Ik zie toch echt niet dubbel, maar ik zie nergens iets staan naar het research bureau. Niet in de tech trees, niet in mijn haven.
Armoury > Reseach BureauJoindry schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:41:
[...]
Ik zie toch echt niet dubbel, maar ik zie nergens iets staan naar het research bureau. Niet in de tech trees, niet in mijn haven.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Volgens mij is dat pas te zien als je vijf schepen op Tier X hebt (onderzochte lijnen!!).Joindry schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:41:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door MarcoB66 op 27-09-2019 20:44 ]
Kijk, dat zou veel verklaren. Ik heb er immers maar 3.MarcoB66 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:42:
[...]
Volgens mij is dat pas te zien als je vijf schepen op Tier X hebt (onderzochte lijnen!!).
Heb niet het gevoel dat de JB afhankelijk is van je kapitein build. De turrets moeten wel in leven blijven dus die skill is echt belangrijk.Joindry schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:17:
Typisch fenomeentje hier. De week na WG uitdeelt, is het weer doodstil. Iedereen heeft even zijn buik vol.
Kan iemand mij zeggen hoe belangrijk een goed getrainde CPT is op de Jean Bart? We weten allemaal dat sommige schepen minder last ondervinden van minder skilled CPT's dan anderen. (nood aan CE en IF bvb)
WG is "aardig" geweest voor me en heeft mij in 2 supercontainers 15k coal gegeven. Zo kom ik plots (mits wat steel uit te geven) aan voldoende coal voor de JB. Alleen heb ik totaal geen Franse CPT, noch free CPT XP om er een versneld op te leiden. (alle XP ging naar retrainen van andere CPT's bij het levellen)
Voor de Smolensk heb ik mijn 19 point CPT staan van de Grozovoi. Ik heb echter geen ervaring met HE spamming cruisers. Geen idee of het mijn ding gaat zijn. Advies is welkom. Ik heb online al zo goed als alle reviews gelezen maar kan echt niet beslissen.
Als laatste, ben ik de enige die nog geen research stations ziet in zijn haven? Hoe activeer je dat ding? Of is het nog even wachten?
Smolensk heeft meerdere mogelijke builds. Ik had eerst die van Yuro maar pakte voor mijn gevoel teveel shatters. Heb nu de reload upgrade vervangen voor de range upgrade en bft genomen ipv aft. Dit levert je 5 kapitein punten op tov 2% minder reload speed en 16 km range ipv 16,6 km. Met de extra punten kon ik IFHE nemen.
Dit weekend eens 2 van die 'unsinkable sam' containers gekocht.
Ik moet dringend meer op de lotto spelen: 2x peronal mission voor de Bismarck en Cossack
Morgen ook genoeg coal voor de Smolensk te halen. Alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb om te spelen...
Ik moet dringend meer op de lotto spelen: 2x peronal mission voor de Bismarck en Cossack
Morgen ook genoeg coal voor de Smolensk te halen. Alleen jammer dat ik zo weinig tijd heb om te spelen...
Ik haal zonder IFHE nog zonder echte moeite met gemak de 200k damage. Je bent wel afhankelijk van een target rich environment. Brandje hier brandje daar etc. Werkt ook heerlijk voor de Arsonist en Witherer achievements, daarmee is het echt belachelijk makkelijk vlaggen scoren. Shatters ligt nu wel rond de 50% afhankelijk van je target, maar de dubbele/triple fires maken dat wel goed.Th3Eagle schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:24:
[...]
Smolensk heeft meerdere mogelijke builds. Ik had eerst die van Yuro maar pakte voor mijn gevoel teveel shatters. Heb nu de reload upgrade vervangen voor de range upgrade en bft genomen ipv aft. Dit levert je 5 kapitein punten op tov 2% minder reload speed en 16 km range ipv 16,6 km. Met de extra punten kon ik IFHE nemen.
Dit weekend de Shima gehaald. En de Izumo ligt nu ook in port... ga daar even mee grinden, kijken hoe ver ik ga komen voordat ik er fXP tegenaan gooi. Prima boot, maar zodra je gepusht word is het wat lastig.
Heb nog 1 kans om er 1 vrij te spelen met die missie marathon. Dus hoop dat ik er ook iets uit ga krijgentesedar schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:20:
Dit weekend eens 2 van die 'unsinkable sam' containers gekocht.
Ik moet dringend meer op de lotto spelen: 2x peronal mission voor de Bismarck en Cossack![]()
Smolensk is momenteel wel de leukste en vervelendste boot ingame, zit al bijna op 100 games in die boot. Ben wel benieuwd of ze 'm nog uit de armory gaan halen.
Daarom ook gelijk gekocht toen ik het konCase_C schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:30:
[...]
Ben wel benieuwd of ze 'm nog uit de armory gaan halen.
Idem hier, het zal mij verbazen als hij er nog inzit na een paar updatesPcDealer schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:34:
[...]
Daarom ook gelijk gekocht toen ik het kon
Ik moet nog 13k coal. Dat ze nog maar heel even wachtenTh3Eagle schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:19:
[...]
Idem hier, het zal mij verbazen als hij er nog inzit na een paar updates
Steel inruilenJoindry schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:19:
[...]
Ik moet nog 13k coal. Dat ze nog maar heel even wachten
2 weken proberen dagelijks te spelen en 2 resource containers halen. Dan moet het op 2 weken wel te halen zijn. Als RNJesus een beetje meewerkt natuurlijk.
Rank 1 halen in d volgende sprint is ook weer 10k erbij
Meer info:Joindry schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:52:
[...]
Kijk, dat zou veel verklaren. Ik heb er immers maar 3.
[ Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 30-09-2019 21:39 ]
The cringe is real bij die video's, maar ik haal gelukkig wat ik nodig had na 33 seconden
Ik heb wel eindelijk de Franse DD's wat onder de knie, denk ik. De Mogador is de eerste die me aanstaat. Al is een CV tegenkomen nog steeds dodelijk als je niet ergens kan schuilen bij een bevriend rookwolkje of AA umbrella. Die snelheid is echt iets wat velen nog niet correct kunnen inschatten.
De reden ook die ze geven: omdat we ze graag lagere tiers willen spelen. Dat kan ik ook door de schepen die ik leuk vind, gewoon te houden. Niet door nog keer een gruwelijke grind te doorstaan... ofnie @Joindry
T9/10 is veel te eco friendly. Bij WoT liep je vroeger leeg als je teveel T9/10 speelde, daar moest je wel 5-7 spelen. Bij WoWs is dat totaal niet het geval, zeker een T10 Premium (camo) print best wat credits omdat er bijna geen repair kosten over blijven na camo, vlag en clan korting.PcDealer schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:55:
De reden ook die ze geven: omdat we ze graag lagere tiers willen spelen.
Vroeger was Wows, toen ze nog geen flags en cammo's naar je kop smeten, ook best brutal op hogere tiers, zonder premium (en premium schepen). Bij wot heb ik daar nooit last van gehad omdat ik van héél vroeg een Lowe had en die nog credits printte. Mijn niet actieve account daar heeft ook nog steeds een goeie 15 milj credits staanTheBrut3 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 05:37:
[...]
T9/10 is veel te eco friendly. Bij WoT liep je vroeger leeg als je teveel T9/10 speelde, daar moest je wel 5-7 spelen. Bij WoWs is dat totaal niet het geval, zeker een T10 Premium (camo) print best wat credits omdat er bijna geen repair kosten over blijven na camo, vlag en clan korting.
Ik speel graag DD en wilde wel een keer iets anders. French DD it was. Alleen bevalt me dat niet zo goed. Ik speel atm drie schepen dailies, Mogador, Grozovoi en Kitakaze. Een flank carryen is echt het moeilijkste in de Mogador. Het gebrek aan smoke speelt daar een grote rol in. Het schrik effect van de vuurboog die een Kitakaze geeft, helpt ook.PcDealer schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:55:
De reden ook die ze geven: omdat we ze graag lagere tiers willen spelen. Dat kan ik ook door de schepen die ik leuk vind, gewoon te houden. Niet door nog keer een gruwelijke grind te doorstaan... ofnie @Joindry
Hoewel de torps op de Mogador écht dodelijk zijn vanwege hun snelheid, is de kans dat je "toevallig" iets raakt zeer klein vanwege de kleine blind firing marge. (slechts 0.9 km) De torps zijn wél goed om andere DD uit het water te knallen. Hun snelheid en spreiding van twee sets 3-2 torps, zijn nog niet veel spelers aan gewend.
Het moet ook wel gezegd worden dat de Mogador ook wel de hoogste skill ceiling heeft. Die snelheid heeft het voordeel dat je kan verdwijnen terug, maar tegelijk dat je snel buiten positie kan raken. Je draaisnelheid en de grootte van je boog moet je ook rekening mee houden, volgens mij heb je op full speed een boog van dik 600 meter. Dus spotten, snel draaien torps lanceren moet je héél nauwkeurig plannen of zit plots binnen de 7.1 km en in a world of misery.
Ik lanceer die torps in de kleine 0.9km marge, begin dan mijn barrage ( met reload booster) DD verslikken zich vaak in hoe snel mijn torps eraan komen.
Maar de lagere tiers franse DD vond ik echt geen r*k aan. De gun arc was echt verschrikkelijk en door lage rof was missen best pijnlijk.
Enige wat ik nog wat moet leren is meer overschakelen naar AP. En de juiste momenten. Full broadside cruisers op -10km beseffen al snel dat je niet een HE spammende IJN gunboat bent.
Op welke afstand en naar welke BB ik dat ook kan doen, moet ik nog leren.
[ Voor 9% gewijzigd door Joindry op 01-10-2019 09:16 ]
Moet toch zeggen dat de supercontainers die uit het event komen me toch wat tegenvallen.
3x camo's wat op zich wel ok is, een gegeven paard en dergelijke maar toch.
Zit eraan te denken de mindere te verkopen.
Met mijn geluk laatste tijd zou het me niet verbazen mocht ik uit de Tier VI container de Huanghe krijgen ofzo...
3x camo's wat op zich wel ok is, een gegeven paard en dergelijke maar toch.
Zit eraan te denken de mindere te verkopen.
Met mijn geluk laatste tijd zou het me niet verbazen mocht ik uit de Tier VI container de Huanghe krijgen ofzo...
Die gehele tier VI kan me eerlijkgezegd niet veel schelen. Ik heb het meer voor de camo's, coal en vlaggen van tijdens de missies. De Shinome heb ik zelfs nog nooit gespeeld denk ik. Die tier VI haal ik waarschijnlijk zelfs niet deze keer.
WG noemt het een beloning maar tegelijk is het voor hen een poging terug meer mensen op de lagere tiers
te krijgen.
Dit weekend wel de Smolensk aangekocht. Speelstijlgewijs moet ik wel nog een beetje zoeken. Want O boy je bent niet geliefd. Ik dacht dat je met een DD gefocussed werd wanneer je gespot wordt. Gelukkig heb ik wel direct een 19 punts kapitein die de boot wel direct een stukje makkelijk in omgang maakt.
Grootste fun momenteel is echt het écht wegvegen van DD.
Qua supercontainers is het voor mij gemengd geweest uiteindelijk. Zoals het hoort veronderstel ik. Vooral plags, een keer 1.000 gold, 15k coal, 1.500 steel en een 50 camo pack van "gemiddelde" kwaliteit.
WG noemt het een beloning maar tegelijk is het voor hen een poging terug meer mensen op de lagere tiers
te krijgen.
Dit weekend wel de Smolensk aangekocht. Speelstijlgewijs moet ik wel nog een beetje zoeken. Want O boy je bent niet geliefd. Ik dacht dat je met een DD gefocussed werd wanneer je gespot wordt. Gelukkig heb ik wel direct een 19 punts kapitein die de boot wel direct een stukje makkelijk in omgang maakt.
Grootste fun momenteel is echt het écht wegvegen van DD.
Qua supercontainers is het voor mij gemengd geweest uiteindelijk. Zoals het hoort veronderstel ik. Vooral plags, een keer 1.000 gold, 15k coal, 1.500 steel en een 50 camo pack van "gemiddelde" kwaliteit.
[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 08-10-2019 10:50 ]
Bij mij was de Huangmeh een aanbieding dus voor die €5,- (dacht ik) maar gekocht, dus die zal er bij mij in ieder geval niet in zitten. Deze mis ik nog, hoop stiekem op de Duca of de De Grasse.tesedar schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:30:
Heb alle T10 (behalve IJN/US CV, Kleber, Yoshino, Thunderer en de Steel schepen) dus ook aardig wat Super Containers. 3x 15k Coal,3x 1000 doubloons en de rest vlaggen. Ook met de andere gift containers belachelijk veel van die speciale vlaggen binnen geharkt, sommige nu meer dan 200 van liggenVI Arizona
VI De Grasse
VI Duca d'Aosta
VI Dunkerque
VI Molotov
VI Monaghan
VI Mutsu
VI W. Virginia 1941
Had net de Smolensk gekocht, maar nu alweer 100k coal. Ook belachelijk veel 3x coal in de Resource containers de laatste tijd, maar daar hoor je mij niet over klagen.
Ook nog de Ark Royale uit een Unsinkable Sam Container
-edit-
Tier 6 container ->
spoiler:
Molotov
die wilde ik dus als allerlaatste
[ Voor 4% gewijzigd door Zertaxka op 08-10-2019 23:00 ]
Jij bent er alZertaxka schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:36:
-edit-
Tier 6 container ->spoiler:Molotovdie wilde ik dus als allerlaatste
Enige missie die een stuk makkelijk geworden is om te halen is die 'score 1500 hits'. Sinds kort de Kitakaze en Smolensk in bezit
Verder zie ik nog wel of ik het haal, voor de moment eindelijk nog eens plezier in het gewoon spelen. Mogador en Kitakaze zijn echt tof. Smolensk cava, al kan je een stuk minder agressief/yolo spelen.
Mijn BB staan nu even onder zeil, daar heb ik dan weer geen plezier meer in. Te situationeel (aka afhankelijk van rng spelers)
Heb na French containers gekocht te hebben twee missies ontvangen en behaald en daarmee twee Franse premium dd's er bij. NU ook de Franse special captain in port.
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2019 10:25 ]
Gisteren zelf ook met de Mogador/Smolensk/Friesland 6 missies doorlopen, Friesland is makkelijk voor de "spot de torpedoes" missie en alle 3 voor de 1500 hits natuurlijk. Verder met vlaggen/Camo's de FreeXP en XP missies gedaan, weet niet meer welke 2 andere missies makkelijk te doen waren. (x aantal vuurtjes/torp hits en de potential damage missies denk ik)Joindry schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:29:
Jij bent er al![]()
Enige missie die een stuk makkelijk geworden is om te halen is die 'score 1500 hits'. Sinds kort de Kitakaze en Smolensk in bezit![]()
Verder zie ik nog wel of ik het haal, voor de moment eindelijk nog eens plezier in het gewoon spelen. Mogador en Kitakaze zijn echt tof. Smolensk cava, al kan je een stuk minder agressief/yolo spelen.
Mijn BB staan nu even onder zeil, daar heb ik dan weer geen plezier meer in. Te situationeel (aka afhankelijk van rng spelers)
Dacht eraan om hoog in de Hall of Fame te willen gaan eindigen, maar toen ik zag dat alleen de 5% een "SuperContainer" krijgt maar besloten om de Mogador verder te grinden en met de Kleber voor de 17e wel een Supercontainer binnen te halen. Is een betere tijdsbesteding dan met BB's punten voor Hall of Fame farmen.
Welke Captain gebruiken de Smolensk spelers trouwens op hun bootje ?
Zelf gebruik ik de Khaba captain, bevalt me uitstekend, enige nadeel is dat die geen Concealment Expert heeft
Aigle en Le Terrible neem ik aan ?PcDealer schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:25:
Heb na French containers gekocht te hebben twee missies ontvangen en behaald en daarmee twee Franse premium dd's er bij. NU ook de Franse special captain in port.
Aigle ooit eens met wat missies/marathon binnen gehaald, vond het toen maar een meh DD. Maar nu met de Franse DD lijn compleet is het eigenlijk wel een leuk bootje, zeker met wat meer captain points.
Jup!Zertaxka schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:48:
[...]
Aigle en Le Terrible neem ik aan ?
Aigle ooit eens met wat missies/marathon binnen gehaald, vond het toen maar een meh DD. Maar nu met de Franse DD lijn compleet is het eigenlijk wel een leuk bootje, zeker met wat meer captain points.
Ik gebruik mijn Grozovoi captain, nadeel dat die heeft is dat hij geen AFT heeft, dus heb ik de module voor extra range moeten nemen ipv extra dakka.
Mijn Grozovoi cpt heeft wél de CE skill. (19 punts)
Gisteren weer voldoende zure appels gezien in eigen team om de boel even in de hoek te gooien. Divisie van 3 BB die vonden dat ik in mijn DD niet voldoende spotte voor hen. Ik zat ik mijn Kitakaze en moest een Jutland, Mogador, Cleveland, Smolensk en nog 2 BB spotten... Het feit dat ik trager was dan de Mogador of minder stealthy dan de Jutland was hun probleem niet... Dat leverde mij direct 3 negatieve reports op...
Want: " reporting system works as intended"
In totaal scoorde ik wel meer XP dan die drie elk apart. Want ik haalde het einde van de battle door niet te suicide spotten... But hey, majority is always right.
Mijn Grozovoi cpt heeft wél de CE skill. (19 punts)
Gisteren weer voldoende zure appels gezien in eigen team om de boel even in de hoek te gooien. Divisie van 3 BB die vonden dat ik in mijn DD niet voldoende spotte voor hen. Ik zat ik mijn Kitakaze en moest een Jutland, Mogador, Cleveland, Smolensk en nog 2 BB spotten... Het feit dat ik trager was dan de Mogador of minder stealthy dan de Jutland was hun probleem niet... Dat leverde mij direct 3 negatieve reports op...
In totaal scoorde ik wel meer XP dan die drie elk apart. Want ik haalde het einde van de battle door niet te suicide spotten... But hey, majority is always right.
[ Voor 61% gewijzigd door Joindry op 10-10-2019 09:03 ]
Ik heb de afgelopen periode weinig tijd gehad om te spelen.
Afgelopen 2 weken net genoeg tijd gehad om mijn t10/9's af te strepen (in coop) voor de containers en de enige reden dat ik de inlog marathon heb gehaald is door 5-6 voor 2 minuten in te loggen, maar meer dan dat heeft er niet in gezeten.
'Life' zorgt er nu voor dat ik de komende periode nauwelijks tijd kan maken om mijn PC aan te zwengelen en eens een paar fatsoenlijke potjes te spelen, dus die directives kan ik helemaal uit mijn hoofd zetten.
Ik merk dat ik ook geirriteerd raak door de manier waarop WOWS zijn events heeft opgezet (met de time-gated directives). Als iemand die maar enkele dagen per week 1-2 uurtjes kan gamen, is deze game in 2-3 jaar van doenbare campaigns naar 'ik sla de events maar over' gegaan. Een campaign zoals Halsey is voor mij toch een betere optie. Toch jammer, aangezien ik de game met veel plezier speel.
Afgelopen 2 weken net genoeg tijd gehad om mijn t10/9's af te strepen (in coop) voor de containers en de enige reden dat ik de inlog marathon heb gehaald is door 5-6 voor 2 minuten in te loggen, maar meer dan dat heeft er niet in gezeten.
'Life' zorgt er nu voor dat ik de komende periode nauwelijks tijd kan maken om mijn PC aan te zwengelen en eens een paar fatsoenlijke potjes te spelen, dus die directives kan ik helemaal uit mijn hoofd zetten.
Ik merk dat ik ook geirriteerd raak door de manier waarop WOWS zijn events heeft opgezet (met de time-gated directives). Als iemand die maar enkele dagen per week 1-2 uurtjes kan gamen, is deze game in 2-3 jaar van doenbare campaigns naar 'ik sla de events maar over' gegaan. Een campaign zoals Halsey is voor mij toch een betere optie. Toch jammer, aangezien ik de game met veel plezier speel.
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Open deur; speel dan niet voor de events, speel gewoon omdat je het een leuk spel vind.Stappieterug schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:51:
....
Mocht dan RL en een event nu net uitkomen dat je daarin mee kan doen dan prima toch.
Zo is hoe ik speel, heb al een paar dagen geen ranked of directives gedaan omdat ik daar geen zin in had.
Haal ik het alsnog prima, zo niet dan niet, het is maar een T6 (WV voor mij) en 10K coal.
Dat was wel eens anders in de tijd dat het ARP event gaande was.
Ik moest en zo die ARP Nachi hebben (prestige niks anders) en toen de ARP Takao erbij kwam moest ik die ook (want dan was de collectie compleet). Nou die Nachi was een bitch (20 RU kills) in een tijd dat er nog niet veel RU lijnen waren. Laat zich raden dat tijdens het event het aantal RU schepen nog minder was (want gefocused) . Ik heb het gehaalt maar dat ga ik niet nog eens doen, plezier in het spel was toen minimaal en ergenis maximaal
Ik ben ook gestopt met events spelen, geeft veel meer rust. Zolang ze bijv. de captains later maar voor geld beschikbaar maken. Kopen kost, als je game uren gaat omrekenen naar geld, heel veel minder dan grinden
oh, wees gerust, ik ben me absoluut bewust dat het maar om een paar pixels gaat.SpamLame schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:47:
[...]
Open deur; speel dan niet voor de events, speel gewoon omdat je het een leuk spel vind.
Mocht dan RL en een event nu net uitkomen dat je daarin mee kan doen dan prima toch.
Zo is hoe ik speel, heb al een paar dagen geen ranked of directives gedaan omdat ik daar geen zin in had.
Haal ik het alsnog prima, zo niet dan niet, het is maar een T6 (WV voor mij) en 10K coal.
ik speel inderdaad ook alleen maar om dat ik het leuk vindt, en voel geen druk om directives te pushen. Ik bedoelde alleen maar dat de game gedurende het laatste jaar nauwelijks herkenbaar is t.o.v. vorige jaren door de geforceerde 'pace' door WG.
Wat speel ik absoluut niet meer tegenwoordig, BB's. Welke tier VI krijg ik uit die missies, BB natuurlijk. Fiedrich der grosse... Ik had nog zo gehoopt op een DD.
Ma die 10 punts kapitein ben ik wel blij mee, nu nog een duits schip kopen.
Is er enig zicht of en wanneer de Smolensk verdwijnt?
T6 BB die Fiedrich der grosse heetJoindry schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:11:
Wat speel ik absoluut niet meer tegenwoordig, BB's. Welke tier VI krijg ik uit die missies, BB natuurlijk. Fiedrich der grosse... Ik had nog zo gehoopt op een DD.
SoontmYammie74 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:43:
Is er enig zicht of en wanneer de Smolensk verdwijnt?
[ Voor 16% gewijzigd door SpamLame op 11-10-2019 18:31 ]
Ja die jaSpamLame schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 18:31:
[...]
T6 BB die Fiedrich der grosse heetDenk dat je de PeF bedoelt
[...]
Soontm
Ik kreeg de T-61Joindry schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:11:
De PeF is ook wel een gedrocht ook, gecondoleerd.
ik heb de Warspite gekregen, gezien de Tier VI premiums die ik nog niet heb, by far de beste optie
Op de valreep de missie behaald en Rank 1. Ik heb de W. Virginia 1941 gekregen.
Grats, hier ook R1 en de WV1941 maar dat was 100% zeker (dat laatste dan).PcDealer schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:29:
Op de valreep de missie behaald en Rank 1. Ik heb de W. Virginia 1941 gekregen.
Ik mis volgens mij alleen nog:SpamLame schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:08:
[...]
Grats, hier ook R1 en de WV1941 maar dat was 100% zeker (dat laatste dan).
VI Ark Royal
VI Admiral Makarov
Same, maar ja die staan dan ook niet op de lijst en dus 0% kans dat ze uit de t6 container van de directive zou vallen, bleef alleen de WV1941 over.PcDealer schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:18:
[...]
Ik mis volgens mij alleen nog:
VI Ark Royal
VI Admiral Makarov
[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 14-10-2019 16:48 ]
True, de rest had ik al.SpamLame schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:48:
[...]
Same, maar ja die staan dan ook niet op de lijst en dus 0% kans dat ze uit de t6 container van de directive zou vallen, bleef alleen de WV1941 over.
Ik moest nog 18k coal, ongeveer 17 dagen aan resource containers.Joindry schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:19:
[...]
Ik moet nog 13k coal. Dat ze nog maar heel even wachten
Maar RNG leverde mij een SC op met 15k coal
Overmorgen is de Smolensk binnen
Welcome to the other side, alvastYammie74 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:07:
[...]
Ik moest nog 18k coal, ongeveer 17 dagen aan resource containers.
Maar RNG leverde mij een SC op met 15k coal![]()
Overmorgen is de Smolensk binnen
Gisteren nog 2 potjes gespeeld, en kan me niet indenken waarom mensen het saai vinden dat HE-spammen. Je moet het wel zelf een beetje leuk maken natuurlijk, no pain no gain
Nu dagelijks 1 potje Izumo aan het spelen, en dat gaat toch wel vrij goed. Had eerst de gedachte om nog fXP uit te geven voor zo'n supercontainer van de Yamato... maar de kans dat daar dan iets zinvols uitkomt is toch heel klein. (Stel je voor dat het een fXP container is met 50k fXP, waar je 150kfXP aan hebt uitgegeven.)
~3 weken, dan de Yamato in port... en dan dacht ik dat ik die nooit zou halen... want ik had de Musashi al
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 18-10-2019 08:52 ]
Code: TRYHARDATHOME
Credits aan [RBMF] BS_1shot1kill
Credits aan [RBMF] BS_1shot1kill
Tussen 23 en 06 november is het weer mogelijk om Commander Skills gratis te wijzigen.
Doe je voordeel ermee!
Doe je voordeel ermee!
Eens zien, gisteren was er CB begreep ik. Dus woensdagen, zaterdagen en zondagen is het CB tot begin december?Yammie74 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:21:
Tussen 23 en 06 november is het weer mogelijk om Commander Skills gratis te wijzigen.
Doe je voordeel ermee!
8vs8, dus dat gaat nog een uitdaging worden om iedereen ook aanwezig te krijgen. Zaterdag ben ik er iig wel bij.
Vanavond dus ook? Nou ik zit als 't meezit in de chat.
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 24-10-2019 13:35 ]
Hoelaat is de CB? Dan probeer ik er ook bij te zijnCase_C schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:01:
[...]
Eens zien, gisteren was er CB begreep ik. Dus woensdagen, zaterdagen en zondagen is het CB tot begin december?
8vs8, dus dat gaat nog een uitdaging worden om iedereen ook aanwezig te krijgen. Zaterdag ben ik er iig wel bij.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
BijnaCase_C schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:01:
[...]
Eens zien, gisteren was er CB begreep ik. Dus woensdagen, zaterdagen en zondagen is het CB tot begin december?

Start: Wed. 23 Oct. 13:30 CEST (UTC+2) / your local time: Wed. 23 Oct. 13:30
End: Mon. 09 Dec. 05:00 CEST (UTC+2) / your local time: Mon. 09 Dec. 04:00
Maar 2 BB's is wel leuk voor de afwisseling, kunnen er ook wat meer spelers meedoen.
En dus 4x in de week de mogelijkheid, maar even aftasten op welke dagen er ook daadwerkelijk 8 mensen beschikbaar zijn. Beste om een waiting-room op discord te maken.
Overigens ben ik wel benieuwd wat een beetje de meta gaat zijn.
Zou de volgende boten gokken. En nee, geen Smolensk, want CB's is meer gericht op hoge alpha strikes en een leuke HP-pool dan damage over time.
Kremlin, Republique, Montana,
Stalingrad, HenryIV, Des Moines, radar Mino (ook leuk
)
Daring, Gearing, Kléber,
En dus 4x in de week de mogelijkheid, maar even aftasten op welke dagen er ook daadwerkelijk 8 mensen beschikbaar zijn. Beste om een waiting-room op discord te maken.
Overigens ben ik wel benieuwd wat een beetje de meta gaat zijn.
Zou de volgende boten gokken. En nee, geen Smolensk, want CB's is meer gericht op hoge alpha strikes en een leuke HP-pool dan damage over time.
Kremlin, Republique, Montana,
Stalingrad, HenryIV, Des Moines, radar Mino (ook leuk
Daring, Gearing, Kléber,
[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 24-10-2019 13:57 ]
DM met Spotter Plane!Case_C schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:48:
Stalingrad, HenryIV, Des Moines, radar Mino (ook leuk)
Je gaat maar snorkelen in een onderzeeër voordat je dat doet
Of gewoon een BB cap rush.PcDealer schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:03:
DM met Spotter Plane!
Dat was gisteren ook een aantal keer het geval met een team dat 100% over flank kwam. Beetje jammer voor ze dat er een Harugumo, Smolensk en Montana op die flank lagen...
Als je pusht, heb je geen cover... dat hebben ze wel geweten. (Nu hadden we dat ook niet, maar open water kiting kan best leuk zijn in de Smol.)
Gisteren een prima geslaagde CB'avond gehad
Voor wie mee wilt doen aan CB's. Gewoon op de betreffende avonden in de voice-chat gaan zitten en wat voor jezelf doen, en dan volgt er vanzelf een bericht naar de aanwezigen als er 8 aanwezig zijn.
Het was leuk om CB voor het eerst mee te maken. Ik heb nog wel een beperkt aantal T10 schepen maar daar word hard aan gewerktCase_C schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:01:
[...]
Dat was gisteren ook een aantal keer het geval met een team dat 100% over flank kwam. Beetje jammer voor ze dat er een Harugumo, Smolensk en Montana op die flank lagen...
Als je pusht, heb je geen cover... dat hebben ze wel geweten. (Nu hadden we dat ook niet, maar open water kiting kan best leuk zijn in de Smol.)
Gisteren een prima geslaagde CB'avond gehad. Wisselend resultaat, met vooral opvallende winstpartijen door goed teamwork en individuele prestaties
.
Voor wie mee wilt doen aan CB's. Gewoon op de betreffende avonden in de voice-chat gaan zitten en wat voor jezelf doen, en dan volgt er vanzelf een bericht naar de aanwezigen als er 8 aanwezig zijn.
Nog bedankt voor de tip om van GOT2 over te stappen naar GOT zodat we mee konden doen met de CB
DM lekker zonder spotter plane is ie veel beter
Ja ik wat ik doe:
Ja ik wat ik doe:
hmm, ik kom na een heerlijk weekendje weg terug bij mijn PC, om gisteravond te ontdekken dat mijn 8-9 jaar oude SSD met windows installatie het sinds vrijdag heeft begeven.
aka, geen bootdisk meer, en gezien de hoeveelheid tijd die ik beschikbaar heb om dit euvel (nieuwe bootdisk + installaties) te gaan fixen, zal het wel enkele weken gaan duren voordat ik weer online ben met mijn PC.
Geen WoWs (of PCgaming in algemeen) meer voor mij de komende tijd.
aka, geen bootdisk meer, en gezien de hoeveelheid tijd die ik beschikbaar heb om dit euvel (nieuwe bootdisk + installaties) te gaan fixen, zal het wel enkele weken gaan duren voordat ik weer online ben met mijn PC.
Geen WoWs (of PCgaming in algemeen) meer voor mij de komende tijd.
Ben ik de enige die die Russische BB's nog bizar OP vindt? Ze zijn nagenoeg niet te zinken en alles wat je er op schiet met een cruiser bounced simpelweg. Het enige wat je kan doen is een flink aantal firest starten. En daarnaast schieten ze op 16km ook salvos die 8K damage doen, zelfs als je perfect angeled bent...
Hmm, beetje jammer dat de betere Filth schepen niet met een port slot komen.
Heb m'n slots vol en 300 gold voor 1 slot is best veel
Ik vraag mij af wat black Friday gaat brengen, of dat men net als vorig jaar weer zo'n actie heeft van 75 gold per port slotDweebus schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:34:
Inderdaad het moment om port slots te kopen. Volgens mij hebben we al eerder die jaar deze aanbiedingen gekregen. Vorig jaar heb ik er flink wat bijgekochtYammie74 schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:46:
[...]
Ik vraag mij af wat black Friday gaat brengen, of dat men net als vorig jaar weer zo'n actie heeft van 75 gold per port slot
Hopelijk weer een bak gratis steel en dure premiums voor weinig! Net een nieuwe auto gekocht en een set velgen met winterbanden... Dus hoe meer korting hoe beter!
Get your Jingles !
Even op meedoen klikken en grinden maar !
https://worldofwarships.e...d-events/ring-commanders/
En kijk gelijk of je nog compensatie ergens voor hebt open staan :
https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
Even op meedoen klikken en grinden maar !
En kijk gelijk of je nog compensatie ergens voor hebt open staan :
https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
[ Voor 29% gewijzigd door Zertaxka op 18-11-2019 18:04 ]
4 potjes in de Benson
Dan door op de Mogami en Sinop
[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 19-11-2019 09:18 ]
Holie sjit! Ze weten bij WG wel wat ze moeten vragen!
The Armory now offers the unique historical Commander, Nikolay Kuznetsov, who is exchangeable for 175,000 Coal and possesses the unique Emergency Reserve and Will to Victory talents, as well as the Jack of All Trades enhanced skill. A detailed description of Commander Nikolay Kuznetsov is available in the Armory.
Is er al meer bekend over een kerst evenement dan?Case_C schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:15:
4 potjes in de Benson, dan heb ik de Fletcher ook binnen voor die 75 staal met kerst
.
Ik zit meer te hopen op meer mensen online tijdens Clan Battles
Snowflakes: T8 en 9 geven staal en T10 een kratTheBrut3 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:37:
Holie sjit! Ze weten bij WG wel wat ze moeten vragen!
[...]
[...]
Is er al meer bekend over een kerst evenement dan?
https://medium.com/@devbl...-celebration-f73a226338f5TheBrut3 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:37:
[...]
Is er al meer bekend over een kerst evenement dan?
En 5 tot 7 zo'n 400-750 coal
Wat ook weer een kansje op een premium geeft
Nu wel spijt dat ik de Haru heb gereset, kan er fXp tegen gooien... maar dan kom je weer tekort voor een fXP schip. Nu op 770k dacht ik, bijna weer op de 1m. Als ik daarboven zit ga ik 't wel inzetten voor het versnellen van de Haru grind.
Zie deze graag in een container verschijnen
[ Voor 73% gewijzigd door Case_C op 19-11-2019 10:10 ]
Jeetje. Wat een teleurstelling is dat event, althans in eerste opzicht. Vorig jaar 200 steel per T8/9/10 premium en nog eens 50/100 steel voor T9/10 tech tree schepen, nu enkel 75 steel per T8/9 schip. Voor de T10 krijg je dan wel een container, maar het is nog even afwachten wat daar in zit.
Wat de premiums gaan geven is nog niet bekend, maar gemiddeld zal 't ongeveer wel op hetzelfde uitkomen. Met misschien ietsje minder staal, maarja een gegeven paard niet in de bek kijken.TheBrut3 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:04:
Jeetje. Wat een teleurstelling is dat event, althans in eerste opzicht. Vorig jaar 200 steel per T8/9/10 premium en nog eens 50/100 steel voor T9/10 tech tree schepen, nu enkel 75 steel per T8/9 schip. Voor de T10 krijg je dan wel een container, maar het is nog even afwachten wat daar in zit.
En 12 containers die een premium kunnen geven
Kreeg gisteren de mededeling dat ik een Epic twitich drop gekregen heb, een T VI cruiser de Duca D'osta (sp?).
Die had ik al dus ik kreeg 7M credits, voelt een beetje als een dooie mus.
Iets met een gegeven paardvassago schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:43:
Kreeg gisteren de mededeling dat ik een Epic twitich drop gekregen heb, een T VI cruiser de Duca D'osta (sp?).
In ander nieuws twee CCs als commander te verkrijgen.
Eentje is Jingles de andere ken ik niet.
Even inloggen en dan op participate klikken
De andere is een Ruskie streamer afaik. Ik moet wel zeggen. Ik vind Jingles totaal niet als Jingles klinken en alles klinkt geforceerd.SpamLame schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:30:
[...]
Iets met een gegeven paard
Eentje is Jingles de andere ken ik niet.
Even inloggen en dan op participate klikken
[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 19-11-2019 11:48 ]
Ik las het als premiums ook 75 staal. Maar het is inderdaad een gegeven paardCase_C schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:07:
Wat de premiums gaan geven is nog niet bekend, maar gemiddeld zal 't ongeveer wel op hetzelfde uitkomen. Met misschien ietsje minder staal, maarja een gegeven paard niet in de bek kijken.
Overigens had ik zelf ook veel meer staal kunnen hebben door de afgelopen CB seizoenen fanatieker mee te doen.
Dat hebben ze inderdaad aangepast dit jaar (of was dat vorig jaar al?). Eerst kreeg je volledige dubloonwaarde van alle items. Daarna kreeg je ook mindering op dubloons als items in de reclame waren en inmiddels krijg je voor gratis items geen dubloons meer maar dubloonwaarde in credits.vassago schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:43:
Nieuws? Gisteren al gepost jongûhSpamLame schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:30:
Ik heb de vlaggen maar eens gepakt: 10k Free XP per win. Snel de Friesland pakken.Case_C schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:53:
[...]
Nu wel spijt dat ik de Haru heb gereset, kan er fXp tegen gooien... maar dan kom je weer tekort voor een fXP schip. Nu op 770k dacht ik, bijna weer op de 1m. Als ik daarboven zit ga ik 't wel inzetten voor het versnellen van de Haru grind.
Friesland... heb je die nog nietPcDealer schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:47:
[...]
Ik heb de vlaggen maar eens gepakt: 10k Free XP per win. Snel de Friesland pakken.
Ik zit alweer met smart op de volgende te wachten.
Nelson en Azuma boeien niet zo.
0.8.11 dev bulletin. https://worldofwarships.a...neral-news/bulletin-0811/
Wel interessant
Wel benieuwd hoe die directives zijn opgebouwd, wat de missies precies inhouden.Keep in mind that you won't be required to complete all seven Directives to replenish your collection of ships. To get your hands on VII Gorizia, you only need to complete three out of the seven Directives. The remaining four Directives are aimed at the most determined "Sea Wolves"—those Captains who have their hearts set on speeding up the construction of the much-desired X Puerto Rico.
Waarschijnlijk verdien je daar een resource mee die meehelpt aan de bouw van de Puerto Rico. En heb je alle resources nodig om de bouw op tijd af te hebben.
Waarschijnlijk weer en berg nation restriced missies, waardoor je alle lijnen redelijk ver gegrind moet hebben om mee te doen.
Wel opvallend dat het al in 8.11 live gaat, en niet pas met 8.12. Dus dan zou je met de Puerto Rico nog een container kunnen halen
[ Voor 67% gewijzigd door Case_C op 20-11-2019 13:28 ]
Jingles code
Code voor bestaande spelers op EU server: TOTHESALTMINES
Code voor bestaande spelers op EU server: TOTHESALTMINES
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Tegenwoordig zie ik niet meer het aantal graden dat mijn turrets afwijken t.o.v. mijn cursor.
Heb al de verschillende views geprobeerd (alternative, etc), maar krijg ze niet meer terug.
Ik gebruik overigens geen mods...
Of is het er uit gepatched?
Tegenwoordig zie ik niet meer het aantal graden dat mijn turrets afwijken t.o.v. mijn cursor.
Heb al de verschillende views geprobeerd (alternative, etc), maar krijg ze niet meer terug.
Ik gebruik overigens geen mods...
Of is het er uit gepatched?
In je display zag je altijd de markers / reticles van je turrets, dus waar ze op dat moment op richten.vassago schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:25:
@Dweebus
Zit dat er in dan? Ik zie alleen de reticles van de turrets naar het mikpunt bewegen.
Of bedoel je wat anders?
Linksonder kan je het ook zien.
Of heb je een screenshotje met wat je bedoeld?
In die markers zag ik altijd het aantal graden dat ze afweken t.o.v. je cursor, dus waar je naar keek.
Dus als je turrets aan het draaien waren richting je view, zag je het aantal graden afnemen.
Je kunt het in deze nog zien: https://worldofwarships.e...1e9-9327-38eaa735f4cc.png (Nog 1 graad afwijking.)
(Plaatje afkomstig van https://worldofwarships.eu/en/content/guides/ui-guide/)
Klopt helemaalJoindry schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:02:
@pkregting Delert , Jingles heeft je weer meegenomen in ee wows review. You famous again.
Ziet er naar uit de Puerto Rico goed te halen zal zijn als je deze cijfers mag geloven. Iemand maakt een calculator, waarmee je ongeveer kan bepalen of je 't zou redden. En daarbij zijn maar 5 token buildings gebruikt, en geen premium buildings. Lijkt goed te doen imo.

En het is bijna weer black friday:
https://worldofwarships.e...s/missions-0810-weekly-2/
Wel leuk dat je 10 van die containers weer vrij kan spelen, aardig veel boten zitten er ook in
. Zou het fijn vinden onderhand eens een Scharnhorst te krijgen
, maar je kan niet altijd 6 gooien.

Wel leuk dat je 10 van die containers weer vrij kan spelen, aardig veel boten zitten er ook in
[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 28-11-2019 11:54 ]
Kleine kans o schepen in die containers die je krijgt, zijn niet de Premium Containers die je ongetwijfeld weer kunt kopen.
Untappd: Louwke80
Dit zijn wel de waarden van de test server die zullen afwijken van de live server volgens WG. Hopelijk zijn alleen de doubloon kosten afwijkend en niet de boosts. De maker van sheet zal deze zsm updaten zodra meer bekend is.Case_C schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:47:
Ziet er naar uit de Puerto Rico goed te halen zal zijn als je deze cijfers mag geloven. Iemand maakt een calculator, waarmee je ongeveer kan bepalen of je 't zou redden. En daarbij zijn maar 5 token buildings gebruikt, en geen premium buildings. Lijkt goed te doen imo.
[Afbeelding]
Wel leuk dat je 10 van die containers weer vrij kan spelen, aardig veel boten zitten er ook in. Zou het fijn vinden onderhand eens een Scharnhorst te krijgen
, maar je kan niet altijd 6 gooien.
Ok, voor 1 keer dan, een replay. Kan het dit niet laten...
https://gofile.io/?c=QYnYOs
Best een flinke pot in de Shiratsuyu.. (Ookal was ik top tier.)
5 kills
220k DMG
330k Credits
2.4k base XP
Confederate, Kraken, 4x Dev Strike, First Blood & High Caliber
Een vrij spannende winst
(Oh ja, geen mods...)
https://gofile.io/?c=QYnYOs
Best een flinke pot in de Shiratsuyu.. (Ookal was ik top tier.)
5 kills
220k DMG
330k Credits
2.4k base XP
Confederate, Kraken, 4x Dev Strike, First Blood & High Caliber
Een vrij spannende winst
(Oh ja, geen mods...)
Heb laatst WoW ook weer eens opgestart na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben (ik wil mijn eigen jingles!!), maar zelfs die 10k xp is moeilijk te halen met de enige T7 en T8 die ik heb
.
Ik heb die 10K met een avond spelenCrazyOne schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:37:
Heb laatst WoW ook weer eens opgestart na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben (ik wil mijn eigen jingles!!), maar zelfs die 10k xp is moeilijk te halen met de enige T7 en T8 die ik heb.
Wel random battles doen... Dus niet Co-opCrazyOne schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:37:
Heb laatst WoW ook weer eens opgestart na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben (ik wil mijn eigen jingles!!), maar zelfs die 10k xp is moeilijk te halen met de enige T7 en T8 die ik heb.
Wat ook nog wel eens wil helpen zijn die scenario's. Minder lastig, maar levert ook nog genoeg XP op.
3 tot 5 potjes toch Dealert?
base XP dan hé.
10k is anders wel in 1 potje te doen
[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 29-11-2019 17:30 ]
Heb ten eerste al geen premium, dus wordt het zowieso moeilijk, bovendien heb ik me nooit in vlaggem, wimpels commanders etc verdiept om er ook nog maar iets nuttigs aan te vinden, beetje hetzelfde als mijn 500+ personal reserves in WoT, ook nog nooit verbruikt.
Dat heeft allemaal geen invloed op je base XP.
PVP spelen ipv PVE bijv wel.
PVP spelen ipv PVE bijv wel.