Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dweebus
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16-05 23:25
Wow, hoe win je die space battles?
Of ik nou 1, 2 of 3 kills heb, verlies alles...
Dweebus schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:19:
EZ 1000 punten of alle enemies gezonken ;)

WoWs-id dionvdc_ wows numbers

• Th3Eagle
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:56
Dweebus schreef op donderdag 18 april 2019 @ 19:19:
Je wint als team dus daar moet je ook geluk mee hebben.

Persoonlijk vindt ik het beter gaan als je dichter op elkaar zit. Op max range torps lanceren geeft zelden hits. De

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15:33
Uit zo'n naval container had ik een Enterprise, CV rework beviel me wel, ben daarom ook de reguliere CV's gaan spelen. Gisteren van de Langley naar de Ranger overgestapt, alhowel de planes duidelijk beter zijn geworden, is helaas het AA dat ook :(.

Daarnaast eergisteren van de North Carolina de Iowa unlocked, maar man - wat een drama is dat. Schip wordt in elke uithoek gespot, ik word gefocussed door alles wat HE heeft en fikken maar....

Picobello B.V.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Heb je je captains en upgrades goed gespecced dan? Zoveel verschil zit er niet tussen een Iowa en een North Carolina. (Ik dacht 600m? )
De Iowa is zeker geen slecht schip, je zal wel (nog) meer tier X zien wat mischien het verschil maakt.
Als je gefocussed wordt ben je vaak gewoon op de verkeerde plek ;)
Hammetje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:25:
Daarnaast eergisteren van de North Carolina de Iowa unlocked, maar man - wat een drama is dat. Schip wordt in elke uithoek gespot, ik word gefocussed door alles wat HE heeft en fikken maar....
Ik gebruik de concealment perk en module. Als je gefocussed wordt, vaar je weg. Zorg dat er altijd ergens een eiland links, rechts of voor je ligt. Ga ook niet vooraan varen, tenzij de omstandigheden zo zijn dat het verantwoord kan.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hammetje
vassago schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:53:
Heb je je captains en upgrades goed gespecced dan? Zoveel verschil zit er niet tussen een Iowa en een North Carolina. (Ik dacht 600m? )
De Iowa is zeker geen slecht schip, je zal wel (nog) meer tier X zien wat mischien het verschil maakt.
Als je gefocussed wordt ben je vaak gewoon op de verkeerde plek ;)
Ik heb mijn North Carolina (nog niet) verkocht, ik was vergeten dat je captains kon retrainen. Goede tip, van het weekend maar is doen.

@PcDealer klopt, maar vaak red ik de eilanden niet eens voordat ik al gespot ben (danwel door een plane, danwel door een DD). Met de NC kon ik nog redelijk brawlen, vooral wanneer het een Tier 6/7/8 match was, maar dat kan ik nu in de Iowa gegarandeerd vergeten. Die grote knakworst, Montana en Yamato doen allemaal behoorlijk pijn. Anyhoe, voorzichtiger spelen dan maar. Ik wil alleen niet de BB zijn die op 100% health probeert te snipen van ver buiten het oorlogsgebied, ik wil wel aan de voorkant helpen met wat klappen op te vangen.

Hammetje wijzigde deze reactie 19-04-2019 12:38 (10%)

Picobello B.V.

Hammetje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:38:
[...]
Anyhoe, voorzichtiger spelen dan maar. Ik wil alleen niet de BB zijn die op 100% health probeert te snipen van ver buiten het oorlogsgebied, ik wil wel aan de voorkant helpen met wat klappen op te vangen.
Je hoeft niet de hele battle 1 taktiek toe te passen. In het begin doe je voorzichtig en zie je waar de vijand zich op een gegeven moment bevindt. Dan ga je kijken hoe je je team kan helpen. Ik vind het altijd prettig om een van de zijkanten te pakken omdat je normaliter vanuit de border niet beschoten wordt. Wel uitkijken voor dd's. Je kan ook een kanaal in pushen met een aantal teammaten, maar als je ziet dat ze niets doen of achterblijven, als een gek wegwezen als de vijand in overmacht is aldaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 22:19
Gisteren tijdens de CB een SC, dus ik was even blij.... Tot er 100x November Foxtrot in zat, die had ik al 500.
vassago schreef op donderdag 18 april 2019 @ 11:41:
Gisteren de slechtse reeks clanbattles ooit gespeeld, 5 rondes gespeeld, 5 verloren en dat in de absolute kelder van de ranking.

