Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GLR89
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 24-04 06:42
Stappieterug schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:00:

[...]

Overigens is die selectieve geschiedeniskennis van het Nederlandse onderwijs iets wat mij ook erg stoort rondom die andere oorlog in -notabene- onze eigen achtertuin, namelijk de eerste WW, en de hoeveelheid doden die in die 4 jaar durende gehaktmolen zijn gevallen. En dat was nog een frontlinie die gedurende het meerendeel van die 4 jaar vaak niet meer dan enkele kilometers verschoof, en niet zoals het volledige oostfront tijdens WW-II, dat continue in beweging was.
Dit is iets wat uberhaubt niet echt bij nederland hoort. Oorlogen lopen we niet graag mee te koop, net als veteranen. Leuk je hebt in het leger gezeten, next...
Zo ver als het in Amerika gaat met de verheerlijking hoeft van mij ook niet, maar in Nederland zijn we behoorlijk aan het vertrutten door de knuffel generatie die denkt dat vrijheid gewoon aan komt waaien en iedereen is meteen op zijn teentjes getrapt om het minste of geringste.

Laat ze op scholen maar eens wat meer aandacht besteden aan wat een oorlog is, waarom die er zijn en wat de gevolgen zijn. Dan heb ik het niet alleen over de Holocaust, maar ook over wat het met de individuen doet. "alle duitsers waren fout" vind ik zo'n mooie, het overgrote deel van de duitse militairen werd ook maar gewoon gedwongen voor hun land te vechten. Zelfde verhaal voor de Nederlands Indië veteranen. Mijn opa heeft daar een behoorlijke psychische knauw van gekregen, maar praatte er niet over. Besteed daar maar eens wat meer aandacht aan op scholen, wat maakt iemand mee en of hij voor de "goede" of "foute" kant streed doet er wmb niet zo veel toe.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar WG lijkt ook eindelijk wakker te zijn en ze lijken hun gigantische CV puinzooi wat aan te gaan passen. O-)
https://www.reddit.com/r/...ework_tweaks_and_changes/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:07

Louwke

World of Warships: Soemba

Ik speel ook ff niet op het moment. Eerst eens kijken wat deze shitstorm op gata leveren.

Btw ze gaan ook andere schepen aanpakken. Ze beginnnen nu met een test versie van de Guilio Cesare op T6, mocht het goed gaan verhuisd deze hier ook naar toe. Mocht dit gebeuren kun je je doubloon value van het schip terug krijgen.
Maar het houd daarna niet op aangezien ze aagekondigd hebben dat dit het begin is van een reeks aan schepen die ze aan gaan passen. Of te wel Premiums zijn niet heilig meer en gaan aangepakt worden.
Ach ja premiums waren al niet meer heilig toch?
Smoke changes > Belfast en Kutuzov voor doubloons terug verkopen optie
CV rework > Premium CV worden in T8 gezet en voor doubloons terug verkopen optie
Goed nu specifiek dan de GC op T6 testen, maar dat is geen revolutie imo eerder een evolutie.

WoWs-id dionvdc_ wows numbers

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:02
Premiums zijn nooit heilig geweest.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Leader98
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 24-04 19:40

Leader98

Tweaking rulez!

Ik speelde altijd via de Wargaming.net portal en ik zie dat World of Warships nu ook op Steam te downloaden is.
Meteen oude versie verwijderd en nieuwe via Steam geinstalleerd.

Echter, hoe kan ik onder Steam nu inloggen met mijn bestaande Wargaming.net account?

• Louwke

Louwke

Leader98 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:44:
Ik speelde altijd via de Wargaming.net portal en ik zie dat World of Warships nu ook op Steam te downloaden is.
Meteen oude versie verwijderd en nieuwe via Steam geinstalleerd.

Echter, hoe kan ik onder Steam nu inloggen met mijn bestaande Wargaming.net account?
Dat gaat dus niet officieel geloof ik. Er is mogelijk wel een workaround ergens

Kijk hier eens
YouTube: Use Your World of Warships Account through STEAM

Louwke wijzigde deze reactie 06-02-2019 21:49 (11%)

Hup al(le 4) m'n CVs verkocht en gelijk weer de t4s geresearched + gekocht.
Leuk inwissel voor FXP.

Ik zie wel wanneer ik die klasse weer oppak, maar vermoed dat het wel even op zich kan laten wat wachten.

• tesedar
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:09
Moet zeggen dat de hotfix veel issues voor mij opgelost heeft.
Ik heb de indruk dat de gameplay al terug wat genormaliseerd is, (gisteren zelfs 2x random zonder CV :P )

• Case_C
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20:10
Toch blijf ik voornamelijk maar potjes ranked spelen denk ik. Met de Musashi en JB gaat dat vrij aardig. Ook met losses lukt het om zonder echte moeite bovenaan het team te komen.

Sta nu op R8* , wellicht over het weekend richting R7.

Hoop wel nog wat pagoda-containers te krijgen met leuke loot er in. Die speciale camo voor de Huang-He bijvoorbeeld :p . Of een LoYang :9 .

Case_C wijzigde deze reactie 08-02-2019 09:59 (23%)

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• Louwke

Louwke

"Genormailseerd" als in CV's zijn weer net zo nutteloos als daarvoor. Als dat normaal is dan weet ik het ook niet meer. TUurlijk CV's waren kapot deze patch maar de Hotfix heeft niets gefixed behalve dat de CV weer nutteloos is. Maar goed..

• Th3Eagle
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 24-04 18:10
Niet helemaal als ik het zo lees. Sterker nog medium overlapt dan ook met close zodat die AA sterker is.

