Dat is wel goed bedacht van ze. sommige spellen hebben dat niet eens.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:30:
[...]
Je kan gewoon mee doen zonder dat je lvl 20 bent hoor, als je in een lobby zit met mensen die hoger dan 20 zijn kan je gewoon ranked doen
Free weekend is wel een pain zo though. De laatste keer dat ze dat deden zat ik met lv0 Recruits in rankedThatzombii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Dat is wel goed bedacht van ze. sommige spellen hebben dat niet eens.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:23:
[...]
Ach, die momenten zittern er ook bij. We waren op dat moment allemaal beetje gefrustreerd omdat het gewoon niet lukte.
Feedback geven zoals wij deden was sowieso niet top, kan iig beter![]()
[...]
Same! ik wil wel graag mee doen. als we dan goed afstemmen kan dat best goed te realiseren zijn lijkt me
Ik bedoel met een "vaste" groep, dan kan je ook op elkaar inspelen en tactieken gaan maken. In plaats dat je iedere avond met 4 anderen doet. Maar we kunnen vanavond of morgen wel eens gaan spelen met degenen die willen. Eens kijken of dat bevalt.Thatzombii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:24:
[...]
Ik wil vanavond best spelen maar ben nog geen lvl 20 wel bijna maar als nog voeg me maar toe. uplay: thatzombies (heb het spel pas paar dagen)
Ik doe nog wel lekker relaxed unranked spelen voorlopig
Vind het wel jammer dat er an sich niet zoveel verschil zit tussen de objectives.
Ik ben vanavond ook weer van de partij. Heb de laatste dagen een beetje met VR aan lopen kloten (Gear VR) en zal me vanavond weer reporten voor duty. Wil ook wel ranked doen als mensen daar zin in hebben. Ben vanaf 1900 tot ... online.
EDIT:
Ik wil wel medoen met ranked bij een serieuze groep (dus ook oefenen e.d.). Ben heel erg van de gezelligheid, maar tijdens matches zie ik ook het liefste inzet (en verstandige beslissingen). Dus als Poulske me hebben wil, meld ik me aan!
EDIT:
Ik wil wel medoen met ranked bij een serieuze groep (dus ook oefenen e.d.). Ben heel erg van de gezelligheid, maar tijdens matches zie ik ook het liefste inzet (en verstandige beslissingen). Dus als Poulske me hebben wil, meld ik me aan!
[ Voor 34% gewijzigd door Kaasdipje op 13-01-2016 10:53 ]
Zal vanavond ook weer van de partij zijn.
En ranked is me gister wel bevallen.
Dus ben ook in voor ranked.
Eerst vanmiddag mijn netwerk stabieler maken met een nieuwe kabel, hopelijk wordt alles dan weer wat stabieler.
En ranked is me gister wel bevallen.
Dus ben ook in voor ranked.
Eerst vanmiddag mijn netwerk stabieler maken met een nieuwe kabel, hopelijk wordt alles dan weer wat stabieler.
ahh dat is wel balen. maar die free weekends zullen niet zo vaak zijn gelukkig.Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:47:
[...]
Free weekend is wel een pain zo though. De laatste keer dat ze dat deden zat ik met lv0 Recruits in ranked
Ja slim plan. met een vaste groep is idd gwn beter want leer je op elkaar in te spelen. zo heb ik ook een vaste groep met csgo en ga dan altijd veel beter dan als ik solo speel of met andere mensen.Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:49:
[...]
[...]
Ik bedoel met een "vaste" groep, dan kan je ook op elkaar inspelen en tactieken gaan maken. In plaats dat je iedere avond met 4 anderen doet. Maar we kunnen vanavond of morgen wel eens gaan spelen met degenen die willen. Eens kijken of dat bevalt.
Ja precies, dat wil ik wel ja. Maar dan moeten wel wel even afstemmen wat de vaste teams worden? Dat doen we vanavond dan?Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:49:
[...]
[...]
Ik bedoel met een "vaste" groep, dan kan je ook op elkaar inspelen en tactieken gaan maken. In plaats dat je iedere avond met 4 anderen doet. Maar we kunnen vanavond of morgen wel eens gaan spelen met degenen die willen. Eens kijken of dat bevalt.
Wat ik ook bedoelde is dat je dan met je vaste team kan afspreken welke avonden je (sowieso) speelt enzo. Ik heb nu het idee dat dezelfde mensen vaak met elkaar gaan, maar omdat er dan 1 bijv niet is het toch weer mixed. Is natuurlijk geen probleem, maar wil je vaste teams dan moet je ook met 5 man aanwezig zijn lijkt me.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ja precies, nu word er nog onderling gewisseld. Maar mijn bedoeling is om een vaste formatie van 5 of 6 man te maken en daar mee te gaan spelen op afgesproken avonden. We hebben nu al 3 man.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:02:
[...]
Ja precies, dat wil ik wel ja. Maar dan moeten wel wel even afstemmen wat de vaste teams worden? Dat doen we vanavond dan?
Wat ik ook bedoelde is dat je dan met je vaste team kan afspreken welke avonden je (sowieso) speelt enzo. Ik heb nu het idee dat dezelfde mensen vaak met elkaar gaan, maar omdat er dan 1 bijv niet is het toch weer mixed. Is natuurlijk geen probleem, maar wil je vaste teams dan moet je ook met 5 man aanwezig zijn lijkt me.
Vond het gister wel opvallend dat er 3 volle Ranked teams op TS zaten en maar een half team in Casual. Is wat mij betreft toch een goeie indicatie dat R6S een spel is dat prima teamplay heeft en ook daadwerkelijk de spelers uitnodigt om samen te werken.Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:12:
[...]