Bij ons in de clan mag iedereeen meespelen en dat ging altijd redelijk alleen de laatste tijd zijn er krap 7 spelers online waarvan 3 echt waardeloos :
Jullie mogen @PcDealer wel lenen _/-\o_ Hij kent de beste moves met de Monatana _/-\o_
O+ :>

TheBrut3 wijzigde deze reactie 19-04-2019 13:44 (69%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:19
Binnenkort in a port near you!

De ongeschoren Jingles, moet zeggen dat z'n baard op de livestreams belachelijk onverzocht was... Heeft ie geluk dat het artteam er nog wat van kan maken :P .

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

TheBrut3 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:39:
Jullie mogen @PcDealer wel lenen _/-\o_ Hij kent de beste moves met de Montana _/-\o_
O+ :>
Heatseaking missile kwam bij je terug ->
Gisteren tijdens de CB een SC, dus ik was even blij.... Tot er 100x November Foxtrot in zat, die had ik al 500.
Case_C schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:47:
Binnenkort in a port near you!
[Afbeelding]

De ongeschoren Jingles, moet zeggen dat z'n baard op de livestreams belachelijk onverzocht was... Heeft ie geluk dat het artteam er nog wat van kan maken :P .
Lijkt echt niet

• TheBrut3
Mensen kunnen dit weekend weer mee doen aan een event waarbij je vlaggen en een SC kan winnen:
https://worldofwarships.e...nd-events/starfall-event/

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

I said it once and I'll say it again, (aluhoedje op), hoe minder je speeltje, des te meer wordt je beloond.
10 dagen geleden 2 weken premium. Nu heb ik zonder enige moeite de Implacable cammo gehaald. 15 verschillende en slechts 8 dubbels. De drops kwamen ook belachelijk snel. Ik heb niet eens een Implacable...

Die variabele camo schema's zijn anders ook maar teleurstellend, 2 kleuren... whoopie...

• Th3Eagle
Joindry schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:24:
I said it once and I'll say it again, (aluhoedje op), hoe minder je speeltje, des te meer wordt je beloond.
10 dagen geleden 2 weken premium. Nu heb ik zonder enige moeite de Implacable cammo gehaald. 15 verschillende en slechts 8 dubbels. De drops kwamen ook belachelijk snel. Ik heb niet eens een Implacable...

Die variabele camo schema's zijn anders ook maar teleurstellend, 2 kleuren... whoopie...
Het zou me ook niet verbazen als wg een algoritme heeft dat je kansen op rewards verbeteren als je weinig maar wel regelmatig speelt. Ze proberen je toch over te halen om meer te spelen, of premium aan te schaffen.

• Case_C
En wat vinden we van de nieuwste WIP schepen? Tier X "Atlanta's" volgens Frans en Russisch ontwerp. De specs achter de link: https://medium.com/@devbl...Rvp0R1QmUvU_DlvAArNVsHTno

Lijkt mij dat dit schepen worden voor steel, gezien de betere clans toch al vrij vlot al die schepen die er zijn vrijspelen. Overigens lijkt mij zo'n light cruiser leuker om te spelen dan een Stalingrad, dus wie weet :P .

Colbert

Smolensk (Met quad turrets :P )

Case_C wijzigde deze reactie 20-04-2019 16:25 (19%)

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• vassago
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Een light cruiser met 1,5x de DPM van de Worcester met smoke, net wat we nodig hebben. |:(

• Th3Eagle
vassago schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:52:
Een light cruiser met 1,5x de DPM van de Worcester met smoke, net wat we nodig hebben. |:(
127 mm komt met IFHE niet door 28 mm heen en 130 mm net. Meer als 28 mm wordt dus een probleem.

Worcester (ik heb hem bijna vrij gespeeld) komt met zijn 152 mm met IFHE met door 32 mm.

DPM is misschien meer, maar ik zie wel problemen om constant schade te doen op de TX BB en sommige CA.

Ik ken de TX schepen niet zo goed, maar wat moeten de USP voor deze CL zijn? DD en CL jagers?
Th3Eagle schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:22:
[...]

127 mm komt met IFHE niet door 28 mm heen en 130 mm net. Meer als 28 mm wordt dus een probleem.