Ik zie wat buffs op vliegtuigen (mag nu wel weer omdat ze nu minder effectief lijken dan voor de rework) maar ook nerfs die weer op de lange termijn negatief zijn voor de CV ( langer schade ontvangen na de recall en het duurt 2x zo lang voordat ze terug zijn).

Voor mijn gevoel is WG op de goede weg, maar ik snap nog steeds niet hoe 8.0.0 live kon gaan. Voor deze twee hotfixen had toch al genoeg data moeten zijn.

• BeetjeVreemd
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-04 20:50
Th3Eagle schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 01:51:
[...]
Niet helemaal als ik het zo lees. Sterker nog medium overlapt dan ook met close zodat die AA sterker is.
Volgens mij lees je dat bij de changelog van hotfix 0.8.0.1 van afgelopen donderdag (die op dezelfde pagina staat, onder het bericht waar ik het over heb).
Dat was dus al veranderd.
De volgende update wordt hotfix 0.8.0.1.1 en daarbij gaan ze deze dingen (ontstaan na hotfix 0.8.0.1.) fixen;
- Large damage spikes from flak bursts in tier VIII and above (this is a bug);
- Continuous DPS on several ships/tiers needs further adjusting (mostly toning down slightly)

• Th3Eagle
BeetjeVreemd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:45:
[...]

Volgens mij lees je dat bij de changelog van hotfix 0.8.0.1 van afgelopen donderdag (die op dezelfde pagina staat, onder het bericht waar ik het over heb).
Dat was dus al veranderd.
De volgende update wordt hotfix 0.8.0.1.1 en daarbij gaan ze deze dingen (ontstaan na hotfix 0.8.0.1.) fixen;
- Large damage spikes from flak bursts in tier VIII and above (this is a bug);
- Continuous DPS on several ships/tiers needs further adjusting (mostly toning down slightly)
Je hebt inderdaad helemaal gelijk. We zullen het zien want ze mogen op de een of andere manier wel een kleine buff hebben sinds de hotfix

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

SpamLame schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 00:28:
Hup al(le 4) m'n CVs verkocht en gelijk weer de t4s geresearched + gekocht.
Leuk inwissel voor FXP.

Ik zie wel wanneer ik die klasse weer oppak, maar vermoed dat het wel even op zich kan laten wat wachten.
Ik heb ook al mijn CV's getrashed. Wat een drama klasse is dat geworden. 1 potje gespeeld in een T6 waarbij ik een T8 battle kwam. Slechts 1 torpedo heeft zijn doel gehaald en dat was niet eens het schip waar ik op mikte, maar iemand die niet op zat te letten. De rest van mijn vliegtuigen werden continue uit de lucht geschoten. De manier van CV gameplay is voor mij persoonlijk totaal vernield. Ik zal ook niet gauw meer een CV kopen als dit de gameplay manier blijft.

Wat ik als niet-CV speler veel merk nu is dat veel spelers volledig bevriezen aan 1 kant van de map. Ze blijven allemaal samen op elkaar gepakt varen aan de rand van de map of achter eilandjes. Vooral BB's klonteren samen. Dat was volgens mij nooit zo extreem voorheen.

Signature van nature

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-04 04:57
Vond altijd CV erg vervelend om te spelen, maar nu ben ik er echt aan verslaafd!

Echt leuk nu en je kan echt goed ondersteunen.

• auroortje
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-04 20:26

auroortje

"Ron2U" on WoW's

Heb nu wat gespeeld met de capt skills voor AA en als je de capt skill manuel AA control neemt dat gaat je AA helemaal als een gek tekeer als je via O de focus op links of rechts zet. Vlaggetje ebij en de AA mod als die op je boot kan en de planes verdwijnen voor de zon. Tuurlijk komt er wel soms iets door maar nu veel minder als met update 8.0.

• Th3Eagle
auroortje schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:43:
Heb nu wat gespeeld met de capt skills voor AA en als je de capt skill manuel AA control neemt dat gaat je AA helemaal als een gek tekeer als je via O de focus op links of rechts zet. Vlaggetje ebij en de AA mod als die op je boot kan en de planes verdwijnen voor de zon. Tuurlijk komt er wel soms iets door maar nu veel minder als met update 8.0.
Geeft die skill alleen een boost op de sector selectie of werkt AA alleen in de geselecteerde sector?
Th3Eagle schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:56:
[...]

Geeft die skill alleen een boost op de sector selectie of werkt AA alleen in de geselecteerde sector?
http://wiki.wargaming.net...e_Control_for_AA_Armament
http://wiki.wargaming.net...mbat#Sector_Reinforcement

SpamLame wijzigde deze reactie 11-02-2019 06:09 (10%)

• auroortje

auroortje

"Ron2U" on WoW's

Th3Eagle schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:56:
[...]

Het switchen gaat sneller van ene naar andere kant en het is 20% more efficiënt. Op mijn mino maar ook de Montana werkt het goed.

• Th3Eagle
Bedank @SpamLame en @auroortje voor de verduidelijking

• PcDealer
Ik had een keer 125% efficiëntie.

• Case_C
PcDealer schreef op maandag 11 februari 2019 @ 14:15:
Ik had een keer 125% efficiëntie.
Verschilt natuurlijk per boot en wat je er allemaal op gaat steken :P . DD's gaan wel tot ~180%, wat het maximum precies is weet ik ook niet zozeer.

De Minotaur speelt nu ook leuk als de CV doodleuk op je af blijft komen. Gisteren nog 23 plane kills in een paar minuten :+ .

