Case_C schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:55:
Zo laatste directive voor de P.E.F. gisteren begonnen. 8 games gedaan, en ~ 1/3e van de credits is binnen

. Op die manier moet het wel vrij vlot te doen zijn, dit weekend maar beginnen met de P.E.F. grind

.
Enige lijn die extra tijd gaat kosten is de duitse. En gezien ik die met de F.d.G. speel, maar dat scheelt dan weer wel richting de G.K. grind

. Al die vlaggen helpen ook wel met de XP.
Ik heb gisteren 3 games geprobeerd (Jean Bart: loss 900k, Scharnhorst loss/win voor totaal 850k), en mijn planning wordt ook dat ik 2 tech line schepen zal gebruiken.
Planning:
US: Missouri (of Sims in Dynamo ops) - 5/6 games waarschijnlijk
FR: Jean Bart - 5/6 games waarschijnlijk
IJN: Akuzuki - 10? games
Sov: Kutuzov (in Cherry Blossom ops) / Moskva - 10? games
RN: ik zit te twijfelen of ik mijn Fiji van stal haal (kan ik goed mee spelen), of dat ik de stock Neptune probeer, waar ik nog geen goeie games (<10 totaal tot nu toe) in heb gehad. Mijn onervarenheid met dat schip en de potentie om geblapt te worden doet me neigen naar de Fiji ivm favored MM (of eventueel Edinbourgh in Cherry Blossom)
KM: Scharnhorst (eventueel in Narai Ops), of een stock FdG (die ik nog moet kopen). Even kijken hoe de rest gaat lopen.
Ik vrees echter dat ik door de special flags heen ben voordat ik klaar ben, dus zit nu te overwegen om mijn special flags bewaar voor die tech schepen, aangezien ik met de premiums dankzij de credit modifier wat minder problemen voor zie (zonder vlaggetjes waarschijnlijk 1 game extra).
Dat betekent dat ik al aan 30 potjes zit (met tijd voor ongeveer 10 potjes per 2 dagen, wordt dat wat krap), en dan moet ik nog 2 directives stages(RN/KM). Dus ik denk dat ik, tenzij ik volgende week een dag vrij neem om te grinden, die campaign uit mijn hoofd moet zetten en moet richten op de PEF ribbon-missie voor Steel.
Als ik die campaign voorbij punt 2 (Nurnberg?) haal dan vrees ik dat mijn dame thuis niet heel blij met me zal zijn.
Hey je moet maar zo denken, als je tijd over hebt, dan is F2P zeker mogelijk. Voor iemand met minder tijd en geen zin om de portomonee te trekken voor een (schijnbare) mediocre BB, dan zal je ook genoegen moeten nemen met het niet af kunnen maken van de campaign, en daar heb ik vrede mee.
Edit: misschien dat ik wat negatief /glas-halfleeg ben ingestoken over de manier waarop deze laatste directive is opgezet, en wie weet valt het mee met de hoeveelheden games die je moet spelen.
Maar ik bedoel dat ik voorkeur geef aan mijn gezin / werk en niet ga proberen als een malle tijd te maken voor een game, puur om enkele gratis T6 camo's te verzamelen. Zeker niet aangezien ik relatief weinig T6 speel (of nog niet voorbij gegrind ben). Ieder voor zich moet daar een keuze in maken.
En die directive moet met mijn tijdbesteding (zoals gezegd 10 games per 2 dagen ongeveer) relatief makkelijk te halen zijn in 2 weken, ook al geeft dat geen tijd meer voor die PEF campaign.
[
Voor 12% gewijzigd door
Stappieterug op 10-01-2019 10:51
]