Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Rainbow Six Siege

Pagina: 1 ... 76 77 78 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-08 11:56

Oxigeon

En zo is dat!

Operation Phantom Sight, het tweede seizoen van jaar 4 in Rainbow Six Siege, is eerder deze week begonnen. Het zal dus nog wel even duren totdat Ubisoft details onthult over het derde seizoen, maar mogelijk is de eerste informatie nu al opgedoken.

Door middel van een bericht op ResetEra zijn de nieuwe Operator gadgets van het derde seizoen van jaar 4 mogelijk al gelekt. Volgens het bericht zal de nieuwe Attacker over een grappling hook beschikken, waarmee hij makkelijk hogerop kan komen en door ramen kan breken. De Defender van het aankomende seizoen beschikt volgens het bericht over een speciaal schild dat ingezet kan worden voor extra bescherming. Het unieke aan dit schild is dat het vuur in de omgeving zal verspreiden wanneer het schild vernietigd wordt.

Ubisoft heeft nog niks laten weten over het volgende seizoen van Rainbow Six Siege, dus beschouw de bovenstaande informatie tot die tijd als een gerucht
Bron: psx sense

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:14

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Tijdje geleden toen ze de aankondiging deden van de nieuwe portable shields en zo, had ubi het al over via een touw naar boven klimmen door hatches. En dat je daarom dus ook hatches in de vloer moest gaan versterken, in plaats van alleen hatches boven je. Ze wekten toen niet de indruk dat dit alleen voor één operator was. Dus ik geloof dit nieuws niet helemaal. Maar we gaan het zien :).

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16-08 23:18
Goud 4 na de placement matches..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 16-08 18:46
Silver 3 op main na 27 matches
Silver 3 op alt na 13 matches

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13-08 15:40
Smit260 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:25:
Silver 3 op main na 27 matches
Silver 3 op alt na 13 matches
Waarom een alt? ik begrijp dat echt niet...waarom zou je met verschillende accounts werken in Siege? voor een Pro player zou ik dat enigszins kunnen begrijpen, maar voor de rest. ;w

waarom?

• FlyLight3r
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15-08 15:50
HertogJack schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:20:
Goud 4 na de placement matches..
Lekker bezig Jack! Spelen jullie siege op PS4?

Ik ben na 5 win 5 losses op Gold 3 beland. Vorige seizoen Gold 2/3 beland uiteindelijk. Ben wel beniewd welke waarde die pakt bij berekenen? De hoogste elo of de laatste elo die je had vorig seizoen :)
Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:18:
[...]

Waarom een alt? ik begrijp dat echt niet...waarom zou je met verschillende accounts werken in Siege? voor een Pro player zou ik dat enigszins kunnen begrijpen, maar voor de rest. ;w
Ik denk meer stats-geil. 1 Account voor kutten en 1 niet willen verneuken vanwege een hoge kd of w/l ration. Zelfs dat snap ik persoonlijk niet. Ik ken wel meer mensen met meerdere accounts, alleen maar lastig met uitnodigen al die verschillende namen en wie is wie :P

FlyLight3r wijzigde deze reactie 17-06-2019 08:37 (42%)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

[...]

Twee keer betalen voor een game zodat je lekker kunt smurfen, en daardoor dus easy wins maakt om je e-penis te vergroten.

I have the cape.

• Highfeed
Wel apart, ik denk toch dat de nieuwe manier van placements erin is gezet. normaal begin je op Gold 4 (dacht ik) ik heb nu 4 wins en 3 loses. Maar mijn mmr laat zien dat ik silver 2/3 sta en niet rond gold. Ach ja nog drie te gaan we zien het wel waar we in eindigen.

waarom?

• FlyLight3r
Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
Wel apart, ik denk toch dat de nieuwe manier van placements erin is gezet. normaal begin je op Gold 4 (dacht ik) ik heb nu 4 wins en 3 loses. Maar mijn mmr laat zien dat ik silver 2/3 sta en niet rond gold. Ach ja nog drie te gaan we zien het wel waar we in eindigen.
Als je verloren hebt van een groep silver/brons en je wins ook, dan kan je tenopzichte van gold 4 best omlaag gaan. Dat is altijd lastig te bepalen :)

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:45:
Dat staat inderdaad aan, hij pakt nu het gemiddelde van je eindstand vorige seizoen en 2500, dat is je start-MMR voor het nieuwe seizoen.

I have the cape.

• Highfeed
Bart ® schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:07:
[...]

Dat staat inderdaad aan, hij pakt nu het gemiddelde van je eindstand vorige seizoen en 2500, dat is je start-MMR voor het nieuwe seizoen.
iemand hierboven zei dus dat het waarschijnlijk pas volgende season was, ik weet het ook niet meer hoor. Enige nadeel met dit systeem is je komt wel moeilijker uit de rank die je hiervoor had. Het is maar een rank he just have fun :D

waarom?

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:11:
[...]

iemand hierboven zei dus dat het waarschijnlijk pas volgende season was, ik weet het ook niet meer hoor. Enige nadeel met dit systeem is je komt wel moeilijker uit de rank die je hiervoor had. Het is maar een rank he just have fun :D
Klopt, het is moeilijker om eruit te komen, maar je zit in je placement matches in ieder geval niet meer als silver tegen diamonds te knokken.

I have the cape.

• Smit260
[...]

omdat het ranksysteem zuigt en met het andere account alleen met pro's speel :).

Vandaag weer op mijn andere account door trolls weer van silver 3 naar bronze 2, ik bedoel maar... en ik had een kd van 2.0 op die matches xD

• Smit260

Leuk hoor dit soort matches elke keer weer..
Als ze nou het ranksysteem 40-60 maken had ik geen -75 mmr verloren maar bijvoorbeeld -20 in dit geval! Dat is veel realistischer. Nu vinden zij, dat ik zeg maar net zo slecht ben als black.jack. Nou sorry hoor... Wil niet arrogant zijn, maar moet ik nou echt elke keer met- en tegen dat soort spelers spelen? Dat is gewoon niet leuk meer.

Net als vorig seizoen een kd van bijna 3.0 omdat ik gewoon niet uit copper kwam... Dit seizoen begon ik op Silver 2/3 nou dat is leuk, win je een match, verlies je er een en heb je qua kills/death ook uitdaging. Nu is het sóóóó easy maar door slechte teammates,,, tja...

Smit260 wijzigde deze reactie 17-06-2019 14:12 (74%)

• rikadoo
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online
Highfeed schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:11:
[...]

Dit heb ik dus ook, ik speel normaal gesproken rond Platinum 3, nu heb ik de 1e 10 matches (vrijwel elke ranking is solo Q) gedaan en begon nu gewoon als een Silver 1 (met het oude systeem begon ik vrijwel altijd met Gold 2/Gold 1 , nou probeer nu maar eens omhoog te ranken (No offense).

AMD Ryzen 7 3700x | Kraken X62 AIO | Asrock x570 Steel Legend | 16GB Corsair DDR4-3200MHz| Samsung 970 nvme 256GB | Inno3D GeForce RTX 2080 | Crucial MX100 512GB | 1x 6TB | 2x LG 27UD59-B Zwart

• Smit260
rikadoo schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:17:
[...]

Dit heb ik dus ook, ik speel normaal gesproken rond Platinum 3, nu heb ik de 1e 10 matches (vrijwel elke ranking is solo Q) gedaan en begon nu gewoon als een Silver 1 (met het oude systeem begon ik vrijwel altijd met Gold 2/Gold 1 , nou probeer nu maar eens omhoog te ranken (No offense).
Ze maken het ranksysteem met de update belachelijker.. Zo zonde, want het is een tof spel!

Edit

Zowaar gewonnen :P

exactor it wijzigde deze reactie 18-06-2019 17:12 (9%)

• Highfeed
Smit260 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:08:
[Afbeelding]

Leuk hoor dit soort matches elke keer weer..
Als ze nou het ranksysteem 40-60 maken had ik geen -75 mmr verloren maar bijvoorbeeld -20 in dit geval! Dat is veel realistischer. Nu vinden zij, dat ik zeg maar net zo slecht ben als black.jack. Nou sorry hoor... Wil niet arrogant zijn, maar moet ik nou echt elke keer met- en tegen dat soort spelers spelen? Dat is gewoon niet leuk meer.

Net als vorig seizoen een kd van bijna 3.0 omdat ik gewoon niet uit copper kwam... Dit seizoen begon ik op Silver 2/3 nou dat is leuk, win je een match, verlies je er een en heb je qua kills/death ook uitdaging. Nu is het sóóóó easy maar door slechte teammates,,, tja...
Ach ik heb deze matches ook, zelfs op 15 kills gestaan, rondes geclutched etc. Maar ja, je faalt als team. ik heb deze placement matches niet zo heel veel last gehad van zulke teams. KD zegt natuurlijk niks als je team faalt. ik snap je frustratie, zo is het spel he. Dan gewoon een vast team zoeken. En solo in casual rotzooien.
rikadoo schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:17:
[...]
ik heb hetzelfde, sinds ze ranked systeem hebben aangepast beland ik in silver en is het moeilijker om in gold te komen, ik heb plat 3 kunnen halen in een ouder season. en nu met de nieuwe systeem van je mmr sommetje word het helemaal lastiger. Dus een vast team zoeken of maken word steeds meer een aanrader mocht je wat willen bereiken. Met een groepje word het spelen ook veel leuker trouwens.

waarom?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 17-08 12:46
Ik begrijp ook werkelijk waar niet waarom het hier steeds gaat over K/D hoog = moet hoge(re) rank zijn. Nogmaals, dit is een teamspel. Je bent zo goed als dat je team is. Als je team niet wint, heb jij daar 20% aandeel in.

Toevallig heb ik gister een pot gedaan met een vol team. We hebben deze pot gewonnen (4 - 1). Ik had met 2 kills een klein aandeel in deze winst, zou je kunnen zeggen. Toch was één van die twee kills een interrogation met Caveira. Ook heb ik 3 keer de defuser geplant. Ben ik dan minder dan mijn teamgenoot met 10+ kills? Ik ben van mening dat het gehele team er samen voor heeft gezorgd dat we de pot met 4 - 1 hebben gewonnen, en dus allemaal even veel punten zouden moeten krijgen.

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Smit260 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:20:
[...]

Ze maken het ranksysteem met de update belachelijker.. Zo zonde, want het is een tof spel!
Ja ja, nu weten we het wel. Het is allemaal kut. Misschien een ander spel doen?

I have the cape.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:28
wel mooi dat de mensen die klagen zichzelf altijd de beste ooit vinden, maar het ligt altijd aan de andere spelers. Nooit aan de persoon zelf :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Edzeau
Smit260 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:08:
[Afbeelding]
Wist je dat je op R6Tracker kunt zien wat je precieze resultaten zijn van een heel seizoen? Ik zie dat je vorig seizoen een overall K/D had van 1.07! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Edzeau schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:00:
[...]

Wist je dat je op R6Tracker kunt zien wat je precieze resultaten zijn van een heel seizoen? Ik zie dat je vorig seizoen een overall K/D had van 1.07! :)
_O-

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Men moet gewoon rang accepteren. Probleem zit hem ook beetje dat ze de ranks echt een brons silver goud hebben gegeven. Dat maakt toch dat je je minder goed voelt bij silver. Maar silver is aardig average en low gold ook.

Blijkbaar hoort dhr. Smit gewoon thuis in silver/low gold want anders kom je met 230 matches vorig seizoen echt wel uit brons...
Edzeau schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:11:
Ik begrijp ook werkelijk waar niet waarom het hier steeds gaat over K/D hoog = moet hoge(re) rank zijn. Nogmaals, dit is een teamspel. Je bent zo goed als dat je team is. Als je team niet wint, heb jij daar 20% aandeel in.

Toevallig heb ik gister een pot gedaan met een vol team. We hebben deze pot gewonnen (4 - 1). Ik had met 2 kills een klein aandeel in deze winst, zou je kunnen zeggen. Toch was één van die twee kills een interrogation met Caveira. Ook heb ik 3 keer de defuser geplant. Ben ik dan minder dan mijn teamgenoot met 10+ kills? Ik ben van mening dat het gehele team er samen voor heeft gezorgd dat we de pot met 4 - 1 hebben gewonnen, en dus allemaal even veel punten zouden moeten krijgen.
Precies dit inderdaad. En zelfs zonder echt punten te halen kun je van groot belang zijn voor je team door goede call-outs.

Top game 8)

FlyLight3r wijzigde deze reactie 18-06-2019 13:18 (57%)

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

[...]

Hij is wel beter dan mij..
https://r6.tracker.network/profile/pc/astisticautsinn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Highfeed
Lipst3r schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:12:

Precies dit inderdaad. En zelfs zonder echt punten te halen kun je van groot belang zijn voor je team door goede call-outs.

Top game 8)
Dat is vaak wel probleem met Call outs in solo que, ze luisteren niet. Laatst ook, ik ging dood er werd geplant door mijn team, ik zag een defender komen vanaf VIP room, dus ik zeg hij komt via VIP, Die gozer begint met STFU, blijft andere kant op kijken en hij gaat dood en gaf mij de schuld omdat hij niks hoorde door mij. Schelde mij verrot en spaarde mijn moeder ook niet en dat alleen maar door een JUISTE call out... 8)7

Als je dan een match verliest, op deze manier, is dat zo frustrerend als jij wel je best heb gedaan met 15 kills ofzo. Of ook, dan vraag je achteraf had je mij gehoord zeggen ze gewoon ik zet iedereen op mute als ik in match kom, hoe kan je dan belangrijk zijn als je dood bent? En dit gebeurt mij regelmatig. Die pech heb ik dan ook, dat accepteer ik maar :/ Dan snap ik zijn frustratie wel, al blijft KD niks zeggen natuurlijk.

waarom?

• Smit260
[...]

Ja ging om de laatste paar matches, moet je maar is goed kijken.
Maar nvm, ben al Gold 3.

