• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:24

Oxigeon

En zo is dat!

Yintha schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:32:
Hoi allemaal,
Ben deze week begonnen met spelen, zijn er toevallig medetweakers die dit actief spelen op de PS5?
Zoja, zou ik graag met jullie meespelen :) uiteraard met microfoon etc.
Hier gaat die met wat vrienden nog geregeld aan. Volgens mij moet je rank 10 hebben om in de unranked games mee te kunnen spelen.

Zodra je dat bent wil ik gerust mee spelen. Een potje onder level 10 kan ook wel maar dan speel je tegen de AI. Voeg me maar toe.

Edit: wel niet verwachten dat ik een heel hoog niveau heb. Want dat valt reuze mee. Ben zelf level 78 ofzo. Kom geregeld gasten tegen van level 180 en nog hoger

[Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2022 19:25]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:53
@Oxigeon & @Yintha
Wat leuk! Wij spelen ook met een select gezelschap nog met regelmaat RB6.
Sinds seizoen 6. draait het echt weer fantastisch op de PS5.
MysteryXnl, add me =) Benoem even Tweakers in het toevoegen.

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-03 20:55

Yintha

We'll stay gold forever

UninPro schreef op woensdag 27 april 2022 @ 07:44:
@Oxigeon & @Yintha
Wat leuk! Wij spelen ook met een select gezelschap nog met regelmaat RB6.
Sinds seizoen 6. draait het echt weer fantastisch op de PS5.
MysteryXnl, add me =) Benoem even Tweakers in het toevoegen.
Toegevoegd, via de mobiele app kon ik geen bericht erbij zetten. Mijn PSN is Joepelus

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
Zit er over te denken hier mee te starten op de ps4. Vrienden hebben het al. Momenteel niet in de sale in de PlayStation store. Ik zie wel op een paar plekken voor een paar euro de disc versie (standard edition) te koop.

Digitaal zie ik deluxe, operator en ultimate versies. Kan je van de disc versie ook naar een hogere versie? Ik zie een hoop addons in de PlayStation store maar dat zijn punten en skins, geen deluxe bundel oid.

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-03 08:57
Ja dat kan, zit 'm namelijk vooral in het aantal operators, die kun je later vrijkopen met de punten die je verdient in het spel. Duurt wel lang, maar het zorgt ook dat je voldoende tijd kunt besteden aan het leren van de operators waar je al wel bij kunt. Zo heb ik het iig gedaan, ik ben twee jaar geleden begonnen met die discversie van een tientje. een half jaar geleden de laatste operators vrijgeschakeld. Ik heb wel iedere keer de nieuwe season pass gekocht, maar die kost ook steeds maar 5 euro als je genoeg speelt en die 'munten' vrijspeelt.

Hangt er helemaal vanaf wat jij wilt, maar ik persoonlijk zou ik nog altijd die versie van een tientje verkiezen boven de versie van 69 en 89 euro. Die laatste is trouwens helemaal onzin, met vooral extra skins. Die verdien je wel tijdens het spelen.

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-03 09:26

mulder

ik spuug op het trottoir

jaspov schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:28:
Zit er over te denken hier mee te starten op de ps4. Vrienden hebben het al. Momenteel niet in de sale in de PlayStation store. Ik zie wel op een paar plekken voor een paar euro de disc versie (standard edition) te koop.

Digitaal zie ik deluxe, operator en ultimate versies. Kan je van de disc versie ook naar een hogere versie? Ik zie een hoop addons in de PlayStation store maar dat zijn punten en skins, geen deluxe bundel oid.
https://store.playstation...01397_00-RB6SIEGEDELUXE07

oogjes open, snaveltjes dicht

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
Dank allebei. Inmiddels een dag later weer wel in de sale dus de digital deluxe versie gekocht. Dit verheldert wel.

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-03 06:37
[PC] Inmiddels is Ranked 2.0 alweer even uit.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb ook niet zoveel matches gespeeld. Dan gaat het ook niet echt lekker moet ik zeggen xD. Wat vinden jullie ervan?
Nieuwe battlepas hadden ze voor mij wel wat overzichtelijker kunnen maken. Vind de opzet opzich wel grappig, maar het navigeren erdoorheen vind ik echt niks. Als je hele map zie, dan mis ik weer informatie. Ik blijf in en uit zoomen en met pijltjes werken....of ben ik gewoon omslachtig bezig? xD

waarom?

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-03 08:57
Highfeed schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:27:
[PC] Inmiddels is Ranked 2.0 alweer even uit.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb ook niet zoveel matches gespeeld. Dan gaat het ook niet echt lekker moet ik zeggen xD. Wat vinden jullie ervan?
Nieuwe battlepas hadden ze voor mij wel wat overzichtelijker kunnen maken. Vind de opzet opzich wel grappig, maar het navigeren erdoorheen vind ik echt niks. Als je hele map zie, dan mis ik weer informatie. Ik blijf in en uit zoomen en met pijltjes werken....of ben ik gewoon omslachtig bezig? xD
Zelf speel ik geen ranked, dus daar kan ik je niets over zeggen, maar dat gedoe met dat doolhof had voor mij ook niet gehoeven. Daar hebben we dat spel niet voor gekocht, gewoon lineaire progressie en spullen vanzelf krijgen als je omhoog gaat zoals het was. Het hoeft van mij ook niet ingewikkelder te zijn dan dat. Nu heb ik net level 100 bereikt, hele battlepass vol maar wel een hoop tijd kwijt geweest aan dat geklooi met dat doolhof :F

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

• Highfeed
goudvisblub schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:31:
[...]

