• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11-2025
voor mij gaat overal de holographic op, vind ik gewoon erg prettig werken :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Seroczynski schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:16:
Naar aanleiding van een terugkerend onderwerp tijdens het scoreboard in ranked matches, hier een uitleg van iemand die volgens mij overeenkomt met het TrueSkill systeem dat Siege ook gebruikt. De gebruiker probeert duidelijk te maken waarom je soms na een dikke winstreak nog altijd op hetzelfde rank zit.

[...]

Bron: reddit
Dit heb ik hier al een keer eerder gepost zonder resultaat

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Holograpic is beste! :) scope, met grootste view!
Seroczynski schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:16:
Naar aanleiding van een terugkerend onderwerp tijdens het scoreboard in ranked matches, hier een uitleg van iemand die volgens mij overeenkomt met het TrueSkill systeem dat Siege ook gebruikt. De gebruiker probeert duidelijk te maken waarom je soms na een dikke winstreak nog altijd op hetzelfde rank zit.

[...]

Bron: reddit
Bedankt voor het delen! Ik vraag me af of ik het helemaal begrijp, maar sowieso interessant :9

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Het hele Google sheet lijkt overhoop gehaald te zijn ... Nou ja, heb de meeste er toch al op staan :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Maykz0r
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:29
Seroczynski schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:53:
Het hele Google sheet lijkt overhoop gehaald te zijn ... Nou ja, heb de meeste er toch al op staan :)
Je kan een vorige versie terugzetten. Zo te zien is het gebeurt na 10:16 vanochtend.
File>Revision history

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:32
Lijkt nu op alfabetische volgorde staan met de Z bovenaan :+ Zag in één keer een hele TRS lijst staan :P

bl44t

• Seroczynski
  • Niet online
Maykz0r schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Je kan een vorige versie terugzetten. Zo te zien is het gebeurt na 10:16 vanochtend.
File>Revision history
Goeie, ik was al handmatig bezig gegaan maar dat heb ik gestaakt :) Heb vervolgens de revision van 10:16 teruggeplaatst.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik was nog ergens erg benieuwd naar. Ik zie bij load outs bij ieder wapen rechts onderin bij "Recoil Patern" een paar blokjes (groen, geel, oranje, rood). Ik zie ook dat bij ieder wapen deze blokjes iets anders staan, maar kan niet echt opmaken wat dit nu precies in moet houden. Iemand een idee?

En ja, dat is het recoil patern, maar wat is het precies en wat kan ik er precies uit opmaken? :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DU2MxKB.jpg
hm, dat is al de 2e keer :/ jammerlijk dit ;(
Edzeau schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:42:
Ik was nog ergens erg benieuwd naar. Ik zie bij load outs bij ieder wapen rechts onderin bij "Recoil Patern" een paar blokjes (groen, geel, oranje, rood). Ik zie ook dat bij ieder wapen deze blokjes iets anders staan, maar kan niet echt opmaken wat dit nu precies in moet houden. Iemand een idee?

En ja, dat is het recoil patern, maar wat is het precies en wat kan ik er precies uit opmaken? :9

[afbeelding]
Hoe ik het begrijp is dat de groene blokjes de eerste kogel is, geel 2e etc. Dus dan kan je zien hoeveel invloed de recoil heeft op je wapen en waar je wapen zit als je en burst van 4 kogels geeft.

• Placid_K
  • Laatst online: 31-12-2025

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Speel eigenlijk alleen ranked. Gaat best aardig (Silver IV). Tien jaar Quake heeft me niet goed gedaan merk ik. Te vaak kies ik nog voor om te 'rushen' in plaats van rustig af te wachten. Soms met succes (vier snelle kills achter elkaar), maar vaak leidt louter naar de eeuwige jachtvelden.

Maar blijft een geweldige game!

• Edzeau
Placid_K schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:22:
Speel eigenlijk alleen ranked. Gaat best aardig (Silver IV). Tien jaar Quake heeft me niet goed gedaan merk ik. Te vaak kies ik nog voor om te 'rushen' in plaats van rustig af te wachten. Soms met succes (vier snelle kills achter elkaar), maar vaak leidt louter naar de eeuwige jachtvelden.

Maar blijft een geweldige game!
Ik heb dan vooral veel COD gedaan afgelopen jaren, maar was er dit jaar helemaal klaar mee. Vandaar de keuze om voor RB6 te gaan. Ook ik moet het nog veel rustiger leren spelen. Afgelopen nacht nog een paar potjes mee gedaan met wat mede-Tweakers, die me gelukkig een beetje konden sturen zo dat ik minder snel overal heen zou rennen. :P

• Placid_K

Placid_K

Edzeau schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:23:
[...]