Edit:
Lipst3r schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:12:
Men moet gewoon rang accepteren. Probleem zit hem ook beetje dat ze de ranks echt een brons silver goud hebben gegeven. Dat maakt toch dat je je minder goed voelt bij silver. Maar silver is aardig average en low gold ook.

Blijkbaar hoort dhr. Smit gewoon thuis in silver/low gold want anders kom je met 230 matches vorig seizoen echt wel uit brons...

[...]

Top game 8)
Als ik alle games op Silver 1/Gold 4 mag spelen ben ik tevreden! :)

Twee keer achter elkaar posten is niet nodig. Wijzig je laatste reactie en voeg de info toe. Er is een hele handige multi quote knop.

exactor it wijzigde deze reactie 18-06-2019 17:11 (49%)
Reden: Dubbelpost opruimen

• PMast
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 15-08 16:38
Highfeed schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Dat is vaak wel probleem met Call outs in solo que, ze luisteren niet. Laatst ook, ik ging dood er werd geplant door mijn team, ik zag een defender komen vanaf VIP room, dus ik zeg hij komt via VIP, Die gozer begint met STFU, blijft andere kant op kijken en hij gaat dood en gaf mij de schuld omdat hij niks hoorde door mij. Schelde mij verrot en spaarde mijn moeder ook niet en dat alleen maar door een JUISTE call out... 8)7

Als je dan een match verliest, op deze manier, is dat zo frustrerend als jij wel je best heb gedaan met 15 kills ofzo. Of ook, dan vraag je achteraf had je mij gehoord zeggen ze gewoon ik zet iedereen op mute als ik in match kom, hoe kan je dan belangrijk zijn als je dood bent? En dit gebeurt mij regelmatig. Die pech heb ik dan ook, dat accepteer ik maar :/ Dan snap ik zijn frustratie wel, al blijft KD niks zeggen natuurlijk.
Daarom dus lekker een vast team zoeken om mee te spelen. Vorig seizoen ook de fout gemaakt om solo te gaan, dat heeft niet bepaald zijn vruchten afgeworpen. Mocht je nog iemand zoeken om mee te spelen: WikkieNL :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:28
https://r6.tracker.network/profile/pc/Weird.fox

Ik maak me er niet druk om, en ga ook geen excuses maken met "Ja maar die ene match telde niet want toen was mijn poedel aan het bevallen. Dus ik was afgeleid"

Ik ben slecht in het spel, maar ik geniet ervan :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

corset schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:00:
https://r6.tracker.network/profile/pc/Weird.fox

Ik maak me er niet druk om, en ga ook geen excuses maken met "Ja maar die ene match telde niet want toen was mijn poedel aan het bevallen. Dus ik was afgeleid"

Ik ben slecht in het spel, maar ik geniet ervan :+
Dat is de enige juiste instelling d:)b.

I have the cape.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Ja ging om de laatste paar matches, moet je maar is goed kijken.
Maar nvm, ben al Gold 3.
Maar waarom America servers? Of helpt dat met ping e.d.?
Topper 8)

https://r6.tracker.network/profile/pc/FlyLight3r
Mezelf ook maar eens opgezocht, doe het aardig steady nog haha. Ik moet gewoon meer ranked spelen en minder casual :)

FlyLight3r wijzigde deze reactie 18-06-2019 16:46 (44%)

• Smit260
Lipst3r schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:44:
[...]

Maar waarom America servers? Of helpt dat met ping e.d.?

[...]

Topper 8)

https://r6.tracker.network/profile/pc/FlyLight3r
Mezelf ook maar eens opgezocht, doe het aardig steady nog haha. Ik moet gewoon meer ranked spelen en minder casual :)
Kon ik overnieuw beginnen. Op Europa heeft het geen zin meer moet je eerst weer 30 matches spelen om überhaupt 1 á 2 rangs omhoog te komen.

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:47:
[...]

Kon ik overnieuw beginnen. Op Europa heeft het geen zin meer moet je eerst weer 30 matches spelen om überhaupt 1 á 2 rangs omhoog te komen.
Ondertussen heb je een smurf account. :)

• Smit260
shadow4thedark schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:48:
[...]

Ondertussen heb je een smurf account. :)
Ik vind het leukste aan Rainbow de eerste 10-12 matches, daarna is het niet meer zo leuk omdat je individueel niet beoordeeld wordt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:47:
[...]

Maar je elo gain is toch gewoon +- 40 50 60 70 ofzo per match, laat het 30 zijn. Stappen tussen ranks zijn toch niet heel groot? Ik wissen soms met 4/5 matches tussen gold 3 en silver 1.

Ligt maar net aan de tegenstanders die je treft natuurlijk :)
Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:50:
[...]
Ik vind het leukste aan Rainbow de eerste 10-12 matches, daarna is het niet meer zo leuk omdat je individueel niet beoordeeld wordt :)
Team based shooter, i rest my case |:(

FlyLight3r wijzigde deze reactie 18-06-2019 16:52 (22%)

• Bart ®

Bart ®

Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:50:
[...]

Je bedoelt: daarna is het niet meer zo leuk omdat je dan je rank ziet. De eerste 10-12 matches word je namelijk ook niet individueel beoordeeld.

I have the cape.

• Smit260
Bart ® schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:56:
[...]

Je bedoelt: daarna is het niet meer zo leuk omdat je dan je rank ziet. De eerste 10-12 matches word je namelijk ook niet individueel beoordeeld.
Jij snapt hem niet. Na 10 matches wordt ik vaak in Silver of nu zelfs Gold gestopt, dan heb ik gelijkwaardige matches waar ik niet even elke match 8-9 kills pak.

In Bronze doe ik dat wel, kijk maar laatste matches van begin dit seizoen en eind vorig seizoen, altijd kd van +/- 3.0.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FlyLight3r
Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:18:
[...]

Jij snapt hem niet. Na 10 matches wordt ik vaak in Silver of nu zelfs Gold gestopt, dan heb ik gelijkwaardige matches waar ik niet even elke match 8-9 kills pak.

In Bronze doe ik dat wel, kijk maar laatste matches van begin dit seizoen en eind vorig seizoen, altijd kd van +/- 3.0.
Maargoed dan is het dus belangrijker dat je kills pakt dan dat je bijvoorbeeld 3 defuser plant, goede smoke, angle houden en winnen?

Muur openbreken, andere kant op, daar muur openbreken, tegenstander afleiden terwijl je teammate diffuser plant.

Dat zijn voor mij de mooie en sterke punten van de game. Tuurlijk tellen kills, maar iemand die 10kills heeft in deze game kan in theorie de slechte speler zijn als door zijn k/d drang de attack of defend mislukt.

Waarom trekt siege je dan vraag ik me af :)?

• Smit260
Lipst3r schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:30:
[...]

Maargoed dan is het dus belangrijker dat je kills pakt dan dat je bijvoorbeeld 3 defuser plant, goede smoke, angle houden en winnen?

Muur openbreken, andere kant op, daar muur openbreken, tegenstander afleiden terwijl je teammate diffuser plant.