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned
Stock AA reinforcement is
Destroyers +50% switch 5 seconds
Cruisers +25% switch 10 seconds
Battleships +25% switch 12 seconds
Aircraft Carriers +60% switch 15 seconds

Met de ManualAA skill komt er nog +25% bij en -20% delay
@PcDealer zat dan waarschijnlijk in een CA/BB zonder skill & @Case_C in een CV met de skill
Zo niet dan is de wiki foutief .

AFT/BFT veranderd alleen de DPS nummers (idem voor AA Guns Modification 1 & 2 , Def AA Fire 1 & 2, November Echo Setteseven)

• Case_C
SpamLame schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:50:
Stock AA reinforcement is
Destroyers +50% switch 5 seconds
Cruisers +25% switch 10 seconds
Battleships +25% switch 12 seconds
Aircraft Carriers +60% switch 15 seconds

Met de ManualAA skill komt er nog +25% bij en -20% delay
@PcDealer zat dan waarschijnlijk in een CA/BB zonder skill & @Case_C in een CV met de skill
Zo niet dan is de wiki foutief .

AFT/BFT veranderd alleen de DPS nummers (idem voor AA Guns Modification 1 & 2 , Def AA Fire 1 & 2, November Echo Setteseven)
Kidd haalt al 180% hier:

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, ben ik de enige die coop battles stiekem leuker vind dan random battles? Ik vermaak me wel en de XP die je krijgt is ook niet mis. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Dweebus
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13:00
Pff, ze zeggen wel eens dat de matchmaking in WoT rampzalig is. Maar hier is het ook niet veel beter... 9 op de 10 keer in mijn tier 6 tegen tier 8. Best irritant als je dus een missie wil afronden waarin je 250 keer moet raken met je secondaries...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dweebus schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:09:
Pff, ze zeggen wel eens dat de matchmaking in WoT rampzalig is. Maar hier is het ook niet veel beter... 9 op de 10 keer in mijn tier 6 tegen tier 8. Best irritant als je dus een missie wil afronden waarin je 250 keer moet raken met je secondaries...
Speel dan ook met een T8. Met de Bismarck wel te verstaan. Dan heb je het zo binnen. :+

• Dweebus
DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:25:
[...]

Speel dan ook met een T8. Met de Bismarck wel te verstaan. Dan heb je het zo binnen. :+
Moet je wel een tier 8 hebben ;)
Hoogste bij mij is tier 6.

Maar daarmee kom je dus nauwelijks mee in range om je mains te gebruiken, laat staan je secondaries.
En als daar dan nog een tier 8 CV bij komt kijken, kun je net zo goed weer meteen terug naar port. Zonde van de tijd.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dweebus schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:42:
[...]

Moet je wel een tier 8 hebben ;)
Hoogste bij mij is tier 6.

Maar daarmee kom je dus nauwelijks mee in range om je mains te gebruiken, laat staan je secondaries.
En als daar dan nog een tier 8 CV bij komt kijken, kun je net zo goed weer meteen terug naar port. Zonde van de tijd.
Dan heb je een probleem ja, zeker als de matchmaker je haat en je niet in de standaard T7 games gooit. De meeste T6 schepen hebben ook absoluut niet de secondaries om een kans te maken tegen T8 schepen. Binnen bereik komen is gewoon vragen om een vol salvo AP en wat torpedo's en dood. Misschien lukt het met de Bayern maar dat is het ook wel. :)

• BeetjeVreemd
DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:04:
Dus, ben ik de enige die coop battles stiekem leuker vind dan random battles? Ik vermaak me wel en de XP die je krijgt is ook niet mis. :)
Je krijgt vaak maar een paar honderd XP toch?
Ik vind coop super saai, doe het soms alleen even snel als ik weinig tijd heb en nog wel even snel een daily win combat mission wil meepakken.
En dat gaat het van "rush (en even snel 1 of 2 kills pakken met een DD), die, win, repeat".

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BeetjeVreemd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:55:
[...]

Je krijgt vaak maar een paar honderd XP toch?
Ik vind coop super saai, doe het soms alleen even snel als ik weinig tijd heb en nog wel even snel een daily win combat mission wil meepakken.
En dat gaat het van "rush (en even snel 1 of 2 kills pakken met een DD), die, win, repeat".
Paar honderd? Nee, ik haal een paar duizend per binnen hoor. :P
Het is voor mij ook een stuk minder frustrerend omdat je minder afhankelijk bent van je teamgenoten.

Volgens de yt desc. heeft ie AFT+MAA icm AA modules.

Intressant, mijn stock kidd komt tot 150, dan 170 met MAA skill en dan zou ik het niet weten.
Al het andere is dps gerelateerd.

Naja het zal wel die 10% zal wel loslopen

• PcDealer
Pff, ze zeggen wel eens dat de matchmaking in WoT rampzalig is.
Hier kun je wel pennen met een lower tier..
Maar hier is het ook niet veel beter... 9 op de 10 keer in mijn tier 6 tegen tier 8. Best irritant als je dus een missie wil afronden waarin je 250 keer moet raken met je secondaries...
Co-op dus tenzij Random required.

• Stappieterug
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08:44
DaniëlWW2 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:09:
[...]

Paar honderd? Nee, ik haal een paar duizend per binnen hoor. :P
Het is voor mij ook een stuk minder frustrerend omdat je minder afhankelijk bent van je teamgenoten.
tenzij de xp gain in Coop sterk verandert is, neem ik aan dat DanielWW2 scenario's speelt (die ook cooperatief zijn).
Daar kan je inderdaad makkelijk 2500-ish base experience halen.