Zelf speel ik geen ranked, dus daar kan ik je niets over zeggen, maar dat gedoe met dat doolhof had voor mij ook niet gehoeven. Daar hebben we dat spel niet voor gekocht, gewoon lineaire progressie en spullen vanzelf krijgen als je omhoog gaat zoals het was. Het hoeft van mij ook niet ingewikkelder te zijn dan dat. Nu heb ik net level 100 bereikt, hele battlepass vol maar wel een hoop tijd kwijt geweest aan dat geklooi met dat doolhof :F
Ben al blij als ik op de helft kom 8)7. Maar dan speel ik laatste tijd ook weinig. Ik ben meer met andere games bezig. Maar helemaal afscheid nemen van Siege lukt me dan ook weer niet. ;)

waarom?

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:17
Dat doolhof is duidelijk ontworpen voor consoles, met een controller is het wel te doen om er doorheen te navigeren. Wel een vreemde keuze om voor de pc exact dezelfde interface te hanteren.

Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.

Maar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.

Cunning linguist.

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:51:
Dat doolhof is duidelijk ontworpen voor consoles, met een controller is het wel te doen om er doorheen te navigeren. Wel een vreemde keuze om voor de pc exact dezelfde interface te hanteren.
Hier had ik nog niet aan gedacht, die ga ik proberen.
Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Maar daar in tegen speel ik wel meer ranked mits ik tijd heb.
Maar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.
Vaak een dingetje voor mij, heb niet altijd tijd om lange potjes te spelen. dus naar mijn zin zit ik te weinig in ranked. Nu ook WoW weer tijd slurpt bij mij is het minder geworden 8)7

waarom?

• Bart ®
Highfeed schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:50:
[...]

Hier had ik nog niet aan gedacht, die ga ik proberen.
Je kunt ook items bookmarken. Die vallen ook in het grote overzicht op, zodat je weer kunt zien hoe je daar moet komen door het doolhof. Kan misschien ook handig zijn.
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Maar daar in tegen speel ik wel meer ranked mits ik tijd heb.

[...]

Vaak een dingetje voor mij, heb niet altijd tijd om lange potjes te spelen. dus naar mijn zin zit ik te weinig in ranked. Nu ook WoW weer tijd slurpt bij mij is het minder geworden 8)7
First world problems :P.

Cunning linguist.

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:55:
[...]
Je kunt ook items bookmarken. Die vallen ook in het grote overzicht op, zodat je weer kunt zien hoe je daar moet komen door het doolhof. Kan misschien ook handig zijn.
Heb deze tip toegepast, maakt het inderdaad veel overzichtelijker. En met de controller is ook beter. thanks!
[...]
First world problems :P.
:9 :X

waarom?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Na een aantal.maanden niet gespeeld te hebben ga ik deze toch nog maar eens een keer instaleren. Eens kijken of er weer een hoop veranderd is op de ps5

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds de aankondiging van jaar 8 weer flink aan het spelen op d'r ps5. Ben nu ook zwaar aan het twijfelen om voor 23 maart de jaarpas aan te schaffen. Die is met 25% korting te krijgen voor 30euro. Hiervoor krijg je de 4 operators en elk seizoen de battle pass.

• Bart ®
Ik heb de year 8 pass ook al binnen. Niet de premium, dat vond ik echt onzin. 2x zo duur voor een skin en wat extra tiers bij elke battle pass, terwijl ik die toch altijd wel haal. Dan maar de normale year pass...

Cunning linguist.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bart ® schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:02:
Ik heb de year 8 pass ook al binnen. Niet de premium, dat vond ik echt onzin. 2x zo duur voor een skin en wat extra tiers bij elke battle pass, terwijl ik die toch altijd wel haal. Dan maar de normale year pass...
Premium vind ik ook onzin. 30 euro voor een jaar de battles pas is het wel waard denk ik. Normaal zou dit ongeveer 40 euro zijn. Zo goedkoop gaat die nooit meer worden. Al heb ik 1x eerder een jaarbasis kunnen kopen voor 15euro meen ik in een aanbieding 1 maand voordat een nieuw jaar startte

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
Voor de geïnteresseerden: de tickets voor de aankomende Major in Kopenhagen zijn nu te koop:
https://www.ticketmaster....rom=r6_web&language=en-us

Het is van 5 t/m 7 mei. Ticket voor 3 dagen kost omgerekend circa 85 euro.

Cunning linguist.

Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee