• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Zertaxka schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:28:
Competition: Win Premium Ships This Weekend!

Even op de meedoen button klikken en try hard away :+

Zit zelf nog even rond te kijken welke bootjes ik ervoor zou gebruiken maar voor T8+ zal het wel de Cossack worden. Echt een monster DD tot je een CV tegen hebt die je actief opzoekt :P
Voor T5-7 weet ik het nog niet echt.
Minekaze/Anshan/Dallas/Helena/Lyon/Scharnhorst zat ik aan te denken.
Top 10 average xp-earner krijgen met zekerheid dus een Premium. Nou ik weet hoe hoog de try-hards komen met XP... nee daar pas ik voor :p . Zelfs gedeeld door 8 haal ik de top 10 niet.

Average dus :D , dus als je per ongeluk een unicum haalt met 3k base xp heb je een kansje op top 10 en moet je dat type schip dus niet meer spelen.

Maar het is dus wel de moeite om zoveel mogelijk verschillende scheep-types te spelen op die 2 tier groups. Probeer dan 7/8 de minima te halen, en dan op 1 grinden ofzo? Wel goed dat ze vermelden dat het base-xp is, en je geen vlaggen hoeft te steken :+ .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 21-03-2019 14:45 ]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11 01:51
Pff, ze hebben wel een lekker missie uitgekozen voor die Exeter campaign...

100k firedamage in UK tier >6 destroyers, cruisers of bships.
Cruisers gaat niet echt lukken met alleen maar AP cruisers.
Dus probeer het nu in een Icarus in coop battles. Wat een hel zeg.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dweebus schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:56:
Pff, ze hebben wel een lekker missie uitgekozen voor die Exeter campaign...

100k firedamage in UK tier >6 destroyers, cruisers of bships.
Cruisers gaat niet echt lukken met alleen maar AP cruisers.
Dus probeer het nu in een Icarus in coop battles. Wat een hel zeg.
Nelson is er goed in >:) (of Cossack)
Laatste missie van part 4 moet je 20 citadels doen dus een BB is bijna een must. Misschien verstandig om een Tier 6-8 RN BB te halen als je kan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 17:56
Zertaxka schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Nelson is er goed in >:) (of Cossack)
Laatste missie van part 4 moet je 20 citadels doen dus een BB is bijna een must. Misschien verstandig om een Tier 6-8 RN BB te halen als je kan.
Eerst 4-1 halen. Allemaal aardappel teams, kan wel lekker scoren met mn Nelson en flink damage incasseren maar dan moet ik het wel overleven/winnen :s

Mischien toch met de Fiji of Icarus firt bloods/dev strikes proberen :D

Edit: net 4 in 1 pot met Nelly dus dat komt wel goed :D

[ Voor 5% gewijzigd door Th3Eagle op 22-03-2019 23:06 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Case_C schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:04:
[...]

Hoe dan ook, gisteren toch 'even' de 1000 hits en 15 kills gehaald met 14 potjes coop en 2 randoms :+ .

Ging die nieuwe Exeter missies in op donderdag? Denk dat ik wel wat dagen nodig ga hebben voor die achievements in part 1.

Referrals voor nieuwe spelers werken ook voor inactieve accounts?
@Sissors Niet vergeten voor wanneer je weer begint ;) .
Hehe, goed om te weten. Wie weet ;)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:03
100k fire damage is met een Conq toch zo gedaan :+

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:33
Ja, maar dat brengt de Exeter geen stap dichterbij ;)

• MarcoB66
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-11 11:19

MarcoB66

WoWs clan: [GF-NL]

Nu live op Twitch, King of the sea.

code: LONGLIVETHEKING

Ik weet nog niet wat het doet.

edit: Ok, je krijgt een personal asignment: 3 delen, o.a. twitch container en een vlag.

[ Voor 32% gewijzigd door MarcoB66 op 23-03-2019 18:41 ]

warships.net/MarcoV_1

• Th3Eagle
MarcoB66 schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 18:18:
Nu live op Twitch, King of the sea.

code: LONGLIVETHEKING

Ik weet nog niet wat het doet.

edit: Ok, je krijgt een personal asignment: 3 delen, o.a. twitch container en een vlag.
Had hem al automatisch gekregen als twitch kijker. Jammer, de code werkt wel maar ik kreeg de missies geen tweede keer ;)

Nou 4 achievements in 1 pot met de Nelson en net de laatste 3 in 1 pot met de Icarus. Ondertussen nog 150K schade nodig voor 4-2. Die 3 kills in 1 pot en 20 citadels heb ik zo gedaan in co-op met de Fiji :D

Ben benieuwd of de Exeter wat is :+

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Th3Eagle schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 23:32:
[...]

Ben benieuwd of de Exeter wat is :+
Ik zie de Exeter maar zeer weinig gebruikt worden. Maar die ga ik toch niet halen. Daar speel ik niet fanatiek genoeg voor. Ik krijg het zelfs al niet eens voor elkaar om die 4 Fly Strike missies te halen steeds. De opdrachten zijn doodeenvoudig, maar de tijd die je er dan in moet steken is te veel voor mij.

