Toch wel benieuwd wat ze er van hebben gemaakt en hoe het nieuwe seizoen er uit gaat zien.
Mobiele C4 voor attackers, ik ben benieuwd!
Cunning linguist.
Ik weet niet of ik blij word van dode spelers die nog drones kunnen besturen en met maestro cams kunnen schieten.
Cunning linguist.
Dat had ik dus ook. Beetje vreemd dat mensen die "dood" zijn nog steeds dingen kunnen uitvoeren. Het is al vreemd dat ze cams kunnen bekijken maar dat ze actief nog bijdragen is vreemd. Alsof Frost na haar dood nog even een frost mat mag verplaatsen.
Deze is overigens wel heel gaaf gedaan:
En info over de nieuwe operator.
Deze is overigens wel heel gaaf gedaan:
En info over de nieuwe operator.
[ Voor 79% gewijzigd door LordKnox op 22-02-2021 09:08 ]
Ja dat filmpje is wel weer tof gemaakt. Year pass gaat ook verdwijnen trouwens, de nieuwe operators zitten elk seizoen in de battle pass die je per seizoen moet kopen...
Cunning linguist.
https://www.ubisoft.com/e...preseason-designers-notes
Designer notes zijn ook wel weer interessant. Shield van Blackbeard gaat van 50 naar 20hp. Dat is dus praktisch altijd na 1 schot stuk.
Designer notes zijn ook wel weer interessant. Shield van Blackbeard gaat van 50 naar 20hp. Dat is dus praktisch altijd na 1 schot stuk.
Cunning linguist.
Pengu stopt met Pro League. Dat was toch wel het gezicht van R6S...
[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 01-03-2021 16:42 ]
Cunning linguist.
Hij was voor mij de reden om te kijken, toch stiekem een klein beetje fan van hem geworden. Dit is een gemis voor PL. Maar hij blijft Content Creator voor G2.Bart ® schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:42:
Pengu stopt met Pro League. Dat was toch wel het gezicht van R6S...
Leeft de game nog? Of kan ik beter al mijn energie in Fortnite oid stoppen? Heb het in 2018 en 2019 veel gespeeld - mis gewoon een team(-feel).
(En mis telkens new operator/map kennis..)
(En mis telkens new operator/map kennis..)
[ Voor 13% gewijzigd door Sugocy op 15-03-2021 18:04 ]
Ik speel het meermaals per week. Er zijn wereldwijd miljoenen spelers. Dus ja, ik zou wel zeggen dat het leeft.
Cunning linguist.
Zeker leeft het, binnenkort weer nieuw seizoen met een nieuwe operator en map rework.
Het probleem in het spel is dat je wel op de hoogte moet zijn van wat elke operator kan doen. Veel maps zijn gereworked en mag je ze dus 'opnieuw' leren.
(re)learning curve is dus zeker een dingetje. Je moet je er in willen verdiepen als je het competitief wilt gaan spelen. Ik denk niet dat dit een shooter is die je 'ff snel oppakt' na te lange afwezigheid. 'T is een spel met een hoop huiswerk.
Het probleem in het spel is dat je wel op de hoogte moet zijn van wat elke operator kan doen. Veel maps zijn gereworked en mag je ze dus 'opnieuw' leren.
(re)learning curve is dus zeker een dingetje. Je moet je er in willen verdiepen als je het competitief wilt gaan spelen. Ik denk niet dat dit een shooter is die je 'ff snel oppakt' na te lange afwezigheid. 'T is een spel met een hoop huiswerk.
Inderdaad, je moet er wel tijd in steken, en het bijhouden. Ook een vast clubje om mee te spelen is erg leuk. Dat kost ten eerste moeite om er een te vinden, en daarna moeite om erbij te blijven. Maar dat is het in mijn ogen dan ook wel waard, het maakt de game aanzienlijk toffer als je een beetje kunt communiceren en wat tactieken kunt uitoefenen.
Cunning linguist.
Meer mensen last van crashes na de laatste nvidia update? Spel crasht op random momenten bij mij. Dacht t eindelijk opgelost te hebben na een bios update maar nu met de nieuwe patch en nvidia drivers ben ik weer de klos
Sucks!
Sucks!
Zo rainbowsix is niet echt meer in trek hier.
Heb toevallig een ‘game’ laptop gekocht ,zodat ik r6siege eindelijk ‘normaal’ kan spelen ipv met controller.
Ben een day one player met veel pauzes , maar wat geniet ik toch van dit spelletje.
Moet wel zeggen dat niveau op pc echt veel hoger ligt dan console ( eerste indrukken).
Heb toevallig een ‘game’ laptop gekocht ,zodat ik r6siege eindelijk ‘normaal’ kan spelen ipv met controller.
Ben een day one player met veel pauzes , maar wat geniet ik toch van dit spelletje.
Moet wel zeggen dat niveau op pc echt veel hoger ligt dan console ( eerste indrukken).
Dat hoor ik inderdaad van meer mensen die van de console naar de pc zijn gegaan, dat het niveau hoger ligt. Console zou ook veel meer shotguns zijn
. Zelf wel een keer een controller aangesloten op mijn pc, was niet echt een succes met Siege
.
Cunning linguist.
Nieuw seizoen ziet er wel goed uit met bullethole nerf en bodies die verdwijnen (ook al is dat laatste een luie oplossing). Nieuwe operator is natuurlijk weer OP zoals gewoonlijk. Misschien dat ik wat op mijn alt account wat ga grinden (al heb ik nog een grote backlog + steam sale die eraan komt)
Verschil is vooral de reactie snelheden.Bart ® schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:47:
Dat hoor ik inderdaad van meer mensen die van de console naar de pc zijn gegaan, dat het niveau hoger ligt. Console zou ook veel meer shotguns zijn. Zelf wel een keer een controller aangesloten op mijn pc, was niet echt een succes met Siege
.
Mwah shotgun word in mijn ogen niet meer gespeeld dan op pc.
Moet wel zeggen na een tijdje eruit te zijn geweest dat er toch wel veel veranderd weer is in +- een jaar.
Ze supporten de game echt nog heel goed (en dat is perfect natuurlijk).
Mis enkel nog een soort snelle tdm om sneller te leren aimen en misschien makkelijker de maps te leren kennen of word het dan weer te casual

https://store.steampowered.com/app/714010/Aim_Lab/ schijnt wel goed te zijn voor je aim, heeft ook een R6S mode waarin de game gesimuleerd wordt qua beweging. Maps leren kennen: gewoon een custom server starten in je eentje en een beetje rond gaan lopen.fevo-1190 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:51:
[...]
Verschil is vooral de reactie snelheden.
Mwah shotgun word in mijn ogen niet meer gespeeld dan op pc.
Moet wel zeggen na een tijdje eruit te zijn geweest dat er toch wel veel veranderd weer is in +- een jaar.
Ze supporten de game echt nog heel goed (en dat is perfect natuurlijk).
Mis enkel nog een soort snelle tdm om sneller te leren aimen en misschien makkelijker de maps te leren kennen of word het dan weer te casual
[ Voor 6% gewijzigd door Bart ® op 31-05-2021 22:10 ]
Cunning linguist.
Wanneer kan je weer seasonpass kopen? Ik heb enkel day one operators vrijgespeeld momenteel, maar dat duurt me echt te lang.
Season pass is afgeschaft. Aan het begin van een nieuw seizoen kun je de battle pass voor dat seizoen kopen, daarin zit dan de nieuwe operator.fevo-1190 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:14:
Wanneer kan je weer seasonpass kopen? Ik heb enkel day one operators vrijgespeeld momenteel, maar dat duurt me echt te lang.
Cunning linguist.
Dan ben ik mooi te laatBart ® schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:21:
[...]
Season pass is afgeschaft. Aan het begin van een nieuw seizoen kun je de battle pass voor dat seizoen kopen, daarin zit dan de nieuwe operator.

Voor Flores ben je inderdaad te laat... Snap ook niet waarom die battle pass een maand voor het einde van het seizoen al afgelopen is.
[ Voor 20% gewijzigd door Bart ® op 02-06-2021 20:44 ]
Cunning linguist.
Operator bundel kost iets van 35 euro toch?Bart ® schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:39:
[...]
Voor Flores ben je inderdaad te laat... Snap ook niet waarom die battle pass een maand voor het einde van het seizoen al afgelopen is.
Geen idee. Maar die komt pas aan het einde van het jaar. Koop gewoon met renown deze ene zou ik zeggen. En vanaf volgend seizoen de battle pass.
Cunning linguist.
Ik heb geen topic gevonden voor Rainbow Six Extraction (of over het hoofd gezien?) maar heb daar een vraag over.
Komt dit spel ook op Steam bij de release?
Nee, alleen Uplay en Epic.Smit260 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:27:
Ik heb geen topic gevonden voor Rainbow Six Extraction (of over het hoofd gezien?) maar heb daar een vraag over.
Cunning linguist.
Ik ga helemaal stuk met de laatste update die de interface geschikter maakt voor crossplay, tering wat een fluffy kinderlook heeft het nu.
Echt zonde. Als je dacht de operator keuze wennen was, dan moet je tijdens een match eens op tab drukken

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Ja dat is even wennen. Maar ik kan daar nog wel mee leven. Ik stoor me meer aan de schokkerigheid van de icons en spelernamen boven je teammates tijdens een match. Alsof die met slechts 5fps geüpdated wordt, super irritant...
Cunning linguist.
Gisteren na een lange tijd Siege nog maar eens aangeslinderd. Meteen de eerste match gestart in Chalet. Laat het nu toeval zijn dat me die map altijd goed gelegen heeft. Veel kills en eigenlijk easy gewonnen.
Toch wel even wennen om het scoreblad goed uit te lezen. Snap er eigenlijk nog maar de ballen van. Verder is er nog iets gewijzigd in het "kill" filmpje nadat je afgeschoten bent.
Verder merk ik dat op de PS5 de game nog wel eens blijft hangen. Vond dit eigenlijk vrij irritant. Dit gebeurde vaak als ik net van buiten naar binnen ging. Weet niet of het toevallig een hik aan de server was of echt een probleempje van mijn kant uit.
Toch wel even wennen om het scoreblad goed uit te lezen. Snap er eigenlijk nog maar de ballen van. Verder is er nog iets gewijzigd in het "kill" filmpje nadat je afgeschoten bent.
Verder merk ik dat op de PS5 de game nog wel eens blijft hangen. Vond dit eigenlijk vrij irritant. Dit gebeurde vaak als ik net van buiten naar binnen ging. Weet niet of het toevallig een hik aan de server was of echt een probleempje van mijn kant uit.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wat snap je niet aan het nieuwe scorebord?Oxigeon schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:51:
Gisteren na een lange tijd Siege nog maar eens aangeslinderd. Meteen de eerste match gestart in Chalet. Laat het nu toeval zijn dat me die map altijd goed gelegen heeft. Veel kills en eigenlijk easy gewonnen.
/f/image/aNiAwq0HNo5U1lZpb7GPu2by.png?f=fotoalbum_large)
Er is volgens mij maar 1 ding veranderd, en dat is dat de kolommen van deaths en assists zijn omgedraaid. Daarnaast hebben ze de balk in het midden tussen de twee teams toegevoegd, waar de volgende informatie in te zien is:
- ATK en DEF aan de buitenste zijdes van de balk geven aan welk team op attack en welk team op defense heeft gespeeld in die rondes
- De icons geven aan welk team de betreffende ronde heeft gewonnen. Zandloper betekent gewonnen doordat de tijd op was, ruitje met vinkje betekent gewonnen door objective te halen (bomb defused, hostage gered, area secured), crosshair betekent gewonnen door enemy team uit te schakelen.
Zo een beetje duidelijk? Laat het anders maar weten
Cunning linguist.
Thanks. Weer wat wijzer geworden...Bart ® schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:11:
[...]
Wat snap je niet aan het nieuwe scorebord?
[Afbeelding]
Er is volgens mij maar 1 ding veranderd, en dat is dat de kolommen van deaths en assists zijn omgedraaid. Daarnaast hebben ze de balk in het midden tussen de twee teams toegevoegd, waar de volgende informatie in te zien is:
- ATK en DEF aan de buitenste zijdes van de balk geven aan welk team op attack en welk team op defense heeft gespeeld in die rondes
- De icons geven aan welk team de betreffende ronde heeft gewonnen. Zandloper betekent gewonnen doordat de tijd op was, ruitje met vinkje betekent gewonnen door objective te halen (bomb defused, hostage gered, area secured), crosshair betekent gewonnen door enemy team uit te schakelen.
Zo een beetje duidelijk? Laat het anders maar weten.
Zijn er trouwens hier die thunderbird unlockt hebben? Ben zwaar aan het twijfelen om battle pass aan te schaffen voor haar.
Ik heb Thunderbird ja. Eerste nieuwe operator in lange tijd waar ik enthousiast over ben, pak hem redelijk veel. Lekkere gun en die healing stations zijn echt super handig. Denk wel dat ze die nog weer gaan nerfen.Oxigeon schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:10:
[...]
Thanks. Weer wat wijzer geworden...
Zijn er trouwens hier die thunderbird unlockt hebben? Ben zwaar aan het twijfelen om battle pass aan te schaffen voor haar.
Cunning linguist.
Hmmm. Ik lees er goede verhalen over. Helaas kost die nu 25k coins en heb ik er net geen 9.5k. Of het wordt een BP. Of het wordt echt nog een tijdje sparenBart ® schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:56:
[...]
Ik heb Thunderbird ja. Eerste nieuwe operator in lange tijd waar ik enthousiast over ben, pak hem redelijk veel. Lekkere gun en die healing stations zijn echt super handig. Denk wel dat ze die nog weer gaan nerfen.
Tja, dat is een keuze. BP verdient zichzelf wel weer deels terug, je kunt in totaal 600 r6-credits terugverdienen: bij 5 tiers zit een pakketje met 120 credits. Laatste twee van die pakketjes zitten op tiers 85 en 97 of zo, dus pas op het einde. Geeft wel een zekere druk om veel te spelen. Maar goed, dat ervaart iedereen weer andersOxigeon schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 23:56:
[...]
Hmmm. Ik lees er goede verhalen over. Helaas kost die nu 25k coins en heb ik er net geen 9.5k. Of het wordt een BP. Of het wordt echt nog een tijdje sparen
Cunning linguist.
Zo denk ik er ook over. Heb Frost nog niet. Puur omdat die opvalt in het witte pakje. Meen ook een skin te zien zonder wit pakjeBart ® schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:10:
[...]
Tja, dat is een keuze. BP verdient zichzelf wel weer deels terug, je kunt in totaal 600 r6-credits terugverdienen: bij 5 tiers zit een pakketje met 120 credits. Laatste twee van die pakketjes zitten op tiers 85 en 97 of zo, dus pas op het einde. Geeft wel een zekere druk om veel te spelen. Maar goed, dat ervaart iedereen weer anders. Je krijgt in ieder geval ook een shitload aan boosters waarmee je weer sneller renown opbouwt. Dus voor de operator van het volgende seizoen misschien weer handig, kun je die makkelijk met renown kopen.
Ik denk niet dat dat witte pakje heel veel verschil gaat maken hoor
.
Cunning linguist.
Ik weet het niet. Maar ik vind persoonlijk Frost altijd vrij snel te spotten. Puur omdat ze het witte pakje aan heeft. Als dit zwart was denk ik dat ze lang niet zo zichtbaar zou zijn. Nouja... Maakt ook niet uit. Terug naar de orde van de dag.Bart ® schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:54:
Ik denk niet dat dat witte pakje heel veel verschil gaat maken hoor.
Heb gisteren met wat vrienden een pot of 8 gespeeld. Hadden de hele avond lekker gewonnen. Nog een potje dan... Laatste pot van de avond. Worden we gewoon dik ingemaakt
We zijn geen pro's en denk als we ranked spelen we ergens hoog in koper zullen komen. Dus de mannen waartegen we spelen zullen zeker nog slechter zijn.
Ik speel het liefste ranked, vind ik veel leuker dan casual. Vind het eigenlijk ook niet zo heel belangrijk wat de rank precies is die je hebt. Ik zie het meer als matchmaking systeem (wat er voor zorgt dat je gelijkwaardige tegenstanders voorgeschoteld krijgt), dan als een medaille waarmee je kunt pronken. Met casual krijg ik regelmatig diamonds en zelfs champions tegen me, dat is gewoon niet leuk om tegen te spelen. Ook vind ik een hoop casual maps minder leuk om te spelen, die zitten niet allemaal in ranked. Tot slot vind ik het tactische aspect van operators bannen en zelf je sites kiezen, ook een leuke toevoeging (alhoewel dat laatste natuurlijk ook in unranked zit).
Dus ik zou zeggen: ga gewoon lekker ranked spelen, en maak je niet druk over de rank die je krijgt
.
Dus ik zou zeggen: ga gewoon lekker ranked spelen, en maak je niet druk over de rank die je krijgt
[ Voor 7% gewijzigd door Bart ® op 01-07-2021 16:48 ]
Cunning linguist.
De zeldzame keren dat ik nog (solo) speel, doe ik unranked, want casual leer je niks van. Dat is rushen en spawnpeeken en memen.
Ik speel het nog maar zeer sporadisch (omdat er zoveel andere games zijn), maar blijf wel oa Pro League volgen. Nieuwe patchnotes
https://www.ubisoft.com/n...es/2zsUnVBdSsc10rirkPl1K5
Buff voor Fuze en Twitch, nerf voor Iana en Sledge
Nieuwe operator ook die balans wat meer naar attack zou moeten brengen
https://www.ubisoft.com/n...e/game-info/operators/osa
https://www.ubisoft.com/n...es/2zsUnVBdSsc10rirkPl1K5
Buff voor Fuze en Twitch, nerf voor Iana en Sledge
Nieuwe operator ook die balans wat meer naar attack zou moeten brengen
https://www.ubisoft.com/n...e/game-info/operators/osa
Gratis weekend nu op steam!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Hallo,
Ik heb sinds het nieuwe seizoen er last van dat telkens mijn graphics worden gereset.
Ik krijg het er niet uit. Nu had ik een YT ( Klik ) filmpje gevonden maar ook dat werkte niet. Elke keer als ik siege opstart dan zijn de settings gereset...Weten jullie misschien een oplossing?
Staat ook ergens dat ik iets met ransomware moet doen. Maar die opties heb ik niet in windows omdat Norton die heeft overgenomen. Kan dit niet vinden in Norton.
Wat heb ik gedaan:
gamesettings.ini Verwijderd
gamesettings.ini Alleen lezen uitgevinkt, (stond hij al op)
Norton gezocht naar Siege gerelateerde instellingen...kon zo even niks vinden.
Flink gegoogled....
Ik weet het gewoon even niet meer
Alvast bedankt!
