User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Nyet comrade. Je zal ze nog steeds moeten unlocken, alleen mag je ze een week eerder unlocken.
Hm, ik las/begreep toch echt uit het filmpje op de blog die ik gisteren hier linkte dat je ze als seasonpass owner gratis krijgt (ik heb geen season pass overigens). en dat degene die dus geen pass hebben er veel renown voor moeten neerleggen of met r6 credits ofzo kunnen kopen

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11 19:32

User

S3

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:11:
[...]

Maar krijgen we die gratis of moeten we die nog met punten zien te kopen?
Volgens mij zijn ze gratis.

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:13:
[...]

Hm, ik las/begreep toch echt uit het filmpje op de blog die ik gisteren hier linkte dat je ze als seasonpass owner gratis krijgt (ik heb geen season pass overigens). en dat degene die dus geen pass hebben er veel renown voor moeten neerleggen of met r6 credits ofzo kunnen kopen
Klopt. anders zou de seasonpass helemaal waardeloos zijn.
The Rainbow Six Siege Season Pass includes:
  • Seven-day exclusive early access to the eight new operators, which you can instantly add to your roster upon their release
  • Permanent 5% Renown boost that will allow you to unlock content quicker
  • The exclusive Season Pass Porter weapon skin
  • The Safari Bundle of five weapons skins (Tiger, Leopard, Gold, Snake and Zebra)
  • Two extra daily Renown-earning challenges (giving you a total of five)
  • 600 R6 Credits that can be used to purchase additional in-game content, like weapon skins
Hier staat: which you can instantly add to you roster, dat lees ik als zijnde, hier mag je hebben..

[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 12-01-2016 12:21 ]

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Hier staat: which you can instantly add to you roster, dat lees ik als zijnde, hier mag je hebben..
ow jullie krijgen ook de gold skin, nice :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• User

User

S3

[...]

Jup, je hebt gelijk, had dat bericht net ook even weer opgezocht. :P
Op Reddit werd alleen genoemd dat je 7 dagen eerder toegang had.

Verwijderd

[...]

Ik heb de season pass op ps4 maar ik zie nergens die gold skins of iets. Waar kan ik die krengen vinden haha
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:23:
[...]

Ik heb de season pass op ps4 maar ik zie nergens die gold skins of iets. Waar kan ik die krengen vinden haha
Heb het zelf niet, maar ik zou ze zoeken bij je inventory van elke operator. Dus waar je de attachments op je wapens kan zetten, dan zouden ze daar onderaan tussen de skins moeten staan?

Misschien moet je wachten op een code die je moet invoeren als extra conten, no idea tbh

• jurgenb1990
die safari pack bundle krijg je nog, dus ook die golden skin (die zit daarin)

• User

User

S3

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Heb het zelf niet, maar ik zou ze zoeken bij je inventory van elke operator. Dus waar je de attachments op je wapens kan zetten, dan zouden ze daar onderaan tussen de skins moeten staan?

Misschien moet je wachten op een code die je moet invoeren als extra conten, no idea tbh
De Gold skin komt vandaag beschikbaar voor de Season Pass eigenaren, probleem is alleen dat niemand weet *wanneer* vandaag. :P
User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:26:
[...]
De Gold skin komt vandaag beschikbaar voor de Season Pass eigenaren, probleem is alleen dat niemand weet *wanneer* vandaag. :P
Ik denk dan rond een uur of 7 vanavond. Dat is vaak een release time van o.a. Ubisoft en Steam. Nog even geduld dus ;)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:09
Wat is het nu van de season pass? Het is toch niet leuk als je de operator meteen vrij speelt. Where is the fun in that? :P

Verwijderd

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:48:
Wat is het nu van de season pass? Het is toch niet leuk als je de operator meteen vrij speelt. Where is the fun in that? :P
Niet iedereen heeft de tijd en zin om 50.000 renown bij elkaar te spelen. Dus dan is t handig om ze toch zo te kunnen unlocken.

• Poulske
50.000 renown?! Hoe kom je daar bij, kosten ze niet gewoon 5000 of 10.000 per stuk.

• jurgenb1990
volgens mij staat al vast dat ze 25.000 per stuk zijn, ook ergens gelezen op reddit

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:09:
50.000 renown?! Hoe kom je daar bij, kosten ze niet gewoon 5000 of 10.000 per stuk.
Staat ook in die blog, 25.000 voor een nieuwe operator. Is gebaseerd op 25 uur gamen oid. Staat een hele uitleg van in de blog over de Post Launch

• Poulske
25.000 is nog te doen, en is alweer de helft van 50.000. Vond het anders wel erg veel.
Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:23:
25.000 is nog te doen, en is alweer de helft van 50.000. Vond het anders wel erg veel.
25.000 pér operator is de verwachting he? dus dat is 50.000 voor de twee nieuwe.. :X

Verwijderd

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:23:
Zeker als je wekenlang geen renown krijgt na een potje........

• User

User

S3

Kwam net op de subreddit een plaatje tegen van een UI ontwerper die een beter set-up scherm had gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2kBrHPj.png
Ubisoft, please implement?

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:38:
Kwam net op de subreddit een plaatje tegen van een UI ontwerper die een beter set-up scherm had gemaakt:
[afbeelding]
Dat ziet er een stuk beter uit dan wat het nu is.

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-10 15:49
Vind de team loadout wel neat. maar heb liever dat ik alle weapons gewoon meteen zie en erop klik om attachments aan te passen het is niet dat ik dat soort dingen iedere keer aanpas. Trouwens mooi dat hij Castle toont maar een gewone merc geselecteerd heeft :S

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• jurgenb1990
lordgandalf schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
Vind de team loadout wel neat. maar heb liever dat ik alle weapons gewoon meteen zie en erop klik om attachments aan te passen het is niet dat ik dat soort dingen iedere keer aanpas. Trouwens mooi dat hij Castle toont maar een gewone merc geselecteerd heeft :S
hij toont logo van castle, character van smoke en operator class Recruit

User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:38:
[afbeelding]
Dat is wel neat zeg. Heel veel info in 1 scherm, which is nice!

Eindelijk te zien welke mode het is, wat je aan het doen bent, wat je medespelers gebruiken voor wapens en eq. Ik zeg ja!

Wel iets minder onzinnige info.. (Het kan me weinig boeien dat Castle Amerikaans is, en ik hoef al helemaal niet 3x de icon ervan te zien. Die twee icoontjes bij het hoofd van de speler mag dus van mij weg. Tekst daarboven is overigens ook leuk bedacht maar beetje zinloos. In die 20 seconden die je hebt ga je dat echt niet doorlezen aangezien het absoluut geen extra handige info geeft..

• User

User

S3

lordgandalf schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:43:
[...]

hij toont logo van castle, character van smoke en operator class Recruit
En de wapens zijn van Smoke, iemand uit het team heeft Castle al dus die zou hij niet kunnen selecteren, defenders hebben breaching charges, classes hebben wapens die ze niet kunnen kiezen, etc.

Maargoed, zal ik de wapenopslag maar even opentrekken en iedereen een vlammenwerper geven zodat we lekker op een afstandje een *concept layout* kunnen afbranden? :>

[ Voor 5% gewijzigd door User op 12-01-2016 13:49 ]

• lordgandalf
Ik vind sommige dingen wel handig aan de concept layout. Map vind ik wel neat om zoiets te hebben en team layout mag er ook wel in maar om hele layouts aan te gaan passen dat gaat voor mij iets te ver imho.

lordgandalf schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:53:
Ik vind sommige dingen wel handig aan de concept layout. Map vind ik wel neat om zoiets te hebben en team layout mag er ook wel in maar om hele layouts aan te gaan passen dat gaat voor mij iets te ver imho.
Er zijn in dit concept wel veel dingen die ik graag zou willen zien, als dat gerealiseerd kan worden door de hel e UI om te gooien boeit mij dat eerlijk gezegd niet xD Ik wil gewoon zien weke modus er gespeeld wordt en een team layout zou ook mooi zijn. Map ook, maar dan wel graag met tactical planning oid zoals op de site beschikbaar is. Voor de rest maakt het me weinig uit, maar ik vind dit wel mooi, behalve dat het wel wat rustiger/netter kan.

