Ik vind het eerder een goeie 1 april grapCase_C schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:57:
https://medium.com/@devbl...ining-center-6ae94ee5b34a
Erg interessante update, het resetten van een volledige lijn, voor het halen van upgrades van schepen. Leuk om de progressie er in te houden. Aan de andere kant, gaat het een bizar verschil geven tussen de casuals en hardcore playerbase.
Een beetje als 'Prestige' met CoD vroeger. Hoewel dit geeft je na een tijd gewoon ingame een behoorlijke boost.
'insane buffing' volgens Flambass
Ook onmogelijk om te balanceren voor Clan Battles etc.
Prima idee, minder Benham's dus wordt de mijne weer wat exclusieverCase_C schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:50:
[...]
Nee de reactie erop is de echte 1 april grap
https://forum.worldofwars...-official-protest-to-ntc/
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Die hele NTC slaat nergens op. Gooit de complete balans op zijn kop. Kun je de IJN / US / RU etc allemaal dezelfde buffs geven? Nee hier is absoluut niet over na gedacht.
VOlgende issue de beginnende spelers. Hoe de fuck kunnen zij nog plezier beleven. Stel je een T5 schip voor die een t7 met 3 levels Belfast tegenkomt? Of een T8 North Carolina A hull etc tegen een Level 3 Yamato?! Nee achterlijk niet over na gedacht
De grind die nodig is is groot. Ineens gaaat Wargaming XP boosters op een lijn uit geven. Erg toevallig he. Zou het zo zijn dat men eerst NTC bedacht heeft en daarna de boost. Nee degene met het meeste geld zal dus de beste schepen hebben. Compleet tegen het gene in wat ze altijd geroepen hebben.
En zo kun je nog door gaan. Laat het ze houden bij dingen als cosmetische upgrades, economische upgrades etc. Maar absoluut weg blijven van combat stats
VOlgende issue de beginnende spelers. Hoe de fuck kunnen zij nog plezier beleven. Stel je een T5 schip voor die een t7 met 3 levels Belfast tegenkomt? Of een T8 North Carolina A hull etc tegen een Level 3 Yamato?! Nee achterlijk niet over na gedacht
De grind die nodig is is groot. Ineens gaaat Wargaming XP boosters op een lijn uit geven. Erg toevallig he. Zou het zo zijn dat men eerst NTC bedacht heeft en daarna de boost. Nee degene met het meeste geld zal dus de beste schepen hebben. Compleet tegen het gene in wat ze altijd geroepen hebben.
En zo kun je nog door gaan. Laat het ze houden bij dingen als cosmetische upgrades, economische upgrades etc. Maar absoluut weg blijven van combat stats
Untappd: Louwke80
Daar is dan weer wel over nagedacht, zo lijkt het.Case_C schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:57:
Ook onmogelijk om te balanceren voor Clan Battles etc.
Maar als je dus 1.6M FXP hebt kan je een lijn 2x resetten en gelijk terug naar T10 unlocken zodat je de bonus krijgtIn clan competitive modes, the possible levels of bonus/improvement that can be used in combat will be limited. Levels that exceed this limit will be inactive and not applied in competitive battles.
Edit:
Onderstaande vind ik persoonlijk wel heel jammer:
Why? Ik vind dat wel een leuke toevoeging en koos ook selectief welke wel en welke niet.In this regard, we are pleased to announce that we are making Premium Consumables free.
Overigens heb ik ook gelezen, weet niet meer waar, dat ze bezig zijn met premium ammo.
[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 05-07-2019 16:02 ]
Het schijnt dus zo te zijn dat je nation afhankelijke "premium" xp krijgt. Het grinden gaat dus door het alleen spelen van een van de lijnen van het betreffende land. Dus free xp wordt een zinloos iets straks, geen idee hoe ze hier mee om willen gaan. Aangezien een hoop mensen hier harde €'s tegenaan gesmeten hebben.TheBrut3 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 15:54:
[...]
Maar als je dus 1.6M FXP hebt kan je een lijn 2x resetten en gelijk terug naar T10 unlocken zodat je de bonus krijgt
[...]
Het is nog steeds in de eerste fase, nog niks definitief en ook alles nog in de onderzoek fase, ik denk dat de komende weken in het teken zullen staan van een dikke stroom aan ideeën waarvan de een nog waziger dan de ander. Niet te veel tijd aan besteden zolang WG zelf nog geen idee heeft welke kant ze op gaan.Why? Ik vind dat wel een leuke toevoeging en koos ook selectief welke wel en welke niet.
Overigens heb ik ook gelezen, weet niet meer waar, dat ze bezig zijn met premium ammo.
Vermoedelijk is het gewoon een proef ballonnetje om eens te pijlen of mensen bezwaren hebben die ze ook enigszins kunnen onderbouwen, ik geloof dat die er wel zijn gezien de bak aan shit die WG over zich heen heeft gekregen
Dus NTC buff rewards zijn de deur uit en Ohio/Colbert/Cosmetics komen daarvoor terug, mechanic blijft gelijk dus reset een lijn etcetc
https://www.facebook.com/wowsdevblog/posts/2397995017193498
[ Voor 20% gewijzigd door SpamLame op 06-07-2019 07:04 ]
Aluminium hoedje modus aan:SpamLame schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 21:18:
Dus NTC buff rewards zijn de deur uit en Ohio/Colbert/Cosmetics komen daarvoor terug, mechanic blijft gelijk dus reset een lijn etcetc
Het is eigenlijk geniaal hoe WG dit heeft aangepakt. Eerst NTC aanbieden met upgrades die een flinke onbalans en potentieel oneerlijke mm met zich meebrengt. Vervolgens verbaasd reageren op de zeer negatieve feedback van de community en komen met deze aanpassing.