Ik heb sinds het nieuwe seizoen er last van dat telkens mijn graphics worden gereset.
Ik krijg het er niet uit. Nu had ik een YT ( Klik ) filmpje gevonden maar ook dat werkte niet. Elke keer als ik siege opstart dan zijn de settings gereset...Weten jullie misschien een oplossing?
Staat ook ergens dat ik iets met ransomware moet doen. Maar die opties heb ik niet in windows omdat Norton die heeft overgenomen. Kan dit niet vinden in Norton.
Wat heb ik gedaan:
gamesettings.ini Verwijderd
gamesettings.ini Alleen lezen uitgevinkt, (stond hij al op)
Norton gezocht naar Siege gerelateerde instellingen...kon zo even niks vinden.
Flink gegoogled....
Ik weet het gewoon even niet meer

Alvast bedankt!
Hele game al verwijderd en opnieuw gedownload?
Cunning linguist.
Hoi allemaal,
Ben deze week begonnen met spelen, zijn er toevallig medetweakers die dit actief spelen op de PS5?
Zoja, zou ik graag met jullie meespelen
uiteraard met microfoon etc.
Ben deze week begonnen met spelen, zijn er toevallig medetweakers die dit actief spelen op de PS5?
Zoja, zou ik graag met jullie meespelen
Hier gaat die met wat vrienden nog geregeld aan. Volgens mij moet je rank 10 hebben om in de unranked games mee te kunnen spelen.Yintha schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:32:
Hoi allemaal,
Zoja, zou ik graag met jullie meespelenuiteraard met microfoon etc.
Zodra je dat bent wil ik gerust mee spelen. Een potje onder level 10 kan ook wel maar dan speel je tegen de AI. Voeg me maar toe.
Edit: wel niet verwachten dat ik een heel hoog niveau heb. Want dat valt reuze mee. Ben zelf level 78 ofzo. Kom geregeld gasten tegen van level 180 en nog hoger
[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 26-04-2022 19:25 ]
Toegevoegd, via de mobiele app kon ik geen bericht erbij zetten. Mijn PSN is JoepelusUninPro schreef op woensdag 27 april 2022 @ 07:44:
@Oxigeon & @Yintha
Wat leuk! Wij spelen ook met een select gezelschap nog met regelmaat RB6.
Sinds seizoen 6. draait het echt weer fantastisch op de PS5.
MysteryXnl, add me =) Benoem even Tweakers in het toevoegen.
Zit er over te denken hier mee te starten op de ps4. Vrienden hebben het al. Momenteel niet in de sale in de PlayStation store. Ik zie wel op een paar plekken voor een paar euro de disc versie (standard edition) te koop.
Digitaal zie ik deluxe, operator en ultimate versies. Kan je van de disc versie ook naar een hogere versie? Ik zie een hoop addons in de PlayStation store maar dat zijn punten en skins, geen deluxe bundel oid.
Digitaal zie ik deluxe, operator en ultimate versies. Kan je van de disc versie ook naar een hogere versie? Ik zie een hoop addons in de PlayStation store maar dat zijn punten en skins, geen deluxe bundel oid.
Ja dat kan, zit 'm namelijk vooral in het aantal operators, die kun je later vrijkopen met de punten die je verdient in het spel. Duurt wel lang, maar het zorgt ook dat je voldoende tijd kunt besteden aan het leren van de operators waar je al wel bij kunt. Zo heb ik het iig gedaan, ik ben twee jaar geleden begonnen met die discversie van een tientje. een half jaar geleden de laatste operators vrijgeschakeld. Ik heb wel iedere keer de nieuwe season pass gekocht, maar die kost ook steeds maar 5 euro als je genoeg speelt en die 'munten' vrijspeelt.
Hangt er helemaal vanaf wat jij wilt, maar ik persoonlijk zou ik nog altijd die versie van een tientje verkiezen boven de versie van 69 en 89 euro. Die laatste is trouwens helemaal onzin, met vooral extra skins. Die verdien je wel tijdens het spelen.
Hangt er helemaal vanaf wat jij wilt, maar ik persoonlijk zou ik nog altijd die versie van een tientje verkiezen boven de versie van 69 en 89 euro. Die laatste is trouwens helemaal onzin, met vooral extra skins. Die verdien je wel tijdens het spelen.
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
https://store.playstation...01397_00-RB6SIEGEDELUXE07jaspov schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:28:
Zit er over te denken hier mee te starten op de ps4. Vrienden hebben het al. Momenteel niet in de sale in de PlayStation store. Ik zie wel op een paar plekken voor een paar euro de disc versie (standard edition) te koop.
oogjes open, snaveltjes dicht
Dank allebei. Inmiddels een dag later weer wel in de sale dus de digital deluxe versie gekocht. Dit verheldert wel.
[PC] Inmiddels is Ranked 2.0 alweer even uit.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb ook niet zoveel matches gespeeld. Dan gaat het ook niet echt lekker moet ik zeggen xD. Wat vinden jullie ervan?
Nieuwe battlepas hadden ze voor mij wel wat overzichtelijker kunnen maken. Vind de opzet opzich wel grappig, maar het navigeren erdoorheen vind ik echt niks. Als je hele map zie, dan mis ik weer informatie. Ik blijf in en uit zoomen en met pijltjes werken....of ben ik gewoon omslachtig bezig? xD
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb ook niet zoveel matches gespeeld. Dan gaat het ook niet echt lekker moet ik zeggen xD. Wat vinden jullie ervan?
Nieuwe battlepas hadden ze voor mij wel wat overzichtelijker kunnen maken. Vind de opzet opzich wel grappig, maar het navigeren erdoorheen vind ik echt niks. Als je hele map zie, dan mis ik weer informatie. Ik blijf in en uit zoomen en met pijltjes werken....of ben ik gewoon omslachtig bezig? xD
Zelf speel ik geen ranked, dus daar kan ik je niets over zeggen, maar dat gedoe met dat doolhof had voor mij ook niet gehoeven. Daar hebben we dat spel niet voor gekocht, gewoon lineaire progressie en spullen vanzelf krijgen als je omhoog gaat zoals het was. Het hoeft van mij ook niet ingewikkelder te zijn dan dat. Nu heb ik net level 100 bereikt, hele battlepass vol maar wel een hoop tijd kwijt geweest aan dat geklooi met dat doolhofHighfeed schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:27:
[PC] Inmiddels is Ranked 2.0 alweer even uit.

