En wat denken we hiervan? Kijken of er genoeg interesse is?
https://worldofwarships.eu/en/news/community/kots-viii/
https://worldofwarships.eu/en/news/community/kots-viii/

[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 26-02-2019 16:33 ]
Alleen voor DDs en CA/CLs, voor BBs doen 2 nieuwe floods meer damage dan 1 oude.Case_C schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:27:
En flooding damage word even met de nerfhammer geraakt, met 2 floods op een schip minder damage doen dan met 1 van 8.0.
Untappd: Louwke80
Waarom reken je in het ene geval met 1 flooding en in het andere geval met 2 floodings?vassago schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:39:
Heel simpel, ik heb aleen naar de ticks gekeken en niet naar de duration![]()
Voor battleships
0.667% per tick voor 90s
wordt
2x0.5% per tick voor 40s.
Dus tijdelijk heftiger en overall minder.
Maximale damage die met flooding gedaan kan worden. Voorheen kon je er maximaal 1 hebben blijkbaar.Dweebus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:01:
[...]
Waarom reken je in het ene geval met 1 flooding en in het andere geval met 2 floodings?
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 27-02-2019 09:04 ]
Omdat je nu maar 1 flooding kan hebben en in de toekomst 2?Dweebus schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:01:
Waarom reken je in het ene geval met 1 flooding en in het andere geval met 2 floodings?
Oh, ik dacht dat je er meerdere kon hebben...TheBrut3 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Omdat je nu maar 1 flooding kan hebben en in de toekomst 2?
Zou wel een relatief flinke buff voor de Britse DD's zijn, omdat je met die single launch optie straks iemands boeg vol kunt pompen met torpedo's, waarna het met 2x flooding snel klaar zou zal zijn.TheBrut3 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Omdat je nu maar 1 flooding kan hebben en in de toekomst 2?
Nee volgens mij werken floodings nu net als fires. Je kan ook niet op 1 plek 2 fires hebben. Dat moet op een andere locatie van het schip zijn.Pyramiden schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:13:
[...]
Zou wel een relatief flinke buff voor de Britse DD's zijn, omdat je met die single launch optie straks iemands boeg vol kunt pompen met torpedo's, waarna het met 2x flooding snel klaar zou zal zijn.
Alleen gaat dat dus niet zo werken omdat de floods worden verdeeld over de 2 helften van het schipPyramiden schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:13:
Zou wel een relatief flinke buff voor de Britse DD's zijn, omdat je met die single launch optie straks iemands boeg vol kunt pompen met torpedo's, waarna het met 2x flooding snel klaar zou zal zijn.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Zolang die premium boten maar niet overpowered zijn en ze genoeg boten uitbrengen die gewoon in de tech tree komen, zie ik het probleem niet echt dat deze ook in de shop komen. Free XP kan iedereen toch bijelkaar sparen als je echt wil en kool/staal is ook niet echt een "skill"-reward oid meer. Als iemand hier een berg centen op wil stuk slaan, wordt de rest hier niet slechter van.Case_C schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:44:
https://ru.wargaming.net/shop/wows/main/9240/
1m fXP of €70,- wie had dat gedacht.
* PcDealer heeft 1,25 M Free XP klaar liggenCase_C schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:44:
https://ru.wargaming.net/shop/wows/main/9240/
1m fXP of €70,- wie had dat gedacht.
Ik heb er geen probleem mee, hooguit dat ze zulke schepen beter als 'special offer' kunnen doen voor bestaande spelers. Waarbij je op z'n minst weet hoe je je guns moet richtenVulcanPyroman schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:27:
[...]
Zolang die premium boten maar niet overpowered zijn en ze genoeg boten uitbrengen die gewoon in de tech tree komen, zie ik het probleem niet echt dat deze ook in de shop komen. Free XP kan iedereen toch bijelkaar sparen als je echt wil en kool/staal is ook niet echt een "skill"-reward oid meer. Als iemand hier een berg centen op wil stuk slaan, wordt de rest hier niet slechter van.
