Verwijderd

Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:55:
[...]

Nu je het erover hebt; hier is duidelijk te zien dat je eigenlijk veel meer in het zicht loopt dan je waarschijnlijk zelf door hebt.

"Jouw" perspectief:
[afbeelding]
Het perspectief van de vijand.
[afbeelding]

Met dank aan Reddit
Dit zie ik ook zo vaak (thanks voor de die afbeeldingen). Denk je dat je sneaky om een hoekje leant, blijkt dat je volledig in 't volle zicht in de deuropening staat :|

Hoop dat ze dat fixen.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
Kaasdipje schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:01:
Players leaving a Ranked match by pressing F10 will now be receiving reconnect & abandon messages.
Players leaving a Ranked match by quitting with ALT+F4 will now be receiving reconnect & abandon messages.

Dit is wel echt super nice.
Daar ben ik ontzettend blij mee. :)

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
Server down???

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:26
Ik vraag mij toch af waarom dit spel zo weinig wordt gespeeld op de Xdoos of is de gamerslijst hier niet echt representatief ?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:00
Nol_NL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:31:
Ik vraag mij toch af waarom dit spel zo weinig wordt gespeeld op de Xdoos of is de gamerslijst hier niet echt representatief ?
Meeste console spelers hebben een PS4...

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Dersan schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:04:
[...]

Meeste console spelers hebben een PS4...
Er zijn idd relatief gezien meer PS4 eigenaren dan xboner eigenaren in nederland.

Steam: Ryada.

Op de pc is de update 1.3 ook beschikbaar!

[ Voor 5% gewijzigd door Melantrix op 13-01-2016 18:12 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:07:
Op de pc is de update ook beschikbaar!
Welke update precies?

• GerardHenninger
  • Laatst online: 23:25
wambamNL schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:05:
[...]

Er zijn idd relatief gezien meer PS4 eigenaren dan xboner eigenaren in nederland.
Wereldwijd ;)
Patch 1.3 (en Patch 1.2 voor consoles vandaag)
Update 1.3, heb zojuist mijn post geedit ;)

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024

Psn: stone-face-lock

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Welke FOV setting gebruiken jullie?.
Had hem met mijn vorige (1920*1200, 16:10)) scherm default op 60 staan, maar dat voelde wat vreemd met mijn nieuwe (2560*1440, 16:9) scherm.

Iets hoger gezet dus (65 oid).

[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 13-01-2016 19:45 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-11 12:10

Pykow

Angelo OTR

nu de update van vandaag kan ik eindelijk naar 3 dagen gezeik wat potjes spelen :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Tortelli schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:45:
Had hem met mijn vorige (1920*1200, 16:10)) scherm default op 60 staan, maar dat voelde wat vreemd met mijn nieuwe (2560*1440, 16:9) scherm.

ik heb FOV op 90 staan.
even wennen, maar goed beeld.

Verwijderd

Tortelli schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:45:

90! :D

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Heeft het voordeel om met een 1080p 16:9 scherm het FOV te verhogen van default naar 90?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

MadMax12 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:01:
[...]

ik heb FOV op 90 staan.
even wennen, maar goed beeld.
Thnx, morgen eens proberen!. Verbaas me overigens dat games (BF4 en Rainbow 6) als een tierelier lopen op 1440p. De V-sync op 144hz doet niets maar beide games draaien probleemloos >60fps.
(4790k, 16GB ram en 780TI)

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 19:35
Iemand enig idee waar je spelers kunt reporten? Kon dit op het Ubisoft forum niet terug vinden. Zonet een ronde gespeeld tegen gasten welke constant naar buiten gingen in prep phase. Door subliem teamwork van ons Tweakers team *kuch* uiteindelijk toch de ronde wel gewonnen maar ik kan oprecht zeggen dat ik een hekel aan dergelijke glitch abusers heb (sorry Uffel).

Zie link voor screenshot.
http://postimg.org/image/8gpy58yxn/

Edit: Alle spelers hadden een ranked win/loss van 5.0 of hoger, ze zijn dus of enorm goed buiten de glitch abuse om (wat ik aan hun spel te zien niet verwacht) of ze doen dit grapje dus echt iedere ronde.

[ Voor 18% gewijzigd door MrAelon op 13-01-2016 22:33 ]

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:06
Volgens mij is er een patch voor deze glitch onderweg. :) Ik ben het met je eens, dat het in ranked gebeurt maakt het alleen maar erger.

Hier staat hoe je iemand kan reporten.

[ Voor 17% gewijzigd door Uffeltje op 13-01-2016 23:18 ]

YouTube

• tommiboy96
MrAelon schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:31:
Iemand enig idee waar je spelers kunt reporten? Kon dit op het Ubisoft forum niet terug vinden. Zonet een ronde gespeeld tegen gasten welke constant naar buiten gingen in prep phase. Door subliem teamwork van ons Tweakers team *kuch* uiteindelijk toch de ronde wel gewonnen maar ik kan oprecht zeggen dat ik een hekel aan dergelijke glitch abusers heb (sorry Uffel).