• jurgenb1990
melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Er zijn in dit concept wel veel dingen die ik graag zou willen zien, als dat gerealiseerd kan worden door de hel e UI om te gooien boeit mij dat eerlijk gezegd niet xD Ik wil gewoon zien weke modus er gespeeld wordt en een team layout zou ook mooi zijn. Map ook, maar dan wel graag met tactical planning oid zoals op de site beschikbaar is. Voor de rest maakt het me weinig uit, maar ik vind dit wel mooi, behalve dat het wel wat rustiger/netter kan.
ja dat snap ik, 9 van de 10 keer weet ik ook niet welke gamemode het is als ik een operator kies.... en dat hoor ik van meerdere...

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:07:
[...]

ja dat snap ik, 9 van de 10 keer weet ik ook niet welke gamemode het is als ik een operator kies.... en dat hoor ik van meerdere...
Hehe, van wie hoor je dat niet? :P Dat vind ik nog een van de meest lelijke oversighs van de Devs, dat ze daar niet aan gedacht hadden of dat dat niet is opgevallen bij het testen. tis gewoon zo simpel :+

• Poulske
Krijg vandaag mijn nieuwe headset binnen. Kan niet wachten om vanavond weer flink ranked te gaan spelen. :D

• jurgenb1990
Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:10:
Krijg vandaag mijn nieuwe headset binnen. Kan niet wachten om vanavond weer flink ranked te gaan spelen. :D
wel met surround? dat scheelt zooooo veel, heel vaak hoort mijn teamgenoot de enemy niet en ik wel

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:17:
[...]

wel met surround? dat scheelt zooooo veel, heel vaak hoort mijn teamgenoot de enemy niet en ik wel
Welke surround sound headset heb jij dan?

• jurgenb1990
WestBoy_B schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:18:
[...]

Welke surround sound headset heb jij dan?
ik heb steelsound 5hv2 met usb virtual 7.1 surround sound. Hele oude headset die ik vroeger gebruikte met CS:Source en CS:GO

• Poulske
Heb de Razer Kraken 7.1 surround gekocht.

• User

User

S3

Watjes, gewoon hardcore spelen met een 2.0 headset.

Met een 7.1 surround systeem is bijna hetzelfde als watje met een shield rondlopen. Ammaal easymode.

• jurgenb1990
User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:00:
Watjes, gewoon hardcore spelen met een 2.0 headset.

Met een 7.1 surround systeem is bijna hetzelfde als watje met een shield rondlopen. Ammaal easymode.
fack jou, glaz is watjes mode, beetje buiten liggen campen... gewoon keihard rushen jonguh!

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:08:
[...]

fack jou, glaz is watjes mode, beetje buiten liggen campen... gewoon keihard rushen jonguh!
Ik speel dan ook geen Glaz. :+

Hopelijk kan ik vanavond wel weer 'full time' Ranked spelen. Ik wil mijn Gold terug, verdorie. :P

• jurgenb1990
User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:09:
[...]
Ik speel dan ook geen Glaz. :+

Hopelijk kan ik vanavond wel weer 'full time' Ranked spelen. Ik wil mijn Gold terug, verdorie. :P
ik heb relationele verplichtingen :(

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

ik heb een vraag over de game die hopelijk jullie kunnen beantwoorden:

- Bij de season pass krijg je de Safari Bundle of five weapons skins, krijg je deze alleen bij de season pass of kan je deze nog ergens los kopen?

PS: Ik speel heel erg vaak glaz als ik attacker ben en ik speel gewoon op een normale manier hoor. Ik blijf echt niet op een afstandje. Vind het wapen gewoon erg goed en dodelijk. Als je een goede aim hebt dan kun je bijna elk duel winnen ermee. Wat er er zo watjes aan glaz dannn?

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
N.Uckerman schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:15:
Hallo iedereen,

PS: Ik speel heel erg vaak glaz als ik attacker ben en ik speel gewoon op een normale manier hoor. Ik blijf echt niet op een afstandje. Vind het wapen gewoon erg goed en dodelijk. Als je een goede aim hebt dan kun je bijna elk duel winnen ermee. Wat er er zo watjes aan glaz dannn?
Ze waren aan het trollen :P

• jurgenb1990

Was een grap kerel, haha.... Veel mensen zitten altijd te bitchen op Blitz welke ik altijd gebruik.

