• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
SpamLame schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:52:
En zo kwetsbaar en geen torps meer
Pas 1 potje mee gedaan.
Inderdaad reload time is wat langer , maar damage is goed te doen.
Range start met 14,4 wat toch wel gevaarlijk is om zo dichtbij te komen.
Maar de des moines wil ik gewoon hebben .

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Stappieterug schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:05:
[...]
@BeetjeVreemd mushashi/jeanbart afweging is een persoonlijke en sterk afhankelijk van je playstyle. Ik sla de musashi persoonlijk over omdat een beetje vanaf de achterhoede schieten mij wat minder ligt. Dus ik spaar door naar de Jean Bart, die een aggressievere gameplay lijkt te promoten (tov musashi).

En toen was ik blut qua kolen :o
Toch maar de Jean Bart gedaan. Ik hou meer van yolo dan achterin of achter een berg kamperen :)
Wat zouden jullie qua uitrusting er op zetten?
Ik heb niet veel credits meer, maar wil in ieder geval voor de %actie afgelopen is nog even snel de duurste upgrade(s) er alvast op zien te krijgen.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
Ik zou hetvolgende pakken:
Slot 1: Main Armaments Modification 1
Slot 2: Damage Control System Modification 1 (of Engine Boost Modification 1)
Slot 3: AA Guns Modification 2 (of Aiming Systems Modification 1)
Slot 4: Damage Control System Modification 2
Slot 5: Concealment System Modification 1
Slot 6: Main Battery Modification 3

Slot 2 is wat afhankelijk of je die extra speed wil of die extra tankyness, van beide is wat te zeggen. Slot 3 is afhankelijk of je meer AA wil, de AA damage van de JB is best goed. Of dat je guns wil die wat accurater zijn. "Nadeel" is dat de CV rework er aan komt. Dus het is nog niet duidelijk of de AA Guns Mod 2 echt toegevoegde waarde biedt en hoeveel dat is. Bij de huidige patch zou ik die wel gebruiken.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Terug aan het spelen na pauze van aantal maanden (het lukt toch nog door ranked gevlogen in 20 games).

Wat is er nieuw en enige goede nieuwe schepen?

• TheBrut3
k995 schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:09:
Terug aan het spelen na pauze van aantal maanden (het lukt toch nog door ranked gevlogen in 20 games).

Wat is er nieuw en enige goede nieuwe schepen?
Het grote nieuwe komt volgende maand, dan worden de CV's gereworked. Volgens mij afgelopen maanden weinig gemist.

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
TheBrut3 schreef op zondag 30 december 2018 @ 23:37:
Ik zou hetvolgende pakken:
Slot 1: Main Armaments Modification 1
Slot 2: Damage Control System Modification 1 (of Engine Boost Modification 1)
Slot 3: AA Guns Modification 2 (of Aiming Systems Modification 1)
Slot 4: Damage Control System Modification 2
Slot 5: Concealment System Modification 1
Slot 6: Main Battery Modification 3

Slot 2 is wat afhankelijk of je die extra speed wil of die extra tankyness, van beide is wat te zeggen. Slot 3 is afhankelijk of je meer AA wil, de AA damage van de JB is best goed. Of dat je guns wil die wat accurater zijn. "Nadeel" is dat de CV rework er aan komt. Dus het is nog niet duidelijk of de AA Guns Mod 2 echt toegevoegde waarde biedt en hoeveel dat is. Bij de huidige patch zou ik die wel gebruiken.
Thanks 4 the tips, 'k heb nu Main Battery Modification 3 (slot 6) en Concealment System Modification 1 (slot 5) er in ieder geval op weten te krijgen voor de kortingsactie qua upgrades is afgelopen.
Scheelt gewoon 3 miljoen credits voor 2 upgrades _/-\o_ :)
Nu eerst weer credits sparen voor de rest v/d upgrades, maar de duurste heb ik nu in ieder geval.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Beste wensen voor 2019 allen, dat het een mooi (wows) jaar mag worden.

• TheBrut3
Ik ben een beetje bang voor de CV rework. AA op schepen lijkt in de huidige test echt bijna niets te doen!
In het eerste filmpje heeft hij zelfs een full AA setup en schiet in totaal.... 0 planes neer!

• Locutus4884
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03-2019
Ik heb me zojuist aangemeld voor de GOT2 clan, zou super leuk zijn om erbij te kunnen!
(ingame Locutus_84)

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

TheBrut3 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 10:19:
Ik ben een beetje bang voor de CV rework. AA op schepen lijkt in de huidige test echt bijna niets te doen!
In het eerste filmpje heeft hij zelfs een full AA setup en schiet in totaal.... 0 planes neer!
[YouTube: 0.8.0 PTS Destroyer Anti-Air Explored - World of Warships]
[YouTube: 0.8.0 PTS Battleship Anti-Air Explored - World of Warships]
Dit ziet er inderdaad niet heel goed uit. CV met unlimited planes en AA wat echt heel weinig lijkt te doen. Kan wel eens een doodsteek worden voor WoWs met deze manier van CV rework.

Signature van nature

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:03
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

@SpamLame discord aangemeld en een account gemaakt maar ik heb geen autorisatie om berichten te sturen? NVM na opnieuw inloggen is het geen probleem

Ik zag de GOT invite, kan je me voor GOT2 inviten. Ben toch meer casual op het moment. Lijkt me leuk om mee te doen met een clan battles af en toe, net als de sprints (teamwork, ervaring en de rewards). Maar als jullie met GOT echt competief willen zijn dan lijkt ik me nog te onerverane (+ ik zit nog op max t8 met 1 land)

[ Voor 117% gewijzigd door Th3Eagle op 01-01-2019 14:04 ]

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
T
TheBrut3 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 10:19:
Het wordt te snel in het spel gebracht, net als de Graf Zeppelin destijds.
Ik ben er ook bang voor dat het een groot shitfest gaat worden waar ze bij WG snel spijt van gaan krijgen.
Tenzij er een optie komt waarbij je geen CV's tegenkomt in randoms, zie ik het somber in.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Th3Eagle
Zertaxka schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:31:
T
[...]

Het wordt te snel in het spel gebracht, net als de Graf Zeppelin destijds.
Ik ben er ook bang voor dat het een groot shitfest gaat worden waar ze bij WG snel spijt van gaan krijgen.
Tenzij er een optie komt waarbij je geen CV's tegenkomt in randoms, zie ik het somber in.
Erin rushen om te play testen, dat terwijl er nu al veel kritiek is :S

Ik snap dat ze het nog gaan patchen, en als ik sommige recente youtube filmpjes kijkt hebben ze dit al flink gedaan, maar toch zullen er veel boos zijn.

De optie om zonder cv te spelen gaan ze niet doen, ze willen juist dat men meer cv gaat spelen. We zullen waarschijnlijk ook zien dat heel veel mensen dit gaan doen. Ben benieuwd naar de mm. 6-8 cv in een potje zie je nu al in de review filmpjes op youtube :S

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Th3Eagle schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:44:
[...]
Ben benieuwd naar de mm. 6-8 cv in een potje zie je nu al in de review filmpjes op youtube :S
Dat is nu ook logisch denk ik. Iedereen wil weten hoe die CV op de test servers werken. Dus dat je nu veel CV's tegenkomt op de test server is dus te verklaren.

Signature van nature

• Th3Eagle
Sircuri schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 14:54:
[...]

Dat is nu ook logisch denk ik. Iedereen wil weten hoe die CV op de test servers werken. Dus dat je nu veel CV's tegenkomt op de test server is dus te verklaren.
Maar verwacht je dat niet straks op de echte servers? Denk dat het chaos wordt, vooral op t4 en 6.

• SpamLame
Tuurlijk zal er op de live servers een influx zijn van CVs.
Veel oude en nieuwe spelers willen het wel eens proberen, ik bv ook en ga gewoon opnieuw beginnen met de lijnen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
Als er iets nieuws is, is het de eerste week altijd vol met de nieuwe schepen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Is er dan geen enkel schip dat OP is tegen CV's? Pak ik me dat wel de eerste weken

• Th3Eagle
k995 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:22:
Is er dan geen enkel schip dat OP is tegen CV's? Pak ik me dat wel de eerste weken
Ze hebben ook de manier waarop AA werkt verandert. Schepen met meer AA zullen beter werken maar het is nog onduidelijk wat het effect is. Schijnbaar kan je straks aangeven op welke flank de AA beter werkt als je wordt aangevallen, close en mid range AA is DPS schade op de planes, en longe range is gebaseerd op RNG. Fighters werken ook heel anders (die deploy je in een gebied en lijken super krachtig). We zullen werken of de CV echt OP zijn en of er schepen zijn die met hun AA het verschil kunnen maken,

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Th3Eagle schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 15:06:
[...]

Maar verwacht je dat niet straks op de echte servers? Denk dat het chaos wordt, vooral op t4 en 6.
Ja, dat denk ik ook (helaas). We zullen het gaan zien.

Signature van nature

• PcDealer
k995 schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 19:22:
Notser heeft op de PTS een AA Montana gepakt met fighter. Dat was zeker niet OP tegen bots nog wel. Ze wonnen ternauwernood.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 01-01-2019 22:09 ]

• TheBrut3
Inmiddels een filmpje van een AA CL gemaakt door Notser. Nu wil je als CV niet in de buurt komen van een Mino, in 0.8.0 kom je er redelijk mee weg.

• Th3Eagle
TheBrut3 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 07:17:
Inmiddels een filmpje van een AA CL gemaakt door Notser. Nu wil je als CV niet in de buurt komen van een Mino, in 0.8.0 kom je er redelijk mee weg.
[YouTube: 0.8.0 PTS Cruiser Anti-Air Explored - World of Warships]
Zelfs al kom je er niet mee weg, gelijk opnieuw opstijgen en binnen 20-30 sec kan je weer bombarderen. Het voelt vreemd dat je de planes kan yolo'en zonder consequenties. Een delay per type vliegtuig wanneer een groep is vernietigd zou ik logischer vinden.

• fevo-1190
Wat is nu eigenlijk het probleem? Dat CV’s te sterk worden of wat?
Volg het niet echt goed meer zo

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11 14:08
fevo-1190 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:01:
Wat is nu eigenlijk het probleem? Dat CV’s te sterk worden of wat?
Volg het niet echt goed meer zo
Nou speel ik het nog niet zo heel lang actief. Maar ik vraag me vooral af waarom de change noodzakelijk is.

En als ik zo de filmpjes her en der bekijk van de tests, dan lijkt het 1 groot carrier fest te worden :(

• fevo-1190
Ja maar waarom? Omdat ze te sterk worden of hoe moet ik het zien?

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:55
- De hoeveelheid vliegtuigen is ongelimiteerd, tov van huidige beperkte hoeveelheid, dus je kan onbeperkt vliegtuigen dumpen en je hoeft dus niet 'voorzichtig' te zijn als cv speler.
- De range van AA wordt verminderd (AFT is nu geen +20% range increase), waardoor zogenaamde AA cruisers nauwelijk meer AA bubbles kunnen vormen (en dus geen 'AA-paraplu' meer kunnen creeeren)
- AA wordt anders berekend doordat individuele vliegtuigen straks beschadigd moeten worden en die hebben straks ook veel meer HP.
- Manual AA (nu nog +100% aa damage voor 100mm aa-guns op selected squadrons) wordt straks anders (via sector designation) en zal alleen sector-switching bespoedigen.
- de concealment van de vliegtuigen (wanneer 'spot' je de vliegtuigen) is ook veranderd (tot maximale concealment van 6,3km geloof ik), waar vliegtuigen in huidige patch nog 10km+ is. Nu kan je als CV je voltallige squadrons verliezen voordat je merkt dat je in bereik van een minotaur vliegt (want airconcealment Mino < AA range Mino)

en er zijn ongetwijfeld nog meer zaken die ik over het hoofd heb gezien.
Vraag is of de redenen voor de Community om een CV change te vragen worden geaddresseerd (lijkt niet te gaan gebeuren, zie alpha strike damage) en lijkt WG alleen te willen dat de CV-gameplay meer in lijn wordt met de gameplay van andere lijnen (RTS ==> 'FPS'), al is het maar omdat dat makkelijker porten is naar console (hardnekkig gerucht dan nu opkomt omdat de console versie net aangekondigd is en de RTS gameplay nauwelijks om te zetten is).

Komt nog bij dat de alpha strike van de squadrons nauwelijks lager wordt (een van de grootste pijnpunten van huidige gameplay), en dat het makkelijker lijkt te worden om DOT-damage te stacken, waardoor de damage control consumable minder gaat brengen.
een ander pijnpunt, het grote verschil in skill-level tussen spelers zal niet veranderen
en nog een ander pijnpunt: het gespot houden van schepen via de vliegtuigen zal ook niet echt wijzigen. De goeie CV spelers kunnen dat nog altijd (hoewel dat ten koste gaat van damage), waar dat in huidige patch gecombineerd kan worden.

Vraag is of WG gaat compenseren voor de schepen wiens selling point hun AA is/was. (Atlanta / Texas / RN T9-10 cruiser lijn, grozovoi, etc)

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Th3Eagle
Stappieterug schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:38:
- De hoeveelheid vliegtuigen is ongelimiteerd, tov van huidige beperkte hoeveelheid, dus je kan onbeperkt vliegtuigen dumpen en je hoeft dus niet 'voorzichtig' te zijn als cv speler.
- De range van AA wordt verminderd (AFT is nu geen +20% range increase), waardoor zogenaamde AA cruisers nauwelijk meer AA bubbles kunnen vormen (en dus geen 'AA-paraplu' meer kunnen creeeren)
- AA wordt anders berekend doordat individuele vliegtuigen straks beschadigd moeten worden en die hebben straks ook veel meer HP.
- Manual AA (nu nog +100% aa damage voor 100mm aa-guns op selected squadrons) wordt straks anders (via sector designation) en zal alleen sector-switching bespoedigen.
- de concealment van de vliegtuigen (wanneer 'spot' je de vliegtuigen) is ook veranderd (tot maximale concealment van 6,3km geloof ik), waar vliegtuigen in huidige patch nog 10km+ is. Nu kan je als CV je voltallige squadrons verliezen voordat je merkt dat je in bereik van een minotaur vliegt (want airconcealment Mino < AA range Mino)

en er zijn ongetwijfeld nog meer zaken die ik over het hoofd heb gezien.
Vraag is of de redenen voor de Community om een CV change te vragen worden geaddresseerd (lijkt niet te gaan gebeuren, zie alpha strike damage) en lijkt WG alleen te willen dat de CV-gameplay meer in lijn wordt met de gameplay van andere lijnen (RTS ==> 'FPS'), al is het maar omdat dat makkelijker porten is naar console (hardnekkig gerucht dan nu opkomt omdat de console versie net aangekondigd is en de RTS gameplay nauwelijks om te zetten is).

Komt nog bij dat de alpha strike van de squadrons nauwelijks lager wordt (een van de grootste pijnpunten van huidige gameplay), en dat het makkelijker lijkt te worden om DOT-damage te stacken, waardoor de damage control consumable minder gaat brengen.
een ander pijnpunt, het grote verschil in skill-level tussen spelers zal niet veranderen
en nog een ander pijnpunt: het gespot houden van schepen via de vliegtuigen zal ook niet echt wijzigen. De goeie CV spelers kunnen dat nog altijd (hoewel dat ten koste gaat van damage), waar dat in huidige patch gecombineerd kan worden.

Vraag is of WG gaat compenseren voor de schepen wiens selling point hun AA is/was. (Atlanta / Texas / RN T9-10 cruiser lijn, grozovoi, etc)
Duidelijke opsomming @Stappieterug !!

Ze zullen het nog patchen, maar veel vrezen dat na de lancering van 0.8 de balans ver te zoeken is. Alsof carriers raket installaties worden die non stop overal op de kaart kunnen blijven aanvallen.

• fevo-1190
En hoe zit het eigenlijk met de subs? Wanneer kunnen we die gaan gebruiken?

• SpamLame
fevo-1190 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:26:
En hoe zit het eigenlijk met de subs? Wanneer kunnen we die gaan gebruiken?
Volgende Halloween Event

• TheBrut3
Stappieterug schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:38:
al is het maar omdat dat makkelijker porten is naar console (hardnekkig gerucht dan nu opkomt omdat de console versie net aangekondigd is en de RTS gameplay nauwelijks om te zetten is).
Nee, dat is zogenaamd echt niet de reden hoor...! Wel dus 8)7 |:( :+

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Begin ik dus ook voor te vrezen, het hele "niet te balanceren" is een drogreden om de port naar console te vereenvoudigen. Uiteindelijk (volgens mij) begon de zware imbalans maar op de hogere tiers. Zao vs Midway is en blijft gewoon onzin. Defensive AA op een AA build, toch mooi 4 AP hits en 1 a 2 torp hits en hopla, one shot/strike.

• TheBrut3
Joindry schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:10:
Uiteindelijk (volgens mij) begon de zware imbalans maar op de hogere tiers.
Volgens mij alleen T9 en T10 en dan de premiums.

• fevo-1190
Hoe komen jullie aan je doubloons? Inwisselen of gewoon ingame aankopen?
Moet meer plek in m’n haven krijgen, maar die moet je natuurlijk kopen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 11:24
fevo-1190 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:42:
Schepen die je niet meer gebruikt verkopen. Dan komt er ook plek vrij.
Je kan wel wat doubloons verdienen ingame. Maar het hele business model van het spel is er op gebaseerd dat je ze koopt met echt geld.

TheS4ndm4n#1919

• SpamLame
fevo-1190 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:42:
In-game of webshop zijn de doubloons beschikbaar, moet je wel snel (nog 5 dagen) zijn nu de slots nog met korting te koop zijn 75 ipv 300.
Overigens Kan je slots ook krijgen uit containers en Kan je ook en doubloons komen via events en daily shipments

[ Voor 19% gewijzigd door SpamLame op 02-01-2019 17:43 ]

• Th3Eagle
Ik zie een aantal veteranen en dan vraag ik me af hoeveel jullie ongeveer hebben geïnvesteerd?

Uit de eerste twee santa containers pakte doubloons. Sindsdien haast alleen maar vlaggen. Het motiveert mij niet om extra aan te schaffen gezien de kleine winkans.

In de dailys heb ik al meerder port slots, al 2x 2 weken premium en de Poolse dd premium ( die ik met m'n domme kop snel heb verkocht).

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42
Teveel :P

Met de big santa container heb je (voor zover ik weet) de meesta kans op een schip per knaak.
(Even veel kans als de mega containers)
Ik heb redelijk wat containers gekocht en ik zit op 1 schip per 5 containers ongeveer.

WG's ultieme troll: Ik krijg de Nueve de Julio (VII Pan-Am Cruiser) en een paar dagen later krijg ik ook de Boise... (Zelfde schip mar dan US)

Naast dat ik altijd premium speel koop ik ook wel eens doubloons en in de kerst "wat" containers.
Doubloons gaan voornamelijk op aan respeccen en retrainen van captains. (Ja, het kan gratis, nee daar heb ik geen tijd voor :P Ik werk om te gamen, gamen moet geen werk worden)

• Th3Eagle
vassago schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:49:
Ik werk om te gamen, gamen moet geen werk worden)
Mooi gezegd :+

• TheBrut3
Het zijn keuzes hè. Ik retrain mijn commander altijd voor 200k + elite XP.
En respeccen is maar weinig nodig. Over het algemeen werk ik naar de build toe van de T10, tenzij die echt heel anders is.