Ja precies, nu word er nog onderling gewisseld. Maar mijn bedoeling is om een vaste formatie van 5 of 6 man te maken en daar mee te gaan spelen op afgesproken avonden. We hebben nu al 3 man.
En die 3 man zijn? Jij, kaasdipje en ik? Ik denk dat ik namens Sparkyso spreek als hij ook wel wil meedoen (hij heeft geen tweakers account dus zal hier ook niet reagerenPoulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:12:
[...]
Ja precies, nu word er nog onderling gewisseld. Maar mijn bedoeling is om een vaste formatie van 5 of 6 man te maken en daar mee te gaan spelen op afgesproken avonden. We hebben nu al 3 man.
Ik doe er ook wel aan mee. ik kan vaak in de avond gewoon spelen. mijn uplay is: thatzombies dus voeg me maar toe is er nog man nodig is doe er graag aan meemelantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:16:
[...]
En die 3 man zijn? Jij, kaasdipje en ik? Ik denk dat ik namens Sparkyso spreek als hij ook wel wil meedoen (hij heeft geen tweakers account dus zal hier ook niet reageren)
Met jullie wil ik ook wel meedoen.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:16:
[...]
En die 3 man zijn? Jij, kaasdipje en ik? Ik denk dat ik namens Sparkyso spreek als hij ook wel wil meedoen (hij heeft geen tweakers account dus zal hier ook niet reageren)
Lijkt me super leuk namelijk. Heb bijna elke avond tijd om te spelen dus komt goed
Steam: Ryada.
Dan hebben we een dik volle teamwambamNL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:19:
[...]
Met jullie wil ik ook wel meedoen.
Lijkt me super leuk namelijk. Heb bijna elke avond tijd om te spelen dus komt goed
Shit, zie net dat ik vanavond nog een afspraak heb, ben dus pas wat later online
[ Voor 12% gewijzigd door Melantrix op 13-01-2016 11:25 ]
Wie zitten er nu precies in het team??melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Dan hebben we een dik volle teamHeb er nu al zin in
Als ik het goed begrijp van degene die zich hebben aangemeld Poulske, Kaasdipje, The_WamBam, Sparkyso, jij en ik? Maar ik denk dat Poulske dat beter weet aangezien hij het zou opzetten.Thatzombii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:25:
[...]
Wie zitten er nu precies in het team??
't was hier gezellig totdat jij kwam flamen. Als je niets toe te voegen hebt kan je beter een ander forum zoekenVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:30:
[...]
Nee je valt eerder onder de noemer KoosKansloos
Gwn met een goed team spelen dan is alles mogelijk.User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:31:
Tegen Gold IV heb ik inderdaad geen schijn van kans.
Ben ik dan niet KoosSchijnvankansloos?
Ja klopt, die 6 tel ik nu ook. Dan zitten we al vol.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:29:
[...]
Als ik het goed begrijp van degene die zich hebben aangemeld Poulske, Kaasdipje, The_WamBam, Sparkyso, jij en ik? Maar ik denk dat Poulske dat beter weet aangezien hij het zou opzetten.
Tis trouwens the_wamiePoulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:33:
[...]
Ja klopt, die 6 tel ik nu ook. Dan zitten we al vol.
hehe contaminatie: The_wamie of WamBamNL
Verwijderd
Volgens mij gaat het sowieso nergens meer over hier lees ff de laatste 50 berichten..Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:32:
[...]
't was hier gezellig totdat jij kwam flamen. Als je niets toe te voegen hebt kan je beter een ander forum zoeken
Verwijderd
Voor gezelligheid moet je maar een slowchat topic openen. Dit topic is niet bedoeld voor kansloze pietpraat over gefrustreerde "ikwilgraaggoudmennekes"......Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:32:
[...]
't was hier gezellig totdat jij kwam flamen. Als je niets toe te voegen hebt kan je beter een ander forum zoeken
Je hebt helemaal gelijk, proberen een vast Ranked/ESL team op te zetten gaat inderdaad nergens over.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Volgens mij gaat het sowieso nergens meer over hier lees ff de laatste 50 berichten..
Guys dont feed the trolls.
Mocht hij vinden dat dit soort gesprekken hier niet mogen laat uem een topic report aanmaken met de klacht in kwestie. Ipv steeds op elkaar te bashen
Mocht hij vinden dat dit soort gesprekken hier niet mogen laat uem een topic report aanmaken met de klacht in kwestie. Ipv steeds op elkaar te bashen
Klopt het dat patch 1.2 voor consoles (ps4) morgen uitkomt ? Waar kan ik wat meer info hierover vinden?
Thanks!
Thanks!
Verwijderd
Las ergens dat ie al vandaag zou uitkomen. Zal ff een linkje zoeken.WestBoy_B schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:47:
Klopt het dat patch 1.2 voor consoles (ps4) morgen uitkomt ? Waar kan ik wat meer info hierover vinden?
Thanks!
Patch 1.3. komt vandaag voor de PC, de 20e pas voor de consoles: Patch Notes Update 1.3WestBoy_B schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:47:
Thanks!
Patch 1.2. komt vandaag voor de consoles: Patch Notes Update 1.2
[ Voor 28% gewijzigd door Seroczynski op 13-01-2016 11:50 ]
Verwijderd
das de 1.3 patch! 1.2 komt vandaag of morgen voor de consoles....Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:49:
[...]
http://forums.ubi.com/sho...72-Patch-Notes-Update-1-3
Komt de 20e pas voor de consoles.
ja maar dit is 1.3, er is toch ook nog 1.2 ? Daar vind ik nix meer over.Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:49:
[...]
Patch 1.3. komt vandaag voor de PC, de 20e pas voor de consoles: http://forums.ubi.com/sho...72-Patch-Notes-Update-1-3
Patch 1.2. komt vandaag: http://forums.ubi.com/sho...08-Patch-Notes-Update-1-2
Klopt, vandaag.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:50:
[...]
das de 1.3 patch! 1.2 komt vandaag of morgen voor de consoles....
Jullie waren allemaal zo snel
Dacht dat hij verkeerd geinformeerd was maar da's kennelijk niet zo. Edited!
Is het geen optie om een slowchat topic aan te maken? Want dan kan je daar gezellig ouwehoeren over teams samenstellen en herbeleven van toffe matches.Ricloo86 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:51:
[...]
Slik je plastabletten of ben je van nature zo'n zeikerd?
Man, als die gasten een team willen maken laat ze lekker.
(enige wat ik wel beaam is het gepeupel over bepaalde momenten, zet er dan een video bij)
En dan kan dit topic blijven bestaan voor tips en tricks uit te wisselen.
Want voor een neutrale lezer is het niet bij te houden.
Verwijderd
Helemaal mee eens.Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Is het geen optie om een slowchat topic aan te maken? Want dan kan je daar gezellig ouwehoeren over teams samenstellen en herbeleven van toffe matches.
Als je het zo brengtAramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Is het geen optie om een slowchat topic aan te maken? Want dan kan je daar gezellig ouwehoeren over teams samenstellen en herbeleven van toffe matches.
Voor de mensen in ons Ranked/ESL team, ik zal even een alternatief zoeken waar we verder kunnen discussiëren/praten. Ook om eventuele opsplitsingen te voorkomen.
Telegram mss een idee?Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:58:
Voor de mensen in ons Ranked/ESL team, ik zal even een alternatief zoeken waar we verder kunnen discussiëren/praten. Ook om eventuele opsplitsingen te voorkomen.
Oke mooi laat het maar weten!Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:58:
Ik was echt niet van plan om alle gameplay op te nemen, te knippen, te encoden, te uploaden op een 5 mbit upload zodat jullie een paar seconden video bij een anekdote hebben. Om vervolgens ook nog te klagen dat het in 720p is geupload omdat 1080p te lang duurt.Ricloo86 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:51:
[...]
(enige wat ik wel beaam is het gepeupel over bepaalde momenten, zet er dan een video bij)
Er zullen vast mensen zijn die volledige potjes uploaden, maar ik zal het niet zijn omdat mijn upload stomweg te slecht is. Ranked potjes kunnen zo iets van een half uur duren.
Ik weet niet of dat wel zo'n briljant plan is eerlijk gezegd. Van wat ik zo zie zijn de meeste 'slow-chatters' hier Ranked spelers. Wie hebben er over het algemeen de beste tips en tricks? Juist, de "try-hard" Ranked spelers. Als je die naar een slow chat topic trapt is er voor hun geen reden om nog in dit topic te komen. Als de casual spelers dan tips en tricks willen weten, moeten ze naar het slow chat topic komen. En dan is het cirkeltje rond omdat je dan door slow chat moet lezen om de tips en tricks er uit te halen.Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Ik wil ook graag in een "statisch" ranked team als dat kan.
Bij mij is het wel een vereiste dat het gezellig blijft en er positieve feedback gegeven wordt, een spel moet natuurlijk leuk blijven (en geen League of legends flaming onzin worden!)
Bij mij is het wel een vereiste dat het gezellig blijft en er positieve feedback gegeven wordt, een spel moet natuurlijk leuk blijven (en geen League of legends flaming onzin worden!)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Hij is aangemaakt SlowchatUser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:02:
[...]
Ik was echt niet van plan om alle gameplay op te nemen, te knippen, te encoden, te uploaden op een 5 mbit upload zodat jullie een paar seconden video bij een anekdote hebben. Om vervolgens ook nog te klagen dat het in 720p is geupload omdat 1080p te lang duurt.![]()
Er zullen vast mensen zijn die volledige potjes uploaden, maar ik zal het niet zijn omdat mijn upload stomweg te slecht is. Ranked potjes kunnen zo iets van een half uur duren.
[...]
Ik weet niet of dat wel zo'n briljant plan is eerlijk gezegd. Van wat ik zo zie zijn de meeste 'slow-chatters' hier Ranked spelers. Wie hebben er over het algemeen de beste tips en tricks? Juist, de "try-hard" Ranked spelers. Als je die naar een slow chat topic trapt is er voor hun geen reden om nog in dit topic te komen. Als de casual spelers dan tips en tricks willen weten, moeten ze naar het slow chat topic komen. En dan is het cirkeltje rond omdat je dan door slow chat moet lezen om de tips en tricks er uit te halen.
Het maakt mij allemaal niet uit. Ik ben voor het eerst zo actief binnen een topic omdat ik gewoon keihard verslaafd ben aan dit spel en ik het geweldig vind om met de community zo het spel te bespreken e.d.
Als dat niet gewaardeerd wordt binnen dit topic wil ik best naar een ander. Overigens vind ik wel dat je een punt heb, de Ranked players zijn de slowchatters en die hebben de meeste tips. Maar goed, zoals gezegd vind ik alles best.
Is het mogelijk om een pol o.i.d. op te zetten hier?
Telegram is inderdaad een goed idee, alleen weet ik dat bijv. Sparkyso dat niet heeft, misschien dat hij het kan aanmaken maar ik acht de kans niet groot
[ Voor 8% gewijzigd door Melantrix op 13-01-2016 12:09 ]
De meest voorkomende bron van frustratie:jimz93 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:03:
Ik wil ook graag in een "statisch" ranked team als dat kan.