Worcester (ik heb hem bijna vrij gespeeld) komt met zijn 152 mm met IFHE met door 32 mm.

DPM is misschien meer, maar ik zie wel problemen om constant schade te doen op de TX BB en sommige CA.

Ik ken de TX schepen niet zo goed, maar wat moeten de USP voor deze CL zijn? DD en CL jagers?
Usp? Balans comrade

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Th3Eagle
Balans? Kan dat uitleggen aan deze minder ervaren speler :$

• Case_C
Th3Eagle schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:22:
[...]
AA-cruisers, verder lijkt alleen de Russische boot mij prettig spelen voor anti-DD met z'n gun-velocity.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-05 11:42
Credits voor aanschaf IJN en PA zijn extra verlaagd (30%/15%) voor de komende week en 2 dagen.
Doe je voordeel ermee.

Yammie74 wijzigde deze reactie 26-04-2019 15:40 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Th3Eagle
Port slots zijn ook 50% goedkoper

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
Ging gisteren weer leuk met CB's, meer gewonnen dan verloren :P .

Nog 2k staal voor de Stalingrad.. maar die T10 Franse en Russische CL's zijn waarschijnlijk straks ook voor staal te halen. Houd de hand dus nog maar even op de 'knip' de komende patches.

Yoshino zal zeker met 0.8.5 uitkomen? Kan ik daar eerst even mee uit de voeten gok ik.

Georgia zou waarschijnlijk ook een coal-ship worden, dus ~260k coal voor een T9 Massachusetts met 457mm guns :D . Op die manier kan je wel coal-containers blijven halen, want van die resource heb je nooit genoeg.

• Stappieterug
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08-05 10:51
ik zit zeer te twijfelen of ik de alaska moet aan schaffen.

ik zit nu op1,2m FXP, en je zou kunnen zeggen dat ik het redelijk doe op cruisers, dus de vraag is meer of ik hem nu aan schaf of dat ik beter even wacht tot ik de andere opties (nog te komen T10 Fransen/Russische CL) bekijk.

is er bekend of er binnenkort meer FXP schepen uitkomen?

@Case_C Coal containers zijn volgens mij de enige die interessant zijn. tuurlijk heb je roll-your-luck containters, maar zoals je zegt, coal blijft waardevol, dus voor mij altijd > roll-your-luck

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Case_C
Stappieterug schreef op maandag 29 april 2019 @ 11:25:
ik zit zeer te twijfelen of ik de alaska moet aan schaffen.

ik zit nu op1,2m FXP, en je zou kunnen zeggen dat ik het redelijk doe op cruisers, dus de vraag is meer of ik hem nu aan schaf of dat ik beter even wacht tot ik de andere opties (nog te komen T10 Fransen/Russische CL) bekijk.

is er bekend of er binnenkort meer FXP schepen uitkomen?
Zit nu alweer op 650k fXP sinds ik de Alaska heb gehaald, heb nog geen meter in die boot gevaren :+ dus kan 'm ook niet aan of afraden. Veel events etc waar je duizenden fXP mee naar binnen harkt, dus dan gaat het wel hard. Dus ben ook aan het wachten op een nieuw fXP schip (kan de Nelson nog halen.. maarja heb ondertussen al teveel Britse BB's rond die tier, dat ik eigenlijk de main-line niet meer speel.)

fXP is nog niets voor bekend, maar die zijn tot nog toe altijd T9 geweest. Word even afwachten wat ze uit de hoge hoed gaan toveren.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hammetje
Gisteren clan battles was leuk. Top dat jullie deze n00b ook een kans gaven om mee te spelen :).

1e keer met Tier X gespeeld (zelf heb ik Iowa als hoogste Tier, daarnaast nog wat Tier 8 dingen zoals de Bismarck, Amagi, Cleveland en edinburgh). Ik heb de Moskva mogen uitproberen, leuk schip, wel een belachelijk slechte concealment.

Anyhoe, als jullie van de week nog iemand nodig hebben en wederom een n00b accepteren, hoor ik dat graag :).

