• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:29:
[...]

fuze is geen must-have vind ik.
Thermite, thatcher, ash, blitz zijn standaard en glaz of fuze afhankelijk van de map.

Hoewel vind ik zelf de famas van twitch erg fijn dus pak vaak twitch ookal is die shockdrone niet echt een toevoeging voor het team
Ik vind Twitch juist wel een toevoeging voor het team, vroeg gebruiken, als team samen met thermite of iemand anders, dan kan je de kamers van te voren bekijken en de defenders gelijk aanpakken met een shock pijl en dan heb je back up van je team mates....

Plus zoals je al eerder zei: famas is een chille wapen! :9

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:48
Ik had vandaag een mooie kill! Het was 1-1 en ik liep per ongeluk door een laserstraal. Blijkt de tegenstander naast de straal te zitten en worden we allebei tegelijkertijd gekilled! Was dus een gelijkspel, haha!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-10 15:49
Heb vaak enemy gagdets gedestroyed met de drone dat is wel echt het voordeel o een jammer dag jammer en door weer. Door dat de drone dingen kan veilig maken kunnen andere drones ook door met de verkening. Dat maakt de info wel zekerder.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• WestBoy_B
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:02:
Heb vaak enemy gagdets gedestroyed met de drone dat is wel echt het voordeel o een jammer dag jammer en door weer. Door dat de drone dingen kan veilig maken kunnen andere drones ook door met de verkening. Dat maakt de info wel zekerder.
Vandaar dat de schockdrone best wel handig is en eigenlijk wel een must op je team samen met thermite en thatcher. >:)

Verwijderd

je kunt met die shockdrone ook kills maken, zeker handig als iemand down is. Kun je de finishing kill maken.

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:06:
je kunt met die shockdrone ook kills maken, zeker handig als iemand down is. Kun je de finishing kill maken.
teamgenoot van mij had gister idd 2 kills in 1 ronde met twitchdrone, mensen die inderdaad op de grond lagen te creperen.

Mooie aan dit spel is dat alles in balans is, niets is overpowered. En het ligt er echt aan hoe jij de game wil gaan spelen

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:48
MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:33:
Als het goed is komt mijn headset vandaag eindelijk aan(beetje vertraging door slechte weer in het noorden van afgelopen week).
Welke heb je besteld?
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:09:
[...]

teamgenoot van mij had gister idd 2 kills in 1 ronde met twitchdrone, mensen die inderdaad op de grond lagen te creperen.

Mooie aan dit spel is dat alles in balans is, niets is overpowered. En het ligt er echt aan hoe jij de game wil gaan spelen
Met uitzondering van IQ (en thathanka een beetje). Je hebt er niks aan, dus vooral onderpowered. IQ's geweer mag dan wel chill zijn, maar dan kan je nog beter een recruit pakken met haar gun dan IQ zelf, bij wijze van spreken. :|

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:12:
[...]

Met uitzondering van IQ (en thathanka een beetje). Je hebt er niks aan, dus vooral onderpowered. IQ's geweer mag dan wel chill zijn, maar dan kan je nog beter een recruit pakken met haar gun dan IQ zelf, bij wijze van spreken. :|
Maar dan heb je geen coole sneakers aan jonge!!!
Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:14:
[...]

Maar dan heb je geen coole sneakers aan jonge!!!
Is het jullie uberhaupt opgevallen dat vrijwel elke operator sneakers heeft? en geen kisten oid? :*)

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-11 20:40
Kingston HyperX Cloud 2.
Maar helaas niemand thuis dus morgen poging 2 :( 8)7
Direct naar dichtstbijzijnde PostNL locatie door laten sturen.
Weet ik in elk geval zeker dat ik deze morgen op kan halen.

• MadMax12
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:15:
[...]

Is het jullie uberhaupt opgevallen dat vrijwel elke operator sneakers heeft? en geen kisten oid? :*)
blijft een "vrijetijds" spelletje he

• lordgandalf
IQ`s ligt erin dat die weet waar de c4 ligt voordat je de deur door sprint en opgeblazen word. Dat meeste mensen hier geen gebruik van maken tja. Zeker public rushed iedereen iedere ronden en vinden ze het gek dat ze dood gaan. Mogelijk moeten ze de ronde timer nog wat tweaken zodat beraadzaam gedrag beter word dat niet iedereen naar binnen sprint maar eerst de situatie in schat.

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:15:
[...]

Het zijn zeker geen sneakers, heb zelf ook een paar van die dingen thuis staan :P
En al helemaal niet van die hippe kekke als die van IQ!

:')
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:16:
IQ`s ligt erin dat die weet waar de c4 ligt voordat je de deur door sprint en opgeblazen word. Dat meeste mensen hier geen gebruik van maken tja. Zeker public rushed iedereen iedere ronden en vinden ze het gek dat ze dood gaan. Mogelijk moeten ze de ronde timer nog wat tweaken zodat beraadzaam gedrag beter word dat niet iedereen naar binnen sprint maar eerst de situatie in schat.
C4 kan je horen als het geplaatst is, en als het gepakt word door de operator. Heb ik geen IQ voor nodig.
Wat mooi zou zijn is dat IQ bijvoorbeeld de camera gebruikende defenders zou kunnen zien... want dat schermpie is immers ook electronisch and "runs on batteries". Dat is nu niet het geval.

[ Voor 51% gewijzigd door Cgen1984 op 11-01-2016 15:19 ]

Meh, Beetje headset en je hoort het al, dus heb je dat bulky geval van IQ ook niet nodig. Je hoort namelijk een soort van ruis (anders dan de jammer van mute) als je dicht bij C4 komt. Vaak heb je hem dan wel of je kan gewoon omlopen oid. ;)

• lordgandalf
Hmmz je hoort het ja maar toch 9 van de 10 keer heb ik gasten die naar binnen springen en in 10 stukjes terugkomen. mogelijk moet ubisoft de hint sounds uitschakelen zodat IQ belangrijker word dat is een mogelijke oplossing. Sommige operators hebben wel kisten geloof ik ligt dacht ik aan het land ?

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:18:
[...]

Meh, Beetje headset en je hoort het al, dus heb je dat bulky geval van IQ ook niet nodig. Je hoort namelijk een soort van ruis (anders dan de jammer van mute) als je dicht bij C4 komt. Vaak heb je hem dan wel of je kan gewoon omlopen oid. ;)
Het geluid van een telefoon bij een speakerhouden als hij overgaat. Dat geluid!

• jurgenb1990
Ik zeg altijd dat mensen achterlijk zijn als ze door een tripwire lopen omdat je gewoon die rode draad ziet maar raar genoeg zie ik toch vaak genoeg enemys die in onze tripmines lopen. Verder is kapkan echt nutteloos als operator alleen zijn gun is chill

lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:21:
Hmmz je hoort het ja maar toch 9 van de 10 keer heb ik gasten die naar binnen springen en in 10 stukjes terugkomen. mogelijk moet ubisoft de hint sounds uitschakelen zodat IQ belangrijker word dat is een mogelijke oplossing. Sommige operators hebben wel kisten geloof ik ligt dacht ik aan het land ?
Dat zou echt funest zijn om uit te schakelen. Geluid in R6S is echt top. Gewoon hoe het hoort. Ze moeten gewoon IQ in dat op zicht optimaliseren. of een andere fucntie geven :P

• MadMax12
explosieven op afstand laten ploffen lijkt me een leuke.
die ze gescand heeft.

• Axente
MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:30:
die ze gescand heeft.
Met max van x keer zou ik zeggen maar goed idee.

• MadMax12
ja, alle specials zijn beperkt toch?
behalve sledge en tachanka toch?

[ Voor 32% gewijzigd door MadMax12 op 11-01-2016 15:32 ]

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:09:
[...]

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:12:
[...]

Tachanka is niet waardeloos. In die bikermap kun je hem heel goed gebruiken als je hem op de meest onverwachte plekken neerzet.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2016 15:38 ]

MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:30:
die ze gescand heeft.
Ja dat zou wel vet zijn. En dan bij pulse dat ding in z'n gezicht kunnen laten ontploffen. >:)

• Axente
MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:32:
ja, alle specials zijn beperkt toch?
behalve sledge en tachanka toch?
Sledge ook, na x keer is je hamer kapot.
Tachanka geen idee eigenlijk nog niet gespeeld.

• MadMax12
heb anders al redelijk wat ingeslagen met sledge.
niet maar 1 ding.
Axente schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:45:
[...]

Sledge ook, na x keer is je hamer kapot.
Tachanka geen idee eigenlijk nog niet gespeeld.
Tachanka ook, na x keer is je magazijn leeg ;)

• Axente
MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:46:
heb anders al redelijk wat ingeslagen met sledge.
niet maar 1 ding.
Nee wel een aantal maar kijk maar zit een balkje bij je specialty die loopt af.

• MadMax12
ja dat klopt.

maar de shotgun is ook een redelijke breacher.
maar als aanvaller niet altijd even praktisch.

• MijnAccount
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-01 10:35
Sinds het weekend ben ik ook om! Siege in huis gehaald voor de PS4, wat geweldig!
Nu nog op zoek naar wat teamgenoten om mee te gamen. Dit mis ik enorm wanneer ik speel nu. Niemand praat.

Ik zal de komende tijd wat mensen uit de lijst van pagina 1 toevoegen.
Ondertussen, wie wilt, voeg VisualBean toe aan je vriendenlijst op de PS4!
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:32:
[...]

[video]

[video]

[...]

Tachanka is niet waardeloos. In die bikermap kun je hem heel goed gebruiken als je hem op de meest onverwachte plekken neerzet.
No offense maar dat vind ik nog steeds beetje waardeloos. Je kan hem dus maar op hele specifieke situaties gebruiken en die moet je maar net zien tegen te komen/creeëren. In die gevallen is hij heel sterk, dat wel maar dat weegt niet op tegen de voordelen van de andere operators imho..

• Axente
MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:57:
ja dat klopt.

maar de shotgun is ook een redelijke breacher.
maar als aanvaller niet altijd even praktisch.
klopt als je alleen bent zeker dan kan het niet maar als iemand je dekking kan geven moet het een kleiner probleem zijn.

• lordgandalf
MijnAccount schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:58:
Sinds het weekend ben ik ook om! Siege in huis gehaald voor de PS4, wat geweldig!
Nu nog op zoek naar wat teamgenoten om mee te gamen. Dit mis ik enorm wanneer ik speel nu. Niemand praat.

Ik zal de komende tijd wat mensen uit de lijst van pagina 1 toevoegen.
Ondertussen, wie wilt, voeg VisualBean toe aan je vriendenlijst op de PS4!
Voeg je even toe aan de lijst in de startpost dan kan iedereen je toevoegen.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Wat mij wel een leuk idee lijkt voor een van de nieuwe operators is een gadget die lekker veel lawaai maakt. Dat je die dan bij de vijanden naar binnen kunt gooien zodat ze niks meer horen. Beetje ver gezocht maar moet wel grappige situaties opleveren :p . Ben echt benieuwd wat de nieuwe operators kunnen. Ik hoop dat er ook iets van een hacker komt dat je dan bijvoorbeeld de camera's van de defenders ofzo over kunt nemen.

Psn: stone-face-lock

Verwijderd

tommiboy96 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:25:
Wat mij wel een leuk idee lijkt voor een van de nieuwe operators is een gadget die lekker veel lawaai maakt. Dat je die dan bij de vijanden naar binnen kunt gooien zodat ze niks meer horen. Beetje ver gezocht maar moet wel grappige situaties opleveren :p . Ben echt benieuwd wat de nieuwe operators kunnen. Ik hoop dat er ook iets van een hacker komt dat je dan bijvoorbeeld de camera's van de defenders ofzo over kunt nemen.
De nieuwe operator krijgt een bereklem 8)

• lordgandalf
denk dat het een nieuw land zal zijn met 4 atk en 4 def zoals ieder land heeft ? Of denken jullie dat ze ieder land een extra operator gaan geven ?

[ Voor 29% gewijzigd door lordgandalf op 11-01-2016 16:28 ]

• Axente
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:27:
denk dat het een nieuw land zal zijn met 4 atk en 4 def zoals ieder land heeft ?
2 om 2 bedoel je?

• lordgandalf
hmmz daar zeg je wat dus twee landen dan ? of extra operators per land ?

tommiboy96 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:25:
Heet dat niet een flasbang :+

Maar dat zou opzich wel geniaal zijn. Of eentje die gewoon de soundsystem van het gebouw gebruikt om keihard muziek af te spelen oid. >:)
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:27:
denk dat het een nieuw land zal zijn met 4 atk en 4 def zoals ieder land heeft ?
Nee, Canada komt als nieuw land met 2 nieuwe operators. De rest van het jaar komen er nog 3 landen (US, Japan en Brazil ) waarvan elk 2 nieuwe operators.

• Axente
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:29:
hmmz daar zeg je wat dus twee landen dan ? of extra operators per land ?
Ik las je zin als 1 land met 8 nieuwe operators. 8)7

• lordgandalf
uuuhm USA zit er al in ? dus ... en maar een land dan met 2 ops ?
we hebben vier landen nu dus 2 extra ops per land klinkt logischer imho

[ Voor 35% gewijzigd door lordgandalf op 11-01-2016 16:31 ]

Hier kan je er meer info over vinden:
http://blog.ubi.com/rainb...nch-maps-operators-modes/
Afbeeldingslocatie: http://blog.ubi.com/app/uploads/2015/11/r6_post_blog_timeline.jpg?c7e3ac
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:31:
Don't hate the messenger, ik haal het allemaal uit die Roadmap image :X

overigens, terugkomend op de sneakers:
Afbeeldingslocatie: http://i.obstorage.nl/0b297cb4a5b947fa9dc4fd6f658d3c91/opener/Leden_van_een_arrestatieteam_op_de_Kronehoefstraat_(Foto_Gabor_HeeresSQ_Vision_Mediaprodukties).jpg

:9~

[ Voor 82% gewijzigd door Melantrix op 11-01-2016 16:57 . Reden: images toegevoegd. ]

• tommiboy96
lordgandalf schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:31:
we hebben vier landen nu dus 2 extra ops per land klinkt logischer imho
Er staat 4 nieuwe CTU maar dat hoeft niet per se een land te zijn. Nu zit de FBI erin maar misschien komen straks wel de navy seals oid. Amerika heeft genoeg divisies :p

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Sinds gisteren heb ik Rainbow Six Siege voor de PC gehaald dankzij een mede tweaker! Helaas spelen mijn vrienden niet zo veel shooters dus sta er vaak alleen voor. Dus zou graag mensen willen toevoegen. is toch wat gezelliger!

Ik zal inderdaad ook wat mensen van de spelerlijst van pagina 1 toevoegen. maar als je dit nu leest en toch intresse hebt voeg me dan even toe op uplay: thatzombies Ben nu nog geen lvl 20 dus kan nog geen Ranked doen maar wil dat uiteindelijk wel gaan doen.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:10

Pykow

Angelo OTR

Kan iemand vertellen waar de server browser zit of hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet bij speler kom met een ping van 100 ?

2 potjes gespeeld met hoge pingers en hierdoor lag ik als de pest.
Zelfs 1x vast komen zitten terwijl ik aan het abseilen was

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:10:
Kan iemand vertellen waar de server browser zit of hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet bij speler kom met een ping van 100 ?

Voor zover ik weet is daar niets aan te doen :(
Pykow schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:10:

Dat kan niet. Je zit aan matchmaking vast vanwege geen dedicated servers. Je kan wel in je config file aanpassen dat je naar een specifieke datacentre connect (dat moet weu zijn) maar voor de rest zit je daar aan vast.

Misschien kijken of je NAT type goed is en eventueel poorten open zetten oid. ;)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Welke poorten moeten werkelijk open want ik vind op internet hele waslijsten?
Tortelli schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:39:
De hele wasllijst ;(

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Tortelli schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:39:
Die hele waslijst.

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

De U-play poorten ook?.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jammer dat het niet op het doosje stond dat ze slechte servers hebben en dat je een techneut moet zijn voor NAT.

Ik kan CS:GO, TF2 spelen zonder lag, maar R6 geen enkele game zonder lag.
Ik vlieg door de map en kom zelfs vast te zitten.

heb 100+ FPS en een ping van 20 en blijkbaar is dat te hoog in R6.
Helaas kan je tegenwoordig je geld niet meer terug vragen op dit soort mankementen.
Verkopen kan ook weer niet omdat de key in use is.

Het is natuurlijk mijn eigen fout ;) Ik trap altijd in leuke youtube filmpjes van Ubisoft games. Maar als ik ze dan in huis heb, vallen ze allemaal stuk voor stuk tegen.
is het niet de gameplay, dan is het wel weer iets anders.

Geef het nog paar dagen de kans, maar als die lag maar niet weg gaat, dan heb ik weer 50 euro in het putje gegooid.
En dan hoor je dat mensen tegen microtransacties zijn in games ;) betaal liever 50 euro aan extra content, dan 50 euro aan een game die het dan weer niet doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 11-01-2016 22:17 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-11 22:28
Een epische overwinning van de week. Helaas zonder party chat geluid maar het was episch.
YouTube: Rainbow six Siege epic round win
Pykow schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:15:
Jammer dat het niet op het doosje stond dat ze slechte servers hebben en dat je een techneut moet zijn voor NAT.

Ik kan CS:GO, TF2 spelen zonder lag, maar R6 geen enkele game zonder lag.
Ik vlieg door de map en kom zelfs vast te zitten.

heb 100+ FPS en een ping van 20 en blijkbaar is dat te hoog in R6.
Helaas kan je tegenwoordig je geld niet meer terug vragen op dit soort mankementen.
Verkopen kan ook weer niet omdat de key in use is.

Het is natuurlijk mijn eigen fout ;) Ik trap altijd in leuke youtube filmpjes van Ubisoft games. Maar als ik ze dan in huis heb, vallen ze allemaal stuk voor stuk tegen.
is het niet de gameplay, dan is het wel weer iets anders.

Geef het nog paar dagen de kans, maar als die lag maar niet weg gaat, dan heb ik weer 50 euro in het putje gegooid.
En dan hoor je dat mensen tegen microtransacties zijn in games ;) betaal liever 50 euro aan extra content, dan 50 euro aan een game die het dan weer niet doet.
Dit vind ik wel vreemd om te horen. Ja er zijn bugs en ja ik heb af en toe last van wat connectie problemen en is de netcode niet top. Maar zo erg als jij het beschrijft :/

Als je de games CS:GO en TF2 speelt speel je op de pc? maar daar heb ik echt geen problemen. Speel regelmatig met een ping rond de 40 a 50 en dat levert ook geen problemen op. Misschien even een check file integrity uitvoeren? Kijken wat er draait naast het spel? Also CS:GO en TF2 zijn niet de nieuwste/zwaarste games. Wat zijn je specs? Misschien trekt je pc het gewoon niet goed meer? Wel lelijk dat je er zoveel problemen mee hebt |:(

On other note:

Zojuist heeeeeeeeeerlijk gespeeld met wat gasten, elke pot gewoon lekker gewonnen. Paar waren flink pittig maar de samenwerking was écht goed en we luisterde naar mijn idee ook goed naar elkaar. Dus Bedankt! :9~

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 20:03
rwbk schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:29:
Een epische overwinning van de week. Helaas zonder party chat geluid maar het was episch.
Daar had jij last van zweet in de bilnaad. Spannend stuk!

Is het misschien een idee om een slow chat te starten? Want je kijkt een paar uur niet en er zijn tal van nieuwe pagina's erbij gekomen. Niet echt bij te houden.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:49:
[...]

Dit vind ik wel vreemd om te horen. Ja er zijn bugs en ja ik heb af en toe last van wat connectie problemen en is de netcode niet top. Maar zo erg als jij het beschrijft :/

Als je de games CS:GO en TF2 speelt speel je op de pc? maar daar heb ik echt geen problemen. Speel regelmatig met een ping rond de 40 a 50 en dat levert ook geen problemen op. Misschien even een check file integrity uitvoeren? Kijken wat er draait naast het spel? Also CS:GO en TF2 zijn niet de nieuwste/zwaarste games. Wat zijn je specs? Misschien trekt je pc het gewoon niet goed meer? Wel lelijk dat je er zoveel problemen mee hebt |:(

On other note:

Zojuist heeeeeeeeeerlijk gespeeld met wat gasten, elke pot gewoon lekker gewonnen. Paar waren flink pittig maar de samenwerking was écht goed en we luisterde naar mijn idee ook goed naar elkaar. Dus Bedankt! :9~
Benchmark en uplay overlay laat mij een minimale fps van 64 zien dus daar ligt het niet aan.
Slechte netcode zorgt er niet voor dat je gewarpt / alle kanten opvliegt.

Ik heb nu alle poorten open gezet die ze aangeven. Maar mijn nat blijft gemiddeld en niet open.

Heb 7ms naar de server.
Het is jammer want de gameplay lijkt me leuk maar nu onspeelbaar.

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10 21:35
Laatste tijd speel ik weer zwaar bagger.... Verpest mijn tactiek de laatste tijd heel erg. Merk dat ik de draai weer opnieuw moet vinden, blijkbaar erg veel geluk gehad in het begin...
Pykow schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:37:
[...]

Benchmark en uplay overlay laat mij een minimale fps van 64 zien dus daar ligt het niet aan.
Slechte netcode zorgt er niet voor dat je gewarpt / alle kanten opvliegt.

Ik heb nu alle poorten open gezet die ze aangeven. Maar mijn nat blijft gemiddeld en niet open.

Heb 7ms naar de server.
Het is jammer want de gameplay lijkt me leuk maar nu onspeelbaar.
Je wordt gewarped met een ping van 7??

Mijn Nat is ook gemiddeld dus dat kan het ook niet zijn.

Ik zou je files verifiëren en voor de rest weet ik t niet eerlijk gezegd.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-10 15:43

Odieus

Onuitstaanbaar

rwbk schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:29:
Haha, die doc vind ik echt ontzettend kut. Pompte je daar vol met lood, maar toen je eindelijk down was moest ik reloaden :(

PSN: LinQ-NL

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Gister weer gezellig met een paar gespeeld. Volgens mij 2 van de ?? Verloren. Begin steeds beter te worden in het spel heb ik het gevoel. Zolang ik niet zonder kogels met blitz kom te zitten of we tegen echt goede mensen moeten zoals de laatste game :(

Steam: Ryada.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:56
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:20:
Gister weer gezellig met een paar gespeeld. Volgens mij 2 van de ?? Verloren. Begin steeds beter te worden in het spel heb ik het gevoel. Zolang ik niet zonder kogels met blitz kom te zitten of we tegen echt goede mensen moeten zoals de laatste game :(
Ja die laatste game ging echt helemaal nergens over, die kill op de trap. :(

• Ryada

Ryada

She/Her

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:52:
[...]

Ja die laatste game ging echt helemaal nergens over, die kill op de trap. :(
Die gasten waren wel goed. Dat moet ik wel toegeven. Toch is de beer met het schild best een goede combo :+ hopelijk snapt iemand het haha

wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Die gasten waren wel goed. Dat moet ik wel toegeven. Toch is de beer met het schild best een goede combo :+ hopelijk snapt iemand het haha
Ik ben nu wel heel benieuwd naar video's! :9

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:59:
[...]

Ik ben nu wel heel benieuwd naar video's! :9
Maar mijn lelijke kop staat er dan ook nog op. Als dat niet zo was zou ik beswel een compilatie kunnen maken. ;)

wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:02:
[...]

Maar mijn lelijke kop staat er dan ook nog op. Als dat niet zo was zou ik beswel een compilatie kunnen maken. ;)
Dus je maakt gewoon een compilatie >:) Desnoods met een zwarte balk over je face als je dat niet wilt O-)

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:05:
[...]

Dus je maakt gewoon een compilatie >:) Desnoods met een zwarte balk over je face als je dat niet wilt O-)
Haha ik zal even kijken of het me lukt een compilatue te maken. Moet namelijk de fragmenten uit mn stream halen ;)
Dus duurt wat langer dan bij de meeste mensen :p

wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:06:
[...]

Haha ik zal even kijken of het me lukt een compilatue te maken. Moet namelijk de fragmenten uit mn stream halen ;)
Dus duurt wat langer dan bij de meeste mensen :p
Haha, ik heb ook een zooi filmpjes klaar staan die nog ge-edit moeten worden, heb alleen nooit tijd om dat in een leuke compilatie om te zetten, dus ik mag niet zeuren :P

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:28
Ik heb even een korte video met wat geprutst gemaakt.

spoiler:
Die laatste actie was om het te proberen,dat doe ik dus niet meer. :+

YouTube

• tommiboy96
Uffeltje schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:49:

[video]

spoiler:
Haha moet een geweldig gevoel zijn geweest toen je die 3 mede tweakers daar opblies

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:28
Dit is officieel het meest irritante muziekje onder een rainbow six compilatie :P

Maar hoe kom je buiten voor het spawnen?

• jurgenb1990
uffeltje, jij speelt toch ook op de pc? Btw, hoe wist jij zeker dat ze daar gingen spawmen? (toen jij op die spawm van enemy ging zitten wachten)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-11 22:28
Aramiss schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:02:
[...]

Daar had jij last van zweet in de bilnaad. Spannend stuk!

Is het misschien een idee om een slow chat te starten? Want je kijkt een paar uur niet en er zijn tal van nieuwe pagina's erbij gekomen. Niet echt bij te houden.
Als ik het party geluid had aangezet was het filmpje nog beter geweest. After all was het een mooie pot. En het was zeker spannend!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11 19:32

User

S3

Zijn we als Tweakers zijnde nu ook al te exploiten? :/
Uffeltje schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:49:

[video]

spoiler:
haha die laatste actie xD gelukkig doe je dat niet weer inderdaad, maar wel geniaal gevonden :9

Die C4 was ook wel mooi gedaan, had je door dat er daar meer waren of was het echt 100% lucky?

• jurgenb1990
gisteren trouwens nog twee easy ranked games gespeeld met fazerfreakje, themoker,kyoghu, ik en nog iemand. 4-0 en 4-1, lekker samenspel

Is er een nieuwe rage waarbij het hip is om met het hele defending team naar buiten te gaan???

De een na de andere game speelt zich nu meer buiten af dan binnen....

• Uffeltje
Deze video legt de exploit uit:

tommiboy96 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:10:
[...]

Haha moet een geweldig gevoel zijn geweest toen je die 3 mede tweakers daar opblies
Heerlijk inderdaad. Ik wist ook totaal niet dat zij daar zaten, ik ging enkel voor het schild. :P
jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:21:
uffeltje, jij speelt toch ook op de pc? Btw, hoe wist jij zeker dat ze daar gingen spawmen? (toen jij op die spawm van enemy ging zitten wachten)
Ook op PC inderdaad. Afgelopen weekend alleen op de PS4 gespeeld, maar op PC blijf ik ook actief. :) Zal wel evenveel PS4 als PC worden denk ik.

Toen ik daar in de spawn kwam aanlopen kreeg ik de meldingen dat de enemies waren herkend, dan weet je dat ze daar gaan spawnen.

[ Voor 125% gewijzigd door Uffeltje op 12-01-2016 10:57 ]

YouTube

• Poulske
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Beer met het schild?
edit: oowh, snap het het al. Omdat je een berenpak aan hebt met gamen. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 12-01-2016 10:58 ]

• Ryada

Ryada

She/Her

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Beer met het schild?
edit: oowh, snap het het al. Omdat je een berenpak aan hebt met gamen. 8)7
Haha precies. Was wel leuk om blitz op te pakken en te merken dat het best leuk is als je er goed mee speelt. Die flashes snap ik alleen nog niet :p

• Poulske
Klopt, ik kan helemaal niets met Blitz, geef mij maar Tatcher of Thermite.

• Uffeltje
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Haha precies. Was wel leuk om blitz op te pakken en te merken dat het best leuk is als je er goed mee speelt. Die flashes snap ik alleen nog niet :p
Als je ervoor zorgt dat je team bij elkaar staat kan je voor ze gaan staan en ze allemaal flashen. Zullen ze leuk vinden. :P

Nee, even serieus. De flash werkt eigenlijk net zo als een flashbang. Wanneer je een kamer binnengaat en ziet dat er een enemy voor je staat kan je hem flashen en dan ziet hij niet veel meer. Het is dan niet zo moeilijk meer om hem te doden. :)

YouTube

• Ryada

Ryada

She/Her

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:09:
Klopt, ik kan helemaal niets met Blitz, geef mij maar Tatcher of Thermite.
Doe mag je hebben ik pak blitz wel als we samen spelen ;)
Nog steeds geniaal dat 1 gast echt 3x over me heen is gelopen terwijl ik lag te creperen. :D
Uffeltje schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Als je ervoor zorgt dat je team bij elkaar staat kan je voor ze gaan staan en ze allemaal flashen. Zullen ze leuk vinden. :P

Nee, even serieus. De flash werkt eigenlijk net zo als een flashbang. Wanneer je een kamer binnengaat en ziet dat er een enemy voor je staat kan je hem flashen en dan ziet hij niet veel meer. Het is dan niet zo moeilijk meer om hem te doden. :)
Heb ik gedaan maar dan is ie meestal niet blind terwijl hij er recht inkijkt.

[ Voor 46% gewijzigd door Ryada op 12-01-2016 11:12 ]

• Poulske
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Doe mag je hebben ik pak blitz wel als we samen spelen ;)
Nog steeds geniaal dat 1 gast echt 3x over me heen is gelopen terwijl ik lag te creperen. :D

[...]

Heb ik gedaan maar dan is ie meestal niet blind terwijl hij er recht inkijkt.
Ja dat sloeg ergens nergens op, ik maar rennen voor die dude om hem te flanken en hij loopt 3x over je heen.

• Ryada

Ryada

She/Her

Poulske schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Ja dat sloeg ergens nergens op, ik maar rennen voor die dude om hem te flanken en hij loopt 3x over je heen.
Ik bedoel hoe dan. En dan word ik ook nog gerevived door mijn teamleden zonder dat hij het doorheeft. Ik ga die actie ook in het filmoje zetten haha

• Poulske
Ja doe dat, wil het graag terugzien :P
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Ik bedoel hoe dan. En dan word ik ook nog gerevived door mijn teamleden zonder dat hij het doorheeft. Ik ga die actie ook in het filmoje zetten haha
Zoiets hadden wij ook! was nog 1 man van ons team over en die pakte de bom. Op dat moment komt Rook de kamer in lopen door een gat in de muur, kijkt die kerel recht aan en loopt de hoek om door een deur. Op dat moment schoot die kerel hem met een pistool (hij was Fuze met schild). Draait rook zich op en sprayed Fuze dood met z'n mp7 :+

Dat was echt zó'n lelijk moment 8)7

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Zoiets hadden wij ook! was nog 1 man van ons team over en die pakte de bom. Op dat moment komt Rook de kamer in lopen door een gat in de muur, kijkt die kerel recht aan en loopt de hoek om door een deur. Op dat moment schoot die kerel hem met een pistool (hij was Fuze met schild). Draait rook zich op en sprayed Fuze dood met z'n mp7 :+

Dat was echt zó'n lelijk moment 8)7
Rook heeft een mp5(k?) en geen mp7 ;)
Bandit is de enuge met een mp7 :p
Maar ik zal kijken of ik vanavond een leuk filmpje in elkaar kan flansen zal wel veel werk kosten helaas.