Iemand die met een speler meekijkt en tactische opmerkingen maakt, waar een andere speler dan op reageert omdat de meekijkende speler niet zegt tegen wie hij het heeft.
Ik volgde een keer de instructies van iemand op en plots stond ik buiten te koekeloeren. Komt er een scheldkanonnade van diezelfde speler omdat ik buiten stond te koekeloeren.
"Ja gast, ik volg jouw instructies op, is het weer niet goed, wat is dit!?!"
- "Ik zat met XXXX mee te kijken, niet met jouw..."
"Right. Zeg dat dan."
Sowieso vind ik het vervelend als mensen de indruk krijgen dat omdat ze dood zijn ze ineens op magische wijze de controle over mijn speler krijgen. Het is prettiger als ze opmerkingen maken over de locatie van de enemy dan als ze melden wat je doen moet.User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:10:
[...]
De meest voorkomende bron van frustratie:
Iemand die met een speler meekijkt en tactische opmerkingen maakt, waar een andere speler dan op reageert omdat de meekijkende speler niet zegt tegen wie hij het heeft.
Ik volgde een keer de instructies van iemand op en plots stond ik buiten te koekeloeren. Komt er een scheldkanonnade van diezelfde speler omdat ik buiten stond te koekeloeren.
"Ja gast, ik volg jouw instructies op, is het weer niet goed, wat is dit!?!"
- "Ik zat met XXXX mee te kijken, niet met jouw..."
"Right. Zeg dat dan."
Lees de laatste pagina's eens door en probeer daar iets van te leren zonder dat je meegedaan hebt tijdens de speelsessies.Ik weet niet of dat wel zo'n briljant plan is eerlijk gezegd. Van wat ik zo zie zijn de meeste 'slow-chatters' hier Ranked spelers. Wie hebben er over het algemeen de beste tips en tricks? Juist, de "try-hard" Ranked spelers. Als je die naar een slow chat topic trapt is er voor hun geen reden om nog in dit topic te komen. Als de casual spelers dan tips en tricks willen weten, moeten ze naar het slow chat topic komen. En dan is het cirkeltje rond omdat je dan door slow chat moet lezen om de tips en tricks er uit te halen.
Er zijn tal van mensen die roepen: ik ben er vanavond bij.
Hartstikke mooie informatie maar niet relevant als je op een Xbox One speelt en die persoon speelt op een PC (of vul een andere variant in).
En dan wil ik nog inhaken op wat Ricloo zegt. Er worden rondes besproken zonder de map vermelding, situatieschets of enig videomateriaal. Voor iemand die er niet bij is geweest, is het niet te volgen.
Wij hebben met een groep van <30 een Telegramchat waar we elkaar op de hoogte houden van on line activiteiten en spel situaties. Misschien een idee om dat op te zetten voor betreffende groepjes?!
Leer lezen.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Last van de rainbowkoorts zeker? Wat een air om te verkondigen dat alleen de ranked spelers met goede tips kunnen komen. En dat zegt iemand die t al teveel moeite vindt om een filmpje te uppen.
Wie hebben er over het algemeen de beste tips en tricks?
Dan lijkt het mij beter om een PC-topic en een Console-topic te hebben? Er zijn meerdere spellen op Tweakers die twee topics hebben, volgens mij. Ik weet alleen niet of er veel verschil in gameplay zit tussen PC en console?Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:13:
[...]
Lees de laatste pagina's eens door en probeer daar iets van te leren zonder dat je meegedaan hebt tijdens de speelsessies.
Hartstikke mooie informatie maar niet relevant als je op een Xbox One speelt en die persoon speelt op een PC (of vul een andere variant in).
En dan wil ik nog inhaken op wat Ricloo zegt. Er worden rondes besproken zonder de map vermelding, situatieschets of enig videomateriaal. Voor iemand die er niet bij is geweest, is het niet te volgen.
Wij hebben met een groep van <30 een Telegramchat waar we elkaar op de hoogte houden van on line activiteiten en spel situaties. Misschien een idee om dat op te zetten voor betreffende groepjes?!
[ Voor 56% gewijzigd door User op 13-01-2016 12:17 ]
Je hebt goede punten hoor dus begrijp me niet verkeerd..Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:13:
[...]
Lees de laatste pagina's eens door en probeer daar iets van te leren zonder dat je meegedaan hebt tijdens de speelsessies.
Een telegramchat voor de pc community gaat niet werken, dat is simpelweg te groot. Een slowchat topic vind ik nog oke, maar dan moet je ervan uitgaan dat de community splitst. Dus daar zitten ook nadelen aan.
Overigens kan ik alle situaties die hier genoemd worden prima volgen zonder dat ik er bij ben geweest. Het kan duidelijker vaak, dat wel. Maar je kan niet verwachten dat iedereen die zo iets wil delen maar even een video upload. (ik heb het 1x gedaan maar daar reageerde bijv niemand op en of het veel toevoegd is maar de vraag, je moet maar net dat filmpje kunnen en willen kijken)
ik zie wel op teamspeak wie er online is haha
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
trololo @ hostagemelantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:39:
[...]
Overigens! tip voor een ieder. Als je de hostage hebt gepakt en de tijd is om, NIET LOSLATENkut spel
![]()
Zolang ik maar met Big-opti en Melantrix ranked kan doen! Die dragen altijd het hele team.
Big-opti is mijn grote Rainbow six siege voorbeeld!
Big-opti is mijn grote Rainbow six siege voorbeeld!
Er worden hier tal van goede suggesties gegeven. Een slowchat zodat je met elkaar kan afspreken on line en matches kan herbeleven.
Een splitsing van PC en Console of welke variant die je wil gebruiken. Het grote verschil op dit moment is dat de PC al een week met een update speelt en de Consoles nog aan het wachten zijn op de update.
Een gemixte topic vind ik op dit moment nogal onrustig, maar misschien ben ik een azijnzeiker.
Een splitsing van PC en Console of welke variant die je wil gebruiken. Het grote verschil op dit moment is dat de PC al een week met een update speelt en de Consoles nog aan het wachten zijn op de update.
Een gemixte topic vind ik op dit moment nogal onrustig, maar misschien ben ik een azijnzeiker.
Wat hierboven wordt verteld dat kan ik beamen. Een filmpje uploaden wordt weinig mee gedaan. Iedereen kletst eroverheen en dat is zonde van het creëren van content als er niet naar gekeken wordt.Overigens kan ik alle situaties die hier genoemd worden prima volgen zonder dat ik er bij ben geweest. Het kan duidelijker vaak, dat wel. Maar je kan niet verwachten dat iedereen die zo iets wil delen maar even een video upload. (ik heb het 1x gedaan maar daar reageerde bijv niemand op en of het veel toevoegd is maar de vraag, je moet maar net dat filmpje kunnen en willen kijken)
ja, was een akelig lelijk moment. Ik zat in Presidential plane en had de hostage kunnen grijpen in Economy class. Ik rende naar achter maar daar zaten de deuren nog dicht en ik hoorde (en zag) Rook achter mij aan komen. Vervolgens rende ik naar beneden en wou ik mijn primary hebben om Rook te kunnen uitschakelen. Ik leg dus snel de hostage neer en vervolgens staat er ROUND # FAILED
Wat kunnen we dus hier uit leren? Blijf rennen (rook is namelijk traag en ik was sneller besefte ik me later) en houd die hostage ten alle tijden vast.
Also, als je eenmaal buiten bent kan je de hostage wel de trap af gooien want dan valt ie in de extraction zone en dat is voldoende
haha ik sprong met de hostage naar beneden! Ik dood, hostage wel veilig en gelukkig wel een win! Weet niet of ik toen met jou speelde melantrix?
Ja dat kan goed kloppen, is wel handig om te weten, want anders ga je moeilijk doen om die trap op te gaan, en op dat moment ben je heel vulnerableLooney1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:25:
haha ik sprong met de hostage naar beneden! Ik dood, hostage wel veilig en gelukkig wel een win! Weet niet of ik toen met jou speelde melantrix?
Ja dat is wel een rare situatie eigenlijk... is dat wel intended vraag ik me af?melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:24:
[...]
ja, was een akelig lelijk moment. Ik zat in Presidential plane en had de hostage kunnen grijpen in Economy class. Ik rende naar achter maar daar zaten de deuren nog dicht en ik hoorde (en zag) Rook achter mij aan komen. Vervolgens rende ik naar beneden en wou ik mijn primary hebben om Rook te kunnen uitschakelen. Ik leg dus snel de hostage neer en vervolgens staat er ROUND # FAILEDIk was echt over de zeik..
Wat kunnen we dus hier uit leren? Blijf rennen (rook is namelijk traag en ik was sneller besefte ik me later) en houd die hostage ten alle tijden vast.
Also, als je eenmaal buiten bent kan je de hostage wel de trap af gooien want dan valt ie in de extraction zone en dat is voldoende
Maar goed, leermoment!
Ik verwacht van wel, het is ergens ook wel logisch omdat het al over time is. Er zou dan eigenlijk een nieuwe timer moeten lopen van zeg 15 seconden oid waarin je de hostage weer moet oppakken. dan heb je in die zin nog een kans om de hostage te droppen, je kills met de primary te maken en vervolgens weer verder te gaan..Cgen1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:41:
[...]
Ja dat is wel een rare situatie eigenlijk... is dat wel intended vraag ik me af?
Maar goed, leermoment!
Telegram kan, maar dat heeft niet iedereen. Was meer aan het dinken aan IRC of een ander chatprogramma op de PC.
wat zou er gebeuren als je met de hostage op je rug door een kapkan trap loopt? En je bent niet als enigste over in je team? Heeft dan de kapkan de hostage gemold?
Dat wil ik wel eens uitproberen! misschien even een custom game aanmaken vanavond oid en dan allemaal soorten shit met de hostage uitproberen? Ben wel benieuwd wat er allemaal (on) mogelijk is!jurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:55:
wat zou er gebeuren als je met de hostage op je rug door een kapkan trap loopt? En je bent niet als enigste over in je team? Heeft dan de kapkan de hostage gemold?
Verwijderd
Dan verliest t verdedigende team (zegt een casual player). Vreemd dat ranked spelers dat nog niet weten....jurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:55:
Of de ranked spelers weten dat gewoon niet omdat ze dat niet doenVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:01:
[...]
Dan verliest t verdedigende team (zegt een casual player). Vreemd dat ranked spelers dat nog niet weten....
Overigens is dat naar mijn idee wel een bug. Als dit echt zo is dan kan je dus gewoon een hostage pakken en jezelf killen in een kapkan trap
Verwijderd
of omdat casual spelers casual denken en kijken wat er allemaal mogelijk is en wat niet.... duhmelantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:02:
[...]
Of de ranked spelers weten dat gewoon niet omdat ze dat niet doen![]()
Overigens is dat naar mijn idee wel een bug. Als dit echt zo is dan kan je dus gewoon een hostage pakken en jezelf killen in een kapkan trap
ik ga zoiets inderdaad niet zomaar proberenVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:01:
[...]
Dan verliest t verdedigende team (zegt een casual player). Vreemd dat ranked spelers dat nog niet weten....
Kies dan meteen voor een oplossing specifiek voor gamers en die je kan bereiken door via web/ios/mac/pc etc. Je gaat steeds een probleem hebben dat "niet iedereen heeft dat". Dat kiezen ze dan maar zelf :-)Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:54:
[...]
Telegram kan, maar dat heeft niet iedereen. Was meer aan het dinken aan IRC of een ander chatprogramma op de PC.
Ik had geen TS maar aangezien RB6 zo goed is stond het wel snel op mijn PC.
Telegram of Discord lijken me de betere oplossingen (bv https://discord.gg/0ezBMpYOe80PZoFK )
Als de aanvaller met de hostage in een Kapkan-trap loopt, verliest de aanvaller. Als je hem echter in een shockwire flikkert, wint de aanvaller.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:02:
[...]
Of de ranked spelers weten dat gewoon niet omdat ze dat niet doen![]()
Ja dat klopt, dan kies ik voor Discord, aangezien ik dat al heb.Bendalf schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:10:
[...]
Kies dan meteen voor een oplossing specifiek voor gamers en die je kan bereiken door via web/ios/mac/pc etc. Je gaat steeds een probleem hebben dat "niet iedereen heeft dat". Dat kiezen ze dan maar zelf :-)
Ik had geen TS maar aangezien RB6 zo goed is stond het wel snel op mijn PC.
Telegram of Discord lijken me de betere oplossingen (bv https://discord.gg/0ezBMpYOe80PZoFK )
Persoonlijk kies ik juist voor Telegram/teamspeak. Anders krijg je nog meer een splitsing van de community omdat de mensen die dan vaste teams hebben nooit op de teamspeak server komt. en daarnaast is dat zonde van de moeite van o.a. pixarr die er voor gezorgd heeft dat er zoveel mensen tegelijk op kunnen.Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:11:
[...]
Ja dat klopt, dan kies ik voor Discord, aangezien ik dat al heb.
Telegram is in dat geval beter omdat je daar voornamelijk (eigenlijk alleen maar) kan chatten en je daar dus ideaal kan afspreken om online te komen e.d. en teamspeak dan voor het Voip gebeuren. Als je discord gebruikt is dat alles samen en heb je naast de splitsing ook dat het onoverzichtelijk wordt
Oh, maar de voice van discord zou ik niet gebruiken hoor. Teamspeak is daar beter in.
Discord enkel voor chat/afspreken/pm's/etc
Telegram is voor mij ook goed :-)
Discord enkel voor chat/afspreken/pm's/etc
Telegram is voor mij ook goed :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Bendalf op 13-01-2016 13:16 ]
Ik dacht juist Discord, heb je alles op 1 plaats en zit je niet "in de weg" op de Teamspeak server. Maar als jullie Telegram willen, kan dat ook.
Als er extra kanalen op de TRS TS moeten komen moet je een brul geven hoor, dat is geen probleem.Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:17:
Ik dacht juist Discord, heb je alles op 1 plaats en zit je niet "in de weg" op de Teamspeak server. Maar als jullie Telegram willen, kan dat ook.
Aah oke, thanks. Denk trouwens niet dat dat nodig is.User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:24:
[...]
Als er extra kanalen op de TRS TS moeten komen moet je een brul geven hoor, dat is geen probleem.
Ik had het al aan Pixarr gevraagd, die gaat vaste kanalen aanmaken voor de vaste groepenUser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:24:
[...]
Als er extra kanalen op de TRS TS moeten komen moet je een brul geven hoor, dat is geen probleem.
Ben ik idd met je eens is gewoon makkelijker dan kan alleen jouw team die chat joinen.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:35:
[...]
Ik had het al aan Pixarr gevraagd, die gaat vaste kanalen aanmaken voor de vaste groepenleek mij juist wel handig omdat je anders vaak voordat je het weet al vol zit, en ik vind het persoonlijk dan beetje lullig om te zeggen, nee sorry ik wacht op anderen. Als je dan in een closed channel zit is dat wat makkelijker en verloopt het soepeler
Als er maar genoeg 'dynamische' spelers overblijvenThatzombii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:39:
[...]
Ben ik idd met je eens is gewoon makkelijker dan kan alleen jouw team die chat joinen.
Lijkt mij wel, ik ga dan wel met een vaste team spelen, maar dat gaat echt niet de tijd vullen dat ik game, dus ik zal zelf ook vaak genoeg nog in andere teams aansluitenSeroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Als er maar genoeg 'dynamische' spelers overblijven
Na enkele weken spelen zou ik dit wel even kwijt willen: de communicatie tijdens RB6 kan toch wel wat beter (en daarbij kijk ik ook naar mezelf hoor).
Laatst tijdens een match: "Hey, kan je hier even breachen?" en wat later "HEY, HIER Hé!!"
Verwarring alom bij mij. Oorzaken: Geen idee wie hij bedoelde met Hey. Ik kan ook niet iedereen moeiteloos herkennen aan de stem of ben soms even te druk bezig. Vanuit mijn vroegere ervaring met online flightsims en traffic controle zou dit veel beter zijn:
"Bendalf, kan je hier2 even breachen, melantrix"
Doordat je eerst de naam zegt van diegene die je wil bereiken zal die geconcentreerder luisteren. Dan de inhoud en afsluiten met je eigen naam. Dan weet de ontvanger ook meteen wie er iets zei en kan die ingame zien waar die zich juist bevind. Véél makkelijker al vergt het wel wat aanpassing in het begin.
2: gebruik de mark functionaliteit of omschrijf duidelijk wat/waar. Zo kan je bv nummers afspreken voor gevels en ramen etc. (gevel 1 is waar de hoofdingang staat en dan met de klok mee. Raam 1 is het eerste raam links, raam 21 het eerste raam links op tweede etages). Dan krijg je bv:
"Bendalf, gevel 2 - raam 12 - breach on count 3, Melantrix"
"Melantrix, roger, bendalf"
"Melantrix, klaar voor breach, Bendalf"
"Bendalf, 1 - 2 - 3 - breach"
en boom ;-)
Klinkt misschien een beetje dom maar als je het consequent toepast is het best handig.
Laatst tijdens een match: "Hey, kan je hier even breachen?" en wat later "HEY, HIER Hé!!"
Verwarring alom bij mij. Oorzaken: Geen idee wie hij bedoelde met Hey. Ik kan ook niet iedereen moeiteloos herkennen aan de stem of ben soms even te druk bezig. Vanuit mijn vroegere ervaring met online flightsims en traffic controle zou dit veel beter zijn:
Doordat je eerst de naam zegt van diegene die je wil bereiken zal die geconcentreerder luisteren. Dan de inhoud en afsluiten met je eigen naam. Dan weet de ontvanger ook meteen wie er iets zei en kan die ingame zien waar die zich juist bevind. Véél makkelijker al vergt het wel wat aanpassing in het begin.
2: gebruik de mark functionaliteit of omschrijf duidelijk wat/waar. Zo kan je bv nummers afspreken voor gevels en ramen etc. (gevel 1 is waar de hoofdingang staat en dan met de klok mee. Raam 1 is het eerste raam links, raam 21 het eerste raam links op tweede etages). Dan krijg je bv:
en boom ;-)
Klinkt misschien een beetje dom maar als je het consequent toepast is het best handig.
Verwijderd
lol dat gaat wel erg ver zit de helft van de tijd er alweer op.. knalle met die bende.Bendalf schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:33:
Na enkele weken spelen zou ik dit wel even kwijt willen: de communicatie tijdens RB6 kan toch wel wat beter (en daarbij kijk ik ook naar mezelf hoor).
en boom ;-)
Als ik met vrienden speel doen we het wel wat rapper, gewoon:Bendalf schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:33:
en boom ;-)
"Thermite, kan je hier <ping> even breachen?" - "Sure, ready?" en go.
Iedereen weet als welke operator die speelt. Als je pingt dan is het meteen duidelijk waar het is, anders ping je nogmaals. En wie het tegen je zegt is dan helemaal niet relevant.
Je gebruikt hetzelfde als wat ik duidelijk probeerde te maken maar laat de verzender vallen (klopt, want idd niet altijd relevant hier) en je geeft dezelfde info mee door de ping. Goed toch...Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:40:
[...]
Als ik met vrienden speel doen we het wel wat rapper, gewoon:
"Thermite, kan je hier <ping> even breachen?" - "Sure, ready?" en go.
Iedereen weet als welke operator die speelt. Als je pingt dan is het meteen duidelijk waar het is, anders ping je nogmaals. En wie het tegen je zegt is dan helemaal niet relevant.
Ik wilde gewoon een voorbeeld geven dat roepen vanaf de andere kant van de map hey hier niet echt helpt ;-) En als ze niet pingen moeten ze maar duidelijk zeggen wat ze bedoelen.
ps: en het voorbeeld was vooral voor een gecoördineerde actie met meerdere breaches tegelijkertijd.
pps: melantrix was gewoon een voorbeeld, overeenkomsten met ingame gebeurtenissen zijn puur toevallig
[ Voor 25% gewijzigd door Bendalf op 13-01-2016 15:05 ]
Haha goed voorbeeld, al hoop ik niet dat ik daar met een reden in staBendalf schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:44:
[...]
Zo kan het ook (en het is korter) en je geeft dezelfde info mee door de ping. Ik wilde gewoon een voorbeeld geven dat roepen vanaf de andere kant van de map hey hier niet echt helpt ;-)
Maar inderdaad, als je roept met operator naam dat je ergens iets moet doen dan is het vaak al duidelijk. Je eerste voorbeeld is ook goed (gebruiken ze ook proffesioneel) maar gaat wel meer tijd/moeite in zitten
Waar je wel op moet letten is dat het pingen wel écht duidelijk is. ik heb vaak genoeg precies bovenstaande gedaan (thermite/nick kan je hier breachen en dan gepinged) maar dan pingde net iemand anders ook oid en dan is het alsnog onduidelijk
En gevels/ramen/deuren benoemen is nog steeds een mogelijkheid. Stel dat ik aan de hele andere kant van de map sta dan kan jij onmogelijk met een Ping aanduiden welk raam aan mijn kant ik moet breachen vanuit jou positie. Met louter pingen kom je dus niet altijd toe.
Ah, Etherdiscipline bedoel jeBendalf schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:33:
en boom ;-)
Ik gebruik altijd de standaard ruimte aanduidingen in de game en de pointer.
Hier nog een paar mapjes
Maps
Als je genoeg casual hebt gespeeld weet je de locaties snel genoeg.
Voor aanduiding van de obj is meestal een verdieping het meeste wat je weet.
Hier nog een paar mapjes
Maps
Als je genoeg casual hebt gespeeld weet je de locaties snel genoeg.