Ik heb dan vooral veel COD gedaan afgelopen jaren, maar was er dit jaar helemaal klaar mee. Vandaar de keuze om voor RB6 te gaan. Ook ik moet het nog veel rustiger leren spelen. Afgelopen nacht nog een paar potjes mee gedaan met wat mede-Tweakers, die me gelukkig een beetje konden sturen zo dat ik minder snel overal heen zou rennen. :P
Merk overigens wel dat er aardig wat gecheat wordt. Zit er in RB6 uberhaupt anti-cheatsoftware?

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025

Ryada

She/Her

Placid_K schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:45:
[...]

Merk overigens wel dat er aardig wat gecheat wordt. Zit er in RB6 uberhaupt anti-cheatsoftware?
9 vd 10 keer is een cheater of random schoten op luck. Of pung problemen. Of render problemen met deze game. Heb tot op heden vage dingen gezien maar nog geen hacker. Bug abusers daargelaten ofc.

Steam: Ryada.

• Placid_K

Placid_K

wambamNL schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:54:
[...]

9 vd 10 keer is een cheater of random schoten op luck. Of pung problemen. Of render problemen met deze game. Heb tot op heden vage dingen gezien maar nog geen hacker. Bug abusers daargelaten ofc.
Zie: YouTube: Rainbow Six Siege ESP & Wallhack

Het stikt van de cheaters.

• Ryada

Ryada

She/Her

Dus als ik een filmpje van een game maak waarin ik hack betelend dat meteen dat die hele game volzit met hackers? Antwoord is nee. Voor elke game bestaam hack dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik zeg alleen dat 9 vd 10 keer dat iemand hacker called het simpel teamwork of 1 van bovenstaande redenen is.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:10
Edzeau schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:23:
[...]

Zaten niet heel veel Tweakers in de groep hoor, waren vrienden van mij ;)
Maar was zeker geslaagd, je moet vaker zo laat online zijn :P

P.S.
Was ik minder negatief deze keer?

• Edzeau
GerardHenninger schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:38:
[...]

Zaten niet heel veel Tweakers in de groep hoor, waren vrienden van mij ;)
Maar was zeker geslaagd, je moet vaker zo laat online zijn :P

P.S.
Was ik minder negatief deze keer?
Ha, ik ken jou en Sam van Tweakers, dus ging er maar van uit dat de rest ook Tweakers waren. Overigens ben ik bijna elke dag tot 2 of 3 uur online, daar zal het niet aan liggen. Zal je zo even toevoegen op PSN. En dit keer was het inderdaad helemaal anders, thanks voor je feedback in game! ;)

• jimz93
Vanavond rond 23:00 mensen aanwezig?

Kon afgelopen dagen helaas niet eerder dan 0:00 ivm late dienst en toen was er werkelijk níemand meer online :|

• GerardHenninger
jimz93 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:40:
Vanavond rond 23:00 mensen aanwezig?

Kon afgelopen dagen helaas niet eerder dan 0:00 ivm late dienst en toen was er werkelijk níemand meer online :|
Dat lijkt me sterk, ik speel bijna iedere dag tot 3 a 4 uur met een volle squad :P

• jimz93
GerardHenninger schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:45:
[...]

Dat lijkt me sterk, ik speel bijna iedere dag tot 3 a 4 uur met een volle squad :P
PC of PS4?

Op de PC op de TS kwam ik niemand meer tegen...

• GerardHenninger
jimz93 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:49:
[...]

PC of PS4?

Op de PC op de TS kwam ik niemand meer tegen...
PS4 :)

D'r zijn altijd wel mensen online, alleen in het weekend minder (af en speel je 's nachts dan wel met een dronken Tweaker *kuch* MrAelon).

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
wat is eigenlijke het maximale clearence level wat je kan krijgen?
N.Uckerman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 03:56:
wat is eigenlijke het maximale clearence level wat je kan krijgen?
Volgens mij is dat niet bekend. Heb zelf nog niet gezien dat mensen boven de 100 waren dus denk miss 100?

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Placid_K schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:45:
[...]

volgens mij valt het cheaten wel mee, 9/10 keer kan ik wel verklaren hoe hij weet dat jij daar in die bepaalde kamer zit. Ben er laatst wel 1 tegengekomen wat echt niet kon..... Ik liep na de drone fase naar een bepaalde kamer, heb silent gelopen, niemand heeft mij kunnen horen... en heb continu op de deur gelet.. Geen drone te bekennen... Toch komt er ineens een nade de hoek om gekaatst recht op mijn gezicht. Overigens, was ik aan het roamen dus zat absoluut niet dicht bij de bom. Toen ik van de nade wegrende, kwam hij al meteen om de hoek gepeaked. Duidelijk dat hij dus wist waar ik zat.

Ik noem nooit iemand (serieus) een hacker, maar dit kon gewoon niet

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:10:
[...]

Volgens mij is dat niet bekend. Heb zelf nog niet gezien dat mensen boven de 100 waren dus denk miss 100?
Heb al 108 en 110 gezien.
Dus gaat door boven de 100.
Tot hoever weet ik dan weer niet.
MadMax12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:10:
[...]

Heb al 108 en 110 gezien.
Dus gaat door boven de 100.
Tot hoever weet ik dan weer niet.
Oke! Ik vraag me eigenlijk af of er uberhaupt een limiet op zit. Aangezien er verder niks nuttigs mee gebeurd. .

• MadMax12
Alleen dat je erg veel Renown spaart.
Verder weinig nut denk ik idd.
Of er moet iets gaan komen wat dit nuttig maakt.
En je weet als tegenstander dat het iemand is die heel wat uurtjes gemaakt heeft, dus enige ervaring heeft in het spel.

Verwijderd

MadMax12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:58:
En je weet als tegenstander dat het iemand is die heel wat uurtjes gemaakt heeft, dus enige ervaring heeft in het spel.
Level zegt dat betreft niks over hoe iemand speelt of hoe goed diegene is :)

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:58:
ik heb toch wel vaker spelers gezien van level 80+ die er vrij weinig van bakten :P

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-12-2025
Nu mijn NAT eindelijk van strict af is, kan ik met mijn zwager spelen. Gisteravond een paar potjes online gedaan (had al wel wat situations e.d. gespeeld), maar merk dat ik nog even moet oefenen... vijftal potjes gespeeld en bij 1 potje ging het echt lekker. Toen met een shotgun 3 man overhoop geknald en een vierde serieus gehit (hij had mij helaas eerder...). Van de vijf rondjes er wel vier gewonnen, maar dat heb ik dus te danken aan mijn team :)
Heb wel erg genoten van de matches. Leken ook allemaal eerlijke potjes te zijn. Ga zeker vaker spelen!

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Verwijderd

Ik speel sinds een dag of 2 op de PS4... Nog eigenlijk nooit FPS op een console gespeeld, dus het gaat me nog niet heel goed af. Dieptepunt was dat ik achter een tegenstander uit kwam, ik een half magazijn leegschoot op hem voordat hij omdraaide en mij in 2-3 kogels omlegde. :( Maa de oplossing is wel duidelijk: oefenen, oefenen en nog eens oefenen... :+

Wat ik me nog afvraag... Ik zie vaak "You have been spotted" staan. Ben ik dan gezien door een tegenstander of door een drone/camera?

• MadMax12
jurgenb1990 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:08:
[...]

ik heb toch wel vaker spelers gezien van level 80+ die er vrij weinig van bakten :P
Ik heb toch ook niet gezegd dat deze mensen goed zijn???
Wel dat ze ervaring hebben met het spel.

Ik heb ook een paar 100 uur ervaring in de COD-reeks, maar bak er weinig van hoor.

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:19:
Ik speel sinds een dag of 2 op de PS4... Nog eigenlijk nooit FPS op een console gespeeld, dus het gaat me nog niet heel goed af. Dieptepunt was dat ik achter een tegenstander uit kwam, ik een half magazijn leegschoot op hem voordat hij omdraaide en mij in 2-3 kogels omlegde. :( Maa de oplossing is wel duidelijk: oefenen, oefenen en nog eens oefenen... :+

Wat ik me nog afvraag... Ik zie vaak "You have been spotted" staan. Ben ik dan gezien door een tegenstander of door een drone/camera?
Als die tekst in beeld komt te staan ben je 'actief' spotted, dus de tegenstander heeft via een statische camera of drone op een knop gedrukt om jouw te scannen. De tegenstanders krijgen dan een rode indicatie van jouw huidige locatie. Als dit gebeurd is het het beste om je locatie te verplaatsen en tevens te kijken op welke manier je gespot bent, via een drone of camera, en deze dan slopen.

• MadMax12
Krijg je die melding ook als defender??
(Als attacker ben ik al opgehouden met spotten en geeft het via TS door)

Als attacker wel en dat is altijd een statische camera.

[ Voor 28% gewijzigd door MadMax12 op 22-01-2016 11:24 ]

• Seroczynski
  • Niet online
MadMax12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:23:
Krijg je die melding ook als defender??
(Als attacker ben ik al opgehouden met spotten en geeft het via TS door)

Als attacker wel en dat is altijd een statische camera.
Ook als defender, dan door drones. Als ze je wel zien maar niet 'taggen' dan krijg je niet de melding te zien, dus je moet ook opletten dat er geen drones gewoon ergens liggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Seroczynski op 22-01-2016 11:26 ]

• MadMax12
Die drones moet je ook kapot maken. 7(8)7
Altijd goed rondkijken.
Ze liggen regelmatig op planken, in wasbakken, achter/op de objective.
En daar waar denkbaar is.
Boven op kasten, tv's, enz....
Heb al een hoop inventieve plekken voorbij zien komen.
En in de ranked steeds meer op strategische plekken over de map verdeeld.

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-01 13:44
Weer een compilatietje klaar, mocht iemand het leuk vinden om te bekijken :)

• jurgenb1990
Gister maak ik het mee, speel ranked met trs team die bronze 3,silver 1 enzo zijn.. Erste game winnen we omdat enemys slecht waren. Tweede game zijn ze wat beter maar winnen we gemakkelijk met 4-0... Waarbij ik eindig met 9-1... Ik was net de game hiervoor gold geworden... Na deze 9-1 score en dikke overwinning krijg ik gewoon een derank :o dus van gold 1 weer naar silver 4... Ranking system is dus gewoon fucked up

• Seroczynski
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:36:
Gister maak ik het mee, speel ranked met trs team die bronze 3,silver 1 enzo zijn.. Erste game winnen we omdat enemys slecht waren. Tweede game zijn ze wat beter maar winnen we gemakkelijk met 4-0... Waarbij ik eindig met 9-1... Ik was net de game hiervoor gold geworden... Na deze 9-1 score en dikke overwinning krijg ik gewoon een derank :o dus van gold 1 weer naar silver 4... Ranking system is dus gewoon fucked up
Gisteren zat ik ook met wat Tweakers ranked te spelen. Dankzij connectivity issues kwamen we 4vs3 in een game waarna nog twee enemies vertrokken en het dus 4vs1 werd. Kregen we een "Forfeit Victory", ik rank up, een andere speler deranked. Er was gewoon helemaal niet gespeeld die ronde :X

[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 24-01-2016 12:03 ]

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-01 13:44
Als je nog 1 potje kunt spelen maar eigenlijk snel weg moet:

Verwijderd

De boottruuk in de garage van het chalet. Werd helaas een beetje afgeleid door ene bravehendrik via de party ;)

En ga nooit in de buurt van een teamm8 liggen als je met Twitch de jammers wil slopen ;)

en t vierde filmpje uit de mythbuster reeks :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2016 18:26 ]

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
altijd die recruits die het doen xD

Verwijderd

Volgende keer neem ik Sledge, kan gewoon door muren heen lopen........

• Seroczynski
  • Niet online
Als het goed is heeft een maat van mij de game sinds vandaag ook voor de PC :) Heb hem meteen even de TS doorgegeven.

Edit: En gefeliciteerd met je 100 Opti! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Seroczynski op 25-01-2016 10:44 ]

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:56:
Als het goed is heeft een maat van mij de game sinds vandaag ook voor de PC :) Heb hem meteen even de TS doorgegeven.

Edit: En gefeliciteerd met je 100 Opti! :)
welke rank ben jij nu?

• Seroczynski
  • Niet online
Gold II, heb na zaterdag niet meer gespeeld. Hoezo? :)

• jurgenb1990
Seroczynski schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:20:
[...]

Gold II, heb na zaterdag niet meer gespeeld. Hoezo? :)
ja omdat je zei dat je ranked up was, dacht dat jij al gold 2 was... dus naar gold3 was gegaan

• Seroczynski
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:22:
[...]

ja omdat je zei dat je ranked up was, dacht dat jij al gold 2 was... dus naar gold3 was gegaan
Klopt, ik was ook naar Gold III gegaan maar ben daarna weer deranked :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-01 23:12

Martinspire

Awesomeness

Gisteren lekker zitten spelen met Kapkan. Ik gebruik ze niet meer voor de ramen bij objectives omdat die toch meestal wel gesloopt worden. Nee, ik loop vanaf het begin meteen naar de hoofdingangen en zet hem daaronder. Daar worden ze minder vaak verwacht (zeker als het de andere kant van de map is) en daardoor toch regelmatig een kill ermee. Ook gemerkt dat sommige niet goed te zien zijn als het kozijn erg dik is. Zoals bij de opening bij het bankgebouw (bij hoofdingang de opening na de ingang). Andere maps heeft het niet altijd veel zin, maar helpt het nog wel eens om te zorgen dat ze geluid moeten maken om verder te gaan. Vaak als je op de bovenste verdieping zit bijvoorbeeld.

Headshots maken lukt de laatste dagen ook steeds beter, dus die silencer werkt prima dan. Ook wat meer aan het afwisselen met operators, daar ik eerst met minimaal 2 armor rondliep.

Overigens zie ik wel steeds vaker mensen met dikke lag (ondanks dat het niet op het scoreboard bij de ping te zien is) dat je ze echt gigantisch vaak moet raken. Ook blijf ik het raar vinden dat we hier niet onder de 50ms lijken te komen. Wordt tijd voor wat servers in Amsterdam imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
Martinspire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:40:
... Wordt tijd voor wat servers in Amsterdam imo
Sessies worden door Ubi geregeld, de game zelf wordt automatisch door 1 van de spelers gehost. Vandaar dat de resultaten een goede of slecht game sessie vaak wisselvallige resultaten geeft. Er zijn geen centrale servers die de games zelf hosten.

• MadMax12
Zat gister in een team met ping onder de 50.
Allemaal rond de 46 a 48.

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Martinspire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:40:
Gisteren lekker zitten spelen met Kapkan. Ik gebruik ze niet meer voor de ramen bij objectives omdat die toch meestal wel gesloopt worden. Nee, ik loop vanaf het begin meteen naar de hoofdingangen en zet hem daaronder. Daar worden ze minder vaak verwacht (zeker als het de andere kant van de map is) en daardoor toch regelmatig een kill ermee. Ook gemerkt dat sommige niet goed te zien zijn als het kozijn erg dik is. Zoals bij de opening bij het bankgebouw (bij hoofdingang de opening na de ingang). Andere maps heeft het niet altijd veel zin, maar helpt het nog wel eens om te zorgen dat ze geluid moeten maken om verder te gaan. Vaak als je op de bovenste verdieping zit bijvoorbeeld.

Headshots maken lukt de laatste dagen ook steeds beter, dus die silencer werkt prima dan. Ook wat meer aan het afwisselen met operators, daar ik eerst met minimaal 2 armor rondliep.

Overigens zie ik wel steeds vaker mensen met dikke lag (ondanks dat het niet op het scoreboard bij de ping te zien is) dat je ze echt gigantisch vaak moet raken. Ook blijf ik het raar vinden dat we hier niet onder de 50ms lijken te komen. Wordt tijd voor wat servers in Amsterdam imo
Ik maak ook geregeld Kapkan kills met de trap, wat ik vaak doe is het volgende:

- Deur eruit trekken
- Kijken aan welke kant de meeste rommel ligt, aan die kant de trap erop
- Nieuwe deur erop zetten
- Deur al voor 60% kapot maken

voordelen:
- enemy's zijn meer op zn hoede of er niemand achter dat deurtje zit te campen
- deur is na een klap kapot, wat doorlopen makkelijker maakt

Wat ook goed werkt is bij bijvoorbeeld de deur geheel open laten, zorgen dat je in de buurt daar een vuurgevecht houd. Letten ze meer op mij dan de trap :+

[ Voor 4% gewijzigd door SamStar op 25-01-2016 14:23 ]

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:44

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Merk veel verschil tussen verschillende potjes.

Vooral merkbaar als je tegenstanders lopen te peaken bij een deuropening (heel snel even in de deuroopening, schieten, en meteen weer terug en dat 5x achter elkaar) dat je al dood bent voordat je 'm ziet.

Daarnaast is de damage op afstand er laag. Als je long-range schiet kun je bijna een heel magazijn kwijt in iemand en die heeft dan nog steeds 50% health. Die damage is overigens ook (te) laag als je op de benen van een shield-guy schiet. Tien kogels erin en hij rent nog net zo vrolijk naar je toe.

Steam ID = Ackerfiets

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:30:
De boottruuk in de garage van het chalet. Werd helaas een beetje afgeleid door ene bravehendrik via de party ;)

[video]

En ga nooit in de buurt van een teamm8 liggen als je met Twitch de jammers wil slopen ;)

[video]

en t vierde filmpje uit de mythbuster reeks :)
[video]
Wel makkelijk om iemand anders de schuld te geven voor de skills die je eigenlijk niet hebt.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Family Guy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:24:
Merk veel verschil tussen verschillende potjes.

Vooral merkbaar als je tegenstanders lopen te peaken bij een deuropening (heel snel even in de deuroopening, schieten, en meteen weer terug en dat 5x achter elkaar) dat je al dood bent voordat je 'm ziet.

Daarnaast is de damage op afstand er laag. Als je long-range schiet kun je bijna een heel magazijn kwijt in iemand en die heeft dan nog steeds 50% health. Die damage is overigens ook (te) laag als je op de benen van een shield-guy schiet. Tien kogels erin en hij rent nog net zo vrolijk naar je toe.
Sowieso mogen turn-rate en snelheid van schildgasten wel omlaag. Laatst een 1v1 situatie waarbij iemand totaal geen mogelijkheid zag om een schild-mannetje van de zijkant te pakken te krijgen. Hij had net de bom geplant en was Montange dus kon zelf niet schieten in die modus. Maar door gebrek aan tegenstanders en de snelheid waarmee ie kon rondlopen en draaien, was er geen mogelijkheid om die gast nog te pakken.
Op console overigens, dus zit je zelf ook vast aan turn-rate. Knifen of iets is dan ook geen optie en als je door explosieven heen bent, krijg je hem gewoon met geen mogelijkheid meer down.
Of we moeten wat gemist hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 25-01-2016 17:06 ]

• Ryada

Ryada

She/Her

Martinspire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Sowieso mogen turn-rate en snelheid van schildgasten wel omlaag. Laatst een 1v1 situatie waarbij iemand totaal geen mogelijkheid zag om een schild-mannetje van de zijkant te pakken te krijgen. Hij had net de bom geplant en was Montange dus kon zelf niet schieten in die modus. Maar door gebrek aan tegenstanders en de snelheid waarmee ie kon rondlopen en draaien, was er geen mogelijkheid om die gast nog te pakken.
Op console overigens, dus zit je zelf ook vast aan turn-rate. Knifen of iets is dan ook geen optie en als je door explosieven heen bent, krijg je hem gewoon met geen mogelijkheid meer down.
Of we moeten wat gemist hebben
Montagnes schield heeft volgens mij durability tov blitz. Maar dit weet ik niet zeker. Ik zou zeggen gewoon kogels erop blijven lossen.

• Family Guy

Family Guy

wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:16:
[...]

Montagnes schield heeft volgens mij durability tov blitz. Maar dit weet ik niet zeker. Ik zou zeggen gewoon kogels erop blijven lossen.
Durability? Een schild gaat niet 'lek' of kapot na een x-aantal kogels. Helaas. Zie de R6S-mythbusters filmpjes in dit topic.

Steam ID = Ackerfiets

• Ryada

Ryada

She/Her

Family Guy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:20:
[...]

Durability? Een schild gaat niet 'lek' of kapot na een x-aantal kogels. Helaas. Zie de R6S-mythbusters filmpjes in dit topic.
Nou toen een vriend van mij montagne speelde was zn schild 17/25 waar je normaal de ammo ziet. Die van blitz is inderdaad indestructible. Maar het ging over montagne.

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10-2025
Die schild gasten kun je altijd knifen. Teminste zo heb ik er al een aardig vlootje afgemaakt...

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:45:
[...]

Nou toen een vriend van mij montagne speelde was zn schild 17/25 waar je normaal de ammo ziet. Die van blitz is inderdaad indestructible. Maar het ging over montagne.
Ehhh, zoals hier ?

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/gQOVYb5VkbQ/hqdefault.jpg

Zeg maar de ammo count van je pistool :P

Nog even gecontroleerd, als je met het scherm uitgeklapt loopt dan verdwijnt het ook. Je zou het dus alleen zien als je met pistool in je hand loopt.

[ Voor 15% gewijzigd door AcXeller op 25-01-2016 19:00 ]

Mijn YouTube kanaal

• Seroczynski
  • Niet online
DeFries schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:55:
Die schild gasten kun je altijd knifen. Teminste zo heb ik er al een aardig vlootje afgemaakt...
Montagnes met een extended shield kan je niet knifen.

• Family Guy

Family Guy

Dat is de ammo van het pistol, niet de health van de shield.

Steam ID = Ackerfiets

• Ryada

Ryada

She/Her

AcXeller schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:55:
[...]

Ehhh, zoals hier ?

[afbeelding]

Zeg maar de ammo count van je pistool :P

Nog even gecontroleerd, als je met het scherm uitgeklapt loopt dan verdwijnt het ook. Je zou het dus alleen zien als je met pistool in je hand loopt.
Nee die snap ik.
Als je spectate als jij dood bent staat links in een overview zn ammo van al zn wapens/gadgets. Daarin heeft het schild zelf ook een ??/??

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
wambamNL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:45:
[...]

Nee die snap ik.
Als je spectate als jij dood bent staat links in een overview zn ammo van al zn wapens/gadgets. Daarin heeft het schild zelf ook een ??/??
Ik speel voornamelijk Terrorist Hunt en ben vaak de enige die Montagne nog wel eens pakt dus heb de spectate nooit gezien maar op bombers en explosieven na is er nog nooit iets door m'n schild (full size) gekomen. En regelmatig gehad dat er 4 man hun voorraad kogels aan het legen is.

Mijn YouTube kanaal

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Wat kan dit spel toch geweldig zijn. Net het spannendste potje ranked tot nu toe gespeeld met Stone, Tjerko, Bram & Sam.. Elk team won de verdedigende ronde en verloor de aanvallende ronde. Op een gegeven moment sta je 4-3 achter en zijn er nog twee spelers over tegen vier. Dan denk je; daar gaan we. Toch niet, en is het 4-4. Dan hoop je te mogen verdedigen, maar moet je toch aanvallen. En elke aanvallende ronde tot dan toe verloren. Vervolgens win je die laatste ronde _/-\o_ . Wat een spanning en wat een ontlading als je zo'n pot over de streep weet te trekken :P

• Speedy_JN
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-11-2025

Speedy_JN

Gang is alles...

De nieuwste AMD drivers doen voor mijn setup wonders. Alles draait op high met 2560 x 1440. Eerder draaide het al fantastisch op 1080p op high.

i5 @ 4ghz
x270x 4gb
16 gb

Just sharing!

Voorwaarts!

• jurgenb1990
ik heb sinds lange tijd weer eens laser op de handgun van blitz gezet. Was altijd bang dat ik mezelf zou verraden, maar aangezien het schild al zo veel herrie maakt verraad je jezelf toch al. Het schieten zonder te aimen ben ik nu wat aan het oefenen, wat opzich zelfs van afstand goed gaat zolang je idd wacht tot het laser op de enemy gericht is.

• MadMax12
En je bent al zo goed met Blitz met aim.
Die timing heb je al aardig voor elkaar.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-01 15:59

User

S3

MadMax12 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:47:
Jurgen met Blitz is inderdaad oneerlijk. :P

Ik probeer zelf zo nu en dan ook met schild te spelen, maar ik bak er absoluut geen ene reet van. Of ik dump mijn magazijn en schiet alles mis, óf ik ga richten en wordt spontaan geheadshot door een spray. :-(

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:47:
hihi, nou volgens mij was dat gister die game met jou. Teammaat defused de bom, ik met schild die defuser bewaken en dan alleen schieten zonder te aimen, je moet dan wel wat meer kogels opmaken maar had er toch redelijk wat kills mee en ze konden (zonder te knifen of c4) niet die defuser kapot maken

• MadMax12
Ja ik plaatste de defuser in de hoek onder in de toren.
En met 3 man defenden idd.
Ze konder er ook onmogelijk bij met 3 man in de verdediging.

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:24:
Ja ik plaatste de defuser in de hoek onder in de toren.
En met 3 man defenden idd.
Ze konder er ook onmogelijk bij met 3 man in de verdediging.
een goede siege speler had er natuurlijk gewoon een c4 op gegooid en had ie 3 kills :P

• MadMax12
Als ze nog c4 hadden.
Want ze hadden ook al 2x c4 uit het raam gegooid vanuit boven in de toren.

• Seroczynski
  • Niet online
Aankomend weekend +50% renown vanwege de No Man Left Behind achievement.

• MadMax12
En ik heb het hele weekend tijd

• Seroczynski
  • Niet online
Aankomend weekend is ook The Devision beta en Street Fighter 5 final beta 8)7

• MadMax12
Keuzes maken.
Ik zou voor weekendje Renown gaan.
En dan ook nog een booster er bij aan zetten voor een beetje extra renown.

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Wie heeft al keys voor PS4 division beta dan?

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MadMax12 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:56:
Keuzes maken.
Ik zou voor weekendje Renown gaan.
En dan ook nog een booster er bij aan zetten voor een beetje extra renown.
Wat moet ik in hemelsnaam met nog meer renown? heb al 25k over...

• Seroczynski
  • Niet online
WestBoy_B schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:03:
Wie heeft al keys voor PS4 division beta dan?
Je hebt er nu niets meer aan, maar gisteren werden de keys op verschillende websites gratis weggegeven.
Klitse schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:04:
[...]

Ik heb nu 27 of 29k, nog niet voldoende om beide operators bij release aan te schaffen. Sowieso speel ik in het weekend al veel, maar ga er wel even gebruik van maken.

Heb geen boosters of season pass.

[ Voor 25% gewijzigd door Seroczynski op 26-01-2016 10:05 ]

• MadMax12
Klitse schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:04:
[...]

Dat kost een operator volgens de geruchten als ze uit komen.
Dus dan kan het makkelijk zijn.
Heb zelf ook 25k+.
En een seasonpass, dus als het goed is gratis operators.

• jurgenb1990
heb ik weer een goede reden om heel het weekend te spelen :)

• Kaasdipje
  • Laatst online: 01-01 23:13
Dit weekend heb ik ook al The Division Beta op de planning, maar pak misschien hier en daar een potje mee.

Wil ook wat meer met shields gaan spelen, maar even kijken welke beter bevalt. Bij Montagne heb ik het gevoel soms een delay te merken bij het switchen naar sights (dus shield draaien). Dit lijkt ook niet natuurlijk te zijn. Bij Blitz heb ik dit gevoel niet.

Toevallig iemand met dezelfde ervaring?

• MadMax12
Wordt tijd dat er meer operators met shields komen.
Blitz en Montagne zie je wel veel, maar bijna niemand neemt Fuze met shield.

• Kaasdipje
MadMax12 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:40:
Wordt tijd dat er meer operators met shields komen.
Blitz en Montagne zie je wel veel, maar bijna niemand neemt Fuze met shield.
Mwoah, je wil ook geen cheese-tactics dat iedereen shield neemt e.d.

Klopt dat veel mensen Fuze met andere guns nemen (AK bijv.) maar denk dat Blitz en Montagne beiden een voordeel boven Fuze hebben qua defense. Fuze heeft dan weer een offensive strength er bij.

• MadMax12
Je kan nu ook met 5 shields spelen.
Door een recruit te nemen met Shield.
Vinden de meeste tegenstanders niet heel fijn.

En denk dat Fuze met shield wel eens handig kan zijn, vanwege zijn aanvalskracht.
Misschien maar eens testen in Casual potjes.

• Kaasdipje
MadMax12 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:45:
Je kan nu ook met 5 shields spelen.
Door een recruit te nemen met Shield.
Vinden de meeste tegenstanders niet heel fijn.

En denk dat Fuze met shield wel eens handig kan zijn, vanwege zijn aanvalskracht.
Misschien maar eens testen in Casual potjes.
Ik snap dat het al mogelijk is, maar het is nu een trade-off (recruit moeten) tegenover een operator met een eigen skill. Als je meer operators maakt met shield + eigen skill, is het geen trade-off meer.

• jurgenb1990
Kaasdipje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:42:
[...]

Mwoah, je wil ook geen cheese-tactics dat iedereen shield neemt e.d.

Klopt dat veel mensen Fuze met andere guns nemen (AK bijv.) maar denk dat Blitz en Montagne beiden een voordeel boven Fuze hebben qua defense. Fuze heeft dan weer een offensive strength er bij.
de flits van blitz vind ik wel veel functioneler dan die special ability van montagne... Ligt er natuurlik ook aan hoe je hem gebruikt.. Met blitz kan je wat meer aanvallender spelen, montagne is meer bedoeld om kogels op te vangen zodat je team kan schieten.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Seroczynski schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:05:
[...]

Je hebt er nu niets meer aan, maar gisteren werden de keys op verschillende websites gratis weggegeven.

[...]

Ik heb nu 27 of 29k, nog niet voldoende om beide operators bij release aan te schaffen. Sowieso speel ik in het weekend al veel, maar ga er wel even gebruik van maken.

Heb geen boosters of season pass.
Hoe duur worden die operators dan? Heb zelf wel season pass overigens dus dan zijn ze gratis, maar ik kan me niet voorstellen dat ze 25k per stuk kosten? De overige operators waren ook max 2k?

• Kaasdipje
jurgenb1990 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:48:
[...]

de flits van blitz vind ik wel veel functioneler dan die special ability van montagne... Ligt er natuurlik ook aan hoe je hem gebruikt.. Met blitz kan je wat meer aanvallender spelen, montagne is meer bedoeld om kogels op te vangen zodat je team kan schieten.
Mee eens. Montagne vind ik zelf mooi tijdens bomb, als je defuser geplaatst hebt en je een chokepoint kunt blokken. Voor de rest heeft Blitz een leukere ability.

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik speel ook eigenlijk alleen met blitz en nooit met montagne. Al vergeet ik regelmatig dat ik een flash heb op blitz.

• Seroczynski
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Hoe duur worden die operators dan? Heb zelf wel season pass overigens dus dan zijn ze gratis, maar ik kan me niet voorstellen dat ze 25k per stuk kosten? De overige operators waren ook max 2k?
In het begin gingen er geruchten rond dat ze 8k per stuk zouden zijn, maar later werd dat 25k. Dat is de prijs van alle operators bij elkaar geloof ik, en zou gelijk staan aan gemiddeld 25 uur spelen per het unlocken van één operator. Ik weet niet of het officieel bevestigd is, maar 25k lijkt me zeer aannemelijk omdat anders de season pass helemaal nutteloos zou zijn.

• MadMax12
Martinspire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Er wordt wel gesproken over 25k per operator.
Misschien wordt het minder maar kijk er niet van op.
Moeten mensen ook hun best doen om ze te unlocken als ze geen season pass hebben.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Telt dubbel XP ook al op vrijdag avond?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Seroczynski
  • Niet online
Ricloo86 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:02:
Telt dubbel XP ook al op vrijdag avond?
Voor zover ik weet is het enkel +50% renown, da's dus niet dubbel en geen XP. Er is geen informatie bekend over een exact tijdstip dat de boost live gaat.

Bron: Twitter

N.a.v. wat we zojuist besproken hebben over de prijs van nieuwe operators:
Confirmed: 25.000 Renown per nieuwe operator

[ Voor 20% gewijzigd door Seroczynski op 26-01-2016 11:12 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-01 12:27
Seroczynski schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Voor zover ik weet is het enkel +50% renown, da's dus niet dubbel en geen XP. Er is geen informatie bekend over een exact tijdstip dat de boost live gaat.

Bron: Twitter

N.a.v. wat we zojuist besproken hebben over de prijs van nieuwe operators:
Confirmed: 25.000 Renown per nieuwe operator
Dit was dus al bekend op 5 november ROFL 8)7

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
fetix1 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 01:57:
Wat kan dit spel toch geweldig zijn. Net het spannendste potje ranked tot nu toe gespeeld met Stone, Tjerko, Bram & Sam.. Elk team won de verdedigende ronde en verloor de aanvallende ronde. Op een gegeven moment sta je 4-3 achter en zijn er nog twee spelers over tegen vier. Dan denk je; daar gaan we. Toch niet, en is het 4-4. Dan hoop je te mogen verdedigen, maar moet je toch aanvallen. En elke aanvallende ronde tot dan toe verloren. Vervolgens win je die laatste ronde _/-\o_ . Wat een spanning en wat een ontlading als je zo'n pot over de streep weet te trekken :P
Was inderdaad een heerlijk potje 😃

Psn: stone-face-lock

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Potje van gisteravond was idd wel spannend!

Had eerder op de avond deze ervaring (let op je oren ivm mijn manische lach...)

Jammer dat mn 5e kill werd gestolen door smoke....

[ Voor 14% gewijzigd door SamStar op 26-01-2016 11:55 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.