"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:06:
[...]
Ik zou dit wel even afstemmen met de betreffende Admins om te voorkomen dat we de Tweakers community per ongeluk splitsen?
Volgens mij zijn Farscape2 en Pixarr de admins, Ik zou dus even contact met hen opnemen erover
Misschien ben ik dan een beetje te tryhard, maar als je 3v1 rondes gaat verliezen omdat je (apart van elkaar) rushed of 5v2 rondes verliest omdat mensen niet op zitten te letten dan haal je het teambelang gewoon omlaag.
Jammer dat dit beide vandaag gebeurt..
/rant
Verwijderd
Kaasdipje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:07:
Enige wat ik een beetje onnodig vindt is het continu callen van "Haxx" of "Cheaters" als het een keer mis gaat. Kan aan mij liggen, maar je wint er niets mee en je tegenstander gaat er alleen maar beter door spelen.
Misschien ben ik dan een beetje te tryhard, maar als je 3v1 rondes gaat verliezen omdat je (apart van elkaar) rushed of 5v2 rondes verliest omdat mensen niet op zitten te letten dan haal je het teambelang gewoon omlaag.
Jammer dat dit beide vandaag gebeurt..
/rant
ken
Verwijderd
edit: Hij is nog niet helemaal af, ik laat t even aan pixxar/farscape om m te posten zodra die klaar is?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 18:32 ]
De huidige server is ts4.ddns.net.Poulske schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:34:
Is ook goed.
Deze draait al, maar gaat binnenkort over zijn limiet heen als ik het goed begrijp. Daar kan je sowieso online komen maar het is denk ik idd aan pixxar/farscape om te bepalen of ze deze willen behouden of over willen naar de ESL server.
Ja daar zit ik al vaker op.melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:43:
[...]
De huidige server is ts4.ddns.net.
Deze draait al, maar gaat binnenkort over zijn limiet heen als ik het goed begrijp. Daar kan je sowieso online komen maar het is denk ik idd aan pixxar/farscape om te bepalen of ze deze willen behouden of over willen naar de ESL server.
Ik probeerde deze ts laatst te joinen maar toen kreeg ik een connection error en kwam ik er niet inmelantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:43:
[...]
De huidige server is ts4.ddns.net.
Steam: Ryada.
Dat kan kloppen, hij was even down geweest. Hij draait nu wel dus misschien nog eens proberenwambamNL schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:56:
[...]
Ik probeerde deze ts laatst te joinen maar toen kreeg ik een connection error en kwam ik er niet in
Ah ok. Zal vanavond even proberen. Hopelijk vinden mensen het geen probleem om engels te praten ivm dat ik elke dag streammelantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:02:
[...]
Dat kan kloppen, hij was even down geweest. Hij draait nu wel dus misschien nog eens proberen
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
If you want an advantage over your enemy, study this in-depth guide made by @Boywonder502 and @socermanmc!
https://t.co/KucqHQqrSr
Misschien 24Kitchen maar gaan kijken voor als je granaten wilt koken?Kaasdipje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:13:
Onze held van de dag:
SirNeverLuck
YouTube: SirBlowMeUp
Held! We hadden laatst ook iemand die dacht dat hij een granaat oneindig lang kon kokenKaasdipje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:13:
Onze held van de dag:
SirNeverLuck
Kijk dit vind ik mooi haha, wat een faalronde was dat, enige game die we verloren hebben. Verder weer top teamspelKaasdipje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:13:
Onze held van de dag:
SirNeverLuck
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Mooi leesvoer! ga ik zeker ff checkenavanreijn schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:28:
Vanuit de twitter feed van @Rainbow6Game:
If you want an advantage over your enemy, study this in-depth guide made by @Boywonder502 and @socermanmc!
https://t.co/KucqHQqrSr
Hahaha geweldigKaasdipje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:13:
Onze held van de dag:
SirNeverLuck
Mensen, deed net ranked met wat tweakers. Laatste ronden was Secure area waar we 2 vs 2 tegelijkertijd aan het securen waren. Denk makkelijk een minuut of twee over tijd stand of gehad. Wat een spanning zeg
Edit 1: ik ben een unedited video ervan aan het uploaden. was blijkbaar al bijna 5 minuten
[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 05-01-2016 23:05 ]
Yo man thanks voor die matches. En bedankt dat jullie me op sleeptouw namen.melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:03:
[...]
Mooi leesvoer! ga ik zeker ff checken
[...]
Hahaha geweldigDat zijn momenten die het ook leuk maken toch?
![]()
Mensen, deed net ranked met wat tweakers. Laatste ronden was Secure area waar we 2 vs 2 tegelijkertijd aan het securen waren. Denk makkelijk een minuut of twee over tijd stand of gehad. Wat een spanning zegJammer dat we dan wel weer dood gingen
Edit 1: ik ben een unedited video ervan aan het uploaden. was blijkbaar al bijna 5 minuten
Heb iig veel bijgeleerd en een paar leuke acties gezien en gemaakt. Die laatste ronde was echt jammer dat we niet gewonnen hadden maar was echt een zeer mooi potje. Jammer alleen dat we aan het begin van de avond nogal gerekt werden haha.
Volgende keer doe ik beter mn best en ga ik niet mn fuse inzetten op mijn team of in een hostage missie
Dude, op sleeptouw? Jij hebt ook wel een aantal potjes keihard de rest in de pan gehaktwambamNL schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:15:
[...]
Yo man thanks voor die matches. En bedankt dat jullie me op sleeptouw namen.
Heb iig veel bijgeleerd en een paar leuke acties gezien en gemaakt. Die laatste ronde was echt jammer dat we niet gewonnen hadden maar was echt een zeer mooi potje. Jammer alleen dat we aan het begin van de avond nogal gerekt werden haha.
Volgende keer doe ik beter mn best en ga ik niet mn fuse inzetten op mijn team of in een hostage missie
Maar was zeker lekker, a.s.a.p. nog een keer
Zie hier de video, nogmaals unedited!
[ Voor 6% gewijzigd door Melantrix op 05-01-2016 23:26 ]
Bhaha die p90 is zo ez ik snap niet waarom mensen zeggen dat hij zo hard kicked. En de mp5 kiezen.melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:19:
[...]
Dude, op sleeptouw? Jij hebt ook wel een aantal potjes keihard de rest in de pan gehakt![]()
Maar was zeker lekker, a.s.a.p. nog een keer
Zie hier de video, nogmaals unedited!![]()
[video]
Morgen kan ik weer. Mocht je nog wat footage terug willen zien kan je mijn vod op twitch bekijken. Twitch.tv/wambamnl (ik stream altijd als ik game tegenwoordig)
Maar was zeer lachen al moet mijn drone scouting echt beter worden etc. En moet ik meer operators hebben maar dat komt eraan heb nu 3 defenders en 4 attackers.
Die ronde met glaz was echt geweldig met zn allen.
Wat is het platform waar je op speelt? Gisteren leek het op PC in ieder geval goed te zijn. Maar 1x gehad dat hij een sync data bug gaf waardoor progress niet werd opgeslagen. En 1x gehad dat hij niet wou connecten.GeoffLx schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:24:
Zijn de servers alweer een beetje goed te doen? Zat laatst met een vriend te kijken om dit spel aan te schaffen op PC, wat hij vervolgens had gedaan. Uiteindelijk heeft ie na een avondje spelen een refund aangevraagd omdat de servers echt te tergend waren (geen potjes kunnen vinden, disconnects etc.).
PC inderdaad. Ik heb het spel overigens nog niet. Lijkt me erg tof, maar weet uit ervaring dat ik spellen die connectie problemen hebben altijd weer erg snel links laat liggen, dus probeer eigenlijk te wachten met de aanschaf tot de servers een beetje goed te doen zijn.melantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:27:
[...]
Wat is het platform waar je op speelt? Gisteren leek het op PC in ieder geval goed te zijn. Maar 1x gehad dat hij een sync data bug gaf waardoor progress niet werd opgeslagen. En 1x gehad dat hij niet wou connecten.
Zelf vind ik het spel ondanks de server issues etc goed te doen. Gister maar 1x het spel opnieuw hoeven op te starten. En ze zijn er mee bezig serverside qua updates had ik vernomen.GeoffLx schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:30:
[...]
PC inderdaad. Ik heb het spel overigens nog niet. Lijkt me erg tof, maar weet uit ervaring dat ik spellen die connectie problemen hebben altijd weer erg snel links laat liggen, dus probeer eigenlijk te wachten met de aanschaf tot de servers een beetje goed te doen zijn.
Over het algemeen laat ik spellen met dergelijke issues links liggen maar vrienden hebben me overtuigd en dit zal wss het enige spel zijn waarvan ik het accepteer in zekere zin. Het plezier van het spel is immens groot en zeker leuk om met meerdere mensen te spelen.
Vanavond weer met de squad?melantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:27:
[...]
Wat is het platform waar je op speelt? Gisteren leek het op PC in ieder geval goed te zijn. Maar 1x gehad dat hij een sync data bug gaf waardoor progress niet werd opgeslagen. En 1x gehad dat hij niet wou connecten.
Heb me al wat beter verdiept in de mappen en cameras etc. Dus ik ben nu iets nuttiger dan gister
[ Voor 22% gewijzigd door Ryada op 06-01-2016 09:33 ]
Hehe, ik denk dat het merendeel dat heeft.. Maar dit spel is zo verslavend/houd je zo vast dat links laat liggen niet echt een optie is.>:) Teminste voor mij en veel anderen als ik het zo zie.GeoffLx schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:30:
[...]
PC inderdaad. Ik heb het spel overigens nog niet. Lijkt me erg tof, maar weet uit ervaring dat ik spellen die connectie problemen hebben altijd weer erg snel links laat liggen, dus probeer eigenlijk te wachten met de aanschaf tot de servers een beetje goed te doen zijn.
Naar mijn idee zijn de server problemen een stuk verbeterd maar ze zijn nog niet weg, maar laat het je niet weerhouden. Veel te tof spel
Ik moet zeggen dat ik sinds de aanschaf weinig problemen heb ondervonden.. wat wel irritant is als de host weggaat en hiermee je connectie wegvalt... Hadden ze daar niet een ander systeem voor kunnen bedenken?GeoffLx schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:24:
Zijn de servers alweer een beetje goed te doen? Zat laatst met een vriend te kijken om dit spel aan te schaffen op PC, wat hij vervolgens had gedaan. Uiteindelijk heeft ie na een avondje spelen een refund aangevraagd omdat de servers echt te tergend waren (geen potjes kunnen vinden, disconnects etc.).
Moet zeggen dat ik de community ook redelijk toxic vindt... Mensen die schreeuwen en teamkillen. Mensen voeg me aub toe als je wilt spelen met een vriendelijke tweaker die NL en EN spreekt en goed called!
bl44t
Tot nu toe heb ik op stille teammates die niks callen na niks gehad. Zelfs niet toen ik iemand van mijn team perongeluk flashde.YaaD schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:33:
[...]
Ik moet zeggen dat ik sinds de aanschaf weinig problemen heb ondervonden.. wat wel irritant is als de host weggaat en hiermee je connectie wegvalt... Hadden ze daar niet een ander systeem voor kunnen bedenken?
Moet zeggen dat ik de community ook redelijk toxic vindt... Mensen die schreeuwen en teamkillen. Mensen voeg me aub toe als je wilt spelen met een vriendelijke tweaker die NL en EN spreekt en goed called!
Of met smoke het gas midden op de defuser liet afgaan
'Serverside' is een groot woord, terrorist hunt/casual heeft voor zover ik weet geen 'dedicated' server alleen ranked (toch?) En de meeste problemen worden veroorzaakt door andere gebruikers.. Ook is het maar raar hoe de 'masterserver' beslist wie er host word in een potje:GeoffLx schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:30:
[...]
PC1 - DMZ
PC2 - Nat
PC3 - Nat
En om wat voor reden dan ook besluit de 'masterserver' dat PC2 of 3 meestal host zijn.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Melantrix
Protax010
JurgenB1990
Kaasdipje
E_Titus
Ga eens maken
bl44t
Ai, dat zijn volgens mij (bijna allemaal) mensen die hun naam nu met clantag hebben. Teminste ik wel.. Dus dat is nu TRS.MelantrixYaaD schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:48:
Ik probeer wat mensen te adden, maar een aantal kan uPlay niet vinden. Ligt dat aan mij of is jullie username niet goed?van de mensen waarvan ik het uplay account niet kan vinden:
Melantrix
Protax010
JurgenB1990
Kaasdipje
E_Titus
Ga eens maken
volgens mij is dat ook bij de andere zo, misschien even kijken of je ze wel kan vinden met 'TRS.' ervoor
Community Toxic? Ik heb nog maar 1x meegemaakt dat er echt een irritante aap bij mij in de server zat, maar voor de rest vind ik het een chille community. Misschien al het tuig verder misgelopen maar ik heb een stuk erger meegemaaktYaaD schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:33:
[...]
Ik moet zeggen dat ik sinds de aanschaf weinig problemen heb ondervonden.. wat wel irritant is als de host weggaat en hiermee je connectie wegvalt... Hadden ze daar niet een ander systeem voor kunnen bedenken?
Ja kan ook gewoon pech hebben hoor... Gister één potje met een teamkiller... Vervolgens een potje met een vent die constant aan het schreeuwen was en als afsluiter een team wat totaal niet communiceerde..melantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:51:
[...]
Community Toxic? Ik heb nog maar 1x meegemaakt dat er echt een irritante aap bij mij in de server zat, maar voor de rest vind ik het een chille community. Misschien al het tuig verder misgelopen maar ik heb een stuk erger meegemaakt
Lijkt wel af en toe of sommige mensen van CS:GO zijn afgestapt en een tactische shooter willen proberen
Ja was een prettig avondje! haha
EN heb inmiddels Melantrix kunnen vinden. Wel lame dat ze je "basis" username aanpassen als je in een clan zit... Bij Steam werkt dat toch beter.
bl44t
Zeker! Ik ben voorwambamNL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:32:
[...]
Vanavond weer met de squad?![]()
Heb me al wat beter verdiept in de mappen en cameras etc. Dus ik ben nu iets nuttiger dan gister
Een hele handige pdf is deze: https://www.dropbox.com/s...2Bceilinghatches.pdf?dl=0
Als je een tweede monitor hebt is het handig om deze erbij te houden
Sterker nog, in Uplay heb je geen clan systeem en moet je dus je basis username zelf aanpassen wil je iets van een Clan kunnen representerenYaaD schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:55:
[...]
Ja kan ook gewoon pech hebben hoor... Gister één potje met een teamkiller... Vervolgens een potje met een vent die constant aan het schreeuwen was en als afsluiter een team wat totaal niet communiceerde..
Lijkt wel af en toe of sommige mensen van CS:GO zijn afgestapt en een tactische shooter willen proberen
Ja was een prettig avondje! haha
EN heb inmiddels Melantrix kunnen vinden. Wel lame dat ze je "basis" username aanpassen als je in een clan zit... Bij Steam werkt dat toch beter.
Ik heb trouwens het idee dat we steeds beter gaan spelen. Bij release verloren we het grotere deel van de matches, tegenwoordig winnen we meer. Op een paar n00b-acties na ga ik het zelf ook steeds beter doen.
[ Voor 44% gewijzigd door Uffeltje op 06-01-2016 10:01 ]
hadden jullie gister alles gewonnen? Wij jammer genoeg 1 faal game, rest weer allemaal winst. Denk dat kaasdip mijn lucky charm is, elke keer als ik met hem speel winnen weUffeltje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:59:
Dat aanpassen doen we zelf.Er is helaas nog geen mogelijkheid om een tag toe te voegen op de manier waarop je dat zou verwachten.
Ik heb trouwens het idee dat we steeds beter gaan spelen. Bij release verloren we het grotere deel van de matches, tegenwoordig winnen we meer. Op een paar n00b-acties na ga ik het zelf ook steeds beter doen.
Bij ons ging het aan het begin bizar slecht, maar toen we er even in zaten ging het echt heerlijk. Al moet ik ook zeggen dat ranked wel degelijk niveau verschil heeft met casual! Gisteren alleen maar ranked gedaan en dat speelt echt lekker, wordt veel van je gevraagd zeg maar.jurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:09:
[...]
hadden jullie gister alles gewonnen? Wij jammer genoeg 1 faal game, rest weer allemaal winst. Denk dat kaasdip mijn lucky charm is, elke keer als ik met hem speel winnen we
Ik leer zelf ook steeds meer geduld te hebben, al gebeurd het nog vaak genoeg dat ik als eerste naar binnen ga en eh de vijand afleid voor mn teammates
Om mij te adden moet je: the_wamie toevoegen.YaaD schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:48:
Ik probeer wat mensen te adden, maar een aantal kan uPlay niet vinden. Ligt dat aan mij of is jullie username niet goed?van de mensen waarvan ik het uplay account niet kan vinden:
Melantrix
Protax010
JurgenB1990
Kaasdipje
E_Titus
Ga eens maken
Wambam en wambamnl zijn in gebruik voor een ander account en teveel gedoe etc dus heb dit mijn tag gemaakt
JA jouw tag werkte zonder problemen! Hopelijk vanavond nog ergens tijd om met jullie te spelen.wambamNL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:27:
[...]
Om mij te adden moet je: the_wamie toevoegen.
Wambam en wambamnl zijn in gebruik voor een ander account en teveel gedoe etc dus heb dit mijn tag gemaakt
bl44t
ja ik wil ook wel ranked gaan spelen, maar het ranked team zat gisteren al vol... zat ook heel de avond volmelantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:12:
[...]
Bij ons ging het aan het begin bizar slecht, maar toen we er even in zaten ging het echt heerlijk. Al moet ik ook zeggen dat ranked wel degelijk niveau verschil heeft met casual! Gisteren alleen maar ranked gedaan en dat speelt echt lekker, wordt veel van je gevraagd zeg maar.
Ik leer zelf ook steeds meer geduld te hebben, al gebeurd het nog vaak genoeg dat ik als eerste naar binnen ga en eh de vijand afleid voor mn teammates
Zeker niet alles gewonnen, wel een paar keer vanuit een 0-2 achterstand teruggekomen en gewonnen. Een van die matches was tegen een aantal irritante kinderen die om alles zaten te ragen.jurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:09:
[...]
hadden jullie gister alles gewonnen? Wij jammer genoeg 1 faal game, rest weer allemaal winst. Denk dat kaasdip mijn lucky charm is, elke keer als ik met hem speel winnen we
Alles casual trouwens.
Haha ja klopt, we hebben volgens mij 1x gewisseld idd. Moet je er snel bij zijn!jurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:30:
[...]
ja ik wil ook wel ranked gaan spelen, maar het ranked team zat gisteren al vol... zat ook heel de avond vol
Haha kan me nog wel een paar van die acties herinnerenmelantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:12:
[...]
Bij ons ging het aan het begin bizar slecht, maar toen we er even in zaten ging het echt heerlijk. Al moet ik ook zeggen dat ranked wel degelijk niveau verschil heeft met casual! Gisteren alleen maar ranked gedaan en dat speelt echt lekker, wordt veel van je gevraagd zeg maar.
Of ook die laatste game (met die treinen) 2x sta ik buiten samen met sledge. Hij maakt een raam kapot en ik schiet op iemand en ga dood (rook) 2de keer zegt sledge. Ok weet je nog de vorige keer? Dit keer gaan we het anders doen. En ik ging weer dood door de rook
Misschien maar een budy systeem toepassen. Blitz + Fuse, Thermit + Tatcher.
Hahaha ja dat was een geweldig momentwambamNL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:38:
[...]
Haha kan me nog wel een paar van die acties herinneren
Of ook die laatste game (met die treinen) 2x sta ik buiten samen met sledge. Hij maakt een raam kapot en ik schiet op iemand en ga dood (rook) 2de keer zegt sledge. Ok weet je nog de vorige keer? Dit keer gaan we het anders doen. En ik ging weer dood door de rookik kwam niet meer bij.
Ach, het is een kwestie van leren geduld te hebben en niet zomaar naar binnen te gaan. Al is het in dat laatste geval wel zo dat ik vaak naar binnen ga omdat ik vanaf buiten naar binnen geen drol zie
Dat waren de eerste rondes voor mij volgens mij. Dat waren wel wat slechte potjes inderdaad, maar ik denk ook dat het kwam omdat we allemaal nog moesten inkomen/aan elkaar moesten wennen? Aan het eind ging het wel lekker namelijk. Vanavond nog eens proberen en dan inderdaad beter taken verdelen m.b.t. posities en operators. Ik denk dat er veel operators zijn die super sterk zijn als die samen gebruikt moeten worden, maar dat is ook experimenteren wie met de juiste operator overweg kan.avanreijn schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:42:
kyoghu is mijn uplay naam en heb gisteren ook mee gedaan met ranked. Moet zeggen dat ik gisteren heel slecht heb gespeeld. Het niveau is inderdaad anders bij ranked, maar ik denk dat wij slechter hebben gespeeld als bij casual ik weet dat we als team veel beter kunnen., maar dat we niet echt als team gespeeld hebben. Ik zelf heb te veel bij de aanvallende rondes gehad dat ik te veel alleen speelde. We zitten af en toe te veel in 1 kamer bij verdedigen of we zitten te verspreid. Ik weet dat we het EZ kunnen.
Overigens, Laten we (hier) afspreken dat we ook gewoon in game elkaar feedback geven? Daar worden we allemaal beter van, mits het op de juiste manier gebeurd natuurlijk
[ Voor 46% gewijzigd door Melantrix op 06-01-2016 10:49 ]
Maar die kinderen zaten we gelukkig ook niet uit te dagen.Uffeltje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:30:
[...]
Zeker niet alles gewonnen, wel een paar keer vanuit een 0-2 achterstand teruggekomen en gewonnen. Een van die matches was tegen een aantal irritante kinderen die om alles zaten te ragen.![]()
Alles casual trouwens.
De Defends gingen gister weer beter dan de Attacks.
Merk ik de laatste dagen steeds meer.
Al had ik zelf ook een paar kleine blunders
Even wat anders:
Wat is een goede headset?
Stereo of Surround?
max €100,-
Gebruik nu microfoon en speakers van de iMac, maar vindt mijn vriendin niet zo leuk.
Staat wat hard om goed te kunnen luisteren.
[ Voor 16% gewijzigd door MadMax12 op 06-01-2016 10:53 ]
opzich zijn blitz + ash een beter team... Als blitz ben je zwak als je een charge gaat plaatsen want dan schieten ze op je voeten, dus een ash schiet een deur of muur eruit. Blitz vangt de kogels op van de defenders en ash knalt alles af. Dit heb ik zo nu en dan met AirWolf en Bierfiets gedaan. Werkt goedavanreijn schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:42:
kyoghu is mijn uplay naam en heb gisteren ook mee gedaan met ranked. Moet zeggen dat ik gisteren heel slecht heb gespeeld. Het niveau is inderdaad anders bij ranked, maar ik denk dat wij slechter hebben gespeeld als bij casual ik weet dat we als team veel beter kunnen., maar dat we niet echt als team gespeeld hebben. Ik zelf heb te veel bij de aanvallende rondes gehad dat ik te veel alleen speelde. We zitten af en toe te veel in 1 kamer bij verdedigen of we zitten te verspreid. Ik weet dat we het EZ kunnen.
Klopt, Al kan je Ash ook nog vervangen voor Sledge. Die kan vaak snel genoeg de deuren kapot slaan voordat ze uberhaupt op z'n voeten kunnen schieten.jurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:55:
[...]
opzich zijn blitz + ash een beter team... Als blitz ben je zwak als je een charge gaat plaatsen want dan schieten ze op je voeten, dus een ash schiet een deur of muur eruit. Blitz vangt de kogels op van de defenders en ash knalt alles af. Dit heb ik zo nu en dan met AirWolf en Bierfiets gedaan. Werkt goed
Als defender is Castle, Mute en Bandit een goede combi. Daarmee kan je best wel goed een ruimte afsluiten, mits je snel genoeg Thatcher kan uitschakelen
Van die toxic community heb ik nog niets gemerkt. Zelfs niet als je voor de tweede keer van een hoog gebouw valt
en jaeger is altijd de bestemelantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:59:
[...]
Klopt, Al kan je Ash ook nog vervangen voor Sledge. Die kan vaak snel genoeg de deuren kapot slaan voordat ze uberhaupt op z'n voeten kunnen schieten.
Als defender is Castle, Mute en Bandit een goede combi. Daarmee kan je best wel goed een ruimte afsluiten, mits je snel genoeg Thatcher kan uitschakelen
Klopt! die was ik inderdaad vergeten. Al zou ik Jaeger niet nemen als je een hostage defend, stel nou net dat je een free win voorkomtjurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:48:
[...]
en jaeger is altijd de bestedie granaat onderscheppers zijn toch verrekte handig
Haha ik wou het net zelf zeggen.melantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:03:
[...]
Klopt! die was ik inderdaad vergeten. Al zou ik Jaeger niet nemen als je een hostage defend, stel nou net dat je een free win voorkomt
Hopelijk heb ik eind deze week alle operators unlocked. Zou namelijk wel relaxed zijn.
Het verschil tussen stereo en surround merk je goed, toevallig eergister nog iemand waarbij ik de enemy van rechtsachter hoorde aankomen en hij had geen idee dat de enemy van die kant kwam... Hij hoorde met stereo alleen dat hij in de buurt was, maar waar precies was een raadsel.MadMax12 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:50:
[...]
Maar die kinderen zaten we gelukkig ook niet uit te dagen.![]()
![]()
Even wat anders:
Stereo of Surround?
max €100,-
Gebruik nu microfoon en speakers van de iMac, maar vindt mijn vriendin niet zo leuk.
Deze heb ik
http://tweakers.net/produ...steelsound-5h-v2-usb.html
[ Voor 6% gewijzigd door jurgenb1990 op 06-01-2016 12:15 ]
Ik zelf gebruik de hyperx cloud II heeft 7.1 die je met 1 knop uit en in kan schakelen. En je kan hem ook als headset voor consoles etc gebruiken.MadMax12 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:50:
[...]
![]()
Even wat anders:
Stereo of Surround?
max €100,-
Geluids kwaliteit is goed en de microfoon heb ik nog nooit klachten over gekregen.
Zit als het goed is ook binnen je budget.
MadMax12 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:50:
[...]
![]()
Even wat anders:
Stereo of Surround?
max €100,-
Ik heb zelf de HyperX Cloud 1 en die is stereo. Erg fijn maar mist inderdaad de surround en je kan daardoor soms missen waar welk geluid vandaan komt. Overigens ben ik even naar het kijke naar Virtual Surround zoals Razer surround en ga dat vanavond testen. Zal mijn bevindingen dan hier ook wel even posten.wambamNL schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Ik zelf gebruik de hyperx cloud II heeft 7.1 die je met 1 knop uit en in kan schakelen. En je kan hem ook als headset voor consoles etc gebruiken.
Geluids kwaliteit is goed en de microfoon heb ik nog nooit klachten over gekregen.
Zit als het goed is ook binnen je budget.
TLDRl; HyperX is zeker aanbevolen, en als je toch een nieuwe gaat kopen zou ik voor de 2 gaan want die is beter en heeft surround
Ik heb eerst ook de cloud 1 gehad en ben er altijd tevreden over geweest maar was naar de cloud 2 overgestapt ivm de surround en het feit dat ik hem dan op mn consoles etc kan gebruikenmelantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:36:
[...]
[...]
Ik heb zelf de HyperX Cloud 1 en die is stereo. Erg fijn maar mist inderdaad de surround en je kan daardoor soms missen waar welk geluid vandaan komt. Overigens ben ik even naar het kijke naar Virtual Surround zoals Razer surround en ga dat vanavond testen. Zal mijn bevindingen dan hier ook wel even posten.
TLDRl; HyperX is zeker aanbevolen, en als je toch een nieuwe gaat kopen zou ik voor de 2 gaan want die is beter en heeft surround
had een Turtle Beach Ear Force Stealth 450 gezien voor een mooie prijs, maar de reviews van de Cloud 2 zijn beter.
Wordt besteld.
Gaat de badkamer/wc galm ook weg bij mij
Meestal is het wel 1 game inkomen en daarna begint het te lopen.
dat had ik eergisteren haha, gister ging het weer redelijk, vaak wel 7+ kills aan het eind van de gameAxente schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:03:
Ik was gister gewoon niet normaal slecht, weet niet wat ik had maar raakte niks en was zo dood. Nouja volgende keer beter had gewoon me dag niet.
Naja was wel gezellig.Axente schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:03:
Ik was gister gewoon niet normaal slecht, weet niet wat ik had maar raakte niks en was zo dood. Nouja volgende keer beter had gewoon me dag niet.
Alles positief bekijken he
Hehe goed dat je zegt dat je alleen in casual speelde, klinkt namelijk wel als een actie van mijAxente schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:19:
Ik had er gister met geluk 1 of 2 in een match huilen met de pet op was het. Gister ging ik zelf nog even alleen in casual dropt een teammate vanuit andere verdieping uit het niets naar beneden in me rug en ik als reactievermogen draai 180% en schiet hem gelijk dood.
Moeten ze mij maar niet laten schrikkenmelantrix schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:37:
[...]
Hehe goed dat je zegt dat je alleen in casual speelde, klinkt namelijk wel als een actie van mijHeb dat een paar x gedaan toen ik m'n hud op hardcore had gezet, daar zie je een stuk slechter mee waar je en wie je teammates zijn dus toen heb ik een paar keer een teammate gekilled met een reactievermogen waar je U tegen zegt
wel fijn dat je elkaar door de muur ziet, bij counter-strike schrik ik me ooit kapot als ik niet op de radar kijk
Hehe dat zie je dus niet meer met de hardcore hud.. Ik ben nu wat voorzichtiger geworden maar heb nu ook wel een paar x gehad dat ik té voorzichtig ben, dat ik eerst dubbelcheck of het wel een enemy is en ik vervolgens in alle rust koffie kan gaan halen omdat ons team -1 man zitjurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:51:
[...]
wel fijn dat je elkaar door de muur ziet, bij counter-strike schrik ik me ooit kapot als ik niet op de radar kijk
[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 06-01-2016 16:24 ]
Afhankelijk van het muurtje kan dat wel kloppen. Een granaat in Siege bestaat niet uit een damage zone maar heeft afzonderlijke particles die de damage uitdelen (iig zo begrijp ik het) vandaar dat je soms ook gaten in de muur/plafon/vloer ziet waar een granaat is ontploft. Kan dus zijn dat zo'n particle van de granaat door de muur jou gedood heeft. Hangt natuurlijk wel af naast wat voor type muur je zat bij een buiten muur mag je bovenstaande negeren en is er waarschijnlijk een bug opgetreden..Poulske schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:23:
Ik had gisteravond echt iets raars. Op Chalet gooi ik een grenade naar binnen door het raampje, zelf blijf ik langs een muurtje buiten zitten. De granaat ontploft langs mij en ik ben dood, terwijl er een betonnen buitenmuur tussen zit.
Overigens heb ik zelf ook last van vage bugs. Ik zat gisteren in een hokje, toevallig ook in Chalet en keek door een muur naar een deur. Ineens zag ik een schim (ja schim, hij was half doorzichtig) van Fuze die de kamer in kwam en de bom plante. Ik schoot, rende naar buiten en lag oppeens dood op de vloer en de cam gaf aan dat ik gedood was door Fuze buiten de kamer. Mind you dit gebeurde in enkele seconden (zo snel dat een bom planten helemaal niet mogelijk was...) Ik vermoed een clipping glitch maar vaag was het in ieder geval wel
edit: Darn, ik zie nu dat je zegt betonnen buitenmuur. Oftewel compleet nutteloos wat ik hierboven vertel
[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 06-01-2016 16:54 ]
Wat een verschrikkelijke noob zeg! (ik zelf haha)Kaasdipje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:13:
Onze held van de dag:
SirNeverLuck
Dacht even een breaching charge te plaatsen, drukte G dus een granaat in de handjes! Raakte lichtelijk in paniek! Natuurlijk moet dit weer op film staan haha
Ik stel voor dat jij niet langer met granaten speelt.... Niet alleen jezelf maar ook mij had je er mee te pakken gisterenLooney1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:21:
[...]
Wat een verschrikkelijke noob zeg! (ik zelf haha)
Dacht even een breaching charge te plaatsen, drukte G dus een granaat in de handjes! Raakte lichtelijk in paniek! Natuurlijk moet dit weer op film staan haha
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Ik heb een uninstall gedaan, vanaf nu durf ik niet meer te spelenFarscape2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:23:
[...]
Ik stel voor dat jij niet langer met granaten speelt.... Niet alleen jezelf maar ook mij had je er mee te pakken gisteren
Het kan erger. Ik en Husky net:Looney1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:21:
[...]
Wat een verschrikkelijke noob zeg! (ik zelf haha)
Ik plaats een charge op een breed raam, Husky plaatst zijn charge er pal naast. Ik: Euh Husky, das niet echt handig he. Husky klimt weer omhoog om de charge weg te halen.
*BAM*
Drukt ie op G, terwijl ie voor het raam hangt.
BOEM daar vloog iemand 2 meter de lucht in.
Nee ik ben nog aan het kijken naar die key bindings. Heb granaten en c4 al op middle mouse gezet en special op G, maar F en spatie gaan soms nog verkeerd dus.
Heb de Logitech G35, surround in shooters heeft wel echt voordelen!. Nu ik weer een shooter speel (Siege) gebruik ik de headphone ook weer eensjurgenb1990 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:10:
[...]
Het verschil tussen stereo en surround merk je goed, toevallig eergister nog iemand waarbij ik de enemy van rechtsachter hoorde aankomen en hij had geen idee dat de enemy van die kant kwam... Hij hoorde met stereo alleen dat hij in de buurt was, maar waar precies was een raadsel.
Deze heb ik
http://tweakers.net/produ...steelsound-5h-v2-usb.html
[ Voor 5% gewijzigd door Tortelli op 06-01-2016 22:23 ]
Hoi, SirNeverLuckLooney1984 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:25:
[...]
Ik heb een uninstall gedaan, vanaf nu durf ik niet meer te spelen
Speel zelf erg graag met Thermite, Jaeger en Pulse. Voornamelijk Thermite en Pulse. Geweldige wapens en vind het erg handig om C4 of nades bij mij te hebben. Daarbij is de Thermite super handig voor die rottige muren....
Enige tijd geleden ook een dikke n00b actie gehad door zelf ook te denken dat je grenades gewoon vast kunt houden...
Speelde laatste tijd veel de nieuwe Unreal Tournament, maar net zoals bij UT99 heeft Tactical Ops mij daar weggehaald en nu weer R6.
Nickname in game is trouwens AirVVolf
ik moet eerlijk toegeven dat ik de game ook allang links had laten liggen als ik niet met alle tweakers speeldeDeFries schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:51:
Ben de laatste tijd echt weer helemaal hooked aan deze game sinds ik meer met de mensen van Tweakers speel. Erg veel rondes gewonnen met deze teams waardoor ik nu bijna alle operators heb. Merk dat het niveau ook snel stijgt.
Speel zelf erg graag met Thermite, Jaeger en Pulse. Voornamelijk Thermite en Pulse. Geweldige wapens en vind het erg handig om C4 of nades bij mij te hebben. Daarbij is de Thermite super handig voor die rottige muren....
Enige tijd geleden ook een dikke n00b actie gehad door zelf ook te denken dat je grenades gewoon vast kunt houden...
Speelde laatste tijd veel de nieuwe Unreal Tournament, maar net zoals bij UT99 heeft Tactical Ops mij daar weggehaald en nu weer R6.
Nickname in game is trouwens AirVVolf
Gisteren begonnen we weer heeeeel slecht maar eindigde we met een aantal wins, toch zelf nog een ace en 2x 4 kills (bijna ace)
random headshot vanachter je trouwe schildje.
Hehe, de zin "Donders, waar kwam jij vandaan" was niet ver te zoeken inderdaadwambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:02:
Gister heb ik weer een leuke avond gehad waarin ik veel teamdamage heb ontvangen en uitgedeeld(alle team damage was per ongeluk van beide kanten)
Overigens zeker een leuke avond gehad, al konden de resultaten helaas beter
Hopelijk vanavond gewoon elke winnen
die zitten er ook vaak zat bij jaMadMax12 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:05:
@jurgen jij had gister anders ook een mooi Lucky headshot in dat stomme vliegtuig.
random headshot vanachter je trouwe schildje.
Wie had gister die suicide actie waarna we de overwinning pakte bij Hereford Base?jurgenb1990 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:06:
[...]
die zitten er ook vaak zat bij jadan zie ik ze niet maar schiet dan maar random in een hoekje
Jij en nog iemand als Montagne zaten met schild klaar en die ander vloog blind naar binnen, werd gedood door de laatste tegenstander waarna die gedood werd.
Was achteraf ook een briljante afleiding.
Best leuk met 5 recruits een ronde winnen. En echt 11 seconde in de warmup doorhebben dat we in de warmup zaten en niet het einde van de ronde zelfmelantrix schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:05:
[...]
Hehe, de zin "Donders, waar kwam jij vandaan" was niet ver te zoeken inderdaad![]()
Overigens zeker een leuke avond gehad, al konden de resultaten helaas beter2 gewonnen en 2 verloren
![]()
Hopelijk vanavond gewoon elke winnengisteren bleek wel dat we het konden want we hadden een paar rondes waar we echt over de tegenstanders heen stormden, maar later in het potje zwakt ons concentratie oid af waardoor we flink wat laten liggen
het gaat om de teamprestatie dus als we zo kunnen winnen is het een goede tactiekMadMax12 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Wie had gister die suicide actie waarna we de overwinning pakte bij Hereford Base?
Jij en nog iemand als Montagne zaten met schild klaar en die ander vloog blind naar binnen, werd gedood door de laatste tegenstander waarna die gedood werd.
Haha, die laatste op Stensie.MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:07:
Afgelopen dagen weer veel met mede Tweakers (Stensie, MarlouM, GerardHenniger, Sh4min0 e.a.) gespeeld op de PS4 waar weer wat leuke footage is uit gekomen. Voor de mensen die het leuk vinden staat er weer een nieuwe video op m'n channel.
[video]
Hehe, daar ben ik dus goed in, voor 'briljante' afleidingen zorgenMadMax12 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Wie had gister die suicide actie waarna we de overwinning pakte bij Hereford Base?
Was dat later op de avond? Was volgens mij niet met mij?wambamNL schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:13:
[...]
Best leuk met 5 recruits een ronde winnen. En echt 11 seconde in de warmup doorhebben dat we in de warmup zaten en niet het einde van de ronde zelf
Worden er ook steeds meer die mee gaan spelen, erg gezellig!MrAelon schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:07:
Afgelopen dagen weer veel met mede Tweakers (Stensie, MarlouM, GerardHenniger, Sh4min0 e.a.) gespeeld op de PS4 waar weer wat leuke footage is uit gekomen. Voor de mensen die het leuk vinden staat er weer een nieuwe video op m'n channel.
[video]
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.