• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Th3Eagle schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:20:
Code: HONHONHONHON voor deel 4 van de Twitch missies
UdiBenLudi schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:18:
Volgens mij heb ik deze code hier nog niet gezien. Hij werkte net nog wel bij mij: WGBIRTHWGBIRTHDAY21

Kwam hem tegen bij het zoeken naar die twitch codes.
Ik krijg bij beide:
The WG code is not valid. Please try again.

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 17:56
De Twitch code was maar 2 uur geldig (tijdens en na de stream) en de verjaardag code was een beperkt aantal

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Die HONHONHONHON is qua reward wel de moeite met 34 franse DD containers. Zeker als je nog een bonus missie moet voor de laatste paar tokens.

Even 5 potjes 2k base xp halen, is vlotter gedaan dan 10k base xp op aircraft carriers :+ .

• Th3Eagle
Case_C schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:42:
Die HONHONHONHON is qua reward wel de moeite met 3 franse DD containers. Zeker als je nog een bonus missie moet voor de laatste paar tokens.

Even 5 potjes 2k base xp halen, is vlotter gedaan dan 10k base xp op aircraft carriers :+ .
Hehe inderdaad. Deel 3 had ik vorige week opeens af met allemaal lekkere potjes. Deel 4 alleen nog de eerste, komt wel gewoon blijven spelen :+

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:51
Pff, drama teams.
Ik ben echt geen held, maar als je met spelers als deze je missies moet halen....
https://wows-numbers.com/player/514537075,scottynl/

Volgens mij is die opzettelijk bezig de teams tegen te werken :(

• TheBrut3
  • Nu online
Beter je best doen :o :+

• Th3Eagle
Dweebus schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:16:
Pff, drama teams.
Ik ben echt geen held, maar als je met spelers als deze je missies moet halen....
https://wows-numbers.com/player/514537075,scottynl/

Volgens mij is die opzettelijk bezig de teams tegen te werken :(
De afgelopen dagen hebben Locutus, Bartuskareldoorman en ik samen en los van elkaar in de meest bizar slechte teams gezeten. Kreeg ook opeens surveys na sommige gevechten waardoor ik vermoed dat WG aan de matchmaking zit te sleutelen :(

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:34:
[...]

Hehe inderdaad. Deel 3 had ik vorige week opeens af met allemaal lekkere potjes. Deel 4 alleen nog de eerste, komt wel gewoon blijven spelen :+
Nog 1tje te gaan voor week 4 :P , gisteren met @PcDealer en @noexi3 een divje opgezet. Dan druipt de kwaliteit er natuurlijk vanaf :9 .

Maar ander nieuws, wie gaan er allemaal naar de launch van de Friesland?
https://worldofwarships.e...never-take-our-friesland/

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:42
Case_C schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:19:
[...]
Jammer dat Den Helder "am Arsch der Welt" is. :P Anders was ik zeker gegaan. Nu te druk met huis verven en behangen...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:57
[...]

Nog 1tje te gaan voor week 4 :P , gisteren met @PcDealer en @noexi3 een divje opgezet. Dan druipt de kwaliteit er natuurlijk vanaf :9 .
Lekker met de Colbert/Des Moines ftw div.
* PcDealer wants!
Bonuscodes ftw :p
Staat in de familie agenda 8)
UdiBenLudi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:23:
[...]
Jammer dat Den Helder "am Arsch der Welt" is. :P
Pussy… ;)
Voor ons is het 2 uur 19 rijden met de auto.

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 20-08-2019 14:12 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

PcDealer schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Lekker met de Colber/Des Moines ftw div.

[...]

* PcDealer wants!
Afbeeldingslocatie: https://wowsp-wows-eu.wgcdn.co/dcont/fb/image/tmb/909fe196-c272-11e9-bb17-38eaa735f4cc_1200x.png
T-Shirt en bonuscodes ;) .

Ook leuk:
"Discussion panels with veterans and military personnel"

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:42
Zag net op het wot forum de bonuscode: 2019gamescom langskomen schijnt 1 dag premium te zijn in elk geval in Wot. Geen idee of deze nog gedeeld zijn met WoWs ;)

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-11 19:13
PcDealer schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Lekker met de Colbert/Des Moines ftw div.

[...]

* PcDealer wants!

[...]

Pussy… ;)
Voor ons is het 2 uur 19 rijden met de auto.
Vanuit hier 4 uur 10 mins, dat gaat hem dus niet worden helaas.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55
Gratis respec, maar je moet wel op het knopje klikken: |:(

https://worldofwarships.e...french-destroyers-part-2/

• PcDealer
UdiBenLudi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:12:
Zag net op het wot forum de bonuscode: 2019gamescom langskomen schijnt 1 dag premium te zijn in elk geval in Wot. Geen idee of deze nog gedeeld zijn met WoWs ;)
Doet het nog!

• TheBrut3
  • Nu online
UdiBenLudi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:12:
WG premium is gedeeld, maar als het specifiek WoT of WoWs premium is dan is het niet gedeeld. En als je al WoWs premium hebt en je krijgt WG premium erbij, dan heb je er volgens mij niets aan.

• Th3Eagle
[...]

Ik ben erbij in Den Helder. Mijn zoontje waarschijnlijk mee. Maat van me gaat ook (mede Tweaker van het camera forum, speelt geen wows maar fotografeert graag) met zijn zoontje. #mannendagje_uit :+

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
TheBrut3 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:50:
[...]

WG premium is gedeeld, maar als het specifiek WoT of WoWs premium is dan is het niet gedeeld. En als je al WoWs premium hebt en je krijgt WG premium erbij, dan heb je er volgens mij niets aan.
Klopt WoWS premium gaat boven WoWP/WoT premium.
Nuance, voor WoWS heb je er niks aan, maar als je WoWP/WoT speelt dan zeker wel.
Tevens als je verwacht je WoWS premium niet te verlengen EN WOWS premium < WoT/WoWp premium heb je er profijt van.