Ik heb vandaag ook weer eens enkele potjes gespeeld, en de CV-gekte lijkt een beetje genormaliseerd te zijn. ik had maar 2 CV's in 3 games.
ik moet nog even goed kijken wat de beste AA skills zijn, maar als ik het zo lees en beleef is Manual AA nuttiger dan AFT/BFT.

Voor de Montana zit ik nu op een survival build (BoS/FP) zonder CE/AFT en met Manual AA (en gebruik spotter plane)
Cruisers-wise (voornamelijk USSR/RN) ben ik nog in dubio.
Voor RN lijkt een survival build weinig nut te hebben, je wordt toch wel geblapt vanaf de andere kant van de map, maar ook voor de Moskva lijkt FP niet bijzonder nuttig.

*choices - choices* }:|

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• PcDealer
0.8.0.2 alweer:
Commanders! Due to the installation of Update 0.8.0.2. the server will be unavailable
from: Tue. 12 Feb. 05:00 CET (UTC+1) / your local time: Tue. 12 Feb. 05:00
until: Tue. 12 Feb. 06:00 CET (UTC+1) / your local time: Tue. 12 Feb. 06:00

Fixed the bug that resulted in huge damage spikes from AA explosions at tier VIII.;
Adjusted the damage progression of AA explosions on all tiers;
Resolved some issues with continuous DPS calculation. As a result, continuous DPS was adjusted within 5% on all ships;
Made balance changes to several ships in live testing ( V Viribus Unitis, V Exeter, V Yahagi, IX Neustrashimy);
https://worldofwarships.e...ame-updates/0801-hot-fix/

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18:42
Ik heb dit weekend maar Assassins Creed Odyssey op de PS4 gezet. Had hem met de release al gekocht, maar nu 0.8.0 faalt is het een goede tijd om dat eens te spelen :+ Zal de komende tijd dus wat minder online zijn met de bootjes.
Klopt toch? Sector geeft 150% en manual AA nog eens 20% meer. Als je op de zakjap 150*1.2 intypt komt daar 180 te staan :o
Best irritant als je dus een missie wil afronden waarin je 250 keer moet raken met je secondaries...
Die missies doe ik vaak even in co-op. XP gains zijn bagger, maar sommige missies kan je daar een stuk makkelijker halen.

• Flyerken
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10:17
Goedemiddag mede spelers.
Ik ben na een lange tijd weer terug en vroeg me af of er in de clan nog ergens een plekje vrij is.
Hi Fly, doe even dealert of ron pingen (hier of op discord) of gewoon ingame applyen of alle voorgaande ;).

• Case_C
TheBrut3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:06:
[...]
Klopt toch? Sector geeft 150% en manual AA nog eens 20% meer. Als je op de zakjap 150*1.2 intypt komt daar 180 te staan :o
Wonderlijk toch die magische wereld van Calculus. Maar waarvoor AA... dat heb je in ranked toch niet nodig.

Nog 1 win, en dan sta ik op R7 :D , nog nooit zo hoog gekomen...

• Dweebus
In hoeverre gebruiken jullie nu nog Concealment Expert?

Voor mij was in vrijwel elk schip de standaard: PT, AR, SI en CE.
Maar zit me nu af te vragen, gezien de huidige CV gameplay, of ik CE nog wel nodig heb. Voor mijn gevoel is het nu alleen nog nuttig bij destroyers.
Moeilijk te zeggen, ligt aan de CV populatie en het is denk ik nog te vroeg daar iets zinnigs over te zeggen.
Ik had ergens gelezen (kan het nu niet vinden) dat er weer een respec ronde aankomt met de volgende (of die daarop) update.

Je kan dus later nogmaals je skills/setup aanpassen, of dat je nu helpt is maar de vraag.

• Case_C
Dweebus schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:22:
In hoeverre gebruiken jullie nu nog Concealment Expert?

Voor mij was in vrijwel elk schip de standaard: PT, AR, SI en CE.
Maar zit me nu af te vragen, gezien de huidige CV gameplay, of ik CE nog wel nodig heb. Voor mijn gevoel is het nu alleen nog nuttig bij destroyers.
Ik heb 't van m'n Montana afgesloopt, om wat meer AA te hebben... echter nog geen battle gezien met een CV :+ . Dusja... Cruisers en DD's laat ik het wel op zitten.

Große Kurfust ligt nu ook in port, en is een volledige secondary build. Dus ook zonder CE. De 18km spotting is een uitdaging wanneer er geen spotting is van je eigen zijde :/ .

• Th3Eagle
Coop met een t6 BB en het is zo gebeurd, gewoon rechtdoor op de bots af varen. Had het met de Normandy in 3 gedaan (de 3e was voor de resterende 18 :( ). Je verdient iets cash en fxp zonder dat je stats eraan gaan :+

• TheBrut3
Th3Eagle schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:25:
Coop met een t6 BB en het is zo gebeurd, gewoon rechtdoor op de bots af varen. Had het met de Normandy in 3 gedaan (de 3e was voor de resterende 18 :( ). Je verdient iets cash en fxp zonder dat je stats eraan gaan :+
Fuso heeft volgens mij ook veel secondaries.