Ben al blij als ik op de helft komgoudvisblub schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:31:
[...]
Zelf speel ik geen ranked, dus daar kan ik je niets over zeggen, maar dat gedoe met dat doolhof had voor mij ook niet gehoeven. Daar hebben we dat spel niet voor gekocht, gewoon lineaire progressie en spullen vanzelf krijgen als je omhoog gaat zoals het was. Het hoeft van mij ook niet ingewikkelder te zijn dan dat. Nu heb ik net level 100 bereikt, hele battlepass vol maar wel een hoop tijd kwijt geweest aan dat geklooi met dat doolhof

Dat doolhof is duidelijk ontworpen voor consoles, met een controller is het wel te doen om er doorheen te navigeren. Wel een vreemde keuze om voor de pc exact dezelfde interface te hanteren.
Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.
Maar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.
Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.
Maar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.
Cunning linguist.
Hier had ik nog niet aan gedacht, die ga ik proberen.Bart ® schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:51:
Dat doolhof is duidelijk ontworpen voor consoles, met een controller is het wel te doen om er doorheen te navigeren. Wel een vreemde keuze om voor de pc exact dezelfde interface te hanteren.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Maar daar in tegen speel ik wel meer ranked mits ik tijd heb.Ranked 2.0 heb ik mixed feelings over. Het maakt het laagdrempeliger om te spelen, je gaat immers alleen maar in rank omhoog. Je hebt dus niet meer van die momenten dat je een hoge rank hebt en dan niet meer wil spelen omdat je rank dan omlaag kan gaan. Ook boeit het niet zo veel als je verliest, je raakt amper punten kwijt (zeker in het begin van het seizoen). Dus lekker alleen maar ranked spelen. De enige reden om nog casual te spelen, is als je geen tijd hebt voor een lange match.
Vaak een dingetje voor mij, heb niet altijd tijd om lange potjes te spelen. dus naar mijn zin zit ik te weinig in ranked. Nu ook WoW weer tijd slurpt bij mij is het minder gewordenMaar het geeft mij ook minder voldoening. Vroeger was ik meestal high gold, en als ik dan weer eens in plat 3 kwam, was dat wel echt een juichmomentje. Dat was gewoon kicken. Ik was trots op mijn prestatie. Nu ben ik plat 2, nooit eerder in mijn leven geweest, maar ik haal mijn schouders op. Over een paar matches ben ik plat 1, en emerald zou ook wel prima te doen moeten zijn. En dat gebrek aan voldoening vind ik toch wel heel erg jammer. Dit nieuwe systeem is zuiver gemaakt om mensen meer te laten spelen, want je kunt alleen maar groeien, je wordt dus vaker beloond. Maar daardoor is de waarde van de beloning qua gevoel voor mij veel lager. Dus onderaan de streep denk ik dat ik liever het oude systeem had.

Je kunt ook items bookmarken. Die vallen ook in het grote overzicht op, zodat je weer kunt zien hoe je daar moet komen door het doolhof. Kan misschien ook handig zijn.Highfeed schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:50:
[...]
Hier had ik nog niet aan gedacht, die ga ik proberen.
First world problems[...]
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Maar daar in tegen speel ik wel meer ranked mits ik tijd heb.
[...]
Vaak een dingetje voor mij, heb niet altijd tijd om lange potjes te spelen. dus naar mijn zin zit ik te weinig in ranked. Nu ook WoW weer tijd slurpt bij mij is het minder geworden
Cunning linguist.
Heb deze tip toegepast, maakt het inderdaad veel overzichtelijker. En met de controller is ook beter. thanks!Bart ® schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:55:
[...]
Je kunt ook items bookmarken. Die vallen ook in het grote overzicht op, zodat je weer kunt zien hoe je daar moet komen door het doolhof. Kan misschien ook handig zijn.
[...]
First world problems.

Na een aantal.maanden niet gespeeld te hebben ga ik deze toch nog maar eens een keer instaleren. Eens kijken of er weer een hoop veranderd is op de ps5
Sinds de aankondiging van jaar 8 weer flink aan het spelen op d'r ps5. Ben nu ook zwaar aan het twijfelen om voor 23 maart de jaarpas aan te schaffen. Die is met 25% korting te krijgen voor 30euro. Hiervoor krijg je de 4 operators en elk seizoen de battle pass.
Ik heb de year 8 pass ook al binnen. Niet de premium, dat vond ik echt onzin. 2x zo duur voor een skin en wat extra tiers bij elke battle pass, terwijl ik die toch altijd wel haal. Dan maar de normale year pass...
Cunning linguist.
Premium vind ik ook onzin. 30 euro voor een jaar de battles pas is het wel waard denk ik. Normaal zou dit ongeveer 40 euro zijn. Zo goedkoop gaat die nooit meer worden. Al heb ik 1x eerder een jaarbasis kunnen kopen voor 15euro meen ik in een aanbieding 1 maand voordat een nieuw jaar startteBart ® schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:02:
Ik heb de year 8 pass ook al binnen. Niet de premium, dat vond ik echt onzin. 2x zo duur voor een skin en wat extra tiers bij elke battle pass, terwijl ik die toch altijd wel haal. Dan maar de normale year pass...
Voor de geïnteresseerden: de tickets voor de aankomende Major in Kopenhagen zijn nu te koop:
https://www.ticketmaster....rom=r6_web&language=en-us
Het is van 5 t/m 7 mei. Ticket voor 3 dagen kost omgerekend circa 85 euro.
https://www.ticketmaster....rom=r6_web&language=en-us
Het is van 5 t/m 7 mei. Ticket voor 3 dagen kost omgerekend circa 85 euro.
Cunning linguist.
Zijn er nog Tweakers van 35+ die deze game spelen op de PC, en op zoek zijn naar mensen van deze leeftijd of ouder die niet zo hoeven te sweaten maar wel graag een (full) stack willen spelen in ranked?
Ik ben sinds een tijdje weer fanatiek gaan spelen, alleen merk ik dat ik geen steek vooruit kom in ranked omdat ik te vaak met clueless spelers speel voor wie communicatie een vies woord is. Mijn (jongere) vrienden vinden deze game te traag en zijn meer van het type COD waardoor ze na een paar keer siege te hebben gespeeld de handdoek in de ring hebben gegooid, wat het maken van een stack moeilijk maakt.
Ik ben sinds een tijdje weer fanatiek gaan spelen, alleen merk ik dat ik geen steek vooruit kom in ranked omdat ik te vaak met clueless spelers speel voor wie communicatie een vies woord is. Mijn (jongere) vrienden vinden deze game te traag en zijn meer van het type COD waardoor ze na een paar keer siege te hebben gespeeld de handdoek in de ring hebben gegooid, wat het maken van een stack moeilijk maakt.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Ja hoor, stuur maar een PMbakakaizoku schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:41:
Zijn er nog Tweakers van 35+ die deze game spelen op de PC, en op zoek zijn naar mensen van deze leeftijd of ouder die niet zo hoeven te sweaten maar wel graag een (full) stack willen spelen in ranked?
Cunning linguist.
Heeft iemand anders ook last van de cursor bug? Op Google vind ik er weinig over. Ik kan niet spelen erdoor.
Welke bug bedoel je precies?
Cunning linguist.
Nou, ik zie tijdens het spelen de cursor. Ik kan lopen en schieten, maar rondkijken kan niet, dan zie je de cursor van Windows rondgaan.
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehad. Al gewisseld van vulkan naar directx of andersom?
Cunning linguist.
Goedemiddag!
Zijn hier nog enthousiastelingen die graag wat ranked zouden willen spelen?
Ik speel zelf op PC met een maatje van mij af en toe maar zijn benieuwd of er nog wat mensen zijn die mee zouden willen doen.
Momenteel nog zilver5 maar ik dacht met een vol team is het wellicht makkelijker qua communicatie en tactics.
Je kan me toevoegen op Ubi onder de naam: lastNiv
Zijn hier nog enthousiastelingen die graag wat ranked zouden willen spelen?
Ik speel zelf op PC met een maatje van mij af en toe maar zijn benieuwd of er nog wat mensen zijn die mee zouden willen doen.
Momenteel nog zilver5 maar ik dacht met een vol team is het wellicht makkelijker qua communicatie en tactics.
Je kan me toevoegen op Ubi onder de naam: lastNiv
Hallo mede-Siegers,
Wat zijn jullie indrukken van de laatste update van R6 Siege. Ik ben vooral benieuwd naar jullie meningen iz. de laatste operator en de nieuwe map.
Ik vind Lair zelf een heerlijke map met veel variatie en cosmetisch een pareltje.
Wat zijn jullie indrukken van de laatste update van R6 Siege. Ik ben vooral benieuwd naar jullie meningen iz. de laatste operator en de nieuwe map.
Ik vind Lair zelf een heerlijke map met veel variatie en cosmetisch een pareltje.
Lair is prima inderdaad, wel veel ruimte. Maar die operator Tubarão is niet echt een hit. Wel een goed wapen, maar zijn truukje heb ik vrijwel nog nooit iemand met succes zien doen. Benieuwd hoe ze dat gaan buffenCeleritas schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:04:
Hallo mede-Siegers,
Ik vind Lair te groot. Ben steeds verdwaald. Maar dat zal vanzelf wel beter worden als ik het vaker speel. Tubarao is wel interessant, niet echt bijzonder goed, tenzij je hem gebruikt in combinatie met Bandit. Dan is het de ideale hardbreach-counter. Moet je natuurlijk wel in een team zitten dat samenwerkt en communiceert.
Cunning linguist.
Precies die hardbreach counter, dan lijkt het mij een geschikte kandidaat voor.Bart ® schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:36:
Ik vind Lair te groot. Ben steeds verdwaald. Maar dat zal vanzelf wel beter worden als ik het vaker speel. Tubarao is wel interessant, niet echt bijzonder goed, tenzij je hem gebruikt in combinatie met Bandit. Dan is het de ideale hardbreach-counter. Moet je natuurlijk wel in een team zitten dat samenwerkt en communiceert.
Wat betreft Lair, je kan vrij goed oefenen met die modus waar je op die "poppen" kan schieten. Het helpt wel goed met het aanleren van de map.
Klopt, maar niet als je alleen met Tub speelt. Dan gaat de breach gewoon weer verder als de bevriezing ophoudt. Soloqueue met Tub is dus niet heel zinnig, denk ik.Celeritas schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 13:53:
[...]
Precies die hardbreach counter, dan lijkt het mij een geschikte kandidaat voor.
Ja dat is zeker waar, misschien toch maar eens wat tijd in stekenWat betreft Lair, je kan vrij goed oefenen met die modus waar je op die "poppen" kan schieten. Het helpt wel goed met het aanleren van de map.
Cunning linguist.
Gisteren toch nog eens Siege opgestart op de ps5. Moet bekennen dat deze game na zeker een jaar niet spelen me toch blijft aantrekken. De game speelt zo soepel en eigenlijk zit je direct in een potje.
Helaas vind ik nu alleen de maprotatie ruk. Allemaal maps (op outback) na die me totaal niet aanstaan. Maar dat kan natuurlijk ook komen k dat ik daar nog nergens de weg vind. Ik ben van de ouwe stempel en speel liever chalet, bank etc. Maar helaas zitten deze er nu niet in. Misschien toch een reden om weer wat meer te spelen zodat je hier ook mapkennis op doet.
Helaas niemand zien spelen met de nieuwe operators. Zelf speel ik nog steeds met Mozzy, Kapkan en als ik moet aanvallen is het toch Hibana, Glaz of Ash met af en toe een uitstapje naar onze Nederlandse Iana.
Persoonlijk vind ik het lastig om deze game met Tweakers/vrienden te spelen aangezien mijn niveau niet super is. Of je past bij elkaar of je wordt compleet aan flarden geschoten als er mensen bij zitten die een stukje beter zijn. Inmiddels level 79
Helaas vind ik nu alleen de maprotatie ruk. Allemaal maps (op outback) na die me totaal niet aanstaan. Maar dat kan natuurlijk ook komen k dat ik daar nog nergens de weg vind. Ik ben van de ouwe stempel en speel liever chalet, bank etc. Maar helaas zitten deze er nu niet in. Misschien toch een reden om weer wat meer te spelen zodat je hier ook mapkennis op doet.
Helaas niemand zien spelen met de nieuwe operators. Zelf speel ik nog steeds met Mozzy, Kapkan en als ik moet aanvallen is het toch Hibana, Glaz of Ash met af en toe een uitstapje naar onze Nederlandse Iana.
