Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
Dat zijn blijvertjes, zelfs als je de tiers of shiplines nog niet unlocked hebt.

• Th3Eagle
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 24-04 18:10
Blijvertjes met als extra voordeel dat ze met een port slot, permanente camo en 3pt kapitein worden geleverd.

• klaw
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Ik heb nogal moeite met het halen van die 6 x 4 mil van 3 landen heb ik slechts één tier V schip, met de schepen van VK en VS wil het wel... en frankrijk zal ooit ook wel een keer lukken, maar van japen, pan asia en ussr gaat het wat moeilijker...

I do not forgive and I do not forget.

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
klaw schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 17:16:
Ik heb nogal moeite met het halen van die 6 x 4 mil van 3 landen heb ik slechts één tier V schip, met de schepen van VK en VS wil het wel... en frankrijk zal ooit ook wel een keer lukken, maar van japen, pan asia en ussr gaat het wat moeilijker...
Kan me er wel iets bij voorstellen dat je als beginnende speler er moeite mee hebt.
Je zou nog eens in de Arsenal kunnen kijken of je genoeg coal hebt om de Aigle (tier 6 Franse DD) of de Oktyabrskaya Revolutsiya (tier 5 USSR BB) te halen.

Zelf sommige landen juist vrij makkelijk gedaan.
USA > Missouri vol met credit vlaggen en camo binnen 4-5 potjes klaar, 800k-1.5mil per potje
USSR > Kronsthadt binnen 6-8 - Japan > Musashi idem
UK > Cossack levert wat minder op dus 8-10 potjes
Geen Premium tier 7-8 voor de Fransen en Asian lijnen dus die met tier 9-10 silver ships gedaan en dat duurt toch wel 12-16 potjes voor je die hebt gedaan. Rest doe ik nu met de PEF.
Met tier 5-6 zal het nog langer duren vrees ik. Voordeel is wel dat je meer dan genoeg credits binnen krijgt als beginnende speler om de hogere tiers makkelijk te kopen. Zelf nu ook genoeg credits binnen om 2 nieuwe tier 10's binnen te halen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Dweebus
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13:00
Is het een typisch WoWS weekend met allemaal inactives en teamkillers?

Helft van de tijd is er minimaal 1 afk, soms wel 3.

En net een potje in de Pensacola gehad dat ik vanaf de spawn al onderhanden werd genomen door een "friendly" Hipper. Topedoes en AP shells vol in m'n bak. Echt fijn. Jammer genoeg was ik al door m'n reports heen :(

• vassago
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:46
Troost je, reports doen 0,0 en helemaal niets behalve dat ze wat karma verliezen.
WG interesseert het geen hol dat mensen TK'en botten en AFK'en
Uiteraard beweren ze van wel maar probeer ze maar eens in aktie te krijgen.

@klaw de PEF campaign is natuurlijk een lokkertje om mensen geld uit te laten geven, je hebt er nog 1,5 week voor als ik het goed heb.
Ik had zelf niet het idee de laatste directive uit te spelen maar als je al wat langer speelt stelt het niet veel voor.
Japan - 3 rondes in de Asashio (achterlijk schip), missouri ook 3 of 4, Hindenburg 5 rondes, USSR zal ook 4 of 5 zijn (Kronstad) blijft over Frankrijk met de Henry IV, ook zoets als de Hindenburg denk ik.
Alles met Revolutionary camo en alle mogelijk credit signals.

In de Arsnenal kijken voor premiums is een goed idee, je kan er ook nog de Revolutionary camos kopen. (+30% credits, om te levelen zijn ze minder)

• Dweebus
1 voordeel: Heb de Huanghe uit een boxje gekregen. Dus 1 lijn minder om te grinden voor die 4 miljoen... :D

• Yammie74
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-04 19:52
PEF campaign duurt nog 9 dagen.
Nerves of Steel duurt nog 12 dagen.
Imperial treasury duurt nog 9 dagen.

Na bijna twee dagen ben ik toe aan de laatste campagne.
Moet zeggen, ik had toevallig dit weekend tijd om alles bij elkaar te grinden.

Yammie74 wijzigde deze reactie 13-01-2019 15:31 (18%)

• Case_C
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20:10
Yammie74 schreef op zondag 13 januari 2019 @ 14:56:
PEF campaign duurt nog 9 dagen.
Nerves of Steel duurt nog 12 dagen.
Imperial treasury duurt nog 9 dagen.

Na bijna twee dagen ben ik toe aan de laatste campagne.
Moet zeggen, ik had toevallig dit weekend tijd om alles bij elkaar te grinden.
Dan zal ik nog aan de bak moeten voor die P.E.F. camo met de campaign. Op zich vlotten die missies wel, maar het is wel wat veel grinden :P . Nurnberg zal ik vanavond vrijspelen gok ik, voor Nerves of Steel zit ik nu met die 30k xp... word ook weer leuk :P .

Overigens gisteren nog een 6 kills gepakt met 2x close quarters op de PEF. Alsnog verloren, maar het kan een heel grappig schip zijn met een secondary build.

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18:42
Deze wilde ik ook gaan plaatsen. Eigenlijk een must look filmpje voor 0.8.0, want Notser geeft aan dat alle commanderskills worden gereset. Zelf hoop ik dat WG bij 0.8.1 weer een reset geeft, want dan weten we pas een beetje welke skills goed gaan zijn en welke niet meer.

Hij geeft bijvoorbeeld aan dat AFT erg situational wordt en dat vind ik slecht voor een 4 punten skill. Om de huidige AFT range upgrade kan een CV speler niet heen, tenzij hij er letterlijk omheen vliegt. Maar de nieuwe AFT skill geeft meer flak damage, welke CV spelers kunnen ontwijken. Imo zou AFT gegarandeerde damage geven, 20% ofzo en laat BFT dan maar meer flak damage geven of gewoon de range upgrade zoals het was.

Verder geeft CE 10% voor alle schepen. Dus cruisers verliezen 2%, BBs 4% en CVs 6%.

Flamu heeft ook een filmpje gemaakt voor de T9 ranked aanbevelingen:

Ik ben benieuwd welke schepen we veel gaan zien. Wel grappig dat bijna alle premium T9 schepen, op de JB en Musashi na top tier zijn.

• Case_C
TheBrut3 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:59:
[...]
Flamu heeft ook een filmpje gemaakt voor de T9 ranked aanbevelingen:
[YouTube: T9 Ranked - Arms Race - Recommended Ships]
Ik ben benieuwd welke schepen we veel gaan zien. Wel grappig dat bijna alle premium T9 schepen, op de JB en Musashi na top tier zijn.
Hoppa 8.0, gelijk 1 mil fXP kwijt :+ . Denk eigenlijk wel dat een Alaska het van een Kronhstad kan winnen 1vs1.

Star Citizen Tweakers Referral Code Generator - Gathering of Tweakers Incorporated - Predator 15 Review

• Zertaxka
  • Niet online
Case_C schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:44:
Dan zal ik nog aan de bak moeten voor die P.E.F. camo met de campaign. Op zich vlotten die missies wel, maar het is wel wat veel grinden :P . Nurnberg zal ik vanavond vrijspelen gok ik, voor Nerves of Steel zit ik nu met die 30k xp... word ook weer leuk :P .
Missies zijn goed te doen, zelf met de missie voor de Dallas bezig dus al over de helft.
Nurnberg is 5 kills securen :+ daarna Icarus 6 bootjes spotten, niet zo moeilijk.
Case_C schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:44:
Overigens gisteren nog een 6 kills gepakt met 2x close quarters op de PEF. Alsnog verloren, maar het kan een heel grappig schip zijn met een secondary build.
Ben zelf gelukkig klaar met de PEF, bootje is alleen onder de 8km range een beetje te spelen. Had eerst mijn 2ndary captain erin maar uiteindelijk maar mijn Hindi captain gebruikt. Dispersion is echter gewoon zeer slecht en total RNG in de PEF. Blij dat ik er nu wel klaar mee ben.

• TheBrut3
Case_C schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:25:
Hoppa 8.0, gelijk 1 mil fXP kwijt :+ . Denk eigenlijk wel dat een Alaska het van een Kronhstad kan winnen 1vs1.
Dat vraag ik mij af.
Kron heeft 10k meer HP, iets (1.2s) snellere reload en Kron AP gaat er met 900m/s vandoor. Alaska heeft betere grouping, US AP pen angles en shells van 50kg meer ondanks dat ze maar met 762m/s vertrekken. HE van Alaska is wel beter.

De Kron heeft een "volledige" 230mm belt en de Alaska heeft een top belt van 229mm, maar de lower belt is 178mm. Alaska heeft dan weer 27mm fore en aft end, tegenover 25mm van de Kron.

Persoonlijk denk ik dat de Kron wint, puur door het HP verschil.

• klaw
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
vassago schreef op zondag 13 januari 2019 @ 11:59:
Troost je, reports doen 0,0 en helemaal niets behalve dat ze wat karma verliezen.
WG interesseert het geen hol dat mensen TK'en botten en AFK'en
Uiteraard beweren ze van wel maar probeer ze maar eens in aktie te krijgen.

@klaw de PEF campaign is natuurlijk een lokkertje om mensen geld uit te laten geven, je hebt er nog 1,5 week voor als ik het goed heb.
Ik had zelf niet het idee de laatste directive uit te spelen maar als je al wat langer speelt stelt het niet veel voor.
Japan - 3 rondes in de Asashio (achterlijk schip), missouri ook 3 of 4, Hindenburg 5 rondes, USSR zal ook 4 of 5 zijn (Kronstad) blijft over Frankrijk met de Henry IV, ook zoets als de Hindenburg denk ik.
Alles met Revolutionary camo en alle mogelijk credit signals.

In de Arsnenal kijken voor premiums is een goed idee, je kan er ook nog de Revolutionary camos kopen. (+30% credits, om te levelen zijn ze minder)
Ik zou het wel leuk vinden om de PEF campaign te doen (en helemaal te halen) maar bakken met geld uitgeven...meh. Frankrijk heb ik ondertussen gehaald, De raptor missie grinden wat vlagetjes erop en 500k (als het allemaal lukt) , en de VK heb ik ook, met de Neptune & Edinborough wil het wel :), begin die ook wel onder de knie te krijgen. VS gaat ook goed over 3/4 met de Lexington haal ik met max 5 potjes wel (zonder vlagetjes).
Maar dan... nog 3 landen en geen schepen boven V ik denk dat ik het laat voor wat het is anders moet ik de komende week mij helemaal suf spelen en dan hoef ik voorlopig geen wow te zien.

I do not forgive and I do not forget.

• Stappieterug
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08:44
Ik dacht jullie even een update te geven zoals ik eerder beloofd had, ik zit nu op totaal 21-22 games: en heb 3 landen afgevinkt
USSR --> Kutuzov 3 games in Cherry Blossom (aanzienlijk sneller dan gedacht)
IJN --> Akizuki, 9 games
FR --> Jean Bart, 4 games

de overige landen zullen wat lastiger worden omdat ik zolangzamerhand door de special economy flags (die dragon type) heen ben, waardoor ik alleen de normale credit flag en camo over heb.

Voor de resterende planning:
RN --> 1 game in Cherry blossom gedaan met Edinburgh, 1 random, en dat leverde niet veel op (totaal net 1m of zo), de beperkte range van de RN lijn speelt hier parten. Resterende special flags zullen hier worden gespendeerd.
KM --> nu 3 games in Scharnhorst gehad, en zit op 1,7m of iets dergelijks. ik heb nog geen fatsoenlijke Narai divisie kunnen vinden, maar wie weet later deze week (gisteren en vandaag geen tijd voor WoWs).
USD --> 1 game in Mighty Mo, en zit op 1M. verwacht nog 3-4 games te moeten doen afhankelijk van hoe die games gaan.

Zoals jullie merken helpt het mij dat ik behoorlijk wat specifieke premiums heb, maar zoals ik in mijn eerdere post al zei: voor iemand die die premiums niet heeft en/of niet veel verder is dan T5-6 in de techlines, dan heb je een bak tijd nodig om dit te kunnen halen, en ook de PEF campaign te kunnen doen voor die T6's (die dus juist extreem nuttig zijn voor die mensen die nog niet zo ver zijn).

ik heb eigenlijk niet gekeken of je in de Arsenal special flags kan 'kopen' (ik bedoel de Dragon-type flags). Moet ik morgen of woensdag even checken.

Conclusie: Hopelijk lukt het mij om de resterende games af te werken voor het weekend, maar denk eerder dat niet gaat lukken met mijn huidige avond agenda voor de komende week. Waarschijnlijk gaat het me wel voor de 24ste lukken. maar denk dat ik de PEF missies voor 2019 staal uit mijn hoofd kan zetten.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Zertaxka
  • Niet online
Stappieterug schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:33:
Voor de resterende planning:
RN --> 1 game in Cherry blossom gedaan met Edinburgh, 1 random, en dat leverde niet veel op (totaal net 1m of zo), de beperkte range van de RN lijn speelt hier parten. Resterende special flags zullen hier worden gespendeerd.
KM --> nu 3 games in Scharnhorst gehad, en zit op 1,7m of iets dergelijks. ik heb nog geen fatsoenlijke Narai divisie kunnen vinden, maar wie weet later deze week (gisteren en vandaag geen tijd voor WoWs).
USD --> 1 game in Mighty Mo, en zit op 1M. verwacht nog 3-4 games te moeten doen afhankelijk van hoe die games gaan.

Zoals jullie merken helpt het mij dat ik behoorlijk wat specifieke premiums heb, maar zoals ik in mijn eerdere post al zei: voor iemand die die premiums niet heeft en/of niet veel verder is dan T5-6 in de techlines, dan heb je een bak tijd nodig om dit te kunnen halen, en ook de PEF campaign te kunnen doen voor die T6's (die dus juist extreem nuttig zijn voor die mensen die nog niet zo ver zijn).

ik heb eigenlijk niet gekeken of je in de Arsenal special flags kan 'kopen' (ik bedoel de Dragon-type flags). Moet ik morgen of woensdag even checken.

Conclusie: Hopelijk lukt het mij om de resterende games af te werken voor het weekend, maar denk eerder dat niet gaat lukken met mijn huidige avond agenda voor de komende week. Waarschijnlijk gaat het me wel voor de 24ste lukken. maar denk dat ik de PEF missies voor 2019 staal uit mijn hoofd kan zetten.
Je kan de KM missie ook doen met de PEF ;)
Dus als je een Pan-Asian bootje hebt zou ik die lijn doen, zodat je de PEF binnen krijgt en daarmee de KM/ITA/PL/Commonwealth missies in 1 boot en tegelijk kan doen, samen met de Steel missies.

Volgens mij kan je alleen de normale vlaggen voor coal koepn en de Dragon vlaggen helaas niet :'(

Zag dat ik net 181 steel tekort kom voor de Black :'( 35m credits voor 2 tier 10 bootjes (moet de Yamato/Zao/Curry nog) ga ik helaas niet redden. Wachten tot ranked, daarmee wat steel halen en dan de Black maar halen.

• Stappieterug
Zertaxka schreef op maandag 14 januari 2019 @ 15:03:
[...]

Je kan de KM missie ook doen met de PEF ;)
Dus als je een Pan-Asian bootje hebt zou ik die lijn doen, zodat je de PEF binnen krijgt en daarmee de KM/ITA/PL/Commonwealth missies in 1 boot en tegelijk kan doen, samen met de Steel missies.

Volgens mij kan je alleen de normale vlaggen voor coal koepn en de Dragon vlaggen helaas niet :'(
Probleem is meer dat ik eerst die directive af moet hebben om de PEF te kunnen gebruiken.
Ik heb wel een Huangh He en een Roma die ik eventueel kan gebruiken, maar in beide heb ik nog maar zeer weinig meters in gemaakt (beide dit jaar uit santa claus doosjes), en als ik het moet geloven dan is die Huangh He alles behalve spectaculair in huidige T6 meta, en ik heb gemerkt dat de Roma-dispersion om te huilen is (+ mijn italiaanse captain is dus pas level 10).

Denk dat ik voor de Scharnhorst-zekerheid ga, en daarna de rest van de directives binnenhark terwijl ik aan de PEFmissies werk, en dan zie ik wel hoe ver ik kom.

Succes met het verkrijgen van die laatste 181 steel!

Dacht het al dat die niet te koop waren, helaas.

Stappieterug schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:46:
Denk dat ik voor de Scharnhorst-zekerheid ga, en daarna de rest van de directives binnenhark terwijl ik aan de PEFmissies werk, en dan zie ik wel hoe ver ik kom.

Succes met het verkrijgen van die laatste 181 steel!

Dacht het al dat die niet te koop waren, helaas.
IMO kan je beter voor zekerheid gaan, dus speel de schepen waarmee je bekend bent.

Steel is niet direct te koop, echter https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/11820/ (wel inloggen) koop je 4000 steel en 2019 doubloon + 28 dagen wows premium + 4 medium santa boxes & 1 big box + overige prut voor.

Even voor het gemak betaal je dan voor 4000 steel, 49.99 - 16.89 - 11.48 - 4.50
= 17.12 voor 4k steel

SpamLame wijzigde deze reactie 14-01-2019 18:20 (21%)

WoWs-id dionvdc_ wows numbers

• vassago
Ben nu bezig 8K base XP te halen met de P.E.F. maar wat een ongelooflijk grafschip is dat.
Guns die zelfs dichtbij niet werken, perfect ge-angled krijg je nog steeds 6K tot 10K volleys voor je kiezen van andere BBs. (Tier VI zelfs)

Hou het er voorlopig mee gezien, ben wel klaar met dat ding.

• TheBrut3
Roma is een T8 Premium, die credits gaan wat sneller.

Edit: Nieuw filmpje van Notser. Je kan flak dus bijna geheel ontwijken.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 14-01-2019 22:44 (64%)

• Stappieterug
SpamLame schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:08:
[...]
IMO kan je beter voor zekerheid gaan, dus speel de schepen waarmee je bekend bent.

Steel is niet direct te koop
voor zekerheid gaan was ook mijn gedachte. en @TheBrut3 ik snap dat de Roma een T8 premium is, maar ik heb er simpelweg te weinig games in om te garanderen dat ik een behoorlijke buit binnen haal, en dan kan ik mijn beperkte ingame tijd beter aan de Scharnhorst besteden.

Ik was niet van plan om de 'steel' campaign te kopen, ik heb te weinig steel om dat voor alleen het steel interessant te maken. en de rest heb ik ook niet direct nodig.
Mocht ik ooit in de situatie komen dat ik 4k steel tekort kom, dan kan dat wellicht veranderen, maar dat is niet mijn verwachting. Ik heb genoeg plezier aan WoWs zonder de steel-schepen.

Stappieterug wijzigde deze reactie 15-01-2019 10:51 (26%)

• TheBrut3
Stappieterug schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:47:
Ik heb genoeg plezier aan WoWs zonder de steel-schepen.
Er zit genoeg plezier in het spel aan tech tree schepen. Geldt voor mij ook bij al die premium/coal/steel schepen.
Ik heb maar 5 premium schepen meer dan 40x gespeeld (Missouri, Tirpitz, Murmansk, Alabama en Atago). En ik heb héél wat premiums welke ik 10x of minder heb gespeeld: Belfast, Texas, Nelson, Kronshtadt, Ashitaka, Duke of York, Harekaze, Sims, Cossack, Loyang, Prinz Eugen, Massachusetts, Smith, Anshan, Aigle, Varyag en Warspite. De Guilio Cesare en Salem beide 16x gespeeld. En dan zijn er vast ook nog premiums welke ik nooit heb gespeeld in Randoms, maar die staan niet op het online overzicht. :+

Ik ben schepen wat te snel beu denk ik. Alleen de oude T6 Cleveland, Wooster, Missouri en Tirpitz heb ik regelmatig (74x of meer) gespeeld.

Edit:
Ahh, ik heb ook een lijst gevonden van de schepen welke ik nog nooit in een Random battle heb gespeeld: Albany, Emden, Huanghe, Kii, Krasny Krim, Nueve de Julio, Mutsu, Tachibana Lima, Z-39, Okhotnik en Dreadnought. 8)7 :+

TheBrut3 wijzigde deze reactie 15-01-2019 13:19 (11%)

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:19

jgj82

Ja, maar = Nee

TheBrut3 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:14:
[...]

Er zit genoeg plezier in het spel aan tech tree schepen. Geldt voor mij ook bij al die premium/coal/steel schepen.
Ik heb maar 5 premium schepen meer dan 40x gespeeld (Missouri, Tirpitz, Murmansk, Alabama en Atago). En ik heb héél wat premiums welke ik 10x of minder heb gespeeld: Belfast, Texas, Nelson, Kronshtadt, Ashitaka, Duke of York, Harekaze, Sims, Cossack, Loyang, Prinz Eugen, Massachusetts, Smith, Anshan, Aigle, Varyag en Warspite. De Guilio Cesare en Salem beide 16x gespeeld. En dan zijn er vast ook nog premiums welke ik nooit heb gespeeld in Randoms, maar die staan niet op het online overzicht. :+

Ik ben schepen wat te snel beu denk ik. Alleen de oude T6 Cleveland, Wooster, Missouri en Tirpitz heb ik regelmatig (74x of meer) gespeeld.

Edit:
Ahh, ik heb ook een lijst gevonden van de schepen welke ik nog nooit in een Random battle heb gespeeld: Albany, Emden, Huanghe, Kii, Krasny Krim, Nueve de Julio, Mutsu, Tachibana Lima, Z-39, Okhotnik en Dreadnought. 8)7 :+
Ik gebruik HMS Belfast voor alle "make xxx damage to destroyers " missies. Wat een beestje! Hydro, smoke en radar! 😋

J.G. Jeronimus

• vassago
Had je die lijst met schepen die je nooit gespeeld had ergens online gevonden?
vassago schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 14:32:
Had je die lijst met schepen die je nooit gespeeld had ergens online gevonden?
Het is niet een lijst die je nooit gespeelt gehebt, min 1 battle voordat ie het registreert
https://wows-numbers.com/player/521948062,dionvdc_/ voor mij bv.
Onderaan zijn de schepen te vinden die ik ooit gehad heb of nog heb.
Even je eigen IGN invullen (en je WG profiel moet public zijn).

Je kan ook kijken op de wows.eu site https://worldofwarships.e...ps/?bestShip=kamikaze_20r
Wederom naam aanpassen, is je profiel private dan moet je inloggen.

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:07

Louwke

World of Warships: Soemba

Wut maar 1 potje in de Khaba @SpamLame ?
Niet mijn ding en t10 dus tja

• vassago
Die site ken ik maar was meer benieuwd naar schepen die ik nooit gespeeld heb. Misschien was er iets handigs voor.

De Khaba vond ik echt een topschip maar tegenwoordig heel moeilijk te spelen er zijn veel schepen bij gekomen met een hoge shell velocity and ontwijken is echt lastig de laatste tijd. Range is ook beperkt.

Sealclubber met je Kamikaze :P

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:07

Louwke

World of Warships: Soemba

Khaba blijft leuk om je even in uit te leven. Duurde ff voor ik hem onder de knie had en hem kon waarderen. Maar tegenwoordig vind ik hem heerlijk. Wel in divisions meestal dat dan weer wel

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:58

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Ik ben van plan om dit spel te spelen, heeft er iemand wellicht nog een invite code?

• TheBrut3
vassago schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:07:
Die site ken ik maar was meer benieuwd naar schepen die ik nooit gespeeld heb. Misschien was er iets handigs voor.
Nee, ik had gewoon gekeken naar de schepen welke ik al wel in co-op had gedaan en niet in random. Met die schepen heb ik 1 co-op gedaan om de snowflake er af te halen :+
Bas170 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:27:
Ik ben van plan om dit spel te spelen, heeft er iemand wellicht nog een invite code?
https://playtogether.worldofwarships.eu/invite/gGkdrpX

Als het goed is krijg je na je eerste battle een Diana (Tier 2 premium) en wanneer je de eerste battle speelt in een tier 6 non-premium krijg je een Texas (tier 5 premium), 3M credits, 80k Free XP en 25x alle signal flags.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 16-01-2019 08:01 (37%)

• Case_C
Nog 2 missies van Nerves of Steel te doen, een berg damage doen in coop, en 'weer' 3 miljoen grinden... Op een gegeven moment zijn de meeste economische vlaggen toch echt op :/ .

Vanavond ook nog even de Icarus camo vrijspelen, en dan heb ik eindelijk eens een T6 waar al wel een 10pt commander op zit. Met een beetje geluk haal ik de PEF camo nog.. dan ligt hij er toch iets beter bij in port :+ .

Overigens vermoed ik wel dat hij in de toekomst nog wel wat buffs kan gaan krijgen. Hoewel de gemiddelde stats toch boven gemiddeld hoog zijn... Maar dat komt ook dat hij voornamelijk gespeeld word door spelers die al wat meer battles gespeeld hebben gok ik.

Qua T6 BB is alleen de Arizona beter gespeeld.

Overigens nog 11 potjes, dan sta ik zowaar op de eerste pagina qua frags met dat schip :P .

https://wows-numbers.com/...order=max_frags__desc&p=1

Case_C wijzigde deze reactie 16-01-2019 10:18 (11%)

• TheBrut3
Case_C schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:15:
Overigens nog 11 potjes, dan sta ik zowaar op de eerste pagina qua frags met dat schip :P .

https://wows-numbers.com/...order=max_frags__desc&p=1
Hoezo? Ga jij in één van die 11 potjes het halve team van de tegenstanders killen dan? :P

• Case_C
TheBrut3 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:05:
[...]

Hoezo? Ga jij in één van die 11 potjes het halve team van de tegenstanders killen dan? :P
Dat heb ik al gedaan :+ , moet alleen nog 30 games totaal erin spelen voor ik in die ranking word opgenomen.

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:58

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

TheBrut3 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 07:54:
[...]

https://playtogether.worldofwarships.eu/invite/gGkdrpX

Als het goed is krijg je na je eerste battle een Diana (Tier 2 premium) en wanneer je de eerste battle speelt in een tier 6 non-premium krijg je een Texas (tier 5 premium), 3M credits, 80k Free XP en 25x alle signal flags.
Bedankt!

• vassago
Mocht je het regelmatig willen spelen is het handig een clan te joinen dan krijg je een bonus op XP en resources en kan je makkelijker mensen vinden om mee te spelen. (misschien dat GOT2 plek heeft of stuur een PM)
Het is ook wel hanidg om de basis beginsels uitgelegd te krijgen of zoek ze op op YouTube.

Het is niet bepaald een newby friendly spel en zeker in cruisers worden het dan vaak hele korte potjes :P

• TheBrut3
Breaking news! Update 0.8.0 is uitgesteld.
https://worldofwarships.e...0-postponed-announcement/
vassago schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:25:
..

Het is niet bepaald een newby friendly spel en zeker in cruisers worden het dan vaak hele korte potjes :P
positioning, positioning, positioning of en map awareness ;)

Klopt het is niet een spel wat je goed uitlegt hoe de game mechanics etc zijn.
Tot een bepaalt account level heb je wel protected matchmaking evenals dat t/m T4 de matchmaker maar +1 doet itt de reguliere +2, maar de vraag is of je in die tijd die zaken ontdekt zonder YT/fora/rddt etc te raadplegen.

• Zertaxka
  • Niet online
Gaat me denk ik net genoeg tijd geven om toch nog genoeg credits bij elkaar te grinden voor 2 tier 10's _/-\o_
181 steel tekort voor de Black :P

• Dweebus
Gunstig, extra weekend om die PEF te halen :)

• BeetjeVreemd
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 20-04 20:50
Dweebus schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:12:
[...]

Gunstig, extra weekend om die PEF te halen :)
Inderdaad, ben ik ook wel blij mee want wilde die PEF ook wel in m'n haven hebben :)
Zou anders krap geworden zijn.
Wat ik zo links en rechts lees halen de meeste die 6x 4miljoen met gemak, maar 't valt mij nog niet mee (speel in principe free to play, dus geen premium account en gekochte premium schepen + van 2 tech trees had ik überhaupt nog geen tier 5 schip).
'k heb nu met 2 van de 6 landen de 4 miljoen, nog 4 landen te gaan dus.

Moet nu wel gaan lukken met een week extra tijd + straks een week premium i.v.m. het afronden van de science of victory campaign.

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:22

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Servers down?

• BeetjeVreemd
Lijkt er op idd, ik kom er ook niet in :'(

• VulcanPyroman
  • Niet online
ja EU servers zijn down
@Joindry @BeetjeVreemd @VulcanPyroman Server is weer up
Chat servert is echt nog stuque

SpamLame wijzigde deze reactie 18-01-2019 20:39 (21%)

• BeetjeVreemd
SpamLame schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 20:34:
@Joindry @BeetjeVreemd @VulcanPyroman Server is weer up
Chat servert is echt nog stuque
Ik was net weer bezig, alles leek weer te werken, maar wordt net midden in een (goed :( ) potje er weer uitgeknikkerd, en ineens terug in de haven, lkkr dan...

Edit: Nou, ik geef het op, ben er nu wel klaar mee :( . Steeds wanneer het weer lijkt te werken loopt 't spul weer vast, ik kan er nu helemaal niet meer inkomen.
ripWoW

BeetjeVreemd wijzigde deze reactie 18-01-2019 22:01 (30%)

• Stappieterug
BeetjeVreemd schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:29:
[...]

Inderdaad, ben ik ook wel blij mee want wilde die PEF ook wel in m'n haven hebben :)
Zou anders krap geworden zijn.
Wat ik zo links en rechts lees halen de meeste die 6x 4miljoen met gemak, maar 't valt mij nog niet mee (speel in principe free to play, dus geen premium account en gekochte premium schepen + van 2 tech trees had ik überhaupt nog geen tier 5 schip).
'k heb nu met 2 van de 6 landen de 4 miljoen, nog 4 landen te gaan dus.

Moet nu wel gaan lukken met een week extra tijd + straks een week premium i.v.m. het afronden van de science of victory campaign.
een week Premium zal absoluut helpen, en probeer de scenario's te gebruiken een goeie kans op extra credits. Meestal is de 'operation of the week' niet de beste optie, maar in het kanaal "operations" kan je vaak divisions vinden voor andere scenario's.

Ik was zelf afgelopen donderdag klaar met de PEF grind.
42 games uiteindelijk in totaal, waarbij de weekPVE scenario Narai heeft geholpen om de laatste rondes van RN en KM af te ronden, anders was ik waarschijnlijk pas met 47-48 games klaar geweest.

Helaas heb ik dit weekend geen tijd voor WoWs, dus ik zal de nerves of steel missions als nog moeten laten schieten. Ik denk niet dat ik tijd heb om meer dan 1 of 2 van die deelmissies ga halen.
Gelukkig hebben we een week extra voor de Mighty Prinz campaign, dus wellicht dat ik daar nog tot sectie 3-4 kan komen.

• Dweebus
Het helpt niet hoor, als je eerst je weg naar tier 5 moet grinden.
En dan nog zijn niet alle operations beschikbaar, want tier gebonden.

Ikzelf heb dan nog de pech dat ik alleen in het weekend kan spelen.
Komt dan nu ook nog die server shit bij :(

• BeetjeVreemd
Dweebus schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:28:

Komt dan nu ook nog die server shit bij :(
Je kan nu volgens mij gewoon beter niet spelen (als je er überhaupt al in komt).
Het is vanmiddag/vanavond weer drama.
Ik heb bijv. ook al gehad dat ik klaar was met de 4.000.000 credits voor Japan voor de PEF missie.
Vervolgens uitgelogd en na het avondeten wilde ik weer verder spelen; is het laatste potje/zijn de laatste paar potjes gewoon niet geregistreerd o.i.d. en moet ik ineens weer enkele honderduizenden credits halen voordat ik de 4.000.000 voor Japan compleet heb, errug frustrerend! |:( :(

Edit: [EU] Recap Of Weekend Server Issues
https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=ahpz8w

BeetjeVreemd wijzigde deze reactie 19-01-2019 22:53 (17%)

• Case_C
Nu maar horen wat die compensatie gaat zijn. Toch 3 dagen met server problemen :/ .

Gelukkig wel de PEZ Nerves of Steel missie weten te halen :D . Nu alleen nog maar de campaign afmaken, maar dat is een eitje vergeleken met die ellendige grind.

• Dweebus
Case_C schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:29:
Nu maar horen wat die compensatie gaat zijn. Toch 3 dagen met server problemen :/ .

Gelukkig wel de PEZ Nerves of Steel missie weten te halen :D . Nu alleen nog maar de campaign afmaken, maar dat is een eitje vergeleken met die ellendige grind.
Ik had speciaal een weekendje premium gehaald. Nauwelijks kunnen gebruiken.
Code voor een weekend pass of wat doubloons om het te compenseren zou leuk zijn.
Simpel premium tijd toevoegen heb ik ook geen klap aan, aangezien ik pas in het weekend weer kan spelen :(

• Joindry

Joindry

Dweebus schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:19:
[...]
Simpel premium tijd toevoegen heb ik ook geen klap aan, aangezien ik pas in het weekend weer kan spelen :(
Dat ja,
Heb ik ook al gehad. "Supercontainer" - één week premium. Volgende keer kunnen spelen, 2 weken later vanwege zomerreis -O-

• TheBrut3
Waarschijnlijk komt er premium tijd als compensatie. Als je dat in het weekend wil benutten, dan moet je in het weekend pas inloggen. Want volgens mij activeert het wanneer je inlogd.

• Case_C
Scheelt wel dat de verleiding om de Steel Monsters campaign nu te kopen veeel kleiner is :) .
Nog steeds m'n staal niet uitgegeven, en een Stalingrad/Bourgogne lonkt een beetje. :/ .

• vassago
Wordt een duur scheepje dan :P

Heb ruim voldoende staal voor de Black maar lang niet genoeg voor de Stalin/Bourgogno. Zit op die 2 schepen ook niet echt te springen, BBs speel ik nauwelijks en Moskva/Kronstadt kunnen me niet echt bekoren. Stalingrad zal dan ook niet iets voor mij zijn vermoed ik.

Nerves of steel wel afgerond, de ribbons and damage missions in co-op met secondary spec (HE spam voor de damage ftw) en de rest met alle mogelijk vlaggen om er zo snel mogelijk vanaf te zijn.
Wat een gruwelijk irritant K schip is de PEF, 3 Salvo's nodig om een stationary, broadside Bretagne met 7K hp af te maken. Nog maar te zwijgen over DDs die je op 3KM compleet kan missen.
En dan raak je een broadside target, doe je 3,4 of 5K damage |:(

Maar goed, ik speel 90% van de tijd > tier 8 misschien dat dat het is.

• BeetjeVreemd

(uit dit topic)

BeetjeVreemd wijzigde deze reactie 21-01-2019 18:25 (13%)

• Stappieterug
Klinkt alsof je het moet ‘claimen’ zoals testserver rewards, wat zou betekenen dat je de premium dagen kan timen.
Als dat niet het geval is, en je ze toegewezen krijgt obv inloggen, moet je dus gaan opletten wanneer je inlogt zodra je hoort dat de beloning is uitgedeeld.
Dus niet inloggen als je slechts 1uurtje kan spelen en dan aansluitend 2 dagen niet.

Overigens is dat ook de reden dat ik eventuele gekregen supercontainers pas open in mijn volgende speelrondje. Net balen als je premium dagen (zoals eerder beschreven) krijgt aan het eind van je speeltijd en er simpelweg niets aan hebt.

• TheBrut3
Laatste keer moest je ze volgens mij ook claimen.
@Stappieterug https://worldofwarships.e...s/eu-server-compensation/
We will update this publication, with instructions on how to claim your compensation once the issue is fully resolved.
Dus ja claimen

• vassago

• Case_C
Hahaha wtf? Tijdelijk voor onbepaalde tijd geen CV meer in 8.0? Dan krijgen we naast randoms dus een game-mode met carriers.

Ben benieuwd wat we dan met alle AA cruisers moeten?

• vassago
het is fake ;)

Hoewel ik het wel zou begrijpen.

vassago wijzigde deze reactie 22-01-2019 16:28 (38%)

• Dweebus
Wow...
Lekker bezig Wargaming.

Maar dit impliceert eigenlijk dat 0.8 er voorlopig nog niet gaat komen.
In mijn ogen zou het tenminste vreemd zijn om allerlei wijzigingen door te voeren m.b.t. CVs en dan de CVs uit de gameplay halen.

• Case_C
vassago schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:27:
het is fake ;)

Hoewel ik het wel zou begrijpen.
Meer iets van willen geloven ;) .