• TheBrut3
  • Nu online
Ze hebben ook weer alle gekheid uit de kast getrokken om een OP DD commander in elkaar te knutselen;
PHILIPPE AUBOYNEAU
The ultimate reward of the event is a new unique Commander, Philippe Auboyneau, who features the following talents:

Sparks of Resistance: upon earning a "Captured" and "Assisted in Capture" ribbon, you get +1% to the probability of setting an enemy ship on fire with main battery shells.
Fully Armed: a talent that’s activated when the "Devastating Strike" achievement is awarded, and reduces the reload time of the ship’s armament by 5%.
Speed and Composure: every 2,000,000 HP of potential damage increases your ship's maximum speed by 8%.
Besides those features, the new Commander has an enhanced "Survivability Expert" skill that increases the ship's HP pool by 400 points and aircraft HP by 30 points for each ship tier.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:24:
Ze hebben ook weer alle gekheid uit de kast getrokken om een OP DD commander in elkaar te knutselen;
[...]
En probeer die maar eens bij elkaar te spelen...

Ga denk ik geen moeite doen.

• Dweebus
Case_C schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Same here...

Ik heb de Siroco al niet bij elkaar kunnen spelen, helaas.
Heb alleen in het weekend tijd.

Met een vakantie aanstaande ga ik deze ook zeker niet redden.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Speed and Composure: every 2,000,000 HP of potential damage increases your ship's maximum speed by 8%.
Vooral deze zou ik wel eens willen uittesten. Franse DD, vlaggetje, speedboost en 10 min AP knallen tegen de romp van Yamato. Benieuwd of er een theoretisch maximum ingebouwd zit in hun +8% stacking. Stel je voor dat er niks inzit en je kan rondzippen aan +100 knopen }:O

• PcDealer
Joindry schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:54:
[...]

Vooral deze zou ik wel eens willen uittesten. Franse DD, vlaggetje, speedboost en 10 min AP knallen tegen de romp van Yamato. Benieuwd of er een theoretisch maximum ingebouwd zit in hun +8% stacking. Stel je voor dat er niks inzit en je kan rondzippen aan +100 knopen }:O
Op welk deel van de quote doel je? Het behalen van die achievement? De potential damage heeft alleen betrekking op potentiële hits op jouw schip.

• Th3Eagle
Case_C schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Lijkt me bijna niet te doen. Je moet alle missies (inclusief de gene met specifieke schepen die je waarcshijnlijk niet hebt) en daarna hoog in de ranglijsten eindigen om de kapitein vrij te spelen. Uiteraard kan je ook crates kopen, maar ik laat het aan me voorbij gaan :)

• TheBrut3
  • Nu online
En nog mensen die de Smolensk gaan kopen? Of gebruik gaan maken van het Research Bureau?

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:38
Smolensk al in mijn Port, Somers volgt wellicht nog twijfel er over.

Reseach buro, wilde ik me wel aan wagen maar eerst even wachten op Friesland!

Untappd: Louwke80

• Dweebus
Andere mensen ook last met het filter?
Elke keer als ik een missie bekijk, selecteert hij alleen de bruikbare schepen.

Nou weet ik dat je dat aan / uit kunt zetten in het filter... Maar het staat dus uit :(

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Claim Your Compensation Now!

Commanders!
Our "French Destroyers Event: the Full Guide" news article did not accurately describe the duration of bonuses for Symbols of France victories.

Even though information within the Armory indicated the end of the availability of Republic Tokens, we understand that this is not the most intuitive way to find out about the duration of bonuses. We want to apologize and offer 75 Republic Tokens as compensation to all players who entered the game in the last days of Update 0.8.6 from 00:00 UTC 19.08.2019 until the release of version 0.8.7.

Originele url werkt bij mij niet;
Maar deze wel: https://worldofwarships.eu/en/userbonus/

[ Voor 7% gewijzigd door Yammie74 op 23-08-2019 19:07 ]

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:07:
En nog mensen die de Smolensk gaan kopen? Of gebruik gaan maken van het Research Bureau?
Smolensk zeker, heb de kool liggen. Wil eerst die Twitch missie afmaken met 7-9 voor de 3 port slots.

Met 2 T10 tech tree schepen is het research bureau voor mij niet zo interessant. Ben er net, zonde om het weer te vergeten :+

Jij @TheBrut3 ?

• TheBrut3
  • Nu online
Ik wacht wel op de eerste ervaringen. Al veel potjes gedaan @Louwke? Heb de Mino en Wooster, dus weet niet of de Smolensk veel toevoegt. Volgens mij kan die wel mooi de Kutuzov commander gebruiken.

Research Bureau laat ik lekker links liggen. Ben blij als ik eindelijk een T10 heb, dan ga ik hem niet opgeven :+

• vassago
Als ik moest kiezen uit alle Coal schepen zou ik de Georgia kopen, deze is gewoon het meest "fun" van alle schepen. (Tenzij je al een Massa hebt, dan voeg hij niet veel toe, ik heb beide :P )
Ik zou wel even wachten tot de Smolens invasie voorbij is, al die HE spam is niet fijn met een secondary build.

De Smolenks heb ik ook gekocht, wie er ooit bedacht heeft om dergelijke schepen toe te voegen moeten ze per direct ontslaan. Ondanks de lage pen (130mm guns) is de DPM nog steeds achterlijk, en anders de hoeveelheid fires die je start wel.
Daarnaast heeft hij ook nog eens 30mm side armor waarmee je BBs 406/419mm kan bouncen (Wat zelfs een DM niet kan b.v. laat staan een Worcester). Ding is ook nog eens lastig te citadellen volledig side-on.
Je voor- en achterkant worden dan wel overmatched door Henri IV en groter maar daar kan je rekening mee houden.

Ik heb alle TX's behalve Z-52 en Research Bureau ga ik echt niet aan beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door vassago op 24-08-2019 10:38 ]

• Th3Eagle
vassago schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:37:
Als ik moest kiezen uit alle Coal schepen zou ik de Georgia kopen, deze is gewoon het meest "fun" van alle schepen. (Tenzij je al een Massa hebt, dan voeg hij niet veel toe, ik heb beide :P )
Ik zou wel even wachten tot de Smolens invasie voorbij is, al die HE spam is niet fijn met een secondary build.