• WestBoy_B
OK, heeft iemand een guide hoe je je poorten open kan zetten voor Rainbow six siege op PS4. Ik ben wel noobish:P dus graag goede handleiding :P Toevallig iemand ook een Horizon box van Ziggo? Laat het even weten. Want nu staat mijn settings op WEU maar ook op moderate, NAT 2?
Is dat goed, of moet ik naar NAT 1 en OPEN? OF NAT 2 en open?

Let me know guys! THANKS!

• jurgenb1990
WestBoy_B schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:46:
OK, heeft iemand een guide hoe je je poorten open kan zetten voor Rainbow six siege op PS4. Ik ben wel noobish:P dus graag goede handleiding :P Toevallig iemand ook een Horizon box van Ziggo? Laat het even weten. Want nu staat mijn settings op WEU maar ook op moderate, NAT 2?
Is dat goed, of moet ik naar NAT 1 en OPEN? OF NAT 2 en open?

Let me know guys! THANKS!
ik heb ook ziggo horizon box maar heb die poorten nog niet open gezet, overigens ook geen last met joinen of whatever.

Verwijderd

Uffeltje schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:54:
Deze video legt de exploit uit:

[...]
Hee Uffel, snap dat je hem niet weer gebruikt, heb jij ook niet nodig jou kennende, maar niet handig om t fimpje hier te posten.
wambamNL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:46:
[...]

Rook heeft een mp5(k?) en geen mp7 ;)
Bandit is de enuge met een mp7 :p
Maar ik zal kijken of ik vanavond een leuk filmpje in elkaar kan flansen zal wel veel werk kosten helaas.
Ja mp5, mp7, patato, tomato :+ In iedergeval was het lelijk :F

succes met editen, ben benieuwd of het lukt!

• WestBoy_B
jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:48:
[...]

ik heb ook ziggo horizon box maar heb die poorten nog niet open gezet, overigens ook geen last met joinen of whatever.
Hey.. ja ik heb ook niet echt issues, misschien zijn het gwn de standaard issues van de game zelf. Dit zal wel een geval zijn van Ain't broke, don't fix it... dan maar... 8)

Hopelijk is die patch van 14 jan wel goed...

• User

User

S3

Als het goed is krijgen de eigenaren van de Season Pass vandaag een hele zooi nieuwe camo's (Safari Pack).

H Y P E B O I S!

• Uffeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:50:
[...]

Hee Uffel, snap dat je hem niet weer gebruikt, heb jij ook niet nodig jou kennende, maar niet handig om t fimpje hier te posten.
Ik neem aan dat we volwassen genoeg zijn om het niet te exploiten.

YouTube

• jurgenb1990
User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:52:
Als het goed is krijgen de eigenaren van de Season Pass vandaag een hele zooi nieuwe camo's (Safari Pack).

H Y P E B O I S!
ik ben benieuwd! Hopelijk zit er iets leuks bij! Ik heb gewoon nog overal gold camo op mijn guns, dus mooi renown sparen voor de nieuwe operators.

jurgenb1990 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:05:
[...]

ik ben benieuwd! Hopelijk zit er iets leuks bij! Ik heb gewoon nog overal gold camo op mijn guns, dus mooi renown sparen voor de nieuwe operators.
Als je seasonpass hebt hoef je toch niet te sparen? As far as i understand krijg je gewoon de operators unlocked in je lijst als seasonpass owner :F

• User

User

S3

melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Als je seasonpass hebt hoef je toch niet te sparen? As far as i understand krijg je gewoon de operators unlocked in je lijst als seasonpass owner :F
Nyet comrade. Je zal ze nog steeds moeten unlocken, alleen mag je ze een week eerder unlocken.

Verwijderd

User schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:52:

H Y P E B O I S!
Maar krijgen we die gratis of moeten we die nog met punten zien te kopen?

• jurgenb1990
melantrix schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:09:
[...]

ik heb geen season, maar ben wel benieuwd wat voor camos jullie krijgen... btw die exploit is wel echt heeeel gay als je dat filmpje ziet. Is de game meteen saai

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Wel jammer dat je camo niet met boost kan kopen!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Pagina: 1 ... 19 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.