Edit: Alle spelers hadden een ranked win/loss van 5.0 of hoger, ze zijn dus of enorm goed buiten de glitch abuse om (wat ik aan hun spel te zien niet verwacht) of ze doen dit grapje dus echt iedere ronde.
Inderdaad bloedirritant zoiets, had het vorig weekend ook. Van het weekend ben ik er weer om dergelijk kwaad te bestrijden :p

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35

Martinspire

Awesomeness

Huh? die fix zat toch al in 1.2 die nu overal al beschikbaar is met 1.3 nog een extra fix voor PC die ook al beschikbaar is?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Volgens mij zit de oplossing voor dit probleem in 1.3.
Die komt de 20e uit voor de consoles.
Gister was de PC release.

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022

ik heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt, of kan dat alleen op de ps4 versie?

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

kon in alle varianten, is net opgelost op de PC.
maar heb het zelf ook nog niet meegemaakt.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

Was inderdaad erg kansloos, maar ze maakte geen schijn van kans :*)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• jurgenb1990
Ricloo86 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:45:
[...]

Was inderdaad erg kansloos, maar ze maakte geen schijn van kans :*)
met een win/lost ratio van 5 of hoger zitten ze zeker wel op platinum rank ofzo? Ben benieuwd wat je ratio moet zijn voor welke rank enzovoorts. Zag gister toevallig dat teammaat van ons gold 3 was met een ratio van 2,7 win/lost... ik heb zelf 2,5 win/lost en ben gold 2, en bij 2,3 ben je ongeveer gold 1

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-10 15:49
Denk niet dat je w/l kan verbinden aan een rank ? teminste vermoed ik dat ze niet je rank baseren op w/l. Want je kunt 10 keer winnen zonder mensen te killen puur omdat je team jouw draagt. Ben je dan een hogere rank waard imho niet

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• jurgenb1990
lordgandalf schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:23:
Denk niet dat je w/l kan verbinden aan een rank ? teminste vermoed ik dat ze niet je rank baseren op w/l. Want je kunt 10 keer winnen zonder mensen te killen puur omdat je team jouw draagt. Ben je dan een hogere rank waard imho niet
heb ergens gelezen dat je hele k/d ratio er niet toe doet, het gaat alleen om de teamprestatie. Dus je kan idd gecarried worden. Teamspel is dus erg belangrijk

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11 19:32

User

S3

jurgenb1990 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:19:
[...]

met een win/lost ratio van 5 of hoger zitten ze zeker wel op platinum rank ofzo? Ben benieuwd wat je ratio moet zijn voor welke rank enzovoorts. Zag gister toevallig dat teammaat van ons gold 3 was met een ratio van 2,7 win/lost... ik heb zelf 2,5 win/lost en ben gold 2, en bij 2,3 ben je ongeveer gold 1
Ligt toch ook aan op welk niveau je wint? Iemand die op diamond een WR van 1 heeft, zal zo een WR van 5 halen op gold.
lordgandalf schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:23:
Waarom niet? Er zijn zat classes die kunnen bijdragen aan een win zonder dat ze kills krijgen.
Ze kijken voor je rank puur naar je Win/Lose en daarbij is het belangrijk tegen wie je speelt.

Voorbeeld: Je bent bronze I en je speelt tegen silver 4 en je wint, dan ga je 1 a 2 levels omhoog want goede prestatie als team

Stel je bent silver 3 en je verliest tegen silver 2 dan zal je max 1 naar beneden gaan oid omdat dat dicht bij elkaar is.

ze kijken dus puur tegen wie je als team speelt en of je daarbij wint of niet. Het is wel zo (volgens mij) dat er een klein deel wordt meegerekend hoeveel punten je gehaald hebt in een match. Dit is overigens niet confirmed maar las ik ergens op reddit dat iemand het opviel dat als je meer punten haalde je sneller omhoog ging dan mensen in je team die minder punten hadden gehaald

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
melantrix schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:33:
Ze kijken voor je rank puur naar je Win/Lose en daarbij is het belangrijk tegen wie je speelt.

Voorbeeld: Je bent bronze I en je speelt tegen silver 4 en je wint, dan ga je 1 a 2 levels omhoog want goede prestatie als team

Stel je bent silver 3 en je verliest tegen silver 2 dan zal je max 1 naar beneden gaan oid omdat dat dicht bij elkaar is.

ze kijken dus puur tegen wie je als team speelt en of je daarbij wint of niet. Het is wel zo (volgens mij) dat er een klein deel wordt meegerekend hoeveel punten je gehaald hebt in een match. Dit is overigens niet confirmed maar las ik ergens op reddit dat iemand het opviel dat als je meer punten haalde je sneller omhoog ging dan mensen in je team die minder punten hadden gehaald
Toch lijkt dat ook niet helemaal te kloppen. Zoals User al poste een paar dagen terug hebben we een aantal potjes tegen gold 2/3 gespeeld en gewonnen. Ik ben al zo ongeveer vanaf het begin Silver 4 en win veel meer dan ik verlies maar toch rank ik niet. Ik heb het vermoeden dat het ranken gewoon nog niet helemaal lekker werkt. Blijft toch Ubisoft he.

• User

User

S3

Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Toch lijkt dat ook niet helemaal te kloppen. Zoals User al poste een paar dagen terug hebben we een aantal potjes tegen gold 2/3 gespeeld en gewonnen. Ik ben al zo ongeveer vanaf het begin Silver 4 en win veel meer dan ik verlies maar toch rank ik niet. Ik heb het vermoeden dat het ranken gewoon nog niet helemaal lekker werkt. Blijft toch Ubisoft he.
Zelf denk ik dat het komt doordat de spelers nog allemaal ongeveer dezelfde rang hebben. Eerst zag ik alleen maar Silver III/IV teams, maar nu zie je steeds meer Gold II/III teams en mensen met Bronze. Zodra de spelers allemaal verdeeld zijn over de hele linie zal het ranken wat beter werken.
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:40:
[...]
Zelf denk ik dat het komt doordat de spelers nog allemaal ongeveer dezelfde rang hebben. Eerst zag ik alleen maar Silver III/IV teams, maar nu zie je steeds meer Gold II/III teams en mensen met Bronze. Zodra de spelers allemaal verdeeld zijn over de hele linie zal het ranken wat beter werken.
Dat is mijn idee ook ja, Het klopt dat de ranking (nog) niet lekker loopt, maar ik denk dat dat inderdaad komt omdat het nog relatief 'vroeg' is in het spel en dat de userbase nog moet verdelen.
Also Silver IV en GoldI scheeld maar 1 rang, en het kan zijn dat er per rang een paar wins van kleine marge en maar een win van grote marge nodig is om te ranken? En hoe hoger je komt hoe groter die marges worden voordat je ranked.

• lordgandalf
Van ubisoft zelf:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
What makes my rank change? What parameters are taken into account?

Exactly two things:

The relative skill levels of the players/teams in the game.
Whether or not your team won the game.

KDA doesn't matter. Your score doesn't matter. Rainbow Six is a team-based game and as such, the only thing that accurately determines whether you're a good R6S player is your ability to make your team win games.

In addition, if there's a large skill difference between the two teams and the outcome of the game is what the system expects, the skill adjustment after the game will be minimal (if a bronze team loses to a gold team, it's unsurprising and the skill levels won't change much -- now if the bronze team wins, that's a whole different story).

There is, however, one exception to all that: if you abandon a ranked game (whether it's by ragequitting, AFKing or getting votekicked out), it's always counted as a loss for you, even if your team wins.

When the game server crashes or you experience other disconnects while playing Ranked, the intention is that you will not ever suffer a penalty or lose rank. We’re aware of bugs that are still causing issues for some players and are working to fix this in a future update.

Bron

• MrAelon
Uffeltje schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:16:
Volgens mij is er een patch voor deze glitch onderweg. :) Ik ben het met je eens, dat het in ranked gebeurt maakt het alleen maar erger.

Hier staat hoe je iemand kan reporten.
Thanks Uffel, report verzonden. Jou maar niet genoemd ;)

• MrAelon
jurgenb1990 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:19:
[...]

Ik zit zelf op een win/loss ranked ratio van 4.52 maar zit "gewoon" in Gold 1. Dus nog geen platinum, helaas.
MrAelon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Ik zit zelf op een win/loss ranked ratio van 4.52 maar zit "gewoon" in Gold 1. Dus nog geen platinum, helaas.
volgens mij kunnen ze niet kijken naar je Win/Loss. Als jij 50 wedstrijden wint tegen bronze IV en 1 verliest van Gold 1, dan ga je echt niet 1 omhoog of omlaag maar is je Win/Lose wel hoog ;)

• jurgenb1990
MrAelon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:13:
[...]

wow dan snap ik echt niet meer hoe het ranked system werkt.... als ik zo al mijn vrienden op uplay kijk, dan kloptte mijn theorie ongeveer wel...

• lordgandalf
lordgandalf schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:44:
Van ubisoft zelf:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
What makes my rank change? What parameters are taken into account?

Exactly two things:

The relative skill levels of the players/teams in the game.
Whether or not your team won the game.

KDA doesn't matter. Your score doesn't matter. Rainbow Six is a team-based game and as such, the only thing that accurately determines whether you're a good R6S player is your ability to make your team win games.

In addition, if there's a large skill difference between the two teams and the outcome of the game is what the system expects, the skill adjustment after the game will be minimal (if a bronze team loses to a gold team, it's unsurprising and the skill levels won't change much -- now if the bronze team wins, that's a whole different story).