De Smolenks heb ik ook gekocht, wie er ooit bedacht heeft om dergelijke schepen toe te voegen moeten ze per direct ontslaan. Ondanks de lage pen (130mm guns) is de DPM nog steeds achterlijk, en anders de hoeveelheid fires die je start wel.
Daarnaast heeft hij ook nog eens 30mm side armor waarmee je BBs 406/419mm kan bouncen (Wat zelfs een DM niet kan b.v. laat staan een Worcester). Ding is ook nog eens lastig te citadellen volledig side-on.
Je voor- en achterkant worden dan wel overmatched door Henri IV en groter maar daar kan je rekening mee houden.

Ik heb alle TX's behalve Z-52 en Research Bureau ga ik echt niet aan beginnen.
Heb je een dpm of range build op de Smolensk?

• vassago
Beide, reload module en AFT geeft je 16.6KM range en dat is meer dan genoeg.
Verder BFT en IFHE zonder CE, IFHE voegt niet heel veel toe maar CE ook niet.

• TheBrut3
  • Nu online
Door IFHE pen je 25 en 27mm wel. Scheelt dus wel iets.

• Th3Eagle
vassago schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:04:
Beide, reload module en AFT geeft je 16.6KM range en dat is meer dan genoeg.
Verder BFT en IFHE zonder CE, IFHE voegt niet heel veel toe maar CE ook niet.
Zag gisteren Mr_Gibbins met AFT en IFHE + range mod. Minder daka maar wel 19,2 km range. Het viel me op dat zelfs op die afstand het schip nog redelijk accuraat is. Een build waarbij ik wel benieuwd ben wat de IFHE rework voor effect heeft. 19,2km is leuk maar als je geen fires kan starten scheeld dat weer veel dpm.

• vassago
Sja, er zijn er ook die Mino of Worcester met range mod spelen.
Het is al lastig zat om op 16KM wat te raken, vraag me af wat 19KM dan toevoegt. Zeker als je er DPM op inleverd.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:08:
[...]
Zag gisteren Mr_Gibbins met AFT en IFHE + range mod. Minder daka maar wel 19,2 km range. Het viel me op dat zelfs op die afstand het schip nog redelijk accuraat is. Een build waarbij ik wel benieuwd ben wat de IFHE rework voor effect heeft. 19,2km is leuk maar als je geen fires kan starten scheeld dat weer veel dpm.
Kwam vandaag nog een Smolensk in m'n Smolensk tegen. Hij had 20k hp, ik 13k.

Max DPS for de win :+ , had na het gevecht nog 8k over :+ . Hij gebruikte ook voornamelijk maar 8 guns om z'n target klein te houden.

• PcDealer
Range mod heeft w.m.b. alleen zin bij het schieten op bb's die rechtuit varen. Anders moet er teveel gecompenseerd worden met de aim. Gezien de vluchttijd is dat erg irritant. Voordeel is wel dat je meer mogelijkheden hebt om ongestraft te spammen.

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
PcDealer schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:04:
Range mod heeft w.m.b. alleen zin bij het schieten op bb's die rechtuit varen. Anders moet er teveel gecompenseerd worden met de aim. Gezien de vluchttijd is dat erg irritant. Voordeel is wel dat je meer mogelijkheden hebt om ongestraft te spammen.
sorry maar dit is echt een non argument. De smolensk moet het juist hebben van ongezien (liefst vanuit cover) farmen. Dus die range is echt wel een must.(zeker gezien de maximale passiviteit die 90% van de spelers al hanteert) Als je dat niet doet limiteer je de mogelijkheden van het schip enorm. vwb het compenseren van de aim.. dit doe je toch uberhaubt al 8)7?? zo niet dan vraag ik me af wat je dan doet om schepen te laten zinken? :?

• Dweebus
GLR89 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:36:
[...]

sorry maar dit is echt een non argument. De smolensk moet het juist hebben van ongezien (liefst vanuit cover) farmen. Dus die range is echt wel een must.(zeker gezien de maximale passiviteit die 90% van de spelers al hanteert) Als je dat niet doet limiteer je de mogelijkheden van het schip enorm. vwb het compenseren van de aim.. dit doe je toch uberhaubt al 8)7?? zo niet dan vraag ik me af wat je dan doet om schepen te laten zinken? :?
Als je probeert te schieten op een BB die 17-18km van je vandaan loopt te slingeren, is de kans erg groot dat je veel mis schiet. Kun je beter op iets anders schieten, anders benut je simpelweg niet het volledige "set on fire" potentieel.

Denk dat ie zoiets bedoelt :)

• vassago
Ik moet mijn mening bijstellen over de Smolensk, ik dacht hij hij simpel OP was en gewoon heel unfun om tegen te spelen.
Net een game met 249K damage, kraken, arsonist....In een cyclone game! (2de kraken op rij, game ervoor 6 kills)
Stalingrad plat gebrand, in de cyclone werd ik achterna gezeten door een Hindy, die wist niet hoe snel hij zich moest bedenken.

Het ding heeft geen harde nerf nodig, ze moeten hem verwijderen uit de game.

[ Voor 4% gewijzigd door vassago op 25-08-2019 18:09 ]

• Louwke
Speel de Smolensk met IFHE en AFT geen concealment. Ding heeft dan een range van 19.2km met 4s reload. Tuurlijk is het wat lastiger raken op die range. Maar tegen de bow tanked BBs tegenwoordig is het een geweldig middel.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

vassago schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:08:
Het ding heeft geen harde nerf nodig, ze moeten hem verwijderen uit de game.
Ben eerder van mening dat hij een buff nodig heeft, aantal losses is veel te hoog bij mij... ondanks alle 200k potjes.. hij carried niet hard genoeg. /s

Ben benieuwd hoe ze gaan balanceren, want meestal blijven premiums na release redelijk buiten schot.

• TheBrut3
  • Nu online
DOT schepen zijn vaak ook geen carry schepen, ondanks dat je er best veel damage meedoet. Zo ook de Zao.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:31:
DOT schepen zijn vaak ook geen carry schepen, ondanks dat je er best veel damage meedoet. Zo ook de Zao.
DOT schepen doen tenminste nog damage met vuurtjes... nu stel ik je de vraag... waar zijn mijn vuurtjes? Dit is natuurlijk zwaar onder gemiddeld, als je Notser dan met 23 vuurtjes ziet op eenzelfde aantal hits :-( .

Overigens is de damage tot stand gekomen tegen het volgende:
Yamato, Republique, Kremlin, Minotaur, Harugumo. Had zelf 2 BB"s als support die op een gegeven ogenblik dood waren... toen vluchten en blijven schieten :p .
Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/324120532314488834/615619380679802890/unknown.png?width=1290&height=656

• vassago
Het is maar net waar je op schiet, 100 hits minder wel 5 fires meer.
BBs/CAs met of zonder fire prevention, level 8,9 of 10, heb je de 2 fire chance vlaggen gemount?
(Ik heb geen D.E. btw)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uo7p6LIqyzARPgeT63uN0QbH/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door vassago op 26-08-2019 21:13 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

vassago schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:11:
Het is maar net waar je op schiet, 100 hits minder wel 5 fires meer.
BBs/CAs met of zonder fire prevention, level 8,9 of 10, heb je de 2 fire chance vlaggen gemount?
(Ik heb geen D.E. btw)

[Afbeelding]
Heb nog niet echt veel vlaggen op de Smolensk gestoken, de firevlaggen zou wel een logische zijn ja. Extra heal is ook niet verkeerd in dat opzicht.

Maar wat denken jullie? Hoe zouden ze een eventuele nerf kunnen doen?
Firechance omlaag brengen.
Shell damage verminderen.
Rate of fire omlaag brengen.

Misschien wat aanpassingen aan de hull zelf, :/ :/ , liefst niet gezien het een gigantische troll is qua armor tegen de juiste tegenstander met goede angling.

Zonder gekheid, zal er wel iets moeten gebeuren. Het schip presteert zwaar te goed... gisteren 2 potjes. 255 en 245k damage, ja dat is leuk om te spelen.. niet om tegen te hebben :P .

Maar nu ik nog eens kijk naar de stats... het is wat meer genormaliseerd :D . Gezien 'slechte' spelers heel vlug worden afgestraft, brengt dat het gemiddelde presteren van de boot naar beneden. Op de beste 5% is het verschil wel aanzienlijk met de Stalingrad qua presteren, maar overall... valt het mee. Wargaming kennende, geven ze 'm wat extra hp of een betere heal, zodat de wat mindere spelers er ook mee uit de voeten kunnen :+ .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 27-08-2019 08:50 ]

• Louwke
Kan niet generfed worden alleen door middel van global nerfs in mechanics. Is het staement van Wargaming in dit geval. Alleen de schepen uit dat Research gebeuren staan buiten deze statement.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Louwke schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:03:
Kan niet generfed worden alleen door middel van global nerfs in mechanics. Is het staement van Wargaming in dit geval. Alleen de schepen uit dat Research gebeuren staan buiten deze statement.
Dan verdwijnt de Snolensk de volgende patch waarschijnlijk weer uit de armory :+ . Gevalletje Belfast, Kutuzov.

• Joindry

Joindry

Ben ik de enige die die Franse DD's tier VI en VII echt niet aan het werk/onder de knie krijg? Ik kan totaal geen gewicht leggen in een potje. Het gebrek aan smoke doet je heel defensief spelen en het gebrek aan AA legt je gewoon totaal lam in hogere en gelijke tier CV potjes. Die maken er weer een sport van DD's op te jagen.
Die hoge arcs doet mijn nauwkeurigheid ook geen goed. Enige waar hij goed in is, is gelijke tier en één tier hogere DD's opjagen. (die dan nog geen Russische mogen zijn)

• TheBrut3
  • Nu online
Louwke schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:03:
Kortom; IFHE nerf lost het op?

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:39:
[...]
Kortom; IFHE nerf lost het op?
Geen IFHE betekend ietsje meer shatters, en ietsje meer fires. Zal netto niet zoveel uitmaken denk ik zo. En die 4 punten zijn elders wel te besteden voor iets nuttigs.

Destroyers die je tegenkomt dan nog net zo makkelijk :*) .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 28-08-2019 09:53 ]

• Th3Eagle
Joindry schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:59:
Ben ik de enige die die Franse DD's tier VI en VII echt niet aan het werk/onder de knie krijg? Ik kan totaal geen gewicht leggen in een potje. Het gebrek aan smoke doet je heel defensief spelen en het gebrek aan AA legt je gewoon totaal lam in hogere en gelijke tier CV potjes. Die maken er weer een sport van DD's op te jagen.
Die hoge arcs doet mijn nauwkeurigheid ook geen goed. Enige waar hij goed in is, is gelijke tier en één tier hogere DD's opjagen. (die dan nog geen Russische mogen zijn)
Persoonlijk speel ik ze vrij defensief en alleen agressief als ik afstand kan houden of Line of sight kan breken met een eiland. Het zijn geen dd om te cappen (niet in het begin tenminste), op die manier lok je ook geen CV, dd of radar schepen naar je toe.

• vassago
Gisteravond de captain voor de Colbert gerespecced, IFHE en LS laten vallen voor DE en SE.
Je shattert iets meer maar het aantal fires is echt ziekelijk, BB damagecons en hup weer 2 of 3 nieuwe.

Ook mijn eerste Solo Warrior behaald in 6K potjes :+ door dapper weg te varen, game gewonnen en als eerste geeindigd. Je krijgt comps en toch gaat je karma omlaag in de Smolensk :P

• Pyramiden
  • Laatst online: 10-11 22:45
Switchen jullie op een cruiser uberhaupt wel eens naar AP? Met de Roon wil je een cruiser nog wel eens citadellen, maar tegen een volledig broadside battleship heb ik nog nooit schade gedaan met AP. Met de Donskoi doet de AP zelfs tegen de meeste broadside cruisers erg weinig...