Picobello B.V.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mijn Henri IV heeft volgens mij een slechtere @Hammetje :)

• TheBrut3
Hier ook weer een T10 erbij :D Yamato is binnen. Ging wel héél snel door die bundel met de camo.
Daardoor had ik gelijk genoeg voor de Amagi. Amagi gespeeld en voor 89k xp de Izumo unlocken en gelijk de Yamato voor FXP, was maar 175k door de korting. Voor die prijs ga ik niet moeilijk doen met de Izumo.

Heb overigens erg lang nagedacht of ik de bundel wel zou kopen. Maar als je naar de voordelen kijkt was het voor mij wel het geld waard. In 1 dag van T7 naar T10, daarbij nog een hoop tijd, credits en FXP bespaard en een perma camo. De reguliere perma camo zou ik anders waarschijnlijk ook kopen.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 29-04-2019 19:04 (32%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Dus Georgia &Yoshino voor coal aldus rddt & feesboek

SpamLame wijzigde deze reactie 30-04-2019 06:06 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
SpamLame schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 06:03:
Dus Georgia &Yoshino voor coal aldus rddt & feesboek
Nou dan eerst de Yoshino maar halen, voor de Georgia. Een TX is eventueel ook nog in CB's te spelen, T9 is leuk om te hebben, maar niet nuttig naast alle andere T9 premiums :P .

Toch hoop ik wel dat ze de bowplating ook nog een upgrade geven naar 30mm ipv de huidige 25mm... anders is het schip niet handig om te spelen in CB.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11:58

Louwke

World of Warships: Soemba

Case_C schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:58:
[...]

Nou dan eerst de Yoshino maar halen, voor de Georgia. Een TX is eventueel ook nog in CB's te spelen, T9 is leuk om te hebben, maar niet nuttig naast alle andere T9 premiums :P .

Toch hoop ik wel dat ze de bowplating ook nog een upgrade geven naar 30mm ipv de huidige 25mm... anders is het schip niet handig om te spelen in CB.
Bijna alle cruisers hebben 25mm bow plating... Dus waarom niet handig om te spelen, zijn de rest van de cruisers dan ook nutteloos?

• TheBrut3
Ik wilde al bijna de JB gaan halen, want zit weer aan de 200+k coal :+
Toch nog maar even wachten op de Yoshino en even wachten tot de coupon gaat verlopen. Hoop dat ik tegen die tijd genoeg steel heb voor de Stalingrad, maar ik zie het somber in. Die laatste 1.5k gaat niet zo snel als we in die silver league blijven plakken.

Overigens is die Yoshino gewoon een long range firestarter en een 2nd line torp (20km Shima torps) schip. Ik voorzie een hoop friendly torping en Yoshino's die van dichtbij willen torpen en geblept worden. Als ik de filmpjes op YouTube mag geloven is de Zao momenteel even goed, zo niet beter. Wat ook niet erg is, van mij mag een tech tree schip beter zijn dan een premium.

Acties:
  • +1Henk 'm!
TheBrut3 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:24:
Overigens is die Yoshino gewoon een long range firestarter en een 2nd line torp (20km Shima torps) schip. Ik voorzie een hoop friendly torping en Yoshino's die van dichtbij willen torpen en geblept worden.
Ik heb de Shima ook met 20 km torps en acceleration er op (16 km range met hogere snelheid), juist ideaal in CB want er zit niet vaak een friendly aan de andere kant van het front.

• TheBrut3
PcDealer schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:28:
Ik heb de Shima ook met 20 km torps en acceleration er op (16 km range met hogere snelheid), juist ideaal in CB want er zit niet vaak een friendly aan de andere kant van het front.
De meeste potjes met zo'n schip worden gespeeld in randoms en daar verwacht ik die situaties straks wel. Met een CB is de kans kleiner, omdat je ook met elkaar kan communiceren dat die torps er aan komen.

Overigens ben ik geen fan van de 20km torps omdat ze véél te snel worden gespot (2.5km vs 1.7km excl Vigilance), 50% minder flood chance en 3k minder damage doen dan de 12km torps. Maar ik speel de Shima dan ook alleen in randoms en zelfs dat pas 5 potjes :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
Ging weer lekker bij CB's gisteren, zowaar weer eens BB moeten spelen. Als we die W/R van 80% vol houden zitten we vanavond in Storm :) . Dan kunnen we er weer even tegen met steel verzamelen.

@sloxxx Dan ga jij volgens mij ruim 300 steel per win mee pakken, als je weer eens aansluit. :P

Louwke schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:47:
[...]
Bijna alle cruisers hebben 25mm bow plating... Dus waarom niet handig om te spelen, zijn de rest van de cruisers dan ook nutteloos?
Niet handig ≠ nutteloos. Maar goed.

In principe is de Yoshino gewoon een kiter, net als de Zao. Laat die Zao alleen een stuk beter zijn op alle vlakken behalve gun-caliber. Maar inderdaad die 30mm zou opzich niet veel of eigenlijk niets helpen tegen HE. Wellicht af en toe een bounce van AP onder onmogelijke hoeken.

De Yoshino gaat met z'n huidige armor model net als de Azumo gewoon behoorlijk vlug veel damage pakken als je niet voldoende oppast. Natuurlijk valt dat onder een 'unieke ervaring' :P .

Met het oog op CB's denk ik ook niet dat een Yoshino erg fijn shots gaat traden met een Stalingrad. Gezien die z'n AP je citadel ongeacht de range wel weet te vinden. Hoewel je met de 310mm's wel redelijke HE damage terug zou kunnen doen.

Overigens is dat niet zo heel relevant voor nu, want volgens mij komt dat schip pas uit, wanneer CB's is afgelopen? Dan zien we na die patches wel hoe de nieuwe meta rond die BattleCruisers zich ontwikkeld :p .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Yoshino is toch al 30mm geworden? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt een Zao met 20km torps, meer gun range, 3 guns minder, langere reload maar wel grotere caliber.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Case_C
TheBrut3 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:43:
Yoshino is toch al 30mm geworden? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Het lijkt een Zao met 20km torps, meer gun range, 3 guns minder, langere reload maar wel grotere caliber.
Een deel van het dek was ietsje dikker geworden, maar dat zal niet zoveel uithalen tegen plunging fire.

Vergeet niet dat hij groter is, en niet de troll-armor heeft die de Zao wel heeft :P .

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
2 weken geen nieuwe berichten :o
Heeft de CV rework zoveel doen stoppen ?! (ik zit op het randje om te stoppen)

Compensatie voor de problemen van het weekend :
https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
Even inloggen en claimen. Geeft 1 dag WoWs premium, random flag assortment en een Soviet container.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:37

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Zertaxka schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:08:

Compensatie voor de problemen van het weekend :
https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
Even inloggen en claimen. Geeft 1 dag WoWs premium, random flag assortment en een Soviet container.
Ik ben net op het einde van de beta begonnen en sindsdien altijd veel gespeeld. Nu bijna niet meer. Eens in de paar weken probeer ik weer eens een paar potjes te spelen (voornamelijk BB's en DD's) in de hoop dat het iets is verbeterd maar helaas. Zo spijtig te zien hoe Wargaming het heeft verkloot.

Ik heb in december een jaar premium gekocht maar die tikt maar lekker door, ik ga geen spel spelen met tegenzin. Van mijn vriendengroep die Wold of Warships speelt is ook iedereen gestopt (4 man in totaal)

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VulcanPyroman
  • Niet online
Ik vind dat de nieuwe CVs leuker spelen. Voor de update zou ik nooit een CVs gaan spelen, maar nu wel.

Echter de hele balans CV tegen de rest is ver te zoeken. Tegen CVs vechten is gewoon frustrerend en niet leuk, zeker als DD ben je echt het bokje. Concealment is vooral het raam uitgesmeten. Aan de andere kant met een CV bottom tier krijgt je ook niet veel gedaan, behalve de DDs van de tegenstander frustreren.

De skill gap is er ook niet kleiner geworden, wat een van de doelen was. Het is wel makkelijker op te pakken, maar goede CV spelers zijn nog steeds ongelooflijk overpowering, meer dan voorheen nog is mijn gevoel.

Het is er all-in niet beter op geworden en ik krijg ook niet echt het gevoel en vertrouwen in dat ze weten hoe ze het weer enigszins op de rails kunnen krijgen, en of ze dat willen of ook echt maar door hebben hoe minder leuk het spelletje nu is. Ze doen nog te veel uitspraken als "spelers moeten er aan wennen" etc.

Er mee stoppen gaat misschien nog wat ver, maar ben een stuk minder enthousiast over dit spelletje in de huidige staat. Dus inderdaad wat minder uurtjes online.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zertaxka schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 18:08:
Ik speel nog elke dag en velen uit de clan met mij. Rework vind ik niks. Ik kan vooral met de dive bombers niets raken.

• Th3Eagle
Weer compensatie voor een storing van afgelopen weekend. Heb er zelf niks van gemerkt, maar ik ontvang graag de compensatie :+

https://worldofwarships.e...news/eu-compensation-may/

Th3Eagle wijzigde deze reactie 15-05-2019 09:11 (9%)

• TheBrut3
PcDealer schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:26:
Ik speel nog elke dag en velen uit de clan met mij. Rework vind ik niks.
Volgens mij zijn er genoeg, waaronder ik, die aanzienlijk minder spelen sinds de rework. Ik vind het echt een mega faal. Mijn directe collega heeft op patchday het spel verwijderd, die was er gelijk klaar mee :+

Ik vind het nog steeds een mega vergissing van WG en een schoolvoorbeeld van het niet luisteren naar de spelers. Kan mijzelf ook echt niet indenken dat dit gunstig is gewoon voor de WG cijfers intern.

• Louwke

Louwke

Puur statistisch gezien zij de carriers zwaar generfed tov de RTS carriers. Zowel Avg damage, Spotting Damag. K/D is alleen zo'n 20-25% lager dan pre rework.
Alleen zijn er nu meer carriers dan voor heen.
Voordeel is ook dat wanneer je een Potato carrier hebt, het niet meteen een loss is. Wat het voorheen wel zo was.

• Th3Eagle
Louwke schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:30:
Puur statistisch gezien zij de carriers zwaar generfed tov de RTS carriers. Zowel Avg damage, Spotting Damag. K/D is alleen zo'n 20-25% lager dan pre rework.
Alleen zijn er nu meer carriers dan voor heen.
Voordeel is ook dat wanneer je een Potato carrier hebt, het niet meteen een loss is. Wat het voorheen wel zo was.
En toch is m'n winrate om zeep geholpen. Zodra er CV in een potje zit gaat het hele team potato. Met geluk zit je in het team dat wint met maar 2-3 deaths, met pech zit je in het andere weggevaagde team :|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GLR89
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22:13
Jup, hier ook flink terug geschroefd. De interesse was al wat minder afgelopen maanden, maar met de rework was voor mij alle fun weg. Start heel af en toe de game weer eens op om een potje of wat te doen, maar er zijn in de huidige game staat 3 dingen die mij enorm frustreren:

1) de totale machteloosheid in de start van de game tegen een carrier, zeker als DD of lager gepositioneerd schip. Heb al een paar games gehad dat ik in minder dan 2 minuten na de start bijna dood was of zeer veel modules naar de klote puur doordat je de pech had te ver van je team af te liggen, instand gespot wordt door de cv en meteen bestookt wordt.

2) het enorm gestegen totale gehalte aan complete debielen, spelers snappen volgens mij gewoon niet meer wat ze aan het doen zijn. BBs stormen naar voren zonder enige logica en worden binnen een paar minuten uit de game geholpen, DDs blijven lekker achterin hangen en strooien regelmatig wat torpedo's elke willekeurige richting op zonder daarbij op te letten of ze teamgenoten het spel uit helpen, en carriers... ja het verschil tussen een goede carrier en een slechte carrier is nog steeds enorm.

3) ROFLSTOMP... 99% van de games eindigen ruimschoots voordat de tijd voorbij is, en dat is niet met nog een paar minuten te gaan, heb al regelmatig na 8 of 9 minuten weer in port gezeten doordat het ene team compleet over het andere team heen walste.

Oplossing voor bovenstaande problemen heb ik niet, behalve het spel aanzienlijk minder te spelen. Erg jammer, het spel heeft me zeer lang zeer goed kunnen vermaken, echter met het huidige niveau van de gemiddelde speler en de belabberde staat van het spel houden ze mij niet vast als actieve (geld uitgevende) speler.

• TheBrut3
GLR89 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:31:
Oplossing voor bovenstaande problemen heb ik niet
Delete CV's? :o

• GLR89
Cvs zijn niet perse OP, en deleten is wmb niet de juiste oplossing, maar ze verpesten zo snel de game aan de start, je ziet ze aankomen maar je kunt er gewoon niks tegen doen. Ja als dd in de 1e minuut meteen in je smoke parkeren...