Signature van nature

• Th3Eagle
Sircuri schreef op zondag 24 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Ik zie de Exeter maar zeer weinig gebruikt worden. Maar die ga ik toch niet halen. Daar speel ik niet fanatiek genoeg voor. Ik krijg het zelfs al niet eens voor elkaar om die 4 Fly Strike missies te halen steeds. De opdrachten zijn doodeenvoudig, maar de tijd die je er dan in moet steken is te veel voor mij.
Mooi toch dat je dit spel ook op eigen tempo kan spelen. Dan maar geen bonussen, de echte toppers geven ze toch niet weg.

Voor mij is het toevallig dat ik net met de RN CL lijn bezig ben. Als dat niet het geval was had ik het ook nooit gered met schade, kills, etc

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Ik speel ook maar 3/4uurtjes per week!

Met 2 kleintjes kan ik gewoon niet meer tijd vrijmaken ervoor.
Wel jammer soms , maar ik haal zulke challenges dus nooit.

• TheBrut3
Die Exeter is toch niet spannend. Ik heb laatste periode ook niet veel gespeeld, maar dan is het weer jammer dat je zo'n T8 CV mist. Want dat tikt wel lekker door in tijdwinst!

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:03:
Die Exeter is toch niet spannend. Ik heb laatste periode ook niet veel gespeeld, maar dan is het weer jammer dat je zo'n T8 CV mist. Want dat tikt wel lekker door in tijdwinst!
Misschien een domme vraag, maar ik kan nergens vinden of je er een port slot bij krijgt (Exeter dan, die CV's kwamen met), krijg je er een meegeleverd?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:17
Th3Eagle schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:51:
[...]

Misschien een domme vraag, maar ik kan nergens vinden of je er een port slot bij krijgt (Exeter dan, die CV's kwamen met), krijg je er een meegeleverd?
Altijd

LinkedIn WoT Cash Converter

• Th3Eagle

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Dit weekend "even" met coop-potjes door de 2e en 3e deel van de Exeter missie gespeeld. Nu enkel nog 20 citadels scoren... Zou daarvoor beter weer een Fiji kunnen halen wellicht, met een DD is het altijd afhankelijk of je voldoende light-cruisers op 3km tegen komt.

Mij lijkt het wel een grappig bootje, zeker de 200mm's op T5, valt wat tegen als je tegen T7's moet. Maar oh zo leuk als je top tier bent :P .

Na volgende week is 't alweer 1 april, volgens mij waren er dan camo's vrij te spelen met weer speciale currency. Denk dat ik die lekker voorbij laat gaan. Zullen waarschijnlijk wel weer van die 'futuristische' dingen zijn. Merk wel dat de 'te' overdreven camo's toch al niet gebruikt worden. Daarnaast met 1500+ van die dingen in voorraad is de noodzaak er ook zeker niet.

Nieuwe map elementen:

IJsbergen die kapot kunnen, nog eens zien hoe dat gaat werken.

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 25-03-2019 09:12 ]

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Dat maak het spel heel anders als de bergen etc ook kapot kunnen.
Dan krijg je een heel ander spel.
Wat in mijn ogen vooral de cruisers en dd zal treffen.

• Th3Eagle
Case_C schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:27:
Dit weekend "even" met coop-potjes door de 2e en 3e deel van de Exeter missie gespeeld. Nu enkel nog 20 citadels scoren... Zou daarvoor beter weer een Fiji kunnen halen wellicht, met een DD is het altijd afhankelijk of je voldoende light-cruisers op 3km tegen komt.

Mij lijkt het wel een grappig bootje, zeker de 200mm's op T5, valt wat tegen als je tegen T7's moet. Maar oh zo leuk als je top tier bent :P .

Na volgende week is 't alweer 1 april, volgens mij waren er dan camo's vrij te spelen met weer speciale currency. Denk dat ik die lekker voorbij laat gaan. Zullen waarschijnlijk wel weer van die 'futuristische' dingen zijn. Merk wel dat de 'te' overdreven camo's toch al niet gebruikt worden. Daarnaast met 1500+ van die dingen in voorraad is de noodzaak er ook zeker niet.

Nieuwe map elementen:

IJsbergen die kapot kunnen, nog eens zien hoe dat gaat werken.
Ging bij mij sneller met de Leander. Waarschijnlijk omdat de tegenstanders minder armour hebben.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:34:
[...]
Ging bij mij sneller met de Leander. Waarschijnlijk omdat de tegenstanders minder armour hebben.
Denk dat ik even goed ga kijken op welke Tier ik nog een light-cruiser wil hebben om af en toe te spelen, (had al ~20 tier VI's , dan lijkt de Fiji me leuker om te hebben).

De Exeter commander skills zijn gelukkig wel goed uit te wisselen met de CL line van de UK. Dus beetje schipperen tussen de Exeter en een Fiji moet goed lukken.

• Th3Eagle
Case_C schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:40:
[...]

Denk dat ik even goed ga kijken op welke Tier ik nog een light-cruiser wil hebben om af en toe te spelen, (had al ~20 tier VI's , dan lijkt de Fiji me leuker om te hebben).

De Exeter commander skills zijn gelukkig wel goed uit te wisselen met de CL line van de UK. Dus beetje schipperen tussen de Exeter en een Fiji moet goed lukken.
Fiji is momenteel mijn favoriete schip, dus die keuze kan ik goed begrijpen :+

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Gisteren de Exeter unlocked, en een potje gespeeld. Wel een glass cannon, en de AA valt eigenlijk wat tegen als je een T6 CV tegen hebt. Toch kunnen winnen, maar de damage viel wat tegen. Iets betere afwegingen maken op keuze van HE vs AP. Long range is HE toch de beste om te pakken, dan doe je in ieder geval damage op alles wat je tegenkomt.

• Dweebus
Hmm, had nog wat van die gouden valuta over na het bestellen van de Hermes. Die heb ik maar omgezet naar de zilveren versie in de Arsenal.
Kan nu precies 3 dagen premium tijd kopen :)

Denk er aan dat die gouden maar tot 27/3/2019 geldig zijn (morgen dus)!

• Th3Eagle
Dweebus schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:20:
Hmm, had nog wat van die gouden valuta over na het bestellen van de Hermes. Die heb ik maar omgezet naar de zilveren versie in de Arsenal.

Ik ben vorige week een kwartier bezig geweest om ze te verkopen voor cash (12 miljoen erbij). Maar je hoeft hiervoor niks te doen want het gaat automatisch zodra 8.3 uitkomt 8)7

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:15
Dweebus schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:20:

Ik zag net dat het nu 1 april en 24 april qua geldigheid was in the arsenal, dus is blijkbaar aangepast.

• Flyerken
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11 20:43
Ik heb wat advies nodig, Ik heb ooit de Saipan gekocht.
Ik nu nog 4 dagen om te beslissen of ik die hou of ik die verkoop voor doublouns. Die is blijkbaar wel wat van zijn kracht kwijt geraakt.
Ik wou wel ooit de amerikaanse carriers naar T10 brengen. Dus weet eigenlijk niet of ik die moet houden of verkopen en een andere premium kopen.
Wat zouden jullie doen?

• PcDealer
Flyerken schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:01:
Ik nu nog 4 dagen om te beslissen of ik die hou of ik die verkoop voor doublouns. Die is blijkbaar wel wat van zijn kracht kwijt geraakt.
Ik wou wel ooit de amerikaanse carriers naar T10 brengen. Dus weet eigenlijk niet of ik die moet houden of verkopen en een andere premium kopen.
Wat zouden jullie doen?
"Blijkbaar"? Dus eerst zelf een tiental potjes spelen en dan pas beslissen. Ik heb de Saipan maar ga die echt niet verkopen. Ik verkoop sowieso niks.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Flyerken schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:01:
Wat zouden jullie doen?
Ga ze eerst maar weer spelen voordat je aan verkopen denkt.
Als je verkoopt krijg je de dblns van toen (aan waarde) terug. Vziw zijn de prijzen inmiddels wat hoger, dus als je haar dan alsnog terugwilt ben je wel meer kwijt (tenzij je een restore verzoek inschiet die ook toegekend word)

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Morgen tot maandag weer extra korting voor schepen van de RN-line.

British Power
Discounts and bonuses:

−50% to the cost of researchable Tier II–V British destroyers, cruisers and battleships in credits
−30% to the cost of researchable Tier VI–VII British destroyers, cruisers and battleships in credits
−15% to the cost of researchable Tier VIII–X British destroyers, cruisers and battleships in credits

Start: Thu. 28 Mar. 06:00 CET (UTC+1) / your local time: Thu. 28 Mar. 06:00
End: Mon. 01 Apr. 06:00 CET (UTC+1) / your local time: Mon. 01 Apr. 07:00

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
En na 20x blep is de Exeter van mij :D

• PcDealer
Superrrrr Container!
1000 Doubloons er bij :)

• SpamLame
Even een snelle inventarisatie gedaan van mijn account, speel sinds GA release.

195 schepen in port waarvan 90 premiums ((in)direct gekocht of via reguliere supercontainer of als reward voor een event)
47 schepen unlocked maar niet gekocht, vnl lage tiers.
27 schepen nog te researchen, vnl de hogere tiers (8-10)
Alaska, Flint, Black, Bougougne, "Soon", Stalingrad nog kopen.
En hopen op een Gremy drop.

Daarnaast;
- alle collecties compleet
-3 vd 4 Campaign rewards binnen
-10 vd 14 unique cmdrs binnen
-all ARP cmdr + 1 dragon cmdr
-5* op alle ops
-7 Unique modules waarvoor ik missies heb (0 gehaalt vd 20 beschikbaar)
-De meeste Special Camos indien als rewards gekregen, maar er zijn er teveel en te weinig zin om dat preciezer uit te zoeken
-Permacamo voor de Cleveland & Pensacole (tijdens de cruiser shuffle)
-De meeste (reward) Flags maar wederom er zijn er teveel en te weinig zin om dat preciezer uit te zoeken.

Vast wel dat ik iets vergeten ben

• TheBrut3
SpamLame schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 18:17:
Vast wel dat ik iets vergeten ben
Unique schepen? Missouri, Belfast, Kamikaze enz enz.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 07:53:
[...]

Unique schepen? Missouri, Belfast, Kamikaze enz enz.
Mwa zijn premiums toch? Ik heb ze iig onder de premiums gerekend samen met bv de ARP schepen.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Zulke CV's tegen je hebben is toch wel prettig. Met een zeer voorspelbaar verrassende uitkomst :P .

• SpamLame
Azuma voor 1M FXP en een nieuwe UI in de volgende update
https://worldofwarships.e...-082-intergalactic-games/

Ow en gratis demount resets retraining etc.
Attention! Between April 1 and April 8, you’ll have an opportunity to demount upgrades, reset your Commanders' skills, and retrain your Commanders, free of charge! Be sure to plan your time properly when preparing for Clan Battles.
https://worldofwarships.e...ents/april-missions-2019/

En als je wilt de Boise en NdJ zijn te huur(koop)

[ Voor 61% gewijzigd door SpamLame op 29-03-2019 19:00 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

En wie is er allemaal klaar voor een nieuw seizoen Clan Battles zonder CV!?

Ben benieuwd waar we het beste voor gaan qua build. Gok dat we dit seizoen wel meer keuze hebben qua schepen die mee gaan doen? Aantal spelers een Moskva unlocked? Nog geen Stalingrad ofwel?

Mijn keuze voor als ik weer deelneem

*** Montana (nu een sniping build)
*** Des Moines (HE spammert met radar, geen planes Dealert)
** Hindenburg (HE spammert)
** Minotaur (Met radar?)
* Große Kurfust (secondary tank)

Haalde de laatste random games wel meer long citadels met de GK dan de Montana... go RNGesus.

• vassago
Wij doen elk seizoen wel mee, hoeveel ik speel hangt er een beetje vanaf hoe het gaat.
We hebben een leider die b.v. met een Grozovoi direct een cap pushed terwijl er 2 Harugumo's nog niet gespot zijn en ze daar allebei tegen komt.
Spelers met < 50K avg damage in een BB en die bezetten vaak het BB slot, spelers met <40K avg. in een Salem, spelers die vol broadside gaan om te torpen in een Zoa.
Dan is bij mij de lol er wel af met een potje of 3 als ik in een gulle bui ben.

Zelf heb ik bijna alle Tx m.u.v. de staal schepen, speel over het algemeen met:

-Henri IV met IFHE
-Montana of Republique meestal de laatste vanwege de extra overmatch. Beide Fire prevention/tank build
-Zoa met legendary mod
-Gearing of YY met radar

Moskva heb ik ook maar dat is mijn ding niet, alle Russische cruiser vond ik top, de Donskoi was geleveled voor ik er erg in had maar de Moska vond ik zo'n tegenvaller. Heb er 10 battles in gespeeld totaal :+

[ Voor 12% gewijzigd door vassago op 01-04-2019 13:29 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Floating citadel for sale! Get it while it still floats!

Floating citadel, now with extra big guns and magazines for bigger detonation!

Dus ja de Azuma is al te halen, doch laat ik nog even wachten op de T10 variatie. (Hoewel het gerucht gaat dat er niets aan de armor scheme gaat veranderen.)

Ook grappig:

"The cruiser comes with a remarkable 58,350 hit points, which is high for a ship of this type,"

Alaska: 60,800
Kronshtadt: 71,050

Dus ja, geef het de minste HP punten van de battlecruisers... en noem het hoog voor een schip van dat type...
En ja ik weet wel dat ze cruisers in het algemeen bedoelen, maar daar steken deze boten eigenlijk een beetje bovenuit.

[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 01-04-2019 14:28 ]

• SpamLame
Case_C schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:21:
Floating citadel for sale! Get it while it still floats!

Floating citadel, now with extra big guns and magazines for bigger detonation!

Dus ja de Azuma is al te halen, doch laat ik nog even wachten op de T10 variatie. (Hoewel het gerucht gaat dat er niets aan de armor scheme gaat veranderen.)
...
€65 of 1M FXP, dan kies ik liever de FXP uitgeven.

• vassago
Of liever helemaal niet, grote cruiser volledig bedekt met 25mm armor.
Elke BB die je tegen komt op die tier overmatched elk gedeelte van je armor dus alles is een full-pen of met mazzel een overpen. (m.u.v. een enkel T7 BB)

Ding is minder gepantserd dan een Ibuki en dat vond ik al een horror om te spelen.

• Dweebus
Hoe zitten de repairs van CVs tegenwoordig in elkaar?

Als ik er 1 in brand zet, dan wordt het geblust. Geen probleem.
Zet ik hem met het volgende salvo weer in de fik, wordt het vrijwel meteen weer geblust. Beetje vreemd.

• PcDealer
Dweebus schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:09:

Zet ik hem met het volgende salvo weer in de fik, wordt het vrijwel meteen weer geblust. Beetje vreemd.
Met hoeveel tijd tussen salvo's?

• Dweebus
PcDealer schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:32:
[...]

Met hoeveel tijd tussen salvo's?
Dat moet minder dan 30 seconden geweest zijn.

• TheBrut3
Dweebus schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:52:
Dat moet minder dan 30 seconden geweest zijn.
Dan heb je hem niet nogmaals in de fik gezet. DamCon van een CV is namelijk 60 seconden duration en 90 seconden cooldown.

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Gisterenavond einde dag toch nog even een leuk potje gehad met de G.K. nu moet ik daar nog de keuze maken tussen detection of de ultieme tank. En als je dan nadenkt dat alle damage die je doet toch <15km gebeurd, dan is het wellicht beter dat je met dat schip niet verder dan 20km kan schieten :P .

Close Quarter Expert badges zijn nu al makkelijk te farmen, zal dit weekend eens wat experimenteren wat het beste speelt gezien de respecs gratis zijn :D .