Friesland voor 1.000.000 Free XP is ondertussen bevestigd... Toch wel een hoop, maar ben er al lang voor aan het sparen en heb nu iets van 850K, dus hij gaat er wel komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Pyramiden op 28-08-2019 13:48 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Pyramiden schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:48:
Switchen jullie op een cruiser uberhaupt wel eens naar AP? Met de Roon wil je een cruiser nog wel eens citadellen, maar tegen een volledig broadside battleship heb ik nog nooit schade gedaan met AP. Met de Donskoi doet de AP zelfs tegen de meeste broadside cruisers erg weinig...
Simpel antwoord, ja. Volledig afhankelijk van welke cruiser natuurlijk, welke enemy target.
Stalingrad: 80% van de gevallen AP
Des Moines: 50-50, op broadsides etc bijna altijd AP.
Hindenburg: 40% AP is verradelijk goed.
Minotaur... :+
In de Smolensk pas nog een leuke broadside Mino gepakt. 10 citadels voor ~20k damage. Met HE had je dan misschien 5-8k damage gedaan. (Klinkt niet veel, maar 3,5 sec later kan je het weer doen :p )
Friesland voor 1.000.000 Free XP is ondertussen bevestigd... Toch wel een hoop, maar ben er al lang voor aan het sparen en heb nu iets van 850K, dus hij gaat er wel komen.
Gelukkig niet meer dan 1m. Was er een beetje bang voor, maar dit is een redelijke prijs ervoor. Moet nog wel gaan zien hoe hij uberhaubt gaat spelen, als gunboat met middelmatige AA (die was generfed toch?) Betere guns als de Harugumo is leuk, + de USA smoke. Kan leuk spelen.

• vassago
Switchen jullie op een cruiser uberhaupt wel eens naar AP? Met de Roon wil je een cruiser nog wel eens citadellen, maar tegen een volledig broadside battleship heb ik nog nooit schade gedaan met AP.
2 dingen, richt op de deklijn van een BB en 2 wat mensen volledig broadside noemen is het vaak niet en dan krijg je shatters/bounces. Zeker als je op de armor belt schiet.
Duitse cruisers hebben juist extra DPM met AP vergelijken met andere cruisers (even alleen de 203mm meenenomen)
Het gaat dan niet om citadels maar om de extra DPM die AP doet t.o. HE, ook zonder cits. Met de schepen die iets meer pen hebben kan je ook voor citadels gaan, zeg vanaf de Moskva en de grotere guns.

Verder verschilt het per schip of en wanneer ik switch naar AP, en dat is een kwestie van ervaring.
De Zao heeft b.v. de meeste pen van alle 203mm cruisers en de AP is echt zeer goed, in de HIV citadel je DM/Salems al als ze net fractie teveel broadside geven.
Met de Worcester switch ik zelden naar AP, mijn ervaring is dat dit zelden de moeite waard is en dan pak ik liever de firechance erbij.

Verder is het met een aantal DDs ook de moeite om op je keuze te letten, sommige DDs hebben weinig moeite met het citadellen van minder bepantserde cruisers.

Gisteren had ik een Zoa full broadside in de Smolensk op 9KM, echt absurd hoe snel die Zao dan op de bodem ligt.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

vassago schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:28:
[...]
Gisteren had ik een Zoa full broadside in de Smolensk op 9KM, echt absurd hoe snel die Zao dan op de bodem ligt.
Moet wel zeggen, dat de Zao mits hij angled, een harde counter kan zijn tegen een Smolensk. Die HE komt net iets te hard en accuraat binnen.

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
Kan iemand mij uitleggen hoe het CB team samengesteld wordt? Vanavond voelde ik me enigzins gepasseerd. Was op chat en nummer 9 dus lijkt mij eerste bankzitter, maar niet de keuze toen er een plek vrij kwam.

• PcDealer
avanreijn schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:22:
Kan iemand mij uitleggen hoe het CB team samengesteld wordt? Vanavond voelde ik me enigzins gepasseerd. Was op chat en nummer 9 dus lijkt mij eerste bankzitter, maar niet de keuze toen er een plek vrij kwam.
Discord en dan met name melden bij de battle commander lijkt mij de beste plek en niet een openbaar forum.

• SpamLame
Wat is je IGN
Heb je een Clan.
Een van de commanding officers (commander, deputy commander en recruiter) van een clan kan een div opzetten de rest niet

• PcDealer
SpamLame schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:07:
[...]

Wat is je IGN
Heb je een Clan.
Een van de commanding officers (commander, deputy commander en recruiter) van een clan kan een div opzetten de rest niet
Het gaat om Clan Battles waarbij er reeds voldoende mensen waren en een aantal in de wacht waren.

• SpamLame
PcDealer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:18:
[...]

Het gaat om Clan Battles waarbij er reeds voldoende mensen waren en een aantal in de wacht waren.
was ook een algemeen antwoord, niet strikt noodzakelijk op vanavond of voor [GOT] members

• TheBrut3
  • Nu online
Over het algemeen wie het eerste komt wie het eerste maalt. Team mag maximaal 1 BB hebben, rest staat vrij. Teams bestaan uit 6 man, niet uit 8.

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-11 21:18
ja zeker, meestal als ik op andere cruisers aan het schieten ben.
Gisteren nog 16 ap hits op een Neptune met mijn Buffalo. was een mooie blap van 46k damage (van de 16hit, 9 citadels).
je leert vanzelf wel bij welke cruisers het effectiever is dan bij andere. Russian/USN ap is behoorlijk sterk, KM vind ik tegenvallen (ben nog niet verder gekomen dan de Yorck ), andere lijnen (JPN/French) speel ik te weinig.
Om op te schieten, zijn vrijwel alle lijnen valide targets. al vind ik persoonlijk RN/USN schepen het makkelijkste om op te blazen

Mbt BB's hangt het van een aantal zaken af: hoe lang is mijn reload/is het een Rus/wat is zijn angle/wordt hij door iemand anders met HE beschoten? hoe korter mijn reload, hoe sneller ik switch om een poging te wagen en te zien wat het resultaat is (shatters/bounces).
Maar zeker als ze al in de fik staan, en ze vrijwel flat broadside geven. Als je shatters krijgt, dan mik je waarschijnlijk te laag (je raakt de armor belt/torpedo belt), en kan je beter mikken op de superstructure. Zodra ik bounces krijg, switch ik weer terug naar HE.
had niet anders verwacht dan 1mln FXP.
ik kijk nog even de kat uit de boom (ben ook op vakantie tot eind september).
Ik heb nu zo langzamerhand toch wel wat twijfels bij 6,4 ! km concealment, 'slechts' 2 turrets, geen torps en het ontbreken van een heal. Vooral in combinatie met USN smoke (ipv RN dd smoke bijvoorbeeld).
Als je uit je eigen smoke wordt gedreven ivm een rush door een BB, dan doe je daar volgens mij maar weinig aan. en je hebt minstens 400-600/700m minder concealment dan andere t9's, dus leuk dat je een hogere DPM hebt, maar je moet die andere DD eerst nog vinden, terwijl jij ondertussen opgelicht wordt door teamrood cruisers/bb's.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53
Stappieterug schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:05:
[...]
Ik heb nu zo langzamerhand toch wel wat twijfels bij 6,4 ! km concealment, 'slechts' 2 turrets, geen torps en het ontbreken van een heal. Vooral in combinatie met USN smoke (ipv RN dd smoke bijvoorbeeld).
Vergeet de aankomende IFHE nerf niet.

• PcDealer
Stappieterug schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:05:
[...]

Als je uit je eigen smoke wordt gedreven ivm een rush door een BB, dan doe je daar volgens mij maar weinig aan. en je hebt minstens 400-600/700m minder concealment dan andere t9's, dus leuk dat je een hogere DPM hebt, maar je moet die andere DD eerst nog vinden, terwijl jij ondertussen opgelicht wordt door teamrood cruisers/bb's.
In mijn testperiode kon ik wel bijdragen. Ik dacht dat de shooting range is behoorlijk ver en speelt dan meer als een Russian dd.

• darkevilapie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-11 12:19
ik wil niet veel zeggen maar in de Hindenburg is de Smolensk een leuke snack. :D

• vassago
Want? Het ding heeft echt niets wat b.v. een Smolensk countered (Zao ook niet b.t.w.). De Smolesnk zal wat meer HE statteren op de Hindy maar dan nog is de DPM hoog genoeg om met een Hindy of welke andere (non super) cruiser af te rekenen.
Kwam laatst een Hindy tegen in een Cyclone, 8KM detection range, het ideale scenario voor de Hindy zou je zeggen maar hij had gewoon niets in te brengen.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

vassago schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:36:
Want? Het ding heeft echt niets wat b.v. een Smolensk countered (Zao ook niet b.t.w.). De Smolesnk zal wat meer HE statteren op de Hindy maar dan nog is de DPM hoog genoeg om met een Hindy of welke andere (non super) cruiser af te rekenen.
Kwam laatst een Hindy tegen in een Cyclone, 8KM detection range, het ideale scenario voor de Hindy zou je zeggen maar hij had gewoon niets in te brengen.
AP, als de Snolensk niet angled. Maar dat geld voor alle AP kleiner dan de 240mm. Als de angle goed is, is een Smolesnk een devstrike.

Zodra je in open water speelt, komt er toch wat skill kijken bij die boot. En gezien het een coal boot is, heb je voldoende spelers die niet optimaal hun angle houden.

Zie maar de top 10. Gisteren nog met 11 spelers, vandaag al 15... Daar zit wel wat verschil, maar zelfs de 'slechtste' spelers halen ~100k gemiddelde damage :P .

• vassago
Case_C schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:41:
AP, als de Snolensk niet angled. Maar dat geld voor alle AP kleiner dan de 240mm. Als de angle goed is, is een Smolesnk een devstrike.
Zo lust ik er nog wel een paar :)
Elke cruiser is toast als hij niet angled, ongeacht de tegenstander.
Als de Smolenks wel angled bounce je alles terwijl je bestookt wordt met HE.

Ik denk dat er nog te weinig mee gespeeld is om te voldoen aan de minimal 80 battles om in de Wows-numbers stats te komen.
En inderdaad het is een coal schip dus als je vergelijkt hoe laag de Salem staat ivm. de Des Moines weet je hoe OP hij echt is.

Nu we het er toch over hebben, How not to Smolensk:

YouTube: How not to Smolensk

[ Voor 8% gewijzigd door vassago op 29-08-2019 21:22 ]

• Louwke
Hindenburg AP is compleet ruk tegen alles wat geen full broadside geeft. Tuurlijk de Alpha is leuk maar de Penetration is zo'n beetje de laagste van alle T10 schepen.

Wil je een leuke counter voor de Smolensk en Colbert pak een Stalingrad met Kuznetsov

• darkevilapie
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-11 12:19
Louwke schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:11:
Hindenburg AP is compleet ruk tegen alles wat geen full broadside geeft. Tuurlijk de Alpha is leuk maar de Penetration is zo'n beetje de laagste van alle T10 schepen.

Wil je een leuke counter voor de Smolensk en Colbert pak een Stalingrad met Kuznetsov
valt reuze mee, ik doe regelmatig 4-6K dmg met AP op cruisers en BBs als ze anglen. als je de opbouw en boeg en achtership kan raken.

• GLR89
Hindenburg AP heeft hoge snelheid, lage penetratie door de relatief lichte granaten. Je zult minder snel last hebben van overpens met de Hindenburg, Roon, Bismarck en Tirpitz, maar het aantal non pens is ook gemiddeld hoger dan tier genoten. Full broadside = AP, in bijna elk schip eigenlijk wel.

• tesedar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-11 13:32
Nog iemand een mail gekregen van wargaming met bonus codes?
Mocht er interesse zijn, heb nog 2 codes over.

• Th3Eagle
tesedar schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:25:
Nog iemand een mail gekregen van wargaming met bonus codes?
Mocht er interesse zijn, heb nog 2 codes over.
Hoor van veel mensen op Reddit dat ze deze e-mail hebben ontvangen. Ik helaas niet ondanks dat alle subscriptions aanstaan.

Eigenlijk krijg ik nooit e-mail van WG, is dat bij andere ook zo?

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:45:
[...]
Hoor van veel mensen op Reddit dat ze deze e-mail hebben ontvangen. Ik helaas niet ondanks dat alle subscriptions aanstaan.

Eigenlijk krijg ik nooit e-mail van WG, is dat bij andere ook zo?
Volgens mij zijn die mails lokkertjes voor spelers die al even niet hebben ingelogd. Als je dagelijks speelt ga je die mail niet krijgen. Moet je een week of 2 niet inloggen, dan krijg je 'm :P .

Geen idee wat 't geeft? Camo's, premium of schepen?

Doe nu elke dag wel een potje met de Smolensk, even die 250k damage aantikken en weer door :+ . Voor de credits gaat dat ook lekker, gezien je bijna alleen maar dikke winst ermee maakt. 10m erbij sinds vorige week...

Damage tanken gaat ook goed, redelijk vaak over de 2m potential damage heen gegaan.. beetje open water kiten als je wat 200mm's en 150mm's CL's tegen over je hebt. Dat is zo'n oneerlijk gevecht dat het gewoon treurig is. Gisteren nog solo een Minotaur + Chapayev naar de kelder gejaagd.. omdat ze dachten dat ik zonder m'n smoke wel vrij vlot zou smelten... :F :D

• Th3Eagle
Case_C schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:04:
[...]

Volgens mij zijn die mails lokkertjes voor spelers die al even niet hebben ingelogd. Als je dagelijks speelt ga je die mail niet krijgen. Moet je een week of 2 niet inloggen, dan krijg je 'm :P .

Doe nu elke dag wel een potje met de Smolensk, even die 250k damage aantikken en weer door :+ . Voor de credits gaat dat ook lekker, gezien je bijna alleen maar dikke winst ermee maakt. 10m erbij sinds vorige week...

Damage tanken gaat ook goed, redelijk vaak over de 2m potential damage heen gegaan.. beetje open water kiten als je wat 200mm's en 150mm's CL's tegen over je hebt. Dat is zo'n oneerlijk gevecht dat het gewoon treurig is. Gisteren nog solo een Minotaur + Chapayev naar de kelder gejaagd.. omdat ze dachten dat ik zonder m'n smoke wel vrij vlot zou smelten... :F :D
Oh is dat het, stank voor dank dus :+

Log momenteel alleen in voor de daily chain 1 en de eerste 2 containers. 3 snelle potjes en door. Als het slechter weer wordt ga ik wel weer meer gamen, of als er een leuk event is

• tesedar
  • Laatst online: 04-11 13:32
[...]

...
nope, ben dagelijks actief en toch de mail gekregen.
Je krijgt 2 resource container, extra coal is altijd welkom

• Louwke
Morgen dus de release van 0.8.7.1 met daarin jawel de Friesland

• Joindry

Joindry

Delert, ben jij dat in Jingles vandaag?

• vassago
V.w.b. de Friesland kijk ik de kat nog even uit de boom, voor zover ik kan zien heeft hij niet heel veel meer DPM t.o.v. b.v. de Kitakaze maar wel een ruk detectie range en geen torpedo's.

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 21:49
Hahaha, ja dat klopt helemaal. Ik was Ato aan het helpen om wat te grinden en had zelf het spel voor 2-3 maanden niet aangeraakt ivm wateroverlast in mijn woning. Het was even fijn inkomen op deze tier, al is die Konig Albert zo traag als dikke stront :)
Ato vroeg aan het einde nog of dit Jingles materiaal was. Ik vond van niet, maar het is fijn om te zien dat ik het fout had.
[...]

En ook dit klopt helemaal. Zoals hiervoor geschreven was ik dus 2-3 maanden niet ingelogt en ik kreeg iets van 1k doubloons en 2mil credits. Het was een lokkertje, niet echt iets wat bij mij is gebleven.

[ Voor 35% gewijzigd door pkregting op 04-09-2019 07:52 ]

• Joindry

Joindry

Joindry zet even zijn bril goed B)

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Louwke schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:40:
Morgen dus de release van 0.8.7.1 met daarin jawel de Friesland
1m fXP gone in 3.2.1 :9 . Of hij fijn gaat spelen gaat er wel vanaf hangen. De IFHE rework kan redelijk funest gaan zijn, maar dat is gewoon afwachten. Ik zou er in ieder geval geen ~€50,- aan uitgeven :P .

Maar wel leuk om eens een Nederlandse commander te horen op een Nederlandse boot.

pkregting schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:50:
[...]
Hahaha, ja dat klopt helemaal. Ik was Ato aan het helpen om wat te grinden en had zelf het spel voor 2-3 maanden niet aangeraakt ivm wateroverlast in mijn woning. Het was even fijn inkomen op deze tier, al is die Konig Albert zo traag als dikke stront :)
Ato vroeg aan het einde nog of dit Jingles materiaal was. Ik vond van niet, maar het is fijn om te zien dat ik het fout had.
Low tier DD gameplay van goede spelers ziet er altijd wel goed uit. En de K. Albert is dan wel fijne support :P , leuke boot maar inderdaad te traag om echt fijn te spelen.

De waterschade een beetje kunnen damcon'en?

• Louwke
Man man gisteren Hosho gespeeld voor het eerst sinds hij 2 torpedoes per attack run heeft. Wargaming heeft aan de crack gezeten zeg. Ok het was een t3/t4 game maar ik eindigde zonder moeite op bijna 100k damage. Elke torpedo run is bijna 9k als je beide torps raakt. Wat op die tier vaak voorkomt op BB's. Elke divebomber run was bijna 2 Citadel hits voor 6k damage. Rocketplanes niet eens gebruikt. En jawel geen enkel vliegtuig verloren in die pot. Is dat ik ff in moest komen met de torpedo runs weer na een lange tijd. Maar mijn god dit is een seal clubber geworden waar je akelig van wordt.

• pkregting
Case_C schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:51:
[...]
De waterschade een beetje kunnen damcon'en?
Na drie maanden geen huis te hebben gehad en 40k schade verder (gelukkig het meeste verzekeringswerk) is het leven nu weer redelijk naar het normale aan het gaan. Er is gelukkig ook weer tijd voor ships, dus ook de Friesland :)

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Case_C schreef op woensdag 4 september 2019 @ 08:51:
[...]

1m fXP gone in 3.2.1 :9 . Of hij fijn gaat spelen gaat er wel vanaf hangen. De IFHE rework kan redelijk funest gaan zijn, maar dat is gewoon afwachten. Ik zou er in ieder geval geen ~€50,- aan uitgeven :P .

Maar wel leuk om eens een Nederlandse commander te horen op een Nederlandse boot.

[...]
Hij gaat 1 miljoen freexp kosten. Heb 1.256.000 dus dat gaat wel lukken.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

auroortje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:58:
[...]

Hij gaat 1 miljoen freexp kosten. Heb 1.256.000 dus dat gaat wel lukken.
Letterlijk m'n eerste zin ;) , daar haal ik 'm dus ook voor. Maar hij is dus ook te koop voor €$ en gritbritisj punds:Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gj9rophwoik31.png

@auroortje VIP Tour in de pocket :D , nog meer mensen een mail gehad?

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 04-09-2019 11:44 ]

• auroortje
Case_C schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:03:
[...]

Nee, maar door mijn antwoorden kon iedereen een 10 met griffel halen.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

auroortje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:46:
[...]
Nee, maar door mijn antwoorden kon iedereen een 10 met griffel halen.
Exact, plus de tijd waarin de quiz werd ingevuld is ook meegenomen heb ik het idee. Gezien ik als 'You were fast and accurate!' bericht kreeg.

Nu ben ik wel benieuwd wat we allemaal te zien krijgen :) , neem iig de camera mee. Zie daar wel waarvan er wel/geen foto's gemaakt mogen worden.

• auroortje
Case_C schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:51:
[...]

Exact, plus de tijd waarin de quiz werd ingevuld is ook meegenomen heb ik het idee. Gezien ik als 'You were fast and accurate!' bericht kreeg.

Nu ben ik wel benieuwd wat we allemaal te zien krijgen :) , neem iig de camera mee. Zie daar wel waarvan er wel/geen foto's gemaakt mogen worden.
mag je niemand meenemen ? ;)

• Flamesz
  • Laatst online: 10:38
Ik heb nog 2 ongebruikte codes van die mail die al werd besproken. Die het eerst komt die het eerst maalt.
HEBCX-HHPEP-ASGHV
HEBCG-RXXW7-Z4YHP

[ Voor 3% gewijzigd door Flamesz op 04-09-2019 13:48 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Flamesz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:34:
Ik heb nog 2 ongebruikte codes van die mail die al werd besproken. Die het eerst komt die het eerst maalt.
HEBCX-HHPEP-ASGHV
HEBCG-RXXW7-Z4YHP
Gebruikt en dankuwel.

• GLR89
ik heb ook nog 2 ongebruikte codes, een is er helaas al door mezelf gebruikt, maar welke weet ik niet :P
anyhow, veel plezier er mee wie hem kan gebruiken ;)

HEBC7-M96PD-A3VW2
HEBC2-E7PES-A58H5
HEBC4-Y3B6N-8DKTW

ps ook 3 codes voor "nieuwe" spelers die willen beginnen met de game, of een nieuw account aan willen maken.
gebruik 1 van de onderstaande 3 codes:
HEWC6-KA5VN-APE5B
HEWCM-RDAP6-H2ZP6
HEWCC-WRUWP-CZYYG

met als quote uit de email:
You can send these three codes to any of your friends who haven't played World of Warships yet. Let the gifts convince them to join you in battle! First of all, your friends will be happy to get your invitation. Secondly, by activating the codes during registration, your friends will each receive a squadron of three Premium ships: Dreadnought, Aurora, Tachibana, as well as 30 days of Premium Account time.

[ Voor 60% gewijzigd door GLR89 op 04-09-2019 13:45 ]

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Flamesz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:34:
HEBCX-HHPEP-ASGHV
HEBCG-RXXW7-Z4YHP
Dankjewel :)

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:32
ps ook 3 codes voor "nieuwe" spelers die willen beginnen met de game, of een nieuw account aan willen maken.
gebruik 1 van de onderstaande 3 codes:
HEWC6-KA5VN-APE5B
HEWCM-RDAP6-H2ZP6
HEWCC-WRUWP-CZYYG

met als quote uit de email:
You can send these three codes to any of your friends who haven't played World of Warships yet. Let the gifts convince them to join you in battle! First of all, your friends will be happy to get your invitation. Secondly, by activating the codes during registration, your friends will each receive a squadron of three Premium ships: Dreadnought, Aurora, Tachibana, as well as 30 days of Premium Account time.
[/quote]

Thanks

[ Voor 18% gewijzigd door StugIII op 04-09-2019 13:50 ]

• pkregting
Hartelijk dank!

• Th3Eagle
Case_C schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:03:
[...]

Letterlijk m'n eerste zin ;) , daar haal ik 'm dus ook voor. Maar hij is dus ook te koop voor €$ en gritbritisj punds:[Afbeelding]

Hier is de tour ook binnen. Het koste me nog wat zoek werk om de juiste antwoorden te vinden. Begrijp nu dat jullie ze hadden gedeeld :+
Pagina: 1 ... 112 ... 129 Laatste