Hoe gaan jullie om met CV's in DD's met matige AA? In Kidd en Friesland heb ik niet zoveel issues met CV's. Maar als ik met mijn T8 Franse DD speel dan lukt het zelfs een T6 CV om 3 attack runs op me te hebben. Het enige wat je kunt doen is AA uitzetten en hopen dat hij je niet vindt, en een beetje onlogisch bewegen om zijn runs te ontwijken... Maar als hij je focust ben je praktisch uit het spel, want je krijgt een hoop damage en bent perma-spotted... Iemand tips?
AA uitlaten tot je gespot bent, als het rocket planes zijn ernaar toe varen, dan heeft de CV geen tijd om je te droppen.
Other than that, just dodge
Other than that, just dodge
Just dodge.
Maar ik zie steeds vaker torpedobootjagers aan het begin van de game wachten of zelfs eerst even achteruit varen, want CV. Niet als eerste gespot worden kan ervoor zorgen dat je het misschien vijf minuten overleeft. Wat je ook nog zou kunnen proberen is achteruit een cap invaren zodat je meteen kan vluchten naar je team. Dat of een Franse of Sovjet gunboat waar je uit de buurt van de caps blijft or gewoon yolo rushen en volgende game.

Maar ik zie steeds vaker torpedobootjagers aan het begin van de game wachten of zelfs eerst even achteruit varen, want CV. Niet als eerste gespot worden kan ervoor zorgen dat je het misschien vijf minuten overleeft. Wat je ook nog zou kunnen proberen is achteruit een cap invaren zodat je meteen kan vluchten naar je team. Dat of een Franse of Sovjet gunboat waar je uit de buurt van de caps blijft or gewoon yolo rushen en volgende game.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Weet je air detectability en gebruik dat door in het begin om de caps heen varen.
Je kan natuurlijk ook nog hopen op desync die je red.
WTF? Ik had ook wel door dat het niet altijd helemaal perfect was, maar dit is wel heel erg. Het verklaard denk ik meteen ook iets voor mij. Ik heb de vervelende neiging om met geschut met een hoge mondingssnelheid, net iets te weinig vooruit te mikken waardoor ik te vaak het achtersteven raak. Alleen raak ik meestal niks. Juist met de Amerikanen met de lagere mondingssnelheid, mik ik soms te ver naar voren en raak ik de boeg. Nu weet ik denk ik dus waarom ik vrijwel elke game die ik in de Colorado of North Carolina heb gespeeld, zo citadels scoor. Niet alleen de AP, maar het lijkt ook desync te zijn.

WTF? Ik had ook wel door dat het niet altijd helemaal perfect was, maar dit is wel heel erg. Het verklaard denk ik meteen ook iets voor mij. Ik heb de vervelende neiging om met geschut met een hoge mondingssnelheid, net iets te weinig vooruit te mikken waardoor ik te vaak het achtersteven raak. Alleen raak ik meestal niks. Juist met de Amerikanen met de lagere mondingssnelheid, mik ik soms te ver naar voren en raak ik de boeg. Nu weet ik denk ik dus waarom ik vrijwel elke game die ik in de Colorado of North Carolina heb gespeeld, zo citadels scoor. Niet alleen de AP, maar het lijkt ook desync te zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eigenlijk niks, dus... Om caps heen varen door rekening te houden met air detectability deed ik al. Ook AA standaard uit tot dat de vliegtuigen zo dichtbij zijn dat je spotted bent... Just dodge it is...
Ik speel nu de Franse DD lijn, en het is voor mijn gevoel ook een beetje in mijn nadeel dat die Europese net uit is, en je nu die campaign hebt... Als je als CV mag kiezen tussen een Halland, Östergotland of een Mogador om te pesten zou ik het ook wel weten...
Ik speel nu de Franse DD lijn, en het is voor mijn gevoel ook een beetje in mijn nadeel dat die Europese net uit is, en je nu die campaign hebt... Als je als CV mag kiezen tussen een Halland, Östergotland of een Mogador om te pesten zou ik het ook wel weten...
Het is niet voor niets de meest gehate klasse in WoWs, je wordt aangevallen en je kan er niets tegen doen.
De Franse DDs heb je ook het makkelijkst gevonden en je hebt geen smoke.
Gisteren toevallig de missie "18 fires en/of citadels in 1 game" gedaan. De Smolensk blijft een mooie aanvulling binnen het spel.
De Franse DDs heb je ook het makkelijkst gevonden en je hebt geen smoke.
Gisteren toevallig de missie "18 fires en/of citadels in 1 game" gedaan. De Smolensk blijft een mooie aanvulling binnen het spel.

Wat doe je als DD tegen CV? Accepteren dat ze bestaan.
Proberen te dodgen, niet per se de raketten maar het gespot worden. Niet gelijk op het begin van de pot als een malle vooruit varen, wat de meeste DD's doen.
Ik vind dat mensen echt mega dramatisch kunnen doen over CV's. Er zijn genoeg potjes waar ik DD ben en waar ik echt helemaal niet veel last heb van de CV.
En die desync tsja... Dat bestaat al even.
Proberen te dodgen, niet per se de raketten maar het gespot worden. Niet gelijk op het begin van de pot als een malle vooruit varen, wat de meeste DD's doen.
Ik vind dat mensen echt mega dramatisch kunnen doen over CV's. Er zijn genoeg potjes waar ik DD ben en waar ik echt helemaal niet veel last heb van de CV.
En die desync tsja... Dat bestaat al even.
Op de lagere tiers kun je met de Franse DD's nog neus in naar de planes gaan met speedboost, wanneer je gespot bent hebben ze vaak niet genoeg tijd te reageren. Alleen is het om je heen kijken waar je heen vaart en waar het enemy team ligt natuurlijk.
Untappd: Louwke80
North Carolina kan frustrerend zijn als je niet in een positie komt waar je echt kan uitdelen. Als dat wel gebeurd, tja. Het begon miserabel met nope, nope en nope, maar 114k damage uitdelen aan een Vanquard die 71.700hp heeft, is natuurlijk memorabel. 
:strip_exif()/f/image/jMvQsZ3ABhw0dCYncfqD7v3H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s4mYJ02cjIoTEFgzPXDXIe3k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cKoGHoRgw17vPKKOKRHBlM9B.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was druk bezig om die te exectureren want gaf steeds broadside op iets van 10km, maar mijn team werkte weer eens niet mee. Die game was gewonnen, maar laten we vooral achter een eiland blijven zitten, niks raken en proberen te game weg te gooien. Ik moest dus eerst even de CV afmaken op minder dan 10km om de torpedoaanvallen te stoppen. Vanquard healde ondertussen flink terug, sloopte een geschuttoren, maar toen weer citadels en dood.
Ook nog een missie in de Yamamoto lijn voltooid en twee supercontainers verdient. Nu heb ik drie premium Omaha-klasse kruisers namelijk de Murmansk, Marblehead en Marblehead L.
:strip_exif()/f/image/jMvQsZ3ABhw0dCYncfqD7v3H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s4mYJ02cjIoTEFgzPXDXIe3k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cKoGHoRgw17vPKKOKRHBlM9B.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was druk bezig om die te exectureren want gaf steeds broadside op iets van 10km, maar mijn team werkte weer eens niet mee. Die game was gewonnen, maar laten we vooral achter een eiland blijven zitten, niks raken en proberen te game weg te gooien. Ik moest dus eerst even de CV afmaken op minder dan 10km om de torpedoaanvallen te stoppen. Vanquard healde ondertussen flink terug, sloopte een geschuttoren, maar toen weer citadels en dood.
Ook nog een missie in de Yamamoto lijn voltooid en twee supercontainers verdient. Nu heb ik drie premium Omaha-klasse kruisers namelijk de Murmansk, Marblehead en Marblehead L.
:strip_exif()/f/image/IqzuXqUv2HlVnwcU1ng0hQX1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2020 13:09 ]
STEAMCHAT2K
350YEARSLEGACY
SHIPTOBEATYAMATO
Er is er nog eentje, maar die kan ik niet meer terugvinden.
edit: ISTHEREAGOLDFINCH
FIGHTINGIESTSHIP
350YEARSLEGACY
SHIPTOBEATYAMATO
Er is er nog eentje, maar die kan ik niet meer terugvinden.
edit: ISTHEREAGOLDFINCH
FIGHTINGIESTSHIP
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2020 16:19 ]
STEAMCHAT2K is er ook nog 1
nvm... lezen
80KFOLLOWERSTOTWEET
CAP0FTHER1NGS100000
GNEVNYCLASS
NOTASUBORISSHE
BECKERLEGACY
LONGLIVETHEKINGX
WHATAREUTALKINGABOAT
DOOLITTLERAID
ATTACKONTIRPITZ
nvm... lezen

80KFOLLOWERSTOTWEET
CAP0FTHER1NGS100000
GNEVNYCLASS
NOTASUBORISSHE
BECKERLEGACY
LONGLIVETHEKINGX
WHATAREUTALKINGABOAT
DOOLITTLERAID
ATTACKONTIRPITZ
[ Voor 105% gewijzigd door Arcalite op 25-04-2020 18:32 ]
Yes, na deze CB avond meer dan 1M FXP. Laat die Russische cruisers maar komen! En hopelijk dan nog wat over voor een andere lijn.
Werken allemaal!Arcalite schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:13:
80KFOLLOWERSTOTWEET
CAP0FTHER1NGS100000
GNEVNYCLASS
NOTASUBORISSHE
BECKERLEGACY
LONGLIVETHEKINGX
WHATAREUTALKINGABOAT
DOOLITTLERAID
ATTACKONTIRPITZ
100x India Delta...
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 26-04-2020 03:52 ]
Weet iemand of er nog ergens ruimte is in een nederlandse clan? Zit nu bij eentje die uitsterft.... Toch wel handig om divisions snel te starten...
I don't hate you, I nothing you
Kun je ze vragen: https://forum.worldofwarships.eu/forum/507-clan-zone/ / https://forum.worldofwarships.eu/search/?q=nederlandsipazza schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:47:
Weet iemand of er nog ergens ruimte is in een nederlandse clan? Zit nu bij eentje die uitsterft.... Toch wel handig om divisions snel te starten...
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 26-04-2020 21:56 ]
Je kan ook de WG Benelux discord joinen, daar zit ook een recruitment kanaal. Zal morgen even de link posten.
Edit: https://discord.gg/vUW3fE3
Edit: https://discord.gg/vUW3fE3
[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 27-04-2020 11:03 ]
Nou, de test is "geslaagd" en de subs komen live in 0.9.4.
Al zou dat sowieso wel gebeuren, want WG.
In verband met golden week zijn de IJN en PA schepen uit de tech tree weer met 'extra' korting verkrijgbaar de komende tijd.
Voor GOT geldt: tot en met tier 7
Voor GOT geldt: tot en met tier 7
[ Voor 12% gewijzigd door Yammie74 op 29-04-2020 12:54 ]
En een bundel met Kaga, GZ, Indomitable en.... Azuma 
Gekke samenstelling. Een US CV zou logischer zijn.
Dus met de extra snelle reload die ze hadden ingevoerd? Dat naast natuurlijk alle andere problemen die je kan gaan opsommen.TheBrut3 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:19:
Nou, de test is "geslaagd" en de subs komen live in 0.9.4.
Ze moeten de Azuma toch aan iemand verkopen.TheBrut3 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:50:
En een bundel met Kaga, GZ, Indomitable en.... Azuma
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-04-2020 17:56 ]
Volgens mij wel. Mogelijk nog wat aanpassingen na de 2e test, maar geen grote veranderingen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:55:
Dus met de extra snelle reload die ze hadden ingevoerd? Dat naast natuurlijk alle andere problemen die je kan gaan opsommen.
Ach, dan gaat WG vol voor gamebreaking 2020.TheBrut3 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:06:
[...]
Volgens mij wel. Mogelijk nog wat aanpassingen na de 2e test, maar geen grote veranderingen.
Ja, ik kan niet wachten op onderzeeboten op deze manier.

[rant]DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:21:
[...]
Ach, dan gaat WG vol voor gamebreaking 2020.
Ja, ik kan niet wachten op onderzeeboten op deze manier.
Honestly, ik begrijp alle hate niet voor CV's en SS's. War is hell en onverwacht getorped worden zuigt net zo ass als geswarmed worden met airstrikes. It's a fact of life war people. Stop eens met klagen en accept your fate en speel het spel met de realisme die het heeft.
Vervelend dat je niet stiekem kunt blijven spotten en cappen? DOE HET DAN NIET, neem je surroundings in je op en acteer er op. IRL konden ze ook niet de pleiterik maken als er een strike kwam, je moest het slikken, overleven als het kon en wegwezen was het devies. Klachten over torpedo's uit het niets? Als DD's het deden klaagde je toch ook geen steen en been dat ze het spel verpesten, of wel?
K*t voor je dat je naar boven moet blijven scannen en nu ook naar beneden en niet enkel relaxed de horizon kan afspeuren naar juicy targets om te stealth firen en fat, dumb en happy de credits en XP kan reapen en overleven ook nog.
Man, net een stelletje zure oude vrouwen soms hoor...
[/rant]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik denk dat je een stukje van de haat niet in het juiste perspectief ziet wat men hier voelt. Misschien dat ik het verkeerd heb, maar ik zal mijn (en denk ik ook van men hierboven) gevoelens over de ontwikkelingen van het spel toelichten op jouw voorbeeld van DD’s:Tijgert schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:14:
[...]
[rant]
Honestly, ik begrijp alle hate niet voor CV's en SS's. War is hell en onverwacht getorped worden zuigt net zo ass als geswarmed worden met airstrikes. It's a fact of life war people. Stop eens met klagen en accept your fate en speel het spel met de realisme die het heeft.
Vervelend dat je niet stiekem kunt blijven spotten en cappen? DOE HET DAN NIET, neem je surroundings in je op en acteer er op. IRL konden ze ook niet de pleiterik maken als er een strike kwam, je moest het slikken, overleven als het kon en wegwezen was het devies. Klachten over torpedo's uit het niets? Als DD's het deden klaagde je toch ook geen steen en been dat ze het spel verpesten, of wel?
K*t voor je dat je naar boven moet blijven scannen en nu ook naar beneden en niet enkel relaxed de horizon kan afspeuren naar juicy targets om te stealth firen en fat, dumb en happy de credits en XP kan reapen en overleven ook nog.
Man, net een stelletje zure oude vrouwen soms hoor...
[/rant]
Over de afgelopen, zeg, 2 jaar is het aantal schepen met radar (en hydro) significant toegenomen. Nu is grofweg de helft van de cruisers die je tegenkomt met radar uitgerust. Het maakt niet uit of je voor de objective speelt of niet, het is een alles doorgrondende spot mechaniek (momenteel, door bergen heen etc.) waarmee DD’s en ook light cruisers worden opgejaagd.
De CV rework heeft de CV tot een zekere hoogte simpelweg een vrijkaart gekregen om te doen en laten wat hij/zij wil. Er zijn nog maar zeer weinig betrouwbare manieren om de vliegtuigen en hun bewapening te counteren of ontwijken. Ook is de penalty voor de CV voor het verliezen van vliegtuigen klein en tijdelijk. Voorheen kon je een CV deplanen. Nu worden er nieuwe vliegtuigen geproduceerd, die weer gebruikt kunnen worden. Dus kan een CV het zich veroorloven om een DD/cruiser/BB te belagen en met name ook voor zijn team gespot te houden.
Hetzelfde voor een gebrek aan betrouwbare counterplay om om te gaan met de (AP) bommen op tier 8 en tier 10 CV’s die even snel 15 tot 20k schade doen per individuele drop op cruisers en BB’s. AA spec of niet, die eerste drop komt er sowieso doorheen.
Daarbovenop krijg je zo meteen ook de onderzeeërs die gelijktijdig een effectieve bedreiging zijn voor DD’s en ook de DD’s nog eens outspotten (en slechts beperkt risico lopen als ze naar maximale diepte duiken).
Neem je dit allemaal bij elkaar, dan is de druk en moeilijkheid voor een DD om effectief te zijn en ook plezier te hebben, met een factor 2 toegenomen in de afgelopen paar jaar. Dit leidt ertoe dat je een veel betere speler moet zijn met DD’s, vergeleken met 2 jaar geleden om een eenzelfde resultaat neer te zetten. Tel daarbij op dat als je dat niet bent (en dat zijn veel spelers), je nog slechtere scores gaat halen doordat er zoveel meer counters voor jouw schip type zijn en je dus ook een nog groter nadeel bent voor jouw team.
WoWS is inderdaad een arcade spel met een zekere vorm van realisme. Maar het spel wordt gemarket met een hoge vorm van realisme. Die realisme wordt te pas en te onpas toegepast. Waar is de correcte bepansering van de Äiger en Siegfried, om een voorbeeld te noemen?
En ja, realistisch gezien is een DD, cruiser of BB geen match voor een CV. Als je het echt realistisch wilt doen, dan wordt het nog een groter onbalans in het voordeel van de CV en willen we dat nu echt in dit spel? Dat gaat persoonlijk denk ik niet goed zijn voor de playerbase en het plezier van het spel.
TL;DR
Ik ga niet zegen dat vroeger alles beter was. Maar onderstaande is in ieder geval van toepassing en rede van frustraties (er zijn er nog wel meer, maar ik vond deze reactie al lang genoeg):
- Er zijn meerdere beloften gedaan over het spel die verbroken worden (geen guns groter dan de Yamato én geen onderzeeërs)
- De speelstijl en Meta van het spel zijn de afgelopen 2 jaar flink veranderd, waarbij je je (mijns inziens terecht) kan afvragen of dit de juiste stap voor het spel is en de juiste stap voor het plezier van de spelers is.
En daar is mijn eerste T9 BB.
:strip_exif()/f/image/418CTBr1dHNRRB621IWnVENZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog iets van 8 miljoen credits voor modules en upgrades. Ben alleen weer blut in game.
Maar het zegt denk ik genoeg dat het zo snel is gegaan. Uiteindelijk de laatste paar duizend met freexp gegaan en de North Carolina verkocht. Niet omdat die niet leuk is, verre van, maar omdat ik de credits nodig had en ik weet dat ik er toch niet meer mee zal spelen. De 701 meter per seconde panterdoorborend mondingssnelheid is wennen, maar als je eenmaal ingeschoten bent, dan doen die projectielen ook echt heel wat. Minstens 10k was voor mij redelijk normaal, per goed salvo. Dit schip is helemaal niet zwak. Het is een hartstikke sterk en gevaarlijk slagschip met een luchtafweer die zowaar iets doet. Je gaat er geen T8 strikes mee stoppen, je gaat ze wel wat uitdunnen. T6 strikes ga je wel flink aanpakken.
Je bent als vijandelijk schip ook niet veilig achter een eiland. Ik heb heel wat kruisers te grazen genomen die dat dachten. Met een stealth build en een centrale positie, kan je zo enorm uithalen. Ik heb zo vaak een slagschip of kruiser verrast en meteen citadel. Je kan makkelijk verdwijnen als je moet verdwijnen en ik ging vaak een stuk mee met de DD's als het kon om een cap te dekken, of pushte zelf. Je heal is sterk genoeg om heel wat HE spam te kunnen terugwinnen. Altijd op zoek naar een positie voor kruisvuur en citadels. Ik heb volgens mij drie devastating strikes gescoord en een aantal keer bijna. Volgens mij heb ik het met geen enkel ander slagschip ooit gedaan.
Ik zit zelfs te denken aan de Alabama of Massachusetts. Ik neig denk ik iets meer naar de Alabama omdat vertrouwen op secondaries meestal zelfmoord is en de soft stats van de Alabama beter zijn met sigma, dispersion en camo. Rudder en torpedobescherming beter dan de North Carolina alsmede iets betere pantsergordel zou ook welkom zijn. North Carolina was soms net iets te zwak als je niet genoeg angle had.
Ik ga voorlopig alleen afhouden omdat ik nog 40k coal moet en dan heb ik de Georgia. Dat zou een veel betere geldprinter moeten zijn.
:strip_exif()/f/image/418CTBr1dHNRRB621IWnVENZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog iets van 8 miljoen credits voor modules en upgrades. Ben alleen weer blut in game.
Maar het zegt denk ik genoeg dat het zo snel is gegaan. Uiteindelijk de laatste paar duizend met freexp gegaan en de North Carolina verkocht. Niet omdat die niet leuk is, verre van, maar omdat ik de credits nodig had en ik weet dat ik er toch niet meer mee zal spelen. De 701 meter per seconde panterdoorborend mondingssnelheid is wennen, maar als je eenmaal ingeschoten bent, dan doen die projectielen ook echt heel wat. Minstens 10k was voor mij redelijk normaal, per goed salvo. Dit schip is helemaal niet zwak. Het is een hartstikke sterk en gevaarlijk slagschip met een luchtafweer die zowaar iets doet. Je gaat er geen T8 strikes mee stoppen, je gaat ze wel wat uitdunnen. T6 strikes ga je wel flink aanpakken.
Je bent als vijandelijk schip ook niet veilig achter een eiland. Ik heb heel wat kruisers te grazen genomen die dat dachten. Met een stealth build en een centrale positie, kan je zo enorm uithalen. Ik heb zo vaak een slagschip of kruiser verrast en meteen citadel. Je kan makkelijk verdwijnen als je moet verdwijnen en ik ging vaak een stuk mee met de DD's als het kon om een cap te dekken, of pushte zelf. Je heal is sterk genoeg om heel wat HE spam te kunnen terugwinnen. Altijd op zoek naar een positie voor kruisvuur en citadels. Ik heb volgens mij drie devastating strikes gescoord en een aantal keer bijna. Volgens mij heb ik het met geen enkel ander slagschip ooit gedaan.
Ik zit zelfs te denken aan de Alabama of Massachusetts. Ik neig denk ik iets meer naar de Alabama omdat vertrouwen op secondaries meestal zelfmoord is en de soft stats van de Alabama beter zijn met sigma, dispersion en camo. Rudder en torpedobescherming beter dan de North Carolina alsmede iets betere pantsergordel zou ook welkom zijn. North Carolina was soms net iets te zwak als je niet genoeg angle had.
Ik ga voorlopig alleen afhouden omdat ik nog 40k coal moet en dan heb ik de Georgia. Dat zou een veel betere geldprinter moeten zijn.
Het is een arcade shooter met bootjes, net als WoT een arcade shooter met tanks is. Beide zijn verre van een realsitsche simulator game.Tijgert schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:14:
Stop eens met klagen en accept your fate en speel het spel met de realisme die het heeft.
Het spel is, zoals @matje500 zegt, zeker veranderd en ik vind het er niet beter op geworden. Er zijn te veel lijnen gerushed, de CV rework is er door gedrukt en de playerbase zelf... Man, man man. Daar is duidelijk te merken dat het een arcade shooter is voor de meeste spelers en dat winnen of überhaupt je best doen en iets leren er voor een grote groep niet in zit. Dat willen ze niet eens. Tevens trekt de huidige long range HE spam meta mij niet echt. Gelukkig valt die in Clan Battles mee. Maar de Smolensk staat inmiddels op de 7e (bijna 6e) plaats van meeste gespeelde T10 cruisers aller tijden, terwijl dat ding nog geen jaar uit is.
Ik moet zeggen dat ik 90% van mijn random potjes tegenwoordig in div speel, anders is het niet te doen.
Massa is leukDaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 01:25:
Ik zit zelfs te denken aan de Alabama of Massachusetts.
Realisme en simulatie zijn twee verschillende dingen. Dat ik geen kolen op het vuur hoef te gooien en ankers hoef te hijsen vind ik best, maar WG doet wel degelijk zijn best om het zo historisch correct te maken als mogelijk. Schepen met correcte stats, karakteristieken en bijna levensecht nagemaakt, prachtig. Dit niveau van realisme wordt mijns inziens enkel aangevuld met andere soorten schepen als CV en SS.TheBrut3 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:00:
[...]
Het is een arcade shooter met bootjes, net als WoT een arcade shooter met tanks is. Beide zijn verre van een realsitsche simulator game.
Het spel is, zoals @matje500 zegt, zeker veranderd en ik vind het er niet beter op geworden. Er zijn te veel lijnen gerushed, de CV rework is er door gedrukt en de playerbase zelf... Man, man man. Daar is duidelijk te merken dat het een arcade shooter is voor de meeste spelers en dat winnen of überhaupt je best doen en iets leren er voor een grote groep niet in zit. Dat willen ze niet eens. Tevens trekt de huidige long range HE spam meta mij niet echt. Gelukkig valt die in Clan Battles mee. Maar de Smolensk staat inmiddels op de 7e (bijna 6e) plaats van meeste gespeelde T10 cruisers aller tijden, terwijl dat ding nog geen jaar uit is.
Ik moet zeggen dat ik 90% van mijn random potjes tegenwoordig in div speel, anders is het niet te doen.
[...]
Massa is leukDenk dat 9 van de 10 spelers die zouden verkiezen boven de Alabama. Imo zou je, qua fun, beter de NC terug kunnen kopen dan de Alabama.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dat dus allemaal ja. En als er dan nog onderzeeboten overheen komen waar WG doodleuk zegt dat ze misschien nu wat ideeën hebben voor counterplay, tja. Is dit niet iets wat in de conceptfase hoort? Je weet wel, die kritiek die ook op de CV rework is gegeven. Een jaar later hebben ze het nog steeds niet aangepakt.TheBrut3 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:00:
[...]
Het is een arcade shooter met bootjes, net als WoT een arcade shooter met tanks is. Beide zijn verre van een realsitsche simulator game.
Maar een van die ideeën is het voorkomen dat een onderzeeboot, beide uiteinden van je schip kan pingen. Dat moet je maar bereiken door neus naar de onderzeeboot te mikken. Dat je die onderzeeboot waarschijnlijk niet kan zien en je dus geen flauw idee hebt, details. Het enige positieve is dat de Duitse slagschepen zo indirect gebuffed gaan worden, want hydro.
Ik speel mijn slagschepen behoorlijk agressief. Ik veracht de 20km passieve speelstijl waar de slagschepen rustig wachten totdat hun hele team is geëxecuteerd en dan gaan lopen klagen over hun noob team. Ik kan dus werkelijk niet wachten om tweemaal gepingt te worden door een onzichtbare onderzeeboot die geleide, citadel torpedo's erin ramt.
Ik bedoel, CV kan je soms nog ontwijken of reduceren. Verder merk ik dat Amerikaanse BB AA best lief kan zijn tegen vliegtuigen. Ook heb ik met de North Carolina, aardig uitgedeeld tegen CV's. Als je een beetje centraal ligt, crossfire bereikt en een flank oprolt, dan was het weer tijd voor mep de CV.
En ik speel alleen. Moet je nagaan dat ik alsnog een 55% winrate weet aan te houden.Ik moet zeggen dat ik 90% van mijn random potjes tegenwoordig in div speel, anders is het niet te doen.
Waarom? Alabama lijkt dichterbij de North Carolina te zitten. Verder heb ik misschien wat traumatische ervaringen als het om slagschip gestut gaat van een bepaalde lijn die WG haat. Maar Georgia komt eerst en dan zie ik wel. Die ga ik eventueel een secondary spec + max camo geven. Ik wil Georgia, maar nog 40k coal.[...]
Massa is leukDenk dat 9 van de 10 spelers die zouden verkiezen boven de Alabama. Imo zou je, qua fun, beter de NC terug kunnen kopen dan de Alabama.
Iowa dan:
Snelheid =

Bepantsering inclusief de 32mm neus =

Stealth =

AA =

Geschut =

Manoeuvreerbaarheid = Serieus, de Bismarck was nog manoeuvreerbaar, nadat het roer was getorpedeerd.
Ja, dat noemen we authentiek. Dat is iets anders dan realisme.Tijgert schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:16:
[...]
Realisme en simulatie zijn twee verschillende dingen. Dat ik geen kolen op het vuur hoef te gooien en ankers hoef te hijsen vind ik best, maar WG doet wel degelijk zijn best om het zo historisch correct te maken als mogelijk. Schepen met correcte stats, karakteristieken en bijna levensecht nagemaakt, prachtig. Dit niveau van realisme wordt mijns inziens enkel aangevuld met andere soorten schepen als CV en SS.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-04-2020 16:24 ]
Ach, het spel is gewoon kapot.
Vanmorgen nog een game waarbij ik in smolensk en mino in smoke een Yammie meerdere keren niet raken doordat shells dwars door hem heen gaan. op 10km. Really?
Dan komt de CV langs die in de 2e run met rockets mij met 2 of 3 weet te raken( terwijl zijn planes under heavy AA liggen van mij en Mino) en ik Detonation heb. Really ? een 70%hp Smolensk mert 1 rocket kapoet.
Dat is hoe het spel verneukt is door die Russian maffia die aan het roer staan.
Mijn geld krijgen ze niet meer. Als mijn premium dagen op zijn is het klaar. Wallet gaat dicht en ben klaar met die gasten.
Vanmorgen nog een game waarbij ik in smolensk en mino in smoke een Yammie meerdere keren niet raken doordat shells dwars door hem heen gaan. op 10km. Really?
Dan komt de CV langs die in de 2e run met rockets mij met 2 of 3 weet te raken( terwijl zijn planes under heavy AA liggen van mij en Mino) en ik Detonation heb. Really ? een 70%hp Smolensk mert 1 rocket kapoet.
Dat is hoe het spel verneukt is door die Russian maffia die aan het roer staan.
Mijn geld krijgen ze niet meer. Als mijn premium dagen op zijn is het klaar. Wallet gaat dicht en ben klaar met die gasten.
WOWS is een eternal beta. Ze zijn nog niet eens bij 0.9.4, laat staan 1.0.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:23:
[...]Is dit niet iets wat in de conceptfase hoort?
Persoonlijk mag je dit best in een beta stoppen en op de masses uitproberen.
Oorlog IS dynamisch en continue veranderlijk
Niet om te irriteren of een verdere discussie te starten, maar:Ja, dat noemen we authentiek. Dat is iets anders dan realisme.
Andere definities van authentiek zijn:
Authentiek: echt, oorspronkelijk, origineel
Authentiek: eerste oorzaak betreffend, uit de eerste hand
Authentiek: geen namaak, gelijk aan het origineel
Authentiek: betrouwbaar, eigenhandig geschreven, geloofwaardig
Authentiek: realistisch, waarlijk
De stats gingen toch juist steeds meer alle kanten op vanwege balance?Tijgert schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:16:
[...]
Schepen met correcte stats, karakteristieken en bijna levensecht nagemaakt, prachtig.
Meer vanwege WG hun eindeloze noodzaak tot powercreep en gimmicks. Alles van reload boosters, tot radar die dwars tot bergen gaat tot slagschepen die brisantgranaten vuren. Allemaal onnodig voor de game. Telkens wel ingevoerd om de vorige beste schepen, net een stapje de baas te zijn of vanuit een oogpunt van "iets nieuws". Waarom is mij nog altijd niet duidelijk? Een zekere smaak aan een lijn mag, dat is gameplay. Het constant en dwangmatige "opwaarderen" van nieuwe lijnen, waardoor ze oudere lijnen overbodig of zwak maken, dat moet gewoon een stoppen. Dit is onderhand gewoon slecht gameontwerp.PcDealer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:25:
[...]
De status gingen toch juist steeds meer alle kanten op vanwege balance?
Waar ik namelijk bang voor ben is dat je de situatie gaat krijgen dat WG als "oplossing" voor de onderzeeboten, een lijn van torpedobootjagers of fregatten gaat zien die gespecialiseerd zijn in anti onderzeeboot oorlogvoering. Dat zien we eigenlijk al gebeuren met de vliegdekschepen. Dat lost alleen niks op als die schepen niet in je team zitten, de speler echt waardeloos is, of dood zijn.
Verder is het enige authentieke hoe de echte schepen eruit zien. Dat doen ze goed. De rest, echt niet, not even close.
Wie wil ook met de beperkte magazijnruimte spelen waar zoveel schepen uit deze periode mee kampte? Genoeg schepen die in een ronde, makkelijk door hun IRL munitievoorraad heen kunnen schieten. Hebben we het nog niet over torpedo's gehad. De meeste torpedobootjagers hadden geen reserves bij zich. Veel te zwaar op zulke relatief kleine en toch al matig stabiele schepen. De meeste kruisers hadden niet eens een volle tweede set. Ergste is nog wel de vuurleiding. Dat wil je echt niet met die oude mechanische computers, plottafels. Veel plezier met een salvo per minuut voor een slagschip, en dan nog missen ook. Ze konden helemaal niet zo snel schieten als de tijd om het geschut te herladen. Dat kon alleen als ze relatief dichtbij waren en de afstand en koers correct hadden bepaald, en geverifieerd.
Mijn grief daarin is wel dat als je terugvalt op nepschepen, je heel goed moet uitkijken dat je niet eindigt met schepen die magisch beter zijn dan de beste contemporaine ontwerpen, of botweg niet eens kunnen bestaan of functioneren. Daar maakt een lijn zich helaas systematisch schuldig aan.

@DaniëlWW2 ik had begrepen dat de vuurgeleiding van de Iowa klasse dusdanig was dat het niet is vervangen door modernere computers.
Dat is denk ik echt klinkklare onzin. Als ze het met jaren 1930 technologie konden op een mechanische manier, dan lukt het ook wel met jaren 1980 processoren. Immers voer je een aantal datapunten in van externe sensoren zoals radar en combineer je dit met bekende data van je geschut. Het was denk ik eerder een kwestie van er niet voor willen betalen.PcDealer schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:55:
@DaniëlWW2 ik had begrepen dat de vuurgeleiding van de Iowa klasse dusdanig was dat het niet is vervangen door modernere computers.
Schijnt een 24 uur premium code te zijn die morgen ingaat.2020MAYCELEBRATION
En dan kom je die @TheBrut3 tegen. De stiekeme CV spelert.
Totaal miserabele game voor mij want ik mocht torpedosalva na torpedosalvo incasseren. Uiteraard geef ik hier de CV spelert 100% de schuld van.
Maar dat was dus mijn eerste ranked game. Wat een teams.
Dit was de spreekwoordelijke druppel. Deze volstrekte idioot voer de halve game achteruit, ja echt. Op een gegeven moment zelfs recht naar achteren terwijl ik gewoon gespot was, waarna ik er twee citadels inschoot. Een tier 10 coal chip en alsnog zo stupid. Hier verloren we dan keihard en dit was een van de beste spelers.

:strip_exif()/f/image/2ovlk27H1hXr1mAAZv5CwRmP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook nog een Moskva die op minder dan 10km even een bocht ging maken zodat die perfect broadside gaf. Alsof ik blind ben. Die dus genuked. Uiteraard de ster niet mogen houden. Een slecht salvo dat beter ging, anders had ik die wel mogen houden.
:strip_exif()/f/image/6UU6YUzwfjYPQdyYXJhaHDVb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-04-2020 22:16 ]
In vervlogen tijden heb ik Navyfield gespeeld. Opzich vond ik de sub mechanics die ze daar in hadden een stuk redelijker. De onderzeeërs waren behoorlijk traag, en hadden geen doelzoekende torpedo's. Wanneer je lucht op was moest je gewoon naar boven komen, waarna alle schepen op je konden schieten.
Verder konden volgens mij alleen DD's en bepaalde kruisers je spotten, en door je trage snelheid moest je echt selectief je doel kiezen, en was ongezien wegkomen ook een groot deel van de gameplay.
En volgens mij kon je ook nog zo'n hedgehog launcher achtig ding op je schip zetten waarmee je detected subs welke niet op extreme dieptes zat kon beschieten.
Of zo iets in WOWS gameplay past... Misschien niet...
Verder konden volgens mij alleen DD's en bepaalde kruisers je spotten, en door je trage snelheid moest je echt selectief je doel kiezen, en was ongezien wegkomen ook een groot deel van de gameplay.
En volgens mij kon je ook nog zo'n hedgehog launcher achtig ding op je schip zetten waarmee je detected subs welke niet op extreme dieptes zat kon beschieten.
Of zo iets in WOWS gameplay past... Misschien niet...
[ Voor 17% gewijzigd door Pyramiden op 01-05-2020 10:06 ]
54.5 afronden naar 55 is wel een hele grote afrondingDaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:23:
En ik speel alleen. Moet je nagaan dat ik alsnog een 55% winrate weet aan te houden.
Solo ga ik richting de 56, maar tripple div is 69% en winnen is nou eenmaal leuker
Alabama ligt inderdaad dichter bij de NC. Massa is een secondary BB met een betere heal en mindere main guns. Captain kan gedeeld worden met de Georgia, al kan je daar ook een normale BB captain opzetten.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:23:
Waarom? Alabama lijkt dichterbij de North Carolina te zitten.
Maar dat is allemaal afhankelijk van persoonlijke smaak, speelstijl is compleet anders.
Tsja... Ze brengen nu een balanced schip (Hayate) uit en dan krijgen ze ook weer gezeur van de playerbase dat het een klote schip is.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:24:
Het constant en dwangmatige "opwaarderen" van nieuwe lijnen, waardoor ze oudere lijnen overbodig of zwak maken, dat moet gewoon een stoppen. Dit is onderhand gewoon slecht gameontwerp.
Code wordt geaccepteerd, maar ik zie in game niets veranderen en ook geen notification. Misschien een code voor WoT?DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:13:
Schijnt een 24 uur premium code te zijn die morgen ingaat.
Of de BB spelert lag gewoon te ver naar voren terwijl bekend was waar de DDs waren?DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:13:
En dan kom je die @TheBrut3 tegen. De stiekeme CV spelert.![]()
Totaal miserabele game voor mij want ik mocht torpedosalva na torpedosalvo incasseren. Uiteraard geef ik hier de CV spelert 100% de schuld van.![]()
Maar dat was dus mijn eerste ranked game. Wat een teams.
Maar inderdaad, het team was speshul.
Het was 55% ja. Het zakt de laatste tijd alleen maar.TheBrut3 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:09:
[...]
54.5 afronden naar 55 is wel een hele grote afrondingHet kost best wat battles om die 0.5% erbij te winnen.
Solo ga ik richting de 56, maar tripple div is 69% en winnen is nou eenmaal leuker
Het is iets voor de langere termijn, als de game niet helemaal verpest gaat worden door de onderzeeboten.[...]
Alabama ligt inderdaad dichter bij de NC. Massa is een secondary BB met een betere heal en mindere main guns. Captain kan gedeeld worden met de Georgia, al kan je daar ook een normale BB captain opzetten.
Maar dat is allemaal afhankelijk van persoonlijke smaak, speelstijl is compleet anders.

Dat gedrag hebben ze zelf aangeleerd aan hun playerbase.[...]
Tsja... Ze brengen nu een balanced schip (Hayate) uit en dan krijgen ze ook weer gezeur van de playerbase dat het een klote schip is.
Ook geen idee wat het doet.[...]
Code wordt geaccepteerd, maar ik zie in game niets veranderen en ook geen notification. Misschien een code voor WoT?
Leugens en lasterpraat dit.[...]
Of de BB spelert lag gewoon te ver naar voren terwijl bekend was waar de DDs waren?
Maar inderdaad, het team was speshul.
Maar ik moet wennen aan de Iowa die manoeuvreert als een baksteen, maar wel snel is. Ik anticipeer te laat en je kan gewoon niet uitwijken. Nu nog 3,5 miljoen credits en dan de C hull.
Asl alles balanced moet zijn krijg je een grote eenheidsworst. Alles is dan hetzelfde met slechts marginale verschillen en enkel een andere skin. Waardeloos. Niet te veel luisteren naar de klagers, maak de schepen zoals ze waren en k*t voor je als je tegenstander een beter schip heeft.
Wat je dan krijgt is absolute eenheidsworst. Immers als je omdat het "realistisch" is een paar schepen OP gaat maken, dan spelen mensen al snel enkel nog die schepen. En dan heb je pas weinig verschillen...
Overigens heb ik de handel ook weer eens geinstalleerd
. Primair wennen zijn alle nieuwe schepen: Als DD speler is het nogal belangrijk te weten welke kruiser radar heeft en welke DD je een gunfight tegen kan houden, en welke je van moet rennen. Om het nog niet over details als detectie radiussen te hebben.
Gisteren nog wel een DD met torps te grazen genomen. Die japanse premium DD met ultra deep water torps dacht na het missen van zijn eerste salvo dat hij maar dichterbij moest komen, toen ik hem detecte gebruikte hij smoke en schoot hij weer zijn torpedo's af. En gezien ik een Tirpitz was waren die torpedos gevaarlijk voor mij, maar twee treffers kon ik hebben, één treffer van mijn torpedo's kon hij niet hebben
Overigens heb ik de handel ook weer eens geinstalleerd
Gisteren nog wel een DD met torps te grazen genomen. Die japanse premium DD met ultra deep water torps dacht na het missen van zijn eerste salvo dat hij maar dichterbij moest komen, toen ik hem detecte gebruikte hij smoke en schoot hij weer zijn torpedo's af. En gezien ik een Tirpitz was waren die torpedos gevaarlijk voor mij, maar twee treffers kon ik hebben, één treffer van mijn torpedo's kon hij niet hebben
Stop it, it is already dead. 
https://blog.worldofwarships.com/blog/16German cruiser Ägir, Tier IX:
Shells' parameters were changed:
AP shell's maximum damage reduced from 9,400 to 9,100;
HE and AP shell ballistics were changed: shells will now take a bit longer to reach their target when fired at any distance;
AP shell armor penetration remains almost the same as before changes.
Oude post, I know, maar is er een PS4/Xbox WoWs Legends topic? Ik kan hem niet vinden..SpamLame schreef op maandag 10 juni 2019 @ 04:30:
[...]
Ik verwacht het niet, topic is immers PC georiënteerd.
Hoe dan ook veel plezier met WoWs Legends
Maak er een aanTristan schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:47:
[...]
Oude post, I know, maar is er een PS4/Xbox WoWs Legends topic? Ik kan hem niet vinden..
Eh.. ok, dus niet the same dan dus? Hoeveel verschilt het dan?AP shell armor penetration remains almost the same as before changes.
Even de waardes geven is minder tekst dan deze hele zin nu.
Na vijf, vijf bucking pogingen is het gelukt. Mijn eerste Rank 1 is binnen.
:strip_exif()/f/image/LRYblpCT5NvIRAg2dfAgfTLx.jpg?f=fotoalbum_large)
Vier keer achter elkaar de beslissende game, kansloos verloren, daarna meestal weer met gemak gewonnen en daarna weer kansloos verloren. Ik werd er echt helemaal gek van. Deze game begon rampzalig nadat ik gefocused werd door zeven schepen en minder dan 500hp over had. Uiteindelijk overleeft. Maar de 10k coal is binnen.
Oh en dat ziet er dus zo uit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UOPE1FSCbbIFGt7IN1qej5J4.jpg?f=user_large)
Oh en ja, ik heb misschien de Alaska gekocht. Laten we zeggen dat die aardig bevalt.
:strip_exif()/f/image/LRYblpCT5NvIRAg2dfAgfTLx.jpg?f=fotoalbum_large)
Vier keer achter elkaar de beslissende game, kansloos verloren, daarna meestal weer met gemak gewonnen en daarna weer kansloos verloren. Ik werd er echt helemaal gek van. Deze game begon rampzalig nadat ik gefocused werd door zeven schepen en minder dan 500hp over had. Uiteindelijk overleeft. Maar de 10k coal is binnen.
Oh en dat ziet er dus zo uit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UOPE1FSCbbIFGt7IN1qej5J4.jpg?f=user_large)
Oh en ja, ik heb misschien de Alaska gekocht. Laten we zeggen dat die aardig bevalt.
Vanmiddag ook rank 1 gehaald. Voor de laatste ster 3 potjes verloren waarin ik totaal 800k damage heb gedaan
Zat je weer in je CV?TheBrut3 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 17:05:
Vanmiddag ook rank 1 gehaald. Voor de laatste ster 3 potjes verloren waarin ik totaal 800k damage heb gedaan
Maar het is absoluut dramatisch dit weekend. Ik heb nog wat T7 schepen die ik rustig verder wou spelen. Dat doe ik gezien de 200% liever met Narai zodat ik niet overgeleverd ben aan een willekeurig team en weet dat ik heel wat kan verdienen. Ik heb er volgens mij meer verloren dan gewonnen. Mijn laatste game voordat ik echt moet stoppen ter zelfbescherming van mijn hersencellen, was er ook eentje. Een CV die nauwelijks toestellen kan lanceren, niks kan verkennen en gewoon extreem waardeloos was. Ik bedoel, het was T8 CV in een T9 game. Je kan nauwelijks waardeloos zijn. Daarnaast nog een Myoko die een teamgenoot door torpedeerde en een Z-23 die mij gewoon ziet, maar nee, ik ga torpedo's lanceren op niks. Het was dat ik uitkeek, want anders had ik er meer dan eentje gekregen en was ik daar al dood gegaan. Uiteindelijk een 1 op 1 verloren van een Mushashi die veel meer HP had. Scheelde niet eens veel. Komt de Z-23 aanvaren en op 5km lanceert die torpedo's. De Musachi had niet eens 1000hp meer. Schieten? Nah. Die eet dus een vol salvo waarna iemand anders de Musashi afmaakt. Vervolgens draait die perfect af naar een Iowa die ook een mep uitdeelt en dood.
Deze game hebben we gewonnen. Het vijandelijke team had types zoals zelfmoord charge Scharnhorst, laat ik stil achter een laag eiland gaan zitten in mijn kruiser, die Iowa kan me toch niet raken en gewoon heel wat waarom. Ik zie eigenlijk zelden maar teamkills, maar het was ook een paar keer raak tijdens de ranked games.
Nee, die speelde ik alleen om de module binnen te halen. Ik zat in een Thunderer. Ongeveer het makkelijkste schip om je ster mee te redden denk ik.
Ja, die is ook vrij belachelijk. Zit er nog over te denken omdat ik de Alaska nu heb.TheBrut3 schreef op zondag 3 mei 2020 @ 18:58:
[...]
Nee, die speelde ik alleen om de module binnen te halen. Ik zat in een Thunderer. Ongeveer het makkelijkste schip om je ster mee te redden denk ik.
Rank 1 in 46 potjes. Thunderer en Georgia ftw.
Zijn stiekem nog aardig wat potjes om Rank 1 te halen. (Of ik heb gruwelijk veel mazzel gehad dit seizoen)PcDealer schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:54:
Zelf met de Benham (12w-6v) en Black (3w-0v) binnen 21 potjes klaar. Kwam ongelooflijk veel slechte DD's tegen die gelukkig meestal in het andere team zaten
Maar goed ik speel bijna alleen nog maar DD's en de Benham is echt goddelijk (net als de Cossack trouwens).
Lijkt een pure Torpedo boot maar die guns zijn ook niet misselijk.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Volgens mij heb ik er zelfs minder nodig gehad. Wat voor teams heb jij dan gehad?PcDealer schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:54:
Het begin met mij was zo makkelijk. Ik was zo bij rang 3 met nauwelijks echte tegenslag. Daarna begon de ellende. Maar afwisselen tussen Thunderer en Georgia maakt het waarschijnlijk wel makkelijker. Ik merk dat de Alaska, hoewel zeer sterk, moeite heeft om een team echt te dragen. Je hebt heel wat impact met je radar en je kan kruisers zo verwijderen, maar met een team dat niet wil, kan je niks. Statisch positioneel is de Alaska ook niet zo sterk. Te groot, extra land brandbaar en toch al brandgevoelig en de 27mm neus gaat geen 406mm projectielen stoppen. Ik heb moeite gehad om serieus voorbij de 60k damage te gaan in veel games. Voor een schip zo sterk, is dat niet best. Met een beetje game in randoms ga ik nog wel naar de 100k of meer, maar in ranked was het vaak veel lastiger om een directe impact te hebben. Het was meestal een steamroll beide kanten op.
Ik faalde in dd's. Als ik 100% Georgia/Thunderer had gedaan was ik zeker 10 battles eerder klaar geweest. 65% fire chance op Thunderer
De torpedobootjagers bepaalde meestal de games. Daarin falen helpt niet nee.PcDealer schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:19:
Ik faalde in dd's. Als ik 100% Georgia/Thunderer had gedaan was ik zeker 10 battles eerder klaar geweest. 65% fire chance op Thunderer
Maar ik heb kennelijk 41 potjes nodig gehad. 58% winrate, 70k average damage. Het was buiten radarbot spelen en posities zo vergrendelen, ronduit miserabel en hopen dat je een goed team had. Eigenlijk had ik terug moeten wisselen naar de Iowa, maar niet gedaan. Met de Iowa moet ik alleen leren dat je niet altijd op volle snelheid hoeft te varen. Dat is soms wat contraproductief.

42 potjes, 57% winrate en 132k avg damage
Tsja, teams hè.
TheBrut3 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:32:
42 potjes, 57% winrate en 132k avg damageTsja, teams hè.
Radarbot beats damage dealer.
Maar een flank aardig locken met een goede radarpositie heeft zeker wat games gewonnen. Je bent alleen volledig overgeleverd aan je teamgenoten die niet hopeloos zijn en dit beseffen. Al moet je het uitstippelen voor ze. Het waren wat frustrerende ronden.
Ben volgens mij ook Yuro tegengekomen in een random die in een Shikishima zat. Uiteraard ook gruwelijk verloren.
ff de codes tot nog toe van de memorial marathon:
5x Victory Salute Camouflages
"HONORTOTHESAILOR"
250,000 Credits
"HEROESOFWAR"
3х Random Daily Containers
"HOMEOFTHEBRAVE"
"HONORTOTHESAILOR"
250,000 Credits
"HEROESOFWAR"
"HOMEOFTHEBRAVE"
250,000 CreditsUdiBenLudi schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:41:
ff de codes tot nog toe van de memorial marathon:
"HONORTOTHESAILOR"
250,000 Credits
"HEROESOFWAR"
"HOMEOFTHEBRAVE"
"HONORANDGLORY"
Odin is dus een dockyard schip. Ditmaal veel minder stupide dan de "Pay to Rico"

Maar als je nog modulen hebt die je wil kopen of Britse, Amerikaanse, Franse of "gebalanceerde" schepen wil kopen, er zijn heel wat kortingen. Uiteraard komt die een paar dagen nadat ik miljoenen credits had uitgegeven aan modules en wat schepen. Monarch wel maar gekocht.
COURAGEANDVALOR
Geeft een container (rode ster erop dus geen idee wat voor een container).
Mijne had 250 Doubloons.
Geeft een container (rode ster erop dus geen idee wat voor een container).
Mijne had 250 Doubloons.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik heb nooit het geduld op kunnen brengen om lang mee te doen met de tomaten loterij genaamd ranked.
Tot deze ranked sprint, nog 1 ster nodig voor rank 1, houdt het modem er midden in de battle mee op.
Loss en ster kwijt uiteraard.
Gelukkig de 2 volgende potjes gewonnen en Rank 1, uiteindelijk 28 battles voor nodig gehad.
Het overgrote deel in de Smolensk, daar een 83% winrate mee. Heel balanced schip
Zoveel battles die in de eerste 3 min. al verloren/gewonnen zijn tegewnoordig. Of een team gaat de verkeerde kant op of er sneuvelen direct al een paar schepen in hetzelfde team.
1 battle gisteren waar 4 v/d 5 enemy BBs de border humpen aan de verkeerde kant van een eiland, die hebben 3/4 van de battle gewoon niet mee gedaan. En dan klagen dat ze geen caps hebben.
Tot deze ranked sprint, nog 1 ster nodig voor rank 1, houdt het modem er midden in de battle mee op.

Gelukkig de 2 volgende potjes gewonnen en Rank 1, uiteindelijk 28 battles voor nodig gehad.
Het overgrote deel in de Smolensk, daar een 83% winrate mee. Heel balanced schip

Zoveel battles die in de eerste 3 min. al verloren/gewonnen zijn tegewnoordig. Of een team gaat de verkeerde kant op of er sneuvelen direct al een paar schepen in hetzelfde team.
1 battle gisteren waar 4 v/d 5 enemy BBs de border humpen aan de verkeerde kant van een eiland, die hebben 3/4 van de battle gewoon niet mee gedaan. En dan klagen dat ze geen caps hebben.
[ Voor 30% gewijzigd door vassago op 09-05-2020 14:56 ]
Ik ook.Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:28:
Ik had 5000 free xp in die container
Speciaal voor jou dan wat balancering.vassago schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:54:
Ik heb nooit het geduld op kunnen brengen om lang mee te doen met de tomaten loterij genaamd ranked.
Tot deze ranked sprint, nog 1 ster nodig voor rank 1, houdt het modem er midden in de battle mee op.Loss en ster kwijt uiteraard.
Set Special Signals:
"DEBTOFGRATITUDE"
"DEBTOFGRATITUDE"
Verwijderd
Ik blijf vandaag bijna alles verliezen dus voorlopig ben ik deze game weer eens helemaal zat. Vanavond ga ik dus The Witcher 3 spelen, want bij die game ben ik tenminste niet afhankelijk van andere mensen.
Tot rank 2 gekomen, daarna 4 x verlies op een rij door mensen die denken dat ze randoms spelen. Moest weer 5 potjes winnen voor rank 1, en dat lukte niet meer op zondagavond.
Jammer maar helaas. Ik ben niet swerelds beste speler, middelmatig at best, maar mijn god wat speelt er veel garbage.
Jammer maar helaas. Ik ben niet swerelds beste speler, middelmatig at best, maar mijn god wat speelt er veel garbage.
Twee dagen geleden de Georgia unlocked. Uit een missie nog twee supercontainers gehad en eentje had 15k coal. Het schip, tja. Als ik voor de verandering eens in een team zit waar niet vier schepen binnen drie minuten dood zijn, dan is het wat. Serieus, het is werkelijk elke keer vier. Wat is de standaard van gameplay ingestort sinds het virus. Zelfs high tiers is hopeloos.
Maar die paar keer dat ik mag winnen is dit ding leuk. Misschien is het nog wel een betere creditgrinder dan de Alaska omdat je nu eenmaal een veel hoger damage potentieel hebt. De Alaska is denk ik leuker om te spelen, wederom gegeven dat je team niet voor de zelfmoordstrategie gaat. Het is voornamelijk dat Alaska consistent is. Georgia is de helft van de tijd wel een F U, want "accuraat" slagschip. Maar als die eens raak gaat en dan niet willekeurige overpens want meer F U, dan is het ook raak. Mijn favoriete doelen zijn eigenlijk Duitse slagschepen. Die overpen je soms niet.
Ook heb ik lekker al die clanwars schepen die ik ook heb liggen, helemaal volgestopt met nieuwe modules voor 50% off. Die komen morgen fijn in de inventaris te zitten en dat scheelt weer wat gold. Heb je meteen ook flink wat liggen. Alleen het laatste slot van de Shimakaze moest nog iets, maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen om die credits te grinden. Het is zo dramatisch geworden de laatste weken.
De laatste game was een 1 miljoen+ game omdat ik eens een hoop speciale vlaggen niet in rook op zag gaan. Uiteraard verloren want vier dood binnen drie minuten, alweer. Uiteindelijk werd het nog spannend en interessant. Was een Lion in het andere team die de hele game aan het b*tchen in chat. Einde van de game kwam ik hem tegen. Lion full HP, ik geen 20K meer. Ik dacht fuck het, vol door een rookgordijn waar een Schimakaze inzat die zijn launch had verprutst, erlangs gevaren, secondaries en gedood door anderen. Lion kwam naar buiten en dacht mij te citadellen. Ik draaide net genoeg af en toen salvo een, dag helft HP. Salvo twee erna want blijf vooral broadside geven op minder dan 3km en dood. Dat was een aimbot.
Toch een leuke 150k damage uit een rampzalige game.
Maar op het moment heb ik met de Georgia een normale BB build. Extra bereik genomen i.p.v geschuttoren snelheid. Die mis ik een beetje, maar niet erg. Ik merk alleen dat 20km te weinig is als het weer eens een super passieve HE spam game is. Is het eigenlijk zinvol om full secondary te gaan of?
Maar die paar keer dat ik mag winnen is dit ding leuk. Misschien is het nog wel een betere creditgrinder dan de Alaska omdat je nu eenmaal een veel hoger damage potentieel hebt. De Alaska is denk ik leuker om te spelen, wederom gegeven dat je team niet voor de zelfmoordstrategie gaat. Het is voornamelijk dat Alaska consistent is. Georgia is de helft van de tijd wel een F U, want "accuraat" slagschip. Maar als die eens raak gaat en dan niet willekeurige overpens want meer F U, dan is het ook raak. Mijn favoriete doelen zijn eigenlijk Duitse slagschepen. Die overpen je soms niet.
Ook heb ik lekker al die clanwars schepen die ik ook heb liggen, helemaal volgestopt met nieuwe modules voor 50% off. Die komen morgen fijn in de inventaris te zitten en dat scheelt weer wat gold. Heb je meteen ook flink wat liggen. Alleen het laatste slot van de Shimakaze moest nog iets, maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen om die credits te grinden. Het is zo dramatisch geworden de laatste weken.
De laatste game was een 1 miljoen+ game omdat ik eens een hoop speciale vlaggen niet in rook op zag gaan. Uiteraard verloren want vier dood binnen drie minuten, alweer. Uiteindelijk werd het nog spannend en interessant. Was een Lion in het andere team die de hele game aan het b*tchen in chat. Einde van de game kwam ik hem tegen. Lion full HP, ik geen 20K meer. Ik dacht fuck het, vol door een rookgordijn waar een Schimakaze inzat die zijn launch had verprutst, erlangs gevaren, secondaries en gedood door anderen. Lion kwam naar buiten en dacht mij te citadellen. Ik draaide net genoeg af en toen salvo een, dag helft HP. Salvo twee erna want blijf vooral broadside geven op minder dan 3km en dood. Dat was een aimbot.
Toch een leuke 150k damage uit een rampzalige game.

Maar op het moment heb ik met de Georgia een normale BB build. Extra bereik genomen i.p.v geschuttoren snelheid. Die mis ik een beetje, maar niet erg. Ik merk alleen dat 20km te weinig is als het weer eens een super passieve HE spam game is. Is het eigenlijk zinvol om full secondary te gaan of?
De Georgia is gemaakt als secondary BB, ik heb hem 2 of 3 potjes geprobeerd met een standaard tank build maar dat vond ik niks. De dispersion met 6 guns blijft hit and miss, ook al zou hij nauwkeuriger zijn dan andere BBs.
Nadeel is dan wel dat je een 19 punter speciaal voor de Georgia "moet" hebben. (PT, AR, BFT,AFT, CE, ManSec) Je zou BFT nog kunnen vervangen door SI en module 6 door Artillerie plotting room ipv. secondary reload.
Met een secondairy build heb je gewoon veel meer lol, "gewone" BBs zijn er al genoeg. Je moet alleen wel een beetje in de gaten hebben/krijgen wanneer je je secondaries kan gebruike en wanneer je afstand moet houden.
20KM range is meer dan genoeg btw
Nadeel is dan wel dat je een 19 punter speciaal voor de Georgia "moet" hebben. (PT, AR, BFT,AFT, CE, ManSec) Je zou BFT nog kunnen vervangen door SI en module 6 door Artillerie plotting room ipv. secondary reload.
Met een secondairy build heb je gewoon veel meer lol, "gewone" BBs zijn er al genoeg. Je moet alleen wel een beetje in de gaten hebben/krijgen wanneer je je secondaries kan gebruike en wanneer je afstand moet houden.
20KM range is meer dan genoeg btw
Georgia is IMHO een secondary ship. Even mijn eerste de beste randompotjeDaniëlWW2 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:54:
Is het eigenlijk zinvol om full secondary te gaan of?
190 secondary hits. Deed 20% van mijn main gun damage.

Mijn gebruikte build. Voor de IFHE rework had ik IFHE ipv CE

Ik ben inmiddels overgegaan op secondaries ja. Als het even gaat, dan tik ik zo 100k+ damage aan met het hoofdgeschut. Secondaries zijn bonus en soms gewoon hilarisch. Zwak is de Georgia zeker niet. Het probleem is dat ik gewoon echt geen normale game mag hebben. Ik heb na 13 games gewoon een 30% winrate met de Georgia. Het is gewoon onmogelijk geworden om een impact te hebben op games als je binnen enkele minuten zo drie, vier of vijf schepen achter komt te liggen en de rest rustig en passief afwacht. Ik denk dat ik maar wat anders ga spelen want dit kan ik niet meer tolereren. Het plezier is weg. 
Zo ongeveer het enige positieve wat ik heb bereikt was een Yūgumo die op iets van 6km in de A cirkel op Sleeping Giant lag. Motor gesloopt door een kruiser die vervolgens torpedo's at, maar geen repair en geen last stand. Die lag dus stil. Ik heb mijn kans gegrepen en ben er dwars doorheen gevaren. Koste 10k hp, maar het was het zo waard. Hoe vaak ram je nu een torpedobootjager met een slagschip?

Zo ongeveer het enige positieve wat ik heb bereikt was een Yūgumo die op iets van 6km in de A cirkel op Sleeping Giant lag. Motor gesloopt door een kruiser die vervolgens torpedo's at, maar geen repair en geen last stand. Die lag dus stil. Ik heb mijn kans gegrepen en ben er dwars doorheen gevaren. Koste 10k hp, maar het was het zo waard. Hoe vaak ram je nu een torpedobootjager met een slagschip?
Ik ken dat wel. Vaak wordt de eindstand van een potje al bepaald in de eerste 3 minuten. Dan is het vaak lastig om het tij nog te keren. Dit is voornamelijk bij de hoge tiers zo omdat je dan voornamelijk op maps speelt met weinig cover en je dus een overmacht op je af krijgt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:28:
Ik ben inmiddels overgegaan op secondaries ja. Als het even gaat, dan tik ik zo 100k+ damage aan met het hoofdgeschut. Secondaries zijn bonus en soms gewoon hilarisch. Zwak is de Georgia zeker niet. Het probleem is dat ik gewoon echt geen normale game mag hebben. Ik heb na 13 games gewoon een 30% winrate met de Georgia. Het is gewoon onmogelijk geworden om een impact te hebben op games als je binnen enkele minuten zo drie, vier of vijf schepen achter komt te liggen en de rest rustig en passief afwacht. Ik denk dat ik maar wat anders ga spelen want dit kan ik niet meer tolereren. Het plezier is weg.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Het gebeurd me alleen niet soms. Het is nu al iets van twee weken zo, elke dag weer. Ik mag gewoon niet winnen. Winrate is aan het instorten. Win ik wel, dan is het vaak dat ik weer op de waardeloze flank zat terwijl de rest van het team wel presteert en wint. Ik ben denk ik gewoon klaar. Het plezier is weg. Ik sloopte bijvoorbeeld nog even een Donskoi met een devastating op 20km, tja het doet me niks meer. De standaard van gameplay is zo ingestort en ik zit telkens in die teams.Redax schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:30:
[...]
Ik ken dat wel. Vaak wordt de eindstand van een potje al bepaald in de eerste 3 minuten. Dan is het vaak lastig om het tij nog te keren. Dit is voornamelijk bij de hoge tiers zo omdat je dan voornamelijk op maps speelt met weinig cover en je dus een overmacht op je af krijgt.

RNG zit mij weer mee! 12 event containers geopend en een whooping 105 tokens. Zo kom ik wel tot de Tallin 
Volgens mij heb ik dit als captain voor de Massa en later eventueel Georgia en Ohio.
https://wowsft.com/ship?i...1&ar=100&consumables=1111
Edit: WG heeft eindelijk een survey om CV's af te zeiken! Mocht even duren.
https://surveys.wargaming.net/s3/AirDefenseWOWS-EU
(Link niet aanklikken als je alleen CV's speelt enzo)
Volgens mij heb ik dit als captain voor de Massa en later eventueel Georgia en Ohio.
Edit: WG heeft eindelijk een survey om CV's af te zeiken! Mocht even duren.
[ Voor 30% gewijzigd door TheBrut3 op 15-05-2020 18:52 ]
ach @TheBrut3 ik sta op 95 tokens na 8 containers. WoWs strooit weer lekker flink rond.
Survey gedaan en ff flink de boel lopen afzeiken. Met hoe ik er over denk.
Of het helpt, geen idee.
Survey gedaan en ff flink de boel lopen afzeiken. Met hoe ik er over denk.
Of het helpt, geen idee.
Zit mijn RNG eens niet te jatten ja.TheBrut3 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 18:13:
RNG zit mij weer mee! 12 event containers geopend en een whooping 105 tokens. Zo kom ik wel tot de Tallin
Standaard dus. Ik wissel nog wel eens tussen jack of all trades en expert loader. i.p.v basics of survivability De rest is standaard. Ik zit alleen met een bijna 19 punten kapitein voor de Iowa die ik ook op Alaska gebruik en een aparte 10 punten voor de Georgia.Volgens mij heb ik dit als captain voor de Massa en later eventueel Georgia en Ohio.
Doe ik het goed of?Edit: WG heeft eindelijk een survey om CV's af te zeiken! Mocht even duren.
:strip_exif()/f/image/pY4Tc3XgEA9oOZAndzoCNlLl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3zqBcQrJQRdXhY5rvYmD2zaF.jpg?f=fotoalbum_large)
Die eerste pas ik misschien nog aan ja.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-05-2020 22:40 ]
13 containers waar 115 tokens uit zijn gekomen inmiddels.auroortje schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 20:37:
ach @TheBrut3 ik sta op 95 tokens na 8 containers. WoWs strooit weer lekker flink rond.
Ik geef de hoop dat ik de Tallinn deze patch krijg maar op.
WG wil dan ook dat je flink gaat betalen voor die overpowerde kruisers. Het is echt geen toeval dat de Britse zware kruisers veel makkelijker waren. Heeft iemand überhaupt enig respect voor die dingen of zien meer ze als gratis damage? De Zweedse jagers waren ook makkelijker tot het punt dat ze echt gevaarlijk worden. Östergötland begint wat irritant te worden.TheBrut3 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:11:
[...]
13 containers waar 115 tokens uit zijn gekomen inmiddels.
Ik geef de hoop dat ik de Tallinn deze patch krijg maar op.

Haha, zat je bij me in die match?
Je voelt je gewoon zo machteloos als je al de helft van je HP kwijt bent zonder een schot gelost te hebben met een T10 DD tegen een T8 carrier.
[ Voor 29% gewijzigd door Pyramiden op 17-05-2020 13:07 ]
Wacht maar tot de Duitse CV's komen met een potentiële 30k AP rocket damage salvo's. Kruiser citadellen met vliegtuigen of echt vernietigende pen salvo's uitdelen, dat gaat pas echt wat worden. Gelukkig nerft WG tegenwoordig alles dat Duits is.Pyramiden schreef op zondag 17 mei 2020 @ 13:03:
[...]
Je voelt je gewoon zo machteloos als je al de helft van je HP kwijt bent zonder een schot gelost te hebben met een T10 DD tegen een T8 carrier.
Maar ik heb nu gewoon viermaal achter elkaar vijf sovjet tokens gekregen. Ik zit al op 30.
Ja, ik was na 3 minuten als eerst dood in ons team en stond op het eind nog 5e ofzo qua XPPyramiden schreef op zondag 17 mei 2020 @ 13:03:
Ik heb van horen zeggen dat de Duitse CV's niet echt sterk zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 13:26:
Wacht maar tot de Duitse CV's komen met een potentiële 30k AP rocket damage salvo's.
Een normale game dus.TheBrut3 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 14:11:
[...]
Ja, ik was na 3 minuten als eerst dood in ons team en stond op het eind nog 5e ofzo qua XP
Uiteraard zullen ze niet de beste zijn, maar die AP rocketplanes zullen niet leuk zijn. Verder is de T10 een grote bak zware bepantsering en zit je in principe binnen secondary range als je die eindelijk spot. Eindelijk is er dan eens een goed Duitse T10 slagschip. Succes dat ding te beschadigen met HE spam.[...]
Ik heb van horen zeggen dat de Duitse CV's niet echt sterk zijn.
Nog zeven containers geopend in een keer en 45 tokens. Dit somt mijn geluk ook op. Won ook eindelijk eens na zeven games.
:strip_exif()/f/image/LslRBmiJMub6MOgPPVA0JaDc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-05-2020 15:05 ]
Nou mijn moment of fame is ook weer geweest. Flambass en ik killde elkaar
Wat is trouwens de goedkoopste manier om aan detonation flags te komen? Uit de armory? Die van mij zijn nu op, en in een DD lijkt het gewoon 30% kans te zijn dat je detonate in een potje.
Ja, das waar. Die was ik vergeten. Dan krijg je er weer, 10? Hoe doen jullie dat? 10 vlaggen gebruik, detonate, repeat?
Je krijgt er 10 en ik gebruik geen deto vlaggen. Alleen bij ranked/CB of als ik alle XP/FXP vlaggen er op heb zitten.
Behalve ontploffen krijg ik er regelmatig ook uit resource containers. Ik wil altijd kolen, maar krijg meestal alles behalve kolen.Pyramiden schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:02:
Wat is trouwens de goedkoopste manier om aan detonation flags te komen? Uit de armory? Die van mij zijn nu op, en in een DD lijkt het gewoon 30% kans te zijn dat je detonate in een potje.
Sinds ik weer ben begonnen ben ik pas één keer gedetonate. Als iemand die daar vroeger wel veel last van had is mijn geheim: Geluk 
Nee maar serieus, dat was een kruiser die toch al zo goed als dood was. Kans dat die of BBs detonaten is behoorlijk laag. Destroyers is het probleem, en daarom gooi ik op de meeste de anti-detonation module erop. Ja dan gaan je main guns wat sneller kapot, en heb wel een aantal potjes geeindigd met maar de helft van mijn torpedo launchers die nog werken, maar mij is dat het wel waard. Ik gebruik detonation vlaggen alleen voor ranked en geloof dat mijn Gearing ze standaard nu heeft (omdat ik die ranked heb gespeeld). Ik heb er honderden op voorraad, dus kan nog wel even vooruit.
Nee maar serieus, dat was een kruiser die toch al zo goed als dood was. Kans dat die of BBs detonaten is behoorlijk laag. Destroyers is het probleem, en daarom gooi ik op de meeste de anti-detonation module erop. Ja dan gaan je main guns wat sneller kapot, en heb wel een aantal potjes geeindigd met maar de helft van mijn torpedo launchers die nog werken, maar mij is dat het wel waard. Ik gebruik detonation vlaggen alleen voor ranked en geloof dat mijn Gearing ze standaard nu heeft (omdat ik die ranked heb gespeeld). Ik heb er honderden op voorraad, dus kan nog wel even vooruit.
Ik heb bijna 4200 random battles en heb precies 30 detonation awards.
Dus het aantal keer dat je detonate valt nog wel mee.
Dus het aantal keer dat je detonate valt nog wel mee.
[ Voor 28% gewijzigd door TheBrut3 op 17-05-2020 21:29 ]
Ik heb er 36 in 2700 battles, waarvan 3 in de afgelopen twee dagen. Het gebeurt inderdaad alleen in DD's. Die anti-detonate module ga ik maar eens overwegen denk ik.
Ik heb er 55 in 7000 battles, het is gewoon een mechanisme wat helemaal niets te zoeken heeft buiten het casino. En dan is er natuurlijk 1 schiptype wat vol zit met brandstof en munite maar toch magisch imuun is voor detonaties 
Vrijdag geprobeerd een potje te spelen en de vaagste bug die ik ook heb gehad gezien. Spel bleef hangen op het startscherm met het teamoverzicht, kon blijkbaar wel bewegen en het geschut afvuren. Spel herstart zelfde issue. En als toetje krijg je dan natuurlijk de TK straf.
Ben er voolopig wel weer klaar mee, er is gewoon geen lol meer aan te beleven, deels door keuzes van WG maar nog meer door het niveau van de spelers.
Vrijdag geprobeerd een potje te spelen en de vaagste bug die ik ook heb gehad gezien. Spel bleef hangen op het startscherm met het teamoverzicht, kon blijkbaar wel bewegen en het geschut afvuren. Spel herstart zelfde issue. En als toetje krijg je dan natuurlijk de TK straf.
Ben er voolopig wel weer klaar mee, er is gewoon geen lol meer aan te beleven, deels door keuzes van WG maar nog meer door het niveau van de spelers.
In mijn eerste Soviet container van de daily rewards meteen 300 tokens gekregen, daar gaat de rest van mijn geluk voor deze week! De volgende 3 van de directives waren er telkens 5 per stuk...