• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-11 17:22
gister avond was zeker leuk om met mede tweakers te schieten :P het team wat ik had moet gewoon nog iets meer samenwerken en goed communiceren om niet weer met 3-1 voorsprong te verliezen met 3-4 :P

al met al een geslaagde avond ;) ondanks dat we verloren .

psn: taker-mart

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
jimz93 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:32:
[...]

Niet helemaal, dat zou betekenen dat de attackers altijd misbruik kunnen maken van deze (imho) glitch/bug wanneer er gebruik wordt gemaakt van de electric trap --> stevig nadeel.

De defenders kunnen de hostage immers zelf niet verplaatsen. Wat mij betreft zou de hostage dus bij schade door elektrocutie na het verplaatsen op de naam van de attackers moeten komen...
nee ik snap wel hoe dit gekomen is, de defenders hebben op het begin van de ronde de hostage geinjured en gerevived.... dit doen ze zodat als een attacker perongeluk de hostage raakt hij meteen dood is. Omdat jij de hostage in de elektrified tripwire liet vallen, gaat hij dus verder dood en wordt dit als een kill gezien voor de defenders... Dus attackers winnen

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
[YouTube: https://youtu.be/JL8JWQDUJkA]

Video van gisteravond vanuit mijn PoV (kyoghu)
Squad:
MrNeverLuck
PerlinNoise
Dakuwan
Bendalff
kyoghu

Opgenomen met nVidia's Shadowplay, moet alleen nog mijn eigen mic ook meenemen in de opnames. Sta er nog steeds versteld van hoe goed dat Shadowplay is qua resource gebruik.

• jurgenb1990
avanreijn schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:49:
[video]

Squad:
MrNeverLuck
PerlinNoise
Dakuwan
Bendalff
kyoghu

Opgenomen met nVidia's Shadowplay, moet alleen nog mijn eigen mic ook meenemen in de opnames. Sta er nog steeds versteld van hoe goed dat Shadowplay is qua resource gebruik.
ik moet dat shadowplay ook eens gaan proberen, lachen om te zien.
Je kan zelf nu goed analyseren wat je fout doet, je ziet vaak terugkomen dat jullie niet voorzichtig genoeg zijn, zonder een drone een kamer inlopen bijvoorbeeld

avanreijn schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:49:
[video]

Squad:
MrNeverLuck
PerlinNoise
Dakuwan
Bendalff
kyoghu

Ja shadowplay is erg fijn! gebruikt eigenlijk gewoon geen resources. Wat ik doe is dat ik de afgelopen 5 min kan opslaan en dus alleen de momenten opsla die ik evt wil kunnen terug zien. Is zeker een aanrader t.o.v. andere software!
jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:55:
[...]

ik moet dat shadowplay ook eens gaan proberen, lachen om te zien.
Je kan zelf nu goed analyseren wat je fout doet, je ziet vaak terugkomen dat jullie niet voorzichtig genoeg zijn, zonder een drone een kamer inlopen bijvoorbeeld
Met drones verkennen is zeker een goede tip, maar ik heb ook wel vaak meegemaakt dat de vijand je vervolgens snel neerschiet omdat ze zien waar de drone vandaan komt enzo. Denk dat dat een kwestie is van mee leren omgaan en natuurlijk goede dekking zoeken, maar dat vind ik soms ook wel een te groot risico..

[ Voor 32% gewijzigd door Melantrix op 08-01-2016 10:11 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• jurgenb1990
melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:59:

Met drones verkennen is zeker een goede tip, maar ik heb ook wel vaak meegemaakt dat de vijand je vervolgens snel neerschiet omdat ze zien waar de drone vandaan komt enzo. Denk dat dat een kwestie is van mee leren omgaan en natuurlijk goede dekking zoeken, maar dat vind ik soms ook wel een te groot risico..
Als je een veilige plek buiten het gebouw staat en dan alvast meerdere kamers scant met je drone, dan weet je wel dat je tot aan de bom ongeveer ongestoord kan lopen

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-11 20:40
tenzij er iemand aan het roamen is.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Was gister zoals elke keer super gezellig en leuk om met 5 man of minder ranked te spelen. Ben ook al voor hacker uitgemaakt :+
Helaas deed de ranking raar over het algemeen.
Vanavond maar ff de VOD terug kijken of ik er wat van kan leren wat ik fout deed. (Op map kennis na) gister ging ik een raam door. Geen idee dat er 2 mensen naar dat raam zaten te kijken vanuit de kamer aan het eind van de gang. Dus dat was doei.
Of je valt van het gebouw omdat je denkt dat ke grapple al vast zit en je zegt "rip.... ik lig op de grond" en niemand je komt helpen en net voor je dood zou gaan ze de ronde winnen xd. (Was mijn fout ik callde niet dat ik nog leefde ;))

