Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
YaaD schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:42:
Heb zojuist mijn account ook toegevoegd aan de lijst :) Sinds een aantal dagen begonnen met dit spel.. Ben er erg content mee. Speelt lekker weg en door verschillende combinaties van team members maakt t spel gevarieerd. Merk dat ik soms nog iets te roekeloos speel en daardoor snel doodga. Ook t clearen van kamers heb ik zo nu en dan nog wel moeite mee... terwijl ik dit vaak zat goed deed in Insurgency bijv. Maar goed oefening baart kunst..komt ook vast omdat ik de maps nog niet goed ken.

Tips voor een beginner zijn altijd welkom overigens!
Tips:
Classes die je moet hebben: Attackers: fuze,blitz,thermite,thatcher ... Defenders: doc, jager, bandit.

Vaak is het ook slim om in een kamer, een breachable wall niet te reinforcen en er dan een klein gat in te schieten zodat je de kamer erlangs ook in de gaten kan houden... Vaak free kills omdat veel mensen niet op die gaten letten

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

YaaD schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:42:
Heb zojuist mijn account ook toegevoegd aan de lijst :) Sinds een aantal dagen begonnen met dit spel.. Ben er erg content mee. Speelt lekker weg en door verschillende combinaties van team members maakt t spel gevarieerd. Merk dat ik soms nog iets te roekeloos speel en daardoor snel doodga. Ook t clearen van kamers heb ik zo nu en dan nog wel moeite mee... terwijl ik dit vaak zat goed deed in Insurgency bijv. Maar goed oefening baart kunst..komt ook vast omdat ik de maps nog niet goed ken.

Tips voor een beginner zijn altijd welkom overigens!
Ik ben gisteren begonnen met spelen en het bevalt mij ook zeer goed.
Heb ook een paar mooie 1v3's gehad die ik kon winnen en een ronde waarin ik bijna een ace had 0.0 (windows zijn leuk als attacker wanneer je met ash speelt.)
Het spel speelt lekker weg performance van de game was zeer goed, iig beter dan verwacht alleen nog ff kijken hoe de cf support is. Ik heb mijn eerste games gestreamed dus ik ga ff kijken of ik de mooie acties in een yt filmpje kan zetten. Zal mezelf ook wel ff in de lijst zetten, en zoals je zei tips zijn altijd welkom.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Speel nu een paar dagen en ben zeer blij met hoe het tot nu toe loopt.
(Ik had wat twijfels na de beta, maar die zijn verdwenen.)
Geen connect issues meegemaakt (ps4) behalve dan een host die quit en iedereen eruit smijt.
Ook het teamplay gehalte valt me erg mee met randoms. Ik had verwacht dat de meeste als rambo erin zouden duiken, maar nee, over het algemeen vrij goed teamwork.

Toevallig gister wel een persoon (de host) die AFK bleef en de rest van het team het maar op liet lossen. Na een tijdje toch maar een andere squad gezocht omdat ik me eraan begon te irriteren. :/
Nu bijna lvl 20, nog een dagje werken en dan vanavond weer los. :D

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-10 07:59
Ik wil toch graag even de jongens van de PC community bedanken voor de afgelopen week. Mede door jullie heb ik binnen een week zo'n 30 uur gelogd in het spel (vakantie, vakantie :D). Het spel heeft zeker issues, maar mede door de gezelligheid en de leuke potjes voelt het te verdragen.

Tot vanavond,
De Kaasdip O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:05:
Ik wil toch graag even de jongens van de PC community bedanken voor de afgelopen week. Mede door jullie heb ik binnen een week zo'n 30 uur gelogd in het spel (vakantie, vakantie :D). Het spel heeft zeker issues, maar mede door de gezelligheid en de leuke potjes voelt het te verdragen.

Tot vanavond,
De Kaasdip O+
hopen dat er vanavond dan niet weer connection problems zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:33:
[...]

hopen dat er vanavond dan niet weer connection problems zijn :(
Ik had nergens last van, tot gisteravond :/ Deed 2x een potje Ranked, 2x flawless victory, 2x syncronising data :( Nog nooit zo pissed geweest op een game omdat je je punten niet kreeg.. |:(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:26
Mijn eerste compilatie. Waar ik bij release vaak dood ging gaat het nu steeds een stukje beter.

Omdat Shadowplay niet de mogelijkheid heeft om geen stemmen op te nemen zitten ze er nog in. Het opnemen van mijn eigen stem levert een constante ruis op wanneer ik niet praat, dus die neem ik niet op. (Te goedkope mic :P)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Uffeltje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:02:
Mijn eerste compilatie. Waar ik bij release vaak dood ging gaat het nu steeds een stukje beter.