Premium schepen gratis unlocken via NTC; maw in de toekomst zijn alle premium schepen gratis te krijgen zolang je er maar voor werkt (mooie reclame). Het kopen wordt een optie, niks is verplicht, mischien alleen bij de release voor een paar maanden.
Uiteraard kan je na een reset met Fxp de schepen unlocken zodat je snel weer je T10 terug kan krijgen, alleen moet je nog wel de speciale valuta grinden. Speciale valuta waar vast wel per seizoen boosters voor te koop zullen zijn. WG pakt hier 2 vliegen in 1 klap: opgespaarde Fxp bij de veteranen wordt uitgegeven (+potentiele inkomsten op het omzetten van xp naar Fxp) en potentiele inkomsten bij spelers die minder willen grinden.
Zijn dit mischien de eerste stappen in een strategie om meer te kunnen verdienen aan de veteranen en om de lootboxes te vervangen die uiteindelijk illigaal gaan worden?
Aluminium hoedje modus uit!
Mischien ben ik een beetje wantrouwig hoor
Toegegeven met twee T10 techtree schepen ben ik nog lang niet op het punt dat ik uit "verveling" zou willen overwegen om een lijn te resetten
Nieuwe map die getest word:
Interessante setup! Gaat wel weer voor de nodige variatie zorgen in de gamemodes
.

Ook nog maar 31k XP grinden in de Seatle voor de Worcester
. 10 tierX schepen dan.
Interessante setup! Gaat wel weer voor de nodige variatie zorgen in de gamemodes

Ook nog maar 31k XP grinden in de Seatle voor de Worcester
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 12-07-2019 12:53 ]
Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen maar, Ognevoi OP. De voorbije tijden heeft deze een aantal buffs gekregen waardoor ik hem eens een kans ging geven.
Torps van 10km en 6.1 spotting range. Deftige AA, niet wereldschokkend, maar je kan er iets mee afweren.
Maar vooral die hitpoints... Ik heb er Ovechkin opgezet met de bijzonder SE skill van +400 per tier. Zo kom ik uit op 19.300 HP. Komt daar nog eens bij dat ik 3 heals heb (met Indie delta vlagjes bij). Daarmee kan je 28s*0.5%/s *3 (x1.20)= 50.4% regenereren.
Je kan dus theoretisch tot nog eens 50.4% of 9.727 HP recupereren. Realistisch gezien is dat eerder 7.000. Maar goed, das nog altijd een tier VIII DD met ongeveer 26.500 HP... 1vs1 schuw ik geen enkele gelijke tier DD meer.
Onverwachte liefde, die Ognevoi. Hij is een grote stap vooruit op de Minsk. Die ik eerlijkgezegd nooit echt wauw vond. Buiten zijn snelheidsgimmick is er niet veel aan. Die snelheid was wel handig in de ranked sprint...
Torps van 10km en 6.1 spotting range. Deftige AA, niet wereldschokkend, maar je kan er iets mee afweren.
Maar vooral die hitpoints... Ik heb er Ovechkin opgezet met de bijzonder SE skill van +400 per tier. Zo kom ik uit op 19.300 HP. Komt daar nog eens bij dat ik 3 heals heb (met Indie delta vlagjes bij). Daarmee kan je 28s*0.5%/s *3 (x1.20)= 50.4% regenereren.
Je kan dus theoretisch tot nog eens 50.4% of 9.727 HP recupereren. Realistisch gezien is dat eerder 7.000. Maar goed, das nog altijd een tier VIII DD met ongeveer 26.500 HP... 1vs1 schuw ik geen enkele gelijke tier DD meer.
Onverwachte liefde, die Ognevoi. Hij is een grote stap vooruit op de Minsk. Die ik eerlijkgezegd nooit echt wauw vond. Buiten zijn snelheidsgimmick is er niet veel aan. Die snelheid was wel handig in de ranked sprint...
De Tier IX Friesland komt voor Free XP beschikbaar, helaas. Daar heb ik (nog) niet zoveel van.
Ik schat in zo tussen 750K en 1 miljoen.
Damn... Ik zou die boot wel graag willen... Wanneer is bekends geworden dat het een Free XP ship gaat worden? Ik heb iets van 550K, dus dan is er nog wel een flinke weg te gaan...
Ik gok 1m a 1,25m. Een hoop spelers zitten alweer op een behoorlijke berg free xp die ze aan weinig anders kunnen spenderen. WG is op zoek naar nieuwe manieren om mensen de portemonnee te laten trekken, en free xp werkt daar niet zo heel erg aan mee (:
Net Flambass tegengekomen in de Friesland.
Jammergenoeg niks kunnen aanzien van de friesland. Hadden andere flank.
Jammergenoeg niks kunnen aanzien van de friesland. Hadden andere flank.
MarcoB66 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:14:
De Tier IX Friesland komt voor Free XP beschikbaar, helaas. Daar heb ik (nog) niet zoveel van.
Ik heb net Azuma gekocht. De vlaggetjes maar eens gaan gebruiken...TheBrut3 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:14:
Ik gok zo'n precies 1 miljoen.
Claimen nondeju: https://worldofwarships.e...ews/eu-compensation-july/
En vandaag Sims voor nog geen tientje.
Development BlogPyramiden schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:02:
Damn... Ik zou die boot wel graag willen... Wanneer is bekends geworden dat het een Free XP ship gaat worden? Ik heb iets van 550K, dus dan is er nog wel een flinke weg te gaan...
[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 15-07-2019 22:26 ]
Ze proberen inderdaad aardig geld te kloppen de laatste tijd. Zouden ze door hebben dat ze niet goed bezig zijn en bang zijn dat sneller over gaat zijn dan ze hopen?
Aparte actie nu. Je koopt een T6 schip en krijgt nog eens 2 containers voor random T6 premiums.
Ben benieuwd wat de T8 bundels gaan kosten, zal wel €80 zijn.
Aparte actie nu. Je koopt een T6 schip en krijgt nog eens 2 containers voor random T6 premiums.
Wel een redelijk waardeloze actie vandaag: Je koopt niet de T6 voor de normale T6 prijs. De VI T61 koop je voor €37,49 (met twee containers). Maar de T61 kost in de premium shop ongeveer €22.[b]TheBrut3 in "[MMO] World of Warships"
En ja, een eerdere T8 aanbieding was ongeveer €75.
Ergo voor dat bedrag koop je dus 1 known premium + 1 unknown premium & krijg je de 3de unknown premium gratis.MarcoB66 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:33:
[...]
Wel een redelijk waardeloze actie vandaag: Je koopt niet de T6 voor de normale T6 prijs. De VI T61 koop je voor €37,49 (met twee containers). Maar de T61 kost in de premium shop ongeveer €22.
En ja, een eerdere T8 aanbieding was ongeveer €75.
Niet echt boeiend voor de meeste van ons, ook niet omdat de compensatie voor duplicates niet je dat is.
Huh wat? Die zin klopt volgens mij niet helemaal, dus snap niet wat je wil zeggen.SpamLame schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:49:
ook niet omdat de compensatie voor duplicates niet je dat is.
Ik vind de compensatie wel oké.
Voor de T-61 krijg je ipv 5400 dubloons 3653 dubloons. Dat is nou eenmaal de regel voor schepen welke met korting verkocht worden. Ik was ook fan van de oude regels, maar die zullen nooit meer terugkomen.
Verder krijg je 2 T6 schepen welke je niet hebt. Dus dat is minimaal €33.50 (Anshan + Gallant zijn de goedkoopste) en maximaal €53 (West Virginia + PEF zijn de duurste).
Tevens krijg je 2x een port slot en 2x een 10 skill commander.
Wanneer je een T6 schip al hebt krijg je een andere uit de lijst, wanneer je ze allemaal hebt krijg je dubloons voor het schip welke origineel in je kist zat. Ik lees hier niet dat je gekort wordt op het aantal dubloons. Port slot en commander mag je houden.
Al blijft het per tier natuurlijk een gok; Wat heb je en wat wil je? Als ik naar mijzelf bij de T8 lijst kijk:
Hebben: Alabama, Asashio, Atago, Cossack, Kii, Loyang, Massachusetts, Prinz Eugen, Tirpitz.
Willen: Enterprise/Graf Zeppelin/Kaga/Saipain, Gascogne, Kidd, Lenin
Mogen: Irian, Roma, Vanguard
Laat maar: Le Terrible, Wichita
Dus voor mij zou T8 een leuke gok kunnen zijn, aangezien er "maar" 2 schepen zijn die ik echt liever niet zie.
Als iets 'niet je dat is' betekend dat het niet geweldig is.TheBrut3 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:15:
[...]
Huh wat? Die zin klopt volgens mij niet helemaal, dus snap niet wat je wil zeggen.
Wacht zal 'm voor je vertalen
'niet je dat is' > 'das nie je dat.' Of nie dan @PcDealer
Maar vind de random kans op schepen die ik waarschijnlijk niet ga spelen.. niet de beste value. Ja je krijgt meer schepen voor je geld. Maar niet weten wat je krijgt is gewoon niet fijn.
De T61 als voorbeeld ook niet omdat de compensatie voor duplicates (schip wat je al hebt dus) > lees slechte deal omdat je maar een deel compensatie krijgt ter waarde van ~€15.TheBrut3 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:15:
[...]
Huh wat? Die zin klopt volgens mij niet helemaal, dus snap niet wat je wil zeggen.
De rest van de "waarde a ~22.50" zit dus in de containers.
Leuk als je geen van de schepen in de lijst hebt aangezien het dan effectief 3 schepen voor de prijs van ~2 is.
Vraag is of je alle schepen wel leuk vind, de huanghe is niet populair bv, terwijl ik haar best wel leuk vind (iets onder Perth nivo zeg maar).
Misschien als je voor de container schepen full compensation krijgt het een leuke dbln aankoop lijkt te zijn.
"niet je dat" vertaalt naar iets als "meh" (wat @Case_C zegt)
[ Voor 10% gewijzigd door SpamLame op 16-07-2019 17:26 ]
Het zijn gewoon zakkenvullers
Koop een premium boot die je leuk vind of investeer het in Doubloons of premium tijd.
Premium boten komen vanzelf wel met spelen door containers of andere opdrachten.
Ik heb er ooit 2 gekocht en de rest gewonnen, door sparen van XP of kolen.
Ik vind een boot kopen voor echte euro's wel dat ie dan echt UBER moet zijn anders is ie het voor mij niet waard.
Maar dat is mijn manier van denken.
Koop een premium boot die je leuk vind of investeer het in Doubloons of premium tijd.
Premium boten komen vanzelf wel met spelen door containers of andere opdrachten.
Ik heb er ooit 2 gekocht en de rest gewonnen, door sparen van XP of kolen.
Ik vind een boot kopen voor echte euro's wel dat ie dan echt UBER moet zijn anders is ie het voor mij niet waard.
Maar dat is mijn manier van denken.
Of gewoon leuk moet spelen. Atago gekocht toen die in de 'aanbieding' was. Heerlijke boot. ~160 games erin gespeelt, sindsdien weinig aangeraakt. De Konig Albert ook voor een tientje gehaald.. bijna geen potje in gespeeld.auroortje schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:51:
Nu met die schepen waar je voor speelt haal ik meer games/plezier uit dan een boot die ik eigenlijk niet wil kopen.
Atago kan wellicht weer leuk zijn voor de nieuwe Clan Battles.
Ooit de Belfast gekocht en dat blijft een ToP boot.
Die heeft ook streepje voor en word nog vaak gebruikt.
Blyska was ook leuk totdat je niet meer stealth fire kon doen. Heb er nu nog mee gespeeld in ranked en dat was wel goed te doen. Maar verder gebruik ik die niet meer.
Die heeft ook streepje voor en word nog vaak gebruikt.
Blyska was ook leuk totdat je niet meer stealth fire kon doen. Heb er nu nog mee gespeeld in ranked en dat was wel goed te doen. Maar verder gebruik ik die niet meer.
Meeste mensen zeggen toch echt "je van het"Case_C schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:50:
[...]
Als iets 'niet je dat is' betekend dat het niet geweldig is.
Wacht zal 'm voor je vertalen
Maar vind de random kans op schepen die ik waarschijnlijk niet ga spelen.. niet de beste value. Ja je krijgt meer schepen voor je geld. Maar niet weten wat je krijgt is gewoon niet fijn.
Maar goed, online laat ik me wel vaker verrassen door het creatieve taalgebruik
Die ken ik ook.Dweebus schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:31:
[...]
Meeste mensen zeggen toch echt "je van het"
Maar goed, online laat ik me wel vaker verrassen door het creatieve taalgebruik
Eerlijkgezegd weet ook niet meer waar ik "(niet) je dat" heb opgepikt, mogelijk is het streekgebonden.
Los daarvan lijkt het gebruik (na even snel online zoeken) aanwezig & correct maar niet vaak gebruikt (zegt mss ook wat over mijn leeftijd).
Case_C schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:50:
Ik ken ze beide: http://nltaal.blog.nl/taa...t_het_beste_van_het_besteDweebus schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:31:
Meeste mensen zeggen toch echt "je van het"
Yup, dit jaar is de sales echt een goeie hulp in het voorkomen van geld uitgeven.SpamLame schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:49:
[...]
Ergo voor dat bedrag koop je dus 1 known premium + 1 unknown premium & krijg je de 3de unknown premium gratis.
Niet echt boeiend voor de meeste van ons, ook niet omdat de compensatie voor duplicates niet je dat is.
ik zou wel geinteresseerd zijn in enkele t8 schepen, maar gezien de hoeveelheid schepen in de tombola waar ik geen interesse in heb (of zeer weinig zal spelen, zoals de CV's), is een combinatie deal voor ~ 75e niet iets waar ik geld aan ga uit geven.
Oh, blij dat ik de Alaska nog niet gekocht heb. Hopelijk zijn de reviews een beetje positief over het feit dat hij geen torps heeft.MarcoB66 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:14:
"I would like to cancel my subscription to your problems"
De reviews van de Friesland die ik gezien heb zijn redelijk mixed, DPM is super maar je hebt geen torps en 6.4KM concealment.
Als je door een BB or CA/CL gerushed word in je smoke heb je niets om je mee te verdedigen.
De hydro en zeker de AA zijn leuke gimmicks maar situational.
Als hij zo blijft denk ik wel dat ik hem koop, al is het alleem maar vanwege mijn grondige haat voor CVs
Gisteren een potje in de Kremlin, 1ste salvo op > 11KM met alleen de front turrents op een Benham.
6 hits 10.850 damage, wtf?
Als je door een BB or CA/CL gerushed word in je smoke heb je niets om je mee te verdedigen.
Als hij zo blijft denk ik wel dat ik hem koop, al is het alleem maar vanwege mijn grondige haat voor CVs
Gisteren een potje in de Kremlin, 1ste salvo op > 11KM met alleen de front turrents op een Benham.
Omdat je de damage van BB's tov DD's generfed is. Dus alleen maar overpens in dit geval. Heeft te maken met balans.vassago schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:14:
De reviews van de Friesland die ik gezien heb zijn redelijk mixed, DPM is super maar je hebt geen torps en 6.4KM concealment.
Het ging me erom dat 6 van de 6 schoten raak waren, dat je alleen overpens krijgt weet ik.Louwke schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:10:
[...]
Omdat je de damage van BB's tov DD's generfed is. Dus alleen maar overpens in dit geval. Heeft te maken met balans.
Verwijderd
Beste,
Ik zit met een probleempje.
Na het opstarten op 18-07-2019 van World of Warships zit ik vast in een divisie?
Hoe verlaat ik een divisie?
Mvg, Chen_fighter
Ik zit met een probleempje.
Na het opstarten op 18-07-2019 van World of Warships zit ik vast in een divisie?
Hoe verlaat ik een divisie?
Mvg, Chen_fighter
@Verwijderd Als klik op kruisje van het div window niet werkt, support ticket inschieten.
inderdaad. niet voor 75e. Ik was even aan het twijfelen, marar nee:
premium US DD's zijn er met 14 in een dozijn, premium dd's van een andere lijn nauwelijks.
maar goed, misschien wordt het nog wat met die sales.
Alleen als er iets te koop wat ik nog niet had en die boxen geven iets kans op iets anders wat ik ook nog niet had, ergo ik schat de kans laag in.Stappieterug schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 23:26:
[...]
premium US DD's zijn er met 14 in een dozijn, premium dd's van een andere lijn nauwelijks.
maar goed, misschien wordt het nog wat met die sales.
Er zitten nog 2 andere T8 schepen bij natuurlijk.Stappieterug schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 23:26:
De Kidd heeft leuke AA, repair en de Gearing captain kan er op.
Maar gisteren laat thuis en niet achter de computer gezeten, dus niet gekocht.
*** Verwijderd, claim was al bekend ***
[ Voor 83% gewijzigd door Yammie74 op 20-07-2019 18:53 ]
Meest recente update is dat hij 360deg turrets krijg en een betere shell traverse. De AA wordt wel generfed (hoezo is die OP dan?Stappieterug schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:15:
[...]
Yup, dit jaar is de sales echt een goeie hulp in het voorkomen van geld uitgeven.
ik zou wel geinteresseerd zijn in enkele t8 schepen, maar gezien de hoeveelheid schepen in de tombola waar ik geen interesse in heb (of zeer weinig zal spelen, zoals de CV's), is een combinatie deal voor ~ 75e niet iets waar ik geld aan ga uit geven.
[...]
Oh, blij dat ik de Alaska nog niet gekocht heb. Hopelijk zijn de reviews een beetje positief over het feit dat hij geen torps heeft.
V.z.i.w. is alleen DefAA generfed, niet AA in zijn geheel. (Als het nog over de Friesland gaat, dat haal ik niet ui je post)
Ben wel weer een beetje klaar met het spel, gisteren 6 games gespeeld, 6 verloren. Alle 6 de keren minimaal top 3, confederate, high caliber, 3 of 4 caps gehaald, het mag allemaal niet uitmaken.
Mijn grootste ergernis in het spel is de laatste tijd het niveau van de spelers, wat een aardappels zitten er tussen.
Vaak ook nog in hetzelfde team, of het dan jouw team is of niet maakt dan niet eens uit. Walkovers zijn voor het winnende team ook niet leuk in de regel.
Ben wel weer een beetje klaar met het spel, gisteren 6 games gespeeld, 6 verloren. Alle 6 de keren minimaal top 3, confederate, high caliber, 3 of 4 caps gehaald, het mag allemaal niet uitmaken.
Mijn grootste ergernis in het spel is de laatste tijd het niveau van de spelers, wat een aardappels zitten er tussen.
Vaak ook nog in hetzelfde team, of het dan jouw team is of niet maakt dan niet eens uit. Walkovers zijn voor het winnende team ook niet leuk in de regel.
Het ging inderdaad over de Friesland en idd ik bedoelde dit ermee bedankt voor de verduidelijking. Als ik echter de review films op youtube langs zie komen dan is de AA zelfs zeer krachtig zonder DFAA. Zeker tegen t8 planes.vassago schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:57:
V.z.i.w. is alleen DefAA generfed, niet AA in zijn geheel. (Als het nog over de Friesland gaat, dat haal ik niet ui je post)
De huidge spelers. Tja mn avg damage en pr stijgen rustig aan maar de wr is aan het crashen. Vaak in de top 3 en helaas ben ik niet goed genoeg om spellen te carryen
Het werd tijd om eens hier te posten, al twee jaar speel ik World of Warships en ik kom steeds mensen van Tweakers tegen.
De game is momenteel wel wat uit balans als je het mij vraagt, veel games waar 1 partij echt aan het domineren is.
Men brengt nu iets te snel schepen uit zonder de schepen uitvoerig te testen. De game in zijn geheel raakt daardoor in mijn ogen uit balans, de CV rework heeft daarbij ook niet geholpen.
Al met al wel een hele leuke game met veel actie!
Ingame naam: Liptones
De game is momenteel wel wat uit balans als je het mij vraagt, veel games waar 1 partij echt aan het domineren is.
Men brengt nu iets te snel schepen uit zonder de schepen uitvoerig te testen. De game in zijn geheel raakt daardoor in mijn ogen uit balans, de CV rework heeft daarbij ook niet geholpen.
Al met al wel een hele leuke game met veel actie!
Ingame naam: Liptones
Ben ook wel benieuwd naar de Friesland, alles staat al gereed fXP en coal voor de SmolenskTh3Eagle schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:15:
[...]
Het ging inderdaad over de Friesland en idd ik bedoelde dit ermee bedankt voor de verduidelijking. Als ik echter de review films op youtube langs zie komen dan is de AA zelfs zeer krachtig zonder DFAA. Zeker tegen t8 planes.
Dat hangt er ook vanaf welk schip je speelt, niet elke boot is daarvoor geschikt. Dat heb ik ook gemerkt toen ik wat nieuwe lijnen deed grinden... dat is in het begin niet best voor de W/R persé.De huidge spelers. Tja mn avg damage en pr stijgen rustig aan maar de wr is aan het crashen. Vaak in de top 3 en helaas ben ik niet goed genoeg om spellen te carryen
Ik heb ook een aantal van die schepen waar m'n PR wel goed is (1800+), maar winrate minder dan 45%.
Iron Duke spant de kroon; 1928PR, 73.4k avg dmg op T5 en 26% winrate
Iron Duke spant de kroon; 1928PR, 73.4k avg dmg op T5 en 26% winrate
He, dat klinkt als mijn Kidd, PR 1941 met 27% W R
(slechts 15 games gelukkig)
Mijn Kagero is dan weer complete andersom, PR 1670, 68% WR over 180 battles.
Voor het geval je wilt weten hoeveel coal en tokens je kan verdienen en waarmee:
https://frenchwhaling.in.fkn.space/
Mijn Kagero is dan weer complete andersom, PR 1670, 68% WR over 180 battles.
Voor het geval je wilt weten hoeveel coal en tokens je kan verdienen en waarmee:
https://frenchwhaling.in.fkn.space/
[ Voor 27% gewijzigd door vassago op 24-07-2019 11:14 ]
IONLYCAME4CODES
Eerste code die zojuist is vrijgegeven tijdens de twitch stream.
[ Voor 69% gewijzigd door Yammie74 op 25-07-2019 18:51 ]
je bent me net voor met het postenYammie74 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 18:50:
IONLYCAME4CODES
Thnx voor het delen
Komende tijd extra korting voor de Russen
−50% to the cost of Tier II–V researchable Russian/Soviet ships in credits.
−30% to the cost of Tier VI–VII researchable Russian/Soviet ships in credits.
−15% to the cost of Tier VIII–X researchable Russian/Soviet ships in credits.
−50% to the cost of Tier II–V researchable Russian/Soviet ships in credits.
−30% to the cost of Tier VI–VII researchable Russian/Soviet ships in credits.
−15% to the cost of Tier VIII–X researchable Russian/Soviet ships in credits.
WoWs speler en LTT volger zonder de Haida? >> https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/14885/
Oh ik denk daar krijg je geld bij toe... maar dat valt dan weer tegenSpamLame schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:38:
WoWs speler en LTT volger zonder de Haida? >> https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/14885/
Toch lastig voor te stellen hoe ze zoveel man op zo'n bootje krijgen, tenminste als je de wiki mag geloven. Hoewel ik niet denk dat er 2400 man op dat schip zitten. Dat is meer in de range van een redelijke carrier.PcDealer schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 23:42:
HE spammer gezocht?
Wikipedia: French cruiser Colbert (C611)
[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 27-07-2019 14:42 ]
De QE komt in die richting de, CdG iets minder op 2000. Supercarriers zoals de Nimitz class zit op 6000 en de Ford class op 4300.Case_C schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:40:
[...]
Oh ik denk daar krijg je geld bij toe... maar dat valt dan weer tegen.
[...]
Toch lastig voor te stellen hoe ze zoveel man op zo'n bootje krijgen, tenminste als je de wiki mag geloven. Hoewel ik niet denk dat er 2400 man op dat schip zitten. Dat is meer in de range van een redelijke carrier.
En dan heb je de Chinezen, Indiers en Russen (en anderen?) nog.
[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 27-07-2019 15:19 ]
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn Franse schepen nog niet speelbaar zijn? In mijn tech tree staan ze allemaal met een gouden klokje op (early access). Speelbaar vanaf 25/7 volgens de website. Maar spelen kan ik precies niet.
Mijn missie staat tussen "personal assignments" ik zag enkel de "combat missions". Daar staan ze allemaal tussen. Had toch gehoopt eens een hogere tier te krijgen. Maar goed, een gegeven paard,...
Je kunt ze alleen krijgen uit de missies die droppen in de containers die je koopt of wint met missies.
die nieuwe linus tech tips camos zijn best goed om je commanders mee te trainen.
200% commander XP
https://eu.wargaming.net/shop/wows/customizations/14887/
200% commander XP
https://eu.wargaming.net/shop/wows/customizations/14887/
Net overgestapt van de Ognevio naar de Udaloi en "O my", ik heb wat aanpassingsmoeilijkheden.
Daar de Ognevoi 3.8km blindfire had voor torps, heeft de Udaloi 800m.
Dat maakt het agressief gebruiken van deze torps een stuk moeilijker.
De guns ben ik ook nog niet helemaal van onder de indruk. De twee vereisen een geheel andere speelstijl is me nu wel al duidelijk. Momenteel een beetje heimwee naar mijn Ognevoi:(
fixed it
De guns ben ik ook nog niet helemaal van onder de indruk. De twee vereisen een geheel andere speelstijl is me nu wel al duidelijk. Momenteel een beetje heimwee naar mijn Ognevoi:(
fixed it
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 31-07-2019 10:51 ]
FTFY (i think)Joindry schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:32:
Net overgestapt van de Ognevio naar de Udaloi en "O my", ik heb wat aanpassingsmoeilijkheden.
Daar de Udaloi 3.8km blindfire had voor torps, heeft de Udaloi 800m.
De guns ben ik ook nog niet helemaal van onder de indruk. De twee vereisen een geheel andere speelstijl is me nu wel al duidelijk. Momenteel een beetje heimwee naar mij Udaloi
Net overgestapt van de Ognevoi naar de Udaloi en "O my", ik heb wat aanpassingsmoeilijkheden.
De guns ben ik ook nog niet helemaal van onder de indruk. De twee vereisen een geheel andere speelstijl is me nu wel al duidelijk. Momenteel een beetje heimwee naar mij Ognevoi
bonus codes THX4TWITCHINGWITHUS & 4NOTHERCOD3
[ Voor 20% gewijzigd door tesedar op 01-08-2019 19:34 ]
Yup doen het nogtesedar schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:33:
bonus codes THX4TWITCHINGWITHUS & 4NOTHERCOD3
2e was enkel actief tijdens de live stream op twitch & youtube.
eerste is 50.000 keer beschikbaar en nadien ook niet meer.
eerste is 50.000 keer beschikbaar en nadien ook niet meer.
WGBIRTHWGBIRTHDAY21
Zo te zien nog niet gepost
Zo te zien nog niet gepost
Port slots goedkoper (250 Doubloons), maar er zijn vaker betere aanbiedingen.Thank you
Wargaming code activated.
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 03-08-2019 00:21 ]
Dit is geen korting, maar gewoon verkeerd afgeprijsdPcDealer schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:04:
[...]
Port slots goedkoper (250 Doubloons), maar er zijn vaker betere aanbiedingen.
Dat is afzetterij. Dat is wel het allerlaatste wat ik voor doubloons zou kopen.
https://worldofwarships.e...kend-highlights-02-08-19/*Use Code "WGBIRTHWGBIRTHDAY21" before 8/16 and receive:
10x Engine Boost II Consumable
10x Sierra Mike Signal Flags
10x November Foxtrot
5x FTW Camo.
*This code is only eligible to the first 100k redeems!*
Claim event supplies (3* DCP2 bij mij)
https://worldofwarships.e...istory/root-guadal-canal/ (ingelogt zijn)
https://worldofwarships.e...istory/root-guadal-canal/ (ingelogt zijn)
Yuro is weer fijn bezig:
oppassen met het geluid btw.
Edit:
ik moet overigens zeggen dat ik de laatste 2 weken nauwelijks aan spelen ben toegekomen. Heb netjes even ingelogd om die items mee te pakken, maar heb verder nog geen tijd in de Franse DD's/directives zitten
oppassen met het geluid btw.
