Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:38:
Vraagje aan allen: Wat vinden jullie van operators met een shield? Ik merk dat ik de laatste tijd graag met Montagne speel.. Vind het heerlijk om te coordineren en letterlijk als eerste in de linie de klappen opvang.

Maar soms twijfel ik of ie viable is, gezien de beperkte vuurkracht en kwetsbaarheid voor C4 :+ Ik blok natuurlijk ook deels het zicht voor mensen achter me.

Wat zijn jullie ideeën hierover?
Typisch voorbeeld van een Haat-Liefde verhouding. Geweldig om een shield te hebben op bijv. een map met Bomb waar je die shield als eerst de kamer in laat gaan, snel plant en de shield de linie laat houden. *O*

Andersom, @#@$% you -O-

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
melantrix schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Typisch voorbeeld van een Haat-Liefde verhouding. Geweldig om een shield te hebben op bijv. een map met Bomb waar je die shield als eerst de kamer in laat gaan, snel plant en de shield de linie laat houden. *O*

Andersom, @#@$% you -O-
Dat voorbeeld wat je noemde had ik gister ook, alleen met hostage.. Andere teammember haalde de hostage uit de kamer, ik blokte vervolgens de uitgang achter hem en enemy kon niet meer bij de hostage komen :+

Ook met secure area zie ik wel mogelijkheden eigenlijk. Je stampt gewoon een kamer binnen en tagt iedereen die aanwezig en je collega's clearen de boel.

Gotta love it!

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Dat voorbeeld wat je noemde had ik gister ook, alleen met hostage.. Andere teammember haalde de hostage uit de kamer, ik blokte vervolgens de uitgang achter hem en enemy kon niet meer bij de hostage komen :+

Ook met secure area zie ik wel mogelijkheden eigenlijk. Je stampt gewoon een kamer binnen en tagt iedereen die aanwezig en je collega's clearen de boel.

Gotta love it!
Ja precies! Ik noemde even bomb omdat ik dat vaak zie gebeuren, maar het kan bij elke objective in feite.

Overigens moet je wel uitkijken dat als je de deur blokkeerd dat de tegenstander weet dat je kan knifen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Zo, ben ook gelijk maar zo brutaal geweest om me onder het clubje van mensen van TRS te scharen :)

TRS.YaaD is beschikbaar voor iedere squad nu :+

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:17:
Zo, ben ook gelijk maar zo brutaal geweest om me onder het clubje van mensen van TRS te scharen :)

TRS.YaaD is beschikbaar voor iedere squad nu :+
Hoezo brutaal? Je komt toch ook op de TS server? Volgens mij kan je dan gewoon TRS dragen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
melantrix schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:48:
[...]

Dat is inderdaad ook een leuk idee, Een beetje wat tweakers personeel doet met hun comic art avatar?
Als je de skills hebt zou ik het ff uitwerken als ik jou was :P
Die heb ik dus niet... :|
Misschien iemand een idee voor een clantheme? (misschien is Looney Tunes, Dragonball Z,.... een idee...?)

[ Voor 7% gewijzigd door BvZwolle op 21-01-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Die heb ik dus niet... :|
Misschien iemand een idee voor een clantheme? (misschien is Looney Tunes, Dragonball Z,.... een idee...?)
Looney Tunes vind ik beter passen bij de naam. Aangezien we niet als A-team bekend staan zeg maar.. (zijn we wel maar dat is meer een wolf in schaapskleren verhaal :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:21
Dus dan wordt het zoiets???
Afbeeldingslocatie: http://community.boomerang.nl/creation/original/33367_wolfschaap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Of zoiets...Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Looney-Tunes-Wile-E-Coyote-e1348175135982_zpsrt1pl1is.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:44
Effe serieus, kunnen we dit topic niet hernoemen naar het TRS-Vriendengroepje-Siege-Slowchat-Topic?

Ik zie veel dezelfde (TRS) mensen hier zitten, logo's en graphics komen voorbij. D'r wordt gepraat over Teamspeak servers en matches waar 99% van GoT niet bij was.

Misschien handig als jullie het TRS gedeelte bespreken in een Whatsapp/Telegram groep, want nu voelt het meer als een "eigen TRS topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:04:
Effe serieus, kunnen we dit topic niet hernoemen naar het TRS-Vriendengroepje-Siege-Slowchat-Topic?

Ik zie veel dezelfde (TRS) mensen hier zitten, logo's en graphics komen voorbij. D'r wordt gepraat over Teamspeak servers en matches waar 99% van GoT niet bij was.

Misschien handig als jullie het TRS gedeelte bespreken in een Whatsapp/Telegram groep, want nu voelt het meer als een "eigen TRS topic".
Dat komt voornamelijk omdat er één TeamSpeak server is waar heel veel Tweakers (20+) mensen vrijwel iedere avond samen Siege spelen. Veel daarvan die hebben geen andere connectie met elkaar dan Tweakers en Siege. "TRS" is een vrijblijvend iets wat letterlijk iedereen die deze connectie deelt in zijn naam mag zetten als hij of zij dat leuk vindt.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik nog steeds niet weet wat "slowchat" nu precies inhoudt. Dit thread zie ik meer als een "ouwehoeren"-thread naast het globale Siege thread.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:04:

ik heb verder geen ervaring met fora, aangezien ik sinds siege pas actief ben geworden op iig GoT.
Vergeef me dus als ik het 'algemene etiquette' doorbreek oid.

We hebben vanwege gezeik in de main thread dit op gericht omdat er behoefte was om alles wat hierboven te lezen is te bespreken. Aangezien een *vul hier je messenger naar voorkeur* gesloten is, is dat niet wenselijk omdat we een relatief grote groep zijn voor zo'n messengergroep en we niet constant een gesprek hebben maar juist soms gewoon wat willen delen en zoals nu willen kijken of we wat kunnen regelen qua avatar.
Zoals Seroczynski aangeeft is Tweakers onze connectie en kennen wij elkaar eigenlijk niet via een andere weg en daarom zijn we hier actief.

Als dit echt een probleem is hoor ik het graag, maar dat hoop ik eigenlijk niet. We zijn namelijk al uit de mainthread 'weg gejaagd'(althans zo voelt een beetje) :+

maar goed, dat is hoe ik erover denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Hebben we onze eigen slowchat aangemaakt, is het nog niet goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:21:
[...]

ik heb verder geen ervaring met fora, aangezien ik sinds siege pas actief ben geworden op iig GoT.
Vergeef me dus als ik het 'algemene etiquette' doorbreek oid.

We hebben vanwege gezeik in de main thread dit op gericht omdat er behoefte was om alles wat hierboven te lezen is te bespreken. Aangezien een *vul hier je messenger naar voorkeur* gesloten is, is dat niet wenselijk omdat we een relatief grote groep zijn voor zo'n messengergroep en we niet constant een gesprek hebben maar juist soms gewoon wat willen delen en zoals nu willen kijken of we wat kunnen regelen qua avatar.
Ik zit met een vriendengroep (die Siege en Battlefield spelen) in een Telegram-groep met ongeveer 40 personen. We delen daar alles wat niet boeiend is voor de rest (leuke video's, verhalen over matches, we bespreken wanneer we online gaan etc etc). Zo'n Telegram groep kan je gewoon openbaarmaken; je deelt een link en als mensen daarop klikken zitten ze in de groep.
Zoals Seroczynski aangeeft is Tweakers onze connectie en kennen wij elkaar eigenlijk niet via een andere weg en daarom zijn we hier actief.

Als dit echt een probleem is hoor ik het graag, maar dat hoop ik eigenlijk niet. We zijn namelijk al uit de mainthread 'weg gejaagd'(althans zo voelt een beetje) :+

maar goed, dat is hoe ik erover denk
Het voelt nu juist wat gesloten aan, zeker als d'r maar 20+ Tweakers spelen, d'r zijn namelijk veel meer mensen die gamen ;) Mij maakt het niet zoveel uit, ik negeer dit topic gewoon, maar dit topic wordt nu gebruikt als communicatiemiddel ipv discussiemiddel.
Poulske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:26:
Hebben we onze eigen slowchat aangemaakt, is het nog niet goed. 8)7
"onze eigen" is al niet goed. "Ons" moet slaan op alle gamers, niet op een select groepje, want zo voelt het. Pak het Destiny topic anders als voorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door GerardHenninger op 22-01-2016 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wat ik me vooral afvraag is wat er dan wél in een thread als deze thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:27:
[...]

Ik zit met een vriendengroep (die Siege en Battlefield spelen) in een Telegram-groep met ongeveer 40 personen. We delen daar alles wat niet boeiend is voor de rest (leuke video's, verhalen over matches, we bespreken wanneer we online gaan etc etc). Zo'n Telegram groep kan je gewoon openbaarmaken; je deelt een link en als mensen daarop klikken zitten ze in de groep.

[...]

Het voelt nu juist wat gesloten aan, zeker als d'r maar 20+ Tweakers spelen, d'r zijn namelijk veel meer mensen die gamen ;) Mij maakt het niet zoveel uit, ik negeer dit topic gewoon, maar dit topic wordt nu gebruikt als communicatiemiddel ipv discussiemiddel.

[...]

"onze eigen" is al niet goed. "Ons" moet slaan op alle gamers, niet op een select groepje, want zo voelt het. Pak het Destiny topic anders als voorbeeld.
Naja, ik snap je punt wel hoor, maar ik ben het er niet mee eens. We waren met iedereen die actief was op de teamspeak (en het merendeel van de *actieve* mensen op GoT) bezig in de mainthread. Daar kwamen oppeens de *inactieve* mensen bij en die vonden het niet chill dat er aan het eind van de dag een paar pagina's aan posts door te lezen was. Ergens hebben ze een punt (ja ik ben het er niet helemaal mee eens, maar dat is even out-of-scope). Anyway, ik heb hier dus deze slow/fast/....-chat topic aangemaakt voor degene die wél dit soort dingen willen delen.

Het spijt me zeer maar ik denk dat je dan gewoon een verkeerde topic volgt. Je bent hier van harte welkom om erbij te komen en volgens mij hebben wij niet de indruk gewekt dat dat voor wie dan ook niet zo is. Maar om nou weer weg gestuurd te worden naar ergens een chat oid, nee daar begin ik niet aan.

Groot verschil is ook als het vriendengroep in telegram oid is of random tweakers. Daar ben ik persoonlijk van mening dat zo'n forum als dit prima voor is, en niet dat je gelijk aan een prive chat moet beginnen. :)

"Onze eigen" komt gewoon puur omdat ze in de mainthread hier over begonnen te zeuren en wij vrij letterlijk weggestuurd werden. Dat hebben zij gecreërd en niet wij. Nogmaals iedereen is hier gewoon welkom om te posten, maar ja dat gaat soms over avatars van de clan waar de hele topic zo'n beetje op speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Melantrix op 22-01-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:34:
Groot verschil is ook als het vriendengroep in telegram oid is of random tweakers. Daar ben ik persoonlijk van mening dat zo'n forum als dit prima voor is, en niet dat je gelijk aan een prive chat moet beginnen. :)
Het hoeft dus geen privégroep te zijn, omdat de link van Telegram openbaar gemaakt kan worden. Op zich wil ik best het initiatief nemen om zo'n Telegram groepje op te richten als daar vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:38:
[...]

[...]

Het hoeft dus geen privégroep te zijn, omdat de link van Telegram openbaar gemaakt kan worden. Op zich wil ik best het initiatief nemen om zo'n Telegram groepje op te richten als daar vraag naar is.
snap ik, maar dat linkje is 1. ergens op één van de vele pagina's toevallig te vinden en 2. een extra drempel omdat zo of telegram niet hebben of omdat ze dat niet zien zitten. je zit bijvoorbeeld vast aan een extra messenger etc etc.

Neem voor mijn part het initiatief maar dan houd ik er mee op. Dan komt iemand in de groep en gaat na een dag zeiken omdat hij/zij teveel notificaties krijgt op een dag. Nee ik zie zelf geen reden om nu wéér weg te moeten gaan tenzij het tegen gebruikersvoorwaarde oid van tweakers gaat en dan hoor ik het graag van een mod.

Als je dit niet wil volgen omdat het niet interessant is, volg je het gewoon niet. Precies waar een forum voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
[...]

[...]

[...]

Met "ons" bedoel ik de mensen die de filmpjes en TRS themes en dergelijke wel interesseren. Vandaar dat er ook een "normaal" Rainbow Six topic is.
Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:38:
[...]

[...]

Een Telegram groep is niet zo laagdrempelig als een forum, vandaar dat er twee topics zijn. Een voor de "fanatiekelingen" en een waar meer algemene info in staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Poulske op 22-01-2016 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind t best zo. Dit is t slowchat topic dus hier hoort ook alles over TRS enzo ook thuis. Lees dit topic meestal vluchtig met een half oog en ik denk dat t main topic ook ietsjes overzichterlijker is geworden zo.

Ben in ieder geval blij dat melantrix dit topic geopend heeft. Thanks.

ps. Voor GTA hebben we een apart crew-topic, is mss een idee voor de TRS-crew\clan?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:47:
ik vind t best zo. Dit is t slowchat topic dus hier hoort ook alles over TRS enzo ook thuis. Lees dit topic meestal vluchtig met een half oog en ik denk dat t main topic ook ietsjes overzichterlijker is geworden zo.

Ben in ieder geval blij dat melantrix dit topic geopend heeft. Thanks.

ps. Voor GTA hebben we een apart crew-topic, is mss een idee voor de TRS-crew\clan?
AMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:33:
Wat ik me vooral afvraag is wat er dan wél in een thread als deze thuishoort.
Ik ook niet precies, daarom zat ik vandaag in dit topic te kijken om te zien wat het verschil was.
Maar normale-topc : nieuws over updates, operators, hints, tips, vragen/antwoorden
slowchat : compilaties, (algemene) ervaringen, humor

Maar eigenlijk geen idee, als het voor de (beginnende) Siege gebruiker maar handig is als hij/zij de juiste informatie kan vinden in het normale topic, dat lijkt me wel handig.
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Naja, ik snap je punt wel hoor, maar ik ben het er niet mee eens. We waren met iedereen die actief was op de teamspeak (en het merendeel van de *actieve* mensen op GoT) bezig in de mainthread. Daar kwamen oppeens de *inactieve* mensen bij en die vonden het niet chill dat er aan het eind van de dag een paar pagina's aan posts door te lezen was. Ergens hebben ze een punt (ja ik ben het er niet helemaal mee eens, maar dat is even out-of-scope). Anyway, ik heb hier dus deze slow/fast/....-chat topic aangemaakt voor degene die wél dit soort dingen willen delen.
Dat snap ik, maar misschien was het dan handiger om een ander medium te gebruiken ipv een nieuw topic aanmaken.
Het spijt me zeer maar ik denk dat je dan gewoon een verkeerde topic volgt. Je bent hier van harte welkom om erbij te komen en volgens mij hebben wij niet de indruk gewekt dat dat voor wie dan ook niet zo is. Maar om nou weer weg gestuurd te worden naar ergens een chat oid, nee daar begin ik niet aan.
Nou ik volg dit topic sowieso niet, ik probeerde te ontleden waarom d'r twee topics waren. Dit voelde voor mij gewoon aan als topic van een klein groepje mensen ipv een algemeen topic waarin nuttige info staat.
Wat moet ik bijvoorbeeld met de designs van het TRS logo? Dat jullie leuke matches bespreken okay, dan zou ik kunnen denken "daar had ik bij moeten zijn". Daarnaast is dit topic PC-only volgens mij? Dat maakt het nog minder interessant voor alle overige (console) spelers.
Voordeel van zo'n groep op Telegram (kan ook Skype, Whatsapp of Stack zijn) is dat je d'r ook mensen in terugvindt die niets met Tweakers te maken hebben. Zo hebben we vrouwen in de groep die niet op Tweakers zitten. Maar je kan ook internationale mensen uitnodigen, die helemaal niets snappen van Tweakers. Wederom, het is niet prive, iedereen kan de groep in.
"Onze eigen" komt gewoon puur omdat ze in de mainthread hier over begonnen te zeuren en wij vrij letterlijk weggestuurd werden. Dat hebben zij gecreërd en niet wij. Nogmaals iedereen is hier gewoon welkom om te posten, maar ja dat gaat soms over avatars van de clan waar de hele topic zo'n beetje op speelt.
Maar als je "weggestuurd" werd in het main topic, dan moet je met je groepje een ander medium vinden. Het zou wat zijn als elke groep/clan een eigen topic zou aanmaken op GoT.

Bedoel het niet verkeerd hoor, als dit werkt voor jullie (en de mods/community vinden het prima) dan is d'r weinig aan de hand. Maar je maakt het voor Siege spelers nu moeilijker m.b.t. het vinden van informatie in de verschillende topics. Als je een vraag hebt, in welk topic moet je dat dan stellen? Welk topic moet je volgen als je tips wilt lezen?

Poulske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:42:
Met "ons" bedoel ik de mensen die de filmpjes en TRS themes en dergelijke wel interesseren. Vandaar dat er ook een "normaal" Rainbow Six topic is.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:47:
Maak er dan een Tweakers/Crew/TRS topic van. Dan is het voor mensen duidelijker wat het inhoudt. Als mensen dan willen meedoen, dan kunnen ze in dit topic terecht, maar wederom, PC-only. Alle overige spelers kunnen dan in het normale topic blijven hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 22-01-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Ik ook niet precies, daarom zat ik vandaag in dit topic te kijken om te zien wat het verschil was.
Maar normale-topc : nieuws over updates, operators, hints, tips, vragen/antwoorden
slowchat : compilaties, (algemene) ervaringen, humor

Maar eigenlijk geen idee, als het voor de (beginnende) Siege gebruiker maar handig is als hij/zij de juiste informatie kan vinden in het normale topic, dat lijkt me wel handig.

[...]

Dat snap ik, maar misschien was het dan handiger om een ander medium te gebruiken ipv een nieuw topic aanmaken.

[...]

Nou ik volg dit topic sowieso niet, ik probeerde te ontleden waarom d'r twee topics waren. Dit voelde voor mij gewoon aan als topic van een klein groepje mensen ipv een algemeen topic waarin nuttige info staat.
Wat moet ik bijvoorbeeld met de designs van het TRS logo? Dat jullie leuke matches bespreken okay, dan zou ik kunnen denken "daar had ik bij moeten zijn". Daarnaast is dit topic PC-only volgens mij? Dat maakt het nog minder interessant voor alle overige (console) spelers.

[...]

Voordeel van zo'n groep op Telegram (kan ook Skype, Whatsapp of Stack zijn) is dat je d'r ook mensen in terugvindt die niets met Tweakers te maken hebben. Zo hebben we vrouwen in de groep die niet op Tweakers zitten. Maar je kan ook internationale mensen uitnodigen, die helemaal niets snappen van Tweakers. Wederom, het is niet prive, iedereen kan de groep in.

[...]

Maar als je "weggestuurd" werd in het main topic, dan moet je met je groepje een ander medium vinden. Het zou wat zijn als elke groep/clan een eigen topic zou aanmaken op GoT.

Bedoel het niet verkeerd hoor, als dit werkt voor jullie (en de mods/community vinden het prima) dan is d'r weinig aan de hand. Maar je maakt het voor Siege spelers nu moeilijker m.b.t. het vinden van informatie in de verschillende topics. Als je een vraag hebt, in welk topic moet je dat dan stellen? Welk topic moet je volgen als je tips wilt lezen?
Nou kijk, daar ben ik het dus niet meer eens. TRS is een tweakers clan dus sowieso is dit een plek voor hen. Overigens is dit dus niet een TRS topic maar een slowchat topic en zoals in de TS gemeld staat:
Dit is bedoelt om mooie momenten te delen en potjes na te bespreken. En alles wat daarom heen is en gerelateerd aan Rainbow Six Siege.
Dus als je vragen hebt over het spel zelf, kan je naar de main topic.

ik denk dat we het in essentie gewoon niet met elkaar eens zijn en we blijkbaar andere definities hebben van een forum. Ik zeg, we laten het hier bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Anders verander je de topicnaam naar TRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
dat kán wel, maar eigenlijk zou ik dat willen voorkomen. Als iemand hier mee wil doen maar neit bij TRS wil horen oid moet hij zich wel welkom voelen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:57:
[...]

dat kán wel, maar eigenlijk zou ik dat willen voorkomen. Als iemand hier mee wil doen maar neit bij TRS wil horen oid moet hij zich wel welkom voelen, of niet?
Mee eens, maar dan maak je er bijvoorbeeld een Rainbow 6 Siege (TRS) titel van. Dus dan heb je het hoofdonderwerp in de titel, maar wordt er ook gelinkt naar TRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:58:
[...]

Mee eens, maar dan maak je er bijvoorbeeld een Rainbow 6 Siege (TRS) titel van. Dus dan heb je het hoofdonderwerp in de titel, maar wordt er ook gelinkt naar TRS...
Ik kan volgens mij de titel niet veranderen :+ Weet niet of je weet waar dat precies moet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik denk niet dat je TRS in de titel moet zetten. Dat we het de afgelopen tijd over TRS-specifieke avatars hebben gehad zegt niet dat dit een TRS-only thread is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Nee, dit topic is ook voor mensen die willen slowchatten over RB6, vandaar die titel juist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
Nou kijk, daar ben ik het dus niet meer eens. TRS is een tweakers clan dus sowieso is dit een plek voor hen. Overigens is dit dus niet een TRS topic maar een slowchat topic en zoals in de TS gemeld staat:
BvZwolle schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:57:
Dus inderdaad, dan hernoem je het topic naar iets met Tweakers-squad / TRS, dan dekt het de lading veel beter. Want in principe hebben console spelers (en mensen die in een andere clan of groep zitten) hier niets te zoeken. Neem het [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon topic als voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik stop gewoon met het volgen van dit thread. Mij teveel geouwehoer wat helemaal niets meer met de game of de spelers te maken heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:03:
[...]

[...]

[...]

Dus inderdaad, dan hernoem je het topic naar iets met Tweakers-squad / TRS, dan dekt het de lading veel beter. Want in principe hebben console spelers (en mensen die in een andere clan of groep zitten) hier niets te zoeken. Neem het [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon topic als voorbeeld.
Maar daar zit je dus fout, omdat console spelers en mensen die in een andere clan/groep zitten hier juist wel welkom en hebben hier juist wél wat te zoeken. Die mogen hier ook hun ervaringen ingame hier delen en daar mee over praten.

Dat hier toevallig alleen pc spelers zitten en ze het toevallig over TRS hebben is precies dat, toeval. Ik nodig iedereen uit om dat dan te doorbreken :+

Als jij het idee hebt dat we een ander beeld afgeven, bedankt voor het melden en dan moeten we dáár maar aan werken. Maar de titel veranderen of met z'n allen verhuizen gaat ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:07:
[...]

Maar daar zit je dus fout, omdat console spelers en mensen die in een andere clan/groep zitten hier juist wel welkom en hebben hier juist wél wat te zoeken. Die mogen hier ook hun ervaringen ingame hier delen en daar mee over praten.
Maar blader alle pagina's even door dan, het nodigt niet uit om hier met andere groepjes ook te praten. Het ademt "TRS" uit. Pak nog een keer het Destiny-topic als voorbeeld, dat zijn meerdere groepen. Het voelt veels te besloten aan nu, zeker omdat het nu PC only is.

Pas dan ook even de TS aan, met uitleg over wat TRS is en wat de bedoeling is van het topic (wederom zie hoe de Destiny spelers het doen)
Dat hier toevallig alleen pc spelers zitten en ze het toevallig over TRS hebben is precies dat, toeval. Ik nodig iedereen uit om dat dan te doorbreken :+

Als jij het idee hebt dat we een ander beeld afgeven, bedankt voor het melden en dan moeten we dáár maar aan werken. Maar de titel veranderen of met z'n allen verhuizen gaat ook niet helpen.
Ik weet iig dat ik hier niets te zoeken heb, ondanks dat het een "slowchat" topic is (maar werkelijk gewoon een TRS-squad topic is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:20:
(wederom zie hoe de Destiny spelers het doen)
Het is hier geen Destiny topic dus stop met vergelijken :P
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:20:
Ik weet iig dat ik hier niets te zoeken heb, ondanks dat het een "slowchat" topic is (maar werkelijk gewoon een TRS-squad topic is).
Vind je het hier niet goed/volgens je wensen/... dan heb je ettelijke andere opties: blijf hier weg/start je eigen topic/whatever maar probeer hier niet je wil op te leggen :O

Een keer je eigen visie neerpennen is best ok maar blijven doorbomen hoe jij het zou doen met een hele resem posts vind ik not done.

groetjes
Bendalf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Bendalf schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Het is hier geen Destiny topic dus stop met vergelijken :P
Dingen die beter lopen kan je best als voorbeeld nemen, waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Daarnaast is dit topic ontstaan door een discussie in het normale topic, met ook toen Destiny als voorbeeld.
Vind je het hier niet goed/volgens je wensen/... dan heb je ettelijke andere opties: blijf hier weg/start je eigen topic/whatever maar probeer hier niet je wil op te leggen :O
Dat heb ik zelf al twee keer aangegeven, ik heb hier niets te zoeken.
Maar weet je wat het mooie een forum is; discussiëren en je mening geven en dat doe ik, net zoals jij. Daar kan je wat over zeggen, maar dan krijg je een reactie zoals deze ;)
Een keer je eigen visie neerpennen is best ok maar blijven doorbomen hoe jij het zou doen met een hele resem posts vind ik not done.

groetjes
Bendalf
Tis niet helemaal mijn visie, maar ook die van anderen (waaronder TRS leden), maar ik praat voor het gemak voor mezelf. Maar zie ook hierboven: mening geven etc, kan allemaal in onze maatschappij. Ik vind groetjes geven in topic-posts not done (en hoort eigenlijk ook niet), maar ach, zo heeft iedereen wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Goed. boodschap begrepen en kunnen we nu afsluiten?

Hop, verder met Rainbow 6 stuff ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

Man o man o man. Indien men de topic niet wilt volgen, dan doe je dat niet.

Heb op mijn game tag geen TRS.
Kom wel eens op TS.
Speel weinig ranked omdat ik denk dat ik gewoon niet goed genoeg voor ben ondanks dat ik ergens rond de L60 zit.

En toch volg ik de topic.

Ben je niet eens met de benaming vd topic of whatever geef je mening en als t je vervolgens nog steeds niet bevalt, stop je met volgen vd topic.

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch Thumper schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:27:
Man o man o man. Indien men de topic niet wilt volgen, dan doe je dat niet.

Heb op mijn game tag geen TRS.
Kom wel eens op TS.
Speel weinig ranked omdat ik denk dat ik gewoon niet goed genoeg voor ben ondanks dat ik ergens rond de L60 zit.

En toch volg ik de topic.

Ben je niet eens met de benaming vd topic of whatever geef je mening en als t je vervolgens nog steeds niet bevalt, stop je met volgen vd topic.
Precies dit.

Maar eh, gewoon ranked doen als je ranked wil doen.. Er is namelijk niet 'goed gemoeg' ranked is een heel ander pakkie aan dat je alleen leert door t te doen. Mooie aan de ts community is dat iedereen dat van elkaar accepteert en je juist op weg helpt.

Mijn gok is dat wanneer je ranked gaat spelen je binnen No time niet meer terug wil en ranked prima aan kan ;) don't hold yourself back!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Ik zeg alles op zijn tijd. Moet ervoor zorgen dat ik tactisch beter wordt.

Hiervoor helpen de YouTube filmpjes die massal gepost worden.

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Nu durft niemand meer wat te zeggen :P Anyway, sinds t weekend gestart met ranked gameplay in de hoop de wat tactische gameplay mee te krijgen... en dat heb ik geweten :P Communicatie is echt stukken beter dan in casual.. Er wordt gebreached en dat wordt ook nog eens netjes gecalled.. Echt top!

Vind ranked nu al stukken leuker dan casual... en dat terwijl ik net als bovenstaande eigenlijk niet de overstap durfde te maken... Heb ook meer de indruk dat er minder wordt gekeken naar rank zoals bijv CS:GO (community dan) en dat bevalt me wel.

Ik hoop vanavond nog een beetje op tijd te zijn voor een paar potjes. Hopelijk tot vanavond

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36

User

S3

Mja dat komt meer omdat het Ranking systeem nog steeds volledig broken is. Eergister ben ik deranked op een Forfeit Victory. Waarom? Ik moest Alt-F4'en omdat hij vast zat op het rook-scherm. Ik heb gewoon reconnect gedaan in plaats van abandon. Telde toch als een defeat in de ranking. Erna mocht ik ook geen ranked meer spelen omdat ik een penalty had omdat ik zogenaamd een potje verlaten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Het systeem is nog te buggy om volledig te vertrouwen op ranks. Op dit moment zegt een rank nog niet echt veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee en daarnaast boeit mn rank mezelf ook niet super veel. Tuurlijk is het leuk om zo goed mogelijke rank te halen maar uiteindelijk speel ik gewoon ranked omdat het een stuk lekkerder en leuker speelt. Er wordt gewoon veel meer van je gevraagd en dat vind ik wel lekker. En als dat nou gebeurd op rank bronze of goud, boeit me geen snars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus.. lekker dood hier, as expected... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper