• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-11 00:09
Pyramiden schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:17:
CRUISERXCRUISER

Daarmee nog een missie voor 4 Europe containers.
Meh
Invalid code. Please make sure you entered the correct code

LinkedIn WoT Cash Converter

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:36
PcDealer schreef op donderdag 2 april 2020 @ 13:01:
Jij tikt ze allemaal handmatig over :?
Lol, ik zit thuis te werken en de website van WG is geblokkeerd door ict op mijn werklaptop.
Dus ja, ik tik ze over op mijn telefoon :*)

Was natuurlijk toevallig dat ik even op GOT keek onder werktijd :+

• PcDealer
JPvdB schreef op donderdag 2 april 2020 @ 14:55:
[...]
Lol, ik zit thuis te werken en de website van WG is geblokkeerd door ict op mijn werklaptop.
Dus ja, ik tik ze over op mijn telefoon :*)
Je bent niet ingelogd op Tweakers via je foon?

;)

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
LANDKRABBOR

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 16:36
Was al gepost door tesedar
THECAP1DENT1TY90000

[ Voor 42% gewijzigd door The_Greater op 02-04-2020 22:51 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Helaas.
THECAP1DENT1TY90000 werkt ook niet meer

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:02
Duitse CV lijn.
https://medium.com/@devbl...arriers-z-35-7ef09ef5deb7

Zal wel klote worden. Want WG haat Duitse schepen :+
En als GZ het voorbeeld is... Auwch, dan wordt het helemaal triest.

Edit: En daar gaat de Ägir fun. Secondaries van 3.1s naar 3.6s reload.
De Shikishima reload gaat omlaag van 35s naar 27s en de shells worden sneller (720 naar 765 m/s). Ben benieuwd wat dat gaat worden.

[ Voor 72% gewijzigd door TheBrut3 op 03-04-2020 13:27 ]

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:50
Totaal 40 European coins uit de laatste 4 containers... Thanks Wargaming!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
CAP0FTHER1NGS100000

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-11 22:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verdikke, nog 10 coins te weinig. Is er nog een methode om er te winnen/krijgen ergens? Anders dan er 1000 gold tegen te plakken.

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 17:56
Joindry schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 09:39:
Verdikke, nog 10 coins te weinig. Is er nog een methode om er te winnen/krijgen ergens? Anders dan er 1000 gold tegen te plakken.
Twitch streamers geven EU containers weg via lotingen. Dit is zover ik weet de enige manier om gratis EU coins te bemachtigen.

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
WOWs probeert er een slaatje uit te slaan omdat er zoveel mensen thuis zijn.
Dus krijg je niks uit die containers en willen ze dat je gaat kopen.
Uit laatste stage van 7 EU containers maar 100 tokens gewonnen. Fuck it WOWs.
Op die manier maak je geen vrienden. Waren ze toch al niet van mij.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 09:39:
Dat is de bedoeling. Ze maken het willekeurig zodat veel mensen stranden net voor de volgende unlock en dan maar gaan bijbetalen. Natuurlijk maken ze het ook willekeurig of je tokens krijgt, zodat je nog meer mag bijbetalen.

Maar ik had eens geluk en heb net de Skane met nog 40 tokens over unlocked. Als het kon, dan zou ik je zo 10 tokens geven, maar dat kan natuurlijk ook niet. Dat was het voor mij ook wel. Peins er niet eens over om ook maar een cent te gaan betalen. Ik zou het ook niet doen als ik nog 10 tokens te kort was gekomen. Deze mentaliteit moet je niet ondersteunen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Joindry

Joindry

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:31:
[...]

Dat is de bedoeling. Ze maken het willekeurig zodat veel mensen stranden net voor de volgende unlock en dan maar gaan bijbetalen. Natuurlijk maken ze het ook willekeurig of je tokens krijgt, zodat je nog meer mag bijbetalen.

Maar ik had eens geluk en heb net de Skane met nog 40 tokens over unlocked. Als het kon, dan zou ik je zo 10 tokens geven, maar dat kan natuurlijk ook niet. Dat was het voor mij ook wel. Peins er niet eens over om ook maar een cent te gaan betalen. Ik zou het ook niet doen als ik nog 10 tokens te kort was gekomen. Deze mentaliteit moet je niet ondersteunen.
Ik denk et er ook niet over om 1000 gold te betalen voor een box met 30 tokens. Ik mis trouwens maar net de tier VI, zo weinig speel ik. Ik heb zelfs nog gold staan (6k) maar weiger gewoon het daaraan te besteden.
Het lijkt me inderdaad wel een moneygrab. Vroeger als je de vier weekmissies deed, had je gewoon je einddoel. Nu is het "willekeurig", waar zo goed als iedereen lijkt nog wat bij te moeten geven. echt :F

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:35:
[...]

Ik denk et er ook niet over om 1000 gold te betalen voor een box met 30 tokens. Ik mis trouwens maar net de tier VI, zo weinig speel ik. Ik heb zelfs nog gold staan (6k) maar weiger gewoon het daaraan te besteden.
Het lijkt me inderdaad wel een moneygrab. Vroeger als je de vier weekmissies deed, had je gewoon je einddoel. Nu is het "willekeurig", waar zo goed als iedereen lijkt nog wat bij te moeten geven. echt :F
Het is helaas onderdeel van de "zakelijke strategie" van WG. WoWS was zo goed in de eerste twee jaar. Geen onzin, af en toe een grind waar je ook wat voor terugkreeg. Toen kwamen vlaggen en camo's. Betaalde ook, maar ze werden zowat naar je gegooid dus het maakte weinig uit. Toen kwamen de resources, speciale schepen en de lootboxes. Daar gaat het gewoon weer mis. Nieuwe lijnen moeten allemaal extra gimmick's krijgen en een aantal schepen hebben die echt beter zijn dan de rest in de hoop dat je lootboxes koopt of Free XP uitgeeft. Daarna volgt de nieuwe lijn die weer sterker is. Het is exact hetzelfde patroon waar WoT aan leed en een van de redenen waarom ik dat jaren geleden heb opgegeven. WoWS gaat alleen hard dezelfde kant op. Ik geef uit principe ook niks meer uit. Zou best wel een Alaska willen, maar ergens weet ik dat ik daar spijt van zal krijgen omdat ik deze game niet meer voor het betere zie omdraaien. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• TheBrut3
Ik ga vanmiddag wel lekker de KotS finales kijken en mezelf niet druk maken over de muntjes. Denk dat bijna niemand er zo weinig als mij heeft :+ Al moet ik nog 5k XP voor de laatste 7. Maar ik heb met alle overige containers pas net de T6 kunnen halen en nog 30 tokes over.

