Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:56

Oxigeon

En zo is dat!

Yintha schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:32:
Hoi allemaal,
Ben deze week begonnen met spelen, zijn er toevallig medetweakers die dit actief spelen op de PS5?
Zoja, zou ik graag met jullie meespelen :) uiteraard met microfoon etc.
Hier gaat die met wat vrienden nog geregeld aan. Volgens mij moet je rank 10 hebben om in de unranked games mee te kunnen spelen.

Zodra je dat bent wil ik gerust mee spelen. Een potje onder level 10 kan ook wel maar dan speel je tegen de AI. Voeg me maar toe.

Edit: wel niet verwachten dat ik een heel hoog niveau heb. Want dat valt reuze mee. Ben zelf level 78 ofzo. Kom geregeld gasten tegen van level 180 en nog hoger

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2022 19:25 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-06 10:09
@Oxigeon & @Yintha
Wat leuk! Wij spelen ook met een select gezelschap nog met regelmaat RB6.
Sinds seizoen 6. draait het echt weer fantastisch op de PS5.
MysteryXnl, add me =) Benoem even Tweakers in het toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

UninPro schreef op woensdag 27 april 2022 @ 07:44:
@Oxigeon & @Yintha
Wat leuk! Wij spelen ook met een select gezelschap nog met regelmaat RB6.
Sinds seizoen 6. draait het echt weer fantastisch op de PS5.
MysteryXnl, add me =) Benoem even Tweakers in het toevoegen.
Toegevoegd, via de mobiele app kon ik geen bericht erbij zetten. Mijn PSN is Joepelus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Zit er over te denken hier mee te starten op de ps4. Vrienden hebben het al. Momenteel niet in de sale in de PlayStation store. Ik zie wel op een paar plekken voor een paar euro de disc versie (standard edition) te koop.

Digitaal zie ik deluxe, operator en ultimate versies. Kan je van de disc versie ook naar een hogere versie? Ik zie een hoop addons in de PlayStation store maar dat zijn punten en skins, geen deluxe bundel oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 12:23
Ja dat kan, zit 'm namelijk vooral in het aantal operators, die kun je later vrijkopen met de punten die je verdient in het spel. Duurt wel lang, maar het zorgt ook dat je voldoende tijd kunt besteden aan het leren van de operators waar je al wel bij kunt. Zo heb ik het iig gedaan, ik ben twee jaar geleden begonnen met die discversie van een tientje. een half jaar geleden de laatste operators vrijgeschakeld. Ik heb wel iedere keer de nieuwe season pass gekocht, maar die kost ook steeds maar 5 euro als je genoeg speelt en die 'munten' vrijspeelt.

Hangt er helemaal vanaf wat jij wilt, maar ik persoonlijk zou ik nog altijd die versie van een tientje verkiezen boven de versie van 69 en 89 euro. Die laatste is trouwens helemaal onzin, met vooral extra skins. Die verdien je wel tijdens het spelen.

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:40

mulder

ik spuug op het trottoir

jaspov schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:28:
Zit er over te denken hier mee te starten op de ps4. Vrienden hebben het al. Momenteel niet in de sale in de PlayStation store. Ik zie wel op een paar plekken voor een paar euro de disc versie (standard edition) te koop.

Digitaal zie ik deluxe, operator en ultimate versies. Kan je van de disc versie ook naar een hogere versie? Ik zie een hoop addons in de PlayStation store maar dat zijn punten en skins, geen deluxe bundel oid.
https://store.playstation...01397_00-RB6SIEGEDELUXE07

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Dank allebei. Inmiddels een dag later weer wel in de sale dus de digital deluxe versie gekocht. Dit verheldert wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
[PC] Inmiddels is Ranked 2.0 alweer even uit.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb ook niet zoveel matches gespeeld. Dan gaat het ook niet echt lekker moet ik zeggen xD. Wat vinden jullie ervan?
Nieuwe battlepas hadden ze voor mij wel wat overzichtelijker kunnen maken. Vind de opzet opzich wel grappig, maar het navigeren erdoorheen vind ik echt niks. Als je hele map zie, dan mis ik weer informatie. Ik blijf in en uit zoomen en met pijltjes werken....of ben ik gewoon omslachtig bezig? xD

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goudvisblub
Highfeed schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:27:
[PC] Inmiddels is Ranked 2.0 alweer even uit.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb ook niet zoveel matches gespeeld. Dan gaat het ook niet echt lekker moet ik zeggen xD. Wat vinden jullie ervan?
Nieuwe battlepas hadden ze voor mij wel wat overzichtelijker kunnen maken. Vind de opzet opzich wel grappig, maar het navigeren erdoorheen vind ik echt niks. Als je hele map zie, dan mis ik weer informatie. Ik blijf in en uit zoomen en met pijltjes werken....of ben ik gewoon omslachtig bezig? xD
Zelf speel ik geen ranked, dus daar kan ik je niets over zeggen, maar dat gedoe met dat doolhof had voor mij ook niet gehoeven. Daar hebben we dat spel niet voor gekocht, gewoon lineaire progressie en spullen vanzelf krijgen als je omhoog gaat zoals het was. Het hoeft van mij ook niet ingewikkelder te zijn dan dat. Nu heb ik net level 100 bereikt, hele battlepass vol maar wel een hoop tijd kwijt geweest aan dat geklooi met dat doolhof :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
goudvisblub schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:31:
[...]

Zelf speel ik geen ranked, dus daar kan ik je niets over zeggen, maar dat gedoe met dat doolhof had voor mij ook niet gehoeven. Daar hebben we dat spel niet voor gekocht, gewoon lineaire progressie en spullen vanzelf krijgen als je omhoog gaat zoals het was. Het hoeft van mij ook niet ingewikkelder te zijn dan dat. Nu heb ik net level 100 bereikt, hele battlepass vol maar wel een hoop tijd kwijt geweest aan dat geklooi met dat doolhof :F
Ben al blij als ik op de helft kom 8)7. Maar dan speel ik laatste tijd ook weinig. Ik ben meer met andere games bezig. Maar helemaal afscheid nemen van Siege lukt me dan ook weer niet. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat doolhof is duidelijk ontworpen voor consoles, met een controller is het wel te doen om er doorheen te navigeren. Wel een vreemde keuze om voor de pc exact dezelfde interface te hanteren.

Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.

Maar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:51:
Dat doolhof is duidelijk ontworpen voor consoles, met een controller is het wel te doen om er doorheen te navigeren. Wel een vreemde keuze om voor de pc exact dezelfde interface te hanteren.
Hier had ik nog niet aan gedacht, die ga ik proberen.
Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Maar daar in tegen speel ik wel meer ranked mits ik tijd heb.
Maar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.
Vaak een dingetje voor mij, heb niet altijd tijd om lange potjes te spelen. dus naar mijn zin zit ik te weinig in ranked. Nu ook WoW weer tijd slurpt bij mij is het minder geworden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Highfeed schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:50:
[...]

Hier had ik nog niet aan gedacht, die ga ik proberen.
Je kunt ook items bookmarken. Die vallen ook in het grote overzicht op, zodat je weer kunt zien hoe je daar moet komen door het doolhof. Kan misschien ook handig zijn.
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Maar daar in tegen speel ik wel meer ranked mits ik tijd heb.

[...]

Vaak een dingetje voor mij, heb niet altijd tijd om lange potjes te spelen. dus naar mijn zin zit ik te weinig in ranked. Nu ook WoW weer tijd slurpt bij mij is het minder geworden 8)7
First world problems :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:55:
[...]
Je kunt ook items bookmarken. Die vallen ook in het grote overzicht op, zodat je weer kunt zien hoe je daar moet komen door het doolhof. Kan misschien ook handig zijn.
Heb deze tip toegepast, maakt het inderdaad veel overzichtelijker. En met de controller is ook beter. thanks!
[...]
First world problems :P.
:9 :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Na een aantal.maanden niet gespeeld te hebben ga ik deze toch nog maar eens een keer instaleren. Eens kijken of er weer een hoop veranderd is op de ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds de aankondiging van jaar 8 weer flink aan het spelen op d'r ps5. Ben nu ook zwaar aan het twijfelen om voor 23 maart de jaarpas aan te schaffen. Die is met 25% korting te krijgen voor 30euro. Hiervoor krijg je de 4 operators en elk seizoen de battle pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb de year 8 pass ook al binnen. Niet de premium, dat vond ik echt onzin. 2x zo duur voor een skin en wat extra tiers bij elke battle pass, terwijl ik die toch altijd wel haal. Dan maar de normale year pass...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bart ® schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:02:
Ik heb de year 8 pass ook al binnen. Niet de premium, dat vond ik echt onzin. 2x zo duur voor een skin en wat extra tiers bij elke battle pass, terwijl ik die toch altijd wel haal. Dan maar de normale year pass...
Premium vind ik ook onzin. 30 euro voor een jaar de battles pas is het wel waard denk ik. Normaal zou dit ongeveer 40 euro zijn. Zo goedkoop gaat die nooit meer worden. Al heb ik 1x eerder een jaarbasis kunnen kopen voor 15euro meen ik in een aanbieding 1 maand voordat een nieuw jaar startte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Voor de geïnteresseerden: de tickets voor de aankomende Major in Kopenhagen zijn nu te koop:
https://www.ticketmaster....rom=r6_web&language=en-us

Het is van 5 t/m 7 mei. Ticket voor 3 dagen kost omgerekend circa 85 euro.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:31
Zijn er nog Tweakers van 35+ die deze game spelen op de PC, en op zoek zijn naar mensen van deze leeftijd of ouder die niet zo hoeven te sweaten maar wel graag een (full) stack willen spelen in ranked?

Ik ben sinds een tijdje weer fanatiek gaan spelen, alleen merk ik dat ik geen steek vooruit kom in ranked omdat ik te vaak met clueless spelers speel voor wie communicatie een vies woord is. Mijn (jongere) vrienden vinden deze game te traag en zijn meer van het type COD waardoor ze na een paar keer siege te hebben gespeeld de handdoek in de ring hebben gegooid, wat het maken van een stack moeilijk maakt.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bakakaizoku schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:41:
Zijn er nog Tweakers van 35+ die deze game spelen op de PC, en op zoek zijn naar mensen van deze leeftijd of ouder die niet zo hoeven te sweaten maar wel graag een (full) stack willen spelen in ranked?

Ik ben sinds een tijdje weer fanatiek gaan spelen, alleen merk ik dat ik geen steek vooruit kom in ranked omdat ik te vaak met clueless spelers speel voor wie communicatie een vies woord is. Mijn (jongere) vrienden vinden deze game te traag en zijn meer van het type COD waardoor ze na een paar keer siege te hebben gespeeld de handdoek in de ring hebben gegooid, wat het maken van een stack moeilijk maakt.
Ja hoor, stuur maar een PM ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conducteur
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-01-2024
Heeft iemand anders ook last van de cursor bug? Op Google vind ik er weinig over. Ik kan niet spelen erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Welke bug bedoel je precies?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conducteur
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-01-2024
Nou, ik zie tijdens het spelen de cursor. Ik kan lopen en schieten, maar rondkijken kan niet, dan zie je de cursor van Windows rondgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat heb ik al een tijdje niet meer gehad. Al gewisseld van vulkan naar directx of andersom?

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 15:38
Goedemiddag!

Zijn hier nog enthousiastelingen die graag wat ranked zouden willen spelen?
Ik speel zelf op PC met een maatje van mij af en toe maar zijn benieuwd of er nog wat mensen zijn die mee zouden willen doen.

Momenteel nog zilver5 maar ik dacht met een vol team is het wellicht makkelijker qua communicatie en tactics.

Je kan me toevoegen op Ubi onder de naam: lastNiv

• Celeritas
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:30
Hallo mede-Siegers,

Wat zijn jullie indrukken van de laatste update van R6 Siege. Ik ben vooral benieuwd naar jullie meningen iz. de laatste operator en de nieuwe map.

Ik vind Lair zelf een heerlijke map met veel variatie en cosmetisch een pareltje.

• goudvisblub
Celeritas schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:04:
Hallo mede-Siegers,

Wat zijn jullie indrukken van de laatste update van R6 Siege. Ik ben vooral benieuwd naar jullie meningen iz. de laatste operator en de nieuwe map.

Ik vind Lair zelf een heerlijke map met veel variatie en cosmetisch een pareltje.
Lair is prima inderdaad, wel veel ruimte. Maar die operator Tubarão is niet echt een hit. Wel een goed wapen, maar zijn truukje heb ik vrijwel nog nooit iemand met succes zien doen. Benieuwd hoe ze dat gaan buffen 8)

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik vind Lair te groot. Ben steeds verdwaald. Maar dat zal vanzelf wel beter worden als ik het vaker speel. Tubarao is wel interessant, niet echt bijzonder goed, tenzij je hem gebruikt in combinatie met Bandit. Dan is het de ideale hardbreach-counter. Moet je natuurlijk wel in een team zitten dat samenwerkt en communiceert.

Cunning linguist.

• Celeritas
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:30
Bart ® schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:36:
Ik vind Lair te groot. Ben steeds verdwaald. Maar dat zal vanzelf wel beter worden als ik het vaker speel. Tubarao is wel interessant, niet echt bijzonder goed, tenzij je hem gebruikt in combinatie met Bandit. Dan is het de ideale hardbreach-counter. Moet je natuurlijk wel in een team zitten dat samenwerkt en communiceert.
Precies die hardbreach counter, dan lijkt het mij een geschikte kandidaat voor.

Wat betreft Lair, je kan vrij goed oefenen met die modus waar je op die "poppen" kan schieten. Het helpt wel goed met het aanleren van de map.

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Celeritas schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:53:
[...]

Precies die hardbreach counter, dan lijkt het mij een geschikte kandidaat voor.
Klopt, maar niet als je alleen met Tub speelt. Dan gaat de breach gewoon weer verder als de bevriezing ophoudt. Soloqueue met Tub is dus niet heel zinnig, denk ik.
Wat betreft Lair, je kan vrij goed oefenen met die modus waar je op die "poppen" kan schieten. Het helpt wel goed met het aanleren van de map.
Ja dat is zeker waar, misschien toch maar eens wat tijd in steken :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren toch nog eens Siege opgestart op de ps5. Moet bekennen dat deze game na zeker een jaar niet spelen me toch blijft aantrekken. De game speelt zo soepel en eigenlijk zit je direct in een potje.

Helaas vind ik nu alleen de maprotatie ruk. Allemaal maps (op outback) na die me totaal niet aanstaan. Maar dat kan natuurlijk ook komen k dat ik daar nog nergens de weg vind. Ik ben van de ouwe stempel en speel liever chalet, bank etc. Maar helaas zitten deze er nu niet in. Misschien toch een reden om weer wat meer te spelen zodat je hier ook mapkennis op doet.

Helaas niemand zien spelen met de nieuwe operators. Zelf speel ik nog steeds met Mozzy, Kapkan en als ik moet aanvallen is het toch Hibana, Glaz of Ash met af en toe een uitstapje naar onze Nederlandse Iana.

Persoonlijk vind ik het lastig om deze game met Tweakers/vrienden te spelen aangezien mijn niveau niet super is. Of je past bij elkaar of je wordt compleet aan flarden geschoten als er mensen bij zitten die een stukje beter zijn. Inmiddels level 79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Oxigeon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 07:20:
Gisteren toch nog eens Siege opgestart op de ps5. Moet bekennen dat deze game na zeker een jaar niet spelen me toch blijft aantrekken. De game speelt zo soepel en eigenlijk zit je direct in een potje.

Helaas vind ik nu alleen de maprotatie ruk. Allemaal maps (op outback) na die me totaal niet aanstaan. Maar dat kan natuurlijk ook komen k dat ik daar nog nergens de weg vind. Ik ben van de ouwe stempel en speel liever chalet, bank etc. Maar helaas zitten deze er nu niet in. Misschien toch een reden om weer wat meer te spelen zodat je hier ook mapkennis op doet.

Helaas niemand zien spelen met de nieuwe operators. Zelf speel ik nog steeds met Mozzy, Kapkan en als ik moet aanvallen is het toch Hibana, Glaz of Ash met af en toe een uitstapje naar onze Nederlandse Iana.

Persoonlijk vind ik het lastig om deze game met Tweakers/vrienden te spelen aangezien mijn niveau niet super is. Of je past bij elkaar of je wordt compleet aan flarden geschoten als er mensen bij zitten die een stukje beter zijn. Inmiddels level 79
In ranked heb je vaak de oudere maps om uit te kiezen. Ik kom daar op de pc ook genoeg de nieuwe operators tegen. Tubarao wordt best vaak gespeeld, Fenrir ook. Maar misschien is dat op console anders.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:25

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zit nu die finals te kijken. Toch gaaf om te zien hoor jesus. lijken wel allemaal hackers als je niet beter zou weten :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Ricmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:48:
Zit nu die finals te kijken. Toch gaaf om te zien hoor jesus. lijken wel allemaal hackers als je niet beter zou weten :P
Zo zie je maar weer wat goede communicatie doet in een tactische spel. Die gasten weten gewoon 80% van het spel waar hun tegenstanders zitten. Gooi daar goede aim en reactie tijd bij dan heb je wel een spectaculaire "show". Finals was wel bizar goed trouwens, heb niet al teveel gezien maar was wel insane van wat ik zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja bizar is dat. Ik heb zelf de finale nog niet kunnen kijken, dit weekend maar ff doen. Het hele programma van die dag is hier terug te kijken:

(video start gelijk met de daadwerkelijke finalewedstrijd).

[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 01-03-2024 15:04 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:57
Highfeed schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:47:
[...]

Zo zie je maar weer wat goede communicatie doet in een tactische spel. Die gasten weten gewoon 80% van het spel waar hun tegenstanders zitten. Gooi daar goede aim en reactie tijd bij dan heb je wel een spectaculaire "show". Finals was wel bizar goed trouwens, heb niet al teveel gezien maar was wel insane van wat ik zag.
Niet alleen goede communicatie maar ook ervaring en allerlei andere informatie. In Hunt: Showdown weet ik waar iedereen zit, puur door ervaring en informatie. Teamgenoten die ik dan bij me heb, hebben dan iets van "ehhhh, hoe dan?"

Maar omdat ik veel meer ervaring in Hunt heb en weet waar je op moet letten, zie je héél snel waar spelers zitten, zelfs als ze stil in een huis zitten.

Soms zijn het de kleinste details die een positie van een vijand weggeeft. En dat geld voor zowel Rainbow Six Siege, Hunt: Showdown, Escape from Tarkov en allerlei andere tactische shooters. Soms kan een open deur al gewoon weggeven dat er iemand aanwezig is of juist een gesloten deur.

In Siege heb ik ook veel mooie kills gemaakt. Vriend van me zag met een robot waar spelers zaten, toen paar mooie headshots gemaakt door de muur. Was ik ook uitgemaakt voor hacker. :P

Waar veel mensen zich ook in vergissen zijn de barrels van wapens die soms ook je positie weggegeven. Of ze steken met hun puntje van hun schoen langs een hoekje. En héél vaak is het ook gewoon ervaring en weet je waar veel mensen.

Geluid speelt ook een grote rol in tactische shooters.

[ Voor 67% gewijzigd door Toonen1988 op 01-03-2024 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:57
Na een lange tijd heb ik Siege weer eens geïnstalleerd. Ze hebben terrorist hunt uit het spel verwijderd. Waarom? Dit bracht tenminste nog een beetje "Rainbow Six" naar Siege. Ze hebben het nu vervangen met de 5 vs 5 maar dan met AI. Wat is Ubisoft in godsnaam aan het doen...

Daarnaast heb ik een gevoel dat het geluid bagger is geworden. De laatste keer toen ik Siege speelde, kon ik precies horen waar vijanden zitten of lopen. Nu hoor ik totaal geen verschil meer of ze onder me, boven me, links of rechts zitten. Ik speel nog altijd met dezelfde headset, dus daar kan het niet aan liggen. Helft van de tijd hoor ik nog niet eens of ze links of rechts van me lopen. Dan hoor ik ze rechts, maar dan komen ze opeens van links.

Wat is in godsnaam met dit spel gebeurd? Kan me echt niet herinneren dat het geluid zo verwarrend was.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 19-06-2024 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Toonen1988 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 01:24:
Na een lange tijd heb ik Siege weer eens geïnstalleerd. Ze hebben terrorist hunt uit het spel verwijderd. Waarom? Dit bracht tenminste nog een beetje "Rainbow Six" naar Siege. Ze hebben het nu vervangen met de 5 vs 5 maar dan met AI. Wat is Ubisoft in godsnaam aan het doen...

Daarnaast heb ik een gevoel dat het geluid bagger is geworden. De laatste keer toen ik Siege speelde, kon ik precies horen waar vijanden zitten of lopen. Nu hoor ik totaal geen verschil meer of ze onder me, boven me, links of rechts zitten. Ik speel nog altijd met dezelfde headset, dus daar kan het niet aan liggen. Helft van de tijd hoor ik nog niet eens of ze links of rechts van me lopen. Dan hoor ik ze rechts, maar dan komen ze opeens van links.

Wat is in godsnaam met dit spel gebeurd? Kan me echt niet herinneren dat het geluid zo verwarrend was.
Ik speel het spel ook weer na een lange tijd niet te hebben gespeeld. idd zonde dat terrorist hunt verdwenen is... Maar van het geluid heb ik geen last.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Toonen1988 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 01:24:

T-hunt, ja dat speelde ik toch al niet meer. Dus ik mis het niet. Maar ik snap wel waarom je dit mist, ff lekker brainless door map heen rennen en schieten om "warm" te worden voor het echte werk.

Wat ik ondervind met geluid is:
Er worden de laatste tijd meer gaten en rotaties gemaakt, daardoor is het heel moeilijk om het te plaatsen waar het geluid vandaan komt. Misschien dat je dit zelf ook ervaart nu? Want als dit niet zo is kan ik precies horen waar iemand vandaan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highfeed
Deze topic weer afstoffen voor Rainbow Six Siege X? Ik zag al rode kruisen op gebouwen staan met een datum erbij, geen idee wat het moest zijn maar blijkbaar komt er een Rainbow Six Siege 2.0?

Ben benieuwd. Ben laatste weken weer wat aan het knallen geblazen. Alleen nog niet in ranked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Highfeed schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:01:
Deze topic weer afstoffen voor Rainbow Six Siege X? Ik zag al rode kruisen op gebouwen staan met een datum erbij, geen idee wat het moest zijn maar blijkbaar komt er een Rainbow Six Siege 2.0?

Ben benieuwd. Ben laatste weken weer wat aan het knallen geblazen. Alleen nog niet in ranked.

[YouTube: Rainbow Six Siege X - Official Teaser Trailer]
Ik had hem ook al gespot. Benieuwd of dit een upgrade gaat worden of dat we 30euro mogen neertikken voor een "nieuwe versie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Beelden zijn gewoon van Club House dus ik denk niet dat het een compleet nieuwe versie gaat worden, eerder een overhaul van de grafische engine of zo.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Bart ® schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:31:
Beelden zijn gewoon van Club House dus ik denk niet dat het een compleet nieuwe versie gaat worden, eerder een overhaul van de grafische engine of zo.
ja volgens mij dit, en ook een nieuwe map. Maar denk inderdaad dat dit niet een DLC is o.i.d. maar een upgrade. Nog twee weken wachten en dan komt er wel wat meer duidelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 21:49

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goudvisblub
Wat denken jullie ervan? Ik heb gisteren twee uur lang naar die reveal zitten kijken en het was behoorlijk veel borstklopperij om wat incrementele upgrades. Wel goede upgrades trouwens.

Van X denk ik dat het er vooral voor zorgt dat het spel langer gezond blijft. Misschien is die nieuwe modus wel aardig maar voelt arcade-achtig, ik zie het wel als het uitkomt. De nieuwe cosmetics en geluid-overhaul zijn zeker plusjes, net als dat communcatiewiel. Misschien het belangrijkste van deze hele marketinghype is dat er een gestage stroom nieuwe speler naar Siege komt, want ik hoop dit spel nog jaren en jaren te kunnen blijven spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:52
Ik heb toen de game net uit kwam veel gespeeld en een paar honderd uur ranked zitten. Ongeveer t/m halverwege year 4 gespeeld en toen gestopt. Deze trailer overtuigt mij niet om de game weer op te pakken, als ik het zo zie gaat de snelheid van de game een stuk omhoog terwijl ik het langzame tactische juist leuk vond.

[ Voor 11% gewijzigd door Poulske op 14-03-2025 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:33
Ik speel heel sporadisch nog eens op mijn alt account als iik in een gap tussen games zit, maar ja, wat ze toonden heeft niets met siege te maken. Gewoon team deathmatch van shooter dertien in een dozijn.

Wat Siege voor mij uniek maakt was de assymetrie, het tactisch denken, de verschillende combinaties en setups die je doet, de verwoestbare mappen...

Hier? speel gewoon doc voor de extra health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
AntiChrist7 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:28:
Ik speel heel sporadisch nog eens op mijn alt account als iik in een gap tussen games zit, maar ja, wat ze toonden heeft niets met siege te maken. Gewoon team deathmatch van shooter dertien in een dozijn.

Wat Siege voor mij uniek maakt was de assymetrie, het tactisch denken, de verschillende combinaties en setups die je doet, de verwoestbare mappen...

Hier? speel gewoon doc voor de extra health
Ik speel een potje of 3 casual en dan ben ik klaar, ranked heb ik al helemaal niet veel gespeeld. Het blijft toch trekken om af en toe ff een paar potjes te doen. Maar dan wel op casual zoals ik al zei, dit omdat ik ranked sowieso niet zoveel aan vind.

Ik heb fragmenten gezien via Reels van Siege X, Ik vind er wel een paar leuke toevoegingen inzitten zoals die brandblussers, maar had er iets meer van verwacht.

Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.