Denk wel dat je de camo voor guns ook los kan kopen, ik heb gold skin ook lost gekocht op kinguin.com

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:19:
[...]

Was een grap kerel, haha.... Veel mensen zitten altijd te bitchen op Blitz welke ik altijd gebruik.

Denk wel dat je de camo voor guns ook los kan kopen, ik heb gold skin ook lost gekocht op kinguin.com
Geef mij eens een cursus blitz :+
Speelde hem gister ook veel en was nog best te doen maar maak volgens mij veel fouten met blitz word nog veel neergeschoten recht van voren

Steam: Ryada.

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:11:
[...]

ik heb relationele verplichtingen :(
Psh, details.
- Bij de season pass krijg je de Safari Bundle of five weapons skins, krijg je deze alleen bij de season pass of kan je deze nog ergens los kopen?
Nog niet bekend, voor zover ik weet. De Gold skins kan je, zoals Jurgen al aangaf, los via Kinguin kopen.

• jurgenb1990
vrouw heeft ook een beetje liefde nodig :) ookal zit ik nu het liefst achter mijn game pc

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:39:
[...]

vrouw heeft ook een beetje liefde nodig :) ookal zit ik nu het liefst achter mijn game pc
Heel herkenbaar, "Ga je vanavond nu álweer gamen " :-(

Ze begrijpt in dat opzicht echt niet dat ik gewoon keihard mensen aan het redden ben :+ :9

• NiblerBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:44
Ik ben deze avond ook weer van de partij, proberen wat meer volk naar Gold I te krijgen :p
NiblerBE schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:42:
Ik ben deze avond ook weer van de partij, proberen wat meer volk naar Gold I te krijgen :p
Ik doe mee! dat ging gisteren zo heerlijk, dat kan ik gewoon niet missen _/-\o_

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Ik doe mee! dat ging gisteren zo heerlijk, dat kan ik gewoon niet missen _/-\o_
Ik doe ook mee vanavond :D
Weer lekker in mijn berenpak met een shield voor mijn neus :+

• jurgenb1990
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:47:
[...]

Ik doe ook mee vanavond :D
Weer lekker in mijn berenpak met een shield voor mijn neus :+
ik snap nu wat je met dat berenpak bedoeld.... zat net je twitch te kijken... was vooral mezelf aan het zoeken in je streams haha. Jammer dat die 1vs5 blitz ace er net niet op stond, was net voor 20.00

• Ryada

Ryada

She/Her

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:51:
[...]

ik snap nu wat je met dat berenpak bedoeld.... zat net je twitch te kijken... was vooral mezelf aan het zoeken in je streams haha. Jammer dat die 1vs5 blitz ace er net niet op stond, was net voor 20.00
Ja sorry man. Ik starte hem op 19:57 had hem gewoon aan het begin van het potje moeten starten eigenlijk. Was dat ff vergeten xd.

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:39:
[...]

En wat als zij niet lief is? Corrigeer je haar dan ook achteraf?

• User

User

S3

Ah, daar is KoosHumorloos ook weer. :)

• likewise
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:35:
[...]
En wat als zij niet lief is? Corrigeer je haar dan ook achteraf?
Terug on-topic: Ze speelt waarschijnlijk hostage.

Verwijderd

Ah, daar is de damevangeenplezier ook weer :)

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 18:11 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:10

Pykow

Angelo OTR

Poorten open gezet en nu kan ik niet meer spelen.
Poorten weer weggehaald en ik kan nog steeds niet spelen ?

Storing ? als ik op vriendschappelijk/friendly klik, dan gaat hij niet verder :S
Heb wel gewoon internet en verbinding met WAU 5ms vandaag en toch kan ik geen game meer vinden op dit moment.

Leuk multiplayer only games waarbij de multiplayer niet werkt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• pimmf
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Nog PlayStation 4 player hier? Voeg me toe voor ranken..

PSN: xPimmf

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:16
jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:17:
[...]

Ik heb de tiamat 7.1 headset. Bijna elk rondje als ik met onbekenden speel maak ik dit mee. Je hoort ze precies lopen. Boven, onder, voor of achter je. Sluipen scheelt al wel, dan is het lastiger.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
pimmf schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:55:
Nog PlayStation 4 player hier? Voeg me toe voor ranken..