• PcDealer
TheBrut3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Fuso heeft volgens mij ook veel secondaries.
New Mexico ftw :)

• Th3Eagle
Niet de meeste T5 en 6 BB? Eigenlijk alle BB al zijn de KM een klasse apart. Goed potje met een secbuild Derpitz en je hebt ze alle 250 binnen ;)

• Case_C
Gisteren naar Rank 7 kunnen gaan. Musashi is gelukkig tanky genoeg om ook in slechte potjes genoeg te doen om de rest van het team een paar honderd XP achter je te laten :P . Win-rate ligt nu op 62,5%, gaat dus niet onaardig :) . Wie weet ga ik R5 nog halen. (Hoewel daar krijg je alleen die vlag voor toch?)

@Case_C yup, eerst volgende reward (5*****) is dan 500 steel + 5 reddragons

• BeetjeVreemd
Ik had een tijdje terug met 1 of andere missie/gratis container o.i.d. een camo voor de Shokaku gekregen, maar speelde toen nog geen CV's.
Heb nu net de Shokaku gekocht, check die camo dan 8)7 :) _O-

• Th3Eagle
Niet alleen het schip, je vliegtuigen zijn vleermuizen (inclusief vleugel animaties)

• TheBrut3
Ik heb mijn Lexinton ingeruild via die speciale optie en daarna weer gekocht. Leuk zo'n camo, maar ik had liever de 5k dubloons :+

• BeetjeVreemd
Th3Eagle schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:01:
Niet alleen het schip, je vliegtuigen zijn vleermuizen (inclusief vleugel animaties)
Oh lachen, dat had ik nog niet eens gezien, 'k heb er nog niet mee gespeeld.
TheBrut3 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:37:
Ik heb mijn Lexinton ingeruild via die speciale optie en daarna weer gekocht. Leuk zo'n camo, maar ik had liever de 5k dubloons :+
Ach ja, iets met een gegeven paard. En ik weet niet of je deze rare camo's ook kon kopen, maar anders vind ik zo'n (zeldzame) camo ook nog wel leuker dan 5k doubloons aan standaard dingen besteden (al zie je mij dat laatste sowieso niet snel doen #FTP).
Ik heb trouwens met die gratis Lunar New Year Containers ook al iets van 1250 gratis doubloons gekregen :)

• Th3Eagle
BeetjeVreemd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:52:
[...]

Oh lachen, dat had ik nog niet eens gezien, 'k heb er nog niet mee gespeeld.

[...]

Ach ja, iets met een gegeven paard. En ik weet niet of je deze rare camo's ook kon kopen, maar anders vind ik zo'n (zeldzame) camo ook nog wel leuker dan 5k doubloons aan standaard dingen besteden (al zie je mij dat laatste sowieso niet snel doen #FTP).
Ik heb trouwens met die gratis Lunar New Year Containers ook al iets van 1250 gratis doubloons gekregen :)
Deze camo heb je vrijgespeeld via het Halloween event, misschien via een krat (zo heb er ook een voor de Bismarck en Tirpitz gekregen). Het is niet de beste camo voor xp en geld maar hij is gratis en altijd beschikbaar. Als je veel speelt gaan de camo al hard zat

• BeetjeVreemd
Th3Eagle schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:10:
[...]
Deze camo heb je vrijgespeeld via het Halloween event, misschien via een krat (zo heb er ook een voor de Bismarck en Tirpitz gekregen). Het is niet de beste camo voor xp en geld maar hij is gratis en altijd beschikbaar. Als je veel speelt gaan de camo al hard zat
Hij geeft o.a. +50% XP, dat gaat wel helpen onderweg naar de tier 10 :)

• Th3Eagle
Nieuw weekend event "Flying the flags:
https://worldofwarships.e...ommunity/flying-the-flag/

Even aanmelden en dit weekend signalen gebruiken om mee te spelen (doen we allemaal toch wel) :+

• Sporedd
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:14

Sporedd

Gang is alles

Ik heb nu een missie waarin ik 2000xp moet verdienen in 1 potje. Zijn hier nog tips voor?

Ik had met een DD (t4) een BB en een CA laten zinken en verder nog aardig wat schade. Toen zat ik nog pas op 1400.

Of is het gewoon wachten op latere tiers?

Don't trust an atom, they make up everything.

• vassago
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:46
Neem aan dat het XP is en geen base XP?
Alle vlagen en camo's stacken die XP geven, er is b.v. een 200%xp camo.

Je kan missies overslaan en missies die je al gedaan hebt nog een keer doen voor de sterren.
(indien je campaign missies bedoelt in ieder geval)

• Th3Eagle
Sporedd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:37:
Ik heb nu een missie waarin ik 2000xp moet verdienen in 1 potje. Zijn hier nog tips voor?

Ik had met een DD (t4) een BB en een CA laten zinken en verder nog aardig wat schade. Toen zat ik nog pas op 1400.

Of is het gewoon wachten op latere tiers?
Het loont om op dd en ca te jagen. Xp is gebaseerd op % schade tov de max HP. DD flink fijn doen en ca citten levert lekker op. Uiteraard winnen, achievements, etc levert extra base xp op.

• Sporedd

Sporedd

Gang is alles

De eerste branch is afgerond behalve deze missie. zou hem graag afronden.
Ik denk er over om met russian cruisers DD's te gaan jagen

• PcDealer
Hogere tier spelen en bij voorkeur een premium schip

• Dweebus
PcDealer schreef op maandag 11 februari 2019 @ 20:21:
[...]
Hier kun je wel pennen met een lower tier..

[...]

Co-op dus tenzij Random required.
Tip opgevolgd. In no time had ik de missie gehaald. Gewoon full speed ahead en dat is alles zo ongeveer :)

Dus nu heb ik die commander, Da Rong, binnen. Eerste kistje dat ik open, bevat ook meteen de Anshan en een 10pt captain :D

Zit me alleen af te vragen in hoeverre Da Rong nuttig is op de Destroyer lijn..
Maar ja, hem permanent in de Huanghe plaatsen is ook zonde.