Edit:
ik moet overigens zeggen dat ik de laatste 2 weken nauwelijks aan spelen ben toegekomen. Heb netjes even ingelogd om die items mee te pakken, maar heb verder nog geen tijd in de Franse DD's/directives zitten
[ Voor 41% gewijzigd door Stappieterug op 08-08-2019 09:39 ]
Duurt nog wel even voordat we van die vervelende bug af zijn.Developer
Hey guys,
We know about this issue (Q/E sometimes behave weirdly and do not set the steering to the middle) and we've already prepared the fix. But as this bug is related to game logic, it is not recommended to "hot-fix" it at once, due to very high technical risks.
Thus we're going to release it with the closest major planned update where the proper integration and testing is possible atm - 0.8.7.
Currently the only known way to mitigate this bug is using A/D instead of Q/E in the proximity of the islands.
I apologize for the inconvenience, and we will squish this very soon.
Cheers!
Ben ik de enige die de "In service of the motherland"-beloningen zo zwak vind?
Zeker als je ze alle 32 hebt, een tweede vlag op je battleships...
Mis ik iets, of is dit gewoon nutteloos?
Ze zijn ook zwak, maar hé gratis meepikken met alleen spelen... Als je geen Alpha, ST of CC vlag hebt, zijn die vlaggen inderdaad nutteloos.Joindry schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:48:
Ben ik de enige die de "In service of the motherland"-beloningen zo zwak vind?
https://wiki.wargaming.ne...List_of_Promotional_Flags
https://wiki.wargaming.ne...ags#List_of_Special_Flags
[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 09-08-2019 15:25 ]
Gedver, dan krijg je de missie van de tier V franse DD, je speelt em vrij en verzamelt 35k xp, opdat je na de lancering direct de tier 6 kan kopen. Dan krijg je natuurlijk ook de missie voor de tier 6...
Echt waar? Kan je niet gewoon eens de tier VII of VIII droppen in plaats van de tier V en VI. Zo een toffe ervaring vond ik die tier V nu ook weer niet...
Echt waar? Kan je niet gewoon eens de tier VII of VIII droppen in plaats van de tier V en VI. Zo een toffe ervaring vond ik die tier V nu ook weer niet...
Wees blij dat je de missie voor de tier 6 hebt.Joindry schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:35:
Gedver, dan krijg je de missie van de tier V franse DD, je speelt em vrij en verzamelt 35k xp, opdat je na de lancering direct de tier 6 kan kopen. Dan krijg je natuurlijk ook de missie voor de tier 6...
Ik krijg namelijk geen extra missies
Wat ik wel heb zijn 2 andere missies, waarbij je voor 1 1800 basis XP moet krijgen. En voor de andere 2750 basis XP. Best een uitdaging
Heb nu wel genoeg coal om de Yoshino te halen.
Weet alleen niet of ik die wil. Of dat ik de Salem, Georgia of JB wil...
ik zit met hetzelfde vraagteken.Dweebus schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:47:
[...]
Heb nu wel genoeg coal om de Yoshino te halen.
Weet alleen niet of ik die wil. Of dat ik de Salem, Georgia of JB wil...
ik ben bijna aan de desmoines, en heb de JB.
Georgia of Yoshino.....
beide wordt ik niet echt warm van.
voor 1 heb je een captain nodig met een specc die voor weinig anders bruikbaar is, en de ander... tja geen speciale reden, maar voor mij ook geen reden om daar mijn coal aan uit te geven.
sinds ik weet dat de Friesland voor FXP wordt aangeboden weet ik wel daar mijn coal daar niet naar toe gaat.
Ik zou er eigenlijk weer in moeten duiken om uit te vogelen welke schepen er nog voor coal komen dit jaar.
Met de NTC komst, weten we in elk geval dat de Colbert en Ohio achter die grindwall zitten. dus dat laat Somers, Smolensk en ?
Ik heb je Georgia en achteraf gezien een beetje spijt dat ik niet de JB genomen heb. Georgia is de ceiling niet echt hoog vind ik. Met die 6 guns doe je te vaak gewoon niets van damage op een perfect salvo. De secundairies maken het gewoon een stuk te noob friendly. Ook de goeie snelheid, draaisnelheid en AA.Stappieterug schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:43:
[...]
ik zit met hetzelfde vraagteken.
ik ben bijna aan de desmoines, en heb de JB.
Georgia of Yoshino.....
beide wordt ik niet echt warm van.
voor 1 heb je een captain nodig met een specc die voor weinig anders bruikbaar is, en de ander... tja geen speciale reden, maar voor mij ook geen reden om daar mijn coal aan uit te geven.
sinds ik weet dat de Friesland voor FXP wordt aangeboden weet ik wel daar mijn coal daar niet naar toe gaat.
Ik zou er eigenlijk weer in moeten duiken om uit te vogelen welke schepen er nog voor coal komen dit jaar.
Met de NTC komst, weten we in elk geval dat de Colbert en Ohio achter die grindwall zitten. dus dat laat Somers, Smolensk en ?
Das eigenlijk de beste vergelijking, de Georgia is gewoon een stuk noob friendlier. JB heeft hogere ceiling.
Je hoeft je coal natuurlijk niet nu uit te geven, coupon is tot december geldig.
Ranked is ook weer een bak frustraties, ben benieuwd tot welke rank ik deze keer zin heb
Ranked is ook weer een bak frustraties, ben benieuwd tot welke rank ik deze keer zin heb
zelfde dilemma hier. Na 11 games en vele frustraties om totaal debiele teamgenoten en dito acties is mijn motivatie behoorlijk zoek. Gisteren na een paar heerlijke clan battles met goede communicatie, team genoten die goed handelen en waarvan je kunt verwachten dat ze doen wat ze moeten doen me gewaagd aan een ranked battle om meteen daarna de game af te sluitenTheBrut3 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 13:47:
Je hoeft je coal natuurlijk niet nu uit te geven, coupon is tot december geldig.
op dit moment rank 10, ik hoop nog wat steel en coal bijeen te sprokkelen, maar ik heb niet echt een doel waar ik het voor doe dus wellicht laat ik het hier bij.
Ik had win achter win in Ohio. Toen 2 losses om daarna met Yugu wisselvallig te spelen.
Ik begin denk ik niet eens aan ranked begin als ik zie wat voor treurige sukkels er rondvaren in T9-10 boten.
Enige wat ze kunnen is zeiken op teamgenoten die niet doen wat ze moeten doen in hun ogen.
Vanmorgen nog een droppie in een DM. Gaat in zijn 1tje naar een cap. En gekilled omdat er 3 BB's daar liggen. En maar lopen zieken in de chat daarna. Mensen snappen niet wat je kan en moet doen.
Elke lul heeft tegenwoordig een T10 maar of ze het IQ er voor hebben, nahh.
Enige wat ze kunnen is zeiken op teamgenoten die niet doen wat ze moeten doen in hun ogen.
Vanmorgen nog een droppie in een DM. Gaat in zijn 1tje naar een cap. En gekilled omdat er 3 BB's daar liggen. En maar lopen zieken in de chat daarna. Mensen snappen niet wat je kan en moet doen.
Elke lul heeft tegenwoordig een T10 maar of ze het IQ er voor hebben, nahh.
Ik heb tot aan tier 12 meegedaan. Tot dan heb je een shipload aan vlaggen die je krijgt. Steel is mooi meegenomen om mijn Coal aan te vullen, maar genoeg steel voor een schip zal ik nooit hebben.
Ik prefereer wel zwaar DD's voor ranked omdat je jezelf daar veel beter uit de sh*t kan trekken als het moet. Mijn Musashi is zéér goed in ranked, maar eens committed kan je gewoon niet meer weg. Mijn Udaloi is gewoon goed. Maar wanneer het fout gaat, kan je 9/10 nog ontsnappen.
Tot nu toe vlot mijn Udaloi beter in ranked dan in random
Ik prefereer wel zwaar DD's voor ranked omdat je jezelf daar veel beter uit de sh*t kan trekken als het moet. Mijn Musashi is zéér goed in ranked, maar eens committed kan je gewoon niet meer weg. Mijn Udaloi is gewoon goed. Maar wanneer het fout gaat, kan je 9/10 nog ontsnappen.
Gek genoeg zie ik veel Udaloi's in mijn 2ndary range blijven. Vind ik niet ergJoindry schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:48:
Ik heb tot aan tier 12 meegedaan. Tot dan heb je een shipload aan vlaggen die je krijgt. Steel is mooi meegenomen om mijn Coal aan te vullen, maar genoeg steel voor een schip zal ik nooit hebben.
D'r zal wel een potato in varen dan.
Met 8km torps moet je natuurlijk wel je big boy pants aantrekkenPcDealer schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:14:
[...]
Gek genoeg zie ik veel Udaloi's in mijn 2ndary range blijven. Vind ik niet erg
D'r zal wel een potato in varen dan.
Zeker als je op 7.2 gespot wordt. Als je mij ziet in je secundairy range, ben je wss te laat om mijn torps te ontwijken. Of wil ik net dat je draait (koers wijzigt), recht in mijn torps.
Gisteren trouwens nog een potje ranked gehad van 180k dmg in mijn Musashi en nog verloren... Just not carrying hard enough.
[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 12-08-2019 16:30 ]
Ben nu rank 9, 11 battles gespeeld, 9 gewonnen.
Denk dat ik het er ook maar bij laat, de potato roulette heeft me nooit kunnen boeien.
4 battles in de Georgia de rest in de kitakaze met een gunboat build.
Denk dat ik het er ook maar bij laat, de potato roulette heeft me nooit kunnen boeien.
4 battles in de Georgia de rest in de kitakaze met een gunboat build.
Of de spelers met minder vrije tijd beginnen nu.Bobbje schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:57:
Het wordt wel steeds makkelijker in ranked. De goede spelers zijn nu al rank 1. Dat helpt nu wel.
Hmm, zag gisteren een filmpje voorbij komen op facebook dat de submarines er aan komen voor een test. Afhankelijk van de test zouden ze op termijn dus live kunnen gaan.
Opinions?
Opinions?
We hadden ze al kunnen spelen in een event (haloween?. Er wordt al jaren over gespeculeerd. Ik voorspel dat ze komen. Voornamelijk omdat het niet (meer) wordt uitgesloten en de 403-errorpagina al jaren een onderzeeboot is.Dweebus schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 08:40:
Hmm, zag gisteren een filmpje voorbij komen op facebook dat de submarines er aan komen voor een test. Afhankelijk van de test zouden ze op termijn dus live kunnen gaan.
Opinions?
Ik wil dan wel dieptebommen
Eerst de closed beta van de ST maar afwachten, en wanneer PTS live komt eens kijken.Dweebus schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 08:40:
Opinions?
De subs die we hadden met dat event waren grappig, maar als er accuraat op je geschoten word ben je vrij vlot dood. Ook het tactische vrij kort kunnen duiken zorgt er wel voor dat de balance wel gevonden kan worden.
Maar let ook.. de CV kan een submarine volledig counteren zonder dat de submarine iets kan doen. Je kan even duiken, maar kom je naar boven heb je nog die rocket planes boven je neus.
Supertesters krijgen toch een aparte game mode met enkel subs? Zo las ik het in ieder geval, dat het wordt gescheiden van de reguliere boten.
Code: HONHONHONHON voor deel 4 van de Twitch missies
Volgens mij heb ik deze code hier nog niet gezien. Hij werkte net nog wel bij mij: WGBIRTHWGBIRTHDAY21
Kwam hem tegen bij het zoeken naar die twitch codes.
Kwam hem tegen bij het zoeken naar die twitch codes.