Als je ergens druk over wil maken beter je energie verbruiken op de huidige game balans, super slome UI etc, dingen die iedereen direct raakt.
Nog steeds? Of ben je miljonair af?PcDealer schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 21:11:
[...]
* PcDealer heeft 1,25 M Free XP klaar liggen
Geen potje kwijt geraakt door de server crashes? Schijnt nu heel de dag al aan de gang te zijn als ik de berichten zo lees. Gok dat de 'fix' die ze destijds hebben gedaan weer kapot is gegaan?PcDealer schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 01:20:
Kan de nieuwe Russische bb's niet spelen omdat ik niet meer kan inloggen na een disconnect
[ Voor 61% gewijzigd door Tijgert op 01-03-2019 15:49 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
En?PcDealer schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:35:
Ik heb vanmiddag een potje gespeeld met Alaska.
Gewonnen
[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 03-03-2019 01:03 ]

Claim nu: https://worldofwarships.eu/en/userbonus/SpamLame schreef op zondag 3 maart 2019 @ 05:32:
EU server issue compensatie
https://worldofwarships.e...-dark-and-full-of-errors/
Ze mogen wel weer een Bonus geven want na de update/server isssue vanmorgen was het weer steeds een gok of je in een game kwam. Zeker 5x gehad dat ik in game stond te wachten en ineens scherm " server overload " kreeg.
Die had ik gistermiddag 1x en kon daarna meteen een Battle starten.auroortje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:01:
[...]
Zeker 5x gehad dat ik in game stond te wachten en ineens scherm " server overload " kreeg.
Zao met unieke mod op 10km afstand, dus normaalgezien kan je écht niet missen. Volledig salvo dik 100m ernaast, Was vooral in de diepte een probleem, schoten vielen of tekort of te lang. Geen L-R afwijking.PcDealer schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:58:
Ik hoorde iemand gisteravond klagen. Maar die zat dan ook in een German bb...
Geen rook = geen voortstuwing = ligt stil.gabberjoost schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:38:
Ik had daar ook last van. Ik zag geen rook uit de schoorstenen komen van de schepen waar ik op schoot. Ik kon niet inschatten hoe snel ze vaarden en dus waar ik moest mikken...
Dacht ik ook, maar het zou raar zijn als iedereen stil ligt. En al m'n schoten belanden achter de schepen, dus ze bewogen wel degelijk...
Yoshino voor ~280k coal is waar ik nu voor spaar, maar die is nog niet eens geteased. Dat gaat dus nog wel een maandje of 6 duren minstens.auroortje schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:32:
Komen er nog leuke boten die je met Kolen kan kopen of moet ik maar de JB nemen ????
Sta namelijk op 230k aan kolen en heb nog een coupon.
JB genomen. Je moet toch wat héCase_C schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:53:
[...]
Yoshino voor ~280k coal is waar ik nu voor spaar, maar die is nog niet eens geteased. Dat gaat dus nog wel een maandje of 6 duren minstens.
Zou dan nu zeker die JB halen met een coupon.
Absoluut, en coal verdien je tegenwoordig bijna als water...
Kan erger toch? Die camo's geven toch nog een goede bonus?tesedar schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:32:
Had ik deze ochtend sinds lang nog eens een SuperContainer, 50x valentine camo...
Lijkt me wel een leuke boot, maar ik ben bang dat ik te weinig DD speel om een premium te kunnen verantwoorden. Speel de Cossack ook bijna nooit, terwijl dat naar mijn idee een betere boot is.SpamLame schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:04:
Sims is te koop in de shop >> ~€14 https://eu.wargaming.net/shop/wows/vehicles/12812/
[ Voor 16% gewijzigd door Case_C op 11-03-2019 13:27 ]
Hij was heel leuk om XP te grinden in Dynamo als AA DD.Case_C schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:26:
[...]
Lijkt me wel een leuke boot, maar ik ben bang dat ik te weinig DD speel om een premium te kunnen verantwoorden. Speel de Cossack ook bijna nooit, terwijl dat naar mijn idee een betere boot is.
