Juist, coal is makkelijk te krijgen. Sinds de vorige coupon heb ik niks uitgegeven en zit nu bijna op 350.000. Dus dat is in 6 maanden gehaald. Ik speel iedere avond 1-1,5 uur en vaak stop ik al bij de tweede container en als chain 1 binnen is (de eerste 3 daily missies nu) als de eerste potjes flut zijn (dus soms minder als 1 uur). Wel wat geluk gehad met CC containers en uiteraard Ranked sprint gehaald.Flix20 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:09:
[...]
Dagelijks 3 coal containers dus minstens 1.200 coal maar gemiddeld toch wel 1.600.
Daarnaast nog uit je daily's en in ranked sprint nu kan je ook weer 15.000 coal krijgen.
Opzich is coal prima te farmen.
Ik denk dat ik me dan verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat er geen snelle manier is om coal vrij te spelen. Je zit aan een ietwat flexibele dagelijkse limiet.Th3Eagle schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:03:
[...]
Juist, coal is makkelijk te krijgen. Sinds de vorige coupon heb ik niks uitgegeven en zit nu bijna op 350.000. Dus dat is in 6 maanden gehaald. Ik speel iedere avond 1-1,5 uur en vaak stop ik al bij de tweede container en als chain 1 binnen is (de eerste 3 daily missies nu) als de eerste potjes flut zijn (dus soms minder als 1 uur). Wel wat geluk gehad met CC containers en uiteraard Ranked sprint gehaald.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Dat is inderdaad zo. Dit lijkt me wel een beperking voor mensen die wat nieuwer zijn en nog niet zoveel schepen in hun bezit hebben. Ik koop vanmiddag de Georgia en dan die USSR cap. De rest boeit me niet zo of heb ik alRedax schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat ik me dan verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat er geen snelle manier is om coal vrij te spelen. Je zit aan een ietwat flexibele dagelijkse limiet.
Het is natuurlijk dan ook wel een beetje 'endgame' content.
Je hebt als beginnende speler nog zat schepen die je d.m.v. de techtree kan vrij spelen.
Zit nu op 4 tier10 techtree schepen en ik kan nu m'n eerste coal schip gaan aanschaffen.
Of Kuznitsov, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Je hebt als beginnende speler nog zat schepen die je d.m.v. de techtree kan vrij spelen.
Zit nu op 4 tier10 techtree schepen en ik kan nu m'n eerste coal schip gaan aanschaffen.
Of Kuznitsov, daar ben ik nog niet helemaal uit.
PSN: Flix20-NL
Ik wou wel graag een premium ship (om ook wat meer credits te krijgen), maar zat op 120k coal ofzo. Een tier IX/X vond ik te lang duren, dus heb toen maar de Blyskawica gekocht, als eerste coal schip. Ik speel nu een jaar, maar onregelmatig, beste schepen zijn tier 8 Lexington(CV) en Benson(DD). Midway moet ik nog 3mil credits en dan kan ik die kopen als eerste Tier X
Hallo
Mijn naam is Klaas .
Ik heb een vraag hoe kan ik mijn gespeelde spel in de replay weer bekijken?
Alvast bedankt.
Mijn naam is Klaas .
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Thor _1600 op 26-06-2020 13:26 ]
Als je in je game folder kijkt is er een map met replays. Dubbelklik op een file om hem te openen in. Game start dan op. Vanzelf speelt hij hem dan.
Geen idee wat de controls dan zijn. Want daar is niet veel over bekend
Geen idee wat de controls dan zijn. Want daar is niet veel over bekend
Untappd: Louwke80
Replay file moet je wel openen met de gameclient.
Dus openen met en dan WoWs selecteren.
Dus openen met en dan WoWs selecteren.
https://www.reddit.com/r/...f/simple_replay_tutorial/Thor _1600 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:32:
Hallo
Mijn naam is Klaas .
Alvast bedankt.
Ik denk dat ik iets heb uitgevogeld. Voor de Odin grind is het vaak beter om dingen te doen in co-op. Raak zoveel, zet zoveel in brand etc gaat er veel makkelijker met bots. Die bots zijn meestal alleen zwaar suïcidaal en komen vaak dichtbij waarna ze je proberen te torpederen. Ik merk alleen dat ze vaak niet lanceren als je hydro aan hebt staan, waardoor ik vermoed dat dit hard coded is. Het is niet helemaal perfect, maar het is denk ik afdoende om er misbruik van te maken, wat ik dan ook doe. Maakt de Odin grind makkelijker.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De stages heb ik tot nu toe allemaal zonder probleem gehaald, wat van de andere missies niet allemaal, maar die zijn toch niet heel zinvol.
Grote vraag is alleen: Waarom wil je de Odin grinden? Ik heb in principe in de loop der tijd genoeg doubloon verzameld dat ik de laatste twee stages zou kunnen kopen voor de Odin. Maar met huidige HP van de Odin is gewoon veel te laag voor iets wat een short-range BB moet zijn. Een Bismarck met torpedos / een Tirpitz met hydro is het niet waard om zoveel HP te verliezen imo.
Grote vraag is alleen: Waarom wil je de Odin grinden? Ik heb in principe in de loop der tijd genoeg doubloon verzameld dat ik de laatste twee stages zou kunnen kopen voor de Odin. Maar met huidige HP van de Odin is gewoon veel te laag voor iets wat een short-range BB moet zijn. Een Bismarck met torpedos / een Tirpitz met hydro is het niet waard om zoveel HP te verliezen imo.
Joh....DaniëlWW2 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:13:
Ik denk dat ik iets heb uitgevogeld. Voor de Odin grind is het vaak beter om dingen te doen in co-op.
Ik heb niet bijna 900 coop games omdat ik coop zo leuk vind
[ Voor 12% gewijzigd door TheBrut3 op 29-06-2020 14:16 ]
Kut DD's in Coop die naar voren rushen en alles kapot torpen terwijl jij citadels in je BB probeert te krijgen.
Het is mogelijk dat ie nog lichte buffs gaat krijgen.Sissors schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:22:
De stages heb ik tot nu toe allemaal zonder probleem gehaald, wat van de andere missies niet allemaal, maar die zijn toch niet heel zinvol.
En voor 3500 doubloons zou ik m wel halen voor de heb. Maar dat hangt ervan af of ik door de grond kom. Gaat nu nog wel prima.
Jeuj, Kitakami komt terug!
Dat is nog eens lang geleden.
Rank 1 in de sprint levert 10.000 op. Bekijk de missies waar ze wellicht ook weggegeven worden. Via een clan krijg je per 400 nog eens een percentage. Verder hopen op 10 k in een container.Redax schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:44:
[...]
Ik denk dat ik me dan verkeerd heb verwoord. Wat ik bedoel is dat er geen snelle manier is om coal vrij te spelen. Je zit aan een ietwat flexibele dagelijkse limiet.
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 06-07-2020 15:59 ]
Wanneer?? Als premium?TheBrut3 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:06:
Jeuj, Kitakami komt terug!
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ze zit in ST 0.9.7, Waarschijnlijk Freemium obv dat ik niet bekend ben met een TX premium
Laat maar.....

[ Voor 111% gewijzigd door auroortje op 06-07-2020 23:23 ]
Kitakami, dat gaat leuk worden. Als of de Yoshino niet voor genoeg Roze spelers zorgde.
Nee zonder gekheid best een interssant concept eigenlijk. Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Aangezien de armor van dat ding niet aanwezig is en hij smaller is dan de Smolensk. Of te wel overpen city.Maar goed ze kunnen nog wat tweaken aan het model wellicht.
Maar mijn vraag nu, Torpedo Reload Mod voor de Shimakaze wanneer komt deze
Nee zonder gekheid best een interssant concept eigenlijk. Benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Aangezien de armor van dat ding niet aanwezig is en hij smaller is dan de Smolensk. Of te wel overpen city.Maar goed ze kunnen nog wat tweaken aan het model wellicht.
Maar mijn vraag nu, Torpedo Reload Mod voor de Shimakaze wanneer komt deze
Leuke (vind ik dan) anecdote:Louwke schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:16:
Kitakami, dat gaat leuk worden. Als of de Yoshino niet voor genoeg Roze spelers zorgde.
Was in Z52 vs een Harugumo. Ik had gezorgd voor smoke + hydro, en was bezig zijn HP dichter naar mijne te krijgen, hij gooide ook smoke eruit, en wist uit hydro range te komen, dus ik ging erachteraan met het idee dat hij toch in zijn eigen smoke lag. Helaas een klein probleem: Hij had ook zijn eigen smoke verlaten, dus daar lagen we een 6km bij elkaar vandaan, allebei met ~6k HP. Nu vind ik Z52 best een leuke boot, maar tegen een Harugumo op die range met gelijke HP heb je niet bepaald de beste papieren.
Bij gebrek aan opties ga je toch maar terugschieten, bij eerste salvo: Boem, Haragumo explodeerde. Dus dan denk je ook: wtf? Geen schijn van kans dat ik in één salvo hem dood had. Ik had ook geen inkomend vuur van mijn team gezien, dus ook geen cruiser die hem uit het water had geblazen. Snel checken: Nop, hij was ook niet gedetonate. En bij die check zie je dan ineens: Een Yoshino torp van zijn eigen team had hem geraakt
Yoshino spelers, net als Smolensk spelers, zijn dan ook een speshul kind of people.
Nog bedankt. Ik heb het geprobeerd maar dankzij de fantastische teams heb ik het net niet gehaald. Altijd fijn om binnen 5 minuten 3 schepen te verliezen.PcDealer schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:58:
[...]
Rank 1 in de sprint levert 10.000 op. Bekijk de missies waar ze wellicht ook weggegeven worden. Via een clan krijg je per 400 nog eens een percentage. Verder hopen op 10 k in een container.
Snappen jullie precies hoe je die Iron Cross camo's kunt kopen bij German Aircraft carrier 1 in de armory?
Je hebt 600 van die tokens nodig.
Je krijg 4 combat missie series met elk 6 niveaus waar je 15 per niveau krijgt, en 60 als je hem afmaakt. De laatste van die missies heb je echter telkens zo'n carrier voor nodig welke je nu alleen uit containers krijgt, +Graf Zeppelin.
Totaal kun je dus 4*(60+15*6)=600 tokens krijgen.
Je moet dus echt al die carriers uit containers krijgen om uberhaupt een kans te maken? En daarnaast heb je de Graf ook nog nodig?
Het alternatief is 122 euro neerleggen voor een bundle?
Je hebt 600 van die tokens nodig.
Je krijg 4 combat missie series met elk 6 niveaus waar je 15 per niveau krijgt, en 60 als je hem afmaakt. De laatste van die missies heb je echter telkens zo'n carrier voor nodig welke je nu alleen uit containers krijgt, +Graf Zeppelin.
Totaal kun je dus 4*(60+15*6)=600 tokens krijgen.
Je moet dus echt al die carriers uit containers krijgen om uberhaupt een kans te maken? En daarnaast heb je de Graf ook nog nodig?
Het alternatief is 122 euro neerleggen voor een bundle?
[ Voor 9% gewijzigd door Pyramiden op 11-07-2020 15:42 ]
Vziw kan je ze niet gratis krijgen:
https://www.reddit.com/r/..._of_the_iron_cross_camos/
Heb het artikel niet helemaal gelezen want het boeit me geen moer
https://www.reddit.com/r/..._of_the_iron_cross_camos/
Heb het artikel niet helemaal gelezen want het boeit me geen moer
Klopt.Pyramiden schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:35:
Je kan ook de bundels voor 7500 dubloons kopen, krijg je een missie reeks met maximaal 600 tokens.
Ze kunnen er lekker in zakken bij WG met hun camo's.
Ik probeer wel wat carriers uit de containers te vissen. Maar mijn RNG kennende kom ik niet verder dan de T4.
Damn, ik zag ze in de armory staan, en was vrolijk begonnen met die missies, maar had me natuurlijk moeten realiseren dat een TX camo iets te veel van het goede is voor Wargaming...
Het voelt wel een beetje raar. Ik snap dat ze geld moeten verdienen, maar door hem zo in de armory te zetten lijkt hij erg toegankelijk, maar in werkelijkheid kom je er na verloop van tijd achter dat je hemel en aarde moet verplaatsen, of flink lappen om uberhaupt kans te maken.
Het voelt wel een beetje raar. Ik snap dat ze geld moeten verdienen, maar door hem zo in de armory te zetten lijkt hij erg toegankelijk, maar in werkelijkheid kom je er na verloop van tijd achter dat je hemel en aarde moet verplaatsen, of flink lappen om uberhaupt kans te maken.
Haat aan Odin missies. Als je hier namelijk niet tevreden mee bent omdat de tweede helft van de game je opeens niks meer goed mocht raken, dan weet je het wel. Ik moest nog 18k voor die stomme 150k damage en dat was zo gelukt als RNG niet weer eens nee had gezegd.
:strip_exif()/f/image/cmNVJeNvO3qeMr6a3qE8IjpV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, geen fan van de zesde serie. Die lijken echt ontworpen te zijn om je te irriteren zodat je een premium koopt zoals de Mainz.
:strip_exif()/f/image/cmNVJeNvO3qeMr6a3qE8IjpV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, geen fan van de zesde serie. Die lijken echt ontworpen te zijn om je te irriteren zodat je een premium koopt zoals de Mainz.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
5e serie bedoel je?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:56:
En waarom zou je de Mainz moeten hebben?
Net de Nelson met FxP gekocht, Cap met 10pt erop gezet (die van Bad Advice:Behind the scenes collection), en ben op zoek naar welk equipment en skills verstandig erop zijn.
Qua captain heb ik deze gevonden, maar die is 19pt, niet 10. Iemand nog advies voor equipment en eerste 10 skills?
Qua captain heb ik deze gevonden, maar die is 19pt, niet 10. Iemand nog advies voor equipment en eerste 10 skills?
Dat is wel 1 van de meest dubieuze 19pnt build die ik ooit gezien heb voor een BB."Normaal" is https://worldofwarships.e...,17,23,28&ship=Battleship
Standaard 10 punten: PT, EM, SI, CE , je zou PM kunnen nemen ipv PT, AD ipv EM, FP ipv. CE
Persoonlijk ga ik altijd voor de 1ste combi.
Equipment: MAM1, DCS1, ASM1, DCS2
Standaard 10 punten: PT, EM, SI, CE , je zou PM kunnen nemen ipv PT, AD ipv EM, FP ipv. CE
Persoonlijk ga ik altijd voor de 1ste combi.
Equipment: MAM1, DCS1, ASM1, DCS2
[ Voor 17% gewijzigd door vassago op 12-07-2020 16:27 ]
Nou doe die sowieso maar niet, waar heb je die opgedoken? Want die bron zou ik niet meer vertrouwen.
Ben je van plan een captain alleen voor de Nelson te maken of wil je die voor de Engelse BBs in het algemeen gebruiken? En heb je Commingham?
10 punten:
https://wowsft.com/ship?i...=100&consumables=11&pos=0
19 punten:
https://wowsft.com/ship?i...=100&consumables=11&pos=0
[ Voor 22% gewijzigd door TheBrut3 op 12-07-2020 18:25 ]
Ik heb deze captain: https://worldofwarships.e...eneral-news/all-hail-cap/
(Man man man, wat een irritante in-game voice...)
Wil hem liever net steeds hertrainen, dus dacht aan enkel Nelson. Bedankt voor de builds, zal er naar gaan kijken.
(Man man man, wat een irritante in-game voice...)
Wil hem liever net steeds hertrainen, dus dacht aan enkel Nelson. Bedankt voor de builds, zal er naar gaan kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door Slaut op 12-07-2020 19:16 ]
Serie vijf ja. Maar het gaat erom dat juist serie vijf een aantal missies heeft die echt irritant waren. Als je dan ziet dat je ook met de Mainz met 70k damage een missie kan voltooien, tja dat lijkt met geen toeval. Maar het is me uiteindelijk gelukt.TheBrut3 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:24:
[...]
5e serie bedoel je?
En waarom zou je de Mainz moeten hebben?
70k in de Mainz klinkt makkelijker dan het is. Aangezien het main gun damage is. Ik heb de Mainz en had hem na een aantal potjes pas. Let wel er zaten 3 potjes bij met 120K+ waar ik op resp 69.9k, 68.7k en 69.8k bleef steken qua main gun damage.
Eerste potje in de Republique, easypeasy.
Sowieso was die missie het makkelijkste in battleships. Beetje achterin damage farmen, loss en een boos team en de missie was binnen
Sowieso was die missie het makkelijkste in battleships. Beetje achterin damage farmen, loss en een boos team en de missie was binnen
Odin missies vallen me allessinds nog mee, blijft vooral goed opletten welke schepen je pakt. Elke week heb ik 'm op zondag meestal wel afgerond.
Die duitse CV missies zijn daarin zo fijn. Leuk voor wat tokens, maar als je weinig geluk hebt en geen Graf Zeppelin hebt.. kan je toch al geen free-skin vrijspelen... zal er wss weer iets van premium voor halen oid.
Die duitse CV missies zijn daarin zo fijn. Leuk voor wat tokens, maar als je weinig geluk hebt en geen Graf Zeppelin hebt.. kan je toch al geen free-skin vrijspelen... zal er wss weer iets van premium voor halen oid.
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 13-07-2020 12:07 ]
Ik zie net dat die laatste Odin stage gewoon 3 weken beschikbaar is, easy!
Nu nog hopen op wat gunstige RNG met de Duitse CV's, dat scheelt me komende patch weer FXP.
Nu nog hopen op wat gunstige RNG met de Duitse CV's, dat scheelt me komende patch weer FXP.
het doel is dan ook dat je muntjes uitgeeft om hem daadwerkelijk te krijgen, dus ze hebben er geen baat bij om de challenges snel af te laten lopen of onhaalbaar te maken.TheBrut3 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:40:
Ik zie net dat die laatste Odin stage gewoon 3 weken beschikbaar is, easy!
Even opscheppen 
Ik heb nu al ruim een jaar die 2 heroic medailles halen campaign, haal ik in een keer drie XD
:strip_exif()/f/image/NS3Fc7SVeoveR2lKtrrgPe1j.jpg?f=fotoalbum_large)
Verlies ik het potje nog steeds overigens...
Ik heb nu al ruim een jaar die 2 heroic medailles halen campaign, haal ik in een keer drie XD
:strip_exif()/f/image/NS3Fc7SVeoveR2lKtrrgPe1j.jpg?f=fotoalbum_large)

[ Voor 48% gewijzigd door klaw op 13-07-2020 22:59 ]
Dan hoop ik dat er naast 2 heroics niet een win conditie aan die missie zat ..klaw schreef op maandag 13 juli 2020 @ 22:34:
Even opscheppen
[Afbeelding]
Lijkt er wel op aangezien hij geen afgeronden tasks heeft in het lijstje onderaan het victory screen
Hoe bedoel je? Er staan 2 afgeronde taken in het screenshot, het zal 1 van die zijn.
Ik ben sinds dit weekend weer begonnen met dit spel. De hoogste tier die ik nu heb is een tier 6 Destroyer van de Amerikanen. Daarnaast heb ik de tier 5 Amerikaanse Cruiser. Zijn er nog leuke lijnen welke ik zeker moet starten of zijn er lijnen die slim zijn om te starten? Tot dus ver vind ik het best wel weer leuk
Nickname KasPlantje.
De campaign voor twee heroic's zat geen win conditie aan gelukkig, anders was had ik misschien iets doms gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door klaw op 17-07-2020 19:13 ]
Omdat vrienden het nog spelen ook maar een paar potjes mee gedaan, ook toevallig zo'n k*t task gedaan.
Eisen: Top XP, 3 kills en uiteraard het potje winnen.
Ok maar FreeXP gebruikt om de Petropavlovsk te kopen, is er nou WG nou helemaal niemand die ooit eens denkt van "railguns met extra pen en pen. angles en een korte fuse time, stealth radar, 50mm armor vrijwel overal, 360 graden turrets. is misschien wat veel?"
@GerGio Het is net wat je wilt en hoeveel je speelt. Ik zou de US DD doorspelen naar tier 8, vanaf 8 (Benson) wordt die echt goed en dan heb je ook wat op een hogere tier.
Russian BBs zijn redelijk bulletproof (of OP), niet veel range maar goede guns en veel armor.
PanEU DDs zijn ook wel grappig of Britse light cruisers maar die hebben wat skill nodig.
Verder weet ik het eigenlijk niet, ik speel niet veel lagere tiers (<8) en daar skip ik zo snel mogelijk doorheen. Veel lijnen veranderen ook rond tier 8 van smaak.
Eisen: Top XP, 3 kills en uiteraard het potje winnen.
Ok maar FreeXP gebruikt om de Petropavlovsk te kopen, is er nou WG nou helemaal niemand die ooit eens denkt van "railguns met extra pen en pen. angles en een korte fuse time, stealth radar, 50mm armor vrijwel overal, 360 graden turrets. is misschien wat veel?"
@GerGio Het is net wat je wilt en hoeveel je speelt. Ik zou de US DD doorspelen naar tier 8, vanaf 8 (Benson) wordt die echt goed en dan heb je ook wat op een hogere tier.
Russian BBs zijn redelijk bulletproof (of OP), niet veel range maar goede guns en veel armor.
PanEU DDs zijn ook wel grappig of Britse light cruisers maar die hebben wat skill nodig.
Verder weet ik het eigenlijk niet, ik speel niet veel lagere tiers (<8) en daar skip ik zo snel mogelijk doorheen. Veel lijnen veranderen ook rond tier 8 van smaak.
2 Heroics zijn best makkelijk, kwestie van een geschikt schip kiezen en er voor spelen. Bijv. Conqek en dan gaan voor een combinatie tussen Dreadnought/Witherer/High Caliber/Confederate. Lukt misschien niet in 1 potje, maar binnen 5 potjes is dat wel te doen.
Britse DD's zijn op het einde van de lijn ook heel erg sterk. Duitse cruisers zijn ook lekker allround.
Op het begin zou ik even wegblijven van de EU en Franse DD's, die hebben namelijk geen smoke.
Met de Amerikaanse lijnen zit je altijd goed. Die zijn lekker random en hebben niet echt gekke gimmicks. Japanse ongeveer hetzelfde. Zijn de originele lijnen in de game, dus old skool balanced.GerGio schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:49:
Ik ben sinds dit weekend weer begonnen met dit spel. De hoogste tier die ik nu heb is een tier 6 Destroyer van de Amerikanen. Daarnaast heb ik de tier 5 Amerikaanse Cruiser. Zijn er nog leuke lijnen welke ik zeker moet starten of zijn er lijnen die slim zijn om te starten? Tot dus ver vind ik het best wel weer leuk
Britse DD's zijn op het einde van de lijn ook heel erg sterk. Duitse cruisers zijn ook lekker allround.
Op het begin zou ik even wegblijven van de EU en Franse DD's, die hebben namelijk geen smoke.
Zit ff in de premium shop te kijken maar zijn er dan echt mensen die 140+ euro gaan betalen voor een pakket met een schip waar je 2 mindere schepen extra bij krijgt? Die Russische cruiser Pjotr Bagrain bundel kost 142 nog wat. Dat zijn 3 normale spellen. En je kan dat ding wel kopen maar als je het spel niet beheerst ben je nog steeds schietvoer lijkt me.
Invite code? Ishizuchi gekregen en Yubari gekocht? plaatjes begrijpen is moeilijk voor mij. ander gokje dan Account Reset/rerollVerwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 19:07:
Weet iemand hoe dit kan? Deze persoon heeft enkel 3 battles in Co-op gespeeld en verder helemaal niets en toch heeft hij al 2 tier 4 schepen.
[Afbeelding]
Geen idee of ik de naam van die persoon mag melden anders had ik dat gedaan.
Welke shop is dat dan EU heeft alleen Z35 bundlesmike30 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 03:02:
Zit ff in de premium shop te kijken maar zijn er dan echt mensen die 140+ euro gaan betalen voor een pakket met een schip waar je 2 mindere schepen extra bij krijgt? Die Russische cruiser Pjotr Bagrain bundel kost 142 nog wat. Dat zijn 3 normale spellen. En je kan dat ding wel kopen maar als je het spel niet beheerst ben je nog steeds schietvoer lijkt me.
[ Voor 35% gewijzigd door SpamLame op 19-07-2020 06:28 ]
Zonder accountnaam kunnen we er sowieso weinig mee. En het is geen statshamen ofzo, dus waarom zou het niet mogen?Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 19:07:
Weet iemand hoe dit kan? Deze persoon heeft enkel 3 battles in Co-op gespeeld en verder helemaal niets en toch heeft hij al 2 tier 4 schepen.
Geen idee of ik de naam van die persoon mag melden anders had ik dat gedaan.
Verwijderd
Het gaat om deze persoon maar sinds gister is hij in een paar extra gevechten geweest.
https://worldofwarships.e...DSTAIN_CZ/!/pve/overview/
Zo mijn resetten van lijnen is weer eens voorbji Ohio in port vanavond maar eens proberen
Merkwaardig inderdaad. Misschien een account reset, maar over het algemeen is dat volgens mij voor de betere spelers die met hun stats willen pronken. Of er is nog een schip waarmee diegene scenario's speelt.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:43:
Het gaat om deze persoon maar sinds gister is hij in een paar extra gevechten geweest.
En ik heb de Odin binnen. Kreeg gewoon een supercontainer met 1000 gold net voordat ik die wou kopen. Scheelde weer in de uitgaven. Uiteindelijk koste het me dus iets van €8.
Ik denk dat dit schip echt wel 60K HP had kunnen en moeten hebben, maar slecht is deze denk ik ook niet. Tutleback, ice braker voor en achter, met 32mm beplating en 50mm voor het midden kan wel wat HE en AP afketsen. Hydro en de gebruikelijke torpedo's met goede arcs naar achteren is niet slecht. Het zijn niet echt yolo rush torpedo's, eerder volg me niet want ik maak je af torpedo's. Camo is ook niet verkeerd met 12km als je de captain en upgrade hebt. AA is verrassend. 6km bereik is fijn en met de AFT vanwege secondaries heb je een respectabele 1690 flak burst wat beter is dan de Iowa. Dat kan wel wat vliegtuigen uit de lucht tikken. Sustained DPM is hopeloos, maar dat is meestal toch zinloos.
Ik denk alleen dat manual secondaries niet echt goed is hier omdat je te weinig secondaries hebt. Ze lijken accuraat te zijn met manual en zonder moet ik nog proberen. Camo lijkt me alleen beter. Dit ding is ook meer een kruiser jager en camo is dan beter. 30 knopen is alleen wat weinig als je moet ontsnappen, dan maar de speed vlag gebruiken.
Alles bij elkaar denk ik wel die €8 waard. Volle prijs echt niet.
Ik denk dat dit schip echt wel 60K HP had kunnen en moeten hebben, maar slecht is deze denk ik ook niet. Tutleback, ice braker voor en achter, met 32mm beplating en 50mm voor het midden kan wel wat HE en AP afketsen. Hydro en de gebruikelijke torpedo's met goede arcs naar achteren is niet slecht. Het zijn niet echt yolo rush torpedo's, eerder volg me niet want ik maak je af torpedo's. Camo is ook niet verkeerd met 12km als je de captain en upgrade hebt. AA is verrassend. 6km bereik is fijn en met de AFT vanwege secondaries heb je een respectabele 1690 flak burst wat beter is dan de Iowa. Dat kan wel wat vliegtuigen uit de lucht tikken. Sustained DPM is hopeloos, maar dat is meestal toch zinloos.
Ik denk alleen dat manual secondaries niet echt goed is hier omdat je te weinig secondaries hebt. Ze lijken accuraat te zijn met manual en zonder moet ik nog proberen. Camo lijkt me alleen beter. Dit ding is ook meer een kruiser jager en camo is dan beter. 30 knopen is alleen wat weinig als je moet ontsnappen, dan maar de speed vlag gebruiken.
Alles bij elkaar denk ik wel die €8 waard. Volle prijs echt niet.
Voor diegenen die de subs leuk vinden: Wolfpack op Steam
Die icons die hier staan zijn van Missies en Directives niet van Tasks voor Campaigns die hebben een ander logo namelijkvassago schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:30:
Hoe bedoel je? Er staan 2 afgeronde taken in het screenshot, het zal 1 van die zijn.
Heb je je bril wel op?Louwke schreef op maandag 20 juli 2020 @ 08:21:
[...]
Die icons die hier staan zijn van Missies en Directives niet van Tasks voor Campaigns die hebben een ander logo namelijk
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/67VwwSvMv42BH8n5Z5AxvheT.jpg?f=user_large)
De eerste 2 zijn van tasks.Louwke schreef op maandag 20 juli 2020 @ 08:21:
Die icons die hier staan zijn van Missies en Directives niet van Tasks voor Campaigns die hebben een ander logo namelijk
Weet niet of hij er nog in staat maar een paar weken geleden toen die Russische schepen werden aangeprijsd zoals de Pjotr Bagrain waren er bundels die 140+ euro zijn. Dacht eerst dat ik op de NA server zat maar toen merkte ik dat ik 's nachts bijna geen random potjes kon vinden terwijl Amerika dan wakker is volgens mijSpamLame schreef op zondag 19 juli 2020 @ 05:57:
[...]
Invite code? Ishizuchi gekregen en Yubari gekocht? plaatjes begrijpen is moeilijk voor mij. ander gokje dan Account Reset/reroll
[...]
Welke shop is dat dan EU heeft alleen Z35 bundles
Azo, die bundels heb ik een tijd terug ook gezien inderdaad.mike30 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:27:
[...]
Weet niet of hij er nog in staat maar een paar weken geleden toen die Russische schepen werden aangeprijsd zoals de Pjotr Bagrain waren er bundels die 140+ euro zijn. Dacht eerst dat ik op de NA server zat maar toen merkte ik dat ik 's nachts bijna geen random potjes kon vinden terwijl Amerika dan wakker is volgens mij
Nu zijn ze er iig niet meer en de voor de prijs vind ik ze niet interessant.
Zit net een filmpje te kijken van The Mighty Jingles met een gameplay van Lerts? Nederlander met een imposant stukkie gameplay met bijbehorende medailles.
YouTube: World of Warships - Red Alert!
YouTube: World of Warships - Red Alert!
Was dat niet een bundel met 3 schepen, dubloons, perma camo's enzo? Het is niet €140 voor alleen dat schip.mike30 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:27:
Weet niet of hij er nog in staat maar een paar weken geleden toen die Russische schepen werden aangeprijsd zoals de Pjotr Bagrain waren er bundels die 140+ euro zijn.
@TheBrut3 @mike30 Ik meen dat het deze bundel was > https://worldofwarships.e...shop-094/#soviet-squadron
@TheBrut3 @SpamLame Die bundel was het idd. En er zat idd meer bij maar dan nog is het toch een hoop geld voor een beetje virtuele meuk? Ik bedoel als ze nou 4 tienen vragen voor die bundel zou het nog te doen zijn en misschien te rechtvaardigen. Maar ik denk dat de makers van WOWS de woning naast Zuckerberg willen hebben of zo?
Snap wat je zegt maar zo werkt het denk ik niet.
Nee, die prijs is wel goed... Het is al erg genoeg met mensen hoe snel mensen in hoge tiers zitten. Als ze dan ook nog voor een euro of 20 een T8 kunnen kopen, nee dankje.mike30 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:45:
@TheBrut3 @SpamLame Die bundel was het idd. En er zat idd meer bij maar dan nog is het toch een hoop geld voor een beetje virtuele meuk? Ik bedoel als ze nou 4 tienen vragen voor die bundel zou het nog te doen zijn en misschien te rechtvaardigen. Maar ik denk dat de makers van WOWS de woning naast Zuckerberg willen hebben of zo?
Ik zat ook in no time in tier 6. Hoewel ik er nog geen klote van kan zit ik nu in tier 8 en daar blijf ik nog wel ff denk ik. Ben aan het sparen voor een Des Moines. Daarna misschien voor de Agir kijkenTheBrut3 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:08:
[...]
Nee, die prijs is wel goed... Het is al erg genoeg met mensen hoe snel mensen in hoge tiers zitten. Als ze dan ook nog voor een euro of 20 een T8 kunnen kopen, nee dankje.
Lekker belangrijk. Je hoeft het niet te kopen.mike30 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:45:
Zolang mensen het blijven betalen, zullen ze het ervoor blijven verkopen.
Als ik kijk dat ik ondertussen al een kleine 100 potjes in m'n massa, en een 90potjes in m'n Tirpitz á €40,- de stuk heb gespeeld, dan is dat al meer dan menig PS4/xbox spel wat ik in de loop der jaren heb aangeschaft voor een soortgelijk bedrag.
Is maar net hoe je het bekijkt.
Als ik kijk dat ik ondertussen al een kleine 100 potjes in m'n massa, en een 90potjes in m'n Tirpitz á €40,- de stuk heb gespeeld, dan is dat al meer dan menig PS4/xbox spel wat ik in de loop der jaren heb aangeschaft voor een soortgelijk bedrag.
Is maar net hoe je het bekijkt.
Dat kunnen ze natuurlijk simpel oplossen door niet meer dan 1 of 2 tiers hoger dan wat je aan reguliere schepen hebt te verkopen.TheBrut3 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:08:
[...]
Nee, die prijs is wel goed... Het is al erg genoeg met mensen hoe snel mensen in hoge tiers zitten. Als ze dan ook nog voor een euro of 20 een T8 kunnen kopen, nee dankje.
Anyway, ze zullen bij Wargaming best wel hebben uitgezocht waar de prijs * verkochte units curve zijn maximum heeft. Persoonlijk vind ik de prijzen nergens over gaan, maar tja, als ze voor €10 een schip verkopen moeten ze er wel ~5x zoveel verkopen als nu.
Bedankt voor je nuttige bijdrage 👍PcDealer schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:11:
[...]
Lekker belangrijk. Je hoeft het niet te kopen.
Of minimaal 50 of 100 battles in een tier (vanaf T4 of 5) en een winrate van minimaal 48% en dat je dan door mag. Dan forceer je spelers ook om te leren en is het in de hogere tiers héél wat minder frustrerend voor spelers die wel willen winnen.Sissors schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:57:
Dat kunnen ze natuurlijk simpel oplossen door niet meer dan 1 of 2 tiers hoger dan wat je aan reguliere schepen hebt te verkopen.
Het is inderdaad wat kortaf, maar het klopt wel. Je kan gewoon tot tier 10 gratis halen in de tech tree. En als je elke dag de beschikbare coal haalt, dan kan je ook T10 schepen uit de armory kopen.mike30 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 06:03:
Bedankt voor je nuttige bijdrage 👍
Geloof me, het is vandaag de dag 10x makkelijker en 10x sneller om een T10 schip te halen dan de eerste paar jaar van het spel. Maar of dit nou een voordeel is....
Da's prima maar het ging mij erom dat die prijs achterlijk hoog is. Ga voor die prijs idd niets kopen dus daar heeft hij wel gelijk in. Maar geef dan of geen antwoord of doe je best om een normaal antwoord neer te zetten. Ik bedoel jouw antwoord is een stuk duidelijker dan die 5 woorden van hem.TheBrut3 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:55:
[...]
Of minimaal 50 of 100 battles in een tier (vanaf T4 of 5) en een winrate van minimaal 48% en dat je dan door mag. Dan forceer je spelers ook om te leren en is het in de hogere tiers héél wat minder frustrerend voor spelers die wel willen winnen.
[...]
Het is inderdaad wat kortaf, maar het klopt wel. Je kan gewoon tot tier 10 gratis halen in de tech tree. En als je elke dag de beschikbare coal haalt, dan kan je ook T10 schepen uit de armory kopen.
Geloof me, het is vandaag de dag 10x makkelijker en 10x sneller om een T10 schip te halen dan de eerste paar jaar van het spel. Maar of dit nou een voordeel is....
Ik ben bezig met de Japanse destroyers, en heb bijna genoeg XP voor de Akatsuki. Ik lees overal op internet dat deze een detactability range by sea heeft van 6.4 km. Dit zie ik ook terug op verschillende guides en gameplay filmpjes van deze destroyer.
Als ik ingame kijk zie ik echter een range van 7.4 km. Weet iemand hoe dit zit? Is er recent een update geweest?
Als ik ingame kijk zie ik echter een range van 7.4 km. Weet iemand hoe dit zit? Is er recent een update geweest?
Met captain (Concealment Expert) en camo kom je op 6.44km.Animal Mother schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:46:
Maar wat dacht je van deze dan?
https://wows-numbers.com/player/563704417,steve_632/
39 battles total maar wel een Puerto Rico en nog wat premiums. Die moet met kerst een bedankje krijgen van WG.
39 battles total maar wel een Puerto Rico en nog wat premiums. Die moet met kerst een bedankje krijgen van WG.
Tja Wallet-warriors. Ik denk dat je er meer zult vinden dan je zou willen.vassago schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 00:19:
Maar wat dacht je van deze dan?
3300 coop.vassago schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 00:19:
Yoshino's en torpedo's..
[ Voor 203% gewijzigd door Redax op 30-07-2020 14:46 ]
Je kan coop doen toch ook? Maar serieus, hoe vaak heb je je eigen team geraakt voor dat gedaan wordt?
(Overigens is het probleem enkel indirect die 20km, daardoor schieten Yoshino spelers op alles wat beweegt vanaf achter andere schepen, die ze vervolgens raken. Dus de friendly fire gebeurd in de eerste 5-10km ofzo. DDs met 15km+ torps raken immers ook lang niet zo vaak hun eigen team als Yoshino spelers).
(Overigens is het probleem enkel indirect die 20km, daardoor schieten Yoshino spelers op alles wat beweegt vanaf achter andere schepen, die ze vervolgens raken. Dus de friendly fire gebeurd in de eerste 5-10km ofzo. DDs met 15km+ torps raken immers ook lang niet zo vaak hun eigen team als Yoshino spelers).
Als je geen Random kan spelen, kan je (afaik) wel elke andere modus spelen.Redax schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:38:
Vandaag voor het eerst een aantal team attacks achter elkaar gehad door verdwaalde torpedo's van mijn Yoshino (20 km bereik). Nu hebben ze me geblokt van de willekeurige gevechten en kan ik enkel nog de clanbattles doen. Wellicht gaat zo'n ban er naar verloop van tijd vanzelf af en anders was vandaag de laatste keer vrees ik.
Je bent dan ook Pink danwel Orange (?).
Je moet X-tal battles doorkomen zonder teamdamage te doen voordat die status verdwijnt.
Je geeft zelf aan hoe dat komt. DD spelers met 10KM+ torps zitten vaak in de voorste linie dus geen vriendelijke schepen om te raken.Sissors schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:50:
Je kan coop doen toch ook? Maar serieus, hoe vaak heb je je eigen team geraakt voor dat gedaan wordt?
De Yoshino's zitten vaak compleet achteraan en gaan dan torps droppen.
Maar echt compleet een ban krijgen klinkt meer dan een paar incidentele friendly fire torps...
Ik probeer dat soort friendly torps met enige regelmaat zelf te vangen. In de hoop dat spelers er wat van leren.
Of Tirpitz spelers die op een target schieten welke 18km verderop ligt en dan hun 6km torps er uit gooien.
Als mensen net achter mij liggen en risicovolle maar logische torps droppen, dan probeer ik wel te ontwijken als dat veilig kan.
Of Tirpitz spelers die op een target schieten welke 18km verderop ligt en dan hun 6km torps er uit gooien.
Als mensen net achter mij liggen en risicovolle maar logische torps droppen, dan probeer ik wel te ontwijken als dat veilig kan.
So toxicTheBrut3 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:10:
Ik probeer dat soort friendly torps met enige regelmaat zelf te vangen. In de hoop dat spelers er wat van leren.

Maar your torps your fault.
Met een Yoshino offensive torpen is ook vragen om problemen. Je moet jezelf steeds af vragen draait iemand die richting uit waar ik torp of niet. Wat doen mijn team genoten. Meestal gebruik ik ze als area denial wanneer ik aan het kiten ben. Of op het begin wanneer met nog statisch is en er geen vriendelijke schepen in de buurt liggen.
Maar geen randoms kunnen spelen is inderdaad best een hoop team damage wat je moet doen. En dat terwijl je al Pink bent. Dan wordt je pas Orange en kun je alleen CoOp spelen. Maar dus ook Clanbattles zie ik nu?
Mwah, zoals ik schreef, je raakt gemiddeld genomen niet je allies op 18km afstand. Dat kan gebeuren late game, en ik begrijp ook wel als een shima met 20km torps of Gearing met 16km torps die later in het spel helemaal op een flank ligt, een stel torpedos eruit stuurt die twee minuten later bij mij in de buurt komen. Maar veruit de meeste friendly fires van Yoshinos zijn terwijl ze gewoon op de backlane hangen en torpedos naar tegenstanders op 20km afstand sturen. Wat in principe prima is, maar je moet alleen even checken of er geen andere schepen in het pad van je torps liggen. En gezien dat dus eens afstanden van 5km zijn, is dat geen rocket science.
Niet liev.TheBrut3 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:10:
Maar ik ben tijdens de Odin grind ook meermaals getorpedeerd bij de coop grind. Volgens mij heb ik er eentje zelfs verbannen gekregen omdat die al roze was en toen stil kwam te liggen. Op een gegeven moment deed ik ook geen moeite meer om te ontwijken.
Als je roze bent kan je geen ban krijgen, je wordt eerst nog oranje als het goed is.
Hmm, beroerd... Directive 4 nog van de duitse CVs, maar heb nog geen van die nieuwe CVs kunnen bemachtigen 
Lijkt er dus op dat ik niet die Iron Cross camo voor de GK kan krijgen, aangezien je voor voor ongeveer 180 van die credits, je die nieuwe CVs nodig hebt
Lijkt er dus op dat ik niet die Iron Cross camo voor de GK kan krijgen, aangezien je voor voor ongeveer 180 van die credits, je die nieuwe CVs nodig hebt
Je hebt alle nieuwe CV's en Graf Zeppelin nodig om 1 camo te kunnen halen door die missies.Dweebus schreef op maandag 27 juli 2020 @ 17:25:
Via reddit, 3 skins (of 6 mogelijk): TOOBIGFORPANAMA
Faalhaas. NOOIT vanuit de tweede, derde, etc torpen en waarschuwen als het toch gebeurd en een team mate onbedoeld in jouw torps dreigt te varen. Heb twee replays voor je van gisteren.Redax schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 20:38:
Vandaag voor het eerst een aantal team attacks achter elkaar gehad door verdwaalde torpedo's van mijn Yoshino (20 km bereik). Nu hebben ze me geblokt van de willekeurige gevechten en kan ik enkel nog de clanbattles doen. Wellicht gaat zo'n ban er naar verloop van tijd vanzelf af en anders was vandaag de laatste keer vrees ik.
Doet het!Slaut schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 01:14:
Via reddit, 3 skins (of 6 mogelijk): TOOBIGFORPANAMA
Bonus code activated
You have successfully redeemed your Wargaming code.
You can now log in to the game client to access your bonus content.
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 28-07-2020 01:35 ]
Ja daarom...TheBrut3 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:31:
[...]
Je hebt alle nieuwe CV's en Graf Zeppelin nodig om 1 camo te kunnen halen door die missies.
Graf Zeppelin had ik al een keer uit een container.
Maar van die andere 3 heb ik nog niks voorbij zien komen.En heb tot nu toe wel alle containers gepakt. Echt een kwestie van (gebrek aan) geluk dus.
Hoop de laatste CV, Parseval nog te krijgen. Heb 4 of 5 containers gekocht en kreeg 2 CV's al. Heb de GZ-B al gekregen uit de Black Friday containers. Al met al kom ik dadelijk 15! tokens te kort voor de perma camo
Ik geef geen geld meer uit aan containers voor tech tree schepen (uiteindelijk), vind het niet meer waard.
Die camo's geloof ik wel, heb meer dan genoeg expendable camos (+4500) dus die incentive is er voor mij ook niet
Die camo's geloof ik wel, heb meer dan genoeg expendable camos (+4500) dus die incentive is er voor mij ook niet
Nieuwsgierigheid won het hier van me anders had ik het ook niet gedaan. Onze clan CV main had iets van 55 containers gekocht voor hij ze alle 3 had