Ik zeg ook niet dat het logisch is.
Wel leuk.
Zou ook wel grappig zijn als dan per ronde de teams random worden gemaakt.
Maarja dat kan niet.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:57
Martinspire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Moet je wel je Gamertag vermelden, anders kan niemand je toevoegen. Of je moet anderen zelf gaan toevoegen ...
Had mijn tag al in de lijst toegevoegd. Maar Autogespotnl hier nogmaals ;)

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Eindelijk verhuisd naar mijn nieuwe stulpje (studentenkamer) mét vast internet O+
Langzaamaan steeds iets meer tijd om te spelen :D

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 16:09
jimz93 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:35:
Eindelijk verhuisd naar mijn nieuwe stulpje (studentenkamer) mét vast internet O+
Langzaamaan steeds iets meer tijd om te spelen :D
Je krijgt een studentenkamer met juist goed internet? Meestal is het omgekeerd. :+

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Poulske schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:47:
[...]

Je krijgt een studentenkamer met juist goed internet? Meestal is het omgekeerd. :+
Ik ga van prima naar prima wat dat betreft :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Hmm, ik leg deze game maar even een paar dagen opzij denk ik. Niet eens omdat ik het geen toffe game vind (integendeel zelfs), maar meer vanwege het feit dat mijn aim opeens nergens meer op lijkt :+ . Teveel gespeeld afgelopen tijd gok ik zo :D .

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 17:30
voor de liefhebbers een compilatie [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O6Eqi5e3rPI]

[ Voor 17% gewijzigd door Tiberya op 18-01-2016 20:35 ]

Quote van de avond, kaasdipje tijdens t dronen: "Ja, ik ben een autotje en nu weg Roos" ;P

Zonder gein, geweldige avond gehad, heerlijk gegamed en mooie momenten gehad. Nadat drie tweakers eruit waren gecrashed waren the wammie en ik nog over en hebben uiteindelijk 5-3 verloren, waar het eerst 2-1 stond. Jammer dat we verloren maar die we wonnen waren zo geweldig awesome! :D

Compilatie komt nog een keer, heb volgens mij genoeg beelden om er wat leuks van te maken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 18-01-2016 23:20 ]

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
melantrix schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:47:

Nadat drie tweakers eruit waren gecrashed waren the wammie en ik nog over en hebben uiteindelijk 5-3 verloren, waar het eerst 2-1 stond.
ja dit is dus zo ruk, dat gebeurd bij ons ook elke keer... altijd 1 van de 5 die een crash heeft waardoor je ranked gewoon niet meer wint.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:50:
[...]

ja dit is dus zo ruk, dat gebeurd bij ons ook elke keer... altijd 1 van de 5 die een crash heeft waardoor je ranked gewoon niet meer wint.
We did it, once! Toen viel Klitse eruit en hebben we een beetje luck en enorm veel skill moeten gebruiken :+

Maar inderdaad, dit is toch wel iets waardoor ik behoorlijk hard kan gaan balen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:53:
[...]

We did it, once! Toen viel Klitse eruit en hebben we een beetje luck en enorm veel skill moeten gebruiken :+

Maar inderdaad, dit is toch wel iets waardoor ik behoorlijk hard kan gaan balen.
Ja, balen vooral omdat ik -eindelijk- weer op silver I zat, en ik na dat potje weer terug op bronze IV stond -.- terwijl we echt super goed hadden gespeeld met z'n tweeen, door 1 ronde keihard te winnen en 1 ronde 1 vs 1 over te blijven (en vervolgens verliezen, dat dan wel weer :/).

Mijn punt is dit: Het is lelijk dat het spel dat niet kan herkennen en je dat je dus keihard afgestraft wordt doordat er een paar mensen geen connectie meer hebben :F

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:00:
[...]

Ja, balen vooral omdat ik -eindelijk- weer op silver I zat, en ik na dat potje weer terug op bronze IV stond -.- terwijl we echt super goed hadden gespeeld met z'n tweeen, door 1 ronde keihard te winnen en 1 ronde 1 vs 1 over te blijven (en vervolgens verliezen, dat dan wel weer :/).

Mijn punt is dit: Het is lelijk dat het spel dat niet kan herkennen en je dat je dus keihard afgestraft wordt doordat er een paar mensen geen connectie meer hebben :F
Als ik met een normale game 5v5 verlies en dan gewoon derank vind ik het prima maar deranken omdat je 4 rondes 2v5 moet spelen en je wint er nog 1 of meerdere vind ik gewoon zwaar demotiverend.

Steam: Ryada.

• Poulske
melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:00:
[...]

Geen connectie? Ik werd er gewoon ontzettend hard uitgegooid door een of andere *** error.

• Kaasdipje
  • Laatst online: 23:04
Als we gewoon konden reconnecten was het geen eens een (groot) issue geweest. Had hoge verwachtingen dat reconnecten nu mogelijk zou moeten zijn, maar blijkbaar tijdens een connectie error behoudt je niet eens de mogelijkheid om hier gebruik van te maken. Slaat nergens op. Dat het dan ook nog eens effect heeft op de ranking (van de mensen die overblijven) is dan al helemaal schandalig.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Op de ps4 is het vaak zo dat als je een error hebt en ook geen matchmaking ban hebt, en je zoekt meteen weer een ranked match dat je in dezelfde lobby terugkomt

Psn: stone-face-lock

• Kaasdipje
  • Laatst online: 23:04
Kan kloppen, we kregen echter allemaal een ban terwijl 3 van ons tegelijk een Error kregen in de match.
Even een mededeling over het gebeuren op TS met private channel e.d:

We hebben dat een weekje getest door met een vaste team in een private channel te verzamelen om zo te kunnen garanderen dat we met de mensen kunnen spelen met wie we hadden afgesproken.
Het is ons wel bevallen omdat je goed op elkaar ingespeeld raakt en je merkt dat terug in het spelen van Ranked matches.

Helaas is het, naar ons idee, alleen niet bevallen door de rest van de community. We krijgen signalen dat we ons afsluiten van de rest, dat we de 'elite' of 'pros' zijn e.d. uitspraken. Dit vinden wij niet leuk en is ook absoluut niet onze bedoeling geweest. We hebben daarom besloten om de private channel maar te verwijderen. We zullen dan op andere manieren proberen af te spreken om er zo toch nog samen te kunnen spelen. We merken alleen dat het concept van zo'n private channel verkeerd valt en dat is dan ook de reden dat we daarmee stoppen.

• jurgenb1990
melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:53:
Even een mededeling over het gebeuren op TS met private channel e.d:

We hebben dat een weekje getest door met een vaste team in een private channel te verzamelen om zo te kunnen garanderen dat we met de mensen kunnen spelen met wie we hadden afgesproken.
Het is ons wel bevallen omdat je goed op elkaar ingespeeld raakt en je merkt dat terug in het spelen van Ranked matches.

Helaas is het, naar ons idee, alleen niet bevallen door de rest van de community. We krijgen signalen dat we ons afsluiten van de rest, dat we de 'elite' of 'pros' zijn e.d. uitspraken. Dit vinden wij niet leuk en is ook absoluut niet onze bedoeling geweest. We hebben daarom besloten om de private channel maar te verwijderen. We zullen dan op andere manieren proberen af te spreken om er zo toch nog samen te kunnen spelen. We merken alleen dat het concept van zo'n private channel verkeerd valt en dat is dan ook de reden dat we daarmee stoppen.
ow leek mij juist een goed idee, maar misschien dan toch beter om gewoon via uplay je team samen te stellen ofzo. Ik heb tot nu toe meestal gewoon met de mensen kunnen spelen waar ik graag ranked mee wilde spelen zonder gebruik van de private squad.

jurgenb1990 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:09:
[...]

ow leek mij juist een goed idee, maar misschien dan toch beter om gewoon via uplay je team samen te stellen ofzo. Ik heb tot nu toe meestal gewoon met de mensen kunnen spelen waar ik graag ranked mee wilde spelen zonder gebruik van de private squad.
Ja, dat gaan we nu ook doen. Het gebeurde alleen wel eens dat je soort van over stroomt werd door anderen en je het voor je het wist met een volle squad zat. En aangzien het ook niet chill is als je dan weer weg gaat of zegt dat er iemand weg moet oid leek het ons wel handig om zo'n channel te hebben. Maar dat is blijkbaar niet goed ontvangen, dus dan doen we het wel op een andere manier ;)

sowieso is het tof hoor, om met zo'n vaste groep te spelen, raak je goed op elkaar ingespeeld enzo. En dat hoeft echt niet elke avond. hebben het nu 2x in de afgelopen week gedaan en dat ging al vet goed 8)

• Poulske
jurgenb1990 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:09:
[...]

Ja, we hebben nu afgesproken om gewoon in de lobby van TS te blijven hangen en vervolgens met 5 man naar een open channel te gaan, om te voorkomen dat we anders mensen weg moeten sturen.

Verwijderd

Als jullie eens met een Belg willen samenspelen. Add gerust Dookie_- op Uplay. :)

Ik speel vaak samen met iemand anders maar zou graag eens met een volledig team tactisch willen spelen. :)

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:47:
Als jullie eens met een Belg willen samenspelen. Add gerust Dookie_- op Uplay. :)

Ik speel vaak samen met iemand anders maar zou graag eens met een volledig team tactisch willen spelen. :)
Belgen zijn ook welkom op de TS server :)

En er zijn meerdere zuiderburen op TS.

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MadMax12 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:54:
En er zijn meerdere zuiderburen op TS.
Af en toe zie je er zelfs een oosterbuur.
Klopt, gisteravond nog met Foxsfang gespeeld.
Altijd goed een internationale community.

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:57:
Klopt, gisteravond nog met Foxsfang gespeeld.
Altijd goed een internationale community.
is goed voor je engelse spraak :P

jurgenb1990 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:58:
[...]

is goed voor je engelse spraak :P
En voor je radiostem!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:47:

Voeg even je naam toe op de lijst: http://bit.ly/tweakersTSlijst

Het makkelijkste is dat je gewoon op de TS komt en wanneer je dan mensen wilt joinen voegen ze je daar gelijk wel toe. Anders is je Uplay gelijk vol met 40+ mensen :+

knip, dubbel gepost |:(

[ Voor 94% gewijzigd door Melantrix op 19-01-2016 16:27 ]

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 10:42
ja dat krijg ik ook iedere keer te horen :D
Ik kom vanavond maar weer eens online :D

Floksor

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
During the No Man Left Behind challenge, your goal is to keep your team alive. At the end of each round the winning team will earn points based on the number of teammates still alive:

5 teammates =40 points
4 teammates =15 points
3 teammates =8 points
2 teammates =5 points
1 teammate =1 point

The goal is for the community to earn 140 million points between Tuesday, January 19th and Tuesday, January 26th. If we hit this goal, the community will earn the No Man Left Behind Reward.

This challenge will require you to focus on tactics and strategies that reinforce teamwork. Have your teammates back and everyone wins.

Get your favorite team together and join a match.

news: Rainbow Six

[ Voor 8% gewijzigd door The Outlaw op 19-01-2016 18:19 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:24:
[...]

Voeg even je naam toe op de lijst: http://bit.ly/tweakersTSlijst

Het makkelijkste is dat je gewoon op de TS komt en wanneer je dan mensen wilt joinen voegen ze je daar gelijk wel toe. Anders is je Uplay gelijk vol met 40+ mensen :+
Heb de lijst ingevuld , maar ik zie verschillende Teamspeaks ? Welke mag ik op of welke is de Tweakers TS? :)

Wil niet op iemand zijn TS kruipen waar ik eigenlijk niet welkom ben. :p
TS waar ik en volgens mij de rest ook op zit is ts4.ddns.net. Weet niet of de andere uberhaupt wel gebruikt worden.

Zie je dan op TS!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 19:35
Tijdje terug weer een volledig Tweakers VS Tweakers waarin ik (met wat geluk) een ace wist te halen. Dat voelt toch het lekkerste tegen mensen die je een beetje kent >:)

Met o.a. GerardHenninger, rwbk, supremedch, Ricloo en Dixxen.

• MrAelon
MrAelon schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:19:
Tijdje terug weer een volledig Tweakers VS Tweakers waarin ik (met wat geluk) een ace wist te halen. Dat voelt toch het lekkerste tegen mensen die je een beetje kent >:)

Met o.a. GerardHenninger, RAWLANDER rwbk, supremedch, Ricloo en Dixxen.

[video]

edit: Sorry voor the tea-bag RAW...

edit edit: kak. hoe verwijder ik deze comment.... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door MrAelon op 19-01-2016 22:24 ]

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024

[video]
Haha lekker. Daarnet ook even tweakers tegen tweakers gedaan maar Cosmic Maiky is me toch net even een maatje te groot 8)7

Psn: stone-face-lock

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024

[video]
Die was zeker nice!! _/-\o_

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Weet iemand of de "Bartlett University" map ook available zal zijn voor multiplayer? Heb ooit ergens gelezen dat dat wel de bedoeling was, maar hoor er niets meer van.

https://www.reddit.com/r/...oper_ama_on_december_7th/

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2016 11:32 ]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11 19:32

User

S3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XI7oJjV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sis1ADI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z8FBiPg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DaByMMb.jpg
Misschien als er weer een update komt met nieuwe content dat die map ook mee komt.
Staat wel dat het gratis is.
Buck ziet er interessant uit.
Beetje Ash achtig qua special.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11 19:32

User

S3

Meer screenshots hier.

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb bij de release van de nieuwe ops niet voldoende renown voor beide. Ik denk dat ik eerst de Buck unlock, zijn special lijkt me wel nice.

Verwijderd

Leuk een vrouwelijke defender :)
Wanneer komt dit uit?
Begin februari toch?

Verwijderd

MadMax12 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:02:
[...]

Wanneer komt dit uit?
Begin februari toch?
2 februari voor seasonpass houders :) weekje later voor iedereen.

Die Buck ziet er wel interessant uit vooral dat wapen. 837 firerate :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2016 12:04 ]

• MrAelon
Vooral voor de keuken in House..... :X ;)

Verwijderd

MrAelon schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:05:
[...]

Vooral voor de keuken in House..... :X ;)
pas maar op ze heeft een bereklem :)

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:10:
Weet iemand of de "Bartlett University" map ook available zal zijn voor multiplayer? Heb ooit ergens gelezen dat dat wel de bedoeling was, maar hoor er niets meer van.

https://www.reddit.com/r/...oper_ama_on_december_7th/
Verder nog niets over gehoord of gelezen. Zal binnenkort wel duidelijkheid over komen.

Dan gaan we die vanaf 2-feb eens goed aan de tand voelen.

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb geen season pass, dus zal vanaf 2 feb voornamelijk even in casual kijken hoe die nieuwe operators werken :P

• jurgenb1990
gaaaaaffff! ik wil die buck, die berenklem ziet toch iedereen meteen en dat wijf heeft een shotgun.... Liever een coole attacker erbij, hoewel ik dan wel afscheid van mijn blitz moet nemen :(

Jij speelt toch al met grote regelmaat met Twitch?
Dus een beetje afscheid heb je al genomen.

• Tiberya
gisteren nog een leuke match gehad 2 VS 5 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SS7CwVNMVW0]

Verwijderd

MadMax12 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:24:
Jij speelt toch al met grote regelmaat met Twitch?
Dus een beetje afscheid heb je al genomen.
Speel ook t liefste met Twitch en Bandit. Merk dat firerate toch behoorlijk belangrijk is.

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:42:
[...]

Speel ook t liefste met Twitch en Bandit. Merk dat firerate toch behoorlijk belangrijk is.
ik speel laatste tijd veel met pulse, ump45 en c4... ideale gun en c4 is vaak nodig

Verwijderd

vind die ump zo traag schieten juist.

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:05:
vind die ump zo traag schieten juist.
ja dat zeker maar heb het idee dat hij wel veel meer damage doet, enemys zijn heel snel dood. Heartbeat sensor is btw wel vrij nutteloos... wat dat ding mij toont heb ik 9/10 keer zelf al gehoord via mijn headset

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:26:
[...]

ja dat zeker maar heb het idee dat hij wel veel meer damage doet, enemys zijn heel snel dood. Heartbeat sensor is btw wel vrij nutteloos... wat dat ding mij toont heb ik 9/10 keer zelf al gehoord via mijn headset
ok, dan ligt t aan mij :) Klopt heb zelf ook aardige headset waarmee ik tegenstanders toch heel vaak vantevoren hoor aankomen. Die Pulse roept trouwens ook nog iedere keer iets van "heartbeat sensor active!!!" Lekker handig als er een tegenstander in de buurt is :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2016 15:26 ]

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Hoort je eigen team dit niet alleen? Lijkt mij toch wel, ik heb het in elk geval als attacker nog nooit gehoord, maar dat kan ook aan mij liggen :+
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:24:
[...]

ok, dan ligt t aan mij :) Klopt die Pulse roept trouwens ook nog iedere keer iets van "heartbeat sensor active!!!" Lekker handig als er een tegenstander in de buurt is :(

• Seroczynski
  • Niet online
Morgush schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:26:
Hoort je eigen team dit niet alleen? Lijkt mij toch wel, ik heb het in elk geval als attacker nog nooit gehoord, maar dat kan ook aan mij liggen :+
Ik twijfel er een beetje aan, maar ik geloof dat iedereen dat hoort. Speel verder echt nooit met de Pulse. Gebruik de UMP wel als ik Castle speel maar aan de heartbeat sensor heb je gewoon zo weinig.

Je hoort als attacker ook de defenders roepen als ze een reinforcement hebben geplaatst op een muur.

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Zo mensen, ik ben van plan om vandaag rainbow six siege te gaan kopen op de pc, dit kan via steam geloof ik zijn er mensen of is er een lijst van mensen die dit spelen waar ik mee samen kan spelen en zo ja ook een teamspeak of iets in die richting is waar ik kan joinen.

Stance Fanatic

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:30:
Je hoort als attacker ook de defenders roepen als ze een reinforcement hebben geplaatst op een muur.
zo'n tactisch spel en dan gaan ze wel allemaal lopen schreeuwen :P

• Tiberya
jurgenb1990 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:37:
[...]

zo'n tactisch spel en dan gaan ze wel allemaal lopen schreeuwen :P
RELOADING!

• jurgenb1990
Nicknamee schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:36:
Zo mensen, ik ben van plan om vandaag rainbow six siege te gaan kopen op de pc, dit kan via steam geloof ik zijn er mensen of is er een lijst van mensen die dit spelen waar ik mee samen kan spelen en zo ja ook een teamspeak of iets in die richting is waar ik kan joinen.
je kan beter even op tweakers (vraag/aanbod) zoeken naar de game, is hij maar 20-30 euro zoiets

• Seroczynski
  • Niet online
Nicknamee schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:36:
Deze Tweaker verkoopt UPlay Siege vouchers, zelf ook van hem gekocht. Scheelt je een kleine €40 met Steam. V&A aangeboden: Rainbow Six: Siege, PC (Windows)

De lijst met Tweakers die Siege spelen, per platform.

De TeamSpeak server die over het algemeen gebruikt wordt door Tweakers is ts4.ddns.net

Verwijderd

Hier wat mooie kills die ik gemaakt heb :)
Ikzelf speel veel casual dus zal dit niet zo snel in een ranked match gebeuren :9

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:40:
Hier wat mooie kills die ik gemaakt heb :)
Ikzelf speel veel casual dus zal dit niet zo snel in een ranked match gebeuren :9

[video]

[video]
Omg, dat tweede filmpje van jou.... die enemys zijn wel echt dom om elke keer bij dezelfde deur te komen :P vooral als er net 3/4 teammaten zijn neergeschoten

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Iemand enig idee hoelaat de patch voor de xbox/ps4 vandaag komt?

• Seroczynski
  • Niet online
fetix1 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:43:
Iemand enig idee hoelaat de patch voor de xbox/ps4 vandaag komt?
Willekeurig persoon op reddit zei dat de patch de 21e komt.

Edit: Veel mensen die zich hetzelfde afvragen, er is alleen geen officieel antwoord.

[ Voor 15% gewijzigd door Seroczynski op 20-01-2016 15:45 ]

Die van de PC kwam tussen 16:00 en 19:00 volgens mij.
Zal voor de consoles wel niet anders zijn.

Verwijderd

Seroczynski schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Willekeurig persoon op reddit zei dat de patch de 21e komt.

Edit: Veel mensen die zich hetzelfde afvragen, er is alleen geen officieel antwoord.
http://forums.ubi.com/sho...4c798eb13aaa5ac87fa9f5afc

Die Ubi_Epi op Reddit is schijnbaar een fake-account.

Ga er dus vanuit dat de update vandaag rond 16.00 CET gestart wordt.

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10 21:35
Zorgt zo'n silencer er nu ook voor dat je minder recoil hebt?

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-11 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:54:
[...]

http://forums.ubi.com/sho...4c798eb13aaa5ac87fa9f5afc

Die Ubi_Epi op Reddit is schijnbaar een fake-account.

Ga er dus vanuit dat de update vandaag rond 16.00 CET gestart wordt.
Update komt morgen check rainbow six siege op twitter.

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Scheduled outage on Jan 21st.
PS4: 10-10:45AM EST
XB1: 11-11:45AM EST

We will be deploying Update 1.3 to consoles.
→https://t.co/VX0ohZN0Ru

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
DeFries schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:53:
Zorgt zo'n silencer er nu ook voor dat je minder recoil hebt?
Nee. Niet altijd.

Verwijderd

Na lang twijfelen toch maar Siege aangeschaft, wordt momenteel gedownload naar m'n PS4. Volgens mij wel een van de betere tactical shooters die je kan krijgen momenteel. Zonder rare futuristische meuk zoals in CoD tegenwoordig. :9

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:25:
Na lang twijfelen toch maar Siege aangeschaft, wordt momenteel gedownload naar m'n PS4. Volgens mij wel een van de betere tactical shooters die je kan krijgen momenteel. Zonder rare futuristische meuk zoals in CoD tegenwoordig. :9
Welkom! Ik zou zeggen plaats je PSN in de Tweakers.doc lijst en voeg wat andere PSN's toe. Dan kan de fun beginnen :)

Er is ook een speciale PS4 Tweakers Rainbow Six Community. Even de naam 'Edzeau' intikken in de PSN zoekfunctie en de rest wijst zich vanzelf. Have fun! 8)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ging lekker gister, actie vanaf 2:00
[YouTube: https://youtu.be/xFZD2onSEVM?t=2m]
4 kills achter elkaar, meer geluk dan kwaliteit van mijn kant :D.

[ Voor 20% gewijzigd door Tortelli op 20-01-2016 19:07 ]

Verwijderd

rwbk schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:03:
[...]

Update komt morgen check rainbow six siege op twitter.
Thanks, beetje verwarrend. Forum staat 20e en twitter 21e januari. Zal de volgende keer eerst op twitter kijken.

https://twitter.com/rainbow6game?lang=nl

Mythbusters Rainbow 6:

Veel myths zijn wel bekend denk ik, maar ik wist bijvoorbeeld niet dat Jägers Active Defence Object maar maximaal twee objecten (nades) kan vernietigen.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2016 19:53 ]

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:24:
[...]

Thanks, beetje verwarrend. Forum staat 20e en twitter 21e januari. Zal de volgende keer eerst op twitter kijken.

Mythbusters Rainbow 6:

[video]

[video]

[video]

Veel myths zijn wel bekend denk ik, maar ik wist bijvoorbeeld niet dat Jägers Active Defence Object maar maximaal twee objecten (nades) kan vernietigen.
Dat zijn inderdaad handige tips, zal ze straks eens rustig bekijken. Thanks! :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:24:
[...]

Mythbusters Rainbow 6:

[video]

[video]

[video]

Die van Blitz en mute's jammer is goed om te weten! Dan is mute (nog) handiger!
Grappig dat thatcher's emp alleen dat ding van Fuze kapot maakt, had ik niet verwacht tbh xD
Al met al hele handige tips inderdaad! thanks voor het delen 8)

Interessante video, vraag me af hoe accuraat het is maar ik vond het wel bizar dat *blijkbaar* de damage stats in game niet kloppen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Melantrix op 20-01-2016 22:58 ]

Verwijderd

Tortelli schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:06:
Ging lekker gister, actie vanaf 2:00
[video]
4 kills achter elkaar, meer geluk dan kwaliteit van mijn kant :D.
Dit doe je wel netjes :)
Valt mij op dat nog veel mensen gelijk naar de objective rushen i.p.v. alle kamers goed te controleren.
Ikzelf gebruik geen laser omdat ik zelf heb mogen ervaren dat deze je positie kan verraden.

• Seroczynski
  • Niet online
melantrix schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:44:
[...]
Interessante video, vraag me af hoe accuraat het is maar ik vond het wel bizar dat *blijkbaar* de damage stats in game niet kloppen :(

[video]
Dat was wel interessant ja, bedankt. LevelCap komt mij wel bekend voor, zal van het weekend eens wat meer filmpjes van hem gaan bekijken.

Heb gisteren drie ranked matches gespeeld. Na de tweede loss moest ik echt even wat anders doen :( Ik denk dat de meeste dat wel herkennen, dat je als het ware "off" bent. Gelukkig niet deranked maar voelde me niet echt een aanvulling op het team. Vanavond gewoon weer proberen :)

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:32:
[...]

Dat was wel interessant ja, bedankt. LevelCap komt mij wel bekend voor, zal van het weekend eens wat meer filmpjes van hem gaan bekijken.

Heb gisteren drie ranked matches gespeeld. Na de tweede loss moest ik echt even wat anders doen :( Ik denk dat de meeste dat wel herkennen, dat je als het ware "off" bent. Gelukkig niet deranked maar voelde me niet echt een aanvulling op het team. Vanavond gewoon weer proberen :)
had ik vorige week, van gold 2 meteen deranked naar gold 1, naar silver 4 omdat je gewoon even niets raakt.... (had die dag ook wel gedronken)

Tja drank maakt meer kapot dan R6 Siege goed kan maken he!

Verwijderd

Goedenmorgen heren, moet zeggen heb me in tijden niet vermaakt met een fps want wat is R6 ongeloofelijk goed.

De spanning en stress die je soms voelt waarbij je hart soms in je keel zit :s, ik zal me ook toevoegen aan de pc spelers lijst. Ben benieuwd wat 2 februari gaat brengen maar voorlopig vermaak ik me uitstekend.

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:35:
Goedenmorgen heren, moet zeggen heb me in tijden niet vermaakt met een fps want wat is R6 ongeloofelijk goed.

De spanning en stress die je soms voelt waarbij je hart soms in je keel zit :s, ik zal me ook toevoegen aan de pc spelers lijst. Ben benieuwd wat 2 februari gaat brengen maar voorlopig vermaak ik me uitstekend.
met een team spelen van tweakers, is nog 10x leuker

• MrAelon

Gisteren een nieuwe tactiek geprobeerd met een aantal Tweakers. Complete chaos. Heerlijk

• jurgenb1990
MrAelon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:20:
[video]

Gisteren een nieuwe tactiek geprobeerd met een aantal Tweakers. Complete chaos. Heerlijk
haha zo heb je wel genoeg overzicht met al die gaten :P ik zou dan bang zijn dat er buiten een glaz rustig zit te spotten naar binnen

Verwijderd

Welke scope gebruiken jullie? :9

• Seroczynski
  • Niet online
Ik gebruik bijna alleen maar de Red Dot Sight, en met uitzondering de ACOG (waar velen de voorkeur aan geven).

• jurgenb1990
overal waar een ACOG op kan, doe ik dat :) anders een holographic.

Die afstand van de ACOG is gewoon overal fijn... van dichtbij kan je namelijk ook gewoon sprayen

Ik heb juist overal de Holo op en met uitzondering de ACOG, omdat die voor mn gevoel net iets te dichtbij komt.

Maar de ACOG is dus wel fijn overal? Ik met nu met de MP7 dat het me wel lekker ligt, maar was nog terughoudend om dat op andere wapens uit te proberen. Misschien maar ff uitproberen..

• jurgenb1990
melantrix schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:21:
Ik heb juist overal de Holo op en met uitzondering de ACOG, omdat die voor mn gevoel net iets te dichtbij komt.

Maar de ACOG is dus wel fijn overal? Ik met nu met de MP7 dat het me wel lekker ligt, maar was nog terughoudend om dat op andere wapens uit te proberen. Misschien maar ff uitproberen..
ja als ik op een raam aim met een mp5 of mp7 dan zit ik liever verder van de raam af, dus is ACOG nodig vind ik. En ook handig als je uit de raam kijken tijdens het roamen.

• Poulske
Ik gebruik overal een ACOG op, en anders de holographic.

• Seroczynski
  • Niet online
Naar aanleiding van een terugkerend onderwerp tijdens het scoreboard in ranked matches, hier een uitleg van iemand die volgens mij overeenkomt met het TrueSkill systeem dat Siege ook gebruikt. De gebruiker probeert duidelijk te maken waarom je soms na een dikke winstreak nog altijd op hetzelfde rank zit.
quote: Hareuhal
The reason is likely due to the fact that you calibrated at Bronze 2 and he calibrated at Silver 2.
Trueskill is a modified ELO / Glicko system. When you go on a winning streak, the system has determined that you should win the next game.

What this means is that you climbed from Bronze 2 to Silver 3, so the system has determined that you should win more often than not. Why is this important? Because, when the system expects you to win, you're rewarded less for it.

Your friend, however, calibrated at Silver 2 and only climbed to Silver 4. His climb was smaller, for the system hasn't expected him to win his games yet.

The people you're playing that are "higher ranks" are only "higher ranks" by their public display, aka "Bronze/Silver/Gold/Plat/Diamond".

You see, the system works in reverse as well. When you're losing a lot, the system expect you to lose. Not only that, but it matches you against lower opponents. When this happens, you typically gain less points from beating those "higher opponents" because they're on a losing streak.

So how do you rank up? You have to keep winning. You'll break through that plateau, and you'll start getting matched up against people with a higher Trueskill ranking than you, which means you'll start getting more XP per win.

What this also means is that if you're a Silver 2, you might start matching against Platinums while on a major winning streak, and unless you're actually good enough, you're going to lose that streak.

You'll start earning your higher rank slower once you've plateaued, but you'll still get it.
Bron: reddit

Pagina: 1 ... 23 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.