Hermes en Furious hiero al binnen, niet dat ik veel CV speel maar gewoon omdat het kan.Vanavond even de laatste directory van FlyStrikeWin afmaken. Kijken of er uit die containers nog een Hood oid dropt. Dan als het goed is voldoende currency voor een Hermes en Furious. Alles wat ik daarbuiten nog binnenhaal is leuk meegenomen, maar de T8 ga ik er niet mee verdienen. Zal wellicht dagen premium worden.
Cossack is in mijn ogen veel beter. Maar ik vind de Cossack dan ook mijn favoriete DD op dit momentCase_C schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:26:
Lijkt me wel een leuke boot, maar ik ben bang dat ik te weinig DD speel om een premium te kunnen verantwoorden. Speel de Cossack ook bijna nooit, terwijl dat naar mijn idee een betere boot is.
Cossack AA is ruk of beter gezegd : er is geen AASpamLame schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:56:
Hij was heel leuk om XP te grinden in Dynamo als AA DD.
Kon je de Cossack ook voor gebruiken, geen idee hoe efectief dat was.
Maar ja, met de CV rework is dat scenario en anderen "even" weg.
Welke clan battles?vassago schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:34:
Iemand nog clanbattles gespeeld gisteren toevallig? En hoe bevalt het met CV dit keer?
Het knopje staat er, maar dat is volgens mij voor ST's?
Untappd: Louwke80
Idem hier, al is het maar voor de gratis port slotsSpamLame schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:56:
[...]
Hij was heel leuk om XP te grinden in Dynamo als AA DD.
Kon je de Cossack ook voor gebruiken, geen idee hoe efectief dat was.
Maar ja, met de CV rework is dat scenario en anderen "even" weg.
[...]
Hermes en Furious hiero al binnen, niet dat ik veel CV speel maar gewoon omdat het kan.
^^ BV, maar ik dat ik ze houd iig de T6, immers de CVs ingewisseld met de rework en nu weer een T6 CV voor operationsTh3Eagle schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:46:
[...]
Idem hier, al is het maar voor de gratis port slots
Yup nog 2 Daily missions en ik heb tot 1 april.Blyska camo ook bijna binnen. Speel er niet veel mee maar tja, gratis hé
Leuke camo, ik moet er nog 3.SpamLame schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 23:22:
@Th3Eagle
[Afbeelding: blys]
Op visite in St Petersburg
Is dit niet alleen voor de NA server waar van de week problemen waren? Voor mij werkt hij helaas nietSpamLame schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:01:
https://worldofwarships.eu/en/userbonus/
Compensatie voor de issues van de 13de (afaik) wel even inloggen.
Nee, althans ik kreeg compensatie, wellicht dat jij niet aan de voorwaarden voldeed om in aanmerking te komen.Th3Eagle schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:13:
[...]
Is dit niet alleen voor de NA server waar van de week problemen waren? Voor mij werkt hij helaas niet
Have I ever told you the definition of insanity?
Ik zit beetje rond tier 6/7 en mijn enige probleem is silver.Meridius schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:06:
Nieuw op het WoW forum en na een hele lange tijd weer actief aan het spelen geslagen.
Ik heb een join request gedaan voor de clan en vroeg me af hoe actief het is.
Momenteel ben ik de USA tech tree door aan het wandelen en als ik tussen battleships of destroyers moet kiezen dan zeker de eerste. Carriers nog niet mee gespeeld en cruisers alleen de T1/T2.
Gisteren de New York unlocked maar de experience gaat maar bar langzaam als je steeds verliezende teams hebt of tegen 2 tiers hoger moet op-boksen
Als ik een advies mag geven, zoek een schip waar je het bovengemiddeld goed in doet, (liefst een premium) hang hem vol met economy vlaggen en camo etc etc en grind lekker credits bij elkaar.fevo-1190 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:33:
[...]
Ik zit beetje rond tier 6/7 en mijn enige probleem is silver.
Kom echt gruwlijk tekort om alles te kopen.
Aha https://wows-numbers.com/player/527122942,Meridius750/ dus.Meridius schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:06:
Nieuw op het WoWs forum en na een hele lange tijd weer actief aan het spelen geslagen.