Roamen is ook leuk. Paar keer echt super goede flanks gehad waardoor ik een paar mensen makkelijk kon opvegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryada op 08-01-2016 10:54 ]

Steam: Ryada.

wambamNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:54:

Of je valt van het gebouw omdat je denkt dat ke grapple al vast zit en je zegt "rip.... ik lig op de grond" en niemand je komt helpen en net voor je dood zou gaan ze de ronde winnen xd. (Was mijn fout ik callde niet dat ik nog leefde ;))

Roamen is ook leuk. Paar keer echt super goede flanks gehad waardoor ik een paar mensen makkelijk kon opvegen.
Haha ja dat was een grappig moment, ik registreerde gewoon RIP dus dat was bij mij gelijk een conclusie oke die is dood :+ Ergens ook onze fout hoor, gewoon iets beter luisteren ;)

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik had gisteren een mooie actie. Er werd een ruit gebroken en ik gooide mijn c4 naar buiten en liet het ontploffen net buiten het raam. Stonden we gelijk 2 man voor.

Dit weekend maar eens wat Ranked gaan spelen. Heb tot nu toe maar een paar potjes ranked gespeeld vanwege de vele bugs maar ik ben inmiddels bijna lvl 50 dus wordt wel tijd.

Overigens was dit een van de vreemdste bugs die ik ben tegengekomen:

YouTube: Fuze kills most of his team

[ Voor 19% gewijzigd door Klitse op 08-01-2016 11:05 ]

• taker1987
ik ben sinds gister begonnen dus ik ben nu flink aan het levelen om zoveel mogelijk te unlocken :D

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:04:
ik ben sinds gister begonnen dus ik ben nu flink aan het levelen om zoveel mogelijk te unlocken :D
Even de tutorials starten en dan meteen ESC drukken, krijg je 200 punten per tutorial.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• taker1987
Seroczynski schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Even de tutorials starten en dan meteen ESC drukken, krijg je 200 punten per tutorial.
waar zit ESC op de ps4 ? :P

tutorials kijken en situations spelen, dan krijg je flink wat Renown en je oefend gelijk goed met verschillende operators ;)

• Seroczynski
  • Niet online
Ik gok O :P

• Ryada

Ryada

She/Her

De 3 tutorial filmojes geven samen al 800 renown en als je alle situations doet met 3 sterren (difficulty maakt niet uit) krijg je nog eens 6000 renown. Daarmee kan je 9 operators unlocken als je er maximaal 2 uit elke subdivisie koopt. Daarna zou je ook al een beetje ervaring etc moeten hebben en kan je gewoon casual of ranked spammen met tweakers voor renown. (En let op je challanges die je hebt die helpen mee)

• taker1987
wambamNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:06:
[...]

De 3 tutorial filmojes geven samen al 800 renown en als je alle situations doet met 3 sterren (difficulty maakt niet uit) krijg je nog eens 6000 renown. Daarmee kan je 9 operators unlocken als je er maximaal 2 uit elke subdivisie koopt. Daarna zou je ook al een beetje ervaring etc moeten hebben en kan je gewoon casual of ranked spammen met tweakers voor renown. (En let op je challanges die je hebt die helpen mee)
thanx voor de tips :) ben nu al bezig met multiplayer en gaat aardig goed 8) heb de beta ook gespeeld dus ken al wel wat aardig maps

• Ryada

Ryada

She/Her

taker1987 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:08:
[...]

thanx voor de tips :) ben nu al bezig met multiplayer en gaat aardig goed 8) heb de beta ook gespeeld dus ken al wel wat aardig maps
Dat scheelt. In de openingspost op het forum hierzo staat ook een lijst met tweakers daar kan je jezelf aan toevoegen en kan je de mede tweakers van toevoege. Is iets gezelliger dan alleen spelen namelijk.

• taker1987
wambamNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:09:
[...]

Dat scheelt. In de openingspost op het forum hierzo staat ook een lijst met tweakers daar kan je jezelf aan toevoegen en kan je de mede tweakers van toevoege. Is iets gezelliger dan alleen spelen namelijk.
heb gister avond ook met medetweakers gespeeld en bevalt idd erg goed :)

als iemand mij in de lijst van ps4 kan zetten graag , heb geen idee hoe dat werkt 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door taker1987 op 08-01-2016 11:12 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:10:
[...]

heb gister avond ook met medetweakers gespeeld en bevalt idd erg goed :)

als iemand mij in de lijst van ps4 kan zetten graag , heb geen idee hoe dat werkt 8)7
Ik heb je toegevoegd maar je moet zelf de ontbrekende info nog ff invullen. Gewoon intypen. Opslaan is niet nodig, gebeurt vanzelf.

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:00:
[...]

Haha ja dat was een grappig moment, ik registreerde gewoon RIP dus dat was bij mij gelijk een conclusie oke die is dood :+ Ergens ook onze fout hoor, gewoon iets beter luisteren ;)
Was wel grappig idd. Ach foutjes mogen gemaakt worden. We zijn er om plezier te hebben naar mijn mening. Vanavond weet ik alleen niet of ik online ben. Morgen middag ben ik er zeker weten. Kunnen jullie ff zonder mij spelen xd.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
The Outlaw schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:13:
[...]

Voeg je ff toe aan de Tweakerslijst in de openings post d:)b
Heb inderdaad net even mijn gegevens toegevoegd! Lijkt me leuk om met wat mensen dit samen te spelen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 14:45

hmr

wambamNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Was wel grappig idd. Ach foutjes mogen gemaakt worden. We zijn er om plezier te hebben naar mijn mening. Vanavond weet ik alleen niet of ik online ben. Morgen middag ben ik er zeker weten. Kunnen jullie ff zonder mij spelen xd.
Ben jij de nieuwe Global e-light in Siege? :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

wambamNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Ik hoop zelf wel vanavond er te zijn, morgen weet ik dan weer niet. We zien elkaar sowieso wel op TS verschijnen ;) Heb er in iedergeval wel zin in :9

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:17:
[...]

Ben jij de nieuwe Global e-light in Siege? :P
Ja man. Ik rek iedereen in dit spel (not)
Mwa ff break van cs en kon rainbow six siege cheap oppakken dus waarom niet.
Totaal geen spijt van op het moment.
En jij dan? Ben jij ook de Global e-light?
melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Ik hoop zelf wel vanavond er te zijn, morgen weet ik dan weer niet. We zien elkaar sowieso wel op TS verschijnen ;) Heb er in iedergeval wel zin in :9
We zien elkaar wel weer verschijnen op ts idd. Tot die tijd moet je et ff zonder mij doen hoe moeilijk winnen dan ook word :p (capsones enzo)

[ Voor 36% gewijzigd door Ryada op 08-01-2016 11:21 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 14:45

hmr

wambamNL schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Ja man. Ik rek iedereen in dit spel (not)
Mwa ff break van cs en kon rainbow six siege cheap oppakken dus waarom niet.
Totaal geen spijt van op het moment.
En jij dan? Ben jij ook de Global e-light?

[...]

We zien elkaar wel weer verschijnen op ts idd. Tot die tijd moet je et ff zonder mij doen hoe moeilijk winnen dan ook word :p (capsones enzo)
Siege heel even geprobeerd, maar was niet mijn ding. Nu ook even 3 weken op PC-gaming break ivm verhuizingen etc.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ryada

Ryada

She/Her

hmr schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Siege heel even geprobeerd, maar was niet mijn ding. Nu ook even 3 weken op PC-gaming break ivm verhuizingen etc.
Ah ok. Kan ik begrijpen tis idd niet voor iedereen. Maarja verhuizing gaat idd voor gamen. We zien elkaar vast wel weer een op ts of op cs ;)

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Helaas door drukte de afgelopen tijd niet heel veel gespeeld, gisteren toch wat tijd gevonden en moest natuurlijk eerst een patch 1.2 binnen harken. Maar het speelt compleet anders, voorheen had ik af en toe vreemde situaties. Maar nu ben ik vaak instant dood, ik zie mensen niet terwijl andere mij wel zien. En dat kan natuurlijk allemaal, maar voor mijn gevoel speelde het fijner met 1,1. Ervaren andere spelers dit ook ?

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-11 14:57

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
KraveN schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:29:
Helaas door drukte de afgelopen tijd niet heel veel gespeeld, gisteren toch wat tijd gevonden en moest natuurlijk eerst een patch 1.2 binnen harken. Maar het speelt compleet anders, voorheen had ik af en toe vreemde situaties. Maar nu ben ik vaak instant dood, ik zie mensen niet terwijl andere mij wel zien. En dat kan natuurlijk allemaal, maar voor mijn gevoel speelde het fijner met 1,1. Ervaren andere spelers dit ook ?
gisteren hadden wij het idee, dat men de datacenter keuze misbruiken om een hogere ping te krijgen en daarmee een voordeel.

Signature

Eboman schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:30:
[...]

gisteren hadden wij het idee, dat men de datacenter keuze misbruiken om een hogere ping te krijgen en daarmee een voordeel.
Shit, dat zou echt lelijk zijn! Maar heeft diegene dan niet juist een nadeel? omdat hij dan een hogere ping heeft en de rest die met die datacenter verbonden zijn juist lager?

• jurgenb1990
Eboman schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:30:
[...]

Sowieso was de eerste game echt ruk met allemaal een ping van 200, dan kan je met je blitz ook niets raken

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-11 14:57

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:40:
[...]