Ze mogen wmb de oude en nieuwe gameplay combineren, dus direct control van 1 squad (3-4) planes deze direct naar een doel vliegen, aanval en dan zoals in het huidige terug naar het schip op grote hoogte, en dat je dan vanaf je schip een nieuwe squad de lucht in en hele circus opnieuw, het huidige blijf maar prijs schieten door 4x achter elkaar aan te vallen is gewoon dom en slecht bedacht..
Als ik het goed heb begrepen is dat CVs aan de start van de battle een cooldown op de planes krijgen, zodat de rest van de schepen een kans krijgt een betere positie in te nemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Ein-de-lijk! Na mega veel containers een USSR BB missie :+ De T5!

• Louwke

Louwke

Wat dus je wil de hoge alpha strike weer terug zoals eerst. Maar nu bedienbaar door de player zelf?

• GLR89
Louwke schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:07:
Wat dus je wil de hoge alpha strike weer terug zoals eerst. Maar nu bedienbaar door de player zelf?
Nee, maar wel af van de onzin die heet squad van 12 vliegtuigen waarbij er elke keer 3 een aanval doen en per strike 5-10k zonder dat je weg kunt komen in je schip. Dus 1 squad van 3 planes die een aanval doen zoals de oude setup idd maar dan speler bestuurt. Aanval gedaan is nieuwe set planes die je op moet laten stijgen en dus niet meteen vol in de actie hangen. Wil je zinvol zijn als carrier moet je risicos nemen en dicht bij de frontline zitten. Ben je lui en liever safe dan moet je maar genoegen nemen met 1 strike per 2 minuten en mogelijk je planes al kwijt voor je een aanval hebt geplaatst. Tevens de panic modus terug in je planes bij anti air. Wel naar ratio van sterkte van de AA dus een schip met een 50 rating op zn AA veroorzaakt maar een 50% panic drop.

• TheBrut3
GLR89 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:55:
Nee, maar wel af van de onzin die heet squad van 12 vliegtuigen waarbij er elke keer 3 een aanval doen en per strike 5-10k zonder dat je weg kunt komen in je schip.
Dat is misschien wel het grootste drama. Je krijgt US divebombers op je dak, 15k damage en 2 fires => Damcon verplicht. En dan weet je dat hij nog 2 strikes heeft :+ Fijn spel.

Overigens vind ik de T4/6 nog wel gaan. De T8's worden al sterk en de T10 zijn gewoon OP. Gisteren vloog een CV door de AA bubble van mijn Neptune, bijna 8k planedamage maar alle planes leefde nog... Waar gaat dat over? Die Bearcats hebben maar 1660HP, maar blijkbaar wordt de damage verdeeld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Louwke

Louwke

@GLR89 Die hoge Alpha krijg je dan weer terug aangezien WG nogal is van de statistieken. Minder strikes is hogere damage per strike.

@TheBrut3 Je hoeft je damage con niet meteen te gebruiken met 2 fires. Kunt ook nog even wachten tot de planes weg zijn. NEt zoals je met fires repairen wacht tot je niet meer kapot gespammed wordt met HE.
Verder inderdaad wordt de damage verdeeld. Volgens mij afhankelijk welke kant van de Flight in de puffs komt pakt die kant meer damage. Verder heb je continous damage die dus geldt op alle planes in de Flight.

• GLR89
Louwke schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:10:
@GLR89 Die hoge Alpha krijg je dan weer terug aangezien WG nogal is van de statistieken. Minder strikes is hogere damage per strike.
True, maar 1 aanval is nog wel geheel of deels te ontwijken. Het huidige ontwijk 4 aanvallen is ronduit irritant, ja ze doen niet veel damage per keer, maar de d.o.t. is gewoon een hel, het ontwijken is vaak nog gevaarlijker doordat je door een oplettende teamgenoot van de carrier compleet om zeep geholpen wordt omdat je te veel broadside geeft. Verder net wat TheBrut zegt, na je 1e aanval repairen om meteen weer in de fik te staan. En het schip laten branden tot de planes weg zijn, betekend dus gewoon half dood door vuurtjes omdat je nog wel een strike kunt verwachten...

• Louwke

Louwke

Maar je vecht wel langer door dan voorheen. Anders was het na een strike afgelopen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

Pagina: 1 ... 107 108 109 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True