• SpamLame
Th3Eagle schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:01:
Ik zie een aantal veteranen en dan vraag ik me af hoeveel jullie ongeveer hebben geïnvesteerd?
Het is maar hoe je het bekijkt en uiteraard inkomens afhankelijk.
Bij elkaar naar schatting tussen de 500 en 1000 verspreid over 3 jaar spelen of anders gezegd elke 3 (of 1.5) maanden een AAA titel als GTA5 kopen.
Uit de eerste twee santa containers pakte doubloons. Sindsdien haast alleen maar vlaggen. Het motiveert mij niet om extra aan te schaffen gezien de kleine winkans.

In de dailys heb ik al meerder port slots, al 2x 2 weken premium en de Poolse dd premium ( die ik met m'n domme kop snel heb verkocht).
Indien je de vergoeding die je daar voor gekregen hebt nog (of weer hebt) kan je een ticket indienen om haar terug te kregen >> https://eu.wargaming.net/...ducts/wows/article/22943/
@Sircuri Bovenstaande gaat ook voor jou op als je de Perth terug zou willen hebben.
Tevens heb je een vrij portslot nodig

[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 02-01-2019 21:49 ]

• Th3Eagle
SpamLame schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:45:
[...]

Bij elkaar naar schatting tussen de 500 en 1000 verspreid over 3 jaar spelen of anders gezegd elke 3 (of 1.5) maanden een AAA titel als GTA5 kopen.

[...]

Indien je de vergoeding die je daar voor gekregen hebt nog (of weer hebt) kan je een ticket indienen om haar terug te kregen >> https://eu.wargaming.net/...ducts/wows/article/22943/
@Sircuri Bovenstaande gaat ook voor jou op als je de Perth terug zou willen hebben.
Bedankt voor de tip.

En ik kan mij inderdaad voorstellen dat je er meer voor over hebt als je het veel speelt. Uiteindelijk is het kosten tov tijd en plezier. Zelfs al is het veel geld dan vermoed ik dat de kosten per spel uur een koopje zijn over de afgelopen jaren :D

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42
Dat is het he, als iemand 50 eur. stuk slaat in de kroeg is het heel normal, geef je het uit aan een spel waar je meer dan die paar uur lol aan hebt spoor je niet. (Naja, als je goed naar de kroeg gaat kan je er nog een hele dag later van genieten ;))

Vanavond 2 potjes ranked geprobeerd in de Perth met een clanmaatje in de Gallant, 2x een CV game en 2x een ongelooflijke nono. Oftewel 2 verloren gamen. Dan maar randoms, nog slechtere teams waarna ik het maar opgegeven heb.

Net even snel een potje solo gedaan in de Minotaur, kon niet slapen :S
170K, confederate, devastating strike en Kraken (6 kills)
Dat maakt dan weer een hoop goed :)

• SpamLame
Ron killed Flambass
Ron Killed Flambass

Verwijderd

[...]

[...]

Thanks! Ik ga het gewoon proberen, mijn oude Kutuzov terug te krijgen.
Ja ik was zo'n lompe drol die hem weg heeft gedaan toen de smoke changes kwamen.....

• SpamLame
Ow en als iemand die game dat Ron Flammbass killed wilt zien
https://www.twitch.tv/vid...filter=archives&sort=time
timestamp 1:23:00

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
Geld uitgeven aan een game is vrij persoonlijk. Ik ben er zelf niet vies van, aangezien gamen een hobby van me is. Als ik zou motorcrossen of parachutespringen kost me dat ook bakken geld. Wat ik inmiddels heb uitgegeven weet ik niet, maar meer als €500 is het wel, dat is niet in 1x maar verspreid over >3 jaar uitgegeven.

Maar ook hier geld, doe het met mate en verantwoord. Als je het geld niet kan missen geef het dan wat zinvoller uit (:

• SpamLame
Woohoo R1 + een Kii uit een supercontainer (origineel een santa crate reward).
23 games in de Perth en 1 in de De Grasse.

[ Voor 22% gewijzigd door SpamLame op 04-01-2019 09:56 ]

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:04
Nice gratis schepen zijn altijd leuk!

Ik had van de week de Imperator Nikolai I uit een gratis Santa Container

Untappd: Louwke80

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:39:
Nice gratis schepen zijn altijd leuk!

Ik had van de week de Imperator Nikolai I uit een gratis Santa Container
Nice, die heb ik eerder al gekregen, nah gekocht eigenlijk, uit een Santa box.

• TheBrut3
Volgens mij zit er weer een "stagair" te kloten met het "Januari Combat Missions" nieuwsitem.
Er staat wel dat deze "today" is aangepast, maar de actie van komend weekend staat er niet. In december ging het ook al een aantal weekenden mis.
https://worldofwarships.eu/en/news/
https://worldofwarships.e...ls/january-missions-2019/

• SpamLame
@TheBrut3 mss dat ik het niet begrijp, maar welke actie zou er dit weekend dan zijn waar de aankondiging van zou missen?

Zie geen missies in de game, die al niet bekend waren nl.

[ Voor 20% gewijzigd door SpamLame op 04-01-2019 17:58 ]

• Th3Eagle
Nogmaals bedankt. Ik heb de Błyskawica weer terug en vindt het eigenlijk wel een leuk schip :D

• SpamLame
Th3Eagle schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:33:
[...]

Nogmaals bedankt. Ik heb de Błyskawica weer terug en vindt het eigenlijk wel een leuk schip :D
Ondanks de powercreep kan ze best nog meekomen.

• Th3Eagle
SpamLame schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:39:
[...]

Ondanks de powercreep kan ze best nog meekomen.
Die term heb ik nog niet eerder gehoord, waar staat "powercreep" voor?

• SpamLame
Th3Eagle schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 19:43:
[...]

Die term heb ik nog niet eerder gehoord, waar staat "powercreep" voor?
lmgtfy

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 14:40:
Volgens mij zit er weer een "stagair" te kloten met het "Januari Combat Missions" nieuwsitem.
Er staat wel dat deze "today" is aangepast, maar de actie van komend weekend staat er niet. In december ging het ook al een aantal weekenden mis.
https://worldofwarships.eu/en/news/
https://worldofwarships.e...ls/january-missions-2019/
Ik zie nog steeds geen ingame zaken die nog niet bekend waren.
Heb je rekening gehouden met de mogelijkheid dat er gewoon geen nieuwe acties bijkomen?
Dat een nieuwposting geupdate is kan van alles inhouden, zoals aanpassen van fouten.

