Ja precies!
Overigens, in het kader van tips and tricks, gisteren wat geprobeerd met Bandit:
(komt overigens van een youtube filmpje dus is niet mijn eigen idee

)
Als je met bandit speelt in bijv House en iets in de garage moet verdedigen kan je het volgende doen:
Zorg dat beide garagedeuren zijn gereinforced en houd minimaal 1 a 2 bandit batterijen over. Zorg dat je bij de voorste garage deur zit wanneer de ronde begint. (Met voorste bedoel ik dat je bij de rechter garage deur zit, van binnuit gezien). Nu komt de truuk: Houd 1 batterij in je handen vast en luister goed of je Thermite zijn special breach charge hoort op plakken. Het is belangrijk dat je hoort waar ongeveer. Zet snel de batterij neer en luister of je hem hoort kapot gaat, dat hoor je maar is beetje slecht te beschrijven. Beetje alsof papier wordt verkreukeld. Pak vervolgens gelijk de batterij weer op en luister weer. Rinse and repeat!
Wat je hiermee kan doen is dat thermite geen charges meer heeft en je hebt geen last van Thatcher omdat je de batterij in je hand houdt en het dan niet stuk gaat
Ik heb het gisteren een aantal keer uitgeprobeerd en had vet vaak ervoor gezorgd dat thermite al zijn breach charges kwijt was. Slechts 1x ging het fout en dat was omdat ik iets minder goed luisterde en de batterij op de verkeerde stuk plaatste
Overigens is op die specifieke plaats ook zaak dat je de deur naast je in de gaten houdt, het kan namelijk zijn dat ze de andere garage deur uitproberen maar je kan vanaf die plek heel makkelijk iedereen neer schieten die daar iets probeert te planten, kijk alleen uit voor shields die op jou schieten
Filmpje zal ik later wel posten, heb ff geen link beschikbaar