• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11 17:10

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:49:
[...]
Hier is de tour ook binnen. Het koste me nog wat zoek werk om de juiste antwoorden te vinden. Begrijp nu dat jullie ze hadden gedeeld :+
Al 3 Tweakers van de partij dus :p .

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:28
Jammer alleen dat het een fout antwoord bevatte in de goede antwoorden. Fucking WG kan zelfs niet eens de juiste tijden vinden wanneer een slag begon!

Untappd: Louwke80

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 17:56
Louwke schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:55:
Jammer alleen dat het een fout antwoord bevatte in de goede antwoorden. Fucking WG kan zelfs niet eens de juiste tijden vinden wanneer een slag begon!
Dus toch! Ik had in mijn haast (ivm de tijd) het verkeerde antwoord aangeklikt maar zag dit pas erna. Ik kon ook nergens een bron vinden die 10 uur vermelde alleen iets na 4 uur.

• Louwke
16.00 gespot gevuurd vanaf 16.16, waar ze dan aan 10.48 komen geen idee lokale St Petersburg tijd? xD

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Zojuist hoor ik dat de vriend van mijn dochter ook de tour heeft gewonnen hahahah en er waren maar 15 plekken als ik zo lees. Dan zijn er bij GoT al 3 4 mensen met een Tour. Leuk

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
Tour? Ik heb iets gemist

• Pyramiden
  • Laatst online: 22:45
Die Friesland is wel genieten. Echt een leuke boot om mee te spelen. Je moet wel een beetje voorzichtig zijn, maar als je met je teamgenoten optrekt en er voor zorgt dat je niet middenop ergens gespot wordt is het fantastisch. Je maakt ook zeer makkelijk kills door de hoge fire rate.
Ik moet hem denk alleen nog even speccen dat het aantal vuurtjes omhoog gaat.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:17
Friesland zit in de shop (iemand nog een 30/40% korting coupon?):
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/15483/

Zo'n rondleiding, of op elke andere basis, valt voor mij ook te winnen door met puppyoogjes naar m'n pa te kijken en te zeggen "please pappie!" O+
_O-

[ Voor 8% gewijzigd door TheBrut3 op 05-09-2019 08:48 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:47:
Zo'n rondleiding, of op elke andere basis, valt voor mij ook te winnen door met puppyoogjes naar m'n pa te kijken en te zeggen "please pappie!" O+
_O-
Wat ik me daarbij voorstel:Afbeeldingslocatie: https://fsmedia.imgix.net/f3/de/aa/bc/e6bd/4cea/983e/b8f0dc17a6b6/puppy-eyes-manipulate-humans.jpeg?rect=0%2C1458%2C3024%2C1513&auto=format%2Ccompress&w=650

Alright son, she is all yours!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-11 21:18
TheBrut3 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:47:
Friesland zit in de shop (iemand nog een 30/40% korting coupon?)
Haha, elke keer als ik die prijs van 119e weer zien dan moet ik lachen.... waarom zou je in godsnaam dat bedrag (2× een AAA titel) voor een paar pixels uitgeven.... FXP nog tot daar aan toe, maar als je dat uitgeeft dan speelt geld echt geen rolex.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Pyramiden schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:07:
Die Friesland is wel genieten. Echt een leuke boot om mee te spelen. Je moet wel een beetje voorzichtig zijn, maar als je met je teamgenoten optrekt en er voor zorgt dat je niet middenop ergens gespot wordt is het fantastisch. Je maakt ook zeer makkelijk kills door de hoge fire rate.
Ik moet hem denk alleen nog even speccen dat het aantal vuurtjes omhoog gaat.
Was er ook aan het denken om te kopen, speelt die wat zoals een khaba?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

k995 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:20:
[...]

Heb geen Khaba, en pas 1 potje ermee gespeeld. Dus kan er nog niet veel van zeggen.

Kan al wel zeggen dat de boot wel capabel kan zijn tegen andere DD's. Maar je mist toch wel de torps, als DD.
Uiteindelijk moet het gewoon een HE spammer worden... en tja... die hebben we er meer en betere.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Case_C schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:24:
[...]

Heb geen Khaba, en pas 1 potje ermee gespeeld. Dus kan er nog niet veel van zeggen.

Kan al wel zeggen dat de boot wel capabel kan zijn tegen andere DD's. Maar je mist toch wel de torps, als DD.
Uiteindelijk moet het gewoon een HE spammer worden... en tja... die hebben we er meer en betere.
Daar dach tik ook aan is wel tier 9. Heb 1.1 miljoen free XP dus het is deze of alaska

• Pyramiden
k995 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:20:
[...]

Ik heb ook geen Khaba.
Heb hem zelf gehaald vanwege: :)F :)F

De speelstijl vind ik zelf wel fijn. Ik heb veel potjes met mijn Kidd gespeeld om zoveel Free XP te halen, en hij sluit goed aan bij de speelstijl die ik met die boot had. De torps daarop zijn ook vrij matig.
De guns zijn tegen DD's op korte afstand zeer dodelijk, en ook cruisers doe je veel damage op middellange afstand.

Ik mis mijn repair party een beetje, maar vanwege de sterkere kanons kwam ik zelf minder snel in een situatie waarin je wat damage pakt.

Dat het achterste kanon 360 graden kan draaien is ideaal. En ook hydro acoustics is top voor het rushen van DD's die zelf in smoke liggen.

Het grootste nadeel vind ik zelf de draaicirkel.

De potjes die ik gespeeld heb zit je bijna altijd wel top 3/4 van je team, en iemand anders die ik erin tegenkwam vertelde dat hij best makkelijk 200K plus damage pakte, maar denk dat dat een iets betere speler was.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:57
Joindry schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:43:
Delert, ben jij dat in Jingles vandaag?
Aha deze dus:

LinkedIn WoT Cash Converter

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:19

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ja die ja, zieje wel dat ik niet bijziend was. Was je te zien in nog één ofzo?

Ik vandaag de Grozovoi en de Le Fantasque toegevoegd aan mijn haven.
Ow boi, beide schepen lijken toch wel 2 tiers vooruitgang te zijn op hun voorganger. Vooral die tier VII baguette vond ik niks aan. Shells gingen zo traag dat ik niks kon connecten.

De HP van de Grozovoi gaat ook helemaal nergens over. Met special cpt (+400 hp in surviv exp) , superintendant en natuurlijk premium consumables, raak je aan 35k HP indien je de heals wat goed kunt aanspreken. 8)7
Daar heeft mijn Gearing gewoon niks op terug.

Fantasque heeft eindelijk voldoende snelheid om het goed te maken dat je geen smoke hebt. Speedboost die je 80% van de tijd op 52 knopen houdt, daar kan je al eens iets mee. Mensen lijken echt verrast hoe snel je ergens anders kan staan op een map.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ook een mailtje van WG gehad met codes.
2 voor bestaande spelers :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En 3 voor nieuwe accounts :
By activating the codes during registration, your friends will each receive a squadron of three Premium ships: Dreadnought, Aurora, Tachibana, as well as 30 days of Premium Account time.

NDYW8-6BG6Y-CF82G
NDYWU-77866-BX796
NDYWP-EGX2V-C5KS7
Stiekem wel een beetje jaloers op de mensen met de mooie rondleiding, Have fun !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Pyramiden
@Zertaxka
Thanks! Code 1 voor bestaande spelers is gebruikt.

• Th3Eagle
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4IMhibaii2lV8CSGHzQYBc1I/thumb.png

Toch wel leuk om te zien tweakers aan de leiding. Jammer dat ons team verloor :P

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11 17:21
Tweede is ook gebruikt maar niet door mij.

Ik dacht zal is kijken....

• Pyramiden
Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/51/47/UEDKsWBA_o.png

Is er al een datum waarop de Smolensk de nerf gaat krijgen? Je verliest praktische elke keer dat je tegen dat schip moet. De laatste 5 krakens die ik gezien heb waren allemaal met een Smolensk.
Deze ronde dan toevallig niet omdat een BB met weinig health van de tegenstander in zijn eentje achter die Fletcher aan ging waardoor we op punten wonnen.

• Th3Eagle
Pyramiden schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 15:33:
[Afbeelding]

Is er al een datum waarop de Smolensk de nerf gaat krijgen? Je verliest praktische elke keer dat je tegen dat schip moet. De laatste 5 krakens die ik gezien heb waren allemaal met een Smolensk.
Deze ronde dan toevallig niet omdat een BB met weinig health van de tegenstander in zijn eentje achter die Fletcher aan ging waardoor we op punten wonnen.
Wanneer is de ifhe rework? Mijn vermoeden is dat Smolensk dit flink zal voelen. Hoe is de ervaring van anderen; is IFHE een must of is het zelfs zonder een goede dpm te halen dmv brandjes icm DE?

FYI ik heb hem zelf gehaald en enkele potjes gespeeld. Mijn huidige setup (zit aan meerdere opties te denken, maar heb deze nog niet getest) is de reload mod + AFT. Omdat ik alleen een 10 punten kapitein beschikbaar had heb ik er nog geen IFHE of DE (heb voor SI gekozen voor de +1 consumables) op. Ik zit net rond de 100k met een gigantische hoeveelheid shatters en weinig brandjes. Ik ben niet een super unicum dus ik vraag me af of de "net 100k" door mijn kunnen of het gebrek aan IFHE komt 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Th3Eagle op 07-09-2019 19:00 ]

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Ik heb een tijd terug IFHE ingeruild voor D.E. en merk er overall weinig van kwa damage maar ik kan nu wel S.E. nemen omdat ik nu een extra punt te besteden heb.
Complete build: P.T. - A.R. - S.E. - BFT - SI - DE - AFT en de dakka module ipv range.

Misschien dat de range mod de "betere" optie is maar meer dakka vind ik leuker spelen.

• Th3Eagle
vassago schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:19:
Ik heb een tijd terug IFHE ingeruild voor D.E. en merk er overall weinig van kwa damage maar ik kan nu wel S.E. nemen omdat ik nu een extra punt te besteden heb.
Complete build: P.T. - A.R. - S.E. - BFT - SI - DE - AFT en de dakka module ipv range.

Misschien dat de range mod de "betere" optie is maar meer dakka vind ik leuker spelen.
Bedankt voor je reply. Ik zat zelf ook nog aan de optie range mod + BFT ipv AFT. Iets minder dakka en net iets minder range maar wel 1 punt over toz van mijn huidige build. Dan zou ik IFHE nemen.

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Th3Eagle schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 13:45:
[Afbeelding]

Toch wel leuk om te zien tweakers aan de leiding. Jammer dat ons team verloor :P
Ik was wel redelijk ok met de uitslag >:)

• Joindry

Joindry

Is er al duidelijk wat de IFHE rework gaat inhouden? Ik kan me niet inbeelden dat ze de testwaarden letterlijk gaan overnemen. Het zou massa's veel verandering veroorzaken in de balans. En vooral enkele schepen redelijk nutteloos maken.
Wat was er trouwens mis met IFHE? :X

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Joindry schreef op zondag 8 september 2019 @ 10:28:
Het is vrij goed op schepen die het eigenlijk niet nodig hebben (Henri IV bijvoorbeeld).
Met IFHE kan ik op de Henri 51mm pennen met HE en ook nog eens 23% kans op een vuurtje hebben, dus full HE damage en dan nog wat brandjes.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Th3Eagle
Joindry schreef op zondag 8 september 2019 @ 10:28:
Is er al duidelijk wat de IFHE rework gaat inhouden? Ik kan me niet inbeelden dat ze de testwaarden letterlijk gaan overnemen. Het zou massa's veel verandering veroorzaken in de balans. En vooral enkele schepen redelijk nutteloos maken.
Is het niet een combinatie van armour en IFHE die aangepast worden? Hierbij wordt ook de brand kans met IFHE -50% (dacht ik). DE gaat niet meer compenseren voor IFHE dus moet er echt gekozen worden voor penetratie schade of vuur schade ipv beide.

Dit plaatje zou de uiteindelijke uitkomst moeten tonen:
Afbeeldingslocatie: https://frm-wows-eu.wgcdn.co/wows_forum_eu/monthly_2019_07/WG_WoWS_SPB_Infographic_Infographic_IFHE_EN_1200x660.jpg.b0f6584d0f14f20492819fdfbde7efed.jpg

Schepen als de Helena en Schors gaan leuke mm krijgen met deze rework. Aan de andere kant legt het bij de CL meer de nadruk het aanvallen van CA en DD.

We zullen zien wat het wordt, uiteindelijk moet eerst alles nog uit de test fase komen.

• Th3Eagle
Argos schreef op zondag 8 september 2019 @ 10:28:
[...]

Ik was wel redelijk ok met de uitslag >:)
Hehe vast :+

Je had nog geluk dat ik net vuurde toen je tevoorschijn kwam. Anders had je vastgelopen Kirov een vol salvo AP in z'n broadside gehad.

Als als als, is helaas niet de realiteit 8)7

• Joindry

Joindry

Zertaxka schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:43:
[...]

Het is vrij goed op schepen die het eigenlijk niet nodig hebben (Henri IV bijvoorbeeld).
Met IFHE kan ik op de Henri 51mm pennen met HE en ook nog eens 23% kans op een vuurtje hebben, dus full HE damage en dan nog wat brandjes.
Is het dan niet makkelijker om gewoon IFHE geen optie te maken bij bij die schepen? Zoals ze bij wot de "rammer" of "vents" weggehaald hebben uit de uitrusting?

Trouwens, intussen is ie ingespeeld, Grozovoi OP. Echt de meest angstaanjagende boot in mijn haven. Vooral de AA is overdreven momenteel. Gisteren 24 planes opgegeten van een Hakuryu zonder 1 hit te incasseren. :P
6km range en maar gespot op 3.2, dus gewoon wat timen, dan tegelijk sector en defensive AA triggeren en zelfs tier X vliegtuigen smelten als sneeuw voor de zon. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Joindry op 09-09-2019 10:41 ]

• Th3Eagle
Voordat ik een email stuur; heeft iemand contact gehad met WG over aankomende zaterdag? Ik zou graag wat meer informatie en een agenda willen hebben over het evenement en rondleiding. Gezien het een paar uur rijden is het fijn om de dag alvast in te delen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:09:
Voordat ik een email stuur; heeft iemand contact gehad met WG over aankomende zaterdag? Ik zou graag wat meer informatie en een agenda willen hebben over het evenement en rondleiding. Gezien het een paar uur rijden is het fijn om de dag alvast in te delen.
Hier nog niets gehoord of gezien van updates, dus ja ik ben ook wel benieuwd.

• Th3Eagle
Case_C schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:15:
[...]

Hier nog niets gehoord of gezien van updates, dus ja ik ben ook wel benieuwd.
Stuur wel even een e-mail. Misschien trigger dit een informatieve e-mail naar alle die de tour krijgen.

Update: Het antwoord is al snel binnen. Morgen wordt contact met ons opgenomen met verdere informatie.

[ Voor 14% gewijzigd door Th3Eagle op 11-09-2019 16:37 ]

• Th3Eagle
Het antwoord is al snel binnen. Morgen wordt contact met ons opgenomen met verdere informatie.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:54:
Het antwoord is al snel binnen. Morgen wordt contact met ons opgenomen met verdere informatie.
Goed te horen, dan zien we het morgen wel in de mailbox verschijnen :) .

Oh, en double posts zijn natuurlijk uit den boze ;)

• Th3Eagle
Case_C schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:11:
[...]

Mijn fout, ik kan het bericht helaas niet meer verwijderen.

Heb zin in zaterdag. Ben benieuwd naar het museum,het evenement en de rondleiding 8)

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:16

jgj82

Ja, maar = nee

Jongens, ik heb ook nog wat in m'n spambox gevonden! :P

Members only:

En al weg..

[ Voor 8% gewijzigd door jgj82 op 11-09-2019 20:38 ]

• auroortje
jgj82 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:30:
Jongens, ik heb ook nog wat in m'n spambox gevonden! :P

Members only:

Have fun!
Beide werken niet

• Th3Eagle
Case_C schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:11:
[...]

Jij nog iets ontvangen? Ik in ieder geval niet 8)7

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:02:
[...]
Jij nog iets ontvangen? Ik in ieder geval niet 8)7
Nope, geen idee hoe de werkdagen zijn in Rusland.. maar wie weet vanavond nog?

• Th3Eagle
Case_C schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:19:
[...]

Nope, geen idee hoe de werkdagen zijn in Rusland.. maar wie weet vanavond nog?
Inderdaad de dag is nog niet om, als ik mij niet vergis is het een contact persoon van WG Polen ipv Rusland.

Wel goed om te horen dat er geen probleem aan mijn kant zit. Ben tot morgen op vakantie en internet van zowel mijn eigen provider als de gratis WiFi is waardeloos. |:(

Update: de contact persoon van WG geeft aan dat de tour om 15:30 begint.

Het artikel op de WG website is ook geüpdate met extra informatie: https://worldofwarships.e...never-take-our-friesland/

[ Voor 21% gewijzigd door Th3Eagle op 13-09-2019 16:26 ]

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Th3Eagle schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:26:
[...]

Wel goed om te horen dat er geen probleem aan mijn kant zit. Ben tot morgen op vakantie en internet van zowel mijn eigen provider als de gratis WiFi is waardeloos. |:(
...
Pay peanuts get monkeys mbt gratis wifi, je provider is een ander verhaal
Nah ben al een 2 (of 1?)jaar niet meer op een testservert geweest, bevalt me prima en voel er weinig voor die "gewoonte" te breken.

• PcDealer
* PcDealer roept @Gunner vanwege Den Helder meet

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 14-09-2019 10:35 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PcDealer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:33:
* PcDealer roept @Gunner vanwege Den Helder meet
Ben alweer weg. Ben benieuwd wat je er van vond. De rij was erg lang.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Gunner schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:47:
[...]

Die rij viel om 10 uur wel mee 😂 zelfs nog een keykoord kunnen scoren in de souvenir shop die normaal alleen voor veteranen is 🤣

Ok deze ranked een paar keer overwogen om een mutsu te kopen zou het beste voor deze ronde ranked zijn
niet gedaan, vandaag is natuurlijk de ranked afgelopen en ik krijg tijdens het event vandaag een T6 premium kist en wat zit daar in

juist Mutsu met een R10 captain :+

[ Voor 29% gewijzigd door Wognummer op 14-09-2019 16:32 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wognummer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:20:
[...]

Die rij viel om 10 uur wel mee 😂 zelfs nog een keykoord kunnen scoren in de souvenir shop die normaal alleen voor veteranen is 🤣
ik was er om 10.15 in de rij en toen moesten we al even wachten maar het viel me heel erg tegen. Meer dan 8 computers waar je WoW kon spelen was het. Had er meer van verwacht.... het is dat we toevallig vandaag in Den Helder waren en dat het mooi weer was maar anders was ik zeer teleurgesteld geweest.

Toen we 30/45 minuten later weggingen was de rij nog langer en ik wou bijna zeggen "turn around while you still can".... nee had er echt iets anders van verwacht.

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 14-09-2019 17:19 ]

• Wognummer
Gunner schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:19:
[...]

ik was er om 10.15 in de rij en toen moesten we al even wachten maar het viel me heel erg tegen. Meer dan 8 computers waar je WoW kon spelen was het. Had er meer van verwacht.... het is dat we toevallig vandaag in Den Helder waren en dat het mooi weer was maar anders was ik zeer teleurgesteld geweest.
ow zo ja dat deel vond ik ook wat tegenvallen hoor :) maar ik had ziets van ja dan ben je daar en dan ga je erheen om te gamen ;)

ik heb me wel een paar uur vermaakt maar ik kom uit de buurt

en we hebben een tshirt.. (zucht ik heb hem echt 2 seconden in mn handen gehad voor een van mn dochters hem aanhad)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wognummer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:21:
en we hebben een tshirt.. (zucht ik heb hem echt 2 seconden in mn handen gehad voor een van mn dochters hem aanhad)
Dat T-shirt maakte een hoop goed, dat wel (y)

• Th3Eagle
Wognummer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:21:
[...]

ow zo ja dat deel vond ik ook wat tegenvallen hoor :) maar ik had ziets van ja dan ben je daar en dan ga je erheen om te gamen ;)

ik heb me wel een paar uur vermaakt maar ik kom uit de buurt

Ik had ook meer van het event verwacht. De Q&A seesie over de Friesland vondt ik beprekt maar wel interresant. Het is dat ik het museum nog niet eerder had bezocht anders was het een lange saaie dag vanaf half 11 tot de rondleiding van half 4 geweest.

• Wognummer
Th3Eagle schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:26:
[...]

Ik had ook meer van het event verwacht. De Q&A seesie over de Friesland vondt ik beprekt maar wel interresant. Het is dat ik het museum nog niet eerder had bezocht anders was het een lange saaie dag vanaf half 11 tot de rondleiding van half 4 geweest.
Hoe was de rondleiding eigenlijk? ik begreep van een van de medewerkers dat er in depot een stuk geschut stond van de Friesland, hebben jullie daar nog naar gekeken?

• Th3Eagle
Wognummer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:30:
[...]

Hoe was de rondleiding eigenlijk? ik begreep van een van de medewerkers dat er in depot een stuk geschut stond van de Friesland, hebben jullie daar nog naar gekeken?
Op het terrein van het museum is een anti onderzeër raket lanceerinstallatie aanwezig van de Zeeland, een zusterschip van de Friesland:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/k7iopiZsCgBwZWt0zYEBOU8R/medium.jpg

Ook is er een 120 mm dual bofors aanwezig, niet van maar wel het type dat gebruikt werd door schepen van de Friesland klasse:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TLXPxgb4Evq0C51ZcpasvjTk/medium.jpg

De rondleiding was op de Zr. Ms. Friesland van de Holland-klasse:
https://www.defensie.nl/o...schepen/zr.-ms.-friesland

Dit schip was er toevallig want de datum was al van te voren gekozen. Wel een mooi toeval.

Het was een leuke rondleiding die wat later begon dan verwacht. Zelf had ik alleen nog "oudere" schepen mogen bezoeken. Helaas mochten we geen foto's nemen tijdens de rondleiding (cameras en telefoons moesten we inleveren). De crew van WG nam film opnames en foto's dus wie weet zien we daar nog wat van terug :+

• Wognummer
Th3Eagle schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:43:
[...]

Op het terrein van het museum is een anti onderzeër raket lanceerinstallatie aanwezig van de Zeeland, een zusterschip van de Friesland:
[Afbeelding]

Ook is er een 120 mm dual bofors aanwezig, niet van maar wel het type dat gebruikt werd door schepen van de Friesland klasse:
[Afbeelding]

De rondleiding was op de Zr. Ms. Friesland van de Holland-klasse:
https://www.defensie.nl/o...schepen/zr.-ms.-friesland

Dit schip was er toevallig want de datum was al van te voren gekozen. Wel een mooi toeval.

Het was een leuke rondleiding die wat later begon dan verwacht. Zelf had ik alleen nog "oudere" schepen mogen bezoeken. Helaas mochten we geen foto's nemen tijdens de rondleiding (cameras en telefoons moesten we inleveren). De crew van WG nam film opnames en foto's dus wie weet zien we daar nog wat van terug :+
klopt dat heb ik zien staan maar dit ging over een echt stuk geschut van de friesland :) wat nog niet geexposeerd word :) die vlogger die daar rondliep heeft een exclusieve rondleiding daar gekregen dus ik dacht dat jullie miss ook daarlangs waren gegaan.

rondleiding op dat soort schepen zijn altijd erg leuk :)

• Th3Eagle
Wognummer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:46:
[...]

klopt dat heb ik zien staan maar dit ging over een echt stuk geschut van de friesland :) wat nog niet geexposeerd word :) die vlogger die daar rondliep heeft een exclusieve rondleiding daar gekregen dus ik dacht dat jullie miss ook daarlangs waren gegaan.

rondleiding op dat soort schepen zijn altijd erg leuk :)
Oh daar heb ik niks van mee gekregen. Welke vlogger was het?

• Wognummer
Th3Eagle schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:48:
[...]

Oh daar heb ik niks van mee gekregen. Welke vlogger was het?
wat ik begreep (dat stuk stond ik niet heel goed mee te luisteren) was het een man uit duitsland/oostenrijk die speciaal was gekomen om het AA geschut van de diverse schepen te bekijken hij werd ook apart rondgeleid door een medewerker van het Museum om opnames te maken.

• PcDealer
Gunner schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:47:
[...]

Eerste in de rij rond 15:00 denk ik.

Ik vond het een goede dagbesteding. Ik zie wel dat het museum hoog scoort voor kinderen. Zij vonden het ook leuk :)

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 21:09
Vond het wel een leuke event, het museum was erg interessant en ik kom daar niet om de game te spelen. Heb alleen even staan spieken bij de submarine gameplay en dat gaat weer een drama worden. Dat panel was ook wel oké afgezien van het veel te laat beginnen. Ook grappig om Crysantos eens te zien, dacht altijd dat het een boom van een kerel was maar hij is best klein in het echt.

Heb zelf de Arizona uit de epic crate.

• Th3Eagle
1shot1kill schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 23:35:
Vond het wel een leuke event, het museum was erg interessant en ik kom daar niet om de game te spelen. Heb alleen even staan spieken bij de submarine gameplay en dat gaat weer een drama worden. Dat panel was ook wel oké afgezien van het veel te laat beginnen. Ook grappig om Crysantos eens te zien, dacht altijd dat het een boom van een kerel was maar hij is best klein in het echt.

Heb zelf de Arizona uit de epic crate.
Haha inderdaad minder lang dan ik hem had verwacht. Amicale kerel, hij gaf na de rondleiding uit het niets nog een VIP code aan een van de matrozen (als ik ze niet beledig met die titel) die de rondleiding gaf. Had niet gehoeven maar hij was er super blij mee en had het totaal niet verwacht (misschien wel stiekem gehoopt :+ ).

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Blij te lezen dat jullie je vermaakt hebben. Er was veel meer bezoek dan het museum en WG hadden voorzien. We waren schoon door alle shirts en posters heen. Die rondleiding over de Friesland was erg interessant. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vermaak me op dit moment wel met WoW Blitz op de iPad; maar ik krijg maar geen XP geconverteerd. Je schip moet premium zijn en de volgende unlocked, maar ondanks dat er wel XP op dat premium schip zit krijg ik na het klikken op Free XP niet voor elkaar.

Er staat "you can only convert XP to Free XP from ships that are elite and have the next tier unlocked" . VOlgens mij voldoe ik aan die eis.

Google zoeken levert me weinig echt goede info op. Kan iemand me als beginner even op weg helpen?

Ik lees ergens dat ik Account Level 5 moet hebben, is dat ook voor Blitz?

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 15-09-2019 12:00 ]

• PcDealer
Rarz schreef op zondag 15 september 2019 @ 10:24:
Blij te lezen dat jullie je vermaakt hebben. Er was veel meer bezoek dan het museum en WG hadden voorzien. We waren schoon door alle shirts en posters heen. Die rondleiding over de Friesland was erg interessant. :)
Ik wil mijn shirt! Was jij die boomlange kerel en ST aan de desk met de twee Polen, ook ST?

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
PcDealer schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:31:
[...]

Ik wil mijn shirt! Was jij die boomlange kerel en ST aan de desk met de twee Polen, ook ST?
Yep, dat was ik. :D

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• PcDealer
Ik heb uit de Epic container: T-61.
- @LightMike een Graf Spee
- Istrilyin een Monaghan

[ Voor 56% gewijzigd door PcDealer op 16-09-2019 00:18 ]

• auroortje
PcDealer schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:54:
Ik heb uit de Epic container: T-61.
- ~LightMike] een Graf Spee
-Istrilyin een Monaghan
Casy een T-61
Ik een De grasse
Yuk een Molotov

• Louwke
Ik zei de gek had een West Virginia, Fusionhero de Warspite en Duck had de Eitel.

Na komende patch en de directives weer een T6 premium container trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Louwke op 16-09-2019 08:31 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Tja helaas kunnen we niet allemaal een VIP-card krijgen...
Die korporaal die de rondleiding deed kreeg op het laatst nog een cadeautje van Crisantos. Maar die was ook wel een fervent WoWs speler :P . Begreep dat hij er wel blij mee was @TheEagle .

1 en 2 streep ;) , dus Matroos der 1e klasse en Korporaal/Kwartiermeester.

Zelf geheel gelukkig met mijn T-61. Gisteren een eerste potje, T8 battle. 100k damage en 10 torp hits incl first blood :) . Heerlijke torps met geweldige reload.

Wognummer schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:50:
[...]
wat ik begreep (dat stuk stond ik niet heel goed mee te luisteren) was het een man uit duitsland/oostenrijk die speciaal was gekomen om het AA geschut van de diverse schepen te bekijken hij werd ook apart rondgeleid door een medewerker van het Museum om opnames te maken.
Bismarck ;) Heeft wel een leuk kanaal als je een beetje van vliegtuigen houd. Drachnifel was aanwezig, evenals MasterMilo. Op die kanalen kan je dus nog content verwachten, over het museum etc.

[ Voor 51% gewijzigd door Case_C op 16-09-2019 15:34 ]

• Th3Eagle
Case_C schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:24:
Tja helaas kunnen we niet allemaal een VIP-card krijgen...
Die korporaal die de rondleiding deed kreeg op het laatst nog een cadeautje van Crisantos. Maar die was ook wel een fervent WoWs speler :P . Begreep dat hij er wel blij mee was @TheEagle .

1 en 2 streep ;) , dus Matroos der 1e klasse en Korporaal/Kwartiermeester.

Zelf geheel gelukkig met mijn T-61. Gisteren een eerste potje, T8 battle. 100k damage en 10 torp hits incl first blood :) . Heerlijke torps met geweldige reload.

[...]

Bismarck ;) Heeft wel een leuk kanaal als je een beetje van vliegtuigen houd. Drachnifel was aanwezig, evenals MasterMilo. Op die kanalen kan je dus nog content verwachten, over het museum etc.
Bedankt voor de wijze les, mijn vermoeden was al dat ik de heren zou beledigen dor matroos te zeggen ;)

• SpamLame
wegens 4 jaar wows update 0.8.8 met goodies, super containers en directives (die laatste met een T6 premium bij compleet) https://worldofwarships.e...-and-events/missions-088/

• Th3Eagle
SpamLame schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:17:
wegens 4 jaar wows update 0.8.8 met goodies, super containers en directives (die laatste met een T6 premium bij compleet) https://worldofwarships.e...-and-events/missions-088/
Kijk een event waar we allemaal wel zin in hebben :+

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Vanavond dus maar even de TX in coop afkloppen :) . En dan zien of de RNG goed gezind is.

Zo min mogelijk: camo's, standaard vlaggen.
Leuk te hebben maar hoeft niet: coal, premium tijd, free xp, special signals.
Zo veel mogelijk containers met: steel of een schip :P , maar de kans daarop is natuurlijk ook het kleinste.

Zal wel 10 containers worden met XP vlaggen :+ .

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-11 13:32
code ter gelegenheid van de 4 jarige verjaardag: 4YEARSSHOOTINGBOATS

geen idee wat het geeft, kan pas vanavond checken

• Louwke
4yearsofgettingshipt
4yearsshootingboats
404bonuscodenotfound
Letsgetshiptfaced
Bdaycakenotincluded
Cheersto4yearsofwows
Getshipt4wowsbirthday

Hier wat meer ;)

• Th3Eagle
Heren, jullie zijn me voor. Wilde sociaal doen maar dat bijkt niet nodig :P :+

• Joindry

Joindry

Louwke schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:44:
4yearsofgettingshipt
4yearsshootingboats
404bonuscodenotfound
Letsgetshiptfaced
Bdaycakenotincluded
Cheersto4yearsofwows
Getshipt4wowsbirthday

Hier wat meer ;)
Dat zijn toch 28 camo's en idem Ourbourous erbij! (ook evenveel wat repairparty's maar zijn van minder belang)

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-11 21:18
Louwke schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:44:
4yearsofgettingshipt
4yearsshootingboats
404bonuscodenotfound
Letsgetshiptfaced
Bdaycakenotincluded
Cheersto4yearsofwows
Getshipt4wowsbirthday

Hier wat meer ;)
Thanks, van uit Italië heb ik de laatste weken en komende week geen tijd gehad om te spelen, maar een paar codes zijn altijd meegenomen.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Die codes kan je blijven invullen. Geen idee of je dan ook meer dan 1x de reward krijgt. Maar ze blijven "Wargaming code activated.''

Zit nog te downloaden :/ , de pc was gaan slapen.

• Joindry

Joindry

Case_C schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:41:
Die codes kan je blijven invullen. Geen idee of je dan ook meer dan 1x de reward krijgt. Maar ze blijven "Wargaming code activated.''
Lijkt erop dat je ze niet opnieuw krijgt. Sommige kan je trouwens geen twee keer ingeven 8)7

Ik begin trouwens terug "Coal-koorts" te krijgen. Ik speel niet danig veel, dus een coal schip kopen komt mij niet veel voor. De druk die ik mezelf opleg om dan een juiste keuze te maken is dan ook hoog. Vorige keer de Georgia gekocht, en niet de Jean Bart. Ik ben nog steeds niet zeker dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

Staat er toevallig een tier IX of X DD op de planning om als coal schip te verschijnen? IJN zou ideaal zijn... Ik heb Yamamoto Isu. nog steeds staan, niet op een schip. De Yoshino zegt me niks. Ik heb de Zao en ben er niet dol op... Blijft natuurlijk jammer een tier 15 cpt niet te gebruiken.
Ik geniet tegenwoordig gewoon meest dan DD games. De Jean Bart ga ik dan waarschijnlijk ook niet aanschaffen.

Als ik niks beter vind, kies ik waarschijnlijk om deel van het probleem te worden en de Smolensk aan te schaffen. Ik gok dat ze die tegen december toch terug offline gaan halen... :9

[ Voor 57% gewijzigd door Joindry op 18-09-2019 12:00 ]

• Th3Eagle
Case_C schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:41:

Zit nog te downloaden :/ , de pc was gaan slapen.
Dit is het geval bij veel codes, helaas houdt WG netjes bij of je de code eerder is gebruikt met een account.

• tesedar
en nog 1: MEOWHAPPYBIRTHDAY

• Th3Eagle
Je bent me weer net voor ;)

• PcDealer
Th3Eagle schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:35:
[...]

Dit is het geval bij veel codes, helaas houdt WG netjes bij of je de code eerder is gebruikt met een account.
Dan kunnen er gelukkig meer mensen van profiteren.

• Pyramiden
"THUMB" zou 15 normale containers moeten geven. Nog niet geprobeerd.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Pyramiden schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:54:
"THUMB" zou 15 normale containers moeten geven. Nog niet geprobeerd.
Hij werkt in ieder geval. Vanavond maar kijken. Ben benieuwd.

• tesedar
en net nog 1 gedropt in de laatste dasha video: HAPPYPURRRRTHDAY

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

Getshipt4wowsbirthday werkte overigens niet bij mij, de rest allemaal wel.

Surfin' paradise!

• fozzie
Thx allemaal weer voor de codes. :P

RED1 mijn clan ook weer blij. :9B

Mijn nick:Fozziebear :Y

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
Codes Birthday Stream. World of Warships turns 4! | World of Warships
STOLENFROMOFFICIALCHANNEL
BIRTHDAYPARTYMADNESS (Deze deed het bij mij niet.)
PURRFECTCODE
DONOTSHARETHISCODEKAPPA
STOPASKINGFORCODESPLS
MOARRESOURCES
NICEANDSHINY

[ Voor 7% gewijzigd door avanreijn op 20-09-2019 23:38 . Reden: formatting ]

• SpamLame
BIRTHDAYPARTYMADNESS is een rental mikasa voor 24h
als de code van hier kwam, daar zit/zat een typo in.

• fozzie
Gisteren werkte er heel veel bij mij niet dus allees nog een keer gedaan.

[ Voor 134% gewijzigd door fozzie op 21-09-2019 09:11 ]

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
https://worldofwarships.eu/en/userbonus/

Ik had voor de gein op de button geklikt en had blijkbaar nog recht op compensatie.
Wie weet iemand van jullie ook.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 16:07
Yammie74 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 09:52:

Ik had voor de gein op de button geklikt en had blijkbaar nog recht op compensatie.
Had ik blijkbaar ook nog recht op!

Bedankt allen voor het noemen van de bonus codes _/-\o_

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Kon 'm aanklikken, en hij gaf aan dat ik nog wat kreeg. Maar die bonus had ik al gehad, en in port is niets nieuws te zien.. dus goed dat hij nog zou werken voor wie dat nog niet heeft gedaan, maar ik heb 'm al.

• Th3Eagle

Helaas niet :+

• Joindry

Joindry

Typisch fenomeentje hier. De week na WG uitdeelt, is het weer doodstil. Iedereen heeft even zijn buik vol.

Kan iemand mij zeggen hoe belangrijk een goed getrainde CPT is op de Jean Bart? We weten allemaal dat sommige schepen minder last ondervinden van minder skilled CPT's dan anderen. (nood aan CE en IF bvb)

WG is "aardig" geweest voor me en heeft mij in 2 supercontainers 15k coal gegeven. Zo kom ik plots (mits wat steel uit te geven) aan voldoende coal voor de JB. Alleen heb ik totaal geen Franse CPT, noch free CPT XP om er een versneld op te leiden. (alle XP ging naar retrainen van andere CPT's bij het levellen)

Voor de Smolensk heb ik mijn 19 point CPT staan van de Grozovoi. Ik heb echter geen ervaring met HE spamming cruisers. Geen idee of het mijn ding gaat zijn. Advies is welkom. Ik heb online al zo goed als alle reviews gelezen maar kan echt niet beslissen.

Als laatste, ben ik de enige die nog geen research stations ziet in zijn haven? Hoe activeer je dat ding? Of is het nog even wachten?

• PcDealer
Joindry schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:17:
Typisch fenomeentje hier. De week na WG uitdeelt, is het weer doodstil. Iedereen heeft even zijn buik vol.
Wat probeer je te zeggen?
Kan iemand mij zeggen hoe belangrijk een goed getrainde CPT is op de Jean Bart? We weten allemaal dat sommige schepen minder last ondervinden van minder skilled CPT's dan anderen. (nood aan CE en IF bvb)
Geen idee, ik pak vaak een captain van een bestaand schip en gooi die op de Premium. Meestal met minimaal 10 punten.
WG is "aardig" geweest voor me en heeft mij in 2 supercontainers 15k coal gegeven. Zo kom ik plots (mits wat steel uit te geven) aan voldoende coal voor de JB. Alleen heb ik totaal geen Franse CPT, noch free CPT XP om er een versneld op te leiden. (alle XP ging naar retrainen van andere CPT's bij het levellen)
Gewoon beginnen en vlaggen gebruiken voor versnelde training. JB is verplaatst snel voor een bb, heeft goede 2ndary range met de juiste skills, kan bow in, en eventueel de achterste turret inzetbaar voor een full broadside. Lekkere reload, voor een bb.
Voor de Smolensk heb ik mijn 19 point CPT staan van de Grozovoi. Ik heb echter geen ervaring met HE spamming cruisers. Geen idee of het mijn ding gaat zijn. Advies is welkom. Ik heb online al zo goed als alle reviews gelezen maar kan echt niet beslissen.
Die van Yuro gezien?
Als laatste, ben ik de enige die nog geen research stations ziet in zijn haven? Hoe activeer je dat ding? Of is het nog even wachten?
Research Bureau? Linksboven in de haven.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Joindry schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:17:
Jep 1 á 2 potjes max per dag. :P Gisteren Yugemo gespeeld, dood... exit :D . Niet goed voor de stats op die boot, maarja... de Shima is met een paar k fXP nu wel binnen. (Nieuwe SC! )

Gisteravond ook voor het eerst de Morpheus 2 op een GPU geschroefd.... oef... dat was een taaie zit. Maar alles werkt nog :) .

• Joindry

Joindry

PcDealer schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:45:
[...]

Wat probeer je te zeggen?

[...]

Gewoon beginnen en vlaggen gebruiken voor versnelde training. JB is verplaatst snel voor een bb, heeft goede 2ndary range met de juiste skills, kan bow in, en eventueel de achterste turret inzetbaar voor een full broadside. Lekkere reload, voor een bb.

[...]
Die van Yuro gezien?

[...]

Research Bureau? Linksboven in de haven.
Ik probeer te zeggen dat het hier even stil is. Stiller dan vorige week.
Als ook mijn alu-hoedjes theorie waarop ik vorige week slechte supercontainers kreeg.
Nu ben ik even minder online en plots 30k coal krijg...

De how to van Yuro heb ik gezien ja. Yuro-subscribed :+

Eigenlijk zou ik gewoon de Smolensk/JB eens moeten kunnen testen.
JB lijkt me wel tof, ik heb het voor snelle schepen. Maar ik heb geen enkele Franse boot/commander. Dat is het voornaamste wat me tegenhoudt.

• PcDealer
Joindry schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:30:
[...]

Maar ik heb geen enkele Franse boot/commander. Dat is het voornaamste wat me tegenhoudt.
Dan recruit je er een: opgelost.

Pagina: 1 ... 113 ... 129 Laatste