Voor aanduiding van de obj is meestal een verdieping het meeste wat je weet.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Noord, oost, zuid, west (m.b.t. muren in een ruimte bijv.) is ook handiger dan links of rechts. Zit niet voor niks een compas in de UI.
PSN: LinQ-NL
nou ik weet nooit waar ze bedoelen als ze roepen noord, oost, zuid, west hahaOdieus schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:00:
Noord, oost, zuid, west (m.b.t. muren in een ruimte bijv.) is ook handiger dan links of rechts. Zit niet voor niks een compas in de UI.
En dit speelt Ranked.jurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:02:
[...]
nou ik weet nooit waar ze bedoelen als ze roepen noord, oost, zuid, west haha
Also, kompas is niet te zien als je in een camera zit of aan het spectaten bent.
[ Voor 15% gewijzigd door User op 13-01-2016 16:04 ]
Dat ligt dan misschien aan joujurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:02:
[...]
nou ik weet nooit waar ze bedoelen als ze roepen noord, oost, zuid, west haha
PSN: LinQ-NL
ik heb geen kompas in de game
edit: ow lol heb dat kompas nog nooit gezien....
[ Voor 12% gewijzigd door jurgenb1990 op 13-01-2016 16:05 ]
Inderdaad, discipline en eenduidige communicatie die iedereen snapt en daar heb je afspraken voor nodig. Ping, compas, kamernamen etc kunnen maar niet altijd (bv vanuit een camera heb je geen compas, hardcore ook niet, links/rechts is afhankelijk van standpunt,..).
Of je dat wil doen of moeite in wil steken dat bepaal je zelf maar stel dat een heel team dit mooi overeenkomt en toepast dan heb je minder vergissingen en kan je rustiger communiceren.
Voilá, enough said...
Ik denk dat je communicatie / tactics / tips best kan oefenen tijdens een squad vs squad. Je gaat met zen allen in 1 kanaal en wijst elkaar op de fouten. Van hey "kerel" ik kan je nu door je hoofd schieten omdat je x plek niet covert. Zo kan je ook verschillende plekken testen waar het beste te defenden is.
Dat is ook een goed idee inderdaad. Ik heb vaak genoeg van die moment dat ik beschoten wordt vanuit een hoek dat in mijn ogen vrij onmogelijk is. Dat zou je op zo'n manier ook kunnen ontdekken. bijv: ik zie nu je linker schouder, of ik zie net t topje van je hoofd etc.NiblerBE schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:47:
Ik denk dat je communicatie / tactics / tips best kan oefenen tijdens een squad vs squad. Je gaat met zen allen in 1 kanaal en wijst elkaar op de fouten. Van hey "kerel" ik kan je nu door je hoofd schieten omdat je x plek niet covert. Zo kan je ook verschillende plekken testen waar het beste te defenden is.
Gewoon een custom game met zo'n lang mogelijk timer en dan gewoon inderdaad elkaar daar feedback op geven. Ik ben voor!
Nu je het erover hebt; hier is duidelijk te zien dat je eigenlijk veel meer in het zicht loopt dan je waarschijnlijk zelf door hebt.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:51:
[...]
Dat is ook een goed idee inderdaad. Ik heb vaak genoeg van die moment dat ik beschoten wordt vanuit een hoek dat in mijn ogen vrij onmogelijk is. Dat zou je op zo'n manier ook kunnen ontdekken. bijv: ik zie nu je linker schouder, of ik zie net t topje van je hoofd etc.
Gewoon een custom game met zo'n lang mogelijk timer en dan gewoon inderdaad elkaar daar feedback op geven. Ik ben voor!
"Jouw" perspectief:

Het perspectief van de vijand.

Met dank aan Reddit
[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 13-01-2016 16:57 ]
Verwijderd
Voor alle console spelers (PS4 en Xbox-one) is patch 1.2 live.
http://www.playstationlif...erver-tick-rate/#/slide/1
Hopelijk gaan we wat van die patch merkenVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:56:
Voor alle console spelers (PS4 en Xbox-one) is patch 1.2 live.
Nederlandse PS5 clan / 30+
hm dat is wel een héél groot verschil. Die ping/update tijdenSeroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:55:
[...]
Nu je het erover hebt; hier is duidelijk te zien dat je eigenlijk veel meer in het zicht loopt dan je waarschijnlijk zelf door hebt.
"Jouw" perspectief:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan Reddit
Volgens de link naar Reddit heeft het niet te maken met de server tickrate, maar de positionering van de camera (ogen van je personage) t.o.v. het spelkarakter zelf.melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:58:
[...]
hm dat is wel een héél groot verschil. Die ping/update tijden
Dat is een hele grote game breaker. hoop dat ze snel wat met die servers gaan doen want constant tegen tegen mensen spelen van boven de 200 ping is soms niet te doen.Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:55:
[...]
Nu je het erover hebt; hier is duidelijk te zien dat je eigenlijk veel meer in het zicht loopt dan je waarschijnlijk zelf door hebt.
Camera beeld kan ook nog eens kloppen ja. helaas zit dit ook in meerdere games zoals battlefield.
"Jouw" perspectief:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan Reddit
Camera beeld kan ook nog eens kloppen ja. helaas zit dit ook in meerdere games zoals battlefield.
[ Voor 12% gewijzigd door Thatzombii op 13-01-2016 17:04 ]
Players leaving a Ranked match by pressing F10 will now be receiving reconnect & abandon messages.
Players leaving a Ranked match by quitting with ALT+F4 will now be receiving reconnect & abandon messages.
Dit is wel echt super nice.
Players leaving a Ranked match by quitting with ALT+F4 will now be receiving reconnect & abandon messages.
Dit is wel echt super nice.
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.