PSN: xPimmf
Welkom Pim!

We hebben ook een handige.doc waar iedereen zijn PSN ID in kan achterlaten. Je kan ook van deze lijst gebruik maken door andere PS4 spelers toe te voegen, alleen maar leuk!

Er is daarnaast ook een PS4 community actief. Zoek op de naam 'Edzeau' in de PSN zoekfunctie en klik dan zijn community Tweakers Rainbow Six aan. Dan zal het helemaal goedkomen :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

• lordgandalf
De season pass skins zijn nu online zie ik.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Misschien handig om het e.e.a. in de topic-warning te zetten? Bijvoorbeeld een link naar de spelerslijst, en eventueel de PS4 community en andere platform gerelateerde details van PC of Xbox?
Edzeau schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:25:
Misschien handig om het e.e.a. in de topic-warning te zetten? Bijvoorbeeld een link naar de spelerslijst, en eventueel de PS4 community en andere platform gerelateerde details van PC of Xbox?
Dit is al eerder geopperd, maar blijkbaar kan de TS dat niet doen maar de moderators. En die is niet zo actief lijkt me :?

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
De youtuber serenity17 maakt ook echt hele goede guides voor operators en maps. Is echt een aanrader om wat tips en tricks op te steken of om gewoon in het algemeen wat beter te worden.

Psn: stone-face-lock

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik heb sinds gisteren problemen met de matchmaking. Dit terwijl ik voorheen maar zelden problemen had. Ik was gelukkig een van de weinige die de game gewoon goed kon spelen. Ik had altijd wel binnen 30 tot 50 seconden een game te pakken. Nu kan ik echter nieteens meer een game zoeken, het is nieteens zo dat ik er geentje vind..

Mijn internetverbinding is dik in orde (alles werkt gewoon op de pc) en kom gewoon het main menu in. In het menu werken alle functies naar behoren. Als ik vervolgens naar mutiplayer ga en op casual wil klikken dan komt heel snel in beeld "validating and updating playlists and properties" en dan verdwijnt het weer en ben ik nog steeds in het mutiplayer menu. Hij begint dus nieteens met het zoeken van een game. Ranked kan ik nog niet want ben level 19.

Wat mij meteen opvalt is dat als ik na settings ga er niks achter mijn nat type staat. Normaal staat er altijd "open" achter, nu niks. Data center is eus( 94ms). Ik denk zelf dat het hier mee te maken heeft aangezien ik dit probleem gister ook al had. Gister kon ik echter na een kwartiertje weer spelen. Toen ik wel weer kon spelen stond ook weer "open"achter mijn nat type. Voor het kwartiertje, toen ik dus nog niet kon spelen, stond er niks achter. Daarom vermoed ik dat dit in verband staat met elkaar.

Ik weet dat hier enkele mensen zitten met wat meer verstand dan ik, dus hopelijk zouden jullie mij kunnen helpen want ik kan nu al langer dan een halfuur niet spelen..

Verwijderd

matchmaking was op de ps4 vandaag ook poep. Heb menig sigaretje gerookt vanavond......

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Denken jullie dat voor consoles van die 'freaks' , die dingen die je op je analog sticks zet, een meerwaarde zijn voor rainbow? Heb zelf niet echt moeite om te aimen maar verbetering is altijd welkom natuurlijk 😄

Psn: stone-face-lock

Verwijderd

tommiboy96 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 00:03:
Denken jullie dat voor consoles van die 'freaks' , die dingen die je op je analog sticks zet, een meerwaarde zijn voor rainbow? Heb zelf niet echt moeite om te aimen maar verbetering is altijd welkom natuurlijk 😄
Ik heb ooit eens een bundeltje besteld. Kon ik verschillende sticks testen. Ben er content mee, maar suck natuurlijk nog steeds giga :)

http://www.kontrolfreek.com/
Gister mijn headset binnen gekregen. FINALY!!
De Kingston HyperX Cloud X 2 met 7.1!!
7.1 werkt perfect, hoor idd veel meer dan met stereo.
Wel nog beetje wennen al die geluiden overal, je hoort alles >:) , maar ging best aardig gister.

• jurgenb1990
ik heb ze wel gekocht voor cod: black ops 3, daar is het wel echt een meerwaarde maar denk dat het voor zo'n "langzame" game als r6 siege niet nodig is

MadMax12 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:27:
Gister mijn headset binnen gekregen. FINALY!!
De Kingston HyperX Cloud X 2 met 7.1!!
7.1 werkt perfect, hoor idd veel meer dan met stereo.
Wel nog beetje wennen al die geluiden overal, je hoort alles >:) , maar ging best aardig gister.
Congrats! Enjoy :) Ik heb zelf de HyperX cloud 1 met razer surround en dat werkt ook goed! Heb alleen soms dat geluiden die mensen die boven zijn ergens anders hoor, maar volgens mij komt het geluid dan via de trap oid? Lijkt het iig op. Al met al is surround wel echt chill i.c.m. siege!

Gisteren een beetje bagger avond gehad, was wel gezellig maar best wat verloren ;(

Vriendin is niet heel blij met de headset, maar ik wel O-)

Wij hadden gister nog een 5-4 overwinning ranked.
Ging mooi gelijk op.
van 2-0 naar 2-3 naar 4-4 en toen gelukkig gewonnen.
Maar weer een team dat bijna direct naar buiten kwam als er nog 2 of 3 man van ons waren.

[ Voor 14% gewijzigd door MadMax12 op 13-01-2016 08:40 ]

MadMax12 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:39:

Wij hadden gister nog een 5-4 overwinning ranked.
Ging mooi gelijk op.
van 2-0 naar 2-3 naar 4-4 en toen gelukkig gewonnen.
Maar weer een team dat bijna direct naar buiten kwam als er nog 2 of 3 man van ons waren.
Ja dat hadden wij ook vaak. Lijkt wel alsof dat meer gedaan wordt. Hoop eigenlijk van niet want ik vind het een lelijke tactiek :+

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
MadMax12 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:39:
Haha, dat herken ik. Heb sinds een tijdje een Corsair VOID, dekt ook zo lekker je oren af. Ik vind het wel beter, maar mijn vriendin niet. Daar zit trouwens wel een verband in :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:46:
[...]

Haha, dat herken ik. Heb sinds een tijdje een Corsair VOID, dekt ook zo lekker je oren af. Ik vind het wel beter, maar mijn vriendin niet. Daar zit trouwens wel een verband in :+
hehe ja dat herken ik ook wel. "huh wat, zei je wat?" >:)

• User

User

S3

Gister de hele avond Ranked gespeeld, maar wat een drama zeg...
Wij waren met Silver III/IV en 2x Gold I tegen een team met meerdere Gold II en III gasten. Niet *helemaal* eerlijke matchmaking. Maar toch, eerste ronde gewonnen, tweede ronde begint... Krijg ik ineens 2000 ping en wordt ik het spel uitgetrapt. Reconnecten mag van Ubisoft niet...

Vervolgens wint de rest van het team met 4 man van 5 gasten die een veel hogere rang hebben. Thanks, Ubi.

Potje erna worden we tegen een team gematched met een Bronze gast, wat Silver 2-4 gasten en een freaking Gold IV gast. Die uiteraard op teamspeak zaten. Volledig kansloos verloren.

Echt Ubisoft, hoe moeilijk is het om een matchmakingsysteem op te zetten waar je een match krijgt aan de hand van de speler met de hoogste rang? Om nog maar niet te spreken van de verschillende TRS gasten die al weken op dezelfde rang zitten. "Oh, je wint als Bronze IV zijnde van Gold II teams? NYET COMRADE, NO BETTER RANK FOR YOU".
Hier idd ook.
Nog steed Bronze IV na 2x gewonnen te hebben.

• jurgenb1990
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:03:
Wij waren met Silver III/IV en 2x Gold I tegen een team met meerdere Gold II en III gasten. Niet *helemaal* eerlijke matchmaking. Maar toch, eerste ronde gewonnen, tweede ronde begint... Krijg ik ineens 2000 ping en wordt ik het spel uitgetrapt. Reconnecten mag van Ubisoft niet...

Vervolgens wint de rest van het team met 4 man van 5 gasten die een veel hogere rang hebben. Thanks, Ubi.

Potje erna worden we tegen een team gematched met een Bronze gast, wat Silver 2-4 gasten en een freaking Gold IV gast. Die uiteraard op teamspeak zaten. Volledig kansloos verloren.

Echt Ubisoft, hoe moeilijk is het om een matchmakingsysteem op te zetten waar je een match krijgt aan de hand van de speler met de hoogste rang? Om nog maar niet te spreken van de verschillende TRS gasten die al weken op dezelfde rang zitten. "Oh, je wint als Bronze IV zijnde van Gold II teams? NYET COMRADE, NO BETTER RANK FOR YOU".
met wie speelde je gisteren?

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik heb in afwachting van mijn scufcontroller van die Hama opzet blokjes, ik vind het erg fijn spelen. Verwacht dat die "freaks" ook zeker zullen bevallen!

• User

User

S3

Klitse, Fazer, Moker, Springann (oid), Protax en ikzelf.
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:03:

Dat heb ik inderdaad ook.. Ik had eergisteravond de hele avond ranked gespeeld, elk potje flink lekker gespeeld en keihard gewonnen. Maar nee ik blijf op silver 2 hangen. Gisteravond gespeeld, paar gewonnen en nee nog steeds silver2. 2x een potje verloren. BAM silver 1 :(

• jurgenb1990
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Klitse, Fazer, Moker, Springann (oid), Protax en ikzelf.
Goed teampje :), laatst ook met fazer en moker gespeeld... waren paar easy games op ranked :)

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:13:
[...]

Goed teampje :), laatst ook met fazer en moker gespeeld... waren paar easy games op ranked :)
Jup, alleen werden we *iets* te competitief toen we van 0-3 naar 4-4 teruggewerkt hadden. :P

• jurgenb1990
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:19:
[...]
Jup, alleen werden we *iets* te competitief toen we van 0-3 naar 4-4 teruggewerkt hadden. :P
haha een beetje te kritisch op elkaar?

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:24:
[...]

haha een beetje te kritisch op elkaar?
Jup, en dat werd een beetje versterkt door de adrenaline van de comeback dus we werden een beetje gefrustreerd. :P

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
Banning policy update: all cheaters detected by the system will be banned permanently. No more three day ban for first offense.
Good one..

• User

User

S3

Ik hoor veel mensen klagen over Ubisoft die de spellen niet meer ondersteunt (was de laatste AssCreed niet een drama), maar dit ziet er uit als prima ondersteuning!
Zo, freaking finally, zou mooi zijn als ze die gasten weg mikken. Nu hopen dat de detectie ook goed werkt..

• jurgenb1990
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:25:
[...]
Jup, en dat werd een beetje versterkt door de adrenaline van de comeback dus we werden een beetje gefrustreerd. :P
gewoon een keer een vast ranked team vormen :) dan kan het serieuze werk beginnen, ESL enzo :)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik wil al een tijdje ranked-only gaan spelen maar heb niet de mogelijkheid om heel erg veel te spelen, kom daarom ook lang niet zo vaak op de TS meer.

Bijna iedereen in mijn lijst heeft nu een TRS tag. Is er iets grootschalig veranderd of niet?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
Gisteren van mijzelf (TRS.Spiff }:O ) geschrokken dat ik zo uit mijn slof schoot richten mijn eigen team. Mijn excuses hier voor richting het groepje van gisteren (Poulske, Giga_nl, Melantrix, en ...).

Het is maar een spelletje wat ik voor de gezelligheid en de fun speel. Het moet wel gezellig blijven.

Sorry! O-)

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
avanreijn schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:15:
Gisteren van mijzelf (TRS.Spiff }:O ) geschrokken dat ik zo uit mijn slof schoot richten mijn eigen team. Mijn excuses hier voor richting het groepje van gisteren (Poulske, Giga_nl, Melantrix, en ...).

Het is maar een spelletje wat ik voor de gezelligheid en de fun speel. Het moet wel gezellig blijven.

Sorry! O-)
Haha juist goed Spiff, lekker wat vuur erop, worden we scherp van >:) :D Ik word ook rete fanatiek bij online matchmaking en gisteren werd ik gek. Ik ben van Gold 2 naar Silver 2 gegaan in 3 weken tijd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Giga_ op 13-01-2016 10:17 ]

• Poulske
Ik wil best een ranked team opzetten, als er geïnteresseerden zijn die in de avond uren kunnen spelen hoor ik dat graag. ;)

Sorry! O-)
Haha volgens mij hadden we daar allemaal last van, de dag van te voren enorm veel winnen en dan zo'n avond hebben :'(

Van mijn kant ook excuses voor harde opmerkingen.
Giga_ schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:17:
[...]

Haha juist goed Spiff, lekker wat vuur erop, worden we scherp van >:) :D Ik word ook rete fanatiek bij online matchmaking en gisteren werd ik gek. Ik ben van Gold 2 naar Silver 2 gegaan in 3 weken tijd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Haha fanatiek is altijd goed toch? :D Als het maar leuk blijft (en dat idee had ik gisteren wel?) :9

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
Giga_ schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:17:
[...]
Ja maar als je gaat roepen "Waar bemoei je je mee!" :X Dan zet je niet de deur open voor positieve feedback. Het was een bak frustratie die er in een keer uit kwam. Te veel bijna kills gemaakt en te veel headshots onvangen. Wist niet dat ik zo kon reageren om een spelletje. :F
avanreijn schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:21:
[...]

Ja maar als je gaat roepen "Waar bemoei je je mee!" :X Dan zet je niet de deur open voor positieve feedback. Het was een bak frustratie die er in een keer uit kwam. Te veel bijna kills gemaakt en te veel headshots onvangen. Wist niet dat ik zo kon reageren om een spelletje. :F
Ach, die momenten zittern er ook bij. We waren op dat moment allemaal beetje gefrustreerd omdat het gewoon niet lukte.

Feedback geven zoals wij deden was sowieso niet top, kan iig beter ;)
Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:19:
Ik wil best een ranked team opzetten, als er geïnteresseerden zijn die in de avond uren kunnen spelen hoor ik dat graag. ;)
Same! ik wil wel graag mee doen. als we dan goed afstemmen kan dat best goed te realiseren zijn lijkt me

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:19:
Ik wil vanavond best spelen maar ben nog geen lvl 20 wel bijna maar als nog voeg me maar toe. uplay: thatzombies (heb het spel pas paar dagen)

Verwijderd

Klinkt als een gezellige groep.....
Thatzombii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:24:
[...]

Ik wil vanavond best spelen maar ben nog geen lvl 20 wel bijna maar als nog voeg me maar toe. uplay: thatzombies (heb het spel pas paar dagen)
Je kan gewoon mee doen zonder dat je lvl 20 bent hoor, als je in een lobby zit met mensen die hoger dan 20 zijn kan je gewoon ranked doen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:28:
Klinkt als een gezellige groep.....
Haha ik denk dat dit een verkeerde indruk geeft eerlijk gezegd. Blijkbaar hadden twee groepen een beetje een frustrerende avond waardoor het gister avond misschien wat minder gezellig was. Maar doe eens een paar x mee en je wilt écht niet meer anders. _/-\o_

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

Sorry! O-)
Kijk, Giga_nl, dat is precies waarom ik geen Ranked speel. Ik heb geen zin in frustratie's van anderen en van mijzelf. Ik blijf lekker Casual spelen voor de fun! :P

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:55:
[...]

gewoon een keer een vast ranked team vormen :) dan kan het serieuze werk beginnen, ESL enzo :)
Lijkt mij een goed plan. :)
Pixarr schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Kijk, Giga_nl, dat is precies waarom ik geen Ranked speel. Ik heb geen zin in frustratie's van anderen om mij en van mijzelf. Ik blijf lekker Casual spelen voor de fun! :P
Tbh heb ik altijd meer fun in Ranked omdat het gewoon lekkerder speelt vanwege het hoge niveau. Je moet gewoon dat hele rank gedoe loslaten als in, je moet gewoon spelen om te winnen en als je daarbij omhoog gaat is het mooi meegenomen. Ik denk dat je dan echt leuke games kan hebben omdat iedereen goed z'n best doet en je *tips* geeft en niet de ander loopt af te kraken omdat hij een verkeerde split second decision maakte.

Overigens! tip voor een ieder. Als je de hostage hebt gepakt en de tijd is om, NIET LOSLATEN :+ kut spel :-(

Pagina: 1 ... 20 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.