Shit, dat zou echt lelijk zijn! Maar heeft diegene dan niet juist een nadeel? omdat hij dan een hogere ping heeft en de rest die met die datacenter verbonden zijn juist lager?
jij schiet op die persoon maar daar is hij niet meer volgens de server vanwege die hoge ping. Jij ziet dus als het ware een spook weergave, daarnaast zal de persoon niet vloeiend door het level bewegen.

Er zitten ook nadelen aan, maar ook wat voordelen.

Wikipedia: Ping (video gaming)

Geen idee of er een limiet op gezet is door Ubisoft, maar ik had soms ook spikes, het zou eerlijker zijn als je mensen kicken die te hoog zitten. Ook omdat de je game mogelijk beïnvloed voor anderen.

Signature

jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:44:
[...]

Sowieso was de eerste game echt ruk met allemaal een ping van 200, dan kan je met je blitz ook niets raken
Klopt ja, die eerste match was een beetje een mismatch met de nieuwe patch. Daarna overigens vrij weinig problemen gehad, 1x die ene sync error maar dat vond ik niet erg >:)

• Seroczynski
  • Niet online
Eboman schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:54:
[...]

Geen idee of er een limiet op gezet is door Ubisoft, maar ik had soms ook spikes, het zou eerlijker zijn als je mensen kicken die te hoog zitten. Ook omdat de je game mogelijk beïnvloed voor anderen.
Gisteren zat er iemand in-game met een ping van 900+ die daarna zakte tot 200+. Vervolgens was die uit de game. Ik weet niet zeker of hij gekicked was of zelf de game verlaten had, maar aangezien zijn ping aanzienlijk gedaald was ging ik er vanuit dat hij gekicked was.

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10 21:35
Gisteren voor het eerst een aantal potjes ranked gedaan. Maar dat is echt totaal anders dan casual.... Ik zelf hou er van om te roamen als ik moet defenden. Flanked mensen erg vaak in casual. Echter is dit wel wat lastiger in ranked :P.
Daarbij moet ik rustiger spelen merk ik wel... Moet vaker ranked gaan doen :P.

• taker1987
die kinderen zijn wel kut aanwezig die door de mic heen schreeuwen als je niet doet wat hun zeggen , of ze knallen je dood leuk neer als je niet naar ze luistert ..

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-10 15:13
melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:59:
Ja shadowplay is erg fijn! gebruikt eigenlijk gewoon geen resources. Wat ik doe is dat ik de afgelopen 5 min kan opslaan en dus alleen de momenten opsla die ik evt wil kunnen terug zien. Is zeker een aanrader t.o.v. andere software!
Ik heb wel vaak het probleem dat ik ALT+F10 druk, dat de overlay opent en dat er niets opgeslagen wordt. Het werkt wel als ik continu record, maar dat vind ik ook weer niet nodig.
taker1987 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:16:
die kinderen zijn wel kut aanwezig die door de mic heen schreeuwen als je niet doet wat hun zeggen , of ze knallen je dood leuk neer als je niet naar ze luistert ..
Gewoon lekker op TS komen en met Tweakers spelen. Echt een aanrader (want ik ben er :+ )

[ Voor 26% gewijzigd door Kaasdipje op 08-01-2016 12:18 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb al het in-game voice communication uit staan en gebruik enkel TS :)

Kaasdipje schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:17:
[...]

Ik heb wel vaak het probleem dat ik ALT+F10 druk, dat de overlay opent en dat er niets opgeslagen wordt. Het werkt wel als ik continu record, maar dat vind ik ook weer niet nodig.

[...]

Gewoon lekker op TS komen en met Tweakers spelen. Echt een aanrader (want ik ben er :+ )
Ik heb de shotcut key veranderd naar (uit mijn hoofd) ctr-K (because reasons xD) en dat als macro op een extra (nutteloze) button op mijn muis gemapped. Werkt heel goed. Heb wel heel soms dat hij vastloopt ofzo en niet wil opslaan, volgens mij crashed de shadowplay client dan :'(

• Kaasdipje
melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:22:
[...]

Ik heb de shotcut key veranderd naar (uit mijn hoofd) ctr-K (because reasons xD) en dat als macro op een extra (nutteloze) button op mijn muis gemapped. Werkt heel goed. Heb wel heel soms dat hij vastloopt ofzo en niet wil opslaan, volgens mij crashed de shadowplay client dan :'(
CTLR-K, zal ik ook ff doen vanavond. Thanks! :)

• jurgenb1990
gewoon net als vroeger FRAPS installeren, alles opnemen en op youtube een compilatie zetten.... Goede oude counter-strike tijd

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Haha. Verspeel ik mijn tijd niet eens aan.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• Kaasdipje
jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:25:
gewoon net als vroeger FRAPS installeren, alles opnemen en op youtube een compilatie zetten.... Goede oude counter-strike tijd
FRAPS = waardeloos vergeleken met ShadowPlay. Echt een groot verschil!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kaasdipje schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:27:
[...]

OBS met goede settings werkt ook prima voor mij. Of raptr voor amd werkt ook hetzelfde en evengoed als shadowplay

jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:25:
Kaasdipje schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Fraps eet echt resources vergeleken met Shadowplay. Shadowplay is namelijk heel dicht op je GPU hardware en captured het daar zonder veel overhead. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar vooral je CPU wordt ontlast en aangezien je GPU het over het algemeen er wel bij kan hebben is het een Win-Win.

Pro tip btw, als je meerder desktops heb moet je hem op Desktop mode zetten omdat hij dan blijkbaar niet je Game goed kan capturen. Wees niet bang dat je vervolgens een filmpje krijgt met een game + desktop van 2e beeldscherm, hij pakt alleen je actieve scherm 8)

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11 19:35
Een beetje Castle gameplay van de afgelopen tijd. Vooral de laatste ronde met veel Tweakers waarin ik het genoegen had om MarlouM, Gerard als Stensie af te mogen schieten. Voelt heerlijk. 8)7

• jurgenb1990
MrAelon schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:47:
Een beetje Castle gameplay van de afgelopen tijd. Vooral de laatste ronde met veel Tweakers waarin ik het genoegen had om MarlouM, Gerard als Stensie af te mogen schieten. Voelt heerlijk. 8)7

[video]
goede shotgun kills!
wel raar dat je soms van heel ver af toch mensen killed met je shotgun. Je zou zeggen dat die shotgun alleen close-combat goed is

• MrAelon
jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:19:
[...]

goede shotgun kills!
wel raar dat je soms van heel ver af toch mensen killed met je shotgun. Je zou zeggen dat die shotgun alleen close-combat goed is
Dat maakt deze set-up zo verschrikkelijk goed. Ik heb het idee dat het heeft te maken met de spread van kogels waarvan sommige voor een headshot zorgen. In kleine kamers voel je je al helemaal een god haha. Op het laatst ging het op het nippertje goed tegen Stensie.

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 21:06
Van mij ook nog even een nieuwe compilatietje 8)7 :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zBIrK3IcX0U]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Edzeau schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 01:43:
Bijna de hele middag en avond RB6 gedaan op de PS4, ik had nooit verwacht dit ik dit zo leuk zou gaan vinden. :) Einde van de avond 5 vs 5 met wat Tweakers gedaan, op die manier is het toch echt veel leuker om het te spelen. Ik heb nog enorm veel te leren (weinig kills en onhandige keuzes soms), maar dat komt vast goed.

Verder heb ik gekeken of er al een community is aangemaakt voor Tweakers onder elkaar, maar heb 'm niet gevonden. Daarom heb ik deze vanavond aangemaakt. Dus voor alle PS4 gamers:
Wees welkom in de Tweakers Rainbow Six Siege community! :)
Ik zal me vanavond even aanmelden!

• Ryada

Ryada

She/Her

Big-Opti schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:30:

[video]
Kom ik er ook in voor? ;) (Zit op mn mobiel op databundel dus kijk vanavond et filmpje)

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-11 19:43

User

S3

[video]
Ik zit er ook aan te denken om spul op te nemen en random bullshittery videos te maken. :P

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:00
Edzeau schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 01:43:
Bijna de hele middag en avond RB6 gedaan op de PS4, ik had nooit verwacht dit ik dit zo leuk zou gaan vinden. :) Einde van de avond 5 vs 5 met wat Tweakers gedaan, op die manier is het toch echt veel leuker om het te spelen. Ik heb nog enorm veel te leren (weinig kills en onhandige keuzes soms), maar dat komt vast goed.

Verder heb ik gekeken of er al een community is aangemaakt voor Tweakers onder elkaar, maar heb 'm niet gevonden. Daarom heb ik deze vanavond aangemaakt. Dus voor alle PS4 gamers:
Wees welkom in de Tweakers Rainbow Six Siege community! :)
Ik zal mijzelf vanavond even aanmelden :)

Game is de verassing van het jaar!

• taker1987
ben vanavond weer online op de ps4.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-10 15:43

Odieus

Onuitstaanbaar

Ik heb me ook aangemeld voor de tweakers community (PS4) :) Op dit moment level 7. Erger me nu al in casual games aan mensen die tijdens de hostage rescue met fuze de hostage vermoorden met zijn special.

Zijn er op de PS4 nog meer mensen die af en toe issues hebben met het joinen van matches? Matchmaking duurt bij mij soms erg lang of hij blijft heel lang hangen in het laadscherm en joined vervolgens pas nadat er meerdere rondes gespeeld zijn.

PSN: LinQ-NL

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:43
Hebben meer mensen last van hoor. Ik hoop dat de patch de 14e deze problemen gaat oplossen.

• The Outlaw
  • Niet online
Odieus schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:22:
Ik heb me ook aangemeld voor de tweakers community (PS4) :) Op dit moment level 7. Erger me nu al in casual games aan mensen die tijdens de hostage rescue met fuze de hostage vermoorden met zijn special.

Zijn er op de PS4 nog meer mensen die af en toe issues hebben met het joinen van matches? Matchmaking duurt bij mij soms erg lang of hij blijft heel lang hangen in het laadscherm en joined vervolgens pas nadat er meerdere rondes gespeeld zijn.
Ervaar inderdaad hetzelfde.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Ok, ligt het in ieder geval niet aan mij 😉 Thanks!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-11 08:25

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Stabiliteit wat joinen/starten van matches betreft is met regelmaat ruk. Het spel zelf vind ik tegen verwachting in geweldig. Het ontbreken van een SP-deel mis ik eigenlijk helemaal niet en verliezen doet minder zeer dan bij bijv. Battlefield.
Ook mooi dat je de wapens en operators niet kan 'kopen'. Iedereen moet er gewoon moeite voor doen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• taker1987
ik ben nu level 8 , echt heerlijk als de vijand de gijzelaar neer schiet en dan geen tijd meer hebben om hem te helpen :D

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Liggen de siege servers eruit? (PS4)

Edit: laat maar heb weer verbinding 😉

[ Voor 46% gewijzigd door Odieus op 08-01-2016 22:10 ]

PC ook, denk maintenance? ik kan het zo niet vinden dus weet niet wat er aan de hand is..

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:47

[video]
Lekker hoor! Vooral die hostage in de shock wires was lachwekkend.

spoiler:
Jij hebt zo te horen hetzelfde probleem dat je alleen de stemmen van TS hoort en niet jezelf. :P

YouTube

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Na het lezen van al die positieve reacties over de game heb ik em deze week ook gehaald en inderdaad wat een heerlijk verslavende game. Vandaag de eerste stapjes in de MP maken. Zijn er nog meer online vandaag?

Psn: Arco1981

psn: Arco1981

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe kun je de Tweakers R6 Ps4 community vinden? Wie kan me anders toevoegen? Timmai28

• taker1987
ik ben vandaag ook weer online , nog geen idee hoe laat . PSN - taker-mart

• MrAelon
Gisteren weer een hele rits potjes Tweakers vs Tweakers op de PS4 met een waanzinnige actie van rwbk (wordt als het goed is nog geupload door Gerrard).

• The Outlaw
  • Niet online
shoombak schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:01:
Hoe kun je de Tweakers R6 Ps4 community vinden? Wie kan me anders toevoegen? Timmai28
Karpertjuh schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 09:54:
Na het lezen van al die positieve reacties over de game heb ik em deze week ook gehaald en inderdaad wat een heerlijk verslavende game. Vandaag de eerste stapjes in de MP maken. Zijn er nog meer online vandaag?

Psn: Arco1981
Jullie kunnen je ook toevoegen aan de Tweakers.doc lijst. Staan bijna alle Rainbow Six spelers in van Tweakers.

De Tweakers Rainbow Six Community kun je vinden als je de naam 'Edzeau' zoekt in de zoekfunctie voor PSN. Dan scrollen naar zijn communities. Als het goed is staat daar Tweakers Rainbow Six :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:56
Uffeltje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:13:
[...]

Lekker hoor! Vooral die hostage in de shock wires was lachwekkend.

spoiler:
Jij hebt zo te horen hetzelfde probleem dat je alleen de stemmen van TS hoort en niet jezelf. :P
Je hebt het ook nog gefilmd, maar dat bedoelde ik dus gisteren ja. :+

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32

[video]
Vet filmpje! :) Nette moves :P

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 16:27
Update op de lijst met prioriteiten en know issues:

http://forums.ubi.com/sho...n-Issues-Updated-1-8-2016

Moet wel zeggen dat ze zeer goed communiceren richting community.

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Electrocute Hostage [Resolved]

If an attacker drops the hostage in electrified barbed wire/reinforced walls and dies, the attackers will win.
The fix will be applied with Season 1 (Patch 2.0)

• Uffeltje
Zelf heb ik ook weer een compilatie gemaakt. Vooral wat korte gekke momenten. Deze keer inclusief wat clips via Share van de PS4, dat zie je wel aan de kwaliteit van de clips. :P

YouTube

• Poulske
Heb je Rainbow Six ook voor de PS4?

• Uffeltje
Poulske schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:14:
Heb je Rainbow Six ook voor de PS4?
Yep. Voordat ik in november een PC kocht speelde ik altijd op de PS4. Aangezien degenen met wie ik toen speelde daar nog zitten heb ik hem ook op de PS4 gekocht. (zat toch gratis bij mijn videokaart). Vanaf nu dus zowel PC als PS4, want de controls van PC gaan toch wel ver boven die van de PS4. :P

En het is natuurlijk ook leuk om met jullie te spelen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 09-01-2016 18:29 ]

YouTube

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
The Outlaw schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:49:
[...]

[...]

Jullie kunnen je ook toevoegen aan de Tweakers.doc lijst. Staan bijna alle Rainbow Six spelers in van Tweakers.

De Tweakers Rainbow Six Community kun je vinden als je de naam 'Edzeau' zoekt in de zoekfunctie voor PSN. Dan scrollen naar zijn communities. Als het goed is staat daar Tweakers Rainbow Six :)
Inderdaad, je kan de community vinden via mijn PSN Edzeau. Ikzelf zie persoonlijk niet vaak echt een meerwaarde in zo'n PS4 community, maar het leek me voor deze game wel erg handig om op die manier mede-Tweakers te vinden om samen teams mee te vormen. Maar maak ook zeker gebruik van het document in dit topic! :)

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Wat ook echt heel smerig om te doen is, is dit. Een deur dichtmaken met castle, daarna weghalen en een schild neer zetten. Dan kan niemand meer daar overheen. Vanmiddag zo de enige deur naar de objective op het vliegtuig dichtgemaakt en alles gereinforced. Thermite was al snel dood dus ze kwamen gewoon niet meer naar binnen hahaha

Psn: stone-face-lock

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
tommiboy96 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 23:28:
Wat ook echt heel smerig om te doen is, is dit. Een deur dichtmaken met castle, daarna weghalen en een schild neer zetten. Dan kan niemand meer daar overheen. Vanmiddag zo de enige deur naar de objective op het vliegtuig dichtgemaakt en alles gereinforced. Thermite was al snel dood dus ze kwamen gewoon niet meer naar binnen hahaha
Als je het niet eerlijk kan winnen kan je altijd nog bugs gaan exploiten inderdaad. -O-

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:39
Mijn 2e compilatie :).

• taker1987
niemand die het prachtige beeld heeft van linq ? die met zijn granaat in zijn hand roept hoe hij hem weg doet Xd .. paar seconden later knalt hij zichzelf in duizend stukken ... fantastisch moment was dat .

• Dersan
  • Laatst online: 08:39
Vond deze op reddit _O-

• Poulske
Uffeltje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:20:
[...]

Yep. Voordat ik in november een PC kocht speelde ik altijd op de PS4. Aangezien degenen met wie ik toen speelde daar nog zitten heb ik hem ook op de PS4 gekocht. (zat toch gratis bij mijn videokaart). Vanaf nu dus zowel PC als PS4, want de controls van PC gaan toch wel ver boven die van de PS4. :P

En het is natuurlijk ook leuk om met jullie te spelen. :)
Duidelijk, vond het een beetje apart waarom je dezelfde game voor twee verschillende platformen hebt. :P

• rwbk
Wat is Montagne toch een beest! Dat schild vergroten is ideaal in close combat

• jurgenb1990
rwbk schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:33:
Wat is Montagne toch een beest! Dat schild vergroten is ideaal in close combat
Als je met montagne of blitz goed kan timen, dan ben je altijd een beest :) op het goede moment schild weg en inzoomen

• rwbk
jurgenb1990 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Als je met montagne of blitz goed kan timen, dan ben je altijd een beest :) op het goede moment schild weg en inzoomen
Inzoomen hoeft niet meer als je de laser gadget hebt op je Pistol.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

taker1987 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:53:
niemand die het prachtige beeld heeft van linq ? die met zijn granaat in zijn hand roept hoe hij hem weg doet Xd .. paar seconden later knalt hij zichzelf in duizend stukken ... fantastisch moment was dat .
Haha wist wel hoe ik hem weg moest gooien maar ik kon hem nergens kwijt zonder jullie te vermoorden dus ging ik maar alleen als een is strijder ten onder ;) wou eigenlijk thermite gebruiken :(

• GerardHenninger
  • Nu online
D'r is op dit moment een Tweakers live stream op Twitch

Leuk om te zien hoe anderen spelen.

Voor de PS4 spelers : zet bij je party-instellingen het vinkje aan dat je stem opgenomen mag worden, dan hoor je de stemmen ook in een livestream en nog beter: in de compilaties die de PS4 spelers maken.

• rwbk
GerardHenninger schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:15:
D'r is op dit moment een Tweakers live stream op Twitch

Leuk om te zien hoe anderen spelen.

Voor de PS4 spelers : zet bij je party-instellingen het vinkje aan dat je stem opgenomen mag worden, dan hoor je de stemmen ook in een livestream en nog beter: in de compilaties die de PS4 spelers maken.
Het waren weer leuke potjes.

Ben ook blij dat ik erachterkwam dat ik die vliegtuigmap uit kan zetten bij matchmaking preferences.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Als het kan join ik morgen avond ook even. Begint nu wel tijd te worden om met wat mensen te spelen die ook via headset communiceren.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 10:42
mmmm lijkt er op dat de 204 error ook gepatched is :D

Floksor

• jurgenb1990
Mooi spelleke is het toch, blitz misste ik vandaag echt alles dus dan maar met twitch aan de slag (famas is een super wapen), in die map met dat woonhuis met boten in de garage goede tactiek bedacht waarmee we zonder al te veel moeite de bom konden defusen. Easy games dus vandaag, 1 verloren van de 12

• Ryada

Ryada

She/Her

Vandaag was weer super leuk. Alleen een beetje veel verloren maar heb super erg gelachen weer wat dingetjes geleerd en ik heb mijn roeping gevonden. Ik ben namelijk best goed in roamen imo, en naar aanlijding van de afgelopen games.

• taker1987
Odieus schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:14:
[...]

Haha wist wel hoe ik hem weg moest gooien maar ik kon hem nergens kwijt zonder jullie te vermoorden dus ging ik maar alleen als een is strijder ten onder ;) wou eigenlijk thermite gebruiken :(
Haha kan gebeuren

Van het weekend ook wel erg lekkere potjes gehad. ging me een stuk beter af dan vorige week xD Merk ook dat het met Tweakers steeds beter gaat. Eerder was het vaak nog wennen om met andere mensen te spelen maar nu is het vaak al snel (lees tijdens de eerste ronde) goed samenspel waarbij we flink winnen.
En heel gezellig, dat altijd :D

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:08:
Van het weekend ook wel erg lekkere potjes gehad. ging me een stuk beter af dan vorige week xD Merk ook dat het met Tweakers steeds beter gaat. Eerder was het vaak nog wennen om met andere mensen te spelen maar nu is het vaak al snel (lees tijdens de eerste ronde) goed samenspel waarbij we flink winnen.
En heel gezellig, dat altijd :D
Helaas heb ik niet veel met je kunnen spelen dit weekend. Ff deze week goedmaken ;)

Wat ik ook wel mooi vond om te zien is dat tweakers er geen problemen mee hebben iemand die het spel net geinstalleerd hebben op sleeptouw nemen en uitleggen wat verstandig is wat hij/zij het beste kan doen en wat ze fout deden op een rustige. Aardige en leuke manier.
Bij deze wil ik de mensen die dit weekend henkpinky en power2all hebben geholpen met het spel te leren bedanken :D

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Wilde jullie deze niet onthouden:

:+

• jurgenb1990
SamStar schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:13:
Wilde jullie deze niet onthouden:

[video]

:+
Netjes! EindhovuhHH!!!!

wambamNL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:13:
[...]

Helaas heb ik niet veel met je kunnen spelen dit weekend. Ff deze week goedmaken ;)

Wat ik ook wel mooi vond om te zien is dat tweakers er geen problemen mee hebben iemand die het spel net geinstalleerd hebben op sleeptouw nemen en uitleggen wat verstandig is wat hij/zij het beste kan doen en wat ze fout deden op een rustige. Aardige en leuke manier.
Bij deze wil ik de mensen die dit weekend henkpinky en power2all hebben geholpen met het spel te leren bedanken :D
Haha, komt goed!

Hartstikke leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen en ze dan ook gelijk te helpen met de verschillende spel elementen. Alleen 'jammer' dat Henkpinky de neiging had om mij telkens op te sluiten, waren soms hilarische situaties :+

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:22:
[...]

Haha, komt goed!

Hartstikke leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen en ze dan ook gelijk te helpen met de verschillende spel elementen. Alleen 'jammer' dat Henkpinky de neiging had om mij telkens op te sluiten, waren soms hilarische situaties :+
Haha daar had ik niks van meegekregen. Maar je kan er zelf toch wel weer uit gaan? :+
Ik had zelf ook gister niet zo heldere momenten. Maar na mijn baco ging het een stuk beter in de avond :D

wambamNL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:28:
[...]

Haha daar had ik niks van meegekregen. Maar je kan er zelf toch wel weer uit gaan? :+
Ik had zelf ook gister niet zo heldere momenten. Maar na mijn baco ging het een stuk beter in de avond :D
Haha ja, was ook geen probleem hoor :P Vond het juist wel grappig ;) Dat je bezig bent om een raam ergens dicht te doen met Castle en je je omdraait en vervolgens ziet dat de deur achter je dicht gemaakt is. En dat dan een paar keer, was wel grappig :+
Naar mijn idee moeten dat soort momenten er ook bij zijn, niet alleen maar 100% focus en gericht zijn op winnen, maar gewoon lol trappen :9

Pagina: 1 ... 17 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.