Wat je laat zien is een tussenstation. Maar het is wel zo geregeld dat zo'n familie een huis, inkomen, allerlei subsidies en dergelijk toegewezen krijgt. Hier in Nederland moet de woningbouw in elke gemeente een x aantal migranten hier kunnen huisvesten. Dat ten koste van de wachtlijst op sociale of vrije sector huur. Geen grap.
http://www.dailymail.co.u...ist-hits-record-high.html
2 feiten voor je in de UK:
1.8million families are now on the waiting list on social housing
Nearly 470,000 of the 4million migrants who arrived in the last ten years were given council homes.
Dat zijn dus 470.000 toegewezen huizen in de laatste 10 jaar, terwijl er een wachtlijst van 1.8 miljoen locals zijn. In duitsland is / was er een crisis zoverre dat hotels op kosten van de staat betaald moesten worden om de stroom aan migranten te kunnen opvangen:
http://www.armstrongmywir...using_crisis_in_german-ap
Ook hier in nederland blijven mensen niet permanent in een AZC of een opvang tehuis, maar wordt door de overheid een inkomen, huisvesting, scholing en wat nog meer verzorgd. Er is ook een familieregeling waarbij familie uit een ander land kan worden gehaald, inclusief kinderen en wat nog meer.
Kan je het voorstellen dat er gezinnen zijn die elke week of maand de eindjes aan elkaar moeten knokken en er een groep hier komt die alles in de schoot geworpen krijgt? En dat dat in heel europa plaatsvind, dat de hand bovenop de nieuwe gasten gehouden wordt en de groep die er wat van zegt als populist of racist wordt afgeschilderd?
Er wordt per immigrant dat nederland opneemt, 6k betaald vanuit brussel. Dit is een schijntje met de groep immigranten die niet voor zichzelf kunnen zorgen op gebied van arbeid, zorg en het betalen van hun eigen onderkomen. Ik wil niet veel roepen, maar de huidige vorm van immigratie kost NL op dit moment 7 miljard per jaar. Naar mijn inziens een te door geslagen groene linkse hobby die van mij eens mag ophouden nog bovenop de ontwikkelingshulp die naar het buitenland ieder jaar wordt gestuurd.
Dat staat los van de splijtzwam die op dit moment in ieder land plaatsvind waarvan het 'hun tegen ons' is. En dat we daar dagelijks nog met veel vreugde de vruchten van plukken nietwaar.
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JwPFyx899ao]
Let vooral op dat verontwaardigd gezicht van diederik. En het stukje over een maakbare samenleving. Je kunt mensen niet een identiteit aandringen. En dat is precies wat de europese unie doet. Stop zoveel mogelijk nieuwe mensen erbij die helemaal geen binding hebben met de 'oude' identiteit van ooit europa, en men krijgt vanzelf een vredige culturele assimilatie in waarin we meer en meer europees zouden moeten voelen.
Ik ben voor het huisvesten van immigranten, neem me niet verkeerd, niets mis mee. We doen het al sinds de jaren 60 als ik me niet vergis, maar de mate in waarin het nu gebeurd is explosief hoog. En ze vertrekken niet allemaal omdat het oorlog is, maar ze vertrekken omdat er notabene flyers rondgaan door mensenhandelaren in waarin staat welk land het meeste financieele voordelen heeft, en dat men ook een iphone, een huis en toegang tot welvaart hebben wil. De staat betaald. En europa doet er geen reet aan het signaal daarin te veranderen. Juist die mensen die hard nodig zijn in eigen land voor wederopbouw vertrekken...
De vertegenwoordige uit eigen land waaronder timmermans is te druk met het rotzooien met z'n mobiel. Dezelfde timmermans die openlijk pleit voor het terugdraaien van huidige democratie:
http://www.voxeurop.eu/en...post-democracy?xtor=RSS-9
Ik heb een hard hoofd in een goede toekomst met europa in z'n geheel op dit moment. Die zorgen zijn terecht, en er zullen tienduizenden met mij er zo over denken dat dit gewoon niet het europa is van wat het zijn moest. Europa stond sterk als ieder een eigen land met eigen regels en eigen mensen. Niet een opgedrongen dictatuur in waarin het doel openlijk een unites states of europe is. Er zijn mensen die wederom, studies hebben verricht in waarom een systeem zoals deze niet werken zal.
De financieele crisis is bewust aangegrepen om tot een europese unie te komen. Een zeer wel doordacht en uitgekookt plan waar je serieus jaloers nog op kunt zijn ook. Die mensen in brussel zijn nog gevaarlijker dan dat je denkt.
http://speisa.com/modules...-major-war-in-europe.html
Er zijn ernstige signalen van een opkomende oorlog die zijn weerga niet kent. Met een land zoals rusland en hun arsenaal in de achtertuin, spot je niet mee.
Overigens; ik zie op straat met regelmaat de onderlinge spanningen tussen immigranten. Ook zij verkeren in Ons tegen hun groepen en botvieren zijn hun woede van de oorlog in thuisland hier in Nederland op medelanders van andere afkomst. Met regelmaat escaleert het ook in nederlandse AZC's omdat het compleet verschillende nationaliteiten zijn die wederom, in 1 plek worden gestopt. Als dat op zulks kleinschalige niveau al escaleert, wat denk je dat het met een land doet op zulks grote wijze?
Men moet het doseren, niet overspoelen. Ik zie hier nieuwbouw wijken bewoond worden door nieuwkomers... hele dag zittend, verder niet zo bijzonders veel doen. Hoe denk je dat dat betaald wordt? Er zijn genoeg gezinnen die een fatsoenlijk huis wel kunnen gebruiken en benutten.
Eigen volk wordt gewoon gediscrimineerd waar je bij staat. Denk daar maar eens over na.
Dat is de werkelijkheid van nu! Er zijn mensen opgegroeid met de gedachte, wil je iets dan moet je daar voor werken. Diezelfde mensen hebben in hun leven moeten knokken om te bereiken wat ze hebben bereikt vandaag de dag. En dagelijks kampen mensen hier met grote mate nog steeds mee met bureaucratisch gedrochten. Het is een beetje krom niet dat aan de buitenwereld toe verkocht wordt hier alles gegeven wordt op een dienblad bekant waaronder huisvesting, inkomen, inboedel, medische zorg en wat nog meer terwijl diezelfde groep zich scheel moet betaling in allerlei vormen van belasting.
Pluis eens uit in hoeverre diezelfde groep die het gegeven krijgt daadwerkelijk een eigen bedrijf begint, netjes belasting betaald en mee zal doen in de samenleving? Weeg die kosten nu eens op aan de groep die het wel welletjes zo vind?
Ik maak me er verder niet druk meer om ook. Ik acht mezelf binnen een aantal jaren gewoon binnen te zijn en kan mijn migratie naar een ander land gewoon permitteren in waarin ik zelf de keuze kan maken in welk land het beste bij mij past (het liefst buiten de europese unie eigenlijk). Ik stoor me dagelijks hier aan alle europese bullshit bestuurd door een groep onverkozen clowns die bekant de oorlog op eigen volk beticht.
Politiek luisterd niet. De beweging pegida wordt in duitsland als een racistische groepering afgezet terwijl het terecht is grotendeels duitsland het zat is plaats te moeten blijven maken voor een specifieke groep dat niet aanpast maar haaks op de normen en waarden van het westen ingaat.
Mensen zijn niet gek.

Mensen voelen het aan hun wateren. En zij zijn de racisten?
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 13-08-2015 05:18
]