Heel actief, dat zie je hier. Maar ook een aantal van [HOME]. In de TS staat de link naar Discord.Ik heb een join request gedaan voor de clan en vroeg me af hoe actief het is.
St. Louis is een tier III cruiser.Momenteel ben ik de USA tech tree door aan het wandelen en als ik tussen battleships of destroyers moet kiezen dan zeker de eerste. Carriers nog niet mee gespeeld en cruisers alleen de T1/T2.
Je hebt pas 143 battles gespeeld. Gewoon doorgrinden en vlaggen gebruiken als je dat wilt en vooral winnen.Gisteren de New York unlocked maar de experience gaat maar bar langzaam als je steeds verliezende teams hebt of tegen 2 tiers hoger moet op-boksen
Domme vraag misschien , maar stel hem alsnog.GLR89 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:44:
[...]
Als ik een advies mag geven, zoek een schip waar je het bovengemiddeld goed in doet, (liefst een premium) hang hem vol met economy vlaggen en camo etc etc en grind lekker credits bij elkaar.
Schuw niet om camo's en silver modules aan te schaffen en te gebruiken. Ja ze kosten best wat silver maar ze leveren hun kosten vaak wel op doordat je net wat langer en beter mee kunt komen. Een veel gemaakt fout is te besparen op camo, maar dit is een vrij zinloze besparing aangezien je veel minder effectief in de battle kunt mee doen, evenals een premium repair kit of heal. Deze leveren ook hun geld op mits goed gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door fevo-1190 op 15-03-2019 16:02 ]
Oh grappig, ik wist niet dat ze die stats beschikbaar hebben gemaakt. Leuk om te zien.
Have I ever told you the definition of insanity?
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Economy#Creditsfevo-1190 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:00:
[...]
Domme vraag misschien , maar stel hem alsnog.
Waarom beste met premium schepen?
Tjah en dan is er nog zoveel keus aan schepen.
Hier een recente mening:fevo-1190 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:26:
[...]
Wat is nou een echte aanrader voor een schappelijke prijs?
[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 15-03-2019 17:39 ]
https://worldofwarships.c...0,23,25,33&ship=DestroyerDweebus schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:03:
Hmm, ik ben mijn weg richting de Harugumo aan het ploeteren. De gunboat lijkt me heel leuk.
Zit alleen te twijfelen over de tier 3 skills.
Ik zit hier aan te denken:
https://worldofwarships.c...0,21,23,25&ship=Destroyer
Dan is er geen ruimte voor IFHE. Voegt IFHE veel toe?
Hoe zou ik hem dan anders moeten doen? EM en BFT vervangen door IFHE?
Heb recent de massachusetts gekocht. Dat is echt een money-printer. Beetje aardig spelletje en zit rond de 500K aan inkomsten. Laatst potje gedaan met 900K+ aan inkomsten. Het is alleen geen standaard sniper battleship. Je moet wel vooraan varen met dit ding.fevo-1190 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:26:
[...]
Wat is nou een echte aanrader voor een schappelijke prijs?
Signature van nature
Inderdaad zit even op youtube te kijken en dit word hem denk hoor.Sircuri schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:44:
[...]
Heb recent de massachusetts gekocht. Dat is echt een money-printer. Beetje aardig spelletje en zit rond de 500K aan inkomsten. Laatst potje gedaan met 900K+ aan inkomsten. Het is alleen geen standaard sniper battleship. Je moet wel vooraan varen met dit ding.
Welke DD's hebben allemaal meer dan 25mm armor?Zertaxka schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:06:
IFHE is een must vanaf de Akizuki vanwege de 100mm guns.
Zonder IFHE ga je zelfs tegen andere DD's ten onder.
[ Voor 37% gewijzigd door vassago op 16-03-2019 11:10 ]
Ik heb dit:Dweebus schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:03:
Hmm, ik ben mijn weg richting de Harugumo aan het ploeteren. De gunboat lijkt me heel leuk.
Zit alleen te twijfelen over de tier 3 skills.
Ik zit hier aan te denken:
https://worldofwarships.c...0,21,23,25&ship=Destroyer
Dan is er geen ruimte voor IFHE. Voegt IFHE veel toe?
Hoe zou ik hem dan anders moeten doen? EM en BFT vervangen door IFHE?
Helaas zijn er veel spelers die niet op de minimap kijken of een situatie kunnen inschatten (voor zichzelf en de andere spelers). Mijn favoriet is de dd die wel in die situatie de cap pushed, terwijl de backup nog ver weg is, en dan gaat zitten janken dat hij dood is door z'n noob teamvassago schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:58:
Dat is ook mijn build voor de Harugumo, het is ook niet echt een DD. Veel te log en groot om het tegen andere DDs op te nemen in caps in het begin van de game.
Risico dat je een torpedo eet is redelijk groot vanwege de draaicirkel van een vrachtship wat ook betekend dat je makkelijk te raken bent door de BBs en CAs erachter.
De Kitakaze is m.i. een betere DD voor dat werk.
Het team kan verder mijn rug op netjes gezegd, die willen dat je een cap pusht met een rode DM en Moskva erachter en als je het niet doet beginnen ze te schelden.
Hmm interessant, geen concealment.TheBrut3 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:20:
[...]
Ik heb dit:
https://worldofwarships.c...0,23,28,33&ship=Destroyer
Maar er zijn opties genoeg voor de Harugumo. Met mijn build kan je hem zeer zeker niet als DD spelen, wat het team weer niet altijd in dank afneemt
Je zou het ook nog anders kunnen doen en dat is de range mod er op zetten ipv reload en dan onderstaande builds:Dweebus schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:30:
[...]
Hmm interessant, geen concealment.
Niet eens bij stilgestaan dat die wellicht ook overbodig is. Tijdens het schieten, wat je als gunboat juist wil, is de concealment minder nuttig. Weer iets om over na te denken. Thanks!
Het is inderdaad een topschip. Heb hem als secondary build en ben erg blij met die 11.3 km secondary gun range. Je moet alleen niet vergeten om zelf een target aan te wijzen. Anders schieten de secs niet. Heb met dat schip heel wat Close Quarters medailles gehaald.vassago schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:07:
De Massa is een topschip, ik zou hem zelfs een beetje OP noemen, zeker als je een keer top tier bent.
Of misschien zelfs iets meer dan een beetje
Signature van nature
Signature van nature
Ja over de massa.vassago schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:49:
Je hebt het over de Massachusetts?
Main guns zijn wat minder accuraat dan de andere US BBs, dat is de prijs die je betaald voor de geweldige secondaries. Ze zijn nog zeker niet slecht en ook op afstand kan ik er goed schepen mee raken maar ze kunnen je af en toe goed trollen ja. 4 short, 5 long, lead is perfect.
Als je te vroeg al pushed en je wordt gefocused door cruisers kan het gauw afgelopen zijn aangezien je geen tank build hebt. Zeker op TX een beetje oppassen met wanneer je pushed, maar als je eenmaal binnen die 11.3 KM komt
[ Voor 5% gewijzigd door fevo-1190 op 19-03-2019 06:47 ]
Bij de Massa is dat meer geluk dan wijsheid met die dispersionSircuri schreef op maandag 18 maart 2019 @ 22:18:
Maar beetje goed mikken en cruisers kun je met 1 volley zo naar de zeebodem helpen als je ze volledig van opzij kunt raken
Inmiddels staat er 01 april...Case_C schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 14:24:
Vanavond nog even 950 hits halen met een Brits schip... en die 15 kills. Gaat een berg coop worden gok ik zo. Ik dacht eigenlijk dat die Exeter missies door zouden lopen, maar nu staat er voor deze week toch een end-date van 21-03. Beetje gaar, waarschijnlijk loopt hij wel door, maar wil het risico niet lopen
.
Hoe dan ook, gisteren toch 'even' de 1000 hits en 15 kills gehaald met 14 potjes coop en 2 randoms
[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 21-03-2019 12:54 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq