• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Hehe, daar ben ik dus goed in, voor 'briljante' afleidingen zorgen :+

[...]

Was dat later op de avond? Was volgens mij niet met mij? :?
Nee was rond 11 uur. We joinden een game waarin wij 2 1 achterstonden (ranked) en we spawnde allemaal als recruit met nog 21 seconden te gaan. En iemand zei niks doen we hebben deze ronde bijna gevonden. En toen kwam ik met de brilliante opmerking 10 seconde later dat dit de warmup was. En wambam is pro90 master :+ ziek is dat ding mits je er een beetje mee om kan gaan :D
Was in het vliegtuig level, kan me de naam ff niet herinneren.

Steam: Ryada.

Verwijderd

MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:07:
Afgelopen dagen weer veel met mede Tweakers (Stensie, MarlouM, GerardHenniger, Sh4min0 e.a.) gespeeld op de PS4 waar weer wat leuke footage is uit gekomen. Voor de mensen die het leuk vinden staat er weer een nieuwe video op m'n channel.

[video]
Ziet er goed uit ps4'ers... Kga ook beginnen weer, ff naar die top rank knallen. Hopelijk zijn der nog meer ps4 teams zag al wel 1 iemand me toe had gevoegd (moet nog op de lijst komen)

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
MadMax12 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:12:
[...]

Wie had gister die suicide actie waarna we de overwinning pakte bij Hereford Base?
Jij en nog iemand als Montagne zaten met schild klaar en die ander vloog blind naar binnen, werd gedood door de laatste tegenstander waarna die gedood werd.
Was achteraf ook een briljante afleiding.
Dat was ik (PerlinNoise, ingame) als Ash, lol. >:)

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Klopt nu je het zegt.
Briljante actie _/-\o_

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-10 21:35
Laatst in het vliegtuig level hadden we niet zuivere spelers tegenover ons. Echter nadat ik yammers neer had gezet, snel naar de andere kant van het vliegtuig gegaan waarna ik 3 van de 5 neer heb kunnen maaien 8P.

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:35
Uffeltje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Haha, die laatste op Stensie. :P

spoiler:
Stiekem zou ik best eens mee willen spelen op de PS4. :P Alleen die prijs...
Stensie krijgt altijd een speciale behandeling, dat snap je toch? ;)

Tot nu toe vind ik de aanschaf echt elke cent waard. Helemaal nu de BF4 spelers ook allemaal overstag gaan. Dus. Gewoon kopen Uffel.

Net level 50 gehaald trouwens. jeej.
DeFries schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:26:
Laatst in het vliegtuig level hadden we niet zuivere spelers tegenover ons. Echter nadat ik yammers neer had gezet, snel naar de andere kant van het vliegtuig gegaan waarna ik 3 van de 5 neer heb kunnen maaien 8P.
Ik moet zeggen dat ik gisteren ook wel vaak het idee had dat de tegenstanders verdacht bezig waren. Bijv op je schieten terwijl het echt niet mogelijk was dat zij, teamgenoten of drones jou hadden gespot. Uberhaupt al op je schieten voordat je de hoek om was (dit heeft dan wel met lag te maken maar toch) en nog wel meer dingen. Ik vraag me in die zin wel af wat er gedaan wordt tegen cheaters en in hoeverre er daadwerkelijk gecheat wordt binnen het spel..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Stensie krijgt altijd een speciale behandeling, dat snap je toch? ;)

Tot nu toe vind ik de aanschaf echt elke cent waard. Helemaal nu de BF4 spelers ook allemaal overstag gaan. Dus. Gewoon kopen Uffel.

Net level 50 gehaald trouwens. jeej.
Ik ben normaal ook niet van dit soort spellen, maar ben hooked!
Echt leuk en gezellig om als team te acteren.

KOPEN UFFEL!!

Nice hoor, lvl 50!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• MrAelon
Ricloo86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:30:
[...]

Ik ben normaal ook niet van dit soort spellen, maar ben hooked!
Echt leuk en gezellig om als team te acteren.

KOPEN UFFEL!!

Nice hoor, lvl 50!
Ja leuk groepje zo bij elkaar op de PS4 nu. Eigenlijk altijd wel mensen online om mee te knallen.

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:29:
[...]

Ik moet zeggen dat ik gisteren ook wel vaak het idee had dat de tegenstanders verdacht bezig waren. Bijv op je schieten terwijl het echt niet mogelijk was dat zij, teamgenoten of drones jou hadden gespot. Uberhaupt al op je schieten voordat je de hoek om was (dit heeft dan wel met lag te maken maar toch) en nog wel meer dingen. Ik vraag me in die zin wel af wat er gedaan wordt tegen cheaters en in hoeverre er daadwerkelijk gecheat wordt binnen het spel..
ik heb eigenlijk bijna nooit het idee gehad dat een tegenstander van ons cheatte... tot nu toe nog maar 1 keer dat idee gehad bij een onmogelijke tegenstander. Maar er wordt ook al heel snel "CHEATER" geroepen.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

jurgenb1990 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:34:
[...]

ik heb eigenlijk bijna nooit het idee gehad dat een tegenstander van ons cheatte... tot nu toe nog maar 1 keer dat idee gehad bij een onmogelijke tegenstander. Maar er wordt ook al heel snel "CHEATER" geroepen.
Klopt, ik ben daar ook wel voorzichtig in hoor. Enige x dat ik het 100% zeker wist was dat de tegenstander in onze camera's zaten bij defenden. Voor de rest is het allemaal speculaties gebaseerd op keiharde subjectieve info maar er zitten wel momenten bij waarbij je wel gaat twijfelen.. En gister waren er gewoon wat meer van die twijfel momenten dan normaal :+

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Klopt, ik ben daar ook wel voorzichtig in hoor. Enige x dat ik het 100% zeker wist was dat de tegenstander in onze camera's zaten bij defenden. Voor de rest is het allemaal speculaties gebaseerd op keiharde subjectieve info maar er zitten wel momenten bij waarbij je wel gaat twijfelen.. En gister waren er gewoon wat meer van die twijfel momenten dan normaal :+
Vanavond lekker knallen zonder die twijfels dan? Want het is wel lekker gezellig, en we beginnen wel steeds meer op elkaar ingespeeld te worden merk ik.

wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:41:
[...]

Vanavond lekker knallen zonder die twijfels dan? Want het is wel lekker gezellig, en we beginnen wel steeds meer op elkaar ingespeeld te worden merk ik.
Haha sowieso! En gelijk even koffie halen zodat ik lekker helder ben! >:)

• jurgenb1990
melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:57:
[...]

ik speel juist beter als ik niet zo druk en opgefocked ben, aangezien deze game vooral om campen draait en wie het langst op de grond kan liggen als defender

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Haha zeker. Vind met blitz spelen toch best lastig. Ik ga steeds dood omdat mensen op mn voeten schieten. En dat is niet fijn.
Denk dat ik het maar bij ash fuse en glaz moet houden als attacker.

jurgenb1990 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:02:
[...]

ik speel juist beter als ik niet zo druk en opgefocked ben, aangezien deze game vooral om campen draait en wie het langst op de grond kan liggen als defender
Haha same here, maar slaperig is ook niet al te best voor je reactievermogen :9
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:35:
[...]

Haha zeker. Vind met blitz spelen toch best lastig. Ik ga steeds dood omdat mensen op mn voeten schieten. En dat is niet fijn.
Denk dat ik het maar bij ash fuse en glaz moet houden als attacker.
Ja, spelen met shields vind ik ook wel pittig. Je moet goed rekening houden met je exposed sides en onderstussen de goede kant op schieten met je pistool. Overigens ben ik daar ook heel slecht in want heb een paar keer gehad dat ik dacht dat ik recht naar iemand keek (en dat dus mijn schild me goed zou moeten beschermen) maar werd ik alsnog kapot geschoten doordat er ergens iets uitstak :/

Verwijderd

Schild gaat overigens niet mee als je omhoog of omlaag kijkt. Dit lijkt in first person wel zo, maar je hitbox veranderd niet. Dit betekend dat je erg moet oppassen met trappenhuizen en andere hoogte verschillen.

Schield werkt ook echt alleen als je recht voor iemand staat.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:05:
Schild gaat overigens niet mee als je omhoog of omlaag kijkt. Dit lijkt in first person wel zo, maar je hitbox veranderd niet. Dit betekend dat je erg moet oppassen met trappenhuizen en andere hoogte verschillen.

Ik vind ze anders behoorlijk irritant haha, als ik er probeer omheen te komen lig ik al.
En knifen gaat me nog slecht af, maar dat zal nog gebrek aan skills zijn (lvl 10).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Hm.. dat is wel goed om te weten zeg! Bij mij was het vaak zo dat ik van boven geschoten werd (as in over mijn scheeld heen in mn hoofd, niet van een verdieping hoger oid) Dus dat is wel een goede tip! _/-\o_

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022

En ik maar omhoog kijken in trappenhuizen en andere hoogte verschillen |:(

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Ik vind ze anders behoorlijk irritant haha, als ik er probeer omheen te komen lig ik al.
En knifen gaat me nog slecht af, maar dat zal nog gebrek aan skills zijn (lvl 10).
Dat is wel echt de way to go. Goeie shields zie je ook hard baiten als ik kom knifen. Maar mensen zoals wambam die de shields niet veel spelen zijn binnen 3 seconden dood, gewoon doorheen rennen en knife spammen!

Verwijderd

Axente schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:15:
[...]

En ik maar omhoog kijken in trappenhuizen en andere hoogte verschillen |:(
jup! let maar eens op als je aan iemand vraagt of die omhoog wil kijken met een schild.

Overigens is de beste meta strat op het moment gewoon de 5 shield strat. (1 blitz/1montange/3 recruit met schild grenaat en breach) :P

• jurgenb1990
Ricloo86 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:08:
[...]

je kan shields van dichtbij "knifen", als je je melee doet dan trekt hij het schild van de attacker weg en dan steek je hem. Heb ik al best vaak gehad dat mensen mij toch gewoon killde met knife van dichtbij.

Shield draait helemaal om timing en zorgen dat je echt recht op een speler afgaat. Wachten totdat de defender is uitgeschoten en dan aimen en headshot schieten, je gun doet niet veel damage dus headshot is meestal wel belangrijk.

Als er 3 defenders in een kamer zitten en ik kom via de deur met schild... dan ga ik meestal om een hoek zitten, schild richten op een enemy en dan rustig 1 voor 1 killen (met in je achterhoofd dat je rug en zijkant gedekt moeten zijn).

Verwijderd

Daarnaast kun je operators vaak op meerdere manieren spelen, maar schild is daar een enorm voorbeeld van. Je kan of als personal shield voor iemand die kan mikken spelen, of zelf gaan als entry-fragger omdat je hoge overlevingskans heb.

blitz=entry waar montange=support is, maar dat kan eventeel ook de andere kant op. (tegen slechte spelers) heb ik met montange regelmatig ruimtes afgesloten door extended in een deuropening te staan. Mensen die niet weten dat je een shield kan knifen staan dan dom te kijken :)

edit, als je blitz wil spelen moet je goed oefenen op insta headies en die pistol die je hebt. Pistols doen gewoon niet genoeg damage op 't lichaam, en je bent enorm kwetsbaar als je ADS doet met shield.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2016 12:24 ]

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:21:
Daarnaast kun je operators vaak op meerdere manieren spelen, maar schild is daar een enorm voorbeeld van. Je kan of als personal shield voor iemand die kan mikken spelen, of zelf gaan als entry-fragger omdat je hoge overlevingskans heb.

blitz=entry waar montange=support is, maar dat kan eventeel ook de andere kant op. (tegen slechte spelers) heb ik met montange regelmatig ruimtes afgesloten door extended in een deuropening te staan. Mensen die niet weten dat je een shield kan knifen staan dan dom te kijken :)
secure area moet je ook altijd minstens 1 shield meenemen... Eenmaal op de spot in een hoekje gaan zitten en ze kunnen bijna niets doen

• Figuur84
  • Laatst online: 01-02 13:23
Ik heb mijzelf in de sheet gezet voor de PS4. Ik heb de game net binnen, en ben nog niet echt goed. Eerst maar eens lekker oefenen in terrorist hunt... (PSN: figuur84)

• Ryada

Ryada

She/Her

Figuur84 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:34:
Ik heb mijzelf in de sheet gezet voor de PS4. Ik heb de game net binnen, en ben nog niet echt goed. Eerst maar eens lekker oefenen in terrorist hunt... (PSN: figuur84)
Doe eerst de situations. Dan leer je de mappen etc een beetje kennen en krijg je renown om operators te unlocken als je de missies doet.

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:35:
[...]

Doe eerst de situations. Dan leer je de mappen etc een beetje kennen en krijg je renown om operators te unlocken als je de missies doet.
Terrorist hunt is ook leuk om de mappen te verkennen! (zet 'm via de settings op classic only, dan moet je echt de hele map over!)
[...]

En vergeet de tutorial filmpjes niet te kijken/skippen, is gratis 800 renown O-)

• Ryada

Ryada

She/Her

melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:36:
[...]

En vergeet de tutorial filmpjes niet te kijken/skippen, is gratis 800 renown O-)
Kwam ik gister ook pas achter ja :9

Heb nog maar 1 keer terrorist hunt gedaan best lastig als je op realistic speelt tbf.
Ranked blijft leuker :D (zoalng je met tweakers speelt)

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:38:
[...]

Heb nog maar 1 keer terrorist hunt gedaan best lastig als je op realistic speelt tbf.
Ik heb 1x een realistic gehaald met z'n drieen. Dat was echt bikkelen, maar wel super trots dat ik 'm had gehaald. Nu kan ik hard solo met 100hp over _/-\o_
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:38:
[...]

Je moet er ook rekening met houden dat de developers er van uitgaan dat Terrorist Hunt gedaan wordt met 5 man en dat de difficulty níet geschaald wordt.

Daarnaast hebben de Devs de difficulty zo gemaakt dat ze 1% van de gespeelde games gehaald wordt op realistic en dat met 5 man. Dus als je dat solo haalt.. 8)7

Verwijderd

melantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:42:
[...]

Je moet er ook rekening met houden dat de developers er van uitgaan dat Terrorist Hunt gedaan wordt met 5 man en dat de difficulty níet geschaald wordt.

Daarnaast hebben de Devs de difficulty zo gemaakt dat ze 1% van de gespeelde games gehaald wordt op realistic en dat met 5 man. Dus als je dat solo haalt.. 8)7
De kunst zit 'm de juiste map/gamemode pakken. Classic hunt is by far het makkelijkst, en weten hoe je een gebouw moet clearen en waar terrorists staan is heel handig...

• Ryada

Ryada

She/Her

Challange accepted ik ga realistic solo halen.

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:46:
Challange accepted ik ga realistic solo halen.
Ik kom nog niet in de buurt, maar 't moet te halen zijn.

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:47:
[...]

Ik kom nog niet in de buurt, maar 't moet te halen zijn.
Tis best prima te doen. Tis alleen lastig en tijdrovend. Hard is niet veel aan. Realistic is gewoon lastig. Ik doe alle situations ook op realistic en das best lastig om 50+ hp over te hebben.

• Figuur84
  • Laatst online: 01-02 13:23
[...]

Die situations brengen mij al 'hoofdpijn', helemaal om de sterren te halen |:(

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Figuur84 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:34:
Zo zijn we allemaal begonnen haha. Na een middagje oefenen heb je denk ik de basic wel onder de knie. Gaat zeker goedkomen met de tweakers hier :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:50:
[...]

Tis best prima te doen. Tis alleen lastig en tijdrovend. Hard is niet veel aan. Realistic is gewoon lastig. Ik doe alle situations ook op realistic en das best lastig om 50+ hp over te hebben.
Realistic is lastig als je classic doet idd, maar als je andere gamemodes doet is het echt zwaar moeilijk om te overleven solo.
Figuur84 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:52:
[...]

Haha die situations zijn aan het begin wel even lastig ja, maar echt wel een goede manier om het spel te leren spelen! Enjoy!

• Ryada

Ryada

She/Her

Figuur84 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:52:
[...]

Die sterren geven dan wel weer elk 200 renown. Dus als je ze allemaal doet heb je 6k extra renown (als je alle sterrem haalt) itt terrorist hunt.
Hier kan je wel een aantal operators van unlocken 8 als ik ff goed reken. 4x 500 en dan 4x 1000. Kan je 8 operators halen mits je er max 2 uit elke divisie haalt.

• jurgenb1990
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Die sterren geven dan wel weer elk 200 renown. Dus als je ze allemaal doet heb je 6k extra renown (als je alle sterrem haalt) itt terrorist hunt.
Hier kan je wel een aantal operators van unlocken 8 als ik ff goed reken. 4x 500 en dan 4x 1000. Kan je 8 operators halen mits je er max 2 uit elke divisie haalt.
moet ik ook eens gaan doen, ben meteen begonnen met multiplayer zonder al die tutorials enzo te doen. Makkelijk renown verdienen :)

• Ryada

Ryada

She/Her

jurgenb1990 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:23:
[...]

moet ik ook eens gaan doen, ben meteen begonnen met multiplayer zonder al die tutorials enzo te doen. Makkelijk renown verdienen :)
Ik heb er een paar deels gedaan maar toen vroegen mensen mij voor ranked. Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk :+
Een lvl 3 noob als mij in ranked gooien ging nog best aardig. Nu ondertussen al level 11 :D

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:38
Ik heb mijzelf ook als PS4-speler aan de lijst met nicknames toegevoegd. Ik ben er nog niet zo goed in, maar het lijkt mij leuk om met mensen van Tweakers te spelen.
[...]

[...]

Die situations zijn écht een aanrader hoor! Ik vond ze erg tof om te doen en leuke uitdaging geven. Weet niet hoe dat is na je multiplayer gewend bent maar alsnog gewoon doen! Daarnaast, als je ze allemaal doet unlock je een 11e missie die echt awesome is. Laat duidelijk zien dat de Devs echt wel in staat zijn om een SP te maken met een awesome verhaal/setting. Voor mij nu nog meer een raadsel waarom ze dat niet gedaan hebben :F

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Helemaal nooit aan gedacht dat er ook wel eens een Siege topic op tweakers kon staan. Speel het zelf ook sinds het uit is gekomen (kreeg de game bij mijn GTX 970). Inmiddels lvl 50 oid. Speel vaak alleen omdat geen van mijn (game) vrienden dit spel speelt. Heb mezelf dus maar even toegevoegd aan de lijst met spelers. Ik erger me namelijk nogal eens als ik weer eens in een team zit waar niemand communiceert en daardoor onnodig dood ga.

• Ryada

Ryada

She/Her

Klitse schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:03:
Helemaal nooit aan gedacht dat er ook wel eens een Siege topic op tweakers kon staan. Speel het zelf ook sinds het uit is gekomen (kreeg de game bij mijn GTX 970). Inmiddels lvl 50 oid. Speel vaak alleen omdat geen van mijn (game) vrienden dit spel speelt. Heb mezelf dus maar even toegevoegd aan de lijst met spelers. Ik erger me namelijk nogal eens als ik weer eens in een team zit waar niemand communiceert en daardoor onnodig dood ga.
Wees gewaarschuwed. Wij bijten 0.0
Nee grapje. We zijn over het algemeen elke avond op een ts te vinden die een paar paginas terug gelinked is (weet em ff niet uit mn hoofd) em het is over het algemeen lekker gezellig maar toch een serieuse sfeer. Iig welkom en leuk dat je erbij bent.

• Klitse
  • Niet online
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Wees gewaarschuwed. Wij bijten 0.0
Nee grapje. We zijn over het algemeen elke avond op een ts te vinden die een paar paginas terug gelinked is (weet em ff niet uit mn hoofd) em het is over het algemeen lekker gezellig maar toch een serieuse sfeer. Iig welkom en leuk dat je erbij bent.
Ik ben een grote jongen. Daar kan ik wel tegen.

• jurgenb1990
Klitse schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:14:
[...]

Ik ben een grote jongen. Daar kan ik wel tegen.
wat zijn je favoriete operators?

• The Outlaw
  • Niet online
ChopTheWood schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:39:
Ik heb mijzelf ook als PS4-speler aan de lijst met nicknames toegevoegd. Ik ben er nog niet zo goed in, maar het lijkt mij leuk om met mensen van Tweakers te spelen.
Van harte welkom! Heel veel spelplezier gewenst :+

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:38:
[...]

wat zijn je favoriete operators?
Laatste tijd speel ik veel met Blitz, Thermite, Twitch, Rook en Bandit maar kan in principe elke operator wel spelen.

• jurgenb1990
Klitse schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:39:
[...]

Laatste tijd speel ik veel met Blitz, Thermite, Twitch, Rook en Bandit maar kan in principe elke operator wel spelen.
de tweakers teamspeak staat ergens in dit forum, volgens mij tns.44.dns.net ofzoiets
elke avond zijn er wel 5-20 man aan het spelen

[ Voor 6% gewijzigd door jurgenb1990 op 07-01-2016 15:51 ]

ts4.ddns.net om precies te zijn

[ Voor 13% gewijzigd door MadMax12 op 07-01-2016 15:53 ]

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Klitse schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:03:
Hopelijk vind je snel wat Tweaker-gamers om mee aan te sluiten, want het maakt echt een berg verschil. Heb een vriendengroepje dat vrijwel elke avond even los gaat, maar soms doen we ook eens een paar potjes overdag als we dan vrij hebben: ook al zijn we op elkaar ingespeeld, met 2 man en dan 3 onbekenden gaat het verdomd lastig, als we gewoon met 5 man zijn gaat het al een stuk soepeler, ook omdat je continu snel aanwijzingen kunt geven om te helpen, en daarmee in leven blijft/wint. Wil niet zeggen dat je altijd wint, want we worden regelmatig glorieus in de pan gehakt :o :P

Overigens een groot verschil in spelers ook: vriendelijke spelers zijn helaas in de minderheid, nog steeds veel kansloos geblaat en gescheld over niks. Ach ja, ik trek me er niet zo veel van aan, lekker laten gaan, het is maar een spelletje :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Klitse
  • Niet online
jurgenb1990 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:50:
[...]

de tweakers teamspeak staat ergens in dit forum, volgens mij tns.44.dns.net ofzoiets
elke avond zijn er wel 5-20 man aan het spelen
Ik kom dit weekend wel ff buurten.

