeld, ging toen met Nelson een Random battle doen. Elke keer dat het spel laadde, crashde het met een fatal error. Eerste keer spel herstart, gebeurde het weer. Uiteindelijk 5 herstarts gedaan, inclusief een complete computer reboot, daarna was ik weer 2 seconden in spel, zag ik in de chat dat meerdere mensen gereport moesten worden voor AFK, inclusief mijn. Kon nog net zeggen dat m'n spel steeds crashde, voordat het weer crashde.
In totaal 6 crashes, 0 xp/credits, en een zwaar verloren match. Zou het mogelijk zijn dat bij de tegenstander iemand zit te kloten, die bij meerdere personen de game laat crashen? Het gekke is, na deze game was het probleem ook weer weg.
Ik had dat na de laatste game update. Als het spel al laadde tot aan de game kreeg ik daar een fatal error. Uiteindelijk maar de game verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Viel me op het gebeurde nadat het spel ineens 50gb opnieuw ging downloaden na de update en denkt dat daar de schoen wringt. Het was net of het spel automatisch de gamedata ging verifieren terwijl je dat normaal handmatig doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
@mike30 Maar hoezo had ik in de spellen er direct voor en na geen enkel probleem met deze crashes? Het was enkel één match. Zou de game op een 'verkeerde' server anders gehost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Slaut schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:01:
@mike30 Maar hoezo had ik in de spellen er direct voor en na geen enkel probleem met deze crashes? Het was enkel één match. Zou de game op een 'verkeerde' server anders gehost worden?
Zou kunnen. Ik had net een spelletje gespeeld en zette het spel uit om ff tv te kijken. Een uurtje later start ik het spel weer op nadat er een update was geweest en het spel crashte constant. Wel altijd probleem dat de updates altijd erg lang duren alleen met dit spel maar dit was de eerste keer dat het spel meerdere keren crashte. Alleen heb toen met die 50gb en de 80gb van het spel een hele tijd moeten downloaden. 130gb blijft een hoop ondanks de 250 mbit lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifetfc
Tot nu toe geen issues met crashen... Gebruiken jullie mod's zoals aslain of anderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
Soms heb je van die momenten dat alles klopt en de game ook nog een meewerkt.
6 treffers op een Mogador @ 16KM in de Pommern, en het andere moment heb je 1 shatter op een broadside, stil liggende GK.

YouTube: Mogador

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
lifetfc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:34:
Tot nu toe geen issues met crashen... Gebruiken jullie mod's zoals aslain of anderen?
Geen idee wat die mods zijn eigenlijk. Ik heb alleen last van crashes tijdens de laatste keer dat ik een game update kreeg. Nou ja de laatste ging goed die was van de week maar de 2 ervoor waren een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
lifetfc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:34:
Ik gebruik wel een aantal mods uit 't mod station ja
Met name de dynamic monogram, ship angles en enemy ship info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik hoor juist dat er veel mensen met FPS drops zijn deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Hmm... nog nooit een mod gebruikt voor Warships, zijn er echt super nuttige mods?
Of is het een heel gedoe met mods en patches steeds?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
Gewoon ModStation downloaden. Dat is van WG zelf, update zichzelf en onthoudt elke patch gewoon welke mods je hebt.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/553766389618311200/762594867107987486/unknown.png

Deze mods gebruik ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Alleen na iedere patch moet je de modstation even openen en op install drukken.
Verder is het P&P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Die modstation is voor mij inderdaad ook nieuw. Zo merk ik dat ik na ruim 800 uur nog steeds dingen ontdek. Zoals het research bureau. Misschien ook niet zo vreemd als je bedenkt dat deze unlocked wordt na het onderzoeken van 5 tier X schepen. Hopelijk staat de Paolo Emilio er nog in tegen de tijd dat ik deze unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Redax schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:33:
Die modstation is voor mij inderdaad ook nieuw. Zo merk ik dat ik na ruim 800 uur nog steeds dingen ontdek. Zoals het research bureau. Misschien ook niet zo vreemd als je bedenkt dat deze unlocked wordt na het onderzoeken van 5 tier X schepen. Hopelijk staat de Paolo Emilio er nog in tegen de tijd dat ik deze unlock.
Sorry, maar maak ik hieruit op dat je na ruim 800uur nog geen 5 T10 schepen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Flix20 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Sorry, maar maak ik hieruit op dat je na ruim 800uur nog geen 5 T10 schepen hebt?
Jawel, zeven schepen. Drie daarvan zijn premium/coal ships en dat telt blijkbaar niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Redax op 09-10-2020 09:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Flix20 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:49:
Is niet heel wonderlijk. Bij mij heeft het ook een paar jaar geduurd voor ik mijn 1e T10 had, net als mijn 1e 19 punts commander. Ik heb dan ook niet 1 lijn gespeeld, maar had ongeveer alle lijnen op T8/9 toen ik mijn eerste T10 haalde. Daarom heb ik nu ook alle tech tree T10 schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
Ik heb sinds ongeveer een maand de Midway als eerste TierX, maar speel er amper mee. Wil geen FXP uitgeven om deze snel naar het beste equipment te brengen, waardoor ik toch minder sterk ben dan de CV van de tegenstander. Ook verlies ik elke keer er geld mee, wat ook niet fijn is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
@Slaut Zet je flags erop om je XP te boosten.. Levert makkelijk 10K bij loss en 20K bij win. Kan je zo die upgrades aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Hoeveel van ons zijn nog in de running voor de KOTS collection? Vandaag om 15:00 uur tijdens de stream de laatste container cashen. Hopen dat het een leuke T7 Premium gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij kan je nu al WoWs streams kijken voor die container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Had hem al eerder aangezet, maar kreeg niks. Net vanuit de stream wel de laatste container gekregen.

Uiteindelijk Boise gekregen. Geen idee nog of dat wat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
California gekregen uit de collectie. THICC bitch!
Pyramiden schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:10:
Had hem al eerder aangezet, maar kreeg niks. Net vanuit de stream wel de laatste container gekregen.

Uiteindelijk Boise gekregen. Geen idee nog of dat wat is.
Je krijgt de container na 90 min kijken en dat werkt de gehele dag, dat is altijd al zo geweest met deze containers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Uh, ik heb er 13 van de 16. Is het nu voorbij want ik heb geen idee wat ik heb gemist?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:42:
Uh, ik heb er 13 van de 16. Is het nu voorbij want ik heb geen idee wat ik heb gemist?
Ja, het is nu over. Ik denk dat je dan een van de missie chains hebt gemist van KOTS 11 of 10. Die kreeg je tijdens de regional finals.

Boise is best een leuk ship. Squishy, en de range is wel erg kort, maar vooral grappig tegen DD's en light cruisers. Die super heal is top. Maps met weinig eilanden zijn wel een probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Pyramiden op 10-10-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Pyramiden schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:06:
[...]

Ja, het is nu over. Ik denk dat je dan een van de missie chains hebt gemist van KOTS 11 of 10. Die kreeg je tijdens de regional finals.

Boise is best een leuk ship. Squishy, en de range is wel erg kort, maar vooral grappig tegen DD's en light cruisers. Die super heal is top. Maps met weinig eilanden zijn wel een probleem.
-O-
Ik denk dat ik de laatste regionals heb gemist en dan nog iets. Ik kan twee dagen premium claimen vanwege duplicaten, maar toch. Zit ik vrijwel alles te doen, inclusief irritante grind missies en dan mis ik alsnog iets. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:15:
[...]

-O-
Ik denk dat ik de laatste regionals heb gemist en dan nog iets. Ik kan twee dagen premium claimen vanwege duplicaten, maar toch. Zit ik vrijwel alles te doen, inclusief irritante grind missies en dan mis ik alsnog iets. :/
Welkom bij WoWS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ach over een half jaar weer KOTS, als het goed is.
En had je er op het begin van deze KOTS al 8? Anders heb je de vorige al gemist.
Dit toernooi was volgens mij 2x van streams kijken, 1x daily drops en 5 van missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik speel al af en aan sinds de beta. ;)
TheBrut3 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:00:
Ach over een half jaar weer KOTS, als het goed is.
En had je er op het begin van deze KOTS al 8? Anders heb je de vorige al gemist.
Dit toernooi was volgens mij 2x van streams kijken, 1x daily drops en 5 van missies.
Maar dan gaat het door? Maar ik zit nu op 13 en ik heb de regionals drop van twee weken gemist. Ik denk dat ik maanden geleden ook iets heb gemist. Ik wil gewoon mijn gratis T7 premium. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
DaniëlWW2 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

Ik speel al af en aan sinds de beta. ;)
Dat ging meer over dat je van alles doet en toch niks krijgt, typisch Wargaming dingetje ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Elke KOTS 8 containers is het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anchorage is binnen hier. Twee potjes mee gespeeld, en damn ik word van alle kanten gepend, ook al lijkt zijn armor vergelijkbaar te zijn met die van vergelijkbare Amerikaanse heavy cruisers. Algemeen is het nadeel dat hij gebaseerd is op de t9 Amerikaanse heavy cruiser, die twee + twee turrets heeft. Klinkt leuk, maar voor eiland campen met alleen neus zichtbaar, is dat niet ideaal. Uberhaupt schiet met 15 seconde reload gun dps sowieso niet heel erg op.

Smoke is wel lekker lang, met volledige Amerikaanse smoke. Al ga ik ook wel de skill voor grotere smoke area erbij nemen zodra ik wat punten erbij heb. Je moet echter wel voldoende support hebben: 8km detection in smoke betekend dat elke DD je probleemloos kan spotten als die een beetje in de buurt kan komen.

Tweede potje had ik al wel drie torpedo hits. Ga die dingen dan ook gebruiken als ik ze heb :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Cardinal schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:36:
@Slaut Zet je flags erop om je XP te boosten.. Levert makkelijk 10K bij loss en 20K bij win. Kan je zo die upgrades aanschaffen
20K Bij win? Hoe dan? Dat haal ik bij mijn beste potjes met premium nog niet. Ik kan in de handen klappen als ik een keer 15K haal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Gewoon alle vlaggetjes meenemen.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/585895188816461854/765274676251066368/unknown.png

Dit is met alle vlaggetjes en een 200% XP camo. Met die van 400% zou het 4k of 5k meer zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Sissors schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:28:

Smoke is wel lekker lang, met volledige Amerikaanse smoke. Al ga ik ook wel de skill voor grotere smoke area erbij nemen zodra ik wat punten erbij heb. Je moet echter wel voldoende support hebben: 8km detection in smoke betekend dat elke DD je probleemloos kan spotten als die een beetje in de buurt kan komen.
Dat ga je niet op lossen met die smoke skill. Deze is echt niet aan te raden om te nemen of je moet echt geen punten meer over hebben om het aan uit te geven. Maar ik kan nu al op T1 al betere skills op noemen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• bhaarlem
Bonus code:
TOGETHER800K
voor 1 dag premium

[ Voor 42% gewijzigd door bhaarlem op 14-10-2020 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Heb wat bonuscodes gekregen. Verschillende rewards afhankelijk van wanneer je voor het laatst gespeeld hebt.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifetfc
Dus als ik het goed begrijp heb je een 1 op 4 de kans om iets te winnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Ik had er 5, heb er zelf 1 gebruikt. Zoals ik het begrijp kan ik de andere 4 niet meer op mijn eigen accout gebruiken, max 1 code per account, maar zijn deze wel geldig voor andere spelers.

Ik weet niet of iedereen met een account een (zelfde) mail heeft gehad, ook met 5 codes en 1 van deze codes heeft geactiveerd, dan werkt dit waarschijnlijk niet.

Maar voor nieuwe spelers (prem t3 ship en 30 dagen prem account), of mensen die geen mail hebben gehad zouden deze codes moeten kunnen gebruiken. Maar dus maar 1 per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Zouden jullie Kuznetsov voor Riga en Petro halen of Auboyneau voor Kleber?
Ik nijg een beetje naar Kuznetsov, omdat hij zo bizar sterk is, maar die blauwe shell tracers zijn wel nice.
Je kunt overigens geen coupon voor commanders gebruiken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zou die Franse dan halen voor de Kleber. Want Kuznetsov voor de CA lijn.... Tsja, why?
Kuznetsov voor de BB lijn vs. Franse voor de Kleber, dan is het een easy no-brainer voor Kuznetsov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik vond hem wel redelijk passen. Ik denk dat je met de CA lijn aanzienlijk hogere kans op first blood hebt dan met de BB lijn. Ik denk dat je ook moeilijk genoeg dood te maken bent dat die Will to Victory in heeft. Jack of all trades zou ik inderdaad niet zo heel snel pakken.

Die Franse op Kleber is ook wel top... Lastig, lastig... Ik heb genoeg coal om ze beiden te kopen, maar wacht ook een beetje af voor wanneer er nieuwe coal ships komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tesedar
voor de liefhebbers heb ik ook nog wat codes:

CREF-XFTUK-9Y2PD

CREF-XFU27-D3F87

CREF-XFU5F-T3EPZ

CREF-XFU7H-P5SR9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hier wat gratis codes, 1 time use dus wees snel.

CREA-6YVKW-5R439

CREA-6YVNU-NC3C6

CREA-6YW7P-6KUW5

CREA-6YWMM-7XRS7

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Er staan nu 15 van die codes en degene die het spel spelen hebben zelf ook allemaal codes in de mail gehad. Gezien iedereen maar 1 code kan activeren zijn het er volgens mij wel genoeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Ben benieuwd of de uitspraak over de lootboxes in Fifa nu uiteindelijk ook impact gaat hebben op de boxes van Wargaming. Wellicht komt er dan toch een ban op zoals in Belgie Nou ja we kunnen ze dan niet meer kopen als je in Nederland woont bv.

Op zich een goede ontwikkeling eigenlijk. Moet zeggen dat ik me ook te vaak heb laten verleiden om toch nog een set je te kopen om een schip te krijgen. Vaak na gezien te hebben dat andere ze wel kregen. Ik kan me dus voorstellen dat sommige mensen hier dus echt door in problemen komen. Ik kan het makkelijk betalen, maar de jongeren onders ons. Laat staan degene die de Creditcard van zijn ouders gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tesedar
Vaak heb ik bij die crates in WoWS niet het gevoel dat er iets fantastisch inzit...

Enige crates die ik nog koop zijn die santa containers, moet wel een omweg gebruiken om dit voor elkaar te krijgen als Belg zijnde (2e account aangemaakt met landlocatie Duitsland en dan schenken van die account naar men main)
Pagina: 1 ... 124 ... 129 Laatste