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dweebus schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:09:

CV's hebben maar een fire duration van 5sec toch ? (zelfde met floods volgens mij)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• vassago
Damage dealt by each instance of fire on a ship is fixed as 0.3% of its total health pool per fire per second (0.4% for aircraft carriers). Each fire has a base duration of 60 seconds for battleships and aircraft carriers, and 30 seconds for cruisers and destroyers. A fire that is allowed to burn for the full duration will consume 18% (0.3% x 60 sec.) of a battleship's maximum health, 9% of a cruiser's or destroyer's maximum health, and 24% (0.4% x 60 sec.) of a carrier's.
Tenzij WG zijn eigen Wiki niet bijgewerkt heft.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 10:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Een kleine twee maand zonder premium, nauwelijks gespeeld. Krijg ik plots voor het eerst een supercontainer... (ik kies altijd coal containers) 14 dagen premium...
Iemand probeert me terug te lokken denk ik...

• Th3Eagle
Joindry schreef op zondag 7 april 2019 @ 22:25:
Een kleine twee maand zonder premium, nauwelijks gespeeld. Krijg ik plots voor het eerst een supercontainer... (ik kies altijd coal containers) 14 dagen premium...
Iemand probeert me terug te lokken denk ik...
Hehe wel heel toevallig. Komt mooi uit met FSW deel 3 en alle "haal 3 miljoen met deze klasse" opdrachten. _/-\o_

Dit is wel precies de reden waarom ik voor een vakantie of dienstreis geen SC open. Het is me nu al 2x gebeurt dat ik premium kreeg (1*7 en 1*14) enkele dagen voor mijn vertrek :+

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 10:39

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Th3Eagle schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:34:
[...]

Hehe wel heel toevallig. Komt mooi uit met FSW deel 3 en alle "haal 3 miljoen met deze klasse" opdrachten. _/-\o_

Dit is wel precies de reden waarom ik voor een vakantie of dienstreis geen SC open. Het is me nu al 2x gebeurt dat ik premium kreeg (1*7 en 1*14) enkele dagen voor mijn vertrek :+
Het zal toch niet helpen. Met mijn huidige bezigheden kom ik nauwelijks aan spelen toe. Ik denk dat ik mss 10 potjes zal kunnen spelen. Ik had zelfs nog liever wat deftige flags gehad. :/

• Th3Eagle
Gewoon los laten, die premium camo zijn nou ook niet zo bijzonder .

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Op zich zijn die T9 camo's wel interessant, zeker omdat ik nu net met de Saint Louis bezig ben.

Als je zover komt, dan heb je ook een berg "Ironium" wat je dan zou kunnen gebruiken voor die reguliere bionic camo's. Die geven dan weer 100% boost aan commander xp. Vind dat interessanter dan bijvoorbeeld een 10pt commander.

Maar als je iets teveel speelt zijn camo's en vlaggen echt een non-issue. Ziet nu met meer camo's dan dat ik op kan krijgen.

• Th3Eagle
Case_C schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:37:
Op zich zijn die T9 camo's wel interessant, zeker omdat ik nu net met de Saint Louis bezig ben.

Als je zover komt, dan heb je ook een berg "Ironium" wat je dan zou kunnen gebruiken voor die reguliere bionic camo's. Die geven dan weer 100% boost aan commander xp. Vind dat interessanter dan bijvoorbeeld een 10pt commander.

Maar als je iets teveel speelt zijn camo's en vlaggen echt een non-issue. Ziet nu met meer camo's dan dat ik op kan krijgen.
Ligt eraan of er een event is. Na Halloween had ik camo en vlaggen en overvloed. Daarna duurde het weer even en was de bodem in zicht. Nu weer een overvloed.

• SpamLame
Denk dat @Case_C bedoelt dat ie 100den of 1000den camos heeft.
Die krijg je niet op.

Ik heb bv 4619 expandable camos op stock.
Ik speel te weinig om daar door heen te raken voor een volgend event waar je ze weer krijgen kan.
Tussendoor krijg je dan een supercontainer met 50 camos .
En kan koop ik ook wel eens een lootbox waar je ze ook in vind.

[ Voor 63% gewijzigd door SpamLame op 10-04-2019 16:09 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:05:
Denk dat @Case_C bedoelt dat ie 100den of 1000den camos heeft.
Die krijg je niet op.

Ik heb bv 4619 expandable camos op stock.
Ik speel te weinig om daar door heen te raken voor een volgend event waar je ze weer krijgen kan.
Tussendoor krijg je dan een supercontainer met 50 camos .
En kan koop ik ook wel eens een lootbox waar je ze ook in vind.
Jup, behoorlijk luxe-probleem. Ik denk dat ik 'maar' net de helft heb, maar alsnog die komen nooit op.

Vooral T10 is het wat lastig, want daar wil je camo's op die ook nuttig zijn. Dan ga je naar Free XP of Commander XP boosters. En daar zijn er niet zoveel van. Nu wel weer met die bionic camo's, vandaar dat ik er daar een stuk of 70 van bijhaal met Ironium.

Gisteren nog wel een leuk potje in de Harugumo gedaan met TSD en Mike, 3*Haru :+ . Hakuryu probeerde ons 1x te droppen... toen ie z'n squadron kwijt was heb ik 'm niet echt meer gezien in onze buurt :D .

• SpamLame
WOT8ANNIVERSARY 1 dag premium

• Th3Eagle
Thnx voor het delen!!

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

En we zijn een league hoger :) , was weer een echte struggle. Eerste 2 battles verloren, vervolgens het een en ander veranderd om er 3 achter elkaar te stoomwalsen.

Op zich wel een goede tactiek :+ .
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gt7w30hklor21.png

PcDealer schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:53:
Toeval dat ik er bij was in die drie in de Shima. :P
Toeval inderdaad ;) .

[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 12-04-2019 09:57 ]

• PcDealer
Toeval dat ik er bij was in die drie in de Shima. :P

• vassago
Gisteren laat thuis, clan had 1 man te kort dus snel geinvite en snel op ready geklikt met de Henri IV.
Game geladen en ik check de mini map, detection range 15.9KM. Crap, legendary mod nog geinstalleerd :+
(Legenday is +10% detection en komt in de plaats van de concealment mod,)

Pakte deze game goed uit, 2 Moskva's en een GK om te pesten vanaf afstand maar de volgende game maar even gewisseld.

• TheBrut3
Dus we kunnen @vassago ook Dealer gaan noemen? :+

• SpamLame
Premium CVs in de shop, voor zij die daar graag geld aan uitgeven

• PcDealer
SpamLame schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:56:
Premium CVs in de shop, voor zij die daar graag geld aan uitgeven
Wat een prijzen...

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Dan maar duimen op een CV uit zo'n airdrop container :P .

• PcDealer
Case_C schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:41:
[...]

Dan maar duimen op een CV uit zo'n airdrop container :P .
Komt daar weleens iets interessants uit dan? Saipan heb ik al, maar ik hoop op de Massachusetts :)

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

PcDealer schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:43:
[...]
Komt daar weleens iets interessants uit dan? Saipan heb ik al, maar ik hoop op de Massachusetts :)
Daar komen alleen carriers uit dacht ik?

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Enigste die ik wil is een Graf Zeppeling, mara die koop ik wel wanneer hij voor doubloons komt. Heb nog een paar doubloons om uit te geven.

Verder was de Fly Strike Win vorige week erg aardig voor me en gaf een Enterprise uit de containers

Untappd: Louwke80

• PcDealer
Case_C schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:45:
[...]

Daar komen alleen carriers uit dacht ik?
I dunno. Maakt mij niet waar ze vandaag komen, als ik het maar krijg ;)
Louwke schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:45:

Verder was de Fly Strike Win vorige week erg aardig voor me en gaf een Enterprise uit de containers
Wow, ftw!

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 12-04-2019 13:52 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 13:51:
[...]

I dunno. Maakt mij niet waar ze vandaag komen, als ik het maar krijg ;)

[...]

Wow, ftw!
https://eu.wargaming.net/shop/wows/main/13376/
You can find one of the following rewards in the Naval Aviation Premium container:

A randomly selected Premium aircraft carrier: Graf Zeppelin, Enterprise, Saipan, or Kaga, together with a Port slot and Commander with 10 skill points
Dus ja alleen CVs, en de Enterprise heb ik al meer langs zien komen op reddit, overige CVs niet echt.
Maar goed rddt is niet echt een goede bron voor statistieken.

20 containers
cvs

[ Voor 12% gewijzigd door SpamLame op 12-04-2019 18:31 ]

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-11 18:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

:9 uit gewone Aviation containers?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• TheBrut3
Ik heb al meer gelezen dat mensen 3 CV's uit 20 containers krijgen.
Maar ik ga het niet proberen, ik ben dan weer degene die er geen krijgt.

• Tijgert

Tijgert

Net gegokt... even spieken... :P

Edit:

Niet slecht... zou ik het nog een keer doen? Mis er nog twee :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XrTQlfDTGb7tME6DSGUJKfAF/full.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Tijgert op 13-04-2019 16:50 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• SpamLame
Tijgert schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:12:
[...]

:9 uit gewone Aviation containers?
Nee maar daar was je zelf ook al achtergekomen 😉
Tijgert schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:43:
Net gegokt... even spieken... :P

Edit:

Niet slecht... zou ik het nog een keer doen? Mis er nog twee :P

[Afbeelding]
Grats en nee, quit while you are Ahead.

[ Voor 46% gewijzigd door SpamLame op 13-04-2019 17:37 ]

• Tijgert

Tijgert

SpamLame schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:27:
[...]

Nee maar daar was je zelf ook al achtergekomen 😉
Zijn die niet gewoon dan?
Vingers jeuken wel... wil die andere twee ook wel winnen... maar heb ik straks 3 Hindenburgs 😂
(Ik bedoelde ook Zepplin. Minor detail, Hindenburg was een Zepplin)

[ Voor 11% gewijzigd door Tijgert op 14-04-2019 23:50 ]

• vassago
Je kan alleen CV's winnen, voor de CV die je dubbel hebt krijg je doubloons.

• Tijgert

Tijgert

No guts no glory 8)
He who dares, wins! 8)
He who hesitates... plays with only 2 CV's :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HBEFWsItwtY3DOgAjN9D042J/full.jpg

• SpamLame
Tijgert schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:22:
No guts no glory 8)
He who dares, wins! 8)
He who hesitates... plays with only 2 CV's :P

[Afbeelding]
En goedkoper dan de bundel van 4 direct kopen + nog wat overige zaken erbij.
Mooi mazzel mee

• Tijgert

Tijgert

Tja, moest er wel eerst 280 containers voor kopen, maar het is me wel gelukt!

Geintje, ging echt in twee keer. De ene gaat naar het casino, de ander gebruikt geen condooms, ik doe containers.

Grappige was wel dat ik eerst blij was met het kwartet en daarna bijna teleurgesteld omdat ik deze keer minder stuff had gekregen 😂

• TheBrut3
Hoezo minder stuff? Je hebt 2x 2 CV's gehad, 2x 25k coal en 2x een hoop vlaggen en camo's

• Tijgert

Tijgert

TheBrut3 schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:48:
Hoezo minder stuff? Je hebt 2x 2 CV's gehad, 2x 25k coal en 2x een hoop vlaggen en camo's
Ik bedoel letterlijk, eerst 4 rijen stuff en de tweede keer maar 2 rijen stuff.
Jeweetwel, verwend zijn en zo? Humor?

• TheBrut3
Dan had je gewoon wat meer containers moeten sparen voor je ze open ging maken :+

Welke legendary hebben jullie gekocht van het Ironium? Ik zit te twijfelen tussen DM en Conqueror.

[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 14-04-2019 12:38 ]

• SpamLame
@TheBrut3 ik denk voor de DM.

Met al die (premium) CVs een truukje waar ik het bestaan niet van wist.
Handig voor de CVs spelers om mee te oefenen en handig voor de overige spelers om te begrijpen wat er gebeurt. "Catapult" of "Slingshot" drop voor ons op YT door Turo

[ Voor 84% gewijzigd door SpamLame op 14-04-2019 14:49 ]

• TheBrut3
Die CV drops is al lang bekend. Ik vind die CC's wel sneaky daarin. Zelf misbruiken ze het eerst wat patches, daarna maken ze een filmpje zodat het gefixt gaat worden. Dan komt dat filmpje net te laat zodat het in de eerstvolgende patch nog niet mee kan, zodat iedereen er nog een patch last van heeft.
Ik vind hem lastig. De DM zelf heb ik nog niet, ben er bijna. Maar ik verwacht dat ik daar relatief veel speelplezier in heb en dus ook makkelijk de legendary binnenhaal.
Grinden op een BB vind ik minder fijn. Dat laten mijn stats ook wel zien. Ondanks dat de winrate bijna gelijk is, heb ik op cruisers een PR van bijna 2000 en op BBs zit ik net over de 1600.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:27:
Die CV drops is al lang bekend. Ik vind die CC's wel sneaky daarin. Zelf misbruiken ze het eerst wat patches, daarna maken ze een filmpje zodat het gefixt gaat worden. Dan komt dat filmpje net te laat zodat het in de eerstvolgende patch nog niet mee kan, zodat iedereen er nog een patch last van heeft.
Ik kende hem niet (noob als ik ben). En misbruik weet ik niet hoor.
Je zou kunnen stellen dat WG deze uitwerking van de game mechanic niet bedoeld had en dus misbruik.
Van de andere kant dit is de game mechanic, diegene die dit vroeg ontdekt hebben maken daar handig gebruik van.
[...]

Ik vind hem lastig. De DM zelf heb ik nog niet, ben er bijna. Maar ik verwacht dat ik daar relatief veel speelplezier in heb en dus ook makkelijk de legendary binnenhaal.
Grinden op een BB vind ik minder fijn. Dat laten mijn stats ook wel zien. Ondanks dat de winrate bijna gelijk is, heb ik op cruisers een PR van bijna 2000 en op BBs zit ik net over de 1600.
Mwa mijn insteek was meer, af en toe speel ik CB verder nauwelijks op TX te vinden, misschien is het handig daarvoor aangezien ik dan meestal in de DM zit.

• TheBrut3
SpamLame schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:50:
En misbruik weet ik niet hoor.
Je zou kunnen stellen dat WG deze uitwerking van de game mechanic niet bedoeld had en dus misbruik.
Van de andere kant dit is de game mechanic, diegene die dit vroeg ontdekt hebben maken daar handig gebruik van.
Ik zie het als het droppen en recallen van de planes in de eerste patch. Verwacht ook dat ze dit gaan aanpassen, dat de andere groep planes bijv. gewoon de continue damage kan ontvangen.
SpamLame schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:50:
Mwa mijn insteek was meer, af en toe speel ik CB verder nauwelijks op TX te vinden, misschien is het handig daarvoor.
Voor CB maakt het mij niet heel veel uit, daar is de DM sowieso nuttig. Ook met reload boost.
Overigens stop je volgens mij niet sneller door de legendary, enkel acceleratie naar topsnelheid.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:57:

Voor CB maakt het mij niet heel veel uit, daar is de DM sowieso nuttig. Ook met reload boost.
Overigens stop je volgens mij niet sneller door de legendary, enkel acceleratie naar topsnelheid.
En beter ruddershift en 10% nerf op de radar

• vassago
Als je snel bent, vandaag krijg je een SC al twitchdrop. In ieder geval bij het kanaal van Flamu.
50 ierse Camo's in mijn geval.

[ Voor 14% gewijzigd door vassago op 16-04-2019 15:20 ]

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Die nieuwe space-battle gamemode schijnt deze week heel goed te zijn voor commander xp te grinden:

• SpamLame
Case_C schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:08:
[YouTube: Torpedo Beat to Lucrative Commander XP rewards - World of Warships]Die nieuwe space-battle gamemode schijnt deze week heel goed te zijn voor commander xp te grinden:
Het is iig iets compleets anders, waar ik,win or lose. veel plezier mee heb.

• TheBrut3
Die nieuwe space-battle gamemode schijnt deze week heel goed te zijn voor commander xp te grinden:
Hij hyped het wel heel erg. De potjes zijn inderdaad snel, maar probeer jij maar eens een constante stroom van 2k+ XP potjes te scoren. Eens dat het snel gaat, maar je jaagt ook in snel tempo je vlaggen er doorheen. Je haalt dus niet het maximale uit je vlaggen, wel uit je tijd.
Als we naar tijd kijken is het zeker een snelle manier van XP scoren, daar is niets op aan te merken.
Echter het verschil met CXP farmen in premade Scenario's (optimaal gebruik van vlaggen) is:
- Je wint altijd (oké, dat ene potje op de 30 dat het mis gaat niet).
- Je hebt meer base XP.
- Je kan Asian Lantern camo erbij nemen (200% XP, 555% CXP).

Dus ja; als je te weinig tijd hebt voor scenario-farmen en je wil snel door die speciale vlaggen heen, is het een zeer goede manier. Als je echter meer tijd hebt, dan is scenario's voor optimaal benutten van de vlaggen beter.

Maar dat is mijn ervaring. :+
Edit: En die ervaring is nog met Sims Dynamo farmen.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:00:
[...]

Dus ja; als je te weinig tijd hebt voor scenario-farmen en je wil snel door die speciale vlaggen heen, is het een zeer goede manier. Als je echter meer tijd hebt, dan is scenario's voor optimaal benutten van de vlaggen beter.

Maar dat is mijn ervaring. :+
Edit: En die ervaring is nog met Sims Dynamo farmen.
Scenarios is ook maar zo zo.
Tenzij je een div hebt, wat momenteel moeilijk is met de space & clanattles, ben je aangewezen op randoms en whatever scenario of the week is.
Denk dat met Newport mijn avg op 55 win 45 loss ligt met randoms.
Narai daarintegen gaat veel beter met een vaste club uit het ops channel.

Dus wat mij betreft is de nuance dat XP farmen met scenarios waarbij je het meest consistent uit de camos/signals kan halen indien in een 5-7 sterk divisie.

Ik zie/zag Dynamo erg populair zijn voor de rework, Cherry Blossom wat minder (maar mijn favoriet) en nu Narai.

Oof dat is wennen, 10 potjes Torpsoup en dan in een T6 schip stappen, langzaam...

• TheBrut3
SpamLame schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:26:
Scenarios is ook maar zo zo.
Tenzij je een div hebt, wat momenteel moeilijk is met de space & clanattles, ben je aangewezen op randoms en whatever scenario of the week is.
Dat bedoel ik ook met premade scenario's. Een scenario met een div, bijv. uit de Operations chatroom. Die mensen weten over het algemeen wel wat ze aan het doen zijn en je ziet er vaak dezelfde namen.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:42:
[...]

Dat bedoel ik ook met premade scenario's. Een scenario met een div, bijv. uit de Operations chatroom. Die mensen weten over het algemeen wel wat ze aan het doen zijn en je ziet er vaak dezelfde namen.
Hazo dan had ik je verkeerd begrepen.
En ja meedoen met een div uit dat channel bied een grotere kans op succes, ben er ook regelmatig te vinden ;)

• Th3Eagle
[YouTube: Torpedo Beat to Lucrative Commander XP rewards - World of Warships]Die nieuwe space-battle gamemode schijnt deze week heel goed te zijn voor commander xp te grinden:
Dat was mij ook opgevallen. Zelfs zonder vlaggen bij winst 1-2k commander xp. Tenminste met premium, anders de helft. Maar de potjes gaan snel en zijn leuk om te doen :+

• Case_C
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Th3Eagle schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:35:
[...]

Dat was mij ook opgevallen. Zelfs zonder vlaggen bij winst 1-2k commander xp. Tenminste met premium, anders de helft. Maar de potjes gaan snel en zijn leuk om te doen :+
Gisteren had ik nog wat uurtjes premium, dus even 200k binnengeharkt :P . Nu weer genoeg om er weer een 15-16 pt. commander naar 19pt te tillen.

En nog gefeliciteerd!

• vassago
Gisteren de slechtse reeks clanbattles ooit gespeeld, 5 rondes gespeeld, 5 verloren en dat in de absolute kelder van de ranking.

Bij ons in de clan mag iedereeen meespelen en dat ging altijd redelijk alleen de laatste tijd zijn er krap 7 spelers online waarvan 3 echt waardeloos :

Salem - 40% W/R, 36K average damage
Worcester - 45% W/R, 53K average damage
yamato - 47% W/R, 55K average damage (heeft alleen BBs en is met de Montana/GK nog slechter)

Nu zeggen stats niet alles maar zij krijgen het voor elkaar om altijd op de verkeerde plek te zijn zodat de andere 4 spelers eigenlijk altijd 2 tegen 1 spelen.

Ik vind het niet erg om met 1 of 2 van dergelijke spelers CB te spleen en dat heeft altijd redelijk gewerkt maar gisteravond was de druppel. Heb mezelf voorgenomen niet meer met >2 van hen te spelen, gewoon zonde van de tijd en echt frustrerend.

[/end rant] :P

Met het Alpha team redelijk vlot weer naar Gale league alleen is het lastig hier 7 man voor online te krijgen. Kan het staal best gebruiken hoewel ik (nog) geen interesse heb in de Stalingrad of de Bourgogne.

• SpamLame
Spacebattles Yuro Style
Pagina: 1 ... 108 ... 129 Laatste