• Axente
De kracht van het spel is echt dat tactiek een verschil kan maken in een match en "domweg knallen" er niet in zit. Misschien in casual als je tegenstander weinig ervaring heeft cq slecht is maar anders niet.

• VWeijand
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:46
InfzZ schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:25:
[...]

Als Teamspeak word gebruikt zet het spel de mic telkens open, ook al heb je die uitgeschakeld. Je moet dan in het menu de mic weer open en dicht zetten. Schijnt ook te gebeuren als er op ALT+TAB gedrukt wordt.

Mijn push-to-talk button was ALT deze heb ik nu veranderd naar CAPSLOCK en het probleem is voor mij opgelost. Tenzij ik ALT+TAB gebruik.
Koop een Foot Switch. Dan is dat 'knopje indrukken' ineens helemaal geen belemmering meer.. want je hebt je voeten toch altijd vrij. Super simpel, 3 minuten wennen.

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
VWeijand schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:18:
[...]

Koop een Foot Switch. Dan is dat 'knopje indrukken' ineens helemaal geen belemmering meer.. want je hebt je voeten toch altijd vrij. Super simpel, 3 minuten wennen.
Of gebruik gewoon Voice activation. :P

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

• VWeijand
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:46
Pixarr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:20:
[...]

Of gebruik gewoon Voice activation. :P
Ja behalve als je dan met 1 goede vriend op Skype zit terwijl je met de rest van je clan op teamspeak praat, en dan nog de rest van het team met in-game voice.. Dan is het wel lekkerder om tenminste 2 van de 3 kanalen via push-to-talk te bereiken :D.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-10 15:08
Game speelt echt heerlijk weg, heb hem nu sinds dinsdag maar heb mijzelf er nog elke minuut mee vermaakt! Speel hem wel op de PS4. Glaz is echt een heerlijke operator!

[ Voor 22% gewijzigd door rwbk op 07-01-2016 16:39 ]

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik heb sinds kort ook push to talk op teamspeak ivm dat mijn team me danniet tegen viewers hoort praten. Anders hoor je mijdoor alles heen praten nou dat lijkt me niet prettig voor mijn teammaten.

• Klitse
  • Niet online
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
Ik heb sinds kort ook push to talk op teamspeak ivm dat mijn team me danniet tegen viewers hoort praten. Anders hoor je mijdoor alles heen praten nou dat lijkt me niet prettig voor mijn teammaten.
Dat doe ik dus ook normaal gesproken. Zeker als ik met Nederlanders in game zit (Ik stream in het engels).

• Ryada

Ryada

She/Her

Klitse schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:52:
[...]

Dat doe ik dus ook normaal gesproken. Zeker als ik met Nederlanders in game zit (Ik stream in het engels).
Same. Ik probeer idd engels te streamen maar ik speel altijd met nederlanders dus das niet zo heel fijn voor de engelse om te kijken denk ik zo ;)

• Klitse
  • Niet online
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:04:
[...]

Same. Ik probeer idd engels te streamen maar ik speel altijd met nederlanders dus das niet zo heel fijn voor de engelse om te kijken denk ik zo ;)
Meeste Nederlanders waar ik (andere) games mee speel spreken prima Engels ;). Ik heb echter voornamelijk buitenlandse gamevrienden.

• Ryada

Ryada

She/Her

Klitse schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:46:
[...]

Meeste Nederlanders waar ik (andere) games mee speel spreken prima Engels ;). Ik heb echter voornamelijk buitenlandse gamevrienden.
Meestal willen nederlanders geen engels praten uit gemak ;)

Btw patch 1.2 is uit kan iemand de patchnotes in het forum posten. Ik heb geen databundel op mn mobiel meer dus zal heel lang bezig zijn voor ik het kan lezen. Ong half uur voordat ik thuis ben nml.

Patch Notes - Update 1.2

Hello everyone!

Today we are sharing our second title update. Keep in mind that we will be improving with every update. The changes described below will take effect on January 7th 2016.

Please refer to our post about our January 2016 Priority – Fixing Top Issues to see our current plans and steps we are taking to improve the game. Note that this patch, Update 1.2, will not fix all of our current top issues and that we are actively working on fixing them as soon as possible.

GENERAL TWEAKS & IMPROVEMENTS

HIT REGISTRATION IMPROVEMENTS

Updated the server tick rate
With the goal of improving positioning and shooting replication, we had deployed a first update in which the player position update rate is set to 60 times per second (vs. the previous 30). This change however has been done in an intermittent fashion and in certain regions only, as we were testing various configurations. We are now satisfied with its state so we are now deploying this update to all users.

Data center selection is now possible
To change their default data centers, users can select their Rainbow Six Game file (usually located in C:\Users\your name\Documents\My Games\Rainbow Six - Siege\your Uplay ID), to select GameSettings.ini. Once opened, in the data center section, replace the word ‘default’ by the region’s short name that you wish to have as your default data center. Then, save the file. The next time you launch the game, your default data center will be the one you have selected.

MATCHMAKING IMPROVEMENTS

Refining the quality of PVP matches with more evenly matched opponents
Added a criteria that increases the odds of pre-made parties being matched against a squad with an equal number of pre-made parties within them.
Skill criterion originating from the player’s region is now more precise.
Improved connectivity to PVP and PVE matches
Increased match quality by ensuring players using the same data center get matched together, leading to better ping.
Improved accuracy of the estimated waiting time while in lobby.
TOP COMMUNITY-RAISED BUG FIXES

Please be aware that this is not an exhaustive list and that we are only highlighting fixes that were done about the most commonly raised community bugs.

GAMEPLAY FIXES

Ranked matches HUD synch with Casual update has been applied (read: playlist changes from this forum post).
Did some fixes on an issue in which players would get stuck when walking, running or at the end of a rappel. The player could do other actions and rotate but couldn’t move. However, some bugs are still present so this issue is still being worked on.
LEVEL DESIGN FIXES

Kanal: fixed a bug in which the red blocker wall was not present on a window in the holding room for Defenders and allowed them to exit their zone during the preparation phase.
Some lighting issues on maps have been fixed.
Some minor collision issues have been fixed on House, Clubhouse, Kanal and Russian Café.
ONLINE FLOW FIXES

Fixed Error [3-0x0001000B].
Partial fix of Error [2-0x00000041]. Refer to Top Issues in the Known Issues post for full information.
Partial fix of the loading screen freeze (smoke background). Refer to Top Issues in the Known Issues post for full information.
UI FIXES

Player skill rank display has been re-activated.
Authentication pop-up title had inconsistent spacing.
AUDIO FIXES

XB1: Fixed a bug in which if a player constrained the game, snapped an app, then unconstrained the game, he or she would lose the voice chat.
XB1: Fixed a bug in which the game did not exhibit any audio whilst the player had any app snapped.
OTHER FIXES

The Season Passes temporary activation for everyone for issue identification purposes has now ended, see this post for more details.
Fixed a bug in which the Tier 5 faded skin for the FBI’s 5.7 USG pistol didn’t unlock even after purchasing it.
The Rainbow Six Siege Development Team

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:45
Voor de duidelijkheid, deze patch is nu alleen voor de PC, console gamers moeten nog een weekje langer wachten. Midden januari komt dan patch 1.3 voor de PC, die vervolgens eind januari voor de consoles actief wordt.

• MrAelon
Toch bizar dat Tweakers een review heeft uitgegeven met een eindcijfer van 6,5 waar bijvoorbeeld Call of Duty met een veel hoger cijfer weg komt. Cijfers zeggen niet alles, i know, maar iets meer waardering voor deze game vind ik op zijn plaats. Komt het wel eens voor dat een game nogmaals beoordeeld wordt of een review wordt aangepast?

• MrAelon
rwbk schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
Game speelt echt heerlijk weg, heb hem nu sinds dinsdag maar heb mijzelf er nog elke minuut mee vermaakt! Speel hem wel op de PS4. Glaz is echt een heerlijke operator!
Iets onder het nom zei ik toch? ;)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-10 15:08
MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:21:
[...]

Iets onder het nom zei ik toch? ;)
Inderdaad, you told me so. Je vids waren nice btw:)
MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:20:
Toch bizar dat Tweakers een review heeft uitgegeven met een eindcijfer van 6,5 waar bijvoorbeeld Call of Duty met een veel hoger cijfer weg komt. Cijfers zeggen niet alles, i know, maar iets meer waardering voor deze game vind ik op zijn plaats. Komt het wel eens voor dat een game nogmaals beoordeeld wordt of een review wordt aangepast?
De game schiet nog steeds ernstig te kort door de stabiliteits issues. Gisteren bijvoorbeeld met GH kon er iemand gewoon tot 20x toe niet connecten met onze lobby. Telkens een error. Er zijn gewoon weg teveel kleine mankementen die voor een multiplayer only game killing zijn. Hier en daar zitten ook nog wel wat bugs en sommige zoals vast zitten in de muur en er niet uit kunnen. Dan is het alweer 4v5 wat eigenlijk wel erg lastig is.

[ Voor 67% gewijzigd door rwbk op 07-01-2016 18:28 ]

• Ryada

Ryada

She/Her

MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:20:
Heel soms word er een review opnieuw gedaan maar meestal alleen als er echt heel grote veranderingen zijn ten opzichte van de vprige versie en niet alleen bug fixes zoals wat er nu aan de hand is bij r6s

• MrAelon
wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:31:
[...]

Heel soms word er een review opnieuw gedaan maar meestal alleen als er echt heel grote veranderingen zijn ten opzichte van de vprige versie en niet alleen bug fixes zoals wat er nu aan de hand is bij r6s
Thanks, duidelijk. Ik vind het wel jammer. Dit is echt de eerste game in tijden waarvan ik bij zoveel mensen hoor dat ze er "verslaafd" aan zijn, dat kan toch alleen bij topspellen? Ik ben bang dat degene die de review heeft geschreven er niet genoeg tijd in heeft zitten. In het begin is het voor iedereen wennen, het spel voelt log en langzaam aan maar des te meer tijd je er in steekt (helemaal als je met een gezellige Tweakers squad speelt) des te meer je de game begint te waarderen. Vooral de balancing is zo extreem goed gedaan. Het maakt mij persoonlijk niet uit of ik Attack of Defend, nog steeds niet het idee dat Attackers veel vaker winnen of andersom.
MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:43:
[...]

Thanks, duidelijk. Ik vind het wel jammer. Dit is echt de eerste game in tijden waarvan ik bij zoveel mensen hoor dat ze er "verslaafd" aan zijn, dat kan toch alleen bij topspellen? Ik ben bang dat degene die de review heeft geschreven er niet genoeg tijd in heeft zitten. In het begin is het voor iedereen wennen, het spel voelt log en langzaam aan maar des te meer tijd je er in steekt (helemaal als je met een gezellige Tweakers squad speelt) des te meer je de game begint te waarderen. Vooral de balancing is zo extreem goed gedaan. Het maakt mij persoonlijk niet uit of ik Attack of Defend, nog steeds niet het idee dat Attackers veel vaker winnen of andersom.
Misschien de Reviewer uitnodigen om eens een avond mee te spelen, kijken wat zijn mening daarna is? :9

• The Outlaw
  • Niet online
[...]

De reviewer heeft zijn mening dacht ik op de beta's gebaseerd. Multiplayer kon nog niet want hij was geen level 20.

[ Voor 3% gewijzigd door The Outlaw op 07-01-2016 19:04 ]

• GerardHenninger
[...]

Ben het met je eens, dit is een van de weinig games van de afgelopen tijd waar iedereen "verslaafd" aan raakt. Je ziet het ook in onze Telegram-Tweaker-Nerd-Groepschat; iedereen koopt het spel ineens deze week. Van 3 bekenden die het speelde naar 15 mensen die het ineens hebben gehaald in 7 dagen tijd.

Gisteren was ook bizar, d'r waren 6 party's op de PS4 allemaal gevuld met 5 spelers die Rainbow Six aan het doen waren.

Nu alleen die connection issues fixen, wat kleine tweaks doen (zoals operators kunnen unlocken/aanpassen tijdens een match) en dan is het echt een top game.

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Aan 't einde van een match kan je een rating geven. Dit doe ik vaak wel even, omdat je toch aan het wachten bent, maar wordt hier ook nog wat mee gedaan of niet?

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

• The Outlaw
  • Niet online
GerardHenninger schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:04:

Gisteren was ook bizar, d'r waren 6 party's op de PS4 allemaal gevuld met 5 spelers die Rainbow Six aan het doen waren.
Dan kunnen we wel een toernooi organiseren voor de PS4 spelers met die aantallen! 8)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:22
is dit spel het kopen waard ?

psn: taker-mart

• GerardHenninger
Dat vraag je serieus in dit topic? 8)7

Maar okay, als ik het spel niet had gekregen voor kerst, dan had ik het niet snel gehaald. Maar dan had ik nu gezien dat al m'n vriendjes het zouden spelen (Uffel, Stensie, Aelon, Shamino etc) en dan had ik het alsnog gehaald.

Maar met alle bugs en issues vind ik het die 50+ euro niet waard op consoles...... en toch start ik het spel iedere dag op ;)

• taker1987
GerardHenninger schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:13:
[...]

Dat vraag je serieus in dit topic? 8)7

Maar okay, als ik het spel niet had gekregen voor kerst, dan had ik het niet snel gehaald. Maar dan had ik nu gezien dat al m'n vriendjes het zouden spelen (Uffel, Stensie, Aelon, Shamino etc) en dan had ik het alsnog gehaald.

Maar met alle bugs en issues vind ik het die 50+ euro niet waard op consoles...... en toch start ik het spel iedere dag op ;)
dan mag je mij nu ook aan de lijst toevoegen aan tweaker die de game heeft gekocht :+ kon t niet laten >:)

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:24
Vandaag patch voor PC en 14/01 beschikbaar voor de PS4 en de One.
Merken PC gamers hier iets van de verbeteringen die de patch met zich meebrengt ?

http://www.gamekings.nl/n...nbow-six-siege-patch-uit/

[ Voor 21% gewijzigd door Nol_NL op 07-01-2016 20:48 ]

• MrAelon
GerardHenninger schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:04:
[...]

Ben het met je eens, dit is een van de weinig games van de afgelopen tijd waar iedereen "verslaafd" aan raakt. Je ziet het ook in onze Telegram-Tweaker-Nerd-Groepschat; iedereen koopt het spel ineens deze week. Van 3 bekenden die het speelde naar 15 mensen die het ineens hebben gehaald in 7 dagen tijd.

Nu alleen die connection issues fixen, wat kleine tweaks doen (zoals operators kunnen unlocken/aanpassen tijdens een match) en dan is het echt een top game.
Als het goed is krijg ik dit weekend m'n normale telefoon weer terug, dan wil ik ook weer terug in de Telegram gruppe :) Ik vind die matches tegen elkaar ook het leukste. Gisteren ook onze "lage"-levels tegen die squad van Stensie. Mooie potjes. :*)

Verwijderd

Zijn er vanavond laat nog Tweakers online op PS4? Heb wel zin om met een volle squad ranked te spelen namelijk :)

• taker1987
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:28:
Zijn er vanavond laat nog Tweakers online op PS4? Heb wel zin om met een volle squad ranked te spelen namelijk :)
ik ben online met nog een maat van me .. je mag me toevoegen als je wilt ? taker-mart

• Klitse
  • Niet online
Teamspeak gevonden en opgeslagen. Geef maar een gil als je een teammaat nodig hebt.

• Axente
Het was weer gezellig en ging ook goed alles gewonnen ( 1 match verloren maar die registreerde niet :D) en dat op ranked. Merkt goed als iedereen zijn eigen operators pakt dat het lekker loopt en weet wat er moet gebeuren.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Sinds vandaag heb ik hem ook even gedownload voor de PS4. Je moet dit echt werkelijk met een aantal mensen spelen die het ook serieus doen.

• The Outlaw
  • Niet online
Recon24 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:07:
Sinds vandaag heb ik hem ook even gedownload voor de PS4. Je moet dit echt werkelijk met een aantal mensen spelen die het ook serieus doen.
Voeg je ff toe aan de Tweakerslijst in de openings post d:)b

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Bijna de hele middag en avond RB6 gedaan op de PS4, ik had nooit verwacht dit ik dit zo leuk zou gaan vinden. :) Einde van de avond 5 vs 5 met wat Tweakers gedaan, op die manier is het toch echt veel leuker om het te spelen. Ik heb nog enorm veel te leren (weinig kills en onhandige keuzes soms), maar dat komt vast goed.

Verder heb ik gekeken of er al een community is aangemaakt voor Tweakers onder elkaar, maar heb 'm niet gevonden. Daarom heb ik deze vanavond aangemaakt. Dus voor alle PS4 gamers:
Wees welkom in de Tweakers Rainbow Six Siege community! :)

• jurgenb1990
Axente schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:46:
Het was weer gezellig en ging ook goed alles gewonnen ( 1 match verloren maar die registreerde niet :D) en dat op ranked. Merkt goed als iedereen zijn eigen operators pakt dat het lekker loopt en weet wat er moet gebeuren.
jammer dat de ranking niet goed werkte, ik ben 2 keer van silver 5 naar gold 1 gegaan en de volgende match sta ik gewoon weer op silver 5....

• Klitse
  • Niet online
Gisteren 4 potjes gespeeld. In de eerste kreeg ik een disconnect helaas. De overige 3 gewonnen. Werkt toch beter met een team wat communiceert dan solo queuen.
jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:19:
[...]

jammer dat de ranking niet goed werkte, ik ben 2 keer van silver 5 naar gold 1 gegaan en de volgende match sta ik gewoon weer op silver 5....
Klopt, had ik ook een paar x last van. Overigens ging het wel weer lekker gisteravond!

Alleen jammer dat het nu zo druk is op TeamSpeak dat er 4x5 teams zijn. Als je dan de 21e bent zit je alleen :P

• jurgenb1990
melantrix schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:35:
[...]

Klopt, had ik ook een paar x last van. Overigens ging het wel weer lekker gisteravond!

Alleen jammer dat het nu zo druk is op TeamSpeak dat er 4x5 teams zijn. Als je dan de 21e bent zit je alleen :P
nou, er zijn altijd wel wat mensen die weg moeten of gaan, waar je dus toch als 5e man kan aansluiten :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 17:56
Het spel heeft af en toe echt rare fratsen. Gisteren deed ik ranked met wat Tweakers en ik had de hostage opgepakt en wou door een raampje naar buiten om de hostage te extracten, maar voor de raam lag tripwire onder stroom. Ik liep daarin en daardoor liet ik de hostage vallen, vervolgens werd ie geëlektrocuteerd en overleed door de defenders waardoor wij wonnen. 8)7

• jurgenb1990
Poulske schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:05:
Het spel heeft af en toe echt rare fratsen. Gisteren deed ik ranked met wat Tweakers en ik had de hostage opgepakt en wou door een raampje naar buiten om de hostage te extracten, maar voor de raam lag tripwire onder stroom. Ik liep daarin en daardoor liet ik de hostage vallen, vervolgens werd ie geëlektrocuteerd en overleed door de defenders waardoor wij wonnen. 8)7
nou ja opzich is dat niet heel raar van het spel :P moet je maar niet door electric tripwire lopen :P gister hadden we ook een attacker die een grenade in de kamer gooide bij de hostage (wij waren defenders), granaat stuiterde via de muur terug richting de hostage en kaboem, wij winnen :)

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
lol, ik dacht dat de defenders zouden winnen als jij de enige van je team was :P Nice work lad haha

Ik werd gisteren voor het eerst voor cheater uitgemaakt :*) Gast zat lekker te ragen op mij omdat ik mij snel omkeerde nadat ik geraakt was en een mooi schot maakte.

Binnenkort wil ik me veel meer gaan richten op ranked mode, aangezien ik in casual nu wel genoeg heb geoefend. Ben 43 met 3 of 5 potjes ranked max.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:57

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
dat is mooie glitch exit strategie, beter dan de hostage laten killen. Defenders moeten dus de stroom kapot schieten om de hostage weer te redden van jou..

[ Voor 7% gewijzigd door Eboman op 08-01-2016 09:25 ]

Signature

Haha, dat is wel een goede tip dan xD *pakt de volgende keer de hostage en loopt de dichtsbijzijnde electrified barbed wire in* 8)7

Maar wel vreemd inderdaad. Wat ik ook vreemd en vooral irritant vind is dat je weinig feedback krijgt van het spel of de hostage is meegenomen. Je hoort 1x (naar mijn mening vrij zacht en onduidelijk) dat de hostage is gepakt. en daarna is het eigenlijk nergens goed te zien. Stel je bent in een druk vuurgevecht ontgaat je dat en voordat je het weet heb je oppeens verloren |:(

Ik blijf operation human shield ook een leuke tactic vinden :)

Gisteravond 2 games gehad, waarbij we de hostage oppakten en als een schild gebruikten om de kamer te verlaten. Beide keren schoot de vijand de hostage dood! WIN

Not all is fair in love and war...

Maar opzettelijk de hostage in shockwire dumpen is natuurlijk het andere uiterste. Daar kan de vijand weinig aan doen, dus niet bepaald eerlijk..

[ Voor 21% gewijzigd door Cgen1984 op 08-01-2016 09:29 ]

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:08
Cgen1984 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:27:
Ik blijf operation human shield ook een leuke tactic vinden :)

Gisteravond 2 games gehad, waarbij we de hostage oppakten en als een schild gebruikten om de kamer te verlaten. Beide keren schoot de vijand de hostage dood! WIN

Not all is fair in love and war...
Vooral die 1e keer was werkelijk GENIAAL, met 10 seconden over 1 v 2/3? gaan voor een sprint op de hostage en dan op de 5e seconde winnen :D

H-E-E-R-L-I-J-K! :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:08
jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:18:
[...]
nou ja opzich is dat niet heel raar van het spel :P moet je maar niet door electric tripwire lopen :P
Niet helemaal, dat zou betekenen dat de attackers altijd misbruik kunnen maken van deze (imho) glitch/bug wanneer er gebruik wordt gemaakt van de electric trap --> stevig nadeel.

De defenders kunnen de hostage immers zelf niet verplaatsen. Wat mij betreft zou de hostage dus bij schade door elektrocutie na het verplaatsen op de naam van de attackers moeten komen...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Pagina: 1 ... 16 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.