Vind dit wel leuk
Upon completing all combat missions of the fourth Directive, you can earn:
4,400,000 credits
500 Steel
VI Prinz Eitel Friedrich and a Commander with 3 skill points
Jaja, het is 4M silver per mission om hem te completen. Met 11 missions is dat 44M inkomen genereren.
Alsof die 4.4M als rewards dan nog uitmaakt, ja ik weet het 10% maar het is het idee van silver grinden om dat als reward te krijgen. Doe dan modules of consumables oid.

En PSA, kort aan doubloons en ruim in de tijd?
Koop dan de PEF los in de shop.
Doe dan 5 missions van de laatste directive met de PEF tegelijkertijd (KM,IT,CW,PL & Pan American).

Heb je de Missouri voor USA dan is die ook EZ zelf met avg games.
Musashi voor IJN idem (iets minder income dan de mighty mo) maar nog steeds decent (van horen zeggen).

In theorie ben je dan met 7 missions klaar en krijg je dan de 6800 dbln als compensatie.

• TheBrut3
SpamLame schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 07:00:
Ik zie nog steeds geen ingame zaken die nog niet bekend waren.
Heb je rekening gehouden met de mogelijkheid dat er gewoon geen nieuwe acties bijkomen?
Blijkbaar geen acties dit weekend inderdaad.
SpamLame schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 07:00:
Jaja, het is 4M silver per mission om hem te completen. Met 11 missions is dat 44M inkomen genereren.
...
Doe dan 5 missions van de laatste directive met de PEF tegelijkertijd (KM,IT,CW,PL & Pan American).
Als je die 5 missies tegelijk doet grind je ook geen 44M. Dan is het nog "maar" 28M als je ze allemaal haalt.

[ Voor 41% gewijzigd door TheBrut3 op 05-01-2019 12:00 ]

• Th3Eagle
Ik vroeg me af of bekend is wat de credit multiplier is voor premium schepen.

Via de wiki en andere forums lees ik dat er een multiplier opzit, maar nergens kan je vinden hoeveel dit is.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 11:56:

[...]

Als je die 5 missies tegelijk doet grind je ook geen 44M. Dan is het nog "maar" 28M als je ze allemaal haalt.
Ikr, maar dat was ook niet mijn punt.
WG promoot de laatste directive als wauwiewauwwauw als je de 11 missies doet krijg je 4,4m silver als reward.
En hoewel absoluut waar, ben je na die 11 missies al 44m opgeschoten, wat maken die 4.4 dan nog uit?
Paar potjes mighty mo.
Klinkt mij meer als sigaar uit eigen doos en had liever consumables oids gezien.
Maar goed het is wat het is en het gaat uiteindelijk om de PEF of de compensatiedoubloons

• SpamLame
Th3Eagle schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:24:
Ik vroeg me af of bekend is wat de credit multiplier is voor premium schepen.

Via de wiki en andere forums lees ik dat er een multiplier opzit, maar nergens kan je vinden hoeveel dit is.
Omdat het eigenlijk op de camo's zit en niet de schepen.
Neem een naakten premium mee en zie het inkomen slinken

• Th3Eagle
SpamLame schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:37:
[...]

Omdat het eigenlijk op de camo's zit en niet de schepen.
Neem een naakten premium mee en zie het inkomen slinken
Dus het is meer geld door de xp bonus (ervan uit gaande dat dit ook het inkomen boost) en de reductie in service kosten? Dit is toch niks bijzonders, waarom zegt WG dan dat premium schepen tov normale schepen meer inkomsten verdienen? Al die discussies over verborgen multipliers is dus totale onzin :(

• SpamLame
Th3Eagle schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:46:
[...]

Dus het is meer geld door de xp bonus (ervan uit gaande dat dit ook het inkomen boost) en de reductie in service kosten? Dit is toch niks bijzonders, waarom zegt WG dan dat premium schepen tov normale schepen meer inkomsten verdienen?
Waar zegt WG dat?
Al die discussies over verborgen multipliers is dus totale onzin :(
Mwa Mighty Mo heeft de naam een credit grinder te zijn mogelijk door de multiplier.
Er zijn verhalen te vinden over een income nerf voor haar.
Een nickname als trumpwagon helpt haar wss ook niet.
Nogmaals ik heb er weinig research in zitten en het boeit me ook niet of het waar is of niet over verborgen multipliers.
Mo genereert nu cash als ze nu is.
Andere premium kunnen dat ook met de juiste camo en signals.
Potje Kutuzov in Cherry Blossom kan ook boven de 1M profit komen,op discord eens pics gepost over 1.5M meen ik.

• Th3Eagle
SpamLame schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:04:
[...]
Waar zegt WG dat?

[...]

Mwa Mighty Mo heeft de naam een credit grinder te zijn mogelijk door de multiplier.
Er zijn verhalen te vinden over een income nerf voor haar.
Een nickname als trumpwagon helpt haar wss ook niet.
Nogmaals ik heb er weinig research in zitten en het boeit me ook niet of het waar is of niet over verborgen multipliers.
Mo genereert nu cash als ze nu is.
Andere premium kunnen dat ook met de juiste camo en signals.
Potje Kutuzov in Cherry Blossom kan ook boven de 1M profit komen,op discord eens pics gepost over 1.5M meen ik.
Hehe, gelijk heb je. Geld is geld :)

Maar dan was ik toch benieuwd wat dan de bonus is en of het dus nut heeft met een premium te spelen om credits binnen te halen. Stel je zit low in credits, is het dan slimmer om even alleen premium te spelen (als de xp toch al binnen is voor de volgende tiers) of maakt het niet echt uit (tuurlijk kwa camo verspilling maakt het in ieder geval uit).

Bij deze de link van WG:
https://worldofwarships.a...ent/guides/premium-ships/

• SpamLame
Th3Eagle schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 20:13:
[...]

Hehe, gelijk heb je. Geld is geld :)

Maar dan was ik toch benieuwd wat dan de bonus is en of het dus nut heeft met een premium te spelen om credits binnen te halen. Stel je zit low in credits, is het dan slimmer om even alleen premium te spelen (als de xp toch al binnen is voor de volgende tiers) of maakt het niet echt uit (tuurlijk kwa camo verspilling maakt het in ieder geval uit).
Premium spelen dan, als de default camo voldoende is scheelt dat al + de bonus die de default camo geeft.
+ zou er een verborgen multiplier zijn dan hé mooi meegenomen toch.
De tech tree blijven spelen is alleen voor de shipXP handig, bv als je nog wat modules moet doen om een schip elite te krijgen als dat een dingetje is voor je of je vind het een superfijn schip wilt het vaak spelen en vaak de XP ervan converten.
Idd geinig, zie het ook in de premium shop bij een willekeurig schip staan, waarbij extra XP dmv de camo nog los vernoemd wordt ook.

• PcDealer
Na container xx met More Resources een Super Container!
50x Scylla

• Dweebus
Leuk...

Ik was ook even bezig met een paar containers. Had er een stuk of 100 en ergerde me er aan dat je ze niet allemaal tegelijk kunt openen.

Komt daar toch opeens de Dunkerque uit rollen met bijpassende commander.

Iemand suggesties voor skills?

• Zertaxka
  • Niet online
Net een CC container van Flamuu gewonnen *O*

50k coal er in, niet slecht d:)b

• PcDealer
Dweebus schreef op zondag 6 januari 2019 @ 16:56:
Komt daar toch opeens de Dunkerque uit rollen met bijpassende commander.

Iemand suggesties voor skills?
Preventive Maintenance
Preventive Maintenance
Preventive Maintenance
Expert Loader
Verder alles wat er voor zorgt dat je kan tanken.

• Th3Eagle
Zertaxka schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:58:
Net een CC container van Flamuu gewonnen *O*

50k coal er in, niet slecht d:)b
Tof man, ik was 8e _/-\o_

Wel mijn eerste finish 8)

• Louwke
PcDealer schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:10:
[...]

Preventive Maintenance
Preventive Maintenance
Preventive Maintenance
Expert Loader
Verder alles wat er voor zorgt dat je kan tanken.
Preventive Maintenance waarom zou je dat nemen, lang niet zo belangrijk op een BB wat dat betreft. Je hebt veel meer aan Priority Target. Hiermee kun je zien of je getorped wordt en de informatie over hoeveel mensen op je aimen is erg handig.
Waarom zou je je modules beschermen? Turrets heb je al een mod voor en je secondaries etc zijn niet om over naar huis te schrijven. Rudder of Engine hebben we het niet eens over.

• Stappieterug
Louwke schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:23:
[...]

Preventive Maintenance waarom zou je dat nemen, lang niet zo belangrijk op een BB wat dat betreft. Je hebt veel meer aan Priority Target. Hiermee kun je zien of je getorped wordt en de informatie over hoeveel mensen op je aimen is erg handig.
Waarom zou je je modules beschermen? Turrets heb je al een mod voor en je secondaries etc zijn niet om over naar huis te schrijven. Rudder of Engine hebben we het niet eens over.
Je hebt maar 2 turrets, dus 1 disabled/destroyed is een aanzienlijke vermindering in vuurkracht + de dunkerque turrets zijn in mijn beleving zeer fragiel.
de module is maar -20% kans, preventive maintainance een extra 30%, dus gecombineerd 50% minder kans op disabling is wat mij betreft zeer welkom. Ik verlies in bijna elke game waarin ik bow-tank wel een turret (zelfs met 50% reductie), dus voor mij is het een no-brainer.

Overigens heb ik even zitten kijken naar die laatste directive missies, dat wordt behoorlijk grinden als je niet specifieke premium schepen hebt. Van de 11 missies zijn er maar 7 met tech tree schepen. dus als je 2 lijnen niet hebt (of lage tier), dan moet je specifieke premiums gebruiken om naar die 6 x 4m credits te grinden.
Dat wordt nog verdomd lastig in 1 week, en zelfs als het je lukt in 2 weken dan heb je geen tijd meer voor de PEF campaign.
Mocht je een kans willen maken moet je bijna wel die PEF in de shop aanschaffen zoals PC dealer suggereerde in een eerdere post.

• Zertaxka
  • Niet online
Louwke schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:23:
Omdat op de Dunkek je turrets er nogal snel uit liggen (perma destroyed zelfs vaak). Komt denk ik doordat je altijd Bow in ligt en men dus hoger aimed op je turrets. Aangezien je maar 2 turrets hebt zou ik er zuinig op zijn.
Daarnaast doordat je bow in ligt heeft PT ook minder nut omdat de torps meestal van voren komen en je die in de Dunkek redelijk makkelijk kan dodgen.

• Dweebus
Stappieterug schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:13:
[...]

Overigens heb ik even zitten kijken naar die laatste directive missies, dat wordt behoorlijk grinden als je niet specifieke premium schepen hebt. Van de 11 missies zijn er maar 7 met tech tree schepen. dus als je 2 lijnen niet hebt (of lage tier), dan moet je specifieke premiums gebruiken om naar die 6 x 4m credits te grinden.
Dat wordt nog verdomd lastig in 1 week, en zelfs als het je lukt in 2 weken dan heb je geen tijd meer voor de PEF campaign.
Mocht je een kans willen maken moet je bijna wel die PEF in de shop aanschaffen zoals PC dealer suggereerde in een eerdere post.
Is het niet zo dat je maar 6 van die missies hoeft af te ronden? Net als in de eerste 3 directives?

Neemt niet weg dat het dan alsnog een behoorlijke onderneming is :)

• Louwke
@Zertaxka @Dweebus

Daarom gebruik je de module die dat voorkomt... Ik heb zelden tot nooit gehad dat die dingen er uit geschoten zijn op mijn Dunkerque in combinatie met de Module. Er is geen andere module in de eerste slot die beter is als deze. Verder zijn er op T1 meerdere opties die beter zijn. Zoals ik al zei Priority targe en Expert Marksman zijn allen beter dan Preventive Maintenance op een BB.

[ Voor 79% gewijzigd door Louwke op 08-01-2019 09:34 ]

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:30

Case_C

[Team Carrack]

Dweebus schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:28:
[...]
Is het niet zo dat je maar 6 van die missies hoeft af te ronden? Net als in de eerste 3 directives?

Met voldoende vlaggen en camo's á ~170% credit bonus moet het te doen zijn in ~30 games, kijken hoeveel games er boven de miljoen gaan eindigen :) .

Die dagen premium van de collection helpen daar ook wel mee denk ik.

• Louwke
Nou ik heb een geluk, heb de Prins Eittel dan kun je 5 missies tergelijker tijd doen namelijk

Ook een aantal kun je doen met Duke of York en nog een ander schip. Dat betekend ook al meerdere landen tegelijkertijd. Stop op die schepen de Gamescon camo en alle vlaggen en het gaat best hard

• Zertaxka
  • Niet online
Louwke schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:28:
Daarom gebruik je de module die dat voorkomt... Ik heb zelden tot nooit gehad dat die dingen er uit geschoten zijn op mijn Dunkerque in combinatie met de Module. Er is geen andere module in de eerste slot die beter is als deze. Verder zijn er op T1 meerdere opties die beter zijn. Zoals ik al zei Priority targe en Expert Marksman zijn allen beter dan Preventive Maintenance op een BB.
Zelfs met de module in het 1e slot heb ik het nog zien gebeuren dat iemand (Flambass denk ik) de Dunkek als Torpedo moest spelen omdat beide guns waren destroyed. Dus als jij alleen met de module weinig last van kapotte guns hebt dan heb je alle mazzel in de wereld.

Het is trouwens niet alleen de Dunkek die er last van heeft, ook in de Richelieu overkomt het me nog wel eens dat ik 1 gun helemaal verlies.
Heb de Jean Bart niet dus weet niet of dat die er veel last van hebben.

• Stappieterug
Dweebus schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:28:
[...]

Ja, 6x (gaan we vanuit), maar dat is nog best lastig als je de PEF nog niet hebt, en 1-2 tech lijnen niet veel hebt gespeeld, waardoor je credit income op lagere tiers zelfs met vlaggen/camo's/premium zo laag is dat je ~15 games nodig hebt om op 4m uit te komen.
Louwke schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:28:
@Zertaxka @Dweebus

Geen idee welke module jij hebt, maar die van mij is maar 20% reductie op disabling chance. Geen 100%, en het verschil tussen 20% en 50% (20%+30%) is voor mij nuttiger dan 50% sneller ammo wisselen op 0 of 1 turrets.
Tuurlijk is Priotity target nuttig, maar in mijn Dunkerque blijf ik liever onbeperkt schieten dan zien dat er 3 man mij targetten en niets kunnen doen omdat ik moet wachten tot mijn turrets gerepareerd zijn (en hopen dat ze in de tussentijd niet kapot worden geschoten).

• Louwke
Die 20% is meer dan voldoende, zoals ik al zei ik kan me niet herinneren dat ik ooit een turret verloren heb op dat ding.

Maar ja ik lig dan ook nooit ergens bow in te campen ergens aangezien dat niet veel uithaalt in dat ding. Speel hem meer naar zijn sterkere punten snelheid relocation, meer als een battlecruiser zoals hij ook ontwikkeld is.

[ Voor 48% gewijzigd door Louwke op 08-01-2019 12:05 ]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S9sX47URs3cXkvxmZUzh13zT/full.jpg

That Acasta carry though. Jammergenoeg net pech gehad met de laatste schoten om net geen 6 kills te hebben.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zo laatste directive voor de P.E.F. gisteren begonnen. 8 games gedaan, en ~ 1/3e van de credits is binnen :P . Op die manier moet het wel vrij vlot te doen zijn, dit weekend maar beginnen met de P.E.F. grind :) .

Enige lijn die extra tijd gaat kosten is de duitse. En gezien ik die met de F.d.G. speel, maar dat scheelt dan weer wel richting de G.K. grind :) . Al die vlaggen helpen ook wel met de XP.

[ Voor 31% gewijzigd door Case_C op 10-01-2019 09:00 ]

• Stappieterug
Case_C schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:55:
Zo laatste directive voor de P.E.F. gisteren begonnen. 8 games gedaan, en ~ 1/3e van de credits is binnen :P . Op die manier moet het wel vrij vlot te doen zijn, dit weekend maar beginnen met de P.E.F. grind :) .

Enige lijn die extra tijd gaat kosten is de duitse. En gezien ik die met de F.d.G. speel, maar dat scheelt dan weer wel richting de G.K. grind :) . Al die vlaggen helpen ook wel met de XP.
Ik heb gisteren 3 games geprobeerd (Jean Bart: loss 900k, Scharnhorst loss/win voor totaal 850k), en mijn planning wordt ook dat ik 2 tech line schepen zal gebruiken.
Planning:
US: Missouri (of Sims in Dynamo ops) - 5/6 games waarschijnlijk
FR: Jean Bart - 5/6 games waarschijnlijk
IJN: Akuzuki - 10? games
Sov: Kutuzov (in Cherry Blossom ops) / Moskva - 10? games
RN: ik zit te twijfelen of ik mijn Fiji van stal haal (kan ik goed mee spelen), of dat ik de stock Neptune probeer, waar ik nog geen goeie games (<10 totaal tot nu toe) in heb gehad. Mijn onervarenheid met dat schip en de potentie om geblapt te worden doet me neigen naar de Fiji ivm favored MM (of eventueel Edinbourgh in Cherry Blossom)
KM: Scharnhorst (eventueel in Narai Ops), of een stock FdG (die ik nog moet kopen). Even kijken hoe de rest gaat lopen.

Ik vrees echter dat ik door de special flags heen ben voordat ik klaar ben, dus zit nu te overwegen om mijn special flags bewaar voor die tech schepen, aangezien ik met de premiums dankzij de credit modifier wat minder problemen voor zie (zonder vlaggetjes waarschijnlijk 1 game extra).

Dat betekent dat ik al aan 30 potjes zit (met tijd voor ongeveer 10 potjes per 2 dagen, wordt dat wat krap), en dan moet ik nog 2 directives stages(RN/KM). Dus ik denk dat ik, tenzij ik volgende week een dag vrij neem om te grinden, die campaign uit mijn hoofd moet zetten en moet richten op de PEF ribbon-missie voor Steel.
Als ik die campaign voorbij punt 2 (Nurnberg?) haal dan vrees ik dat mijn dame thuis niet heel blij met me zal zijn.

Hey je moet maar zo denken, als je tijd over hebt, dan is F2P zeker mogelijk. Voor iemand met minder tijd en geen zin om de portomonee te trekken voor een (schijnbare) mediocre BB, dan zal je ook genoegen moeten nemen met het niet af kunnen maken van de campaign, en daar heb ik vrede mee.

Edit: misschien dat ik wat negatief /glas-halfleeg ben ingestoken over de manier waarop deze laatste directive is opgezet, en wie weet valt het mee met de hoeveelheden games die je moet spelen.
Maar ik bedoel dat ik voorkeur geef aan mijn gezin / werk en niet ga proberen als een malle tijd te maken voor een game, puur om enkele gratis T6 camo's te verzamelen. Zeker niet aangezien ik relatief weinig T6 speel (of nog niet voorbij gegrind ben). Ieder voor zich moet daar een keuze in maken.
En die directive moet met mijn tijdbesteding (zoals gezegd 10 games per 2 dagen ongeveer) relatief makkelijk te halen zijn in 2 weken, ook al geeft dat geen tijd meer voor die PEF campaign.

[ Voor 12% gewijzigd door Stappieterug op 10-01-2019 10:51 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

@Stappieterug
Het is inderdaad de uitdaging gewoon zoveel mogelijk F2P te spelen :P , geen zin om geld uit te geven. Gelukkig nog 2 dagen premium van de collectie in te zetten, + alle vlaggen en camo's dat scheelt een berg.

Leukste potje gisteren was met de Jean Bart, divje met Firesource en Mike. 2 JB's die het enemy team prima tegenhouden :) .
3 cits op een Krohnstad onder een onmogelijke hoek etc. 193k damage en 2 mil credits.. Zou mooi zijn als ik dat vanavond nog een keer kan doen :P .

• SpamLame
Sims in 4 man div was voor mij 5 games als credit setup
Andere nations geen idee, ik heb de PEF gebruikt voor de overige 5 missies voor het completen van de directive.
Kutuzov kan >1M krijgen in Cherry Blossom, afhankelijk van setup en dmg.

[ Voor 3% gewijzigd door SpamLame op 10-01-2019 10:57 ]

• TheBrut3
Gisteren 2 potjes met de Missouri gedaan voor 2.2M credits. Maar omdat er zoveel BB's in de Q stonden en omdat ik weer in klote teams kwam heb ik de Asashio daarna gepakt. Na 4 potjes zat ik op 3.7M, dus moest helaas voor die 300k nog een potje starten waar ik 1.3M binnen harkte :+

Dit weekend de PE F gebruiken. Na 3M credits heb ik dan de laatste part van Nerves of Steel, en dus 419 steel. En na 4M credits heb ik dan de 500 steel van de laatste directive + 6800 compensatie dubloons.

Helaas te laat gezien dat in de duurste bundel ook de "Might of Steel" missie zat. Kost me weer 2k steel, welke ik graag had gehad.

• Louwke
1 potje Random met P.E.F 1M credits duds dat gaat iets van 4-5 potjes worden voor 5 directives. Ook de Russian versie gehaald in 4 potjes Clan Battles. Dus gaat aardig snel wat dat betreft.

• TheBrut3
Volgens mij gaat het met elk schip vrij vlot als je premium en 195% credits hebt.

• Stappieterug
TheBrut3 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:57:
Volgens mij gaat het met elk schip vrij vlot als je premium en 195% credits hebt.
precies, het gaat er om als je niet aan 195% credits zit, maar eerder aan 50-120%.
Gelukkig heb ik nog een lading Gamescon & van die witte camo's.

Maar goed, ik zal eens bijhouden hoeveel games het mij kost om die directive af te ronden.

• SpamLame
Kutuzov met witte camo + credit signals, 3 games in cherry blossom.

[ Voor 15% gewijzigd door SpamLame op 11-01-2019 00:13 ]

• Th3Eagle
Pfaff, gisteren al bijna 2 miljoen binnen gehaald met de Cleveland. Vandaag zal ik wel de 4 halen.

Gaat sneller als ik dacht maar gezien ik volgende week op vakantie ben zal het heel lastig worden.

Mischien lukt me dit weekend 4 miljoen met de Błyskawica, dan is vrees ik het eind wel in zicht.

Ach, wel lekker een weekje op vakantie :+

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Viel gisteren wel tegen qua battles.

De franse missie wel gehaald, maar dat was niet lastig.
US, gisteren geen CB dus nog zo'n 3,8 mil :+ . Potje of 6 met de DM gok ik als 't team geen lemmingtrain doet.
IJN, nog 1 potje Musashi
RN, nog 170k credits...
KM, nog 1,8 miljoen dus 3 á 4 games nog te spelen met de F.d.G.
USSR: nog 800k hopelijk 1 potje Krohnstad.

Moet vanavond wel haalbaar zijn, dan zou ik dit weekend kunnen beginnen met die Nerves of Steel mission.

Geen idee waar ik het staal voor wil gebruiken, heb nu genoeg voor een Black of Flint, maar wil eigenlijk wachten tot dat nieuwe staalschip zichtbaar is :p .

• Louwke
Zoveel resources op het moment dat ik geen idee meer heb waar het uit aan te geven. Door de missies en binnenkort laatste staal van CB etc zit ik dadelijk op:
25k Steel, ondanks aankoop Stalingrad
28k Doubloons
1.8M freeXp
210k Coal

Laat ze maar eens die nieuwe freexp schepen etc uit komen en de techtree premiums veranderen :D

• Dweebus
Hmm, gaat mij denk ik niet lukken. Haal maar max 250k per potje. Als alles mee zit.
Heb ook geen high tier ships, 6 is het hoogste. Dan wordt het wel lastig. En dan moet ik ook nog eens de RN tak door om op tier 5 te komen :(

• SpamLame
250k per potje, das dan zeker ook zonder premium tijd en/of camos/signals die credits boosten.

Daarnaast is het doen van goede dmg niet te onderschatten. Ik ken je stats/speelstijl niet, maar als je er vaak uitgeknalt wordt voor de game voorbij is laat je wel potentieel inkomen liggen.

• TheBrut3
Wat een trieste apen zijn er online zeg! Ik probeer 2x Raptor Rescue met de PE F, in de hoop dat de credits goed zijn. 2x op rij gewoon die missie verliezen omdat die apen het spel gewoon niet snappen... 2x een 195% credit setup vergooid voor 350k credits totaal.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:53:
Wat een trieste apen zijn er online zeg! Ik probeer 2x Raptor Rescue met de PE F, in de hoop dat de credits goed zijn. 2x op rij gewoon die missie verliezen omdat die apen het spel gewoon niet snappen... 2x een 195% credit setup vergooid voor 350k credits totaal.
Viel mij ook al op, 2 lossen op rij gister.
Ik denk dat je dan beter een eigen DIV kan starten voor dat scenario.

Of de aigle meenemen in dynamo, als je die hebt dan.

[ Voor 5% gewijzigd door SpamLame op 11-01-2019 19:03 ]

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Weet iemand of de schepen die je behaald met de Mighty Prinz Campaign gratis blijvertjes zijn?
Pagina: 1 ... 103 ... 129 Laatste