Heb helemaal niet zo'n zin in carriers die meerdere drops per run kunnen doen... maar we gaan het vanzelf zien hoe WoWs vanaf 8.0 gaat spelen.

FYI je kan de compensatie claimen voor de issues van het weekend (wel even inloggen)
https://worldofwarships.e...s/eu-server-compensation/

• TheBrut3
Eigenlijk best een oneerlijk systeem, gezien mensen zonder premium account hetzelfde krijgen als met. Toch lullig als je zo'n weekend premium hebt genomen.
TheBrut3 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:41:
Eigenlijk best een oneerlijk systeem, gezien mensen zonder premium account hetzelfde krijgen als met. Toch lullig als je zo'n weekend premium hebt genomen.
Hoezo oneerlijk, hadden de mensen zonder Premium account geen/andere problemen dan?
Iedereen heeft dezelfde problemen ondervonden dus iedereen kan dezelfde compensatie krijgen (als ze claimen).

Vind het wel netjes zoals het gedaan is, je kan activeren wanneer nodig.
Dus ook de weekend pass spelers kunnen gewoon een ander weekend met Premium verder.

Enige vervelende wellicht is voor de spelers die gedacht hadden "Nerves of Steel" af te kunnen krijgen (met hun weekend pass) en door de server issues niet zo ver zijn gekomen terwijl die combat mission juist niet verlengt word.

• Dweebus
SpamLame schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 05:39:
[...]

Hoezo oneerlijk, hadden de mensen zonder Premium account geen/andere problemen dan?
Iedereen heeft dezelfde problemen ondervonden dus iedereen kan dezelfde compensatie krijgen (als ze claimen).

Dus ook de weekend pass spelers kunnen gewoon een ander weekend met Premium verder.

Enige vervelende wellicht is voor de spelers die gedacht hadden "Nerves of Steel" af te kunnen krijgen (met hun weekend pass) en door de server issues niet zo ver zijn gekomen terwijl die combat mission juist niet verlengt word.
Niet iedereen heeft hetzelfde "geïnvesteerd".
Ja, het is goed dat iedereen een compensatie ontvangt.
Nee, het is niet goed dat iedereen dezelfde compensatie ontvangt.

• TheBrut3
SpamLame schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 05:39:

@Dweebus verwoord het goed. Omdat de Weekend Pass / 3 dagen premium kopers €3.20 / €2.85 kwijt zijn en de reguliere spelers niet. Zou m.i. gewoon eerlijk zijn als de mensen met een premium account bijv. het dubbele krijgen aan compensatie, zij hebben namelijk geld betaald.

Overigens maakt mij die 2 of 4 dagen echt niet uit, heb nog 2 jaar te gaan en tijdens de storing niet gespeeld :+ Maar het gaat mij om het principe.
Compensatie is geen beloning voor je investering (in welke vorm dan ook).
Het is een vergoeding/geste voor mogelijk ontstane ongemakken door de problemen die er waren.

@TheBrut3 Je voorbeeld klopt niet helemaal imo, die weekendpass players (=2 dagen) zijn hun geld niet kwijt.
Zij hebben gebruik kunnen maken van de tijd, als de server niet bokte is de uitkomst van die match geregistreerd (vziw), maar los daarvan.

Iedereen krijgt 2 dagen (= weekend pass) premium te activeren wanneer zij willen (tot bepaalde datum).

Maar goed dat is hoe ik het zie.

• Joindry

Joindry

Ik vrees toch ook dat ik het meer eens ben met Dweebus.

Gewone speler kan twee dagen niet inloggen.
Premium speler kon twee dagen niet inloggen + is twee dagen kwijt van een aangekocht tegoed.

Premium speler heeft meer verlies geleden. Premium spelers zouden gewoon hun premium moeten terugkrijgen voor die periode + wat niet premium spelers krijgen.
Lijkt mij eigenlijk klaar als een klontje.

Stel dat ze een geldelijke vergoeding geven:
niet premium spelers krijgen 500.000 silver
premium speler krijgen 500.000 silver + de tijd premium die ze gekocht hadden en niet kunnen gebruiken hebben.

• Dweebus
SpamLame schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:48:
Compensatie is geen beloning voor je investering (in welke vorm dan ook).
Het is een vergoeding/geste voor mogelijk ontstane ongemakken door de problemen die er waren.

@TheBrut3 Je voorbeeld klopt niet helemaal imo, die weekendpass players (=2 dagen) zijn hun geld niet kwijt.
Zij hebben gebruik kunnen maken van de tijd, als de server niet bokte is de uitkomst van die match geregistreerd (vziw), maar los daarvan.

Iedereen krijgt 2 dagen (= weekend pass) premium te activeren wanneer zij willen (tot bepaalde datum).

Maar goed dat is hoe ik het zie.
Ik heb inderdaad een weekendpass gekocht. Ik heb er nauwelijks gebruik van kunnen maken, omdat ik simpelweg niet op de server heb kunnen inloggen of er van af werd geknikkerd. Ik ga vervolgens niet ik weet niet hoe lang blijven zitten om proberen weer in te loggen.
Oftewel, ik heb niet / nauwelijks gebruik kunnen maken van mijn weekendpass.

Hoe je er dus bij komt dat mensen met een weekendpass wel gebruik hebben kunnen maken van de speeltijd terwijl de server er uit lag is mij een raadsel.

Achteraf was ik beter af geweest als ik geen weekendpass had gekocht. Nu heb ik een paar euro betaald en dezelfde vergoeding gekregen als iemand die niets heeft betaald.
Dweebus schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:11:
[...]

Ik heb inderdaad een weekendpass gekocht. Ik heb er nauwelijks gebruik van kunnen maken, omdat ik simpelweg niet op de server heb kunnen inloggen of er van af werd geknikkerd. Ik ga vervolgens niet ik weet niet hoe lang blijven zitten om proberen weer in te loggen.
Oftewel, ik heb niet / nauwelijks gebruik kunnen maken van mijn weekendpass.

Hoe je er dus bij komt dat mensen met een weekendpass wel gebruik hebben kunnen maken van de speeltijd terwijl de server er uit lag is mij een raadsel.
Omdat ik als ik mij goed herinner wel heb kunnen spelen, wellicht tussen de problemen door geslopen dan.
En volgens je eigen zeggen, hoewel niet geheel duidelijk, heb je nauwelijks (dus ergens wel even) gebruik kunnen maken van je weekend pass.
Achteraf was ik beter af geweest als ik geen weekendpass had gekocht. Nu heb ik een paar euro betaald en dezelfde vergoeding gekregen als iemand die niets heeft betaald.
Achteraf kijk je een koe in de kont.

Maar wat je wel doen kan is via "withdraw from any Purchase Contract" http://legal.eu.wargaming.net/en/terms-of-service/ alszijnde "However, your right of withdrawal is not lost if you purchase Virtual Goods that are granted to you for a certain period of time (e.g. time-limited premium memberships)." trachten die weekendpass aankoop terug te draaien.

Om vervolgens de compensatie te gebruiken.

Intressant blijft het wel.
1 Iets kopen.
2 Problemen ondervinden (onmacht aan provider zijde ga ik voor het gemak van uit).
3 Gecompenseerd worden (iedereen).
4 Vinden dat je recht hebt op meer compensatie omdat je betaalt hebt waar zij die gratis van de dienst gebruik maken dezelfde compensatie krijgen

De overeenkomst is tussen koper en WG.
Als koper van premium tijd krijg je compensatie.
Wat andere krijgen of niet, doet er vanuit oogpunt van de overeenkomst verder niet toe.
En nogmaals als ik de ToS begrijp kan je die route overwegen om de overeenkomst te ontbinden.

Verder , het leven is oneerlijk #dealwithit.

• Dweebus
SpamLame schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:52:

Intressant blijft het wel.
1 Iets kopen.
2 Problemen ondervinden (onmacht aan provider zijde ga ik voor het gemak van uit).
3 Gecompenseerd worden (iedereen).
4 Vinden dat je recht hebt op meer compensatie omdat je betaalt hebt waar zij die gratis van de dienst gebruik maken dezelfde compensatie krijgen

De overeenkomst is tussen koper en WG.
Als koper van premium tijd krijg je compensatie.
Wat andere krijgen of niet, doet er vanuit oogpunt van de overeenkomst verder niet toe.
En nogmaals als ik de ToS begrijp kan je die route overwegen om de overeenkomst te ontbinden.
Je moet de dingen los van elkaar proberen te zien.

Iedereen heeft inderdaad hinder ondervonden n.a.v. de server issues.

Die weekendpass is echter een extra service waarvan ik nauwelijks / geen gebruik heb kunnen maken.

Je krijgt compensatie als speler die speeltijd heeft gemist.
Je krijgt geen compensatie voor de extra service waarvan je geen gebruik hebt kunnen maken.

Je neemt toch een weekendpass om juist iets extra te hebben t.o.v. standaard?

Logischer zou dan ook zijn:
Standaard -> compensatie
Standaard + extra -> compensatie + extra

Ik heb een abonnement voor de krant, maar krijg hem al een paar dagen niet. De krantenboer is er van op de hoogte en wil het goedmaken. Inmiddels krijg ik de krant weer en daarnaast ter compensatie een cadeau-bon van 10 euro. Al mijn buren, die geen abonnement hebben, krijgen trouwens ook zo'n bon.

Anyway, bedankt voor de link naar de TOS. Zal eens kijken of ik er iets mee kan.

Dweebus wijzigde deze reactie 23-01-2019 15:34 (4%)

Ik zie je punt, maar zou het zo verwoorden in jouw geval
Standaard -> compensatie
Standaard + extra -> compensatie + koop annuleren wat mogelijk is zoals ik de ToS begrijp.

• Zertaxka
  • Niet online
Nog even een last minute PSA :

Morgen zijn er weer nieuwe coupons voor Camo's/Vlaggen/Special Upgrades.
Dus nog snel even de oude coupons op maken :+

• TheBrut3
Die coupons komen zo vaak :+

• Case_C
Die coupons gebruiken is hoe dan ook zonde van de coal :P . Ik spaar coal enkel voor de schepen.

Momenteel staat de Salem als eerste op de verlanglijst. Of er moet een nieuw coal schip komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned
Nieuwe competitie dit weekend
https://worldofwarships.eu/en/news/community/lenning-train/
Wel even inloggen

• TheBrut3
Case_C schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:54:
Die coupons gebruiken is hoe dan ook zonde van de coal :P . Ik spaar coal enkel voor de schepen.

Momenteel staat de Salem als eerste op de verlanglijst. Of er moet een nieuw coal schip komen.
Dat is een mening :+ Die unique radar upgrade of speedboost zijn echt wel de coal waard met de korting. Anders moet je wachten tot je ze ooit een keer in en SC krijgt.

• Joindry

Joindry

Man man, wat een lap tekst. Interpreteer ik dat nu correct dat je niet alle XP terugkrijgt die je hebt uitgegeven voor het researchen van een CV? Maar slechts het het niveau van je hoogste CV?

• Case_C
Weer vrij veel CV's in de que, laat m'naversie tegen die schepen ook weer boven borrelen... als je gedev-striked word door AP bommen... Grote kans dat na 8.0 ik een stuk minder ga spelen.

Straks moet je een AA-build pakken, anders ben je een free-meal voor de enemy CV... tegen andere schepen kan je nog normaal met gewone gameplay en tactiek kans hebben om te winnen. Bij CV's heb je straks de mandatory perks die op elke capitein/schip moeten zitten om een boot in leven te houden.

Case_C wijzigde deze reactie 25-01-2019 19:00 (44%)

• Stappieterug
Joindry schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:53:
Man man, wat een lap tekst. Interpreteer ik dat nu correct dat je niet alle XP terugkrijgt die je hebt uitgegeven voor het researchen van een CV? Maar slechts het het niveau van je hoogste CV?
Gisteren of 2 dagen geleden was er een 2u durende live stream met mrconway en iearlgrey, waar in werd uitgelegd en in-game geshowd hoe die fxp werkt. Heb alleen de eerste 30 minuten door geskimpt.

Ik kan de video even niet vinden, maar het kwam er op neer dat je de hoogste tier kon ‘verkopen’ via inventory. Een midway was 440k fxp, en iets van 35m credits irrc. Pas daarna kon je de lexington verkopen voor 157k (kan me de precieze nummers niet meer herinneren) fxp.

Ik zal de video even proberen te vinden.
Edit: was minder moeilijk dan gedacht:
YouTube: Let's Talk CV Rework - Live with MrConway

Stappieterug wijzigde deze reactie 25-01-2019 19:11 (7%)

• Th3Eagle
SpamLame schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 18:09:
Ik zie je punt, maar zou het zo verwoorden in jouw geval
Standaard -> compensatie
Standaard + extra -> compensatie + koop annuleren wat mogelijk is zoals ik de ToS begrijp.
Om heel even oude koeien uit de sloot te halen. Ik was op vakantie en kon het ook gewoon claimen :+

Toevallig liepen er nog een paar dagen van de 14 dgn premium uit een supercontainer door mijn vakantie heen, daar heb ik er mooi 2 van terug 8)

Jullie ook de info van de USSR BB gezien? Meeste hp van alle lijnen, grote guns met veel dispersion en een radar die alleen BB en CV detecteert. Ben benieuwd wat we van die radar mogen verwachten.

• Joindry

Joindry

Stappieterug schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:10:
[...]

Gisteren of 2 dagen geleden was er een 2u durende live stream met mrconway en iearlgrey, waar in werd uitgelegd en in-game geshowd hoe die fxp werkt. Heb alleen de eerste 30 minuten door geskimpt.

Ik kan de video even niet vinden, maar het kwam er op neer dat je de hoogste tier kon ‘verkopen’ via inventory. Een midway was 440k fxp, en iets van 35m credits irrc. Pas daarna kon je de lexington verkopen voor 157k (kan me de precieze nummers niet meer herinneren) fxp.

Ik zal de video even proberen te vinden.
Edit: was minder moeilijk dan gedacht:
YouTube: Let's Talk CV Rework - Live with MrConway
Ik raak er gewoon nog altijd niet aan uit. Ik heb nu de Hiryu, Shokaku is researched. Begrijp ik het correct dat ik de Shokaku moet kopen om na de update de mn XP terug te krijgen?
Of komt alle Xp van de Hiryu (inclus reserach van Shokaku) op mijn Ryujo, die ik gratis krijg (plus 4.19 miljoen credits.

• Case_C
Th3Eagle schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:21:
[...]
Jullie ook de info van de USSR BB gezien? Meeste hp van alle lijnen, grote guns met veel dispersion en een radar die alleen BB en CV detecteert. Ben benieuwd wat we van die radar mogen verwachten.
Tot 15km zijn ze accurater dan BB's van andere landen, daarboven minder accuraat. Ben heel erg benieuwd naar de armor en vooral citadel. Wargaming kennende zal die wel onder de waterlijn liggen, en volledig imuum zijn tegen AP bommen :+ .

Ik vermoed een 80% fantasielijn met immense power-creep.

• Stappieterug
Joindry schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:44:
[...]

Ik raak er gewoon nog altijd niet aan uit. Ik heb nu de Hiryu, Shokaku is researched. Begrijp ik het correct dat ik de Shokaku moet kopen om na de update de mn XP terug te krijgen?
Of komt alle Xp van de Hiryu (inclus reserach van Shokaku) op mijn Ryujo, die ik gratis krijg (plus 4.19 miljoen credits.
Mijn interpretatie is dat je inderdaad beter de shokaku kan kopen, dan weet je zeker dat je de overtollige xp op je hiryu terugkrijgt.
Je hebt overigens blijkbaar 1 of 2 patches de tijd om te bepalen of je de cv’s wil verkopen.

Maar zoals gezegd, ik heb alleen de eerste 30 minuten van de video door gescrolled, en kan het mishebben of iets gemist hebben.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik probeer dit ook weer eens een keertje na een hele lange tijd. Kijken of ik het nog niet verleerd was. :)
Nou, was gisteren weer even wennen, maar het komt langzaam terug. Niet alleen de skills, maar ook de ellende. Ellende zoals een 173k damage game in mijn favoriete kruiser, de Admiraal Hipper, en alsnog verliezen. Echt, ik heb drie slagschepen gezonken met torpedo's en een vierde zwaar beschadigd. Vervolgens heb ik ook nog heel wat uitgedeeld met mijn kanonnen, zowel AP als HE als fire damage. Wanneer is het genoeg? :')

Ja, dat was mijn een na hoogste damage game ooit. O-)

https://tweakers.net/ext/f/wXLxxL6hFBCCuobfuiwrYI3d/full.jpg
https://tweakers.net/ext/f/gLXS1dt1o5wB478jZCOmjU64/full.jpg
https://tweakers.net/ext/f/fEuPOauUuLxUbAZocZqu7Fjm/full.jpg

Verder moet ik nog heel erg wennen aan wat er allemaal is geintroduceerd. De laatste keer dat ik speelde waren resources nog iets dat op de tekentafel lag. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• TheBrut3
Na maanden eindelijk weer een SC... Zitten er 100 AA vlaggen in, hoe lekker useless!

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:24:
Na maanden eindelijk weer een SC... Zitten er 100 AA vlaggen in, hoe lekker useless!
Echt vette pech man.

• BeetjeVreemd
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:08:
Ik dacht ik probeer dit ook weer eens een keertje na een hele lange tijd. Kijken of ik het nog niet verleerd was. :)
Nou, was gisteren weer even wennen, maar het komt langzaam terug. Niet alleen de skills, maar ook de ellende. Ellende zoals een 173k damage game in mijn favoriete kruiser, de Admiraal Hipper, en alsnog verliezen. Echt, ik heb drie slagschepen gezonken met torpedo's en een vierde zwaar beschadigd. Vervolgens heb ik ook nog heel wat uitgedeeld met mijn kanonnen, zowel AP als HE als fire damage. Wanneer is het genoeg? :')

Ja, dat was mijn een na hoogste damage game ooit. O-)

[Afbeelding]
https://tweakers.net/ext/f/wXLxxL6hFBCCuobfuiwrYI3d/full.jpg
https://tweakers.net/ext/f/gLXS1dt1o5wB478jZCOmjU64/full.jpg
https://tweakers.net/ext/f/fEuPOauUuLxUbAZocZqu7Fjm/full.jpg

Verder moet ik nog heel erg wennen aan wat er allemaal is geintroduceerd. De laatste keer dat ik speelde waren resources nog iets dat op de tekentafel lag. :P
Netjuhs _/-\o_ Helemaal na een tijd afwezig te zijn geweest.

Ik had vanmiddag ook een mooi potje in m'n Jan Bert :)
(Als een CV me niet had gekilled met een flinke hit van een squadron bommenwerpers had ik de 200K wel kunnen halen |:( :( )
#1 voor mij qua meeste schade in één potje :)
'k heb er nu iets van 40 potjes in gedaan en vind het een fijn bootje :*)
Ook fijn (als FTP speler) om een hoge tier boot te hebben waarbij je je niet druk hoeft te maken om credits.

https://tweakers.net/ext/f/YBPbUVLE2UTk33VSyzR9HM3M/thumb.jpg

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BeetjeVreemd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:20:
[...]

Netjuhs _/-\o_ Helemaal na een tijd afwezig te zijn geweest.
Verloor de game ook echt op tijd en cap punten. Verschil was iets van 10 punten en mijn team had meer caps. Echt why? :')
Maar onderhand heb ik dus bijna de Roon. Kijk ik eigenlijk wel naar uit. Ik zit toch vrijwel altijd in T10 met mijn Hipper. De Roon is gewoon een Hipper met iets betere bepantsering, extra kanon, betere AA en een heal. Vind de Hipper echt geweldig, dus alle mensen die zeuren dat de Roon slecht is kunnen me niks schelen. :)
Ik had vanmiddag ook een mooi potje in m'n Jan Bert :)
(Als een CV me niet had gekilled met een flinke hit van een squadron bommenwerpers had ik de 200K wel kunnen halen |:( :( )
#1 voor mij qua meeste schade in één potje :)
'k heb er nu iets van 40 potjes in gedaan en vind het een fijn bootje :*)
Ook fijn (als FTP speler) om een hoge tier boot te hebben waarbij je je niet druk hoeft te maken om credits.

[Afbeelding]
Die wil ik denk ik ook wel eens hebben. Ik grind alleen pas sinds gisteren coal en heb nu iets van 10k. Denk verder dat ik eerder zou neigen naar de Musashi vanwege de credits of de Salem. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

@DaniëlWW2 laat WG nu net de Musashi met patch 080 verwijderen.
Wil je haar super graag kan je nog de fxp route doen.
Je hebt tot donderdag 0600 de tijd, praktisch dus woensdag avond.

• BeetjeVreemd
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:27:
Die wil ik denk ik ook wel eens hebben. Ik grind alleen pas sinds gisteren coal en heb nu iets van 10k. Denk verder dat ik eerder zou neigen naar de Musashi vanwege de credits of de Salem. :)
De Musashi gaat em dan niet worden ben ik bang want die is over een weekje ofzo niet meer verkrijgbaar.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SpamLame schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:49:
@DaniëlWW2 laat WG nu net de Musashi met patch 080 verwijderen.
Wil je haar super graag kan je nog de fxp route doen.
Je hebt tot donderdag 0600 de tijd, praktisch dus woensdag avond.
Tja, ik mis denk ik maar ruim free 500.000xp + gold om het om te zetten. Ik denk dat het niet gaat lukken. :P

• BeetjeVreemd
Nu snap ik helemaal hoe je je voelde @DaniëlWW2 |:(

Net potje verloren met 210K damage 8)7 (en 2 miljoen potential damage) .
Maar goed, in ieder geval wel weer m'n record qua max. damage in een random potje verbeterd.
https://tweakers.net/ext/f/Dee5JLoDzJIKgJkcVpFMWd4N/thumb.jpg
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:51:
[...]

Tja, ik mis denk ik maar ruim free 500.000xp + gold om het om te zetten. Ik denk dat het niet gaat lukken. :P
Soms zit het mee, soms..

Pagina: 1 ... 104 ... 109 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True