[video]

Omdat Shadowplay niet de mogelijkheid heeft om geen stemmen op te nemen zitten ze er nog in. Het opnemen van mijn eigen stem levert een constante ruis op wanneer ik niet praat, dus die neem ik niet op. (Te goedkope mic :P)
Leuke compilatie. Vond het ook tof om al die c4 kills te zien, daar kan ik wel wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990

Leuke compilatie! Ook flink wat c4 kills :) ik heb volgens mij ook al een keer met jou gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]

Lekker gedaan! Leuk dat je ook af en toe wat fails er tussen doet, die Team kill was wel geniaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

melantrix schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Lekker gedaan! Leuk dat je ook af en toe wat fails er tussen doet, die Team kill was wel geniaal :9
Geweldige momenten afgewisseld met epische fails, that about sums it up right here als er R6 wordt gespeeld denk ik :P 3 kills achter elkaar en dan een terugstuiterende granaat..of teammate die voor je op de grond ligt en ineens opstaat waardoor je hem door z'n hoofd schiet..heerlijk :+ Leermomenten :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Gister probeer ik de camera neer te halen loopt er net een teamgenoot ervoor. Boom headshot :sun:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axente schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:10:
Gister probeer ik de camera neer te halen loopt er net een teamgenoot ervoor. Boom headshot :sun:
Dit is exact hetzelfde wat bij mij gebeurde. Schoot precies een camera kapot op het moment dat een teammate door line of sight liep. ;w

Is overigens ook iets wat belangrijk is om te communiceren. Dat je bij iemand evt. door zijn line of sight kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ik let er vrij bewust op tijdens spelen. Nooit met 2 man achter elkaar door een deur lopen. Nooit peeken door dezelfde opening als een teammate. Dan blijf ik liever zonder zicht om de bocht (of let ik op de achterkant) dan dat ik het risico loop om hem neer te schieten of een verdwaalde kogel te vangen.

Edit: dat gezegd hebbende: Shit happens en het blijft een spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasdipje op 04-01-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:22:
Ik let er vrij bewust op tijdens spelen. Nooit met 2 man achter elkaar door een deur lopen. Nooit peeken door dezelfde opening als een teammate. Dan blijf ik liever zonder zicht om de bocht (of let ik op de achterkant) dan dat ik het risico loop om hem neer te schieten of een verdwaalde kogel te vangen.

Edit: dat gezegd hebbende: Shit happens en het blijft een spel.
Ik ga als attacker meestal met Blitz, neem altijd 1 teammate mee die achter mijn schild schuilt en roep dan een keer als hij mag vlammen :) gister had ik paar van tweakers waarmee we goede samenspel hadden en ik nooit in mijn rug werd genaaid als ik schild vast had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
jurgenb1990 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:25:
[...]

Ik ga als attacker meestal met Blitz, neem altijd 1 teammate mee die achter mijn schild schuilt en roep dan een keer als hij mag vlammen :) gister had ik paar van tweakers waarmee we goede samenspel hadden en ik nooit in mijn rug werd genaaid als ik schild vast had
Ik heb gisteren ook ff met je gespeeld. Ik had ook een Ronde met Kyoghu (sp?) waar ik de Blitz was en we samen de ronde wonnen. Heb het idee dat het niveau van de gemiddelde tweaker ook wel redelijk is tot nu toe. W/L ratio lijkt dat te bevestigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Ik heb gisteren ook ff met je gespeeld. Ik had ook een Ronde met Kyoghu (sp?) waar ik de Blitz was en we samen de ronde wonnen. Heb het idee dat het niveau van de gemiddelde tweaker ook wel redelijk is tot nu toe. W/L ratio lijkt dat te bevestigen!
Hey, daar was ik ook bij volgens mij! Was door dat *secret* gangetje in de luggageroom van Presidential Plane of niet? Waren sowieso mooie rondes met erg fijn samenspel. Niveau ligt inderdaad wel vrij hoog ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:29:
[...]

als je teams van 2 vormt in een game kan je ook gemakkelijk met een montagne en blitz op pad gaan... Had laatst ook een enemy die dat deden en dat is zoooo irritant. Meestal zijn de c4 bij 1 schild al opgebruikt en dan komt het tweede schild er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
melantrix schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:32:
[...]

Hey, daar was ik ook bij volgens mij! Was door dat *secret* gangetje in de luggageroom van Presidential Plane of niet? Waren sowieso mooie rondes met erg fijn samenspel. Niveau ligt inderdaad wel vrij hoog ja!
haha, ja. Was op het einde een soort standoff tussen mij en hen laatste die me niet dood kreeg en daardoor de defuser niet kapot kreeg. Was erg grappig.

Die gang is trouwens echt nice gevonden, voor gisteren kende ik hem nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:48:
[...]

haha, ja. Was op het einde een soort standoff tussen mij en hen laatste die me niet dood kreeg en daardoor de defuser niet kapot kreeg. Was erg grappig.

Ja precies, dat was een mooi potje!

Die gang heb ik zelf niet ontdekt, had het ergens gelezen/gezien, maar het is nog vrij onbekend inderdaad. Wat me gisteren alleen wel opviel is dat de rode lamp die daar hangt het beeld flink kan verstoren waardoor je niet de defenders makkelijk kan zien :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
melantrix schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:51:
[...]

Ja precies, dat was een mooi potje!

Die gang heb ik zelf niet ontdekt, had het ergens gelezen/gezien, maar het is nog vrij onbekend inderdaad. Wat me gisteren alleen wel opviel is dat de rode lamp die daar hangt het beeld flink kan verstoren waardoor je niet de defenders makkelijk kan zien :-(
nog nooit van die gang gehoord, is het opzoeken denk ik wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:54:
[...]

nog nooit van die gang gehoord, is het opzoeken denk ik wel waard :)
Als je op de map Presidential plane zit is er 1 plek waar een objective kan zitten in de cargo hold. Je kan dat van twee kanten benaderen, vanaf een grotere zaal met cargo containers en vanaf (uit mijn hoofd de voorkant van het vliegtuig) waar je een trap naar boven hebt een een gang rechts naast de trap dat naar de betreffende kamer gaat. Links van de trap heb je een muur. Plaats op die muur een breach charge en je hebt een geheime gang dat ook naar die kamer gaat. Als je gelukt hebt hebben de defenders de muur aan de andere kant niet gereinforced, maar dat kan je dan evt alsnog oplossen met Thermite natuurlijk.

Voordeel is dat de defenders vaak in de hoek gaan liggen waar je dan uit komt, je zorgt er op die manier dus voor dat ze aan de kant vanaf de voorkant van het vliegtuig niet goed dekking kunnen hebben als je dat goed coordineerd met je team :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
....En dat geeft je 4 manieren om te approachen:

1. Achterkant vliegtuig
2. Links van voren (gewone route)
3. Rechts van voren (tunnel)
4. Trapdoor van verdieping hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:07:
....En dat geeft je 4 manieren om te approachen:

1. Achterkant vliegtuig
2. Links van voren (gewone route)
3. Rechts van voren (tunnel)
4. Trapdoor van verdieping hoger.
Klopt, al is het wel zo dat je met de trapdoor en de "gewone" route soort van van dezelfde kant komt en je daarmee niet per se mensen out of hiding forced.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
melantrix schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:09:
[...]

Klopt, al is het wel zo dat je met de trapdoor en de "gewone" route soort van van dezelfde kant komt en je daarmee niet per se mensen out of hiding forced.. :P
Helemaal mee eens. Maar als je deze wel breached en/of showed op deze plekken kun je het lastiger voor ze maken. Op deze manier kunnen ze niet op 1/2 locaties fire focussen.

Vanavond ook aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:11:
[...]

Helemaal mee eens. Maar als je deze wel breached en/of showed op deze plekken kun je het lastiger voor ze maken. Op deze manier kunnen ze niet op 1/2 locaties fire focussen.

Vanavond ook aanwezig?
En daar ben ik het weer helemaal mee eens :D

Ik ga het proberen, heb nog een afspraak staan maar hopelijk kan ik daarna nog even :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Via Reddit.com

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WN8q6Ky.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/68LodG2.png

Operators unlocken 25K renown. Map heet Yacht.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Dat gezicht van die rechter operator lijkt me zwaar gephotoshopped. Lijkt me niet echt te zijn, maar ik kan me absoluut vergissen. Waarom zou het weer US zijn, ik dacht dat er een nieuwe agency bij kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NibborSneffets schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:31:
Dat gezicht van die rechter operator lijkt me zwaar gephotoshopped. Lijkt me niet echt te zijn, maar ik kan me absoluut vergissen. Waarom zou het weer US zijn, ik dacht dat er een nieuwe agency bij kwam?
Dat is inderdaad ook de reactie van het meerendeel op Reddit. blijkbaar is dit een concept art oid.. Ik wacht wel af.

Overigens is volgens de release schedule wel zo dat er canadian, US, japanese en nog een unit komt. Dus nogmaals US idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Black Ice DLC zal beginnen op 2 Februari voor Season Pass Holders https://twitter.com/Rainbow6Game/status/683957072342417408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw met Rainbow six. Ik suck dus ook erg hard, mag al blij zijn als ik een potje meer dan 1 kill heb. Normaal gesproken ben ik erg goed in shooters, maar het blijkt wel dat Rainbow heel iets anders is dan battlefield of cod :9.

Ik had de vraag of jullie mij een paar tips willen geven wat betreft de operaters. Ik speel voornamelijk solo dus combo's daar kan ik helaas nog niet aan voldoen. Ik zou het fijn vinden als ik van jullie te horen kreeg welke operaters het lekkerste werken PUUR wat betreft het wapen. Welke operaters hebben een wapen waar ik in iedergeval weer een tijdje mee vooruit kan? Ik speel nu altijd recruits en het vizier en vaak ook het wapen is toch wel aardig een minpuntje tegenover mijn tegenstanders.

Verder kan ik vanaf level 5(ben 3 nu) custom games doen, betekent dit ook dat ik alleen door een map kan lopen? Ik moet de mappen namelijk nog goed onder controle krijgen en vanaf waar je bepalade kamers kan benaderen. Als ik dan solo door een map zou kunnen lopen kan ik me dat allemaal eventjes rustig bekijken.

Ik zal mijn naam binnenkort op tweakers vermelden, maar de verliezen wat ik nu mee maak dat zal ik de mede-tweakers her niet niet aan doen ;w. Eerst even een stukje beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N.Uckerman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:02:
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw met Rainbow six. Ik suck dus ook erg hard, mag al blij zijn als ik een potje meer dan 1 kill heb. Normaal gesproken ben ik erg goed in shooters, maar het blijkt wel dat Rainbow heel iets anders is dan battlefield of cod :9.

Ik had de vraag of jullie mij een paar tips willen geven wat betreft de operaters. Ik speel voornamelijk solo dus combo's daar kan ik helaas nog niet aan voldoen. Ik zou het fijn vinden als ik van jullie te horen kreeg welke operaters het lekkerste werken PUUR wat betreft het wapen. Welke operaters hebben een wapen waar ik in iedergeval weer een tijdje mee vooruit kan? Ik speel nu altijd recruits en het vizier en vaak ook het wapen is toch wel aardig een minpuntje tegenover mijn tegenstanders.

Verder kan ik vanaf level 5(ben 3 nu) custom games doen, betekent dit ook dat ik alleen door een map kan lopen? Ik moet de mappen namelijk nog goed onder controle krijgen en vanaf waar je bepalade kamers kan benaderen. Als ik dan solo door een map zou kunnen lopen kan ik me dat allemaal eventjes rustig bekijken.

Ik zal mijn naam binnenkort op tweakers vermelden, maar de verliezen wat ik nu mee maak dat zal ik de mede-tweakers her niet niet aan doen ;w. Eerst even een stukje beter worden.
Mijn voornaamste tip gaat een beetje tegen je laatste punt. Je leert het spel om met een team te spelen.. Ik zou gewoon je naam op de lijst zetten en mee spelen, dan leer je de maps kennen en tactieken. Dat leer je solo iig niet..

Custom games kan je inderdaad solo doorheen lopen. Ik heb het zelf 1 x gedaan maar er zit een time limit op dat je zover ik weet niet kan veranderen. Houd daar dus wel rekening mee.

Heb je de situations gedaan? Die vond ik zelf heel leerzaam, vet en inzichtelijk om verschillende operators te leren kennen, hun krachten en zwaktes en ook de verschillende wapens te proberen.

Maar serieus, speel gewoon mee! Zoals hierboven ook al gezegd is, is het algemene niveau van Tweakers vrij hoog waardoor je makkelijk mee genomen wordt. Het spel draait namelijk niet zozeer om een betere wapen oid maar om de juist combi van operators en de communicatie tussen de spelers. En geduld, vooral geduld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Zijn er nog mensen wie ik mag toevoegen op PS4 waar ik af en toe een potje in een team mee kan spelen?

Mijn PSN is: SamEhv85
Level: 32
Alle operators vrijgespeeld en in bezit van headset ;)

Als PSN weer online is :/

[ Voor 6% gewijzigd door SamStar op 04-01-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Canada staat er ook bij die meest rechter en linker.

edit. Kijk ook deze video [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QZNUr3NgF5s]

[ Voor 45% gewijzigd door Axente op 04-01-2016 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
SamStar schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:44:
Zijn er nog mensen wie ik mag toevoegen op PS4 waar ik af en toe een potje in een team mee kan spelen?

Mijn PSN is: SamEhv85
Level: 32
Alle operators vrijgespeeld en in bezit van headset ;)

Als PSN weer online is :/
Je kan ook enkele PSN's toevoegen uit onze Tweakers.doc lijst. Jezelf toevoegen mag ook natuurlijk. Dan kunnen anderen ook jouw ID toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
The Outlaw schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:59:
[...]

Je kan ook enkele PSN's toevoegen uit onze Tweakers.doc lijst. Jezelf toevoegen mag ook natuurlijk. Dan kunnen anderen ook jouw ID toevoegen.
Mezelf toegevoegd :) en zodra de servers van PS4 online zijn dan ga ik ook wel mensen toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Weet iemand trouwens hoe je de geadverteerde gouden skins krijgt als je op steam de gold bundel koopt?
De game werkte prima maar ik heb geen extra key gekregen voor de gold wapens en heb ze ook nog niet standaard unlocked.
Op internet kan ik ook niks vinden.
Iemand hier die mij kan heloen of uitleggen wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Heb de game nu een paar dagen, bevalt zeer goed. Gisteravond (tussen 20:00 - 21:00) wel wat lag. Mijn headset (G930) lijkt goed te werken (itt BF4), alleen communiceerde mijn team gister zo goed als niet.

Daar heb je wel veel profijt van vermoed ik.
jurgenb1990 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Tips:
Classes die je moet hebben: Attackers: fuze,blitz,thermite,thatcher ... Defenders: doc, jager, bandit.

Vaak is het ook slim om in een kamer, een breachable wall niet te reinforcen en er dan een klein gat in te schieten zodat je de kamer erlangs ook in de gaten kan houden... Vaak free kills omdat veel mensen niet op die gaten letten
Kijk daar heb ik wat aan!.

[ Voor 20% gewijzigd door Tortelli op 04-01-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
N.Uckerman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:02:Ik zal mijn naam binnenkort op tweakers vermelden, maar de verliezen wat ik nu mee maak dat zal ik de mede-tweakers her niet niet aan doen ;w. Eerst even een stukje beter worden.
Commentaar van melantrix is erg goed, verder herken ik je problemen wel. Hieronder hoe ik het aangepakt heb.

1. Maak je niet te druk om het wapen. Er zijn verschillen, maar als je gewoon op de juiste manier angles afdekt maakt het niet zoveel uit welk wapen je hebt. Kies gewoon 2 operators die je leuk vind en waar je beter mee wilt worden en probeer die altijd te kiezen (1 operator voor attack en 1 voor defense). Kopieer wat andere mensen met die operators doen, als dat succesvol was.
2. Als je dood bent en je kan je team niet helpen met de camera's (want niemand in beeld), spectate dan de persoon die het hoogste staat op het scoreboard. Kan je veel van leren.
3. Gebruik gewoon je mic in public games, vaak gaan anderen dan ook ineens praten
4. Experimenteer met je operator en je speelstijl. Wat kan die wel goed, wat kan die niet goed? Close quarters, long range, aggressief breachen of juist rustig methodisch alles clearen.
5. Gewoon plezier hebben, wordt je vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Kaasdipje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:48:
[...]

Wauw, die gang kende ik nog helemaal niet. Heb je hier toevallig een video van?

Edit: Gevonden! :)

Axente schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:46:
Canada staat er ook bij die meest rechter en linker.

edit. Kijk ook deze video [video
Helaas, privé. :|

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 04-01-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Bedankt allemaal voor jullie tips! Ik heb een video opgenomen, deze staat nu op mijn computer, hoe kan ik deze hier posten? Ik zie op tweakers UBB-codes, maar snap er niks van.

Ik kan een video toevoegen, maar dan heb ik een url nodig. Waar kan ik een url van mijn video creeren?

Edit: Dat ik noob ben dat spat er van alle kanten vanaf, maar 1v5 toch maar eventjes gepakt :>

[Video: http://plays.tv/video/568ac7714db87ed880]

Edit 2: Wat heb ik fout gedaan?

[ Voor 47% gewijzigd door N.Uckerman op 04-01-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Welp in die video voor mexico werd alles getoond en de foto's zijn screencaps van het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Ik dacht dat we in januari al nieuwe operators en 1 nieuwe map kregen?
http://www.gamekings.nl/n...ri-twee-nieuwe-operators/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
N.Uckerman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:31:
Bedankt allemaal voor jullie tips! Ik heb een video opgenomen, deze staat nu op mijn computer, hoe kan ik deze hier posten? Ik zie op tweakers UBB-codes, maar snap er niks van.

Ik kan een video toevoegen, maar dan heb ik een url nodig. Waar kan ik een url van mijn video creeren?

Edit: Dat ik noob ben dat spat er van alle kanten vanaf, maar 1v5 toch maar eventjes gepakt :>

[video]

Het lijkt niet samen te werken (Tweakers & Plays.tv), het embedden. Ik doe het zelf via YouTube, misschien is dit ook handiger voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vanavond weer een super avondje gehad!

Thanks voor de games, mannen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Kaasdipje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:35:
Vanavond weer een super avondje gehad!

Thanks voor de games, mannen _/-\o_
Zeker, met maar een paar disconnects. Bedankt allemaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
N.Uckerman schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:31:

[video]

Heb 'm even bekeken, leuk rondje was dat inderdaad! Hoe was het mogelijk dat je 1 vs 5 speelde?

Nog een tipje: Ik heb de video helemaal afgekeken, terwijl ik het idee had dat het alleen ging om die 5 kills? Je had denk ik beter die laatste 4 minuten er af kunnen knippen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
fevo-1190 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:24:
Ik dacht dat we in januari al nieuwe operators en 1 nieuwe map kregen?
http://www.gamekings.nl/n...ri-twee-nieuwe-operators/
Dat was de planning. Maar de DLC is uitgesteld naar Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBiertrein
  • Laatst online: 30-08 16:06

[video]

Mooie compilatie! Leuk om jouw perspectief te zien in de games waar ik ook in zat. (Die Engestu snapte er echt geen drol van :P )

Nu hoor ik hoe hard mijn mic soms klinkt voor jullie :'( Echt irritant. De game gooide iedere keer het niveau van de mic in de Windows audio settings omhoog. Als het goed is heb ik dat nu opgelost ;)

Ik heb soms wel nog het probleem dat wanneer ik de game opstart, mijn push to talk button van TS niet meer werkt. Ubisoft.... >:)
Kaasdipje schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:05:

Tot vanavond,
De Kaasdip O+
Geen dank O+
Op teamspeak is altijd wel iemand te vinden om mee te spelen. Af en toe kloten en lachen wordt afgewisseld met wat tryhard potjes en dat zorgt voor een mooie gaming experience _/-\o_
(ondanks dat de server / game niet altijd meewerkt)

Rainbow Six Siege Tweak League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Edzeau schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:39:
[...]

Heb 'm even bekeken, leuk rondje was dat inderdaad! Hoe was het mogelijk dat je 1 vs 5 speelde?

Nog een tipje: Ik heb de video helemaal afgekeken, terwijl ik het idee had dat het alleen ging om die 5 kills? Je had denk ik beter die laatste 4 minuten er af kunnen knippen. :9
Ging inderdaad om de 5 kills. Ik speel nu met muis en toetsenbord ipv controller, gaat echt stukken beter.

Edit: Ik was alleen omdat het gedeelte van mijn team opeens de game uit ging. Reden ervan weet ik niet, maar aangezien er 4 man gelijktijdig verdwenen, zullen t wel connectieproblemen zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door N.Uckerman op 05-01-2016 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel hier die op de ps4 spelen? Speel siege nu al een tijdje gaat lekker :). Mijn PSN is jaccopr82..
Ik kan mijzelf nu niet op deze lijst zetten omdat ik op me werk zit en dit geblokkeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
gisteren gewoon ongeslagen 12 games voltooid :) lekker team hadden we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren het spel gekocht, PSN plat :(

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:06:
Zijn er veel hier die op de ps4 spelen? Speel siege nu al een tijdje gaat lekker :). Mijn PSN is jaccopr82..
Ik kan mijzelf nu niet op deze lijst zetten omdat ik op me werk zit en dit geblokkeerd wordt.
De lijst van Tweakers die op de PS4 spelen is lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:57:
gisteren gewoon ongeslagen 12 games voltooid :) lekker team hadden we
Zeker als 1 uit team even zijn game niet had pakten een ander het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:33:
[...]

De lijst van Tweakers die op de PS4 spelen is lang :+
Ja helaas kan ik die lijst hier niet openen...
Zal vanavond thuis is kijken, zijn het altijd dezelfde die met elkaar spelen?
Ranken ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Axente schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Zeker als 1 uit team even zijn game niet had pakten een ander het wel op.
juist, hoog niveautje...kan je niet altijd aan de top meedraaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:36:
[...]

Ja helaas kan ik die lijst hier niet openen...
Zal vanavond thuis is kijken, zijn het altijd dezelfde die met elkaar spelen?
Ranken ze allemaal?
Ongetwijfeld zullen een hoop tweakers elkaar in de vriendenlijst hebben. Dus dan heb je vaak dezelfde teams. Ranked spelen veel, als de servers het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-10 20:38
jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:47:
[...]

juist, hoog niveautje...kan je niet altijd aan de top meedraaien :P
En een aantal keer uit verloren positie teruggekomen.
Metname de defends waren erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eDen squad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-10 20:38
Edzeau schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:18:
[...]

Wauw, die gang kende ik nog helemaal niet. Heb je hier toevallig een video van?

Edit: Gevonden! :)

[video]

[...]

Helaas, privé. :|
Dit gangetje kende ik al.
Wel verstandig om Sledge te hebben om te veel herrie vanaf die kant te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
wacht even, hebben wij gister niet een game tegen jullie gedaan? Maar de game hing op een bepaald moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:51:
[...]

wacht even, hebben wij gister niet een game tegen jullie gedaan? Maar de game hing op een bepaald moment?
Kan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Zou zo maar kunnen. gebeurd nog wel eens haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Zou zo maar kunnen. gebeurd nog wel eens haha
spelen jullie ook casual? of alleen ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

pica schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:25:
[...]

Een stricte NAT betekend dat je port forwards niet goed zijn. Je hoort de volgende porten te hebben geforward:

Uplay PC:
TCP: 80, 443, 14000, 14008, 14020, 14021, 14022, 14023 and 14024.

Game Ports:
UDP: 3074 and 6015

Dit doe je op je router.

Je kan dit ook oplossen door upnp aan te zetten, echter zitten daar weer beveiligingsrisico's aan (http://www.howtogeek.com/...-is-upnp-a-security-risk/).

Overigens gister weer 4 ranked matches gedaan, 3 keer gewonnen met "please wait, synchronizing data", en 1 net aan verloren, en die ging er wel doorheen natuurlijk.
We gaan gewoon niet meer ranked doen tot die onzin is opgelost, want zo'n ranked match sloopt je en om dan achteraf die error te krijgen is echt te zuur.
De fouten e.d. komen niet alleen van diegene die de fout krijgt ze kunnen ook door de 'host' veroorzaakt worden... Heb zelf DMZ aanstaan en krijg afhankelijk van de host ook errors 41/1000b en andere onzin.

De ene keer is er niets aan de hand en dan is het weer een groot drama, leuk dat die DLC komt maar ik zie liever dat ze de servers flink verbeteren.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:24:
[...]

een beetje om en om eigenlijk. Ik doe het spel pas net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:28:
[...]

De fouten e.d. komen niet alleen van diegene die de fout krijgt ze kunnen ook door de 'host' veroorzaakt worden... Heb zelf DMZ aanstaan en krijg afhankelijk van de host ook errors 41/1000b en andere onzin.

De ene keer is er niets aan de hand en dan is het weer een groot drama, leuk dat die DLC komt maar ik zie liever dat ze de servers flink verbeteren.
Ik neem aan dat dat ook de reden is waarom de DLC is verschoven van januari naar februari. At least here's for hoping.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:24:
[...]

Ranked alleen met 5 man. Sinds kort doen we ook ESL! we staan op de achste plek in europa :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:50:
[...]

Ranked alleen met 5 man. Sinds kort doen we ook ESL! we staan op de achste plek in europa :D _/-\o_
haha gaaf! Heb idd even zitten kijken, record van 0-0-1 en dan nog een solide 8e plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:50:
[...]

Zeker 8 van de 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 van de 50 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:02:
[...]

haha gaaf! Heb idd even zitten kijken, record van 0-0-1 en dan nog een solide 8e plaats :)
Wij hebben als een van de weinige nog rondes gepakt tegen r3x, dus dat was al een prestatie opzich. Hun main speler ging 19-3. Zonder hem zijn ze lang niet zo goed haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:15:
[...]

Wij hebben als een van de weinige nog rondes gepakt tegen r3x, dus dat was al een prestatie opzich. Hun main speler ging 19-3. Zonder hem zijn ze lang niet zo goed haha.
ja zag idd dat hun 20 wedstrijden gespeeld hebben en 2 verloren. Enigszins rondes pakken is al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Die random headshots....ik word er gek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fetix1 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:21:
Die random headshots....ik word er gek van :(
Hoezo random? Ik schiet ze gewoon altijd bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ah nice. Ik dacht dat er nog niet zoveel teams waren op esl atm (kan niet kijken op werk) dus daarom vroeg ik het in een ietwat sarcastische toon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:17:
[...]

ja zag idd dat hun 20 wedstrijden gespeeld hebben en 2 verloren. Enigszins rondes pakken is al goed :)
Dat dachten wij ook! De 2 of 3 rondes die ze verloren hebben waren tegen cheaters zeggen ze zelf op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:22:
[...]

Ah nice. Ik dacht dat er nog niet zoveel teams waren op esl atm (kan niet kijken op werk) dus daarom vroeg ik het in een ietwat sarcastische toon :D
http://play.eslgaming.com...der-5on5-europe/rankings/

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mkrJX/bda25aec04.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
prutser001 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:28:
[...]

Klopt helemaal wat je zegt, de 2 alinea's hadden ook geen verband met elkaar :) . De 1e alinea is een antwoord op zijn vraag (waarom is mijn NAT strict) en de 2e alinea waren mijn ervaringen met de servers die dagen.
Gister gelukkig een stuk minder last van gehad. Nog een paar goede games gehad, waaronder een supergave tripplekill met de sidearm van smoke (met acog 3x achter elkaar gericht headshot welke ik naar aanleiding van YouTube: Rainbow Six Siege - Smoke Guide wou uitproberen).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Hoezo random? Ik schiet ze gewoon altijd bedoeld.
Bijvoorbeeld iemand die Blitz is. Schiet dan met pistol wat in het rond (niet down-sight); headshot. Gebeurt vaak bij mensen die maar gewoon wat in het rond schieten.

Ik heb het overigens niet over jouw filmpje hoor. Gewoon in het algemeen.

[ Voor 9% gewijzigd door fetix1 op 05-01-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier verder weinig verstand van hoor, maar is het een idee om met TRS ook mee te doen hier aan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:04
Ik ben ook in voor een ESL team. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik wil ook beswel esl team doen hoor :D
Moet ik alleen nog iets meer de game voor spelen en wat meer met tweakers spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:19
wambamNL schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:33:
Ik wil ook beswel esl team doen hoor :D
Moet ik alleen nog iets meer de game voor spelen en wat meer met tweakers spelen ^^
Count me in ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Ik heb hier verder weinig verstand van hoor, maar is het een idee om met TRS ook mee te doen hier aan? :*)
ik doe mee, is genoeg animo voor :) gister waren er ook 11-12 tweakers aan het gamen, gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ESL is semi-prof niveau I guess. Sommige teams willen nu al hard gaan voor het geval dit spel populair word. Reflex (r3x) is daar een van :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:37:
[...]

ik doe mee, is genoeg animo voor :) gister waren er ook 11-12 tweakers aan het gamen, gezellig!
Kvin het best, lekker schelden :P ik denk alleen dat we de opmerkingen als 'wallhax/aimbot en 'wallhax.com use TRS for 10% discount on lifetime bla bla' beter weg kunnen laten dan :P

Alleen custom games werken nog niet lekker dus mjah..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
prutser001 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:46:
[...]

Kvin het best, lekker schelden :P ik denk alleen dat we de opmerkingen als 'wallhax/aimbot en 'wallhax.com use TRS for 10% discount on lifetime bla bla' beter weg kunnen laten dan :P

Alleen custom games werken nog niet lekker dus mjah..
gewoon vast ranked gaan spelen en later custom games voor te trainen, 5vs5 all TRS je weet zelluf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Is daar eigenlijk een vaste team van 5 man voor nodig, of kan je met 10-20 man een team van 5 man vullen zeg maar? Dat laatste zou ideaal zijn, maar waarschijnlijk wel wisselende resultaten geven.. :+

Anyway, count me in as well :9

[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 05-01-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Is daar eigenlijk een vaste team van 5 man voor nodig, of kan je met 10-20 man een team van 5 man vullen zeg maar? Dat laatste zou ideaal zijn, maar waarschijnlijk wel wisselende resultaten geven.. :+

Anyway, count me in as well :9
Ik weet het eigenlijk niet, wij hebben nog geen 100% vaste opstelling iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:04
In ieder geval man genoeg, maar ik denk niet dat het gaat werken als we een team van 10 man oprichten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik kom vanavond wel even op de ts langs. Welke ts word hier trouwens gebruikt voor rainbow six siege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Ik weet het eigenlijk niet, wij hebben nog geen 100% vaste opstelling iig.
Ik keek net een beetje snel tussen de andere teams en zie dat er wel teams zijn met meer dan 5 leden. Lijkt me dus dat dat wel mag, als je maar 5vs5 speelt. Dat zou best de moeite waard zijn dus..

Kunnen we eerst 1 team maken en kijken hoeveel mensen daar aan mee doen in de praktijk. Als blijkt dat we makkelijk meerdere teams kunnen vullen lijkt me dat we ook TRS 1, 2 etc kunnen aanmaken?

Also, Ik gok dat het ook kan de TS admin's kan helpen met een community license? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melantrix schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:57:
[...]

Ik keek net een beetje snel tussen de andere teams en zie dat er wel teams zijn met meer dan 5 leden. Lijkt me dus dat dat wel mag, als je maar 5vs5 speelt. Dat zou best de moeite waard zijn dus..

Kunnen we eerst 1 team maken en kijken hoeveel mensen daar aan mee doen in de praktijk. Als blijkt dat we makkelijk meerdere teams kunnen vullen lijkt me dat we ook TRS 1, 2 etc kunnen aanmaken?

Also, Ik gok dat het ook kan de TS admin's kan helpen met een community license? O-)
In overleg kan ik misschien ts3.nehox.nl openstellen naar Siege naast CS:GO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:01:
[...]

In overleg kan ik misschien ts3.nehox.nl openstellen naar Siege naast CS:GO.
Akkoord ;)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeeey saafje<3 Ik wou je net bellen :P

kom ff ts

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:03:
[...]

Doe maar niet! 8)7 Als je gewoon spacer aanmaakt en een Siege gedeelte met om te beginnen 5 kamertjes (misschien Max 5) maakt kunnen we wel kijken of dat samen gaat. Indien dit niet goed gaat is eventueel een 2e TS3 server ook mogelijk. Echter spelen de meeste CSGO en Siege door elkaar heen dus denk dat die combi prima kan.

P.S. Kan niet op TS komen. Ben weer aan het werk O-)

[ Voor 5% gewijzigd door NeHoX op 05-01-2016 16:05 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:03:
[...]

kom ff ts
Dat is niet aan mij.. Volgens mij is o.a. Perlin verantwoordelijk voor de TS server. Zou je dus even met hem moeten overleggen. Ik weet alleen dat ze er mee bezig zijn om dat te regelen omdat we tegen het limiet aan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:04:
[...]

Doe maar niet! 8)7 Als je gewoon spacer aanmaakt en een Siege gedeelte met om te beginnen 5 kamertjes (misschien Max 5) maakt kunnen we wel kijken of dat samen gaat. Indien dit niet goed gaat is eventueel een 2e TS3 server ook mogelijk. Echter spelen de meeste CSGO en Siege door elkaar heen dus denk dat die combi prima kan.
Dat dacht ik ook! Er zijn al wat kanalen beschikbaar.

Mss kan iemand ts3.nehox.nl even ergens vermelden hier?
Pagina: 1 ... 14 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.