• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:32:
[...]

Haha ja, was ook geen probleem hoor :P Vond het juist wel grappig ;) Dat je bezig bent om een raam ergens dicht te doen met Castle en je je omdraait en vervolgens ziet dat de deur achter je dicht gemaakt is. En dat dan een paar keer, was wel grappig :+
Naar mijn idee moeten dat soort momenten er ook bij zijn, niet alleen maar 100% focus en gericht zijn op winnen, maar gewoon lol trappen :9
Helaas was ik er niet bij dus heb ik het niet op stream staan.
Ik kan een win/fail compilatie maken van de footage op mn stream. Ik weet niet of mensen dat leuk vinden (ivm dat mijn face erop staat)
Maar zowieso moet je ook een beetje lol kunnen hebben.
Gister waren we met zn 3en terrorist hunt aant doen en 1 iemand lag buiten downed dus ik wil hem helpen ren ernaar toe. Spring raam uit knal er 1 neer en wprd daarna zelf neergeknalt. De 3de komt aanzetten en sprint hetzelfde raam uit en word meteen neergeknalt terwijl wij schreeuwen niet via het raam :+

Steam: Ryada.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-10 15:52

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik heb het spel vande week gedownload ( ja ik weet het maar er zijn geen demos meer tegenwoordig dus moet even kijken en het leuk is) maar moet zeggen het spel is leuk en moeilijk mooi ook mooie graphics, tot nu toenalleen singelplayer gedaan. Word er over het algemeen veel samen gespeeld? Of is het toch wel veel ieder voor zich? Heb starwars battlefront ook maar die verveel me nogal snel

• Ryada

Ryada

She/Her

Coldbullet schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:35:
Ik heb het spel vande week gedownload ( ja ik weet het maar er zijn geen demos meer tegenwoordig dus moet even kijken en het leuk is) maar moet zeggen het spel is leuk en moeilijk mooi ook mooie graphics, tot nu toenalleen singelplayer gedaan. Word er over het algemeen veel samen gespeeld? Of is het toch wel veel ieder voor zich? Heb starwars battlefront ook maar die verveel me nogal snel
Het spel met solo een game joinen is meestal ieder voor zich tenzij je mazzel hebt. Maar als je met tweakers speelt heb je wel redelijk goed teamwork itt randoms.
Word veel gepraat etc.

• Coldbullet

Coldbullet

Ja want het hele opzet van het spel is toch wel tactical coop. Zal vandeweek eens een oude sok omgooien.. Waar kan je bij tweakers aanmelden?
wambamNL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:39:
[...]

Het spel met solo een game joinen is meestal ieder voor zich tenzij je mazzel hebt. Maar als je met tweakers speelt heb je wel redelijk goed teamwork itt randoms.
Word veel gepraat etc.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:12
taker1987 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:53:
niemand die het prachtige beeld heeft van linq ? die met zijn granaat in zijn hand roept hoe hij hem weg doet Xd .. paar seconden later knalt hij zichzelf in duizend stukken ... fantastisch moment was dat .
Het is wel een teamplayer, ik had hem misschien wel weggegooid >:)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Aramiss schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Het is wel een teamplayer, ik had hem misschien wel weggegooid >:)
Met pro clubs (FIFA) ziet hij de bal ook als granaat, afspelen ho maar ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Ryada

Ryada

She/Her

Coldbullet schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:51:
Ja want het hele opzet van het spel is toch wel tactical coop. Zal vandeweek eens een oude sok omgooien.. Waar kan je bij tweakers aanmelden?

[...]
In de openingspost op het einde zit een link naar het tweakers document. Daar kan je je inschrijven en dan de rest toevoegen. Kom ook gezellig langs op de ts dan zal er vast wel iemand zijn die met je kan spelen.

Coldbullet schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:51:

[...]
Je kan je hier aanmelden http://bit.ly/tweakersTSlijst en de teamspeakserver is ts4.ddns.net. Gewoon kopen, aanmelden en op TS komen, dan ga je een leuke tijd tegemoet 8)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:12
Eergisteren een paar mooie potjes gespeeld met andere tweakers. Daar had ik een ronde waarin alles mee zat. En deze wil ik ongegeneerd hier pluggen:

• Coldbullet

Coldbullet

Ik zal hem eens gaan kopen, word weer ff flink wennen en oefenen, speel nu starwars battlefront af en toe en battlefield4.. Totaal ander spel en gameplay. Weer een keer ergens noob in zijn is ook leuk...
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Je kan je hier aanmelden http://bit.ly/tweakersTSlijst en de teamspeakserver is ts4.ddns.net. Gewoon kopen, aanmelden en op TS komen, dan ga je een leuke tijd tegemoet 8)
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Dit is de waarheid!

Dit weekend ook weer leuke potjes gespeeld met de mannen van TRS :) Ik neig toch wel meer naar ranked, speelt gewoon net wat leuker! O+

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Dit is de waarheid!

Dit weekend ook weer leuke potjes gespeeld met de mannen van TRS :) Ik neig toch wel meer naar ranked, speelt gewoon net wat leuker! O+
ik doe wel mee, volgens mij zijn wij de enige gold ranked :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Dit is de waarheid!

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:31:
[...]

Ik doe ook wel mee, ik wil naar gold ranked :P

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-11 20:40
Als het goed is komt mijn headset vandaag eindelijk aan(beetje vertraging door slechte weer in het noorden van afgelopen week).

Ben vanavond ook weer van de partij!
Wil ook wel gold rank!

• jurgenb1990
paar dagen terug heb ik met cgen en nog wat andere tweakers een ranked game gespeeld tegen een clan met 3/4 gold rankeds, wij dachten "hier worden we compleet van de mat gespeeld", maar we wonnen gelukkig :)

[...]

Ik ben silver II of III geloof ik, nog lang niet gold ranked. Maar heb dan ook nog niet super veel ranked gespeeld. Tijd om dat eens te doen en door te ranken naar gold :)
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:37:
paar dagen terug heb ik met cgen en nog wat andere tweakers een ranked game gespeeld tegen een clan met 3/4 gold rankeds, wij dachten "hier worden we compleet van de mat gespeeld", maar we wonnen gelukkig :)
Dat was een vette pot, ook op het nippertje gewonnen! Was dat niet dat potje waarbij jij 1vs4 of 5 als blitz de dag redde? Mister headshot?

• Ryada

Ryada

She/Her

En hier ben ik bronze 4/silver 2 T.T
Wie wilt mij carryen :+

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Ik ben silver II of III geloof ik, nog lang niet gold ranked. Maar heb dan ook nog niet super veel ranked gespeeld. Tijd om dat eens te doen en door te ranken naar gold :)

[...]

Dat was een vette pot, ook op het nippertje gewonnen! Was dat niet dat potje waarbij jij 1vs4 of 5 als blitz de dag redde? Mister headshot?
volgens mij was dat die game ja, 1vs5 in die villa, mijn hart bonst er nu nog van :P. Ik dacht echt dat jij gold was, maar dan heb ik me vergist :) paar games winnen met een goed team en iedereen is gold :)

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-11 19:43

User

S3

[...]

Nyet, comrade. Ik zit ook (weer) op Gold. :)

Ik vind Ranked inderdaad een stuk leuker, maar wel met een groep waar je vaker mee hebt gespeeld. Laatst een potje Ranked gedaan met casual spelers, en dat werkt toch echt een stuk minder. Als in, in rondje 3 heb ik op Alt-F4 geramd.

Also, Jurgen, ik heb volgens mij wat interessants uitgevonden met het shield, binnenkort ff testen.
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:37:
Ja we wonnen, maar dat was meer omdat die gasten maar Silver III/IV waren met 1 Gold I, in plaats van 3-4 Gold II gasten. :+

[ Voor 28% gewijzigd door User op 11-01-2016 11:22 ]

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:06:
[...]

volgens mij was dat die game ja, 1vs5 in die villa, mijn hart bonst er nu nog van :P. Ik dacht echt dat jij gold was, maar dan heb ik me vergist :) paar games winnen met een goed team en iedereen is gold :)
Haha nee was het maar zo'n feest, ik heb gewoon echt weinig ranked gespeeld, maar vind dat (in een 5 man team uiteraard) veel leuker dan casual. Ik word bij ranked veel meer gepushed/gemotiveerd om na te denken wat je moet doen en meer rekening houdt met wat de anderen doen. Alleen als je tegen een team met high pings komt vind ik het erg vervelend. Maar wellicht moeten we daar gewoon een tactic voor bedenken :)

Ik ben wel in voor wat ranked games ergens deze week.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Sinds gisteren heb ik ook Siege aangeschaft. Man o man dit had ik veel eerder moeten doen. Wat een tof spel is dit.

Heb gisteren bijna de hele dag gespeeld.

Graag zou ik ook binnenkort een keer mee willen spelen met wat Tweakers, ik heb wel een oortje.

Mijn PSN is Jmanig1988
Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Haha nee was het maar zo'n feest, ik heb gewoon echt weinig ranked gespeeld, maar vind dat (in een 5 man team uiteraard) veel leuker dan casual. Ik word bij ranked veel meer gepushed/gemotiveerd om na te denken wat je moet doen en meer rekening houdt met wat de anderen doen. Alleen als je tegen een team met high pings komt vind ik het erg vervelend. Maar wellicht moeten we daar gewoon een tactic voor bedenken :)

Ik ben wel in voor wat ranked games ergens deze week.
Dat heb ik ook inderdaad, je wordt op een veel beter/leukere manier uitgedaagd om goed bezig te zijn. Het niveau is daar automatisch hoger ondanks dat het vrijwel gelijk is met casual. Ik ben in ieder geval van de partij om mee te doen! 8)

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Mortalboy[NL] schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:25:
Sinds gisteren heb ik ook Siege aangeschaft. Man o man dit had ik veel eerder moeten doen. Wat een tof spel is dit.

Heb gisteren bijna de hele dag gespeeld.

Graag zou ik ook binnenkort een keer mee willen spelen met wat Tweakers, ik heb wel een oortje.

Mijn PSN is Jmanig1988
Super man! We hebben hier op Tweakers een speciale .doc met alle PSN spelers erin. Voeg jezelf toe en voeg anderen toe uit de lijst. Dan heb je zeker kans om met wat mede Tweakers te spelen in Rainbow Six

Er is ook een Tweakers Community op de PS4: De Tweakers Rainbow Six Community kun je vinden als je de naam 'Edzeau' zoekt in de zoekfunctie voor PSN. Dan scrollen naar zijn communities. Als het goed is staat daar Tweakers Rainbow Six

Alvast heel veel plezier!

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Mortalboy[NL]
The Outlaw schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Super man! We hebben hier op Tweakers een speciale .doc met alle PSN spelers erin. Voeg jezelf toe en voeg anderen toe uit de lijst.
Alvast heel veel plezier!
Bedankt! Zal er vanavond wel even naar kijken, en me zo in de lijst gooien.

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik zit wel te denken als ik kijk naar onze gameplay samen gaat het zeker goed maar denk dat een verbeterpunt kan zijn qua info geven als je dood bent via de chat te doen. Het kan aan mijn geluidsinstelling liggen alleen hoor ik de game niet meer als mensen praten op ts. En daardoor mis je soms info waar de tegenspelers zijn. De game werkt namelijk hier super in je kunt goed bepalen waar mensen zijn ahv geluid.

• jurgenb1990
User schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:18:
[...]
Nyet, comrade. Ik zit ook (weer) op Gold. :)

Ik vind Ranked inderdaad een stuk leuker, maar wel met een groep waar je vaker mee hebt gespeeld. Laatst een potje Ranked gedaan met casual spelers, en dat werkt toch echt een stuk minder. Als in, in rondje 3 heb ik op Alt-F4 geramd.

Also, Jurgen, ik heb volgens mij wat interessants uitgevonden met het shield, binnenkort ff testen.

[...]
Ja we wonnen, maar dat was meer omdat die gasten maar Silver III/IV waren met 1 Gold I, in plaats van 3-4 Gold II gasten. :+
Cool interessant!
Dan verwar ik jou idd met Cgen. Gister had ik ook wat potjes in casual waarbij ik dacht, misschien beter als we vandaag maar niet ranked gaan spelen :P maar achteraf alles goed gekomen, alhoewel mogen de meeste tweakers wel wat voorzichtiger spelen, denk hierbij aan dat ik roep...."wacht even ik ga eerst met de drone rond om gebied te verkennen" en een teammaat rent gewoon de kamer in...

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:49:
[...]

Cool interessant!
Dan verwar ik jou idd met Cgen. Gister had ik ook wat potjes in casual waarbij ik dacht, misschien beter als we vandaag maar niet ranked gaan spelen :P maar achteraf alles goed gekomen, alhoewel mogen de meeste tweakers wel wat voorzichtiger spelen, denk hierbij aan dat ik roep...."wacht even ik ga eerst met de drone rond om gebied te verkennen" en een teammaat rent gewoon de kamer in...
Zaterdagavond had ik ook nog een briljant potje, met TRS. Van 0-2 naar 3-3 gewerkt en in overtime alles gewonnen. Was een erg lekkere match. :9
Ben je vandaag trouwens online?

• jurgenb1990
User schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Zaterdagavond had ik ook nog een briljant potje, met TRS. Van 0-2 naar 3-3 gewerkt en in overtime alles gewonnen. Was een erg lekkere match. :9
Ben je vandaag trouwens online?
Vanavond pas, na het avondeten even met de gewichten sleuren in de gym en rond 19.30/20.00 klaar voor wat ranked games

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nog geen PVP gedaan, maar ben daar nu wel klaar voor namelijk. Lijkt me wel leuk met een vast groepje dit te spelen. Als er nog mensen zijn die een klein groepje willen vormen, dan hoor ik dat graag!
[...]

Cool interessant!
Juist, dat ben ik wel met je eens :) Heb ik me vast ook wel eens schuldig aan gemaakt in het begin haha.

Er moet wat meer samenspel komen, en dat komt denk ik vanzelf als je vaak met dezelfde mensen speelt.

Oh.. en ik mag ook geen granaten meer gebruiken. Maak er alleen maar de hostage of mezelf mee dood.
Gelukkig speel ik nooit fuze :D
[...]

Cool interessant!
Klopt, Al kan dat ook komen doordat dat aan de communicatie ligt. Gebeurd vaak genoeg dat de vraag gesteld wordt waar? etc. Oftewel. Als je zegt ik ga even dronen dan is het voor je teammates (vaak) niet duidelijk wie dat zegt en waar diegene zit. En dat hij dus niet door heeft dat hij de kamer in loopt waar jij net aan het dronen bent :+

Ik denk dat dat overigens de grootste verbeterpunt is, gewoon beter communiceren door duidelijk dingen te zeggen (dat mislukt bij mij iig vaak 8)7 ) waardoor het voor iedereen duidelijk is waar wat gebeurd en waar hij dan wel of niet rekening mee moet houden.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-10 15:43

Odieus

Onuitstaanbaar

Ricloo86 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Met pro clubs (FIFA) ziet hij de bal ook als granaat, afspelen ho maar ;)
Mocht het mij nog een keer overkomen weet ik in ieder geval bij wie ik mijn granaat kwijt kan })

PSN: LinQ-NL

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:05:
[...]

Klopt, Al kan dat ook komen doordat dat aan de communicatie ligt. Gebeurd vaak genoeg dat de vraag gesteld wordt waar? etc. Oftewel. Als je zegt ik ga even dronen dan is het voor je teammates (vaak) niet duidelijk wie dat zegt en waar diegene zit. En dat hij dus niet door heeft dat hij de kamer in loopt waar jij net aan het dronen bent :+

Ik denk dat dat overigens de grootste verbeterpunt is, gewoon beter communiceren door duidelijk dingen te zeggen (dat mislukt bij mij iig vaak 8)7 ) waardoor het voor iedereen duidelijk is waar wat gebeurd en waar hij dan wel of niet rekening mee moet houden.
Wat ik ook een verbeterpunt vind is frustraties in toom proberen te houden. Ik heb hier zelf ook moeite mee!

Maar realiseer me al wel dat ik daar niemand mee help die nog niet dood is! Dus ga dit voor mezelf iig verbannen van teamspeak :)

• jurgenb1990
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:05:
[...]

onderling gaat het pingen al veel beter, iedereen geeft aan waar ze wat willen enzovoorts maar erg jammer dat je niet kan zien van wie de ping is....Soms zegt iemand iets en zie je twee pings van twee teammaten, weet je niet welke je moet hebben

• User

User

S3

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:18:
[...]

onderling gaat het pingen al veel beter, iedereen geeft aan waar ze wat willen enzovoorts maar erg jammer dat je niet kan zien van wie de ping is....Soms zegt iemand iets en zie je twee pings van twee teammaten, weet je niet welke je moet hebben
Pingsysteem kan beter idd. Ik stem zelf voor meer soorten pings. Even Z inrammen is een gele, maar als je Z wat langer inhoud dat je dan een keuzemenu krijgt met meerdere kleuren voor bijvoorbeeld:
- Enemy
- Reinforce here
- Move here
- Cover this
etc
User schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:25:
[...]
Pingsysteem kan beter idd. Ik stem zelf voor meer soorten pings. Even Z inrammen is een gele, maar als je Z wat langer inhoud dat je dan een keuzemenu krijgt met meerdere kleuren voor bijvoorbeeld:
- Enemy
- Reinforce here
- Move here
- Cover this
etc
Dat zou een goede verbetering zijn :) Vergezeld met (in een klein font) de naam van de plaatser er boven.
Of het icoontje van de operator oid.. OF gewoon een icoontje dat aangeeft dat je die muur reinforced wil hebben, of die deur gedekt wil hebben. Icoontjes werken denk ik sneller dan kleuren.

Anders moet ik gaan leren wat die kleurtjes zijn :P pfffff.... ben 32... de alzheimer is niet meer ver weg :')

[ Voor 20% gewijzigd door Cgen1984 op 11-01-2016 12:30 ]

Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:13:
[...]

Wat ik ook een verbeterpunt vind is frustraties in toom proberen te houden. Ik heb hier zelf ook moeite mee!

Maar realiseer me al wel dat ik daar niemand mee help die nog niet dood is! Dus ga dit voor mezelf iig verbannen van teamspeak :)
Hm daar heb je gelijk in ja, heb ik zelf enorm last van (as in, dat doe ik te veel) Ga dat ook proberen in te perken voor mij. Kan eventueel ook wel tijdens de operator selection van volgende ronde als je het écht kwijt moet :9
User schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:25:
[...]
- Enemy
- Reinforce here
- Move here
- Cover this
etc
Donders, dat is wel een goed idee zeg! Beetje zoals spotten in Battlefield? Ik zou zeggen stel het voor op de ubi forum ofzo, of tweet het. Denk dat de devs daar ook nog wel wat nuttigs in zouden zien! _/-\o_

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:32:
[...]

Hm daar heb je gelijk in ja, heb ik zelf enorm last van (as in, dat doe ik te veel) Ga dat ook proberen in te perken voor mij. Kan eventueel ook wel tijdens de operator selection van volgende ronde als je het écht kwijt moet :9
Ja, men wil graag de game blijven horen. En eventuele aanwijzingen van andere teammates.

Man, heb zin om te spelen, maar helaas vanavond waarschijnlijk niet wegens geen tijd. Stupid real life...

• jurgenb1990
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:32:
[...]

Ik heb alleen op ranked dat ik ooit uit mijn slof schiet (in de vorm van: waarom doe je dit nu?!?) als een teamgenoot onnozel doodgaat simpel omdat ze niet opletten :P

[ Voor 5% gewijzigd door jurgenb1990 op 11-01-2016 13:12 ]

Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Ja, men wil graag de game blijven horen. En eventuele aanwijzingen van andere teammates.

Man, heb zin om te spelen, maar helaas vanavond waarschijnlijk niet wegens geen tijd. Stupid real life...
Ja same here, ik wil gewoon nu gamen ipv die real life. Vanavond hopelijk nog een paar potjes ergens tussen proppen, maar agenda laat dat moeielijk toe :/
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:52:
[...]

Ik heb alleen op ranked dat ik ooit uit mijn slof schiet als een teamgenoot onnozel doodgaat simpel omdat ze niet opletten of "voor de kills" gaan :P
Als ik ooit met jou of Cgen weer speel, mogen jullie mij bij deze er op wijze dat ik mn bek moet dichthouden omdat jullie nog wél leven, en ik weer eens bait was voor het team :+

[...]

Ik heb alleen op ranked dat ik ooit uit mijn slof schiet als een teamgenoot onnozel doodgaat simpel omdat ze niet opletten of "voor de kills" gaan :P
Begrijpelijk!

Maar eigenlijk zou het wijsheid zijn om ook die uitspattingen niet meer te uiten tijdens de ronde. Anders wordt persoon X zijn domme actie ook nog eens de downfall voor de rest van het team. Maar constructief aandragen tijdens operator selection. Of buiten de game om!

En natuurlijk lief blijven tegen elkaar O+

Verwijderd

[...]

Serieus? :o Ranked, Casual, Gold, Platinum, Lood om oud ijzer whatever....... Meeste fun met een vast groepje waarbij genoeg mis gaat, maar wij zijn ook niet van zo'n "hoog" niveau.....
Als iemand begint te schelden op zijn teamm8's omdat ze iets fout verdienen ze van mij de getalife-rank.

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:04:
[...]

Serieus? :o Ranked, Casual, Gold, Platinum, Lood om oud ijzer whatever....... Meeste fun met een vast groepje waarbij genoeg mis gaat, maar wij zijn ook niet van zo'n "hoog" niveau.....
Als iemand begint te schelden op zijn teamm8's omdat ze iets fout verdienen ze van mij de getalife-rank.
nou schelden is een groot woord hoor, ik bedoel meer dat ik normaal geen commentaar heb op iemand zijn keuzes, en dan wel even vraag...Waarom doe je dat?!?

[...]

Ik denk dat de ambities van jou en Jurgen wellicht wat verschillen. Ranked moet je naar mijn idee ook alleen maar gaan spelen, als je er voor de volle 100% voor wil gaan. En als je er dan met de pet naar gooit en domme obvious fouten maakt, dan heb je daar ook 4 teammates mee. En die mogen best wel kritiek leveren.

Maar jurgen scheldt ook niet (althans nog niet mee gemaakt :P), Jurgen maakt headshots, met blitz, 1vs5 tegen gold ranked spelers. Dat is wat Jurgen doet. Held.

Er is een behoorlijk verschil tussen schelden en kritiek.

• User

User

S3

[...]

...weet je wat het idee van Ranked is?
Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat de ambities van jou en Jurgen wellicht wat verschillen. Ranked moet je naar mijn idee ook alleen maar gaan spelen, als je er voor de volle 100% voor wil gaan. En als je er dan met de pet naar gooit en domme obvious fouten maakt, dan heb je daar ook 4 teammates mee. En die mogen best wel kritiek leveren.

Maar jurgen scheldt ook niet (althans nog niet mee gemaakt :P), Jurgen maakt headshots, met blitz, 1vs5 tegen gold ranked spelers. Dat is wat Jurgen doet. Held.

Dat klopt zeker, als het maar wel leuk blijft. Dat bedoel ik ook met bovenstaande. kritiek is zeer welkom, maar de sfeer moet wel positief blijven en de fun moet er ook zeker zijn. Ik ben zelf ook wel allergisch voor mensen die écht 1000% willen winnen en wanneer je een rondje verliest helemaal uit z'n slof schiet.

Gewoon er voor gaan en fun hebben, en dan waar nodig opbouwende kritiek = feedback geven. Dan houd je het niveau hoog terwijl iedereen er van geniet :9

• jurgenb1990
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Dat klopt zeker, als het maar wel leuk blijft. Dat bedoel ik ook met bovenstaande. kritiek is zeer welkom, maar de sfeer moet wel positief blijven en de fun moet er ook zeker zijn. Ik ben zelf ook wel allergisch voor mensen die écht 1000% willen winnen en wanneer je een rondje verliest helemaal uit z'n slof schiet.

Gewoon er voor gaan en fun hebben, en dan waar nodig opbouwende kritiek = feedback geven. Dan houd je het niveau hoog terwijl iedereen er van geniet :9
maar versta me ook niet verkeerd, ik zal nooit iemand uitschelden. Het is ook meer opbouwende kritiek... ik heb zelf ook heel vaak op mijn kop gehad omdat ik "kijkgaatjes" van andere mensen aan het weg werken was met mijn reinforcement :P of op achterlijke plekken ging liggen bij de bom

• MadMax12
van fouten kun je leren toch?
wie maakt er nou niet eens een foutje door om de hoek te kijken terwijl je weet dat, dat eigenlijk niet slim is.
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:19:
[...]

maar versta me ook niet verkeerd, ik zal nooit iemand uitschelden. Het is ook meer opbouwende kritiek... ik heb zelf ook heel vaak op mijn kop gehad omdat ik "kijkgaatjes" van andere mensen aan het weg werken was met mijn reinforcement :P of op achterlijke plekken ging liggen bij de bom
Haha i know, ik heb je de paar keer dat ik met je speelde nooit iemand horen uitschelden hoor. Dat was ook niet zozeer aan jou of aan iemand specifiek gericht, gewoon algemeen ;) Ik verwelkom kritiek, vraag is alleen of ik niet te koppig ben om er wat mee te doen 8)7

• jurgenb1990
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:21:
[...]

Haha i know, ik heb je de paar keer dat ik met je speelde nooit iemand horen uitschelden hoor. Dat was ook niet zozeer aan jou of aan iemand specifiek gericht, gewoon algemeen ;) Ik verwelkom kritiek, vraag is alleen of ik niet te koppig ben om er wat mee te doen 8)7
ik vind het ook kei gezellig om met iedereen te spelen dus speel ook bijna elke dag met andere mensen, maar zo nu een dan even serieus en gefocused een aantal ranked games is ook mooi :) het is nu toch nog vooral alle mappen leren kennen, want merk bij mezelf ook dat ik in sommige mappen echt de weg niet kan vinden waardoor je veel tijd verliest.

MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:20:
van fouten kun je leren toch?
wie maakt er nou niet eens een foutje door om de hoek te kijken terwijl je weet dat, dat eigenlijk niet slim is.
Maar als je even daarvoor gevraagd bent om niet om de hoek te kijken omdat glaz daar zit te snipen en dat je beter kan afwachten en glaz naar jou toe laten komen, want jij hebt een shotgun. Dan is dat een ander verhaal, toch?

• Axente
Gister had ik een mooi truukje capcan plaatst boobytraps en timmer de boeld dicht. Blitz slaat 1 keer door de aftimmering en ik schiet met mijn schotgun op blitz + betimmering kapot door de paniek van Blitz loopt hij door de trap. Gister nog paar keer zo geprobeerd en lukt best vaak moet ik zeggen.

Verwijderd

Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Hoe wil jij nou weten wat mijn ambitie is? Als iemand kritiek heeft op hoe ik speel of wanneer ik fouten maak dan kan ie de boom in.....

ps iemand die laf met een schildje 5 man doodschiet definieer ik niet direct als held.

• Axente
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:39:
[...]

Hoe wil jij nou weten wat mijn ambitie is? Als iemand kritiek heeft op hoe ik speel of wanneer ik fouten maak dan kan ie de boom in.....

ps iemand die laf met een schildje 5 man doodschiet definieer ik niet direct als held.
Ik zou achter een schild zitten niet als laf beschouwen. Is gewoon andere speelstyle zowel om tegen te spelen en met te spelen.

• jurgenb1990
[...]

De mensen die blitz laf vinden, kunnen er meestal zelf niet mee overweg... Is echt niet zo simpel als het lijkt om blitz goed te gebruiken. Je timing moet precies kloppen wanneer je gaat aimen en wanneer je de flits gebruikt. Als je schild aan de kant is ben je ook super kwetsbaar dus als iemand je 1 keer schiet ben je ook meteen dood.

En speltechnisch draagt het schild ook heel veel bij , bij de overwinning van je team. Schade opvangen enzovoorts

[ Voor 7% gewijzigd door jurgenb1990 op 11-01-2016 13:43 ]

• User

User

S3

Guys, don't feed the troll.

• Ricloo86
[...]

Ambitie? is een fucking spelletje hahaha

Ieder zijn ding toch, en als je ieder zijn sterke kanten in 1 team kan proppen is het helemaal top.

Verwijderd

Neehoor vind Blitz veels te makkelijk om mee te spelen, is geen fun aan. Moet wel een uitdaging blijven.
Of het nou een troll is of niet, zullen we de sfeer niet verzieken? Zowel hier of op TS? dan verpest je het gewoon voor iedereen.

Als je geen kritiek wilt ontvangen moet je dat denk ik maar gewoon aangeven op TS, maar dan moet je denk ik ook verwachten dat er mensen zijn die niet met je gaan gamen omdat zij dat wel willen of de team op zo'n manier willen beteren.

Geldt andersom natuurlijk ook.. :)

Verwijderd

ok goed zal wel een nieuwe nick aanmaken:

KoosKritiekloos

• User

User

S3

KoosHersenloos?
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:47:
ok goed zal wel een nieuwe nick aanmaken:

KoosKritiekloos
Als je je daar goed bij voelt zou ik dat zeker doen, vraag me alleen af of er mensen zijn die de link leggen :P

Verwijderd

lol zegt iemand die bij username user invult :+

denk dat ik je password ook al kan raden.

• jurgenb1990
mooi spel is het toch he! En ook zo'n lekker weer buiten :)

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
ugh... krijg zin om te spelen :P maar ik ben op werk...

• Ricloo86
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:46:
Of het nou een troll is of niet, zullen we de sfeer niet verzieken? Zowel hier of op TS? dan verpest je het gewoon voor iedereen.

Als je geen kritiek wilt ontvangen moet je dat denk ik maar gewoon aangeven op TS, maar dan moet je denk ik ook verwachten dat er mensen zijn die niet met je gaan gamen omdat zij dat wel willen of de team op zo'n manier willen beteren.

Geldt andersom natuurlijk ook.. :)
Als je je van de "kritiek" veel aan trekt zal er een mate van waarheid in zitten, kun je beter omzetten in iets positiefs en mee aan de slag gaan voor je team.

Wij hebben vaak een aantal zeer goede spelers die de minder ervaren of goede op sleeptouw nemen, ideaal juist. Ik leer er erg veel van en krijg ook echt weleens te horen dat ik een sukkel ben bij een bepaalde nutteloze actie.

• User

User

S3

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:50:
[...]

lol zegt iemand die bij username user invult :+

denk dat ik je password ook al kan raden.
Leef je uit.

• Maykz0r
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-03 09:22
@Kooswhateverloos Blitz, montage etc haalt af en toe echt het bloed onder me nagels vandaan. Naar mijns inziens echt niet een makkelijke class om (goed) mee te spelen.

Vanavond ben ik weer van de partij :-D

• Titus
  • Laatst online: 22:26
Ik kwam op youtube een paar interessante dingen tegen:

Ash special gebruiken om mbv een drone enemies vanaf een verdieping lager te killen/naar beneden laten vallen :P

Kapkan IED in de deur, deployable schild er voor. Aanvaller springt eroverheen = BOEM :P
Ricloo86 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:51:
[...]

Als je je van de "kritiek" veel aan trekt zal er een mate van waarheid in zitten, kun je beter omzetten in iets positiefs en mee aan de slag gaan voor je team.

Wij hebben vaak een aantal zeer goede spelers die de minder ervaren of goede op sleeptouw nemen, ideaal juist. Ik leer er erg veel van en krijg ook echt weleens te horen dat ik een sukkel ben bij een bepaalde nutteloze actie.
Yes, dat doe ik ook. Ik leer veel van de mensen die mij op sleeptouw nemen en andersom neem ik ook weer mensen op sleeptouw. Vind het alleen maar leuk en gezellig daarom.

Al met al, ik wil gamen :+

• Maykz0r
iTitus schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:53:

Ash special gebruiken om mbv een drone enemies vanaf een verdieping lager te killen/naar beneden laten vallen :P

Kapkan IED in de deur, deployable schild er voor. Aanvaller springt eroverheen = BOEM :P
Die laatste is geniaal :+

Verwijderd

Handgranaatje en BOEM :+
[...]

Mijn post was niet bedoeld als een aanval op jouw persoon. Als ie zo is opgevat, dan bied ik bij deze mijn excuses aan dat ie niet duidelijk genoeg was verwoord!

Ieder zijn ding uiteraard! Live and let live! O+

• Maykz0r
C4 op drone mogelijk ?

• jurgenb1990

wat denk je van deployable shield in deuropening zetten en deze onder stroom zetten, kunnen ze zonder een explosie niet door die deur :)

• MadMax12
But kill the enemie! }) (in-game he!!)
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:02:
[...]

wat denk je van deployable shield in deuropening zetten en deze onder stroom zetten, kunnen ze zonder een explosie niet door die deur :)
Zet daar nog een shockwire achter en dan sterven ze als ze em proberen te vaulten!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:02:
[...]

Al geprobeerd, maar nutteloos als t andere team Thatcher heeft.

• MadMax12
ook goede taktiek ja

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:55:
[...]

Yes, dat doe ik ook. Ik leer veel van de mensen die mij op sleeptouw nemen en andersom neem ik ook weer mensen op sleeptouw. Vind het alleen maar leuk en gezellig daarom.

Al met al, ik wil gamen :+
Naja veel valt er niet van mij te leren :+ enige wat ik kan is aimen (hence de reden dat ik roam)

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Al geprobeerd, maar nutteloos als t andere team Thatcher heeft.
En dat vind ik dan direct de kracht van het spel. Er zijn zoveel mogelijkheden om de attackers dwars te zitten en ook evenveel oplossingen voor de attackers om deze problemen te tackelen.

Verwijderd

Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:08:
[...]

En dat vind ik dan direct de kracht van het spel. Er zijn zoveel mogelijkheden om de attackers dwars te zitten en ook evenveel oplossingen voor de attackers om deze problemen te tackelen.
Thatcher en Thermite zijn een must in ieder Attacker-team. Net als Mute, Castle en Bandit dat ook zijn voor 't Defender team.

• User

User

S3

Fuse.
Cgen1984 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:04:
[...]

Zet daar nog een shockwire achter en dan sterven ze als ze em proberen te vaulten!
Als je het helemaal goed doet voeg je een Kapkan trap daaraan toe. Moet je wel utikijken dat de shockwire niet dat kapoet maakt.

edit: meh, volgens mij is bovenstaande overkill, je kan beter of shockwire of kapkan doen >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Melantrix op 11-01-2016 14:23 ]

• jurgenb1990
fuze is geen must-have vind ik.
Thermite, thatcher, ash, blitz zijn standaard en glaz of fuze afhankelijk van de map.

Hoewel vind ik zelf de famas van twitch erg fijn dus pak vaak twitch ookal is die shockdrone niet echt een toevoeging voor het team

• MadMax12
ash is inderdaad een goede toevoeging.
de special is lekker multifunctioneel.
ideaal als granaat te gebruiken
MadMax12 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:31:
ash is inderdaad een goede toevoeging.
de special is lekker multifunctioneel.
ideaal als granaat te gebruiken
Maar is het echt een must-have? Ik denk dat bijv. sledge ook een goede toevoeging kan zijn ipv Ash. Vind persoonlijk Ash dus niet echt een must. Thermite, Thatcher en Blitz daar in tegen wel.

• jurgenb1990
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Maar is het echt een must-have? Ik denk dat bijv. sledge ook een goede toevoeging kan zijn ipv Ash. Vind persoonlijk Ash dus niet echt een must. Thermite, Thatcher en Blitz daar in tegen wel.
met sledge krijg je vaak al damage als je een deur of raam openslaat.. Je bent erg weerbaar dan, ash kan mooi van een afstand een deur of raam open schieten zodat blitz naar binnen kan

• MadMax12
sledge is wel erg goed om muren te slopen.
voor deuren is ash 'veiliger'
jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:35:
[...]

met sledge krijg je vaak al damage als je een deur of raam openslaat.. Je bent erg weerbaar dan, ash kan mooi van een afstand een deur of raam open schieten zodat blitz naar binnen kan
Mua, Sparkyso (iemand met wie ik veel speel) en ik zelf kunnen vaak een deur of raam prima openen zonder uberhaupt damage te hebben. En Sledge kan veel meer openen dan Ash aangezien Ash maar 2 schoten heeft. IMHO is Ash gelijk aan Sledge..

• Recon24
Ik vroeg het al eerder, maar niemand die echt erop reageerde. Zijn er nog mensen die geen vast team hebben op de PS4? Zo nee, dan zou ik graag een team willen vormen met deze mensen.

• MadMax12
denk dat er net als op de pc niet echt vaste teams zijn.
meeste teams vormen zich door de mensen die online zijn.
Recon24 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:40:
Ik vroeg het al eerder, maar niemand die echt erop reageerde. Zijn er nog mensen die geen vast team hebben op de PS4? Zo nee, dan zou ik graag een team willen vormen met deze mensen.
Also, er is al tig keer gepost dat je je kan aanmelden in de google doc (zie mijn sig of de TS) en dat er een community is opgericht op de PS4 ;)

• Recon24
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Also, er is al tig keer gepost dat je je kan aanmelden in de google doc (zie mijn sig of de TS) en dat er een community is opgericht op de PS4 ;)
Beide gedaan, maar dan nog is het makkelijker om hier te vragen om een team te vormen. Dat gaat wat lastiger via een documentje. Ik zal in de community groep deze vraag ook wel stellen zodat ze mij daar maar een berichtje sturen.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Moet zeggen dat ik me al tijden niet zo vermaakt heb met een spel. Er zitten nog wel wat flinke bugs in, maar dat mag de pret voorloping niet echt drukken. Zo is het doodgaan in dit spel niet eens zo heel erg, misschien wordt dat anders als ik ranked speel :+
Recon24 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Beide gedaan, maar dan nog is het makkelijker om hier te vragen om een team te vormen. Dat gaat wat lastiger via een documentje. Ik zal in de community groep deze vraag ook wel stellen zodat ze mij daar maar een berichtje sturen.
Mijn excuus, ik dacht dat je gewoon op zoek was naar Tweakers die op de PS4 spelen. Als je op zoek bent naar een vast team zou ik je op TS melden of inderdaad in de community. Ik denk dat je dan sneller en beter antwoord gaat krijgen.

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:29:
[...]

fuze is geen must-have vind ik.
Thermite, thatcher, ash, blitz zijn standaard en glaz of fuze afhankelijk van de map.

Hoewel vind ik zelf de famas van twitch erg fijn dus pak vaak twitch ookal is die shockdrone niet echt een toevoeging voor het team
Twitch is momenteel ook mijn favoriet. Die F2 is echt geweldig zeker die firerate. Shockdrone kan handig zijn om eventueel camera's en jammers mee uit te schakelen.

Je kunt ook gewoon een GIGN-recruit nemen en daar de Famas kiezen. Voordeel is dat je ook nog een nade kunt kiezen en je hebt meer armor.

• Recon24
melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:51:
[...]

Mijn excuus, ik dacht dat je gewoon op zoek was naar Tweakers die op de PS4 spelen. Als je op zoek bent naar een vast team zou ik je op TS melden of inderdaad in de community. Ik denk dat je dan sneller en beter antwoord gaat krijgen.
idd ben op zoek naar tweakers die op de PS4 spelen die nog geen ranked hebben gedaan (of wel), maar nog geen team hebben.

Maar zoals je zelf ook al zei, zal ik dat even in de community vragen wat sneller gaat misschien.

• Axente
Dat er zo veel diversiteit en keuzes zijn maakt de game echt goed en kan ieder spelen hoe hij of zij willen. En operators hebben dan wel bijna dezelfde functie maar het kleine verschil maakt het toch anders inzetbaar.

• Mortalboy[NL]
Recon24 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:56:
[...]

idd ben op zoek naar tweakers die op de PS4 spelen die nog geen ranked hebben gedaan (of wel), maar nog geen team hebben.

Maar zoals je zelf ook al zei, zal ik dat even in de community vragen wat sneller gaat misschien.
https://docs.google.com/s...6BgfNZh3KbFDW0/edit#gid=0
Pagina: 1 ... 18 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.