Ik bewaar voorlopig alles wel zodat ik de Petro gelijk kan kopen als die uit komt, tenzij ik die al graties krijg natuurlijk. Maar WG kennende zal dat vast niet het geval zijn.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hoe werken de KOTS containers nu eigenlijk? Ik heb ze tot dusver allemaal en heb de stream aanstaan met koppeling, maar ik zie niet hoe ik zo alle containers zal krijgen. Ja, ik wil die premium container. :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

CRUISERXCRUISER werkt ook weer. :P

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:47:
[...]

CRUISERXCRUISER werkt ook weer. :P
SNAFU...

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:12
Werkt! Sterker nog, ik kan hem meerdere keren activeren? Geen idee wat ie doet, maar als het een container ofzo is, maar een hoop keer activeren dan :P. Ik zal straks eens kijken.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• PcDealer
Hammetje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:04:
[...], maar een hoop keer activeren dan :P.
Dat wil niet zeggen dat je ook meerdere keren wat krijgt.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:12
PcDealer schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:06:
[...]

Dat wil niet zeggen dat je ook meerdere keren wat krijgt.
Dat weet ik dus niet, daar ben ik wél benieuwd naar ;-). Normaliter krijg je een foutmelding wanneer je al een code hebt gebruikt.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hammetje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:04:
[...]

Werkt! Sterker nog, ik kan hem meerdere keren activeren? Geen idee wat ie doet, maar als het een container ofzo is, maar een hoop keer activeren dan :P. Ik zal straks eens kijken.
Je krijgt een container voor kapitein Cap. Tja, die heb ik al dus. :P

• TheBrut3
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:41:
Hoe werken de KOTS containers nu eigenlijk? Ik heb ze tot dusver allemaal en heb de stream aanstaan met koppeling, maar ik zie niet hoe ik zo alle containers zal krijgen. Ja, ik wil die premium container. :P
Je krijgt er vandaag 1 als je 90 minuten naar een WoWs stream kijkt en morgen ook. 1 kon je er verdienen met daily login en 5 met missie. Daarna moet je wachten op de volgende KotS toernooien, dan zijn er waarschijnlijk weer steeds 8 te verdienen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:33:
[...]

Je krijgt er vandaag 1 als je 90 minuten naar een WoWs stream kijkt en morgen ook. 1 kon je er verdienen met daily login en 5 met missie. Daarna moet je wachten op de volgende KotS toernooien, dan zijn er waarschijnlijk weer steeds 8 te verdienen.
Oh dit gaat nog maanden duren. Weer perfect gecommuniceerd WG. :z
Maar ik kreeg de container net. Derde maal al de Duitse tank, dus ik heb nu al twee tokens naast de vier die ik al had unlocked. Verder heb ik kennelijk in anderhalf uur ook al twee Twitch containers verdient. :P

• Joindry

Joindry

TheBrut3 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:33:
[...]

Je krijgt er vandaag 1 als je 90 minuten naar een WoWs stream kijkt en morgen ook.
Is dat morgen ook nog zo? morgen heb ik wel wat tijd over, maar vandaag zit dat er niet in.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:50:
[...]

Is dat morgen ook nog zo? morgen heb ik wel wat tijd over, maar vandaag zit dat er niet in.
Je kan de stream ook gewoon aanzetten en negeren. Het zou nog uren door moeten gaan. :P

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-04-2020 17:51 ]

• Joindry

Joindry

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:51:
[...]

Je kan de stream ook gewoon aanzetten en negeren. Het zou nog uren door moeten gaan. :P
Dat idee kreeg ik ook net. Nu alleen nog terugvinden of mijn twitch wel gekoppeld is aan wargaming. Waar zou dat weer ergens staan... Op twitch, of op de wargaming website.it's a 50/50 guess

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:57:
[...]

Dat idee kreeg ik ook net. Nu alleen nog terugvinden of mijn twitch wel gekoppeld is aan wargaming. Waar zou dat weer ergens staan... Op twitch, of op de wargaming website.it's a 50/50 guess
WG account --> account management. Ik heb het vandaag gedaan, dus het is nog vers. :P

• Joindry

Joindry

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:58:
[...]

WG account --> account management. Ik heb het vandaag gedaan, dus het is nog vers. :P
Blijkbaar ooit eens gekoppeld in oktober 2018... 8)7

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar ik zit half te kijken en toen kwam de lead dev voorbij. Volgende coal schip gaat een Duits slagschip worden en het lijkt niet de Ägir te zijn. Misschien dus de Siegfried. Kijken hoe zwaar ze de boel ditmaal nerfen. :Y)

• Case_C
  • Laatst online: 20:14

Case_C

[Team Carrack]

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:02:
Maar ik zit half te kijken en toen kwam de lead dev voorbij. Volgende coal schip gaat een Duits slagschip worden en het lijkt niet de Ägir te zijn. Misschien dus de Siegfried. Kijken hoe zwaar ze de boel ditmaal nerfen. :Y)
Klinkt goed, over 2 maanden ook weer zo'n nieuwe coupon voor coal/steel schepen.. dus komt mooi uit :P

Zal wel tegen de 200k coal gaan kosten... maar dat maakt niet uit tijd voor weer iets nieuws.

• TheBrut3
Zo net 3 uurtjes Clan Brawls gedaan en 30 miljoen credits rijker. Dat zijn nog eens bedragen!
Helaas speelde ik BB en niet CV, op een CV kan je lekker veel vlaggen pakken voor FXP.
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:02:
Dat zijn cruisers. Ik gok dat het dan de Odin is, dat is de enige Duitse BB in testfase.
Edit: Ik lees op Discord dat het een nog niet aangekondigde Duitse BB is. Misschien dat die de volgende patch de testfase in gaat, zullen we binnenkort wel op de devblog lezen dan.

[ Voor 12% gewijzigd door TheBrut3 op 04-04-2020 23:13 ]

• PcDealer
Triple Nelson Div:

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gelukkig buffen ze de Kurfürst indirect op deze manier. :z

Op 14km kan je nog dwars door de pantsergordel van een Conquerer schieten en binnen 10km lijkt vrijwel geen T10 slagschip niet kwetsbaar te zijn voor citadels. :N

• TheBrut3
Nieuwe patchnotes staan ook weer online:
https://worldofwarships.e...uropen-destroyers-part-2/

19.3k RP voor een legendary module? :'( :? :X

Merkwaardige keuzes worden daar soms gemaakt! Buiten die keuze:
- Weer random bundles waar die unique commander in kan zitten voor 500 dubloons... Wel lekker eerlijk tegenover de mensen die een complete campagne moeten doorlopen. :+
- Clan Battles met CV of BB. ;w
- Geen gratis commander respec voor CB. |:(
- Kremlin wordt weer generfd... Op AA gebied. 8)7
- Colbert reload en heal buff :F

Wargaming please :X

• Pyramiden
TheBrut3 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:56:
19.3k RP voor een legendary module? :'( :? :X
"Please note: we plan to change the unique upgrades in Update 0.9.5."

Heel raar allemaal... Bedoelen ze daar mee dat ze de stats gaan aanpassen van die upgrades? Of de manier waarop je ze kan krijgen?...

• TheBrut3
Pyramiden schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 16:05:
Bedoelen ze daar mee dat ze de stats gaan aanpassen van die upgrades? Of de manier waarop je ze kan krijgen?
Dat eerste.
De manier waarop je ze kan krijgen is nu aangepast en over 2 patches worden de upgrades zelf dus aangepast. Daarom zou ik er nu zeker even geen kopen! Wie weet is er nu 1 goed en straks waardeloos.

Maar het is gewoon ziek duur nu, in mijn ogen dan. Voorheen 5 missies doen om te unlocken en nu een complete lijn (of zelfs 2 als je geen x2 RP hebt) regrinden.

Edit: En in geval je een legendary missie hebt. Afmaken voor het einde van het jaar! Daarna vervalt die ook.

[ Voor 8% gewijzigd door TheBrut3 op 07-04-2020 16:10 ]

• matje500
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:56
Ze passen trouwens de opbrengst van de gedeeltelijke missies voor de legendary module aan. Bij "Other changes and improvements" worden de 50 consumables per taak vervangen door 1,125,000 credits, equivalent aan de waarde van de voorgaande consumables.

Ik ben zelf nog niet zo ver om met de Research Bureau aan de slag te kunnen, maar 2x een lijn grinden voor 1 legendary module vind ik ook extreem.

• TheBrut3
matje500 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:51:
Ze passen trouwens de opbrengst van de gedeeltelijke missies voor de legendary module aan. Bij "Other changes and improvements" worden de 50 consumables per taak vervangen door 1,125,000 credits, equivalent aan de waarde van de voorgaande consumables.
Komt omdat premium consumables er uit gaan. :)

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38
Update 0.9.3. lijkt uit te zijn. Eens zien wat de Europese/Zweedse destroyers voorstellen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-11 23:04
Heb afgelopen tijd weinig gespeeld, maar net genoeg om de Visby (V destroyer) uit European crates te krijgen de avond voor update naar 9.3.0

• Joindry

Joindry

Slaut schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:06:
Heb afgelopen tijd weinig gespeeld, maar net genoeg om de Visby (V destroyer) uit European crates te krijgen de avond voor update naar 9.3.0
Toch weer net genoeg om de free xp uit te sparen om de eerste vier tiers over te slaan :)
(ik zit in hetzelfde bootje trouwens)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
Even snel aangelogd en mijn eerste random bundle :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpEEcCk5u_vogFL3ajkRcHuZVqA=/f/image/CTG489bYflTWWcqXDa6gxroU.jpg

Nou vind ik de special commander nou niet echt speciaal maar een 10 en 14 points commander voor weinig zijn nooit weg. (Hoewel ik al 2 19pt commanders heb voor EU DDs en er niet meer nodig heb)

• Joindry

Joindry

vassago schreef op donderdag 9 april 2020 @ 14:06:

[Afbeelding]

(Hoewel ik al 2 19pt commanders heb voor EU DDs en er niet meer nodig heb)
Wss net daarom denk ik dan. :9
Mijne geeft 9/10 weer een setje nutteloze flags aan... Ben benieuwd

• TheBrut3
Kopen! Niet over twijfelen @vassago
Gaat niet om de punten, maar een speciale commander is gewoon sterker. Buiten dat, als je de campaign af maakt binnen een half jaar krijg je nog eens 7500 dubloons omdat je de commander al hebt!

• vassago
Uiteraard heb ik ze gekocht ;)
Vooral voor de compensatie en 5% is 5%, gooi hem wel op de torp boten want CVs zie ik niet in de Friesland. Laat staan dat je de mogelijkheid krijgt 20 vliegtuigen neer te schieten.

Maffe is dan weer wel dat ook Gregor volgens de UI een speciale commander is maar hij is dat niet.
(Heeft wel de ribbon rechts onderin zijn portret)

• TheBrut3
De tech tree lijn zelf heeft ook wel goede AA. Maar zou hem ook op de torp boten gooien inderdaad. Torps doen niet veel damage, maar zijn echt moeilijk te dodgen!

Trouwens geen TA pakken op de commander. Klinkt leuk torps meer dan 90 knopen, maar de toegevoegde waarde is vrij minimaal.

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:22:
Gelukkig buffen ze de Kurfürst indirect op deze manier. :z
[YouTube: World of Warships - Petropavlovsk VS tier 10 BBs TEST]

Op 14km kan je nog dwars door de pantsergordel van een Conquerer schieten en binnen 10km lijkt vrijwel geen T10 slagschip niet kwetsbaar te zijn voor citadels. :N
Ik had laatst van ver een dubbele citadel op een GK met mijn Donskoi :p

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PcDealer schreef op donderdag 9 april 2020 @ 23:10:
[...]

Ik had laatst van ver een dubbele citadel op een GK met mijn Donskoi :p
* DaniëlWW2 moppert iets over Stalinium.
Maar er schijnt een weakspot te zijn bij de achterste geschuttoren. Hoe dat precies werkt met 180mm geschut is mij niet duidelijk. :z

• TheBrut3
With all these elements in mind, I seriously think that Submarines will move to the stage of enclosed game mode within the main game with the Update 0.9.4.
Spann0nt.