Persoonlijk vind ik het lastig om deze game met Tweakers/vrienden te spelen aangezien mijn niveau niet super is. Of je past bij elkaar of je wordt compleet aan flarden geschoten als er mensen bij zitten die een stukje beter zijn. Inmiddels level 79
In ranked heb je vaak de oudere maps om uit te kiezen. Ik kom daar op de pc ook genoeg de nieuwe operators tegen. Tubarao wordt best vaak gespeeld, Fenrir ook. Maar misschien is dat op console anders.Oxigeon schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 07:20:
Gisteren toch nog eens Siege opgestart op de ps5. Moet bekennen dat deze game na zeker een jaar niet spelen me toch blijft aantrekken. De game speelt zo soepel en eigenlijk zit je direct in een potje.
Cunning linguist.
Zit nu die finals te kijken. Toch gaaf om te zien hoor jesus. lijken wel allemaal hackers als je niet beter zou weten
Zo zie je maar weer wat goede communicatie doet in een tactische spel. Die gasten weten gewoon 80% van het spel waar hun tegenstanders zitten. Gooi daar goede aim en reactie tijd bij dan heb je wel een spectaculaire "show". Finals was wel bizar goed trouwens, heb niet al teveel gezien maar was wel insane van wat ik zag.Ricmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:48:
Zit nu die finals te kijken. Toch gaaf om te zien hoor jesus. lijken wel allemaal hackers als je niet beter zou weten
Ja bizar is dat. Ik heb zelf de finale nog niet kunnen kijken, dit weekend maar ff doen. Het hele programma van die dag is hier terug te kijken:
(video start gelijk met de daadwerkelijke finalewedstrijd).
(video start gelijk met de daadwerkelijke finalewedstrijd).
[ Voor 16% gewijzigd door Bart ® op 01-03-2024 15:04 ]
Cunning linguist.
Niet alleen goede communicatie maar ook ervaring en allerlei andere informatie. In Hunt: Showdown weet ik waar iedereen zit, puur door ervaring en informatie. Teamgenoten die ik dan bij me heb, hebben dan iets van "ehhhh, hoe dan?"Highfeed schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:47:
[...]
Zo zie je maar weer wat goede communicatie doet in een tactische spel. Die gasten weten gewoon 80% van het spel waar hun tegenstanders zitten. Gooi daar goede aim en reactie tijd bij dan heb je wel een spectaculaire "show". Finals was wel bizar goed trouwens, heb niet al teveel gezien maar was wel insane van wat ik zag.
Maar omdat ik veel meer ervaring in Hunt heb en weet waar je op moet letten, zie je héél snel waar spelers zitten, zelfs als ze stil in een huis zitten.
Soms zijn het de kleinste details die een positie van een vijand weggeeft. En dat geld voor zowel Rainbow Six Siege, Hunt: Showdown, Escape from Tarkov en allerlei andere tactische shooters. Soms kan een open deur al gewoon weggeven dat er iemand aanwezig is of juist een gesloten deur.
In Siege heb ik ook veel mooie kills gemaakt. Vriend van me zag met een robot waar spelers zaten, toen paar mooie headshots gemaakt door de muur. Was ik ook uitgemaakt voor hacker.
Waar veel mensen zich ook in vergissen zijn de barrels van wapens die soms ook je positie weggegeven. Of ze steken met hun puntje van hun schoen langs een hoekje. En héél vaak is het ook gewoon ervaring en weet je waar veel mensen.
Geluid speelt ook een grote rol in tactische shooters.
[ Voor 67% gewijzigd door Toonen1988 op 01-03-2024 15:26 ]
Na een lange tijd heb ik Siege weer eens geïnstalleerd. Ze hebben terrorist hunt uit het spel verwijderd. Waarom? Dit bracht tenminste nog een beetje "Rainbow Six" naar Siege. Ze hebben het nu vervangen met de 5 vs 5 maar dan met AI. Wat is Ubisoft in godsnaam aan het doen...
Daarnaast heb ik een gevoel dat het geluid bagger is geworden. De laatste keer toen ik Siege speelde, kon ik precies horen waar vijanden zitten of lopen. Nu hoor ik totaal geen verschil meer of ze onder me, boven me, links of rechts zitten. Ik speel nog altijd met dezelfde headset, dus daar kan het niet aan liggen. Helft van de tijd hoor ik nog niet eens of ze links of rechts van me lopen. Dan hoor ik ze rechts, maar dan komen ze opeens van links.
Wat is in godsnaam met dit spel gebeurd? Kan me echt niet herinneren dat het geluid zo verwarrend was.
Daarnaast heb ik een gevoel dat het geluid bagger is geworden. De laatste keer toen ik Siege speelde, kon ik precies horen waar vijanden zitten of lopen. Nu hoor ik totaal geen verschil meer of ze onder me, boven me, links of rechts zitten. Ik speel nog altijd met dezelfde headset, dus daar kan het niet aan liggen. Helft van de tijd hoor ik nog niet eens of ze links of rechts van me lopen. Dan hoor ik ze rechts, maar dan komen ze opeens van links.
Wat is in godsnaam met dit spel gebeurd? Kan me echt niet herinneren dat het geluid zo verwarrend was.
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 19-06-2024 01:29 ]
Ik speel het spel ook weer na een lange tijd niet te hebben gespeeld. idd zonde dat terrorist hunt verdwenen is... Maar van het geluid heb ik geen last.Toonen1988 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 01:24:
Na een lange tijd heb ik Siege weer eens geïnstalleerd. Ze hebben terrorist hunt uit het spel verwijderd. Waarom? Dit bracht tenminste nog een beetje "Rainbow Six" naar Siege. Ze hebben het nu vervangen met de 5 vs 5 maar dan met AI. Wat is Ubisoft in godsnaam aan het doen...
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
T-hunt, ja dat speelde ik toch al niet meer. Dus ik mis het niet. Maar ik snap wel waarom je dit mist, ff lekker brainless door map heen rennen en schieten om "warm" te worden voor het echte werk.Toonen1988 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 01:24:
Wat ik ondervind met geluid is:
Er worden de laatste tijd meer gaten en rotaties gemaakt, daardoor is het heel moeilijk om het te plaatsen waar het geluid vandaan komt. Misschien dat je dit zelf ook ervaart nu? Want als dit niet zo is kan ik precies horen waar iemand vandaan komt.
Deze topic weer afstoffen voor Rainbow Six Siege X? Ik zag al rode kruisen op gebouwen staan met een datum erbij, geen idee wat het moest zijn maar blijkbaar komt er een Rainbow Six Siege 2.0?
Ben benieuwd. Ben laatste weken weer wat aan het knallen geblazen. Alleen nog niet in ranked.
Ben benieuwd. Ben laatste weken weer wat aan het knallen geblazen. Alleen nog niet in ranked.
Ik had hem ook al gespot. Benieuwd of dit een upgrade gaat worden of dat we 30euro mogen neertikken voor een "nieuwe versie"Highfeed schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:01:
Deze topic weer afstoffen voor Rainbow Six Siege X? Ik zag al rode kruisen op gebouwen staan met een datum erbij, geen idee wat het moest zijn maar blijkbaar komt er een Rainbow Six Siege 2.0?
[YouTube: Rainbow Six Siege X - Official Teaser Trailer]
Beelden zijn gewoon van Club House dus ik denk niet dat het een compleet nieuwe versie gaat worden, eerder een overhaul van de grafische engine of zo.
Cunning linguist.
ja volgens mij dit, en ook een nieuwe map. Maar denk inderdaad dat dit niet een DLC is o.i.d. maar een upgrade. Nog twee weken wachten en dan komt er wel wat meer duidelijkheidBart ® schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:31:
Beelden zijn gewoon van Club House dus ik denk niet dat het een compleet nieuwe versie gaat worden, eerder een overhaul van de grafische engine of zo.
Wat denken jullie ervan? Ik heb gisteren twee uur lang naar die reveal zitten kijken en het was behoorlijk veel borstklopperij om wat incrementele upgrades. Wel goede upgrades trouwens.
Van X denk ik dat het er vooral voor zorgt dat het spel langer gezond blijft. Misschien is die nieuwe modus wel aardig maar voelt arcade-achtig, ik zie het wel als het uitkomt. De nieuwe cosmetics en geluid-overhaul zijn zeker plusjes, net als dat communcatiewiel. Misschien het belangrijkste van deze hele marketinghype is dat er een gestage stroom nieuwe speler naar Siege komt, want ik hoop dit spel nog jaren en jaren te kunnen blijven spelen
Van X denk ik dat het er vooral voor zorgt dat het spel langer gezond blijft. Misschien is die nieuwe modus wel aardig maar voelt arcade-achtig, ik zie het wel als het uitkomt. De nieuwe cosmetics en geluid-overhaul zijn zeker plusjes, net als dat communcatiewiel. Misschien het belangrijkste van deze hele marketinghype is dat er een gestage stroom nieuwe speler naar Siege komt, want ik hoop dit spel nog jaren en jaren te kunnen blijven spelen
Ik heb toen de game net uit kwam veel gespeeld en een paar honderd uur ranked zitten. Ongeveer t/m halverwege year 4 gespeeld en toen gestopt. Deze trailer overtuigt mij niet om de game weer op te pakken, als ik het zo zie gaat de snelheid van de game een stuk omhoog terwijl ik het langzame tactische juist leuk vond.
[ Voor 11% gewijzigd door Poulske op 14-03-2025 13:13 ]
Ik speel heel sporadisch nog eens op mijn alt account als iik in een gap tussen games zit, maar ja, wat ze toonden heeft niets met siege te maken. Gewoon team deathmatch van shooter dertien in een dozijn.
Wat Siege voor mij uniek maakt was de assymetrie, het tactisch denken, de verschillende combinaties en setups die je doet, de verwoestbare mappen...
Hier? speel gewoon doc voor de extra health
Wat Siege voor mij uniek maakt was de assymetrie, het tactisch denken, de verschillende combinaties en setups die je doet, de verwoestbare mappen...
Ik speel een potje of 3 casual en dan ben ik klaar, ranked heb ik al helemaal niet veel gespeeld. Het blijft toch trekken om af en toe ff een paar potjes te doen. Maar dan wel op casual zoals ik al zei, dit omdat ik ranked sowieso niet zoveel aan vind.AntiChrist7 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:28:
Ik speel heel sporadisch nog eens op mijn alt account als iik in een gap tussen games zit, maar ja, wat ze toonden heeft niets met siege te maken. Gewoon team deathmatch van shooter dertien in een dozijn.
Ik heb fragmenten gezien via Reels van Siege X, Ik vind er wel een paar leuke toevoegingen inzitten zoals die brandblussers, maar had er iets meer van verwacht.
Sinds de 10e is Siege X uit een grote uodate van Siege. Heeft iemand deze al geprobeerd en zijn er veel verschillen te bespeuren op bijvoorbeeld een ps5?
Er is een nieuwe gamemode toegevoegd maar voor de rest zie ik niet veel verschil. Er zou ook een grafische update zijn doorgevoerd maar voor mijn gevoel ziet het precies hetzelfde uit.
Sterke nog, op sommige momenten slechter. In de nieuwe gamemode heb je een soort van intro, waarbij je de personages uit een voertuigen ziet stappen. De personages hebben allemaal een soort van lichtgevende huid zonder veel detail. Ziet erg slecht uit..
Problemen zoals desyncs zitten er nog altijd in. Je ziet gewoon dat iemand mist in de deathcam en wordt nog geregistreerd. Iemand peaked opeens om een hoekje en je bent meteen dood. Wanneer je terug kijkt, zie je dat die persoon al veel langer aan het peaken was. Je rent achter een muur om cover te zoeken en nog altijd wordt je geraakt. Kijk je op de deathcam, zie je gewoon dat die persoon in de leegte schiet. Dit soort zeik zit er nog altijd in..
Waardeloze update als je mij vraagt.
Sterke nog, op sommige momenten slechter. In de nieuwe gamemode heb je een soort van intro, waarbij je de personages uit een voertuigen ziet stappen. De personages hebben allemaal een soort van lichtgevende huid zonder veel detail. Ziet erg slecht uit..
Problemen zoals desyncs zitten er nog altijd in. Je ziet gewoon dat iemand mist in de deathcam en wordt nog geregistreerd. Iemand peaked opeens om een hoekje en je bent meteen dood. Wanneer je terug kijkt, zie je dat die persoon al veel langer aan het peaken was. Je rent achter een muur om cover te zoeken en nog altijd wordt je geraakt. Kijk je op de deathcam, zie je gewoon dat die persoon in de leegte schiet. Dit soort zeik zit er nog altijd in..
Waardeloze update als je mij vraagt.
Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.