Dat zijn voor mij de mooie en sterke punten van de game. Tuurlijk tellen kills, maar iemand die 10kills heeft in deze game kan in theorie de slechte speler zijn als door zijn k/d drang de attack of defend mislukt.

Je weet niet eens hoe ik speel :P

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:07
Lipst3r schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 17:30:
[...]

Hoeveel procent van de games eindigen bij jouw op basis van objective in plaats van dat iedereen van één team dood is? Bij mij zal dat nog geen 5% zijn.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bart ®

Bart ®

I have the cape.

• FlyLight3r
Smit260 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:44:
[...]
Je weet niet eens hoe ik speel :P
Nee, maar door je gemiddelde reactie die je hier achter laat geef je puur om kills. Het draait om K/D. Ik heb je nog weinig gehoord over iets anders dan dat of dat je rank niet klopt bij je voor je eigen gevoel waardige rank.
sdk1985 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:57:
[...]

Hoeveel procent van de games eindigen bij jouw op basis van objective in plaats van dat iedereen van één team dood is? Bij mij zal dat nog geen 5% zijn.
Ligt eraan. Mss het uiteindelijk winnen door diffuser is mss niet zeer groot maar het maakt wel groot deel uit van hoe de ronde gespeeld wordt. Je kan namelijk veel meer druk uitoefenen (als attackers) als Def moet je gewoon tijd rekken en/of kills maken. Het komt meer vanuit dat men zo hamert op K/D altijd :p. Speel objectieve. Maakt de game stuk leuker! (uiteraard blijft dat alles mening en ieder speelt zijn eigen game)

Zolang je de rondes maar wint :).

• Highfeed
ik vind mooi, pakkie popcorn erbij en discussie lezen. ;)

Gister weer een mooie match gehad...nou ja mooi...we begonnen 5v5 maar in eerste ronde werd dat al 4v5...uiteraard heb ik dat weer. Maar goed, had 4 kills eerste ronde maar we verloren. Onze 5de man kwam niet terug helaas. 2de ronde clutch met een ace erbij. Ik was enige tot nu toe met kills. daarna ging het gelijk op haalde elke keer wel kills en ik won de rondes. zegt ook wel weer wat van andere team.

En daarna gebeurde het. Het werd 3v5....lekker |:(
ondertussen heb ik de match flink gecarryd ik had 18 kills (heb screenshot mocht daarom gevraagd worden) en met call outs wonnen we toch rondes. Al waren mijn teammmates niet echt super goed maar ze deden hun best, maar helaas 4-5 verloren. Echt balen. maar ik had wel lekker gespeeld. ik word er gek van dat ik vaak de dupe ben van dit soort teams en dat dit vaak gebeurt in placement matches. :F

waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 06:47:
ik vind mooi, pakkie popcorn erbij en discussie lezen. ;)

Gister weer een mooie match gehad...nou ja mooi...we begonnen 5v5 maar in eerste ronde werd dat al 4v5...uiteraard heb ik dat weer. Maar goed, had 4 kills eerste ronde maar we verloren. Onze 5de man kwam niet terug helaas. 2de ronde clutch met een ace erbij. Ik was enige tot nu toe met kills. daarna ging het gelijk op haalde elke keer wel kills en ik won de rondes. zegt ook wel weer wat van andere team.

En daarna gebeurde het. Het werd 3v5....lekker |:(
ondertussen heb ik de match flink gecarryd ik had 18 kills (heb screenshot mocht daarom gevraagd worden) en met call outs wonnen we toch rondes. Al waren mijn teammmates niet echt super goed maar ze deden hun best, maar helaas 4-5 verloren. Echt balen. maar ik had wel lekker gespeeld. ik word er gek van dat ik vaak de dupe ben van dit soort teams en dat dit vaak gebeurt in placement matches. :F
Weet je, als ik jou zo hoor, dan zou ik echt een super toffe match hebben gehad. Ondanks 2 man minder toch nog bijna gewonnen, een goede samenwerking, en meeste kills. Ja, dan word je rank slechter, maar ik zou meer voldoening halen uit zo'n match, dan uit 4-0 ez clap.

I have the cape.

• Highfeed
Bart ® schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:02:
[...]
Weet je, als ik jou zo hoor, dan zou ik echt een super toffe match hebben gehad. Ondanks 2 man minder toch nog bijna gewonnen, een goede samenwerking, en meeste kills. Ja, dan word je rank slechter, maar ik zou meer voldoening halen uit zo'n match, dan uit 4-0 ez clap.
Staat er ook bij he "maar ik heb wel lekker gespeeld". Was een leuke pot. Heb de Ace via shadowplay op harde schijf staan, nu nog een keer in andere video's verwerken en heb ik weer een filmpje voor YT :P

Dit voelde wel beter dan 3v5 en kansloos verliezen :9 hier heb je dan vrede mee.

waarom?

• FlyLight3r
Highfeed schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:06:
[...]

Heb de Ace via shadowplay op harde schijf staan, nu nog een keer in andere video's verwerken en heb ik weer een filmpje voor YT :P
Als de video klaar is maar even delen ;) !
Ik heb ook wel eens getwijfeld aan dat shadowplay, merk je daar veel van? Beinvloed het programma je performance veel? En hoe groot zijn die bestanden die hij opslaat?
Highfeed schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 06:47:

Echt balen. maar ik had wel lekker gespeeld. ik word er gek van dat ik vaak de dupe ben van dit soort teams en dat dit vaak gebeurt in placement matches. :F
Ja matchmaking is ook lastig tijdens placement. Het is al beter dan vorige seizoenen. Ik vermeed ranked echt 3 weken anders kon je gewoon tegen 5 stack diamond teams komen. Dat was ook geen lol. Dat is al veel beter geworden!

Speelde jij ook geen PC? Mocht je keer met full team willen spelen, we spelen regelmatig met groep tweakers samen :)

FlyLight3r wijzigde deze reactie 19-06-2019 10:08 (69%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edzeau
Highfeed schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:06:
[...]

Staat er ook bij he "maar ik heb wel lekker gespeeld". Was een leuke pot. Heb de Ace via shadowplay op harde schijf staan, nu nog een keer in andere video's verwerken en heb ik weer een filmpje voor YT :P

Dit voelde wel beter dan 3v5 en kansloos verliezen :9 hier heb je dan vrede mee.
Ben erg benieuwd naar de video, netjes dat je het toch nog zo spannend hebt kunnen maken!
Bart ® schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:02:
[...]
Ik moest lachen om "ez clap". _O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Smit260
Misschien beter om mijn video’s niet te delen van R6S😄 Binnenkort al Part 5 online...

• FlyLight3r
Smit260 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:19:
Misschien beter om mijn video’s niet te delen van R6S😄 Binnenkort al Part 5 online...
Heb je youtube account? :D

Siege video's zijn altijd leuk om te kijken :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Lipst3r schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:21:
[...]

Heb je youtube account? :D

Siege video's zijn altijd leuk om te kijken :*)
Mocht je nog wat zoeken, dit zijn een aantal bekende en aanraders al zeg ik hetzelf.

Anne Munition
Bedasaja
CrossArchon
FarmerDils(fun)
Macie Jay
Matimi0 (veel info over spel algemeeen en discussies)
NarcolepticNugget (fun)
SeaOtta
The Dangleberries (Vaak tips)
TheGodlyNoob (Cav main)
Beaulo
G2 Pengu

AMD Ryzen 7 3700x | Kraken X62 AIO | Asrock x570 Steel Legend | 16GB Corsair DDR4-3200MHz| Samsung 970 nvme 256GB | Inno3D GeForce RTX 2080 | Crucial MX100 512GB | 1x 6TB | 2x LG 27UD59-B Zwart

• FlyLight3r
rikadoo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:26:
[...]

Mocht je nog wat zoeken, dit zijn een aantal bekende en aanraders al zeg ik hetzelf.

Anne Munition (subbed)
Bedasaja
CrossArchon
FarmerDils(fun)
Macie Jay (subbed)
Matimi0 (veel info over spel algemeeen en discussies) (subbed)
NarcolepticNugget (fun) (subbed)
SeaOtta
The Dangleberries (Vaak tips)
TheGodlyNoob (Cav main) (subbed)
Beaulo (subbed)
G2 Pengu (subbed)
Kende er al een paar inderdaad. Overige zal ik nog eens bekijken :) Zelf zou ik nog Get_Flanked, VarsityGaming, rogue-9 en cocunut brah aanraden :)

FlyLight3r wijzigde deze reactie 19-06-2019 10:31 (6%)

• Highfeed
Lipst3r schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:41:
[...]

Als de video klaar is maar even delen ;) !
Ik heb ook wel eens getwijfeld aan dat shadowplay, merk je daar veel van? Beinvloed het programma je performance veel? En hoe groot zijn die bestanden die hij opslaat?

[...]

Ja matchmaking is ook lastig tijdens placement. Het is al beter dan vorige seizoenen. Ik vermeed ranked echt 3 weken anders kon je gewoon tegen 5 stack diamond teams komen. Dat was ook geen lol. Dat is al veel beter geworden!

Speelde jij ook geen PC? Mocht je keer met full team willen spelen, we spelen regelmatig met groep tweakers samen :)
Shadowplay slaat laatste 5 min op dat is ongeveer 900/1000mb geloof ik, en nee merk dat totaal niet in performance. Af en toe gaat het wel mis met geluid, hij maakt 2 verschillende geluidsbanden van je mic en gamegeluid, soms heb ik de game geluid niet :? Dat is enige.

ik speel inderdaad PC, heb al paar keer met jullie mee gespeeld maar deden we meestal casual. En vaak zitten jullie al vol :)

YouTube: ClutchCompilatie

De andere video’s zijn ruk om te kijken die heb ik niet geknipt enzo. Dit is mijn eerste die wat bewerkt is maar behoorlijk op amateur niveau hahaha

Highfeed wijzigde deze reactie 19-06-2019 10:50 (9%)

waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlyLight3r
Highfeed schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:43:
[...]
YouTube: ClutchCompilatie

De andere video’s zijn ruk om te kijken die heb ik niet geknipt enzo. Dit is mijn eerste die wat bewerkt is maar behoorlijk op amateur niveau hahaha
Haha die Alibi wallbang _/-\o_ . Ik hou altijd van die 1 v 2/3/4 waarbij mensen te graag willen killen. 1 voor 1 pushen ze hersendood terwijl als ze gewoon wachten en angles houden hadden ze 100% gewonnen xD

• Bart ®

Bart ®

Lipst3r schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:41:
Highfeed heeft wel eens met ons meegespeeld :P.

I have the cape.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Smit260
Nou voor de liefhebbers :P

YouTube: #RainbowSixSiege | Kills and Teamwork | Part 4

En ja... binnenkort Part 5 O.o

• Highfeed
Lmao, je gaat dit niet geloven, jou echte naam staat in je YouTube kanaal. Nu dacht ik van, he die naam ken ik ergens van....en verdomd.. ja die ken ik, jij bent een vriend van mijn Zwagertje :9 Mijn zwager heet Aron J. (zal zijn volledige naam ivm privacywet :9 niet weergeven haha).
Vraag hem maar een keer naar Marco ;)

En jullie vergeten een grote YT ster in Siege....BikiniBodhi _/-\o_ . Die vent is echt lachen.

waarom?

• Smit260
Highfeed schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:42:
[...]

Lmao, je gaat dit niet geloven, jou echte naam staat in je YouTube kanaal. Nu dacht ik van, he die naam ken ik ergens van....en verdomd.. ja die ken ik, jij bent een vriend van mijn Zwagertje :9 Mijn zwager heet Aron J. (zal zijn volledige naam ivm privacywet :9 niet weergeven haha).
Vraag hem maar een keer naar Marco ;)

En jullie vergeten een grote YT ster in Siege....BikiniBodhi _/-\o_ . Die vent is echt lachen.
Ik weet genoeg😉 Moest hem toch bellen vandaag. 😄

• HertogJack
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16-08 23:18
FlyLight3r schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:35:
[...]

Lekker bezig Jack! Spelen jullie siege op PS4?

Ik ben na 5 win 5 losses op Gold 3 beland. Vorige seizoen Gold 2/3 beland uiteindelijk. Ben wel beniewd welke waarde die pakt bij berekenen? De hoogste elo of de laatste elo die je had vorig seizoen
Ps4 uiteraard.

Ik had er 7 gewonnen ofzo vd 10, ben niet zo rank geil hoor, hoogste is gold 1, net geen plat gehaald nog.

Maargoed ook wel s doorgezakt naar brons om later toch weer op te krabbelen naar silver 1.

psn: HertogJack

• Highfeed
Ik ben dit seizoen nog nooit zo vaak een hacker of cheater genoemd. hahaha niet normaal man, hebben jullie zelf ook gezien dat ik met een C4 een kill maakte met valk, begonnen ze ook dat ik report kreeg enzo...vanmorgen weer in casual nog wel haha, hilarisch dit seizoen hoor.

Nu ook hackers tegengekomen in Casual, en niet normaal wat ze kunnen, de 1 uit spawn killen de ander vliegt door de map en weer een ander jumpt omhoog en schiet paar keer in de ronde en bam klaar.....ongelooflijk dit en irritant.

Highfeed wijzigde deze reactie 25-06-2019 15:36 (32%)

waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11-08 23:45

Angeloonie

The Division 2 Addict

Gisteren R6: Siege gekocht in de Steam sale, en op 2 na alle tutorial missies gedaan (niet 3* geprobeerd oid).

Wat kan ik als nieuwkomer het beste doen, en welke operators (heb deluxe editie dus enkel Y1 nu) zijn het noobvriendelijkst? (mag evt ook Y2/3 zijn)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Angeloonie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:15:
Gisteren R6: Siege gekocht in de Steam sale, en op 2 na alle tutorial missies gedaan (niet 3* geprobeerd oid).

Wat kan ik als nieuwkomer het beste doen, en welke operators (heb deluxe editie dus enkel Y1 nu) zijn het noobvriendelijkst? (mag evt ook Y2/3 zijn)
Er staat tegenwoordig bij een operator hoe 'moeilijk' hij is. Dit verschilt natuurlijk per speler, maar ik zou daar in eerste instantie toch gewoon vanuit gaan.

I have the cape.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16-08 19:51

KoffieNT

banaan

Elke operator heeft zo z'n voor- en nadelen en ik ben van mening dat het een kwestie van uitproberen en oefenen is.
Sledge, Ash en Buck (vast nog een paar) zijn redelijk rechttoe rechtaan operators voor Offence. Voor defence; Castle, Rook en Lesion (en ook hier vast nog een paar anderen).
Speel vooral wat je fijn en leuk vind. Ik ben zelf veel bezig met Blitz en Frost maar Blitz is niet voor iedereen :p.
Hou er ook rekening mee dat Jackal en Echo veel gebanned worden in ranked (dat kan tegenwoordig), dus focus niet te veel op die twee.

Veel casual spelen en naarmate van tijd leer je wel wat je vooral wel en niet moet doen. Welke kanten wel en niet gereinforced moeten worden (nooit tussen bomb-sites reinforcen wordt gezegd) en waar je traps en camera's kunt plaatsen.
Er zijn ook erg veel youtube-filmpjes met tips & tricks voor offence en defence.
Daarna een keer ranked uitproberen en dan zie je verschil snel met casual (er wordt net wat professioneler gespeeld, ook in de silver-ranks)

Oh ja, communicatie! Key-element in deze game!

KoffieNT wijzigde deze reactie 01-07-2019 10:32 (12%)

:D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-08 17:40
KoffieNT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:25:
[...]

Elke operator heeft zo z'n voor- en nadelen en ik ben van mening dat het een kwestie van uitproberen en oefenen is.
Sledge, Ash en Buck (vast nog een paar) zijn redelijk rechttoe rechtaan operators voor Offence. Voor defence; Castle, Rook en Lesion (en ook hier vast nog een paar anderen).
Speel vooral wat je fijn en leuk vind. Ik ben zelf veel bezig met Blitz en Frost maar Blitz is niet voor iedereen :p.
Hou er ook rekening mee dat Jackal en Echo veel gebanned worden in ranked (dat kan tegenwoordig), dus focus niet te veel op die twee.

Veel casual spelen en naarmate van tijd leer je wel wat je vooral wel en niet moet doen. Welke kanten wel en niet gereinforced moeten worden (nooit tussen bomb-sites reinforcen wordt gezegd) en waar je traps en camera's kunt plaatsen.
Er zijn ook erg veel youtube-filmpjes met tips & tricks voor offence en defence.
Daarna een keer ranked uitproberen en dan zie je verschil snel met casual (er wordt net wat professioneler gespeeld, ook in de silver-ranks)

Oh ja, communicatie! Key-element in deze game!
Als je Buck goed wilt spelen heb je wel goede map knoweldge nodig om verticaal te gaan spelen. _/-\o_
.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

ExploitSolo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:46:
[...]

Als je Buck goed wilt spelen heb je wel goede map knoweldge nodig om verticaal te gaan spelen. _/-\o_
.
Precies. En zijn recoil is nou ook niet echt voor beginners...

I have the cape.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FlyLight3r

Attack:

ASH, simpel, snel, easy to learn, gadget is goed en snel te begrijpen
SLEDGE, goed wapen, gadget perfect voor beginners (lekker muurtjes inslaan), en frag granades.
THERMITE, moet je alleen beetje maps kennen en waar ze graag willen doorbreken, maar wapen is top, en overal goede operator.

Defend:

ROOK, 1 woord ACOG. en daarnaast is zijn gadget het plaatsen van armor. Daarna heb je in principe gedaan wat je moet doen. Dus dan kun je al weinig ''fout'' doen.
JAGER, top operator, snel, goed wapen met goede recoil. Zijn gadget is erg handig, 3 plekken zon ding planten naast deuren en op objective, en dan heb je net als Rook je ''taak'' al gedaan.
MUTE, stopt drones met zn jammers, en ook kan die voorkomen dat ze reinforced muren kunnen doorbreken met thermite of hibana. Gadgets naast deuren en tussen 2 muren in zetten en done :)

Dat zijn mijn tips als starter :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

ExploitSolo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:46:
[...]

.
Ah that's a good point ja!
Bart ® schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:52:
[...]

Precies. En zijn recoil is nou ook niet echt voor beginners...
Moet je Kapkan eens proberen met z'n (silenced) shotgun. Now that's recoil! Binnen 2 schoten schiet je recht naar boven haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

KoffieNT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:19:

[...]

Moet je Kapkan eens proberen met z'n (silenced) shotgun. Now that's recoil! Binnen 2 schoten schiet je recht naar boven haha
Daar schiet ik regelmatig mee, die heeft inderdaad een flinke kickback.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

FlyLight3r schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:10:
[...]

ROOK, 1 woord ACOG. en daarnaast is zijn gadget het plaatsen van armor. Daarna heb je in principe gedaan wat je moet doen. Dus dan kun je al weinig ''fout'' doen.
Jij gisteravond op Chalet wel :').

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlyLight3r
Bart ® schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:48:
[...]

Jij gisteravond op Chalet wel :').
Iedereen was toch te druk met reinforcen. Ging prima. Niet klagen joh :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-08 17:40
FlyLight3r schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Oja? Ik stond te wachten op jou om daarna te gaan roamen O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

FlyLight3r schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:02:
[...]

Vooruit dan maar, mister Positive :D.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-08 13:07

Voor overzicht usable operators:
https://www.pcgamer.com/rainbow-six-siege-operators/

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
Wat vinden jullie van de nieuwe tijdelijke event Showdown? Ik ga vanavond eens even kijken wat het is.

waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik vind het best wel leuk zolang er samengewerkt wordt. Effe wat anders tussendoor.

Alleen die pratende man ben je na een tijdje wel zat :Y).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 07:00:
Wat vinden jullie van de nieuwe tijdelijke event Showdown? Ik ga vanavond eens even kijken wat het is.
Geinig voor een half uurtje. Maar ik mis de tactiek. Die tactiek vind ik juist belangrijk, anders had ik wel CoD of Battlefield gespeeld. Daarom dus slechts een half uur leuk.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Highfeed schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 07:00:
Ik vind er niks aan. Gisteren een tijdje moeten wachten voor ik in een game kom.
Kom ik in de game wordt ik meteen gekickt.
Volgende pot kom ik erbij krijg ik meteen een teamkill.

PS-knop indrukken... Applicatie afsluiten...
Zo dat was Siege voor gisteren. Vandaag weer een dag
FlyLight3r schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:10:
[...]

Attack:

ASH, simpel, snel, easy to learn, gadget is goed en snel te begrijpen
SLEDGE, goed wapen, gadget perfect voor beginners (lekker muurtjes inslaan), en frag granades.
THERMITE, moet je alleen beetje maps kennen en waar ze graag willen doorbreken, maar wapen is top, en overal goede operator.

Defend:

JAGER, top operator, snel, goed wapen met goede recoil. Zijn gadget is erg handig, 3 plekken zon ding planten naast deuren en op objective, en dan heb je net als Rook je ''taak'' al gedaan.
MUTE, stopt drones met zn jammers, en ook kan die voorkomen dat ze reinforced muren kunnen doorbreken met thermite of hibana. Gadgets naast deuren en tussen 2 muren in zetten en done :)

Dat zijn mijn tips als starter :)
Ik denk dat je Kapkan hier ook nog wel aan mag toevoegen. Ben zelf ook nog een redelijke noob. Level 18. Speel graag met Kapkan. Je kan explosieven zetten op doorgangen. Zodra iemand door de rode laser loopt gaat het explosief af. Toch al redelijk wat kills gemaakt zo. Verder gebruik ik Kapkan in combinatie met het machinegeweer (weet de naam niet)

Oxigeon wijzigde deze reactie 05-07-2019 08:17 (57%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

@Oxigeon Dat is dan ook wel net pech hehe. Ik speel het meestal met 2 vrienden en dan is het toch wel geinig.
Enige vervelende is dat je kunt spawnkillen met een granaat. Het is me ook wel een paar keer gelukt, maar ik ben er zelf toch ook wel een paar keer ingelopen |:(.

Kapkans machinegun heet 9×19VSN

KoffieNT wijzigde deze reactie 05-07-2019 08:57 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

KoffieNT schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:56:
@Oxigeon Dat is dan ook wel net pech hehe. Ik speel het meestal met 2 vrienden en dan is het toch wel geinig.
Enige vervelende is dat je kunt spawnkillen met een granaat. Het is me ook wel een paar keer gelukt, maar ik ben er zelf toch ook wel een paar keer ingelopen |:(.

Kapkans machinegun heet 9×19VSN
Ik moet zeggen dat vrienden deze game niet spelen. Daarbij speel ik op PS4 en die wordt niet meer zo heel veel gespeeld door Nederlanders. Of in elk geval ze zijn niet te vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
KoffieNT schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:00:
Ik vind het best wel leuk zolang er samengewerkt wordt. Effe wat anders tussendoor.

Alleen die pratende man ben je na een tijdje wel zat :Y).
Siege is sowieso leuker als je samenwerkt, al ben ik niet echt degene die samenwerkt ben echt een loner wat dat betreft haha >:), Althans als ik @sdk1985 mag geloven :X haha
Bart ® schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:00:
[...]

Geinig voor een half uurtje. Maar ik mis de tactiek. Die tactiek vind ik juist belangrijk, anders had ik wel CoD of Battlefield gespeeld. Daarom dus slechts een half uur leuk.
Dat gevoel kreeg ik ook al dat ik een stream aan het kijken was. Is wel snelle gameplay. Ik zal denk ik er ook snel klaar mee zijn na paar potjes maar we zullen zien.
Oxigeon schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:15:
[...]

Ik vind er niks aan. Gisteren een tijdje moeten wachten voor ik in een game kom.
Kom ik in de game wordt ik meteen gekickt.
Volgende pot kom ik erbij krijg ik meteen een teamkill.

PS-knop indrukken... Applicatie afsluiten...
Zo dat was Siege voor gisteren. Vandaag weer een dag
Oei, ja dan is motivatie om te spelen snel weg 8)7.

waarom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-08 14:46

LordKnox

Opperbaas.

Mja, Showdown is perfect om even warm te worden. Door de shotgun en de revolver wordt je meer gedwongen om goed te aimen i.p.v. te sprayen. Wij gebruiken deze modus voor 20 minuten om op te warmen en daarna Ranked/Casual in te gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

LordKnox schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:51:
Mja, Showdown is perfect om even warm te worden. Door de shotgun en de revolver wordt je meer gedwongen om goed te aimen i.p.v. te sprayen. Wij gebruiken deze modus voor 20 minuten om op te warmen en daarna Ranked/Casual in te gaan.
Dat merk je inderdaad als je in een potje zit. Hier worden de Mannen van de jongens gescheiden. Je kan lucky iemand neerknallen met de shotgun. Of een well-aimed shot uitvoeren. Je ziet ook vaak dat 1 iemand flink erboven uit steekt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:07
Altijd al hekel gehad aan iron sight modus dus die showdown mode is niet echt mijn ding. Ging verder wel prima, heb volgens mij 80% van die matches gewonnen. Het is alsof je instagib modus van Unreal Tournament in DE_Dust aan het spelen bent :P .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
Hier een volgende siege video, let niet op amateur edit he :P Hier zit de alibi ace in van de match die eindigde in 3v5, ace was tijdens 4v5.

YouTube: CompilatieHighfeed

Highfeed wijzigde deze reactie 05-07-2019 18:59 (47%)

waarom?

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Jullie ook last van een nieuwe exploit? Op pc in ieder geval.

Ik join een game, ban-fase en operator kiezen gaat goed. Ronde 1 start. Gruwelijke lag, waarvan een aantal van het andere team geen last lijken te hebben. Rushen meteen naar buiten en killen iedereen. Leuk man..
2e potje, andere spelers. Precies hetzelfde. Blegh

• Bart ®

Bart ®

Gelukkig nog niet gezien...

I have the cape.

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Hebben hier ook mensen last van de shwodown bug? Ik lees er meer verhalen over op internet. Ik heb in ieder geval dat als ik Showdown speel daarna iedere keer al mijn attachments en alle skins weg zijn van mijn wapens. Gelukkig lost een herstart van R6S het probleem op, echter lees ik ook verhalen van mensen waarbij dit het niet op lost :o Ubisoft weer :N

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• mcerasmus
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:28

mcerasmus

0x7E3-3743

LordKnox schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:51:
Ik dacht dat eerst ook, maar het is echt wat anders dan Ranked. Een potje Casual blijft toch representatiever voor Ranked dan Showdown, maar om je aim een beetje te trainen is het wel een leuke gamemode.

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highfeed
miicker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 23:33:
Hebben hier ook mensen last van de shwodown bug? Ik lees er meer verhalen over op internet. Ik heb in ieder geval dat als ik Showdown speel daarna iedere keer al mijn attachments en alle skins weg zijn van mijn wapens. Gelukkig lost een herstart van R6S het probleem op, echter lees ik ook verhalen van mensen waarbij dit het niet op lost :o Ubisoft weer :N
Ja heb ik ook last van gehad. Herstarten van het spel was een oplossing voor mij.

waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edzeau
Over Showdown: Ik kan mij er prima (maar kort) mee vermaken. Het heeft natuurlijk nog weinig met RB6 Siege te maken, maar het is wel goed om op die manier je gun play te verbeteren. En met één of twee maten in een team maakt het ook best lachen. Niet te serieus nemen, dingen proberen en flink ouwehoeren.

Helaas heb ik wel ook het probleem dat al mijn attachments, skins en head gear opnieuw geselecteerd moeten worden. Een restart nog niet gedaan, hoop dat dit de oplossing bleek te zijn. Maar ben er bang voor, daar ik al meerdere operators opnieuw heb goed gezet.

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-08 15:20
Iemand vanavond wat rondes op de PS4?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Nu op de test server:

BALANCING
SHIELD HIP-FIRE
Hip-fire cone increased. We have standardized the hip-fire penalization when you have a Ballistic Shield equipped.

BALLISTIC SHIELD MELEE
Performing a melee attack with a Ballistic Shield equipped will now only injure and DBNO the opponent, instead of killing them.

ECHO
Reduced Yokai Sonic Burst disorientating effect base duration to 7 seconds (down from 10s).

GLAZ
Reduced time it takes to trigger the vision penalty when moving or rotating, lowering the overall vision penalty when moving.
Movement time before complete vision is lost is now 6 seconds (up from 2.5s).
The speed at which the vision penalty is applied when rotating has also been slowed down.

JACKAL
Reduced the number of pings from a scan to 4 (down from 5).
[Edit/Update for clarification] Tracking: Now 20 seconds ping every 4 seconds + ping duration (initial ping + 4 pings).
[Further clarification]: Tracking time reduced by 5 seconds. This means that instead of 5 pings (+initial ping) over 25s, it is 4 pings (+initial ping) over 20s.

MAVERICK
Modified breaching torch sound SFX.
Breaching torch sounds will now be easier to hear when Maverick is making a hole close to you.

NØKK
Increased Nøkk's ability duration to 12 seconds and increased the refill timer to 12 seconds.
With the longer duration, and cooldown, you’ll be able to better leverage her ability.

I have the cape.

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:35:
Nu op de test server:

BALANCING
SHIELD HIP-FIRE
Hip-fire cone increased. We have standardized the hip-fire penalization when you have a Ballistic Shield equipped.

BALLISTIC SHIELD MELEE
Performing a melee attack with a Ballistic Shield equipped will now only injure and DBNO the opponent, instead of killing them.

ECHO
Reduced Yokai Sonic Burst disorientating effect base duration to 7 seconds (down from 10s).

GLAZ
Reduced time it takes to trigger the vision penalty when moving or rotating, lowering the overall vision penalty when moving.
Movement time before complete vision is lost is now 6 seconds (up from 2.5s).
The speed at which the vision penalty is applied when rotating has also been slowed down.

JACKAL
Reduced the number of pings from a scan to 4 (down from 5).
[Edit/Update for clarification] Tracking: Now 20 seconds ping every 4 seconds + ping duration (initial ping + 4 pings).
[Further clarification]: Tracking time reduced by 5 seconds. This means that instead of 5 pings (+initial ping) over 25s, it is 4 pings (+initial ping) over 20s.

MAVERICK
Modified breaching torch sound SFX.
Breaching torch sounds will now be easier to hear when Maverick is making a hole close to you.

NØKK
Increased Nøkk's ability duration to 12 seconds and increased the refill timer to 12 seconds.
With the longer duration, and cooldown, you’ll be able to better leverage her ability.
Ben sowieso blij met de soundbuff op maverick. jackel moet nog meer generfed worden, zou graag willen zien dat hij 1 operator maar 1x kan scannen. Voor de rest zijn het goede changes

waarom?

• Bart ®

Bart ®

Highfeed schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:30:
[...]

Ben sowieso blij met de soundbuff op maverick. jackel moet nog meer generfed worden, zou graag willen zien dat hij 1 operator maar 1x kan scannen. Voor de rest zijn het goede changes
Ja dat je meermaals gescand kan worden is wel kut. Mogen ze inderdaad ook nog wel fixen.

I have the cape.

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Ik kwam een hacker tegen die ging teleporten of aimbot gebruikte. Beetje youtube kijken zie ik dat het inmiddels normaal is. Als je weet hoe je het moet aanpakken schakelen ze over naar aimbot en wallhack.

shadow4thedark wijzigde deze reactie 31-07-2019 02:46 (24%)

• Highfeed
shadow4thedark schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 02:44:
Ik kwam een hacker tegen die ging teleporten of aimbot gebruikte. Beetje youtube kijken zie ik dat het inmiddels normaal is. Als je weet hoe je het moet aanpakken schakelen ze over naar aimbot en wallhack.
Normaal is het natuurlijk niet, al moet ik zeggen dat ik eigenlijk geen hacker ben tegengekomen in ranked. In casual heb ik ze wel gezien. Dan zal je ze natuurlijk wat meer in plat en daimond zien en ik ben Gold. op YT word natuurlijk alles een beetje aangedikt etc.

waarom?

• Beun de Haas BV
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 14-08 13:48
Ik speel sinds kort weer Siege. Ligt het aan mij of is de Ranked matchmaking echt brak? Als ik solo speel, kom ik echt in de meest amateuristische teams terecht en kijk ik niet eens meer op van het gros van de games 4v5 te moeten spelen.

• Bart ®

Bart ®

Beun de Haas BV schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:15:
Ik speel sinds kort weer Siege. Ligt het aan mij of is de Ranked matchmaking echt brak? Als ik solo speel, kom ik echt in de meest amateuristische teams terecht en kijk ik niet eens meer op van het gros van de games 4v5 te moeten spelen.
Ranked matchmaking is doorgaans juist redelijk goed. Als je in een team van 5 golds zit, krijg je doorgaans ook 5 golds tegen je. Soms heb je wel eens van die pauperteams van 3 plats, een silver en een copper of zo, maar dat is de minderheid van de matches. Juist in casual is de matchmaking af en toe ruk, laatst nog een match met ons team van golds tegen 2 diamonds, 2 plat 1's, en een plat 2. Thanks Ubi :').

I have the cape.

• Bart ®

Bart ®

Deze week is de Major in Raleigh. Zondag is de finale, en dan is er ook een aankondiging van het volgende seizoen.

Tijden 6 uur bij optellen voor Nederlandse tijd. Tijdens de group stage zijn er twee streams:
https://www.twitch.tv/rainbow6
https://www.twitch.tv/rainbow6bravo

Meer info hier. Veel kijkplezier :).

I have the cape.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 02:18
Of als je te lui bent om te tellen:

• Highfeed
Bart ® schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 19:28:
Deze week is de Major in Raleigh. Zondag is de finale, en dan is er ook een aankondiging van het volgende seizoen.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Tijden 6 uur bij optellen voor Nederlandse tijd. Tijdens de group stage zijn er twee streams:
https://www.twitch.tv/rainbow6
https://www.twitch.tv/rainbow6bravo

Meer info hier. Veel kijkplezier :).
Ty voor deze info, was er zelf nog naar opzoek. Ben zelf wel fan van G2 esports. Die gasten vind ik echt geweldig.
Mooi man, ty

waarom?

• VikeeVeekie
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 16-08 23:22
Ik ben nu een kleine 3 weken aan het spelen en kan zeggen dat ik heel erg onder de indruk ben van dit spel en er ook veel lol aan heb met 4 andere vrienden :P

CS:GO heb ik ook een paar keer gespeeld maar vind ik dit veel leuker spelen omdat je veel tactischer moet spelen en de speelomgeving daarnaast ook een stuk dynamischer aanvoelt (zwakke gipsmuren en plafonds doorbreken / blootstellen).
Pagina: 1 ... 76 77 78 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True