• vassago
Da Rong heeft toch survivability expert? Dat maakt hem bij uitstek geschikt voor DDs, het is eigenlijk de enige klasse die S.E. gebruikt. (Uitzonderingen daargelaten)

Bonus code: WOTVALENTANK voor 1 dag premium. (Als je snel bent)

vassago wijzigde deze reactie 15-02-2019 08:59 (16%)

• TheBrut3
Dweebus schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:02:
Zit me alleen af te vragen in hoeverre Da Rong nuttig is op de Destroyer lijn..
Alleen de SE skill is het al waard. 400/500HP extra op de Loyang/Yueyang is mooi meegenomen.
En ook 1% extra fire chance is leuk. Als je dan een build pakt met de 10 standaard punten en daarbij TAE, BFT en DE heb je een goede build in mijn ogen. Dan heb je alleen geen RPF (en AR), waar sommige spelers groot fan van zijn. Maar ipv. 5% (6% met flags) firechance heb je wel 8% (9% met flags) en dat tikt lekker door als je in smoke op een CB/BB wat brandjes kan maken. Zeker als ze daarna ook nog wat torps eten die ze bijna niet kunnen ontwijken.

• Case_C
Gisteren was voor mij ook een leuke dag met de Grosse Kurfürst, volledige secondary build (Concealment op 17,8km :+ ). Maar secondary spam word blijkbaar niet geapprecieerd door de ontvangende partij... dat is toch eigenlijk best wel jammer :/ .

Witherer op 1 boot halen is dan wel weer zo grappig >:) .

vassago schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:47:
Hier werkt hij nog.

Case_C wijzigde deze reactie 15-02-2019 09:13 (24%)

• Sporedd

Sporedd

Gang is alles

PcDealer schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:13:
Hogere tier spelen en bij voorkeur een premium schip
Nog een aanbeveling? ik vind eigenlijk alles wel leuk om te spelen.

• auroortje

auroortje

"Ron2U" on WoW's

Da Rong heeft toch survivability expert? Dat maakt hem bij uitstek geschikt voor DDs, het is eigenlijk de enige klasse die S.E. gebruikt. (Uitzonderingen daargelaten)

Zojuist gedaan en hij zei: thank you >:)

• PcDealer
Sporedd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Nog een aanbeveling? ik vind eigenlijk alles wel leuk om te spelen.
Waar je goed in bent. Ik ben fan van Kamikaze (R) (Fujin).

Activated

PcDealer wijzigde deze reactie 15-02-2019 11:14 (56%)

• Sporedd

Sporedd

Gang is alles

Om eerlijk te zijn nergens (nog) :-)

DD moet ik echt leren om niet te veel risico te nemen. Vind het wel erg leuk om te spelen. Ik zal Kamikaze eens aanschaffen

• vassago
De Kamikaze is niet meer beschikbaar in de shop en komt ook niet meer terug.

De T-61 (T VI Duitse DD) is nog wel een aanrader, de Aigle en de Gallant zijn ook redelijk sterk. Misschien even op YouTube kijken welke schepen je liggen.

• PcDealer
vassago schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:56:
De Kamikaze is niet meer beschikbaar in de shop en komt ook niet meer terug.
Onlangs nog te koop geweest. Liefhebbers zullen moeten wachten tot Kerst of zo voor een nieuwe kans.

• TheBrut3
PcDealer schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:07:
Onlangs nog te koop geweest. Liefhebbers zullen moeten wachten tot Kerst of zo voor een nieuwe kans.
HUH.....?!
Ik heb iets gemist denk ik!

• vassago
Definieer onlangs? V.z.i.w staat hij op hetzelfde lijstje als de Belfast en Kutuzov, niet meer te koop alleen uit containers.
Anders had ik hem zeker gekocht :P

Niet zo gek ook: https://wows-numbers.com/ship/4268635856,Kamikaze/

vassago wijzigde deze reactie 15-02-2019 13:16 (18%)

• Dweebus
TheBrut3 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:50:
[...]

Alleen de SE skill is het al waard. 400/500HP extra op de Loyang/Yueyang is mooi meegenomen.
En ook 1% extra fire chance is leuk. Als je dan een build pakt met de 10 standaard punten en daarbij TAE, BFT en DE heb je een goede build in mijn ogen. Dan heb je alleen geen RPF (en AR), waar sommige spelers groot fan van zijn. Maar ipv. 5% (6% met flags) firechance heb je wel 8% (9% met flags) en dat tikt lekker door als je in smoke op een CB/BB wat brandjes kan maken. Zeker als ze daarna ook nog wat torps eten die ze bijna niet kunnen ontwijken.
Helder.

Zit ik me nog af te vragen, gebruik je dan Priority Target of Preventive Maintenance?
Standaard gebruik ik op mijn DD's PM. Maar ik zag gisteren dat veel mensen op de Harugumo bijvoorbeeld PT gebruiken.

Als ik toch Gunboat stijl ga, dan heeft concealment minder toegevoegde waarde voor mijn gevoel. En de bloom zal mij toch wel zichtbaar maken (tenzij ik smoke gebruik). Dan heb ik meer aan PM, toch?

• PcDealer
Ik gebruik op al mijn dd's juist PT en geen PM @Dweebus

Ik gebruik bijna geen PT op dds in de veronderstelling dat als ik dan toch gespot ben ik ook getarget ben.
Stop dan ook met schieten en probeer ik weer concealed te raken als nodig met smoke.

Maar goed ieder zijn eigen toch.

PM, LS en dan verder wat past op het schip al moet ik zeggen dat de meeste van m'n cmmdrs nu nog steeds unskilled zijn.

• Th3Eagle

Werkt nog, bedankt _/-\o_
Massachusetts willen winnen? >> https://worldofwarships.e...ommunity/flying-the-flag/

Elke 15 signals spent is 1 kans in de loterij.

SpamLame wijzigde deze reactie 15-02-2019 20:48 (21%)

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Zo Rank 1 is binnen. 8)
108 battles voor nodig gehad, 63% winrate overall.
Aantal schepen in het begin geprobeerd,. Missy, Black, Jutland, Kitakaze en Z-46.
Missy werd al snel duidelijk dat BB's hem niet werd. Te passief/campy naar mijn zin om er goed in te zijn.
Black is goed als Radar/Smoke support van Kita's/Jutlands maar ook niet helemaal mijn smaak.
Kitakaze is leuk maar brengt alleen DPM en verder niks. Iets te afhankelijk van je team dus.
Jutland is leuk en heeft Hydro maar range is iets te kort naar mijn smaak.
Dus het werd de laatste 80 games de Z-46 _/-\o_
Mensen onderschatten de Z-46 heel erg heb ik wel gemerkt. Ze respecteren de Hydro totaal niet, dus de nodige Kita's en Jutlands kunnen verrassen.

Helaas begin ik me als DD main toch wel te ergeren in randoms als er een CV in zit.
Als WG niet snel komt met wat oplossingen zal het snel einde WoWs voor mij gaan worden op deze manier, er is eigenlijk geen reden om nog DD's te gaan spelen.
Er moet echt wat aan de rocket planes gebeuren en al helemaal aan de spotting van CV's.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Stappieterug
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08:44
Zertaxka schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:50:
Zo Rank 1 is binnen. 8)
108 battles voor nodig gehad, 63% winrate overall.
Aantal schepen in het begin geprobeerd,. Missy, Black, Jutland, Kitakaze en Z-46.
Missy werd al snel duidelijk dat BB's hem niet werd. Te passief/campy naar mijn zin om er goed in te zijn.
Black is goed als Radar/Smoke support van Kita's/Jutlands maar ook niet helemaal mijn smaak.
Kitakaze is leuk maar brengt alleen DPM en verder niks. Iets te afhankelijk van je team dus.
Jutland is leuk en heeft Hydro maar range is iets te kort naar mijn smaak.
Dus het werd de laatste 80 games de Z-46 _/-\o_
Mensen onderschatten de Z-46 heel erg heb ik wel gemerkt. Ze respecteren de Hydro totaal niet, dus de nodige Kita's en Jutlands kunnen verrassen.
Gefeliciteerd.
Helaas begin ik me als DD main toch wel te ergeren in randoms als er een CV in zit.
Als WG niet snel komt met wat oplossingen zal het snel einde WoWs voor mij gaan worden op deze manier, er is eigenlijk geen reden om nog DD's te gaan spelen.
Er moet echt wat aan de rocket planes gebeuren en al helemaal aan de spotting van CV's.
Naar mijn mening zijn er 2 fundamentele zaken mis met de Rework die gerelateerd zijn aan:
- Spotting door CV's (ook via het gebruik van de fighter consumable), dit moet worden aangepakt. Wat mij betreft maken ze er een forward-cone spotting van of iets dergelijks, zodat je alleen nog gespot wordt zolang de vliegtuigen naar je toe vliegen.
Ook lijken de CVspelers ('with a clue') hun fighter consumables nu alleen maar te gebruiken als 1 minuut gratis (en zonder risico) gespot houden van belangrijke targets (spawn het in de 6-10km range van een rode cv/cruisers bijvoorbeeld, en alle BB's in range kunnen die cv slopen zonder dat die er echt iets aan kan doen).

- Momenteel kan de CV op geen enkele wijze zijn team ondersteunen als die worden aangevallen door de rode CV. De fighter conumable is echt ondermaats voor dit doel (en dus wordt dat voornamelijk als spotting tool gebruikt) Voor de rework kon een cv bepaalde area's no-fly zones maken met hun fighter squadrons, en iets dergelijk is weer nodig.
Voor dit laatste is waarschijnlijk meer dan een simpele tweak nodig helaas.

edit: dit is op basis van mijn T8-10 gameplay de laatste 3 dagen. ik heb T4-7 niet gespeeld sinds de rework

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Case_C
Nou dat word weer grinden in 8.1 voor de Implacable.
https://worldofwarships.e...e-updates/fly-strike-win/

(Of eigenlijk die 4k coal die erbij komt in die package XD )
Zal alleen wel lastig worden gok ik zo. Die zilveren 'Crowns' krijg je alleen bij het voltooien van een stage, en daily missions.

16 crowns uit de directives over 4 weken. + de dagelijkse missies. Gok dat dat er ook 4 á 6 per week zullen zijn. Zal je net zien dat je er ~50 kan verdienen en de rest met doubloons moet inwisselen (2k a 50 Crowns :+ ) . Maar we gaan het zien, persoonlijk zou ik wel 2k doubloons uitgeven voor de resterende 50 crowns als ik die zou missen. De coal is me het alleen al waard.

Die camo voor de Implacable is dan wel weer interessant :) .

Case_C wijzigde deze reactie 19-02-2019 15:14 (17%)

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Laatste update heeft dat aangepakt. Een ontwijkende DD is nu moeilijker te raken door planes omdat hun aim cirkel groter wordt bij manoeuvres. En ik dacht dat er iets met de loading tijd van planes was gedaan, waardoor DD's langer stealth kunnen blijven aan begin van de match.

Signature van nature

• Case_C
Gisteren weer eens in de Okhotnik gezeten :P , in een T7 battle... Bijna 80k damage met enkel de guns gedaan :+ . Was een grappig potje, overigens ook alleen maar gewonnen gisteren. Dat zal vanavond met weekend-warriors waarschijnlijk wel anders zijn. (Anders kan ik altijd nog die 40x top 2 in coop gaan halen :+ )

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Yuro is terug. :P

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 23-02-2019 22:42 (3%)

• fozzie
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23-04 18:00
Muziek weet iemand wie dat is????

In een deuk gelegen.

• auroortje

auroortje

"Ron2U" on WoW's

fozzie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:20:
Muziek weet iemand wie dat is????

In een deuk gelegen.

[...]
Shazam proberen ???
Meteen het eerst nummer is Hustlin met Trap mega & Deorro

auroortje wijzigde deze reactie 24-02-2019 13:37 (12%)

• PcDealer
Vandaag feestje vieren thuis van mij en mijn dochter.

• MarcoB66
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 09:54
leuk. Ik kende Yuro nog niet. Gelijk geabonneerd :)

BTW, ik zit erover te denken om met coal de Aigle te kopen. Iemand ervaring met deze destroyer?
Op het officiële forum kom ik wat negatieve verhalen tegen, maar daar zitten vaak wel heel fanatieke mensen.

MarcoB66 wijzigde deze reactie 24-02-2019 18:06 (28%)

WoWs clan: [GF-NL] Gaming for Fun - NL

• PcDealer
MarcoB66 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:04:
[...]

leuk. Ik kende Yuro nog niet. Gelijk geabonneerd :)
Whaaaat? Check de How To's. Goedzo :)
BTW, ik zit erover te denken om met coal de Aigle te kopen. Iemand ervaring met deze destroyer?
Kijk of NoZoupForYou een film heeft of Flamu.

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
MarcoB66 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:04:
Op het officiële forum kom ik wat negatieve verhalen tegen, maar daar zitten vaak wel heel fanatieke mensen.
T6 Khaba, maar je moet daar wel een redelijk goede captain voor hebben om hem als een Khaba te spelen jammer genoeg. Gun traverse is meh, concealment is meh, torps are meh tenzij je kan ambushen. Dus echt een max range gun/speedboat. dus alles in max range voor de guns en dan van een afstand spammen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• MarcoB66
[...]

Kijk of NoSoupForYou een film heeft of Flamu.
[/quote]

hmmm, Flamu is niet zo heel positief. Ik blijf nog maar effe coal sparen. :| 8)

• VulcanPyroman
  • Niet online
Aigle is een aardige boot, niet slecht maar zeker geen monster zoals bv de T61. Hij is wat groot en onhandig maar goede Guns en torps.
Het is meer dat je voor kool betere schepen kan krijgen, bv jean Bart en Salem, maar dan moet je nog wel even door met sparen. Dus aigle is vooral als je die andere al hebt, of echt heel graag voor een speciale reden die boot wil of te weinig speelt om binnen redelijke tijd genoeg kool voor die andere schepen te kunnen sparen.

• MarcoB66
VulcanPyroman schreef op maandag 25 februari 2019 @ 06:49:
Aigle is een aardige boot, niet slecht maar zeker geen monster zoals bv de T61. Hij is wat groot en onhandig maar goede Guns en torps.
Het is meer dat je voor kool betere schepen kan krijgen, bv jean Bart en Salem, maar dan moet je nog wel even door met sparen. Dus aigle is vooral als je die andere al hebt, of echt heel graag voor een speciale reden die boot wil of te weinig speelt om binnen redelijke tijd genoeg kool voor die andere schepen te kunnen sparen.
sparen gaat niet zo snel. Jammer dat er niets zit tussen de Salem en de Aigle. Geen schepen van 100-120k of zoiets.

• Case_C
VulcanPyroman schreef op maandag 25 februari 2019 @ 06:49:
Yoshino ;) , gezien de Azuma toch een citadel pinata is geworden lijkt me die T9 niet echt zinnig. Hopelijk krijgt de T10 iets meer armor. Verwacht dat die rond de 260k coal moet gaan kosten.

Nog een kleine 100k coal+ coupon, en dan is daar voldoende voor gespaard. Denk alleen dat het nog wel een patch of 4 kan duren voor we die zien.

We moeten ook nog steeds die Alaska gaan krijgen...

Je bent geen nummer... oh wacht:

Benieuwd of we de EU uitslag ook vandaag nog krijgen :) . Free Massa is natuurlijk niet mis.

Case_C wijzigde deze reactie 25-02-2019 14:39 (9%)

• vassago
Ik heb de Massa "gewonnen" in een Christmas kistje en ik vind het 1 van de lolligste schepen om te spleen, ondanks de ruk matchmaking op T VIII.
Gisteren nog 3x close quarter expert kills in 1 game met de massa :D

Ook nog een geniale pot gespeeld met de Montana, epicenter, op 3/4 van de tijd leken we zwaar te verliezen. Na 19 min. was de stand gelijk en met het laatste salvo een kill op een Moskva waarmee we 5 sec. voor tijd de pot wonnen. (4 kills, fireproof, juggernaut, confederate, top xp op afstand)
Pagina: 1 ... 106 ... 109 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True