Ik ook niet precies, daarom zat ik vandaag in dit topic te kijken om te zien wat het verschil was.
Maar normale-topc : nieuws over updates, operators, hints, tips, vragen/antwoorden
slowchat : compilaties, (algemene) ervaringen, humor
Maar eigenlijk geen idee, als het voor de (beginnende) Siege gebruiker maar handig is als hij/zij de juiste informatie kan vinden in het normale topic, dat lijkt me wel handig.
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:34:
[...]
Naja, ik snap je punt wel hoor, maar ik ben het er niet mee eens. We waren met iedereen die actief was op de teamspeak (en het merendeel van de *actieve* mensen op GoT) bezig in de mainthread. Daar kwamen oppeens de *inactieve* mensen bij en die vonden het niet chill dat er aan het eind van de dag een paar pagina's aan posts door te lezen was. Ergens hebben ze een punt (ja ik ben het er niet helemaal mee eens, maar dat is even out-of-scope). Anyway, ik heb hier dus deze slow/fast/....-chat topic aangemaakt voor degene die wél dit soort dingen willen delen.
Dat snap ik, maar misschien was het dan handiger om een ander medium te gebruiken ipv een nieuw topic aanmaken.
Het spijt me zeer maar ik denk dat je dan gewoon een verkeerde topic volgt. Je bent hier van harte welkom om erbij te komen en volgens mij hebben wij niet de indruk gewekt dat dat voor wie dan ook niet zo is. Maar om nou weer weg gestuurd te worden naar ergens een chat oid, nee daar begin ik niet aan.
Nou ik volg dit topic sowieso niet, ik probeerde te ontleden waarom d'r twee topics waren. Dit voelde voor mij gewoon aan als topic van een klein groepje mensen ipv een algemeen topic waarin nuttige info staat.
Wat moet ik bijvoorbeeld met de designs van het TRS logo? Dat jullie leuke matches bespreken okay, dan zou ik kunnen denken "daar had ik bij moeten zijn". Daarnaast is dit topic PC-only volgens mij? Dat maakt het nog minder interessant voor alle overige (console) spelers.
Groot verschil is ook als het
vriendengroep in telegram oid is of random tweakers. Daar ben ik persoonlijk van mening dat zo'n forum als dit prima voor is, en niet dat je gelijk aan een prive chat moet beginnen.

Voordeel van zo'n groep op Telegram (kan ook Skype, Whatsapp of Stack zijn) is dat je d'r ook mensen in terugvindt die niets met Tweakers te maken hebben. Zo hebben we vrouwen in de groep die niet op Tweakers zitten. Maar je kan ook internationale mensen uitnodigen, die helemaal niets snappen van Tweakers. Wederom, het is niet prive, iedereen kan de groep in.
"Onze eigen" komt gewoon puur omdat ze in de mainthread hier over begonnen te zeuren en wij vrij letterlijk weggestuurd werden. Dat hebben zij gecreërd en niet wij. Nogmaals iedereen is hier gewoon welkom om te posten, maar ja dat gaat soms over avatars van de clan waar de hele topic zo'n beetje op speelt.
Maar als je "weggestuurd" werd in het main topic, dan moet je met je groepje een ander medium vinden. Het zou wat zijn als elke groep/clan een eigen topic zou aanmaken op GoT.
Bedoel het niet verkeerd hoor, als dit werkt voor jullie (en de mods/community vinden het prima) dan is d'r weinig aan de hand. Maar je maakt het voor Siege spelers nu moeilijker m.b.t. het vinden van informatie in de verschillende topics. Als je een vraag hebt, in welk topic moet je dat dan stellen? Welk topic moet je volgen als je tips wilt lezen?
Maak er dan een Tweakers/Crew/TRS topic van. Dan is het voor mensen duidelijker wat het inhoudt. Als mensen dan willen meedoen, dan kunnen ze in dit topic terecht, maar wederom, PC-only. Alle overige spelers kunnen dan in het normale topic blijven hangen.
[
Voor 9% gewijzigd door
GerardHenninger op 22-01-2016 15:55
]