There is, however, one exception to all that: if you abandon a ranked game (whether it's by ragequitting, AFKing or getting votekicked out), it's always counted as a loss for you, even if your team wins.

When the game server crashes or you experience other disconnects while playing Ranked, the intention is that you will not ever suffer a penalty or lose rank. We’re aware of bugs that are still causing issues for some players and are working to fix this in a future update.

Bron
Ze kijken inderdaad niet naar k/d of w/l ze kijken naar win je door met je team samen te werken. En win je tegen een veel hogere groep dan ga je sneller omhoog als een silver tegen een gold speelt zal hij bijv max aantal levels omhoog gaan. en afhankelijk van de huidige positie mischien niet eens omhoog gaan in level

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

ik blijf maar op Bronze II zitten in Ranked, game is er tot nu toe iedere keer tijdens een Ranked match wel uitgeklapt, geen server disconnects maar echt game of driver crashes....

Paar dagen terug wel met BigOpti een ranked match gespeeld 2v1, omdat iedereen gekicked werd wegens 'inactivity'. De tegenstander was wel zo tof om gewoon door te spelen, dat was wel grappig.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

• jurgenb1990
Farscape2 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:24:
ik blijf maar op Bronze II zitten in Ranked, game is er tot nu toe iedere keer tijdens een Ranked match wel uitgeklapt, geen server disconnects maar echt game of driver crashes....

Paar dagen terug wel met BigOpti een ranked match gespeeld 2v1, omdat iedereen gekicked werd wegens 'inactivity'. De tegenstander was wel zo tof om gewoon door te spelen, dat was wel grappig.
haha ja ik wacht dan ook altijd, moest laatst 1 vs 2 spelen, hebben we maar besloten om only handgun te doen.

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:45:
[...]

haha ja ik wacht dan ook altijd, moest laatst 1 vs 2 spelen, hebben we maar besloten om only handgun te doen.
I see what you did there. >:)

Met je Blitz.

• jurgenb1990
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:53:
[...]
I see what you did there. >:)

Met je Blitz.
hihi gnif gnif... nee had mijn schield niet gebruikt... wel de handgun die ik altijd gebruik :) allicht 2 headys dus

Wij hebben gister een team gek gemaakt door met 5x shield te spelen.
Dus 2x recruit met shield.
Vonden ze niet leuk. :D

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

nu heb ik het spelleke gekocht na aa bevelingen van jullie, heb me in de doc bij geschreven nu wil ik de teamspeak vserver joinen.. hoe vind ik die ook alweer... teamspeak al ff niet meer gebruikt.

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:55
Gewoon het adres knippen plakken en bij server add bookmarks etc de server toevoegen en connect :)

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:26

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

gelukt bedankt
jurgenb1990 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:59:
[...]

hihi gnif gnif... nee had mijn schield niet gebruikt... wel de handgun die ik altijd gebruik :) allicht 2 headys dus
Baas :P

Verwijderd

Misalignment of scopes......

https://gfycat.com/FittingDismalHerald

Nu weet ik waarom ik voortdurend misschiet.... :+ en dit betekent dat degene die nu headshots maakt eigenlijk misschiet 8)

discussie hierover op reddit: https://www.reddit.com/r/...5/misalignment_of_scopes/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 16:56 ]

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:30:
[...]

Je kan gewoon mee doen zonder dat je lvl 20 bent hoor, als je in een lobby zit met mensen die hoger dan 20 zijn kan je gewoon ranked doen ;)

[...]

Haha ik denk dat dit een verkeerde indruk geeft eerlijk gezegd. Blijkbaar hadden twee groepen een beetje een frustrerende avond waardoor het gister avond misschien wat minder gezellig was. Maar doe eens een paar x mee en je wilt écht niet meer anders. _/-\o_
Haha precies!! 99,9% is het gewoon gezellig hoor :D
Pixarr schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Kijk, Giga_nl, dat is precies waarom ik geen Ranked speel. Ik heb geen zin in frustratie's van anderen en van mijzelf. Ik blijf lekker Casual spelen voor de fun! :P
Gast ga niet praten. Ranked spelen Jij!!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
die nieuwe patch lijkt een hoop netwerkproblemen opgelost te hebben op de PS4, of ik heb gewoon geluk de laatste dagen, dat kan ook.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:16:
die nieuwe patch lijkt een hoop netwerkproblemen opgelost te hebben op de PS4, of ik heb gewoon geluk de laatste dagen, dat kan ook.
Het ziet en voelt een stuk stabieler inderdaad.

Gisteren een avondje gespeeld en bij 1 potje had ik maar problemen bij het starten van de game.

Heb voor het eerst ranked gespeeld ben zelf pas level 17 maar omdat een maat de 'party' leidde kon ik mee hobbelen zeg maar....wel andere koek dat ranked....

Burp

• jurgenb1990
Wii4all schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:29:
[...]

Het ziet en voelt een stuk stabieler inderdaad.

Gisteren een avondje gespeeld en bij 1 potje had ik maar problemen bij het starten van de game.

Heb voor het eerst ranked gespeeld ben zelf pas level 17 maar omdat een maat de 'party' leidde kon ik mee hobbelen zeg maar....wel andere koek dat ranked....
haha ja he, je merkt nu wel (als je al wat langer speelt) dat casual heel simpel wordt omdat er veel nieuwe spelers in zitten en dat je in ranked pas echt uitgedaagd wordt.

jurgenb1990 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:49:
[...]

haha ja he, je merkt nu wel (als je al wat langer speelt) dat casual heel simpel wordt omdat er veel nieuwe spelers in zitten en dat je in ranked pas echt uitgedaagd wordt.
Ja echt! Ik speelde gisteren wat casual omdat we wachtte op 1 persoon. alleen maar 3-0 gewonnen zonder veel moeite.

Het is ook eigenlijk wel grappig om tactieken die je in ranked gebruikte in Casual toe te passen. De nieuwe mensen (die over het algmeen casual spelen) weten dan echt niet hoe ze daar mee moeten omgaan :9

• jurgenb1990
melantrix schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:51:
[...]

Ja echt! Ik speelde gisteren wat casual omdat we wachtte op 1 persoon. alleen maar 3-0 gewonnen zonder veel moeite.

Het is ook eigenlijk wel grappig om tactieken die je in ranked gebruikte in Casual toe te passen. De nieuwe mensen (die over het algmeen casual spelen) weten dan echt niet hoe ze daar mee moeten omgaan :9
ja zelfde hier, wij hadden team met 2 spelers die het nog nooit gespeeld hadden. Maar casual is zo simpel dat ik,wambam en silence elke ronde 3+ kills maakten :P leuk opwarmen voor het echte werk

jurgenb1990 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:55:
[...]

ja zelfde hier, wij hadden team met 2 spelers die het nog nooit gespeeld hadden. Maar casual is zo simpel dat ik,wambam en silence elke ronde 3+ kills maakten :P leuk opwarmen voor het echte werk
Ja precies!

Overigens, in het kader van tips and tricks, gisteren wat geprobeerd met Bandit:
(komt overigens van een youtube filmpje dus is niet mijn eigen idee ;) )

Als je met bandit speelt in bijv House en iets in de garage moet verdedigen kan je het volgende doen:

Zorg dat beide garagedeuren zijn gereinforced en houd minimaal 1 a 2 bandit batterijen over. Zorg dat je bij de voorste garage deur zit wanneer de ronde begint. (Met voorste bedoel ik dat je bij de rechter garage deur zit, van binnuit gezien). Nu komt de truuk: Houd 1 batterij in je handen vast en luister goed of je Thermite zijn special breach charge hoort op plakken. Het is belangrijk dat je hoort waar ongeveer. Zet snel de batterij neer en luister of je hem hoort kapot gaat, dat hoor je maar is beetje slecht te beschrijven. Beetje alsof papier wordt verkreukeld. Pak vervolgens gelijk de batterij weer op en luister weer. Rinse and repeat!
Wat je hiermee kan doen is dat thermite geen charges meer heeft en je hebt geen last van Thatcher omdat je de batterij in je hand houdt en het dan niet stuk gaat :D

Ik heb het gisteren een aantal keer uitgeprobeerd en had vet vaak ervoor gezorgd dat thermite al zijn breach charges kwijt was. Slechts 1x ging het fout en dat was omdat ik iets minder goed luisterde en de batterij op de verkeerde stuk plaatste :/

Overigens is op die specifieke plaats ook zaak dat je de deur naast je in de gaten houdt, het kan namelijk zijn dat ze de andere garage deur uitproberen maar je kan vanaf die plek heel makkelijk iedereen neer schieten die daar iets probeert te planten, kijk alleen uit voor shields die op jou schieten :+

Filmpje zal ik later wel posten, heb ff geen link beschikbaar

• tommiboy96
melantrix schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:04:
[...]

Ja precies!

Overigens, in het kader van tips and tricks, gisteren wat geprobeerd met Bandit:

Als je met bandit speelt in bijv House en iets in de garage moet verdedigen kan je het volgende doen:

Zorg dat beide garagedeuren zijn gereinforced en houd minimaal 1 a 2 bandit batterijen over. Zorg dat je bij de voorste garage deur zit wanneer de ronde begint. (Met voorste bedoel ik dat je bij de rechter garage deur zit, van binnuit gezien). Nu komt de truuk: Houd 1 batterij in je handen vast en luister goed of je Thermite zijn special breach charge hoort op plakken. Het is belangrijk dat je hoort waar ongeveer. Zet snel de batterij neer en luister of je hem hoort kapot gaat, dat hoor je maar is beetje slecht te beschrijven. Beetje alsof papier wordt verkreukeld. Pak vervolgens gelijk de batterij weer op en luister weer. Rinse and repeat!
Wat je hiermee kan doen is dat thermite geen charges meer heeft en je hebt geen last van Thatcher omdat je de batterij in je hand houdt en het dan niet stuk gaat :D

Ik heb het gisteren een aantal keer uitgeprobeerd en had vet vaak ervoor gezorgd dat thermite al zijn breach charges kwijt was. Slechts 1x ging het fout en dat was omdat ik iets minder goed luisterde en de batterij op de verkeerde stuk plaatste :/

Overigens is op die specifieke plaats ook zaak dat je de deur naast je in de gaten houdt, het kan namelijk zijn dat ze de andere garage deur uitproberen maar je kan vanaf die plek heel makkelijk iedereen neer schieten die daar iets probeert te planten, kijk alleen uit voor shields die op jou schieten :+

Ja klopt. Ik heb ook nog 2 tips voot house. Als je de master bedroom verdedigt, kun je een schild achter dat rechtopstaande bed zetten. Op die manier kun je dan oo het bed klimmen. Dat verwachten mensen niet meestal. Een tweede 'tip' is om een gat in de muur te maken met c4 bij de trap die naar beneden gaat bij de voordeur. Op die manier kun je enemies die uit de voordeur komen headglitchen.
Edit: uiteraard niet mijn eigen idee. Hier de videohttps://youtu.be/1JC8ARwhTYQ

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:04
melantrix schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:04:
[...]

Ja precies!

Ik doe dit vrij veel met jammers. Hierbij heb je het voordeel dat je met1 jammer - 2 'walls/doors' kunt jammen. Gewoon oppakken en herplaatsen als een thatcher gooit, dan kun je er voor zorgen dat ze hier niet doorheen komen. Super goede truc en werkt ook zeer vaak!
Kaasdipje schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:16:
[...]

Ik doe dit vrij veel met jammers. Hierbij heb je het voordeel dat je met1 jammer - 2 'walls/doors' kunt jammen. Gewoon oppakken en herplaatsen als een thatcher gooit, dan kun je er voor zorgen dat ze hier niet doorheen komen. Super goede truc en werkt ook zeer vaak!
Klopt, maar het nadeel is wel dat hij zijn breach niet verliest op die manier. Als je het met Bandit doet dan gaat ie kapoet en is het Huilie Huilie voor Thermite :D

Hmm.. stel je doet allebei :D Dan heeft Bandit wat meer tijd om zijn ding neer te leggen en dat ding kapot te maken terwijl Thermite achter komt dat het gejammed is e.d. >:)

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:50
Een nieuwe kortere compilatie met onder andere:
  • Een keiharde teamkill van Melantrix
  • Babyschock die door de vloer zakt
  • Selfkill door C4 omdat ik hem op een bloempot gooi wat ik niet door had
  • en MrNeverLuck die zogenaamd het team carried*
[YouTube: https://youtu.be/cs8MTGxKnk4]

* Omdat hij nog steeds boos is over de self kill met handgranaat
Zie deze post van KaasDipje: SirBlowMeUp 8)7

• jurgenb1990
Big-Opti schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:24:
[video]

* Omdat hij is nog steeds boos over de self kill met handgranaat
yes weer een compilatie! Leuk :) ik ga straks ook even de stream van wambam terug kijken van gister, staan wat mooie frags op :)

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:55
[video]

Haha top! eindelijk iets wat positief te zien is vooral die suicide hostage safe!

• Ryada

Ryada

She/Her

jurgenb1990 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:27:
[...]

yes weer een compilatie! Leuk :) ik ga straks ook even de stream van wambam terug kijken van gister, staan wat mooie frags op :)
In jou geval staan er wel mooie frags op :+ in mijn geval was het huilen. Zat er gister echt niet in.

Verwijderd

Twitch ken echt wel handig zijn voor 't team :)

• jurgenb1990
wambamNL schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:42:
[...]

In jou geval staan er wel mooie frags op :+ in mijn geval was het huilen. Zat er gister echt niet in.
onze ranked erna was ook om te huilen.... meteen deranked :(

[video]

Haha die teamkill, die was mooi :+ Leuke compilatie weer! Zitten mooie acties tussen _/-\o_

• Ryada

Ryada

She/Her

jurgenb1990 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:57:
[...]

onze ranked erna was ook om te huilen.... meteen deranked :(
Komt goed van de week raken we wel weer alle hoofdjes behalve die van Ash want die is mooi :>

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:03

Noq

Gister de aankoop gedaan en gespeeld tot level 6. Altijd al soortgelijke games (Counter Strike) competitief gespeeld en deze bevalt me zeer goed.

Ik zal me later deze ochtend op de lijst zetten en een kijkje nemen op de TS. Hopelijk worden nieuwkomers geaccepteerd? :)

Gister Twitch en Pulse unlocked, omdat ik vooral van fast-paced play ben en deze leken te vallen in die categorie.

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Noq schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 09:59:
Gister de aankoop gedaan en gespeeld tot level 6. Altijd al soortgelijke games (Counter Strike) competitief gespeeld en deze bevalt me zeer goed.

Ik zal me later deze ochtend op de lijst zetten en een kijkje nemen op de TS. Hopelijk worden nieuwkomers geaccepteerd? :)

Gister Twitch en Pulse unlocked, omdat ik vooral van fast-paced play ben en deze leken te vallen in die categorie.
Je word altijd geaccepteerd op TS. Heb het spel ook pas een paar dagen maar zodra je op TS komt zijn er haast altijd mensen online. En vaak kan je gwn meedoen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

JJJjaaaaaaaaa, gister HAMMERTIME!!! momentje :) *O*

Moesten aanvallen en de rest van het team kwam vanuit het trappengat. Hele defence was totaal gefocussed op de ene deur. Dus ik kom van de zijkant flanken en omdat ik geen deur open hoef te maken, horen ze me niet aankomen. Ik pak vrij snel 2 man en toen waren er nog 2 over (plus nog wat van mijn team). Dus ik stap vrij blind naar binnen toen ik iemand hoorde kruipen en kan hem gelukkig pakken. Daarna draai ik me om en schetst mijn verbazing dat ik nog niet ontdekt ben en hij me zo niet kan pakken. Dus ja, dan ben je Sledge en dan ga je natuurlijk voor de hamerkill. En ja, gelukt. Ook in end-of-round killcam. Dus helemaal trots. Ook al zit er geen achievement aan vast, wel een ultieme vernedering :D

• Aramiss
  • Laatst online: 23:44
Martinspire schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:34:
JJJjaaaaaaaaa, gister HAMMERTIME!!! momentje :) *O*

Moesten aanvallen en de rest van het team kwam vanuit het trappengat. Hele defence was totaal gefocussed op de ene deur. Dus ik kom van de zijkant flanken en omdat ik geen deur open hoef te maken, horen ze me niet aankomen. Ik pak vrij snel 2 man en toen waren er nog 2 over (plus nog wat van mijn team). Dus ik stap vrij blind naar binnen toen ik iemand hoorde kruipen en kan hem gelukkig pakken. Daarna draai ik me om en schetst mijn verbazing dat ik nog niet ontdekt ben en hij me zo niet kan pakken. Dus ja, dan ben je Sledge en dan ga je natuurlijk voor de hamerkill. En ja, gelukt. Ook in end-of-round killcam. Dus helemaal trots. Ook al zit er geen achievement aan vast, wel een ultieme vernedering :D

[video]
Die gast achter jou is volgens mij slechthorend. Je hoort toch achter je geknal van een heel magazijn? Of zou de speler in kwestie ervan uit gaan dat de kill via een wallbang komt?

In ieder geval een mooie hammertime >:) .

Misschien zou een klein radar a la battlefield 4 geen gek idee zijn voor Siege?
Je hebt dan een overzicht waar de spelers uit je team doodgaan. Ik mis nog weleens een beetje overzicht welke speler waar precies dood gaat. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

• lordgandalf
Aramiss schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Die gast achter jou is volgens mij slechthorend. Je hoort toch achter je geknal van een heel magazijn? Of zou de speler in kwestie ervan uit gaan dat de kill via een wallbang komt?

Je hebt dan een overzicht waar de spelers uit je team doodgaan. Ik mis nog weleens een beetje overzicht welke speler waar precies dood gaat. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Je ziet volgens mij altijd een doodshoofdje waar je team mates doodgaan dus dat is makkelijk te zien.

• Aramiss
  • Laatst online: 23:44
lordgandalf schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Je ziet volgens mij altijd een doodshoofdje waar je team mates doodgaan dus dat is makkelijk te zien.
Als jij in een hoekje ligt, kijkend naar 1 raam of naar 2 ramen omdat die al open zijn. Dan ben ik niet zo een speler die dan 90 graden de andere kant op kijkt waar het doodshoofdje te zien is.

In zo een geval zou een radar waarbij je de situatie kan overzien in 1 oogopslag heel prettig zijn.

Anderzijds het wordt dan wel een stuk moeilijker om als aanvaller te winnen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Aramiss schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Hij was net als de rest teveel gefocussed op de grote ingang aldaar. Of hij lag naar helemaal de andere kant te kijken (anders ga je niet achter het bureau zitten. Maar ik vond het wel fijn.

Is overigens wel 1 van de kutste kamers ever

• tommiboy96
Daarnet echt een van de meest hilarische momenten ooit gehad. Hierdoor zijn rookgranaten dus zo handig. Stensie uploadt misschien nog zijn perspectief

• Dersan
  • Laatst online: 23:00
tommiboy96 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:49:
Daarnet echt een van de meest hilarische momenten ooit gehad. Hierdoor zijn rookgranaten dus zo handig. Stensie uploadt misschien nog zijn perspectief

[video]
Vanuit mijn oogpunt!

Was hilarisch ;)

• jurgenb1990
tommiboy96 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:49:

[video]
cool dat dat gelukt is zeg! Erg riskant dus denk dat niet veel mensen dat zomaar proberen

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Soms zit het mee en tegen tegelijk.

Mijn beste potje tot nu toe, maar toch een defeat:

http://static.tweakers.ne...NarvWtFKu8PUcpjp/full.jpg

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:36:

hacker!!!! :P

• Ryada

Ryada

She/Her

Cgen1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:36:

Was dat niet met mij gister of ben ik in de war met iemand anders?

wambamNL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:54:
[...]

Was dat niet met mij gister of ben ik in de war met iemand anders?
Potje was zaterdag, weet verder niet meer precies met wie. Wat is je ingame nick?

• Ryada

Ryada

She/Her

Cgen1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Potje was zaterdag, weet verder niet meer precies met wie. Wat is je ingame nick?
Mijn ingame nick is "the_wamie"
Kan me namelijk herinneren dat iemand zon potje had waar ik in zat dit weekend.

Ja dat klopt! Jij was er bij :)

• Ryada

Ryada

She/Her

Ah mooi dan was het iig dezelfde game :)
Kan me niet herinneren wie van de andere 4 ik was. Maar dit weekend leek het wel alsof alles fout moest gaan haha

Die heb je er gewoon tussen zitten... frustrerend soms :P

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:57
Nieuwe siege speler hier op de xbox one! :) Moet nog even oefenen maar vind het wel al geweldig! :)

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:17:
Die heb je er gewoon tussen zitten... frustrerend soms :P
had ik gister, misste echt alles, 1 game heb ik wel redelijk gespeeld en werd ik meteen voor cheater uitgemaakt :P

jurgenb1990 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:56:
[...]

had ik gister, misste echt alles, 1 game heb ik wel redelijk gespeeld en werd ik meteen voor cheater uitgemaakt :P
REPORT!!!!

Was wel leuk gister, zolang het spel het deed bij mij :(
Maar heb de mogelijke oplossing gevonden.
Schijnt iets te zijn met de steam-game-overlay en de uplay-game-overlay.
1 van de 2 moet uit staan, ik heb nu de Steam-overlay uitgezet, maar op internet hebben ze het over dat je de Uplay-overlay moet uit zetten.
Gaan we vandaag even testen.
jurgenb1990 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:56:
[...]

De games dat je voor cheater uitgemaakt word zijn het beste :D
Toen Jurgen gister met Twitch speelde was er niets aan de hand, maar met zijn vertrouwde Blitz was het ver te zoeken. :P

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:05:
Toen Jurgen gister met Twitch speelde was er niets aan de hand, maar met zijn vertrouwde Blitz was het ver te zoeken. :P
http://www.twitch.tv/wambamnl/v/36050982

bij 28:10 begint het spektakel :) einde van de ronde, flink YOLO de kamer inrennen.

• Seroczynski
  • Niet online
Weet iemand waarom je Ranked rating niet weergegeven wordt op je profielpagina bij ubi.com?

jurgenb1990 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:12:
[...]

http://www.twitch.tv/wambamnl/v/36050982

bij 28:10 begint het spektakel :) einde van de ronde, flink YOLO de kamer inrennen.
Nice move haha, die lui waren echt verrast!

• NiblerBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:51
Hopenlijk zijn er deze avond genoeg mensen online voor een squad vs squad. Lijkt me leuk om bepaalde objective locations te testen om zo de beste verdedigings plekken te vinden alsook de beste aanvals techniek.

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:45:
[...]

Nice move haha, die lui waren echt verrast!
ik wil ook wel een keer squad vs squad van TRS. Lijkt me lache om tegen mensen te spelen waar je al vaker mee gespeeld hebt.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Boinkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:40:
Nieuwe siege speler hier op de xbox one! :) Moet nog even oefenen maar vind het wel al geweldig! :)
Moet je wel je Gamertag vermelden, anders kan niemand je toevoegen. Of je moet anderen zelf gaan toevoegen ...

En dan wel met zijn allen in de zelfde TS groep zitten zeker?
Goed voor de verwarring en tactiek wordt onmogelijk.
Maar wel lachen denk ik.

• Seroczynski
  • Niet online
MadMax12 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:11:
En dan wel met zijn allen in de zelfde TS groep zitten zeker?
Goed voor de verwarring en tactiek wordt onmogelijk.
Maar wel lachen denk ik.
Lijkt me niet erg logisch. De TS heeft meer dan genoeg kanalen.

Pagina: 1 ... 22 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.