• Joindry

Joindry

Weet iemand hoe je costum voices kan uitzetten? Ik heb die bad advice commander gescoord, maar hij werkt zo hard op mijn zenuwen. Alleen krijg ik die voice overs totaal niet meer verzet. Heb redelijk wat verschillende instellingen geprobeerd. Maar niks lukt.
Zelfs nog eens die piraten geprobeerd, maar ik blijf gewoon de bad advice cap horen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus worden ze nu gelanceerd, of alleen in een speciale gamemode? Als dat tweede gebeurd, dan kan ik nog wel een andere scheepsklasse bedenken die ook die behandeling verdient. :z

Maar de onderzeeboten is iets waar ik echt niet op zit te wachten. CV's zijn al geweldig gebalanceerd, maar deze dingen zijn nog veel problematischer. De meeste torpedobootjagers hebben niks meer dan dieptebommen en dat werkt gewoon niet. Joh DD, ga even naar voren om wat dieptebommen op die onderzeeboot te gooien. Kom je dichtbij, gespot, afgemaakt door vijf schepen terwijl je team haar slagschepen op 15km achter je lopen te klagen dat je een noob bent.

Met Britse en sommige Amerikaanse jagers heb je nog goede opties met voorwaarts lanceerbare dieptebommen zoals Hedgehog. Andere landen beschikte daar niet over. Eroverheen varen en dieptebommen afwerpen was niet erg effectief tijdens WO2, en zelfs zonder die totale BS geleide torpedo onzin zie ik het ook niet werken in WoWS. CV's met dieptebommen lijkt me ook een zeer miserabele ervaring.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:44
Ik zit nu op Tier 3 en heb nog 23 dagen VIP op de XBO. Maar echt hard gaat het niet met de credits. Als ik tzt op T7 ben en een schip wil kopen, hoe kom je aan die 18 miljoen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Hoe hoger in tier en hoe beter je word hoe meer credits je verdien 8) en natuurlijk missies/vlaggen werken ook mee.

• Lekker Ventje
Ik vrees dat de consoleversies anders zijn dan de PC versies. Wat ik op youtube zie is niet te herleiden tot de consoleversies om credits binnen te krijgen. Ik zie daar ook schepen en landen die niet op de console te vinden zijn. Op de console is het redelijk beperkt wat aanbod van schepen betreft.

Wil ook best een premium schip kopen maar de keuze is erg beperkt, tenzij je 40 Euro of meer af wil tikken en ik weet niet of dat zo verstandig is als je nu pas op tier 4 zit. Nog afgezien van de prijs. Zou je voor dat bedrag twee schepen krijgen dan is het een stuk aantrekkelijker maar zowel de doubloons als schepen zijn behoorlijk aan de prijs.

Edit: als ik op de site van Wargaming kijk kost De Grasse 19 Euro op de PC. Op de XBO betaal ik voor dat schip 36 Euro. 8)7 Laat ze eerst maar de consoleversie gelijktrekken aan de PC versie, je zou nu wel gek zijn als je er geld in stopt.

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-04-2020 20:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Yay, nog een BS OP Sovjet kruiser. Dat hebben we echt nodig zeg. :z

Serieus, WTF is dit?
-152mm externe + 40mm interne citadel en een ice breaker vooraan. Lichte kruiser noemen ze dat.
-Heal
-Snel met 35kn
-22,5s turret traverse
-Goede AA
-Sovjet magisch 180mm geschut met betere AP dan een Baltimore en 30mm base HE pen
-Zeer goede stealth met 9,9km met een build
-Goede torpedo's, 8km, 1,1 stealth, 14400 damage en 55kn

Kom op WG, geef deze ook een radar en dan zijn we wel klaar. :')

edit: Oh en het lijkt erop dat de CC's binnenkort geen openlijke kritiek meer mogen leveren op WiP schepen. Deze game gaat echt zo keihard achteruit op deze manier. ;w

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-04-2020 02:02 ]

• TheBrut3
Heerlijk, de 0.9.3 survey op de WoWs discord. Bijna alles is zeer negatief (zoals CB met CV, LM naar RB) of neutraal beoordeeld. Alleen het maximale vlaggen idee beoordelen mensen positief. :+ :D

Zouden ze ooit gaan luisteren bij WG?
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 21:43:
Dus worden ze nu gelanceerd, of alleen in een speciale gamemode? Als dat tweede gebeurd, dan kan ik nog wel een andere scheepsklasse bedenken die ook die behandeling verdient. :z
Ik lees eerst een eigen gamemode. Maar als ze daarmee beginnen verwacht ik ook dat er uiteindelijk een launch komt.
https://thedailybounce.ne...ng-submarines-are-coming/
Lekker Ventje schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 19:17:
Ik vrees dat de consoleversies anders zijn dan de PC versies.
Ik zou WoWs dan ook niet op de console spelen.
Afbeeldingslocatie: https://www.coolgods.nl/wp-content/uploads/2017/04/maxresdefault.jpg

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:58:
Heerlijk, de 0.9.3 survey op de WoWs discord. Bijna alles is zeer negatief (zoals CB met CV, LM naar RB) of neutraal beoordeeld. Alleen het maximale vlaggen idee beoordelen mensen positief. :+ :D

Zie hierboven. :P
Ik lees eerst een eigen gamemode. Maar als ze daarmee beginnen verwacht ik ook dat er uiteindelijk een launch komt.
Nog even niet dan. Maar wat een puinzooi gaat dit worden. Ik zie het gewoon niet gebalanceerd worden of leuk. De onderzeeboten doen niks omdat ze niet in positie kunnen komen of ze worden uitzonderlijk irritant en niet te counteren.

• Lekker Ventje
TheBrut3 schreef op zondag 12 april 2020 @ 10:58:

[...]

[...]

Ik zou WoWs dan ook niet op de console spelen.
[Afbeelding]
Het speelt prima op de console. Ik zou er niet speciaal een PC voor aanschaffen als het ook op console is.

• PcDealer
Lekker Ventje schreef op zondag 12 april 2020 @ 19:15:
[...]

Het speelt prima op de console. Ik zou er niet speciaal een PC voor aanschaffen als het ook op console is.
Ook niet omgekeerd...

• TheBrut3
Vandaag voor het eerst training gedaan voor CB... :'(
Ik heb eigenlijk he-le-maal geen zin in komend seizoen. :X

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:50:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat CV's gewoon zwaar klote zijn? :+ ;)

• PcDealer
TheBrut3 schreef op zondag 12 april 2020 @ 21:50:
Quit clan. Solved.

• TheBrut3
DaniëlWW2 schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:14:
Dus wat je eigenlijk zegt is dat CV's gewoon zwaar klote zijn? :+ ;)
In randoms valt het wel mee, dat is gewoon 12 vs 12. Het enige wat ze daar zouden moeten fixen is de spotting. Maar in CB zijn ze zeker sterk in de hand van een superunicum CV speler.
Da's wel heel makkelijk :+ De rewards voor CB zijn nog steeds mooi meegenomen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op maandag 13 april 2020 @ 10:07:
[...]

In randoms valt het wel mee, dat is gewoon 12 vs 12. Het enige wat ze daar zouden moeten fixen is de spotting. Maar in CB zijn ze zeker sterk in de hand van een superunicum CV speler.
Je beseft je dat je wederom mijn argumentatie steunt toch? :P
Een slechte speler in een CV kan heel erg irritant zijn met spotting, damage drops etc, maar een goede is vrijwel niet te counteren. ;)

• Joindry

Joindry

Iemand trouwens enig idee wanneer/of die Europese Cpt voor coal beschikbaar gaat worden?
Gold hand ik er niet aan in de roulette. En die missies, boy die haal ik nooit met mijn speeltijd en stats.

• vassago
Ik zou er niet vanuit gaan dat hij op korte termijn voor coal beschikbaar komt, dan wordt die campaign immers zinloos.
200+ K coal zou ik ook niet voor hem over hebben.

• TheBrut3
Ik kan maar niet beslissen van ik van de EU DDs moet denken. Heb nu de T6, 7 en 8 gespeel. De T6 vond ik klote, maar bij de T7 werd het al een stuk beter! Torp range en snelheid is leuk, maar de damage is waardeloos. Ook de gunrange is te weinig om fatsoenlijk te gunnen tegen iets anders dan een DD en regelmatig mis ik toch wel smoke. T8 is eigenlijk niets anders dan een kleine upgrade van de T7. Torps doen wat meer damage, iets betere guns en je krijgt def AA.

Heb ook die speciale commander er op zitten. Moet zeggen dat de boten wel fijn spelen met RPF, maar dat geldt eigenlijk wel voor elke torpedoboot.
DaniëlWW2 schreef op maandag 13 april 2020 @ 16:12:
Je beseft je dat je wederom mijn argumentatie steunt toch? :P
Geen idee. Ik heb een mening over de CV rework en die is al best lang hetzelfde.

• vassago
Ik heb de Tier 7 en 8 een paar games geprobeerd maar 2x3 torpedo's is waardeloos, ge-free-XP'd naar de Östergötland en die bevalt een stuk beter.
Met 2x4 raak je meer en de torpedo's zijn ook nog een stuk sneller, gunpower is ook veel beter. Van T8 CVs zal je niet veel last hebben hoewel ze je natuurlijk nog steeds kunnen droppen als ze er een squadron of 2 voor over hebben.

• Pyramiden
Ik ben tot nu toe ook bij T7, en nog niet helemaal onder de indruk. Ze spelen best vergelijkbaar met de Fransen, maar dan met heal en betere AA. Maar met Franse DD's heb ik veel meer het gevoel dat ik het spel kan beslissen door DD's te slopen met reload booster en omdat het me lukt om wel met 1 torp salvo een BB te zinken.

• TheBrut3
De CV planes zijn helemaal niet broken en zeker niet OP, het zijn de secondaries!
[Video: https://www.twitch.tv/videos/590449854]

[ Voor 5% gewijzigd door TheBrut3 op 14-04-2020 10:04 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:04:
De CV planes zijn helemaal niet broken en zeker niet OP, het zijn de secondaries!
[Twitch]
Zie je nu wel dat CV's juist wel super OP zijn. Ik bedoel, de Graf Zeppelin is gewoon een beter dan de Odin of Ägir in gevechten met geschut. Heeft die ook nog eens vliegtuigen en met twee Musashi's kan je ook nog eens CV snipen. Maar nu wachten we op de nerf. :Y)

• TheBrut3
Subs komen weer in PTS.
https://worldofwarships.e.../submarines-beta-playing/

Wat meer details voor de RU CA/CL split ook bekend. Al roept het bij mij bijna meer vragen op dan duidelijkheid.
https://forum.worldofwars...et-cruisers-branch-split/

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus ik heb de New Mexico maar eens gegrind via scenario battles. Best leuk, vooral omdat ik soms ook echt iets mag citadellen in tegenstelling tot de slagschepen van een bepaalde andere natie waar ik het eigenlijk mee op ga geven...

Maar de vraag is nu of Colorado nog steeds een FreeXP geval is? Heb eigenlijk niet zoveel zin in een 21kn slagschip op T7 met een goede kans om in T8 of T9 games gegooid te worden dus. :P

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2020 16:03 ]

• Pyramiden
TheBrut3 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:12:
Wat meer details voor de RU CA/CL split ook bekend. Al roept het bij mij bijna meer vragen op dan duidelijkheid.
https://forum.worldofwars...et-cruisers-branch-split/
Valt toch wel mee?
Heb je Mosvka al in je port, of heb je hem researched dan:
- Krijg je "special" Moskva
- Krijg je Type 20 perma camo (als je die al gekocht hebt, dan heb je pech)
- Heb je de unique upgrade of de missie dan behoud je die
- Alexander Nevskiy krijg je niet, en deze moet je researchen en kopen in tech tree
- De commander krijgt geen reset en blijft op Moskva

"Hetzelfde geld voor Kirov" dus, als je Kirov in port hebt, of hem researched hebt:
- Krijg je "premium" Kirov
- Of je er een camo bij krijgt is niet duidelijk
- Unique niet van toepassing
- Kotovskiy krijg je niet, deze moet je researchen en kopen in de tech tree
- De commander krijgt geen reset en blijft op Kirov

Het is dus interesant om je Moskva te verkopen? Dan krijg je nog wat extra credits?

• TheBrut3
Pyramiden schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:46:
- Krijg je Type 20 perma camo (als je die al gekocht hebt, dan heb je pech)
Ik mag toch hopen dat ze dat veranderen...
Mensen die het spel supporten door een camo van €16,50 te kopen de vinger geven is niet echt netjes. Nou is het WG, dus sta er niet van te kijken. Maar een refund van de 5k dubloons voor degene die een Moskva camo hebben zou netjes zijn. Want degene die de space camo hebben gekocht (8k dubloons) hebben ook niets aan 2 camo's.
Pyramiden schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:46:
Het is dus interesant om je Moskva te verkopen? Dan krijg je nog wat extra credits?
Met dergelijke acties wacht ik sowieso tot de patchnotes er zijn van 0.9.5. Straks verkoop je hem alvast en dan blijkt dat die toch in port moet liggen om de Nevsky te krijgen, omdat ze zich hebben bedacht. (ik noem maar iets).

• PcDealer
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:39:
Dus ik heb de New Mexico maar eens gegrind via scenario battles. Best leuk, vooral omdat ik soms ook echt iets mag citadellen in tegenstelling tot de slagschepen van een bepaalde andere natie waar ik het eigenlijk mee op ga geven...
Daar heb ik veel fun mee gehad i.c.m. aan build :p
Dat was echter voor de cv rework...
Maar de vraag is nu of Colorado nog steeds een FreeXP geval is? Heb eigenlijk niet zoveel zin in een 21kn slagschip op T7 met een goede kans om in T8 of T9 games gegooid te worden dus. :P
Het is een tree schip, geen FXP. Colo is een fast bb. Al een tijd niet meer gespeeld. De accurate is beter dan sommige andere naties :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PcDealer schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:31:

Het is een tree schip, geen FXP. Colo is een fast bb. Al een tijd niet meer gespeeld. De accurate is beter dan sommige andere naties :)
Uh, volgens mij ben je nu zelf in de war. Niet alleen is de Colorado alles behalve snel, maar ik vraag juist eerder of je deze niet beter meteen kan overslaan en de North Carolina kan unlocken. :)

• Pyramiden
TheBrut3 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:02:
[...]

Ik mag toch hopen dat ze dat veranderen...
Mensen die het spel supporten door een camo van €16,50 te kopen de vinger geven is niet echt netjes. Nou is het WG, dus sta er niet van te kijken. Maar een refund van de 5k dubloons voor degene die een Moskva camo hebben zou netjes zijn. Want degene die de space camo hebben gekocht (8k dubloons) hebben ook niets aan 2 camo's.
Een van de moderators op dat form wat je linkt klapt er op de 2e a 3e pagina lekker in: We verbeteren je schip schip door de kosten per match te verlagen omdat het nu een "special" is, dus je hebt er alleen voordeel van.
Aan één kant natuurlijk waar. Aan de andere kant heb je een permacamo voor een tech-tree schip gekocht, niet voor een special.

Ik denk dat ze geld ruiken, omdat veel spelers die de camo voor de Moskva kopen dat misschien ook wel voor de nieuwe TX doen.

• vassago
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:55:
[...]
Uh, volgens mij ben je nu zelf in de war. Niet alleen is de Colorado alles behalve snel, maar ik vraag juist eerder of je deze niet beter meteen kan overslaan en de North Carolina kan unlocken. ;)
Als je er 145K free XP voor over hebt kan je hem overslaan natuurlijk, het is alleen een prima schip met als enige nadeel dat hij traag is.
Gewoon centraal blijven dan is er prima mee te spelen, je moet niet als de gemiddelte tomaat die op A spawnt naar C crossen of achter de eilanden langs met het beroemde "verboden voor BBs" bord.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:41
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:55:
[...]
Uh, volgens mij ben je nu zelf in de war. Niet alleen is de Colorado alles behalve snel, maar ik vraag juist eerder of je deze niet beter meteen kan overslaan en de North Carolina kan unlocken. :)
Ik zou het niet adviseren. De gehele Amerikaanse BB lijn is compleet powercreeped. Momenteel staan ze onderaan als je filtered op winrate/average damage. Dat geld zowel voor de Colorado, NC, Iowa en Montana.

Al speelt de NC al een stuk beter dan de Colorado, je houd een beetje het probleem dat er betere schepen in je spel zitten.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Cardinal schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:52:
[...]

Ik zou het niet adviseren. De gehele Amerikaanse BB lijn is compleet powercreeped. Momenteel staan ze onderaan als je filtered op winrate/average damage. Dat geld zowel voor de Colorado, NC, Iowa en Montana.

Al speelt de NC al een stuk beter dan de Colorado, je houd een beetje het probleem dat er betere schepen in je spel zitten.
Ik ben de Duitsers gewend. Geloof me dat het moeilijk veel erger kan. :P
Ik vertik het alleen om die belachelijke, neppe Sovjet onzinboten te gaan spelen. Ik heb de KGV al en ik vuur daadwerkelijk ook wel eens AP af, maar ik heb niet zoveel zin in de Monarch. Idem voor de FdG. Ik heb de Nagato ook al, maar ik ben ook niet zo'n fan van de Japanse slagschepen hun relatief zwakke bepantsering en veel te passieve speelstijl. Yamato is misschien wel leuk, maar de Nagato en Amagi lijken me niet erg plezierig. Zeker niet met CV's. Blijft de Franse lijn over die me niet echt trekt. Nu komen de Italianen er kennelijk aan met SAP en rookgordijnen, ja echt, maar of dat wat gaat worden. Ik heb ook hetzelfde probleem met kruisers. Ik heb de Hindenburg, zowel de lichte als zware RN kruisers trekken me niet echt, weg met de Sovjet neppe onzin, Amerikanen de New Orleans en daar ik wil nog wel eens verder mee, Italianen en Fransen zit ik over de dubben. Torpedobootjagers zijn mijn ding niet en ik heb weinig interesse om er goed mee te worden met CV's. CV's peins ik niet eens over. ;)
vassago schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:04:
[...]

Als je er 145K free XP voor over hebt kan je hem overslaan natuurlijk, het is alleen een prima schip met als enige nadeel dat hij traag is.
Gewoon centraal blijven dan is er prima mee te spelen, je moet niet als de gemiddelte tomaat die op A spawnt naar C crossen of achter de eilanden langs met het beroemde "verboden voor BBs" bord.
Ik zit met met minder dan 1300 games allang tegen "blauw" aan. Ik ben niet helemaal hopeloos. ;)
Maar centraal BB is toch al iets dat ik beter wil leren. Misschien toch maar de Colorado proberen. Ik heb inmiddels al 110k coal en ik denk dat ik voor de Georgia ga. Ik heb liever een creditmachine dan de Thunderer en de Salem trekt me ook niet heel erg.

• Cardinal
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:34:
[...]
Ik ben de Duitsers gewend. Geloof me dat het moeilijk veel erger kan. :P
Ik vertik het alleen om die belachelijke, neppe Sovjet onzinboten te gaan spelen. Ik heb de KGV al en ik vuur daadwerkelijk ook wel eens AP af, maar ik heb niet zoveel zin in de Monarch. Idem voor de FdG.
De Duitse lijn is leuk als je van de secondaries houd. De guns zijn niet bepaald goed, maar de secondaries maken het leuk. Vanaf de Bismarck, FdG en vooral de GK werken prima met (troll) secondaries.
Ik heb de Nagato ook al, maar ik ben ook niet zo'n fan van de Japanse slagschepen hun relatief zwakke bepantsering en veel te passieve speelstijl. Yamato is misschien wel leuk, maar de Nagato en Amagi lijken me niet erg plezierig.
De japanse lijn zijn meer snipers. Helaas allemaal een passieve speelstijl en absoluut geen brawlers. De Nagato is wat minder, maar de Amagi werkt prima. Vroegah was de Izumo een bagger schip, maar die is recent goed gebuffed. Alleen ze hebben allemaal een passieve speelstijl.
Blijft de Franse lijn over die me niet echt trekt. Nu komen de Italianen er kennelijk aan met SAP en rookgordijnen, ja echt, maar of dat wat gaat worden.
De Franse lijn vond ik wel erg leuk, waar ze ook kunnen brawlen. Vooral de Normandie en Lyon hebben een plekje, vooral vanwege de achterlijk hoeveelheid guns die cruisers kunnen "one shotten". Ook de T10 Repu is een monster wegens de pen mogelijkheden.
Ik heb ook hetzelfde probleem met kruisers. Ik heb de Hindenburg, zowel de lichte als zware RN kruisers trekken me niet echt, weg met de Sovjet neppe onzin, Amerikanen de New Orleans en daar ik wil nog wel eens verder mee, Italianen en Fransen zit ik over de dubben. Torpedobootjagers zijn mijn ding niet en ik heb weinig interesse om er goed mee te worden met CV's. CV's peins ik niet eens over. ;)
Cruiser zijn vooral squishy shooters, ook nooit echt mijn ding geweest.
Ik zit met met minder dan 1300 games allang tegen "blauw" aan. Ik ben niet helemaal hopeloos. ;)
Maar centraal BB is toch al iets dat ik beter wil leren. Misschien toch maar de Colorado proberen.

Ik heb inmiddels al 110k coal en ik denk dat ik voor de Georgia ga. Ik heb liever een creditmachine dan de Thunderer en de Salem trekt me ook niet heel erg.
Thunderer is goed in sniping en absoluut geen brawler. Georgia is vereweg mijn favoriete schip, want brawling en secondaries. :Y *O*

• PcDealer
Cardinal schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:05:
[...]

Thunderer is goed in sniping en absoluut geen brawler. Georgia is vereweg mijn favoriete schip, want brawling en secondaries. :Y *O*
En firestarter O-)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Cardinal schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 20:05:
[...]

De Duitse lijn is leuk als je van de secondaries houd. De guns zijn niet bepaald goed, maar de secondaries maken het leuk. Vanaf de Bismarck, FdG en vooral de GK werken prima met (troll) secondaries.

[...]

De japanse lijn zijn meer snipers. Helaas allemaal een passieve speelstijl en absoluut geen brawlers. De Nagato is wat minder, maar de Amagi werkt prima. Vroegah was de Izumo een bagger schip, maar die is recent goed gebuffed. Alleen ze hebben allemaal een passieve speelstijl.

[...]

De Franse lijn vond ik wel erg leuk, waar ze ook kunnen brawlen. Vooral de Normandie en Lyon hebben een plekje, vooral vanwege de achterlijk hoeveelheid guns die cruisers kunnen "one shotten". Ook de T10 Repu is een monster wegens de pen mogelijkheden.

[...]

Cruiser zijn vooral squishy shooters, ook nooit echt mijn ding geweest.

[...]

Weet je, ik speel de game al sinds de beta. Niet heel veel, maar ik speel wel. ;)
Ik vroeg gewoon naar de consensus als het om de Colorado gaat. Die is jaren geleden gebuffed omdat het ooit echt hopeloos was, maar de game is enorm veranderd en ik heb geen zin om steeds in een kansloze situaties terecht te komen. Maar ik ga het denk ik maar proberen, met alle upgrades wel unlocked met freeXP. :)

edit: Nou eerste game kon ik het opnemen tegen onder andere een Kronstadt en een Sovetsky Soyuz. Ondanks pogingen was dit team vastbesloten om de game te gooien. Tweede game was een lemmingtrain op de andere flank terwijl ik de hele game ben aangevallen door een Graf Zeppelin alsmede een Bayern, Gnseisenau en Colorado. Was ook leuk. Derde game was opeens 100k damage, dri citadels op een Vladivostok en een Albemare genuked die vervelend was met HE spam. Wonder boven woden besloot dit team om de game toch niet weg te gooien, ondanks pogingen. Gemixte ervaring dus. Je kan wat, maar de game kan ook zeer miserabel zijn als je uit positie spawned.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2020 23:41 ]

• Cardinal
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 21:41:
[...]
Ik vroeg gewoon naar de consensus als het om de Colorado gaat. Die is jaren geleden gebuffed omdat het ooit echt hopeloos was, maar de game is enorm veranderd en ik heb geen zin om steeds in een kansloze situaties terecht te komen. Maar ik ga het denk ik maar proberen, met alle upgrades wel unlocked met freeXP. :)
Weet je, als je geen zin zin hebt om in kansloze situaties, dan zou ik de Amerikaanse BB lijn helemaal links laten liggen. Zoals gezegd ze zijn powercreeped en performen ondermaats.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7Dc13kJl.png

• TheBrut3
Cardinal schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:35:
Zoals gezegd ze zijn powercreeped en performen ondermaats.
Dat zijn niet de cijfers van de afgelopen patches. (overigens blijft de conclusie hetzelfde)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uMB1fXb.png

Edit:
Overigens staat de Montana wel vrij hoog bij de 55-65% spelers en de Iowa staat ook een stuk hoger.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ETFiIRz.png

[ Voor 29% gewijzigd door TheBrut3 op 15-04-2020 14:17 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ben anders best tevreden met het statistisch hopeloze schip. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNmLjI8ehQQLqzYXJhvdz122r1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gkrEERULG6yyaaSCoEzKEboP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NO7OFUTIYOAKGTdZJM3LVa1e6nU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v2gV0kakUmRaeNn1XAheDmCZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_v9-UajbPSdvHbC6fKGYWI8Nudk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74f7MqfTr1dmjtRZYveagzRY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBNQSKqXvFgZwfMXKKmtnM5Ys0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OVlqHzJfKBwgFzTUNC9XxFGy.jpg?f=fotoalbum_large

De beste twee van acht games. Natuurlijk zit er misère tussen, maar het idee dat ik überhaupt citadels kan scoren, al helemaal op slagschepen, heerlijk. Met de Duitse schepen is het een grote F U. Ik heb zo vaak salvo's bijna perfect op de citadel af zien gaan, om vervolgens een willekeurige nope te krijgen. Ik krijg ook zelden een high calibre in ene Duits slagschip, want F U. Nu heb ik veel minder moeite om dat te bereiken. Over eilanden schieten met spotter plane helpt ook. Ik schiet ook helemaal niet anders, maar nu doen de projectielen magisch opeens wel wel wat ze moeten doen. Ik heb dus genoeg plezier in slagschepen verwijderen. Ook helpt dit schip om eens goed centraal spelend slagschip te leren. Je moet wel want anders doe je de halve game niks.

• PcDealer
Dus je ranting van tevoren zonder het te hebben gespeeld blijken niet bewaarheid geworden @DaniëlWW2 ?

• TheBrut3
Jeuj, feest! Daarjuist precies mijn 4000e battle gespeeld!
En gewonnen in stijl met 3 kills, 3 caps en meer dan 22k XP :+ Nog 100k XP voor de Halland.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Link naar free Twitch Camo's en Container :

https://worldofwarships.e...-news/twitch-100k-stream/

Geldig tot 22:00 vanavond, dus wees er snel bij !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• TheBrut3
En als je 90 minuten naar de WoWs stream van WG kijkt op Twitch krijg je een missie voor 3 SC.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
^^

80KFOLLOWERSTOTWEET

Geeft ook nog 5 "This is your day, Commander" Camo's (250% Commander and Free XP bonus)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:22:
En als je 90 minuten naar de WoWs stream van WG kijkt op Twitch krijg je een missie voor 3 SC.
En natuurlijk stopt de stream net voordat ik dat punt heb bereikt. -O-
Ik heb wel een Vladivostok gebalanceerd, dus alles is goed. Met de KGV een HE salvo en twee branden. Repair, nieuw salvo en weer twee branden. Zo ging het door met telkens een tweemaal brand salvo totdat die op 4k HP zat en toen maakte een Iowa die af. De KGV is eigenlijk ook heel erg smerig. :P

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2020 23:54 ]

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 17:56
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 23:16:
[...]

En natuurlijk stopt de stream net voordat ik dat punt heb bereikt. -O-
Ik heb wel een Vladivostok gebalanceerd, dus alles is goed. Met de KGV een HE salvo en twee branden. Repair, nieuw salvo en weer twee branden. Zo ging het door met telkens een tweemaal brand salvo totdat die op 4k HP zat en toen maakte een Iowa die af. De KGV is eigenlijk ook heel erg smerig. :P
Gewoon een klacht indienen via de klantenservice. Bij sommige werkt het niet en dit was het advies. Lijkt me stug dat ze alle logs gaan doorzoeken.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Th3Eagle schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:32:
[...]

Gewoon een klacht indienen via de klantenservice. Bij sommige werkt het niet en dit was het advies. Lijkt me stug dat ze alle logs gaan doorzoeken.
Zo graag hoeft het ook weer niet. Het is niet alsof ik iets goeds uit een SC zal krijgen. :P

Maar ik heb de North Carolina binnen. Uiteindelijk de laatste 20k maar met FreeXP gedaan. Ik wist het wel met de Colorado. Best leuk, maar het kon ook minder zijn als je uit positie raakt. North Carolina is interessant. Eerste game maakte me meteen al wat dingen duidelijk. Pantsergordel is waardeloos, maar dat wist ik al. Mondingssnelheid is dramatisch, maar als je raakt, wauw. Die eerste game eindigde heel erg snel voor mij omdat ik weer eens de volle aandacht van een CV, Zao, torpedobootjagers, Massa etc mocht ontvangen. Maar een goed salvo kunnen afvuren, en drie citadels op die Zao op 15km die nog iets van 700hp over had. Meteen daarna ging die dood door een ander salvo. Devastating Strike wederom ontzegt, berooft zoals me zo vaak gebeurd, maar respect voor de AP is er. :Y

Als ik goed raak dan heb ik weinig problemen om meer dan 10k per salvo te doen op slagschepen. Kruisers citadel je zo makkelijk, maar je kan vrijwel niks tegen torpedobootjagers of wild manoeuvrerende kruisers op afstand. Dus ik maakte er een stealth BB van en dat werkt best aardig. In de 10-15km bereik kan je zo snel, zo pijnlijk uithalen. Je weet gewoon dat als je AP raak gaat, je meestal normaal zal pennen en flink ook. Heel andere ervaring dan met de Duitse slagschepen wat pure willekeur is en vaak zelfs onzinnig. Ook anders dan de Britten waar je regelmatig afvraagt waarom je nog AP vuurt, want doom HE. Monarch trouwens ook unlocked en dat is de volgende die ik eens zal proberen als ik de credits heb. :)

• TheBrut3
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 16:47:
Zo graag hoeft het ook weer niet. Het is niet alsof ik iets goeds uit een SC zal krijgen. :P
En de missies zijn ook vrij pittig om in 2 weken te halen als je niet veel speelt.

- 20 wins
- 40k base XP
- 15x in top 3 (dacht ik)

[ Voor 8% gewijzigd door TheBrut3 op 18-04-2020 22:01 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TheBrut3 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 21:34:
[...]

En de missies zijn ook vrij pittig om in 2 weken te halen als je niet veel speelt.
Dan mis ik niks. Ik speel graag in burst van een paar uur en dan weer even niet. :)
edit: Tweede en derde zou nog wel lukken. Eerste is volstrekt onmogelijk. :P

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-04-2020 22:09 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 129 Laatste