Om het topic Rainbow Six Siege te ontlasten is er gekozen om een slowchat topic aan te maken. Voor Tips en Trick e.d. kan je terecht in het andere topic zie hier.

Wil je meespelen met Tweakers?
Je kan alle mede Tweakers vinden in deze lijst: http://bit.ly/tweakersTSlijst
Zet je naam op de lijst en voeg de mensen toe in uplay/xbox/ps4.
We zijn actief op de Teamspeak server ts4.ddns.net

Dit is bedoelt om mooie momenten te delen en potjes na te bespreken. En alles wat daarom heen is en gerelateerd aan Rainbow Six Siege.

[Voor 37% gewijzigd door Melantrix op 22-01-2016 15:57]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:00
Tagged! Jammer dat er van die azijnzeikerds zijn waardoor ik nu twee topics moet volgen. Ben benieuwd of het werken gaat, twee topics over hetzelfde.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Ja dat vraag ik mij ook af eerlijk gezegd. Ik vind de comment van User wel scherp, maar goed om elke keer van die flamers er tussen te hebben is ook niet chill..

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:23
Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:07:
Tagged! Jammer dat er van die azijnzeikerds zijn waardoor ik nu twee topics moet volgen. Ben benieuwd of het werken gaat, twee topics over hetzelfde.
Ik betwijfel het ten zeerste.

Ten eerste zal dat andere topic niet gebruikt worden om alleen maar tips en tricks te plaatsen. De meesten van ons gaan die moeite niet nemen. Plus, wij delen de meeste tips en tricks via Teamspeak, niet via dit topic.

Ten tweede wilde men dit topic hebben om de slowchattende Ranked spelers weg te krijgen omdat die volgens de zeikende en slowchattende casual spelers te hard aan het slowchatten waren en hun casual-brein het niet meer bij kan houden. Uiteindelijk heb je twee R6S slowchat topics, en in beide zullen verhaaltjes en anekdotes geplaatst worden.

Verschil is alleen dat het niveau hier een stuk hoger zal liggen.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05 14:16

garriej

Ik las ondertieten.

User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:14:
[...]

Ten eerste zal dat andere topic niet gebruikt worden om alleen maar tips en tricks te plaatsen. De meesten van ons gaan die moeite niet nemen. Plus, wij delen de meeste tips en tricks via Teamspeak, niet via dit topic.

Ten tweede wilde men dit topic hebben om de slowchattende Ranked spelers weg te krijgen omdat die volgens de zeikende en slowchattende casual spelers te hard aan het slowchatten waren en hun casual-brein het niet meer bij kan houden. Uiteindelijk heb je twee R6S slowchat topics, en in beide zullen verhaaltjes en anekdotes geplaatst worden.

Filthy casuals :+

Ik heb nog nooit R6S aangeraakt. Het niveau is nu al gedaald.

• User
garriej schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:16:
[...]

Filthy casuals :+

Ik heb nog nooit R6S aangeraakt. Het niveau is nu al gedaald.
Hier op het forum wel ja. :+

Ingame is het iets anders, ik heb het idee dat de meeste spelers zich eerst hebben moeten realiseren dat het een teambased spel is. Ik heb het idee dat er, ook onder casual spelers, steeds meer gecoördineerd wordt.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:59
Wat een gezeik. 2 topics bijhouden is vervelend, kunnen we het niet gewoon bij het eerste houden :P

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:38
iTitus schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:24:
Wat een gezeik. 2 topics bijhouden is vervelend, kunnen we het niet gewoon bij het eerste houden :P
Seroczynski schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:07:
De Destiny spelers lijken het al meer dan 1 jaar te kunnen bijhouden.
[...]

Altijd mooi om te oordelen over spelers zonder dat je er ooit iets van gezien hebt. Je mag uit de hoogte doen maar het siert je niet.
Daarbij is het ook nog eens lastig om vergelijken tussen spelers te maken omdat je namelijk te maken hebt met tal van factoren.

Als dit geen juiste oplossing blijkt te zijn. Dan zou dat jammer zijn en dan kan het binnen de kortste keren weer terug naar het oude gaan.

[Voor 3% gewijzigd door Aramiss op 13-01-2016 12:35]

PSN: dixeN1337

Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:34:
[...]

Altijd mooi om te oordelen over spelers zonder dat je er ooit iets van gezien hebt. Je mag uit de hoogte doen maar het siert je niet.
Daarbij is het ook nog eens lastig om vergelijken tussen spelers te maken omdat je namelijk te maken hebt met tal van factoren.

Als dit geen juiste oplossing blijkt te zijn. Dan zou dat jammer zijn en dan kan het binnen de kortste keren weer terug naar het oude gaan.
Ik weet niet hoe hij het bedoeld heeft, maar feit is wel dat de slowchatters waar de topic zich tegen keert Ranked players zijn op de PC. Dus misschien ligt de scheidingslijn dan tussen hen de rest van de topic.

[Voor 6% gewijzigd door Melantrix op 13-01-2016 12:37]

• Aramiss
Er zijn op het forum zat voorbeelden van verschillende topics met dezelfde game.

Het spel waarin ik zelf aardig een kogeltje kan schieten: Battlefield 4.

Dat spel heeft een Console Topic, een PC topic en een PC tweakersplatoon topic.
En die lijken alle 3 toch vrij actief te zijn.

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:08:
Ja dat vraag ik mij ook af eerlijk gezegd. Ik vind de comment van User wel scherp, maar goed om elke keer van die flamers er tussen te hebben is ook niet chill..
Het is het proberen waard. Ik las ook iets over een Telegram chat voor de PS users?

Nederlandse PS4/PS5 clan / 30+

The Outlaw schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:40:
[...]

Het is het proberen waard. Ik las ook iets over een Telegram chat voor de PS users?
Daarvoor moet je bij Arramis zijn, die zei dat. ;) Proberen kan altijd, daarom heb ik het ook aangemaakt. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in ;)

• Aramiss
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:41:
[...]

Daarvoor moet je bij Arramis zijn, die zei dat. ;) Proberen kan altijd, daarom heb ik het ook aangemaakt. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in ;)
Wij hebben al meer dan 1 jaar een Telegram chat die je op elk device kan installeren. De chat bestaat bij ons uit 33 man die tal van verschillende games spelen. En onderling afspreken als er iemand on line is.

Dus als je geen smartphone hebt kan je het gewoon op je Mac of Windows pc/laptop installeren of zelfs op je ipad en het werkt als een tierelier. Eigenlijk de verbeterde versie van Whatsapp in mijn ogen.

Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:44:
[...]

Wij hebben al meer dan 1 jaar een Telegram chat die je op elk device kan installeren. De chat bestaat bij ons uit 33 man die tal van verschillende games spelen. En onderling afspreken als er iemand on line is.

Dus als je geen smartphone hebt kan je het gewoon op je Mac of Windows pc/laptop installeren of zelfs op je ipad en het werkt als een tierelier. Eigenlijk de verbeterde versie van Whatsapp in mijn ogen.
Ik ken telegram wel, dat is inderdaad een ideaal programma en beter dan Whatsapp. Maar ik kreeg de indruk dat het een groep was van R6S ps4 spelers. althans zo kwam het op mij over ;)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-05 21:58
[...]

Bah bah... dit klinkt echt heel naar haha
Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:44:
[...]

Werkt super en is gezellig!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Mensen, dit is een slowchat, gedraag je er ook naar. :P Over een uur heeft dit topic alweer 5 pagina's...
;w slowchat
Dan maar gewoon chat noemen? :P

ik heb echt geen 0 ervaring met dit soort dingen namelijk xD

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:58:
Dan maar gewoon chat noemen? :P

ik heb echt geen 0 ervaring met dit soort dingen namelijk xD
Dan kan je dit topic net zo goed dichtgooien... :X

• User
Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:34:
Insgelijks, een significant gedeelte van de spelers wordt bestempeld als "try-hard Ranked spelers die op iedereen commentaar hebben" en worden weggewerkt onder het mom 'slow chat'.
Ik kan me absoluut niet onder de indruk onttrekken dat de grootste azijnzeikerds over de 'slow chat' van Ranked spelers geen ranked spelen. Een gedeelte van de slow chat zijn juist de azijnzeikerds die de Ranked spelers afzeiken op hun manier van spelen. Dat slaat toch volstrekt nergens op?
Aramiss schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:38:
Er zijn op het forum zat voorbeelden van verschillende topics met dezelfde game.

Het spel waarin ik zelf aardig een kogeltje kan schieten: Battlefield 4.

Dat spel heeft een Console Topic, een PC topic en een PC tweakersplatoon topic.
En die lijken alle 3 toch vrij actief te zijn.
Zoals ik in het andere topic ook al zei, er zijn inderdaad genoeg spellen met meerdere topics. Maar het gros van die spellen is opgesplitst in PC en Console. Ik kom zelf niet in de Destiny of BF4 topics, dus kan daar vrij weinig over zeggen. Ik heb wel zo'n vaag vermoeden dat het daar wel/beter werkt omdat die community vele malen groter is.

Persoonlijk denk ik dat een PC-Console splitsing veel beter is dan slowchat-'normaal'.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-05 17:14
Ook de slowchat maar gebookmarkt. Beetje jammer dat anderen het niet bij kunnen houden.

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09-2019
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:47:
[...]

Ik ken telegram wel, dat is inderdaad een ideaal programma en beter dan Whatsapp. Maar ik kreeg de indruk dat het een groep was van R6S ps4 spelers. althans zo kwam het op mij over ;)
Niet iedereen over een kam scheren he :) Nee maar ik snap wat je bedoelt. Op zich zou ik ook gewoon liever één topic hebben want over het algemeen ging het gewoon goed. De PS4 spelers kijken meestal gewoon wie er online is op de ps4 en anders gebruiken ze die community en de pc spelers meeten elkaar vooral viaTeamspeak. En zelfs als ze het algemene topic gebruiken om af te spreken, stoorde mij dat niet. Ik vond het wel leuk zo'n algemeen topic. Zo kunnen we ook nog van elkaar leren. Niet dat dat in het "nieuwe format" niet kan maar met gewoon 1 topic is het toch wel makkelijker.

Psn: stone-face-lock

tommiboy96 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Niet iedereen over een kam scheren he :) Nee maar ik snap wat je bedoelt. Op zich zou ik ook gewoon liever één topic hebben want over het algemeen ging het gewoon goed. De PS4 spelers kijken meestal gewoon wie er online is op de ps4 en anders gebruiken ze die community en de pc spelers meeten elkaar vooral viaTeamspeak. En zelfs als ze het algemene topic gebruiken om af te spreken, stoorde mij dat niet. Ik vond het wel leuk zo'n algemeen topic. Zo kunnen we ook nog van elkaar leren. Niet dat dat in het "nieuwe format" niet kan maar met gewoon 1 topic is het toch wel makkelijker.
Precies! overigens bedoelde ik met ps4 community de telegram groep. dus dat alle ps4 spelers in die telegram groep zaten, maar dat is blijkbaar niet zo en is het een vrienden groep chat ;)

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04 23:53
Wat een gemiep over casual en ranked players etc.

Ik speel beide modes, wanneer ik zie dat er ruimte is op TS in een ranked team dan vraag ik daar te joinen. Is er geen ruimte in een ranked team dan join ik casual..

Casual speel ik ook minder doordacht dan in ranked. Wat maakt iemand beter wanneer die alleen maar ranked speelt? Vind dit alles wel wat neerbuigend overkomen :) een hoog pro pro gehalte.

• User
Looney1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:17:
Casual speel ik ook minder doordacht dan in ranked. Wat maakt iemand beter wanneer die alleen maar ranked speelt? Vind dit alles wel wat neerbuigend overkomen :) een hoog pro pro gehalte.
In principe niets, behalve dat een Ranked speler trager en doordachter te werk gaat. Ik heb ondertussen redelijk wat Ranked gespeeld en merk dat het verschil met Casual groter is dan ik eerst dacht. In Casual worden bijvoorbeeld de meeste muren rond de objective dichtgesmeten. In Ranked gebeurt dat niet, daar vraagt men zich af of het tactisch gezien misschien handiger is om een extra ruimte te gebruiken en een paar peek/murder holes te maken richting de objective. In Casual zie je dat een stuk minder gebeuren. Edit: Dit zei je zelf ook al. :P

Het is niet dat wij ons beter voelen dan de rest, het is meer dat een bepaalde groep spelers zo nodig de Ranked spelers moest afzeiken omdat ze Ranked spelen. Vind je het gek dat Ranked spelers zich proberen te verdedigen?

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09-2019
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:15:
[...]

Precies! overigens bedoelde ik met ps4 community de telegram groep. dus dat alle ps4 spelers in die telegram groep zaten, maar dat is blijkbaar niet zo en is het een vrienden groep chat ;)
Het probleem op de ps4 is, er zit al 70 man ofzo in die community waarvan misschien 20-25 echt alleen maar siege spelen. Sommigen hebben een keer siege gespeeld en zitten voor de rest alleen maar te fifaen. Maar het is moeilijk om daar een onderscheid in te maken maar misschien kan er inderdaad iets worden opgezet. Maar op zich, is de manier zoals het nu loopt wel ok (tenzij je inderdaad echt standaard teams wilt vormen). Op een paar uitzonderingen na is het ps4 nu zo: je komt online --> je kijkt naar de beschikbare party chats --> je joint en je knalt :p Ik persoonlijk vind dat prima. Op PS4 doen we ook regelmatig party tegen party. dat zijn echt de beste potjes. Of 4 vs 4 en in dezelfde party zitten (party limiet is 8), dan is het al helemaal spannend :p

Psn: stone-face-lock

• Looney1984
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:22:
[...]
In principe niets, behalve dat een Ranked speler trager en doordachter te werk gaat. Ik heb ondertussen redelijk wat Ranked gespeeld en merk dat het verschil met Casual groter is dan ik eerst dacht. In Casual worden bijvoorbeeld de meeste muren rond de objective dichtgesmeten. In Ranked gebeurt dat niet, daar vraagt men zich af of het tactisch gezien misschien handiger is om een extra ruimte te gebruiken en een paar peek/murder holes te maken richting de objective. In Casual zie je dat een stuk minder gebeuren. Edit: Dit zei je zelf ook al. :P

Het is niet dat wij ons beter voelen dan de rest, het is meer dat een bepaalde groep spelers zo nodig de Ranked spelers moest afzeiken omdat ze Ranked spelen. Vind je het gek dat Ranked spelers zich proberen te verdedigen?
Ik verdedig niemand, vind het gezeik alleen zo jammer en zonder einde. Ik speel casual en ranked dus ben van beide partijen.

Vind vooral belangrijk plezier te hebben in combi met goed spel. Ben ook erg blij met de TS server en de leuke community!

O+ waaruit big-opti natuurlijk veruit mijn favoriete speler is.

(TRS.MrNeverLuck)
Looney1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:59:
[...]

Ik verdedig niemand, vind het gezeik alleen zo jammer en zonder einde. Ik speel casual en ranked dus ben van beide partijen.

Vind vooral belangrijk plezier te hebben in combi met goed spel. Ben ook erg blij met de TS server en de leuke community!

O+ waaruit big-opti natuurlijk veruit mijn favoriete speler is.

(TRS.MrNeverLuck)
Ja ik vind het nu een beetje té worden eerlijk gezegd. Sinds een paar dagen hebben we best wel wat gezeik in de topic en tbh doet dat bij mij igg flink af van het plezier.. Ik hoop dat dat niet door gaat stralen naar TS en het spel zelf, maar ik hoop dat het snel stopt eerlijk gezegd..

• Seroczynski
Ik heb zulk gedrag als vandaag in het oorspronkelijk thread nog niet eerder gezien, en dat terwijl ik er al een flinke tijd in mee ga. Ik zit ook wat minder op de TRS TS omdat ik ook nog met andere vrienden speel, dus daar maak ik verder weinig mee. Maar over het algemeen is het bij mij simpel; als ik mij aan iemand irriteer dan speel ik (liever) niet meer met die persoon.

• User
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Ja ik vind het nu een beetje té worden eerlijk gezegd. Sinds een paar dagen hebben we best wel wat gezeik in de topic en tbh doet dat bij mij igg flink af van het plezier.. Ik hoop dat dat niet door gaat stralen naar TS en het spel zelf, maar ik hoop dat het snel stopt eerlijk gezegd..
Eerlijk gezegd denk ik niet dat die mensen op de TRS Teamspeak komen. Ze zijn in ieder geval welkom, maar als mensen op TS hetzelfde type discussie gaan voeren als in het R6S topic ben ik er zelf snel klaar mee. Iedereen speelt het spel op zijn manier, of dat nu casual of ranked is maakt niet uit. Als mensen elkaar gaan afzeiken om de manier zoals zij een spelletje spelen en ik hoor dat, is er een grote kans dat diegene een andere Teamspeak kan zoeken. Dat gezegd hebbende, ik verwacht wel van mensen die Ranked spelen dat ze serieus willen winnen. Als je gaat rondkloten en het voor de andere 4 vergalt ben ik ook snel klaar met je. :P
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:09:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat die mensen op de TRS Teamspeak komen. Ze zijn in ieder geval welkom, maar als mensen op TS hetzelfde type discussie gaan voeren als in het R6S topic ben ik er zelf snel klaar mee. Iedereen speelt het spel op zijn manier, of dat nu casual of ranked is maakt niet uit. Als mensen elkaar gaan afzeiken om de manier zoals zij een spelletje spelen en ik hoor dat, is er een grote kans dat diegene een andere Teamspeak kan zoeken. Dat gezegd hebbende, ik verwacht wel van mensen die Ranked spelen dat ze serieus willen winnen. Als je gaat rondkloten en het voor de andere 4 vergalt ben ik ook snel klaar met je. :P
Haha, voordeel van een admin lijkt me:P maar je hebt gelijk dat die waarschijnlijk er niet zijn op teamspeak.
Maar het is gewoon jammer dat de sfeer hier vergalt wordt omdat mensen zo commentaar hebben, en al helemaal hoe ze het brengen. (ik wil best commentaar ontvangen hoor, maar als je het zo gaat brengen ben ik ook snel klaar met je :P)

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-05 14:40
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:17:
[...]

Haha, voordeel van een admin lijkt me:P maar je hebt gelijk dat die waarschijnlijk er niet zijn op teamspeak.
Maar het is gewoon jammer dat de sfeer hier vergalt wordt omdat mensen zo commentaar hebben, en al helemaal hoe ze het brengen. (ik wil best commentaar ontvangen hoor, maar als je het zo gaat brengen ben ik ook snel klaar met je :P)
Is er geen optie om iemand van een topic te bannen? heb zelf niet zo veel verstand van forum's.

• User
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:17:
[...]

Haha, voordeel van een admin lijkt me :P
Klopt, maar ik verwacht dat mensen naar een admin toe komen als er problemen met een speler zijn. Admins zijn er om problemen op te lossen als de spelers er zelf geen heil meer in zien. :)
Thatzombii schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:19:
[...]

Is er geen optie om iemand van een topic te bannen? heb zelf niet zo veel verstand van forum's.
Niet dat ik weet, tenzij dat je die persoon van het hele forum bant, en dat lijkt me niet de oplossing. :P

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Damn, deze slowchat is wel erg druk! Volgens mij drukte van heel tweakers.net

• Seroczynski
WestBoy_B schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:21:
Damn, deze slowchat is wel erg druk! Volgens mij drukte van heel tweakers.net
Voorheen was de main-thread het drukst :)

• Thatzombii
[...]
Niet dat ik weet, tenzij dat je die persoon van het hele forum bant, en dat lijkt me niet de oplossing. :P
[/quote]

nee dat is zeker geen goeie oplossing. daarmee creëer je alleen maar meer chaos.

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-05 22:37
Gelukkig merk je dit hele gebeuren niet in de TeamSpeak. Tot nu toe altijd erg leuke potjes gehad. Hoop wel dat ze zogenoemde fixed party's niet het gehele samenspel weg werkt. Vind het juist wel gaaf om eens te wisselen met wat lui. Of het nu Casual of Ranked is, dat boeit mij niet.

Merk wel dat met Ranked je beter gaat nadenken en je het allemaal wat serieuzer neemt. In ieder geval vermaak ik mij prima met beide.

• Poulske
Denk het niet, ik ga zelf niet constant in een fixed team spelen. Het is niet zo dat we constant aan het spelen zijn. Regelmatig zal ik online zijn en het team niet, of andersom. En dan gaan we lekker met anderen spelen.
Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:32:
Denk het niet, ik ga zelf niet constant in een fixed team spelen. Het is niet zo dat we constant aan het spelen zijn. Regelmatig zal ik online zijn en het team niet, of andersom. En dan gaan we lekker met anderen spelen.
I second this, het is meer dat als het team online is/of dat je afspreekt online te zijn je met je vaste team gaat spelen zodat je ook potjes kan hebben waar je lekker op elkaar ingespeeld bent. Ik blijf in ieder geval ook mixen hoor ;)

• User
Poulske schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:32:
Jup. En als ik in een team zit, en leden van het 'vaste' team komen online, blijf ik in het team spelen totdat anderen ook weggaan. Ik ga persoonlijk niet uit een team om speciaal met anderen te kunnen spelen. Vind ik persoonlijk not-done. Geeft een beetje aan van "Ik speel liever niet met jullie".

In casual maakt het mij echt geen ene reet uit met wie ik speel, in Ranked is het een iets ander verhaal. Dan speel ik liever met mensen die ik ken en waar ik in het verleden ook lekker mee heb samengespeeld.
User schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:36:
[...]
Jup. En als ik in een team zit, en leden van het 'vaste' team komen online, blijf ik in het team spelen totdat anderen ook weggaan. Ik ga persoonlijk niet uit een team om speciaal met anderen te kunnen spelen. Vind ik persoonlijk not-done. Geeft een beetje aan van "Ik speel liever niet met jullie".

In casual maakt het mij echt geen ene reet uit met wie ik speel, in Ranked is het een iets ander verhaal. Dan speel ik liever met mensen die ik ken en waar ik in het verleden ook lekker mee heb samengespeeld.
Same here. Of ik heb het aan het begin aangegeven: "ik kan een half uurtje spelen, daarna heb ik afgesproken met ..."

Maar daarom had ik Perlin ook gevraagd dat hij closed groups aanmaakt. dan kan je eventueel daar ook op je team wachten en niet het risico hebben dat er oppeens 4 randoms bij zitten en je daar dus mee 'moet' spelen omdat je niet zomaar weg wilt..

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 12:38
Heb ook nog nooit een echt issue gehad op de TRS teamspeek. Ikzelf neem RB6 serieus zonder hardcore te zijn en automatisch zoek en vind je dan spelers die in hetzelfde patroon denken op.

Neem nu mijn post over comms in rainbow: aan de hand van de antwoorden maak ik meteen een mental note met wie ik het liefst zou spelen. Niet meer of minder. Beginnen roepen,flamen,tieren of eindeloos discussie voeren is overkill.

[Voor 21% gewijzigd door Bendalf op 13-01-2016 16:06]

Bendalf schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:03:
Heb ook nog nooit een echt issue gehad op de TRS teamspeek. Ikzelf neem RB6 serieus zonder hardcore te zijn en automatisch zoek en vind je dan spelers die in hetzelfde patroon denken op.

Neem nu mijn post over comms in rainbow: aan de hand van de antwoorden maak ik meteen een mental note met wie ik het liefst zou spelen. Niet meer of minder. Beginnen roepen,flamen,tieren of eindeloos discussie voeren is overkill.
En ben ik door de filter heen gekomen?;)

ik heb de neiging om te diep op dingen door te gaan, leer puntje voor mij. Maar inderdaad, je kan nu wel aan de hand van t forum een filter voor jezelf maken :9

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 12:18
Een mogelijkheid is om gewoonlijk gewoon door te gaan zoals we nu doen en bijv. 1 keer in de week proberen af te spreken met een groep van 5/6 man (1 extra om vaker vol te kunnen zitten). Op die manier is het niet belastend voor de andere spelers en heb je toch zeker een avondje waar je aan elkaar kunt wennen. Tussendoor zul je ook vaak genoeg met 1/2 spelers van de 'ranked groep' samen spelen dus kun je alsnog evt. tactieken benoemen/proberen.

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 12:38
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:29:
[...]

En ben ik door de filter heen gekomen?
Kan ook andersom zijn hé :)

We doen gewoon verder op de TS zoals we gewoon zijn en automatisch doe je filtering. Maar af en toe even met z'n allen in de lobby voor wat afspraken maken voor je aan je matches begint kan geen kwaad. We kunnen er alleen maar beter van worden.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-05 14:44
Net als Aramis "ervaring" met meerdere topics (het normale topic met ontopic game info en het "kroeg" topic om meer op detail in te gaan van bepaalde matches die je gespeeld hebt of om avondjes te organiseren).
Werkt imho prima, zo kunnen nieuwere spelers zich op hun gemak inlezen en ontopic vragen stellen.

De "echt actieve" mensen zullen uiteindelijk alleen nog maar het kroegtopic in de gaten houden. (dat is mijn ervaring met destiny en battlefield in ieder geval).

Misschien wat kort door de bocht wat ik hierboven zeg maar heb er geen zin in om er een lang verhaal van te maken.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

NLRev0lution schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:45:
Net als Aramis "ervaring" met meerdere topics (het normale topic met ontopic game info en het "kroeg" topic om meer op detail in te gaan van bepaalde matches die je gespeeld hebt of om avondjes te organiseren).
Werkt imho prima, zo kunnen nieuwere spelers zich op hun gemak inlezen en ontopic vragen stellen.

De "echt actieve" mensen zullen uiteindelijk alleen nog maar het kroegtopic in de gaten houden. (dat is mijn ervaring met destiny en battlefield in ieder geval).

Misschien wat kort door de bocht wat ik hierboven zeg maar heb er geen zin in om er een lang verhaal van te maken.
Dat is precies waar we 'bang' voor zijn. De community is al relatief klein, dus als de 'echt actieve' mensen hier actief blijven zal waarschijnlijk die andere topic relatief dood bloeden. Dat zou enigzins zonde zijn lijkt mij ;)

Maar zoals hierboven gezegd, we proberen het uit ;)

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-05 14:44
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:49:
[...]

Dat is precies waar we 'bang' voor zijn. De community is al relatief klein, dus als de 'echt actieve' mensen hier actief blijven zal waarschijnlijk die andere topic relatief dood bloeden. Dat zou enigzins zonde zijn lijkt mij ;)

Maar zoals hierboven gezegd, we proberen het uit ;)
Kleine community, grapje zeker? Destiny is nog vele malen kleiner, zelfde opzet qua topics en werkt als een trein. Elke week genoeg mensen die ons weer hebben weten te vinden. (Gewoon het topic actief houden, mensen vinden het echt wel)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Looney1984
Ik hoop dat het gewoon blijft zoals het nu gaat, ben redelijk actief met de game. Vind het persoonlijk ook wel leuk met verschillende mensen te spelen. Vele van deze spelen ook al sinds de alfa/beta etc en kunnen na mijn beoordeling een redelijk potje knallen! In combinatie met teamspeak zie ik persoonlijk genoeg samenwerking!

Tuurlijk zullen sommige spelers beter zijn dan de anderen, maar vind echt dat de meeste een aardig niveau hebben!

soms ben je ook afhankelijk van of het je avond is of niet! Ene avonden lukt alles andere avond lijkt het alsof de tegenstander aimbots gebruikt en je nog geen deuk in een pakje boter schiet!

Kortom hoop dat de community zo blijft doorgaan mij bevalt alles prima!

[Voor 5% gewijzigd door Looney1984 op 13-01-2016 17:11]

NLRev0lution schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Kleine community, grapje zeker? Destiny is nog vele malen kleiner, zelfde opzet qua topics en werkt als een trein. Elke week genoeg mensen die ons weer hebben weten te vinden. (Gewoon het topic actief houden, mensen vinden het echt wel)
nee ik dacht dat destiny vrij groot was eigenlijk (heb het zelf nooit gespeeld dus ;)) maar dat is mooi om te horen, dan heb ik er wat meer vertrouwen in :d
Looney1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:10:
Ik hoop dat het gewoon blijft zoals het nu gaat, ben redelijk actief met de game. Vind het persoonlijk ook wel leuk met verschillende mensen te spelen. Vele van deze spelen ook al sinds de alfa/beta etc en kunnen na mijn beoordeling een redelijk potje knallen! In combinatie met teamspeak zie ik persoonlijk genoeg samenwerking!

Tuurlijk zullen sommige spelers beter zijn dan de anderen, maar vind echt dat de meeste een aardig niveau hebben!

soms ben je ook afhankelijk van of het je avond is of niet! Ene avonden lukt alles andere avond lijkt het alsof de tegenstander aimbots gebruikt en je nog geen deuk in een pakje boter schiet!

Kortom hoop dat de community zo blijft doorgaan mij bevalt alles prima!
Ja dat denk ik wel. met die private squads komt het ook wel goed, is gewoon een betere optie om met wat mensen af te spreken en gegarandeerd bij elkaar in t team te komen, wat soms ook chill is ;)

• User

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Probleem van 2 topics lost zich vanzelf op. Ik volg nu gewoon alleen nog dit topic.

En ik juich een dedicated ranked team alleen maar toe. Ben benieuwd waar deze tweakers toe in staat zijn. En er blijven nog genoeg spelers over om andere teams mee te vormen voor een paar potjes. En uiteraard zal het decicated team ook niet altijd online zijn met zn allen.

[Voor 70% gewijzigd door Klitse op 14-01-2016 13:58]

• User
Kben gister eindelijk weer Gold I geworden.

Meanwhile, Spriggann op Gold III... :-(

• Klitse
  • Niet online
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:58:
Kben gister eindelijk weer Gold I geworden.

Meanwhile, Spriggann op Gold III... :-(
Damn, Moet ik vanavond dus spelen om je bij te halen. Ik zit nog steeds op silver 4.

• Seroczynski
Ik had gisteren maar even de tijd voor Siege en ben toen maar casual gaan spelen. Spelen jullie ook wel eens solo ranked? Want dat lijkt mij echt crap, maar aan de andere kant vind ik casual, ook als ik alleen ben, best wel 'boring' worden.

• ndeleeuw
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:07
Solo ranked zuigt redelijk omdat je met mensen speelt die je niet kent enz. Er zitten er altijd een paar tussen die ranked niet serieus nemen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• User
Seroczynski schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:09:
Ik had gisteren maar even de tijd voor Siege en ben toen maar casual gaan spelen. Spelen jullie ook wel eens solo ranked? Want dat lijkt mij echt crap, maar aan de andere kant vind ik casual, ook als ik alleen ben, best wel 'boring' worden.
Moker doet dat geregeld, ik waag het niet. Party van 4 heb ik geen problemen mee, maar minder moet het niet worden.

• Klitse
  • Niet online
Ik speel alleen ranked in premades. Met User eens dat 4 nog wel gaat maar minder is riskant. Dan speel ik net zo lief casual.

• User
Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:14:
Ik speel alleen ranked in premades. Met User eens dat 4 nog wel gaat maar minder is riskant. Dan speel ik net zo lief casual.
Jup, Casual gaat prima met maar 2 man. Alleen vind ik een beetje meh, heb ik niemand om tegen te lullen op Teamspeak. :+

• Klitse
  • Niet online
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:29:
[...]
Jup, Casual gaat prima met maar 2 man. Alleen vind ik een beetje meh, heb ik niemand om tegen te lullen op Teamspeak. :+
Klopt, is inderdaad saaier, maar meestal lukt t wel om 4 of 5 man in een party te krijgen.

• User
Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Klopt, is inderdaad saaier, maar meestal lukt t wel om 4 of 5 man in een party te krijgen.
Ik heb het idee dat er tegenwoordig toch meer Ranked wordt gespeeld door de mensen op de TRS Teamspeak. Gister ook weer, 3 volle Ranked teams en maar 1 team van 2 wat Casual zat te doen.

• Klitse
  • Niet online
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Ik heb het idee dat er tegenwoordig toch meer Ranked wordt gespeeld door de mensen op de TRS Teamspeak. Gister ook weer, 3 volle Ranked teams en maar 1 team van 2 wat Casual zat te doen.
Ik zie ook wel eens dat er een team van 5 ranked staat in TS maar onderstussen gewoon casual speelt. Er wordt niet altijd gewisseld van lobby. Maar Ranked is ook leuker. Meer uitdaging.
Ik speel zelf alleen maar Ranked gewoon omdat het leuker is. Mijn preciese rank scheelt me niet super veel eerlijk gezegd. (Over het algemeen blijf je wel hangen op je rang) Also, elke keer als ik speel heb ik wel een volledige team kunnen opzetten dus nog niet echt het probleem gehad dat ik solo 'moest' in ranked.
Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:35:
[...]

Ik zie ook wel eens dat er een team van 5 ranked staat in TS maar onderstussen gewoon casual speelt. Er wordt niet altijd gewisseld van lobby. Maar Ranked is ook leuker. Meer uitdaging.
Klopt maar andersom werkt dat ook. Ik heb gisteren of eergisteren een casual team gejoined en gevraagd of ze ranked wilden doen en dat was zo, maar om dan met 5 man per se te schuiven.. :+

• Thatzombii
melantrix schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:42:
Ik speel zelf alleen maar Ranked gewoon omdat het leuker is. Mijn preciese rank scheelt me niet super veel eerlijk gezegd. (Over het algemeen blijf je wel hangen op je rang) Also, elke keer als ik speel heb ik wel een volledige team kunnen opzetten dus nog niet echt het probleem gehad dat ik solo 'moest' in ranked.

[...]

Klopt maar andersom werkt dat ook. Ik heb gisteren of eergisteren een casual team gejoined en gevraagd of ze ranked wilden doen en dat was zo, maar om dan met 5 man per se te schuiven.. :+
Is er trouwens nog wat meer bekend over de private squad / vaste groep voor ranked?

• Looney1984
Vind dit gebeuren wel erg uhm elite worden.. dacht dat TRS een opzet zou worden als community. Vind persoonlijk het hele private squad idee in een community wel wat ver gaan! Nu helemaal met paswoord protected channels etc, misschien moeten die mensen dan hun eigen community starten etc? nu het idee van een clan/community waarin weer clans zitten.

[Voor 196% gewijzigd door Looney1984 op 14-01-2016 22:39]

Looney1984 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:17:
Vind dit gebeuren wel erg uhm elite worden.. dacht dat TRS een opzet zou worden als community. Vind persoonlijk het hele private squad idee in een community wel wat ver gaan! Nu helemaal met paswoord protected channels etc, misschien moeten die mensen dan hun eigen community starten etc? nu het idee van een clan/community waarin weer clans zitten.
Jo, dat is echt niet hoe we het bedoelen! die password staat er alleen op om met z'n allen tegelijk te kunnen gamen, en dat gebeurd niet zo vaak ;) zie het als een verzamel lobby waaruit we dan gaan joinen, tenzij we met 5 man zijn.

Bijv: vanavond waren we met 3 man, we verzamelden in die closed lobby en gingen vervolgens gewoon in de ranked channel zitten en met anderen gamen. Die 'lobby' zorgt ervoor dat je kan afspreken en dat je niet als je met 1 a 2 man in een ranked channel zit, oppeens met 3 andere gasten zit die vragen of ze mee kunnen doen. Dat vind ik persoonlijk een beetje kut want dan moet je ze voor mijn gevoel afwijzen.

Snap je dat? Of ben je het er (nog steeds) niet mee eens/ vind je het niet chill? Dat zou ik dan wel graag horen om daar wat aan te kunnen doen ;)

• Looney1984
Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen, heb er een andere mening/gevoel bij!

• Poulske
Dan speel je toch niet met ons, geen probleem hoor. ;)

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-05 14:10

Ryada

She/Her

Helemaal vergeten dat dit topic aangemaakt was haha.
Ik moet wel een stuk meer oefenen hoor. Want gister was ik rampzalig slecht :+

Steam: Ryada.

• Looney1984
Poulske schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:09:
Dan speel je toch niet met ons, geen probleem hoor. ;)
Dit heeft voor mij verder geen invloed met wie ik wel en niet speel :)
Speel al vanaf het begin met verschillende mensen en heb met niemand problemen!

Vaak genoeg met melantrix gespeeld en altijd erg vermaakt, vast ook wel eens met jou :)
Looney1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Vaak genoeg met melantrix gespeeld en altijd erg vermaakt, vast ook wel eens met jou :)
En dat gaat ook zeker niet veranderen hoor! :9

• Poulske
Looney1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Mooi :) Had je reactie een beetje verkeerd geïnterpreteerd.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:25
Gebruiken jullie casual als warm up voordat jullie ranked spelen? Kom soms nog wel eens mensen tegen waarvan ik denk dat ze eigenlijk alleen ranked mogen spelen :P Ik als filthy casual (:P) ken de maps helaas nog niet goed genoeg en merk ook dat ik soms wat roekeloos ben...

speelde dan gister tegen iemand die had 12 kills in casual... Vraag me dan ook echt of hij het zelf wel leuk vind of dat ie t doet om te trollen ofzo.. wat denken jullie?

Overigens ben ik voor beide modussen wel te porren, maar denk niet dat iemand met mij wilt spelen :P

Speel overigens opvallend veel met TRS spelers.. is die clan zo groot? Ik speelde laatst met iemand zelfs uit Engeland.

bl44t

• Seroczynski
YaaD schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:25:
Gebruiken jullie casual als warm up voordat jullie ranked spelen? Kom soms nog wel eens mensen tegen waarvan ik denk dat ze eigenlijk alleen ranked mogen spelen :P Ik als filthy casual (:P) ken de maps helaas nog niet goed genoeg en merk ook dat ik soms wat roekeloos ben...

speelde dan gister tegen iemand die had 12 kills in casual... Vraag me dan ook echt of hij het zelf wel leuk vind of dat ie t doet om te trollen ofzo.. wat denken jullie?

Overigens ben ik voor beide modussen wel te porren, maar denk niet dat iemand met mij wilt spelen :P

Speel overigens opvallend veel met TRS spelers.. is die clan zo groot? Ik speelde laatst met iemand zelfs uit Engeland.
Die uit de UK is Sam. Hoe hij op de TRS TS komt weet ik niet, maar het is verder echt een prima kerel.

Ik speel voornamelijk casual als we met minder dan vijf mensen zijn, maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig toch echt uit naar ranked. Skill heeft daar voor mij weinig mee te maken. Bij casual speelt iedereen wat losser, waardoor er nog wel eens wat beginnersfouten gemaakt worden (zo schoot ik van het weekend farscape nog recht door zijn kop). Bij ranked willen de meeste spelers dat er serieus en tactisch gespeeld wordt. Daarbij is het belangrijk dat je als team samenwerkt en dus niet in je eentje op pad gaat, maar ook dat je de tijd neemt. Scouten met drones is daar een mooi voorbeeld van. Je wil zo veel mogelijk informatie hebben voordat je een besluit neemt.

Dat je iemand in casual ziet spelen die 12 kills heeft betekend niets. Het is niet zo dat 'minder ervaren' spelers casual moeten spelen ofzo.

TRS is een leukigheidje. Voor zover ik begrijp (ik heb het zelf ook voor mijn naam gezet) is het voor mensen die regelmatig op de TS komen. Persoonlijk vind ik het leuk als de tegenstander kan zien dat wij bij elkaar horen. Het is ook vrijblijvend, dus er is geen website en er zijn geen clan wars e.d. - als je het leuk vind mag je het gewoon voor je naam zetten, ongeacht je level.

• YaaD
Seroczynski schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Die uit de UK is Sam. Hoe hij op de TRS TS komt weet ik niet, maar het is verder echt een prima kerel.

Ik speel voornamelijk casual als we met minder dan vijf mensen zijn, maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig toch echt uit naar ranked. Skill heeft daar voor mij weinig mee te maken. Bij casual speelt iedereen wat losser, waardoor er nog wel eens wat beginnersfouten gemaakt worden (zo schoot ik van het weekend farscape nog recht door zijn kop). Bij ranked willen de meeste spelers dat er serieus en tactisch gespeeld wordt. Daarbij is het belangrijk dat je als team samenwerkt en dus niet in je eentje op pad gaat, maar ook dat je de tijd neemt. Scouten met drones is daar een mooi voorbeeld van. Je wil zo veel mogelijk informatie hebben voordat je een besluit neemt.

Dat je iemand in casual ziet spelen die 12 kills heeft betekend niets. Het is niet zo dat 'minder ervaren' spelers casual moeten spelen ofzo.

TRS is een leukigheidje. Voor zover ik begrijp (ik heb het zelf ook voor mijn naam gezet) is het voor mensen die regelmatig op de TS komen. Persoonlijk vind ik het leuk als de tegenstander kan zien dat wij bij elkaar horen. Het is ook vrijblijvend, dus er is geen website en er zijn geen clan wars e.d. - als je het leuk vind mag je het gewoon voor je naam zetten, ongeacht je level.
Thanks voor de info... Sam heet ie inderdaad! Ik kwam hem een keer in casual tegen en heb hem toegevoegd (dat was nog voor de tag) Ik zie iedereen om me heen met de TRS tag en vroeg me af of het inderdaad een internationale club is.
Maar is dit dan gewoon geluk of goeie placement in de map? Voelde toch wat oneerlijk aangezien hij de gehele match in zijn eentje bepaald.

Goed om te weten dat ranked wat meer serieus is.. Merk toch wel gescheld en name calling.. lijkt ook wel of communicatie een moeilijk woord is in casual...

Raad jij aan om z.s.m. over te stappen naar ranked gameplay of eerst nog casual te blijven doen? Ben nu ongeveer rank 30 en zoals ik al eerder zei ken ik de mappen nog niet goed.. Wil mn team dan niet echt tot last zijn zeg maar. Maar iedereen is vrij om me uit te nodigen als ik online ben. TS heb ik ook :)

bl44t

• Seroczynski
YaaD schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Thanks voor de info... Sam heet ie inderdaad! Ik kwam hem een keer in casual tegen en heb hem toegevoegd (dat was nog voor de tag) Ik zie iedereen om me heen met de TRS tag en vroeg me af of het inderdaad een internationale club is.
Volgens mij is 99% van TRS Nederlander of Belg. Ik heb enkel in de matches met Sam Engels hoeven te praten so far.
[...]

Maar is dit dan gewoon geluk of goeie placement in de map? Voelde toch wat oneerlijk aangezien hij de gehele match in zijn eentje bepaald.
Zal een factor van map placement, skill en luck zijn gok ik zo :)
Goed om te weten dat ranked wat meer serieus is.. Merk toch wel gescheld en name calling.. lijkt ook wel of communicatie een moeilijk woord is in casual...

Raad jij aan om z.s.m. over te stappen naar ranked gameplay of eerst nog casual te blijven doen? Ben nu ongeveer rank 30 en zoals ik al eerder zei ken ik de mappen nog niet goed.. Wil mn team dan niet echt tot last zijn zeg maar. Maar iedereen is vrij om me uit te nodigen als ik online ben. TS heb ik ook :)
In ranked heb je ook nog wel flamewars, maar omdat ik altijd met een vol team speel eigenlijk enkel van de tegenstander :+ Ik raad niemand aan om "z.s.m. over te stappen", je moet gewoon ranked gaan spelen wanneer jij dat wil. Ik heb tot 40-42 alleen maar casual gedaan (met enkele uitzondering) tot op het punt dat ik alle maps wel goed ken en alle operators die ik gebruik voorzien zijn van weapon attachments. Maar sowieso zou ik nooit solo ranked gaan spelen, want dan mis je waarschijnlijk de team communication. Via de TS server kan je anderen vinden die ook ranked spelen. Rating maakt daar volgens mij geen reet uit.

Ik post dit ook even hier omdat er mensen zijn die dit alleen volgen. Het is ook gepost in de main topic ;)

Even een mededeling over het gebeuren op TS met private channel e.d:

We hebben dat een weekje getest door met een vaste team in een private channel te verzamelen om zo te kunnen garanderen dat we met de mensen kunnen spelen met wie we hadden afgesproken.
Het is ons wel bevallen omdat je goed op elkaar ingespeeld raakt en je merkt dat terug in het spelen van Ranked matches.

Helaas is het, naar ons idee, alleen niet bevallen door de rest van de community. We krijgen signalen dat we ons afsluiten van de rest, dat we de 'elite' of 'pros' zijn e.d. uitspraken. Dit vinden wij niet leuk en is ook absoluut niet onze bedoeling geweest. We hebben daarom besloten om de private channel maar te verwijderen. We zullen dan op andere manieren proberen af te spreken om er zo toch nog samen te kunnen spelen. We merken alleen dat het concept van zo'n private channel verkeerd valt en dat is dan ook de reden dat we daarmee stoppen.

• YaaD
melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:54:
Ik post dit ook even hier omdat er mensen zijn die dit alleen volgen. Het is ook gepost in de main topic ;)

Even een mededeling over het gebeuren op TS met private channel e.d:

We hebben dat een weekje getest door met een vaste team in een private channel te verzamelen om zo te kunnen garanderen dat we met de mensen kunnen spelen met wie we hadden afgesproken.
Het is ons wel bevallen omdat je goed op elkaar ingespeeld raakt en je merkt dat terug in het spelen van Ranked matches.

Helaas is het, naar ons idee, alleen niet bevallen door de rest van de community. We krijgen signalen dat we ons afsluiten van de rest, dat we de 'elite' of 'pros' zijn e.d. uitspraken. Dit vinden wij niet leuk en is ook absoluut niet onze bedoeling geweest. We hebben daarom besloten om de private channel maar te verwijderen. We zullen dan op andere manieren proberen af te spreken om er zo toch nog samen te kunnen spelen. We merken alleen dat het concept van zo'n private channel verkeerd valt en dat is dan ook de reden dat we daarmee stoppen.
Ik begrijp niet goed waar de weerstand van anderen vandaan komt... Je mag toch immers zelf bepalen met wie je speelt lijkt me toch? Ik speel lang niet genoeg om er aanstoot aan te geven.

Kan me goed voorstellen dat je een dedicated team wilt om daar mee verder te komen.. Een clan? :+ private channel wordt je ook niet gestoord toch...

Als ik speel klik ik altijd gewoon mensen aan in uplay die online zijn en schieten maar :P heb je geen tijd dan doe je niet mee, zo wel - gezellig!

EDIT: Of misschien channels maken voor max 5 personen? Heeft nehox ook geloof ik

bl44t

YaaD schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:09:
[...]

Ik begrijp niet goed waar de weerstand van anderen vandaan komt... Je mag toch immers zelf bepalen met wie je speelt lijkt me toch? Ik speel lang niet genoeg om er aanstoot aan te geven.

Kan me goed voorstellen dat je een dedicated team wilt om daar mee verder te komen.. Een clan? :+ private channel wordt je ook niet gestoord toch...

Als ik speel klik ik altijd gewoon mensen aan in uplay die online zijn en schieten maar :P heb je geen tijd dan doe je niet mee, zo wel - gezellig!

EDIT: Of misschien channels maken voor max 5 personen? Heeft nehox ook geloof ik
Punt is juist dat we een private channel hadden, maar dat werd dus niet goed ontvangen.

Channels van max 5 personen hebben we nu ook al, maar probleem is dus juist dat als je in een lege channel op de rest wacht en erkomen 4 anderen bij in, de channel vol zit en het beetje lullig voelt om dan weer te leaven. (dat laatste kan je gewoon doen, maar dat is ook soort van not done in de community, wat ik ook goed begrijp)

We zijn nu van plan om in de lobby oid te wachten en dan met t team een channel gelijk zelf te vullen oid.
;)

• Seroczynski
Het leek me leuk om een TRS-related avatar te hebben in Siege en heb een paar dingen uitgeprobeerd. Kwam uiteindelijk met het volgende, maar ben er zelf ook niet helemaal weg van. Een beetje te druk, maar was voor de rest door de ideeën heen :) Het is een vierkant van 500 bij 500 pixels dus het minimale wat UPlay accepteert voor avatars. Helaas krijg je in je UPlay profiel dan nog zo'n cirkel eromheen waardoor "TRS" niet helemaal mooi in beeld komt - neem ik mee naar een eventuele andere afbeelding.

• Looney1984
Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:48:
Het leek me leuk om een TRS-related avatar te hebben in Siege en heb een paar dingen uitgeprobeerd. Kwam uiteindelijk met het volgende, maar ben er zelf ook niet helemaal weg van. Een beetje te druk, maar was voor de rest door de ideeën heen :) Het is een vierkant van 500 bij 500 pixels dus het minimale wat UPlay accepteert voor avatars. Helaas krijg je in je UPlay profiel dan nog zo'n cirkel eromheen waardoor "TRS" niet helemaal mooi in beeld komt - neem ik mee naar een eventuele andere afbeelding.

[afbeelding]
Leuk iniatief! zelf niet handig met zulke zaken, maar misschien kunnen meerdere een idee plaatsen? Daaruit dan uiteindelijk één gaan kiezen?

• Seroczynski
Looney1984 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:01:
[...]

Leuk iniatief! zelf niet handig met zulke zaken, maar misschien kunnen meerdere een idee plaatsen? Daaruit dan uiteindelijk één gaan kiezen?
Ik denk dat ik er sowieso nog een paar ga maken, al is het maar omdat ik nog niet tevreden ben en ik ondertussen weet dat ik de tag beter wat verder van de kant moet houden :) Had een afbeelding gezien van Rainbox Six Patriot met een witte skyline op de achtergrond. Oogt ook wat rustiger en dan blijf je een beetje in de urban setting zitten.

Zat eerst met een Nederlandse flag te klooien, maar da's ook alweer een beetje afgezaagd en saai. Plus dat -ondanks dat TRS niet een traditionele clan is- de groep niet voor 100% uit Nederlanders bestaat.

[Voor 14% gewijzigd door Seroczynski op 19-01-2016 15:07]

• Ryada

Ryada

She/Her

Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat ik er sowieso nog een paar ga maken, al is het maar omdat ik nog niet tevreden ben en ik ondertussen weet dat ik de tag beter wat verder van de kant moet houden :) Had een afbeelding gezien van Rainbox Six Patriot met een witte skyline op de achtergrond. Oogt ook wat rustiger en dan blijf je een beetje in de urban setting zitten.

Zat eerst met een Nederlandse flag te klooien, maar da's ook alweer een beetje afgezaagd en saai. Plus dat -ondanks dat TRS niet een traditionele clan is- de groep niet voor 100% uit Nederlanders bestaat.
Ik zal vanavond ook wel wat setupjes photoshoppen mss dat we er dan meerdere ofzo kunnen maken? Of samen iets van elkaar samenvoegen etc.

• Seroczynski
wambamNL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:17:
[...]

Ik zal vanavond ook wel wat setupjes photoshoppen mss dat we er dan meerdere ofzo kunnen maken? Of samen iets van elkaar samenvoegen etc.
Leuk! Hoe meer keuze hoe beter :)

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 23:18
YaaD schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:09:
[...]
Lijkt me niet handig, want soms kun je door in een volle chatroom even te vragen of iedereen meespeelt toch deelnemen bij dat clubje.
Ik ben blij met de TS server en als de admin bepaalt dat er afgesloten kanalen zijn, moet hij dat lekker doen.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 23:49
Hmm wellicht een overbodige vraag, maar zijn er mensen die bezwaar hebben aan iemand zonder micro?

Ik heb wel een headset met micro, alleen mijn beperking ligt een deur verder (zoontje snel wakker).

Ik mis het teamwork met randoms en zou daarom wel graag in een groep willen spelen.
Ik spot, scout, geef info middels chat. etc

Anders waag ik namelijk vanavond een poging :)

• BvZwolle
KraveN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:52:
Hmm wellicht een overbodige vraag, maar zijn er mensen die bezwaar hebben aan iemand zonder micro?

Ik heb wel een headset met micro, alleen mijn beperking ligt een deur verder (zoontje snel wakker).

Ik mis het teamwork met randoms en zou daarom wel graag in een groep willen spelen.

Ik heb soms hetzelfde probleem, dus ik ben er niet op tegen!
BvZwolle schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Lijkt me niet handig, want soms kun je door in een volle chatroom even te vragen of iedereen meespeelt toch deelnemen bij dat clubje.
Ik ben blij met de TS server en als de admin bepaalt dat er afgesloten kanalen zijn, moet hij dat lekker doen.
De limiet van max 5 zit volgens mij al op de Ranked server channels maar dat is volgens mij juist om dat soort vragen te voorkomen. Als je midden in een potje zit wil je niet op zo'n manier gestoord worden ;)

TS admin heeft die kanalen aangemaakt op onze verzoek. maar er zijn dus mensen tegen ;)
KraveN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:52:

Lijkt me geen probleem. Zullen misschien wat mensen zijn die liever voice hebben, maar ik denk dat de meeste er geen probleem mee hebben. Also, wie niet waagt wie niet wint ;)

[Voor 33% gewijzigd door Melantrix op 19-01-2016 16:21]

• Ryada

Ryada

She/Her

Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Leuk! Hoe meer keuze hoe beter :)
Ben ff bezig geweest (zijn mockups ;))
Mockup1:

mockup2:

Mockup3: (sorry voor de witte achtergrond vergeten als png op te slaan)

Advies etc is welkom commentaar is ook welkom ik ben maar een noob _/-\o_
Mocht die bovendste niet gebruik mogen worden van tweakers zelf zal ik die meteen offline halen. Gelieve een pm te sturen indien dit het geval is.

[Voor 12% gewijzigd door Ryada op 19-01-2016 23:25]

Die met het Tweakers logo is wel mooi.
Laatste ook.

PV Output

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 23:49
Gister voor het eerst een paar potten gespeeld met een aantal mensen op de TS van TRS.

Dit is goed bevallen :)

Helaas hadden we in het begin weinig succes :( maar uiteindelijk toch een aantal matches gewonnen ook 4 vs 5 dus ik ben binnenkort weer van de partij!

• Seroczynski
wambamNL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:16:
[...]

Mockup1:
[afbeelding]

mockup2:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mocht die bovendste niet gebruik mogen worden van tweakers zelf zal ik die meteen offline halen. Gelieve een pm te sturen indien dit het geval is.
Ik vind vooral die tweede vet, zou zo op een operator badge kunnen :) Die eerste is ook leuk, maar ik zou denk ik "TRS" iets meer naar de voorgrond halen door de T van Tweakers te verplaatsen. Het logo van Tweakers zit er al in.

Gisteren ook nog drie matches ranked gedaan. Enkel de laatste verloren, mede omdat we vanaf de eerste ronde 4vs5 speelde :( Wel mooi rank-up naar Gold II :*)

De eerste gister was wel spannend.
De 5-4 overwinning.
Tweede ging behoorlijk snel, met mooie Hostage-kill van de verdedigende partij.
En voor mij ook rank-up naar Silver 1, eindelijk van Bronze af.

[Voor 32% gewijzigd door MadMax12 op 20-01-2016 10:17]

PV Output

• Seroczynski
MadMax12 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:13:
De eerste gister was wel spannend.
De 5-4 overwinning.
Tweede ging behoorlijk snel, met mooie Hostage-kill van de verdedigende partij.
En voor mij ook rank-up naar Silver 1, eindelijk van Bronze af.
Ja die eerste match was tof. Ik heb nog niet veel met de groep van gisteren gespeeld, behalve een paar keer met Opti, dus dat was even aftasten. Ging daarna op zich wel lekker. Mooi dat je van Bronze af bent, op naar Gold! :)

Heb ook een nieuwe avatar gemaakt (update):

[Voor 8% gewijzigd door Seroczynski op 20-01-2016 14:11]

ook een leuke avatar.
Moeten denk ik ook meer dan 1 komen, anders heeft iedereen dezelfde.
Als iedereen een TRS-avatar wil natuurlijk.

PV Output

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

wambamNL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:16:
[...]

Mockup1:
[afbeelding]

mockup2:
[afbeelding]

[afbeelding]

De 2e ziet er geweldig eruit.

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

• Ryada

Ryada

She/Her

Bedankt voor alle input.
Ik ga vanavond de 2de verder uitwerken mss kan ik het idee van Seroczynski zijn text overnemen.
Is mss beetje lastiger maar ik ga proberen het wat te verbeteren etc.

• BvZwolle
Ik heb zelf erg lang CSS gespeeld in de Muppet-clan. Het grappige daarvan was dat iedereen een muppet kon uitzoeken met bijbehorende avatar. Misschien leuk om als Tweakers een soortgelijke "clan"-theme toe te passen met grappige bijbehorende avatars?
BvZwolle schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:32:
Ik heb zelf erg lang CSS gespeeld in de Muppet-clan. Het grappige daarvan was dat iedereen een muppet kon uitzoeken met bijbehorende avatar. Misschien leuk om als Tweakers een soortgelijke "clan"-theme toe te passen met grappige bijbehorende avatars?
Dat is inderdaad ook een leuk idee, Een beetje wat tweakers personeel doet met hun comic art avatar?
Als je de skills hebt zou ik het ff uitwerken als ik jou was :P

Ik vind de eerste twee van Wammie leuk, die eerste omdat het duidelijk verwijst naar Tweakers en die tweede omdat het erg goed mengt met de stijl van R6S. Nice work!

• YaaD
Vraagje aan allen: Wat vinden jullie van operators met een shield? Ik merk dat ik de laatste tijd graag met Montagne speel.. Vind het heerlijk om te coordineren en letterlijk als eerste in de linie de klappen opvang.

Maar soms twijfel ik of ie viable is, gezien de beperkte vuurkracht en kwetsbaarheid voor C4 :+ Ik blok natuurlijk ook deels het zicht voor mensen achter me.

Wat zijn jullie ideeën hierover?

bl44t

• Seroczynski
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:38:
Vraagje aan allen: Wat vinden jullie van operators met een shield? Ik merk dat ik de laatste tijd graag met Montagne speel.. Vind het heerlijk om te coordineren en letterlijk als eerste in de linie de klappen opvang.

Maar soms twijfel ik of ie viable is, gezien de beperkte vuurkracht en kwetsbaarheid voor C4 :+ Ik blok natuurlijk ook deels het zicht voor mensen achter me.

Wat zijn jullie ideeën hierover?
Ik ben zelf niet goed met shield ops, maar ik vind het wel fijn als we een Blitz in het team hebben. Montagne vind ik persoonlijk minder efficient, maar komt eigenlijk op hetzelfde neer.

Moet ook toegeven dat ik vaak zat problemen heb met shield enemies :/

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee